ok succes daarXzeroD schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 10:20:
[...]
FW spreekt mij gewoon absoluut niet aan op 1 of andere manier, vandaar dat ik graag richting 0.0 wil. Die ISK komt vanzelf wel. Ik heb inmiddels een corp gevonden die me aan boord wilt nemen, gisteren al een tijdje mee rond gehangen en vanavond gaan we roamen. Zie: http://www.the-bastards.net/.
Ik heb een enorme sprong gemaakt, ik kan inmiddels cruisers en battlecruisers vliegen. Heb bijna alle skills op level 3 zitten. PvP ga ik echter beginnen vanaf scratch dus beginnen in me RifterVerwijderd schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 10:27:
[...]
ok succes daaren FW sprak mij ook niet aan maar kan me voorstellen dat dat anders KAN liggen bij mensen die alleen frigites en destroyers kunnen vliegen.
Goed idee! Hoewel in een grote groep een low-skilled BC nog wel toegevoegde waarde kan hebben, zul je in kleinere fleets al snel tegen problemen aanlopen. Vooral ook goed naar je support skills (navigation, shield/armor, capacitor, etc) kijken.
Ik moet zeggen dat FW grappig is, het is vooral lastig om in de juiste fleets terecht te komen. Maar ondanks de beperkte skills toch al wat leuke tackles kunnen maken in mijn merlin. Oneiros / 3 Deimos en nog wat kleiner spul. En tijdens dat natuurlijk capturen
Thanks! ik ga maar even een skill plan opstellen met die skills, al heb ik al bijna alle cap skills op level 3 / 4.defusion schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 10:55:
Goed idee! Hoewel in een grote groep een low-skilled BC nog wel toegevoegde waarde kan hebben, zul je in kleinere fleets al snel tegen problemen aanlopen. Vooral ook goed naar je support skills (navigation, shield/armor, capacitor, etc) kijken.
Eveboard voor de geïnteresseerde: http://eveboard.com/pilot/Dwaigon_Aumer - pass: tbv
Wat je trouwens kunt doen als je iets wilt hebben om naar toe te werken:
- Installeer EFT (Eve fitting tool)
- Maak/fit een ship met alles level 5
- Voeg je eigen character toe en vergelijk de stats.
- Maak een skillplan gebaseerd op wat dicht genoeg in de buurt komt van de performance van de alles-op-5 character. (je kunt handmatig in EFT doen alsof je de skills al hebt)
Vooral ook de fitting skills kunnen daarbij ook belangrijk zijn (bonussen op CPU/Powergrid).
Wat betreft FW: ik zit ook in een militia, maar doe alleen maar PVP, niks van die missions enzo. Meer omdat ik te weinig tijd heb voor het nullsec leven.
- Installeer EFT (Eve fitting tool)
- Maak/fit een ship met alles level 5
- Voeg je eigen character toe en vergelijk de stats.
- Maak een skillplan gebaseerd op wat dicht genoeg in de buurt komt van de performance van de alles-op-5 character. (je kunt handmatig in EFT doen alsof je de skills al hebt)
Vooral ook de fitting skills kunnen daarbij ook belangrijk zijn (bonussen op CPU/Powergrid).
Wat betreft FW: ik zit ook in een militia, maar doe alleen maar PVP, niks van die missions enzo. Meer omdat ik te weinig tijd heb voor het nullsec leven.
Iemand nog een capital character te koop?
Bij voorkeur iets met:
JDC 5
Fighters 5
Goeie armor/engineering skills.
Ergens rond de 20-30M Sp.
Bij voorkeur iets met:
JDC 5
Fighters 5
Iemand nog interesse in een trade / industrial char?
eveboard.com/pilot/Sir_Goldman password=1234
Vliegt Charon, Rhea, Orca, Caldari cloaky transports, kan wat aan R&D meuk doen (heb er atm ook een posje in lowsec mee), manufacturing en vooral trading (met wat uurtjes in de week in Jita zitten kun je er leuk aan verdienen). Edit: kan ook Rorqual vliegen en heeft al een basis aan refining skills.
eveboard.com/pilot/Sir_Goldman password=1234
Vliegt Charon, Rhea, Orca, Caldari cloaky transports, kan wat aan R&D meuk doen (heb er atm ook een posje in lowsec mee), manufacturing en vooral trading (met wat uurtjes in de week in Jita zitten kun je er leuk aan verdienen). Edit: kan ook Rorqual vliegen en heeft al een basis aan refining skills.
[ Voor 9% gewijzigd door Noxious op 12-11-2013 12:54 ]
hoeveel denk je kwijt te zijn daarvoor? 20-30msp is wel verschikkelijk gefocussed en als ik zo rondkijk niet te krijgen (er staat een nyx pilot voor 20b maar that's it)De_Bastaard schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 12:32:
Bij voorkeur iets met:
JDC 5
Fighters 5
zat laatst ook even te denken of ik mischien een tweede dread alt wil hebben
heb er net eentje tot perfecte moros pilot getrained, destijds met bijna allemaal lvl 4's voor 10,5b (29msp) nu allemaal lvl 5 en 42msp en ongeveer 20-25b waard, koste me maar 6 maanden
dus ik weet niet of je het met 30 laat staan 20 wel red voor een redelijke capital pilot
je zal wel wat langer bezig zijn met zoeken neem ik dan aan?
[ Voor 15% gewijzigd door lethalnl op 12-11-2013 15:39 ]
Verwijderd
je weet dat alleen fighters 5 al iets meer dan 3m SP is en je leadership 5 nodig hebt en drone interfacing 5 wat ook al ruim 1,5 mil SP is om over de rest van de drone skills maar te zwijgen goeie armor en engineering is ook al ruim 10 tot 13 mil SP dan nog de nav skills en basic dingen en de spaceship command.De_Bastaard schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 12:32:
Bij voorkeur iets met:
JDC 5
Fighters 5
denk niet 30m SP realistisch is denk dat jouw wens eerder in de 35 tot 50 mil SP range te vinden is
Verwijderd
Suicyder schreef op zondag 10 november 2013 @ 22:15:
mijn 1st gen i3 met GT315 en 4GB RAM doet het ook prima, mits je een aantal settings naar medium zet. Tuurlijk megafleets vind hij niet leuk maar doe ik dan ook niet zoveel.
edit:
je moet wel een GPU met dedicated geheugen hebben
thx voor de reacties!! Erg nuttig. Ik dacht aan een notebook met een GF740m. Dus dan kan ik goed meekomen. Was laatst nog een Asus voor 600 euro. Nu helaas al weer uitverkocht. Maarjamadpilot0 schreef op zondag 10 november 2013 @ 21:10:
[...]
ligt aan je budget =) Ik heb dr 1 van 1.5 jaar oud ~900 euro en ik kan eve prima draaien (behalve die grote lagfests). i7, nvidia gt 555m en 6gb ram. doet t prima
Ach sommige lui schieten door met de prijs. Die Nyx char is mooi maar 20b voor een 25m SP mannetje is echt retarded. 30-40m SP is ook prima hoor, heb t liefst een char waar ik nog wat aan moet doen
meestal wat goedkoper.
Gisteren mijn account weer eens geresubbed na meer dan een jaar, kom ik erachter dat ik opeens een stuk meer SP had dan ik dacht. Blijkt dat de BC en Destroyer skills intussen opgesplitst zijn, toch maar goed dat ik alle cruiser skills nog even naar lvl 3 heb getraind
zo'n gek idee is het niet hoor, plex zijn vrij duur op het moment
character prijzen gaan mee
en capital toons zijn niet aan te slepen tussen de renters met hun ratting carriers en nullsec slowcat blobs of immense dread drops.
character prijzen gaan mee
en capital toons zijn niet aan te slepen tussen de renters met hun ratting carriers en nullsec slowcat blobs of immense dread drops.
Verwijderd
Ìk ben nu circa 1,5 week bezig met de faction warfare en eindelijk mijn eerste solo kill.
Was in het begin ontzettend aan het klooien met goede fits totdat ik erachter kwam dat de tristan nu een drone boat is (ik dacht dat het vroeger een missile boat was, weet het niet zeker) en laat ik nu net met mijn beperkte SP, wel heel veel sp in drones hebben zitten.
Totaal 9 frigates zijn opgeblazen, totdat ik gisteren mijn eerste kill had, vond hem niet echt meetellen omdat het een plex farmer was die geen enkele module geinstalleerd had. Vlak daarna nog een tristan killmail, maar ook die vond ik niet meetellen, zijn character was maar 2 maanden oud.
De avond begon shit, leek of ik alleen bezig was gate camps te ontwijken, mijn tristan nog verloren vs een navy comet omdat ik niet zat op te letten. Was toen van plan om 1 plex te doen en dan uit te loggen. In de plex kwam een tormentor eraan en na een lang gevecht (we waren beide armour tanked) had ik hem eindelijk, totale waarde 14,5M , was nog bezig met looten toen ik werd aangevallen door een condor, geen idee hoe, maar ook die opgeblazen ( waarde 9,2M). Beide hadden al heel wat kills op hun naam staan, voelde met toen heel even een pvp god
Voordeel van faction warfare vind ik dat je relatief makkelijk 1 vs 1 gevechten kan vinden. Ben ook een keer meegegaan met een milita fleet, vond het wel leuk voor de afwisseling, maar het hele idee dat je FC zegt wat je moet targetten vind ik nou niet echt bijster spannend, ben weggegaan toen ze over gingen tot een gate camp.Ik Heb het vermoeden dat dit alleen leuk is voor de killboard fetish onder ons.
Was in het begin ontzettend aan het klooien met goede fits totdat ik erachter kwam dat de tristan nu een drone boat is (ik dacht dat het vroeger een missile boat was, weet het niet zeker) en laat ik nu net met mijn beperkte SP, wel heel veel sp in drones hebben zitten.
Totaal 9 frigates zijn opgeblazen, totdat ik gisteren mijn eerste kill had, vond hem niet echt meetellen omdat het een plex farmer was die geen enkele module geinstalleerd had. Vlak daarna nog een tristan killmail, maar ook die vond ik niet meetellen, zijn character was maar 2 maanden oud.
De avond begon shit, leek of ik alleen bezig was gate camps te ontwijken, mijn tristan nog verloren vs een navy comet omdat ik niet zat op te letten. Was toen van plan om 1 plex te doen en dan uit te loggen. In de plex kwam een tormentor eraan en na een lang gevecht (we waren beide armour tanked) had ik hem eindelijk, totale waarde 14,5M , was nog bezig met looten toen ik werd aangevallen door een condor, geen idee hoe, maar ook die opgeblazen ( waarde 9,2M). Beide hadden al heel wat kills op hun naam staan, voelde met toen heel even een pvp god
Voordeel van faction warfare vind ik dat je relatief makkelijk 1 vs 1 gevechten kan vinden. Ben ook een keer meegegaan met een milita fleet, vond het wel leuk voor de afwisseling, maar het hele idee dat je FC zegt wat je moet targetten vind ik nou niet echt bijster spannend, ben weggegaan toen ze over gingen tot een gate camp.Ik Heb het vermoeden dat dit alleen leuk is voor de killboard fetish onder ons.
hangt er een beetje vanaf, gatecamps om te gatecampen is echt lame als je het mij vraagt
gatecampen on mensen de tijd te geven een fleet te vormen is wat anders, of om even te blijven hangen terwijl wat mensen die achterop zijn geraakt of moeten reshippen weer bijkomen.
of omdat je weet dat er een gang aan komt
maar gatecampen met resebo's op een tackler en daar een tijd lang blijven zitten is niets aan inderdaad
gatecampen on mensen de tijd te geven een fleet te vormen is wat anders, of om even te blijven hangen terwijl wat mensen die achterop zijn geraakt of moeten reshippen weer bijkomen.
of omdat je weet dat er een gang aan komt
maar gatecampen met resebo's op een tackler en daar een tijd lang blijven zitten is niets aan inderdaad
Verwijderd
gefeliciteerdVerwijderd schreef op woensdag 13 november 2013 @ 01:59:
Ìk ben nu circa 1,5 week bezig met de faction warfare en eindelijk mijn eerste solo kill.
zijn gewoon 2 kills hoor! elke kill teltTotaal 9 frigates zijn opgeblazen, totdat ik gisteren mijn eerste kill had, vond hem niet echt meetellen omdat het een plex farmer was die geen enkele module geinstalleerd had. Vlak daarna nog een tristan killmail, maar ook die vond ik niet meetellen, zijn character was maar 2 maanden oud.
nice!De avond begon shit, leek of ik alleen bezig was gate camps te ontwijken, mijn tristan nog verloren vs een navy comet omdat ik niet zat op te letten. Was toen van plan om 1 plex te doen en dan uit te loggen. In de plex kwam een tormentor eraan en na een lang gevecht (we waren beide armour tanked) had ik hem eindelijk, totale waarde 14,5M , was nog bezig met looten toen ik werd aangevallen door een condor, geen idee hoe, maar ook die opgeblazen ( waarde 9,2M). Beide hadden al heel wat kills op hun naam staan, voelde met toen heel even een pvp god
verschilt van persoon tot persoon maar zie je puntVoordeel van faction warfare vind ik dat je relatief makkelijk 1 vs 1 gevechten kan vinden. Ben ook een keer meegegaan met een milita fleet, vond het wel leuk voor de afwisseling, maar het hele idee dat je FC zegt wat je moet targetten vind ik nou niet echt bijster spannend, ben weggegaan toen ze over gingen tot een gate camp.Ik Heb het vermoeden dat dit alleen leuk is voor de killboard fetish onder ons.
Eerste PVP roam gehad, geweldig!!
Helaas wel me rifter verloren en zelf geen kill gehad maar ik ben absoluut blij
Helaas wel me rifter verloren en zelf geen kill gehad maar ik ben absoluut blij
Een rifter is een klein maar vlot frigate. Als jij hiermee iemand heb kunnen tacklen die door je maatjes gesloopt is, is zijn kill al gerechtvaardigt. Vaak ontkomt je er niet aan door iets te verliezen als je hiermee een of meerdere kills kunt uitlokken of mogelijk maken.
Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler
In dat geval heb ik 2 kills op mijn naam staan en 1 loss_Apache_ schreef op donderdag 14 november 2013 @ 08:55:
Een rifter is een klein maar vlot frigate. Als jij hiermee iemand heb kunnen tacklen die door je maatjes gesloopt is, is zijn kill al gerechtvaardigt. Vaak ontkomt je er niet aan door iets te verliezen als je hiermee een of meerdere kills kunt uitlokken of mogelijk maken.
De eerste die een ransom geboden kreeg maar het afsloeg: http://eve.battleclinic.c.../killmail.php?id=21058199
De tweede: http://eve.battleclinic.c.../killmail.php?id=21058681
Bij de 2e verloor ik mijn rifter, er kwamen namelijk wat vriendjes helpen. Vlak voordat ik weg wou nadat de rupture gekilled was kreeg ik in eens 2 webs op mij inclusief een warp disruptor en werd ik gekilled door een thorax of deimos (not sure).
Me security status dropte wel van 0.1 naar -0.7 ghehehe, overal ben ik blij!
Zelf heb ik ook nog wel eens gevlogen in ene Jaguar, een tech2 variant van de rifter. Die is snelllll. In een grote blob in nullsec werd ik door 4 man gewarp-disrupt. Zag een twintigtal drones op me afkomen, maar gelukkig waren die niet van Domi's of Ishtars, ze konden me niet bijhouden. Met overloaden van mwd ging ik 5-6km/sec. En kon uiteindelijk met shield nog maar op 20% wegwarpen.
(een ishtar met 2 drone nav comp's met warriors gaan bijna 10km/sec
)
(een ishtar met 2 drone nav comp's met warriors gaan bijna 10km/sec

Dan had je zeer zeker mazzel, het blijkt dat me killer toch een thorax had helaas._Apache_ schreef op donderdag 14 november 2013 @ 09:14:
Zelf heb ik ook nog wel eens gevlogen in ene Jaguar, een tech2 variant van de rifter. Die is snelllll. In een grote blob in nullsec werd ik door 4 man gewarp-disrupt. Zag een twintigtal drones op me afkomen, maar gelukkig waren die niet van Domi's of Ishtars, ze konden me niet bijhouden. Met overloaden van mwd ging ik 5-6km/sec. En kon uiteindelijk met shield nog maar op 20% wegwarpen.
(een ishtar met 2 drone nav comp's met warriors gaan bijna 10km/sec)
Zie: http://eve.battleclinic.c.../killmail.php?id=21060953, fit was geleverd door me fleet, rifter door mijzelf.
Ik blijf nu nog lekker een rifter vliegen, lekker cheap! Zodra ik meer PvP ervaring heb zal ik meer en grotere schepen gaan vliegen.
Waarom had je er geen wapens op eigenlijk? Als dat een bewuste keuze was, had je ook geen gyrostab nodig.
En persoonlijk vind ik een damagecontrol op een frigate een beetje zinloos, je hebt al weinig ehp en met iets meer ehp ga je het ook niet redden. Dan zet ik daar liever iets neer wat de sterke punten van zo een schip benadrukken. Een overdrive wellicht om er nog wat meer snelheid uit te persen, of een tracking enhancer om je target beter te raken (als je wapens gaat gebruiken)..
En persoonlijk vind ik een damagecontrol op een frigate een beetje zinloos, je hebt al weinig ehp en met iets meer ehp ga je het ook niet redden. Dan zet ik daar liever iets neer wat de sterke punten van zo een schip benadrukken. Een overdrive wellicht om er nog wat meer snelheid uit te persen, of een tracking enhancer om je target beter te raken (als je wapens gaat gebruiken)..
De gyro zat er nog op en de wapens waren een aantal jumps weg, dus het was of wapens halen en dan prolly fleet missen of gewoon zonder en vertrouwen op de fleet. Was vooral haast_Apache_ schreef op donderdag 14 november 2013 @ 09:34:
Waarom had je er geen wapens op eigenlijk? Als dat een bewuste keuze was, had je ook geen gyrostab nodig.
Voor de toekomst zat ik eens te kijken naar HAC's/BC, nu vroeg ik mij af wat beter (of jullie persoonlijk) beter vinden. 1e is vooral high resistance maar die range en speed lackt, dan nummer 2 heeft de speed, meeste dps maar minder res en veeel minder ehp, nummer 3 zitten tussen deze 2 in, heeft redelijke speed, redelijke ehp en redelijke dps, volley dps is wel veel hoger tevens als de massive range.
[Hurricane, High resistance]
1600mm Reinforced Rolled Tungsten Plates I
Armor Explosive Hardener II
Armor Kinetic Hardener II
Damage Control II
Armor Thermic Hardener II
Energized Adaptive Nano Membrane II
Stasis Webifier II
Stasis Webifier II
Warp Scrambler II
Experimental 10MN Afterburner I
425mm AutoCannon II, Republic Fleet EMP M
[empty high slot]
Medium Trimark Armor Pump I
Warrior II x5
[Vagabond, PvP Active Shield]
Damage Control II
Gyrostabilizer II
Gyrostabilizer II
Gyrostabilizer II
Tracking Enhancer II
Experimental 10MN Microwarpdrive I
Large Shield Extender II
Adaptive Invulnerability Field II
Medium Ancillary Shield Booster, Cap Booster 50
425mm AutoCannon II, EMP M
Auto Targeting System I
Medium Projectile Collision Accelerator I
Medium Projectile Burst Aerator I
Hobgoblin II x5
Graag hoor ik jullie mening, deze fits zijn overigs van het internet maar deze ga ik als voorbeeld gebruiken.[Muninn, Shield Muninn]
Damage Control II
Gyrostabilizer II
Gyrostabilizer II
Gyrostabilizer II
Tracking Enhancer II
Tracking Enhancer II
Large Shield Extender II
Experimental 10MN Microwarpdrive I
Adaptive Invulnerability Field II
720mm Howitzer Artillery II, EMP M
Small 'Vehemence' Shockwave Charge
Medium Core Defense Field Extender I
Medium Core Defense Field Extender I
Hornet EC-300 x5
Ik zou geen actieve booster pakken op die vaga. De klassieke setup werkt volgens mij altijd het beste (speedtank ..).
Ik zou als starter sowieso geen HAC gebruiken. Kijk eens naar een shield hurricane - redelijk goedkoop en erg effectief.
Of, als je die armor fit cane wilt gebruiken, verander de ab naar een mwd. Anders ben je wel erg langzaam icm armor tank, dan ga je (bijna) niets vangen..
Of, als je die armor fit cane wilt gebruiken, verander de ab naar een mwd. Anders ben je wel erg langzaam icm armor tank, dan ga je (bijna) niets vangen..
who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!
Vaga is leuk voor hit-and-runs, of als je een fleet hebt met remote reppers (logistics).
Cane is typisch fleet ship, pas dan ook de fitting aan op de wensen van de fleet, en of het armor of shield is.
Muninn is wel leuk als sniper, maar dan heb je ook sensor boosters nodig om je targetting range te boosten.
EHP is niet nodig als je ver genoeg weg bent en ze niet terug kunnen schieten.
Cane is typisch fleet ship, pas dan ook de fitting aan op de wensen van de fleet, en of het armor of shield is.
Muninn is wel leuk als sniper, maar dan heb je ook sensor boosters nodig om je targetting range te boosten.
EHP is niet nodig als je ver genoeg weg bent en ze niet terug kunnen schieten.
- een Vagabond zonder 220's, een point en een neut kan het beste in je hangar kan blijven zitten (tenzij je missies wilt doen natuurlijk).
- Muninn's maken meestal deel uit van long-range fleets; dit betekent in de praktijk dat je fits doorkrijgt van diegene die de fleet organiseert. Daar zitten inderdaad arty's op ;-)
- In de praktijk zie je niet zoveel armor-fits voor de Hurricane, simpelweg omdat je lowslots nodig hebt om er een nuttig schip van te maken (gryos en tracking enhancers). Met jouw fit betekent dat je wel enorm geluk moet hebben om iets in je range te pakken te krijgen, want anders kom je nooit meer in de buurt.
- Muninn's maken meestal deel uit van long-range fleets; dit betekent in de praktijk dat je fits doorkrijgt van diegene die de fleet organiseert. Daar zitten inderdaad arty's op ;-)
- In de praktijk zie je niet zoveel armor-fits voor de Hurricane, simpelweg omdat je lowslots nodig hebt om er een nuttig schip van te maken (gryos en tracking enhancers). Met jouw fit betekent dat je wel enorm geluk moet hebben om iets in je range te pakken te krijgen, want anders kom je nooit meer in de buurt.
voor de liefhebber: battlereportje met TL;DR onderaan
http://eve-kill.net/?a=kill_related&kll_id=20464717
aka de haai is dan wel lam, de tanden bijten nog steeds
de opzet begint een paar dagen geleden, we merkten dat dezelfde tags al sinds maandag op scan verschijnen.
dinsdag avond spot ik een schip en heb ik eindelijk een idee wie ze zijn, toevallig ook de eerste k-space exit die week
ik plaag ze een beetje in local, er reageert er eentje met de mededeling dat de archon (enige cap die ik op dat moment had gezien) vast zit en ze graag door de nullsec weg willen.
of ik aub niet wilde tacklen.
nou ja...voor 500m wil ik je best ongeschaad laten gaan dacht ik zo.
geen reactie, verder niets meer van gehoord de rest van de avond
toen de nullsec de volgende dag al weg was dacht ik dat ze dus meer hadden dan de archon en al weg waren.
fout...na een mailtje van een US-tz scout die wel eens meedoet blijkt dat ze ook nog een moros hebben, het zou zelfs kunnen zijn dat ze de nullsec hebben gebruikt om binnen te komen.
maar de POS is nog niet reinforced, dus alles is nog goed
volgende dag eerst even mijn chain scannen, highsec direct een paar jumps bij jita vandaan en een andere highsec (is later belangrijk)
had was RL dingen te doen die avond dus ik kom om 20:00 terug, we zijn ondertussen een enyo fleet aan het maken voor andere doeleinden
ik log toch maar mijn scout in om de boel in de gaten te houden....ja hoor, er warpen een kwartier later opeens een archon en naglfar en beginnen mijn mods the incappen.
enyo fleet wordt opeens een stuk leuker
,
als -10.0 is door highsec heen burnen natuurlijk niet handig in iets anders dan een frigate, dus dat komt mooi uit
de wormhole in kwestie is een C5 magnetar, en heeft dus een +85% damage bonus voor turrets
dit zou wel eens kunnen werken
wij als een gek naar de exits toe met onze enyo's, POS password doorgegeven en de vloot land 10 km binnen het schild en tackled bijna onmiddelijk de twee caps
na een beetje de tank te testen lijkt het wel alsof we erdoorheen gaan komen uiteindelijk
maar ondertussen hebben ze dus blijkbaar wel een greintje verstand, er logged een kleine t3 vloot in.
kut...daar kunnen we even niets mee
maarja, dit is mijn system
wij hebben al caps
dus snel een carrier en twee dreads alligned naar de POS, warpin gemaakt
en de rest was een kwestie van overheat en smeltende dreads, een perfecte moros met een goeie clone en +85% damage doet ziekelijk veel damage (er zaten een shot of 2 tussen van 200k)
twee stuks is nog beter
daarintegen hebben naglfars explosive ammo en hadden wij voor ongeveer 2 minuten niet de mogelijkheid om te refitten, dus uiteindelijk 3-1
toch een dread kwijt
daar log ik dus graag voor in, gf's in local en weer verder met die enyo fleet
blijf eens van onze POCO's af dead terrorists....
TD;DR farmers denken ons er even uit te kunnen trappen, slechte intel is slecht.
http://eve-kill.net/?a=kill_related&kll_id=20464717
aka de haai is dan wel lam, de tanden bijten nog steeds
de opzet begint een paar dagen geleden, we merkten dat dezelfde tags al sinds maandag op scan verschijnen.
dinsdag avond spot ik een schip en heb ik eindelijk een idee wie ze zijn, toevallig ook de eerste k-space exit die week
ik plaag ze een beetje in local, er reageert er eentje met de mededeling dat de archon (enige cap die ik op dat moment had gezien) vast zit en ze graag door de nullsec weg willen.
of ik aub niet wilde tacklen.
nou ja...voor 500m wil ik je best ongeschaad laten gaan dacht ik zo.
geen reactie, verder niets meer van gehoord de rest van de avond
toen de nullsec de volgende dag al weg was dacht ik dat ze dus meer hadden dan de archon en al weg waren.
fout...na een mailtje van een US-tz scout die wel eens meedoet blijkt dat ze ook nog een moros hebben, het zou zelfs kunnen zijn dat ze de nullsec hebben gebruikt om binnen te komen.
maar de POS is nog niet reinforced, dus alles is nog goed
volgende dag eerst even mijn chain scannen, highsec direct een paar jumps bij jita vandaan en een andere highsec (is later belangrijk)
had was RL dingen te doen die avond dus ik kom om 20:00 terug, we zijn ondertussen een enyo fleet aan het maken voor andere doeleinden
ik log toch maar mijn scout in om de boel in de gaten te houden....ja hoor, er warpen een kwartier later opeens een archon en naglfar en beginnen mijn mods the incappen.
enyo fleet wordt opeens een stuk leuker
als -10.0 is door highsec heen burnen natuurlijk niet handig in iets anders dan een frigate, dus dat komt mooi uit
de wormhole in kwestie is een C5 magnetar, en heeft dus een +85% damage bonus voor turrets
dit zou wel eens kunnen werken
wij als een gek naar de exits toe met onze enyo's, POS password doorgegeven en de vloot land 10 km binnen het schild en tackled bijna onmiddelijk de twee caps
na een beetje de tank te testen lijkt het wel alsof we erdoorheen gaan komen uiteindelijk
maar ondertussen hebben ze dus blijkbaar wel een greintje verstand, er logged een kleine t3 vloot in.
kut...daar kunnen we even niets mee
maarja, dit is mijn system
wij hebben al caps
dus snel een carrier en twee dreads alligned naar de POS, warpin gemaakt
en de rest was een kwestie van overheat en smeltende dreads, een perfecte moros met een goeie clone en +85% damage doet ziekelijk veel damage (er zaten een shot of 2 tussen van 200k)
twee stuks is nog beter
daarintegen hebben naglfars explosive ammo en hadden wij voor ongeveer 2 minuten niet de mogelijkheid om te refitten, dus uiteindelijk 3-1
toch een dread kwijt
daar log ik dus graag voor in, gf's in local en weer verder met die enyo fleet
blijf eens van onze POCO's af dead terrorists....
TD;DR farmers denken ons er even uit te kunnen trappen, slechte intel is slecht.
Een armor cane is dan ook bedoeld als bait ship. Lekkere tank, wat webs/scram en gaan met die banaan. Ideaal voor baiten in lowsec.
Trust me
Trust me
Dit draadje gevonden, leuke verhalen gelezen.
Ik speel eve zelf al meer dan een half jaar, maar ga proberen hier wat info uit te trekken.
Ik woon nu in high sec, maar zou graag wat meer isk per week maken, hier gaat het niet snel genoeg naar mijn zin.
Alle tips zijn welkom
Ik speel eve zelf al meer dan een half jaar, maar ga proberen hier wat info uit te trekken.
Ik woon nu in high sec, maar zou graag wat meer isk per week maken, hier gaat het niet snel genoeg naar mijn zin.
Alle tips zijn welkom
Hoe kom je nu aan je geld? Wellicht kan je dat eerst maximaliseren terwijl je gaat uitkijken naar een andere leefomgeving?
Verwijderd
goed maar vaak wordt er wel veel geeist dure schepen, fits, implants en hoge skills. om zoveel mogelijk DPS en tank te krijgen zodat sites sneller gaan en de isk per uur zo hoog mogelijk is.defusion schreef op donderdag 14 november 2013 @ 15:02:
hoe doen incursions het tegenwoordig?
idioot veel als je het mij vraagt, de investering/payout verhouden is zo ontzettend scheef bij sommigeVerwijderd schreef op donderdag 14 november 2013 @ 15:09:
[...]
goed maar vaak wordt er wel veel geeist dure schepen, fits, implants en hoge skills. om zoveel mogelijk DPS en tank te krijgen zodat sites sneller gaan en de isk per uur zo hoog mogelijk is.
wij vliegen af en toe even langs om wat boosters te ganken als ze in de buurt zijn
maar ik zou voor de gein al die vindicators en machariels eens moeten scannen, er zitten een paar paarse supercarrier-achtige fits tussen schat ik zo
dat ze om faction damage mods vragen en t2 guns oke, maar sommige trekken het wel erg ver door met deadspace tank en prop mod etc
isk is niet alles heLange_Slurf schreef op donderdag 14 november 2013 @ 14:29:
Dit draadje gevonden, leuke verhalen gelezen.
Alle tips zijn welkom
maar het makkelijkst is highsec uit te gaan natuurlijk, nullsec, wormholes, faction war, of lvl 5's in lowsec (blue standings of bij een low-sec alliance zitten praktisch verplicht)

[ Voor 34% gewijzigd door De_Bastaard op 14-11-2013 22:30 ]

mogen weer sbu's slopen... aka structure grind

[ Voor 33% gewijzigd door Dutch2007 op 14-11-2013 22:46 ]
Grinden daarmee kan nooit erg lang duren?
Eve char: Warock <TEST>
om het zo kort mogelijk te laten duren. niemand houd van structure grinds.
* sPENKMAN vraagt zich af hoeveel ISK aan fuel er verloren gaat om die bootjes te verplaatsen
Eve char: Warock <TEST>
184 man all archon fleet 
Energy transfer want we moeten natuurlijk wel genoeg cap hebben

meer hier: http://apollo428.imgur.com/all/

Energy transfer want we moeten natuurlijk wel genoeg cap hebben

meer hier: http://apollo428.imgur.com/all/
[ Voor 81% gewijzigd door De_Bastaard op 14-11-2013 22:59 ]
fucking awesome 
en dan allemaal fighters launchen, ik zie de server al smelten ^^
Battle.net Spud#2543
Hou het op iets van 20k iso per carrier.sPENKMAN schreef op donderdag 14 november 2013 @ 22:57:
* sPENKMAN vraagt zich af hoeveel ISK aan fuel er verloren gaat om die bootjes te verplaatsen
Dus 184 x 20.000 = 3.680.000 Helium Iso x 550 isk = 2.024.000.000 Isk.
SentriesTepelStreeltje schreef op donderdag 14 november 2013 @ 23:19:
fucking awesome
Sinds vandaag officieel uitgenodigd om de pirate entry corp te joinen waar ik laatste tijd al mee roam, hell yeah! Corp: https://wiki.eveonline.co...ards_(Player_corporation). Officieel dus op weg naar piraterij!
Ik weet het, isk is niet alles.
Maar met minen alleen kan ik mijn plex niet funden, en al helemaal mijn pvp alt niet.
Daar gaat dan ontzettend veel tijd inzitten.
Wil 1 acount die het geld gaat verdienen, en de andere die mag lekker vervelend gaan doen.
Maar met minen alleen kan ik mijn plex niet funden, en al helemaal mijn pvp alt niet.
Wil 1 acount die het geld gaat verdienen, en de andere die mag lekker vervelend gaan doen.
Yup, gister met een mackinax liggen minen, na een paar minuten kwam er iemand in dezelfde belt liggen. Ook een mackinaw.. ik was vol (2x 2300m3 per cycle
) maar hij dropte een can.
Kwam terug op de warpin, en hij was weg, maar zijn can niet. Kortom, hij is zijn ore kwijt, toch weer 27,5k m3.
Kwam terug op de warpin, en hij was weg, maar zijn can niet. Kortom, hij is zijn ore kwijt, toch weer 27,5k m3.
[ Voor 4% gewijzigd door _Apache_ op 15-11-2013 10:35 ]
Wat ik wel zou willen weten van sommige hier.
- Wat is je main business in EvE
- Hoe skilled ben je/ zie jij jezelf.
- Wat is je isk/uur ratio gemiddeld (en dan niet op een zaterdag avond, maar op een doordeweeksedag als je gewoon moet werken/studie)
- In welk security system hang je het meeste uit.
- Hoeveel tijd per dag steek je in eve.
- PvP op mijn main en industrial op mijn alts.
- Goed, v.w.b. Industrial kan ik bijna alles bouwen wat ik wil en mijn PvP kan bijna alle gangbare schepen fatsoenlijk vliegen. Binnenkort nog een SC alt erbij en i'm done.
- Voordeel van industry is dat je gewoon wat jobs aanzet en dan x-dagen erna je winst maakt. Isk/uur doe ik niet meer... kost me teveel tijd.
- 0.0
- Elke dag welke enkele uren
- PVP (2 acc) met main en industry op andere accounts (3)
- Voor pvp vlieg ik alles buiten SC en Titan en nog wat T2 schepen hier en daar, in industry kunnen we alles bouwen
- Isk/u kijk ik grofweg naar maar heb geen idee hoe dat zit, maandelijkse omzet is +- 30-40b en winst gemiddeld 15b (grove cijfers)
- PVP (0.0), Industry zit in high/lowsec
- Minimum een uur per dag, gemiddeld zijn de accounts wel 4-6u per dag online
- Voor pvp vlieg ik alles buiten SC en Titan en nog wat T2 schepen hier en daar, in industry kunnen we alles bouwen
- Isk/u kijk ik grofweg naar maar heb geen idee hoe dat zit, maandelijkse omzet is +- 30-40b en winst gemiddeld 15b (grove cijfers)
- PVP (0.0), Industry zit in high/lowsec
- Minimum een uur per dag, gemiddeld zijn de accounts wel 4-6u per dag online
- PvP en af en toe PvE pirates killen
- Mwah niet heel erg
- Verschilt heel erg, net wat er te doen is
- 0.2/0.3
- Gemiddeld 4 uur, minimaal 1 uur.
- PvP op mijn main en een aantal alts, andere Alts voor Industry
- Altijd lastig aan te geven, Speel sinds 2003 zit bijna al deze tijd al in 0.0
- Moeilijk aan te geven, zie hieronder
- 0.0
- Verschild heel erg, van 1 tot 6/7 uur en dan met meerdere characters
[ Voor 42% gewijzigd door Ashrah op 15-11-2013 11:20 ]
* lowsec PVP, Wormhole PVP/PVELange_Slurf schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 10:46:
Wat ik wel zou willen weten van sommige hier.
- Wat is je main business in EvE
- Hoe skilled ben je/ zie jij jezelf.
- Wat is je isk/uur ratio gemiddeld (en dan niet op een zaterdag avond, maar op een doordeweeksedag als je gewoon moet werken/studie)
- In welk security system hang je het meeste uit.
- Hoeveel tijd per dag steek je in eve.
* kennis 8/10, SP 9/10 (mis eigenlijk alleen nog supers) en piloting skill 5-6/10
* 500-1b/hr (hangt ervan af of de sites in een magnetar worden gedaan)
* lowsec
* te veel, 3-4 uur ofzo
die gozers zijn ex-shadow cartel, zijn weggegaan om de reputation tank te lozen (we hebben af en toe wat last van onze alliance naam)XzeroD schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 10:09:
Sinds vandaag officieel uitgenodigd om de pirate entry corp te joinen waar ik laatste tijd al mee roam, hell yeah! Corp: https://wiki.eveonline.co...ards_(Player_corporation). Officieel dus op weg naar piraterij!
mijn corp is begonnen als achterblijvers uit the bastards
goeie keuze, veel plezier
- trouwe RvB Ganked bezoeker (ik neem een industrial mee op een frigate roam), beetje missies
- qua subcaps kan ik vliegen en fitten wat ik wil, caps heb ik alleen maximale jumpskills
- 75mil/week, zoiets
- hoe hoger hoe beter
- als ik er aan toe kom; uurtje of 6 in het weekend totaal
- qua subcaps kan ik vliegen en fitten wat ik wil, caps heb ik alleen maximale jumpskills
- 75mil/week, zoiets
- hoe hoger hoe beter
- als ik er aan toe kom; uurtje of 6 in het weekend totaal
-Mijn mail skill is indy/mining, heb een beginnende alt voor pvp
-Ik zie mijzelf als een gevorderde beginner.
-inkomen is ongeveer 100 mil per week, te weinig als je het mij vraagt
-0.6
-3 uur per dag
-Ik zie mijzelf als een gevorderde beginner.
-inkomen is ongeveer 100 mil per week, te weinig als je het mij vraagt
-0.6
-3 uur per dag
- Beetje relaxen inmiddels, kom uit ene kleine 0.0 alliance die nogal andere principes had als de rest, kortom, we zijn eruit gestapt. We hebben een maand in oorlog gelegen op onze home-turf. Zelf proviblock ging zich ermee bemoeien. Ben inmiddels een eigen corp gestart en twijfel om een posje in empire online te gooien..
- Alt is indy/mining geskilled, kan een rorq vliegen, alle exhumers met alles tech2, transport ships, pi op 6 planeten, heeft wat jump skills. Main vliegt een dread, 13M skillspints in spaceship command, alle bc skills, kan ook best wat t2 spull vliegen (caldari en minni af's, sb, gallenty hacs)
- Doe voornamelijk wat indy spul en level 4 missies, en dat is 20-30M/uur
- 0.5 of lowsec
- 2-3 avonden per week, 2-3u
- Alt is indy/mining geskilled, kan een rorq vliegen, alle exhumers met alles tech2, transport ships, pi op 6 planeten, heeft wat jump skills. Main vliegt een dread, 13M skillspints in spaceship command, alle bc skills, kan ook best wat t2 spull vliegen (caldari en minni af's, sb, gallenty hacs)
- Doe voornamelijk wat indy spul en level 4 missies, en dat is 20-30M/uur
- 0.5 of lowsec
- 2-3 avonden per week, 2-3u
[ Voor 22% gewijzigd door _Apache_ op 15-11-2013 11:57 ]
- Main business is voornamelijk industry, ook veel corp dingen. Verder nog wat alts in 0.0 en WHs voor pvp en pve.
- Industry: ik kan letterlijk alles bouwen ingame, en heb dat ook gedaan. PVP doe ik wat minder, maar kan het wel redelijk - schepen en fittings is geen probleem in ieder geval.
- Corp industry is redelijk hoog; zo'n 20bil profit/month denk ik. Dat is dan een paar uurtjes haulen, build jobs starten, en de dingen verkopen. Dan schiet je isk/uur omhoog
Persoonlijk vooral pve in WH's, en dan zit ik zo op 200-300mil/uur.
- Highsec, lowsec, 0.0 en WH's
- Ben veel ingame, maar vaak doe ik ook andere dingen. Effectief denk ik 4-5uur/dag.
- Industry: ik kan letterlijk alles bouwen ingame, en heb dat ook gedaan. PVP doe ik wat minder, maar kan het wel redelijk - schepen en fittings is geen probleem in ieder geval.
- Corp industry is redelijk hoog; zo'n 20bil profit/month denk ik. Dat is dan een paar uurtjes haulen, build jobs starten, en de dingen verkopen. Dan schiet je isk/uur omhoog
- Highsec, lowsec, 0.0 en WH's
- Ben veel ingame, maar vaak doe ik ook andere dingen. Effectief denk ik 4-5uur/dag.
who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!
Ah kijk dat wist ik nog geen eens, ik ben meer gejoined omdat het geweldige mensen zijn.lethalnl schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:31:
[...]
die gozers zijn ex-shadow cartel, zijn weggegaan om de reputation tank te lozen (we hebben af en toe wat last van onze alliance naam)
mijn corp is begonnen als achterblijvers uit the bastards
goeie keuze, veel plezier
Maybe we meet someday
- WH Pvp/PvE & Incursions
- 1 Char kan zowat alles vliegen, nu bezig voor n dread, ander char bezig voor n carrier, beiden voor WH escalations. 1 Incursion gespecialiseerde alt die ook JF kan vliegen en nog wat random indusrie en market alts.
- Geen flauw idee, ik ben nog zoekende naar wat ik naast de wh stuff wil doen om iskies te verdienen (heb al n hoop geprobeerd, oa invention met mijn eigen pos in high sec, trading en gewoon building maar alles voelt snel als 'werk') Incursions zijn wel ongeveer 100M per uur en als we in de WH escalations doen dan zit je ook zo op 100M per uur, meer nog als ik klaar ben met skillen en we 4x escalaties kunnen doen.
- of WH of high sec meestal
- zo'n 2x per week n avond, dus n uur of 3-4 en de rest van de week maximaal 1 uur per dag, maar vaak ook 0
- Wat is je main business in EvE:PvP en puur en alleen PVP.
- Hoe skilled ben je/ zie jij jezelf:Voor mijn gevoel zit ik zo ongeveer op het punt waar ik qua ervaring niet heel veel meer kan groeien, ik probeer mij nu vooral te richten op puur vlieg / moord plezier en niets anders. Ik ben daar nu de laatste 3 jaar ongeveer mee bezig met kleine pauzes. Heb twee pure pvp toons een van bijna 100m sp en een van 90m sp. Een toon is helemaal gespecialiseerd op sub capital (de 90M sp) kan alle ships (combat) tot en met battlecruisers vliegen Qua battleships alles behalve caldari. Mijn andere toon 100M is een Dread / carrier / logistics / ewar / caldari pilot.
- Wat is je isk/uur ratio gemiddeld: Ik sub mijn accounts met plex en koop de plex waarbij ik af en toe ook een plex om zet in isk. Meeste geld dat ik verdien is van kills plus ik verlies bijna geen ships dus heel duur is het niet.
- In welk security system hang je het meeste uit.:Meestal 0.0 of lowsec. Lowsec heeft mijn voorkeur omdat daar veel meer likeminded mensen zitten die ook gewoon lekker willen vechten.
- Hoeveel tijd per dag steek je in eve. De ene keer een week niets de andere week iedere avond 3 of 4 uur.
[ Voor 11% gewijzigd door Shunt op 15-11-2013 13:13 ]
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Verwijderd
Doe PI erbij en nee in High Sec levert dat onvoldoende op maar in 0-sec of Wormholes kan je indien je het goed doet gewoon één plex met 2 chars op één account betalen.Lange_Slurf schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 10:13:
Ik weet het, isk is niet alles.
O ben puur PVE ik mijn wat ijs met mijn alt mijn main runt wat missies doet wat sites in Wormholes en bouwt wat zooi. Verschil is wel mijn main zit op 85m SP en mijn belangrijkste alt op bijna 70m SP. Ik kan met gemak een account betalen met plex en als ik er iets meer aandacht in steek waarschijnlijk wel 4 ook.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2013 13:43 . Reden: aanpassing ]
Met een blockade runner in lowsec kan je ook prima PI doen. Voor Nullsec moet je onderdeel zijn van de alliance holder, wat toch wat lastiger is voor een buitenstaander.Verwijderd schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 13:34:
[...]
Doe PI erbij en nee in High Sec levert dat onvoldoende op maar in 0-sec of Wormholes kan je indien je het goed doet gewoon één plex met 2 chars op één account betalen.
Verwijderd
Klopt met Rubicon wordt het ook voor low sec en high sec diegene die de owner is van de poco
vraag me af wie de trade hub POCO's gaat krijgen
lowsec en wormhole entities gaat het niet worden vanwege sec status en de positie problemen van een wormhole chain.
zouden de nullseccers zich ermee bemoeien of wordt dit zo'n station game feestje met highsec wardeccers?
lowsec en wormhole entities gaat het niet worden vanwege sec status en de positie problemen van een wormhole chain.
zouden de nullseccers zich ermee bemoeien of wordt dit zo'n station game feestje met highsec wardeccers?
Zijn er wel POCO's bij trading hubs dan ?lethalnl schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 14:26:
vraag me af wie de trade hub POCO's gaat krijgen
jita niet geloof ik, maar de rest wel
alles in de regio krijgt veel traffic, dus het is niet specifiek alleen die systems
alles in de regio krijgt veel traffic, dus het is niet specifiek alleen die systems
Ik ben als noob een paar keer naar lowsec gegaan om te proberen daar een pi op te zetten.
Elke keer dat ik daar aankwam, werd ik onder vuur genomen, en twee keer mijn schip verloren.
Na wat convo's, die overigens niet iedereen wil aangaan, meer mij medegedeeld dat ik geen blue was. Dus gankfood. En ik kon alleen blue worden als ik in een intel channel aanwezig zou zijn om dat aan te vragen.
Hoe kom ik in zo een channel, en is het dan wel interessant genoeg, ten aanzien van de risico's die het met zich mee brengt. Ik hang rond in omgeving van Jita.
Tips zijn welkom, ik hou wel van een beetje spanning, maar als ik lowsec in jump, en meteen na aankomst explodeer, gaat de lol er snel af hahaha.
Elke keer dat ik daar aankwam, werd ik onder vuur genomen, en twee keer mijn schip verloren.
Na wat convo's, die overigens niet iedereen wil aangaan, meer mij medegedeeld dat ik geen blue was. Dus gankfood. En ik kon alleen blue worden als ik in een intel channel aanwezig zou zijn om dat aan te vragen.
Hoe kom ik in zo een channel, en is het dan wel interessant genoeg, ten aanzien van de risico's die het met zich mee brengt. Ik hang rond in omgeving van Jita.
Tips zijn welkom, ik hou wel van een beetje spanning, maar als ik lowsec in jump, en meteen na aankomst explodeer, gaat de lol er snel af hahaha.
Even je map openen, shipkills/pods laatste uur.
Zo met de komst van Rubicon is het slim eerst alle PI op te ruimen?
Wat ik er uit lees is het mogelijk dat je daarna geen spullen meer naar een planeet kan sturen, als de toegang ontzegd wordt.
Wat ik er uit lees is het mogelijk dat je daarna geen spullen meer naar een planeet kan sturen, als de toegang ontzegd wordt.
If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair
Dat is mij wel duidelijk, maar dat geeft niet weer, dat als je je zooi op wilt halen, dat je dan geen problemen gaat krijgen. Hoe kan je gemarkeerd worden als blauw?Sgreehder schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 18:52:
Even je map openen, shipkills/pods laatste uur.
verschilt van regio tot regio en alliance tot alliance
ik kan je met 5 seconden blauw zetten voor mijn corp, wil niet zeggen dat ik dat wil
ik kan me voorstellen dat de POCO eigenaren je wel blauw willen zetten op de voorwaarde dat dat alleen geld als je in een hauler zit
ik kan je met 5 seconden blauw zetten voor mijn corp, wil niet zeggen dat ik dat wil
ik kan me voorstellen dat de POCO eigenaren je wel blauw willen zetten op de voorwaarde dat dat alleen geld als je in een hauler zit
Verwijderd
dat denk ik niet maar ben geen expert in PI maar ik vermoed dat PI duurder gaat worden daar het in high sec ook gaat veranderen met POCOs enzo.Derby schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 19:21:
Zo met de komst van Rubicon is het slim eerst alle PI op te ruimen?
wat hij bedoeld met kijken naar de kills is kijken wie de meeste kills scoort daar en met die mensen contact opnemen voor blue statusLange_Slurf schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 20:14:
Dat is mij wel duidelijk, maar dat geeft niet weer, dat als je je zooi op wilt halen, dat je dan geen problemen gaat krijgen. Hoe kan je gemarkeerd worden als blauw?
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2013 00:02 ]
Wat is je main business in EvE: Momenteel PVE binnen een 99% PVP alliance
Hoe skilled ben je/ zie jij jezelf: Leer elke dag nog bij, ben wel op het punt gekomen dat ik alleen nog wil pvp'e. main toon heeft iets 80 mil sp 2de toon zit op 50 mil
Wat is je isk/uur ratio gemiddeld: Ratten in een carrier haal ik gemiddeld 35m 40m per tick met peuk pauze gemiddeld 100 - 120 mil per uur
In welk security system hang je het meeste uit.: 0.0 [Unthinkables]
Hoeveel tijd per dag steek je in eve:. De ene keer een week niets de andere week iedere avond 3 of 4 uur. Hangt puur of ik zin heb om te gamen oid.
Hoe skilled ben je/ zie jij jezelf: Leer elke dag nog bij, ben wel op het punt gekomen dat ik alleen nog wil pvp'e. main toon heeft iets 80 mil sp 2de toon zit op 50 mil
Wat is je isk/uur ratio gemiddeld: Ratten in een carrier haal ik gemiddeld 35m 40m per tick met peuk pauze gemiddeld 100 - 120 mil per uur
In welk security system hang je het meeste uit.: 0.0 [Unthinkables]
Hoeveel tijd per dag steek je in eve:. De ene keer een week niets de andere week iedere avond 3 of 4 uur. Hangt puur of ik zin heb om te gamen oid.
"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"
Wat is je main business in EvE: PvP
Hoe skilled ben je/ zie jij jezelf: Ik heb nu ~60m sp en speel sinds 2008 en eigenlijk pvp ik al sinds mijn 2e maand eve
Wat is je isk/uur ratio gemiddeld: Als het moet doe ik ~60m/uur
In welk security system hang je het meeste uit.: 0.0
Hoeveel tijd per dag steek je in eve: Nu net een nieuwe baan dus nu zo'n uur of 2 per week. Als ik n eigen plek krijg waar ik niet 2.5 uur voor hoef te reizen zal het wel iets oplopen
Hoe skilled ben je/ zie jij jezelf: Ik heb nu ~60m sp en speel sinds 2008 en eigenlijk pvp ik al sinds mijn 2e maand eve
Wat is je isk/uur ratio gemiddeld: Als het moet doe ik ~60m/uur
Hoeveel tijd per dag steek je in eve: Nu net een nieuwe baan dus nu zo'n uur of 2 per week. Als ik n eigen plek krijg waar ik niet 2.5 uur voor hoef te reizen zal het wel iets oplopen
[ Voor 8% gewijzigd door madpilot0 op 16-11-2013 10:27 ]
Wat is je main business in EVE: Forums lurken
Hoe skilled ben je/ zie jij jezelf: Niet, ik zuig best hard in bijna alles wat ik doe. Ik ben tamelijk goed om geen schepen te verliezen waar ik rondhang/gatecamp. Ik agress zelden iemand, speel hoogst opportunistisch. Reds in local heb ik toch elke dag, geen zin om ze op te sporen.
Wat is je isk/uur ratio gemiddeld: Ik trade, maar gaat ongeveer van 500k isk per uur tot 10mil isk per uur 24/7.
In welk security system hang je het meeste uit: 0.0, Curselife4ever yo~
Hoeveel tijd per dag steek je in EVE: Battlefield 4 is uit.
Hoe skilled ben je/ zie jij jezelf: Niet, ik zuig best hard in bijna alles wat ik doe. Ik ben tamelijk goed om geen schepen te verliezen waar ik rondhang/gatecamp. Ik agress zelden iemand, speel hoogst opportunistisch. Reds in local heb ik toch elke dag, geen zin om ze op te sporen.
Wat is je isk/uur ratio gemiddeld: Ik trade, maar gaat ongeveer van 500k isk per uur tot 10mil isk per uur 24/7.
In welk security system hang je het meeste uit: 0.0, Curselife4ever yo~
Hoeveel tijd per dag steek je in EVE: Battlefield 4 is uit.
Wat is je main business in EvE: Momenteel bezig met verhuizen naar 0.0 voor PvE en PvP
Hoe skilled ben je/ zie jij jezelf: n00b met 35M SP
Wat is je isk/uur ratio gemiddeld: 0 op dit moment, voorbereidingen
In welk security system hang je het meeste uit.: was 0.5 maar verhuis naar 0.0 nu
Hoeveel tijd per dag steek je in eve:. Soms meer dan anders, is afhankelijk van hoeveel zin ik heb. Gebeurd wel dat ik meer zin heb in bijvoorbeeld BattleField of iets anders.
Hoe skilled ben je/ zie jij jezelf: n00b met 35M SP
Wat is je isk/uur ratio gemiddeld: 0 op dit moment, voorbereidingen
In welk security system hang je het meeste uit.: was 0.5 maar verhuis naar 0.0 nu
Hoeveel tijd per dag steek je in eve:. Soms meer dan anders, is afhankelijk van hoeveel zin ik heb. Gebeurd wel dat ik meer zin heb in bijvoorbeeld BattleField of iets anders.
Wat is je main business in EvE: PvP all the way baby. En ik heb een invention toon om de wallet van mijn PvP toon vol te gooien 
Hoe skilled ben je/ zie jij jezelf: 60M+ en dedicated op PvP. Ik kan redelijk meedoen met de rest, maar in bepaalde gevallen blijf en ben ik nog steeds een n00b
Wat is je isk/uur ratio gemiddeld: Ik kijk niet naar isk/uur, maar ik draai circa 1.0 ~ 1.5B profit/m met mijn invention toon voor circa 30 minuten werk per dag.
In welk security system hang je het meeste uit.: Banana (onze benaming voor onze wormhole)
Hoeveel tijd per dag steek je in eve:. Geheel afhankelijk. Ik ben meestal elke dag online, maar ben op dagen soms meer actief qua chatten dan PvP'en. Dat komt ook omdat ik 's avonds veel aan het werk ben.
Hoe skilled ben je/ zie jij jezelf: 60M+ en dedicated op PvP. Ik kan redelijk meedoen met de rest, maar in bepaalde gevallen blijf en ben ik nog steeds een n00b
Wat is je isk/uur ratio gemiddeld: Ik kijk niet naar isk/uur, maar ik draai circa 1.0 ~ 1.5B profit/m met mijn invention toon voor circa 30 minuten werk per dag.
In welk security system hang je het meeste uit.: Banana (onze benaming voor onze wormhole)
Hoeveel tijd per dag steek je in eve:. Geheel afhankelijk. Ik ben meestal elke dag online, maar ben op dagen soms meer actief qua chatten dan PvP'en. Dat komt ook omdat ik 's avonds veel aan het werk ben.
Verwijderd
PVE maar wil veel meer PVP doen beetje lang verhaal maar ben een poosje zoekende geweest waarin ik ales beetje geprobeerd heb, meerdere 0.0 corps en meerdere WH corps 2x alles verloren 1x omdat WH overgenomen werdt door hostiles en 1x door een corp thiefBinno schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 02:12:
Wat is je main business in EvE:
vind PVP wel leuk maar heb er helaas (nog) te weinig ervaring mee grote blobs uitgezonderd maar daar heb ik niet meer zoveel meer mee, mogelijk dat dat nog komt ALS ze een en ander veranderen.
heb 4 toonsHoe skilled ben je / zie jij jezelf:
1. Ellendras Silver main vliegt alleen sub capitals maar wel bijna allemaal ene wat beter dan de ander (66 mil SP)
2. Amberlin Kanenald mijn eigen indy alt / manusje van alles (40,1 mil SP)
3. CrashCat mijn capital alt vliegt nagenoeg alle sub caps degelijk tot goed maar ben hem puur voor capitals aan het skillen (118,8 mil SP)
4. Precious Silver super sitter / neutral hauling / cyno alt (13,5 mil SP)
PVE ben ik ervaren en PVP ben ik niet geheel onervaren maar zie mezelf nog wel als een n00b industry begin ik net een beetje naar te kijken en ben Amberlin Kanenald volop aan het skillen daarvoor
ligt erg aan waar ik in vlieg en in welk systeem en of ik mijn volle aandacht heb enz enz. het meeste verdiende ik toen ik nog hubs deed in mijn vindicator deed daar 55 mil ticks. in carrier haal ik in een goed systeem 35 tot 45 mil per tickWat is je isk/uur ratio gemiddeld:
0.0 space al ben ik daar nu even nietIn welk security system hang je het meeste uit.:
vroeger erg veel laatste tijd niet zoveel door wat persoonlijke dingenHoeveel tijd per dag steek je in eve:
waarom is het skillbook Astronautic Engineering nergens te krijgen behalve in jita voor 14 bil isk

Geraken jullie op account management? Welke browser ik ook gebruik, ik krijg een foutmelding. Kan wel aanmelden via de portal, maar als ik dan account management kies, geeft ie een unexpected error.
Ik zou mezelf een buddy invite willen sturen.An unexpected error has occurred, please try pressing your browsers back button and try again. If the problem persists, please contact support.
[ Voor 6% gewijzigd door Hurtebise op 16-11-2013 15:56 ]
Werkt hier ook niet..
Thx voor response. Blijkt nu wel weer te werken._Apache_ schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 16:00:
Werkt hier ook niet..
Plug alert 
Bastaard: Was dit misschien iets in de richting van wat je zocht?
https://forums.eveonline....lt.aspx?g=posts&m=3883820
Bastaard: Was dit misschien iets in de richting van wat je zocht?
https://forums.eveonline....lt.aspx?g=posts&m=3883820
Veel te duur
Zoek iets voor 15b ongeveer, wil ook best nog wel fighters v of carrier v skillen ...
Zoek iets voor 15b ongeveer, wil ook best nog wel fighters v of carrier v skillen ...
Ugh....hebben een verdomme incursion in onze constellation
rats op alle gates, die stomme rooie balk
gisteren als een gek vanguards lopen runnen, hopen dat we de carrier kunnen spawnen voor rubicon komt
we kunnen hier maar beter een revenant BPC voor krijgen....
rats op alle gates, die stomme rooie balk
gisteren als een gek vanguards lopen runnen, hopen dat we de carrier kunnen spawnen voor rubicon komt
we kunnen hier maar beter een revenant BPC voor krijgen....
Hadden wij vorige week ook 
Geen cyno's, echt balen..
Geen cyno's, echt balen..
Na vanmiddag zal je daar wel meer last van krijgen!
Ik kan mij nog goed kan herinneren dat toen Incursions nieuw waren, dat we met regelmaat een killmail gelinked kregen van carriers die dachten dat ze in hun eentje die sites konden doen
hoe komen die dingen daar zowiezo binnen?
ik dacht dat die gates caps blokkeren
Wat is je main business in EvE: 0.0 PVP (F1 drukker!!
, nee behalve de fleet fights doe ik met regelmaar mee met Blackop drops)
Hoe skilled ben je/ zie jij jezelf: M'n laagste char heeft 50-55M sp (is me perfect tengu ratting alt) en me main is +- 98M sp (http://eveboard.com/pilot/omgdutch2005 )
Wat is je isk/uur ratio gemiddeld: Ligt eraan hoe veel tijd / zin ik heb om te ratten
Hoeveel tijd per dag steek je in eve:. Geheel afhankelijk. Ik ben meestal elke dag online, maar ben op dagen soms meer actief qua chatten dan PvP'en.
Hoe skilled ben je/ zie jij jezelf: M'n laagste char heeft 50-55M sp (is me perfect tengu ratting alt) en me main is +- 98M sp (http://eveboard.com/pilot/omgdutch2005 )
Wat is je isk/uur ratio gemiddeld: Ligt eraan hoe veel tijd / zin ik heb om te ratten
Hoeveel tijd per dag steek je in eve:. Geheel afhankelijk. Ik ben meestal elke dag online, maar ben op dagen soms meer actief qua chatten dan PvP'en.
Wat is je main business in EvE: Manusje vanalles, 50/50 pvp/pve en daar dan ergens nog wat industry door. Heb nu een altje waarmee ik FW wil gaan doen dus het aandeel PVP zal wel fink stijgen.
Hoe skilled ben je/ zie jij jezelf:
(eventjes uit het hoofd)
Main : bijna 60mil sp, eerste char in eve dus het eerste jaar niet zo gefocused, daarna focus op pvp. De non pvp skills komen nu wel uitermate van pas om de indy alt te voorzien van t2 bpc's uit de nullsec pos
Alt 1: Industry & wat mining: 14 mil sp
Alt 2: FW, nu 5 mil sp maar dat gaat nog wel wat hoger
Wat is je isk/uur ratio gemiddeld: Op de main 21mil ticks, in een dominix zonder loot/salvage.
Industry levert wel eens zoveel op voor minder moeite.
Hoeveel tijd per dag steek je in eve: Ik probeer elke dag wel even online te komen voor inventions of gewoon eens "haai" te zeggen tegen de corpies. Maar het gebeurt wel eens dat ik enkele dagen niet online kom.
Hoe skilled ben je/ zie jij jezelf:
(eventjes uit het hoofd)
Main : bijna 60mil sp, eerste char in eve dus het eerste jaar niet zo gefocused, daarna focus op pvp. De non pvp skills komen nu wel uitermate van pas om de indy alt te voorzien van t2 bpc's uit de nullsec pos
Alt 1: Industry & wat mining: 14 mil sp
Alt 2: FW, nu 5 mil sp maar dat gaat nog wel wat hoger
Wat is je isk/uur ratio gemiddeld: Op de main 21mil ticks, in een dominix zonder loot/salvage.
Industry levert wel eens zoveel op voor minder moeite.
Hoeveel tijd per dag steek je in eve: Ik probeer elke dag wel even online te komen voor inventions of gewoon eens "haai" te zeggen tegen de corpies. Maar het gebeurt wel eens dat ik enkele dagen niet online kom.
Sorki#2242
Ik kan mij herinneren dat in het begin bepaalde sites nog geen stargate hadden. Maar volgens mij ging het hier om verliezen op reguliere gates, anoms en in asteroidbelts.lethalnl schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 11:11:
hoe komen die dingen daar zowiezo binnen?
Als nieuwe speler (...nu rond 1.5 maand) ben ik wel heel nieuwschierig naar incursions, maar ik vraag me toch echt af in welke manier ik daarbij uberhaupt kan helpen. Of hoe goed skills / schip zou moeten zijn. Zou iemand me advies kunnen geven wat ik het beste zou kunnen doen mocht ik incursions willen doen? Oh, en tweede vraagje: is ratten in high sec uberhaupt zinvol? Heb niet echt het gevoel dat ik er veel mee opschiet, kan beter gaan minen dacht ik zo.
Neem drones mee, doe je beiden in 1Fiole schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:48:
Als nieuwe speler (...nu rond 1.5 maand) ben ik wel heel nieuwschierig naar incursions, maar ik vraag me toch echt af in welke manier ik daarbij uberhaupt kan helpen. Of hoe goed skills / schip zou moeten zijn. Zou iemand me advies kunnen geven wat ik het beste zou kunnen doen mocht ik incursions willen doen? Oh, en tweede vraagje: is ratten in high sec uberhaupt zinvol? Heb niet echt het gevoel dat ik er veel mee opschiet, kan beter gaan minen dacht ik zo.
Ratjes in belts afschieten? Nee kan je geen rooie cent mee verdienen, missies doen (>3) gaat een stuk sneller. Maar daar heb je ook wel een bc/bs voor nodig.Fiole schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:48:
Oh, en tweede vraagje: is ratten in high sec uberhaupt zinvol? Heb niet echt het gevoel dat ik er veel mee opschiet, kan beter gaan minen dacht ik zo.
Hij bedoeld waarschijnlijk minen in je schip en je combat drones met de rats laten afrekenen. Beiden in 1 dus
Deze persoon speelt net 1,5 maand, daarvoor zal hij nog niet de skills hebben voor level 4 missions laat staan de schepen + juiste fittings. Al is dit wel waar de focus op kan komen te liggen, ik zeg vooral: houdt je skill training queue vol en zoek even wat guides betreft level 3 / 4 missies._Apache_ schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 12:59:
[...]
Ratjes in belts afschieten? Nee kan je geen rooie cent mee verdienen, missies doen (>3) gaat een stuk sneller. Maar daar heb je ook wel een bc/bs voor nodigen.
Verwijderd
Elke keer als ik dit topic lees dan begint EvE weer je jeuken, elke keer als ik dan weer een maand subscribe kom ik er weer achter dat ik er eigenlijk geen tijd voor heb en maar weer stop. Dilemma!!