Beginners update

: Dit weekend wat uren in een Myrmidon doorgebracht. 45 mln voor de boot, 10 tot 15 mln er bij voor een beetje gezonde fitting (vn T1). L3 security missies blijken een eitje om te tanken, hoewel de blockade die ik twee keer gedaan heb (iets van 55 NPCs) een bak tijd kost om te doen met ~ 240 DPS en een bak tijd kost om te salvagen

. Vanavond nog één L3 tje, dit keer een agent in low sec gepakt voor de "betere loot". Op dscan letten doen we natuurlijk niet: 1 PVP thorax, 1 PVP brutix en één warp disruptor later en mijn Myrm kan weer afgeschreven worden

.
Blijf toch maar bij high sec voor de missies (had de Vexor bewaard voor de zekerheid) Met een verzekering payout van 25 mln + een dump van alle salvage en loot die de Myrm verzameld had in het weekend a 20 mln later blijft de schade beperkt. Skillwise leek de Myrm prima zijn werk te doen in PVE, maar voor lowsec had er gewoon een warp stab op moeten zitten, dan had hij nog geleefd waarschijnlijk.
Volgend weekend eens over een corp na gaan denken. Om de 11% belasting van de starter corp te ontwijken heb ik mijn business alt wel een eigen corpje aan laten maken, scheelt best
edit: en voordat ik het vergeet: de bounty payout van zo'n L3 blockade is een goede 6 miljoen, het verschil tussen L2 en L3 is daarmee best behoorlijk. Misschien toch eens kijken of met de extra skill upgrades mijn cruiser ook in L3s tot zijn recht komt.
[
Voor 9% gewijzigd door
Dutchman! op 25-08-2013 23:22
]