Vorig weekend heb ik in mijn stealthbomber 2 uur lopen missionen en 900m verdient. Zit in de Caldari militia, toendertijd had ik 1 ronde de T3 bonus, en de 2e ronde de T4 bonus.
Ik zeg ronde, omdat je bij meerdere stations de lvl 4 missies moet ophalen, waarvan de mission objectives een beetje in de buurt liggen. Dan kan je dus veel missies in korte tijd doen.
De kunst is om de assasination/kill missies te accepteren en de structure grind missies te laten gaan, vergt wat ervaring met welke missies dat precies zijn maar vaak staat het ook gewoon in de missie omschrijving. Vooral NIET de missies doen waar je een item op moet pakken.
Door bovenstaande kan je elke missie complete door 1 of iets meer schepen uit een hele vloot uit te schakelen.
3 sensor boosters en een afterburner fitten op je bomber, en die targets snipen vanaf 50+ km ver weg. Zorgen dat je transversal tegenover de enemies altijd hoog ligt (boven de 400 minimaal), en je wordt bijna nooit geraakt.
Wat betreft kwetsbaarheid met pvp, als je cloaked de plex binnenkomt zorgen dat je zo snel mogelijk weg van de warp in beacon vliegt, en altijd op je dscan blijven letten met een max range van 110,000 km.
Edit:: belangrijk om er nog bij te zeggen, is dat caldari toen net in T4 zat, dus de markt was nog niet erg aangetast door de vele farmers die er nu zijn. Dus waarschijnlijk haal je de 900m in 2 uur niet meer, maar inkomsten zijn nog steeds hoog. Je kan altijd nog al je LP opsparen voor als caldari weer in een lage tier zit
[
Voor 9% gewijzigd door
AerosPhere op 25-11-2013 12:30
]