Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 17:43
stealthgun schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 13:47:
Ehm ik weet het niet hoor maar er zijn al een heel aantal ihubs in reinforce... en kan nog niet echt zeggen dat er een antwoord is vanuit n3 kant. Er zit maar 1 blob in het hele verhaal en dat is over de slow-cat (wat ook gewoon een blob is) dus ik weet niet waar je het blob deel vandaan haalt.

En trouwens dit is razor en die hebben nog niet echt gedeloyed in the curse war. Ik denk dat razor nog komt ik heb gisteren met ze geschoten op een ihub :)

Daarbij als n3 1000 man bij elkaar kon sprokkelen zouden zij dat ook inzetten. Zit nou niet hun kleine nummers te verdedigen met het feit dat cfc gewoon meer heeft.

FCON heeft deze week ook de order gekregen om volledig de deployen, we hebben nu al seige bomber fleets van 150man. Dit beloofd dus nog wat.

Het is en blijft een feit dat CFC de grootste coalitie in EvE is en ja dat brengt mee dat je waarschijnlijk ook meer mensen in een schip kan krijgen he. De oorlog die n3 heeft hebben ze zelf gevraagd.

Als zij niet hun slowcat fleet hadden gedropped op een fleet van de CFC was de CFC gewoon nog een kleine partij die wat ondersteuning voor stainwagon was. Niks meer, niks minder.

N3 wou oorlog N3 heeft oorlog en ik weet zeker dat ze die gaan verliezen. Vooral omdat ze niet 1000man tegelijk in een schip hebben. Het antwoord voor de slowcat is er al.

@XzeroD: Denk ook dat dit voor jou beetje ver-van-je-bed show is :) dit is echt een null-sec ding. Ik zit aan de CFC kant (de vijand van De_Bastaard zeg maar) dus ik moet wel weer lachen dat n3 denk dat ze hun sov nog kunnen houden :)
copy-paste-translate van goon forums oid?

Tot nu toe heeft n3 meeste sov wel kunnen houden. Ik zit zelf in immensea, ken timerboard en heb gister weer een stukje sov zien droppen - en weer terug zien komen. Tot nu toe ben ik niet onder de indruk van de warefforts van welke 'vijand' dan ook. Enige alliances waar ik als renter in-game enig respect voor heb zijn solar, DoD en vooral BL.

Sowieso vind ik tweakers geen plek voor dit 'wij zijn beter' gezwets. Zeker niet in 'N3 wou oorlog n3 krijgt oorlog'. Dit is pure force-fed propaganda - mag je gerust ergens anders houden.

Ik zie gewoon een enorme groep spelers erg veel lol hebben. Ik moet stiekum lachen als ik mijn alliance members weer hoor klagen over afk-cloakers, inties die ineens op je zitten en black-ops drops. MAar uiteindelijk is het een spel, en communiceren we hier out-of-game. Op geen enkele manier vind ik bijvoorbeeld in je post terug dat je een eve-speler bent die toevallig bij een kant hoort. In plaats daarvan zie ik iemand die zich totaal vereenzelfigd met een groepje pixels gestuurd door mittens. (Iemand die ik daarentegen wel weer briljant vind, al mag ik 'm niet). En de prachtige actie van dbrb, kan ik heel erg om lachen.

Laatst kwam RnK ff langs - gelijk moest ik hier aan denken:

(Disclaimer - ik ben blue voor PL - heb tussen hun fleet gehangen in een juicy viator)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Ashrah schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 16:29:
Vouch geld bijna overal tegenwoordig dacht ik.

NC. hier tegenwoordig (Evolution)
Bij ons geld dat niet (The Bastards), toch staan wij op plek 79 bij battleclinic. Wij recruiten op hoe een persoon is, niet op epicness. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-08 18:59
Het "Als zij niet hun slowcat fleet hadden gedropped op een fleet van de CFC was de CFC gewoon nog een kleine partij die wat ondersteuning voor stainwagon was. Niks meer, niks minder." deel was gewoon een feit.

Maar ok ik zal mij proberen minder te-uiten in de pro-cfc kant. Geef je gelijk dat niet de plek voor het 'wij zijn beter' gepraat is.

Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-02 18:04
wat hebben jullie toch met battleclinic, anabaric is er zelfs een mod op hun forums

die plek 79 moet je alleen echt met een brok zout nemen, battleclnic heeft erg weinig API keys

https://zkillboard.com/corporation/1449814438/

daar zitten jullie op plaats 400 voor aantal kills en 700 voor kill value

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
stealthgun schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 16:48:
Het "Als zij niet hun slowcat fleet hadden gedropped op een fleet van de CFC was de CFC gewoon nog een kleine partij die wat ondersteuning voor stainwagon was. Niks meer, niks minder." deel was gewoon een feit.

Maar ok ik zal mij proberen minder te-uiten in de pro-cfc kant. Geef je gelijk dat niet de plek voor het 'wij zijn beter' gepraat is.
Feit? 8)7

Je hebt zeker nooit een goonfleet langs zien komen? Er is weinig lol aan een goonfleet van 200+ members die langs komt zetten. En dan te bedenken dat de grootste fleet van n3 die ik heb gezien 80 man was? Goons kunnen als grootste coalitie (jouw woorden) nooit een kleine partij zijn. En de slowcat doctrine is een antwoord op een antwoord op een antwoord van doctrines. Als dat *de* reden is voor een coalitie om voluit te gaan, hoef ik dus niet bang te zijn dat er een antwoord komt? Zoals long range dreads? Kom op, welke idioot haalt het in zijn hoofd meer dan een fleet te vullen met naglfars en *geen* escalatie te verwachten? Het enige feit dat ik in je argument lees is dat je werkelijk denkt dat dit om stainwagon gaat. DoD is toevallig gelieerd aan stainwagon. Maar solar is *zeker* geen stainwagon. En je mag best pro-CFC zijn. Maar doe dat als-je-blieft op goede argumenten.

Bijvoorbeeld: Hoewel niet echt succesvol objectief gezien, waren de deployments van fcon en gents erg lastig voor n3 :) Lees ook http://jestertrek.blogspo...2/overwhelming-force.html van jester. Zelfs met 'insta-travel' was dit front gewoon erg belangrijk. Als je daarnaast de deployments in geminate meeneemt, was non-goon cfc gewoon goed bezig.

Wat nu verandert is dat cfc nu hardop zegt zich te committen. Wat ze eigenlijk al halfslachtig deden in mijn ogen. Ik kijk uit naar de aankomende weken. De laatste nodecrash was alleen maar een tussenconclusie die je al van verre zag aankomen. Ongeacht de uitkomst hoop ik er meer van te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
We zullen zien :) We will meet in battle :D
Ook aan CFC kant heeft iedereen wel zin in een full-on-war...

Het is ook wel een beetje welles nietus aan het worden, ik kan natuurlijk ook niet lezen wat n3 schrijft, andersom kan n3 dat ook minder aan de CFC kant.

We zullen zien ik zal het nu wat meer laten rusten om het niet in een totale welles nietus topic te laten escaleren.

Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stealthgun schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 19:05:
We zullen zien :) We will meet in battle :D
Ook aan CFC kant heeft iedereen wel zin in een full-on-war...

Het is ook wel een beetje welles nietus aan het worden, ik kan natuurlijk ook niet lezen wat n3 schrijft, andersom kan n3 dat ook minder aan de CFC kant.

We zullen zien ik zal het nu wat meer laten rusten om het niet in een totale welles nietus topic te laten escaleren.
Ik heb in N3 en CFC gezeten, hell ik heb ook in TEST en IRC gezeten! Ik was erg teleurgesteld in het gemiddelde niveau op PVP gebied bij de CFC wat niet wil zeggen dat niemand het daar snapt, kan of wil. Wel is het mijn observatie dat de gemiddelde CFC-er lager in skillpoints zit maar ook in daadwerkelijke kennis van de game mechanics. het enige dat ze erg goed doen is blobben en piepen als ze het dan alsnog niet kunnen winnen.

breek me de bek over razor helemaal niet open mijn god wat een cry babies. weet nog goed dat ze gevechten zochten met IRC ik zat toen in UVIM die in CFC zat. razor liep te klagen omdat ze een gevecht waar ze DIK in de meerderheid waren met kansloze getallen verloren, piepen en janken om hulp toen werdt IRC geblobbed beyond normal en toen waren ze ineens stoer dikke praatjes: "we hebben ze geowned" "haha dat zal ze leren"

best dat je in CFC zit en d:)b dat het je er bevalt, maar wees wel een beetje eerlijk en realistisch aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20:36

madpilot0

I ain't mad

^Yep, ik heb in TEST en N3 gezeten, de test fleets waren eerst nog wel leuk, maar naderhand de FC's allemaal naar andere alliances gingen en er gewoon geen goeien meer waren was de lol er snel af. In N3 ben ik bijna niet met vloten mee geweest maar die rolden allemaal met dezelfde tactieken als de rest alleen hun fc's waren niet heel goed.

Moet zeggen dat PL me best bevalt weer. (Alleen jammer van die ene ishtar die ik kwijt ben vandaag :9 )

Ik vind trouwens wel het spel in het geheel een stuk minder interessant als dat het 4 jaar terug was. het heeft nu een beetje een endgame gevoel (een sphere van carriers die een blob van titans omringt)...

Die kleine roams van 10-15 man, 2 logi, 2 sabres, 2 inties en de rest puur DPS zie je eigenlijk niet meer in 0.0 en kunnen ook bijna niet meer uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:40
Fyi blob is gewoon met een overmacht aan mensen tegen de ander vechten. Met equal numbers wint de cfc niet dus zie je de tears over de slowcats. Want ja, je zult als alliance met veel sp en isk ook eens betere schepen vliegen in Eve zonder 'blobber' te zijn.

Laat de cfc dan maar eens met supercaps komen. Bring it on :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
XzeroD schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 16:45:
[...]

Bij ons geld dat niet (The Bastards), toch staan wij op plek 79 bij battleclinic. Wij recruiten op hoe een persoon is, niet op epicness. :9
Lekker uitlokken weer, Vouches gaan over security niet hoe groot je epeen is.
stealthgun schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 16:48:

Bullshit dit was al nadat Mittani had gepost dat Vince de duivel is.

[ Voor 35% gewijzigd door Ashrah op 21-12-2013 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij vertellen hoe lang het duurt voor mijn account weer actief is als ik plex for hours gebruik? instantly of moet ik X tijd wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:49

_Apache_

For life.

direct, is mijn ervaring.

Alleen is het nu EVE offline, client crashte.. en inloggen was niet meer mogelijk..

AH, het werkt weer :-)

[ Voor 12% gewijzigd door _Apache_ op 22-12-2013 00:40 ]

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Verwijderd schreef op zondag 22 december 2013 @ 00:25:
kan iemand mij vertellen hoe lang het duurt voor mijn account weer actief is als ik plex for hours gebruik? instantly of moet ik X tijd wachten?
Dit is instant en duurt 4 uur als je daarna geen plex hebt gebruikt wordt deze functie van je account gehaald en is zeer moeilijk weer terug te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

stealthgun schreef op zondag 22 december 2013 @ 01:31:
[...]

Dit is instant en duurt 4 uur als je daarna geen plex hebt gebruikt wordt deze functie van je account gehaald en is zeer moeilijk weer terug te krijgen.
Moeilijk niet. Als je het niet alleen maar misbruikt. Ik heb het een keer 'misbruikt' om te kijken welke skills ik ook alweer had. Later moest ik reactivaten maar kon niet -> Petition -> Knopje was terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AerosPhere
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-09 13:02
Hurray voor mobile depots die dus geen mail sturen als ze in reinforcement worden geschoten! \o/

Heb in ieder geval iemand een leuke kerst bezorgd. Kan er even geen lossmail bijhalen, maar het was een refit voor mijn tengu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
madpilot0 schreef op zondag 22 december 2013 @ 14:29:
[...]

Moeilijk niet. Als je het niet alleen maar misbruikt. Ik heb het een keer 'misbruikt' om te kijken welke skills ik ook alweer had. Later moest ik reactivaten maar kon niet -> Petition -> Knopje was terug :)
Ok ik dacht altijd dat CCP daarin strenger was geworden :)

Nog een leuk filmpje :)

[ Voor 10% gewijzigd door stealthgun op 22-12-2013 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:55

Sorki

world wide wubbish

Smaken verschillen.

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:17
Ik ben ook weer begonnen. Heb met de vorige steam-sale het spel aangeschaft, met 1 maand tegoed.
Toen heb ik opzij gelegd, omdat ik saai vond.

Maar toch is het weer gaan kriebelen :)
Ben benieuwd of ik het nu wel volhou!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Ryur schreef op zondag 22 december 2013 @ 21:34:
Ik ben ook weer begonnen. Heb met de vorige steam-sale het spel aangeschaft, met 1 maand tegoed.
Toen heb ik opzij gelegd, omdat ik saai vond.

Maar toch is het weer gaan kriebelen :)
Ben benieuwd of ik het nu wel volhou!
Wat ben je van plan te gaan doen?

En welkom, zitten hier veel verschillende mensen die het spel bijna allemaal anders spelen.
Je kan ons dus alles vragen.

[ Voor 14% gewijzigd door stealthgun op 22-12-2013 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:17
stealthgun schreef op zondag 22 december 2013 @ 21:37:
[...]

Wat ben je van plan te gaan doen?

En welkom, zitten hier veel verschillende mensen die het spel bijna allemaal anders spelen.
Je kan ons dus alles vragen.
Eerst van plan om nogmaals de Tutorials op mijn gemakje door te spelen.
Maar ik denk dat Military mij het meest ligt, alleen is dat ook Solo te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Niet echt, als je dat zou willen kan je als beste een militia corp joinen.

De turorials zijn de laatste tijd een stuk verbeterd. Wat je ook zou kunnen proberen is missions te doen (daarmee vecht je tegen npc's en dat is in high-sec opzich best veilig te doen kan je wat geld verdienen.

Als je echt pvp zou willen kan je dus als beste een militia corp joinen (dat is faction warfare). Of gewoon een andere pvp corp.

Mocht je wat groter willen denken en spelen kan je bv ook een null-sec corp (in een alliance) joinen daarvan zijn er genoeg. Niet alle zijn echt newbie vriendelijk. Maar mocht je van echt groote fleets houden (1000+) dat is dat bv een perfecte optie.

Dus ja je moet je vooral af vragen wil je alleen maar pve of pve of een hybrid van de 2 en hoe groot wil je?
Mijn corp is bv 55 man groot maar wij zijn onderdeel van een alliance van 3000 mensen en een coalitie die nog vele malen groter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Ik voel de liefde :/
lethalnl schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 16:49:
wat hebben jullie toch met battleclinic, anabaric is er zelfs een mod op hun forums

die plek 79 moet je alleen echt met een brok zout nemen, battleclnic heeft erg weinig API keys

https://zkillboard.com/corporation/1449814438/

daar zitten jullie op plaats 400 voor aantal kills en 700 voor kill value
Ik zelf heb niks met battleclinic het is gewoon een website op het i-net, wat Anabaric er mee doet is zijn ding :) Daarnaast weer wat geleerd ;)
Ashrah schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 00:55:
[...]
Lekker uitlokken weer, Vouches gaan over security niet hoe groot je epeen is.
Heeft niks met uitlokken te maken hoor snap niet waar je dat vandaan haalt, het was gewoon puur een constatering :? Daarnaast denk ik dat elke corp zijn eigen regels heeft wat betreft Vouches en het niet alleen over security gaat maar dat is mijn mening. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:13

nwagenaar

God, root. What's the differen

Je ziet deze manier van recruiten vaak bij WH-corps, corps/alliances met veel SP en de diverse vrienden-corps.

Vouches worden over het algemeen alleen gebruikt door corps om bekenden binnen te halen. Het zorgt er voor dat de kans op een awoxer/corpthief aanzienlijk wordt verminderd, het zorgt voor meer cohesie en een familiegevoel en vaak zal een persoon alleen maar applyen omdat hij daar de motivatie voor heeft.
Daarbij is de voucher vaak ook sponsor (van informatie, niet per direct ISK) en een klangbord op het moment dat die persoon vragen heeft of iets verkeerd doet.

IMHO een behoorlijk goed systeem om diverse risico's te beperken; maar op het moment dat er iets gebeurd (awox/corpthief) dan zijn de gevolgen vaak groot.

Wat betreft BattleClinic; het is wel een goede tool om bepaalde informatie te achterhalen (voornamelijk met wie vliegt ie vaak). Maar het mist extreem veel kills. Volgens BattleClinic zit ik ergens rond plaats 15.000 terwijl eve-kill (en zkillboard) zegt dat ik rond plaats 2750 zit. :+

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

nwagenaar schreef op maandag 23 december 2013 @ 11:06:
Je ziet deze manier van recruiten vaak bij WH-corps, corps/alliances met veel SP en de diverse vrienden-corps.

Vouches worden over het algemeen alleen gebruikt door corps om bekenden binnen te halen. Het zorgt er voor dat de kans op een awoxer/corpthief aanzienlijk wordt verminderd, het zorgt voor meer cohesie en een familiegevoel en vaak zal een persoon alleen maar applyen omdat hij daar de motivatie voor heeft.
Daarbij is de voucher vaak ook sponsor (van informatie, niet per direct ISK) en een klangbord op het moment dat die persoon vragen heeft of iets verkeerd doet.

IMHO een behoorlijk goed systeem om diverse risico's te beperken; maar op het moment dat er iets gebeurd (awox/corpthief) dan zijn de gevolgen vaak groot.

Wat betreft BattleClinic; het is wel een goede tool om bepaalde informatie te achterhalen (voornamelijk met wie vliegt ie vaak). Maar het mist extreem veel kills. Volgens BattleClinic zit ik ergens rond plaats 15.000 terwijl eve-kill (en zkillboard) zegt dat ik rond plaats 2750 zit. :+
Ah kijk uitleg _/-\o_

Zeer duidelijk verhaal, snap inderdaad als je alleen mensen binnenhaalt die al mensen binnen de groep kennen dat het makkelijker is. Ook niet zo akward gelijk :9. Scheelt wel inderdaad als iemand een vriend/vriendin binnen haalt dat die als ware als recruiter gezien kan worden en daarop aangesproken kan worden, immers haalde die hem binnen.

Maar als het zo'n goed systeem is, waarom zijn de gevolgen dan zo groot bij awox/corpthief, Het systeem is toch juist bedoeld om dit tegen te gaan ?

Inderdaad wat betreft BattleClinic, waarom heeft deze zo weinig api key's. Te laat ingestapt als community of werken die andere gewoon fijner/beter ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

XzeroD schreef op maandag 23 december 2013 @ 11:15:
[...]
Ah kijk uitleg _/-\o_

Zeer duidelijk verhaal, snap inderdaad als je alleen mensen binnenhaalt die al mensen binnen de groep kennen dat het makkelijker is. Ook niet zo akward gelijk :9. Scheelt wel inderdaad als iemand een vriend/vriendin binnen haalt dat die als ware als recruiter gezien kan worden en daarop aangesproken kan worden, immers haalde die hem binnen.
Precies. Over het algemeen hoeft de recruiting director alleen een API-check te doen. Daarna volgt vaak een kleine interview en ben je binnen. En vliegen met vrienden is gewoon een stuk leuker.
Maar als het zo'n goed systeem is, waarom zijn de gevolgen dan zo groot bij awox/corpthief, Het systeem is toch juist bedoeld om dit tegen te gaan ?
Omdat mensen die applyen over het algemeen (ingame) vrienden of goede bekenden zijn; is er ook een verhoogde vorm van vertrouwen richting die persoon. Zoals ik al zei, het gaat voornamelijk om cohesie en familiegevoel. Dus de kans dat je op den duur meer roles en verantwoordelijkheden krijgt toebedeeld is al een stuk groter; zeker als je een beetje je best doet en laat zien dat je de corp/alliance wilt helpen.

Bij de grote "ik accept iedereen met een pols"-alliances/corps kom je makkelijker binnen, maar is de top vaak paranoide en duurt het gigantisch lang alvorens je meer verantwoordelijkheden krijgt. Uiteraard heb je ook vouch corps die ook paranoide zijn.

De meese corps die het vouch systeem gebruiken hebben ook veel assets en/of ISK (hence mijn opmerking dat op dat moment de gevolgen groot kunnen zijn). Dus als je dan toegang krijgt en ze hebben bepaalde zaken niet goed dichtgezet; dan wordt het wel heel erg makkelijk om de corp/alliance wallet te legen of om spullen (zowel op corp, alliance als persoonlijk niveau) te stelen.

Onlangs hoorde ik van een vriend van mij die in een WH-corp (vouch only) zit dat ze een nieuwe wormhole waren binnengegaan en de member-posses niet (goed) hadden gelocked. Iemand zat amper een week in deze corp en hij vertrok even met circa 10B tot 15B aan assets. Oops :+
Inderdaad wat betreft BattleClinic, waarom heeft deze zo weinig api key's. Te laat ingestapt als community of werken die andere gewoon fijner/beter ?
BattleClinic was volgens mij eerder dan eve-kill. Maar eve-kill heeft gewoon zijn backend goed voor elkaar. Daarbij is BattleClinic een rotpagina om in te navigeren; ik erger me nog steeds dat ze de zoek optie in het midden hebben staan (als je bovenaan zoekt, zoek je dus op de battleclinic pagina's en niet op de killboard van een systeem/persoon/corp/etc).

[ Voor 10% gewijzigd door nwagenaar op 23-12-2013 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
battleclinic heeft een complete verbouwing nodig wil het beter worden

als de helf van je scherm wordt gevult door banner ads beweeg ik al naar het kruisje

de layout is kut, browsen is kut, zoeken zit op een rotplek en er is bijna geen community support

en als allerbelangrijkste...je kan niet shitposten in de comments

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

lethalnl schreef op maandag 23 december 2013 @ 11:49:
battleclinic heeft een complete verbouwing nodig wil het beter worden

als de helf van je scherm wordt gevult door banner ads beweeg ik al naar het kruisje

de layout is kut, browsen is kut, zoeken zit op een rotplek en er is bijna geen community support

en als allerbelangrijkste...je kan niet shitposten in de comments
100% gelijk van die banners, die zijn gewoon knap irritant. Voor de rest duidelijk :9
nwagenaar schreef op maandag 23 december 2013 @ 11:28:
[...]

Precies. Over het algemeen hoeft de recruiting director alleen een API-check te doen. Daarna volgt vaak een kleine interview en ben je binnen. En vliegen met vrienden is gewoon een stuk leuker.
Ik kende helaas niemand die EvE speelde (nog steeds geen real life vrienden overigens :P), vindt het nu wel enorm fijn dat ik wel mensen ken. Maakt het inderdaad een stuk leuker.
[...]
Omdat mensen die applyen over het algemeen (ingame) vrienden of goede bekenden zijn; is er ook een verhoogde vorm van vertrouwen richting die persoon. Zoals ik al zei, het gaat voornamelijk om cohesie en familiegevoel. Dus de kans dat je op den duur meer roles en verantwoordelijkheden krijgt toebedeeld is al een stuk groter; zeker als je een beetje je best doet en laat zien dat je de corp/alliance wilt helpen.

Bij de grote "ik accept iedereen met een pols"-alliances/corps kom je makkelijker binnen, maar is de top vaak paranoide en duurt het gigantisch lang alvorens je meer verantwoordelijkheden krijgt. Uiteraard heb je ook vouch corps die ook paranoide zijn.

De meese corps die het vouch systeem gebruiken hebben ook veel assets en/of ISK (hence mijn opmerking dat op dat moment de gevolgen groot kunnen zijn). Dus als je dan toegang krijgt en ze hebben bepaalde zaken niet goed dichtgezet; dan wordt het wel heel erg makkelijk om de corp/alliance wallet te legen of om spullen (zowel op corp, alliance als persoonlijk niveau) te stelen.

Onlangs hoorde ik van een vriend van mij die in een WH-corp (vouch only) zit dat ze een nieuwe wormhole waren binnengegaan en de member-posses niet (goed) hadden gelocked. Iemand zat amper een week in deze corp en hij vertrok even met circa 10B tot 15B aan assets. Oops :+
Ah op die fiets, dan zou een paranoide top + vouch het beste werken nog :P Al zul je er altijd mensen tussen hebben die het niet boeit hoelang het duurt zolang ze maar stuff krijgen.
[...]

BattleClinic was volgens mij eerder dan eve-kill. Maar eve-kill heeft gewoon zijn backend goed voor elkaar. Daarbij is BattleClinic een rotpagina om in te navigeren; ik erger me nog steeds dat ze de zoek optie in het midden hebben staan (als je bovenaan zoekt, zoek je dus op de battleclinic pagina's en niet op de killboard van een systeem/persoon/corp/etc).
Duidelijk! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Vraagje! Stel ik plaats een bounty op iemand, krijgt deze persoon dan te weten dat ik een bounty op hem/haar heb geplaatst of is dat ergens terug te zoeken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

XzeroD schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 14:36:
Vraagje! Stel ik plaats een bounty op iemand, krijgt deze persoon dan te weten dat ik een bounty op hem/haar heb geplaatst of is dat ergens terug te zoeken ?
De persoon in kwestie krijgt een mailtje dat persoon X een bounty van xxxx ISK op hem heeft geplaatst:
Bounty placed on you
From: CONCORD
Sent: XXXX.XX.XX XX:XX

XXXXX placed XXXXXXx ISK in bounty on your head.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

nwagenaar schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 14:43:
[...]

De persoon in kwestie krijgt een mailtje dat persoon X een bounty van xxxx ISK op hem heeft geplaatst:

[...]
Ah duidelijk, in de corp gingen mensen voor de fun kleine bounties op elkaar plaatsen vandaar :9 Geen mailtje gehad gelukkig ;)

• Loekoe
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 20:25
Ja, ik ga hier aan beginnen. Geen idee wat ik er van moet verwachten (wat een taal hier!), maar ik heb gehoord dat het spel een stuk toegankelijker is geworden voor newbies. Ik zal dit topic volgen. :)

Heeft er iemand misschien een mooie referal-trial in de aanbieding voor mij? Dan doe ik hier vast iemand dubbel plezier.

• nwagenaar

nwagenaar

Gebruik deze link: https://secure.eveonline....ba1b8a195b49&action=buddy

Mocht jij je abo omzetten naar een full account, dan deel ik de plex met jou :)

• Loekoe
nwagenaar schreef op donderdag 26 december 2013 @ 02:00:
Gebruik deze link: https://secure.eveonline....ba1b8a195b49&action=buddy

Ah, mooie dingen. :) Dank.

• nwagenaar

nwagenaar

Stuur mij even een brichtje ingame naar Shallente en ik geef je ook even wat startkapitaal :)

• stealthgun
Stuur ook maar een berichtje naar Stealthgun :) ik heb ook wel wat isk voor je :) het is toch kerst he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Wie van jullie doet FW missies/plexen?

Met missies verdien je de meeste isk, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

De_Bastaard schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 19:12:
Wie van jullie doet FW missies/plexen?

Met missies verdien je de meeste isk, toch?
Je kan schijnbaar met minmatar FW missies 600m/1b / uur verdienen door een inty en een bomber te gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
  • Laatst online: 20-09 05:06
madpilot0 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 19:22:
[...]

Je kan schijnbaar met minmatar FW missies 600m/1b / uur verdienen door een inty en een bomber te gebruiken
Ow do explain? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Kan het zo even niet terugvinden maar het was iets in de trend van
met je inty langs bepaalde mission FW systemen. Daar accepteer je bepaalde missies (die je met n bomber kan doen). Vervolgens als je het cirkeltje rond bent pak je je bomber en ga je alle missies doen. Je doet alleen de missies waarbij je 1 structure of 1 bepaalde battleship ofzo moet slopen. Dit kan je (speed) tanken in een bomber. Cirkeltje rond is isk en LP erbij.

Fakeedit:

Route:
Dal I - Tribal Liberation Force Logistic Ѕupport (STARTING PОINT)

Eszur III - Tribal Libеratіon Force Assembly Plant

Ebolfer V - Tribal Liberation Force Testing Facilities

Floseswin IV - Tribal Liberation Force Logistic Support

Hadozeko II - Tribal Liberation Force Logistic Support

Auner VI - Tribal Liberation Force Logistic Support

Amo II - Tribal Liberation Force Logistic Support

Hek VII - Tribal Liberation Force Logistic Support

Anher I - Tribal Liberation Force Logistic Support

Ofstold IV - Tribal Liberation Force Logistic Support

Orfrold IV - Tribal Liberation Force Logistic Support

Gukarla V - Tribal Liberation Force Logistic Support

Lulm IV - Tribal Liberation Force Logistic Support (Remove these three for a shorter route with less missions)

Olfeim IV - Tribal Liberation Force Logistic Support (Remove these three for a shorter route with less missions)

Abudban IV - Tribal Liberation Force Logistic Support (Remove these three for a shorter route with less missions)

missies:
Оnly accеpt the followіng missions:
- Supply Interdiction (industrial)
- Shades of Grey (Industrial)
- Roidiest Rage (Industrial)
- The Cost of Hubris (commander)
- Lethal Strike (commander)
- Reprisal (commander)

Edit:

de echte source ook gevonden :)
http://forum.eveuniversit...cda4a13525b6cf2ce9e0103b0

[ Voor 3% gewijzigd door madpilot0 op 27-12-2013 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
Hmmz interressant, thanks!

Ben al dagen met level 4 missions bezig maar vind het nog traag gaan. Was al aan het kijken naar incursions maar zal dit zeker eens doorlezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Wie van jullie doet die minmatar fw stuff of wilt t gaat doen? Ik heb een alt aangemaakt ervoor :) 5,- bij steam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
Goed idee (denk ik, moet nog ff kijken wat ik ga doen, wil liever niet voor 2 accounts betalen straks).
Maar ik ga dit zeker proberen en zo te zien zal hier ook wel wat trainingstijd in moeten gaan.

Ben nu al een paar dagen met missies bezig maar gaat me toch te traag.

[ Voor 15% gewijzigd door Raven__NL op 27-12-2013 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
is er echt geld te vredienen in die fw? ik dacht dat het gewoon pvp was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 12:42
Jup, met FW (missions) kan je heel goed LP cashen wat je weer kan omzetten in grote hoeveelheden ISK. Dit begint wel pas een beetje interessant te worden vanaf tier 3 en bij voorkeur 4 geloof ik. De missions zijn enkel PvE, je hebt uiteraard wel kans dat een red je systeem binnen komt en achter je aan komt.

Eve char: Warock <TEST>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekoe
Eerste dagen in het EVE-universum bevallen me goed. Rustig aan het spelen, enkele uurtjes per dag. Een aantal niet nader te noemen GoT'ers hebben me flink op we geholpen. Ga komende dagen op het gemak alle career paths doorlopen, dan zien we weer verder. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessesteinen
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 24-08 08:24

jessesteinen

Nec spe, nec metu.

Woei nu begint het ook weer te jeuken bij me; ben er een jaartje of 3 geleden mee gestopt (2 accounts, mining/industry in nullsec) maar toen ik gisteren de soundtrack weer hoorde, kreeg ik toch serieus zin om weer een character te starten.
Ik loop alleen een paar jaar achter; neig nu naar militia/FW. Is dat goed te doen tegenwoordig, zowel qua investering in tijd als qua ISK returns? FW was nét uit toen ik wegging. Ik kan me moeilijk committeren aan veel vaste tijd samen spelen met anderen.

The geek shall inherit the earth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
Met FW heb je in mijn ervaring op ieder moment van de dag wel wat te doen. Of je nou in je eentje plexes gaat doen of je bij een bestaande running fleet aansluit... Het is in ieder geval een erg toegankelijk onderdeel van Eve, een frig+fit is alles wat je nodig hebt.

Het doen van mission (level 1+2 agents) kan ook prima in een frig, level 3+4 gaat richting een stealth bomber wat ~23 dagen + omliggende skills (zeg 40 dagen in totaal) ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessesteinen
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 24-08 08:24

jessesteinen

Nec spe, nec metu.

sPENKMAN schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 14:24:
Het doen van mission (level 1+2 agents) kan ook prima in een frig, level 3+4 gaat richting een stealth bomber wat ~23 dagen + omliggende skills (zeg 40 dagen in totaal) ligt.
Alleszins te doen dus, klinkt goed. Ik denk dat ik maar weer eens ga registreren!
Als iemand een invite heeft, dan hebben we er allebei wat aan :>

The geek shall inherit the earth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven__NL
jessesteinen schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 15:01:
[...]

Alleszins te doen dus, klinkt goed. Ik denk dat ik maar weer eens ga registreren!
Iedereen mag die wel btw gebruiken hoor ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Raven__NL op 28-12-2013 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nwagenaar schreef op donderdag 26 december 2013 @ 02:00:
Raven__NL schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 15:15:
Iedereen mag die wel btw gebruiken hoor ;)
voor beiden het is niet toegestaan buddy links te posten hier. PM is de way to go

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Pm is inderdaad de eerlijke manier =) 1st come 1st serve :)

En aangeven dat je een berichtje gestuurd hebt scheelt de spam in de inbox van de vrager :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
jessesteinen schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 15:01:
[...]

Mocht je hem nog niet hebben dan heb ik er zojuist een verzonden. PLEX doen we uiteraard delen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekoe
Net vrij kansloos kapot geknald. Vind het allemaal nog maar best lastig, vooral als je niet weg kan warpen. Ach, morgen weer een kans hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Loekoe schreef op maandag 30 december 2013 @ 01:30:
Net vrij kansloos kapot geknald. Vind het allemaal nog maar best lastig, vooral als je niet weg kan warpen. Ach, morgen weer een kans hehe.
Heeft iemand je het principe van security al uitgelegd? :Y

Korte versie:
Linksboven in je scherm staat een nummer, dat kan van 0.0 - 1.0 gaan
van 0.5 - 1.0 is 'veilig' (waarom de ''? Zelfs Concord (EvE politie :9 ) kan je niet tegen ganken beschermen ;)
0.1 - 0.4 is lowsec. Dit betekend geen Concord, maar wel station en gate guns die de aanvaller beschieten.

0.0 is nullsec, geen regels, iedereen mag iedereen afschieten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
het gaat ook naar -1.0

hoewel het na 0.0 geen verschil maakt qua mechanics heeft een lagere truesec (de naam voor security status onder 0.0) invloed op de moeilijkheidsgraad van NPC's en spawn rate van anomalies.
het is makkelijker aan isk te komen des te lager de truesec is.

vroeger was alles in nullsec ook echt 0.0 en was de truesec niet zichtbaar maar bestond wel, dit is een tijd geleden veranderd voor het gebruiks gemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:49

_Apache_

For life.

Enige wat overblijft aan timer mechanics in 0.0 naar -1.0 is de weapons timer.. Als je bewust iemand of een structure aanvalt, mag je 60 seconden niet docken of jumpen.

[ Voor 5% gewijzigd door _Apache_ op 30-12-2013 12:46 ]

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 22:46
Ik kwam gisteren een C4 met C2 static tegen in onze chain die een large Angel tower had met alleen maar faction guns / ecm en 5 orca's, een onyx, een archon, een chimera en nog wat meuk floating in de forcefield :P

Eigenaar? Een Japanse corp zonder alliance met 18 members. Tof :P

Ben benieuwd hoe lang ze het gaan overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Dat soort corps/alliances worden binnen de kortste keren eruit gegooid.

Overigens vernam ik dat enkele WH entities onlangs een meeting hebben gehad. Het idee was om alle WH entities in een coalition te stoppen en 0.0 te invaden. Geen idee wat de uitkomst is (imho zullen de meeste WH entities hier geen interesse in hebben) en/of ze dit gaan doen; maar het idee is wel interessant. Ik ben alleen benieuwd hoe ze willen omgaan met al die WH-bearcorps van die 0.0 corps, het aantal spies zal dan aanzienlijk zijn :P

[ Voor 14% gewijzigd door nwagenaar op 31-12-2013 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
ik weet nog de laatste keer dat een W-space entity sov had

dat was exhale geloof ik

ze moesten toen hun station verdedigen...animo was echt 0,0, heel grappig

en die nullbears moeten echt deaud, laat ze maar lekker carrier ratten zodat we ze met interceptor gangs kunnen pakken.

[ Voor 27% gewijzigd door lethalnl op 31-12-2013 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Dat ze maar fijn CFC space aanvallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Gelukkig Nieuwjaar capsuleers!

En voor de duidelijkheid: deze coalitie gaat nooit gebeuren (iig, niet op niveau). Dus ik schat die kansen extreem laag in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:43
De_Bastaard schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 10:59:
Dat ze maar fijn CFC space aanvallen...
Doen ze vast niet, iets met bang en makkelijker anderen in de rug te steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-09 16:04
madpilot0 schreef op maandag 30 december 2013 @ 08:27:
[...]

Heeft iemand je het principe van security al uitgelegd? :Y

Korte versie:
Linksboven in je scherm staat een nummer, dat kan van 0.0 - 1.0 gaan
van 0.5 - 1.0 is 'veilig' (waarom de ''? Zelfs Concord (EvE politie :9 ) kan je niet tegen ganken beschermen ;)
0.1 - 0.4 is lowsec. Dit betekend geen Concord, maar wel station en gate guns die de aanvaller beschieten.

0.0 is nullsec, geen regels, iedereen mag iedereen afschieten :D
Toevoeging daarbij:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/s0xdG7U.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
w-space is tegenwoordig ook meer zoals 0.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
zolang daar geen null-sec local is zou WH space nog altijd voor de echte avonturiers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

haha dat plaatje bij low sec :P

0.0 mag dan wel niet aan regels onderworpen zijn, maar de meeste actie vindt toch wel plaats in low sec. De keren dat ik in null rond vlieg dan kom ik vrijwel nooit een fight tegen, vlieg in in low dan is er bijna overal wel iets te vinden. Mij zal je dan ook zeker meer in low vinden dan in null.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
dan moet je beter/sneller zoeken

interceptors zijn echt heel leuk daarmee

wij vliegen met een interceptor + interdiction nullified logi tengu's

je kan er alle ratters mee killen (mits je genoeg DPS hebt) maar echt vechten gaat niet.

onze enyo fleets kunnen dat weer beter, die grinden overal wel doorheen maar zijn niet immune voor bubbles.

het komt uiteindelijk op snelheid aan, als jij 10 jumps in een paar minuten doet dan zijn intel channels een stuk minder effectief.

echte fights moet je wat betere intel hebben, als wij met 100mn armor rondvliegen weten we meestal wel waar we wat kunnen vinden

je jumped 15 systems die nagenoeg leeg zijn en dan kom je opeens een fleet tegen.

lowsec daarintegen is in kleine groepjes idd heel makkelijk, vlieg gewoon een paar jumps en je komt al wel wat tegen
vooral in frigates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Ik heb ooit wel ns solo met een pilgrim door lowsec gevlogen. Nooit iets tegen gekomen

Wat vaak wel zo is is dat de massale gevechten in 0.0 plaatsvinden en de wat kleinere skirmishes in lowsec plaatsvinden (in het algemeen, zijn ook wel grote lowsec gevechten :+ )

Blijft het jammer vinden dat die kleinere gangs als LR hacs niet meer werken. Was best leuk om op 100km een andere gang lekker te snipen.

@lethal
PL (op dit moment) formed alleen maar die 100mn armor gangs of de zwaardere gangs om tegen een al vliegende gang te vechten (of waar we denken dat er iets gaat komen). De rest iets in de richting van black ops of soms intercepters.

[ Voor 22% gewijzigd door madpilot0 op 02-01-2014 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Vanavond weer een megafight :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Ik zag inderdaad al wat timers staan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AerosPhere
Iemand hier trouwens die het leuk lijkt om met een groepje Caracals, anomalies in een Class 1 Wormhole te gaan doen morgen avond (of binnenkort een keer)? we beginnen rond een uur of 10 (21:00 Eve time), locatie weet ik nog niet, ligt eraan waar de entrance/exit is die dag...

Ik ben al een tijdje bezig een corpje op te starten met een paar andere explorers, en gaan morgen onze eerste op richting unknown space doen.

(nb,: Ik ben de enige van de 3 met redelijke ervaring in wormholes, bijna een jaartje in een c6 geleefd, dus ik weet wel wat ik kan verwachten. Deze op is meer om de andere 2 een introductie te geven in noms in WH's :) )

onderstaande Caracal fit wordt gebruikt (mocht je iets niet kunnen fitten, alles behalve de tank kan gedownmod worden, maar liever niet):

Ballistic Control System II
Shield Power Relay II

Large Shield Extender II
Large Shield Extender II
Large Shield Extender II
Adaptive Invulnerability Field II
Adaptive Invulnerability Field II

Prototype 'Arbalest' Rapid Light Missile Launcher

Medium Core Defense Field Extender I
Medium Core Defense Field Extender I
Medium Anti-EM Screen Reinforcer I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
daarmee moet je C2 toch wel kunnen doen?

c3's word wat lastig zonder rep drones, maar c1 lijkt mij echt een nutteloze oefening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Paar osprey's mee, moet wel lukken dan toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
met logi kan je ook c3's wel doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AerosPhere
lethalnl schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 16:09:
daarmee moet je C2 toch wel kunnen doen?

c3's word wat lastig zonder rep drones, maar c1 lijkt mij echt een nutteloze oefening
In theorie zou het moeten kunnen ja :) stats van die caracal ligt ongeveer gelijk met een drake, op het verschil van missiles na..

ik/we hebben oorspronkelijk voor c1's gekozen als introductie, en ik heb laatst een hele mooi lege c1 gevonden, met een waslijst aan noms...

voor het geld hoeven we het inderdaad niet te doen, vooral niet met meerdere mensen :P maar het gaat nu even meer om de ervaring ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Zeker met wat drakes erbij zou een C3 inderdaad geen probleem moeten zijn :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rBKUEYz.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
nou sorry hoor maar vandaag wou PL niet eens vechten... we hadden 250 domi's in hun staging en ze kwamen niet.

Ik weet dat je graag n3 propaganda wil laten zien maar als PL niet eens wil vechten kunnen wij er ook niks meer aan doen.

Ik heb me nu een tijdje afzijdig gehouden maar dit is echt onzin.

Jullie kunnen niet winnen in sub-caps en gebruiken alleen maar (super)caps, wij komen in sub-caps... mischien met 1000 maar blijven sub-caps.
-A- heeft een station system gecyno jammed en gelijk komen jullie niet meer. Bedoel wat zeur je dan? kom vechten of ga gewoon weg.

Vandaag zou een super gevecht worden (door n3 zelf gezegd) en wat wordt het... niks noppes nada. CFC staat volledig klaar om wat n3 ook maar brengt te vechten. Maar nu durft n3 ineens niet meer omdat ze niet meer hun caps kunnen inzetten? Beetje zwak naar mijn mening en vooral om dan weer te gaan zeggen omdat ze (de cfc) veel meer mensen hebben.

CFC heeft vandaag volledig opgeschaald en alles (maar dan ook alles) qua supers/titans is nu gedeployed...

Maar blijf vooral lekker geloven dat jullie winnen.

[ Voor 7% gewijzigd door stealthgun op 04-01-2014 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Haha. De laatste keer dat ik keek hebben jullie nagenoeg geen vooruitgang geboekt met jullie oorlog. Laat maar eens zien dat jullie aan de winnende hand zijn als je het zo goed weet. Supercap kills van de cfc kun je ook op een hand tellen. Vandaag nog gezien dat CFC/rusrus zo'n 30 reinforced towers/stations/ihubs heeft... Good luck with that.

Jullie hadden de kans om onze supervloot aan te pakken, waren allemaal bubbled op een ihub... Maar helaas, kans niet genomen.

Vwb subcaps, wij hebben veel minder man. Dan kun je niet winnen van een factor 5 tegenstander.... Correct me if I'm wrong.

Laat die supercaps maar komen, wordt dat net zo'n succes als jullie omega fleet?

[ Voor 21% gewijzigd door De_Bastaard op 04-01-2014 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
trouwens de cfc heeft een niks in reinf hoor :) vergeet niet dat jullie stainwagon sov willen pakken ze zijn niet onderdeel van de cfc ;)

Waar waren die supers dan? ik had daar geen ping over gehad ofzo. ik zat in BPK-XK vandaag PL te fucken...
http://kb.fcon.us/?a=kill_detail&kll_id=411404

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh boy another CFC / N3 discussie...

/me pakt popcorn en juicht voor N3 *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Verwijderd schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 22:07:
oh boy another CFC / N3 discussie...

/me pakt popcorn en juicht voor N3 *O*
hehe :) ik moet eerlijk zeggen dat ik het vanuit cfc kant een zinloze oorlog vindt hoor... ik snap het niet.
Maar ja je zit er nou eenmaal in he dus dan wordt iets van je verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

stealthgun schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 21:37:
nou sorry hoor maar vandaag wou PL niet eens vechten... we hadden 250 domi's in hun staging en ze kwamen niet.

Ik weet dat je graag n3 propaganda wil laten zien maar als PL niet eens wil vechten kunnen wij er ook niks meer aan doen.

Jullie kunnen niet winnen in sub-caps en gebruiken alleen maar (super)caps, wij komen in sub-caps... mischien met 1000 maar blijven sub-caps.
-A- heeft een station system gecyno jammed en gelijk komen jullie niet meer. Bedoel wat zeur je dan? kom vechten of ga gewoon weg.

Vandaag zou een super gevecht worden (door n3 zelf gezegd) en wat wordt het... niks noppes nada. CFC staat volledig klaar om wat n3 ook maar brengt te vechten. Maar nu durft n3 ineens niet meer omdat ze niet meer hun caps kunnen inzetten? Beetje zwak naar mijn mening en vooral om dan weer te gaan zeggen omdat ze (de cfc) veel meer mensen hebben.

CFC heeft vandaag volledig opgeschaald en alles (maar dan ook alles) qua supers/titans is nu gedeployed...

We waren aan het wachten op jullie =) we waren geformed voor super kills, niet een paar domi's. Ondertussen had ik wel 2 cruisers geprobed :+

Het wachten is nu op jullie. We hadden een mooie cap fleet klaar liggen. Waar zijn jullie?..

Edit: ah ja die archon was dom. een dictor loopt al n paar dagen op deze tijden onze undock te bubbelen. we trokken ons er niet veel van aan en caps slowboaten doodleuk door de bubble. dit keer ging het mis

[ Voor 6% gewijzigd door madpilot0 op 04-01-2014 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
wij waren vooral op jullie aan het wachten, die carrier was ook idd een beetje eigen schuld (was duidelijk een ratting fit).

Naja, we hebben iig leuke story-telling gehad :D

beste was nog wel:
(4:58:06 PM) directorbot: FRIENDLY REMINDER:

Do NOT speak in comms if you are not asked or addressed. 2,000 nerds chatting shit usually crashes the server. This means no aaa chains and no annoying FCON guy doing that bloody Arnold Schwarzenegger impression.

*** This was a broadcast from blawrf_mctaggart to all-all at 2014-01-04 15:58:13.336635 EVE, replies are not monitored ***
Die "FCON guy doing that bloody Arnold Schwarzenegger" zit echt in bijna alle fleets... zo grappig soms.

[ Voor 60% gewijzigd door stealthgun op 04-01-2014 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

stealthgun schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 22:56:
wij waren vooral op jullie aan het wachten, die carrier was ook idd een beetje eigen schuld (was duidelijk een ratting fit).

Naja, we hebben iig leuke story-telling gehad :D

beste was nog wel:

[...]

Die "FCON guy doing that bloody Arnold Schwarzenegger" zit echt in bijna alle fleets... zo grappig soms.
Dat is geen ratting fit :) Fit klopt ook niet helemaal met de eisen maar toch ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
niet? oww het had allemaal officer shit.... daarom dachten wij ratting fit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Nah, die meuk is gewoon omdat t kan. iedereen moet iig deadspace meuk hebben als je reimbursement wil maar x-type is ook weer niet nodig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
stealthgun schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 22:06:
trouwens de cfc heeft een niks in reinf hoor :) vergeet niet dat jullie stainwagon sov willen pakken ze zijn niet onderdeel van de cfc ;)

Waar waren die supers dan? ik had daar geen ping over gehad ofzo. ik zat in BPK-XK vandaag PL te fucken...
http://kb.fcon.us/?a=kill_detail&kll_id=411404
CFC heeft een ihub+station in reinforced. <Condi> is geloof ik echt cfc ^^
PL was bezig met -a- sov, -a- is geen stainwagon (al gaan die twee vaak gelijk op).
Pl is ook langsgeweest in immensea.
Verder waren het vooral gsf+razor supers die twee jumps van staging bleven hangen nadat een n3 fleet (volgens mij half en half tegelijkertijd) verderging met een structure grind.

Timers heb ik zelf gechecked. PL heb ik zelf gespot en de gsf+razor sc fleet heb ik van horen zeggen (direct door scout).

;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
oww ok, ach :) ik hoop toch echt dat er binnenkort weer een grote fight komt... is een beetje saaie oorlog op dit moment niet echt super veel actie.

En daarbij waarom -a- blue is, is mij nog een raadsel.

[ Voor 16% gewijzigd door stealthgun op 05-01-2014 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
stealthgun schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 23:43:
oww ok, ach :) ik hoop toch echt dat er binnenkort weer een grote fight komt... is een beetje saaie oorlog op dit moment niet echt super veel actie.

En daarbij waarom -a- blue is, is mij nog een raadsel.
I denk dat het een kwestie is van "the enemy of my enemy is my friend" ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
Misschien dom vraagje maar wat kun je met carriers in Eve ? Zoals ik aan de info kan zien hebben ze drones aan boord maar geen ruimte om schepen kwijt te kunnen of denk ik nu weer te veel aan echte carriers wie op zee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Als iemand die dit van de zijlijn bekijkt (WH scrub enzo), leek het mij grappig om hier even op te antwoorden. Uiteraard haat ik de CFC, maar ik zal proberen om zo neutraal mogelijk te antwoorden.
stealthgun schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 21:37:
PL en consorten waren druk bezig met wat anders. Ik noem reinforcen van timers en het baiten van jullie super-fleet.
No offence, maar de propaganda binnen CFC & Consorten is vele malen hoger. Ik heb met regelmaat tijdens de CFC vs Dotbro wars zoveel onzin gehoord, simpelweg om zoveel mogelijk mensen in fleet te krijgen.

N3 & Consorten doen ook aan propaganda naar buiten toe; maar naar hun eigen mensen zijn ze eerlijk genoeg over de status en mogelijkheden.
Doe dat aub niet. Ik vind dit soort posts (en de counters hierop) enorm grappig om te lezen en het zorgt in ieder geval voor dat ik mijn werkdagen makkelijk door kom :+
1000 subcaps is een 4-tal fleets en jullie hebben een gecoordineerde fleetcoms om zaken onderling te regelen. De N3 zit behoorlijk anders in elkaar, de meeste alliances zijn aparte entities met aparte coms en daarbij zijn deze entities nou eenmaal (super)cap heavy. Daarbij is hun aantal subcaps in fleet aanzienlijk minder om tegen 1000 mensen te vechten.

De enige goede counter op dit moment voor deze 1000-men fleets zijn dus de slowcats (zo goed dat jullie omega fleet concept gewoon niet werkt) en jullie hadden dit ook kunnen doen, maar vanuit de CFC propaganda hoor je niet meer dan "De slowcats zij I-win buttons en ze moeten generfed worden". Wauw, waar heb ik dit eerder gehoord (*cough* tracking titans *cough*) en dat terwijl jullie Das Boot concept een 1:1 versie is van de slowcat. Jullie kunnen wel 200 dreads on field gooien maar geen 200 slowcats? Laat ik het zo zeggen: de gehele slowcat discussie - vanuit CFC oogpunt - is enorm herhalend gezien de eerdere resultaten uit de CFC vs Dotbro war.

Hoe je het wendt of keert: N3 zal geen "shooting ducks in a barrel" gevechten aangaan en CFC zal niet vechten als ze minimaal een 1:2 overhand hebben. Het gaat hier niet om e-honour, maar om het halen van strategic objectives.
Rond een POS hangen is niet klaar om te vechten (ik heb de diverse screenshots van diverse vrienden uit zowel de CFC als de N3 gezien) en daarbij is jullie moving ops in EU TZ gestopt omdat N3 & Co besloten om al hun caps en supers in te loggen. Ze stonden klaar om julie supers aan te pakken, maar helaas besloten jullie om te loggen ;)
Ik had het eerder over strategic objectives. De huidige war zit op een stalemate en het feit dat men nu eindelijk supers gaan inzetten betekent dat het niet snel genoeg gaat om jullie eigen objectives te halen (gezien de 30+ reinforces, moeten jullie nogal aan de bak).

Dit moet ook wel want het is algemeen bekend dat CFC members enorm snel bored worden waarna fleets aanzienlijk gaan slinken. SOV grinding is enorm saai, met 1000 mensen gaat het wel redelijk; maar in supercaps gaat het toch een stuk sneller is mijn ervaring ;)
Ik denk dat zodra het een full frontal supercap fight wordt, dat julie dit niet gaan winnen. Jullie hebben wellicht meer mensen (zowel in subcaps als in supers) maar het ontbreekt jullie aan supercap ervaring. En zodra het een full frontal supercap wordt; dan zal het aantal numbers (afgezien van het forceren van een node crash :+) jullie echt niet helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
http://timerboard.net/

N3pl heeft de hele dag in het station gehangen en het gaat verschrikkelijk slecht. Ze gaan deze oorlog verzliezen. Bron is cfcbl.
edit: Ik mis geloof ik wat timers. Ga ik na dt ff in person checken :)

[ Voor 17% gewijzigd door wheez50 op 05-01-2014 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
zie pic van shallente :p

[ Voor 78% gewijzigd door De_Bastaard op 05-01-2014 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

I raise you:
Afbeeldingslocatie: http://shalafi.home.xs4all.nl/eve/n3reinforce.jpg

VFK by October vOv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
Ik dacht al wat timers te missen... _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Hmm... De signatures in onze hole:

Afbeeldingslocatie: http://shalafi.home.xs4all.nl/eve/signatures.PNG

:D :+

[ Voor 4% gewijzigd door nwagenaar op 05-01-2014 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Afbeeldingslocatie: http://ashrah.com/images/timers.jpg

Ik mis er ook een paar geloof ik.

[ Voor 3% gewijzigd door Ashrah op 05-01-2014 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AerosPhere
B-BRAIN schreef op zondag 05 januari 2014 @ 10:44:
Misschien dom vraagje maar wat kun je met carriers in Eve ? Zoals ik aan de info kan zien hebben ze drones aan boord maar geen ruimte om schepen kwijt te kunnen of denk ik nu weer te veel aan echte carriers wie op zee zijn.
Carriers hebben wel een ship maintenance array, waardoor ze dus gewoon een aantal schepen mee kunnen nemen :)

Carriers hebben vaak een ondersteunende rol in eve, ze ondersteunen dan vooral vaak op het gebied van remote repairs en remote capacitor transfers. Op deze manier worden carriers vaak gebruikt in pvp bij (grote) fleet fights, of bijvoorbeeld in pve bij wormhole anomalies in de wat hogere klassen.

Naast deze ondersteunende rol kunnen ze ook offensief ingezet worden. Wat je in afgelopen posts misschien wel gelezen heb, worden ze tegenwoordig in pvp vooral gebruikt om sentries(of andere drones/fighters) te deployen (slowcats?). Daarnaast kunnen ze ook offensief in pve worden gebruikt, maar vaak wordt dit efficienter gedaan door andere schepen (en het maakt een mooie killmail, dus iedereen zal je opjagen als ze je zien)

In principe zijn ze dus hetzelfde als carriers op zee :) alleen wordt de ondesteunende rol van commando schip, dat een carrier op zee heeft, vervangen door een ondersteunende rol met repairs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Ja en slowcats gaan nu al zover door te snipen op 180km met sentry's :+
Pagina: 1 ... 52 ... 116 Laatste