Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19:27

madpilot0

I ain't mad

Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 11:46:
[...]

Zoals ik het nu zie, is de kans heel groot dat ik blijf doorspelen, dus ga subscriben...ben echt aan een ander soort MMO toe, dat fantasy/elfjes/orcs/dwarves gedoe ben ik ech wel zat nu...
Lasers > +3 zwaard van weetikveelwat :+ :+

Anyhow, laat maar even weten, ik kijk niet dagelijks of ik een plex heb :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Ligt aan het systeem, en als je door de gate gaat ben je cloak dus als je dan direct gaat warpen kunnen ze je nooit zo snel targeten in een shuttle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 11:46:
[...]

Zoals ik het nu zie, is de kans heel groot dat ik blijf doorspelen, dus ga subscriben...ben echt aan een ander soort MMO toe, dat fantasy/elfjes/orcs/dwarves gedoe ben ik ech wel zat nu...
Dat had ik dus ook, was wel uitgekeken op die stuff. Ik had gelijk voor 3 maanden gesubbed zodat ik er ook lekker 3 maanden aan vast zit, damn ik wil niks meer anders. Inmiddels een outlaw en i still love it. Wat hierboven ook was geopperd, vertrouw niet zomaar iemand vooral niet iemand die je in lowsec wilt krijgen. Blijf vooral de eerste periodes in high-sec en blijf ook een beetje weg bij de lowsec borders. Die fout had ik in het begin gemaakt, gegankt worden terwijl je in een 0.5 system zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Is er werkelijk verschil in skillbooks kosten lowsec/highsec? Ik dacht als je gewoon bij een 'school' station de boekjes koopt, ze allemaal even duur zijn...

Daarentegen haal ik ze in jita omdat ik lui ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darth Malak schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 11:43:
Let op met plex open of met welk contract of zogenaamde aanbieding... Er worden zeer gemene truukjes uitgehaald door scammers. Zoals bijv. WTB 2x plex for 1.5 bil.. Als je dan naar de contracts kijkt worden er 3 plex genoemd voor 1.5 miljoen ofzoiets.. Het is gemakkelijk door de grote getallen en vele cijfers om je te laten beetnemen. 99% van alles wat in local in de grote trade hubs wordt gepost zijn scams. als iets te mooi is om waar te zijn dan is het dat ook.

EVE is DE game voor scammers, backstabbers en thieves. Klinkt heel zwart maar in de mate waarin dit op EVE van toepassing is zie je in geen enkele andere MMO.. Vertrouw NOOIT iemand met jouw mods, schepen als je je niet kunt veroorloven ze te verliezen.

Buiten dat is EVE gewoon een geweldige game om te spelen. Heb je eenmal een goede corp met leuke mensen gevonden, kun je ontzettend veel plezier hebben.. :) Oh en met alcohol op EVE spelen kan gevaarlijk zijn voor je assets.. :))
Thanks for the warnings!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Tja je moet ze bij de NPC's kopen want die zijn het goedkoopste. Toevallig weet ik dat er een paar in lowsec zaten omdat ik daar dichtbij zat. Weet de rest dus niet helemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

madpilot0 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 11:48:
[...]

Lasers > +3 zwaard van weetikveelwat :+ :+

Anyhow, laat maar even weten, ik kijk niet dagelijks of ik een plex heb :Y
prima, ik laat je weten wanneer ik ga subscriben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Sidetip, hij krijgt 500mil van jou dus mij lijkt 400mil toch wel redelijk voor jou. Tenslote is het ook jouw geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

dudee schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 11:54:
Sidetip, hij krijgt 500mil van jou dus mij lijkt 400mil toch wel redelijk voor jou. Tenslote is het ook jouw geld.
Over het algemeen is het 50/50, plexen zijn 640ish? Reken maar uit.

Nu ben ik ook niet de kwaadste hoor :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Tering 640 al voor een plex? Dat gaat snelomhoog... 4maanden geleden nog 540 ongv.

Tja vind de 50/50 beetje slap, jij doet er niks voor hoogstens geld overmaken en die plex op de markt zetten, ik doe dat graag voor 100mil in 10min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

640 voor plex vind ik laag, bij mij in de area kosten ze al heel snel 700 hoor. Ik vlieg daarom ook graag wel een stukje om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer je EVE een tijdje speelt, laten we zeggen een half jaar, is het dan makkelijk om 640 mil in een maand te verdienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:20
Iemand van jullie die wel eens met de API werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-02 18:04
XzeroD schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 12:06:
640 voor plex vind ik laag, bij mij in de area kosten ze al heel snel 700 hoor. Ik vlieg daarom ook graag wel een stukje om.
parkeer een toon in jita

ik heb en een permanente trade alt gestationeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerealKiller
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:08

SerealKiller

Fas est et ab hoste doceri

Vliegen? Als er een corpmate of een alt in Jita ligt, dat ding kopen, op contract. Plex kun je ten alle tijden activeren geloof ik. Dus ook als je +100 jumps of in een Wh ligt. Gewoon contract accepten, naar assets en activeren

War is the only proper school of the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

http://eve-central.com/home/quicklook.html?typeid=29668 630 in jita :)
De_Bastaard schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 12:32:
Iemand van jullie die wel eens met de API werkt?
Ik wil soonish nog wel een keer kijken hoe die API werkt en iets web-based bouwen. Maar weet alleen nog niet wat en of ik er een persoonlijk hulpmiddel van wil maken of niet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ik moet weten of er een api functie is die me laat zien wanneer ik o.a. ingelogd ben. Kan hem zo niet vinden ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 11:39
Wat een bugs weer, dit werd net op help chat gemeld:

[11:55:36] CCP TomA > I've confirmed that the LP payout for Incursions is not behaving, we'll get it fixed as soon as possible. Thanks for your feedback guys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Zover was ik al cardinal :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 12:09:
Wanneer je EVE een tijdje speelt, laten we zeggen een half jaar, is het dan makkelijk om 640 mil in een maand te verdienen?
Incursions gingen altijd met een niet hele goede fleet voor zo'n 80mil per uur, en je kan een basis hyp shield tanked al vliegen na paar maanden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

De_Bastaard schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 12:44:
Ik moet weten of er een api functie is die me laat zien wanneer ik o.a. ingelogd ben. Kan hem zo niet vinden ....
wil je weten of je bent ingelogd of wanneer je allemaal ingelogd bent geweest ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-09 15:27
hmm, gisteren weer gesubbed nadat ik een jaar lang niks gedaan heb. Ik was een Trader/Hauler (Iteron Mark V) voor MicroPush maar dat is er helaas niet meer. Toevallig iemand een corp die OF een hauler kan gebruiken OF bereid is om een PVP/PVE noob op te nemen in de groep? Ratting of WH lijkt me een leuk perspectief voor de toekomst :)

[ Voor 3% gewijzigd door Kaasdipje op 29-01-2014 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehhh..wat is Ratting???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
In nulsec heb je in de mining belts hele sterke NPC's die geven een bounty maar VEEL hoger dan in highsec. Kan je leuk geld mee verdienen en je helpt je corp als die aan het minen zijn want dan hebben hun geen last van de rats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-08 18:59
NibborSneffets schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 13:57:
hmm, gisteren weer gesubbed nadat ik een jaar lang niks gedaan heb. Ik was een Trader/Hauler (Iteron Mark V) voor MicroPush maar dat is er helaas niet meer. Toevallig iemand een corp die OF een hauler kan gebruiken OF bereid is om een PVP/PVE noob op te nemen in de groep? Ratting of WH lijkt me een leuk perspectief voor de toekomst :)
Check je DM :)

Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dudee schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 14:09:
In nulsec heb je in de mining belts hele sterke NPC's die geven een bounty maar VEEL hoger dan in highsec. Kan je leuk geld mee verdienen en je helpt je corp als die aan het minen zijn want dan hebben hun geen last van de rats.
Ah, thanks dudee, weer wat geleerd! :)

Neem aan dat je dan zelf ook een krachtig scheepje moet hebben om te overleven..:)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2014 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Hoogte van de bounty van rats hangt (deels) af van de sec status -1.0 heeft een hogere kans op 1.5m bounty rats dan bv -0.0.. en op den duur neem de kans helemaal af daarom zie je bv in high-sec ook alleen maar frigates/cruisers in de belts.

Ook geeft een lagere sec status een betere kans op moeilijker (lees meer isk) anomalies.
Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 14:10:
[...]

Ah, thanks dudee, weer wat geleerd! :)

Neem aan dat je dan zelf ook een krachtig scheepje moet hebben om te overleven..:)
Dat valt opzich mee, maar je schip moet wel wat kunnen tanken, maar ja des te beter je schip des te meer isk/h je kan maken natuurlijk.

[ Voor 36% gewijzigd door stealthgun op 29-01-2014 14:13 ]

Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Tevens ligt het ook aan de geluk van de rats die spawnen, kan battleships zijn kan ook iets slechter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
bij belt rats wel ja

maar als we het over ratten hebben gaat het toch om anoms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Toch niet aan het recruiten voor de CFC he? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
madpilot0 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 14:15:
[...]

Toch niet aan het recruiten voor de CFC he? :9
Hehe :D ik zou het niet recuiten willen noemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:03
Zover ik kan opmaken is het geen wat jij wilt (als ik het goed begrijp), niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-09 16:21
De_Bastaard schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 12:44:
Zo ver ik weet kan die info niet via de api worden opgevraagd. Wel wat de laatst bekende locatie is. En da's vrij up-to-date. Er zijn drie methoden om login te ontdekken: eerste is in-game (watchlist). En ik heb een vermoeden dat deze info uit de lokale cache te halen is. Tweede manier is via in-game browser. Derde manier is via account management scherm.

Specifiek door die watchlistmelding zou je evt onlinegedrag kunnen bijhouden van mensen. En misschien kan dat zelfs afk door cache-scraping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Ik heb ook nog steeds 2 in-actieve characters met behoorlijk wat XP: 1tje kan o.a. een Gallente Dread vliegen, de andere kan Amarr HACs vliegen.

Weet alleen niet of ik er ooit nog aan toe kom. Maar het is ook zo zonde van al die uren die ik erin heb zitten om ze zo maar van de hand te doen. :)

EVE is echter wel een spelletje wat ik nog steeds erg leuk vind, maar ja, tijd gebrek. :(

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
ach, laten staat kan nooit kwaad natuurlijk

terwijl je zooi weggeven vrij definitief is

maar als je er vanaf wilt wil ik het wel van je overnemen inclusief characters :D

[ Voor 5% gewijzigd door lethalnl op 29-01-2014 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

lethalnl schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 16:39:
ach, laten staat kan nooit kwaad natuurlijk

terwijl je zooi weggeven vrij definitief is

maar als je er vanaf wilt wil ik het wel van je overnemen inclusief characters :D
I bet! ;)

Weet iemand of er een mogelijkheid is om characters die momenteel in-actief zijn te controleren welke skills ze hebben? Werkt dat met bijv. EVEMon? Of zou ik daar echt voor moeten subscriben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
je hebt de API's nodig

en die kan je niet krijgen zonder actieve account denk ik

maar probeer het zou ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

lethalnl schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 16:52:
je hebt de API's nodig

en die kan je niet krijgen zonder actieve account denk ik

maar probeer het zou ik zeggen
Ah, kwam deze nog tegen:
http://eveboard.com/pilot/Mirax_Terik

Die is wel wat achterhaald, geloof ik, maar geeft in ieder geval een leuk beeld. (Avatar klopt voor geen meter echter.)

Ha, da's de mijne helemaal niet! :D Lijkt er teveel op qua naam.

[ Voor 12% gewijzigd door CoRrRan op 29-01-2014 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-07 11:30

Marce

Het is Marc met een C!

Je kunt zonder actieve account evengoed nog inloggen en je api keys heractiveren en aanmaken. Op die manier kan je gewoon je account bekijken alsof deze actief is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan

CoRrRan

Don't Panic!!!

Marce schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 16:59:
Je kunt zonder actieve account evengoed nog inloggen en je api keys heractiveren en aanmaken. Op die manier kan je gewoon je account bekijken alsof deze actief is ;)
OK, ik zal eens kijken vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Anders kan je altijd hours for plex activeren :) heb je 4 uur om een plex te activeren, maar kan je je account ook even bekijken.

Doe je er niks mee, deactiveren ze die functie wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce

Marce

Het is Marc met een C!

madpilot0 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 17:16:
Anders kan je altijd hours for plex activeren :) heb je 4 uur om een plex te activeren, maar kan je je account ook even bekijken.

Doe je er niks mee, deactiveren ze die functie wel
Dus is dat niet erg handig om te doen.. Als je dan die functie ooit weer wilt gebruiken zal het een heel gedoe zijn om het weer te activeren. Ik weet dat het werkt van ik heb momenteel ook maar 1 van mn 2 accounts actief en bij mij kan het ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Marce schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 17:45:
[...]

Dus is dat niet erg handig om te doen.. Als je dan die functie ooit weer wilt gebruiken zal het een heel gedoe zijn om het weer te activeren. Ik weet dat het werkt van ik heb momenteel ook maar 1 van mn 2 accounts actief en bij mij kan het ook ;)
Je kan het petitionen. Laatste keer dat ik dat deed had ik een uurtje later toegang. Doe je het vaker dan doen ze wel lastig ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

madpilot0 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 17:55:
[...]

Je kan het petitionen. Laatste keer dat ik dat deed had ik een uurtje later toegang. Doe je het vaker dan doen ze wel lastig ja.
ze zijn er strenger mee geworden is wat ik heb gehoord. staat ook duidelijke taal als je die optie kiest, vermoed dat er teveel misbruik van gemaakt werdt en met name natuurlijk veel tickets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Jup mocht ook wel na zo'n battle!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
ik had toch liever de rename gezien naar titan's end.

en daar op zich een traditie van maken vond ik ook een leuk idee, dit soort massive battles een naam geven

want wat heb je nou liever XY-Z1M of een echte naam :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 22:46
Nieuwe blogpost over mentoring in EVE ;)

http://noxiouspluk.blogsp...oring-in-eve-online.html#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renetje1502
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22-09 15:38
ja ging niet zo goed voor ons :) beetje jammer dat het meer dan 2 uur duurde voordat jullie een fleet hadden. Ik mis volgens mij nog een carrier aan jullie kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Jep die komt er aan, sukkel had zijn hardeners doorgebrand _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renetje1502
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22-09 15:38
ouch maar kan gebeuren in heat of the batlle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
is der ergens een lijstje met skills wie wel zon beetje verplicht zijn als je pas weer speelt.

heb zon idee dat ik niet echt goed de skills heb getraint. Heb nu zon 5.3m skilpoints. Pffff en alles maar solo doorgeploegt. ken niemand wie ook Eve speelt en stap ook niet zo maar in een corp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDSD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-09 09:34
Ja had was een mooi gevecht, ik had alleen overload iets te lang gebruikt...

Iemand plaatste deze image, maar weet niet of het een photoshop is of dat ccp het echt heeft gemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://cdn1.eveonline.com/www/newssystem/media/65702/1/Titanomachy.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:36
REDSD schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 22:54:
[...]

Iemand plaatste deze image, maar weet niet of het een photoshop is of dat ccp het echt heeft gemaakt.
Zie ook http://community.eveonlin...s/the-bloodbath-of-b-r5rb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
REDSD schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 22:54:
[...]

Ja had was een mooi gevecht, ik had alleen overload iets te lang gebruikt...

[afbeelding]
Jade Andromeda?

En ... RDN Mk2 is bijna een feit :P NEXE is net NC. gejoined!

[ Voor 7% gewijzigd door De_Bastaard op 29-01-2014 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B-BRAIN schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 22:51:
is der ergens een lijstje met skills wie wel zon beetje verplicht zijn als je pas weer speelt.

heb zon idee dat ik niet echt goed de skills heb getraint. Heb nu zon 5.3m skilpoints. Pffff en alles maar solo doorgeploegt. ken niemand wie ook Eve speelt en stap ook niet zo maar in een corp.
speciale reden waarom je niet "zomaar" een corp in wil?

wat je "moet" trainen hangt erg sterk af van wat je wilt doen. doe je missies, industry PVP iets meer info zou wel gewenst zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024

De core skills heb je echt nodig, je cap regen skills en de basic van shield en armor tanking.
Je targetting skills moeten goed zijn en je navigation skills.

Wat heb je nu grotendeels geskilled?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:19

Ik vond dit lijstje wel handig:
http://wiki.eveuniversity.org/Support_Skills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Het is net wat je wil doen,
Als je pew pew wil doen moet je kijken,
Ga ik armor of shield vliegen?
Ga ik missiles/guns gebruiken?

Je moet bij de missiles en guns sowiso de support skills upgraden zoals dat je sneller schiet, verder schiet, accutrater schiet etc etc.

Bij de armor of shield wil je toch echt voor de t2 varrianten gaan want die zijn erg goed.

En deze dingen gooi je dus ook nooit weg: ik jumpte spul uit een WH en werd ineens aangevallen. De domi kon het wel aan omdat hij een t2 fit had en kon dus wel wegkomen.

Jammer om erbij te vertellen is dat mijn corp mij later gewoon zat neer te schieten omdat ze lucht kregen dat ik mijn boten uit de wh aan het halen was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

We zouden een lijstje moeten maken in de TS voor essential skills, of een basic skill training ^^

Dingen als Hull upgrades 5, drones 5 etc zijn handig.
Als je een plex met iemand deelt is cybernetics 1 met een +3 setje erg handig (kan opgerekt worden naar +4 maar vereist weer extra train tijd)

In other news: Ik zit niet meer vast in B-R :D Al mn zooi op een vengeance, anathema en CAR/CET mee kunnen krijgen. Kon die dingen niet meer fitten omdat mn carrier vol zat en de fitting services niet werken als het station je niet lief vind :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Ik kopieer gewoon wat spul wat mij gewoon echt basis handig lijkt.

Capacitor Management: 5% bonus to total capacitor capacity per level
Capacitor Systems Operation: 5% cap recharge rate reduction per level
Spaceship Command: 2% bonus to agility per level -- not as impressive as Evasive, but more quickly trained, and a prerequisite for various ships too

Mechanics: 5% more hull hitpoints per level; quickly trained (great for everyone, especially great for the Gallente who usually have large amounts of hull hitpoints to begin with)
Hull Upgrades: 5% more armor hp per level (despite having 'Hull' in its name); levels IV and V open up some key T2 armor-tanking modules; takes twice as long as Mechanics to train
Shield Management: 5% more shield hp per level; takes three times as long as Mechanics to train, which makes level V more of a medium-long term goal
Shield Operation: 5% faster shield recharge rate per level; quick to train, good for everyone, vital if you ever plan to mount a passive shield tank
Tactical Shield Manipulation: When your shields drop below 25%, damage begins to 'leak' through into your armor; each level in this skill lets your shields drop 5% lower before this begins to happen, to 0% at level V so that damage never leaks through

Thermodynamics
Armor Rigging
Jury Rigging
Electronics Upgrades
Combat Drone Operation : 5% Bonus to drone damage of light and medium drones per level.
Drones : Can operate 1 drone per skill level.
Scout Drone Operation : Drone control range increased by 5000 meters per skill level.
Capacitor Management : 5% bonus to capacitor capacity per skill level.
Capacitor Systems Operation : 5% reduction in capacitor recharge time per skill level.
Hull Upgrades : 5% bonus to armor hit points per skill level.
Mechanic : 5% bonus to structure hit points per skill level.

CPU
CPU Management : 5% Bonus to ship CPU output per skill level.
Electronics Upgrades : 5% reduction of sensor upgrade CPU needs per skill level.
Energy Grid Upgrades : 5% reduction in CPU needs of modules requiring Energy Grid Upgrades per skill level.
Weapon Upgrades (also applies to missile launchers) : 5% reduction per skill level in the CPU needs of weapon turrets, launchers and smartbombs.
PowerGrid
Power Grid Management : 5% Bonus to ship's PowerGrid output per skill level.

Super belangerijk!!

En dan heb je nog de gunnery skills.

Tevens wat ben ik blij dat ik voor odensy dat heb getrained dat je alle schepen bijna kon vliegen!! Hoef nu bijna niet meer na te denken als ik het wel kan vliegen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Zou dan ook advanced weapon upgrades erbij zetten. Hoe eerder je die hebt, hoe minder je je fitting hoeft te gimpen voor dat beetje powergrid wat je steeds te kort komt. (Ja, het is een redelijk lange tijd voor je weapon upgrades 5 en awu 4 hebt, is het wel waard)

Moet bekennen dat ik die 2 shield skills nog niet op 5 heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Tja dat hoort weer eerder bij de gunnery skills etc.

Ik heb ze ook allemaal nog niet, maar zo zou het wel horen als je dit hebt XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Handgas
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-12-2021

Handgas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDSD
De_Bastaard schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 23:39:
[...]

Jade Andromeda?

En ... RDN Mk2 is bijna een feit :P NEXE is net NC. gejoined!
Haha nee, ik zat gewoon in een eagle ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce

Marce

Het is Marc met een C!

Jep, zit er nu zo'n 3 weken.. Bevalt erg goed, warm ontvangen, hulp gekregen om naar nullsec te komen, iedereen is vriendelijk. Voor mij was het ook een nieuwe ervaring omdat ik nog niet echt in low/null bezig was geweest.

Als je interesse hebt kan je altijd stealthgun even een pm sturen op tweakers en dan ben je zo binnen :D

Edit: Je kan mij ook een pm sturen, dan komen we er ook wel, alleen heb ik geen officiële rechten :P

[ Voor 13% gewijzigd door Marce op 30-01-2014 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Ben al aangenomen maar altijd tof om van andere mensen verhalen te horen he!
Tevens hier is het ook Marc met de C!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce

Marce

Het is Marc met een C!

Ik twijfelde er al even over of jij het wel of niet was hahaha. De verhalen van de wormhole kwamen me al zo bekend voor maar het kon toeval zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Haha busted!

Net al gekeken als ik vpn op laptop kan installen voor beetje in klas te kloten maar wil maar niet lukken :( Zal maar met schoolwerk bezig moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Altijd leuk als bekende elkaar tegen komen hahaha :P
Hoe bevalt je nullsec momenteel Marce ?, ik zelf vind het persoonlijk saai omdat het vaak dood is. Lowsec is wat dat betreft levendiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
dudee schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 11:26:
Haha busted!

Net al gekeken als ik vpn op laptop kan installen voor beetje in klas te kloten maar wil maar niet lukken :( Zal maar met schoolwerk bezig moeten.
Wel kut dat je 450m kwijt bent, wat een eikels waren je oude corp-mates dan.
Maar ja nu krijg je een wat andere wereld dan een WH :D wij hebben gewoon stations.

En welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
damn...nulli zet een stap terug, PL vertrekt met staart tussen de benen om tegen BL te gaan kutten wat verder naar het noorden.

'already replaced' he?

told you so, titans liggen niet zomaar even klaar.

kijken wat NC gaat doen, die volgen nulli denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

lethalnl schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 12:23:
damn...nulli zet een stap terug, PL vertrekt met staart tussen de benen om tegen BL te gaan kutten wat verder naar het noorden.

'already replaced' he?

Jij kent de details dus niet ;) (ik ook niet hoor, maar ik kan je vertellen wat ik weet :9 )

Titans liggen inderdaad niet zomaar klaar. Voor zover ik weet is alles behalve titans al replaced. Titans worden ook 100% replaced maar dat ligt natuurlijk even aan het aanbod. Verschillende titan pilots zitten ondertussen al in een nieuwe (sommigen binnen 24 uur).

Het is niet zozeer een kwestie van staart en benen maar meer zorgen dat we onze shit georganiseerd krijgen aangezien we in een station zitten/zaten die niet meer van ons was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
lethalnl schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 12:23:

'already replaced' he?

Wat PL (en nc.) deden was inactive titans wisselen met active titan pilots. Replace je ze niet echt maar schuif je door.

En PL. fc heeft zelf al gezegd dat met het aantal losses het zeker een jaar gaat duren voordat ze weer op volle sterkte zijn. PL heeft niet veel space en titans kunnen maar in een paar systemen worden gebouwd met de juiste upgrades en een cyno jammer.

Maar wat het grootste probleem gewoon is dat PL. een staging system is kwijt geraakt en daardoor veel meer is kwijt geraakt dan alleen maar wat er is verloren in de battle, ze zijn gewoon letterlijk alles in station kwijt.

We zullen zien wat dit voor de war doet, nc. geeft aan te blijven en te blijven verdedigen (bron: http://evenews24.com/2014/01/28/monday-bloody-monday/ even door scrollen naar "Northern Coalition. leader Vince Draken called a “come to Jesus meeting” about the fight, which can be heard here:").

[ Voor 5% gewijzigd door stealthgun op 30-01-2014 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
PL heeft docking rights in B-R gekregen en is bezig een hoop spullen te evacueren

http://themittani.com/news/pandemic-legion-withdraw-south

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

stealthgun schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 12:51:
[...]

Wat PL (en nc.) deden was inactive titans wisselen met active titan pilots. Replace je ze niet echt maar schuif je door.

En PL. fc heeft zelf al gezegd dat met het aantal losses het zeker een jaar gaat duren voordat ze weer op volle sterkte zijn. PL heeft niet veel space en titans kunnen maar in een paar systemen worden gebouwd met de juiste upgrades en een cyno jammer.

Maar wat het grootste probleem gewoon is dat PL. een staging system is kwijt geraakt en daardoor veel meer is kwijt geraakt dan alleen maar wat er is verloren in de battle, ze zijn gewoon letterlijk alles in station kwijt.

We zullen zien wat dit voor de war doet, nc. geeft aan te blijven en te blijven verdedigen (bron: http://evenews24.com/2014/01/28/monday-bloody-monday/ even door scrollen naar "Northern Coalition. leader Vince Draken called a “come to Jesus meeting” about the fight, which can be heard here:").
euhm, check jij je bronnen nog even. Het meeste is er ondertussen al uit.

Edit:
lethalnl schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 12:55:
PL heeft docking rights in B-R gekregen en is bezig een hoop spullen te evacueren

Dat dus =)

-
Je hebt wel gelijk wat dat doorschuiven betreft. Ik weet trouwens ook niet welke FC het gezegd heeft, we zullen vrij snel weer op (volle) titan sterkte zijn. De isk die ermee gemoeid is, dat zal best een jaar kunnen duren voordat dat er weer is. Maar zoals eerder aangegeven, verdienen we bakken met isk in de maand.

No big deal, onto the next fight :)

[ Voor 8% gewijzigd door madpilot0 op 30-01-2014 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
lethalnl schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 12:55:

Dat wist ik niet, ik zal het gelijk even lezen. Maar komt alsnog de vraag waarom terug trekken, dat kan ik uit het verhaal niet opmaken. Zou het echt alleen maar zijn omdat ze zoveel isk zijn verloren?

[ Voor 20% gewijzigd door stealthgun op 30-01-2014 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

stealthgun schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 12:58:
[...]

Dat wist ik niet, ik zal het gelijk even lezen. Maar komt alsnog de vraag waarom terug trekken, dat kan ik uit het verhaal niet opmaken. Zou het echt alleen maar zijn omdat ze zoveel isk zijn verloren?
Omdat dat een deal was mischien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
madpilot0 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:02:
[...]

Omdat dat een deal was mischien?
Ik dacht dat PL zo rijk was dat een station verliezen niet zoveel uitkon maken (dat is wat jij zelf suggereerde) maar ik neem dus aan dat al met al de battle teveel pijn heeft gedaan?

Maar dan is de southern war dus over een paar week over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

stealthgun schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:04:
[...]

Ik dacht dat PL zo rijk was dat een station verliezen niet zoveel uitkon maken (dat is wat jij zelf suggereerde) maar ik neem dus aan dat al met al de battle teveel pijn heeft gedaan?

Maar dan is de southern war dus over een paar week over.
PL is rijk, klopt. Maar niet zo rijk om ieders persoonlijke asset te kunnen vervangen. We waren op een full deployment -> Alle schepen mee. Mensen met 3-4 carrier ladingen vol in station. Gisteravond hebben velen al 1 carrier load weg kunnen krijgen. Maar er zat nog veel te veel in station. En zoals Grath zegt, hij wil niet dat de rest van PL de dupe is van zo'n gevecht, of sov bill. Sommigen kunnen de assets zelf makkelijk coveren. Sommigen hebben niet genoeg isk of income om de assets in station te verliezen.

Heb ik ooit gezegd dat de battle niet pijn zou doen? Onze wallet krimpt gewoon ontzettend hard met al die titan/cap replacements.
Every cap ship short of the titans lost in that fight will be replaced sometime between now and 10 days from now for the final supercarrier. The Titans will almost entirely be replaced in 6 weeks or so, but thats not what I'm trying to do with this, I'm trying to make sure the dude that graduated Waffles last week who spent all his money on an Archon and fit can get that thing out, or that guy who rides around like an idiot with all his shit, gets that shit out for the next fight we need him in. The replacements capitals and all our money can't really fix that, short of buying everybody all of the stuff in that station, which while we're spending literally 3 trillion isk replacing titans isn't really a thing.

I mean maybe that number isn't sinking in to you but 3 trillion is a lot of fucking money, and it doesn't leave a lot left in the wallets after that for things like say, replacing all the personal assets of an entire alliance.
Aldus onze CEO

[ Voor 32% gewijzigd door madpilot0 op 30-01-2014 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDSD
Het is jammer voor ons en PL, maar dit is wel de reden waarom we EvE spelen, je voelt je losses, maar daardoor voelen je wins ook elke keer weer zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

https://soundcloud.com/tappits/all-we-do-is-win
:+

offtopic:
Zet je geluid niet te hard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Is dat voor jullie nieuw deployment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

stealthgun schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:26:
[...]

Is dat voor jullie nieuw deployment?
Is van een paar jaar terug. Vond het wel leuk bij de opmerking van REDSD passen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 15:36
madpilot0 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 12:30:
[...]

Jij kent de details dus niet ;) (ik ook niet hoor, maar ik kan je vertellen wat ik weet :9 )

Titans liggen inderdaad niet zomaar klaar. Voor zover ik weet is alles behalve titans al replaced. Titans worden ook 100% replaced maar dat ligt natuurlijk even aan het aanbod. Verschillende titan pilots zitten ondertussen al in een nieuwe (sommigen binnen 24 uur).

Het is niet zozeer een kwestie van staart en benen maar meer zorgen dat we onze shit georganiseerd krijgen aangezien we in een station zitten/zaten die niet meer van ons was :+
Och, na alle smugposting van PL de afgelopen weken klinkt onderstaande toch wel redelijk staart tussen de benen in de oren:
Grath wrote:
I don't throw allies under a bus, Vince is something I consider and Efriend, and despite how things go with him and other people we have dealings with, Vince has always been there and always had our back.

That said, my corp, my fucking corp, took a hit of around 1.5

trillion isk. My alliance as a whole took a shot to the nuts somewhere in the neighborhood of 4.5 trillion isk. Those numbers are beyond staggering in nature and dwarf the amount of money more than half the alliances in EVE will ever see, much less recover from.
And right now thats what needs to happen.

I need my people to get a chance to recover.

I've been in PL for a really long time, and all the welps we've had have been chump change to the actual members in comparison to the losses we're facing here, and coupled with BL knocking on the door in Drones near constantly I made a judgement call to get my people whole.

I eat a shit sandwich, I pull back, I get my people right, I get my house right, and I get my cap fleet back in order, and then we see where life is and how things are going.

I don't expect people to like my call, and personally your opinions on my call mean less than fuck all, what matters to me is how my people are doing and dealing with things and how the future of the alliance looks, and the best way for me to do that is to back our shit up to our house and have some Legion on Legion combat up north.[/size]

Anything outside of how the alliance recovers is irrelevant to me
Niet dat het uitmaakt, niemand die denkt dat het PL er niet bovenop zal komen (de B0TLRD akkoorden blijven ook gewoon in stand). Nulli's plannen om de CFC te vernietigen daarentegen zullen helaas een jaartje uitgesteld moeten worden denk ik O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

VFK by 2015?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Waarom zoveel haat, kunnen we niet allemaal vriendjes worden ghehehe O-)
Maar iedereen hier met alts, hebben jullie je alt op dezelfde account of weer een aparte account en waarom of waarom niet ? Ik ben nu bezig met een alt hauler namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Ze zeggen juist niet op zelfde acc want dan kan je met 2 gelijk spelen en als je nou met 2 plexen op 1 acc traint of met 2 plexen op 2 accs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

dudee schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:14:
Ze zeggen juist niet op zelfde acc want dan kan je met 2 gelijk spelen en als je nou met 2 plexen op 1 acc traint of met 2 plexen op 2 accs
Ik heb momenteel nog maar 1 trainingsqueue, vraag me af wat de meerwaarde van 2 tegelijk trainen is. Natuurlijk gaat het sneller maar ik heb genoeg geduld daarvoor, en in principe speel ik toch niet met 2 tegelijk aangezien het maar een hauler alt word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:03
XzeroD schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:12:
Waarom zoveel haat, kunnen we niet allemaal vriendjes worden ghehehe O-)
How boring :+
XzeroD schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:17:
[...]
Ik heb momenteel nog maar 1 trainingsqueue, vraag me af wat de meerwaarde van 2 tegelijk trainen is. Natuurlijk gaat het sneller maar ik heb genoeg geduld daarvoor, en in principe speel ik toch niet met 2 tegelijk aangezien het maar een hauler alt word.
Ik heb heb gebruikt voor mijn industry alt, waar ik tegelijkertijd kan trainen om nog meer (variatie) crap te kunnen bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marce

Marce

Het is Marc met een C!

Als je het met 1 trainingsque allemaal red dan lekker op 1 doen. Als je geld zat hebt en het toch niet zo uit maakt, lekker op een ander account doen, kan je nog wat doortrainen en daar bijvoorbeeld een scout/salvager oid van maken.. Weet niet precies wat je allemaal doet tegenwoordig :P

Maar nullsec bevalt mij zeker wel goed.. Ben nog niet erg met pvp bezig in branch, af en toe wel even afreizen richting het zuiden om me daar nuttig te maken.. In branch kan je over het algemeen gewoon lekker je gang gaan en doen wat we niet laten kunnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
XzeroD schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:12:
Maar iedereen hier met alts, hebben jullie je alt op dezelfde account of weer een aparte account en waarom of waarom niet ? Ik ben nu bezig met een alt hauler namelijk.
ik heb 4 accounts

1:
main character / tegenwoordig m'n carrier alt eigenlijk
oude main/jita alt (voordat ik t1 fit drake zat was en m'n main kocht)
lege slot

2:
dread / blops pilot alt
scan alt
cyno alt

3:
subcap alt
dread alt
scan alt

4:
tengu/carebear/freighter alt
scan alt
cyno alt / carrier holder

met alles samen kan ik alle subcaps behalve caldari marauders/blops en alles behalve caldari caps en geen enkele super, heb ik meerdere alts om te haulen (3 JF capable pilots en 4 freighter capable)

dualboxen doe ik erg veel en ze trainen nu om te kunnen overlappen etc, je mist altijd wel ergens wat.

en het is gewoon vet om 2 dreads en een carrier tegelijk te droppen (hoewel wat lastig onder controle te houden)

one man cap fleet ftw

maar ik ben gewoon greedy, alles tegelijk kunnen doen zonder 200m skillpoints :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Ik zit zelf te kijken (of beter gezegd, sinds gister is de gedachte er) om een 2e account te starten met een industry / production / pos alt.

Zit alleen nog te kijken wat leuke manieren zijn om isk te verdienen. Ik heb vroeger een lowsec pos (9j van jita) gehad, was goed te doen (zelfs voor fuel blocks) alleen heb er nooit winst van gezien omdat de profits te laag waren en de markt was aan het verschuiven.

Moet ns even gaan kijken wat er genoeg winst zou kunnen maken om binnen korte tijd een alt account in ieder geval zichzelf aan plexes te kunnen verdienen.

Mogelijkheden zijn bijvoorbeeld:
-Market pvp (slim in/verkopen)
-PI (geen hol verstand van, laatste keer dat ik ernaar keek was er ontzettend weinig uit te halen voor de moeite die erin ging)
-POS ((simple) reactions)
-Production (BP regelen, dingen bouwen)
-Invention/research (BP's uitpoepen)

Ik wil er best een plex of 2 in gooien, maar het liefst zou ik de 3e plex verdient worden door dat account. Ratten/logi spelen bij incursions is een andere optie (scimi bij incursions is ~4mil per klik :P). Maar ik heb weinig tijd en kan elke avond / in het weekend er wel op inloggen maar wil niet ingelogd zijn en veel tijd besteden om isk te verdienen.

Ik heb op dit moment namelijk 0 isk income :+ Of ik moet agressiever worden met looten :9

Zoiets als lethal hoef ik ook weer niet (waar haal je het geld vandaan :D)

Besides, als het trainen van die alt grotendeels klaar is, kan ik er mooi cyno alts op trainen / covert ops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
madpilot0 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:35:
Ik zit zelf te kijken (of beter gezegd, sinds gister is de gedachte er) om een 2e account te starten met een industry / production / pos alt.

Zit alleen nog te kijken wat leuke manieren zijn om isk te verdienen. Ik heb vroeger een lowsec pos (9j van jita) gehad, was goed te doen (zelfs voor fuel blocks) alleen heb er nooit winst van gezien omdat de profits te laag waren en de markt was aan het verschuiven.

Moet ns even gaan kijken wat er genoeg winst zou kunnen maken om binnen korte tijd een alt account in ieder geval zichzelf aan plexes te kunnen verdienen.

Mogelijkheden zijn bijvoorbeeld:
-Market pvp (slim in/verkopen) <- Kost veel tijd
-PI (geen hol verstand van, laatste keer dat ik ernaar keek was er ontzettend weinig uit te halen voor de moeite die erin ging) <- veel micro management, dus tijd
-POS ((simple) reactions) <- ben ik net klaar mee. markt is zéér volatiel en niet altijd winstgevend.
-Production (BP regelen, dingen bouwen) <- Redelijk worth it
-Invention/research (BP's uitpoepen) <-- Redelijk worth it.

Ik wil er best een plex of 2 in gooien, maar het liefst zou ik de 3e plex verdient worden door dat account. Ratten/logi spelen bij incursions is een andere optie (scimi bij incursions is ~4mil per klik :P). Maar ik heb weinig tijd en kan elke avond / in het weekend er wel op inloggen maar wil niet ingelogd zijn en veel tijd besteden om isk te verdienen.

Ik heb op dit moment namelijk 0 isk income :+ Of ik moet agressiever worden met looten :9

Zoiets als lethal hoef ik ook weer niet (waar haal je het geld vandaan :D)

Besides, als het trainen van die alt grotendeels klaar is, kan ik er mooi cyno alts op trainen / covert ops
Zie mijn dikgedrukte comments ;-)

Ik doe nu industrial spul op een alt in highsec. Dat is opzich goed verdienen, aan de meest simpele modules. Grote wars als deze zijn altijd goed voor de verkoop van modules, op sommige maak ik 60% profit.

Een andere goede optie is FW. Daarmee hark je in sommige gevallen 400m/uur en het risico is vrij laag want je vliegt een bomber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
hoe doe je dat fw dan? 100mil is genoeg voor mij xd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDSD
De enigste manier om passief geld te verdienen is door productie en het slim verkopen van pvp gear in punten die dichtbij ingangen liggen, maar ook dat kan redelijk tijdrovend werk zijn en eigenlijk moet je voor product tech 2, tech 3 of capitals maken wil je genoeg verdienen.

Als ik weinig tijd zou hebben en graag eve zou willen spelen, zou ik het misschien om draaien en af en toe een PLEX met euro's kopen wanneer ik wat ISK nodig heb.

Anders zou ik exploration in 0.0 doen met een tengu of de nieuwe Sisters of Eve schepen, dat is een goede manier om snel geld te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

De_Bastaard schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 14:39:
[...]

Zie mijn dikgedrukte comments ;-)

Ik doe nu industrial spul op een alt in highsec. Dat is opzich goed verdienen, aan de meest simpele modules. Grote wars als deze zijn altijd goed voor de verkoop van modules, op sommige maak ik 60% profit.

Een andere goede optie is FW. Daarmee hark je in sommige gevallen 400m/uur en het risico is vrij laag want je vliegt een bomber.
Ah thanks! (rest ook)

Inderdaad, met ~1 plex heb je een alt die bombers op zo'n manier kan vliegen dat je die missies met weinig problemen kan doen. Ik kan even kijken of ik een goeie skillplan kan vinden. En kijken hoelang het duurt om te grinden voordat je die missies kan :+

Trouwens, production/bp invention kost toch een berg qua investeringen? En production schijnt het niet waard te zijn zonder ME lvl 5 (skillnaam is nu ME toch? :? )
Pagina: 1 ... 60 ... 116 Laatste