Acties:
  • 0 Henk 'm!
nwagenaar schreef op zondag 02 februari 2014 @ 11:38:
[...]

Afgelopen avond hebben wij H-W voorzien van enkele SBU's omdat de voorgaande keren CO2 met 2:1 nog niet wilde undocken. Dit was duidelijk een SBU-troll actie om een gf te produceren en afgelopen avond waren wij in Tornado's met een support fleet bestaande uit 60 mensen.

Het resultaat van onze actie: CO2 kwam met 50+ tornado fleet en undockte 40+ slowcats.... Pfff, voor zover ~ good fights ~. De counter: BL kwam met een cyno en gooide supers/maels boven op de slowcat fleet met als resultaat dat alle carriers binnen 10 minuten waren verdwenen.

Dat de tegenpartij in subcaps is, wil per definitie niet betekenen dat de andere partij ook ~ e-honor ~ heeft en alleen een subcap fleet op de battlefield brengt.

Om eerlijk te zijn wil de CFC geen enkele vorm van GF honoreren. De afgelopen keren dat wij met subcaps op het toneel verschijnen voor een timer, vechten wij tegen 1:4 overmacht bestaande uit minimaal 2 (maar meestal 4) CFC alliances.

Voor zover de theorie van ~ good fights ~ in subcaps. ;)
En als ze geen carriers erbij hadden gehaald was niemand op ze gebridged? Sowieso, een supercap fleet bridgen op een zooi carriers heeft weinig met die good fights te maken hoor. En dan het hebben over e-honor? Supercaps vs carriers is wel e-honor?

Maar het blijft dat je echt geen supercap superiority nodig hebt voor die good-fights. En dat je sov-wise geen drol meer bereikt zonder die supers is duidelijk. Dat je daarom het opgeeft, icm dat al je spul in dat station zat, kan ik ook begrijpen. Maar ga dan niet vertellen dat je er enkel voor de good fights was en nu geheel toevallig good fights ergens anders gaat doen (ja weet dat jij geen PL bent, Tri neem ik aan?).

En caps op subcaps gooien is iets wat nagenoeg elke partij doet. Net zo als supercaps op carriers gooien. Als jullie daar een ~good fight~ wilde hebben hadden jullie ook kunnen vragen of BL niet een dreadnaught/carrier fleet wilde brengen (het was uiteraard niet toevallig dat BL kwam opdagen). Of gewoon een zooi meer subcaps.

Van alle sov 0.0 non-renter alliances is denk ik CVA & co de enige die nagenoeg nooit zoiets zullen doen. En dat is niet puur vrijwillig, de kans dat iemand er supercaps op gooit is te groot voor de winst. Maar zover ik weet staat NC. nog steeds op nummer 1 qua nodeloze escalatie, door 5 supercarriers op een getacklede interceptor te gooien (die ontkwam).

Edit: trouwens timers doe je sowieso niet voor de good-fights. Oh als het zo uitkomt kan je er één doen, als je zeker weet dat je daarna toch met je supercap vloot de handel kan opruimen. Maar dan is het omdat het zo uitkomt, niet voor de timer zelf.

[ Voor 4% gewijzigd door Sissors op 02-02-2014 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:14
NC. vs RZR training material.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-08 18:59
Ashrah schreef op zondag 02 februari 2014 @ 22:45:
[...]

Ja we zijn zo verschrikkelijk pissed off ....... not ... wist niet eens dat die gast dood was :p

Nice kill btw :p grats.

-- edit --

De rest van die kills is ook niet slecht ROFL _/-\o_ _/-\o_
Nou ja GXK- is bijna perma camped, laten we het zo stellen de gasten die daar vat zitten zijn niet blij... maar ja hadden ze ook maar eerder moeten evaccen (net zoals nulli en pl)... trouwens jullie nieuwe staging system zit ook al in reinf :D ... happy evac \0/ :+

Moet zeggen dat er nu wat vaart zit in de oorlog eindelijk eens leuke fleets etc... inplaats van in station hangen terwijl er niks gebeurd... dit is een stuk leuker

[ Voor 14% gewijzigd door stealthgun op 03-02-2014 00:14 ]

Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renetje1502
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11:12
was een leuk gevecht idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10:08

madpilot0

I ain't mad

stealthgun schreef op zondag 02 februari 2014 @ 23:55:
[...]

Nou ja GXK- is bijna perma camped, laten we het zo stellen de gasten die daar vat zitten zijn niet blij... maar ja hadden ze ook maar eerder moeten evaccen (net zoals nulli en pl)... trouwens jullie nieuwe staging system zit ook al in reinf :D ... happy evac \0/ :+

Moet zeggen dat er nu wat vaart zit in de oorlog eindelijk eens leuke fleets etc... inplaats van in station hangen terwijl er niks gebeurd... dit is een stuk leuker
hahahahaah leuke fleets nu de grote jongens weg zijn en jullie wel durven te undocken zeker :+ enjoy ;)

tuurlijk komt er nu vaart in voor jullie

[ Voor 3% gewijzigd door madpilot0 op 03-02-2014 06:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
madpilot0 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 06:45:
[...]

hahahahaah leuke fleets nu de grote jongens weg zijn en jullie wel durven te undocken zeker :+ enjoy ;)

tuurlijk komt er nu vaart in voor jullie
Idd nu ze ons op elk vlak 2:1 of meer kunnen outnumberen durven ze wel daarvoor waren de odds ze niet goed genoeg .......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Mag ik jullie beiden herinneren hoeveel er online waren voor DEP- of in de B-R fight, er waren meer dan genoeg mensen die in fleet wouden alleen waren de fleets zelf er gewoon niet.

Zelfs de NC. alliance speech gaf aan dat de CFC gewoon veel nummers heeft, dus dat is onzin om te zeggen dat de CFC geen mensen in fleet had. Terwijl de CFC leadership gewoon totaal geen fleets eruit liet gaan.

Nu er eindelijk echt sov-grinding is komen de fleets en is de oorlog eindelijk leuk. En alle nummers waren er al, alleen de fights dus niet.

http://themittani.com/news/nulli-secunda-sota-detorid-bound

[ Voor 29% gewijzigd door stealthgun op 03-02-2014 09:28 ]

Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

De CFC leiders zijn er inderdaad na een jaar of wat achter dat het 'every Rifter counts' idee niet werkt en je veel beter 150 titans tegen 75 supers kan inzetten dan 500 subcaps. Dat verandert er niks aan dat als iemand met 200 subcaps probeert iets te doen tegen de CFC ze 750 man op hun dak krijgen.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-06 07:48
Van het weekend na een maand ook maar weer eens gespeeld. Char aangemaakt om Red vs Blue te joinen om te kijken of ik PvP leuk kan gaan vinden.

Met mn andere char weer lekker incursions gerund en nog wat meuk verkocht. De 5bil is weer in zicht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-02 18:04
even klein lek van de VETO meet dit weekend, het zegt vrij weinig maar het geeft toch wel wat substantie aan de eerder geposte screenshots.

volgens CCP falcon wordt er gepraat over het splitsen van carriers, eentje voor logistics en eentje voor combat

met aparte base stats qua tank en agility etc

wat dus kan betekenen dat ze triage carriers mischien een hele dikke tank buff geven en drone carriers wat makkelijker te killen worden (dit bedenk ik er zelf even bij)

de zomer expansion word nog interessant ;o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:43

Shunt

Boe

Die eerder gelekte screenshots zijn bullshit zover ik kan zien, gewoon een slechte soep kijk maar eens goed naar de pixels rondom de tekst en de letter types.

Dat over de splitsing daar zijn ze al tijden over bezig. Alleen die splitsing heb je eigenlijk al dreads en carriers. Eentje is een swiss army knife van 1.2 b en de andere is een groot kanon en niet meer of minder.

[ Voor 40% gewijzigd door Shunt op 03-02-2014 10:44 ]

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
T2 carriers? daarmee kunnen ze toch e.e.a. aanpakken? als ze de T2 dan op carrier 4 zetten, heb je niet meteen dat iedereen alleen maar de T1 kan gebruiken en alleen de die-hard de T2 kunnen gebruiken....

Uiteraard kunnen ze ook iets doen met de stats zoals ze met de battlecruisers hebben gedaan, zoals de brutix & myrmidon

Overigens zou het vindt ik, ruig zijn als ze (eindelijk) ook T2 carriers, T2 Dreads, T2 supers, T2 Titans + T2 capital mods zouden introduceren....

Zeker met carriers bijv. kan je zo meer zaken gemakkelijker splitsen. BIjv T2 carrier - triage specialization...

[ Voor 10% gewijzigd door Dutch2007 op 03-02-2014 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:43

Shunt

Boe

Dutch2007 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 10:43:
T2 carriers? daarmee kunnen ze toch e.e.a. aanpakken? als ze de T2 dan op carrier 4 zetten, heb je niet meteen dat iedereen alleen maar de T1 kan gebruiken en alleen de die-hard de T2 kunnen gebruiken....

Uiteraard kunnen ze ook iets doen met de stats zoals ze met de battlecruisers hebben gedaan, zoals de brutix & myrmidon

Overigens zou het vindt ik, ruig zijn als ze (eindelijk) ook T2 carriers, T2 Dreads, T2 supers, T2 Titans + T2 capital mods zouden introduceren....

Zeker met carriers bijv. kan je zo meer zaken gemakkelijker splitsen. BIjv T2 carrier - triage specialization...
waarom in gods naam op carrier 4 gewoon 5 zoals het hoord met T2. Maar ja dan gewoon de T2 carrier in twee vormen eentje voor logi en eentje voor dps. Mogelijk met iets van 5 fighterbombers met 5 meer met DCU's. Of 15 fighters of 15 drones met DCU's (zonder DCU gewoon 10 zoals vanouds.)

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
stealthgun schreef op maandag 03 februari 2014 @ 09:24:
Mag ik jullie beiden herinneren hoeveel er online waren voor DEP- of in de B-R fight, er waren meer dan genoeg mensen die in fleet wouden alleen waren de fleets zelf er gewoon niet.

Zelfs de NC. alliance speech gaf aan dat de CFC gewoon veel nummers heeft, dus dat is onzin om te zeggen dat de CFC geen mensen in fleet had. Terwijl de CFC leadership gewoon totaal geen fleets eruit liet gaan.
Uhm dat is toch wat ik zeg, dat jullie nu overweldigende nummers hebben op vrijwel elk scheepstype?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
t2 carrier...pfff jullie gaan wel ver

op zich zal het niet zo duur worden, capital t2 modules (siege/triage) is ook maar ~130% van t1.

daar kan ik mee leven

maar over het algemeen lijkt me dat niet nodig, het splitsen naar 2 t1 carriers is voldoende naar mijn mening

ookal gaat dat een beetje in tegen de t1 design standards

maar op dat topic.....nieuwe capital models dan :D ? laat maar komen

[ Voor 9% gewijzigd door lethalnl op 03-02-2014 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peekster schreef op maandag 03 februari 2014 @ 09:59:
Van het weekend na een maand ook maar weer eens gespeeld. Char aangemaakt om Red vs Blue te joinen om te kijken of ik PvP leuk kan gaan vinden.

Met mn andere char weer lekker incursions gerund en nog wat meuk verkocht. De 5bil is weer in zicht!
hoe heb je red v blue kunnen joinen? ik kreeg een errror melding. geen app beschikbaar of zoiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
red federation of blue republic > apply to join > even wachten en accepteren :S?

ze zijn 100% open, je kan er altijd in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
lethalnl schreef op maandag 03 februari 2014 @ 10:08:
volgens CCP falcon wordt er gepraat over het splitsen van carriers, eentje voor logistics en eentje voor combat
*O* Laat maar komen, kunnen ze gelijk van de Chimera een logistics carrier maken :+
* Cardinal gebruikt een Chimera puur en alleen voor logistics

T2 carriers zie ik niet zo snel gebeuren, het zullen waarschijnlijk als ze komen gewoon T1 carriers zijn, maar gesplitst naar logistics/combat

[ Voor 15% gewijzigd door Cardinal op 03-02-2014 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
ik heb het over triage he....niet een grotere SMB ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:06

nwagenaar

God, root. What's the differen

Sissors schreef op zondag 02 februari 2014 @ 23:28:
[...]
En als ze geen carriers erbij hadden gehaald was niemand op ze gebridged? Sowieso, een supercap fleet bridgen op een zooi carriers heeft weinig met die good fights te maken hoor. En dan het hebben over e-honor? Supercaps vs carriers is wel e-honor?
Die supercap-fleet is pas on site gekomen nadat men besloot om 50+ slowcats on field te gooien en door goede bubbles was het zo over. Als CO2 geen 50+ slowcats hadden geundocked, dan waren wij zelfs met 1:4 het gevecht aangegaan. Dat weet CO2 naar al te goed, het is niet de 1e keer dat wij met geprobeerd hebben om een gevecht uit te lokken en het is ook niet de laatste keer.

Wij (als in Tri) hebben in de afgelopen periode alleen capitals gebruikt bij het reinforcen van POS'ses en maken geen gebruik van supers in reguliere combat/ops/roams (afgezien van carrier-fishing).
Maar het blijft dat je echt geen supercap superiority nodig hebt voor die good-fights. En dat je sov-wise geen drol meer bereikt zonder die supers is duidelijk. Dat je daarom het opgeeft, icm dat al je spul in dat station zat, kan ik ook begrijpen. Maar ga dan niet vertellen dat je er enkel voor de good fights was en nu geheel toevallig good fights ergens anders gaat doen (ja weet dat jij geen PL bent, Tri neem ik aan?).
Ik kan enkele situaties bedenken waarbij gebruik van supers meer dan gerechtvaardigd is. Enkele voorbeelden:

- SOV-grinding (N3/PL waren != CFC, zij kunnen geen 6+ fleets produceren met subcap-pilots om alles te grinden)
- Het gooien van 300+ dreads boven op een slowcat fleet (mits de node het overleeft)

Al met al komen deze situaties voort uit een algemene situatie: SOV-machanics zijn ruk en zorgt er voor dat je alleen op lange termijn kan winnen door te blobben en/of te escaleren.

Slowcats komen voort omdat de CFCRUS coalitie ruim 1600+ mensen in verschillende subcap doctrines on field konden gooien. De slowcats (of Das Boot) is een doctrine dat het mogelijk maakt om te vechten tegen een veel grotere overhand. Jullie noemen het een I-WIN button, ik noem het een noodzakelijk kwaad omdat de huidige SOV-mechanics teveel gefocust is op een blue donut en blob-technieken.

Het gebruik van supers in zijn algemeen is een kwestie de gebruikte doctrines en bijbehorende escalatie. Het motto van CFC is om de doctrines te nerfen ipv te kijken naar waarom de escalatie nodig is. Ik heb het al eerder gezegd, ik wil het eigenlijk niet meer herhalen maar CCP moet SOV-mechanics onder de loep nemen en snel ook.
En caps op subcaps gooien is iets wat nagenoeg elke partij doet. Net zo als supercaps op carriers gooien. Als jullie daar een ~good fight~ wilde hebben hadden jullie ook kunnen vragen of BL niet een dreadnaught/carrier fleet wilde brengen (het was uiteraard niet toevallig dat BL kwam opdagen). Of gewoon een zooi meer subcaps.
Wij (als in Tri) maken gooien geen supers op reguliere capitals tijdens dit soort ops. We escaleren niet met capitals op subcaps. Om eerlijk te zijn, we zijn zelfs zo slecht dat wij met regelmaat caps en supercaps verliezen :P

Wij hadden de intentie om te gaan voor een gf:

- Onze voorgaande bezoeken/gevechten heeft altijd bestaan uit subcaps en we hebben meerdere gevechten tegen een 1:2 of meer overhand gehad.
- Onze doctrine bestond uit 60 personen en alleen uit subcaps en was halverwege al gerapporteerd in diverse intel-channels.
- Wij hebben SBU's online gebracht in een CFC-capital system...

Alsof wij H-W zouden SBU'en om SOV over te nemen.... _O-
Van alle sov 0.0 non-renter alliances is denk ik CVA & co de enige die nagenoeg nooit zoiets zullen doen. En dat is niet puur vrijwillig, de kans dat iemand er supercaps op gooit is te groot voor de winst. Maar zover ik weet staat NC. nog steeds op nummer 1 qua nodeloze escalatie, door 5 supercarriers op een getacklede interceptor te gooien (die ontkwam).
Ach, in het verleden is een voormalige corpmaat ge-DD'ed door een -A- titan. Hij zat in een cane en vervolgens zie je een cyno, een Erebus op je overview en was het *POEF*. PL stond bekend om een supercapital conga-line rond een stargate te maken en elke persoon te smartbomben.

Waarom iemand een super gebruikt, dat moeten ze helemaal zelf weten. Het probleem zit hem in niet de aanwezigheid van Supercapitals (Motherships en/of Titans). Want als we het hebben over onnodig escaleren dan zou ik gewoon stoppen om meer dan 1600 man op een 500 man subcap fleet te gooien...
Edit: trouwens timers doe je sowieso niet voor de good-fights. Oh als het zo uitkomt kan je er één doen, als je zeker weet dat je daarna toch met je supercap vloot de handel kan opruimen. Maar dan is het omdat het zo uitkomt, niet voor de timer zelf.
Wij (als in Tri) reinforcen met regelmaat moon-posses om timers te produceren. Niets meer, niets minder. Dit doen wij al weken en dit deden wij ook toen Tri in het zuiden zat. En door de huidige SOV-mechanics brengen timers nu eenmaal fights en daar gaat het ons om.

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
Verwijderd schreef op maandag 03 februari 2014 @ 11:26:
[...]

hoe heb je red v blue kunnen joinen? ik kreeg een errror melding. geen app beschikbaar of zoiets
Ik heb nog niet gejoined. WIl eerst wat skills trainen op mn toon. Voor de rest wat lethalnl zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg telkens deze error. Weet niet waarom, er is maar 2 GB van de 4 GB in gebruik????

https://skydrive.live.com...k&v=3&ithint=photo%2c.jpg

Afbeeldingslocatie: https://skydrive.live.com/redir?resid=2B05DE04FD776E3B!366&authkey=!APgp8VELVYkzudk&v=3&ithint=photo%2C.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Verwijderd schreef op maandag 03 februari 2014 @ 12:29:
ik krijg telkens deze error. Weet niet waarom, er is maar 2 GB van de 4 GB in gebruik????

[afbeelding]
Probeer je pagefile eens groter te maken, maar EvE heeft mischien ookalwel 2 gb nodig hoor aan, want als ik het speel zit it al op 700mb+ dus ik denk dat je wat uit moet zetten wat de overige 2gb opvreet op je computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Een T2 carrier zou wel leuk zijn. Doe dan wel iets met de leuke racial bonusses die je normaal ook hebt :-)

T2 Chimera kan bijv. een of andere jam doen van x-range
T2 Archon kan lekker hard neuten
T2 Gallente kan een web-bubble ofzo
T2 Winmatar iets met target painten

Soort van HIC bubble, maar dan dat iedereen in die bubble cap verliest, ofzo.

Let the mayhem begin.

[ Voor 3% gewijzigd door De_Bastaard op 03-02-2014 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
imo zouden ze iig na de revamp? (waarschijnlijk eerder nerf :P) wel aan zaken zoals dit beginnen.. bedoel names T1 mods zijn er ook al.... (en diverse zaken zoals T2 triage en T2 siege module ook...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Daarom en ze moeten toch wat erbij verzinnen, want CCP zit imo met de handen in het haar kwa content.

Best een bekend fenomeen trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
qua nieuwe schepen kunnen ze niet zo gek veel meer, er zitten geen grote gaten in de lineup zover ik kan zien

een sov mechanic change en wat ze ook van plan zijn met die stargates etc zou wat lucht moeten blazen in 0.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Pos overhaul? Met meer items etc, of wat voor corps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
dat is idd een grote

in mijn ogen is een van de belangrijkste dingen die ze kunnen doen het ontlasten van alliance logistics en leadership

corp interface overhaulen, manafacturing overhaul, POS overhaul.

maak het voor de backbone en content providers 100x makkelijker, des te meer tijd is er voor leuke dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Laten ze eerst eens de servers stablier maken en zorgen dat de 'lag'/tidi minder wordt... voordat ze weer met nieuwe content gaan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Dat is onbegonnen werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
lethalnl schreef op maandag 03 februari 2014 @ 14:16:

corp interface overhaulen, manafacturing overhaul, POS overhaul.
Vergeet mining overhaul niet :P

Maar wat ze sowieso ook nog kunnen doen is de pve missies uitbreiden met een stuk meer verschillende missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

stealthgun schreef op maandag 03 februari 2014 @ 14:19:
Laten ze eerst eens de servers stablier maken en zorgen dat de 'lag'/tidi minder wordt... voordat ze weer met nieuwe content gaan beginnen.
Nee.

Dat doen ze al tijden, wat ik en anderen al eerder zeiden, 3 jaar geleden was 1000 man veel > node crash/module lag. 1 jaar geleden lag het rond de 2.5k > zelfde effecten. Nu met tidi 4000man en dan krijg je module lag. Zo blijf je bezig.

Fix eerst posses maar (is oude code, zeggen ze zelf) en ik geloof best dat de corp maintenance ook vreselijk is (heb t ooit een keer gedaan)

Genoeg andere kleinere dingen die ze mogen fixen voordat ze beginnen aan 'stabielere' servers

(o.a. t3 frigs wat ze ook al 2 fanfests terug riepen).
MacrosSimga schreef op maandag 03 februari 2014 @ 14:26:
[...]

Vergeet mining overhaul niet :P

Maar wat ze sowieso ook nog kunnen doen is de pve missies uitbreiden met een stuk meer verschillende missies.
Zijn de missies niet al jaaaaaaaren hetzelfde?

Ik zou wel nieuwe isk print methoden willen :+ Heb nu moeite een goeie methode te vinden die ik met mijn gelimiteerde tijd kan doen.

Anders ga ik eerst een tijd niet pvp'en en met een scimi meedoen aan die incursions...

[ Voor 25% gewijzigd door madpilot0 op 03-02-2014 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Meer schepen introduceren kan altijd, maar het is de vraag wat de toegevoegde waarde is als je nagaat dat de subcaps onlangs nog zijn gebalanceerd en getweaked om ze een betere rol in het spel te geven.

Een POS-overhaul is een nice to have. Hetzelfde geldt ook voor corp-interface en manufacturing/invention-interface overhaul. De huidige implementaties zijn wellicht wat omslachtig, maar het is werkbaar.

Het idee om 0.0 uit te breiden met een stargate-systeem dat alleen werkt met bepaalde implants klinkt enorm leuk; maar ik heb geen flauw idee hoe ze het willen doen en het klinkt echt als sandbox editie van een battleground-systeem. Daarbij had ik het mooier gevonden dat je alleen via WH's bij het nieuw stukje 0.0 zou kunnen om WH's weer een onderdeel van het spel te maken.

Nee, ik denk dat men meer baat heeft bij een rebalance van de SOV-mechanics en te gaan voor meer dynamische en kleinere confrontaties in 0.0 ipv timers, blue donuts en 10% TiDi gevechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Zou tof zijn als minen wat minder saai zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 20:32
dudee schreef op maandag 03 februari 2014 @ 14:39:
Zou tof zijn als minen wat minder saai zou worden.
Hoe wil je minen minder saai maken?

En als je je eigen nu verveelt tijdens minen, dan moet je eens uit high-sec komen en in low-sec gaan minen. Kijken of je het nog steeds zo saai vind als er een BS Rat op je jumped in je begint af te knallen :P.. of een andere speler..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AerosPhere
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13:21
D-Raven schreef op maandag 03 februari 2014 @ 14:43:

En als je je eigen nu verveelt tijdens minen, dan moet je eens uit high-sec komen en in low-sec gaan minen. Kijken of je het nog steeds zo saai vind als er een BS Rat op je jumped in je begint af te knallen :P.. of een andere speler..
of gewoon niet meer minen.. en iets anders doen wat je WEL leuk vind :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Daarom mine ik ook niet! Maar het is gewoon redelijk makkelijk afk isk. Vooral met meerdere accs lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
Over nieuwe content: Ik zou het leuk vinden als er meer "random events" komen zoals Incursions. Nu zijn alleen de locaties van Incursions nog random. Het zal aan CCP kant wel meer resources kosten om zoiets te organiseren ed. maar het lijkt me wel cool.

Een soort incursion door Jovian's ofzo. Weet ik veel. Als high sec maar wat opgeschud wordt. Low sec gebeurd volgens mij zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
[...]

Maar dan mag het systeem van minen wel interactiever gemaakt worden. Nu is het lazors kijken tot je cargo vol zit... Als dit wat interactiever zou worden dan zou het in zijn geheel wat leuker worden en ga je ook misschien wel meer bots tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

word feut integreren in elk mining schip :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
Ze zouden er een interactief iets van kunnen maken...

Dat je bijv met je muis, de mouse pointer in het midden moet houden voor de zeldzame variant..

Lees: ben je afk, dan mined ie alleen maar bijv. veldspar, houd je de muis in het 25-50% gedeelte van de cirkel de core van +5% en als je het in de zo goed als middelste gedeelte houdt, dan krijg je de +10% ore...

%-en kunnen natuurlijk hoger....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
er moet meer risico en meer reward aan verbonden worden

rats die zo sterk zijn dat je een combat ship nodig hebt en vaak genoeg spawnen dat hij ook alert on-field moet blijven

en een 200%+ yield increase + nog eens een minigame voor de miner

en zelfs dan blijft het een kut activiteit...maar net ietsje minder kut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerealKiller
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:19

SerealKiller

Fas est et ab hoste doceri

lethalnl schreef op maandag 03 februari 2014 @ 16:03:
er moet meer risico en meer reward aan verbonden worden

rats die zo sterk zijn dat je een combat ship nodig hebt en vaak genoeg spawnen dat hij ook alert on-field moet blijven

en een 200%+ yield increase + nog eens een minigame voor de miner

en zelfs dan blijft het een kut activiteit...maar net ietsje minder kut
Ik denk dat als er een "mini-game" in minen komt er heel wat miners afhaken. Veel mensen minen AFK, terwijl ze een filmpje kijken. En ook de fleet miners met ISBoxer (+10 fleets) zullen niet minen dan. Als resultaat dat er minder mineralen komen - duurdere schepen - langer minen om een boot te kunnen betalen.

Denk dat het effect van zo'n minigame tot hogere mineraal kosten leidt, en minder accounts die geplexed worden om te minen.

Edit: verkeerd gequote, maar in de lijn van de discussie. Ik ben het er wel mee eens dat minen wel iets "gevaarlijker" mag. Maar van de andere kant, ga maar eens in een WH minen :)

[ Voor 9% gewijzigd door SerealKiller op 03-02-2014 16:10 ]

War is the only proper school of the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
SerealKiller schreef op maandag 03 februari 2014 @ 16:08:
[...]

Ik denk dat als er een "mini-game" in minen komt er heel wat miners afhaken. Veel mensen minen AFK, terwijl ze een filmpje kijken. En ook de fleet miners met ISBoxer (+10 fleets) zullen niet minen dan. Als resultaat dat er minder mineralen komen - duurdere schepen - langer minen om een boot te kunnen betalen.

Denk dat het effect van zo'n minigame tot hogere mineraal kosten leidt, en minder accounts die geplexed worden om te minen.

Edit: verkeerd gequote, maar in de lijn van de discussie. Ik ben het er wel mee eens dat minen wel iets "gevaarlijker" mag. Maar van de andere kant, ga maar eens in een WH minen :)
Dat valt dan wel weer te balancen.. en ik zie het niet als een probleem dat er veel bots weggaan... en dat de mineral prices dan omhoog schieten... tjsa dat is dan maar zo.. moeten er dus minder miners afgeschoten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Gewoon wat spannender, low sec kom ik nooit maar in nul/high is het toch verdomde saai. Ookal met de belt rats in 0.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Verwijderd schreef op maandag 03 februari 2014 @ 12:29:

[afbeelding]
switch je client eens naar dx9 ipv dx11... Weet niet of je een amd gpu gebruikt? Neem aan dat je iig de laatste drivers e.d. Gebruikt? network drivers ook ff checken.

[ Voor 7% gewijzigd door Darth Malak op 03-02-2014 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
ik heb zelf trouwens Windows 8.1 Pro + 16GB ram + R9 290 (en de laatste 14.1 Beta drivers...) ik heb gisteren en eergisteren toch gewoon 3 clients kunnen draaien..

Ik draai wel met een UEFI bios (denk dat de meesten hier nog met een VBios "bios" op de graka zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darth Malak schreef op maandag 03 februari 2014 @ 16:19:
[...]

switch je client eens naar dx9 ipv dx11... Weet niet of je een amd gpu gebruikt? Neem aan dat je iig de laatste drivers e.d. Gebruikt? network drivers ook ff checken.
ik gebruik nvidia 740m. Lijkt me raar dat het aan DX11 ligt. Misschien is het video geheugen vol. Maar weet niet waar ik dat kan checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 februari 2014 @ 16:42:
[...]

ik gebruik nvidia 740m. Lijkt me raar dat het aan DX11 ligt. Misschien is het video geheugen vol. Maar weet niet waar ik dat kan checken.
denk dat er wel een error report van is in windows aangezien de melding van windows is ;) daar staat wellicht meer info over hoe of wat er precies onvoldoende was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 11:39
stealthgun schreef op maandag 03 februari 2014 @ 12:35:
[...]

Probeer je pagefile eens groter te maken, maar EvE heeft mischien ookalwel 2 gb nodig hoor aan, want als ik het speel zit it al op 700mb+ dus ik denk dat je wat uit moet zetten wat de overige 2gb opvreet op je computer.
Sonny?

Je hebt toch wel een 64bits windowsclient?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bangkirai schreef op maandag 03 februari 2014 @ 18:39:
[...]

Sonny?

waar kan ik zien? ik neem aan van wel. mijn laptop is net nieuw! windows 8.1 alles geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:56
Ik heb daar ook last ook sinds de laatste update. Het is duidelijk afkomstig van Eve. Door het spel op DX9 op te starten los je het wel op. Nu maar wachten totdat ze het hebben opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 20:32
betreft mini games tijdens minen discussie..

Wat een gruwel, gelukkig weten ze bij CCP wel beter dan om zoiets te proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Nou, doe dat maar niet. Die minigames in hacking sites zijn uitermate k.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Niemand wilde komen spelen vanavond met onze cruisers fleet booohoo, nou ja 2 lui in een BC maar ook die gingen er uiteindelijk vandoor toen we ze van 3 kanten bijna pinned down hadden. Ondanks we geen kills hebben gehaald vloog ik voor het eerst een rupture, wel awesome zoiets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
Darth Malak schreef op maandag 03 februari 2014 @ 16:19:
[...]

Niet zo'n gek idee. Ik had de laatste tijd crashes van mijn driver als ik uit warp of door een gate ging.
Ik ben niet de enige: https://forums.eveonline....osts&t=316276&find=unread
Probleem is gereproduceerd en zou morgen in de patch moeten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
bangkirai schreef op maandag 03 februari 2014 @ 18:39:
[...]

Sonny?

EvE is 32 bits en gebruikt dus max 4gb RAM hoeveel ram je ook maar in je pc hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 11:39
stealthgun schreef op maandag 03 februari 2014 @ 23:31:
[...]

EvE is 32 bits en gebruikt dus max 4gb RAM hoeveel ram je ook maar in je pc hebt.
Hmm, volgens mij moet je is voor de lol is wat faqs op verschillende plekken in forum gaan lezen.

ff simpel:
Videokaart die hij heeft is waarschijnlijk de versie met 2gb ram.
Windows claimed heel rap al 1gb of meer.
(Eve kan al niet meer dan 2gb claimen, want das de maximum geheugen, dat windows 32bit aan een process kan aanreiken)
Als je dan ook nog eve en allerlei achtergrondmeuk draait, kun je dus op een 32 bit windows versie, al snel hebben, dat programma's eruit knallen wegens gebrek aan geheugen, vooral sommige spellen hebben daar wel is last van.
Programma's zijn niet altijd supernetjes geprogrammeerd, dus als videokaart geheugen langzamerhand flink gebruikt wordt, kan windows soms net te weinig over houden om de rest van geheugen aan te sturen.

Heb zelf geen windows 8.0 of 8.1, dus geen idee, hoe je dat daar snel kunt zien.
Win7 en ouder is het meestal ff rechts klikken op computer op bureaublad, eigenschappen en dan zie je het al staan in eerste scherm.

Maar zoals iemand al claimed hierboven, ligt het waarschijnlijk aan eve en dx11 wat ze op dit moment in eve gebruiken.

[ Voor 4% gewijzigd door bangkirai op 04-02-2014 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu alweer paar daagjes bezig met EVE, vind het een geweldig spel tot nu...
Ik houd me momenteel bezig met missions. Speel nu de Sisters of EVE epic arc. Qua schip gebruik ik nu een Thorax Cruiser, nog niet helemaal gefit, maar stukje bij stukje voeg ik wat dingen toe aan dit scheepje...

Binnenkort is gaan subscriben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

stealthgun schreef op maandag 03 februari 2014 @ 23:31:
[...]
Uhm. Dit is niet geheel correct. EVE is 32-bits en kan in theorie maximaal 4GB aanspreken. Maar op een 32-bits Windows installatie is dit bijvoorbeeld maar 2GB en moet je een startup-switch toevoegen om dit aan te passen naar 3GB. Ik kan mij voorstellen dat deze beperking zelfs op een 64-bits installatie van toepassing is.

Anyway, probeer de volgende 2 opties:

- Zet de client van DX11 naar DX9 (schijnt bij AMD-GPU's enorm veel problemen te verhelpen)
- Stel de performance van de client in dat het minimaal geheugen gebruikt (je kan dit als optie kiezen bij opties Maximim Performance, Maximum Detail)
- Verander de pagefile-allocatie (virtueel geheugen) naar System Managed.

Overigens als een enkele EVE client meer dan 2GB aan systeem-geheugen gebruikt, dan is er iets goed verkeerd. Ik heb in mijn hele leven een EVE client nooit meer dan 1.2GB zien gebruiken en dat was zelfs bij een groot gevecht icm 10% TiDi. Normaal gesproken zit mijn client tussen de 400MB en 600MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
battle reportje!

wij hadden wat grappigs gisteren

eerder deze week dropte RUSRUS 2 supers op een van onze POCO's.

100 km weg en alligned, wel geprobeert maar niet gevangen

dus vandaag de reinforcement timer

RUSRUS komt niet opdagen zoals wel verwacht, maar de locals hebben het idee overtussen wel overgenomen en zijn de andere POCO's gaan reinforcen (niet van ons)

zitten met een laser en armageddon setup met een jammer op de POS, te veel om te blopsen dus dan maar een off-grid cyno en warp

iedereen natuurlijk in warp als we landen, ookal is hun fleet ongeveer even groot.

zucht....

wij droppen triage op de POCO en reppen hem uit reinforce, lijken de locals ondertussen zin te hebben in wat stationgames (de batphone bait hint kregen we al)
geen aggression van hun kant dus na een paar minuten houden wij het voor gezien en warpen richting de out-gate

blijkt dat BALEX aan de andere kant zit met 20 man sacrilige fleet (zeer goeie comp van hun overgens)
wij vroegen ons al af wat de batphone zou worden, hoewel we BALEX wat vreemd vonden.

eerste reactie was weg warpen nadat ook de local vloot onze kant op kwam, want die sac's maken gehakt van onze AHAC fleet als we zouden jumpen en al helemaal met die geddon neuts

nadat we op station arriveren en we toch even een convo naar de BALEX fc sturen blijkt dat ze de batphone niet zijn....ooh dit wordt nog leuk :D

dus de rollen worden omgedraait....wij temp blue met BALEX en warpen terug naar de gate, die BS fleet zit nu dus gesandwiched tussen ons en BALEX. (we denken dat ze dit niet door hadden)

wij aggressen op gate, kijken wat hun batphone dan wel was.....

cyno up!

BNI drop 50-70 man in local

YES! dit wordt leuk :D

BALEX jumped ook en komt helpen, maken korte metten met de geddons en beginnen BNI wat uit te dunnen (die rail thorax comp is best pijnlijk)

uiteindelijk per ongeluk de BNI FC neer geschoten en BNI warped weg, maar in onze verdediging...hij zat in een crow en tacklede een proteus >.>

http://shadowcartel.com/kb/?a=kill_related&kll_id=92664

naderhand als wij op de titan zitten doen de locals het nog even dunnetjes over....tacklen onze cyno rapier met een kleine vloot......err....okay?

vloot was al weg tegen de tijd dat wij grid laden :(

maarja...gegeven paard...mond...blablabla

http://shadowcartel.com/kb/?a=kill_detail&kll_id=92670

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Eschouw heb je 21 dagen trial? Ik/iemand anders kan je 21 dagen trial geven en wanneer je gaat subben krijg ik/die andere een plex. Plex kan je verkopen voor zo'n 650mil dus kan je dat bijv 80-20 splitten heb je direct dik start kapitaal om leuk bootje en skills te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yep, heb al de 21 dagen trial...gekregen van andere tweakert hier....
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Toppie dan, laat je dan niet met maar 200mil isk afschepen want het is jouw geld he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had met diegeen afgesproken 50//50, vind ik wel prima..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

dudee schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 09:51:
Toppie dan, laat je dan niet met maar 200mil isk afschepen want het is jouw geld he.
Denk (en neem aan) dat de meeste mensen hier wel riant mee omspringen, de ene gooit het op 80-20 de ander weer op 70-30. We zijn hier om elkaar te helpen doorgaans dus eerlijkheid staat wel voorop :)
Verwijderd schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 09:53:
Wow.. 50-50, beetje naai vind ik dat wel. Jij kan het geld als starter waarschijnlijk beter gebruiken dan die andere persoon, tenslotte (ga ik even vanuit), jij komt moeilijker aan isk dan de speler die jou het linkje heeft gegeven.

[ Voor 33% gewijzigd door XzeroD op 04-02-2014 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochem4207
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 09:53:
50/50 is ook gewoon normaal. Soort van ongeschreven regel :)

---
Pas weer geresubbed na dat grote gevecht (was vast niet de enige). Leuk om terug te zijn. Duels doen naast tradehubs ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Jep, 50/50 is 'normaal' :)

Kent iemand een leuke incursion club die nog een scimi nodig heeft? :9 Ik ga dat eens proberen als isk source

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Zodra er een bult isk bij komt kijken..

Madpilot0 kijk eens bij warpwithme etc je hebt boel van dit soort incursion kanalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer beginnen missions flink ISK op te leveren? zeker pas vanaf level 4?
Moet wel zeggen dat die Epic Arc die ik nu doe, ook aardig wat oplevert, en dat is toch level 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Verwijderd schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 09:58:
Wanneer beginnen missions flink ISK op te leveren? zeker pas vanaf level 4?
Moet wel zeggen dat die Epic Arc die ik nu doe, ook aardig wat oplevert, en dat is toch level 1
Epic arcs en level 4's inderdaad.
Verder dus fw missies als een faction op tier 3+ zit (maar dan moet je het wel van LP naar isk omzetten).

Heb er zelf nog eens naar gekeken. Is wel een hele hoop effort om die missies goed te krijgen, veel local pirates enzo.
dudee schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 09:56:
Zodra er een bult isk bij komt kijken..

Madpilot0 kijk eens bij warpwithme etc je hebt boel van dit soort incursion kanalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AerosPhere
madpilot0 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 10:00:

Epic arcs en level 4's inderdaad.
Verder dus fw missies als een faction op tier 3+ zit (maar dan moet je het wel van LP naar isk omzetten).

Heb er zelf nog eens naar gekeken. Is wel een hele hoop effort om die missies goed te krijgen, veel local pirates enzo.

FW missies is vooral veel vliegen, weinig actie... Zelden heb kom je eens iemand tegen die naar je deadspace site toe warpt en heb weleens meegemaakt dat die persoon daar met een vriend wel uren bleef campen. Maar voor de rest heb ik zelf nooit echt problemen ondervonden van pirates.

gewoon een mooie route in plannen en gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehhh Wat is een FW mission?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

AerosPhere schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 10:13:
[...]

FW missies is vooral veel vliegen, weinig actie... Zelden heb kom je eens iemand tegen die naar je deadspace site toe warpt en heb weleens meegemaakt dat die persoon daar met een vriend wel uren bleef campen. Maar voor de rest heb ik zelf nooit echt problemen ondervonden van pirates.

gewoon een mooie route in plannen en gaan!
Verschilt denk ik wanneer je bezig bent een waar, bij mij in de regio zijn regelmatig s'avonds gatecamps te vinden voor FW lui. Daarnaast hunten wij als pirates er ook graag op als we ze tegen komen. Denk dat je vooral ook mazzel hebt gehad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

FW is faction warfare, oorlog tussen gallente & caldari | minmatar & amarr. Als een van die facties joined (heeft niks te maken met het ras wat je bent ingame), dan kan je vrij op de andere factie schieten :) Hier zijn ook missies voor en je kan lowsec systemen overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AerosPhere
Missies die je kan doen als je meedoet met Factional Warfare in eve. Factional Warfare is een grote war tussen alle facties, je kan je bij een van die facties aansluiten en dan mensen mollen die bij de andere facties zitten.

Er zijn speciale systemen (de regio Black Rise bijvoorbeeld) hiervoor, maar in principe kan dit overal gebeuren. Als je hieraan meedoet kan je bepaalde missies accepteren, die je met een stealth bomber kan doen. Vaak moet je voor de lvl4 missies een bepaalde battleship killen in een groep van 30 npc's. Dat kan een stealth bomber perfect en vaak ben je dan binnen een aantal minuten klaar met die missie.

@XzeroD, ben wel wat gatecamps tegengekomen, maar in een stealth bomber heb je daar vaak niet zo'n last van :P ik duidde meer op 'pirates' die je site inkomen als je die missie aan het doen bent. maar misschien heb ik inderdaad wel geluk gehad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah ok, sounds interesting, ik zal me daar over een tijdje eens in gaan verdiepen, blijf nog ff tijdje gewone missies doen denk ik.

Heb ook het idee dat minen aardig wat ISK oplevert, maar tis wat aan de saaie kant...zeker in 0.9 gebied.
Misschien moet ik het minen aan mijn dochter uitbesteden, wanneer ze thuis is van school, en ik nog op mijn werk zit...hahahahah lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

AerosPhere schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 10:27:
[...]

@XzeroD, ben wel wat gatecamps tegengekomen, maar in een stealth bomber heb je daar vaak niet zo'n last van :P ik duidde meer op 'pirates' die je site inkomen als je die missie aan het doen bent. maar misschien heb ik inderdaad wel geluk gehad :P
Ah ja stealthbombers heb je daar minder last van, al kwam ik laatst een gatecamp tegen die zowel aan beide kanten een behoorlijke camp hadden. :P Daarnaast zien pirates al snel dat je een stealthbomber vliegt en dat is niet zo'n gewilde target omdat die vaak lastig te pakken zijn door hun range die ze vaak van de beacon liggen en natuurlijk het cloaken. Wij skippen die meestal ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
bangkirai schreef op maandag 03 februari 2014 @ 23:53:
[...]

Hmm, volgens mij moet je is voor de lol is wat faqs op verschillende plekken in forum gaan lezen.

ff simpel:
Videokaart die hij heeft is waarschijnlijk de versie met 2gb ram.
Windows claimed heel rap al 1gb of meer.
(Eve kan al niet meer dan 2gb claimen, want das de maximum geheugen, dat windows 32bit aan een process kan aanreiken)
Als je dan ook nog eve en allerlei achtergrondmeuk draait, kun je dus op een 32 bit windows versie, al snel hebben, dat programma's eruit knallen wegens gebrek aan geheugen, vooral sommige spellen hebben daar wel is last van.
Programma's zijn niet altijd supernetjes geprogrammeerd, dus als videokaart geheugen langzamerhand flink gebruikt wordt, kan windows soms net te weinig over houden om de rest van geheugen aan te sturen.

Heb zelf geen windows 8.0 of 8.1, dus geen idee, hoe je dat daar snel kunt zien.
Win7 en ouder is het meestal ff rechts klikken op computer op bureaublad, eigenschappen en dan zie je het al staan in eerste scherm.

Maar zoals iemand al claimed hierboven, ligt het waarschijnlijk aan eve en dx11 wat ze op dit moment in eve gebruiken.
Hetzelfde als in windows 7 :)

Als je niets als "start8" of classicshell gebrukt --> Windows toets, krijg je die mooie balkjes daar gewoon "configuratiescherm" of "control panel" in typen en dan op "systeem" klikken, en dan staat bij systemtype wat voor type OS het is (32 of 64....)

Mocht de vraag komen, nee je kan niet een 32bits OS upgraden of wat dan ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat terugzetten naar DX9 kan inderdaad heel goed helpen. Speelde 2 maanden lang zonder problemen op de HD7750 met DX11 en high setting. Na de update van EVE ging het falikant mis. Kreeg hick ups, spel freezed en vervolgens een BSOD met 0x00000116 en atikmpag.sys. Driversprobleem zo leert, maar is dat wel zo? Heb verschillende drivers geprobeerd, ook beta, geen soelaas en ook niet met driverdleaner. Complete herinstallatie gedaan van W7, geen soelaas. Furmark logelaten op de HD7750, geen fouten en geen crashes. Memtest86 gedraaid vannacht, alles doorlopen, geen errors. CPU is ook niets mis mee.

Heb een vriend van me in de States geappt en die vertelde mij dat het terugzetten van DX11 naar DX9 wel eens zou kunnen helpen. En inderdaad, ik kon weer docken na bijna 36 uur in space. Maar het blijft raar dat het 2 maanden helemaal goed gaat, en na de update is het troubles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Heb met de update last dat als ik bijv undock dat ik mn eve dan crashed etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Verwijderd schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 11:37:
Dat terugzetten naar DX9 kan inderdaad heel goed helpen. Speelde 2 maanden lang zonder problemen op de HD7750 met DX11 en high setting. Na de update van EVE ging het falikant mis. Kreeg hick ups, spel freezed en vervolgens een BSOD met 0x00000116 en atikmpag.sys. Driversprobleem zo leert, maar is dat wel zo? Heb verschillende drivers geprobeerd, ook beta, geen soelaas en ook niet met driverdleaner. Complete herinstallatie gedaan van W7, geen soelaas. Furmark logelaten op de HD7750, geen fouten en geen crashes. Memtest86 gedraaid vannacht, alles doorlopen, geen errors. CPU is ook niets mis mee.

Heb een vriend van me in de States geappt en die vertelde mij dat het terugzetten van DX11 naar DX9 wel eens zou kunnen helpen. En inderdaad, ik kon weer docken na bijna 36 uur in space. Maar het blijft raar dat het 2 maanden helemaal goed gaat, en na de update is het troubles.
Goed om te horen en tja, CCP is zich bewust van de problemen en gaan t fixen of hebben t al gedaan in de volgende patch.

ik zelf heb nog geen enkele crash gehad de laatste 2 weken maar gebruik een nvidia GTX 670 FTW en nvidia kaarten zijn nu eenmaal een stuk stabieler (mijn ervaring, dus niet nodig om e.v.t. Flamewars te starten). gebruik overigens win 8 64.

Verder was t crashen ook meer van toepassing op AMD systemen. Enige waar ik last van had was dat de animatie na het jumpen door een gate erg schokkerig, laggy was maar misschien dat wel een feature.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Patch notes for EVE Online: Rubicon 1.1.4
Released on Tuesday, February 4th 2014

FIXES
Mobile Structures

The ESS can no longer be deployed in wormhole space.
The ESS now pays out the correct amount of LP when delivered in batches.
Client

Fixed a case where a client stall due to loading graphic assets during a warp could lead to ship desync (appearing in the wrong position in the client)
Graphics

Fixed a driver crash on AMD video cards.
Fixed a memory leak on Nvidia cards.
Updated compressed material blueprints with the correct images.
Adjusted the mining laser effect to display correctly from all angles.
Restored the textures on the Guardian Battlestation.
Adjusted light ring on the Caldari Research Station.
Fixed issues generating abnormal station graphics in dungeons.
De AMD en Nvidia problemen moeten vandaag zijn opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stealthgun schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 12:40:
[...]

De AMD en Nvidia problemen moeten vandaag zijn opgelost :)
Geweldig. Nvidia problemen opgelost. alleen doet de patch het niet. Alleen maar error. Nu kan Eve helemaal niet meer spelen. Thx guys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 12:47:
[...]

Geweldig. Nvidia problemen opgelost. alleen doet de patch het niet. Alleen maar error. Nu kan Eve helemaal niet meer spelen. Thx guys
Eve mappen (settings en dergelijke) even backuppen, dan EVE deinstalleren en de nieuwe client downloaden en installeren een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 12:49:
[...]

Eve mappen (settings en dergelijke) even backuppen, dan EVE deinstalleren en de nieuwe client downloaden en installeren een optie?
bedankt voor de hulp maar ik ben geen systeembeheerder.. Ik wil gewoon gamen.
Ik probeer nu repair.exe in de Eve map. hopen dat het helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ai das minder, hoop dat ik vanavond gewoon kan spelen wanneer ik thuis kom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
  • Laatst online: 11:17
[quote]Verwijderd schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 12:49:
[...]

[/quote]

Ik neem aan dat ie als relatief nieuwe speler nog niet veel persoonlijke settings heeft helemaal niet als de client consequent crasht. @SonnyBonds dx11 kan uitgezet worden in de launcher voordat je het spel begint, probeer het eens, je kan het direct weer aan zetten als het geen verschil maakt.

maar zoals stealth zei :
[quote]Fixed a memory leak on Nvidia cards.[/quote]

zit in de patch van vandaag.

had niet goed gelezen, sonny, alles van eve deinstalleren en opnieuw installeren.

[ Voor 15% gewijzigd door eniux op 04-02-2014 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
eniux schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 13:24:
[quote]Verwijderd schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 12:49:
[...]

[/quote]

Ik neem aan dat ie als relatief nieuwe speler nog niet veel persoonlijke settings heeft helemaal niet als de client consequent crasht. @SonnyBonds dx11 kan uitgezet worden in de launcher voordat je het spel begint, probeer het eens, je kan het direct weer aan zetten als het geen verschil maakt.

maar zoals stealth zei :
[quote]Fixed a memory leak on Nvidia cards.[/quote]

zit in de patch van vandaag.

had niet goed gelezen, sonny, alles van eve deinstalleren en opnieuw installeren.
Bericht is alweer aangepast hierboven, als je de settings nog zoekt plaatje hieronder geeft aan waar. Ik zat net zelf ook ff te zoeken in de launcher lol

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2ur3zag.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door MacrosSimga op 04-02-2014 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
Even een kleine sidetrack, wat vinden we van mantle? Het schijnt zeer goed belovend te zijn..

5000+ objecten zonder veel lag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Heh, systeem waar ik laatst met wat vrienden aan het ratten was, leeg systeem, b0t sov. Hoorde van mijn CEO dat we daar niet heel lang konden blijven en dat het gerent zou worden. Kosten? 15b/maand... -1.0 truesec systeem :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Das balen voor jullie dan XD

15bil voor een systeem is verdomde veel geld. Maar dat vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Ik zou niet weten hoe je 15b/maand uit zo'n systeem trekt.. Moet je veel mensen hebben ratten/posses draaien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Rolling Thunder verhuurde bagger systemen voor 3B p/m. Redelijke systemen zaten op 4B p/m. Goede systemen gingen voor minimaal 6B p/m. Station op (corp)naam, 1B extra. Unique access tot een systeem was +2B extra p/m. Dus met een goede truesec, station en unique access zat je minimaal op 11B p/m per system en ze haalde minimaal 450B p/m op aan renting inkomsten...

15B klinkt behoorlijk veel, maar B0T-sov zit redelijk uit de buurt en er zijn zat corps die dat enorm kunnen waarderen zodat hun corps 23/7 kunnen ratten zonder veel neutrals en gezeur....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb net repair.exe van Eve gebruikt. En eve werkt weer. geen idee of ie nu up to date is of niet. Maar tot nu toe nog geen errors gehad.

well shity dat je maar 5 app for corporations can doen als rookie. ik zit nu vast aan een of andere corp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Het systeem is inderdaad erg rustig, paar uur geweest en geen neutral gezien. Mja, als je straks met 10 carriers gaat ratten, ben je best zichtbaar op de map :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darth Malak schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 12:12:
[...]

Goed om te horen en tja, CCP is zich bewust van de problemen en gaan t fixen of hebben t al gedaan in de volgende patch.

ik zelf heb nog geen enkele crash gehad de laatste 2 weken maar gebruik een nvidia GTX 670 FTW en nvidia kaarten zijn nu eenmaal een stuk stabieler (mijn ervaring, dus niet nodig om e.v.t. Flamewars te starten). gebruik overigens win 8 64.

Verder was t crashen ook meer van toepassing op AMD systemen. Enige waar ik last van had was dat de animatie na het jumpen door een gate erg schokkerig, laggy was maar misschien dat wel een feature.. :)
Ik had er goed de smoor in omdat er helemaal niets gedaan kon worden aan de BSOD's. Stad en land afgezocht voor een fix, nergens iets te vinden, ook niet op de EVE forums. Maar de fix moet er nu dus zijn, laat ik het hopen. Ik mag van geluk spreken dat ik na 36 uur floating in space niet gepod ben. Had nogal wat aan boord, maar zat wel in high sec.

nVidias had er zo te horen geen last van, of weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer je niet in een station bent, blijft dan je schip de gehele tijd zichtbaar terwijl jij offline bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Verwijderd schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 15:46:
Wanneer je niet in een station bent, blijft dan je schip de gehele tijd zichtbaar terwijl jij offline bent?
Linksboven zie je een timer (als je iemand of een NPC agressed). Als deze er niet staat, ben je binnen een minuut (ik dacht zelfs 30sec?) weg. Mocht je een timer hebben, dan verdwijn je als die timer afloopt. Ben je dus ergens in 0.0 aan het ratten, en je denkt aan een neutral te kunnen ontsnappen door uit te loggen > mis, je blijft nog ~15min in space hangen.
Pagina: 1 ... 62 ... 116 Laatste