Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:08

nwagenaar

God, root. What's the differen

@lethalnl
Bron: http://www.reddit.com/r/E...o_hedgp_petitions/cevarok

Klaarblijkelijk is het bericht dat op de PL forum staat een (ingame) mail geweest naar de Alliance leaders. Daarbij heb ik vernomen dat meerdere spelers een bericht terug hebben ontvangen wat ook op TMC.COM is bevestigd: http://themittani.com/news/ccp-apologizes-hed-gp-performance

Daarbij wil ik nog even een opmerking geven over de apologies van CCP. Het is een behoorlijke spin van de communicatie en het artikel lijkt te suggereren dat ze op de knieen zijn gegaan voor de CFC/NeoDRF petitions.

Een CCP medewerker biedt altijd zijn excuses aan en ze komen altijd terug met dezelfde conclusie (dit zijn beperkte pastes van de initiele communicatie op basis van petitions tijdens een fleet fight):
I'm afraid we cannot accept player submitted evidence as the sole reason for a reimbursement. Also since this was a fleet battle system at the time, we cannot offer any individual reimbursements. We do not reimburse players individually for fleet battle losses, the only way to get a reimbursement from a fleet battle loss is if we decide to reimburse everyone in the system at the time, and we only do that if there were major server issues at the time. As such our hands are tied here, I'm very sorry about that.
We are sorry to hear about your ship loss. Unfortunately we are unable to reimburse the ship as our server-side logs do not indicate that a bug/error within the game or a server related problem was the reason for your loss.

This does not mean that we doubt your description of events in any way but I'm afraid it keeps our hands tied in regards to reimbursement. Our reimbursement policies are very strict and we can only reimburse if we are able to verify that a bug or server error caused the loss.

We hope that you understand our position and that you will recover swiftly from the loss.
Goed, ik hoef niet te vragen of anderen soortgelijke petitions hebben ontvangen bij soortgelijke situaties. De policy is sinds 2010 niet gewijzigd, dat weet ik zeker. :+

[ Voor 69% gewijzigd door nwagenaar op 21-01-2014 21:57 ]

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Van de 10 of zo petitions die ik heb gemaakt toen ik nog speelde zijn er twee ingewilligd: een waarbij de kill om 11:01 EVE time was gemaakt dus tijdens downtime en eentje waarbij een wreck-agressie exploit was gebruikt om m'n ratter agression te geven. Alle black screens, stuck modules en eindeloze session changes was het gewoon vette pech.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerealKiller
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-09 09:46

SerealKiller

Fas est et ab hoste doceri

Wat ik nooit echt snap zijn de spelers die lopen te bitchen na een 2000+ fight; CCP fail hier, CCP fail daar.
Ter illustratie:

CCP? what a joke Terminator025 • 3 hours ago −
what they are doing from 10 years,nothing

If my IT development and deployment took this long I would be fired. I can only assume that they don't have nearly the funding I do. This is likely because of bullshit side projects like world of darkness.

What? This is what CCP always does. It's what they learned from Incarna. They apologize for problems. Rarely will they fix the problem, but they will apologize for it.

Natuurlijk kun je klagen op CCP, er is genoeg te klagen. Maar voor deze dingen? Welke developer kiest tussen het switchen van server capacity? Ik bedoel, Jita had lag, dat wil zeggen tienduizenden mensen hadden tijdens de duur van het gevecht voor "slechts" 4000 man. CCP probeert zijn best te doen om deze zaken mogelijk te maken. Maar ja, ook al kunnen we straks met 10.000 man lagfree in een systeem spelen, dan propt een andere alliance er nog 5000 bij en kunnen we weer klagen bij CCP :)

War is the only proper school of the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar welk gedeelte snap je niet? Bij letterlijk elk software gerelateerd probleem, dus bij Eve maar ook andere spellen/situaties, is ineens de helft van de mensen IT professional en weten ze allemaal te vertellen dat als ze zelf zulk slecht werk leverden ze ontslagen zouden worden. Dat is zeg maar een internet wet.

Nu vind ik zelf wel dat voor twee redenen kritiek op CCP bij zulk soort situatie toch wel een punt heeft:
Als eerste moet het volgens mij best te doen zijn te programmeren dat je pas zichtbaar wordt als ook je 'client' het systeem heeft geladen. En met client bedoel ik niet daadwerkelijk je client, dat opent misschien de mogelijkheid tot exploits om je client belangrijker te maken in gameplay. Maar het probleem is bij zulk soort dingen niet dat je client te traag is, maar dat de server geen enkele informatie stuurt naar je client over het grid. En dat weet de server, en die zou dus geen mensen op grid moeten gooien die nog niet het grid hebben doorgestuurd gekregen. Dan nog steeds is het een turkey shoot, want de aanvallers laden één voor één, maar dan kunnen ze iig niet kapotgeschoten worden voor ze geladen hebben.

Punt twee is vanwege wat jij zegt, je hebt compleet gelijk dat als je 10k personen er lagfree in kan doen, er 15k komen opdagen. Maar waarom is dat? Omdat CCP gameplay heeft gemaakt waarbij als je je sov wilt behouden/uitbreiden je nou eenmaal een gigantische blue list moet hebben en enorme blobs moet maken. Het probleem is daar niet dat de spelers het doen, maar dat CCP de gameplay heeft gemaakt dat de spelers het moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:24
Sissors schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 08:12:
Als eerste moet het volgens mij best te doen zijn te programmeren dat je pas zichtbaar wordt als ook je 'client' het systeem heeft geladen. En met client bedoel ik niet daadwerkelijk je client, dat opent misschien de mogelijkheid tot exploits om je client belangrijker te maken in gameplay. Maar het probleem is bij zulk soort dingen niet dat je client te traag is, maar dat de server geen enkele informatie stuurt naar je client over het grid. En dat weet de server, en die zou dus geen mensen op grid moeten gooien die nog niet het grid hebben doorgestuurd gekregen. Dan nog steeds is het een turkey shoot, want de aanvallers laden één voor één, maar dan kunnen ze iig niet kapotgeschoten worden voor ze geladen hebben.
Voor de duidelijkheid: dit is wat normaal gezien ook gebeurt. Mensen die in dezelfde servertick op jump klikken, zouden in dezelfde servertick on field moeten verschijnen. En Bij normaal gebruik gaat dit ook goed. Nu zijn er twee zaken die hier spelen: Ten eerste kwamen de dreads binnen *on grid* vanaf een *andere* node. CFC had off-grid op de node kunnen laden om vervolgens on-grid naar hun plek te kunnen warpen. Had gekund...

Ten tweede: Ik kan de bron helaas niet vinden, maar CCP Veritas heeft eens uitgelegd dat juist op het vlak waar de nodeserver maximaal wordt belast, ineens allerlei edge-case bugs tevoorschijn komen, die bij normaal gebruik onzichtbaar blijven. Leuk genoeg is de enige oplossing daarvoor: meer grote gevechten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-09 13:53

madpilot0

I ain't mad

Die bugs zijn inderdaad lastig te testen. Ook op Sisi wil het niet altijd omdat er niet genoeg mensen zijn en Sisi te 'sterk' is om dat soort bugs te veroorzaken.

Verder ben ik het met wheez eens, waarom niet of op de SBU jumpen, of ergens in een safe en dan warpen naar een ping boven de blob om vervolgens een mooie warpin te regelen. Onze fleet kon nergens heen of ze moesten alle bubbles slopen.

Maar zou het dan niet mogelijk zijn om een schip in limbo te plaatsen? Jump > limbo > systeem geladen en verschijnen. Dan kan je niet neergeschoten worden in het startsysteem, en pas bij laden in het nieuwe systeem verschijnen.

offtopic:
Ik heb niet genoeg verstand van die server dingen dus ik blaat maar wat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Zo vlieg je even door Ardar en kom je @lethalnl tegen haha, tevens ook een paar lelijke gate camps maar daar kon ik met me speedy gelukkig door heen vliegen. Voor het eerst op een dinsdag gevlogen en ik moet zeggen het was lekker druk, EVE-Uni kwam ook nog even hallo zeggen bij ons maar dat was even zwaaien en toen gingen ze al weer weg. Nog met een paar corp members wat kills proberen te maken maar dat lukte helaas niet, de rest van de avond dus maar bezig geweest met skills trainen en mogelijke fits uit proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-02 18:04
het was idd erg druk gisteren

ben op m'n rondje dan wel geen hotdrop mogelijkheden tegengekomen maar wel een zooitje gatecamps in siseide, kourmomen, ardar, eszur

en een hele sloot OGB's

geen actieve wormholes alleen :(

naja....soms vind je er eentje met 3 marauders, soms niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

lethalnl schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:12:
het was idd erg druk gisteren

ben op m'n rondje dan wel geen hotdrop mogelijkheden tegengekomen maar wel een zooitje gatecamps in siseide, kourmomen, ardar, eszur

en een hele sloot OGB's

geen actieve wormholes alleen :(

naja....soms vind je er eentje met 3 marauders, soms niets
Bij ons in de regio, auner/resbroko zijn er regelmatig wormholes anders moet je daar eens kijken. Afgelopen keren waren het tevens ook nog lange chains en c3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
ik neem meestal de afslag frerstorn bij ardar en pak auner als laatste als ik via de egmar pipe weer terug ga

ik heb alleen gigantisch de pest aan resbroko me die 150AU warp

warp erdoorheen, check auner ff en dan een redelijke kans dat ik op capacitor regen moet wachten om de hele warp te kunnen maken op een cycle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

lethalnl schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 11:41:
ik neem meestal de afslag frerstorn bij ardar en pak auner als laatste als ik via de egmar pipe weer terug ga

ik heb alleen gigantisch de pest aan resbroko me die 150AU warp

warp erdoorheen, check auner ff en dan een redelijke kans dat ik op capacitor regen moet wachten om de hele warp te kunnen maken op een cycle
Ik ben er inmiddels gewend aan geraakt, ik moet er altijd doorheen dus :9 Als het daarnaast ook nog druk is warp ik eerst langs 3 safes om zo van een andere kant de gate te benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Lekker met blops vissen

Chimera drift lekker van de undock af.
https://www.pandemic-legi...d/view_kill.php?id=737211

Ohja, de returncyno:
jeff: Sure, ik regel wel even een cov cyno.

Wij jumpen, uuh jeff, thats a normal cyno...

oops.

Dus wij met n scimi buiten wachten. 20sec voor de cyno down gaat docken we, jeff zei dat t wel goed was.

Toen begon hij te schreeuwen, 'whats that cov cyno doing 4k from me?'

https://www.pandemic-legi...d/view_kill.php?id=737171

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:32
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

We hebben nog geprobeerd die dd gang te vissen, proteus met cyno buiten gehangen.. niks

10min later gaat hedliner naar buiten om voor iemand een cyno te doen

https://www.pandemic-legi...d/view_kill.php?id=737202

Natuurlijk waren we net weer allemaal afk gegaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Hoe zit het nu eigenlijk met de coalitions, alliances e.d. in EVE. Ben er een poos uitgeweest en vind t lastig om uit te vissen wie tegen wie bezig is.

En hoe zit het met het joinen van een corp in bijv. CFC coalition. Betekent dit dat je char doomed is for life omdat je eenmaal geallieerd bent geweest met Goonswarm? (ze geinen wel eens, kunt net zo goed je char rerollen daarna). En wat zijn corp/alliances binnen een van de powerblocks die nog open staan voor spelers die niet houden van smack talk, piracy, backstabbing en alle ellende die je in EVE tegenkomt?

Ik begrijp bijv. dat executives outcomes allies is met goonswarm maar in de tijd van IT/Bob was dit volledig ondenkbaar aangezien ze juist "onderdeel" waren van Bob.

Anyway, zou prettig zijn als de wat meer ingewijden iets uit de doeken kunnen doen.

Vroeger met IT/Bob leek het simpeler. Toen was alles tegen blauw. Behalve de russen, die waren tegen iedereen.. :P

[ Voor 17% gewijzigd door Darth Malak op 27-01-2014 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Nouja, als je een CFC corp joined is het lastig om bijvoorbeeld PL te joinen zonder eerst een jaar in sniggwaffe te zitten.

Op dit moment is het N3/PL tegen rusrus (met CFC ondersteuning) in het zuiden. Overige oorlogen ben ik me niet zo bewust van op het moment.

Iemand zou ns n grote infographic moeten maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
hoe is jeffraider eigenlijk als FC?

ik hoor hem wel eens op recordings etc maar nooit als fleet commander, altijd shit on kugu of die recording na de supercap whelp waar hij constant zit te grinniken en grath zit te porren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Hij is ustz, dus ik weet het niet precies of, en hoeveel hij eigenlijk FC'd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-08 18:59
Darth Malak schreef op maandag 27 januari 2014 @ 09:21:
Hoe zit het nu eigenlijk met de coalitions, alliances e.d. in EVE. Ben er een poos uitgeweest en vind t lastig om uit te vissen wie tegen wie bezig is.

En hoe zit het met het joinen van een corp in bijv. CFC coalition. Betekent dit dat je char doomed is for life omdat je eenmaal geallieerd bent geweest met Goonswarm? (ze geinen wel eens, kunt net zo goed je char rerollen daarna). En wat zijn corp/alliances binnen een van de powerblocks die nog open staan voor spelers die niet houden van smack talk, piracy, backstabbing en alle ellende die je in EVE tegenkomt?

Ik begrijp bijv. dat executives outcomes allies is met goonswarm maar in de tijd van IT/Bob was dit volledig ondenkbaar aangezien ze juist "onderdeel" waren van Bob.

Anyway, zou prettig zijn als de wat meer ingewijden iets uit de doeken kunnen doen.

Vroeger met IT/Bob leek het simpeler. Toen was alles tegen blauw. Behalve de russen, die waren tegen iedereen.. :P
Binnen een powerblock zijn er natuurlijk alliances met ieder zijn eigen cultuur, als je niet van de goons houdt hoeft je er niet bij.

Hou je van carebearen? Maar ben je slecht in PvP? ...Join Razor.

Zou je een hechte groep.... Join SMA.

Hou je van de beste space in EvE, met een van de beste alliances ingame? Join FCON.

Nou ja ga zo maar door :) binnen een powerblock zijn er altijd meerdere keuzes, iedere alliance heeft natuurlijk een andere cultuur en metaliteit. Dus je kan gewoon zoeken wat je zelf leuk vindt.

Wat betreft switchen van powerblock... ja dat is lastig. Maar het is wel te doen, vooral als je iemand in de powerblock kent die wel voor je wil vouchen.

[ Voor 3% gewijzigd door stealthgun op 27-01-2014 12:30 ]

Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

stealthgun schreef op maandag 27 januari 2014 @ 12:29:
[...]

..

Hou je van de beste space in EvE, met een van de beste alliances ingame? Join FCON.

..
*kuch* http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=21574644 *kuch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Domme mensen hou je overal, zo kan je van iedere alliance wel een domme loss linken.

Die gast zat dus in een hel, AFK zonder hardeners buiten zijn pos-shields fighter bombers aan Tengu's te delegaten.....
En het is ook niet zo dat ie niet kon weten dat BL. in de buurt was. (sarcamse)

Dus eigen shuld... dikke bult... niemand in de allliance vindt het jammer voor hem we lachen er alleen maar om.

[ Voor 23% gewijzigd door stealthgun op 27-01-2014 12:45 ]

Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

[...]

Binnen een powerblock zijn er natuurlijk alliances met ieder zijn eigen cultuur, als je niet van de goons houdt hoeft je er niet bij.

Nou ja ga zo maar door :) binnen een powerblock zijn er altijd meerdere keuzes, iedere alliance heeft natuurlijk een andere cultuur en metaliteit. Dus je kan gewoon zoeken wat je zelf leuk vindt.

Wat betreft switchen van powerblock... ja dat is lastig. Maar het is wel te doen, vooral als je iemand in de powerblock kent die wel voor je wil vouchen.
Bedankt voor de info... Grote probleem is dat je niet zo veel te kiezen hebt.. Ken je toevallig neimand in RL die in een van de alliances/corps zit lijk je gewoon pech te hebben. Dat maakt de keuzes niet gemakkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Waar zit je zelf aan te denken dan? Je kan natuurlijk altijd binnen een powerblock veranderen van alliance. Dat is het probleem natuurlijk niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
fcon heeft wel vaak van dat soort 'domme losses' dan

bij de gedachte beste alliances komt fcon ergens in de buurt van CVA onderaan de lijst bij mij

maar ik ken ze echt amper, dus mischien dat je me van het tegendeel kan overtuigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Ja maar nu doe je net alsof niemand anders domme losses heeft, bedoel FCON zit gewoon in een goed deel van EvE qua ratting, dan trek je gewoon carebears aan die niet op local of intel letten want ja "neuts zijn toch bang voor je". Die mensen gaan dan gelukkig ook dood :) je wilt niet weten hoevaak mensen worden uitgelachen in intel omdat ze met hun carrier getackled worden als ze aan het ratten zijn.

Kan me nog wel een white noise. super bedenken die in de branch oorlog in een fleet kwam die red voor hem was, hij jumped naar de cyno... hele grid rood voor hem.

FCON is qua pvp gewoon een goede alliance, maar tegen domheid kan je niet op... daarom hebben ze neuts uitgevonden :) die helpen je met het sorteren...

[ Voor 13% gewijzigd door stealthgun op 27-01-2014 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

IMHO staan Gents en Razor bij mij een stuk hoger in de PvP CFC ranglijst dan GSF, FCON, EXE, SMA, TNT, Li3 en CO2; maar dat is persoonlijk natuurlijk.

Persoonlijk vind ik de laatste groep meer gefocussed om te participeren in blob-scrub-warfare terwijl Gents en Razor vaker hun eigen ding doen en de PvP opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Heb trouwens ook niet gezegd dat FCON de beste is maar 1 van de beste ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Een van de leuke dingen wat je meemaakt wanneer je in FINFL zit.

Onze alliance is aan het kijken voor een nieuw 'supporter icon' (krijg je als je x-bedrag meebetaalt aan hosting e.d.).

Normaal vrij normale icoontjes, nu zit FINFL erbij en dan krijg je dit ...

http://clip2net.com/s/6GrymL

:X :X :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:28
[...]
Ben al een jaar SMA lid.
carebearen.. check
slecht in pvp.. quadruple check
hechte groep.. check, het is een van de meerde relaxte alliances waar ik heb ingezeten.

CO2 kan ik niemand aanbevelen. Balkan Maffia was een betere alliance naam geweest (ipv exo corp).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

http://evemaps.dotlan.net/outpost/B-R5RB

:Nulli:

Vanochtend sov drop in ons staging system (we lenen een station van Nulli)

Dus het resultaat is dat station van Razor is en we ook niet meer bij fitting service enzo kunnen :+

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/6A4i0/176652b2d9.png

[ Voor 3% gewijzigd door madpilot0 op 27-01-2014 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Haha ja WTF is daar gebeurd?

Vergeten sov bill te betalen? Haha dit is zo fucked, en beetje karma voor dat SOLAR system waar SOLAR alles vast heeft zitten _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Ik zit op kantoor en volg het een beetje via irc :+ best grappig zo haha.

Ik geloof dat de undock nu gecamped is door ~190 domi's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
CFCRUS zou bezig zijn een capfleet te formen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:06

_Apache_

For life.

En alles wat je undockt kan niet meer docken zeker?

Heb het ook meegemaakt in SOUND, we gingen rood voor de rest. Mijn indy alt is afgemaakt bij een JumpBridge waarbij de pos guns afgingen. En mijn main kon nog wegkomen toen ik als capsule probeerde te docken. Gelukkig een directe gate naar lowsec en kon ik weg. Maar voor hetzelfde zit je echt opgesloten.

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ik hoor dus net dat iemand vergeten zou zijn wat sov dingen te fuelen? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Iedereen op irc is aan het bitchen op nulli :D iets met laatste keer dat we in een station gaan zitten wat niet van ons is enzo :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
Cardinal schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:33:
[...]

Ben al een jaar SMA lid.
carebearen.. check
slecht in pvp.. quadruple check
hechte groep.. check, het is een van de meerde relaxte alliances waar ik heb ingezeten.

CO2 kan ik niemand aanbevelen. Balkan Maffia was een betere alliance naam geweest (ipv exo corp).
is CO2 niet de alliance met mandatory CTA's en het ganken van hun eigen ratters?

aka alliance leadership heeft geen idee waar ze mee bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Mja als er een CTA is moet je ook niet gaan ratten, dan zou ik je ook neerschieten :).

In the meantime in Immensea:

[14:52:07] Arden Pryde > Arden Pryde > WE'RE GONNA HAVE THE MOTHER OR ALL SUPERCAP FIGHTS, GET IN THE FUCKING FLEET IN SLOWCATS OR SUPERS

Balls deep guys, balls deep.

[ Voor 54% gewijzigd door De_Bastaard op 27-01-2014 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:31

Shunt

Boe

madpilot0 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:40:
Iedereen op irc is aan het bitchen op nulli :D iets met laatste keer dat we in een station gaan zitten wat niet van ons is enzo :')
Godver de godver ik heb ook echt all mijn assets in dat verdomde station zitten :P.
Nah ja straks gewoon even alle super inloggen en dan een slowcat fleet undocken en voor we het weten is dat station in PL ownership. Of gewoon geven aan waffles die vergeten dat soort shit tenminste niet.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
met die TIDI lagfests van 3 uur kan ik me best voorstellen dat je een CTA skipped als je daar geen tijd voor hebt

en dat je dan nog een uurtje anoms gaat grinden....whatever

mensen dwingen om mee te doen is spijkers in een doodskist slaan, geen slechtere manier om je moraal te killen

laat corp leadership members die niet meedoen maar purgen na verloop van tijd.

[ Voor 35% gewijzigd door lethalnl op 27-01-2014 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Shunt schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:56:
[...]

Godver de godver ik heb ook echt all mijn assets in dat verdomde station zitten :P.
Nah ja straks gewoon even alle super inloggen en dan een slowcat fleet undocken en voor we het weten is dat station in PL ownership. Of gewoon geven aan waffles die vergeten dat soort shit tenminste niet.
ja, ik was gisteren vergeten naar mn +4 te jumpen dus zit nog in b-r :+ Maar goed ook dus :D

Maar wie verwacht er nou dat sov plotseling dropt :/

Denk ook niet dat station lang van hun zal zijn met al onze supers/slows daar :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

madpilot0 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 16:01:
[...]

ja, ik was gisteren vergeten naar mn +4 te jumpen dus zit nog in b-r :+ Maar goed ook dus :D

Maar wie verwacht er nou dat sov plotseling dropt :/

Denk ook niet dat station lang van hun zal zijn met al onze supers/slows daar :Y
Nee ik gok ook dat het snel voorbij is maar het blijft wel jammer. Die apen bij nulli zijn zo onbekwaam dat ik het een wonder vind dat ze het voor elkaar krijgen om in de juiste ships fleets te joinen.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Ach. Met een beetje geluk is het straks een PL station. Geen gezeur meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Hoop het voor jullie ;-)

Hoe snel kan die sov echter geflipped worden? TCU's zijn nu aan het onlinen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Nou, ik hoop voordat die krengen online zijn. Anders moeten we die hele station/system grind door...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
madpilot0 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:33:
http://evemaps.dotlan.net/outpost/B-R5RB

:Nulli:

Vanochtend sov drop in ons staging system (we lenen een station van Nulli)

Dus het resultaat is dat station van Razor is en we ook niet meer bij fitting service enzo kunnen :+

[afbeelding]
Ja als je je eigen timer niet meer gaat verdedigen dan raak je systemen kwijt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Het was geen timer. System dropte vanochtend rond 7-8, wij hadden TCU's onlinende geloof ik kort erna. Maar cfc formde toen onze caps even weg waren, schoten onze tcu's en daarna station. Was niet heel veel aan te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Ahh ok. leek gewoon op een timer.
Ik vrees dat je het niet gaat halen, krijg net siege fleet pings... succes met defenden :p

[ Voor 16% gewijzigd door stealthgun op 27-01-2014 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
nou met TIDI hebben we dus nog wel even, tegen de tijd dat ik thuis ben zit de helf van de siege fleet nog in jump tunnel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

lethalnl schreef op maandag 27 januari 2014 @ 16:22:
nou met TIDI hebben we dus nog wel even, tegen de tijd dat ik thuis ben zit de helf van de siege fleet nog in jump tunnel :+
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Denk het niet, zijn stealth bombers dus die zijn aardig wat sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Oh god stealth bombers dat is waar ook iemand vond dat een goede fleet ja. een fleet van 15 zealots met wat reps en weg zijn de bombers ><.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
ja.. leuk.. maar vaak zijn het juist die siege fleets die over een sbu 5 uur doen, en dat terwijl we in N#3 dat vaak in 30 minuten tops.. doen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
ehm.. nou ja succes :D domi fleet is net op... ik zeg log alles alvast maar in de CFC komt er aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Succes iedereen, ik blijf lekker in me jachtgebied in lowsec :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Succes heren! Ik blijf wel in NPC Pureblind. Er valt genoeg te beleven daar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
lethalnl schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:51:
[...]
is CO2 niet de alliance met mandatory CTA's en het ganken van hun eigen ratters?
aka alliance leadership heeft geen idee waar ze mee bezig zijn.
Yes. Onze corp is gekicked van CO2 omdat we 1 CTA hadden gemist. Reden dat we niet kwamen, was dat de CTA was opgezet om 4(!) reds in system waren. Er waren al 100+ in vloot en we vonden het een beetje onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
het is overgens een jaar geleden dat de grote whelp van asakai gebeurde, als het niet met een sisser afloopt hebben we een leuke traditie te pakken :P
Cardinal schreef op maandag 27 januari 2014 @ 16:46:
[...]

Yes. Onze corp is gekicked van CO2 omdat we 1 CTA hadden gemist. Reden dat we niet kwamen, was dat de CTA was opgezet om 4(!) reds in system waren. Er waren al 100+ in vloot en we vonden het een beetje onzin.
w8 ff......een CTA om home defence?

das te idioot voor woorden 8)7

[ Voor 57% gewijzigd door lethalnl op 27-01-2014 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
De_Bastaard schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:52:
[14:52:07] Arden Pryde > Arden Pryde > WE'RE GONNA HAVE THE MOTHER OR ALL SUPERCAP FIGHTS, GET IN THE FUCKING FLEET IN SLOWCATS OR SUPERS
[16:49:29] Directorbot > CAPS HAVE ENGAGED GET FUCK ONLINE NOW NOW NOW NOW NOW

CFC is coming :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Eerste titan down?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Jep and more to come :D

Ehm daag titans... leuk jullie gekent te hebben :)

Live steam:
http://www.twitch.tv/lickmelolpro

[ Voor 45% gewijzigd door stealthgun op 27-01-2014 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
nwagenaar schreef op maandag 27 januari 2014 @ 16:38:
Succes heren! Ik blijf wel in NPC Pureblind. Er valt genoeg te beleven daar :P
Je bent toch geen Mordus Angels... hoop ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Cardinal schreef op maandag 27 januari 2014 @ 17:14:
[...]
Je bent toch geen Mordus Angels... hoop ik ;)
Nope. Triumvirate (ben bijna 2 weken terug van Aquila Inc. naar V0LTA gegaan) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 12:42
thanks, de andere sloeg er net al uit helaas :+

Eve char: Warock <TEST>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

https://www.pandemic-legi...d/view_kill.php?id=737836

Jep PL titan down

Jammer dat trein wifi die streams niet lekker ondersteunt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
2de titan is inc trouwens laatste wast ik zag was 50% armor en... CFC is nu alle dreads, carriers, supers aan het droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Pff. Ik zal de berichten op CFC jabber maar besparen, die staat roodgloeiend. Volgens mij ruiken ze bloed. Maar kennelijk is er een weer epic fight en * Cardinal zit op zijn werk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Ja mittens is goed aan het roepen nu :P

Alle steams zijn er mee gekapt :(

[ Voor 32% gewijzigd door stealthgun op 27-01-2014 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Zou de node het houden? Niet aangekondigde fight, dus niet reinforced ....
(27-1-2014 16:52:16) fleetbot@ncdot.co.uk/gateway:
shit is real, hostile supers on grid

This was a broadcast from bigsako to all replies are not monitored.
(27-1-2014 16:52:21) fleetbot@ncdot.co.uk/gateway:
SUPERCAP FIGHT IS HAPPENING NOW

This was a broadcast from Vince Draken to all replies are not monitored.
(27-1-2014 16:57:15) fleetbot@ncdot.co.uk/gateway:
SUPERCAP FIGHT IS ON GET IN FLEET MORE DREADS NALESSI FLEET

(17:11:59) fleetbot@ncdot.co.uk/gateway:
supercap fight is on now wake up login all titans and supers as well!!!

This was a broadcast from Vince Draken to nc. replies are not monitored.
(17:18:21) fleetbot@ncdot.co.uk/gateway:
supercap fight is on titans dieing dreads dieing its happening get the fuck in fleet

(17:18:23) fleetbot@ncdot.co.uk/gateway:
supercap fight is on titans dieing dreads dieing its happening get the fuck in fleet

(17:18:26) fleetbot@ncdot.co.uk/gateway:

(17:18:29) fleetbot@ncdot.co.uk/gateway:

(17:18:31) fleetbot@ncdot.co.uk/gateway:

(17:24:05) fleetbot@ncdot.co.uk/gateway:
supercap fight on login get in a dread or a slowcat join nalessi fleet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Ik denk het niet :) maar ach who cares :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
leuk dat nc. zegt dat dreads doodgaan maar vergeet te vermelden dat hun eigen titans aan het doodgaan zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Vermeldt Mittens dan dat jullie dreads aan 't doodgaan zijn?

En damn ik zie veul te weinig titans van NC/PL op grid ... met zo'n aantal gaan ze wel dood ja :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Ja dat doet ie :D zal de broadvast even opzoeken :)

PL hoort bij n3 dus 1 pot nat (dat zeggen jullie ook over de CFC).
(5:09:33 PM) directorbot: THE FOE IS PANICKING AND YOU NEED TO GET IN HERE ASAP - ITS TIME TO LOSE EVERY NON-NAGLFAR DREAD WE HAVE LETS DO THIIIIIISSSSSSSSSSSS

*** This was a broadcast from the_mittani to all-all at 2014-01-27 16:09:46.184824 EVE, replies are not monitored ***

[ Voor 71% gewijzigd door stealthgun op 27-01-2014 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
No shit :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Vergeet niet dat ook jullie dreads eraan gaan he.
Dit is toch wat jullie wouden? en full on cap war? Nu is het dan toch echt begonnen :)

Wat HED- had kunnen zijn :D

Nieuws links:
http://evenews24.com/2014...ve-fight-is-brewing-live/

http://themittani.com/new...sive-supercap-battle-br-5

[ Voor 33% gewijzigd door stealthgun op 27-01-2014 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Jep.

Het idee is overigens om eerst door jullie dreads te grinden :) Elke keer als jullie een titan DD'en, hebben wij 20 dreads gekilled. Theoretisch gezien zouden wij dan op het eind van de rit beter af moeten zijn.

En inderdaad, dit is wat wij wilden. Je hoort niemand klagen hoor ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Ik zei ook niet dat het geklaag was, maar voglens mij verliezen jullie ook aardig wat dreads hoor... wat ik hoor (vanuit alliance) is dat ze niet eens kunnen locken zo snel gaan ze neer (de n3 dreads).

maar we zullen zien aan het eind. :)

Hoeveel tians hebben jullie al verloren dan? Dan zijn dat er dus aardig meer dan 1

[ Voor 15% gewijzigd door stealthgun op 27-01-2014 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Jep, ben benieuwd wat het eindresultaat is :)

Jammer dat ik nog in de trein zit. Kan t niet live volgen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Plenty of dreads, plenty of ISK in de reimbursement pot :)

Dit is wat wij/N3PL wilden dus geen probleem :p

Nulli titan gaat er ook zo aan, ver buiten de groep :(

[ Voor 20% gewijzigd door De_Bastaard op 27-01-2014 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Maar voor de CFC is dit ook makkelijk te betalen, alle null-sec alliances zijn nou niet echt arm te noemen.
De_Bastaard schreef op maandag 27 januari 2014 @ 17:54:
[....]
Nulli titan gaat er ook zo aan, ver buiten de groep :(
Ja kijk dat is niet handig :P

[ Voor 50% gewijzigd door stealthgun op 27-01-2014 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Dan is het toch juist extra leuk? Laat maar gaan dit soort gevechten, houdt EVE tenminste nog een beetje spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Is het ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Ik denk dat het voor beide partijen nietveel uit gaat maken. Tuurlijk doet t zeer maar isk zat toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
de ISK die alliance krijgen met Tech & Fee's moet het echt meer dan betaalbaar maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
IN CASE YOU ARENT AWARE, THERE IS THE MOTHER OF ALL SUPERCAP FIGHT GOING ON

WE NEED DREADS, SLOWS AND SUPERS IN NALESSI'S FLEET RIGHT NOW, FOLLOW MOTD INSTRUCTIONS FOR COMS.

THIS IS IS BIGGER THAN ASAKAI

This was a broadcast from Oblivious S2N to all replies are not monitored.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Als ik zo op ons killboard kijk lijkt het best grim :D

Iemand al een link met een tussenstand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
3 titans down volgend de cfc

4e titan down, killboards blijven hopeloos achter.

[ Voor 49% gewijzigd door Cardinal op 27-01-2014 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:57
https://zkillboard.com/related/30002157/201401271700/

Dit is wat de killboards tot zover hebben, maar lopen toch aardig achter :P (iets met eve-kill database en traag enzo).
Ik link zKillboard omdat die betere code heeft voor grote killmails, maar draait op dezelfde database.

edit:
rommel dus, ik mis de 1e titan waarvan ik de KB link ingame al had gehad. Briljant.

edit2:
ik hoor geruchten over beide kampen die titans verliezen, net een of twee CFC titans?

We blijven lezen :9

[ Voor 27% gewijzigd door Suicyder op 27-01-2014 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
5 titans down

ohhhh sshhiiittt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
6th inc :D
Daag PL... leuk dat jullie even kwamen kijken XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
7-2

edit 19:43: 8-2

[ Voor 109% gewijzigd door Cardinal op 27-01-2014 19:43 . Reden: er was tijdens het typen nog ene titan dood ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
@De_Bastaard: Ik denk dat jullie deze battle zwaar hebben verloren 9 titans neer (blijft het niet bij) en hoeveel dreads jullie ook neer kunnen knallen er zijn er gewoon teveel onfield aan de CFC kant :)...

Jullie hebben jullie oorlog :P En jullie hebben waarschijnlijk straks 1tr+ ISK aan losses :) dan gaan jullie echt wel voelen hoeveel isk je ook hebt 10+ titans vervang je niet zomaar even.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Killboards zijn nog steeds echt aan het laggen dus ik durf nog geen officiele uitspraken te doen qua losses aan beide kanten :)

Volgens mij is er maar 1 CFC titan down... tegen 9 of 10 (inmiddels) van N3 kant

En... 3de cap fleet up :) dus er komt nog meer aan :D succes n3... gaan we voor de 2tr ISK loss?

[ Voor 36% gewijzigd door stealthgun op 27-01-2014 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Hoe kom je aan 9? ik tel nu 7-3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
nee ze zijn al veel verder... killboards laggen echt heel erg... en geven geen juist beeld :)
En volgens mij zijn er 2 titans aan CFC kant dood (exe/razor).

[ Voor 36% gewijzigd door stealthgun op 27-01-2014 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Nouja, ik hoor deze score van verschillende kanten :)

We zien t morgen wel wat de uiteindelijke score is. Ook al zijn het veel losses, als ik zie met welk tempo onze caps gereplaced worden ben ik niet bang voor die paar titan losses.

In other news; ik probeer al een half uur in te loggen...

[ Voor 11% gewijzigd door madpilot0 op 27-01-2014 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Ja maar 10 vervang je niet zomaar, het duurt bijna 3 maand om ze te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Jij kent onze cap productie ook nog niet hoor ik?:)
Pagina: 1 ... 57 ... 116 Laatste