Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.
Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.
N3/PL erebus heeft nog 33% armor over. CFC rag staat op punt om te knappen. CFC Rag is dood. Dus het is nu 8 vs 4 op dit moment.
[ Voor 20% gewijzigd door nwagenaar op 27-01-2014 20:26 ]

Ik zag je net op onze mumble verschijnenDe_Bastaard schreef op maandag 27 januari 2014 @ 20:37:
Deze jongen gaat iig nergens heenVast in GXK
Rag down (cfc)
And to think they once said that computers would take away jobs.
Het ziet er naar uit dat de node op dit moment aan het overlijden is....
[ Voor 56% gewijzigd door nwagenaar op 27-01-2014 21:09 ]

Moesten eerst GXK station opruimen.
Duurt ongeveer een uur om te laden als ik mn corpmates moet geloven
[ Voor 39% gewijzigd door De_Bastaard op 27-01-2014 21:28 ]

16-7 it is
[ Voor 15% gewijzigd door stealthgun op 27-01-2014 22:31 ]
http://clip2net.com/s/6GFTR4
[ Voor 15% gewijzigd door De_Bastaard op 27-01-2014 22:31 ]
Alliance reimbursement wallet gaat leeg zijn

En nu gaat de node het begeven
[ Voor 125% gewijzigd door De_Bastaard op 27-01-2014 23:22 ]
Nulli is het systeem nu echt officieel kwijt... begin alvast maar met disbanden nulli want dit is echt wel de grootste blunder ooit.(11:19:46 PM) directorbot: We seem to have accidentally captured a staging system lost due to a sov bill fuckup. The irony is overwhelming.
*** This was a broadcast from the_mittani to all-all at 2014-01-27 22:19:58.441192 EVE, replies are not monitored ***
en de duurste loss ooit in eve: https://zkillboard.com/detail/36240896/
[ Voor 9% gewijzigd door stealthgun op 27-01-2014 23:25 ]
19-8
Eve char: Warock <TEST>
Gewoon een kwestie van je sov-bill betalen, maar ze hebben de system een transfer gegeven naar een andere corp binnen nulli en daar is het fout gegegaan, of ze hadden het geld gewoon niet. Of ze hebben het automatish betalen uitgezet... hoe dan ook het is en blijft een blunder vooral als het je staging system is...CutePuppy schreef op maandag 27 januari 2014 @ 23:27:
Wel weer typisch Eve dat domme fouten hard worden afgestraft.
Ook andere stations nu onder vuur;
(11:29:17 PM) directorbot: Our heroic subcap interdiction fleets in GXK and I-N have helpfully disabled the cloning, fitting and repair services so NCdot and S2N literally cannot clone back or refit/unfuck their situation. [....]
*** This was a broadcast from the_mittani to all-all at 2014-01-27 22:29:30.209527 EVE, replies are not monitored ***
Zal wel weer de enorme lag zijn, node is niet gereinforced en dat brengt natuurlijk wat problemen met zich mee.De_Bastaard schreef op maandag 27 januari 2014 @ 23:27:
Ha de server lijkt het toch nog te doen ? Local dropte wel flink met 500 ofzo
Stand is inmiddels 20-8 21-8 gaat hard zo
[ Voor 28% gewijzigd door stealthgun op 27-01-2014 23:36 ]
Yup die zijn alle 28 of zelfs 30 en mogelijk nog wel veel meer zijn zo vervangen. Iedere super cap pos gaat de komende maanden in titan mode. Er is voldoende cash aanwezig in alle betrokken blocks om deze titans zo uit te spugen. 0.0 renting is good money.stealthgun schreef op maandag 27 januari 2014 @ 23:30:
[...]
Gewoon een kwestie van je sov-bill betalen, maar ze hebben de system een transfer gegeven naar een andere corp binnen nulli en daar is het fout gegegaan, of ze hadden het geld gewoon niet. Of ze hebben het automatish betalen uitgezet... hoe dan ook het is en blijft een blunder vooral als het je staging system is...
Ook andere stations nu onder vuur;
[...]
[...]
Zal wel weer de enorme lag zijn, node is niet gereinforced en dat brengt natuurlijk wat problemen met zich mee.
Stand is inmiddels 20-8 21-8 gaat hard zonou wil iemand nog beweren dat die 20 titans zo weer vervangen zijn? (28 zelfs als je het aan beide kanten bekijkt)... Miniraal prijzen zullen wel ontzettend hard gaan stijgen
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Dat zijn ze dus nietShunt schreef op maandag 27 januari 2014 @ 23:38:
[...]
Yup die zijn alle 28 of zelfs 30 en mogelijk nog wel veel meer zijn zo vervangen. Iedere super cap pos gaat de komende maanden in titan mode. Er is voldoende cash aanwezig in alle betrokken blocks om deze titans zo uit te spugen. 0.0 renting is good money.
Daar zat ik eerder ook vast ...
[ Voor 66% gewijzigd door De_Bastaard op 27-01-2014 23:44 ]
Ik zat er eerder ook vast, maar met een groep in wat archons hebben we wat interdictors e.d. opgeruimd en konden er wat dreads uitjumpen naar B-R.
Hoeveel reds/blue hebben jullie voor de deur liggen?
[ Voor 4% gewijzigd door sPENKMAN op 27-01-2014 23:56 ]
Ik zit in I-NGI8 nulli aan het fucken
[ Voor 88% gewijzigd door stealthgun op 27-01-2014 23:59 ]

Jammer van de lag wel, verpest het altijd
222b isk kill: https://zkillboard.com/detail/36246895/
edit: killboard(s) zijn down
[ Voor 33% gewijzigd door stealthgun op 28-01-2014 00:12 ]
220 B officer fit titan down:
https://zkillboard.com/detail/36246895/
[ Voor 9% gewijzigd door sPENKMAN op 28-01-2014 00:16 ]

http://imgur.com/Rumy0k1
edit: spin is easy: blob won.
[ Voor 35% gewijzigd door wheez50 op 28-01-2014 06:44 ]
Geen idee wat de score is maar ik hoorde iets van 40+ titans lost.. Iemand een Moracha kopen?
Oh er staat een taart onder mijn naam
[ Voor 15% gewijzigd door madpilot0 op 28-01-2014 07:38 ]
Hoeveel is de schade nu eigenlijk in € ?
https://twitter.com/CCPDolan/status/427975838449942528
Some people are apparently faking a tweet from me http://i.imgur.com/2bkD0OC.png I lol'd, downtime is as normal for release of 1.1 #tweetfleet
Goeie fake btw
Game PC
Nu nog kijken hoe ik al mn assets uit station krijg

BTW HAPPY BIRTHDAY MADPILOOTJE
[ Voor 33% gewijzigd door De_Bastaard op 28-01-2014 08:32 ]
Hehe dankje

[ Voor 6% gewijzigd door madpilot0 op 28-01-2014 08:34 ]
en de supercarriers moeten nog komen....we gaan de BBC weer halen jongens
Geen idee of deze al gelinked is. Verhaaltje over HED
tl;dr -> Drones (38k+)
Zet ze maar op contract voor weinig, heb me SMA toch leegmadpilot0 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 08:32:
Even rebuilden
Nu nog kijken hoe ik al mn assets uit station krijg
Nah, ik firesale nietGilly schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 08:49:
[...]
Zet ze maar op contract voor weinig, heb me SMA toch leeg
Tis toch al snel 5b+ in assets
Happy bday madpilot0!
later vanavond mischien
Game PC
[ Voor 64% gewijzigd door De_Bastaard op 28-01-2014 09:08 ]
http://imgur.com/a/10lG2#8
Wat ik mij meer afvraag is hoe heeft dit kunnen gebeuren? Normaal gesproken zijn N3/PL late EU TZ/early US TZ en ik had eigenlijk verwacht dat N3/PL vanaf dit tijdstip in het voordeel zou zijn.
Nou ja, duidelijk is in ieder geval wel dat N3/PL niet meer supercap-heavy zijn en dat de kroon nu richting CFCRUS is gegaan
en dat doen een stuk of 40 man opeens
tja.....dan houd het op he?
zoals ik al zei, US-TZ titans mogen flink geshamed worden hiervoor lijkt mij
According to a PL dude, they have a reserve of titans much greater than their losses. So the lost titans will be replaced in a couple days. While they lick their wounds for the next six months, they can restock the reserves again.
dat is al zo'n oude mythe
want als de grootste titan battle ooit -12 titans was, dan ben je niet berekend op ~70 titan losses
supercarriers daarintegen zullen ze er inderdaad wel een zooitje van op alts hebben hangen, maar daar gaat het niet om vandaag
edit:
weet niet of je nog ingame was maar: http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=21609986
RIP de_bastaard's revelation
[ Voor 36% gewijzigd door lethalnl op 28-01-2014 10:10 ]
het zou ze beter sieren als je PL zouden veranderen naar pl. (no more caps
de laatste keer dat ik die telde kwam boven de 80 titans uit
Maar interpeteer het zoals je wenst titan losses worden ge reimbursed en good fights are being typed.
Zoals dat hier al meermaals genoemd is mensen zijn simpelweg (US time zone that is) fluitend naar de bezemkast gelopen en daar in een hoekje gaan zitten. Jammer maar helaas. Dit was een last minute fight voor ons en is grandioos de mist in gelopen tja om dan nog eens 50 titans te whelpen dat gaat ook nergens meer over natuurlijk. De reps hielden gewoon niet dan kan je wel meer dps er tegen aan gooien maar dat haalt niet weg dat je dan alsnog veel kwijt gaat raken. Op zijn hoogst waren de numbers dan wat gelijker geweest. Maar ja keuzes zijn gemaakt reds hebben gewonnen good fight en did not want those titans anyway.Cardinal schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:18:
mooie uitspraak van de PL dude, maar waarom hebben ze die titans niet gefield? Als ze die toch hadden, hadden ze die beter in het gevecht kunnen gooien.
het zou ze beter sieren als je PL zouden veranderen naar pl. (no more caps)
[ Voor 68% gewijzigd door Shunt op 28-01-2014 10:22 ]
Game PC
Last minute fight? Ze waren in US TZ al 9 uur bezig hoor. Daarnaast was het voor de CFC net zo goed een last minute fight als je het bekijkt in termen van hoe kort het bekend was.Shunt schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:19:
Zoals dat hier al meermaals genoemd is mensen zijn simpelweg (US time zone that is) fluitend naar de bezemkast gelopen en daar in een hoekje gaan zitten. Jammer maar helaas. Dit was een last minute fight voor ons en is grandioos de mist in gelopen tja om dan nog eens 50 titans te whelpen dat gaat ook nergens meer over natuurlijk. De reps hielden gewoon niet dan kan je wel meer dps er tegen aan gooien maar dat haalt niet weg dat je dan alsnog veel kwijt gaat raken. Op zijn hoogst waren de numbers dan wat gelijker geweest. Maar ja keuzes zijn gemaakt reds hebben gewonnen good fight en did not want those titans anyway.
Daarnaast geef je eerst aan dat ze zat titans hebben en dat alles toch gereimbursed wordt, daarna houden ze zich afzijdig omdat het anders meer losses oplevert. Gezien alle grootspraak in dit topic dat ze meer titans lijken te hebben dan frigates, snap ik het probleem niet zo.
Get killed, get podded, fly to titan, jump in.... 30 minuten tops?madpilot0 schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:21:
Heleboel titans zitten op holding alts. Die hebben alleen de skills om te titan gefit te vliegen, maar niet goed kunnen tanken enzo
* Cardinal gaat alvast de popcorn halen
Zelf heb ik tot 22:00 uur meegekeken op een live stream en ik moet zeggen dat Vince aanzienlijk relaxed over kwam.
gg CFC
CFC/RUS hadden deze keer betere coordinatie van hun schepen. Ik ben benieuwd hoe dit verder afloopt de komende tijden. Het is deze keer een overwinning van CFC/RUS. Wie weet is de volgende Super battle wel totaal omgekeerd. Ik wacht af en ga alvast wat popcorn inslaan
Moet wel zeggen dat ik gisteren verbaasd was dat deze battle bezig was
Edit:
Goeie tijden voor miners. Die kunnen nu flink cashen
[ Voor 6% gewijzigd door MacrosSimga op 28-01-2014 10:37 ]
tractor units for the lol : https://zkillboard.com/detail/36257359/
[ Voor 4% gewijzigd door Shunt op 28-01-2014 10:56 ]
Game PC
Je weet dat je een paar uur te laat bent?Cardinal schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:18:
het zou ze beter sieren als je PL zouden veranderen naar pl. (no more caps)
https://twitter.com/ShadooEVE/status/427837004714237953
[ Voor 40% gewijzigd door IJzerlijm op 28-01-2014 11:13 ]
PL is er geen 50+ kwijt dat als eerste. Ten tweede het zijn PL assets en gaan gewoon door naar de mensen die ze wel gaan gebruiken.IJzerlijm schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:12:
Het verliezen van 50+ titans zal echt niet de AFK/unsubscribed titan piloten ertoe brengen opeens actief te worden, eerder het omgekeerde.
Game PC
Geen flauw idee ik gok dat er de komende tijd wat voorzichter omgegaan zal worden net zoals met de vorige super whelp. Duurder ook een paar maandjes voor dat iedereen weer comfortabel was met super fleets.IJzerlijm schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:16:
OK, over twee weken heeft iedereen die een Titan verloren heeft in dit gevecht een nieuwe. Misschien iets minder officer fittings maar we zijn weer in de verhouding zoals 24 uur geleden. Is er dan nog een tweede reserve set voor na ronde 2 ?
Game PC
Dat lukt dus niet, geen van de coalitions heeft dit even op voorraad, dus het zal wel 3-6 maanden duren voordat alles weer normaal is.IJzerlijm schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:16:
OK, over twee weken heeft iedereen die een Titan verloren heeft in dit gevecht een nieuwe. Misschien iets minder officer fittings maar we zijn weer in de verhouding zoals 24 uur geleden. Is er dan nog een tweede reserve set voor na ronde 2 ?
PL/n3 kan wel grootspraak hebben, maar met alle dreads/supers etc die verloren zijn gegaan duurt het wel even voordat alles er is. Vergeet ook niet dat alle mins geminded/gekocht moeten worden wat niet op de stockpile ligt.
[ Voor 48% gewijzigd door stealthgun op 28-01-2014 11:46 ]
Eh wij sprongen anders na iedere carrier / dread loss gewoon weer in een nieuwe en terug het gevecht in. Dus Ja die hebben we wel in stockpile. Nu niet zo veel meer als hier voor en we moeten mogelijk een deel van de stockpile verkopen maar geloof me maar die stockpile is er en is er altijd geweest. Verder zolang we de supers van minder actieve members kunnen halen zijn ze voor de mensen die actief zijn zo replaced. De echte replacements als in nieuwe ships ja dat gaat even duren tot we ze gekocht hebben.stealthgun schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 11:40:
[...]
Dat lukt dus niet, geen van de coalitions heeft dit even op voorraad, dus het zal wel 3-6 maanden duren voordat alles weer normaal is.
PL/n3 kan wel grootspraak hebben, maar met alle dreads/supers etc die verloren zijn gegaan duurt het wel even voordat alles er is. Vergeet ook niet dat alle mins geminded/gekocht moeten worden wat niet op de stockpile ligt.
Maar kunnen we nu gewoon verder met smugg gaan?
indeed. Ik geloof als ik zo de kbs bekijk moet er zeker rond 1tril aan loot rond hangen in space
en terecht het was een verdomt mooi gevecht.
[ Voor 17% gewijzigd door Shunt op 28-01-2014 11:46 ]
Game PC
het ego komt weer terug na HED
Daarbij weet ik dat NCDOT een redelijke voorraad titans heeft (PL schat ik ook) om in ieder geval een percentage van de super-losses binnen 48 uur te reimbursen. Beide partijen halen minimaal 400B p/m aan renter-inkomsten binnen (gerucht gaat dat PL op 600B zit en NCDOT op 800B)
Staging Systeem kwijt... check
Super fleet van de kaart.... check
Niet kunnen reinforcen door waterboarding... check
Grappig dat n3/pl ontzettend graag een superfight wouden omdat ze die zo makkelijk zouden winnen, met als eind resultaat dat ze echt een ontzettend grote verlies moeten incaseren.
En nog steeds een belangrijk staging systeem kwijt zijn.
Yep, zo is het spelletje.
Mag ik straks nog evaccen?