En als ze geen carriers erbij hadden gehaald was niemand op ze gebridged? Sowieso, een supercap fleet bridgen op een zooi carriers heeft weinig met die good fights te maken hoor. En dan het hebben over e-honor? Supercaps vs carriers is wel e-honor?nwagenaar schreef op zondag 02 februari 2014 @ 11:38:
[...]
Afgelopen avond hebben wij H-W voorzien van enkele SBU's omdat de voorgaande keren CO2 met 2:1 nog niet wilde undocken. Dit was duidelijk een SBU-troll actie om een gf te produceren en afgelopen avond waren wij in Tornado's met een support fleet bestaande uit 60 mensen.
Het resultaat van onze actie: CO2 kwam met 50+ tornado fleet en undockte 40+ slowcats.... Pfff, voor zover ~ good fights ~. De counter: BL kwam met een cyno en gooide supers/maels boven op de slowcat fleet met als resultaat dat alle carriers binnen 10 minuten waren verdwenen.
Dat de tegenpartij in subcaps is, wil per definitie niet betekenen dat de andere partij ook ~ e-honor ~ heeft en alleen een subcap fleet op de battlefield brengt.
Om eerlijk te zijn wil de CFC geen enkele vorm van GF honoreren. De afgelopen keren dat wij met subcaps op het toneel verschijnen voor een timer, vechten wij tegen 1:4 overmacht bestaande uit minimaal 2 (maar meestal 4) CFC alliances.
Voor zover de theorie van ~ good fights ~ in subcaps.
Maar het blijft dat je echt geen supercap superiority nodig hebt voor die good-fights. En dat je sov-wise geen drol meer bereikt zonder die supers is duidelijk. Dat je daarom het opgeeft, icm dat al je spul in dat station zat, kan ik ook begrijpen. Maar ga dan niet vertellen dat je er enkel voor de good fights was en nu geheel toevallig good fights ergens anders gaat doen (ja weet dat jij geen PL bent, Tri neem ik aan?).
En caps op subcaps gooien is iets wat nagenoeg elke partij doet. Net zo als supercaps op carriers gooien. Als jullie daar een ~good fight~ wilde hebben hadden jullie ook kunnen vragen of BL niet een dreadnaught/carrier fleet wilde brengen (het was uiteraard niet toevallig dat BL kwam opdagen). Of gewoon een zooi meer subcaps.
Van alle sov 0.0 non-renter alliances is denk ik CVA & co de enige die nagenoeg nooit zoiets zullen doen. En dat is niet puur vrijwillig, de kans dat iemand er supercaps op gooit is te groot voor de winst. Maar zover ik weet staat NC. nog steeds op nummer 1 qua nodeloze escalatie, door 5 supercarriers op een getacklede interceptor te gooien (die ontkwam).
Edit: trouwens timers doe je sowieso niet voor de good-fights. Oh als het zo uitkomt kan je er één doen, als je zeker weet dat je daarna toch met je supercap vloot de handel kan opruimen. Maar dan is het omdat het zo uitkomt, niet voor de timer zelf.
[ Voor 4% gewijzigd door Sissors op 02-02-2014 23:29 ]