copy-paste-translate van goon forums oid?stealthgun schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 13:47:
Ehm ik weet het niet hoor maar er zijn al een heel aantal ihubs in reinforce... en kan nog niet echt zeggen dat er een antwoord is vanuit n3 kant. Er zit maar 1 blob in het hele verhaal en dat is over de slow-cat (wat ook gewoon een blob is) dus ik weet niet waar je het blob deel vandaan haalt.
En trouwens dit is razor en die hebben nog niet echt gedeloyed in the curse war. Ik denk dat razor nog komt ik heb gisteren met ze geschoten op een ihub
Daarbij als n3 1000 man bij elkaar kon sprokkelen zouden zij dat ook inzetten. Zit nou niet hun kleine nummers te verdedigen met het feit dat cfc gewoon meer heeft.
FCON heeft deze week ook de order gekregen om volledig de deployen, we hebben nu al seige bomber fleets van 150man. Dit beloofd dus nog wat.
Het is en blijft een feit dat CFC de grootste coalitie in EvE is en ja dat brengt mee dat je waarschijnlijk ook meer mensen in een schip kan krijgen he. De oorlog die n3 heeft hebben ze zelf gevraagd.
Als zij niet hun slowcat fleet hadden gedropped op een fleet van de CFC was de CFC gewoon nog een kleine partij die wat ondersteuning voor stainwagon was. Niks meer, niks minder.
N3 wou oorlog N3 heeft oorlog en ik weet zeker dat ze die gaan verliezen. Vooral omdat ze niet 1000man tegelijk in een schip hebben. Het antwoord voor de slowcat is er al.
@XzeroD: Denk ook dat dit voor jou beetje ver-van-je-bed show isdit is echt een null-sec ding. Ik zit aan de CFC kant (de vijand van De_Bastaard zeg maar) dus ik moet wel weer lachen dat n3 denk dat ze hun sov nog kunnen houden
Tot nu toe heeft n3 meeste sov wel kunnen houden. Ik zit zelf in immensea, ken timerboard en heb gister weer een stukje sov zien droppen - en weer terug zien komen. Tot nu toe ben ik niet onder de indruk van de warefforts van welke 'vijand' dan ook. Enige alliances waar ik als renter in-game enig respect voor heb zijn solar, DoD en vooral BL.
Sowieso vind ik tweakers geen plek voor dit 'wij zijn beter' gezwets. Zeker niet in 'N3 wou oorlog n3 krijgt oorlog'. Dit is pure force-fed propaganda - mag je gerust ergens anders houden.
Ik zie gewoon een enorme groep spelers erg veel lol hebben. Ik moet stiekum lachen als ik mijn alliance members weer hoor klagen over afk-cloakers, inties die ineens op je zitten en black-ops drops. MAar uiteindelijk is het een spel, en communiceren we hier out-of-game. Op geen enkele manier vind ik bijvoorbeeld in je post terug dat je een eve-speler bent die toevallig bij een kant hoort. In plaats daarvan zie ik iemand die zich totaal vereenzelfigd met een groepje pixels gestuurd door mittens. (Iemand die ik daarentegen wel weer briljant vind, al mag ik 'm niet). En de prachtige actie van dbrb, kan ik heel erg om lachen.
Laatst kwam RnK ff langs - gelijk moest ik hier aan denken:
(Disclaimer - ik ben blue voor PL - heb tussen hun fleet gehangen in een juicy viator)