Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 21:31

Shunt

Boe

stealthgun schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:46:
Al met al is de CFC de allegrootste winnaar van dit gevecht, op alle vlakken heeft n3 verloren.

Staging Systeem kwijt... check
Super fleet van de kaart.... check
Niet kunnen reinforcen door waterboarding... check

Grappig dat n3/pl ontzettend graag een superfight wouden omdat ze die zo makkelijk zouden winnen, met als eind resultaat dat ze echt een ontzettend grote verlies moeten incaseren.

En nog steeds een belangrijk staging systeem kwijt zijn.
Ik heb echt geen flauw idee waarom je dit moet opsommen. Ik geloof dat iedereen dat dit helemaal duidelijk is. Geloof niet dat het ooit gezegd is dat we een super ficht gemakkelijk zouden winnen maar at wil niet zeggen dat we het niet wouden doen. Ons hele doel was vanaf het begin om te zien wat jullie nu eens ECHT konden. En dat hebben jullie laten zien een extreem indrukwekkende super / capital fleet.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:09
madpilot0 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:49:
[...]

Yep, zo is het spelletje.

Mag ik straks nog evaccen? :9 Of mogen we station terug als we jullie lief aankijken (afaik kunnen we nieteens bij de fitting service :D )
Jullie kunnen nergens meer bij :)

Deze valt onder de categorie: you lose some. Helaas pindakaas :P
Shunt schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:49:
[...]

Ik heb echt geen flauw idee waarom je dit moet opsommen. Ik geloof dat iedereen dat dit helemaal duidelijk is. Geloof niet dat het ooit gezegd is dat we een super ficht gemakkelijk zouden winnen maar at wil niet zeggen dat we het niet wouden doen. Ons hele doel was vanaf het begin om te zien wat jullie nu eens ECHT konden. En dat hebben jullie laten zien een extreem indrukwekkende super / capital fleet.
You will be suprised :)

[ Voor 41% gewijzigd door spookz0r op 28-01-2014 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-08 18:59
Shunt schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:49:
[...]

Volgens mij heeft PL dat een tijd geleden aangegeven. Maar de grote vraag blijft... hoelang heeft nulli nog? 2 weken?

[ Voor 5% gewijzigd door stealthgun op 28-01-2014 11:54 ]

Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:45
Denk dat Nulli een gratis titan krijgt omdat ze een supercap fight geregeld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19:27

madpilot0

I ain't mad

Creating Content~~~~~~~~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Maar wel met de grootste fuck-up ooit... sov laten droppen in je eigen staging system...

http://evemaps.dotlan.net/system/B-R5RB

[ Voor 19% gewijzigd door stealthgun op 28-01-2014 12:24 ]

Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDSD
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-09 09:34
Ik was even naar het systeem in een covert gevlogen, maar die lagg, hoewel beter dan in HED was nog steeds redelijk vreselijk.

Maar met op het top punt meer dan 2600 mensen in B-R dat is gewoon vragen om problemen.

Ik was een lange tijd gestopt met die spel, maar toen hadden we al onspeelbare fights van 1500 man, de aantallen blijven maar groeien waardoor de techniek achter blijft lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
REDSD schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 12:24:
Ik was even naar het systeem in een covert gevlogen, maar die lagg, hoewel beter dan in HED was nog steeds redelijk vreselijk.

Maar met op het top punt meer dan 2600 mensen in B-R dat is gewoon vragen om problemen.

Ik was een lange tijd gestopt met die spel, maar toen hadden we al onspeelbare fights van 1500 man, de aantallen blijven maar groeien waardoor de techniek achter blijft lopen.
Probleem lag gisteren in het feit dat de node-niet gereinforced was, de fight was sopradish onstaan en was het dus op een 'normale' node.

Als je dat in het achterhoofd houdt dan heeft de node zich prima gedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

stealthgun schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 12:23:
Maar wel met de grootste fuck-up ooit... sov laten droppen in je eigen staging system...

http://evemaps.dotlan.net/system/B-R5RB
_eigen_
sov is (was) officieel van nulli. Wij leenden een station van hun :)

Neemt natuurlijk niet weg dat dit een fuck-up was

-----

Patch notes 1.1:

http://community.eveonlin...tch-notes-for-rubicon-1.1

[ Voor 12% gewijzigd door madpilot0 op 28-01-2014 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Expanded the ability to overheat to many active modules that did not have it before: Tracking Computers, Sensor Boosters, Remote Tracking Computers, Remote Sensor Boosters, Remote ECCM, Tracking Disruptors, Sensor Dampeners, Target Painters, ECM Bursts, Smartbombs, Target Spectrum Breakers, Interdiction Sphere Launchers, and Omnidirectional Tracking Links
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Ik lees mensen die andere mensen als neutral zien (blues ook)

En hoe krijgt ccp het voor elkaar fixes in de patch notes te zetten voor een battleship die ze er met deze patch in zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu toch wel heel nieuwsgierig geworden naar EVE, denk dat ik eens een poging ga wagen om te kijken of deze MMORPG iets voor me is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 12:52:
Ik ben nu toch wel heel nieuwsgierig geworden naar EVE, denk dat ik eens een poging ga wagen om te kijken of deze MMORPG iets voor me is....
Check je DM :) Heb je een link gestuurd voor een 3 week trial ipv 2 weken. Mocht je subscriben krijg ik een plex, die we samen delen zodat jij een leuke isk boost heb :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Voelt alsof ik in lowsec ben :P alles is neut voor me in local... nieuwe patch heeft local weer eens kapot gemaakt...

Hoorde ook al dat posses +5 en +10 aan het kapot schieten is :) dus ook dat werkt niet meer top... nice work ccp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

madpilot0 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 12:54:
[...]

Check je DM :) Heb je een link gestuurd voor een 3 week trial ipv 2 weken. Mocht je subscriben krijg ik een plex, die we samen delen zodat jij een leuke isk boost heb :*)
Thanks!!!!, vanavond ga ik aan de slag, downloaden, registreren, gamen......als het me bevalt zal ik subscriben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 12:59:
[...]

Thanks!!!!, vanavond ga ik aan de slag, downloaden, registreren, gamen......als het me bevalt zal ik subscriben!
Voor vragen, hier of ingame kan je 'gathering.tweakers.net' joinen :)

Eve kan wat uitdagend zijn in het begin. Maar als je snel weet wat je wilt (pvp/mining/industry/market/pve) dan is het al een heel stuk makkelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:21
edit: zelfcensuur na typische goonblaat van stealthgun :/

[ Voor 97% gewijzigd door wheez50 op 28-01-2014 13:05 . Reden: zelfcensuur ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

madpilot0 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 13:00:
[...]

Voor vragen, hier of ingame kan je 'gathering.tweakers.net' joinen :)

Eve kan wat uitdagend zijn in het begin. Maar als je snel weet wat je wilt (pvp/mining/industry/market/pve) dan is het al een heel stuk makkelijker
ok, dank je....IK heb al een en ander gelezen over EVE, denk dat ik een carierre als Industrialist wil gaan volgen...blueprints, items maken/verkopen etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 13:03:
[...]

ok, dank je....IK heb al een en ander gelezen over EVE, denk dat ik een carierre als Industrialist wil gaan volgen...blueprints, items maken/verkopen etc
Omdat ik alleen pvp doe kan ik je daar niet heel veel mee helpen. Maar ik weet zeker dat er genoeg zijn die wel ervaring hebben met production

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

madpilot0 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 13:05:
[...]

Omdat ik alleen pvp doe kan ik je daar niet heel veel mee helpen. Maar ik weet zeker dat er genoeg zijn die wel ervaring hebben met production
No problem, ik vind mijn weg wel! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 12:59:
[...]

PAS OP: VERSLAVEND :9
Leuk om je erbij te hebben, laat je vooral niet wegjagen door de termen of andere dingen. Stel gerust vragen en zoals eerder gezegd join 'gathering.tweakers.net' in-game. Al enig idee welke race je wilt gaan spelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

XzeroD schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 13:18:
[...]

PAS OP: VERSLAVEND :9
Leuk om je erbij te hebben, laat je vooral niet wegjagen door de termen of andere dingen. Stel gerust vragen en zoals eerder gezegd join 'gathering.tweakers.net' in-game. Al enig idee welke race je wilt gaan spelen ?
Mischien handig om een overview van de races te geven :+ Al moet ik zeggen dat het voor industrial niet bijzonder veel uitmaakt (voor zover ik weet in ieder geval)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Zo weet niet of het aan die update ligt maar FPS drops. Schip gaat naar voren en naar achteren. Zelfs mensen in systemen waar 3 man in zitten die hebben er last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDSD
Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 12:52:
In even heb je iets genaamd Eve university het is een corp waar je bij kunt waar je de basics geleerd krijgt van overleven in EVE.
Volgensmij zijn de tutorials ook wel een stuk beter geworden.

Onthoud wel als er iets is dat je nodig hebt in EVE, dan is het geduld, want het spel is bijna net zo traag als het echte leven :P

Ik speel het spel al zo een 9 jaar, en het mooiste aan EVE zijn de mensen, kom in contact met een Corp/Alliance zoek er eentje uit die je aanspreekt, zo leer je het snelst. Laat je niet beperken door alleen naar Nederlandse corps te kijken.
Het is juist leuk om met mensen uit de hele wereld te kunnen vliegen, geld verdienen en te vechten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Handgas
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-12-2021

Handgas

Ja, dit waren de mooiste 8 uren van mijn hele Eve leven! (Heelaas om 01:00 naar bed, want er moet ook gewerkt worden.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

guys thanks voor alle tips,

Ik ga het rustig aanpakken, ik weet nog niet welk ras ik ga nemen. Ik ga beginnen met mining en industry skills...
Goed idee dat Eve University...
Hoop snel wat blueprints te kunnen kopen en te beginnen met manufacturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Tritanium is al van 3 isk naar 6.5 gegaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDSD
Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 13:32:

Ik ga het rustig aanpakken, ik weet nog niet welk ras ik ga nemen. Ik ga beginnen met mining en industry skills...
Gallante is het beste ras voor productie, hun schepen hebben altijd net iets meer cargo.
Maar in principe maakt het ras niet veel uit, je kunt namelijk alles trainen wat je wilt, maar om mee te beginnen is dat denk ik de beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Achtergelaten drones in B-R :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/F6QvUOH.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-02 18:04
Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 13:32:

qua ras alleen naar het uiterlijk kijken, daar zit nogal wat verschil in

maar verder zijn de skills met een dagje om te zetten op dat punt, maar tegen die kop moet je voor altijd aankijken. (je kan als minmatar bijv. met een paar uur ook gewoon een amarr schip besturen)

houd er overgens rekening mee dat manafacturing vrijwel altijd de skill production efficiency 5 nodig heeft om rendabel te zijn op tier 1 modules.

de marges zijn daarop echt ontzettend klein, je zal bij het verkopen de trade skills ook op 4 moeten hebben.

en verder mijn gebruikelijk advies: als je mining en industry wil doen voor isk doe dan aub wat anders.

over 3 maanden als je die perfect exhumer kan gebruiken vraag je je opeens af wat je bezielde en dan zit je met de 15 mil SP in nutteloze skills

als je het type bent dat van tycoon games houd: knock yourself out

maar houd er rekening mee dat manafacturing vrij skill intensief is om dat met winst te kunnen doen en mining echt totaal niet opschiet

en mining is geen gratis minerals, opportunity cost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

scoop the loot :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Nou 1-4 fps.... Ik ben maar naar richting huis gegaan. Heb paar loot runs gedaan maar vond het wel best :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
spookz0r schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 13:48:
Nou 1-4 fps.... Ik ben maar naar richting huis gegaan. Heb paar loot runs gedaan maar vond het wel best :P
Dat komt door de nieuwe cap wrecks, die moeten FPS nogal killen als er aardig wat onfield zijn (zoals daar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lethalnl schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 13:42:
[...]

en verder mijn gebruikelijk advies: als je mining en industry wil doen voor isk doe dan aub wat anders.

over 3 maanden als je die perfect exhumer kan gebruiken vraag je je opeens af wat je bezielde en dan zit je met de 15 mil SP in nutteloze skills

als je het type bent dat van tycoon games houd: knock yourself out

maar houd er rekening mee dat manafacturing vrij skill intensief is om dat met winst te kunnen doen en mining echt totaal niet opschiet

en mining is geen gratis minerals, opportunity cost!
Ah, ok...maar wat zou jij dan aanraden om ISK binnen te krijgen, ik wil op een gegeven moment PLEX kunnen aanschaffen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
stealthgun schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 13:50:
[...]

Dat komt door de nieuwe cap wrecks, die moeten FPS nogal killen als er aardig wat onfield zijn (zoals daar)
Lekker handig dan van CCP...
Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 13:53:
[...]

Ah, ok...maar wat zou jij dan aanraden om ISK binnen te krijgen, ik wil op een gegeven moment PLEX kunnen aanschaffen....
Zijn bepaalde anomalies die je kan opzoeken waar je NPC schepen kan opblazen die hoge bounties geven. :)

[ Voor 40% gewijzigd door spookz0r op 28-01-2014 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:38
spookz0r schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 14:08:
[...]

Lekker handig dan van CCP...
lijkt me ook niet de bedoeling inderdaad. :/

naast dit zijn blijkbaar ook:
alle POS'es agressive, blauwe torens op blues aan het schieten, Concord niet aan het reageren en faction standings naar de kloten.

https://forums.eveonline....sts&m=4161946#post4161946
yup shit is confirmed now. 8)7

[ Voor 53% gewijzigd door eniux op 28-01-2014 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
eniux schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 14:09:
[...]

lijkt me ook niet de bedoeling inderdaad. :/
Same, mijn schip bewoog ook schokkend. Stukje naar voren, stukje naar achteren en dit bleef doorgaan. Kwam wel uit waar ik wilde zijn maar alsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spookz0r schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 14:10:
[...]

Same, mijn schip bewoog ook schokkend. Stukje naar voren, stukje naar achteren en dit bleef doorgaan. Kwam wel uit waar ik wilde zijn maar alsnog.
8)7

omg, je zou er bijna zeeziek van worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 14:11:
[...]
8)7

omg, je zou er bijna zeeziek van worden....
Uitzoomen dan heb je er geen last meer van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDSD
[...]

Het makkelijkste is om missies te doen, in systemen heb je agents zitten waar je om missies kan vragen, je moet dan x aantal schepen killen en dan krijg je daar geld voor.

Als je wat meer ervaring hebt zou je in 0.0 exploration kunnen doen waarbij je opzoek gaat naar de wat zeldzamere gedeeltes van EVE en waar je ook meer geld (ISK) zou kunnen verdienen.

BTW als je missies begint zou ik je aanraden om te beginnen bij 'Sisters of EVE', die agents zorgen er voor dat je over het algemeen goede standing blijft houden met de meeste facties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Duurt wel lang voordat je bij de missies komt die veel geld opleveren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
[...]

missions/ratting, exploration, een mining/indy ALT ACCOUNT starten, station trading (koop laag, verkoop hoog etc), scamming :P.

verwacht met de meeste dat een PLEX er niet inzit de eerste paar maanden, station trading en scammen hangt ervanaf hoe goed je zelf bent

Afbeeldingslocatie: http://myeveguide.files.wordpress.com/2011/05/eve-wtd.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door lethalnl op 28-01-2014 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoRrRan
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-06 09:35

CoRrRan

Don't Panic!!!

Hihi, het Shrike account is wéér een titan kwijt. Iemand informatie of die nog steeds van de originele eigenaar is?

*Oude speler die EVE nieuws in de gaten blijft houden.* :)

-- == Alta Alatis Patent == --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

SirMolle had Shrike een tijd. Ik hoorde gister ook dingen als 'is dat sirmolle?' en zijn stem leek ook op wat ik me herinner van de bob/IT leaks... Weet het niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDSD
CoRrRan schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 15:35:
Hihi, het Shrike account is wéér een titan kwijt. Iemand informatie of die nog steeds van de originele eigenaar is?

*Oude speler die EVE nieuws in de gaten blijft houden.* :)
Ja shrike is SirMolle, hij is onlangs terug gekomen ingame geloof ik.

Ik denk dat hij wel de meeste Titans ingame is kwijt geraakt, maar hij durft ze dan ook wel vaak te gebruiken.

Ik zit in DICE (NC.) na een tijd inactief geweest te zijn en ik geloof dat hij ongeveer de zelfde tijd is terug gekomen.

[ Voor 11% gewijzigd door REDSD op 28-01-2014 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Jep de enige en echte eigenaar van shrike is nog steeds gewoon de zelfde.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
http://eve-kill.net/?a=pilot_detail&plt_id=1147 ?

KB history is miniem....wat is er zo speciaal aan shrike?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

https://wiki.eveonline.com/en/wiki/Shrike_(Character)

Naast zijn eigen eve wiki entry een van de eerste eve titan owners bob boss en zeer bekend om zijn agressieve piloting van de titan's.

Hou er rekening mee dat voor dat killmails aan API gekoppeld waren je ze nog letterlijk met een email moest kopiëren naar killboards. En heel heel heeeel veel kills van die tijd zijn dus niet bekend op dat soort killboards.

[ Voor 93% gewijzigd door Shunt op 28-01-2014 15:54 ]

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
dat is raar, ik heb cfc bronnen die eigen losses op 25 hebben en 63 N3/PL titans

sommige killmails worden niet geregistreerd in hoge server lag (zoals de chimera in RVB ganked 100)

dat zou een reden kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Ligt het aan mij of is dit beetje onduidelijk, ik snap dat de eerste regel de Alliance is. Daaronder staat een lijst met titans, maar wat zijn die titans daar beneden zijn dat ook kills of ? Daarnaast wat doen die 2 titans helemaal onderaan van SeBaRTo en Kasuki Itsu ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Onder de streep zijn Supercarriers, helemaal onderaan twee supercap verliezen die buiten B-R waren.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

[17:00:37] <@GrathTelkin> evidently we only killed 16, that hting has 14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:38
Drones that are set to aggressive will no longer perform automatic actions against a target if those actions would trigger a new Limited Engagement, unless explicitly instructed to engage that target.
uit de patchnotes, dus geen mobile tractors meer kapot schieten bij AFK mission mensen? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Maar dit is nog een indrukwekkender resultaat het was dus 1 lost (cfc) voor 3.6 kills, snap dan niet helemaal waarom dit gisteren niet zo naar buiten was gebacht aan beide kanten?

CFC kwam als laatste 20-40 door, neem aan voor PL/n3 ook... iemand moet dan toch verkeerd geteld hebben :) Maar ja alsnog 75 titan kills is indrukwekkend..

[ Voor 7% gewijzigd door stealthgun op 28-01-2014 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:03
hahaha, dat kan ik nou waarderen _/-\o_
stealthgun schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 17:27:
CFC kwam als laatste 20-40 door, neem aan voor PL/n3 ook... iemand moet dan toch verkeerd geteld hebben :) Maar ja alsnog 75 titan kills is indrukwekkend..
Meh, het toont meer aan dat door het ontbreken van een snelle database, dit amper is bij te houden en CCP het daadwerkelijke cijfer moeten geven op basis van hun eigen DB. Maar een CCP killboars is geloof ik onderdeel van een al oude discussie.

[ Voor 52% gewijzigd door Cardinal op 28-01-2014 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
REDSD schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 15:47:
[...]

Ja shrike is SirMolle, hij is onlangs terug gekomen ingame geloof ik.

Ik denk dat hij wel de meeste Titans ingame is kwijt geraakt, maar hij durft ze dan ook wel vaak te gebruiken.

Ik zit in DICE (NC.) na een tijd inactief geweest te zijn en ik geloof dat hij ongeveer de zelfde tijd is terug gekomen.
Shrike is inderdaad nog steeds van Molle.

Tevens is hij nooit inactive geweest alleen bijna 3 maanden eruit geweest een tijd terug omdat hij van Zweden naar Amerika is verhuist. Maar dat is alweer 2 of 3 jaar geleden.

SirMolle was de leider van BoB en is Ceo van Evolution (waar ik ee director in ben). Shrike heeft met zijn Titans de meeste kills ooit op zijn naam staan (totaal that is), remember de AoE doomsdays, tevens is hij nooit bang geweest om zijn Titans in te zetten ook al was er een grote kans ze kwijt te raken.

Deze titan was de 3e die ooit gemaakt is in Eve, dit was namelijk de originele Titan van Chowdown, na degene va Cyvok van ASCN en de originele van Shrike in BoB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
Dan speelt hij zo lang en dan nog fit hij een tech 2 adaptive op zijn avatar....
Hoe erg kun je falen....

Misschien bij titan nr 6 weet hij hoe hij ze moet fitten.

[ Voor 22% gewijzigd door Daisai op 28-01-2014 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Daisai schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 18:15:
Dan speelt hij zo lang en dan nog fit hij een tech 2 adaptive op zijn avatar....
Hoe erg kun je falen....

Misschien bij titan nr 6 weet hij hoe hij ze moet fitten.
:F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Afbeeldingslocatie: http://web.ccpgamescdn.com/newssystem/media/65699/1/ENG_communityNewsFeed.jpg

Haha CCP :D

http://community.eveonlin...ne-rubicon-1.1-plex-sale/

[ Voor 31% gewijzigd door spookz0r op 28-01-2014 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:38
XzeroD schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 16:55:
[...]

Ligt het aan mij of is dit beetje onduidelijk, ik snap dat de eerste regel de Alliance is. Daaronder staat een lijst met titans, maar wat zijn die titans daar beneden zijn dat ook kills of ? Daarnaast wat doen die 2 titans helemaal onderaan van SeBaRTo en Kasuki Itsu ?
Deze is makelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XIuwPnV.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
zo heb ook maar is weer gesubbed. was vorige keer bezig met missions/ mining. nu maar is kijken wat ik ga doen en wat uit te proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
Voor mensen met AMD kaarten die crashen bij stations of gates. Eve ipv op directx 11 op directx 9 zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
CCP heeft het spel goed gebroken vandaag :) zal niet veel activiet in null-sec zijn.

Maar ze hebben gezegd dat er morgen waarschijnlijk al ween patch zal komen om wat issiues te verhelpen.
B-BRAIN schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 20:28:
zo heb ook maar is weer gesubbed. was vorige keer bezig met missions/ mining. nu maar is kijken wat ik ga doen en wat uit te proberen
Mocht je soms opzoek zijn naar een null-sec uitdaging mag je wel even een DM sturen :) zitten wat mede tweakers in 'mijn' corp en zoeken altijd nieuwe mensen.

[ Voor 51% gewijzigd door stealthgun op 28-01-2014 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
voordat ik van high naar lager ga moet ik wel langer spelen dan ik nu gedaan heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
prima :) is ook totaal niet verkeerd om dat te doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
130 titans nog in NC. Gaan proberen de inactive titan piloten te benaderen en ze te kopen :)

In totaal 370 dreads dood en 123 carriers. (N3PL + CFC). Ship reimbursement is onderweg *O*

meer pics: http://imgur.com/a/c3IM4#0

[ Voor 45% gewijzigd door De_Bastaard op 28-01-2014 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Pff ik heb ook weer zin om te spelen, wat ik heb gedaan was: trainen voor een retriever zodat je teminste geld binnen kunt halen. En dan gewoon doorskillen voor een leuke combat boot/wat je ook wil.

En is het niet goedkoper om die plexes bij markeesdragon te kopen? Krijg je ook nog 200mil bij blink.

[ Voor 20% gewijzigd door dudee op 29-01-2014 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, gisteravond mijn eerste stapjes gezet in EVE, eerste indrukken zijn positief! Tutorial doorlopen, nu bezig met eerste missies voor "production" dacht dat het zo heette...moest wat minen, na 3e missie nieuw scheepje gekregen. Ziet er allemaal heel gelikt uit. Ik speel Galante...

Vanavond weer verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Tutorial is de laatste tijd steeds beter geworden. Als je daar klaar mee bent heb je al wat isk en een paar schepen of blueprints :)

Kan me herinneren de aller eerste keer dat ik EvE deed. Raakte vast op een acceleration gate en dacht laat maar :D (ondertussen ook alweer 8 jaar terug). Later met een maat gaan proberen. En nu zit ik vast in een station die niet van mij is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Goed bezig, een kleine tip: vertrouw niemand die aardig wil zijn en je dan direct in een low sec systeem wil jumpen.

En ga opzoek naar een leuke corp want die kunnen je veel leren. Je kan proberen bij "Green Fisstick high" als die nog bestaat, moet je Rensoldierr contacten.
En als je dan later in nul wil kan je bij hun andere corp Bendebeukers (als die nog in nul zitten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dudee schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 08:02:
En is het niet goedkoper om die plexes bij markeesdragon te kopen? Krijg je ook nog 200mil bij blink.
Die bonus is er niet meer op verzoek van ccp
dudee schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 08:28:
Goed bezig, een kleine tip: vertrouw niemand die aardig wil zijn en je dan direct in een low sec systeem wil jumpen.

En ga opzoek naar een leuke corp want die kunnen je veel leren. Je kan proberen bij "Green Fisstick high" als die nog bestaat, moet je Rensoldierr contacten.
En als je dan later in nul wil kan je bij hun andere corp Bendebeukers (als die nog in nul zitten)
Beiden bestaan en Bendebeukers is onderweg weer naar 0 het is overigens rensoldier met 1 r

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2014 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Das erg jammer, was altijd erg leuk met die 200mil. Kon je leuk implant setje "gratis" krijgen of een leuk bootje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Toen blink die actie had omdat ze moesten stoppen met het blink credits geven, heb ik 1bil aan credits + 2maand eve gekregen.

Redeemer, curse en nog wat klein spul aan over gehouden :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AerosPhere
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-09 13:02
Vind het altijd zo frappant dat iedereen die net met eve begint, of nog niet lang geleden is begonnen, allemaal gaan 'minen om het geld binnen te halen'.

Het zal inderdaad meer geld opleveren in het begin dan lvl 1,2 of 3 missies doen. Maar er zijn zooooveeel andere dingen te doen..

Alleen als je al DED 1 of 2 sites scant/vind of gewoon de unrated anomalies gaat doen, kan je al heel snel veel geld verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard

Zeker in 1080p kijken!

[ Voor 17% gewijzigd door De_Bastaard op 29-01-2014 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
AerosPhere schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 09:34:
Vind het altijd zo frappant dat iedereen die net met eve begint, of nog niet lang geleden is begonnen, allemaal gaan 'minen om het geld binnen te halen'.

Het zal inderdaad meer geld opleveren in het begin dan lvl 1,2 of 3 missies doen. Maar er zijn zooooveeel andere dingen te doen..

Alleen als je al DED 1 of 2 sites scant/vind of gewoon de unrated anomalies gaat doen, kan je al heel snel veel geld verdienen.
Je kan al binnen 2 week ofzoiets in een retriever minen en met dat geld kan je teminste wel een keertje een bootje verliezen als je niet weet wat je doet etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:39

_Apache_

For life.

Whoohoo.. Deimos bpc invention gelukt.. ME -2, 8 runs.. 8) Dat gaat een hoop geld opleveren!

[ Voor 22% gewijzigd door _Apache_ op 29-01-2014 09:56 ]

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Nice :)

Ik maak eigenlijk al geen t2 cruisers meer met invention ... kost behoorlijk wat! Maakte altijd Devoters/Redeemers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
AerosPhere schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 09:34:

Of FW missions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Voor fw heb je wel wat skills en kennis nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Wanneer ik thuis ben maar even 60 dagen ETC kopen en 1 plex activeren andere verkopen, nieuwe hyperion komen voor incursions zodat ik ook wat geld kan verdienen. Werd geganked en ben er toen even mee gestopt.

Is er nog wat gebeurd op het gebied van geld/incursions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denken jullie dat het binnen mijn trial periode van 21 dagen, mogelijk is om een plex te kopen, kost volgens mij rond de 600 miljoen ISK....ik denk haast van niet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 11:16:
denken jullie dat het binnen mijn trial periode van 21 dagen, mogelijk is om een plex te kopen, kost volgens mij rond de 600 miljoen ISK....ik denk haast van niet.....
Dan zou je het wel goed doen als je dat lukt :+

600m is een best bedrag, met lvl 1/2 missies gaat het je sws niet lukken. Of je moet zoveel geluk hebben dat je een wreck van iemand loot die je toevallig tegenkomt waar genoeg isk in zit :)

Ik heb wel van mensen gehoord die inderdaad met een nieuw account nooit hoeven te betalen, maar die zijn ervaren en weten waar ze isk vandaan kunnen halen. (Bedoel ik niet alleen scammers mee :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, heb gisteren op mijn eerste dag in EVE 300.000 isk binnengeharkt, dus 600 miljoen in de resterende dagen zal wel niet lukken....
Ik houd me nu bezig met missies...en minen denk ik.....
Of..wie weet hoe je als complete noob je dagen in EVE het beste kunt besteden?? nou....de eerste 20 dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Denk niet dat je het gaat lukken, mijn eeste plex duurde 3 maanden en ben vaak genoeg dood gegaan. Je moet het gewoon niet voor ogen ebben dat je binnen 21 dagen plex haalt ga gewoon lekker spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dudee schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 11:38:
Denk niet dat je het gaat lukken, mijn eeste plex duurde 3 maanden en ben vaak genoeg dood gegaan. Je moet het gewoon niet voor ogen ebben dat je binnen 21 dagen plex haalt ga gewoon lekker spelen.
Ga ik doen Dudee!!! :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 11:38:
hmm, heb gisteren op mijn eerste dag in EVE 300.000 isk binnengeharkt, dus 600 miljoen in de resterende dagen zal wel niet lukken....
Ik houd me nu bezig met missies...en minen denk ik.....
Of..wie weet hoe je als complete noob je dagen in EVE het beste kunt besteden?? nou....de eerste 20 dagen...
Altijd een skill trainende hebben :) Cybernetics naar 1 is een goeie als je besluit door te spelen na de 21ste dag (dus subscribed), dan krijgen we beide namelijk isk en jij kan dan een leuke +3 implant set kopen waardoor je skilltraining heel wat sneller loopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Let op met plex open of met welk contract of zogenaamde aanbieding... Er worden zeer gemene truukjes uitgehaald door scammers. Zoals bijv. WTB 2x plex for 1.5 bil.. Als je dan naar de contracts kijkt worden er 3 plex genoemd voor 1.5 miljoen ofzoiets.. Het is gemakkelijk door de grote getallen en vele cijfers om je te laten beetnemen. 99% van alles wat in local in de grote trade hubs wordt gepost zijn scams. als iets te mooi is om waar te zijn dan is het dat ook.

EVE is DE game voor scammers, backstabbers en thieves. Klinkt heel zwart maar in de mate waarin dit op EVE van toepassing is zie je in geen enkele andere MMO.. Vertrouw NOOIT iemand met jouw mods, schepen als je je niet kunt veroorloven ze te verliezen.

Buiten dat is EVE gewoon een geweldige game om te spelen. Heb je eenmal een goede corp met leuke mensen gevonden, kun je ontzettend veel plezier hebben.. :) Oh en met alcohol op EVE spelen kan gevaarlijk zijn voor je assets.. :))

[ Voor 11% gewijzigd door Darth Malak op 29-01-2014 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
En als iets te goed is om waar te zijn, kijk er vooral niet naar om en ga snel weg.

Tevens in low sec kan je goedkoop skillboekjes halen: 3mil kosten ze normaal en in dat low sec station 500k.

Gewoon shuttle kopen een implants en snel erdoor.

[ Voor 49% gewijzigd door dudee op 29-01-2014 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

madpilot0 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 11:41:
[...]

Altijd een skill trainende hebben :) Cybernetics naar 1 is een goeie als je besluit door te spelen na de 21ste dag (dus subscribed), dan krijgen we beide namelijk isk en jij kan dan een leuke +3 implant set kopen waardoor je skilltraining heel wat sneller loopt
Zoals ik het nu zie, is de kans heel groot dat ik blijf doorspelen, dus ga subscriben...ben echt aan een ander soort MMO toe, dat fantasy/elfjes/orcs/dwarves gedoe ben ik ech wel zat nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
En leuk is: sky is the limit.

Wel handig dat je niet ALLES gaat trainen etc. Want ik begon met amarr te trainen en na paar maanden caldari dus gooi veel skillpoints weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dudee schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 11:44:
En als iets te goed is om waar te zijn, kijk er vooral niet naar om en ga snel weg.

Tevens in low sec kan je goedkoop skillboekjes halen: 3mil kosten ze normaal en in dat low sec station 500k.

Gewoon shuttle kopen een implants en snel erdoor.
hmmm.low sec....wil ze best wel daar halen mijn skillboekjes....maar de kans is groot dat ik dan neergeknald word, als ik het goed begrijp...
Pagina: 1 ... 59 ... 116 Laatste