damn dat zou geweldig zijn... gaat eve dan weer CNN nieuws halen?
voor de bastaard
[/quote]
heb je al een nieuwe archon?
[/quote]
heb je al een nieuwe archon?
[ Voor 70% gewijzigd door renetje1502 op 05-01-2014 20:39 ]
https://www.pandemic-legi...d/view_kill.php?id=726796
Carrier crashte. We hebben al met al 15-20min gewacht. Besloten m maar op te blazen, zodat ie niet dood ging door hostiles. Op 10% structure ineens op mumble "Can you invite my char? - Who? - Krist n... en dan een gil erachteraan van iedereen die probeert te zeggen 'stop shooting'
Uuuh krist n, you better not log in for a while....
Carrier crashte. We hebben al met al 15-20min gewacht. Besloten m maar op te blazen, zodat ie niet dood ging door hostiles. Op 10% structure ineens op mumble "Can you invite my char? - Who? - Krist n... en dan een gil erachteraan van iedereen die probeert te zeggen 'stop shooting'
Uuuh krist n, you better not log in for a while....
(9:52:30 PM) directorbot: http://evemaps.dotlan.net/map/Wicked_Creek lewl
*** This was a broadcast from the_mittani to all-all at 2014-01-05 20:52:39.187088 EVE, replies are not monitored ***
Nee nee n3 is echt een stabiele factor in deze war(10:06:46 PM) directorbot: More details: http://themittani.com/new...sbanded-wicked-creek-open <....> N3 just got fucked by dissidents and will have to try to grind sov all across Wicked Creek to save it, which is kind of hard to do if your carrier fleet is trapped forever in one system being relentlessly shat upon.
*** This was a broadcast from the_mittani to all-all at 2014-01-05 21:06:54.788606 EVE, replies are not monitored ***
[ Voor 40% gewijzigd door stealthgun op 05-01-2014 22:14 ]
Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.
Rest is niet belangrijk.stealthgun schreef op zondag 05 januari 2014 @ 22:12:
(9:52:30 PM) directorbot
Edit: Tip: ik geloof mittens per definitie niet. Alles wat hij zegt is in ieder geval zo gespind (gedraaid) dat het in zijn voordeel is. En als je hem als *enige* bron gebruikt, zet je jezelf per definitie te zeiken.

Daarnaast: Aan 'jullie' zijde is het al eerder gebeurd, in deze war. Behalve dan dat het geen alliance disband was, maar een bewust overhevelen van sov naar n3. En nu ga je zeggen dat dat geen cfc was. MAar stain/solar/sc/red/cfc is allemaal neut/red to me (en blue naar elkaar). En n3 is ongeveer evenveel gelieerd als cfc en -a-. Dat je n3 stabiel noemt zegt genoeg.
[ Voor 64% gewijzigd door wheez50 op 05-01-2014 22:58 ]
Goon capfleet op basis van CFC informatie! 

En nog wat meer propaganda

En nog wat meer propaganda

[ Voor 33% gewijzigd door nwagenaar op 05-01-2014 23:40 ]
een paar posts geleden.. poste iemand een lijst met minny FW missions...
daar heb je natuurlijk standings voor nodig.....
heeft imand een list om snel standings te fixen? heb de concord stanings geprobeerd maar dat schiet niet echt op........
daar heb je natuurlijk standings voor nodig.....
heeft imand een list om snel standings te fixen? heb de concord stanings geprobeerd maar dat schiet niet echt op........
Cosmos missies doen en de tags kopen in Jita.
Die mittani link zat gewoon in de broadcast en daarbij heeft (had) evenews24 nog niks er over op dat moment. Dat komt ook erg omdat evenews24 nou eenmaal de n3 kant belicht. Ik kan er ook niks aan doen zou ook graag evenews willen linken, dit omdat dat voor dit forum een evenwichtiger beeld zou geven.wheez50 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 22:49:
[...]
Rest is niet belangrijk.
Edit: Tip: ik geloof mittens per definitie niet. Alles wat hij zegt is in ieder geval zo gespind (gedraaid) dat het in zijn voordeel is. En als je hem als *enige* bron gebruikt, zet je jezelf per definitie te zeiken.![]()
Daarnaast: Aan 'jullie' zijde is het al eerder gebeurd, in deze war. Behalve dan dat het geen alliance disband was, maar een bewust overhevelen van sov naar n3. En nu ga je zeggen dat dat geen cfc was. MAar stain/solar/sc/red/cfc is allemaal neut/red to me (en blue naar elkaar). En n3 is ongeveer evenveel gelieerd als cfc en -a-. Dat je n3 stabiel noemt zegt genoeg.
En daarbij wat de mittani zegt klopt toch gewoon? Ze zijn uit-elkaar(-gevallen) en wicked creek ligt nu ook voor het oprapen voor beide partijen, of ga je nu beweren dan n3 ook niet aan he rushen is om zoveel mogelijk sov weer op-te-rapen? Bedoel wij hadden dit ook niet zien aankomen (verwacht n3 ook niet).
zie: http://evemaps.dotlan.net/alliance/99001471
Over die sov-loss dat was -A- als nog geen CFC, ik voel mij niet vriendjes met -A- (ondanks dat ze een temp +5 zijn)
[ Voor 30% gewijzigd door stealthgun op 06-01-2014 00:28 ]
Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.
N3 is een grote clusterfuck van temp +2,5's. Soms denk ik echt van, 't is dat je blue bent en ik maar een renter ben... Maar goed: inhoudelijk: "This was a broadcast from the_mittani to all" - Ofwel het is 'm echt, ofwel het is in zijn naam. In beide gevallen staat mijn originele argument. Je had ook failheap kunnen linken. Je had kunnen verwijzen naar dotlan. Maar *jij* koos ervoor mittens na te blaten.
En nee. Het klopte niet allemaal wat 'ie zei. Ik heb meerdere n3 carriers voorbij zien komen, dissidents is meervoud, terwijl zoals het er nu uitziet (rumours) een enkele director was die een alliance disbandt. En waar kennen we dat van?
Wat ik je wel kan delen is wat er bij ons in alliance werd gezegd: "f*ck mittens and f*ck goons". Met daarbij aangetekend dat wicked creek een ver van ons bed show is.
En nee. Het klopte niet allemaal wat 'ie zei. Ik heb meerdere n3 carriers voorbij zien komen, dissidents is meervoud, terwijl zoals het er nu uitziet (rumours) een enkele director was die een alliance disbandt. En waar kennen we dat van?
Wat ik je wel kan delen is wat er bij ons in alliance werd gezegd: "f*ck mittens and f*ck goons". Met daarbij aangetekend dat wicked creek een ver van ons bed show is.
Toen ik het poste was dotlan nog niet geupdate. Zo vers was het nieuws, het mag dan ver weg zijn (voor mij nog verder) maar toch blijft het een leuke ontwikkeling.
En je mag gerust zeggen dat je goons niet leuk vindt, ik zou er ook niet bij willen hoen. Ik zit lekker bij FCON en dat goons vrienden zijn is meer dan genoeg.
Over de disband is themittani.com trouwens al geupdate.
De post die ik maakte was echt net nieuw, nog steeds heeft evenews geen nieuws dus wat zou ik dan moeten linken?
Edit:
Mijn eerste super kill!!! was een NC. Supercarrier solo in het zuiden... we zijn binnen 15 min gestart en in system en resultaat:
http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=21260238
Het is nog wat onzeker of het echt een bug is (nc. zegt dat ie 2x heeft proberen te jumpen) of dat het een lag-issue was met bubbles. Maar hoe dan ook de KM is er
En je mag gerust zeggen dat je goons niet leuk vindt, ik zou er ook niet bij willen hoen. Ik zit lekker bij FCON en dat goons vrienden zijn is meer dan genoeg.
Over de disband is themittani.com trouwens al geupdate.
De post die ik maakte was echt net nieuw, nog steeds heeft evenews geen nieuws dus wat zou ik dan moeten linken?
Edit:
Mijn eerste super kill!!! was een NC. Supercarrier solo in het zuiden... we zijn binnen 15 min gestart en in system en resultaat:
http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=21260238
Het is nog wat onzeker of het echt een bug is (nc. zegt dat ie 2x heeft proberen te jumpen) of dat het een lag-issue was met bubbles. Maar hoe dan ook de KM is er
[ Voor 35% gewijzigd door stealthgun op 06-01-2014 04:33 ]
Om een of andere achterlijke reden ben ik zo gisteren mijn Archon verloren. Iedereen in de wrecking ball was fully aligned, ik zat op de rand van de 'blob'. Fleet warp volgt, iedereen pakt hem behalve ik ... en nee ik was niet tackled en was 100% aligned.
Natuurlijk sabre op m'n reet and that was the end of it
.
Overigens gaat die gast nu waarschijnlijk reimbursement krijgen en dan een Aeon kopen
Natuurlijk sabre op m'n reet and that was the end of it

Overigens gaat die gast nu waarschijnlijk reimbursement krijgen en dan een Aeon kopen
[ Voor 12% gewijzigd door De_Bastaard op 06-01-2014 08:12 ]
Weet je toevallig welke tags?nwagenaar schreef op maandag 06 januari 2014 @ 00:04:
Cosmos missies doen en de tags kopen in Jita.
En wat betreft COSMOS, ik heb de eve-online wiki link gebruikt voor COSMOS, en d'r is wel geteld 1...
linkje:De_Bastaard schreef op maandag 06 januari 2014 @ 08:11:
Om een of andere achterlijke reden ben ik zo gisteren mijn Archon verloren. Iedereen in de wrecking ball was fully aligned, ik zat op de rand van de 'blob'. Fleet warp volgt, iedereen pakt hem behalve ik ... en nee ik was niet tackled en was 100% aligned.
Natuurlijk sabre op m'n reet and that was the end of it.
http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=21252323
waar zijn de deadspace hardeners en slave clone?, stelt me een beetje teleur hier
------
overgens zei iemand mijn battle reports leuk te vinden dus ik doe er maar weer eens eentje:
http://eve-kill.net/?a=kill_related&kll_id=21250672 (BR is een beetje FUBAR maar het was SCvsNoHo met BNI die later nog een kwam aankakken na ons een half uur te lopen blueballen)
we beginnen de avond met onze nieuwe AB-T3 fleet, godverdomme wat een berg loki's weer...scrubs.
denken onze aangepaste guardian archons samen met de T3's te droppen op BNI, kijken wat ze doen.
blueballs dus, fijn......niet zo brave dus met die 250 man in local (ze hebben overgens net hun brutix fleet gelanceerd waar wij ons tegen wilde meten.)
wij krijgen vervolgens het verzoek naar de eerste nullsec te komen om tegen NoHo te vechten
we waren wat huiverig maar er waren wat gaten in de bubbles voor de archons en ach, hoe erg kan de alpha van 23 domi's zijn? die tank van hun breken we zowiezo wel ff.
foutfoutfoutfout
kolere wat dropte die legions snel zeg, ze hebben op zich een redelijke thermal hole dus die garde's werken een beetje te goed maar ze gingen allemaal down door alpha
m'n carrier lockte niet eens
de tank van die domi's bleek ook een tikkie sterker dan verwacht, en de carrier werd gepoint door een stel ceptors maar had geen warriors bij zich....wat een lutser.
maar BNI kwam binnen stromen dus besloten hem achter te laten, anders hadden we een groter probleem gehad.
mistakes were made, maar we hebben wat waardevolle data voor de volgende keer.
een domi fleet droppen zullen we niet zo snel meer doen in ieder geval.
---------
http://eve-kill.net/?a=kill_related&kll_id=21250499
BNI was daarna natuurlijk weer helemaal aan het trippen van de andrenaline, daar maakte we dankbaar gebruik van om toch nog even wat kills te scoren
cyno ging een beetje mis (te laat, alle carriers in een TIDI jump) dus toch nog een loss
maar het was een leuke fleet en daar gaat het uiteindelijk om.
Je weet dat zowel tweakers, failheap als dotlan timecodes gebruikt he?stealthgun schreef op maandag 06 januari 2014 @ 01:35:
Toen ik het poste was dotlan nog niet geupdate. Zo vers was het nieuws, het mag dan ver weg zijn (voor mij nog verder) maar toch blijft het een leuke ontwikkeling.

edit: Nog een die timecodes gebruikt: directorbot. Die vervolgens naar dotlan linkt. Dus toen jij je bericht postte was het zeker al op dotlan.

[ Voor 19% gewijzigd door wheez50 op 06-01-2014 12:01 ]
Na een tijdje ziek geweest eindelijk weer aan het werk wat ook weer betekend vanavond weer EVE, YAY! Volgens mij stond iets van null op de planning weer dus we zullen het gaan zien!
Mischien dat ik binnenkort een pilgrim voor highsec in elkaar ga zetten. Kijken of er agressive drones zijn
Ik doelde vooral op de disband van dark zelf, deze is pas later op dotlan gekomen (ookal was de sov al verdwenen) de alliance API kan gewoon wat vertraging geven. Moet je zelf ook weten.wheez50 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 11:57:
[...]
Je weet dat zowel tweakers, failheap als dotlan timecodes gebruikt he?
edit: Nog een die timecodes gebruikt: directorbot. Die vervolgens naar dotlan linkt. Dus toen jij je bericht postte was het zeker al op dotlan.![]()
En dan is er toch een link naar dotlan? Waar zit je nou mee? Evenews heeft nog steeds niks dus kon niet echt een andere grote nieuws site gebruiken.
[ Voor 11% gewijzigd door stealthgun op 06-01-2014 12:30 ]
oh ja lol, over highsec gesproken
wij hebben iemand in de alliance die op een alt scrubs in highsec pakt door drone mechanics
scoorde 5 marauders dit weekend
ik ga ook maar eens rondvliegen met een logi en curse ofzo
wij hebben iemand in de alliance die op een alt scrubs in highsec pakt door drone mechanics
Daar doelde ik op jalethalnl schreef op maandag 06 januari 2014 @ 12:28:
Maat van me wou ook meedoen. Ik moet proben, hij levert de damage

Verwijderd
uitleg? mijn gok is drones van scrub op aggressive en dan laat je hem aanvallen op een of andere manier. of zijn het gewoon wartargetslethalnl schreef op maandag 06 januari 2014 @ 12:28:
Nee, de deployable tractor unit.
Als je je drones op agressive hebt staan, en iemand valt die unit aan, is er een kans dat je drones die persoon aanvallen. Die hebben dan alle recht om jou af te schieten
Als je je drones op agressive hebt staan, en iemand valt die unit aan, is er een kans dat je drones die persoon aanvallen. Die hebben dan alle recht om jou af te schieten
scrubs gebruiken tegenwoordig mobile tractors
deze val je dan aan, drones staan op aggressive dus die vallen jou aan, voila limited engagement.
deze val je dan aan, drones staan op aggressive dus die vallen jou aan, voila limited engagement.
Hmm, ik zou het niet aan raden aan spelers hier, om die tractor unit aan te vallen om daarna de eigenaar van de drones af te kunnen schieten.madpilot0 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 12:48:
Nee, de deployable tractor unit.
Dit kun je namelijk keihard reporten als het misbruiken van een fout(of verzin maar wat)
Iemand die zn schip op deze manier verliest, krijgt hem zeer waarschijnlijk met wat doorzeuren gewoon gereimbursed.
Kan zijn, maar ik heb nog niet gelezen / gezien dat het strafbaar is. Natuurlijk snap ik dat het een bug is maar CCP heeft schijnbaar niet nagedacht over eventuele drone agressie. Loot kan je dan gewoon houden, of hij zn schip terugkrijgt maakt me in zo'n geval weinig uit.
Wat CCP tegelijk mag fixen van mij is bubble agression. Nu kan een dictor undocken > bubble > docken en dit herhalen. Of je in de bubble warpt of niet. Zo kan je vrij effectief n boel caps binnenhouden. Wij hebben nu standaard een paar bombers buiten in zo'n geval om direct de bubbles weg te halen.
Wat CCP tegelijk mag fixen van mij is bubble agression. Nu kan een dictor undocken > bubble > docken en dit herhalen. Of je in de bubble warpt of niet. Zo kan je vrij effectief n boel caps binnenhouden. Wij hebben nu standaard een paar bombers buiten in zo'n geval om direct de bubbles weg te halen.
Verwijderd
OMG tja speel niet echt ben aan het trainen en dat was het wel... ff breaklethalnl schreef op maandag 06 januari 2014 @ 12:48:
scrubs gebruiken tegenwoordig mobile tractors
dit klopt niet, er zijn geen dev posts hieroverbangkirai schreef op maandag 06 januari 2014 @ 12:51:
[...]
Hmm, ik zou het niet aan raden aan spelers hier, om die tractor unit aan te vallen om daarna de eigenaar van de drones af te kunnen schieten.
Dit kun je namelijk keihard reporten als het misbruiken van een fout(of verzin maar wat)
Iemand die zn schip op deze manier verliest, krijgt hem zeer waarschijnlijk met wat doorzeuren gewoon gereimbursed.
scrubs lopen inderdaad te zeiken, maar tot nu toe heb ik alleen nog maar gehoort dat de GM's 'working as intended' terugkaatsen
Verwijderd
ok nou ben ik helemaal niet zo op de hoogte van alle flags en timers daar ik altijd in 0.0 vlieg (WH of normaal) en soms in low sec maar daar boeit het me niet...
neut or red it should be dead (eerlijk gejat)
maar als je die mobile tractor aanvalt krijg je suspect dan komt concorde niet?
neut or red it should be dead (eerlijk gejat)
maar als je die mobile tractor aanvalt krijg je suspect dan komt concorde niet?
Nope, iedereen mag die dingen aanvallen. hetzelfde geld geloof ik voor de depots
Dit is juist geen bug, EVE is in de basis een PVP spel, mensen moeten gewoon niet AFK missies runnen dat hoeven de drones niet op aggressive en krijg je geen limited engagement. Als ik speel met drones is het eerste wat ik doe die dingen van agressive afhalen.madpilot0 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 12:55:
Kan zijn, maar ik heb nog niet gelezen / gezien dat het strafbaar is. Natuurlijk snap ik dat het een bug is maar CCP heeft schijnbaar niet nagedacht over eventuele drone agressie. Loot kan je dan gewoon houden, of hij zn schip terugkrijgt maakt me in zo'n geval weinig uit.
Ofcourse is het eigen schuld dikke bult. Maar niemand verwacht dat drones je tractor unit gaat verdedigen. Ik heb geen idee welke kant CCP gaat kiezen. Ik snap best dat het als exploit gezien kan worden. Maar veel mission runners zijn lui. Domi met sentries en je komt een heel eind terwijl je gewoon lekker AFK bent.
Verwijderd
toch vind ik dit weer een prachtig voorbeeld van de enorme willekeur van de regels die in highsec worden gehanteerd.
Als je in een fleet iemands wrecks kapot schiet word je concorded. Maar je kan wel ongestraft iemands tractor kapotschieten
probeer dit maar aan een nieuw persoon uit te leggen, er zit echt totaal geen enkele logica achter.
Als je in een fleet iemands wrecks kapot schiet word je concorded. Maar je kan wel ongestraft iemands tractor kapotschieten

probeer dit maar aan een nieuw persoon uit te leggen, er zit echt totaal geen enkele logica achter.
Ik hoop niet dat ze het weg gaan halen eerlijk gezegd, zoals je zelf al zegt de drones verdedigen een apparaat wat van een speler is. er is in eve altijd een kans dat je geganked wordt en ik vind dit toch een van de meest glorieuze manieren om kapot te gaanmadpilot0 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:39:
Ofcourse is het eigen schuld dikke bult. Maar niemand verwacht dat drones je tractor unit gaat verdedigen. Ik heb geen idee welke kant CCP gaat kiezen. Ik snap best dat het als exploit gezien kan worden. Maar veel mission runners zijn lui. Domi met sentries en je komt een heel eind terwijl je gewoon lekker AFK bent.
Eens, dat is wel raar, zo mag elkaars salvage pakken wel maar loot niettoch vind ik dit weer een prachtig voorbeeld van de enorme willekeur van de regels die in highsec worden gehanteerd.
[ Voor 24% gewijzigd door eniux op 06-01-2014 14:47 ]
Van mij mag het ook best blijven
moet even tijd vinden nog, maar een simpele gank pilgrim is snel in elkaar gezet. Is het tegenwoordig makkelijker om de schepen of gewoon de missies te proben? Lang geleden dat ik bij iemand in de missie geweest ben
Heb nog nooit gezocht eigenlijkmadpilot0 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:46:
Van mij mag het ook best blijvenmoet even tijd vinden nog, maar een simpele gank pilgrim is snel in elkaar gezet. Is het tegenwoordig makkelijker om de schepen of gewoon de missies te proben? Lang geleden dat ik bij iemand in de missie geweest ben

[ Voor 3% gewijzigd door eniux op 06-01-2014 14:53 ]
missies geven geen sigs geloof ik
probe gewoon voor de marauders, gemakkelijke sig anyway.
True, ik was dit weekend aan t spelen met probes en kon in veel gevallen interceptors pakken (met mwd), maar alles cruiser en up is een warp to target voor melethalnl schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:58:
missies geven geen sigs geloof ik
Ik vind het helemaal geen bug dat drones die op agressive staan je aanvallen wanneer je de tractor unit aanvalt. Je kiest ervoor je drones alles te laten aanvallen wat jou aanvalt, npc of players... Wil je dat niet, zet ze dan op passive en selecteer zelf je targets.
Sorki#2242
Het is wel een bug als je met safety enabled zonder waarschuwing precies kan doen waar de safety je voor zou moeten behoeden.
^Dit ben ik het mee eens.wheez50 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 16:17:
Het is wel een bug als je met safety enabled zonder waarschuwing precies kan doen waar de safety je voor zou moeten behoeden.
Tevens vind ik hetzelfde, het is niet direct een bug (ik weet de details er niet van, geen idee wat de saftey settings van die mensen is). Ik bedacht me meer wat CCP / de 'slachtoffers' ervan vinden. CCP heeft nogal snel sympathie voor die mensen heb ik het gevoel
Dan moet er een optie bijkomen voor je drones, anders blijft het Concord omzeilen, simpel.Sorki schreef op maandag 06 januari 2014 @ 16:09:
Ik vind het helemaal geen bug dat drones die op agressive staan je aanvallen wanneer je de tractor unit aanvalt. Je kiest ervoor je drones alles te laten aanvallen wat jou aanvalt, npc of players... Wil je dat niet, zet ze dan op passive en selecteer zelf je targets.
Optie : Drone Aggresiveness for lazy folks?
Bedenk wel dat EVE nog altijd een sandbox game is, hoe je ervoor kiest te spelen (semi afk) moet in mijn ogen altijd enigzins effect hebben op hoe veilig jij als speler bent... Dus die optie mag van mij weg blijven.
HighSec = nooit 100% safe geweest, dat moet ook zo blijven vind ik.
Bedenk wel dat EVE nog altijd een sandbox game is, hoe je ervoor kiest te spelen (semi afk) moet in mijn ogen altijd enigzins effect hebben op hoe veilig jij als speler bent... Dus die optie mag van mij weg blijven.
[ Voor 11% gewijzigd door Suicyder op 06-01-2014 17:16 ]
Verwijderd
jij koppelt nu drone aggressie aan AFK en dat is absoluut onzin. Het is gewoon een optie die aan of uit gezet kan worden, als iemand door drone aggressie in een PVP fight niet door een stargate kan jumpen omdat zijn drones aggressen of daardoor niet meer kan docken geef ik je gelijk maar in dit geval is het overduidelijk een foutSuicyder schreef op maandag 06 januari 2014 @ 17:15:
Optie : Drone Aggresiveness for lazy folks?
Nog niet aan gedacht, zou idd niet mogen met safety on.wheez50 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 16:17:
Sorki#2242
Ik weet niet of de drone aggro instellingen gewijzigd zijn, maar ik had ze altijd op aggressief staan. Had helemaal niks te maken met AFK zijn, simpelweg dat mijn doel met drones was dat ze dingen kapot schieten: Als ik in een PVP fight niet wilde dat ze bijvoorbeeld bij een stargate aggro'en had ik mijn drones niet gelaunched, als ik wel ze gelaunched had wilde ik juist wel dat ze dingen die mij schieten kapot schieten.Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 18:57:
[...]
jij koppelt nu drone aggressie aan AFK en dat is absoluut onzin. Het is gewoon een optie die aan of uit gezet kan worden, als iemand door drone aggressie in een PVP fight niet door een stargate kan jumpen omdat zijn drones aggressen of daardoor niet meer kan docken geef ik je gelijk maar in dit geval is het overduidelijk een fout
Hoe dit iets anders is als een exploit begrijp ik niet, maar goed. Laat staan hoe je het in hemelsnaam working as intended kan noemen.
[ Voor 3% gewijzigd door Sissors op 07-01-2014 09:38 ]
Verwijderd
misschien moet je mijn post nog eens lezen, want ik zeg JUIST dat het niet werkt zoals het hoort en het IMHO een exploit isSissors schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 09:37:
[...]
Ik weet niet of de drone aggro instellingen gewijzigd zijn, maar ik had ze altijd op aggressief staan. Had helemaal niks te maken met AFK zijn, simpelweg dat mijn doel met drones was dat ze dingen kapot schieten: Als ik in een PVP fight niet wilde dat ze bijvoorbeeld bij een stargate aggro'en had ik mijn drones niet gelaunched, als ik wel ze gelaunched had wilde ik juist wel dat ze dingen die mij schieten kapot schieten.
Hoe dit iets anders is als een exploit begrijp ik niet, maar goed. Laat staan hoe je het in hemelsnaam working as intended kan noemen.
Gebeurd dit ook wanneer je iemand zijn can loot en de drones staan op aggresive?madpilot0 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:20:
YouTube: EVE Online Limited Engagement Tactic (Not an exploit)
Als toelichting op de drones
Zo niet dan is het dus wel een bug aangezien je bij een can looten de zelfde suspect flag krijgt.
Can looten levert geen agression van drones op, alleen de flag
Ik quote je ook niet om tegen je in te gaan, maar om het ermee eens te zijnVerwijderd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 09:49:
[...]
misschien moet je mijn post nog eens lezen, want ik zeg JUIST dat het niet werkt zoals het hoort en het IMHO een exploit is
Verwijderd
ahh zo kwam het wel op me over.. ok we zitten op dezelfde paginaSissors schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 10:07:
[...]
Ik quote je ook niet om tegen je in te gaan, maar om het ermee eens te zijn.
@XzeroD
hebben jullie nog last van dat stelletje scrubs dat zijn intrek heeft genomen in aset en alles en iedereen loopt te blobben/smartbomben?
onze frigate en solo pilots zijn het een beetje zat.
hebben jullie nog last van dat stelletje scrubs dat zijn intrek heeft genomen in aset en alles en iedereen loopt te blobben/smartbomben?
Wij hebben vooral "last" van wat WH gangs, op een of andere manier heeft branch nogal veel grote wh's. (Laatste tijd meer dan bv vorig jaar heb ik he gevoel)
Maar zorgt ook dat we thuis nog leuke fleets hebben.
http://kb.fcon.us/?a=kill_related&kll_id=411968
Ze hadden echt een super alpha met die drones, konden elkaar bijna niet reppen maar ze ging net te snel dood om mij (3de scimie) dood te maken en toen moest ik solo reppen terwijl ze nog steeds mijn probeerden te doden.
Super grappig gevecht... had niet verwacht het te overleven als enige logi over.
Maar zorgt ook dat we thuis nog leuke fleets hebben.
http://kb.fcon.us/?a=kill_related&kll_id=411968
Ze hadden echt een super alpha met die drones, konden elkaar bijna niet reppen maar ze ging net te snel dood om mij (3de scimie) dood te maken en toen moest ik solo reppen terwijl ze nog steeds mijn probeerden te doden.
Super grappig gevecht... had niet verwacht het te overleven als enige logi over.
[ Voor 5% gewijzigd door stealthgun op 07-01-2014 12:08 ]
Wat ging hier fout (buiten brakke intel van mijn kant, maar dat terzijde):
In een naburig systeem van een onze low sec stek werd een carrier met weinig support gesignaleerd, en we konden in vrij korte tijd voldoende slagkracht mobiliseren om een kill te proberen. Gezien ik een scanning ship lokaal had zat ik samen met een tackler in het systeem, vloot op de gate één systeem over, klaar voor de slag. Ik was squadleader voor de squad waar de tackler in zat. Mijn schip was een T1 Imicus, heb helaas nog geen covops skills.
DSCN gaf de carrier vrij snel ergens in de middle of nowhere weer samen met een T3, mission running. Nadat ik hem een narrow scan had combat probes ingezet, in 2 scans 100% signaal. Decloak, squadwarp op 0 en warp keurig op de carrier ~ 1.500 meter. De squadwarp heeft de tackler echter niet meegenomen. Hier ga ik (nogmaals?) de fout in; mijn T1 gaat in een paar seconden naar de eeuwige jachtvelden natuurlijk, gezien ik niet cloaked kan warpen, en ik jump mij pod weg. Tackler warped in op mijn locatie maar komt niet meer bij de carrier uit, waarschijnlijk omdat mijn pod al halverwege een tactical was.
Wat ging hier niet goed? Kan ik squadwarp niet voor dit doeleinde gebruiken? Heb ik simpelweg de verkeerde warp optie gekozen? (je weet maar nooit) Had ik moeten warpen, proberen te cloaken, en dan direct een warp in voor de tackle moeten roepen?
In een naburig systeem van een onze low sec stek werd een carrier met weinig support gesignaleerd, en we konden in vrij korte tijd voldoende slagkracht mobiliseren om een kill te proberen. Gezien ik een scanning ship lokaal had zat ik samen met een tackler in het systeem, vloot op de gate één systeem over, klaar voor de slag. Ik was squadleader voor de squad waar de tackler in zat. Mijn schip was een T1 Imicus, heb helaas nog geen covops skills.
DSCN gaf de carrier vrij snel ergens in de middle of nowhere weer samen met een T3, mission running. Nadat ik hem een narrow scan had combat probes ingezet, in 2 scans 100% signaal. Decloak, squadwarp op 0 en warp keurig op de carrier ~ 1.500 meter. De squadwarp heeft de tackler echter niet meegenomen. Hier ga ik (nogmaals?) de fout in; mijn T1 gaat in een paar seconden naar de eeuwige jachtvelden natuurlijk, gezien ik niet cloaked kan warpen, en ik jump mij pod weg. Tackler warped in op mijn locatie maar komt niet meer bij de carrier uit, waarschijnlijk omdat mijn pod al halverwege een tactical was.
Wat ging hier niet goed? Kan ik squadwarp niet voor dit doeleinde gebruiken? Heb ik simpelweg de verkeerde warp optie gekozen? (je weet maar nooit) Had ik moeten warpen, proberen te cloaken, en dan direct een warp in voor de tackle moeten roepen?
We spend our years as a tale that is told
tackler had wellicht grid nog niet geladen, of zat in wing/andere squad
zowiezo had je niet mee moeten warpen, je doet daar toch niets en als je warp cancelled kan je ook nogmaals squad warp doen
zowiezo had je niet mee moeten warpen, je doet daar toch niets en als je warp cancelled kan je ook nogmaals squad warp doen
Niet meewarpen klinkt zo logisch achteraf ... waarom had ik dat zelf niet bedacht.
We spend our years as a tale that is told
Hmm zelf nog geen last van gehad maar wij waren ook weer naar nullsec geweest gisteren, daarvoor heb ik niet gespeeld omdat ik ziek was. Als er wat aan de hand is zal dat deze week wel blijken, houd je wel even op de hoogte hoe het bij ons zit.lethalnl schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 11:36:
@XzeroD
Gister toch ook maar weer een van mijn 2 accounts een slinger gegeven na meer als een jaar weg te zijn.. Even kijken of het bevalt, en hopelijk kan ik op plex gaan draaien als ik de isk flow hoog genoeg kan krijgen.
Beide accounts zitten rond de 13m SP, de ene is amarr en de geactiveerde een minmatar account, beide geen echte specialisatie...
Is er een relaxte clan met een aantal tweakers, die plek heeft voor deze accounts? Doe voornamelijk mission runnen en ben wel geïnteresseerd in low-sec/null-sec/wh's maar geen ervaring.
Beide accounts zitten rond de 13m SP, de ene is amarr en de geactiveerde een minmatar account, beide geen echte specialisatie...
Is er een relaxte clan met een aantal tweakers, die plek heeft voor deze accounts? Doe voornamelijk mission runnen en ben wel geïnteresseerd in low-sec/null-sec/wh's maar geen ervaring.
Er is geen tweakersclan, men is nogal verdeeld is over alle facties (CFC, N3, PL). Voordeel voor jou is dat je overal wel kan aansluiten, de vraag is wat zoek je voor corp? Missionrunning in low-null is niet echt praktisch, maar daar heb je anomalies, wat praktisch hetzelfde is (missies zonder missie opdracht
)
Dat missionrunning in low niet praktisch is dat is wel logisch, maar er zijn inderdaad wel andere dingen te doen. Missioning is wat ik op het moment voornamelijk doe, en ook deed voordat ik stopte.
Ik zoek een corp waar je niet verplicht word online te komen, maar waar mensen wel actief zijn. Het liefste in nederlandse avondtijd.. Regelmatig fleet ops doen, dan denk ik met name aan LVL5's runnen en dergelijke.
Persoonlijk ben ik (nog niet) zo geinterresseerd in de grotere facties en de wars die daarbij horen.
Al met al maakt het dus allemaal niet zo heel veel uit, zolang ik er maar mijn gang kan gaan en we samen wat leuke dingen doen..
Ik zoek een corp waar je niet verplicht word online te komen, maar waar mensen wel actief zijn. Het liefste in nederlandse avondtijd.. Regelmatig fleet ops doen, dan denk ik met name aan LVL5's runnen en dergelijke.
Persoonlijk ben ik (nog niet) zo geinterresseerd in de grotere facties en de wars die daarbij horen.
Al met al maakt het dus allemaal niet zo heel veel uit, zolang ik er maar mijn gang kan gaan en we samen wat leuke dingen doen..
Level5's zijn anders prima manier van inkomen als je weet wat je doet.
en daar zit de knikDe_Bastaard schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 13:31:
als je weet wat je doet.
er word zowiezo genadeloos op je gejaagt als je geen corp/alliance achter je hebt staan.
onze mission runners zijn naar ik weet deels NAP met andere groepen (beperkt tot een paar systems en alleen voor PVE), reputation tanked (je bedenkt je wel 3x als je een SC thanatos aanvalt), en zowiezo vrij alert.
als je een shadow cartel mission runner tackled dan hebben we meestal al backup klaarstaan omdat we je laten tacklen
http://shadowcartel.com/kb/?a=kill_related&kll_id=84830
iets in die richting
zo is het met de meeste lowsec corps/alliances
met subcaps is het wat anders, maar over het algemeen gaan ze je wel proberen te pakken.
daarbij komt dat guides/info over lvl 5's erg schaars is, en wordt actief gestoord om iedereen weg te houden.
[ Voor 4% gewijzigd door lethalnl op 08-01-2014 13:57 ]
Hoe zit het bij jullie trouwens met de "Socket Closed" meldingen? Ik heb er een tijd geen last van gehad, maar nu opeens begint het gezeik weer.
Ik heb het nu zelf al een paar keer gehad en van een stuk of drie nadere mensen gehoord: Eve is zeer gevoelig voor slechte verbindingen en dropped packets. Draai een permaping naar je provider/google en kijk hoeveel pakketjes je verliest in een minuut of tien. Zijn het er meer dan (vul maar in)/nul, dan kan je gewoon ff alle kabels tussen je pc en je internet ingang in je huis eruittrekken en weer terugpluggen.
maar als je verbinding verliest krijg je geloof ik geen socket closed error
Het is meer een soort van korte hiccup/tijdelijke timeout.
Yep. Zeker wel.lethalnl schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:03:
maar als je verbinding verliest krijg je geloof ik geen socket closed error
Ik heb hier ook wel eens last van een "socket closed"-error en dit komt door verbindingsproblemen naar CCP of verbindingsproblemen bij CCP (zoals bij die DDOS aanval van afgelopen week).
Het kan dus komen door een issue bij je provider, issue met de routering naar CCP, etc, etc. Meestal komt het ook door een probleem bij jou of je provider.
Als ik die meldingen krijg dan is er of sprake van een DDOS bij CCP of heeft mijn ISP issues in de vorm van latency spikes en/of connection drops. Het rebooten van mijn router en fibre-modem is dan de enige optie.
Ik heb dat probleem ook ineens meer de laatste tijd, maar ook vreemd is dat ik het spel soms op 2 pc's (een pc en een laptop) tegelijk speel maar dat de een het dan heeft en de andere niet.
Maar viel me idd al op dat het de laatste tijd wat meer is. Dacht dat het aan mij lag maar blijbaar dus niet
Maar viel me idd al op dat het de laatste tijd wat meer is. Dacht dat het aan mij lag maar blijbaar dus niet
Over het algemeen is het inderdaad een slecht idee als je niet bij een alliance zit die dat gebied redelijk controleert. Ook al ligt het dan nog steeds compleet aan je buren. Als een PL in de buurt komt zou ik zelf geen caps meer counterdroppen, oftewel als een thanatos dan getackled is lekker laten doodgaan, hooguit met subcaps helpen.lethalnl schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 13:56:
[...]
en daar zit de knik
er word zowiezo genadeloos op je gejaagt als je geen corp/alliance achter je hebt staan.
onze mission runners zijn naar ik weet deels NAP met andere groepen (beperkt tot een paar systems en alleen voor PVE), reputation tanked (je bedenkt je wel 3x als je een SC thanatos aanvalt), en zowiezo vrij alert.
als je een shadow cartel mission runner tackled dan hebben we meestal al backup klaarstaan omdat we je laten tacklen.
http://shadowcartel.com/kb/?a=kill_related&kll_id=84830
iets in die richting
zo is het met de meeste lowsec corps/alliances
met subcaps is het wat anders, maar over het algemeen gaan ze je wel proberen te pakken.
daarbij komt dat guides/info over lvl 5's erg schaars is, en wordt actief gestoord om iedereen weg te houden.
Sommige alliances worden nogal drop happy als ze de grootste supercap fleet in de omgeving hebben. Toen ik speelde in de tijd dat CVA providence verloren had, AAA redelijk aan het failen was, en daardoor NC. veruit de grootste supercap fleet had in de regio moesten we als lowsec missie runners erg opletten op elke neutral (lees: NC. cyno alt), en ging je ook niet counterdroppen, veel te gevaarlijk. (Waarbij NC. het twijfelachtige record heeft gesticht door 5 supercarriers op een getacklede interceptor te droppen, die vervolgens ontkwam).
Voornamelijk timezone issues.
Ik ben indertijd bij VoC (of eigenlijk Aquila) gekomen middels een vouch van een voormalige Ankou member. Maar circa 3 maanden terug is V0LTA vertrokken en hebben ze Tri MK99999 opgestart. Het gevolg was dat de gehele EU TZ zo goed als weg was. Maar ik vermaakte mij best en de meeste corpies zijn geschikte mensen waar ik enorm mee kon lachen.
Het aantal (actieve) EU TZ mensen in onze corp is op 1 hand te tellen. En als je tot 21:00 uur moet wachten op wat activiteit of zelfs pas om een roam hebt om 23:00 uur, dan gaat je dit na verloop van tijd opbreken. In het weekend is het nog wel te doen, maar die werkdagen he
Ik ben indertijd bij VoC (of eigenlijk Aquila) gekomen middels een vouch van een voormalige Ankou member. Maar circa 3 maanden terug is V0LTA vertrokken en hebben ze Tri MK99999 opgestart. Het gevolg was dat de gehele EU TZ zo goed als weg was. Maar ik vermaakte mij best en de meeste corpies zijn geschikte mensen waar ik enorm mee kon lachen.
Het aantal (actieve) EU TZ mensen in onze corp is op 1 hand te tellen. En als je tot 21:00 uur moet wachten op wat activiteit of zelfs pas om een roam hebt om 23:00 uur, dan gaat je dit na verloop van tijd opbreken. In het weekend is het nog wel te doen, maar die werkdagen he
Ik heb er de laatste dagen ook vaker last van, daarvoor geen problemen.De_Bastaard schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 14:03:
Hoe zit het bij jullie trouwens met de "Socket Closed" meldingen? Ik heb er een tijd geen last van gehad, maar nu opeens begint het gezeik weer.
wij hebben net iemand terug vanuit TRI, hij wilde wat anders gaan doen maar rende heel vlug weer terug met verhalen van titans die achter minimale support aan jumped, sentry drone fleets en dual plate guardian fits
ben benieuwt of jij dezelfde ervaring deelt
ben benieuwt of jij dezelfde ervaring deelt
Ik ken Smarncav2
. Maar ik vernam ook dat hij joinde tijdens het moment dat er sprake was van vakantie en ze zijn nu gedeployed in het noorden
Hey, ik ben sinds ongeveer februari 2011 gestopt met EVE.. Heb het in totaal iets van 3+ jaar ZEER intensief gespeeld daarvoor... Heb zo'n beetje alles wel gedaan behalve het echt in wormholes leven. Mega blob fights, titans, small scale pvp, pos gebeuren, etc... Leefde eigenlijk voornamelijk in 0.0 met de tijdelijke terugkeren in lowsec als de "shit weer eens de fan" raakte.
Begint zoals bij velen toch weer een beetje te kriebelen,
Zijn er sindsdien (begin 2011) nog funamenteel dingen anders? Ik heb zo af en toe nog wel eens een influence map bekeken maar als je zelf niet meer speelt is er nauwelijks iets van te volgen... Iemand zin om in een paar zinnen ff te vertellen wat er gebeurd is?
Hoe staat het verder met de lag (15 minuten niks zien veranderen op je scherm e.d. bij blob fights? dit nog steeds zo erg?)
Betaal je nog steeds 15 euro per maand per account of is dit veranderd..
En dan de laatste vraag... Zijn er tweaker corps of corps waar veel van de tweakers zich heer in bevinden en zo ja, zijn invites daarop mogelijk.
Weet nog niet zeker of ik weer ga spelen maar wilde vast wat dingen op een rijtje zetten!
Weet niet of ik uberhaupt iets kan zien van mijn accounts als ze gedisabled zijn, weet niet eens meer precies hoeveel skillpoints ik had op mijn chars... Iets van 50-80mil SP in ieder geval op mijn 2 mains.
Begint zoals bij velen toch weer een beetje te kriebelen,
En dan de laatste vraag... Zijn er tweaker corps of corps waar veel van de tweakers zich heer in bevinden en zo ja, zijn invites daarop mogelijk.
Weet nog niet zeker of ik weer ga spelen maar wilde vast wat dingen op een rijtje zetten!
[ Voor 12% gewijzigd door Darth Malak op 09-01-2014 16:03 ]
lag en blackscreens zijn nu vrijwel verleden tijd, MAARDarth Malak schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 15:58:
Hey, ik ben sinds ongeveer februari 2011 gestopt met EVE.. Heb het in totaal iets van 3+ jaar ZEER intensief gespeeld daarvoor... Heb zo'n beetje alles wel gedaan behalve het echt in wormholes leven. Mega blob fights, titans, small scale pvp, pos gebeuren, etc... Leefde eigenlijk voornamelijk in 0.0 met de tijdelijke terugkeren in lowsec als de "shit weer eens de fan" raakte.
Begint zoals bij velen toch weer een beetje te kriebelen,Zijn er sindsdien (begin 2011) nog funamenteel dingen anders? Ik heb zo af en toe nog wel eens een influence map bekeken maar als je zelf niet meer speelt is er nauwelijks iets van te volgen... Iemand zin om in een paar zinnen ff te vertellen wat er gebeurd is?
Hoe staat het verder met de lag (15 minuten niks zien veranderen op je scherm e.d. bij blob fights? dit nog steeds zo erg?)
je hebt nu time dialation, alles gaat dan met een factor van minimaal 10% van normale snelheid
maar het maakt op zich nog steeds voor vrij trage gevechten.
nog steeds gewoon per maandDarth Malak schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 15:58:
geen tweaker corps, we zitten overal en nergens en tja...je blijft een random internet persoon dus op vouches hoef je niet te rekenenDarth Malak schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 15:58:
we hebben wel ons eigen chatkanaal natuurlijk
je kan met account management mischien de character names nog zien, maar dat is het wel zo'n beetje denk ik.Darth Malak schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 15:58:
Weet nog niet zeker of ik weer ga spelen maar wilde vast wat dingen op een rijtje zetten!Weet niet of ik uberhaupt iets kan zien van mijn accounts als ze gedisabled zijn, weet niet eens meer precies hoeveel skillpoints ik had op mijn chars... Iets van 50-80mil SP in ieder geval op mijn 2 mains.
Kijk eens op www.addictclan.nl of in game: Channel Gaming is not a crime. Nederlands talig multigaming clan, en we hebben een eigen alliance in EVE. In 0.0 zitten we in providence region, paar palen in Wh's, en wat offices en palen in Highsec. We doen eigenlijk alles binnen EvE maar houden ons niet bezig met grote blobs, sov etc.Darth Malak schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 15:58:
Bijna ieder persoon bij ons heeft een eigen corp, dus geen gezeik met taxes en regeltjes etc. Gewoon op TS komen, slap ouwehoeren, beetje gamen.
[ Voor 9% gewijzigd door SerealKiller op 09-01-2014 17:37 ]
War is the only proper school of the surgeon.
klinkt goed, ga er zeker naar kijken. bedankt voor de info... ja, ik heb zelf ook een corp, alhoewel ik niet weet of mij POS in high sec er nog steeds rondzweeft..SerealKiller schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 17:32:
[...]
Kijk eens op www.addictclan.nl of in game: Channel Gaming is not a crime. Nederlands talig multigaming clan, en we hebben een eigen alliance in EVE. In 0.0 zitten we in providence region, paar palen in Wh's, en wat offices en palen in Highsec. We doen eigenlijk alles binnen EvE maar houden ons niet bezig met grote blobs, sov etc.
Bijna ieder persoon bij ons heeft een eigen corp, dus geen gezeik met taxes en regeltjes etc. Gewoon op TS komen, slap ouwehoeren, beetje gamen.
De undock-knop zit nu rechtsboven, ik woon in een WH-system dus ik undock zelden, ben er nog steeds niet aan gewendDarth Malak schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 15:58:
Zijn er sindsdien (begin 2011) nog funamenteel dingen anders?
Verder zijn er een paar nieuwe schepen en er zijn een hoop balances doorgevoerd. Zoals lethalnl al zei komen blackscreens / lag nauwelijks nog voor maar is er dus Time Dilation waardoor alles supertraag gaat. Dit maakt wel fights zoals deze mogelijk.
Volgens mij kun je gewoon inloggen op je account op de site, en van daaruit bij je API keys. Ik weet niet zeker of je nieuwe kunt aanmaken, maar met je oude kun je dan nog wel met EveMon of eveboard.com je skills inzien (als ze niet verlopen zijn dan).Weet nog niet zeker of ik weer ga spelen maar wilde vast wat dingen op een rijtje zetten!Weet niet of ik uberhaupt iets kan zien van mijn accounts als ze gedisabled zijn, weet niet eens meer precies hoeveel skillpoints ik had op mijn chars... Iets van 50-80mil SP in ieder geval op mijn 2 mains.
Hehe.. ja, ik heb maar ff een trial char aangemaakt. Die undock knop was ik al kwijt maar had hem inmiddels gevonden. Het voelt al snel weer bekend alhoewel ik volgens mij wel heel veel vergeten ben.
Grafisch zie ik wel wat verschillen.. Porbleem wat ik nu nog ff heb is dat de fonts nauwelijks leesbaar zijn, denk dat ik maar eens in de anti alias en andere settings van mn gtx 670 ftw moet duiken.
Die time dialation heb ik nog niet gezien maar ik neem aan dat die alleen van toepassing is op blob fights ofzo.
Hoe bedoel je dat skills verlopen zijn. Ik neem toch aan dat bestaande skills die al getrained waren, niet verdwenen zijn?
nvm.... je bedoelt natuurlijk dat de API keys verlopen zijn.. Ja dat zal wel na 2 jaar, ik weet ze niet eens meer maar misschien dat ik nieuwe keys kan aanvragen zonder te activeren.
inderdaad die gem evemon maar weer eens dowloaden en evefit, er zal inmiddels wel t nodige veranderd zijn aan optimale ship setups.
###edit:
Net ff al m'n accounts ff afgestoft, passwords veranderd e.d. Blij dat ze er nog waren en niet in de tussentijd gehacked zijn (altijd jammer gevonden dat CCP geen activator app/device gebruikt zoals bijv. blizzard).. Ook maar ff paar nieuwe API keys gemaakt.. Zag dat t meeviel.. Main chars hebben 85 en 77 mil SP.. Nu nog ff over denken of ik ze echt ga afstoffen!
Bij de weg: Ik meen me te herinneren dat er een erg uitgebreide app was voor allerlei industry stuff, production, assets, e.d. die ook gebruik maakte van je API.. Kan me echter met geen mogelijkheid meer herinneren hoe die heette... of dat ie nog bestaat.. Weet iemand dit?
Die time dialation heb ik nog niet gezien maar ik neem aan dat die alleen van toepassing is op blob fights ofzo.
Hoe bedoel je dat skills verlopen zijn. Ik neem toch aan dat bestaande skills die al getrained waren, niet verdwenen zijn?
nvm.... je bedoelt natuurlijk dat de API keys verlopen zijn.. Ja dat zal wel na 2 jaar, ik weet ze niet eens meer maar misschien dat ik nieuwe keys kan aanvragen zonder te activeren.
inderdaad die gem evemon maar weer eens dowloaden en evefit, er zal inmiddels wel t nodige veranderd zijn aan optimale ship setups.
###edit:
Net ff al m'n accounts ff afgestoft, passwords veranderd e.d. Blij dat ze er nog waren en niet in de tussentijd gehacked zijn (altijd jammer gevonden dat CCP geen activator app/device gebruikt zoals bijv. blizzard).. Ook maar ff paar nieuwe API keys gemaakt.. Zag dat t meeviel.. Main chars hebben 85 en 77 mil SP.. Nu nog ff over denken of ik ze echt ga afstoffen!
Bij de weg: Ik meen me te herinneren dat er een erg uitgebreide app was voor allerlei industry stuff, production, assets, e.d. die ook gebruik maakte van je API.. Kan me echter met geen mogelijkheid meer herinneren hoe die heette... of dat ie nog bestaat.. Weet iemand dit?
[ Voor 44% gewijzigd door Darth Malak op 09-01-2014 20:42 ]
@Darth Malak
Als je nog een NL/EN Corp zoekt, Redbox is de corp waar ik in zit. We zijn een WH corp in een C5. Er zitten veel Nederlanders in maar ook een paar mensen uit Noorwegen/Engeland/America, maar voornamelijk zijn het Nederlanders.
Laat maar weten of je interesse hebt. Je kan mij bereiken ingame op de naam Macros Sigma.
Edit:
Ik denk te weten welke app je bedoeld maar kan er zelf niet opkomen, ik zal eens rondkijken.
Als je nog een NL/EN Corp zoekt, Redbox is de corp waar ik in zit. We zijn een WH corp in een C5. Er zitten veel Nederlanders in maar ook een paar mensen uit Noorwegen/Engeland/America, maar voornamelijk zijn het Nederlanders.
Laat maar weten of je interesse hebt. Je kan mij bereiken ingame op de naam Macros Sigma.
Edit:
Ik denk te weten welke app je bedoeld maar kan er zelf niet opkomen, ik zal eens rondkijken.
[ Voor 13% gewijzigd door MacrosSimga op 10-01-2014 09:18 ]
EveHQ?MacrosSimga schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 09:15:
Edit:
"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)
Volgens mij wel, ff checken
Edit:
Yes dat is em
[ Voor 8% gewijzigd door MacrosSimga op 10-01-2014 09:24 ]
Ik moet zeggen dat dat erg interessant klinkt. Wormholes heb ik nog niet veel gedaan in het verleden. Ik heb gisteren even de laatste 6 of 7 paginas van de topic teruggelezen en ik weet meteen weer hoe het in eve gaat met de onderlinge strijd, blobs, grote gevechten.MacrosSimga schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 09:15:
@Darth Malak
Edit:
Voel meer voor een wat rustigere aanpak deze keer. Ik zal zeker ook de tijd nodig hebben om weer mijn draai te vinden en te kijken waar al mijn assets verspreid zijn.. En die zijn extreem versnipperd all over the space
Belangrijkste is: lol hebben, niet continue verplichtingen om iets te doen, beetje volwassen attitude en waar mogelijk zo min mogelijk backstabbing en vage politics.
En inderaad, bedankt... ik denk dat het EveHQ was... ga de nieuwste versie eens uitproberen en kijken of ik zonder dat mijn accounts geactiveerd zijn een idee kan krijgen welke rommel ik nog heb rondslingeren.
Ik zag gisteren trouwens met mijn trial chat dat mijn eigen corp gewardecced was een half jaar nadat ik gestopt ben.. ga er dus maar vanuit dat mij dure faction pos in high sec niet meer op zijn plaats staat.. Wat de lol ervan is om POS van anderen kapot te schieten zonder er winst uit te halen begrijp ik nog steeds niet.
[ Voor 10% gewijzigd door Darth Malak op 10-01-2014 10:31 ]
Ze halen de winst er op de lange termijn eruit (invention/manufacturing of verkoop van je POS locatie).
Ik heb geen flauw benul hoeveel members jij in je corp had zitten; maar als dat er 5 zijn en jouw POS staat op een leuke locatie dan vind ik het geen probleem om een wardec te sponsoren of zelf eentje op te starten.
Zo heb ik dat ook gedaan: medium POS die offline was van een 11-member corp gevonden en die corp een wardec gegeven zodat ik met mijn 2 alts die kon slopen. Sentry drones en een capstable geddon er tegen aan en je kan zo goed als AFK gaan. Met een uurtje was ie down en kon ik mijn eigen POS plaatsen. Op het laatste moment haalde ik circa 1.5B ~ 2.0B profit per maand binnen en ik heb die POS ruim een jaar gehad. Dus tel uit je winst (op de lange termijn)
Ik heb geen flauw benul hoeveel members jij in je corp had zitten; maar als dat er 5 zijn en jouw POS staat op een leuke locatie dan vind ik het geen probleem om een wardec te sponsoren of zelf eentje op te starten.
Zo heb ik dat ook gedaan: medium POS die offline was van een 11-member corp gevonden en die corp een wardec gegeven zodat ik met mijn 2 alts die kon slopen. Sentry drones en een capstable geddon er tegen aan en je kan zo goed als AFK gaan. Met een uurtje was ie down en kon ik mijn eigen POS plaatsen. Op het laatste moment haalde ik circa 1.5B ~ 2.0B profit per maand binnen en ik heb die POS ruim een jaar gehad. Dus tel uit je winst (op de lange termijn)
Dan zit je in een corp als de onze (ik zit ook in Redbox) goed. Alleen gaan we soms wat lang door met ops (ben deze week nog niet voor half 1 naar bed gegaanDarth Malak schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:25:
[...]
Voel meer voor een wat rustigere aanpak deze keer. Ik zal zeker ook de tijd nodig hebben om weer mijn draai te vinden en te kijken waar al mijn assets verspreid zijn.. En die zijn extreem versnipperd all over the space![]()
Belangrijkste is: lol hebben, niet continue verplichtingen om iets te doen, beetje volwassen attitude en waar mogelijk zo min mogelijk backstabbing en vage politics.

Maar goed, zoals Macros al zei, als je weer activeerd kom es in ons public channel hangen en praat met wat mensen, merk je vanzelf of t wat voor je is
Ja, begrijp ik als deze pos in lowsec of 0.0 staat op een leuke plaats... deze stond in high sec op een behoorlijk ON interessante plaats.. was eigenlijk meer om het hele invention, production, pos gebeuren eens helemaal zelf te doen. Niet zozeer om de profits.. Denk dat dat ding alleen maar isk gekost heeeft en veel ook... Maar maakt niet uit.. ik had mijn moros verkocht toen en had wat isk over....nwagenaar schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:39:
Ze halen de winst er op de lange termijn eruit (invention/manufacturing of verkoop van je POS locatie).
Ik heb geen flauw benul hoeveel members jij in je corp had zitten; maar als dat er 5 zijn en jouw POS staat op een leuken locatie dan vind ik het geen probleem om een wardec te sponsoren of zelf eentje op te starten.
Maar inderdaad, de enige reden om zo'n pos te slopen is om plaats te maken voor een andere..
@ed-oorklep: dank... Ga ik doen....ja, nachtbraker ben ik niet meer maar af en toe half 1 is geen probleem.
[ Voor 3% gewijzigd door Darth Malak op 10-01-2014 11:05 ]
http://themittani.com/fea...s-online-death-subcapital
De status van 0.0 EvE haha.
Wel een (boat)load aan onzin zeg..
Ik las het artikel gister al... Komt over als: Boehoe... *sniff *sniff, we kunnen niet winnen van slowcats.. dus ze zijn overpowered.madpilot0 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:25:
http://themittani.com/fea...s-online-death-subcapital
Jep, moet dan wel eerlijk toegeven dat het idee van 'Wrecking Ball' me wel doet denken aan endgame Eve. Als je 250man in fleet hebt met een zekere verhouding van titans, archons en support moet je wel heel erg geblobt worden wil dat mis gaan.
CCP gaat er vast iets aan doen. (heb het wel vaker gezien
). Iets werkt heel goed -> nerfbat. Het leuke is wel dat direct als een change bekend is de fora van ons al vol staan met nieuwe tactieken om zo snel mogelijk weer een 'op' fleet te hebben.
CCP gaat er vast iets aan doen. (heb het wel vaker gezien
ze kunnen als je het mij vraagt niets doen zonder een hele grote overhaul van caps
als ze slowcats nerfen dan nerfen ze ook triage carriers, en die hebben het al moeilijk zat.
en zonder slowcats is outnumbered een tegenstander aanpakken ook niet meer te doen, dan word n3 echt gesteamrolled
als ze slowcats nerfen dan nerfen ze ook triage carriers, en die hebben het al moeilijk zat.
en zonder slowcats is outnumbered een tegenstander aanpakken ook niet meer te doen, dan word n3 echt gesteamrolled
Ben nieuwschierig wat CCP gaat doen met drone assign. Ik hoor/lees geruchten over dat dat eruit gaat. Maar ik betwijfel het wel. Het is wel lazymode pvp, drones uit, assign en dan andere mensen reppen / zeuren in fleetchat.
vanuit ccp nog geen toezeggingen of iets ook maar vaag in die richting, csm loopt er ook over te zeiken.
maar ccp is tot nu toe alleen feedback aan het verzamelen.
maar ccp is tot nu toe alleen feedback aan het verzamelen.
Als het alleen op feedback aankomt dan zal "The 99%" het gaan winnen (lees: Goons & Co); het is jammer dat men niet "eerlijk" kijkt naar de gevolgen van een (eventuele) slowcat nerf omdat het niet alleen om sentry drones en drone assist gaat: Het gaat om de status van 0.0 in zijn algemeen.
Drone assist verwijderen is een mogelijkheid, maar dit is geen oplossing omdat je hiermee alleen het semi-AFK mee verhelpt. Carriers kunnen alsnog (zelf) locken en middels "drone engage"-shortcut de target aanvallen.
Sentry drones niet meer toestaan in carriers zou ook problematisch kunnen zijn omdat men hierdoor de gehele capital-lineup zo goed als verbant naar het logistics segment (fighters zijn qua prijs/kwaliteit verhouding gewoon ruk). Daarbij zijn Sentry Drones in alle schepen een soort van I-WIN button en het lijkt mij beter om hier in zijn geheel naar te kijken.
N3/PL mogen dan wel een idee hebben voor andere fleets en doctrines, het feit blijft dat zodra slowcats generfed worden met de veranderingen waar ze (=CFC) op hopen dan zijn er weinig andere mogelijkheden om 1000+ angry pubby scrubs tegen te houden. Het gaat nog druk worden in NPC 0.0 denk ik dan
CCP moet echt op zeer korte termijn 0.0 onder handen gaan nemen omdat de SOV mechanics, makkelijkheid van reizen (jumpbridges/titanbridges) en massale bluelists het grootste probleem is van dit alles.
Drone assist verwijderen is een mogelijkheid, maar dit is geen oplossing omdat je hiermee alleen het semi-AFK mee verhelpt. Carriers kunnen alsnog (zelf) locken en middels "drone engage"-shortcut de target aanvallen.
Sentry drones niet meer toestaan in carriers zou ook problematisch kunnen zijn omdat men hierdoor de gehele capital-lineup zo goed als verbant naar het logistics segment (fighters zijn qua prijs/kwaliteit verhouding gewoon ruk). Daarbij zijn Sentry Drones in alle schepen een soort van I-WIN button en het lijkt mij beter om hier in zijn geheel naar te kijken.
N3/PL mogen dan wel een idee hebben voor andere fleets en doctrines, het feit blijft dat zodra slowcats generfed worden met de veranderingen waar ze (=CFC) op hopen dan zijn er weinig andere mogelijkheden om 1000+ angry pubby scrubs tegen te houden. Het gaat nog druk worden in NPC 0.0 denk ik dan
CCP moet echt op zeer korte termijn 0.0 onder handen gaan nemen omdat de SOV mechanics, makkelijkheid van reizen (jumpbridges/titanbridges) en massale bluelists het grootste probleem is van dit alles.
er was laatst zo'n voorstel om tegelijk wat te doen aan structure grinds en die enorme blobs
acceleration gates en fleet size limits erop samen met een FW achtige mechanic om complete constellations te veroveren.
beacons in de 'plex' op random ranges van de ander om eentonigheid van fleet comps wat te verminderen.
geen TCU/CBU gebeuren meer, alleen nog een enkele IHUB bash nadat een system vulnerable is ZONDER een timer
de plex mechanic geeft je genoeg tijd om te reageren, en als je met je complete alliance aan de andere kant van eve zit te blobben dan verlies je gewoon een constellation voordat je wat terug kan doen
kleinere gangs verdeelt over meerdere systems, minder TIDI, geen blobs.
beter dan nu in ieder geval.
acceleration gates en fleet size limits erop samen met een FW achtige mechanic om complete constellations te veroveren.
beacons in de 'plex' op random ranges van de ander om eentonigheid van fleet comps wat te verminderen.
geen TCU/CBU gebeuren meer, alleen nog een enkele IHUB bash nadat een system vulnerable is ZONDER een timer
de plex mechanic geeft je genoeg tijd om te reageren, en als je met je complete alliance aan de andere kant van eve zit te blobben dan verlies je gewoon een constellation voordat je wat terug kan doen
kleinere gangs verdeelt over meerdere systems, minder TIDI, geen blobs.
beter dan nu in ieder geval.
Maar het probleem is, het blijft Faction Warfare. En FW is gewoon über saai, FW is enorm herhalend en ik zie dit niet als een oplossing voor 0.0.
Ik ben bijvoorbeeld wel voor een cyno dat fungeert zoals een wormhole (massa van het schip is bepalend ipv dat het op tijd is gebaseerd).
Ik ben bijvoorbeeld wel voor een cyno dat fungeert zoals een wormhole (massa van het schip is bepalend ipv dat het op tijd is gebaseerd).
dan ga je gewoon meer cyno's krijgen, veel te makkelijk aan aan te passen