Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwunnik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-08 16:12
Thanks, zal ik me daar eens in gaan verdiepen. Gaat ook wel weer ff duren vermoed ik. Elke keer als ik iets uit ga zoeken verzand ik in een shitload aan tabs. Beetje 'reverse engineering' van skills en carreers zeg maar, haha ;)

Overigens nog n vraag over EneMon/EveHQ. Ik heb heel fijn zo'n API key aangemaakt en deze ingevoerd in die applicaties, maar ik zie behalve mn character naam verder geen informatie. Zal wel iets fout doen, maar kom er maar niet achter wat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Heb je wel de juiste api key gepakt?
Je kunt namelijk ladingen api keys aanmaken, waarbij je zelf kunt beslissen welke informatie er beschikbaar is op die api key.
Misschien heb je bepaalde dingen zoals skills niet aangevinkt en snapt programma nou niet, wat er moet gebeuren.

Over api's:

Maak voor elke alliantie/corps/Teamspeak, wat het ook maar is, altijd 1 APARTE key aan, als er ooit wat gebeurd, kun je die betreffende key weggooien, zodat hij niet meer werkt.
En als een corps een complete api key wil hebben, gewoon op zoek gaan naar de volgende corps, ze hebben NIET alle info van je nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
zijn toch genoeg corps die dat vragen hoor..

Heck NC. vraag dat zelfs op alliance niveau.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-03-2024
Ennnnnnnnnn TEST kan weer iemand uitzwaaien!

http://evemaps.dotlan.net/corp/Barr_Heavy_Industries

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwunnik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-08 16:12
Thanks bangkirai. Heb het nog ff allemaal goed uitgezocht en mn API's werken nu naar behoren d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cool, gisteren nog eens die expansion announcement gekeken. Vind het wel een grappig idee die "habitat" modules :D Lijkt een beetje op player-housing :D
Ik ben ook benieuwd naar die loot-grabber :) altijd handig icm de Kronos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch2007 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 19:03:
zijn toch genoeg corps die dat vragen hoor..

Heck NC. vraag dat zelfs op alliance niveau.....
Recruitment in EVE Online :P

http://i.imgur.com/CHfglUc.png

Je hoeft niet alles af te geven om een corporation te joinen.
En het afgeven van een full API is ook geen garantie voor een goede corporation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 12:42
Jup... dat was mijn thuis totdat ze besloten (hier is netjes over gestemd en de meerderheid wint) FA te joinen... that's my queue to leave... Erg jammer want de corp is me uitstekend bevallen in de 3 maanden dat ik er heb gezeten. Ik zou ze overal zijn gevolgd maar een stap richting de goons voelt voor mij gewoon niet goed.

Nog even wachten totdat Dreddit mijn ingame application heeft accepted en dan kan ik weer verder als testie :)

[ Voor 4% gewijzigd door sPENKMAN op 04-10-2013 10:18 ]

Eve char: Warock <TEST>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06:44

_Apache_

For life.

Ik probeer mijn standing met een faction te verhogen. Heb inmiddels al 12-14 missies achter de rug (enkele storylines ertussen), maar de standing verhoogt maar niet. Heb ook verschillende agents geprobeerd, allemaal lid van 'ministry of internal order', onderdeel van amarr empire. De standings met de individuele agents verhoogd wel.

Wat gaat hier mis? Ik lijk tegen een glazen plafond aan te lopen.

Connections, negotiations en social worden getraind. Alleen connections lijkt wat verandering te brengen.

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Factions krijg je met storyline missions die je aangeboden krijgt na 16 missions geloof ik. Is dus wel even grinden om een Faction omhoog te krijgen.

Wat je kan doen is tutorial missions, kan je eenmalig doen en geven faction standing.

Hier meer info:
https://wiki.eveonline.co...tion_Standing_Repair_Plan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJrDJ666
  • Laatst online: 24-07 15:58
idd, wat je nu doet is het "subonderdeel" vann die faction standing mee te krijgen (ministry of internal order) in dit geval. Elke 16 missies (LvL gebonden) krijg je een specale missie waarmee je de "grote" faction iets mee omhoog haalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

I see, maar connections skill tikt die met 0.3 omhoog per level ongeveer, dus het word missies blitzen en zovaak mogelijk storylines doen.

Thnx voor de link, zal die even bestuderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 19:30
Hallo :)
Uit verveling maar weer eens EVE geïnstalleerd.
Om de een of andere reden trekt het spel me altijd aan.
Ik heb het eens +/- 2 jaar geleden gespeeld met een trial account.
Zojuist een nieuwe account aangemaakt (trial), en maar weer eens een poging wagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Laatst online: 04-09 12:42
timskiej schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 10:53:
Hallo :)
Uit verveling maar weer eens EVE geïnstalleerd.
Om de een of andere reden trekt het spel me altijd aan.
Ik heb het eens +/- 2 jaar geleden gespeeld met een trial account.
Zojuist een nieuwe account aangemaakt (trial), en maar weer eens een poging wagen
Klinkt hetzelfde als mij, 5 jaar geleden eens geprobeerd voor trail+maand om vervolgens niet verder te gaan. Inmiddels speel ik Eve de laatste 2 jaar non-stop :+

Eve char: Warock <TEST>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
Hehe :P
Eerst maar eens de beginners guide doorlezen totdat de installer klaar is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Speelde het spel voor het eerst in 2006/2007, heeft me een paar characters gekost voor ik permanent verslaafd werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
Zo training met de Minmator doorlopen :)
Na de reboot eens wat gaan Minen zodat er wat centen binnen rollen. En de 5 begin missies.

[ Voor 10% gewijzigd door timskiej op 05-10-2013 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Gewoon een tip, wees niet bang om dingen te gaan verliezen. Er zijn genoeg training corps die mensen aan nemen en het spel leren. Belangrijkst in EVE is het sociale aspect, met goede corpmates kan je veel doen en rolt het ISK snel binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
Ik heb zo'n repair ding. Kreeg ik tijdens een missie.
Maar ik kan hem niet gebruiken omdat ik geen "repair systems" heb.
Het skillbook heb ik ook niet gekregen. Tijdens de training.
Nu kan ik het wel kopen in de market, maar liever niet natuurlijk.

En misschien een domme vraag :P
Hoe wordt dat ISK aangegeven?

is dat 123 (komma) 456 (punt) 78
Na de punt zijn "centen".

848,292.25 isk heb ik nu.
Is dat bijna 1 miljoen ISK? of hoe zit dit notatie...

Wel bijna dood gegaan :+ Moest voor een missie naar een locatie, maar daar was een giftige damp. Toen was ik al mijn shields kwijt, en wat van mijn hull/armor?(de tweede ring in ieder geval). Toen kwamen er drie vijanden aan, maar die waren iets sterker dan gedacht. Warpen kon niet meer omdat ik bijna dood was meen ik? Kwam er toen pas achter dat ik de shields moest activeren O-) hoppa, toen kon ik er veilig vandoor gaan :P

[ Voor 31% gewijzigd door timskiej op 05-10-2013 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timskiej schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 16:11:
Ik heb zo'n repair ding. Kreeg ik tijdens een missie.
Maar ik kan hem niet gebruiken omdat ik geen "repair systems" heb.
Het skillbook heb ik ook niet gekregen. Tijdens de training.
Nu kan ik het wel kopen in de market, maar liever niet natuurlijk.
die boeken zijn zo duur niet toch?
En misschien een domme vraag :P
Hoe wordt dat ISK aangegeven?

is dat 123 (komma) 456 (punt) 78
Na de punt zijn "centen".

848,292.25 isk heb ik nu.
Is dat bijna 1 miljoen ISK? of hoe zit dit notatie...
yup de , geeft aan dat er nog een duizendtal komt en achter de punt komen de centen (je kan ook aangeven dat je die niet wil zien)
Wel bijna dood gegaan :+ Moest voor een missie naar een locatie, maar daar was een giftige damp. Toen was ik al mijn shields kwijt, en wat van mijn hull/armor?(de tweede ring in ieder geval). Toen kwamen er drie vijanden aan, maar die waren iets sterker dan gedacht. Warpen kon niet meer omdat ik bijna dood was meen ik? Kwam er toen pas achter dat ik de shields moest activeren O-) hoppa, toen kon ik er veilig vandoor gaan :P
1e ring is shield
2e ring is armor
3e ring is hull

en is dat niet een missie waar je dood in "moet" gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
Ah duidelijk :)
Dan zijn die boekjes inderdaad niet zo duur.

Nee, dat was een andere missie.
Die waar je "dood" gaat heb ik zojuist gedaan, alleen jammer dat ik mijn Shield kwijt ben.
Dus zojuist even een nieuwe gekocht die ik nu aan het ophalen ben

En zojuist mijn Rifter kwijt geraakt...lekker eigenwijs :P
Had al een insurance ingesteld, alleen even uitzoeken of dat geld er automatisch opkomt.

[ Voor 23% gewijzigd door timskiej op 05-10-2013 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timskiej schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 17:38:
Ah duidelijk :)
Dan zijn die boekjes inderdaad niet zo duur.

Nee, dat was een andere missie.
Die waar je "dood" gaat heb ik zojuist gedaan, alleen jammer dat ik mijn Shield kwijt ben.
Dus zojuist even een nieuwe gekocht die ik nu aan het ophalen ben
shield raak je niet "kwijt" het is alleen beschadigd dit laad zich vanzelf op (met shield modules gaat dat sneller) maar je kan ook gewoon even in station docken en dan undocken dan heb je weer full shield en cap

alleen armor en hull moet je met modules repairen of je moet betalen in station om het te repairen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
Verwijderd schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 18:28:
[...]

shield raak je niet "kwijt" het is alleen beschadigd dit laad zich vanzelf op (met shield modules gaat dat sneller) maar je kan ook gewoon even in station docken en dan undocken dan heb je weer full shield en cap

alleen armor en hull moet je met modules repairen of je moet betalen in station om het te repairen
Het schip was kapot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol ok dan was het dus niet alleen je shield haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
Ccp maakt zich niet al te populair als dit nieuwe geval met somer blink waar blijkt te zijn.
Dat ze zonder het te melden even een paar dure faction battleships weggeven, het klinkt als bullshit dus het zou me niks verbazen als de screenshots nep zijn.
Of dat de info in die mail gewoon niet waar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
Dat bedoelde ik dus niet, ik bedoelde de ishukone scorpions die zijn weggeven niet die guardian vexor's waar jij het over hebt.
Dacht dat ik dat toch wel vrij duidelijk had gepost, als ik post "faction battleships" dan heb ik het niet over een guardian vexor.
Maar zoals ik al zei, de bron is niet al te betrouwbaar dus vraag me af of het waar is.

http://themittani.com/new...-blink-ishukone-scorpions

[ Voor 8% gewijzigd door Daisai op 05-10-2013 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
Zojuist een corp gejoined :)
Dus zat rustig in een station, even gebabbeld met de "recruiter".
Naja, corp gejoined blabla.
Ik verlaat het station, en wordt door mijn eigen ras aangevallen :')
Corp koopt me een nieuw schip gelukkig.
Maar dit betekend dat ik nooit meer in mijn eigen gebied kan komen.
Heeft dit nog verder invloed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Ja, je bent in war met andere militia. Nergens echt veilig maar je veilig voelen is toch nooit een goed idee in EVE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
ok thanks :)
Ben even aan het minen.
Wat me nog niet duidelijk is:
Ik heb een Venture ship (Mimmatar) met mining lasers etc. Maar hoe kan ik me het beste bescherming als ik wordt aangevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03:55
Daisai schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 22:23:
[...]

Dat bedoelde ik dus niet, ik bedoelde de ishukone scorpions die zijn weggeven niet die guardian vexor's waar jij het over hebt.
Dacht dat ik dat toch wel vrij duidelijk had gepost, als ik post "faction battleships" dan heb ik het niet over een guardian vexor.
Maar zoals ik al zei, de bron is niet al te betrouwbaar dus vraag me af of het waar is.

http://themittani.com/new...-blink-ishukone-scorpions
Ahh - je hebt gelijk. Heb je gelijk de lol geleerd van het gebruiken van verwijzingen - maakt dingen duidelijker :>

Jester heeft er inmiddels al iets over geschreven: http://jestertrek.blogspot.nl/2013/10/hobbit-birthday.html

En zelf heb ik zoiets van: leuke shipskin - net wat andere slot-layout. Geen betere/andere bonussen - een leuk stukje waardering voor contentmakers van CCP. Ach ja - hun spel hun recht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
timskiej schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 17:22:
Ik heb een Venture ship (Mimmatar) met mining lasers etc. Maar hoe kan ik me het beste bescherming als ik wordt aangevallen?
Niet, Venture heeft +2 warp core strength dus rennen is jouw beste/enige optie. Ik was ooit in null aan het minen met deze fit:

[Venture, mining]
Mining Laser Upgrade II

Medium Shield Extender II
1MN Afterburner II
Survey Scanner II

Miner II
Miner II
Small Tractor Beam I

Small Anti-EM Screen Reinforcer I
Small Anti-Thermal Screen Reinforcer I
Small Core Defense Field Extender I

Hobgoblin II x2

Downgraden waar nodig en tractor beam is niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicWing
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:11
wheez50 schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 17:23:
[...]

Ahh - je hebt gelijk. Heb je gelijk de lol geleerd van het gebruiken van verwijzingen - maakt dingen duidelijker :>

Jester heeft er inmiddels al iets over geschreven: http://jestertrek.blogspot.nl/2013/10/hobbit-birthday.html

En zelf heb ik zoiets van: leuke shipskin - net wat andere slot-layout. Geen betere/andere bonussen - een leuk stukje waardering voor contentmakers van CCP. Ach ja - hun spel hun recht.
Blij dat ik dat ding snel na ontvangst heb verkocht. De prijs keldert enorm...

"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
Esiq schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 23:58:
[...]

Niet, Venture heeft +2 warp core strength dus rennen is jouw beste/enige optie. Ik was ooit in null aan het minen met deze fit:

[Venture, mining]
Mining Laser Upgrade II

Medium Shield Extender II
1MN Afterburner II
Survey Scanner II

Miner II
Miner II
Small Tractor Beam I

Small Anti-EM Screen Reinforcer I
Small Anti-Thermal Screen Reinforcer I
Small Core Defense Field Extender I

Hobgoblin II x2

Downgraden waar nodig en tractor beam is niet nodig.
Gisteren werd ik aangevallen tijdens het minen.
Mijn clone was alleen 26 jumps weg van mijn corp basis. Clone bevondt zich in mijn eigen faction, die in war is met mijn corp _O- was een leuk ritje in mijn pod om weer terug te komen :')

ps: ik weet niet of ik het in dit topic mag vragen maar iemand bekend met het buddy program? Ik zou dan 21 extra dagen krijgen, en jij krijgt er blijkbaar ook wat voor terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

Invite linkje,

https://secure.eveonline....7c06ef9ef37f&action=buddy

Als jij de eerste betaling doet krijg ik een plex. Ik vind het netjes als jij 60% daarvan krijgt, en ik 40% (aangezien jij het beter kan gebruiken als ik ;)). 330M (60% van 550M) is toch een behoorlijke kapitaal injectie

Faction standing grinden duurt lang.. inmiddels wel van 1,9 naar 3,0 gekomen, maar heb nog 2 punten te gaan. +_+. Inmiddels blitz ik level 4's in en blastermega (dik 900dps _/-\o_ ) dus een missie of 4 per uur inmiddels.

[ Voor 72% gewijzigd door _Apache_ op 07-10-2013 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-03-2023

mathiasv91

Trotse Vlaming

timskiej schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:43:
[...]

Gisteren werd ik aangevallen tijdens het minen.
Mijn clone was alleen 26 jumps weg van mijn corp basis. Clone bevondt zich in mijn eigen faction, die in war is met mijn corp _O- was een leuk ritje in mijn pod om weer terug te komen :')

ps: ik weet niet of ik het in dit topic mag vragen maar iemand bekend met het buddy program? Ik zou dan 21 extra dagen krijgen, en jij krijgt er blijkbaar ook wat voor terug :)
Wanneer jij subscribed via bovenstaande link krijgt de inviter een plex wanneer jij een account aanschaft. Het is een ongeschreven regel dat je hiervan een deel krijgt (+/- 300 Mill). Al zou het me niet verbazen dat bovenstaande poster je hierover al via DM heeft ingelicht.

Edit: van zodra ik dit gepost heb zie ik dat Apache zijn bericht al heeft aangepast. Sorry.

[ Voor 5% gewijzigd door mathiasv91 op 07-10-2013 15:29 ]

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
_Apache_ schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 15:20:
Invite linkje,

https://secure.eveonline....7c06ef9ef37f&action=buddy

Als jij de eerste betaling doet krijg ik een plex. Ik vind het netjes als jij 60% daarvan krijgt, en ik 40% (aangezien jij het beter kan gebruiken als ik ;)). 330M (60% van 550M) is toch een behoorlijke kapitaal injectie

Faction standing grinden duurt lang.. inmiddels wel van 1,9 naar 3,0 gekomen, maar heb nog 2 punten te gaan. +_+. Inmiddels blitz ik level 4's in en blastermega (dik 900dps _/-\o_ ) dus een missie of 4 per uur inmiddels.
Sounds fair :)
Ik zal de betaling zo snel mogelijk regelen.
Hoe regelen we dat met het geld?
Moeten we elkaar daarvoor ingame treffen, of kan dat worden "overgeboekt"? :)

edit...
Ik speel al met een account...Kan ik daar niet die trial dagen aanvast knopen?
Of moet ik perse een nieuw account aanmaken?

[ Voor 7% gewijzigd door timskiej op 07-10-2013 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-09 19:46

madpilot0

I ain't mad

Heb laatst n mooie isk boost gehad (monocles verkopen aan Entity (die dingen werden gedropt door een CCP concord schip).

Iemand nog n JDC 5 char met leuke pvp skills liggen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
Ow...kan alleen met een nieuw account dus.
Gebruik nu de 14 dagen trial (12 dagen over).
Heb nu 7mil isk en 3mil in ORE.
Zou ik gewoon een nieuw account maken? Minmatar schepen zijn eigenlijk best lelijk :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

timskiej schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:29:
Ow...kan alleen met een nieuw account dus.
Gebruik nu de 14 dagen trial (12 dagen over).
Heb nu 7mil isk en 3mil in ORE.
Zou ik gewoon een nieuw account maken? Minmatar schepen zijn eigenlijk best lelijk :')
Klopt, als iemand je invite moet je een nieuw character maken.
Isk zou je gewoon van je trial naar je nieuwe kunnen overmaken. Je kan alleen niet een trial en een 'echt' account tegelijk inloggen. (of je moet je laptop er even bijpakken :Y )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
Dus wat is wijsheid?

Ik zou eigenlijk met een nieuw ras willen beginnen.
Ken de basis nu redelijk, dus zou redelijk snel op het oude niveau zitten.
Die 2 dagen skill training wat ik "verlies" zijn het probleem niet zo.
En daarmee beginnen met 300m isk schiet ook niet (niet dat ik nu geld tekort komt)

[ Voor 15% gewijzigd door timskiej op 07-10-2013 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

timskiej schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:33:
Dus wat is wijsheid?

Ik had ook ~3 trials voordat ik doorzette naar een 'echt' account :)

Als je nu niet specifiek iets zinnigs getrained hebt, of een naam die je echt wilt behouden dan maken die 2 dagen ook niet uit. Als je via die invite een nieuw account aanmaakt (en dan later activeert), dan kan je meteen een leuke isk boost krijgen (als die andere persoon zo eerlijk is :) ). Gewoon zorgen dat je _altijd_ een skilltraining aan hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
Duidelijk :)
Ik kan mijn account ook nu activeren/betalen.
Die 21 dagen Trial worden dan opgeteld bij het "betaalde account 30 dagen"
Dus dan heb je 51 dagen in totaal betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timskiej schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:33:
Dus wat is wijsheid?

En daarmee beginnen met 300m isk schiet ook niet (niet dat ik nu geld tekort komt)
Begin opnieuw met het buddy program. Die 60% in ISK weegt als je start veel zwaarder dan twee dagen trainen ... En vergis je niet in de kosten die je tegen zal komen. 300m is zo op, misschien niet in eerste paar dagen maar na een maandje serieus spelen zeker wel. Helemaal als je aan implants voor sneller skillen begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:37:
[...]

Begin opnieuw met het buddy program. Die 60% in ISK weegt als je start veel zwaarder dan twee dagen trainen ... En vergis je niet in de kosten die je tegen zal komen. 300m is zo op, misschien niet in eerste paar dagen maar na een maandje serieus spelen zeker wel. Helemaal als je aan implants voor sneller skillen begint.
Ja maar als je begint zit je (meestal) toch in highsec, je moet skills leren voor de duurdere schepen (en je raakt nog niet veel kwijt). 300m kan je een leuk setje +4's van kopen, eerst trainen, en dan wat missies doen. Komt de isk vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
Over inplants gesproken.
Hoe kan ik dat het beste aanpakken?
Ik snap dat er voor elk attribute +1/+2 etc zijn. Maar welke moet ik mee beginnen.

En hoe moet ik hiermee spelen? Want zodra je dood bent, dan ben je ze weer kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

timskiej schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:41:
Over inplants gesproken.
Hoe kan ik dat het beste aanpakken?
Ik snap dat er voor elk attribute +1/+2 etc zijn. Maar welke moet ik mee beginnen.

En hoe moet ik hiermee spelen? Want zodra je dood bent, dan ben je ze weer kwijt.
Je kan met cybernetics lvl 1 +3 implants kopen. Kwijtraken in highsec/lowsec is moeilijk. Als je een beetje oplet en je raakt je schip kwijt, kan je gewoon op een gate ofzo klikken en op de warp knop rammen. In 0.0 (bubbles) heb je een veel grotere kans om je pod kwijt te raken. Dus zolang je in security van 0.1 of hoger blijft kan je je implants meestal gewoon behouden. Daarbij is een +3 setje (zonder charisma) ~40mil. Als je dat niet kan betalen wil ik je dat ook nog wel schenken =).

Je kan het beste de 4 kopen zonder de charisma, tenzij je echt leadership skills wilt trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochem4207
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
o/ eve piloten

Geweldig weekend gehad! Gescammed in nullsec! Nu maar weer is op de oude manier ISK verdienen :)

Ik ben van plan wat L4's te blitzen in mijn raven. Hebben mensen nog tips voor me? Heb de afgelopen 4 maanden geen missies meer gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

jochem4207 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:51:
o/ eve piloten

Geweldig weekend gehad! Gescammed in nullsec! Nu maar weer is op de oude manier ISK verdienen :)

Ik ben van plan wat L4's te blitzen in mijn raven. Hebben mensen nog tips voor me? Heb de afgelopen 4 maanden geen missies meer gedaan.
Verder dan dat er een missie archive is zou ik t niet weten :9 Tanken wat de missie zegt en damage doen naar wat t zegt. Ben de link zo even kwijt (is ook wel weer wat jaartjes terug dat ik lvl 4's heb gedaan..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu bijna twee jaar niet meer gespeeld, indertijd twee character shier weggegeven. Straks eens kijken of ik ze op killboards tegenkom. 1 character heb ik gehouden, zijn corp bestaat niet meer, zijn alliance bestaat niet meer en hij zit in nulsec met jumpclones elders in nulsec. Ik huiver wat ik tegen kom als ik ooit weer inlog :P

Heb er wel eens over gedacht om het account door te laten lopen en alleen maar skills te trainen (gestopt omdat het ad hoc character van nulsec pvp (het enige wat ik echt leuk vond) niet echt te combineren was met mijn werk. Geplande Ops en dan regelmatig onreglematig moeten overwerken (lang leve Mergers & Acquisitions) leverde het nodige commentaar op vanuit de corp/alliance. Speel nu semi casual die andere mmo. Maar als heb nog altijd het gevoel dat ik die laatste character niet weg moet doen omdat ik het ooit weer eens oppak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Ik heb mn main ooit ns weggedaan, tja en dan wil je t weer spelen. Nu heb ik weer zo'n 20m sp bij elkaar geschraapt. Ik heb nu alleen nog een carrier nodig en eventueel een leuke pvp char. Ik zoek dus jdc 4/5, goeie gunnery en mogelijk logi5/recon5.
Ik heb de isk, nu nog een char vinden (lastig schijnbaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
madpilot0 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:45:
[...]

Je kan met cybernetics lvl 1 +3 implants kopen. Kwijtraken in highsec/lowsec is moeilijk. Als je een beetje oplet en je raakt je schip kwijt, kan je gewoon op een gate ofzo klikken en op de warp knop rammen. In 0.0 (bubbles) heb je een veel grotere kans om je pod kwijt te raken. Dus zolang je in security van 0.1 of hoger blijft kan je je implants meestal gewoon behouden. Daarbij is een +3 setje (zonder charisma) ~40mil. Als je dat niet kan betalen wil ik je dat ook nog wel schenken =).

Je kan het beste de 4 kopen zonder de charisma, tenzij je echt leadership skills wilt trainen.
_/-\o_

Dus aan te raden is om direct +3 implants te monteren?

Als ik de 300mil van de buddy invite krijg, dan kan er nog wel 40mil vanaf :+ thx voor het aanbod :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

timskiej schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 17:07:
[...]

_/-\o_

Dus aan te raden is om direct +3 implants te monteren?

Als ik de 300mil van de buddy invite krijg, dan kan er nog wel 40mil vanaf :+ thx voor het aanbod :)
+3 kan je heel makkelijk krijgen, wil je nog NET wat extra kan je cybernetics naar 4 trainen en +4 erin gooien. Maar +3 is eerst een leuke bonus aan training :)

Wat is je plan eerst in eve btw? Missies of industry/mining of pvp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
Bedoeling is eerst om een redelijk inkomen te realiseren.
Waarschijnlijk dus door middel van Mining.

En wat pvp, maar daar heb ik nu nog geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

timskiej schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 17:12:
Bedoeling is eerst om een redelijk inkomen te realiseren.
Waarschijnlijk dus door middel van Mining.

En wat pvp, maar daar heb ik nu nog geen ervaring mee.
Pvp is makkelijk te leren, veel doodgaan :+
Wat mining betreft, ik heb t een maandje gedaan en ben toen gaan pvp'en. Ik kon genoeg verdienen met andermans loot om m'n schepen van te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
Voorkeur gaat inderdaad naar PvP.
Uren minen is niet de bedoeling in ieder geval.
Zou je me wat kunnen adviseren hoe ik dit het beste kan aanpakken.
Zojuist een nieuw account aangemaakt (Caldari).

Wat ik al heb begrepen is eerst de core skills naar standard te krijgen.
Verder wat gunnery skills.

Ik blijf voorlopig toch in frigates vliegen (goedkoop), en nog genoeg om te leren.

[ Voor 32% gewijzigd door timskiej op 07-10-2013 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:00
Zo zit je in nullsec en zo moet je een nood-evac uitvoeren omdat je corp uit de alliance waar je zit gekicked wordt. :P

Ik zit in MOMIC en wil eigenlijk zo snel mogelijk weer null in, weet iemand een leuke null corp (bijvoorkeur binnen de CFC) waar mining niet als doodzonde wordt gezien?

(niet dat ik dat veel deed, maar wil het wel kunnen. Vooral exploration verdiende ik goed aan en ben niet vies van Fleet PVP, solo ben ik nog niet helemaal klaar voor)

[ Voor 18% gewijzigd door Cardinal op 07-10-2013 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

timskiej schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 17:21:
Voorkeur gaat inderdaad naar PvP.
Uren minen is niet de bedoeling in ieder geval.
Zou je me wat kunnen adviseren hoe ik dit het beste kan aanpakken.
Zojuist een nieuw account aangemaakt (Caldari).

Wat ik al heb begrepen is eerst de core skills naar standard te krijgen.
Verder wat gunnery skills.

Ik blijf voorlopig toch in frigates vliegen (goedkoop), en nog genoeg om te leren.
Frigate pvp is wel het leukste :) Ooit toen je nog met ~800k sp begin heb ik een alt gemaakt, 1 week getrained (t2 guns) en daarmee in lowsec rondom jita rondgevlogen. Redelijk wat 'makkelijke' kills gemaakt. Bijna een drake gesolo'ed.

Ik zou je niet kunnen zeggen hoeveel je met minen verdient (anderen hier vast wel).

belangrijke skills zijn bijvoorbeeld hull upgrades 5(t2 energized adaptives), gunnery skills inderdaad en drones naar lvl 5. Zelf vind ik caldari wat minder usefull in pvp (persoonlijke smaak). Minmatar met rifters en autocannons is leuk om goedkoop te kunnen pvp'en :Y .

Edit: Moet wel zeggen dat voor zover ik weet caldari het beste werkt voor missies.

[ Voor 3% gewijzigd door madpilot0 op 07-10-2013 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-06 14:35
madpilot0 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:45:
[...]

Echter, in lowsec zitten mensen regelmatig met smartbombs op de gate, dus die relatieve veiligheid t.o.v. nullsec valt ook wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

timskiej schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 16:22:
[...]

Sounds fair :)
Ik zal de betaling zo snel mogelijk regelen.
Hoe regelen we dat met het geld?
Moeten we elkaar daarvoor ingame treffen, of kan dat worden "overgeboekt"? :)

edit...
Ik speel al met een account...Kan ik daar niet die trial dagen aanvast knopen?
Of moet ik perse een nieuw account aanmaken?
Het echte geld gaat van jou naar ccp, daar zie ik dus niets van (en hoef ik ook niet).
Als jij de betaling gedaan hebt geef je mij een seintje, dan kan ik een plex claimen.
Deze verkoop ik, en jij krijgt je share.

Iedereen blij.

Edit, hoeft geen nieuw account te zijn, elk trial account kan je een echt account van maken.

__
Gister heeft voor het eerst iemand mij geprobeerd te ganken in high. Lag rustig te minen toen er een stealthbomber los ging met nova torps. Light drones gingen los op hem, als iets lekker door een sb heen vreet zijn het wel drones :+ . Na twee volley's pakte concord hem. Mijn retriever was nog niet door z'n shield heen. :)

[ Voor 23% gewijzigd door _Apache_ op 08-10-2013 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Apache_ schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 08:45:
Gister heeft voor het eerst iemand mij geprobeerd te ganken in high. Lag rustig te minen toen er een stealthbomber los ging met nova torps. Light drones gingen los op hem, als iets lekker door een sb heen vreet zijn het wel drones :+ . Na twee volley's pakte concord hem. Mijn retriever was nog niet door z'n shield heen. :)
Lang geleden dat ik aan ben gevallen tijdens het minen in high-sec.
Vandaag krijg ik de training af om mijn retriever te fitten met
- 2x Modulated Strip Miner II
- 2x Veldspar Mining Crystal II
- 2x Mining Laser Upgrade II
- 4x Mining Drone II

benieuwd wat mijn yield wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Ben benieuwd hoe snel je geganked wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Doen mensen in highsec nogsteeds zoveel aan jetcan minen? Of is t allemaal orca nu. Die mooie tijd dat je met je raptor kon canbaiten enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kornflakes
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-08 09:34
madpilot0 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:26:
Doen mensen in highsec nogsteeds zoveel aan jetcan minen? Of is t allemaal orca nu. Die mooie tijd dat je met je raptor kon canbaiten enzo
Ik zie voornamelijk nog echt solo minen, zonder jetcan. Helaas, carebear tears zijn heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cardinal schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:25:
Ben benieuwd hoe snel je geganked wordt.
anders ik wel :p
verwacht niet heel snel, al maanden niks vijandelijks gezien in mijn uithoekje high sec (0.6)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kornflakes
Verwijderd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:44:
[...]

anders ik wel :p
verwacht niet heel snel, al maanden niks vijandelijks gezien in mijn uithoekje high sec (0.6)
Buiten de Hulkageddon om, tenzij je gistii shield boosters hebt, zit je wel "veilig". Profitable is het niet, een t2 fitted retriever. Of je moet iemand tegenkomen die het puur voor de tears doet, dat geeft natuurlijk ook voldoening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

Verwijderd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 11:23:
[...]

Lang geleden dat ik aan ben gevallen tijdens het minen in high-sec.
Vandaag krijg ik de training af om mijn retriever te fitten met
- 2x Modulated Strip Miner II
- 2x Veldspar Mining Crystal II
- 2x Mining Laser Upgrade II
- 4x Mining Drone II

benieuwd wat mijn yield wordt :)
En kleine ratjes? Daar doe je niets tegen?
Daarom heb ik 5 light scouts bij me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Apache_ schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 12:14:
[...]
En kleine ratjes? Daar doe je niets tegen?
Daarom heb ik 5 light scouts bij me.
Die tank ik meestal een tijdje, heb inderdaad 1 Hobglobin I bij me voor rats, die maakt er in z'n eentje korte metten mee. Zodra ik Drones op V heb kan ik deze constant naar buiten laten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
Kornflakes schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 12:05:
[...]

Buiten de Hulkageddon om, tenzij je gistii shield boosters hebt, zit je wel "veilig". Profitable is het niet, een t2 fitted retriever. Of je moet iemand tegenkomen die het puur voor de tears doet, dat geeft natuurlijk ook voldoening.
Flauwekul, je bent nooit veilig.
Als iemand in je belt komt en die zit niet in een mining boot en die gaat naar jou toe vliegen, ga dan maar gelijk uit de belt weg, grote kans, dat hij naar je toe beweegt om warp in punt te worden voor een groep suiciders.

Als 1 of andere high-sec ganking groep toevallig langs jou gebied komt, kun je de pineut zijn.
Ook genoeg andere groepen, die soms voor de lol hi-sec zit te suiciden.
RvB bijvoorbeeld en zo zijn er nog meer.

0.0 mining is stuk veiliger :D, maar ja er zijn niet zoveel plekken meer, waar dat echt gebeurt of je komt er lastig in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

Verwijderd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 12:28:
[...]

Die tank ik meestal een tijdje, heb inderdaad 1 Hobglobin I bij me voor rats, die maakt er in z'n eentje korte metten mee. Zodra ik Drones op V heb kan ik deze constant naar buiten laten
Aha, ik heb standaard strip miners erop. Werd er gister even kriegel van dat er voor de tweede keer crystals klapte, had natuurlijk geen vervangende bij me, daarbij stond mijn overview dan weer onjuist en wisselde ook vaak van ore, dus heb ze er even uitgedonderd.

[ Voor 8% gewijzigd door _Apache_ op 08-10-2013 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bangkirai schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 12:50:
[...]

Als iemand in je belt komt en die zit niet in een mining boot en die gaat naar jou toe vliegen, ga dan maar gelijk uit de belt weg, grote kans, dat hij naar je toe beweegt om warp in punt te worden voor een groep suiciders.

Als 1 of andere high-sec ganking groep toevallig langs jou gebied komt, kun je de pineut zijn.
Ook genoeg andere groepen, die soms voor de lol hi-sec zit te suiciden.
RvB bijvoorbeeld en zo zijn er nog meer.

0.0 mining is stuk veiliger :D, maar ja er zijn niet zoveel plekken meer, waar dat echt gebeurt of je komt er lastig in.
Ik lig ook altijd alligned naar mijn 'basis', scheelt weer een paar seconde met wegkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

[...]

Met de laatste patch zie je in een paar seconde waar de rich ore sites liggen, warp gecloakt er naar toe en je bent zo toast. Nog voordat je corp er vanaf weet is jouw schip gereduceerd tot een wrak. Zonder concord, zonder payback.

Daarnaast kan je pas lekker minen in een mackinaw / hulk als je support hebt.

Minen in null is prima, maar je moet goed weten wat je doet.

[ Voor 6% gewijzigd door _Apache_ op 08-10-2013 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-09 20:23
_Apache_ schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 13:15:
[...]

Minen in null is prima, maar je moet goed weten wat je doet.
Dat is met de volgende patch ook over. Zie hier . Dat is gewoon ziek :o

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kornflakes
[...]
No shit Sherlock. Alsof ik dat niet weet. Vandaar ook de "veilig". Tussen aanhalingstekens ( " " ), met als doel dat het veilig relatief bedoeld is. Verder, zoals ik al zei, tenzij iemand het voor de lol doet (Ik citeer: Of je moet iemand tegenkomen die het puur voor de tears doet, dat geeft natuurlijk ook voldoening.) ben je "veilig" (wederom, aanhalingstekens, als in relatief) omdat je niet zal worden geganked voor je mods (al kunnen die in theorie wellicht meer waard zijn dan het schip van de ganker, je sec status is ook wat waard).

Was het zo onduidelijk of moet je wat frustraties kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 12:44
GamemasterByte schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 13:29:
[...]

Tof :) Ik ben er wel voorstander van. En minen in null is daarmee echt niet over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

GamemasterByte schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 13:29:
[...]

Dit zijn toch niet dit nullified intercepters waar ik nog wel eens wat over hoor? Want dat zou echt heel offensief worden, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-09 20:23
Ik ken die gast verder niet, maar het ziet er wel redelijk echt uit. Voor zover ik weet is dat een sisi test, met de nieuwe rubicon changes erbij. Ceptors zijn retesnel dus :o

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Het is wel grappig, de align is net zoals die nu is en dan is het alsof je uit een kanon geschoten wordt. Dit is wel een wijziging die nodig was, het verbaasde me altijd dat als ik op twee accounts 20 jumps deed, een in een BS en een in een Interceptor de ene nauwelijks uitliep op de andere tenzij er 150+ AU trips in zaten.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

IJzerlijm schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 13:36:
Het is wel grappig, de align is net zoals die nu is en dan is het alsof je uit een kanon geschoten wordt. Dit is wel een wijziging die nodig was, het verbaasde me altijd dat als ik op twee accounts 20 jumps deed, een in een BS en een in een Interceptor de ene nauwelijks uitliep op de andere tenzij er 150+ AU trips in zaten.
150 AU trips zijn superhandig als je in hostile nullsec zit. Je bent al capped out nog voor landt waar je naartoe warpt, kortom, instant safespot. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meer mensen het volgende probleem:

normaliter als je een system hebt en je hebt millitairy 5 met DT dan hou je de sites die daarbij horen ook al dropt hij na DT naar 4. nu is dat echter niet meer zo en dat is best wel klote.

edit: en als hij dan naar 4 dropt ben je meteen die sites kwijt maar als hij weer op 5 is moet je wel wachten tot DT voor je ze terugkrijgt

tevens vindt ik de interceptors wel TE snel zeker daar bubbels ze ook niet remmen,

exploring met name data en relic sites meer mensen de ervaring dat relic enige zijn die de moeite waard zijn? data sites nog nooit een goeie gehad :(

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2013 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Wat ik ervan heb gehoord is het wel de moeite waard in data sites met een cargo scanner te checken voor factie POS and module blueprints en de duurdere decryptors. De rest vult je cargohold heel snel voor minimale winst.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Zelfs de faction POS modules leveren geen drol op, alleen een POS paal levert serieus wat op, voor de rest is het niet de moeite waard. Ik moet erbij zeggen dat ik nooit de mazzel heb gehad en deed veel aan exploration.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
Cardinal schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 16:22:
Zelfs de faction POS modules leveren geen drol op, alleen een POS paal levert serieus wat op, voor de rest is het niet de moeite waard. Ik moet erbij zeggen dat ik nooit de mazzel heb gehad en deed veel aan exploration.
Droppen faction posses dan al weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03:55
Faction poses droppen alweer - en een leuke faction posmod bpc kan (hoeft niet) 20mil / run opleveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
En TEST gaat FW doen. Grappig dat ze nog even een shoutout deden naar DNS.

https://soundcloud.com/liarali/test-sota-2013-10-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
Zo weer veel geleerd in Eve :)
Vandaag wat station trading gedaan. Conclusie, hoe meer geld -> hoe hogere amounts je kunt kopen -> hoe meer je verdiend.
In de tussentijd ben ik mijn Iteron Mark V naar een systeem gevlogen en daar wat 200mm guns gehaald. Vervolgens de boel weer verkocht in Jita met 600.000 ISK winst :) Voor de ervaren spelers is het weinig, maar vond het niet verkeerd voor de eerste keer, vooral omdat ik nog niet wist hoe alles werkte.

Vraagje: welk ship wordt hiervoor gebruikt? Heb nu een Iteron Mark V hiervoor. Of kan ik beter wat anders gebruiken?

Heb een fijne site gevonden waar de prijzen van de verschillende stores staan. Nu nog even zoeken naar een manier om routes te plannen.

Ik had dat starter pack gekocht. Daar zit een ding bij die je +3 voor alle attributes geeft. Die heb ik dus gebruikt zodat de training wat sneller gaat. Zou ik ook implants kopen? Zodat ik nog eens +3 voor mijn training krijg, of wat is het advies hierin?

En als ik iets verkocht heb en ik kijk in mijn wallet.
De + en - transactions is dat inclusief broker tax etc. In het journal staan die namelijk wel aangegeven.
Neem aan dat de "transactions" gewoon netto bedragen zijn?

[ Voor 29% gewijzigd door timskiej op 11-10-2013 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

https://www.pandemic-legi...0:53:00&system=Pynekastoh (Battle overview)

Nieuwe char gekocht, meteen met een goeie vriend even getest. De frigates bleven maar komen tot er een comet + 2x tristan hing en wiz doodging. Toch de comet nog af kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Is het mogelijk om twee chars, elk op een aparte account, samen te zetten op één account en deze dan via dual training te actief te maken? Dual training is goedkoper dan twee accounts apart up te houden. Nadeel is wel dat je ze dan niet tegelijk kan aanmelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Hurtebise schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 09:36:
Is het mogelijk om twee chars, elk op een aparte account, samen te zetten op één account en deze dan via dual training te actief te maken? Dual training is goedkoper dan twee accounts apart up te houden. Nadeel is wel dat je ze dan niet tegelijk kan aanmelden.
Je kan een char aan jezelf 'verkopen' en dan voor 2x plex overzetten naar een ander account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 07:55

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Hurtebise schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 09:36:
hoezo goedkoper? gewoon 15,- plex per 30 dagen. (toch!?)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 20:07
Naar mijn weten is het niet goedkoper inderdaad, de plex die je nodig hebt voor dualchar training kan je net zo goed op je tweede account gebruiken...

Waar je dual char training voor kan gebruiken is als je een alt wil maken met een limited skill plan. Zeg je hebt 2 maanden skillen nodig voor een bepaald doel, en daarna wil je niet betalen voor een tweede account. Dan kost het trainen je 2 plex en daarna niks meer. Maar je kan ze niet tegelijk inloggen natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Racemol schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 12:10:
Naar mijn weten is het niet goedkoper inderdaad, de plex die je nodig hebt voor dualchar training kan je net zo goed op je tweede account gebruiken...

Waar je dual char training voor kan gebruiken is als je een alt wil maken met een limited skill plan. Zeg je hebt 2 maanden skillen nodig voor een bepaald doel, en daarna wil je niet betalen voor een tweede account. Dan kost het trainen je 2 plex en daarna niks meer. Maar je kan ze niet tegelijk inloggen natuurlijk :)
precies zoals PI, corp, trading skills en uiteraard cyno`s :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kornflakes
Verwijderd schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 13:08:
[...]

precies zoals PI, corp, trading skills en uiteraard cyno`s :P
De juiste manufactering skills zijn natuurlijk ook fijn, is ook redelijk afk (al uiteraard minder dan PI). Mijn alt (zelfde account) moet nog weekje, dan kan het isk binnen stromen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Da's de eerste. De vorige was de Cruiser versie, ben z'n naam even kwijt. Maar ik blijf het toch wel mooi vinden dat er toch mensen zijn die er daadwerkelijk mee vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timskiej
Domme fout gemaakt :')
Had iets van 40mil ISK verdient met wat traden.
Door een of andere fout ben ik vervolgens weer 80mil verloren...weet alleen niet waar.
Heb er een aantal tooltjes bijgehaald om het te onderzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seditiar schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 20:04:
[...]

Da's de eerste. De vorige was de Cruiser versie, ben z'n naam even kwijt. Maar ik blijf het toch wel mooi vinden dat er toch mensen zijn die er daadwerkelijk mee vliegen.
ja maar ik bedoelde met weer 1 dat het weer een van de nieuwe tournament schepen was. maar idd mooi dat sommigen er toch in vliegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -GSF-JohnDoe
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-07 14:39

-GSF-JohnDoe

[insert tile here]

Voor degenen die naar Evesterdam zijn geweest (het was geweldig!) is hier het Evesterdam survey: https://docs.google.com/f...lzDodYvbIkJgHRAzkdNczznI/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was leuk, ben er volgend jaar weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Seditiar schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 20:04:
[...]

Ik weet het niet..
  • Cloak kiest gevecht (enige brawl frigate met cloak)
  • Zit in een novice/small PLEX, niemand kan direct op je warpen/droppen
  • Meeste schepen ingame zijn restricted uit die plex
  • Schip wint 1v1 altijd op 0m engagements
  • High SP
  • Drugs
  • Tengu links
Is niet echt ballen hebben maar meer pay (ISK) to win, en hij verliest hem alleen maar door een DC. Het lijkt mooier en spannender dan het daadwerkelijk is.
Pagina: 1 ... 44 ... 116 Laatste