Dat is wel een lullige DC
Mwah, iedere keer dat je iemand probeert af te maken, heb je kans dat hij ook links heeft en eventueel nog wat cloaked vrienden. Maar inderdaad, als je in zo'n PLEX gaat zitten valt het nog wel mee.Esiq schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 17:30:
[...]
Ik weet het niet..Is niet echt ballen hebben maar meer pay (ISK) to win, en hij verliest hem alleen maar door een DC. Het lijkt mooier en spannender dan het daadwerkelijk is.
- Cloak kiest gevecht (enige brawl frigate met cloak)
- Zit in een novice/small PLEX, niemand kan direct op je warpen/droppen
- Meeste schepen ingame zijn restricted uit die plex
- Schip wint 1v1 altijd op 0m engagements
- High SP
- Drugs
- Tengu links
Klopt, maar als je de reports hebt gevolgd van deze kerel engaged hij niet wanneer er meer dan X in local waren en hij daarom ook bijna niet te baiten was. Het was geen domme kerel die met die ship aan het spelen was, vandaar dat hij ook zoveel mensen dood maakte zonder wat te verliezen, die DC niet mee gerekend.Seditiar schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 12:29:
[...]
Mwah, iedere keer dat je iemand probeert af te maken, heb je kans dat hij ook links heeft en eventueel nog wat cloaked vrienden. Maar inderdaad, als je in zo'n PLEX gaat zitten valt het nog wel mee.
En iedereen heeft links en drugs maar er is maar 1 die een net wat sterkere cloaky ship heeft, juist daarom zet ik mijn vraagteken bij hoe groot die ballen waren. Zeker omdat die andere cloakies niet ongezien binnen komen in een PLEX vanwege de decloaking beacon.
Het is altijd een kwestie geweest van in een PLEX wachten tot je 100% zeker weet dat je wint en dan engagen.
Verwijderd
ik krijg echt het idee dat de laatste expansion niet goed is gevallen bij de community.
Gister avond maar 42000 karakters online, terwijl dit voor de expansie richting de 50k ging
Merk het ook in deze draad. Langere tijd geen reactie / toevoegingen voor langere tijd.
Gister avond maar 42000 karakters online, terwijl dit voor de expansie richting de 50k ging
Merk het ook in deze draad. Langere tijd geen reactie / toevoegingen voor langere tijd.
Ik ben ook minder actief geworden moet ik toegeven, en dat had ik nooit verwacht 
Mogelijk ga ik binnenkort weer actief op jacht in m'n Proteus maar dan moet ik toch eerst wel wat iskies verdienen

Mogelijk ga ik binnenkort weer actief op jacht in m'n Proteus maar dan moet ik toch eerst wel wat iskies verdienen
Ach Eve is aan het doodbloeden langzaam.Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 15:55:
ik krijg echt het idee dat de laatste expansion niet goed is gevallen bij de community.
Je hoeft alleen maar naar dit topic te kijken, 5 dagen tussen een nieuwe post.....
Dat zegt toch iets.
Persoonlijk merk ik, dat een heleboel mensen, die ik ken uit eve, op dit moment even een pauze aan het nemen zijn of allerlei andere games aan het uitproberen zijn.
Laten we heel eerlijk wezen, ccp is op dit moment gewoon te langzaam met vernieuwingen, terwijl die hard nodig zijn.
Mjah ik log zo af en toe nog in om wat jobs te starten, maar echte pvp heb ik al tijden niet meer gedaan
Verwijderd
http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=20101942
lol dat krijg je als je niet oplet als je in 0.0 aan het minen bent
vlak voor ik dood was starte hij private chat
[2013.10.21 19:48:06 ] Pytorion BE > 100M
[ 2013.10.21 19:48:08 ] Pytorion BE > and you still alive
[ 2013.10.21 19:48:11 ] Amberlin Kanenald > go fuck yourself
[ 2013.10.21 19:48:20 ] Pytorion BE > rly?
[ 2013.10.21 19:48:27 ] Pytorion BE > Give me 100m and you still alive
[ 2013.10.21 19:48:29 ] Pytorion BE > 100M for a skiff
[ 2013.10.21 19:48:31 ] Pytorion BE > it's a nice price
[ 2013.10.21 19:48:44 ] Amberlin Kanenald > go fuck yourself
ik ga echt niet betalen voor zoiets, geloofde ook niet echt dat hij me had laten gaan
lol dat krijg je als je niet oplet als je in 0.0 aan het minen bent
vlak voor ik dood was starte hij private chat
[2013.10.21 19:48:06 ] Pytorion BE > 100M
[ 2013.10.21 19:48:08 ] Pytorion BE > and you still alive
[ 2013.10.21 19:48:11 ] Amberlin Kanenald > go fuck yourself
[ 2013.10.21 19:48:20 ] Pytorion BE > rly?
[ 2013.10.21 19:48:27 ] Pytorion BE > Give me 100m and you still alive
[ 2013.10.21 19:48:29 ] Pytorion BE > 100M for a skiff
[ 2013.10.21 19:48:31 ] Pytorion BE > it's a nice price
ik ga echt niet betalen voor zoiets, geloofde ook niet echt dat hij me had laten gaan
Dit is elk jaar hetzelfde. 'EVE is dying' net voor de zomer en net voor de winter.
http://www.eve-offline.net/?server=tranquility
Niet zoveel veranderd sinds 2009, een stijgende lijn zou wel leuk zijn voor CCP.
http://www.eve-offline.net/?server=tranquility
Niet zoveel veranderd sinds 2009, een stijgende lijn zou wel leuk zijn voor CCP.
Verwijderd
Misschien moeten ze een mediaan tekenen, wellicht dat er dan wel een lichte stijging te zien is.
Zijn hier nog pirates aka mensen die lowsec zijn gemarkeerd, ik heb EvE heel lang geleden gespeeld en speelde toen vooral PvE. Nu zit ik er aan te denken om weer een keer te proberen maar dan PvP, ben dus opzoek naar iemand die mij in het begin wat kan uitleggen en desnoods carrien in lowsec.
Weinig actie? Er is anders actie genoeg geweest in 9UY4-H de laatste dagen ^^
Sorki#2242
Pizza/Love Squad, Brave Newbies, RvB zijn wel alliances die je kan joinen en hulp wil met het eea. Anders zijn er FW corps wat je kan joinen en isk mee kan verdienen.XzeroD schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 11:39:
Zijn hier nog pirates aka mensen die lowsec zijn gemarkeerd, ik heb EvE heel lang geleden gespeeld en speelde toen vooral PvE. Nu zit ik er aan te denken om weer een keer te proberen maar dan PvP, ben dus opzoek naar iemand die mij in het begin wat kan uitleggen en desnoods carrien in lowsec.
Verwijderd
ik zie dat de woordkeuze van een gemiddelde eve speler erop vooruit gegaan is.Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 23:38:
Verwijderd
dank jeVerwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 21:22:
[...]
ik zie dat de woordkeuze van een gemiddelde eve speler erop vooruit gegaan is.
Zo zijn renters..Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 21:22:
[...]
ik zie dat de woordkeuze van een gemiddelde eve speler erop vooruit gegaan is.
Verwijderd
ik ga ze gewoon niet betalen en dacht dat duidelijk te maken. blijkbaar was ik nog te subtiel

anyway ik was dom genoeg niet op te letten dus verdiende het mn schip te verliezen das alles
Het verbaast me in dat opzicht nog dat je medespeler je nogmaals de keuze gaf. 'No thanks' in local kan natuurlijk ook.Verwijderd schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 21:36:
[...]
ik ga ze gewoon niet betalen en dacht dat duidelijk te maken. blijkbaar was ik nog te subtiel![]()
anyway ik was dom genoeg niet op te letten dus verdiende het mn schip te verliezen das alles
Ben ook 1 keer geransomed. Gewoon self destruct geactiveerd en replied met 'just kill me and dont forget the pod express!'.
Zijn vaak 2 types die extreem agressief reageren, highsec mission runners (corpie wordt dagelijks/wekelijks met de dood bedreigd) en renters (niet te harden als ze iets verliezen).
We hadden zelf ook een keer een ransom roam, wanneer je tagged en bagged was moest je EVE gerelateerde vragen beantwoorden om je schip/pod te redden. Was wel lachen.
Zijn vaak 2 types die extreem agressief reageren, highsec mission runners (corpie wordt dagelijks/wekelijks met de dood bedreigd) en renters (niet te harden als ze iets verliezen).
We hadden zelf ook een keer een ransom roam, wanneer je tagged en bagged was moest je EVE gerelateerde vragen beantwoorden om je schip/pod te redden. Was wel lachen.
Ik heb vroeger een tijdje met goons tegen bob gevlogen (als ex-ascn ally dus echt vroeger) en daar hebben we volgens mij de een van de eerste keren iemand laten zingen om zijn ship te redden. Hilariteit alom natuurlijk met threads op eve-o en weet ik veel, maar erg grappig welEsiq schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 22:58:
Ben ook 1 keer geransomed. Gewoon self destruct geactiveerd en replied met 'just kill me and dont forget the pod express!'.
Zo'n ransoms zijn erg humor maar voor de rest doe ik er ook nooit aan mee.
Het is er aardig wild aan toegegaan in Impass, kanonnen!
http://sound.mindflood.or...l_related&kll_id=20119874
http://sound.mindflood.or...l_related&kll_id=20119874
Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler
They had it coming!
helaas kon ik niet meedoen, US timezone, werk enzo ..
Edit:
Er is dus een val gezet voor BL. Malaku in een titan op een zogenaamd hostile pos, die dus niet zo hostile was.
helaas kon ik niet meedoen, US timezone, werk enzo ..
Edit:
Er is dus een val gezet voor BL. Malaku in een titan op een zogenaamd hostile pos, die dus niet zo hostile was.
[ Voor 46% gewijzigd door De_Bastaard op 23-10-2013 11:07 ]
"Good game Maka, good game. Everybody just go to bed."
Wel hilarisch op TS daarna. iedereen zo dronken dat ze het bijna niet erg vonden dat ze hun Supers kwijt zijn
Wel hilarisch op TS daarna. iedereen zo dronken dat ze het bijna niet erg vonden dat ze hun Supers kwijt zijn
Als EVE support nou even terug reageert kan ik me account weer activeren, maar schijnbaar willen ze geen betalende klanten terug... frustratie!
Wat is die groene / hele straal in de eerste paar plaatjes, ziet er bruut uit!
Even ingelezen over "doomsday", en inderdaad.. auw!
Gelukkig kon ik ook vinden dat alleen de grootste schepen het kunnen gebruiken en daarnaast voordat je zoiets hebt je een hele lange tijd verder bent
Gelukkig kon ik ook vinden dat alleen de grootste schepen het kunnen gebruiken en daarnaast voordat je zoiets hebt je een hele lange tijd verder bent
Laat staan hoeveel een titan kost en alle problematiek (pos+ sitter) je hebt, nee bedankt.
Het is mij niet echt opgevallen dat het rustiger is op EVE. Maar er zijn altijd mensen (ik ook) die zo af en toe een pauze nemen. Zoals Esiq ook zegt zit er elk jaar een dip in. Ik hoop dat het nog een aantal jaren lekker druk blijft op EvE.
Zij hier mensen met PI kennis?
Ik vroeg me af of er automatisch transport mogelijk was tussen planeten in hetzelfde system?
Zij hier mensen met PI kennis?
Ik vroeg me af of er automatisch transport mogelijk was tussen planeten in hetzelfde system?
Dat zou super zijn, maar jammer genoeg niet
Ik heb sinds vandaag mijn account weer actief, zijn er nog grote veranderingen qua inkomsten, want ik zie wel grote prijzen voor PLEX nu, viel ietwat tegen.
Ik vloog eerder altijd een Tengu LVL4 missions en een acc met orca+miners.
Eigenlijk op zoek ditmaal naar actieviteiten in 0.0 / WH of misschien incurions als dat wat op kan leveren (zonder dat ik al mijn ISK in een marauder moet stoppen).
edit:
is er ook een manier om die automatische camera targeting uit te zetten? Dus dat hij de camera panned naar wat jij aanklikt.
Ik vloog eerder altijd een Tengu LVL4 missions en een acc met orca+miners.
Eigenlijk op zoek ditmaal naar actieviteiten in 0.0 / WH of misschien incurions als dat wat op kan leveren (zonder dat ik al mijn ISK in een marauder moet stoppen).
edit:
is er ook een manier om die automatische camera targeting uit te zetten? Dus dat hij de camera panned naar wat jij aanklikt.
[ Voor 14% gewijzigd door Suicyder op 23-10-2013 22:41 ]
Heb inmiddels een trial gemaakt om te kijken of ik er echt mee door wil gaan, heb inmiddels een Rifter met een redelijk goede setup. Moet alleen nog werken aan me skills voor cap recharge anders ben ik te snel leeg
Toch besloten om weer te beginnen met als eerste doel, dit keer via het buddy program dus eventjes overnieuw beginnen.
Wat ik ga doen:
- Rifter bemachtigen (easy met de military missie)
- Outfitten
- PvP buddie zoeken
- PvP ervaring opdoen
- Mining buddie zoeken met bijv. hulk
- Samen met PvP buddy en Mining buddy een belt opzoeken, waar de hulk gaat minen en ik bescherming ga bieden.
Klinkt misschien ambitieus maar hier ga ik mijn doel opzetten, als ik geen mining buddy kan vinden dan ga ik maar roamen in lowsec en nullsec om pirate te worden gehehehe.
Wat ik ga doen:
- Outfitten
- PvP buddie zoeken
- PvP ervaring opdoen
- Samen met PvP buddy en Mining buddy een belt opzoeken, waar de hulk gaat minen en ik bescherming ga bieden.
Klinkt misschien ambitieus maar hier ga ik mijn doel opzetten, als ik geen mining buddy kan vinden dan ga ik maar roamen in lowsec en nullsec om pirate te worden gehehehe.
Voor minen buiten high sec zou ik een Procurer aanraden. Ore Hold is ongeveer gelijk aan de hulk (tov de Retriever) (en mining yield is maar een fractie minder) maar het schip is veel robuuster.
[ Voor 16% gewijzigd door _Apache_ op 24-10-2013 10:28 ]
Ik laat dat over aan de persoon die gaat minen, maar zal het onthouden. Thanks voor de tip iig!_Apache_ schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 10:17:
Voor minen buiten high sec zou ik een Procurer aanraden. Ore Hold is ongeveer gelijk aan de hulk (tov de Retriever) (en mining yield is maar een fractie minder) maar het schip is veel robuuster.
Hier staan er nog een paar,XzeroD schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 10:37:
[...]
Ik laat dat over aan de persoon die gaat minen, maar zal het onthouden. Thanks voor de tip iig!
https://wiki.eveonline.co...kie_Lowsec_Survival_Guide
Kijk leesvoer!, ik ga het even goed lezen en aandachtig bestuderen aangezien het een grote lap tekst is._Apache_ schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 10:46:
[...]
Hier staan er nog een paar,
https://wiki.eveonline.co...kie_Lowsec_Survival_Guide
Hier kan ik zeker wat mee, Thanks!
Anders join je FW, wanneer je wil pvp'en mogelijkheden genoeg, wanneer je geen zin hebt stab je je frigate en farm je PLEX tot je er bij neer valt en zie de miljoenen ISK binnen rollen.
En wie lag er weer te slapen ... zucht mis ook altijd de lol (ter illustratie die images zijn van 3uur 's nachts onze tijd)
train gewoon een ander char als miner later.....XzeroD schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 10:12:
Toch besloten om weer te beginnen met als eerste doel, dit keer via het buddy program dus eventjes overnieuw beginnen.
Wat ik ga doen:
- Outfitten
- PvP buddie zoeken
- PvP ervaring opdoen
Dan blijft je pvp char qua clone lekker goedkoop.
Maybe maar het is toch leuker om met mensen samen iets te doen.bangkirai schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 12:40:
[...]
train gewoon een ander char als miner later.....
Dan blijft je pvp char qua clone lekker goedkoop.
Verwijderd
Ik heb mijn eve account weer eens geactiveerd, ik zit alleen met het volgende probleem/dilemma nl;
Op mijn account heb ik 2 characters, 1 met 6.5M skillpoints, die gebruik ik voor level 4 pve missions
en een character met 1M skillpoints, dit is mijn pvp character.
Mijn pvp character gaat helemaal goed komen, hij doet nu FW, later misschien een corp als Red vs Blue, daarna misschien null sec, geen idee, het doel is simpel fun.
Het probleem ligt bij mijn gallente 6.5M karakter. Hij doet nu level 4 missions puur voor de inkomsten, maar ik vind missions echt vreselijk saai. Het duurt veel en veels te lang (ik heb ook niet veel skillpoints). Een ander groot nadeel is dat ik de Dominix gebruik, bijna de helft van al mijn skillpoints zitten in drones. Mijn drones worden bij bosjes door de npc frigates aan stukken geschoten, ik moet ze echt babysitten, steeds weer terughalen naar de dronebay en dan weer eruit.
Het vervelende is dat ik die missions wel moet doen om mijn pvp karakter te kunnen onderhouden. Ik ben eigenlijk op zoek naar een vervanger van de Dominix droneboat die ik zonder al te veel skilltraining kan gebruiken.
Of moet ik het gaan zoeken in totaal iets anders zoals mining? iemand suggesties/tips?
Op mijn account heb ik 2 characters, 1 met 6.5M skillpoints, die gebruik ik voor level 4 pve missions
en een character met 1M skillpoints, dit is mijn pvp character.
Mijn pvp character gaat helemaal goed komen, hij doet nu FW, later misschien een corp als Red vs Blue, daarna misschien null sec, geen idee, het doel is simpel fun.
Het probleem ligt bij mijn gallente 6.5M karakter. Hij doet nu level 4 missions puur voor de inkomsten, maar ik vind missions echt vreselijk saai. Het duurt veel en veels te lang (ik heb ook niet veel skillpoints). Een ander groot nadeel is dat ik de Dominix gebruik, bijna de helft van al mijn skillpoints zitten in drones. Mijn drones worden bij bosjes door de npc frigates aan stukken geschoten, ik moet ze echt babysitten, steeds weer terughalen naar de dronebay en dan weer eruit.
Het vervelende is dat ik die missions wel moet doen om mijn pvp karakter te kunnen onderhouden. Ik ben eigenlijk op zoek naar een vervanger van de Dominix droneboat die ik zonder al te veel skilltraining kan gebruiken.
Of moet ik het gaan zoeken in totaal iets anders zoals mining? iemand suggesties/tips?
Kleine frigates moet je of, op range afschieten (met turrets) of door kleine drones laten neer schieten. Medium, large en sentry drones zijn te langzaam voor frigates. Of je moet ze webben en met short range guns (pulse lasers, blasters, autocannons) wegschieten.
Wat ik altijd doe is de van klein naar groot schieten. Eerst ( op range) alle frigates wegschieten. Want die komen in het begin toch recht op je af, dus tracking is al helemaal geen issue). Daarna schiet ik alles wat aggro heeft (om nieuwe spawns niet te snel te laten komen). De armor repper aan waar nodig.
Ik doe nu level 4's met een blaster megathron, heb een half uurtje nodig voor een pittige level 4. Als je kan webben, heb je eigenlijk alleen nog maar light drones nodig.
Zelf vlieg ik ook nog wel eens een Ishtar (tech 2 Vexor, feitelijk een cruiser met Dominix drone/sentry capacity). je hebt flink hoge dmg resist's, dus armor repper heeft het makkelijk en je kan met een set sentries alles neermaaien. DPS van de Ishtar is niet zo dendert, ongeveer ~500. Maar je kunt drones wisselen en damagetype wisselen, waardoor je eigenlijk altijd hard raakt.
Wat ik altijd doe is de van klein naar groot schieten. Eerst ( op range) alle frigates wegschieten. Want die komen in het begin toch recht op je af, dus tracking is al helemaal geen issue). Daarna schiet ik alles wat aggro heeft (om nieuwe spawns niet te snel te laten komen). De armor repper aan waar nodig.
Ik doe nu level 4's met een blaster megathron, heb een half uurtje nodig voor een pittige level 4. Als je kan webben, heb je eigenlijk alleen nog maar light drones nodig.
Zelf vlieg ik ook nog wel eens een Ishtar (tech 2 Vexor, feitelijk een cruiser met Dominix drone/sentry capacity). je hebt flink hoge dmg resist's, dus armor repper heeft het makkelijk en je kan met een set sentries alles neermaaien. DPS van de Ishtar is niet zo dendert, ongeveer ~500. Maar je kunt drones wisselen en damagetype wisselen, waardoor je eigenlijk altijd hard raakt.
[ Voor 59% gewijzigd door _Apache_ op 25-10-2013 08:51 ]
Je kunt er niet meer naast zitten. Onderstaande fit is goedkoper dan een non-faction fitted Machariel of Nightmare, maar kan uitstekend concurreren qua DPS, simpelweg omdat verschillende sentries verschillende ranges hebben. Dat vertaalt naar 1050 DPS op 50 km, 960 op 100km en 873 op 140km. De tracking links zorgen voor mooie frigate-explosies tot op ongeveer 15 km, daarna gooi je de Warrior's eruit. Eerlijk gezegd komt het niet zo vaak voor dat je ze niet kan one-shotten op 50 km, en met een grote groep tegenstanders die te dichtbij komen microjump je even 100 km uit de weg, waarna je op afstand gaat schieten (ongeveer 2 minuten later kun je weer terugjumpen)._Apache_ schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 08:36:
Kleine frigates moet je of, op range afschieten (met turrets) of door kleine drones laten neer schieten. Medium, large en sentry drones zijn te langzaam voor frigates. Of je moet ze webben en met short range guns (pulse lasers, blasters, autocannons) wegschieten.
Als je de basics toepast op een Dominix kun je voor een zeer normale prijs een perfecte PVE-boot maken. Met wat extra's, zoals een afterburner en wat tractor beams, bijvoorbeeld.
Wees ook niet bang om wat 3%-5% implants in te pluggen voor specifieke voordelen.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
| [Rattlesnake, Sentry PVE] Drone Damage Amplifier II Drone Damage Amplifier II Drone Damage Amplifier II Drone Damage Amplifier II Caldari Navy Ballistic Control System Caldari Navy Ballistic Control System Large Micro Jump Drive Federation Navy Omnidirectional Tracking Link Federation Navy Omnidirectional Tracking Link Federation Navy Omnidirectional Tracking Link Pith A-Type Large Shield Booster Thermic Dissipation Field II Kinetic Deflection Field II Drone Link Augmentor II Drone Link Augmentor II Cruise Missile Launcher II, Scourge Fury Cruise Missile Cruise Missile Launcher II, Scourge Fury Cruise Missile Cruise Missile Launcher II, Scourge Fury Cruise Missile Cruise Missile Launcher II, Scourge Fury Cruise Missile Large Ionic Field Projector I Large Warhead Rigor Catalyst I Large Warhead Rigor Catalyst I Warden II x5 Garde II x5 Warrior II x5 Bouncer II x5 |
Dat is wel een aardige fit, maar niet erg nuttig voor de originele vraag. Iemand met 6.5mil SP, waarvan ~3mil in drones, can dit natuurlijk niet vliegen. Ook omdat hij het over armor tank heeft, zal het me verbazen als hij meer dan 100k SP in totaal in shields/missiles heeft... Ook misschien een beetje prijzig voor een beginner.Sgreehder schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:10:
[...]
Je kunt er niet meer naast zitten. Onderstaande fit is goedkoper dan een non-faction fitted Machariel of Nightmare, maar kan uitstekend concurreren qua DPS, simpelweg omdat verschillende sentries verschillende ranges hebben. Dat vertaalt naar 1050 DPS op 50 km, 960 op 100km en 873 op 140km. De tracking links zorgen voor mooie frigate-explosies tot op ongeveer 15 km, daarna gooi je de Warrior's eruit. Eerlijk gezegd komt het niet zo vaak voor dat je ze niet kan one-shotten op 50 km, en met een grote groep tegenstanders die te dichtbij komen microjump je even 100 km uit de weg, waarna je op afstand gaat schieten (ongeveer 2 minuten later kun je weer terugjumpen).
Als je de basics toepast op een Dominix kun je voor een zeer normale prijs een perfecte PVE-boot maken. Met wat extra's, zoals een afterburner en wat tractor beams, bijvoorbeeld.
Wees ook niet bang om wat 3%-5% implants in te pluggen voor specifieke voordelen.
code:
1 2 [Rattlesnake, Sentry PVE] <hier stond een fit>
Verder wel een leuke setup hoor
[ Voor 22% gewijzigd door GamemasterByte op 25-10-2013 10:14 ]
who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!
En daarom verwijs ik naar een vergelijkbare Dominix. Zoals hieronder.GamemasterByte schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:14:
[...]
Dat is wel een aardige fit, maar niet erg nuttig voor de originele vraag. Iemand met 6.5mil SP, waarvan ~3mil in drones, can dit natuurlijk niet vliegen. Ook omdat hij het over armor tank heeft, zal het me verbazen als hij meer dan 100k SP in totaal in shields/missiles heeft... Ook misschien een beetje prijzig voor een beginner.
Verder wel een leuke setup hoor
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
| [Dominix, Sentry PVE] Armor Explosive Hardener II Energized Adaptive Nano Membrane II Capacitor Power Relay II Large Armor Repairer II Drone Damage Amplifier II Drone Damage Amplifier II Drone Damage Amplifier II Sensor Booster II Large Micro Jump Drive Experimental 100MN Afterburner I Omnidirectional Tracking Link II Omnidirectional Tracking Link II Small Tractor Beam II Small Tractor Beam II Small Tractor Beam II Drone Link Augmentor II Drone Link Augmentor II Drone Link Augmentor II Large Processor Overclocking Unit I Large Drone Scope Chip I Large Sentry Damage Augmentor I Hammerhead II x5 Warden II x5 Garde II x5 Warrior II x5 |
Downgraden naar T1 waar nodig en hardener aanpassen naar gelang de missie (hoewel het prima te doen is even uit de weg te springen).
Ah, sorry, overheen gelezen

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!
Het nadeel momenteel is dat drones direct het slachtoffer worden van de frigates/elite frigates, of bij medium drones cruisers etc.
Hierdoor moet je naar verhouding veel teveel managen met drones en het is gewoon irritant na vrijwel iedere missie een paar drones moet vervangen (en duur als je T2's gebruikt, hoewel die ook minder snel plat zijn).
Hierdoor moet je naar verhouding veel teveel managen met drones en het is gewoon irritant na vrijwel iedere missie een paar drones moet vervangen (en duur als je T2's gebruikt, hoewel die ook minder snel plat zijn).
Zet je drones niet op agressive & neem een goeie afstand (80km ofzo).
Ik draai de meeste anno's zo in een dominix, sansha space. Ticks van 21 mil op een forsaken en moet zelden mijn drones reppen of scoopen... om niet te zeggen nooit.
Geen ervaring met L4 missies.
Edit; Ik gebruik sentries.
Ik draai de meeste anno's zo in een dominix, sansha space. Ticks van 21 mil op een forsaken en moet zelden mijn drones reppen of scoopen... om niet te zeggen nooit.
Geen ervaring met L4 missies.
Edit; Ik gebruik sentries.
[ Voor 6% gewijzigd door Sorki op 25-10-2013 12:59 ]
Sorki#2242
Met sentries heb je dit probleem niet. NPC's komen amper in range en hebben bovendien genoeg tank om een tijdje uit te houden voor die enkele keer dat ze op de korrel worden genomen.Suicyder schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:40:
Het nadeel momenteel is dat drones direct het slachtoffer worden van de frigates/elite frigates, of bij medium drones cruisers etc.
En sentries kan je direct naar binnen trekken als je ze naast je hebt liggen. Normale drones moeten eerste weer terugvliegen, waar ze vervolgens door gebrek aan tracking transversal behoorlijk hard geraakt kunnen worden door de npc
[ Voor 4% gewijzigd door _Apache_ op 25-10-2013 11:45 ]
Transversal ;-)_Apache_ schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:41:
En sentries kan je direct naar binnen trekken als je ze naast je hebt liggen. Normale drones moeten eerste weer terugvliegen, waar ze vervolgens door gebrek aan tracking behoorlijk hard geraakt kunnen worden door de npc
Jaa,, dat bedoel ik...

Verwijderd
De eerder geposte rattlesnake fit ziet er leuk uit, maar helaas zero skillpoints in shield en missiles, ik ga het proberen met de sentries. Grote voordeel lijkt me dat ik ze snel naar binnen kan halen, dank voor de reacties/suggesties.
Ik zou nog eens opnieuw willen beginnen met eve, iemand een buddy trial over?
Is dit nog steeds drie weken? Of kan die op één of andere manier langer gemaakt worden?
Is dit nog steeds drie weken? Of kan die op één of andere manier langer gemaakt worden?
https://secure.eveonline....7c06ef9ef37f&action=buddy
Langer maken weet ik zo niet, maar kan je wel een beetje iskies toestoppen om het allemaal wat te versnellen.
Langer maken weet ik zo niet, maar kan je wel een beetje iskies toestoppen om het allemaal wat te versnellen.
[ Voor 38% gewijzigd door _Apache_ op 26-10-2013 10:12 ]
Eve actie op steam: http://store.steampowered.com/app/8500/
Je hebt een DMjastas schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 09:45:
Ik zou nog eens opnieuw willen beginnen met eve, iemand een buddy trial over?
Ik denk dat ik na +/- een half jaar afwezigheid weer eens eve ga spelen.
Wie hier is lid van een pirate corp die nog leden zoekt?
Voorheen alleen nullsec pvp (en solo pve) gedaan, maar piracy lijkt me wat leuker, en gezien je tegenwoordig sec status kunt kopen, minder risicovol als het me niet bevalt.
Wie hier is lid van een pirate corp die nog leden zoekt?
Voorheen alleen nullsec pvp (en solo pve) gedaan, maar piracy lijkt me wat leuker, en gezien je tegenwoordig sec status kunt kopen, minder risicovol als het me niet bevalt.
Grappig, ik ga ook net heractiveren.
Ik focus vooral op solo pvp in m'n eigen kleine corpje tho
Same, maak deze trial account nog even af en daarna ga ik nadat ik naar het buitenland ben geweest even goed beginnen weer.Noxious schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 22:16:
Grappig, ik ga ook net heractiveren.
Blops roam in Malpais, niet doen! There's f*cking bubbles everywhere 
Tegen de tijd dat je door de bubbles heen bent, zijn ze allemaal safe. Echt, elk systeem had een sh*tload aan bubbles op de gates zitten. Aan de andere kant, je kan dan wel gezellig praten op comms
Tegen de tijd dat je door de bubbles heen bent, zijn ze allemaal safe. Echt, elk systeem had een sh*tload aan bubbles op de gates zitten. Aan de andere kant, je kan dan wel gezellig praten op comms
Gisteren maar eens in een FW fleet meegevlogen, gewoon roamen en wat proberen te killen.
Lowsec. Dus ik denk, lowsec ben ik nog nooit een pod kwijtgeraakt met de instawarp van zo'n pod, dus blijf in m'n learning pod zitten.
Blijkbaar werd mijn eerste warp commando niet gepakt, en toen ik het nogmaals probeerde was het al te laat
leermoment: SPAM WARPBUTTON!
Lowsec. Dus ik denk, lowsec ben ik nog nooit een pod kwijtgeraakt met de instawarp van zo'n pod, dus blijf in m'n learning pod zitten.
Blijkbaar werd mijn eerste warp commando niet gepakt, en toen ik het nogmaals probeerde was het al te laat
Ik ben door die steamactie eens begonnen.
Vroeger wel trial accounts gehad, maar nooit doorgezet.
Nu bijna een dag lid, en begin het leuk te vinden.
Heb 2 miner opdrachten gedaan, 3 business.
Hebben mensen hier tips voor mij?
Vroeger wel trial accounts gehad, maar nooit doorgezet.
Nu bijna een dag lid, en begin het leuk te vinden.
Heb 2 miner opdrachten gedaan, 3 business.
Hebben mensen hier tips voor mij?
Maak een plan van wat je wilt gaan doen.
Skills in eve zijn zeer belangrijk als je iets goed wilt doen.
[ Voor 44% gewijzigd door defusion op 27-10-2013 10:48 ]
Ja ik weet dus allemaal niet wat er te doen isdefusion schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 10:47:
Maak een plan van wat je wilt gaan doen.
Zwerf momenteel overal en nergens nog.
Ga toch maar weer eens een trial beginnen en nu wil ik een keer doorzetten.
Beste is natuurlijk om via een invite dit te doen (langere trial en isk's). Wil wil mij een invite toewerpen?
Ik heb al een account met een trial aangemaakt maar die kan ik zeker niet meer omzetten?
Beste is natuurlijk om via een invite dit te doen (langere trial en isk's). Wil wil mij een invite toewerpen?
Ik heb al een account met een trial aangemaakt maar die kan ik zeker niet meer omzetten?
Yup, klikkerdeklik totdat je echt weg bent.defusion schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 09:59:
Gisteren maar eens in een FW fleet meegevlogen, gewoon roamen en wat proberen te killen.
Done, en uiteraard kun je de gebruikelijke helft van de waarde van een plex verwachten!gnauw schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 11:45:
Moet je me alleen even je ingame naam laten weten.
Je hebt een DM.gnauw schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 11:45:
EDIT: Mocht je naar een paid account gaan dan delen we de plex. Dit komt momenteel neer op ruim 300M ISK wat erg lekker is in het begin
[ Voor 15% gewijzigd door sPENKMAN op 27-10-2013 12:09 ]
Eve char: Warock <TEST>
Je was het eerste, blijkbaar seconden eerder dan sPENKMAN.defusion schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 12:08:
[...]
Done, en uiteraard kun je de gebruikelijke helft van de waarde van een plex verwachten!
Moet je me alleen even je ingame naam laten weten.
Leuk van amazon, 3x plex voor ~$5 (duurde ook maar kort) maar er is dr 1 in mn alliance die 'even' iets van 60 plexes heeft gekocht
https://forums.eveonline....osts&t=290651&find=unread
https://forums.eveonline....osts&t=290651&find=unread
Ja word hier wel flink pissig van (straks is heel DNS aan het foamen over hoe het gaat lol), maar weer die *&@$%*&@ amazon deals waar je buiten Amerika geen ene f*** aan hebt.
PLEX prijzen droppen (wat ongunstig is voor mij) maar ik krijg niet de optie om te cashen uit lage prijzen. Word elke keer hier dubbel door genaaid.
PLEX prijzen droppen (wat ongunstig is voor mij) maar ik krijg niet de optie om te cashen uit lage prijzen. Word elke keer hier dubbel door genaaid.
Verwijderd
plex prijzen droppen?? ze staan over de 600 milEsiq schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 23:29:
Ja word hier wel flink pissig van (straks is heel DNS aan het foamen over hoe het gaat lol), maar weer die *&@$%*&@ amazon deals waar je buiten Amerika geen ene f*** aan hebt.

Jita buy orders stonden op 623, nu op 582. Sell orders zijn ook een stuk lager. Ik weet niet hoe ik dat anders kan uitleggen dat de prijzen gedaald zijn.
Verwijderd
vandaar dat mijn plex niet verkooptEsiq schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 23:51:
Jita buy orders stonden op 623, nu op 582. Sell orders zijn ook een stuk lager. Ik weet niet hoe ik dat anders kan uitleggen dat de prijzen gedaald zijn.
Dit is nu al de 2e keer dat ze een PLEX sale houden waar mensen in de USA goedkoop PLEX kunnen opkopen en EU mensen dat niet kunnen. Begin me toch af te vragen hoe ethisch dat is.
Vandaar dat Jita zo druk was, corp member die zeurde al dat de gate closed was. Iets later kon hij er wel doorheen en vertelde dat het zo druk was.Esiq schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 23:51:
Even voor de duidelijkheid: de prijs voor Plex bij Amazon was natuurlijk een fout. Maar binnen die paar minuten hebben diverse mensen een aanzienlijk aantal kunnen kopen en door het automatische proces werden de codes geleverd voor het bedrag van minder dan $5.
Dat was een uitstekende wisselkoers: $1 --> 360 mil ISK... veel beter ga je het niet meer krijgen.nwagenaar schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 08:42:
Even voor de duidelijkheid: de prijs voor Plex bij Amazon was natuurlijk een fout. Maar binnen die paar minuten hebben diverse mensen een aanzienlijk aantal kunnen kopen en door het automatische proces werden de codes geleverd voor het bedrag van minder dan $5.
"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)
Ik kan ze geen ongelijk geven. Dan had ik zelf waarschijnlijk ook wel "even" $100 aan plexes gekocht.
Net nog $35 voor 2 betaald.
Net nog $35 voor 2 betaald.
Door de fout was het mogelijk om 3xPLEX voor onder de $5 te kopen. Als ik die mogelijkheid had gehad, dan had ik dit natuurlijk ook gedaan. Zo'n deal laat ik niet aan mij voorbij gaan.
Iemand hier die geinteresseerd is in afname van max run bpc's in bulk? Voor de doorgewinterde inventer..
nu staan ze er weer op met $0,01 korting
Altijd, wat zijn het voor BPC's?_Apache_ schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 10:29:
Iemand hier die geinteresseerd is in afname van max run bpc's in bulk? Voor de doorgewinterde inventer..
Welke wil je aangeleverd krijgen? Het gaat er iig om dat ik mijn labs voor lange tijd bezig kan houden =). Voor een eenvoudige bpo zijn het de kosten niet. ME/PE is zeker mogelijk.
Voorheen leverde ik elke week bpc's aan een speler van het forum, maar hij lijkt niet meer te spelen.
[ Voor 8% gewijzigd door _Apache_ op 29-10-2013 14:23 ]
Een interceptor met 2x resebo erop, dan heb je ook weinig kans om weg te komen.Sgreehder schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 11:54:
[...]
Yup, klikkerdeklik totdat je echt weg bent.
Zeker met de lag die je in eve hebt zul je daardoor wel eens een paar pods kunnen kwijt raken.
http://tagn.files.wordpress.com/2012/07/eve-what-to-do.jpgRyur schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 11:23:
[...]
Ja ik weet dus allemaal niet wat er te doen is.
Zwerf momenteel overal en nergens nog.
het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.
Iemand interesse in een invention POS dat zich circa 5 jumps van Jita bevindt (in empire)?
Heh, ik zou wel willen, maar heb de ISK momenteel niet vermoed ik.
Daarnaast geen idee in hoeverre het erna voor mij uit zou kunnen.
Daarnaast geen idee in hoeverre het erna voor mij uit zou kunnen.
Je neemt dus in feite de POS en corp over. Ik ben bereid om de gehele POS inclusief labs en bpc's/bpo's te verkopen zodat je in feite direct kunt beginnen (je moet alleen de mats regelen).
Even voor de duidelijkheid: mijn bpc's/bpo's zijn non-capital en gebaseerd op snel/goed-verkopende items. Ik zal vanavond even een lijst maken
Even voor de duidelijkheid: mijn bpc's/bpo's zijn non-capital en gebaseerd op snel/goed-verkopende items. Ik zal vanavond even een lijst maken
[ Voor 28% gewijzigd door nwagenaar op 30-10-2013 15:12 ]
Verwijderd
doe je je money make machine weg waarom?nwagenaar schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 11:51:
Je neemt dus in feite de POS en corp over. Ik ben bereid om de gehele POS inclusief labs en bpc's/bpo's te verkopen zodat je in feite direct kunt beginnen (je moet alleen de mats regelen).
Ik heb genoeg ISK in mijn wallet (10B) en nog eens veel aan assets (ruim 40B). Ik heb dit indertijd opgestart om wat ISK te verdienen terwijl ik maar 1B in mijn wallet had en mijn grootste asset was een archon 
Maar ik heb genoeg ISK en ik heb geen zin om hem elke maand bij te vullen voor circa 250M aan fuel terwijl ik hem amper gebruik. De locatie is dus 4 jumps van Jita en de route is relatief gank vrij:

Maar ik heb genoeg ISK en ik heb geen zin om hem elke maand bij te vullen voor circa 250M aan fuel terwijl ik hem amper gebruik. De locatie is dus 4 jumps van Jita en de route is relatief gank vrij:
Kom ik aan met me trial... damn hoe lang speel je al ?nwagenaar schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 23:13:
Ik heb genoeg ISK in mijn wallet (10B) en nog eens veel aan assets (ruim 40B). Ik heb dit indertijd opgestart om wat ISK te verdienen terwijl ik maar 1B in mijn wallet had en mijn grootste asset was een archon
[knip]