Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19:58

madpilot0

I ain't mad

Hoeveel isk print dat ding / maand? Anders ken ik mischien wel iemand die dr interesse in heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AerosPhere
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-09 13:02
nwagenaar schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 23:13:
Ik heb genoeg ISK in mijn wallet (10B) en nog eens veel aan assets (ruim 40B). Ik heb dit indertijd opgestart om wat ISK te verdienen terwijl ik maar 1B in mijn wallet had en mijn grootste asset was een archon :+

Maar ik heb genoeg ISK en ik heb geen zin om hem elke maand bij te vullen voor circa 250M aan fuel terwijl ik hem amper gebruik. De locatie is dus 4 jumps van Jita en de route is relatief gank vrij:
Wat voor programma gebruik je om die uitdraai van je blueprints te krijgen?

Ik heb zelf een stuk of 150 blueprints overal en nergens, en zo'n overzicht hou ik nu handmatig bij in een google docs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:31

nwagenaar

God, root. What's the differen

XzeroD schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 00:10:
[...]
Kom ik aan met me trial... damn hoe lang speel je al ?
Mijn primaire char is geboren op 2010.07.13 (dus 3 jaar en 3 maanden). Maar ondertussen heb ik 4 additionele chars (indy toon, supercap char, supercap (holding) char en spai char) en enorm veel geluk gehad met mijn online vrinden :)

Bijvoorbeeld: met mijn indy toon had ik het geluk dat ik iemand kende die mij enorm holp. Hij vertelde mij precies wat ik moest bouwen, welke tools ik nodig had, etc, etc. Terwijl ik in de 1e maand amper break even draaide op mijn POS met invention, draaide ik de maand daarop al een kleine profit van 250M. Naarmate mijn skills beter werden en ik dus betere dingen kon bouwen, kon ik dus ook meer winst binnen halen. Maar het duurt even alvorens je char zo ver is, daarbij had ik in het verleden al bepaalde skills op lvl5 zitten waardoor ik op zeer korte termijn dingen kon inventen/bouwen.
madpilot0 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 00:21:
Hoeveel isk print dat ding / maand? Anders ken ik mischien wel iemand die dr interesse in heeft
Afhankelijk van de markt, de skills van je indy char en hoe goed je let op de markt, tussen de 1B en 2B profit p/m met 1 character.

Op een gegeven moment maakte ik bepaalde producten als stock om ze vervolgens op goede momenten te verkopen. Bijvoorbeeld T2 sentrydrones, ze zijn goedkoop om te maken maar kunnen na een sentry drone fleet-welp enorm in prijs stijgen.
AerosPhere schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 09:08:
[...]
Wat voor programma gebruik je om die uitdraai van je blueprints te krijgen?

Ik heb zelf een stuk of 150 blueprints overal en nergens, en zo'n overzicht hou ik nu handmatig bij in een google docs :P
EVE Isk per Hour. Met dit programma is het mogelijk om manufacturing jobs te onderzoeken. Ik gebruik dit programma in combinatie met Dedaf's industrial tool (Excel Sheet).

[ Voor 45% gewijzigd door nwagenaar op 31-10-2013 09:47 ]

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:50
nwagenaar, oude jew, hoeveel wil je voor die pos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:30

ThunderNet

Flits!

Ik wil zelf wel eens een poging wagen met EVE, heeft iemand nog een buddy-trial over?

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

ThunderNet schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:28:
Ik wil zelf wel eens een poging wagen met EVE, heeft iemand nog een buddy-trial over?
Check je DM, als je besluit te gaan spelen en dus je trial omzet naar een 'echt' account, delen we de plex en heb jij een mooie ~300mil isk als startkapitaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Deze spreadsheet gebruiken ook veel mensen:

http://ues.eve-eei.us/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Ja Ja, de kogel is door de kerk!

Gisteren me Trial omgezet naar een betaalde account, gelijk voor 3 maanden gekocht. Door mijn corp ga ik echt lekker snel, ik vlieg inmiddels in me Stabber met een DPS van 160. Heerlijke cruiser al zeg ik het zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:21
XzeroD schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 09:02:
Ja Ja, de kogel is door de kerk!

Gisteren me Trial omgezet naar een betaalde account, gelijk voor 3 maanden gekocht. Door mijn corp ga ik echt lekker snel, ik vlieg inmiddels in me Stabber met een DPS van 160. Heerlijke cruiser al zeg ik het zelf.
Welkom bij je nieuwe verslaving :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Suicyder schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 09:47:
[...]

Welkom bij je nieuwe verslaving :P
Ben benieuwd :9 Ik speel ook nog WoW maar ik heb gelukkig nooit de drang gehad dat ik MOEST spelen. Soms speelde ik een maand niet of langer, gewoon als ik er zin in had.

Ik mis in EVE nog steeds de actie, de actie die ik tot nu toe heb gehad was afgelopen binnen een minuut of 2. Komt vast nog wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AerosPhere
Zijn er nog mensen die momenteel bezig zijn met factional warfare?

Ik ben sinds afgelopen maandag ook ge-enlist, ben oorspronkelijk nooit zo'n pvper geweest. Wel iets meer als een half jaar in een wormhole geleeft dus wel wat gepvped, maar vooral op de rug genomen door de echte pvpers in die corp. Mijn oude wormhole corp is laatst Polarized gejoined en dat was iets te elite pvp voor mij.

Dus de keuze genomen om een eigen corpje te starten, oorspronkelijk om te gaan exploren, maar factional warfare sprak me altijd al wel aan maar durfde nooit mee te doen. Nu heb ik 2 mensen gevonden die mijn corp wilde joinen, en met z'n drieen zijn we nu solo en small gang pvp aan het proberen.

In 3 dagen 5 solo kills, 4 losses en ik ben helemaal verliefd op het systeem! Elke keer als ik een plex in ga vol met adrenaline, en bijna in me broek pissen als ik een small fleet de complex in zie warpen op dscan en ik snel weg moet komen. Ik snap alleen nog niet waar nou de meeste mensen zoveel LP mee halen, met die FW missies of juist met het plexen?

Had ook nog een grappig encounter met iemand van die <CODE> corporation van james315... Ik zat in een small defense plex, hij warpte naar mij en uiteindelijk kilde ik hem makkelijk met mijn hawk tegen zijn t1 frigate. Blijkbaar had ik hem pissed gemaakt want hij probeerde daarna in een destroyer terug te komen. Hier had ik niet zo'n zin in, omdat ik bij frigates al moeite heb om iedereen te killen. En toen begon hij in local te zeuren over carebears en wegwarpen.

Daarna in een buursysteem was ik weer in een plex, zag ik hem weer op me af warpen, dit keer in een atron. Dus ik weer proberen weg te gaan, en hij mij achterna komen. Uiteindelijk had hij me bij een customs office ergens en duurde het 13 minuten voordat hij door mijn tank heen kwam. Ik kon hem niet raken doordat hij mij ging kiten. Ik had hem wel in hull geschoten na wat maneuvres maar daarna pakte hij het weer op. In deze hele fight heeft hij hele verhalen getypt in local en me voor 100 dingen uitgescholden O+ Maar was uiteindelijk wel trots dat ik iemand met veel meer pvp ervaring zo heb kunnen irriteren :P

Mochten er nieuwe mensen zijn die ook Factional Warfare willen proberen, kunnen mij DMen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:03
Welkom XzeroD :p Voor je het weet speel je net zo lang als ik ;) (Al speel ik op dit moment amper :Y))

Sinds gister eindelijk alle vier de drone specs op level 5. Nu Advanced Drone Interfacing 5, Fighters 5, Fighter Bombers 5, Mining Drones 5 en Salvage Drones 5 nog en ik heb alle droneskills op 5. Nog 95d te gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

ravenger schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 15:53:
Welkom XzeroD :p Voor je het weet speel je net zo lang als ik ;) (Al speel ik op dit moment amper :Y))

Sinds gister eindelijk alle vier de drone specs op level 5. Nu Advanced Drone Interfacing 5, Fighters 5, Fighter Bombers 5, Mining Drones 5 en Salvage Drones 5 nog en ik heb alle droneskills op 5. Nog 95d te gaan ;)
haha thanks!
Waarom zou je alle drones op zo'n hoog level willen hebben, in principe vlieg je toch niet met verschillende drones tegelijk (hooguit 2 ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

XzeroD schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 10:23:
[...]
Ben benieuwd :9 Ik speel ook nog WoW maar ik heb gelukkig nooit de drang gehad dat ik MOEST spelen. Soms speelde ik een maand niet of langer, gewoon als ik er zin in had.

Ik mis in EVE nog steeds de actie, de actie die ik tot nu toe heb gehad was afgelopen binnen een minuut of 2. Komt vast nog wel :D
Binnen WoW had je een bepaalde verwachting als het ging om PvP (bepaalde gebieden, arena's, etc) terwijl dit in EvE dit niet het geval is. Het is een sandbox game, iedereen zit in één grote speelwereld en spelers bepalen wat er gebeurd. Op het moment dat je binnen EvE dood gaat, dan ben je dus ook je items kwijt.

Wat dat betreft zijn WoW en EvE niet te vergelijken. Dat neemt niet weg dat actie binnen EVE altijd te vinden is, mits je op zoek gaat of het zelf forceert ;)

Als je wil gaan voor gegarandeerde PvP, er zijn een behoorlijk veel mogelijkheden. RvB is een voorbeeld om dat te krijgen. Of je zou Faction Warfare kunnen doen; de actie met FW is niet gegarandeerd, maar je kan hiermee een leuk zakcentje verdienen terwijl de kans op actie groter is dan wanneer je zit te ratten/minen in highsec zeg maar.

Hou wel rekening met de gouden regel: don't fly what you can't afford to lose.

Succes en enjoy the game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
XzeroD schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 16:05:
[...]

haha thanks!
Waarom zou je alle drones op zo'n hoog level willen hebben, in principe vlieg je toch niet met verschillende drones tegelijk (hooguit 2 ?)
Dat heeft alles met veelzijdigheid te maken. Ik kan heel veel verschillende soorten schepen vliegen in allerlei verschillende situaties, dus daar wil ik dan ook alles mee kunnen doen.

De reden dat ik de vier specs naar level 5 heb geskilled is omdat ik voor elke drone gewoon de maximale damage wil. Dat is maar een paar procent extra tov lvl 4, maar voor mij is het de moeite waard om te skillen omdat het voor mij de enige skills zijn waar ik nog wat winst kon halen (ik heb nu 181 skills op level 5)

In het begin hoef je je daar nog niet zo druk om te maken ;)

[ Voor 24% gewijzigd door ravenger op 01-11-2013 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Beetje waste van je skillpoints die skill tenzij je echt niets anders meer hebt om te trainen.

Was je echt van plan om met 5 Drone Control Units op je Carrier/Mom te gaan vliegen?

[ Voor 15% gewijzigd door Ashrah op 01-11-2013 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Ashrah schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 16:18:
[...]

Beetje waste van je skillpoints die skill tenzij je echt niets anders meer hebt om te trainen.

Was je echt van plan om met 5 Drone Control Units op je Carrier/Mom te gaan vliegen?
nope, staat gewoon leuk in het lijstje ;) Op dit moment maakt het me werkelijk niet zoveel uit wat ik skill immers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Oh voor mensen die mij willen toevoegen in EVE: Dwaigon Aumer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmS
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-07 07:37

NmS

Of kom gezellig in 'gathering.tweakers.net' chat kanaal zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

NmS schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 23:17:
Of kom gezellig in 'gathering.tweakers.net' chat kanaal zitten :)
Nog beter, zal ik volgende keer doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wPlayNL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18:48
Iemand nog een 21 day trial voor mij? Waarbij we de plex netjes delen?

Zou graag weer eens een keer eve willen proberen. Een leuk starters captiaal is dan ook mooi meegenomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
flash2adv schreef op zondag 03 november 2013 @ 07:22:
Iemand nog een 21 day trial voor mij? Waarbij we de plex netjes delen?

Zou graag weer eens een keer eve willen proberen. Een leuk starters captiaal is dan ook mooi meegenomen :)
Invite verstuurd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Pff ... 1 van de 8 ship invention jobs succesvol, zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:22

_Apache_

For life.

De_Bastaard schreef op maandag 04 november 2013 @ 14:14:
Pff ... 1 van de 8 ship invention jobs succesvol, zucht.
en die ene? -4ME? :+

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Nah 1 run ME-1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicWing
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:37
Leuke wijzigingen aangekondigd!

- Ship Maintenance Array's (POS module) gaat weer assets "droppen" bij vernietiging
- T3 Strategic Cruisers kunnen hun subsystems vervangen bij alle "Maintenance Bays"
-- Bij Orca's, Capitals, Maintenance Array's in POS én de nieuwe "yurt" module

Ik zie hele interessante opties; als een systeem cyno-jammed is kun je er met black-ops toch heen bridgen. Bridge je T3 fleet erheen, neem 1/2 blockade runners met "yurts" mee, iedereen re-fitten, blockade runners weer veilig terug met de black-ops... worden interessante tijden...

"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtomicWing schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 09:11:
Leuke wijzigingen aangekondigd!

- Ship Maintenance Array's (POS module) gaat weer assets "droppen" bij vernietiging
- T3 Strategic Cruisers kunnen hun subsystems vervangen bij alle "Maintenance Bays"
-- Bij Orca's, Capitals, Maintenance Array's in POS én de nieuwe "yurt" module

Ik zie hele interessante opties; als een systeem cyno-jammed is kun je er met black-ops toch heen bridgen. Bridge je T3 fleet erheen, neem 1/2 blockade runners met "yurts" mee, iedereen re-fitten, blockade runners weer veilig terug met de black-ops... worden interessante tijden...
ok das leuk maar dat zou eigenlijk altijd al zo geweest moeten zijn dus ik zie het meer als een bug fix dan een wijziging danwel toevoeging. laat ze de POS rechten en mogelijkheden maar eens onder de loep nemen en de drone interface want die zuigt ook enorm (vooral als je in een carrier zit)

enne wat is een yurt ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Gisteren een mega fight .. 1800 in local :7

https://killboard.ncdot.c...ill_related&kll_id=327491

Net voordat die supercaps erin kwamen ben ik maar uitgelogd, werd al laat :+ Supers zijn er alleen ingejumped om die SBU(s) te killen trouwens, niet voor de normale pvp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicWing
Wikipedia: Yurt

Een tentje voor nomaden

"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randfiguur
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:20
Zou je yurts van bijvoorbeeld explorers ook met je scanners kunnen vinden en opblazen? Al zou de loot denk ik tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:42
Yurt is een mobile deployable structure, waar je zooi kan opslaan en refitten. Soort van SMA zonder POS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicWing
Randfiguur schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:28:
Zou je yurts van bijvoorbeeld explorers ook met je scanners kunnen vinden en opblazen? Al zou de loot denk ik tegenvallen.
Yurt --> Mobile Depots

Wat ik er tot nu van begrepen heb:
- Ze zijn prima uit te scannen (hoe hoger de meta, moeilijker te scannen)
- Ze zijn alleen toegankelijk voor de char die ze lanceert
- Ze zijn vrij eenvoudig in reïnforcement te schieten (24 of 48 uur) waarna ze loot droppen
- Ze zijn vrij goedkoop (verwachte prijs meta1 is 10 mil)
- Ze zijn vrij klein (50m3) met genoeg opslagruimte (3000m3)

De hogere meta's schijnen een hele lage droprate te krijgen, verwachte prijs in de tientallen mil ISK oplopend tot 100 mil+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best jammer dat er direct wordt gedacht aan het idee om ze neer te kunnen schieten. De aanvaller krijgt alleen maar suspected, niet?
Ik stel het mij voor dat je een paar dagen gaat vissen en je een tent neerzet (in een gebied waar geen wild rondloopt). Vervolgens kom je 's avonds terug met je vangst en zie je dat je tent stuk is. Wie heeft het gedaan? Ah ja, die groep vrouwen die toevallig langsliepen en het leuk vonden om je tent te mollen. Je kunt niets terug doen, want ja, vrouwen mag je niet slaan he ;) (gekozen voor vrouwen en niet slaan, ivm suspected en je mag ze toch niet aanvallen, want concord)

Nee, ik ga geen gebruik maken van deze module. Het leek mij in eerste instantie een leuke vorm van "player housing", maar nu is het meer een extra motivatie om iemand's dag te verpesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicWing
Verwijderd schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:21:
Best jammer dat er direct wordt gedacht aan het idee om ze neer te kunnen schieten. De aanvaller krijgt alleen maar suspected, niet?
Ik stel het mij voor dat je een paar dagen gaat vissen en je een tent neerzet (in een gebied waar geen wild rondloopt). Vervolgens kom je 's avonds terug met je vangst en zie je dat je tent stuk is. Wie heeft het gedaan? Ah ja, die groep vrouwen die toevallig langsliepen en het leuk vonden om je tent te mollen. Je kunt niets terug doen, want ja, vrouwen mag je niet slaan he ;) (gekozen voor vrouwen en niet slaan, ivm suspected en je mag ze toch niet aanvallen, want concord)

Nee, ik ga geen gebruik maken van deze module. Het leek mij in eerste instantie een leuke vorm van "player housing", maar nu is het meer een extra motivatie om iemand's dag te verpesten.
De reïnforcement timer is hier je vriend; zolang je niet al te lang wegblijft kun je je spullen nog redden (is tenminste het verhaal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:42
Daarnaast als het makkelijk is af te schieten, is het ook makkelijk te reppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtomicWing schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:25:
[...]

De reïnforcement timer is hier je vriend; zolang je niet al te lang wegblijft kun je je spullen nog redden (is tenminste het verhaal).
ja maar de timer is gewoon zichtbaar dus ze kunnen je gewoon opwachten. ik denk niet dat dit veel gebruikt gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
Soms handiger om een alt in blockade runner ergens te parkeren :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
https://killboard.ncdot.c...ill_related&kll_id=328023

En toen server crash :X

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/iAwNvB7.png

[ Voor 23% gewijzigd door De_Bastaard op 06-11-2013 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Gisteravond vloog ik door een 0.3 en kwam ik mogelijk een deel van die fleet tegen, schrok me te pleuris :9 Gelukkig vlogen ze gewoon door _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Waarom gebeurd dit nu elke keer dat ik lig te slapen, heb al een jaar geen DD meer afgevuurd denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:55

Sorki

world wide wubbish

Kent iemand een goeie site voor wormhole mapping/navigatie? Ben een hele tijd geleden op een goeie terecht gekomen maar alles wat uit het oog verloren en de niet gebootmarked.... dus kwijt :)

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicWing
Sorki schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:37:
Kent iemand een goeie site voor wormhole mapping/navigatie? Ben een hele tijd geleden op een goeie terecht gekomen maar alles wat uit het oog verloren en de niet gebootmarked.... dus kwijt :)
Ik gebruik meestal http://staticmapper.com/, maar weet niet of dit precies is wat je zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki

Sorki

world wide wubbish

Bedankt Atomic, maar dat was hem niet ;)
Site die ik voor ogen had zag er redelijk modern uit (donkerblauw uiteraard) en je kon er in een soort treestucture je wh's/roads toevoegen.

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Sorki schreef op woensdag 06 november 2013 @ 13:51:
Site die ik voor ogen had zag er redelijk modern uit (donkerblauw uiteraard) en je kon er in een soort treestucture je wh's/roads toevoegen.
http://evemap.battleclinic.com/ die misschien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AerosPhere
http://siggy.borkedlabs.com/

is ook een bekende, weet alleen niet meer of hij nog wordt ondersteund of dat je er een bepaalde fee voor moet betalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Siggy wordt nog steeds ondersteund en de fee is hier te vinden. Wij (VoC) maken ook gebruik van Siggy.

Ik zal het je nog strakker zeggen, één van onze members heeft het gemaakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-02 18:04
waarschijnlijk siggy of excam

siggy is vrij makkelijk te krijgen (staat waarschijnlijk ergens op sell order op eve-o), excam is vrij exclusief voor de w-space gentlemens club

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki

Sorki

world wide wubbish

siggy!

ty gentlemens :)

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:48

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Haha, Excam is door BITIT gemaakt, word wel verhuurd, maar opzich alleen voor een erg select gezelschap (omdat het een awesome en erg powerfull tooltje is vooral). Ik geloof dat Shivaz paradox (oid) de creater is, en anders kan je altijd een van de directors van BITIT vragen. Is overigens niet gratis om te gebruiken!

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Haha nog even over de fight van gisteren ...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/oU3Pw.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
TepelStreeltje schreef op woensdag 06 november 2013 @ 18:28:
Haha, Excam is door BITIT gemaakt, word wel verhuurd, maar opzich alleen voor een erg select gezelschap (omdat het een awesome en erg powerfull tooltje is vooral). Ik geloof dat Shivaz paradox (oid) de creater is, en anders kan je altijd een van de directors van BITIT vragen. Is overigens niet gratis om te gebruiken!
klopt, tenzei je bitten. (of ex-bitten. moet ik zeggen strict gezien) bent dan zit er een bedrag aan verbonden

geen idee hoeveel hij andere groepen vraagt eigenlijk

ik zou echt niet weten wat ik zonder zou moeten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki

Sorki

world wide wubbish

http://i.imgur.com/oHwvOAc.jpg

er zijn zo van die dagen op blink ....

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Haha; ik heb dat blink ook gewoon opgegeven om die reden :P Slecht voor de ISK balans :)

[ Voor 19% gewijzigd door ravenger op 07-11-2013 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
1/8 kans, jij mist er 25 op een rij?

damn.....of mijn kans berekening is wat roestig of je heb net een kans van 1/37778931862957161709568 verloren

ik denk het eerste....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

Betaal je dan ook niet 1/8e per blink ticket?
* _Apache_ doet geen blink..
Had je hem net zo goed 3x ingame kunnen kopen.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
je betaalt 1/7e of 1/6e per ticket geloof ik voor 1/8 kans om te winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ravenger schreef op donderdag 07 november 2013 @ 09:43:
Haha; ik heb dat blink ook gewoon opgegeven om die reden :P Slecht voor de ISK balans :)
dat inderdaad vergeet die site... ik sta ook gruwelijk in de min :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:01
event vanmiddag
Empire Navies put out call for capsuleer assistance06.11.2013 17:09 |By CCP Eterne
Yulai – Acting on behalf of the navies for the Amarr Empire, Caldari State, Gallente Federation, and Minmatar Republic, CONCORD has put out a one-time call for capsuleers to provide backup on a “massive, sustained assault on high-priority targets”. Kilkkuken Mallen, Chief Intelligence Operative for CONCORD, said, “We are currently unable to provide details on the target, as this would represent a significant security risk in the operation. However, this threat is considered extremely high to all law-abiding citizens of New Eden. We ask that any capsuleer who wishes to protect civilized space gather up at our two rally points in Sarum Prime and Meves on November 7 for departure at 18:50.”

Mallen added, "This is a unique situation. We do not foresee having to repeat this call to action. Moreover, while we will of course be grateful for any assistance the capsuleers choose to render, we wish to make it very clear that after this assault, the empires will take care of any further military action. Capsuleers will not be required, and quite possibly not allowed, to intervene in these matters. Moreover, we ask that capsuleers refrain from interacting with, or taking, any elements that might be set adrift in space during the course of this assault."

Military cooperation between the empires on this scale has not occurred since the days of the Sansha War. Experts are unsure what the call for assistance could mean, with speculation running rampant. Some believe it is a new assault on Sansha’s Nation in order to end its incursions once and for all while others have claimed it has something to do with the unusual explosion detected several days ago.

Mallen is not ruling out anything. “We cannot risk revealing our hand by providing further information on the operation. Capsuleers will be briefed at the time of the operation at their rally points.”

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Vanmiddag ? Staat toch duidelijk 18:50 PM of zit dat weer met tijdzones etc ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
UCT dus -1 van ons tegenwoordig (wintertijd)

dat is 17:50 onze tijd, dus strikt gezien nog middag :P

ga eens kijken of ik hier aan mee ga doen, highsec geneuzel....vooral in die 1.0 systems

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

lethalnl schreef op donderdag 07 november 2013 @ 10:23:

ga eens kijken of ik hier aan mee ga doen, highsec geneuzel....vooral in die 1.0 systems
True dat is nog middag :P
Ik ga wel even langs, pak gewoon een Rifter en dan zie ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-06 14:35
lethalnl schreef op donderdag 07 november 2013 @ 10:23:

18:50 is 19:50 onze tijd, wij zitten hier UTC+1, EVE staat op UTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
right.....derp

stomme tijdzones ook >.<

[ Voor 50% gewijzigd door lethalnl op 07-11-2013 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Gaat hem helaas dan niet worden, to bad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat m niet worden tenzij je nog wil schieten op de marmite collective aangezien we weer eens met ze in oorlog zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
ach die lutsers kunnen niets, zolang je niet zonder vloot door uedama of amarr vliegt gebeurt er niets

een kleine cruiser gang 2 jumps verderop en ze docken al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

Die gasten deccen toch zo een beetje alles wat rondvliegt? Kijk maar naar hun history en war reports.

Mijn oude alliance is ook gedec't, geen enkele kill gemaakt. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
ze deccen op verzoek (aka betaling), voor de lol en voor tears

ze deccen af en toe zelfs ook wormhole corps....wij lachen ons dan dus echt helemaal suf, er gebeurt of niets of wij vervelen ons en runnen een vloot door hun camp heen en weer voor een uurtje ofzo

het zijn net carebears, willen niet pvpen alleen maar haulers ganken etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 14:48

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

lethalnl schreef op donderdag 07 november 2013 @ 15:37:
ze deccen op verzoek (aka betaling), voor de lol en voor tears

ze deccen af en toe zelfs ook wormhole corps....wij lachen ons dan dus echt helemaal suf, er gebeurt of niets of wij vervelen ons en runnen een vloot door hun camp heen en weer voor een uurtje ofzo

het zijn net carebears, willen niet pvpen alleen maar haulers ganken etc.
Welke WH corp zit jij dan?

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pizza is gestopt? Misschien sub ik wel weer.. heb nog een paar plex liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Argantonis
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 09:09
Bestaat Aperture Harmonics nog tegenwoordig trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Wie hier doet aan factional warfare en kan me wat tips/uitleg geven? Ik heb een gros guides zitten lezen en fittings zitten bekijken maar heb het idee dat ik dingen mis, zeker gezien de patches die er wel of niet op terecht gekomen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AerosPhere
Suicyder schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 21:55:
Wie hier doet aan factional warfare en kan me wat tips/uitleg geven? Ik heb een gros guides zitten lezen en fittings zitten bekijken maar heb het idee dat ik dingen mis, zeker gezien de patches die er wel of niet op terecht gekomen zijn.
Ik ben sinds vorige week bezig met FW! Waar heb je het idee dat je dingen mist? om nou een hele factional warfare guide te gaan posten hier is ook teveel van het goede denk ik :P

Kort gezegd:

Je pakt een t1 frigate (of koopt er een zooitje ook voor reserve), vliegt de FW gebieden in..

dan kan je offensive of defensive complexes in vliegen. offensive krijg je natuurlijk meer LP voor. Deze complexes komen in je overview als ze actief zijn, dus iedereen kan er makkelijk naar toe warpen -> hotspot voor pvp.

Daarnaast zijn er nog missies van State Protectorate die je kan doen. Hier krijg je super veel LP voor, maar de missie gebieden komen net als de complexes ook op je overview, dus er zal ook op je gejaagd worden. Ik doe deze missies in een stealth bomber, en kan redelijk snel en veilig de objectives snipen.

LP wat je verdient kan je uitgeven in de LP store, en die items kan je weer voor ISK verkopen, om daarna weer nieuwe pvp schepen van te kopen :) Je zou het ook nog in systeem upgrades kunnen stoppen, voor bijvoorbeeld meer industry slots of goedkopere clones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Hoe lastig is het om met 2 man of alleen rond te vliegen bij FW? Of kan je echt beter een corp zoeken en je daarbij voegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Laatst online: 04-09 12:42
Je kan prima in je eentje rondvliegen op zich, maar dat komt wel neer op dat je vrij veel op de vlucht bent voor andere (grotere) groepen.

De leuke fights zie je (imho) in groepen van 10-20 ontstaan.

Eve char: Warock <TEST>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HI there, EVE lijkt me een toffe game om te spelen. Ook een erg ingewikkelde. Heb het spel nog niet geinstalleerd, maar ben wel van plan te gaan doen. Wat is een goeie corporation om te joinen? ik wou beginnen met veel handel en economie. En hoe kom ik bij een corporation?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2013 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Verwijderd schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 10:25:
HI there, EVE lijkt me een toffe game om te spelen. Ook een erg ingewikkelde. Heb het spel nog niet geinstalleerd, maar ben wel van plan te gaan doen. Wat is een goeie corporation om te joinen? ik wou beginnen met veel handel en economie. En hoe kom ik bij een corporation?
Ik heb je een DM met een invite gestuurd, daaramee heb je in ieder geval een langere trial. Mocht je doorzetten en je account activeren, dan krijg ik een plex en geef ik de helft van de waarde aan jou (mooie start, zo'n 300mil).

Het spel is inderdaad ingewikkeld om mee te starten. Gelukkig zit er tegenwoordig volgensmij een goeie tutorial in. Als je die volgt krijg je je eerste skills, schepen en wat items.

Zorg zodra je start dat je altijd een skill in training hebt zodat je geen tijd verspeeld (weet iemand of de tutorial dat je ook leert? haha).

Een corp kan handig zijn in het begin, is niet nodig maar je corpmates kunnen je ook helpen met isk, tips, schepen etc. Mischien zijn er mensen in deze thread die je kunnen helpen met een corp. Ik weet zelf heel weinig van de market pvp kant af :)

als je ingame het channel 'gathering.tweakers.net' joined kan je vast veel meer info krijgen dan ik nu ff bij elkaar tik =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thx for alle info. En bedankt voor de invite!! Ik ben er alleen net achtergekomen dat mijn PC te langzaam is voor het spel :( Moet dus nog ff geduld hebben en sparen voor een nieuwe laptop. Maarja dan kan ik in de tussentijd mooi een goeie corporation uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
Heb je ook van alles uitgezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Verwijderd schreef op zondag 10 november 2013 @ 11:28:
thx for alle info. En bedankt voor de invite!! Ik ben er alleen net achtergekomen dat mijn PC te langzaam is voor het spel :( Moet dus nog ff geduld hebben en sparen voor een nieuwe laptop. Maarja dan kan ik in de tussentijd mooi een goeie corporation uitzoeken.
Wat zit er qua hardware in je pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gf 7650 amd 2200 mhz 2gb geheugen ,min videokaart is gf8000, als het al draait, zal het erg traag zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
Verwijderd schreef op zondag 10 november 2013 @ 14:31:
gf 7650 amd 2200 mhz 2gb geheugen ,min videokaart is gf8000, als het al draait, zal het erg traag zijn
Kan je dan niet alle stats op low zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch2007 schreef op zondag 10 november 2013 @ 18:58:
[...]

Kan je dan niet alle stats op low zetten?
dat kan misschien wel maar dan moet ik eerst het spel installeren :) als er iemand advies heeft voor een laptop graag

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2013 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Verwijderd schreef op zondag 10 november 2013 @ 20:03:
[...]

dat kan misschien wel maar dan moet ik eerst het spel installeren :) als er iemand advies heeft voor een laptop graag
ligt aan je budget =) Ik heb dr 1 van 1.5 jaar oud ~900 euro en ik kan eve prima draaien (behalve die grote lagfests). i7, nvidia gt 555m en 6gb ram. doet t prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
mijn 1st gen i3 met GT315 en 4GB RAM doet het ook prima, mits je een aantal settings naar medium zet. Tuurlijk megafleets vind hij niet leuk maar doe ik dan ook niet zoveel.

edit:
je moet wel een GPU met dedicated geheugen hebben

[ Voor 14% gewijzigd door Suicyder op 10-11-2013 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
als je inderdaad de big blop fest fest mee wilt doen (zoals enkele hier wel :P)) kan je evt alles wel op low zetten (en dan evt nog wel de brackets op low zetten...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

madpilot0 schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 11:06:
[...]

Zorg zodra je start dat je altijd een skill in training hebt zodat je geen tijd verspeeld (weet iemand of de tutorial dat je ook leert? haha).
Ja ze leren je dat ook, maar pas iets later als je eerste skill bij je missie krijgt (3e/4e missie uit me hoofd). Kortom dan speel je al weer een tijdje en had je met gemak een aantal skills kunnen leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
klein verhaaltje, zou graag de meningen willen horen:

gister avond deden wij een formup in onze 100mn armor t3 doctrine voor :opsec: na half uur op de titan met als gevolg blueballs dus besloten ergens richting geminate het wespennest te gaan porren.

random kill hier, gatecampje daar maar geen uitdaging.
horen we uiteindelijk dat amarr empire faction war een BS/guardian gang een gate naast onze home system geparkeerd heeft en zegt dat ze een fight willen.

okay prima denken wij, die zullen wel iemand aan de batphone hebben hangen gezien het inmiddels op een paar killboards staat dat wij met onze shinies aan het roamen zijn.

dus 100mn gang burned naar de meest dichtstbijzijnde titan, paar battleships en een carrier undocken in home system en plaatsen onszelf op de gate waar zijn aan de andere kant zitten.

ze jumpen en hebben aggression op de carrier, cyno up en ja...dat was snel over, geen escalatie of w/e.

buuhhh...blob cartel, blobbers etc in local

http://eve-kill.net/?a=kill_related&kll_id=20424068

daar zaten nog iets van 6 guardians bij

blob of gebrek aan intel checking aan hun kant?

ik zelf denk het laatste, 24 in local op een zondag avond...je denkt toch niet echt dat dat alles is is dan mijn gedachte...maarja.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
Dat is ook blobben en je kan zelfs met de beste intel niet elke blobs voorkomen en je kan ook niet verwachten van elke persoon die low/null in gaat dat die elke titan piloot op zijn watchlist heeft.

Maar ja, dafuq doet een megathron in een 100mn tech 3 cruiser doctrine?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
Daisai schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:35:
Dat is ook blobben en je kan zelfs met de beste intel niet elke blobs voorkomen en je kan ook niet verwachten van elke persoon die low/null in gaat dat die elke titan piloot op zijn watchlist heeft.

Maar ja, dafuq doet een megathron in een 100mn tech 3 cruiser doctrine?
paar battleships en een carrier undocken in home system en plaatsen onszelf op de gate waar zijn aan de andere kant zitten.
was support voor de carrier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-03-2024
Zoals sommige mensen die nog niet uit de TEST boot zijn gestapt wel weten, DNS is nu blue met TEST en we zijn gereset met Stainwagon. Oh oh.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Ik ben langzamerhand op zoek naar mensen hier die PvP doen, liefst met verstand van Minmatar die me graag wat bij willen brengen op dit gebied en desnoods in het begin mee willen nemen in een fleet.

Account:
Actief sinds 23-10-2013
883.600 SP total (op moment van schrijven, als me skill klaar is zit ik op de 1mil)
Security status: 0,08
Huidige base: Rokofur (oude corp base)

Schepen:
Rifter
Republic Fleet Firetail
Trasher
Stabber
Hurricane
Hurricane Fleet Issue

API Key
Op aanvraag via DM :)

[ Voor 0% gewijzigd door XzeroD op 11-11-2013 14:27 . Reden: typo :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
In het begin als je nuttig wilt zijn met PVP is het handig met een tackle frigate te beginnen.

Zoiets als dit: http://eve.battleclinic.c...61773-Rifter-PVP-fit.html (evt. met wat tech1 mods ipv tech 2 als je ze niet kunt fitten)

Faction warfare is misschien leuk om te doen. Kunt een militia joinen naar keuze, en aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
Esiq schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:14:
Zoals sommige mensen die nog niet uit de TEST boot zijn gestapt wel weten, DNS is nu blue met TEST en we zijn gereset met Stainwagon. Oh oh.. :+
waar zit het merendeel van TEST tegenwoordig eigenlijk?

die fw staging in innia zijn we al een paar keer langs gegaan en op de undock lopen klooien met wat er ook uit komt vliegen maar nog geen echte reactie gekregen geloof ik.

hadden laatst bijna een momentje van drop een paar dreads op die carrier die er altijd zitten, kijken of dat werkt
XzeroD schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:17:
Ik ben langzamerhand op zoek naar mensen hier die PvP doen, liefst met verstand van Minmatar die me graag wat bij willen brengen op dit gebied en desnoods in het begin mee willen nemen in een fleet.

Account:
Actief sinds 23-10-2013
883.600 SP total (op moment van schrijven, als me skill klaar is zit ik op de 1mil)
Security status: 0,08
Huidige base: Rokofur (oude corp base)

Schepen:
Rifter
Republic Fleet Firetail
Trasher
Stabber
Hurricane
Hurricane Tleet Issue

API Key
Op aanvraag via DM :)
RvB? of eve-uni mischien

anders zijn er zat null-sec alliances die je gratis schepen geven en je hero tackle mag spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-03-2024
lethalnl schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:24:
[...]

waar zit het merendeel van TEST tegenwoordig eigenlijk?

die fw staging in innia zijn we al een paar keer langs gegaan en op de undock lopen klooien met wat er ook uit komt vliegen maar nog geen echte reactie gekregen geloof ik.

hadden laatst bijna een momentje van drop een paar dreads op die carrier die er altijd zitten, kijken of dat werkt
Ik zit niet in TEST maar ken ze meer toen ze nog mee deden in de 0.0 race. Ik zit in DNS en toen TEST naar Curse kwam waren wij de eerste die hun dagelijks onder vuur namen. Elke dag wel GF's, toen kwamen de blobtrains er aan (CONDI/NC) en moest TEST zich terugtrekken richting FW.

TEST zal dan ook niet altijd in FW blijven maar dat is een vermoeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

lethalnl schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:24:
[..]
RvB? of eve-uni mischien

anders zijn er zat null-sec alliances die je gratis schepen geven en je hero tackle mag spelen
Even ingelezen naar het hero tackle, niet verkeerd om mee te beginnen. Wat is de beste manier om null-sec alliances te vinden of mee in contact te komen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Ah wist niet dat EvE zelf ook een forum had, thanks!

Topic aangemaakt: https://forums.eveonline....sts&m=3860273#post3860273 :9

[ Voor 19% gewijzigd door XzeroD op 11-11-2013 15:16 . Reden: Link topic ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XzeroD schreef op maandag 11 november 2013 @ 14:48:
[...]

Even ingelezen naar het hero tackle, niet verkeerd om mee te beginnen. Wat is de beste manier om null-sec alliances te vinden of mee in contact te komen ?
ik ben benieuwd waarom je perse naar 0.0 wil, niet dat het een foute ambitie is ofzo. Er zijn echter meerdere PVP opties en mijnziens is faction warfare mogelijk een betere candidaat omdat je daar veel meer kunt met een T1 frigite. in 0.0 ben je gelimiteerd omdat je nog niet zoveel kan vliegen.

daarnaast hebben de meeste 0.0 corps wel meerdere doctrine schepen die meerdere rassen beslaan. Verder zie ik mensen met zo weinig SP in 0.0 gebieden vaak strugglen om isk te verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Verwijderd schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 10:12:
[...]

ik ben benieuwd waarom je perse naar 0.0 wil, niet dat het een foute ambitie is ofzo. Er zijn echter meerdere PVP opties en mijnziens is faction warfare mogelijk een betere candidaat omdat je daar veel meer kunt met een T1 frigite. in 0.0 ben je gelimiteerd omdat je nog niet zoveel kan vliegen.

daarnaast hebben de meeste 0.0 corps wel meerdere doctrine schepen die meerdere rassen beslaan. Verder zie ik mensen met zo weinig SP in 0.0 gebieden vaak strugglen om isk te verdienen.
FW spreekt mij gewoon absoluut niet aan op 1 of andere manier, vandaar dat ik graag richting 0.0 wil. Die ISK komt vanzelf wel. Ik heb inmiddels een corp gevonden die me aan boord wilt nemen, gisteren al een tijdje mee rond gehangen en vanavond gaan we roamen. Zie: http://www.the-bastards.net/.
Pagina: 1 ... 46 ... 116 Laatste