Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:14
Dat doe ik er op mijn industrial alt bij. Meestal pak ik wat van die simpele plexjes in highsec als ik echt niets te doen heb. Aan de andere kant kan ik zo een paar bil/maand verdienen met het bouwen/inventen van dingen alleen moet je net weten wat rendabel is :)

Niet elk schip is de moeite waard om te maken, vooral niet als het om kleine aantallen gaat. Als je spul aan je alliance kunt verkopen scheelt dat natuurlijk wel... 10% bovenop jita price >:).

ME level is afhankelijk van wat voor schip/module je wilt maken...

[ Voor 7% gewijzigd door De_Bastaard op 30-01-2014 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:28
Voor het alts verhaal:
Vergeet niet dat je iedere account moet plexen wil je hem gebruiken. Als je dus een alt voor een specifiek doel wil inzetten waar een beperkt skillplan voor geldt (bijvoorbeeld een of twee maanden trainen) dan is het voordelig die als 2de of 3de toon aan te maken en met dual/tripple skill training op te leiden. Na dat je skillplan klaar is kost 'ie dan immers niets meer :).

Als newbie heb ik nu enkel:
1ste account
- main toon, subcap combat pilot (was net voor incursions aan het trainen, één weekend gedaan, maar zit nu weer te PvP'en gezien oorlog) Inmiddels begin ik de 9 a 10 miljoen SP te benaderen.
- industry, hauling, trading alt met salvaging en beperkt mining skills. Nu weer geplext om een Orca te trainen, schijnt handig te zijn voor het reizen tussen incusions. Heeft zo goed als geen SP in combat en dergelijke zitten.

2de account
- mijn oude trial van 3 jaar terug, is nu covops explorer piloot. Haal er belachelijke hoeveelheiden ISK mee op in een nagenoeg verlaten stuk null. Is inmiddels zelfvoorzienend met een paar uur per week scannen, en het overschot aan ISK kan richting main. Als hij nog net wat beter is in wat hij doet ga ik hem mogelijk ook voor off-grid boosting trainen. Of misschien ook stealth bomber, heeft 'ie dan toch al een bak met skills voor. Tevens: cyno voor als ik die ooit op de main account nodig heb.

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Doel van me eerste alt zou vooral gericht zijn op spullen verplaatsen van highsec naar me station in lowsec. Daarnaast moet dit de alt zijn die isk gaat verdienen, zat vooral aan industrial te denken. Iemand tips hiervoor ?

Om even een korte samenvatting te maken kreeg ik het advies van iemand om 3 chars aan te houden:
1 hauler / industrialist
1 miner voor de stuff te minen
1 main (voor mij pirate)

Is dit het waard of hebben jullie andere suggesties ?

[ Voor 35% gewijzigd door XzeroD op 30-01-2014 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:55

Sorki

world wide wubbish

"1 hauler / industrialist + 1 miner voor de stuff te minen"

Kan je ook in één char doen imo.

[ Voor 20% gewijzigd door Sorki op 30-01-2014 15:31 ]

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:17
XzeroD schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 15:13:
Doel van me eerste alt zou vooral gericht zijn op spullen verplaatsen van highsec naar me station in lowsec. Daarnaast moet dit de alt zijn die isk gaat verdienen, zat vooral aan industrial te denken. Iemand tips hiervoor ?

Om even een korte samenvatting te maken kreeg ik het advies van iemand om 3 chars aan te houden:
1 hauler / industrialist
1 miner voor de stuff te minen
1 main (voor mij pirate)

Is dit het waard of hebben jullie andere suggesties ?
ben hier ook wel benieuwd naar, heb 2 chars op dezelfde account op dit moment waarbij mijn main 14mil SP heeft en ik nu de training meer richting pvp aan het focussen ben en een 'mining' alt waarmee ik een beetje kan minen maar dat is echt de tijd niet waard imho dus wilde deze omzetten in een industrial production/ invention account maar heb echt geen idee of dit wel de moeite waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10:08

madpilot0

I ain't mad

Dutchman! schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 15:05:

2de account
- mijn oude trial van 3 jaar terug, is nu covops explorer piloot. Haal er belachelijke hoeveelheiden ISK mee op in een nagenoeg verlaten stuk null. Is inmiddels zelfvoorzienend met een paar uur per week scannen, en het overschot aan ISK kan richting main. Als hij nog net wat beter is in wat hij doet ga ik hem mogelijk ook voor off-grid boosting trainen. Of misschien ook stealth bomber, heeft 'ie dan toch al een bak met skills voor. Tevens: cyno voor als ik die ooit op de main account nodig heb.
Dat is inderdaad ook een goeie. Vaak genoeg even met mijn rapier buiten gehangen en zien dat er een plex is (meestal een lichte niks waard zijnde).

Wat voor soort plexes doe jij dan? Die je met een buzzard kan doen en de loot een keer in de x tijd naar empire slepen of ga jij met een loki achtig ding die plexes leegschieten en dan hacken etc?
(*Heeft geen idee (meer) wat exploration inhoud tegenwoordig :+ ) Teach me :D

Als je namelijk vrij snel met een buzzard loot uit die dingen kan halen, is het de training zeker waard. Een loki oid vereist meteen al veel meer training (niet met die 2 maand te doen gok ik).

Pft zoveel mogelijkheden, maar wat is nou goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 19:09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-07 11:30

Marce

Het is Marc met een C!

Is dit een verkapte "Ik wil weer terug naar de wars topic" poging of heb je gewoon niet gezien dat alle drie die dingen allang gepost zijn in het topic? :P

Edit: Maakt het niet minder grappig ^^

[ Voor 3% gewijzigd door Marce op 30-01-2014 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-02 18:04
oke...moest even grinniken maar dit is al behandelt, we hebben het over alts :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDSD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:48
Die gif is wel grappig idd.

Btw voor wie het zich af vraagt, de beelden zijn van "Hey, Ash".
Die doen korte sketches meestal met betrekking tot games.

De gast die als Sir Molle wordt neergezet, is de bedenker van de show. Hij heeft ook het verhaal van Borderlands 2 gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

lethalnl schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 15:53:
oke...moest even grinniken maar dit is al behandelt, we hebben het over alts :P
Haha inderdaad. Oorlog is klaar nu, nu praten over hoe we makkelijk isk kunnen verdienen :+

Iemand een zinnige link naar exploration over hoe het nu gaat en hoe je in een leeg stukje null makkelijk isk kan verdienen?*
Kan ik soonish een training gaan aanzetten en kijken hoever ik kom :)

offtopic:
Leesvoer voor in de trein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
madpilot0 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 15:58:
[...]

Haha inderdaad. Oorlog is klaar nu, nu praten over hoe we makkelijk isk kunnen verdienen :+

Iemand een zinnige link naar exploration over hoe het nu gaat en hoe je in een leeg stukje null makkelijk isk kan verdienen?*
Kan ik soonish een training gaan aanzetten en kijken hoever ik kom :)

offtopic:
Leesvoer voor in de trein
dit.. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ik gok op een exploration frig kopen en flink wat datasites e.d. doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
daar komt het wel op neer

als je alleen data/relic sites gaat doen dan

je hebt een t3 of stratios nodig om ghost sites ook te doen met covert cloak en genoeg tank voor de explosies

en voor combat sites moet je weer wat anders zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Marce schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 15:46:
[...]

Is dit een verkapte "Ik wil weer terug naar de wars topic" poging of heb je gewoon niet gezien dat alle drie die dingen allang gepost zijn in het topic? :P

Edit: Maakt het niet minder grappig ^^
Blijkbaar gewoon totaal overheen gelezen. Mijn excuses :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
lethalnl schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 16:05:

je hebt een t3 of stratios nodig om ghost sites ook te doen met covert cloak en genoeg tank voor de explosies

zo ben ik mijn vorige buzzard kwijt geraakt :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

lethalnl schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 16:05:

Risk = Isk neem ik aan. Doe je data/relic zal je niet heel veel verdienen. Gebruik je een T3 en doe je de combat sites, dan zal je bakken met isk verdienen.

Of denk ik verkeerd en kan je van relic/data loot nog best een accountje onderhouden met nog een extraatje voor je main?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
data/relic sites zijn best winstgevend maar het is vrij veel werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

en wat is minder werk wat je naast pvp kan doen, gaat mij om dat er wat meer isk binnen komt dan alleen de ransoms (zingende mensen is toch leuker dan isk :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

lethalnl schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 16:12:
data/relic sites zijn best winstgevend maar het is vrij veel werk
Ik ga zo in de trein eens even googlen, mijn idee van die dingen klopt schijnbaar niet meer. Ik had nu het idee dat je zo'n puzzeltje moest oplossen en dan als een gek achter die cans aan. (of is dat n andere? :? )

Ik zou mijn alt natuurlijk ondertussen verder kunnen trainen voor een t3 die die combat sites kan doen. Of een stratios. Is natuurlijk wel weer een groot risico sinds je dan makkelijker geganked kan worden op een gate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Kan iemand eens uitleggen met FW etc? Misschien ooit voor een alt xd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:06

nwagenaar

God, root. What's the differen

Simpele uitleg:

Je joined een militia (Gallente, Caldari, Minmatar of Minmatar) en probeert bepaalde plexes over te nemen van de vijandige militia. Afhankelijk van de grootte krijg je na het overnemen van een plex of een terugpakken van een plex een hoeveelheid LP. Daarbij zijn er ook andere PvE mogelijkheden zoals missions.

LP kan je inleveren bij stations voor producten. Die producten verkoop je weer en dat zijn dus je inkomsten.

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Dutchman! schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 15:05:
2de account
Trouwens, wat voor soort doe je en wat voor schip als ik vragen mag?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-08 18:59
Ehh vraagje hoe heeft nulli nou alweer een twee titans verloren? Ik kan er nog geen info over vinden...

Lijkt een Nulli/Rus gevecht gaande te zijn, heef nulli dan nog niks geleerd?

[ Voor 32% gewijzigd door stealthgun op 30-01-2014 18:21 ]

Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
hoop dat deze werkt.

http://eveboard.com/pilot/irisspee_Solette

scheelt alle skillbooks zaten in een container wie ik gekregen heb. zaten ook totaal
iets van 1600 blueprint copies in en hoop ander spul.

op de blueprint copies zitten ongeveer allemaal een run of 5 op.

En de reden dat ik niet zo een corp injump is niet veel vertrouwen in mensen virtueel en ook irl :)

[ Voor 15% gewijzigd door B-BRAIN op 30-01-2014 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

stealthgun schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 18:17:
Ehh vraagje hoe heeft nulli nou alweer een twee titans verloren? Ik kan er nog geen info over vinden...

Lijkt een Nulli/Rus gevecht gaande te zijn, heef nulli dan nog niks geleerd?
Voor een erebus:
Jump en bridge zitten dicht bij elkaar |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Zijn er nog team hier?

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Laatst online: 12:28
madpilot0 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 15:37:
Dat is inderdaad ook een goeie. Vaak genoeg even met mijn rapier buiten gehangen en zien dat er een plex is (meestal een lichte niks waard zijnde).
madpilot0 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 17:54:

Trouwens, wat voor soort doe je en wat voor schip als ik vragen mag?:)
Die toon doet echt enkel Relic exploring, bij de Data sites pak ik alleen 'leuke' cans op. De ISK zit vooral in T2 salvage, dat kan al snel oplopen tot boven de 50 mln per site in 0.0. Soms pak je een BPC mee, bijvoorbeeld een POS tower, die ook heel veel ISK waard kan zijn.
Ik gebruik er een Helios voor.

Op mijn main deed ik in het begin ook veel combat sites, maar nu wat minder. Het goede spul dropt in low/null, en daar brengt plex running behoorlijk risico's met zich mee :)

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

:?
Dutchman! schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 19:52:
[...]

[...]

Die toon doet echt enkel Relic exploring, bij de Data sites pak ik alleen 'leuke' cans op. De ISK zit vooral in T2 salvage, dat kan al snel oplopen tot boven de 50 mln per site in 0.0. Soms pak je een BPC mee, bijvoorbeeld een POS tower, die ook heel veel ISK waard kan zijn.
Ik gebruik er een Helios voor.

Op mijn main deed ik in het begin ook veel combat sites, maar nu wat minder. Het goede spul dropt in low/null, en daar brengt plex running behoorlijk risico's met zich mee :)
Ah, dus theoretisch kan je die sites runnen, en dan naar empire schepen (met een inty of carrier) en je isk claimen.

Dat is trouwens goed te doen in 1/2 maand training. Als je inderdaad zoveel per site haalt kan je op een verloren zaterdagmiddag genoeg halen voor 1 account (mischien 2) en de andere zaterdagen zijn voor schepen.

Bedankt in ieder geval! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
madpilot0 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 20:38:
[...]

:?
[...]

Ah, dus theoretisch kan je die sites runnen, en dan naar empire schepen (met een inty of carrier) en je isk claimen.

Dat is trouwens goed te doen in 1/2 maand training. Als je inderdaad zoveel per site haalt kan je op een verloren zaterdagmiddag genoeg halen voor 1 account (mischien 2) en de andere zaterdagen zijn voor schepen.

Bedankt in ieder geval! :)
hmm snap veel maar daar snap ik compleet niks van. hoezo moet je die isk claimen.

En sites runnen. zal wel zeker iets van exploration zijn met scannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

B-BRAIN schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 20:42:
[...]

hmm snap veel maar daar snap ik compleet niks van. hoezo moet je die isk claimen.

En sites runnen. zal wel zeker iets van exploration zijn met scannen.
Onhandig verwoord, ik bedoelde natuurlijk je salvage/loot verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkabouter
  • Laatst online: 12-11-2020
Ik ben nieuw en onwetend. Ik lees al jaren dingen over EVE en nu ben ik er klaar mee. Ik heb tijd over dus het wordt tijd dat ik hier verslaafd aan ga worden. Ik heb al verschillende dingen gelezen waaronder de nodige noob guides maar zijn er nog extra tips? Ik ben een beetje overweldigd door het aanbod aan informatie. Zijn veertien dagen eigenlijk wel genoeg om een beetje in het spel te komen?

Ik heb me in ieder geval geregistreerd en de client gedownload en geïnstalleerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDSD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:48
14 dagen is genoeg om een indruk te krijgen, maar niet genoeg om het spel echt te zien.

Gebruik die tijd om dingen uit te proberen en zorg dat je altijd een skill in training hebt staan.

Ga door de tutorials van de game en als het je boeit probeer een Corperation te vinden die matched met wat je leuk vindt. Het beste aan EVE zijn de mensen in mijn opinie, je leert veel van elkaar en samen kan je ook vaak sneller groeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Styreta
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:25
Heb 2 accounts met een pvp toon, miner / orca en miner / caldari t3 maar ik kan me met moeite motiveren om weer te gaan spelen. Zonder corp is het toch erg saai en ik voel er weinig voor om mn hele handel in ene naar low sec / 0.0 te verhuizen. Jammer dat ik mn vrienden niet zo ver kan krijgen om mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerealKiller
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:19

SerealKiller

Fas est et ab hoste doceri

Bierkabouter schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 23:41:
Ik ben nieuw en onwetend. Ik lees al jaren dingen over EVE en nu ben ik er klaar mee. Ik heb tijd over dus het wordt tijd dat ik hier verslaafd aan ga worden. Ik heb al verschillende dingen gelezen waaronder de nodige noob guides maar zijn er nog extra tips? Ik ben een beetje overweldigd door het aanbod aan informatie. Zijn veertien dagen eigenlijk wel genoeg om een beetje in het spel te komen?

Ik heb me in ieder geval geregistreerd en de client gedownload en geïnstalleerd...
Uit mijn hoofd kan ik zo 2 corporations aanraden voor nieuwe mensen

eve university:

http://community.eveonlin...spotlight-eve-university/

of Red VS Blue

http://community.eveonlin...ty-spotlight-red-vs-blue/

War is the only proper school of the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:43

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Zijn ook genoeg (redelijk) noob friendly corps in recruitment kanaal. Ook wel wat nederlandse corps die je graag willen. Ben zelf ff te lang uit game om je namen te geven :P
gratis trial willen de heren hier ook altijd wel weggeven (21 dagen en zij krijgen geld als jij met RL cash je account 1 maand geeft. dit ingame geld delen ze meestal met je )

Ik ken maar al te goed Styreta, houd mij nu ook beetje tegen om weer te beginnen... Heb 4 accounts, 1 die hard pvp, 1 support/carrier/ en 2 empire alts....

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-09 22:25

Binno

. .. ... ....

Bendebeukers is er altijd nog. Ze zitten tegenwoordig in high sec

"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Bierkabouter schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 23:41:

14 dagen zijn lang niet genoeg, mensen die al jaren spelen leren nog nieuwe dingen.
Het is met eve gewoon zo dat als je een kant kiest bv missies, je daar erg op gespecialiceerd wordt en veel van leert maar er is gewoon teveel om alles te doen.

Ik zou gewoon de tutorials doorlopen en kijken wat je zelf leuk vindt... en zoek een leuke high-sec corp om mee te beginnen.

Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
In 14/21 dagen zal je nog niet veel kunnen zien, deels doordat je geen flauw idee hebt wat je aan het doen bent en deels omdat je nog niets kan.

Beuk zit atm inderdaad in high maar wil weer terug naar nul (moeten ze eerst ff een alliantie zo gek krijgen om hun systemen weer te gaan renten aan hun :D)

Ik zou met je 14 dagen trial contact maken met een leuke corp, zoals Green Fisstickhigh als die nog bestaan, das de alt corp speciaal voor de highsec mensen van beuk.

En zo zijn er nog veel meer. Punt is dat ze trial accs niet zo tof vinden, dus zou door hun je een 21dagen trial laten geven zodat je dan ook na verloop van tijd gaat upgraden. Krijgt de persoon die jou hem hebt gegeven 1 plex. Plex zo'n 670mil waard, die kan je dan delen. En met dat geld kan je bijvoorbeeld heel wat skillboekjes en bootjes kopen.

Maar ga er vannuit dat wanneer je het opstart erg veel info op je af komt en je geen flauw idee hebt wat je aan het doen bent etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binno schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 02:29:
Bendebeukers is er altijd nog. Ze zitten tegenwoordig in high sec
Zijn weer onderweg naar 0.0 anders kan je green fishtick high met als ceo rensoldier nog proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
EMP blijkbaar ook terug naar de drone region :o

http://themittani.com/news/emp-ceo-update-return-dronelands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opblaashaas
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-09 22:08
Verwijderd schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 10:07:
[...]

Zijn weer onderweg naar 0.0 anders kan je green fishstick high met als ceo rensoldier nog proberen.
Het is green fishstick high :P Best een leuke corp, vooral nieuwe spelers met een paar meer ervaren erbij. Wekelijkse corp-ops en meestal wel mensen online om missies mee te runnen/vragen aan te stellen. orca boost voor miners is ook vaak up.

*schaamteloze reclame als co-ceo*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Laat die opblaashaas maar schuiven, als je lief aan hem vraagt neemt hij je mee lvl 4 missies in voor gratis isk en standings XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opblaashaas
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-09 22:08
dudee schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 12:17:
Laat die opblaashaas maar schuiven, als je lief aan hem vraagt neemt hij je mee lvl 4 missies in voor gratis isk en standings XD
Klinkt alsof je me kent...(ex-)corpgenoot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ixion
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-02-2024

Ixion

[DPC]TeamGrazzie + KletsCows

Iemand misschien een tip voor een Nederlandse WH corp?

In mijn huidige zitten alleen Amerikanen, tijdzone-probleem is toch te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
zoek gewoon iets EU-TZ, specifiek nederlandse corps zijn altijd lastig te vinden en naar mijn ervaring meestal wat op en af

wat zoek je precies? null? LS? FW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-09 21:03
WH :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

@Ixion
Je zou kunnen kijken of NoxiousPluK nog in WH's zit met zijn eigen Alliance. Anders kan ik je Hard Knocks aanbevelen (veel mensen uit EU TZ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
pff....das een goeie

daktaklakpak. mischien? das de EU-TZ afdeling van red coat, of mischien spreek je duits dan kan je cerberus unleashed doen.

en nee, hard knocks zit bij bl0b it with fire tegenwoordig, daar wil je ook niet dood gevonden worden tenzei je van circlejerken houd + een negatieve/ beetje vijandige sfeer.

[ Voor 6% gewijzigd door lethalnl op 31-01-2014 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ixion
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-02-2024

Ixion

[DPC]TeamGrazzie + KletsCows

Bedankt voor de tips!

Ik ga eens rondkijken of ik iets kan vinden wat beter bij me past qua corp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog belangrijker is dat volgens, 'Bronnen binnen CFC', PL zijn SOV van hun renter corp (BOT) heeft opgegeven. CFC supers schijnen al richting het Noorden gejumped te zijn om de SOV grind te starten en inderdaad zal EMP hiervan de dupe zijn aangezien dit naaste de Kavela Expense ligt, wat nu van hun is.
Tevens zal er voor de nieuw te verwerven Region(s) een nieuwe Renter Alliance gecreeerd worden welke niet blue zijn met PLRDS (huidige renters).

De blue donut word (helaas) waarheid.

Het was niet zo slim van PL om de 'BOTLRDS accords' al na 1 dag te verbreken.
(super cap fleet jumped in DELVE om wat INIT carriers te killen die met EMP aan het vechten waren over een toren....)
Echt dit was de domste actie die ze konden doen, dit gaf de CFC die rechtvaardiging om de sov in B-R in te pikken toen het kon...

Dit heeft er voor gezorgt dat PL nu op een houtje zal gaan bijten.

Ik vraag me wel af PL de N3 Titans zal vergoeden. Ik vermoed zomaar van wel..

ohja, dat PL hun shit kon evacen in B-R heeft een prijs, die hoger ligt dan CFC aan BL heeft betaald tijdens de Fountain war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemkoolsaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Ixion schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 13:48:
Iemand misschien een tip voor een Nederlandse WH corp?
Zoek mij ff op ingame (Bloemkoolsaus) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
Verwijderd schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 16:16:
[...]

(super cap fleet jumped in DELVE om wat INIT carriers te killen die met EMP aan het vechten waren over een toren....)
Echt dit was de domste actie die ze konden doen, dit gaf de CFC die rechtvaardiging om de sov in B-R in te pikken toen het kon...
de SOV van b-r inpikken was zowiezo geen b0tlord overtreding, de sov was van nulli en strict gezien op dat moment van niemand

cfc en PL mogen gewoon op elkaar schieten, alleen de ratting space is hands-off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
lethalnl schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 16:33:
[...]

de SOV van b-r inpikken was zowiezo geen b0tlord overtreding, de sov was van nulli en strict gezien op dat moment van niemand

cfc en PL mogen gewoon op elkaar schieten, alleen de ratting space is hands-off
Daarbij was het verdrag al getekend voordat b-r PL sov werdt dus het verdrag was voor dat systeem niet geldig en dus fairgame, PL is teruggetrokken om de hele simpele reden dat het geld op is, ze hebben gewoon tijd nodig om van 4.5tr loss terug te komen. Gaat ze ook wel lukken maar dat kost gewoon tijd.

Om niet nog veredere verliezen te moeten inscasseren is er voor gekozen om een afpraak met de CFC te maken om het spul uit b-r te mogen trekken met als voorwaarde dat ze daarna zich nietmeer bemoeien met de oorlog tegen nulli/nc.

Nu nc. zich ook aan het terug trekken is staat nulli er alleen voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

[...]

Nog belangrijker is dat volgens, 'Bronnen binnen CFC', PL zijn SOV van hun renter corp (BOT) heeft opgegeven. CFC supers schijnen al richting het Noorden gejumped te zijn om de SOV grind te starten en inderdaad zal EMP hiervan de dupe zijn aangezien dit naaste de Kavela Expense ligt, wat nu van hun is.
Tevens zal er voor de nieuw te verwerven Region(s) een nieuwe Renter Alliance gecreeerd worden welke niet blue zijn met PLRDS (huidige renters).

Dit heeft er voor gezorgt dat PL nu op een houtje zal gaan bijten.Denk je echt dat we op een houtje bijten nu? Titans die binnen 6 week vervangen worden en isk over..

Ik vraag me wel af PL de N3 Titans zal vergoeden. Ik vermoed zomaar van wel..Ik vermoed zomaar van niet

ohja, dat PL hun shit kon evacen in B-R heeft een prijs, die hoger ligt dan CFC aan BL heeft betaald tijdens de Fountain war. Details ken ik niet, maar volgensmij was het alleen een belofte, ze willen ons weghebben, wij gaan weg als we onze meuk weg mogen halen. Simple as that..
Graag wat meer duidelijkheid want dit klinkt als 1 hoop onzin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:51

Shunt

Boe

[...]

Dit heeft er voor gezorgt dat PL nu op een houtje zal gaan bijten.

ohja, dat PL hun shit kon evacen in B-R heeft een prijs, die hoger ligt dan CFC aan BL heeft betaald tijdens de Fountain war.
Kerel ik weet niet waar je de onzin vandaan hebt die je nu aan het verkondigingen bent maar ik weet niet eens waar ik moet beginnen?

ik ga het toch proberen. de N3 titans vergoeden ? waarom zouden wij als PL de de fouten van nulli secunda gaan vergoeden ?

De BOTLRDS zijn niet gebroken zover ik weet B-R was van nulli en verder zijn er geen super fights geweest en zijn er volgens mij geen capitals geweest in fights van cfc space.

Wellicht moet je niet van bronnen binnen CFC uit gaan volgens mij snappen ze er niet echt veel van.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
[...]
Shunt schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 21:59:
[...]
ik ga het toch proberen. de N3 titans vergoeden ? waarom zouden wij als PL de de fouten van nulli secunda gaan vergoeden ?
Dat gaat ook nooit gebeuren, PL was toch geen onderdeel van N3? En daarbij escaleerde Nulli als eerste door de russians met alles wat ze hadden te droppen. PL en de CFC kwamen daarna omdat nulli het had ge-escaleerd. PL was er gewoon voor de good fights, nou die waren er.

Daarbij het hele gedoe met de haat tussen de CFC en PL wordt ook zwaar overdreven, de goons en PL zijn oude 'vrienden' die in een forever war zitten. Beide kampen kennen ellkaar goed, er is een reden waarom het OTEC agreement er is en waaom pl maar op -5 staat voor de CFC. Dit alles is gewoon omdat beiden leuke/goede fights willen.

[ Voor 51% gewijzigd door stealthgun op 31-01-2014 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

stealthgun schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 22:02:
[...]

[...]

Dat gaat ook nooit gebeuren, PL was toch geen onderdeel van N3? En daarbij escaleerde Nulli als eerste door de russians met alles wat ze hadden te droppen. PL en de CFC kwamen daarna omdat nulli het had ge-escaleerd. PL was er gewoon voor de good fights, nou die waren er.
Presies en over een half jaartje als we weer klaar zijn met pubbies ownen komen we weer terug om te kijken of we CFC kunnen ownen met supers! :P

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Shunt schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 22:07:
[...]

Presies en over een half jaartje als we weer klaar zijn met pubbies ownen komen we weer terug om te kijken of we CFC kunnen ownen met supers! :P
Maar ja geen VFK by october dit jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Ik heb nooit gezegd dat het in 2014 ging gebeuren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:55

Sorki

world wide wubbish

M'n avond is alweer goed, net een hulk uit een wrek geloot :)

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
nwagenaar schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 22:19:
Ik heb nooit gezegd dat het in 2014 ging gebeuren :+
Om heel eerlijk te zijn voordat er echt een machts wisseling gaat plaats vinden zal het nooit gebeuren, CFC is te sterk en PL mag vfk onder het nieuwe verdrag niet aanvallen (CFC ook geen 'home' sov van PL).

Het zal alleen gebeuren als de CFC uit elkaar valt, waardoor er nieuwe machts blokken zouden ontstaan.
Sorki schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 22:28:
M'n avond is alweer goed, net een hulk uit een wrek geloot :)
Das mooie loot :)

[ Voor 16% gewijzigd door stealthgun op 31-01-2014 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

stealthgun schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 22:37:
[...]

Om heel eerlijk te zijn voordat er echt een machts wisseling gaat plaats vinden zal het nooit gebeuren, CFC is te sterk en PL mag vfk onder het nieuwe verdrag niet aanvallen (CFC ook geen 'home' sov van PL).

Het zal alleen gebeuren als de CFC uit elkaar valt, waardoor er nieuwe machts blokken zouden ontstaan.

[...]

Das mooie loot :)
Leuk dat overschatten van je zelf. Je weet dat BOB ook zo dacht he ;).

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Shunt schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 22:44:
[...]

Leuk dat overschatten van je zelf. Je weet dat BOB ook zo dacht he ;).
BoB viel door een machts wisseling. Dus mijn argument is still valid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
stealthgun schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 22:51:
[...]

BoB viel door een machts wisseling. Dus mijn argument is still valid :)
Get your facts straight .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
In February 2009, the Band of Brothers alliance was administratively disbanded. Goonswarm claim to have engineered this, stating that the action was taken by a disgruntled lead director as a 'rite of passage' to join Goonswarm. In addition, Goonswarm claim to have stolen a large amount of BoB assets. While one BoB source has denied this claim, another stated that an investigation was underway with regard to a possible infiltration of the alliance.
Goons kregen macht over BoB en hebben toen BoB gedisband... volgens mij is alsnog mijn arugument vaild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Dus een boze / geïrriteerder / verveelde bob baas besluit bob te disbanden en dat is een machtswisseling?

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Shunt schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 00:08:
Dus een boze / geïrriteerder / verveelde bob baas besluit bob te disbanden en dat is een machtswisseling?
In de EVE game mechanics was het absoluut een machtswisseling. De drie dingen die tot dat moment een waren (territorium, corporations en de naam Band of Brothers) werden drie andere. De naam ging naar een lege holding, de corps naar Kenzoku en het territorium naar GSF na een maandje towers grinden (iets waar nu nostalgisch over wordt gedaan maar wat ook zwaar kut was).

Dingen als de out of game leadership structuur, forums, chat channels en alliance identiteit deden er wat langer over om te veranderen maar zijn uiteindelijk ook onherkenbaar veranderd.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stealthgun schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 22:02:
[...]

[...]

Euhm correct me if wrong, maar van wat ik begreep was de complete PL oorlogsvloot gedocked in dat station. Als Nulli niet volledig had geescaleerd was PL sowieso nagenoeg alles daarvan kwijtgeraakt. (Tenzij ze dan ook zich hadden overgegeven in ruil voor station access).

Als PL er enkel was voor de ~good fights~, dan waarom trekken ze zich nu terug? Zijn er geen ~good fights~ meer zonder supercapital domination? Of zijn het enkel good fights als PL degene is die supercapitals op alles wat beweegt gooit?

Sorry maar zeggen dat PL er enkel voor de good fights was en nu wat anders gaat doen komt wel erg dicht bij: "Didn't want those allies, systems, supercapitals anyway".

[ Voor 8% gewijzigd door Sissors op 01-02-2014 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Er is simpelweg geen manier meer om de numerieke overmacht van het CFC/RUS block te counteren.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net Eve gespeeld, voor beginners zoals ik is het wel lastig. zoveel text en tutorials. De missies zijn wel saai tot nu toe. Ik ga wel ff cruisen door het eve universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
Verwijderd schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 11:49:
Net Eve gespeeld, voor beginners zoals ik is het wel lastig. zoveel text en tutorials. De missies zijn wel saai tot nu toe. Ik ga wel ff cruisen door het eve universe.
Vlieg naar de eve gate :*) heb ik ook gedaan toen ik net begon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

eniux schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 12:02:
[...]

Goed idee idd :D En dan proberen dichtbij te komen door vanaf de star naar de gate te vliegen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eniux schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 12:02:
[...]

noobquestion: wat is de eve gate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Backstory van eve:

Warp drive ontdekt > eve gate ontdekt (vanuit ons 'universum' met aarde enzo).

Eve werd gekoloniseerd, stargates bouwen etc. Toen knalde de evegate dicht en konden we niet terug naar aarde

dat is (heel erg beknopt) de backstory.

Eve gate is dus 'de ingang' van eve, maar die wormhole (want dat is het eigenlijk) is dicht.

Meer backstory hier:
https://wiki.eveonline.com/en/wiki/Timeline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
ben nu ook ff aan het travele naar eve gate. nieuwe toon dus ik verlies niks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Sissors schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 11:04:
[...]

Euhm correct me if wrong, maar van wat ik begreep was de complete PL oorlogsvloot gedocked in dat station. Als Nulli niet volledig had geescaleerd was PL sowieso nagenoeg alles daarvan kwijtgeraakt. (Tenzij ze dan ook zich hadden overgegeven in ruil voor station access).
Correcting you.
Een klein deel van de actieve PL was docked in dat station. De meeste zaten in het gevecht al sinds 9:00 in de ochtend ;). ;w
Verder waarom zouden we dan alnsnog N3 gaan vergoeden ?
Als PL er enkel was voor de ~good fights~, dan waarom trekken ze zich nu terug? Zijn er geen ~good fights~ meer zonder supercapital domination? Of zijn het enkel good fights als PL degene is die supercapitals op alles wat beweegt gooit?
omdat we onze wonden willen likken en weer opbouwen wat we eerder hadden zo gaat dat na een loss van die grotes ;).
Sorry maar zeggen dat PL er enkel voor de good fights was en nu wat anders gaat doen komt wel erg dicht bij: "Didn't want those allies, systems, supercapitals anyway".
Die allies hebben we nog steeds dus ik snap niet echt waar je hier op doelt.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shunt schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 14:42:
[...]

Correcting you.
Een klein deel van de actieve PL was docked in dat station. De meeste zaten in het gevecht al sinds 9:00 in de ochtend ;). ;w
Verder waarom zouden we dan alnsnog N3 gaan vergoeden ?
Dat laatste heb ik nooit gezegd. Maar het zou kunnen om op die manier nog een ally over te houden. Je allies onder de bus gooien (en ik kan me niet voorstellen dat N3 er blij mee is dat PL zich heeft overgegeven, dus of ze nog zulke goed allies zijn lijkt me sterk) doet het bij de meeste niet goed. Om het nog niet te hebben over de levensverwachting van die allies zonder PL.

En wel apart dat slechts een klein deel van de PL vloot in dat station zat, en je dan toch overgeven zodat je weer toegang hebt tot dat kleine stukje vloot. Helemaal nadat Grath zelf heeft gezegd dat één van de primaire redenen was dat PL members zoveel shit in dat station hadden zitten.
omdat we onze wonden willen likken en weer opbouwen wat we eerder hadden zo gaat dat na een loss van die grotes ;).
Maar dan ga je toch gewoon voor de ~good fights~ in iets kleiners dan een supercapital?

[ Voor 13% gewijzigd door Sissors op 01-02-2014 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Sissors schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 15:25:
[...]

Dat laatste heb ik nooit gezegd. Maar het zou kunnen om op die manier nog een ally over te houden. Je allies onder de bus gooien (en ik kan me niet voorstellen dat N3 er blij mee is dat PL zich heeft overgegeven, dus of ze nog zulke goed allies zijn lijkt me sterk) doet het bij de meeste niet goed. Om het nog niet te hebben over de levensverwachting van die allies zonder PL.

En wel apart dat slechts een klein deel van de PL vloot in dat station zat, en je dan toch overgeven zodat je weer toegang hebt tot dat kleine stukje vloot. Helemaal nadat Grath zelf heeft gezegd dat één van de primaire redenen was dat PL members zoveel shit in dat station hadden zitten.

[...]

Maar dan ga je toch gewoon voor de ~good fights~ in iets kleiners dan een supercapital?
Joh ga je lekker ?

geen idee wat je probleem is maar nogmaals de actieve vloot als in de carriers die we nodig hadden voor het gevecht waar iedereen het over heeft (niet alle andere random ships + assets waar jij het over hebt) waren ondertussen uit het station. Ja er zat voor een hoop centen geld in dat station. Ik weet de details niet en jij ook niet omtrent de deal die gemaakt is voor toegang tot dat station maar ik ga er vanuit dat een van de voorwaarden was dat wij elkaar met rust zouden laten in de voorzienbare toekomst.

Maar ja ik ga gewoon niet lopen speculeren over geruchten gehoord van iemand die iets gehoord heeft van iemand die iemand kent bij CFC die ooit in de klas heeft gezeten bij grath die gisteren de zus van de oom van neef van de vriend heeft horen zeggen dat er dit en dit gebeurd is.

En we gaan weer terug naar het spel. We zitten nu weer lekker in drone region komende tijd ons richten op het verwijderen van BL in dat gebied.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
En schijnbaar vallen de renter regions van N3 (of iig van NC.) ook onder de botlord agreement dus :))

1 grote bezeikte boel zeg ik je :P haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Shunt schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 16:03:
[...]
En we gaan weer terug naar het spel. We zitten nu weer lekker in drone region komende tijd ons richten op het verwijderen van BL in dat gebied.
Dat stel ik zeer op prijs :D ze mogen ook wel weg uit venal, ze zijn echt irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Sissors schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 15:25:
[...]
Afgelopen avond hebben wij H-W voorzien van enkele SBU's omdat de voorgaande keren CO2 met 2:1 nog niet wilde undocken. Dit was duidelijk een SBU-troll actie om een gf te produceren en afgelopen avond waren wij in Tornado's met een support fleet bestaande uit 60 mensen.

Het resultaat van onze actie: CO2 kwam met 50+ tornado fleet en undockte 40+ slowcats.... Pfff, voor zover ~ good fights ~. De counter: BL kwam met een cyno en gooide supers/maels boven op de slowcat fleet met als resultaat dat alle carriers binnen 10 minuten waren verdwenen.

Dat de tegenpartij in subcaps is, wil per definitie niet betekenen dat de andere partij ook ~ e-honor ~ heeft en alleen een subcap fleet op de battlefield brengt.

Om eerlijk te zijn wil de CFC geen enkele vorm van GF honoreren. De afgelopen keren dat wij met subcaps op het toneel verschijnen voor een timer, vechten wij tegen 1:4 overmacht bestaande uit minimaal 2 (maar meestal 4) CFC alliances.

Voor zover de theorie van ~ good fights ~ in subcaps. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
En met de opgedoken changes voor Carriers/Supers (nog maar 5 fighters/bombers tenzij je DCU's gebruikt en changes aan wat je tegelijk kan fitten) gaan we nog verder richting Numbers = Win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Heb je een link naar deze changes? Want ik heb hier nog geen DEV blog van gezien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:07
Beetje rare situatie zit ik nu in. Mijn main is een Minmatar char van 22 mil SP die momenteel geskilled is om lvl l4 sec missions the runnen in een Mach. Denk ik: ik ga met mijn main dadelijk PvPen dus dan kan ik beter een alt maken die in high sec lvl 4 missions kan doen zodat ik altijd wel inkomen heb mocht PvP in een PC corp niet uitwerken.

Maak ik een Gallente alt aan die momenteel richting dezelfde Minmatar skills gaat omdat ik dan met mijn alt gewoon de "PvE" schepen van mijn main kan overnemen (Maelstrom en Machariel dadelijk), eindig ik nu ironisch genoeg met mijn alt eerst in nullsec omdat CAS één van de betere (zo niet de beste) NPC newbie corp is die ook een basis heeft in NPC nullsec.

Nu heb ik een 3,5 mil sp alt in een goede NPC corp die prima in nullsec beetje kan rondspelen en een main in een vrij dode NPC corp die in highsec missies doet. Damn. Als ik had geweten dat CAS zo groot was had ik wel een Gallente main aangemaakt.

Ach ja, ik kan alsnog besluiten om gewoon mijn alt te gebruiken om te ratten in NPC nullsec. Is ook redelijk veilig. Kan ik vervolgens nog steeds met mijn main een PC corp joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ashrah schreef op zondag 02 februari 2014 @ 11:40:
En met de opgedoken changes voor Carriers/Supers (nog maar 5 fighters/bombers tenzij je DCU's gebruikt en changes aan wat je tegelijk kan fitten) gaan we nog verder richting Numbers = Win.
WTF!!! gaan ze de fighters halveren zonder DCUs en dan nog fitting beperkingen ook :S dan is een carrier waardeloos!

ergens een bron of topic hierover?

edit: WTF

edit2: als dit waar is dan is een carrier gewoon waardeloos

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2014 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Die mobile tractor units zijn erg tof!
Gewoon 1 site en je hebt hem er alweer dik uit. Had 2 in laten vliegen voor 6 mil pst 1 al verkocht voor 8 mil hier. Even kijken maar anders nog 10 ofzo in laten vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap weinig waar het over gaat in dit forum. mobile tractor units, DCU, geen idee waaar het over gaat. Maar misschien kan iemand mij helpen aan een leuke corporation van humans? eve univerity neemt mij niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
dat topic over de carrier is closed door een GM en gelabeld als een Troll...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Sonny wat wil je gaan doen? High low nul wh?

Kijk anders maar eens bij Green Fisstickhigh als je in highsec wil blijven, aardige mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-09 21:03
Verwijderd schreef op zondag 02 februari 2014 @ 16:45:
ik snap weinig waar het over gaat in dit forum. mobile tractor units, DCU, geen idee waaar het over gaat. Maar misschien kan iemand mij helpen aan een leuke corporation van humans? eve univerity neemt mij niet aan.
EVE university neemt iedereen aan, wat ging er mis?

Mobile Tractor Unit = deployable unit voor missie runners/ratters
DCU = Drone Controle Unit = Item voor op een carrier/super carrier en veel te ver weg voor jou :)
dudee schreef op zondag 02 februari 2014 @ 17:51:

Kijk anders maar eens bij Green Fisstickhigh als je in highsec wil blijven, aardige mensen.
Of red versus Blue als het je om PVP gaat. maar ik denk dat Green Fish wat een subtielere start is.

[ Voor 24% gewijzigd door Cardinal op 02-02-2014 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Tevens wij hebben het hier over vanalles en nog wat, dus als je een leuk onderwerp weet! Gooi hem in de praat groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
NC. evac best evac http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=21699368 :D happy evac \0/

De doomsday drive by was grappig... had pas door dat er titans on grid waren toen de dd's af gingen, ze gingen een harpy fleet aanvallen met dat in hun cargo... bij de undock...

oww en nc. is pissed (maar echt rage pissed) op de cfc omdat we hun station maar bijven bubblen.

[ Voor 65% gewijzigd door stealthgun op 02-02-2014 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Verwijderd schreef op zondag 02 februari 2014 @ 13:20:
[...]

WTF!!! gaan ze de fighters halveren zonder DCUs en dan nog fitting beperkingen ook :S dan is een carrier waardeloos!

ergens een bron of topic hierover?

edit: WTF

edit2: als dit waar is dan is een carrier gewoon waardeloos
Tenzij ze figther/bomber damage verdubbelen natuurlijk.
Ik gok dat dit een manier is om lag te verminderen, aangezien drones een groot deel van de lag in een grote battle zijn atm.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
stealthgun schreef op zondag 02 februari 2014 @ 21:48:
NC. evac best evac http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=21699368 :D happy evac \0/

De doomsday drive by was grappig... had pas door dat er titans on grid waren toen de dd's af gingen, ze gingen een harpy fleet aanvallen met dat in hun cargo... bij de undock...

oww en nc. is pissed (maar echt rage pissed) op de cfc omdat we hun station maar bijven bubblen.
damn kan er zoveel in 1 carrier ?

Ow toch mar besloten om een corp te joinen. Nu nog een noob friendly corp vinden waar ik plezier kan hebben. solo spelen is toch niet wat eve is en ben dan bang als ik solo doorga dat ik al snel stop.

maar weet totaal niet waar ik wat moet zoeken. Of ik probeer het bij eve uni. Maar ja die zitten weer helemaal andere kant van de map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cardinal schreef op zondag 02 februari 2014 @ 17:52:
[...]

EVE university neemt iedereen aan, wat ging er mis?

Mobile Tractor Unit = deployable unit voor missie runners/ratters
DCU = Drone Controle Unit = Item voor op een carrier/super carrier en veel te ver weg voor jou :)

[...]

Of red versus Blue als het je om PVP gaat. maar ik denk dat Green Fish wat een subtielere start is.
dudee schreef op zondag 02 februari 2014 @ 17:51:

thx for the tips. ik ga ze opzoeken. heb net ook een uitnodiging gehad van good guys? geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard

Ja man want we hadden ook totaal geen pr- #2 verwacht _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Over die nerf naar de carriers,. Als je het topic goed door leest zie je commentaar over het plaatje dat dit naar waarschijnlijkheid gewoon fake is. Alhoewel het volgens mij niet eens een slecht idee zou zijn. 20 fighters ftw op een carrier in full dps mode. Doe je een mix van 2 rep / 4 rep archons + 20 drone archons en er is niets veranderd muahahah! :P

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah

Ja we zijn zo verschrikkelijk pissed off ....... not ... wist niet eens dat die gast dood was :p

Nice kill btw :p grats.

-- edit --

De rest van die kills is ook niet slecht ROFL _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Ashrah op 02-02-2014 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Die xtype fit archon is volgens mij een alt van white aero....
Pagina: 1 ... 61 ... 116 Laatste