Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:38
Verwijderd schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 15:46:
Wanneer je niet in een station bent, blijft dan je schip de gehele tijd zichtbaar terwijl jij offline bent?
Nee, zodra je geen aggression timers meer hebt lopen warpt hij *weg* naar onzichtbare ruimte en logt je uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok thanks for the info!

Nou gelukkig maar, moest vanochtend nogal abrubt uitloggen omdat ik mijn tram moest halen, verder niet bij stilgestaan dat mijn geliefde Thorax nog buiten was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10:08

madpilot0

I ain't mad

Verwijderd schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 15:50:
ok thanks for the info!

Nou gelukkig maar, moest vanochtend nogal abrubt uitloggen omdat ik mijn tram moest halen, verder niet bij stilgestaan dat mijn geliefde Thorax nog buiten was...
Nou zal er in highsec niks mee gebeuren, een thorax is niet interessant voor iemand om te ganken. Als je een schip met fitting van 5b+ vliegt, dan zou ik wel altijd docken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

madpilot0 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 15:52:
[...]

Nou zal er in highsec niks mee gebeuren, een thorax is niet interessant voor iemand om te ganken. Als je een schip met fitting van 5b+ vliegt, dan zou ik wel altijd docken :+
lol ja....schip van 10 mil is inderdaad wel iets anders dan een schip met alleen al een fitting van 5 bil...moet wel zeggen dat die 10 mil voor mij wel veel was....:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-02 18:04
madpilot0 schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 15:43:
Het systeem is inderdaad erg rustig, paar uur geweest en geen neutral gezien. Mja, als je straks met 10 carriers gaat ratten, ben je best zichtbaar op de map :+
ja....dat gaat een grote rode bullseye worden op dotlan

zou er dan ook een afk cloaker in hangen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-08 23:37
Hoi Tweakers,

Ik ben aan het twijfelen om weer Eve te spelen, maar zit met een drempel. Op het moment bevindt mijn char, samen met het merendeel van mijn assets zich in een stuk high-sec omringd door low-sec. Ik weet niet of mijn destijdse corp (die voorheen voor het haulen zorgde) mij wilt helpen en of ze überhaupt daar nog zitten.

Weten jullie iemand die tegen betaling spullen door low-sec hault? Hoeveel zou dat ongeveer gaan kosten? De hoeveelheid zal wel meevallen, ik bezit een hoop rommel (mods, rigs, etc) en voornamelijk schepen <= cruiser + 1x bc + 1x bs.

[ Voor 12% gewijzigd door Xeiji op 04-02-2014 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dudee schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 15:12:
Das balen voor jullie dan XD

15bil voor een systeem is verdomde veel geld. Maar dat vind ik.
uit een negative 1.0 systeem haal je met 10 man die 15 b makelijk met een paar dagen ratten er uit.
Ik zit in delve, en ik betaal samen met wat andere guys 10.5 b voor een systeem. goed te doen.
zeker als je multi boxed.

mochten er nog mensen een plekje zoeken in 0 drop me een mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 12:42
Xeiji schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 17:15:
Weten jullie iemand die tegen betaling spullen door low-sec hault? Hoeveel zou dat ongeveer gaan kosten? De hoeveelheid zal wel meevallen, ik bezit een hoop rommel (mods, rigs, etc) en voornamelijk schepen <= cruiser + 1x bc + 1x bs.
Waar zit je precies met je spullen (link het systeem even op http://evemaps.dotlan.net/)? Als ik mijn carrier in de buurt heb kan ik allicht wel even een ritje voor je maken, dat is wel enkel lowsec - lowsec aangezien die highsec niet in kan komen.

Nou weet ik niet hoeveel jumps je door lowsec moet maar doorgaans is dit niet zo'n heel groot probleem met een travel fit (warp core stabilizers in de lows, Micro Jump Drive in een mid).

Eve char: Warock <TEST>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xeiji schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 17:15:
Hoi Tweakers,

Ik ben aan het twijfelen om weer Eve te spelen, maar zit met een drempel. Op het moment bevindt mijn char, samen met het merendeel van mijn assets zich in een stuk high-sec omringd door low-sec. Ik weet niet of mijn destijdse corp (die voorheen voor het haulen zorgde) mij wilt helpen en of ze überhaupt daar nog zitten.

Je kan eventueel blue/red frog contacten (check evo forums welke het precies is) zij haulen spullen tegen betaling.
Echter alsje maar 1 of 2 gate jumps door low sec moet om weer naar high sec te gaan zou ik de gok gewoon wagen in een rustig uurtje in het weekend (rond 07:00 - 08:00 uur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dudee schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 15:12:
Das balen voor jullie dan XD

15bil voor een systeem is verdomde veel geld. Maar dat vind ik.
true sec systems zijn idd erg duur maar als je het goed aanpakt kan je er gruwelijk isk maken

edit: als je niet perma camped wordt

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2014 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
Locodoc, wat is je ingame naam? kan je mij een pm sturen? ik kan er geen naar je sturen.

[ Voor 16% gewijzigd door MacrosSimga op 04-02-2014 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Locodoc misschien gewoon ff scouten met een stealthbomber en dan met warp score stabs in je low en dikke tank erdoor knallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTV DNA
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:03
naderhand als wij op de titan zitten doen de locals het nog even dunnetjes over....tacklen onze cyno rapier met een kleine vloot......err....okay?

vloot was al weg tegen de tijd dat wij grid laden :(

maarja...gegeven paard...mond...blablabla

http://shadowcartel.com/kb/?a=kill_detail&kll_id=92670
Haha, dat is een oude corpmate van mij :P

[ Voor 3% gewijzigd door MTV DNA op 04-02-2014 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-08 23:37
sPENKMAN schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 17:23:
[...]

Waar zit je precies met je spullen (link het systeem even op http://evemaps.dotlan.net/)? Als ik mijn carrier in de buurt heb kan ik allicht wel even een ritje voor je maken, dat is wel enkel lowsec - lowsec aangezien die highsec niet in kan komen.

Nou weet ik niet hoeveel jumps je door lowsec moet maar doorgaans is dit niet zo'n heel groot probleem met een travel fit (warp core stabilizers in de lows, Micro Jump Drive in een mid).
Hoi sPENKMAN,

Dankjewel voor je aanbod, maar ik moet eerst de Eve-abo nog kopen! ;)
Ik zit momenteel in Algasienan (http://evemaps.dotlan.net/map/Placid/Algasienan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AerosPhere
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13:21
Sinds dit weekend een eigen POS in een C1 hangen, en gisteren de laatste defenses, mods en fuel binnengehaald \o/

ging niet bepaald zonder slag of stoot allemaal. De High sec entrance die ik initieel gebruikte om alles naar binnen te brengen collapsde na 3 runs, dus had alleen een tower, fuel voor 5 dagen en 2x corporate hangar array en een ship maintenance array.. geen defense en geen strontium.

De static LS die ik toen had was ergens in een achterhoek in aridia. Afgelopen 2 dagen geprobeerd door low-sec met wat defense mods in een industrial te komen, maar gate camp galore overal.

https://zkillboard.com/detail/36441341/ (ja i know, geen microwarp drive, maar in dit geval had dat geen drol uitgemaakt, 10 gate campers, en een gate vol met cans/drones)

Last but not least, werd ik maandag avond net buiten mijn pos geganked door 2 gasten in t3 cruisers

https://zkillboard.com/detail/36445993/

Die gasten waren dus maandag avond in mijn wormhole gebleven. En contacteerde mij dat er in diezelfde avond een andere corp ook een pos had geanchored. Ze waren dus zo vriendelijk om mij wat pos guns en ammo te brengen, en hadden dus een can gedropt net buiten mijn pos forcefield.

Vertrouwde het niet helemaal, dus ben eerst zelf defense mods gaan halen omdat ik gisteren eindelijk een gunstige low-sec had. Toen ik de can op wilde halen nadat er ECM en wat guns online waren, was de de can ineens verdwenen en kort daarna gingen die 2 gasten offline.

Uiteindelijk blijken de nieuwe buren wel redelijk vriendelijk, hebben niet echt een awesome killboard, en evenveel members als mijn corp, dus we zullen zien of ik de batphone op moet pakken om wat vriendjes te bellen.

iig nog nooit zo'n hectische 24 uur in eve beleefd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
Xeiji schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 19:10:
[...]

Hoi sPENKMAN,

Dankjewel voor je aanbod, maar ik moet eerst de Eve-abo nog kopen! ;)
Ik zit momenteel in Algasienan (http://evemaps.dotlan.net/map/Placid/Algasienan).
op zich is de route naar orvolle niet zo'n probleem, maar oulley is een twijfel gevalletje

ostingle naar stacmon is veel te veel gecamped, die zou ik vermijden.

als je kan scouten en warp core stabs fit is het prima te doen s'ochtens vroeg schat ik
AerosPhere schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 09:43:
Sinds dit weekend een eigen POS in een C1 hangen, en gisteren de laatste defenses, mods en fuel binnengehaald \o/

ging niet bepaald zonder slag of stoot allemaal. De High sec entrance die ik initieel gebruikte om alles naar binnen te brengen collapsde na 3 runs, dus had alleen een tower, fuel voor 5 dagen en 2x corporate hangar array en een ship maintenance array.. geen defense en geen strontium.

De static LS die ik toen had was ergens in een achterhoek in aridia. Afgelopen 2 dagen geprobeerd door low-sec met wat defense mods in een industrial te komen, maar gate camp galore overal.

https://zkillboard.com/detail/36441341/ (ja i know, geen microwarp drive, maar in dit geval had dat geen drol uitgemaakt, 10 gate campers, en een gate vol met cans/drones)

Last but not least, werd ik maandag avond net buiten mijn pos geganked door 2 gasten in t3 cruisers

https://zkillboard.com/detail/36445993/

Die gasten waren dus maandag avond in mijn wormhole gebleven. En contacteerde mij dat er in diezelfde avond een andere corp ook een pos had geanchored. Ze waren dus zo vriendelijk om mij wat pos guns en ammo te brengen, en hadden dus een can gedropt net buiten mijn pos forcefield.

Vertrouwde het niet helemaal, dus ben eerst zelf defense mods gaan halen omdat ik gisteren eindelijk een gunstige low-sec had. Toen ik de can op wilde halen nadat er ECM en wat guns online waren, was de de can ineens verdwenen en kort daarna gingen die 2 gasten offline.

Uiteindelijk blijken de nieuwe buren wel redelijk vriendelijk, hebben niet echt een awesome killboard, en evenveel members als mijn corp, dus we zullen zien of ik de batphone op moet pakken om wat vriendjes te bellen.

2 corps in een C1 is zowiezo heibel, geen w-space statics dus je deelt je sites

ik zou eruit gaan of hun POS neerhalen (wat nog knap lastig is in een hole waar je geen battleships can droppen)

[ Voor 65% gewijzigd door lethalnl op 05-02-2014 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
  • Laatst online: 15:41
Ik vlieg geregeld 's avonds rond 8 uur van high naar null met redelijk dure bootjes, heb alleen meestal voor max dps + tank gefit zodat ik er zoveel mogelijk kan meenemen. maar ging laatst door een gatecamp met een medium range dps naga met gebooste tracking en ze lockten niet eens :/

(had voor 50 mil zooi in mijn cargobay) :*)

[ Voor 7% gewijzigd door eniux op 05-02-2014 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:30
Haha gisteren mijn Astero verloren in een highsec plex _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

@aerosphere

Blockade runner ftw. :)

[ Voor 23% gewijzigd door Darth Malak op 05-02-2014 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
wij zweren al jaren bij cargo rigged vargurs

http://shadowcartel.com/kb/?a=kill_detail&kll_id=92715

ja...we weten ook niet wat hem bezielde, die laten we hem iig niet snel vergeten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

De_Bastaard schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 10:13:
Haha gisteren mijn Astero verloren in een highsec plex _O-
en hoe heb je dat gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
lethalnl schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 10:15:
wij zweren al jaren bij cargo rigged vargurs

http://shadowcartel.com/kb/?a=kill_detail&kll_id=92715

ja...we weten ook niet wat hem bezielde, die laten we hem iig niet snel vergeten ;)
ha, held! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Door te snel willen looten :') M'n frig ging toch wat sneller dood dan gehoopt aan die nog levende npc's/turrets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

De_Bastaard schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 10:19:
[...]

Door te snel willen looten :') M'n frig ging toch wat sneller dood dan gehoopt aan die nog levende npc's/turrets :P
hahaha dat is balen, was je highsec aan het ganken dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar...wanneer je gankt in Highsec dan word je toch afgeknald door Concorde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
ik denk idd dat hij gewoon in een 1/10 zat of een unrated ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ik zat gewoon een Sansha Watch ofzo te doen ... zitten iets van 15+ destroyers/frigs in dacht ik. Anyway ik had snel de overseer gekilled en wilde hem asap looten om bier te kunnen gaan drinken bij de GF ... totdat ik er achterkwam dat mijn sig radius toch wel heul erg groot is met MWD aan

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Kwam net deze kill tegen op eve-kill, damn dat is zuur... en dat door een drake :D
http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=21695244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 10:24:
Maar...wanneer je gankt in Highsec dan word je toch afgeknald door Concorde?
Klopt, als je op een neutral schiet (dus geen war target / militia tegenstander of iemand die geflagged is als suspect of onder de -5 sec standing heeft*) dan word je afgeknalt door concord.

*als je sec onder de:
-1.99 komt mag je 1.0 sec niet meer in
-2.49 komt mag je 0.9 sec niet meer in
-2.99 komt mag je 0.8 sec niet meer in
-3.49 komt mag je 0.7 sec niet meer in
-3.99 komt mag je 0.6 sec niet meer in
-4.49 komt mag je 0.5 sec niet meer in
Alles eronder is bestempeld 'pirate' en mag overal zonder tussenkomst van concord of gateguns afgeschoten worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

helemaal duidelijk madpilot()
Thanks!!!

Andere vraag, ik ben nu bezig met de Sisters of EVE epic arc...wanneer je deze epic arc hebt afgerond, zit daar nog een beetje een leuke reward aan vast???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

madpilot0 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 11:01:
[...]

Klopt, als je op een neutral schiet (dus geen war target / militia tegenstander of iemand die geflagged is als suspect of onder de -5 sec standing heeft*) dan word je afgeknalt door concord.

*als je sec onder de:
-1.99 komt mag je 1.0 sec niet meer in
-2.49 komt mag je 0.9 sec niet meer in
-2.99 komt mag je 0.8 sec niet meer in
-3.49 komt mag je 0.7 sec niet meer in
-3.99 komt mag je 0.6 sec niet meer in
-4.49 komt mag je 0.5 sec niet meer in
Alles eronder is bestempeld 'pirate' en mag overal zonder tussenkomst van concord of gateguns afgeschoten worden
Klopt niet helemaal, je mag er nog steeds in. Ik kom nog geregeld in 0.5 systemen (en ik zit onder de -4.5), het is alleen beter om er niet te lang rond te hangen aangezien je wordt aangevallen de local police.
Warning: Players with low security status can freely enter high security systems; They are not attacked by CONCORD, but by the much weaker (but still formidable) empire police forces. This will prevent them from operating effectively within high security space, but outlaw attacks in high security are still possible.
Bron: https://wiki.eveonline.com/en/wiki/Security_status

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Voor zover ik weet hebben de epic arcs een reward die de effort wel waard is. Al moet ik zeggen dat ik niet veel terug kan vinden (en dat het iets lagere rewards zou hebben als normale faction epic arcs). Je krijgt wel een goeie standings boost voor SoE. Kan je goed missions runnen straks en nestors bouwen :9
XzeroD schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 11:08:
[...]

Klopt niet helemaal, je mag er nog steeds in. Ik kom nog geregeld in 0.5 systemen, het is alleen beter om er niet te lang rond te hangen aangezien je wordt aangevallen de local police.

[...]

Bron: https://wiki.eveonline.com/en/wiki/Security_status
Ah, groot gelijk :) Dank voor deze aanvulling

[ Voor 42% gewijzigd door madpilot0 op 05-02-2014 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

madpilot0 schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 11:08:
Voor zover ik weet hebben de epic arcs een reward die de effort wel waard is. Al moet ik zeggen dat ik niet veel terug kan vinden (en dat het iets lagere rewards zou hebben als normale faction epic arcs). Je krijgt wel een goeie standings boost voor SoE. Kan je goed missions runnen straks en nestors bouwen :9

[...]

Ah, groot gelijk :) Dank voor deze aanvulling
No problemo :D
Dat is 1 van de redenen dat je nooit veilig moet voelen, ook niet in highsec. Laatst hebben wij een highsec gank uitgevoerd om iemand uit die highsec te jagen omdat daar een paar alts van ons zitten. Net zolang ganken totdat de speler er moe van werd en vertrok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
SoE heeft eigenlijk maar een goede reward en dat is de standing die voortkomt uit de laatste missie. Ik denk dat je de epic arc en COSMOS missies door elkaar haalt, die laatste leveren wel degelijk goed op, waar je storyline items krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:01
XzeroD schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 10:58:
Kwam net deze kill tegen op eve-kill, damn dat is zuur... en dat door een drake :D
http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=21695244
Damn, enige extra info? vergeten pos te fuelen? Of Spai? Of nog wat anders?

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
das een vergeten fuel run

houd altijd minimaal 7 dagen fuel in mijn vuistregel, dan kan je nooit voor een verrasing komen te staan als je een dagje niet online komt en de notifications dus niet ziet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok prima, dan ga ik die epic arc gewoon uitspelen, al is het alleen voor de standing, kan ik inderdaad vrolijk verder gaan met level 2 missions...wow die Nestor ziet er gaaf uit!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MacrosSimga schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 17:51:
Locodoc, wat is je ingame naam? kan je mij een pm sturen? ik kan er geen naar je sturen.
in game naam is jambek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:17
AerosPhere schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 09:43:

Grijns, je kunt een alliantie aanmaken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Oke vraagje! :D
Binnenkort gaan onze 2 corps een battle tegen elkaar doen, de veteranen tegen de rookies. Aangezien we er vanuit gaan dat de veteranen alles op alles gaan geven roepen wij rookies wat hulp in qua fittings.

De regels:
Veterans will only be allowed to use T1 frigates fitted with T1 meta 0 modules. That means no meta 1,2,3,4. Simply basic T1 frigates with basic T1 modules.
Veterans will only be allowed T1 ammo, no faction.

Rookies will be allowed to use any T1 (no pirate/faction) fitted with any T1 or T2 modules (all metas, no faction/deadspace/officer).
Rookies can use faction or T2 ammo.

No cloaking
No off-grid boosts
No pod killing.
No warping once on grid. Warping off will result in your ship being destroyed.
Drones are allowed with the same rules as modules (T1 for Bastards and T1/T2 for Meats)
No ECM drones.
No dualboxing

Fits:
Alles welkom, ik zat zelf te denken aan een armor buffer rifter. Zal straks even de fit posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Of een zwaar getankte tristan/punisher/tormentor
Punisher is erg leuk omdat het veel dps kan doen en een redelijke tank heeft. Hetzelfde van de tormentor, omdat iemand dat verwacht :+
Tristan is grappig omdat het nu een drone boot is en je dus heel veel kan focussen op tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
M-asb merlin?

of een dual ASB breacher

[Breacher, Dual ASB Breacher]
Ballistic Control System II
Internal Force Field Array I
Micro Auxiliary Power Core II

Faint Epsilon Warp Scrambler I
Limited 1MN Microwarpdrive I
Medium Ancillary Shield Booster

'Arbalest' Rocket Launcher I,Caldari Navy Inferno Rocket

Small Anti-EM Screen Reinforcer I
Small Processor Overclocking Unit I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

lethalnl schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 12:34:
M-asb merlin?

of een dual ASB breacher

[Breacher, Dual ASB Breacher]
Ballistic Control System II

Limited 1MN Microwarpdrive I

Dat is wel een goede, ik zat zelf te denken aan deze merlin fit.
[Merlin, Merlin - dual MASB]
Magnetic Field Stabilizer II

1MN Afterburner II
Medium Ancillary Shield Booster, Navy Cap Booster 50
Medium Ancillary Shield Booster, Navy Cap Booster 50

Light Electron Blaster II, Caldari Navy Antimatter Charge S

Small Anti-Thermal Screen Reinforcer I

Helaas moet ik nog even kijken naar deze fit aangezien ik op 1 of andere manier 1 powergrid te kort kom :\ Iemand nog een suggestie op deze fit, hieronder de stats. Zoals je ziet is hij qua cpu usage heel straks gepland.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Vxzpokw.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
je mist zo veel projection met een AB blaster merlin, ze kiten je dan helemaal in de rondte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

lethalnl schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:25:
je mist zo veel projection met een AB blaster merlin, ze kiten je dan helemaal in de rondte
Die moet je denk ik even uitleggen, projection ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XzeroD schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:34:
[...]

Die moet je denk ik even uitleggen, projection ? :P
dat je nagenoeg geen damage doet ALS je al raakt

verder zijn er nog skills die je mogelijk kunt trainen om betere fits te kunnen vliegen of extra damage kan krijgen op je fit.

verder ben ik benieuwd hoe ze bepalen of je vet of rookie bent? moet zeggen dat ik het wel leuke regels vind
oh en heb je een eveboard dan kunnen ze hier gerichter info geven. zowiezo train thermodynamics zodat je beter kan overheaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
de mogelijk om je damage ook werkelijk het doel te laten raken

het is de verzamelnaam voor range, falloff, tracking in relatie tot je tegenstander

een abaddon project heel gemakkelijk op 30 km tegen een archon, maar totaal niet tegen een merlin op 5km bijv.

en jij met je electron blaster merlin project totaal niet andere frigates

je gaat dual web setups tegenkomen omdat je niet weg mag warpen in jullie wedstrijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
[Merlin, Merlin `Railin`: They don`t think it work but it do (Inferno merlin)]
Overdrive Injector System II

1MN Afterburner II
Warp Scrambler II
Stasis Webifier II
Medium Shield Extender II

150mm Railgun II
150mm Railgun II
150mm Railgun II

Small Core Defense Field Extender I
Small Core Defense Field Extender I

Read more: http://eve.battleclinic.c...merlin.html#ixzz2sS0lzePw
ik gebruik deze soms :)
heb alleen de 150mm vervangen voor 125 voor extra tracking :*) (en powergrid)

[ Voor 9% gewijzigd door eniux op 05-02-2014 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:38:
[...]
verder ben ik benieuwd hoe ze bepalen of je vet of rookie bent? moet zeggen dat ik het wel leuke regels vind
oh en heb je een eveboard dan kunnen ze hier gerichter info geven. zowiezo train thermodynamics zodat je beter kan overheaten
We hebben in onze alliance 2 corps, waarvan 1 de beginnende pvp's zitten en in de andere corp de ervaren.
lethalnl schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:39:
de mogelijk om je damage ook werkelijk het doel te laten raken

het is de verzamelnaam voor range, falloff, tracking in relatie tot je tegenstander

een abaddon project heel gemakkelijk op 30 km tegen een archon, maar totaal niet tegen een merlin op 5km bijv.

en jij met je electron blaster merlin project totaal niet andere frigates

je gaat dual web setups tegenkomen omdat je niet weg mag warpen in jullie wedstrijd :)
Thanks en dat ga ik bij ons in het forum gooien, dat is een goede :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
  • Laatst online: 16:01
XzeroD schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 12:27:
Oke vraagje! :D
Binnenkort gaan onze 2 corps een battle tegen elkaar doen, de veteranen tegen de rookies. Aangezien we er vanuit gaan dat de veteranen alles op alles gaan geven roepen wij rookies wat hulp in qua fittings.

De regels:

No warping once on grid. Warping off will result in your ship being destroyed.
Dus dan heb je een mid slot vrij omdat je geen scrambler nodig hebt 8)

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
ed-oorklep schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:50:
[...]

scrambler zet ook de MWD uit he ;)

een disruptor zou ik in zijn geval nergens gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

ligt eraan hoe groot de arena is en of een MWD/MJD wel mag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
[...]

hehe idd had ik niet eens aan gedacht, extra web en een microwarpdrive fitten dan snel naar ze toe burnen en double webben en vervolgens max damage blasten :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 13:52:
[...]

ligt eraan hoe groot de arena is en of een MWD/MJD wel mag
100km is de arena en MWD mag gewoon :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm een Nestor Blueprint kost 400.000 LP bij The Sanctuary corp plus 100.000.000 ISK.....hoe kom ik ooit aan die 400.000 LP??? heb er nu iets van 500 geloof ik...:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-09 22:25

Binno

. .. ... ....

Redelijk standaard antwoord: Skills
De lvl 4 Security missions geven aardig wat LP Samen met de Security Connections skill (onder Social) kun je gemakkelijk 8000+ LP per mission krijgen

"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah ok thanks, duurt nog wel tijdje voordat ik bij lvl 4 security missions ben...
connections skill ga ik eens kopen/trainen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochem4207
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
Faction Warface als je beetje geluk en geduld hebt, dan gaan LPs soms heeeeeel hard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
En incursions gaat het ook super snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerealKiller
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:19

SerealKiller

Fas est et ab hoste doceri

Je kan het ook anders bekijken, je kan ook op een andere manier geld verdienen en gewoon de Nestor kopen.
Er zijn meerdere wegen naar Rome.

Ik zou nu gewoon focussen op speelplezier, en niet denk van OMG, hoeveel moet ik wel niet grinden on een Nestor te kunnen halen.

War is the only proper school of the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
SerealKiller schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 17:02:
Je kan het ook anders bekijken, je kan ook op een andere manier geld verdienen en gewoon de Nestor kopen.
Er zijn meerdere wegen naar Rome.

Ik zou nu gewoon focussen op speelplezier, en niet denk van OMG, hoeveel moet ik wel niet grinden on een Nestor te kunnen halen.
Dit! missions grinden is echt heel verschrikkelijk saai op den duur. eve is een zandbak, bedenk wat je leuk vind en ga het gewoon proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Incursions zijn erg leuk en best spannend. De reward is erg goed maar de risk is ook best hoog, je moet goed met je hoofd erbij zijn om optijd op het juiste knopje te drukken dat je niet dood gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
dudee schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 18:17:
Incursions zijn erg leuk en best spannend. De reward is erg goed maar de risk is ook best hoog, je moet goed met je hoofd erbij zijn om optijd op het juiste knopje te drukken dat je niet dood gaat :P
spannend? met een beetje decent logi group, is dr niet zooo veel aan hoor :P

alleen ff opletten dat je op-tijd broadcast.. en thats it...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Vind het nog altijd spannend om ineens je shield zo hard te zien droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerealKiller

SerealKiller

http://eve.com/monument-about-the-monument

monument will stand atop a half meter tall metal-plated concrete platform that will have the names of all the “main characters” of all active EVE Online players etched upon it. This list of active, paying players will be captured on March 1st, 2014—no exceptions. In addition, CCP will be honoring EVE Online players who have passed away by adding their names to the monument, as described in the following section.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel lame dat er gewoon bounty s van mijn eigen corporation op mij kunnen worden geplaatst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Eindelijk! Na 3 maanden EVE te spelen me eerste solo kill, het was echt zwaar close call. Ik engage hem, mooie orbit en toen begon het. Het ging echt gelijk op, op een gegeven moment had hij 50% hull en ik nog maar 5%, mijn medium ac shield was aan het reloaden en vlak voordat hij mij kapot zou schieten kon ik hem activeren waardoor ik weer schield kreeg. Daarna kon ik hem kapot schieten!

Aanschouw: http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=21760429

I'm so happy right now :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XzeroD schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 22:17:
Eindelijk! Na 3 maanden EVE te spelen me eerste solo kill, het was echt zwaar close call. Ik engage hem, mooie orbit en toen begon het. Het ging echt gelijk op, op een gegeven moment had hij 50% hull en ik nog maar 5%, mijn medium ac shield was aan het reloaden en vlak voordat hij mij kapot zou schieten kon ik hem activeren waardoor ik weer schield kreeg. Daarna kon ik hem kapot schieten!

niet om lullig te doen maar je hebt als ik het zo lees geluk dat hij geen rigs had gefit. desondanks mooie kill gefeliciteerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geluk of niet, een kill is een kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:17

Heb je in het laatst ook modules zitten te overloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

bangkirai schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 23:50:
[...]

Heb je in het laatst ook modules zitten te overloaden?
Nope, had die skill nog niet. (Inmiddels wel na die fight :9)
Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 22:34:
[...]

niet om lullig te doen maar je hebt als ik het zo lees geluk dat hij geen rigs had gefit. desondanks mooie kill gefeliciteerd
Is niet lullig dat snap ik want die redenering had ik later ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

_Apache_

For life.

Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 22:34:
[...]

Nee joh, was gewoon een tactiek om de enemy 'keen' te houden :+

Congratz, mooie kill

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over kills gesproken, gisteren mijn eerste schip kwijtgeraakt, nog wel mijn geliefde Thorax.
Tijdens een missie door 12 boze npc's genadeloos afgeschoten, ik probeerde nog op tijd weg te warpen, maar door een "anomalie" of zoiets, kon ik niet warpen......gelukkig wel insured.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Tenzij je warp disrupted/scrammed ben, kan je altijd wegwarpen. De anomalie melding krijg je alleen als je op dezelfde missie probeert in te warpen en dat kan niet. Volgende keer kan je beter een gate, planet, sun or mine belt nemen.

[ Voor 3% gewijzigd door Cardinal op 06-02-2014 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah ok...dank je voor de uitleg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux

congrats :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eve was leuk voor een paar dagen. Maar krijg elke keer een error met updaten en dan doet die niks meer. Wel leuk spel maar de updates sucks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 12:18:
Eve was leuk voor een paar dagen. Maar krijg elke keer een error met updaten en dan doet die niks meer. Wel leuk spel maar de updates sucks
Dat is best wel raar, ik speel nu EVE sinds 28 januari en heb geen enkele error gehad, niet bij het updaten en ook niet tijdens het spelen zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 12:18:
Ik heb oprecht nog nooit problemen met de updates gehad, heb ze hier ook nog niet vaak voorbij zien komen.
misschien moet je eve echt een keer helemaal deinstalleren en opnieuw installeren. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eniux schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 12:23:
[...]

Ik heb oprecht nog nooit problemen met de updates gehad, heb ze hier ook nog niet vaak voorbij zien komen.
misschien moet je eve echt een keer helemaal deinstalleren en opnieuw installeren. :/
heb ik al geprobeerd. maar helpt niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat voor error krijg je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:49
Als je deze error krijgt:

There was an unexpected error while retrieving update status:

Unable to download file /590158/evepremiumpatch590158-mac.tgz from the server. Error: url //cdn1.eveonline.com/590158/evepremiumpatch590158-mac.tgz not found

Do you want to go to support page?"

Ga dan ff naar de Eve folder een executable met de naam 'Repair'. Run deze, en dat zou het moeten fixen.
Dit is ff een vertaling van een thread op reddit die ik tegenkwam: http://www.reddit.com/r/E...ng_seriously_dont_upvote/

EDIT: Zie dat dit een error voor de mac is, maar probeer het toch maar als het een andere error is.

[ Voor 8% gewijzigd door Kaasdipje op 06-02-2014 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://skydrive.live.com...k&v=3&ithint=photo%2c.jpg

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2014 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
[quote]Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 12:48:
https://skydrive.live.com...3&ithint=photo%2c.jpg
[/quote]

post even een public (volledige) volledige link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ging iets fout. is aangepast nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
welke processen heb je aan het draaien? en hoeveel geheugen wordt er daadwerkelijk verbruikt ?

(ctrl + alt + del > taakbeheer, processen tabblad )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Dat is een windows foutmelding en geen EVE foutmelding.

1. Zie vragen eniux
2. Heb je een pagefile.sys voor windows en staat die op een schijf die bijna vol is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
probeer deze stappen eens te volgen http://windows.microsoft....memory-size#1TC=windows-7

laatste punt waar ze zeggen verander grootte in MB probeer daar eens 4096 ofzo (ik gebruik meestal 2x ram maar dat is niet echt op wetenschap gebaseerd :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Verwijderd schreef op maandag 03 februari 2014 @ 12:29:
ik krijg telkens deze error. Weet niet waarom, er is maar 2 GB van de 4 GB in gebruik????

https://skydrive.live.com...k&v=3&ithint=photo%2c.jpg

[afbeelding]
Screenshot kwam me al bekend voor :P
Wat zijn je systeem specificaties trouwens?
Daarnaast probeer te switchen van DirectX en het Sysfile verhaal zoals hier boven vaker staat vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:48

nwagenaar

God, root. What's the differen

Volgens mij hebben we je diverse tips gegeven:
nwagenaar schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 09:17:
[...]
Uhm. Dit is niet geheel correct. EVE is 32-bits en kan in theorie maximaal 4GB aanspreken. Maar op een 32-bits Windows installatie is dit bijvoorbeeld maar 2GB en moet je een startup-switch toevoegen om dit aan te passen naar 3GB. Ik kan mij voorstellen dat deze beperking zelfs op een 64-bits installatie van toepassing is.

Anyway, probeer de volgende 2 opties:

- Zet de client van DX11 naar DX9 (schijnt bij AMD-GPU's enorm veel problemen te verhelpen)
- Stel de performance van de client in dat het minimaal geheugen gebruikt (je kan dit als optie kiezen bij opties Maximim Performance, Maximum Detail)
- Verander de pagefile-allocatie (virtueel geheugen) naar System Managed.

Overigens als een enkele EVE client meer dan 2GB aan systeem-geheugen gebruikt, dan is er iets goed verkeerd. Ik heb in mijn hele leven een EVE client nooit meer dan 1.2GB zien gebruiken en dat was zelfs bij een groot gevecht icm 10% TiDi. Normaal gesproken zit mijn client tussen de 400MB en 600MB.

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-08 18:59
Wat me ook optvalt is dat je erg veel standaard programma's die met de pc/lapotop zijn meegekomen er ophebt.

Mijn ervaring is dat dit vooral mem/cpu vreters zijn en ik zou ze er zelf ook afhalen (nou ja in installeer windows altijd gelijk helemaal kaal maar ok).

Daarbij, heb jij 4gb ram, dit is dus al je totaal of je nou 32 of 64bits windows hebt die 4gb lijft de max. Je kan gewoon proberen nutteloze programmas de de-installeren, of uit te zetten.

Dit is alles behalve een EvE error dit is gewoon niks anders dan een error binnen widnows die aangeeft dat er niet meer genoeg intern geheugen bechikbaar is voor het programma.
Overigens als een enkele EVE client meer dan 2GB aan systeem-geheugen gebruikt, dan is er iets goed verkeerd. Ik heb in mijn hele leven een EVE client nooit meer dan 1.2GB zien gebruiken en dat was zelfs bij een groot gevecht icm 10% TiDi. Normaal gesproken zit mijn client tussen de 400MB en 600MB.
Je moet de cache van een programma niet vergeten, wat task manager aangeeft is niet per direct wat het programma echt gebruikt.

[ Voor 42% gewijzigd door stealthgun op 06-02-2014 14:43 ]

Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Topic on de frontpage over EVE, we zullen misschien nu nog wel meer nieuwe mensen in dit topic gaan zien :D
http://tweakers.net/nieuw...massale-confrontatie.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Laatst online: 22-09 19:09
Aww yeah 15.000 nieuwe spelers om te scammen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lo ja scammen, zelfs in het Rookie chat channel, waar scammen niet is toegestaan, kom je van die scammers tegen; "give me all your ISK and i'll double it for u" ehhh....serious????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 15:42:
lo ja scammen, zelfs in het Rookie chat channel, waar scammen niet is toegestaan, kom je van die scammers tegen; "give me all your ISK and i'll double it for u" ehhh....serious????
Waarom in rookie channels. Ten eerste weten ze 0 van eve af, ten 2e is wat ze aan isk hebben, net zoveel als ze van eve afweten (0 :D). Daar is toch niks te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

madpilot0 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 15:43:
[...]

Waarom in rookie channels. Ten eerste weten ze 0 van eve af, ten 2e is wat ze aan isk hebben, net zoveel als ze van eve afweten (0 :D). Daar is toch niks te halen?
Inderdaad 0 x 0 = nog steeds 0, al is het wel zo dat het een makkelijke prooi is. Of je nou 10 rookies kan scammen voor elk 10 mil die sneller overstag gaan dan 1 player voor 100 mil die veel lastiger te vinden is. Uiteindelijk gaat het erom wat je krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

madpilot0 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 15:43:
[...]

Klopt helemaal, er valt niks te halen, maar het gebeurt dagelijks..gelukkig treedt CCP op, en maken ze korte metten met die gasten wanneer ze niet stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 12:22:
[...]

Dat is best wel raar, ik speel nu EVE sinds 28 januari en heb geen enkele error gehad, niet bij het updaten en ook niet tijdens het spelen zelf...
ik speel het al 3 jaar nog maar 1 keer een issue gehad die ook zo verholpen was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerealKiller

SerealKiller

stealthgun schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 14:40:
Wat me ook optvalt is dat je erg veel standaard programma's die met de pc/lapotop zijn meegekomen er ophebt.

Mijn ervaring is dat dit vooral mem/cpu vreters zijn en ik zou ze er zelf ook afhalen (nou ja in installeer windows altijd gelijk helemaal kaal maar ok).

Daarbij, heb jij 4gb ram, dit is dus al je totaal of je nou 32 of 64bits windows hebt die 4gb lijft de max. Je kan gewoon proberen nutteloze programmas de de-installeren, of uit te zetten.

Dit is alles behalve een EvE error dit is gewoon niks anders dan een error binnen widnows die aangeeft dat er niet meer genoeg intern geheugen bechikbaar is voor het programma.

[...]

Je moet de cache van een programma niet vergeten, wat task manager aangeeft is niet per direct wat het programma echt gebruikt.
Is het geheugen misschien niet brak? Misschien kun je een memory test draaien?

Voor 1M isk vertel ik waar je die kan downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

SerealKiller schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 15:55:
[...]

Is het geheugen misschien niet brak? Misschien kun je een memory test draaien?

Voor 1M isk vertel ik waar je die kan downloaden :)
Scams everywhere :+
Pagina: 1 ... 63 ... 116 Laatste