Verwijderd

Ik ga komend weekend eens beginnen met dit spel. Heb er veel goede verhalen over gelezen / gehoord.
Twijfel tussen een Bounty Hunter of een Pirate :p
Heeft iemand nog tips voor een absolute beginner? En een alliance die ik misschien kan joinen?

• NmS
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-07 07:37

NmS

Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:59:
Ik ga komend weekend eens beginnen met dit spel. Heb er veel goede verhalen over gelezen / gehoord.
Heeft iemand nog tips voor een absolute beginner? En een alliance die ik misschien kan joinen?
Begin rustig en neem je tijd om je te oriënteren in het spel. Er is ontzettend veel te doen in het EVE universum. Ik ben nu net een maandje begonnen als een miner en in de tijd dat ik aan het (AFK) minen was, heb ik heel veel guides en websites gelezen om te achterhalen wat mij nou het leukste leek.

Nu dat ik mijn mining barge heb, vind ik het wel weer goed geweest om skills te investeren in mining. Dus nu ga ik over op PvP en zien hoe me dat bevalt.

Een corp joinen kan ik je zeker aanbevelen. Ik heb daar veel hulp aan gehad en tips gekregen. Ook de ISK Guide Vol. 1 kan ik je zeker aanraden om te lezen. Gaat voornamelijk over hoe je ISK verdient ingame. Zeker handig, want alles kost geld :).

Wat links:
http://wiki.eveuniversity.org/Main_Page
https://wiki.eveonline.com/en/wiki/Main_Page
http://evemaps.dotlan.net
http://eve-central.com

Ik heb je ook een DM gestuurd met 21 dagen buddy invite. Als je beslist om over te gaan op een betaalde account, dan zal ik je de helft van een plex toesturen (ongeveer 300 Mil). Dat heeft mij een heleboel geholpen als beginnende speler.

• AerosPhere
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-09 13:02
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:59:
Een alliance/corporation genaamd Eve University zou je kunnen joinen. Die zijn er specifiek voor nieuwe mensen, en hebben ook vaak ' classes' waar ze alles in uitleggen. Zelf heb ik hier geen gebruik van gemaakt, aangezien het voor mij allemaal te formeel is, en ik leer zelf wat praktischer, dus gewoon doen.

Sowieso raad ik je aan om het help channel wat je de eerste maand krijgt goed in de gaten te houden, daar komen vaak vragen voorbij die iedereen in het begin wel kan herkennen.

En de 2 grootste adviezen die je kan krijgen als je eve gaat spelen.

1. Don't fly what you can't afford (alleen dingen vliegen die je minimaal 1x extra kan kopen, je schip zal je gaan verliezen de vraag is alleen wanneer)
2. Gewoon doen. Niet eindeloos theory craften of onderzoek doen naar wat het meest winstgevend is en/of wat veilig is of niet. Eve leer je het beste door gewoon van alles uit te proberen. (guides lezen in het begin mag, dus wat de post hierboven mij linkt is helemaal goed, het gaat er bij mij om dat de meeste eve spelers bepaalde dingen niet durven te doen omdat ze bang zijn hun schip kwijt te raken bijvoorbeeld)

Ik zie veel mensen in het begin altijd dingen doen die ze misschien niet zo leuk vinden, maar wel geld in het laatje brengen, zoals minen of missies doen. Terwijl ze bijvoorbeeld exploration of pvp veel leuker vinden. Maar in eve kan je echt met alles beginnen ook al speel je nog maar een week. (ook al lijkt het niet altijd zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor jullie input!
Ben gisteren begonnen, had alleen niet veel tijd dus maar een paar tutorials doorlopen. Kon een eerste skill book leren, een of ander schild. Tot dusver snap ik het redelijk ;)

Vanavond weer verder. Ik lees de beginner guides door en kan voorlopig het beste in high-sec blijven volgens mij. En moet nog op zoek naar een alliance. Die University lijkt me niet zo, ben ook meer van het zelf exploren.. to be continued.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 07:36:
Bedankt voor jullie input!
Ben gisteren begonnen, had alleen niet veel tijd dus maar een paar tutorials doorlopen. Kon een eerste skill book leren, een of ander schild. Tot dusver snap ik het redelijk ;)

Vanavond weer verder. Ik lees de beginner guides door en kan voorlopig het beste in high-sec blijven volgens mij. En moet nog op zoek naar een alliance. Die University lijkt me niet zo, ben ook meer van het zelf exploren.. to be continued.
Ja vooral in het begin kan je het beste high-sec blijven en de basis onder de knie krijgen, al moet ik zeggen dat ik in me eerste week gelijk naar low-sec getrokken werd en daar inmiddels meer geleerd heb dan dat ik in high-sec kon leren. Het is dus aan jou waar je prettig bij voelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel Eve niet meer, maar zag net in de mailbox dat ze eindelijk warp acceleration gefixed hebben. Zo iets simpels om te fixen wat al zolang als serieus probleem werd gezien. Maar goed eindelijk gebeurd dus.

Ik weet niet wat de huidige warpspeeds zijn, maar nu wordt dus eindelijk de reissnelheid daadwerkelijk afhankelijk van je warpspeed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-02 18:04
als ik ergens heen moet heb ik nu een warpspeed rigged interceptor met een WCS

compleet immune voor bubbles en camps met maar 1 boosted instalocker

als ze je zowiezo al locken, met een nano en inertia stab zijn ze met 2,1 seconden van grid af

en dual prop om te ontsnappen als je toch gelocked word past ook nog

en dan knal je met 15,6 au/s van gate naar gate

kan nog een ascendancy clone maken, maar dat gaat me wat ver :P

[ Voor 36% gewijzigd door lethalnl op 29-11-2013 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 12:59

Shunt

Boe

Gisteren een kleine roam gedaan in een inty only fleet 280 jumps >< paar uurtjes bezig maar dan heb je zo'n beetje heel de eve map ook wel weer gezien :D.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

lethalnl schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 10:47:
als ik ergens heen moet heb ik nu een warpspeed rigged interceptor met een WCS

compleet immune voor bubbles en camps met maar 1 boosted instalocker

als ze je zowiezo al locken, met een nano en inertia stab zijn ze met 2,1 seconden van grid af

en dual prop om te ontsnappen als je toch gelocked word past ook nog

en dan knal je met 15,6 au/s van gate naar gate

kan nog een ascendancy clone maken, maar dat gaat me wat ver :P
Dacht dat ik toch al behoorlijk wat had gelezen en gezien maar dit is dus echt chinees voor mij of zo, toch maar even gaan opzoeken wat je net zei :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
warpspeed rigged = hyperspacial velocity rigs, aka snellere warp rigs
WCS = warp core stabilizer +1 warp core strenght, dus 1 warp disruptor werkt dan niet, alleen een scram of 2 warp disruptors tegelijk
boosted instalocker = de camp heeft X aantal schepen met een remote sensor booster targeted op een schip met een hoge basis scan resolution zodat deze in heel korte tijd dingen kan locken & tacklen
dual prop = MWD en afterburner tegelijk gefit
ascandancy clone = clone met de nieuwe implant set in z'n kop

nog iets anders dat ik moet vertalen :D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

lethalnl schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:33:
warpspeed rigged = hyperspacial velocity rigs, aka snellere warp rigs
WCS = warp core stabilizer +1 warp core strenght, dus 1 warp disruptor werkt dan niet, alleen een scram of 2 warp disruptors tegelijk
boosted instalocker = de camp heeft X aantal schepen met een remote sensor booster targeted op een schip met een hoge basis scan resolution zodat deze in heel korte tijd dingen kan locken & tacklen
dual prop = MWD en afterburner tegelijk gefit
ascandancy clone = clone met de nieuwe implant set in z'n kop

nog iets anders dat ik moet vertalen :D?
Bedankt weer wat geleerd _/-\o_ , en nee zo is het duidelijk genoeg :9

Heeft overigens iemand al de Astero of de Stratios gevlogen, zo ja hoe zijn die ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
op papier op zich heel leuk voor cloakies

de astero is gewoon cheaten in lowsec, ze zien je gewoon niet aankomen en is verder best sterk

stratios heb ik nog niet, maar wat ik hoor is dat het gebrek aan een bonus voor re-cloak delay heel erg irritant is

er zit nu ondanks session change timers etc zowiezo 30 seconden tussen cloaken, dat houd in dat je je cloak uit moet zetten voor je op een gate land of je gate cloak aan moet houden terwijl je wacht.

geef mij de proteus maar, die kan tenminste gewoon door blijven vliegen zonder rekening te hoeven houden met dat soort zooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shit iemand nieuwe promo al gezien? black friday nieuwe accounts kunnen eenmalig een maand gametime krijgen voor 99 cent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
https://forums.eveonline....lt.aspx?g=posts&m=3939961

awwwww......jammer, we hebben er maar eentje kunnen scoren

maarja, die kill blijft wel mooi op m'n killboard staan ;)

[ Voor 13% gewijzigd door lethalnl op 29-11-2013 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

lethalnl schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:01:
op papier op zich heel leuk voor cloakies

de astero is gewoon cheaten in lowsec, ze zien je gewoon niet aankomen en is verder best sterk

stratios heb ik nog niet, maar wat ik hoor is dat het gebrek aan een bonus voor re-cloak delay heel erg irritant is

er zit nu ondanks session change timers etc zowiezo 30 seconden tussen cloaken, dat houd in dat je je cloak uit moet zetten voor je op een gate land of je gate cloak aan moet houden terwijl je wacht.

geef mij de proteus maar, die kan tenminste gewoon door blijven vliegen zonder rekening te hoeven houden met dat soort zooi.
Nu heb ik de Proteus is opgezocht maar kon niet vinden waarom deze daar geen last van heeft, komt dat door een specifiek subsystem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
offensive covert subsystem ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AerosPhere
Edit: laat maar, verkeerd gelezen

[ Voor 32% gewijzigd door AerosPhere op 29-11-2013 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AerosPhere schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:50:
[...]

Edit: laat maar, verkeerd gelezen
dat is om door bubbles heen te vliegen, en ja dat is voor alle T3 cruisers hetzelfde. Maar het gaat nu om de recloak timer

ninja edit FTW

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2013 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:16:
shit iemand nieuwe promo al gezien? black friday nieuwe accounts kunnen eenmalig een maand gametime krijgen voor 99 cent
Ik heb gisteren een account aangemaakt. Kan alleen de 3 month special kiezen... Slim gedaan uiteraard, wel een beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:16:
[...]

Ik heb gisteren een account aangemaakt. Kan alleen de 3 month special kiezen... Slim gedaan uiteraard, wel een beetje jammer.
maak je toch een nieuwe aan die ene dag overleef je wel. oude char gewoon bewaren als je ooit een alt wil kan je die zo oppakken en verder trainen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmS
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-07 07:37

NmS

Je kunt de aanbieding van 1 maand niet selecteren wanneer je een 21-dagen trail bent gestart. Geldt alleen wanneer je dus een nieuwe account maakt zonder trail en dus direct die 1 maand aanbieding selecteert.

Ik dacht ook even een nieuw account aan te maken met 21 dagen trial erbij, maar dan krijg je inderdaad alleen de 3 maanden aanbieding voor je kiezen. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AerosPhere schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:17:
[...]

Een alliance/corporation genaamd Eve University zou je kunnen joinen. Die zijn er specifiek voor nieuwe mensen, en hebben ook vaak ' classes' waar ze alles in uitleggen. Zelf heb ik hier geen gebruik van gemaakt, aangezien het voor mij allemaal te formeel is, en ik leer zelf wat praktischer, dus gewoon doen.

Sowieso raad ik je aan om het help channel wat je de eerste maand krijgt goed in de gaten te houden, daar komen vaak vragen voorbij die iedereen in het begin wel kan herkennen.

En de 2 grootste adviezen die je kan krijgen als je eve gaat spelen.

1. Don't fly what you can't afford (alleen dingen vliegen die je minimaal 1x extra kan kopen, je schip zal je gaan verliezen de vraag is alleen wanneer)
2. Gewoon doen. Niet eindeloos theory craften of onderzoek doen naar wat het meest winstgevend is en/of wat veilig is of niet. Eve leer je het beste door gewoon van alles uit te proberen. (guides lezen in het begin mag, dus wat de post hierboven mij linkt is helemaal goed, het gaat er bij mij om dat de meeste eve spelers bepaalde dingen niet durven te doen omdat ze bang zijn hun schip kwijt te raken bijvoorbeeld)

Ik zie veel mensen in het begin altijd dingen doen die ze misschien niet zo leuk vinden, maar wel geld in het laatje brengen, zoals minen of missies doen. Terwijl ze bijvoorbeeld exploration of pvp veel leuker vinden. Maar in eve kan je echt met alles beginnen ook al speel je nog maar een week. (ook al lijkt het niet altijd zo)
thx ik ga die clan eens proberen als ik een nieuwe laptop heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er al meer bekend over de kerst gift?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Overigens ik heb ondertussen al een jaar of 2 denk ik niet meer gespeeld. Voornamelijk omdat PvE dodelijk saai was (missions vooral, exploration ook redelijk, iets minder erg, maar minder betrouwbare inkomsten, vooral als je niet in een uitgestorven gebied zit), en omdat het zo lang duurt om een fatsoenlijk gevecht te vinden waarbij niet één partij de andere zo inmaakt.

Is daar wat aan verandert in de afgelopen jaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:20
Nou ja het is heel erg afhankelijk wat je zelf doet natuurlijk.

Level 4 missies en exploration in highsec doen is saai, omdat er vrij weinig tot geen risico's zijn.
Ga dan Faction Warfare / Lowsecmissies (4 en 5) / WH space of nullsec doen, heb je geheid een stuk meer interactie.

Met betrekking tot pvp blijft het vaak oneerlijk qua gevechten, maar dat heb je nou eenmaal als je alleen rond gaat zoeken. Je komt op den duur altijd een groep tegen.
Ik denk dat je daar niet aan gaat kunnen doen.

[ Voor 27% gewijzigd door Suicyder op 30-11-2013 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sissors schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 10:48:
Overigens ik heb ondertussen al een jaar of 2 denk ik niet meer gespeeld. Voornamelijk omdat PvE dodelijk saai was (missions vooral, exploration ook redelijk, iets minder erg, maar minder betrouwbare inkomsten, vooral als je niet in een uitgestorven gebied zit), en omdat het zo lang duurt om een fatsoenlijk gevecht te vinden waarbij niet één partij de andere zo inmaakt.

Is daar wat aan verandert in de afgelopen jaren?
er zijn altijd "oneerlijke" gevechten en de lvl 4s zijn redelijk saai dat klopt. maar je kan zeker eerlijke gevechten krijgen. WH en 0.0 is ook een optie al is het in 0.0 fights zelden eerlijk in WHs wel met enige regelmaat. maar er is ook een dual systeem nu zelf geen ervaring mee maar dan kan je wel 1 op 1 knokken met iemand van +/- hetzelfde niveau in high sec ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wow een duel systeem? Zijn bij de invoer daarvan niet de server platgegaan door de hoeveelheid rage van mensen die vinden dat dat niet bij eve hoort? Vroegah, toen werd elke keer dat dat gesuggereerd werd het per direct de grond ingeslagen. Want eerlijke gevechten hoorde niet bij Eve.

Puur vanwege wat ik gewend was, de vragen:
Level 4 missies en exploration in highsec doen is saai, omdat er vrij weinig tot geen risico's zijn.
Ik deed exploration wel in 0.0, maar goed providence had genoeg andere die het ook deden, en daardoor niet echt lekkere inkomsten.
Ga dan Faction Warfare
Levert dat tegenwoordig ISK op? Vroeger was het enkel voor de pvp (niet dat dat nou geweldig was na de eerste 1-2 maanden waarop het leuk pirate capitals smashen was omdat die allemaal dachten dat faction warfare groepen niks konden). En waar ik ook niet dol op was, was dat je voor high sec missies om isk te krijgen dan toch weer FW moest verlaten: theoretisch kon je slechts beperkt in enemy high sec zijn, in de praktijk waren er gedoogde exploits waardoor je permanent in enemy high sec kon campen.
Lowsecmissies (4 en 5')
Even dodelijk saai, enkel risico dat je je schip instalosst door gatecamps, en je moet (/moest) hele tijd scanner button drukken, anders was het te lastig voor de pirates. Maar elke 10 seconde scannen + dat je langzamer missies doet vanwege goedkopere schepen die je kan gebruiken maakte dat nou geen aantrekkelijke opties.
WH space of nullsec doen, heb je geheid een stuk meer interactie.
WH betekend dat je alts moet hebben. Nullsec bijna ook, maar was nog wel zonder te doen. Maar een anomaly farmen was nou ook niet erg fascinerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
lethalnl schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:25:
https://forums.eveonline....lt.aspx?g=posts&m=3939961

awwwww......jammer, we hebben er maar eentje kunnen scoren

maarja, die kill blijft wel mooi op m'n killboard staan ;)
Wel apart dat ze pas wat doen na een petition van een specifiek persoon, deze bug was al langer bekend en ze hebben er niks aan gedaan.
Oftewel er moet iets bijzonders zijn aan deze petiton ( dat het een titan is moet niet uitmaken).

Beetje een "double standard" van ccp, maar ja dat zijn we wel gewend van ccp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sissors schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 14:10:
Wow een duel systeem? Zijn bij de invoer daarvan niet de server platgegaan door de hoeveelheid rage van mensen die vinden dat dat niet bij eve hoort? Vroegah, toen werd elke keer dat dat gesuggereerd werd het per direct de grond ingeslagen. Want eerlijke gevechten hoorde niet bij Eve.
heb er weinig ervaring mee, ik geloof wel dat het veel wordt gedaan in de buurt van tradehubs maar wellicht dat iemand anders er wat meer over kan zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

nwagenaar

God, root. What's the differen

Daisai schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 14:17:
[...]
Wel apart dat ze pas wat doen na een petition van een specifiek persoon, deze bug was al langer bekend en ze hebben er niks aan gedaan.
Oftewel er moet iets bijzonders zijn aan deze petiton ( dat het een titan is moet niet uitmaken).

Beetje een "double standard" van ccp, maar ja dat zijn we wel gewend van ccp.
Je hebt gelijk, de theorie dat dit mogelijk was is al tijden bekend. Maar - op basis van mijn geheugen - nooit geprobeerd of in de praktijk gebracht omdat de tijd van het inloggen, de emergency warp tot hem scannen en er naartoe warpen gewoonweg niet praktisch was. Het schip was al weg op het moment dat je on grid kwam (de enige uitzondering is als de persoon tijdens de e-warp uitlogt, dan is hij nog 30 seconden on grid en kan je hem - mits je snel genoeg bent - tacklen en dood maken).

Met de nieuwe warp-changes heb je dus het probleem dat de theorie ook daadwerkelijk in de praktijk kan worden gebracht zonder dat de piloot uitlogt. Vervolgens bumpen ze hem terwijl de andere persoon niks kan doen (je kan de warp niet stoppen, je kan geen emergency cyno doen, je kan niet uitloggen, etc, etc) en dan wordt het al snel een exploit van de game mechanics.

Terecht of niet, het is nu getypeerd als een exploit. Typisch een undonditional consequence van de wijzigingen :)

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Levert dat tegenwoordig ISK op? Vroeger was het enkel voor de pvp (niet dat dat nou geweldig was na de eerste 1-2 maanden waarop het leuk pirate capitals smashen was omdat die allemaal dachten dat faction warfare groepen niks konden). En waar ik ook niet dol op was, was dat je voor high sec missies om isk te krijgen dan toch weer FW moest verlaten: theoretisch kon je slechts beperkt in enemy high sec zijn, in de praktijk waren er gedoogde exploits waardoor je permanent in enemy high sec kon campen.
Met faction warfare kan ik metzelf prima onderhouden, ik doe het nu een maand en schat dat ik circa 600M ermee heb verdiend. ( 2,5 uur per week in een plex hangen). Voor dedicated mission runners is die 600m natuurlijk peanuts in een maand, die kunnen dat in X aantal uur. Het grote verschil is dat ik wel die maand dingen doen die ik leuk vind (pvp), en niet die achterlijke missies.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik alleen maar frigates vlieg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:55
FW lijkt me wel cool :)

Ben mijn alt nu aan het trainen om een Minmatar sec mission runner te worden net zoals mijn main. Dan kan mijn alt al mijn schepen gebruiken en mijn main frig FW gaan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha ik ben ook met Minmatar FW begonnen. ik ben een corp gestart ervoor met n alt omdat mn standing te laag was op mijn main XD maarja de FW in minmatar leuk dus blijf er voorlopig zal mn standing ook hoger gaan.
was van plan om die corp toch uit te breiden met n vast groepje pvpers zodat we wat easy LP kunnen scoren en leuke frig/cruiser pvp kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh ja dat was ook het probleem met FW missies, je verliest zo snel standing met andere rassen dat het geen goed idee is op je main, en dan moet je weer alts hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah dat klopt...ik vindt t echt iritant dat als ik minmatar kies ik niet meer in osmon lvl 4 SoE missies kan doen omdat het in caldari territory ligt. en er is geen lvl 4 SoE security agent in high buiten die om....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 18:06
Als je je agent finder gebruikt, zie je dat sisters of eve tegewoordig 3 l4 hisec security agents heeft. Waaronder eentje in metropolis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje over Courier missions:
Ik was op zoek naar een leuk tijdverdrijf naast het runnen van transport contracts in mijn Crane en kwam zo bij de Courier missions uit. Ik kan me herinneren dat er vroeger af en toe opeens een Mining mission tussen de Courier missions zat. (een Courier mission waarvoor je dus moet minen 8)7)
Is dat nog steeds zo of hebben ze deze onlogica ondertussen al gefixed?

Ik had er namelijk een bloedhekel aan om tussen het koerieren door een (soms flink) aantal jumps terug te moeten vliegen, mijn slowboat Retriever op te halen, Paar kilo Ore te minen en het hele verhaal weer vice versa af te maken om zo weer verder te kunnen waar ik echt mee bezig wil zijn...

Of hebben jullie andere tips zoals b.v. een klein mining frig mee te nemen wat vervolgens weer cargo hold in neemt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:29

_Apache_

For life.

Ik weet niet hoeveel m3 je mee heult, maar een retriever met een strip miner is ~4000m3. Ik vlieg in high sec (daar gaat het nu toch over?) in een Occator ~32k m3 uit men hoofd, mwd cycle je bij het wegwarpen 1x, en zoef, weg ben je. Kortom, langzaam is het beestje niet. En met de resists die je hebt met een LSEII erop, laat men het ganken wel.

De missies ken ik verder niet, dus daar kan ik weinig over zeggen.

[ Voor 32% gewijzigd door _Apache_ op 02-12-2013 11:50 ]

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Apache_ schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:40:
Ik weet niet hoeveel m3 je mee heult, maar een retriever met een strip miner is ~4000m3. Ik vlieg in high sec (daar gaat het nu toch over?) in een Occator ~32k m3 uit men hoofd, mwd cycle je bij het wegwarpen 1x, en zoef, weg ben je. Kortom, langzaam is het beestje niet. En met de resists die je hebt met een LSEII erop, laat men het ganken wel.

De missies ken ik verder niet, dus daar kan ik weinig over zeggen.
Ik doe alle Courier missions/Transport contracts met een Crane (=3500m3 op dit moment) in high en low sec (dus daar komen de cloak en 6AU warp speed goed van pas), mijn ergernis is dus dat ik tijdens het runnen van Courier missions opeens ore moet gaan minen (daarvoor heb ik dus de Retriever mining barge nodig die soms een jump of 20 verderop ligt)

Maar de vraag is dus; zitten die mining missions nog steeds verwerkt in de courier missions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wheez50 schreef op maandag 02 december 2013 @ 02:02:
Als je je agent finder gebruikt, zie je dat sisters of eve tegewoordig 3 l4 hisec security agents heeft. Waaronder eentje in metropolis...
ziek is me niet opgevallen,
dankjewel kan ik dus toch nog altijd SoE blijven doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

@ nathuran, leveren die missies nog wat op eigenlijk? M'n alt is behoorlijk geskilled in industry/transport en mining, maar verveeld zich nog vaak.
Nogmaals, het antwoord op je vraag weet ik niet, maar je als de missie af en toe tussen door ( zou) komen, kan je een enkele missie declinen zonder dat dit iets doet voor je standings.

[ Voor 38% gewijzigd door _Apache_ op 02-12-2013 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 14:00
_Apache_ schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:09:
@ nathuran, leveren die missies nog wat op eigenlijk? M'n alt is behoorlijk geskilled in industry/transport en mining, maar verveeld zich nog vaak.
Nogmaals, het antwoord op je vraag weet ik niet, maar je als de missie af en toe tussen door ( zou) komen, kan je een enkele missie declinen zonder dat dit iets doet voor je standings.
dit en die transport contracts die je runt met je crane, leveren die nog wat op? had het gevoel dat je meer collateral moest betalen dan iets anders :/

ps bij die mining missions, waarom koop je die minerals niet gewoon? :*)

[ Voor 5% gewijzigd door eniux op 02-12-2013 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus...

Subject: Impersonation
From: GM Riven
Sent: 2013.11.30 08:32
To: <character name die al 8 jaar bestaat>,

This is an official warning for impersonating another player, corporation or entity. This is a violation of the EVE Online EULA section 2.B and as such the name of your character or corporation or alliance has been changed. To choose a new name, please pick one in accordance with our naming policy which can be found at the following URL:

http://community.eveonlin...policies/eve-user-policy/

When you have decided on a new name, please file a support ticket with the relevant information and we will change the name for you. Please note that further incidents may result in action being taken against your account, up to and including a permanent ban.

We should point out that if you wish to contest this warning then you may file a support ticket either in-game or from the EVE Online website. Please do not reply to this mail as it will not receive a response from Customer Support; we may only deal with an issue arising from this matter via the support ticket system.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:45:
dus...

This is an official warning for impersonating another player, corporation or entity. This is a violation of the EVE Online EULA section 2.B and as such the name of your character or corporation or alliance has been changed. To choose a new name, please pick one in accordance with our naming policy which can be found at the following URL:

When you have decided on a new name, please file a support ticket with the relevant information and we will change the name for you. Please note that further incidents may result in action being taken against your account, up to and including a permanent ban.

We should point out that if you wish to contest this warning then you may file a support ticket either in-game or from the EVE Online website. Please do not reply to this mail as it will not receive a response from Customer Support; we may only deal with an issue arising from this matter via the support ticket system.
nu ben ik benieuwd naar welke naam het was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:15
dus...

vrij kansloos inderdaad. Alleen op basis van het feit dat jouw char ouder is kan impersonation al worden uitgesloten imo. Het is dan eerder andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Dat noemen ze nou verveling. Enkele ambtenaren zijn het hoofdkwartier van CCP binnengedrongen. Ofwel hebben ze nu pas een beetje deftige name check geïmplementeerd. Ik gok: 'polletjespikhaar' misschien ? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GAME MASTER at it's best :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Apache en eniux; Transport contracts leveren niet gigantisch veel op (b.v. high sec is het 50k per jump, low sec is wel een stuk meer) en missions heb ik me nog niet heel erg mee bezig gehouden.
Het is voor mij gewoon een prima tijdverdrijf dat me meer plezier en afwisseling oplevert dan Mining.

Maar mijn doelstelling in EvE is ook om gewoon een leuke tijd te hebben, eventuele ISK die daar uit voort komt is mooi meegenomen. Ik haal meer voldoening uit een aantal goed geplande contracts met een vloeiende route dan een paar miljoen ISK.

Uiteindelijk zou ik nog wel eens een schip als de Charon willen hebben (de skills zijn al getrained), maar met dit inkomen zal dat nog wel even duren :+ (mooie tussenweg zou een Orca zijn, die hebben al een aardige cargo hold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

Aah ok, zal eens even kijken, wat lowsec is voor mij goed te doen. Blockade runner met travel fit aan boord en je schiet zo door camps heen.
Zelf ben ik een charon aan het bouwen, moet nog ongeveer 140M isk aan minerals minen (laatste restje koop ik), dan kan hij de oven in.
eniux schreef op maandag 02 december 2013 @ 13:40:
[...]
ps bij die mining missions, waarom koop je die minerals niet gewoon? :*)
Omdat dat meer kost dan dat het oplevert?

[ Voor 51% gewijzigd door _Apache_ op 02-12-2013 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
Omdat dat meer kost dan dat het oplevert?
ligt eraan hoe je het bekijkt denk ik? als ik de mission accept, minerals koop, mission complete en vervolgens weer een nieuwe >courier< mission accept heb ik heel snel 2 missions en standing en kan ik lekker courier missions doen. (doe bijna alleen security missions) (p.s. bij mining mission zou dit natuurlijk niet helemaal de bedoeling zijn en waarschijnlijk inderdaad te duur)

[ Voor 30% gewijzigd door eniux op 02-12-2013 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik ben het wel eens met eniux. de LP geeft ook gewoon nog wat extra cash en standing is altijd welkom. als het maar 1 missie is en je toch steeds heen en weer moet jumpen kun ze beter kopen. in die tijd dat jij met je miner in t system bent en je ores hbt gemined had je misschien al op de helft gezeten van je volgende trade missie als je gewoon de mins heb gekocht. ( dat is hoe ik erover denk. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal het zeker overwegen de volgende keer als ik zoiets tegen kom, zo had ik er nog niet naar gekeken! thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha np :P zijn wel handige tips ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er hier meerdere mensen die minmatar FW doen? of op een alt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
dus...

Grijns, kun je nu extra geld verdienen, als je je char verkoopt met als "extra" "you can rename the character!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Vragen wie het heeft ingedient aangezien je char al 8 jaar bestaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
Zo, leuk week(eind)je achter de rug, Shadow cartel bestaat 5 jaar! (26-11-2008)

afgelopen woensdag even begonnen met een titan kill
bumpen tijdens e-warp lijkt toch niet te mogen, maar was wel even lachen een titan in 42 seconden neer te zien gaan

http://shadowcartel.com/kb/?a=kill_detail&kll_id=81832
YouTube: Eve Online: "Erebus" class titan killed by Shadow Cartel (mijn excuses voor de verschikkelijke muziek)

rest van de week vrij rustig

vrijdag:

hebben we een venture roam op de agenda

Korte brawl tegen wat frigs http://shadowcartel.com/kb/?a=kill_related&kll_id=82386
Raven http://shadowcartel.com/kb/?a=kill_detail&kll_id=82315
SB tempest http://shadowcartel.com/kb/?a=kill_detail&kll_id=82332

we leefde uiteindelijk nog dus nog even een FFA gedaan

http://shadowcartel.com/kb/?a=kill_related&kll_id=82286 (heb ik gewonnen overgens :D, rail venture is OP)

nog even hallo zeggen tegen de carebears http://shadowcartel.com/kb/?a=kill_related&kll_id=82286

zondag:

eerst even snel wat blobbers blobben

http://shadowcartel.com/kb/?a=kill_related&kll_id=82496

we beginnen de avond met een knipoog naar onze nickname 'Cyno cartel'

iedereen in een shitfit blackbird (omni ECM en HML's) met een cyno

http://i.imgur.com/lQH3lNw.jpg kijk, das pas een cyno :P

iemand in FW is de enige met genoeg ballen (of gezonde humor) om te komen kijken
http://shadowcartel.com/kb/?a=kill_detail&kll_id=82552
http://shadowcartel.com/kb/?a=kill_detail&kll_id=82520

hij heeft hier overgens een paar bil aan overgehouden als ik comms mag geloven, er werd wat isk zijn kant op gegooit maar sommigen onder ons waren vrijgevig :P

verder nog een SB battleship

http://shadowcartel.com/kb/?a=kill_detail&kll_id=82519

waarna we worden afgeslacht door ishtars en naga's

http://shadowcartel.com/kb/?a=kill_related&kll_id=82551

okay volgende fleet, shield pantheon
ons vlaggenschip zeg maar

nightmares, SNI, TFI's, rattlers, neut rock, navy domi, carriers en T1 battleships

we zitten te hopen even leuk te brawlen met fcon of iemand anders die daar tegen een fleet wil vormen

maar....tuskers hebben nog een cadeautje voor ons klaarliggen

ze hebben een titan een system in zien jumpen, hem gescanned en 100km verderop op grid zien cloaken

cyno en ghostriders (carriers met een HIC in de SMA) worden klaargemaakt en voila, titan tackled

dreads hadden we al klaarstaan om shield pantheon mee te kunnen escaleren, dus dat komt mooi uit

wij als een stel bezetenen de halve kaart door, jumpen en BAM

http://shadowcartel.com/kb/?a=kill_detail&kll_id=82553

http://themittani.com/news/mister-marrams-titan-oclock
YouTube: Eve Online: "Avatar" class titan killed by Shadow Cartel & Tuskers

blijkt uitendelijk een panda cave avatar te zijn die hij pas 2,5 uur in zijn bezit had, hij had het al opgegeven toen hij werd getackled en loggde uit / ragequit

https://forums.eveonline....aspx?g=posts&t=293440&p=2

tja...als je geen POS hebt om hem in te parkeren en jumped met meerdere neuts in local verdien je hem ook niet. 8)7

en dan komt UStz nog even met een leuke bonus

http://shadowcartel.com/kb/?a=kill_detail&kll_id=82560
http://shadowcartel.com/kb/?a=kill_detail&kll_id=82587

in een C3..... 8)7

de score:

6 capitals
2 supers
en een ontzettend leuke viering van ons 5 jarig bestaan, bij verre een van de leukste weekenden in eve die ik ooit heb gehad.

volgend jaar weer :P

[ Voor 6% gewijzigd door lethalnl op 03-12-2013 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:21:
Wilde beginnen aan FW maar niet met mijn main, vroeg me alleen af waar te beginnen en heb nog geen tijd gehad om me daar in te verdiepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:55

Sorki

world wide wubbish

Verwijderd schreef op maandag 02 december 2013 @ 17:21:
De andere kant hier, Amarr FW ;)

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik deed amarr FW ook eerst maar er kwamen steeds blues in de sites die op me begonnen te schieten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:55

Sorki

world wide wubbish

Blijkbaar is er een tijdje wat rommel geweest met voornamelijk fweddit die zich rot verveelden en enkele andere corps. De storm lijkt nu gaan liggen.

Amarr zit terug in T2 (komen van T4) en minmatar is een heleboel systems stevig aan het contesten.
Ik amuseer me allesinds, en de inkomsten zijn niet slecht :)

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
oooh...komt minmatar weer terug?

avenod (daar woon ik) werd laatst geflipped naar amarr en opeens waren al die farmers en pogingen om de IHUB te flippen weg

krijgen we ervan als we even niet opletten, uiteindelijk maar 1 dread kunnen tacklen :( (van de 10)

maar als de minny militia weer terug komt dan hebben we weer een kans op kills :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zoek wat meer mensen in mn minmatar fw fleet. heb ook n corp erin zitten met n alt. als die eenmaal meer members heeft dan kunnen we wat in n group pvpen enzo. wil wel niet heletijd fw aan laten staan zodat we ook 1x in de maand ff vrij hebben mensen wat anders kunnen doen en dergelijke. ben ook al bezig met massa's aan t1 frig aan t bouwen dus die hebben we dan ook in ieder geval gratis.

als iemand dit iets lijkt kan die me gewoon n message sturen of chatten ingame, mn char die de corp atm leid is wel pas nieuw 1 maand ofzo omdat ik niet met mn main genoeg standing had om voor minmatar fw te starten. mn main zit er verder wel in en houd al mn characters in de gate :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

lethalnl schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 15:22:
oooh...komt minmatar weer terug?

avenod (daar woon ik) werd laatst geflipped naar amarr en opeens waren al die farmers en pogingen om de IHUB te flippen weg

krijgen we ervan als we even niet opletten, uiteindelijk maar 1 dread kunnen tacklen :( (van de 10)

maar als de minny militia weer terug komt dan hebben we weer een kans op kills :D
Ik voel me in eens een stuk minder veilig.... mijn home ligt direct aan Avenod op letterlijk 1 jump :|
Toch maar niet die kant meer om PvP op te zoeken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Op zich leuke devblog: http://community.eveonlin...lding-a-balanced-universe
Load op hun nodes en hoe ze dit oplossen. Voor mensen met wat technische achtergrond, waar ik meeste tweakers van verdenk, leuk leesvoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
Hurtebise schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:38:
Op zich leuke devblog: http://community.eveonlin...lding-a-balanced-universe
Load op hun nodes en hoe ze dit oplossen. Voor mensen met wat technische achtergrond, waar ik meeste tweakers van verdenk, leuk leesvoer.
goede devblog! altijd al benieuwd geweest hoe die node benadering was bij ccp aangezien er tegenwoordig iedere avond een wachtrij van 200 man voor jita staat. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
XzeroD schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:03:
[...]

Ik voel me in eens een stuk minder veilig.... mijn home ligt direct aan Avenod op letterlijk 1 jump :|
Toch maar niet die kant meer om PvP op te zoeken :9
highsec of aset/eyt?

kom vanavond anders even hallo zeggen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

lethalnl schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:17:
[...]

highsec of aset/eyt?

kom vanavond anders even hallo zeggen ;-)
Ik zit in Auner, ik ben vanavond als het goed is wel online. Zal wel even langs droppen in Avenod vanavond.

- Oeh foutje, dotlan stond op jump planner i.p.v. route planner. Kortom 7 jumps, desondanks kom ik wel even langs droppen.

[ Voor 17% gewijzigd door XzeroD op 04-12-2013 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
das 6 jumps geen 1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Ja had net me post al aangepast, had niet gezien dat hij op jump planner stond ipv route :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
je mag ook best jumpen (stuur maar even een berichtje als je een cyno wil gna-gna-gna) , maar ik meen me te herinneren dat je een nieuwe speler bent en dat dus niet tot de mogelijkheden behoort :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

lethalnl schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:48:
je mag ook best jumpen (stuur maar even een berichtje als je een cyno wil gna-gna-gna) , maar ik meen me te herinneren dat je een nieuwe speler bent en dat dus niet tot de mogelijkheden behoort :P?
Ja dat behoort nog niet tot mijn mogelijkheden en ik heb ook niet zo zin om op een cyno te jumpen aangezien dat aangeeft "kijk hier gaat iets jumpen dus kom dat zien en krijg een kill" :P

Ik kom wel lekker cheap aangezien ik voor 99% vanuit ga dat ik of weer ergens onderweg gesmart bombed wordt op een gate :P

Even voor de zekerheid terug gekeken naar jou kills van een paar posts terug ben ik tot de conclusie dat je bij shadow cartel aangesloten zit wat voor mijn corp op - oranje staat. Kortom uit de buurt blijven dangerous :9 Dus 100% kom ik cheap gevlogen :9

[ Voor 17% gewijzigd door XzeroD op 04-12-2013 13:56 . Reden: shadow cartel toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
niet waarschijnlijk

we hebben af en toe een smartbombing proteus (met warpspeed rigs) die onze pods achtervolgt en inhaalt, zou kunnen dat hij bij jou hetzelfde probeert

maar verder...nee niet echt, als je in iets groots komt spotten onze scouts je natuurlijk wel maar een random cruiser krijgt geen problemen tot je op de gate zit, een frigate dan moet je in local mensen gaan uitdagen als je hem opgeblazen wil hebben (we zijn FW pubbies met hun warpstabs beu dus ze worden meestal genegeerd)

ik zal wel een paar t1 frigates regelen, anders word het weer een enyo ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

lethalnl schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:59:
niet waarschijnlijk

we hebben af en toe een smartbombing proteus (met warpspeed rigs) die onze pods achtervolgt en inhaalt, zou kunnen dat hij bij jou hetzelfde probeert

maar verder...nee niet echt, als je in iets groots komt spotten onze scouts je natuurlijk wel maar een random cruiser krijgt geen problemen tot je op de gate zit, een frigate dan moet je in local mensen gaan uitdagen als je hem opgeblazen wil hebben (we zijn FW pubbies met hun warpstabs beu dus ze worden meestal genegeerd)

ik zal wel een paar t1 frigates regelen, anders word het weer een enyo ofzo :P
Kom wel in een rifter langs dan, minste kans :) Ben waarschijnlijk wel solo want er zijn een paar corp members op vakantie en sommige zullen zich aan het voorbereiden zijn voor de meeting in Londen vrijdag/zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
oh right, jij bent van de bastards (ben je btw Radyt'h of Dwaigon Aumer? )

er gaan ook een flink aantal van onze members heen, dus we zitten allebei met een wat kleiner groepje dit weekend :P

[ Voor 11% gewijzigd door lethalnl op 04-12-2013 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 17:50
Voor wie van tranen houdt...
HOMAD > You know what's the worst?
Sownick > the fact that this is our prime?
HOMAD > They can log in 116 caps...
HOMAD > and we can't
Sownick > our people are "tired" in anoms
HOMAD > yea that too, 200 in alliance, 140 in fleet
Sinzor Aumer > they couldn't form this fast
Sinzor Aumer > someone leaked
JIeoH Mocc > we went through NΕXUS and started shooting another POS
JIeoH Mocc > totaly not noticable...
HOMAD > of course someone leaked
Sinzor Aumer > we didn't bring dreads to NEXUS
Roman Antol > they guessed...
HOMAD > the question is do we have spies over there?
JIeoH Mocc > lol
Sinzor Aumer > we have some...
JIeoH Mocc > don't make something out of nothing
HOMAD > oh please‚ they had spies
HOMAD > they are always there
HOMAD > we gоt ownеd, and spies aren't the reasоn
JIeoH Mocc > exactly
Sіnzor Aumer > what's the reason then?
HOMAD > we got comfortable
JIeoH Mocc > instead of making a coalition fleet we decided to go "roam" some structures
Kot RiverHorse > can anуone anchor a customs office?
HOMAD > Like last week‚ we shоuld bе shоotіng sov shit and now poses
Sinzor Aumer > we never had full power CTA for first rf
JIeoH Mocc > well here is a good reason whу we should have 150 dreads ready for first rf
HOMAD > we forgot that these faggots have balls to drop carrier-sphere and supers
JIeoH Mocc > In the words of Grath Telkin: "we got owned but it could've been a whole lot worse"
HOMAD > Well i dunno about you but I'm going to talk to my corp leadership and get everyone to come to CTAs.
HOMAD > numbers decide in the end
FypMaH > if we had 350 we would've owned
RedSquad2 > 350 dreads would've won
HOMAD > 350 of us
HOMAD > 250 solar
HOMAD > and maybe we could've killed motherships
HOMAD > next time they won't be so ballzy
Sownick > did we try?
Sinzor Aumer > you won't kill anything
JIeoH Mocc > of course we tried
Sinzor Aumer > If they see a tonn of dreads on the radar they won't do shit.
FypMaH > well goons killed something
JIeoH Mocc > goons killed something cause they had 60 dreads
JIeoH Mocc > dreads and neut domis
HOMAD > cta announcement was too late‚ imhо
HOMAD > spiеs wоuld know anyway
HOMAD > our guys only started comіng after the start of the CTA
StorkZZ > go look at how those domis neuted, or maуbe the pilot was a retard.
tohaha > why are we so poor and don't have full srp?
Sinzor Aumer > because we are terrible
HOMAD > fuck this, i'm going ratting
HOMAD > gotta calm down my nerves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

lethalnl schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:50:
oh right, jij bent van de bastards (ben je btw Radyt'h of Dwaigon Aumer? )

er gaan ook een flink aantal van onze members heen, dus we zitten allebei met een wat kleiner groepje dit weekend :P
Dwaigon Aumer, zie me sig :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
moraal probleempje of gewoon niet vooruit geplanned?
XzeroD schreef op woensdag 04 december 2013 @ 15:52:
[...]

Dwaigon Aumer, zie me sig :9
ik houd mijn namen even van het forum af, maar ik mail je wel ff op eve-gate :)

[ Voor 39% gewijzigd door lethalnl op 04-12-2013 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

lethalnl schreef op woensdag 04 december 2013 @ 15:56:
[...]

[...]

Valt me wel op dat je char die als laatste het licht zag de meeste kills heeft maar toch minder sp, is de andere je industralist ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 17:50
lethalnl schreef op woensdag 04 december 2013 @ 15:56:
[...]

[...]

Darkness of Despair nadat ze weer eens wat dreads verloren hebben: https://killboard.ncdot.c...ill_related&kll_id=337583

Overigens no comments over wel/niet blobben. Als er iemand blobt is het wel de CFC die met 1500 man systemen in jumped ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
XzeroD schreef op woensdag 04 december 2013 @ 16:03:
[...]

Valt me wel op dat je char die als laatste het licht zag de meeste kills heeft maar toch minder sp, is de andere je industralist ?
hoe kom jij aan m'n SP :P? m'n eveboards zijn down dacht ik

maar je bedoelt waarschijnlijk de char die ik als avatar gebruik?

das tegenwoordig een carrier/logi character, af en toe ook een battleship

m'n main pvp toon vliegt voornamelijk in de frigs/cruisers etc, maar dat gaat ook niet lang meer duren (heb nu net m'n sub-battleship skills afgerond)

dus dat wordt alleen maar erger, word zometeen meer een carrier alt dan wat eigenlijk m'n main is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

lethalnl schreef op woensdag 04 december 2013 @ 16:12:
[...]

hoe kom jij aan m'n SP :P? m'n eveboards zijn down dacht ik

maar je bedoelt waarschijnlijk de char die ik als avatar gebruik?

das tegenwoordig een carrier/logi character, af en toe ook een battleship

m'n main pvp toon vliegt voornamelijk in de frigs/cruisers etc, maar dat gaat ook niet lang meer duren (heb nu net m'n sub-battleship skills afgerond)

dus dat wordt alleen maar erger, word zometeen meer een carrier alt dan wat eigenlijk m'n main is
Najah ik weet niet je precieze SP maar je estimated SP volgens battleclinic.

Ik heb zelf de skills om BC te vliegen (niet optimaal uiteraard) maar ben vooral nu bezig om in frigates pvp te leren, ben nu bezig met tackling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
lol daar mag je 20 mil bij optellen in beide gevallen

kan je interceptors gebruiken btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

lethalnl schreef op woensdag 04 december 2013 @ 16:20:
lol daar mag je 20 mil bij optellen in beide gevallen

kan je interceptors gebruiken btw?
Nee nog niet, mis alleen die Intercetor skill I volgens EFT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
zat er over te denken een inty/enyo roam in nullsec te gaan doen, zin om mee te gaan? (t1 frigs werken ook, maar tacklen in een ceptor is natuurlijk veel leuker)

kijken of er een carrier te scoren valt :+)

weet eerlijk gezegt niet wat de politieke situatie daarvoor is, maar ik geloof dat wij anabaric nog wel eens op comms hebben dus ik schat dat je wel mee kan doen zonder gezeik (SPAAIIII)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

lethalnl schreef op woensdag 04 december 2013 @ 16:26:
zat er over te denken een inty/enyo roam in nullsec te gaan doen, zin om mee te gaan? (t1 frigs werken ook, maar tacklen in een ceptor is natuurlijk veel leuker)

kijken of er een carrier te scoren valt :+)

weet eerlijk gezegt niet wat de politieke situatie daarvoor is, maar ik geloof dat wij anabaric nog wel eens op comms hebben dus ik schat dat je wel mee kan doen zonder gezeik (SPAAIIII)
Ja hoor ik doe mee, ik train me skill straks wel even. Toevallig nog leuke inceptor fits voor minmatar ?
In onze corpchat staat ook nog een linkje naar shadow cartel chat dus neem aan dat het geen probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
ik vlieg zelf een stilleto

stilleto
micro auxilary power core
nanofiber
damage control

MSE
point
scram
1mn micro

whoring gun in de highs

1 warpspeed rig
1 locking range rig

even uit m'n hoofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

lethalnl schreef op woensdag 04 december 2013 @ 16:39:
ik vlieg zelf een stilleto

stilleto
micro auxilary power core
nanofiber
damage control

MSE
point
scram
1mn micro

whoring gun in de highs

1 warpspeed rig
1 locking range rig

even uit m'n hoofd
Woops, interceptors worden nog niks voor mij. Frigate V moet nog langer als ik dacht, i.p.v. 3 uur nog 3 dagen O-) ik kom wel met een rifter tackler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Moet helaas afzeggen, moet nog wat werk afmaken waardoor ik het niet ga redden. Morgen avond ben ik wel online!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno
  • Laatst online: 18-09 22:25

Binno

. .. ... ....

De nieuwe SOE battleship,, ik moet zeggen not bad

https://fbcdn-sphotos-e-a...818674394_304333406_o.jpg

"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lubbers92
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-03 14:02
Nadat ik mezelf weer eens heb afgevraagd wat ik met m'n vrije tijd moet doen. Dacht ik dat ik maar weer eens met EVE online wou beginnen. En al helemaal toen ik in de OP de filmpjes zag begon het toch wel erg te kriebelen. Ik vroeg mij eigenlijk af of iemand zo gul wil zijn om mij uit te nodigen voor een trial en evt. mij helpt op te starten. Iig is een extra weekje gratis toch mooi mee genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binno
  • Laatst online: 18-09 22:25

Binno

. .. ... ....

Stuur me via een PM je e-mail adres maar dan stuur ik je wel een 21 dagen trial

"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 12:42
Je hebt een invite (zie DM), mocht je naar pay account gaan doen we de PLEX delen wat in de buurt moet komen van ~ 300 M :)

[ Voor 3% gewijzigd door sPENKMAN op 04-12-2013 21:50 ]

Eve char: Warock <TEST>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lubbers92
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-03 14:02
Allebei bedankt! Heb een account aangemaakt via de link van spenkman! Nu nog even updaten en dan kan ik spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
De_Bastaard schreef op woensdag 04 december 2013 @ 16:07:
[...]

Darkness of Despair nadat ze weer eens wat dreads verloren hebben: https://killboard.ncdot.c...ill_related&kll_id=337583

Overigens no comments over wel/niet blobben. Als er iemand blobt is het wel de CFC die met 1500 man systemen in jumped ;-)
Het blijft blobben, maar DD zijn russen dus dan is het alleen maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
De_Bastaard schreef op woensdag 04 december 2013 @ 16:07:
[...]

~honorable third party~ is het niet :P?

ze lopen we flink russische kont te kussen naar wat ik hoor
ziet er redelijk uit, maar wat een klote stats zeg

scanning...hacking....en remote repair?
wat?

leuk...repair modules met 8 km range zonder cap bonus, dat is natuurlijk verschikkelijk nuttig

NOT

de range bonus is weer wel handig, want in tegenstelling tot de dominix heb je dan dus guns met een optimal die de sentry drones matched.

maar de dominix is beter, die is tenminste practisch in een gang
een gang van deze dingen is alleen maar een dure grap, er bestaan veel te veel sterkere alternatieven

[ Voor 44% gewijzigd door lethalnl op 05-12-2013 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Ziet er wel awesome uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu een kleine week gespeeld, zo'n 10 uur effectief, en ben tot de conclusie gekomen dat dit niks voor me is.
De learning curve is stijl en aan de ene kant spreekt dat me juist aan... Maar het is volgens mij veel te tijdrovend om nu nog in te stappen. Jammer, want vind het wel een leuk spel. Beter had ik hier 10 jaar geleden mee begonnen, maar ja toen speelde ik fulltime WoW ;)
Dat uurtje wat ik dan heb op een doordeweekse dag, heb ik vaak ook gewoon geen zin om allemaal dingen uit te zoeken. Gevolg is dat k na 10 minuten een shooter of card game zit te spelen :p past niet in mn huidige leven, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 december 2013 @ 11:25:
Heb nu een kleine week gespeeld, zo'n 10 uur effectief, en ben tot de conclusie gekomen dat dit niks voor me is.
De learning curve is stijl en aan de ene kant spreekt dat me juist aan... Maar het is volgens mij veel te tijdrovend om nu nog in te stappen. Jammer, want vind het wel een leuk spel. Beter had ik hier 10 jaar geleden mee begonnen, maar ja toen speelde ik fulltime WoW ;)
Dat uurtje wat ik dan heb op een doordeweekse dag, heb ik vaak ook gewoon geen zin om allemaal dingen uit te zoeken. Gevolg is dat k na 10 minuten een shooter of card game zit te spelen :p past niet in mn huidige leven, helaas.
Ik liep in de eerste instantie tegen hetzelfde aan. Had me een aantal doelen gesteld die achteraf iets te ambitieus en tijdrovend bleken te zijn :) (lees: de gewenste boot was groter dan de inkomsten)
Ondertussen een speelstijl gevonden waarmee ik me (solo) prima kan vermaken een paar uurtjes per week. Ondertussen mijn verwachtingen en doelstellingen drastisch aangepast, dit geeft niet alleen een hoop 'rust' maar ook duidelijk meer speelplezier.

(stiekem blijft mijn einddoel nog steeds een Charon, maar daarvoor moet ik eerst nog ergens 2bil uit de kast trekken om het schip te kunnen kopen en voldoende ISK in mijn wallet te houden als colateral om courier contracts te kunnen runnen... donaties zijn uiteraard welkom! :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AerosPhere
Verwijderd schreef op donderdag 05 december 2013 @ 11:25:
In een uurtje doe je inderdaad niet veel in Eve. Eve vereist wel wat lees en uitzoekwerk, maar dat kan je ook met mate doen. Ik doe bijvoorbeeld veel manufacturing en was daarvoor altijd spreadsheets aan het maken. Dan heb je alle vrijheid en kan je precies uitzoeken wat je wilt, maar dit weekend het programma EvE ISK per Hour uitgeprobeerd, en had na een kwartier een hele lijst met alles wat ik met winst kon bouwen.

In principe kan je vanaf het begin van het spel bijna alles doen wat je wilt, alleen minder effectief als de oudere spelers. Je kan bijvoorbeeld in dat uurtje spelen makkelijk een paar missies doen, minen, dingen maken of bijvoorbeeld dingen traden. In principe verschil je in dat uurtje niet super veel dan de veel ervarenere spelers, behalve dat zij alles sneller/makkelijker doen.

In ieder geval wel goed dat je het hebt geprobeerd, aangezien je aangeeft dat je het wel een tof spel vindt zou ik zeker het nog iets langer door proberen te spelen, en misschien kan je hier aangeven wat je dan leuk vind in eve zodat we je tips kunnen geven hoe je hier zonder te veel voorwerk mee aan de slag kan? :)
Pagina: 1 ... 49 ... 116 Laatste