Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-11 11:37
Dat doet m'n huidige corp al, we hebben nu maar 2 members maar we willen volledig focussen op cloaky solo / small gang pvp :+

Dat ging goed tot ik m'n Pilgrim verloor en een vriend besloot de boel te verkloten in een Talos :P

http://zkillboard.com/corporation/98237861/

[ Voor 37% gewijzigd door Noxious op 19-08-2013 12:19 ]

• Esiq
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-03-2024
Naja je hebt iig de ballen om zulke fits te vliegen. De loot fairy was helaas gunstig voor de mensen die jouw pilgrim kregen.

• Noxious
Die Pilgrim was echt een fijn ding ja :9~

Mogelijk dat ik 'm nog een keer ga gebruiken met dezelfde of vergelijkbare fit.
De hele fit had ik alleen maar gemaakt omdat een vriend beweerde dat Pilgrims waardeloos zijn en sowieso niet solo bruikbaar.

De echte waarde zit meer richting de 900m maar voor ~300m kun je een vergelijkbare T2 fit regelen.

Oh en, falcons zijn gewoon hoerig, anders had ik die fight gewonnen waarschijnlijk; die drake zat in structure en de domi had alleen neuts + ec-300's. Nadat ik dood was warpten er nog 6 vriendjes in inclusief nog 2 falcons.

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:44
Pilgrims kopen? :+

• Noxious
Onder de Jita prijs? :+

Verwijderd

vandaar dat tweaker corp niet zou werken een aantal zitten in een corp waar ze niet weggaan. en de rest heeft gedeelde interesses zoals Elp liever SB/recon/BO wil prefereer ik cruiser roams of T2 frigs :P assault frigs en HACs en pirate cruisers etc etc

• Noxious
Ach een SB is ook een T2 frig :+

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:33

_Apache_

For life.

Verwijderd schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 16:29:
vandaar dat tweaker corp niet zou werken een aantal zitten in een corp waar ze niet weggaan. en de rest heeft gedeelde interesses zoals Elp liever SB/recon/BO wil prefereer ik cruiser roams of T2 frigs :P assault frigs en HACs en pirate cruisers etc etc
Tsja, wij zijn ook aan het verhuizen nu. De een wilde industrialist worden/blijven, de ander small gang pvp, de ander minen, weer iemand wilde gewoon rellen, de een wilde naar lowsec, andere naar nullsec, maar dan van regio wisselen.

We zijn nu een handjevol jumps verhuist, naar npc null, in een pipe, met ice en andere goodies. *O*

Zero SR/S 17.3kWh / 2.7 kWP PV / Xtend WP 5kW + HRSolar zonneboiler

• -ko-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:13

-ko-

Leidend Voorwerp

Het is de laatste tijd zo hard aan het jeuken om weer te beginnen.. en dan vooral focussen op PVP ipv hi-sec carebearen. :+

Ook maar met max 2 accounts (liefst 1) en niet weer 4 zoals de vorige keer. Had mijn eigen mining expeditie. :o

Wa Doede Nou

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:39

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

als je 4 accounts kan betalen (met plex of centen) waarom niet?

heb tijd met 2 chars in wh space rond gehangen, maar had ook 2 chars in empire, beetje missie runnen en minen als er niets te doen is ;)

Battle.net Spud#2543

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:10
_Apache_ schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 16:32:
We zijn nu een handjevol jumps verhuist, naar npc null, in een pipe, met ice en andere goodies. *O*
Heb eigenlijk nooit gesnapt hoe NPC null werkt. In mijn ogen lijkt me dat een fuckfest van mensen die op elkaar jagen, of zie ik dat verkeerd?

• Hoe doe je missies?
• Hoe doe je minen?
(paranoia d-scan bashen?)

Of alleen PVP?

• -ko-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:13

-ko-

Leidend Voorwerp

TepelStreeltje schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 16:47:
als je 4 accounts kan betalen (met plex of centen) waarom niet?

heb tijd met 2 chars in wh space rond gehangen, maar had ook 2 chars in empire, beetje missie runnen en minen als er niets te doen is ;)
Ja, dat is ook zo. :+

Wa Doede Nou

• IceTeaGX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-11 13:08
Cardinal schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 17:06:
[...]

Heb eigenlijk nooit gesnapt hoe NPC null werkt. In mijn ogen lijkt me dat een fuckfest van mensen die op elkaar jagen, of zie ik dat verkeerd?

• Hoe doe je missies?
• Hoe doe je minen?

Of alleen PVP?
Vroeger een tijdje in een dead end pocket van syndicate gezeten, maar we spreken hier wel over 5+ jaar geleden.
Je moet gewoon hard op local letten. Er zat altijd iemand op de entree te letten, kwam daar iets niet leuk door, kwam het op alert te staan. Kon de rest eventueel PVP fit zoeken.
Of gewoon een deftige gatecamp opzetten aan de entree, kan er achterliggend rustiger aan mining en PvE gedaan worden.
Missioning is altijd lastiger, en werd dan ook zelden gedaan.
Nu met (covert) cyno's is dat minder, want er kan gewoon een sleeper in een station zitten, en vrij snel een grote vloot opbrengen.
't komt eigenlijk neer op een extensie van lowsec. Vele nadelen, weinig voordelen. (maar toch al beter dan lowsec)

Verwijderd

ja SB lijkt me ook wel een keer leuk om te doen als afwisseling maar mainly toch assault frigs wat voorkeur hebben. en cruisers vind ik nog leuker

• _Apache_

_Apache_

For life.

Verwijderd schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 18:38:
[...]

ja SB lijkt me ook wel een keer leuk om te doen als afwisseling maar mainly toch assault frigs wat voorkeur hebben. en cruisers vind ik nog leuker
SB word pas echt leuk als je goede tacticals hebt, en met wat meer bent. Anders kan je alleen met moeite frigs/dessies kapot maken.

Er gister achtergekomen dat het nog wat te vroeg is om te gaan roamen sinds de verhuizing. Onze standings kloppen van geen kant. :+ . Een groepje blues decloakte, en begonnen te redboxen.. woeps, die waren dus diep rood. :X

[ Voor 22% gewijzigd door _Apache_ op 20-08-2013 09:28 ]

• Noxious
Gisteren een tower gesloopt, wat POS mods gesloopt en een tower reinforced :9

Bezig een C2 in te nemen voor industry :P

• _Apache_

_Apache_

For life.

Noxious schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 09:33:
Gisteren een tower gesloopt, wat POS mods gesloopt en een tower reinforced :9

Bezig een C2 in te nemen voor industry :P
Heb ook wel eens een tower proberen te slopen, met twee tier3's, een large tower slopen..
Geduld is een schone zaak. :+

• Noxious
Hehe ja, ik zat in een tornado, daarnaast hadden we 3 domi's met t2 sentries, een apoc en een groepje andere scheepjes.

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-10 12:53

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Als er hier mensen wat mankracht mist moet je maar een gil geven. ENL-A mercs.. Bijv. poco bashing;
50m per poco and 50m again if they are stronted
maar als je iets anders wilt stuur me maar een berichtje.

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Hoeveel kost het voor een med mimatar tower in een c3wh?

• Noxious
douweegbertje schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 15:31:
Als er hier mensen wat mankracht mist moet je maar een gil geven. ENL-A mercs.. Bijv. poco bashing;
[...]
maar als je iets anders wilt stuur me maar een berichtje.
:? getuigd lekker van onkunde, poco's gaan altijd in reinforcement tenzij ze npc owned zijn, ze hebben geen strontium.

• BramT
  • Laatst online: 20-11 10:11

BramT

Rule #1

_Apache_ schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 09:25:
Een groepje blues decloakte, en begonnen te redboxen.. woeps, die waren dus diep rood. :X
Zo, da's lang geleden dat ik me zo n00b heb gevoeld. Vertaling?
(Ja ben sinds kort weer 's begonnen en ben nog niet zo thuis in de EVE-slang ;))

You are the all-dancing, all-singing crap of the world - Jack

• Douweegbertje

Douweegbertje

Noxious schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:03:
[...]

:? getuigd lekker van onkunde, poco's gaan altijd in reinforcement tenzij ze npc owned zijn, ze hebben geen strontium.
zover ik weet kan een poco gewoon stronted zijn.
Maar dit was een humble copy/paste, ik kom nog wel even terug met meer info ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Douweegbertje op 20-08-2013 17:14 ]

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:58
Als een poco stronted kan zijn: waar stop je de strontium clathrates in? Waar zit de fuel bay?

• Seditiar
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
BramT schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:29:
[...]

(Ja ben sinds kort weer 's begonnen en ben nog niet zo thuis in de EVE-slang ;))
Blues = allies. Redbox = dat ze op je schieten. Diep rood = enemies, maar nogal een vage term.

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:24
[...]

Blues en Reds heeft allemaal met standing te maken.

Blues = Blauw = "vriendelijk" = good standing
Normaal vallen zij je dus niet aan, tenzij ze backstabben bijvoorbeeld. Meestal worden ze na zo'n actie red.

Red = Rood = "vijandelijk" = bad standing (wat vaak ook Kill on Sight wil zeggen)

Hier komt het er dus op neer dat er een vriendelijk groepje piloten uit cloak kwamen en opzich hoef je dan niet bang te zijn. Tot ze dus gaan redboxen, wat wil weer zeggen dat ze op je overview rode boxjes laten zien wat weer wil zeggen dat ze op jou schieten! Dus ze waren toch niet zo vriendelijk als dat ze er uit zagen.

Volg je het nog? :P

• BramT

BramT

Rule #1

Zoiets leek me voor de hand liggend inderdaad; maar hoezo keren allies zich zo maar even tegen je... De consequenties zijn nogal laag zo te merken..

Je *hoort* gewoon continu met je rug tegen de muur te staan anders zit er binnen de kortste keren een mes in... ofzo. (Je rug, niet de muur)

* BramT schuifelt wat verder achteruit...

• Douweegbertje

Douweegbertje

Nja mijn post was meer bedoeld als hulp. zoals je weet begon ik ongeveer 1.5 maand geleden hier met "hoe werkt eve, ik wil dit wel spelen" en ondertussen ben ik vanuit enl-a (academy) naar enl-i gegaan. enl-a is pas begonnen met een merc-achtig iets om poco's te bashen, natuurlijk met wat support vanuit enl-i.
Onder het mom dat enl-a één van de beste corps is qua academy PvP based, en ik o.a. wat terug wil doen dacht ik laat ik even hier voor ze een verkapte advertise maken :p Ikzelf weet nog niet bijster veel van EVE, dus als ik persoonlijk een foutje maak met iets wil niet zeggen dat de mercs niets voorstellen.

In elk geval hier een linkje: https://forums.eveonline....ts&m=3481727&#post3481727

Mocht je nou iets aparts willen, en je zou daar een 50tal eve noobs voor kunnen gebruiken dan kun je mij ook gewoon even aanspreken.

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:24
Welkom in het EVE topic douweegbertje, waar je elke 2 posts die je maakt minstens 1 keer beledigd wordt. Het is net als EVE zegmaar ;)

• Esiq
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-03-2024
Zit een groot verschil tussen 'verbeterd worden' en 'beledigd worden'. Al is dit voor veel spelers hetzelfde voor hun gevoel. :+

• wheez50
Esiq schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:17:
Zit een groot verschil tussen 'verbeterd worden' en 'beledigd worden'. Al is dit voor veel spelers hetzelfde voor hun gevoel. :+
Zo ongelooflijk waar _/-\o_

Maar eve is niet een spel waar een hellokittyaanpak werkt qua leren. En ik dacht dat ik wel netjes bleef met mijn vraag. 'T is vrij makkelijk in-game te controleren :)

Ik denk trouwens dat stronted/reinforced als gelijk werd gezien. Wat trouwens in alle pos-situaties wel klopt...

• Douweegbertje

Douweegbertje

ik ben niet beledigd hoor en zo vatte ik het niet op. Ik weet gewoon zelf niet zoveel van poco's en dat soort meuk af, echter doe ik wel actief mee met een bash. Uiteindelijk heb ik even de link op gezocht, dat maakt het allemaal wat makkelijker en duidelijker :) Mij ging het meer om
getuigd lekker van onkunde
, want dat is niet helemaal het geval. Lees wel dat het gaat om een academy corps, maar er zit meer dan genoeg ervaring in vanuit ENL-I. Dat ik als noob nu een post verpeste zegt niets over de merc capaciteiten van ENL-A :)

• _Apache_

_Apache_

For life.

Cardinal schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 17:06:
[...]

Heb eigenlijk nooit gesnapt hoe NPC null werkt. In mijn ogen lijkt me dat een fuckfest van mensen die op elkaar jagen, of zie ik dat verkeerd? (1)

• Hoe doe je missies?
• Hoe doe je minen?

Of alleen PVP?
En dat is anders in sov null? :+ Missies doe je via agents in stations. Minen doe je in proc's. Inkomen is wat gezakt sinds we sov af gestaan hebben, maar de sov-bill is ook verdwenen, dus netto scheelt het weinig.

• _Apache_

_Apache_

For life.

[...]

Wij zitten midden in een verhuizing van null sec, naar een andere null sec system. In nullsec gebruik je standings om aan te geven of je iemand als vriend accepteerd (alles in de +, licht blauw-blauw), neutraal (geen kleur bij default) houdt (0), of als vijand ziet(alles in de min, oranje/rood).

Wij hadden heel veel standings omdat we in providence gestationeerd waren. Providence is de enige regio in nullsec, die NRDS is. Not Red, Dont Shoot. Dat beteken dat als je daar zonder standing in vliegt, men je niets zou moeten doen (omdat je niet rood bent).

De hele reden dat we verhuizen is dit principe (NRDS), wij vinden de regio niet NRDS is omdat een piloot die met ons meevloog (met neutral standing) zonder reden gewarpdisrupt werd. Wij waarschuwen hem, hij laat niet los, wij killen hem, hij doet boe-hoee bij zijn corp leader en smeekt op reimbursement (geld terug, voor verloren schip). Diplomaat komt bij ons eisen dat we hem betalen, wij weigeren, en er word een full-scale war geopent. Sinds wij David zijn vs de Goliath van de rest. Hebben wij het niet kunnen winnen en zijn wij opzoek gegaan naar een nieuwe stek.

Anyways, terug naar de kill van gisteravond. Wat er dus gebeurde, is dat er groep stealthbombers decloakte. ( Zo een bootje kan naast je landen en je weet er niet van ). Zij waren blue (vriendelijk) gemarkeerd, maar schoten mij neer. Waarom ze blauw waren is mij nog even een raadsel, maar ze zijn nu dus rood.. :+

Omdat we van regio zijn gewisselt, zijn diplomaten ook druk met de standings. In principe is alles weggegooid, en zijn ze iedereen waarvan ze zeker weten die vriendenlijk is, op blauw gezet. Dit voorvalletje was dus een gevalletje 'oeps'.

[ Voor 20% gewijzigd door _Apache_ op 20-08-2013 20:27 ]

• BramT

BramT

Rule #1

Leuk verhaal (behalve voor wat betrokkenen natuurlijk), het is toch dit soort onzin wat me nog steeds trekt aan eve... Ik neem aan dat jullie dan ook niet bij dezelfde alliance horen? Of komt geklooi binnen een alliance ook nog voor?

Behoorlijke faal overigens van je diplomaat als ik het zo hoor...

• De_Bastaard
In the meantime ...

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

mooie teaser :P
http://www.ign.com/articl...ts-space-dogfighting-game

Gaat hier om een Occulus dogfighting game. Helaas geen nieuwe expo voor eve :P

[ Voor 26% gewijzigd door TepelStreeltje op 21-08-2013 00:34 ]

Battle.net Spud#2543

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
Eve voelt een beetje concurrentie opkomen van spellen als star citizen en x rebirth ? ^^

Verwijderd

_Apache_ schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:13:
[...]

Wij zitten midden in een verhuizing van null sec, naar een andere null sec system. In nullsec gebruik je standings om aan te geven of je iemand als vriend accepteerd (alles in de +, licht blauw-blauw), neutraal (geen kleur bij default) houdt (0), of als vijand ziet(alles in de min, oranje/rood).

Wij hadden heel veel standings omdat we in providence gestationeerd waren. Providence is de enige regio in nullsec, die NRDS is. Not Red, Dont Shoot. Dat beteken dat als je daar zonder standing in vliegt, men je niets zou moeten doen (omdat je niet rood bent).

De hele reden dat we verhuizen is dit principe (NRDS), wij vinden de regio niet NRDS is omdat een piloot die met ons meevloog (met neutral standing) zonder reden gewarpdisrupt werd. Wij waarschuwen hem, hij laat niet los, wij killen hem, hij doet boe-hoee bij zijn corp leader en smeekt op reimbursement (geld terug, voor verloren schip). Diplomaat komt bij ons eisen dat we hem betalen, wij weigeren, en er word een full-scale war geopent. Sinds wij David zijn vs de Goliath van de rest. Hebben wij het niet kunnen winnen en zijn wij opzoek gegaan naar een nieuwe stek.

Anyways, terug naar de kill van gisteravond. Wat er dus gebeurde, is dat er groep stealthbombers decloakte. ( Zo een bootje kan naast je landen en je weet er niet van ). Zij waren blue (vriendelijk) gemarkeerd, maar schoten mij neer. Waarom ze blauw waren is mij nog even een raadsel, maar ze zijn nu dus rood.. :+

Omdat we van regio zijn gewisselt, zijn diplomaten ook druk met de standings. In principe is alles weggegooid, en zijn ze iedereen waarvan ze zeker weten die vriendenlijk is, op blauw gezet. Dit voorvalletje was dus een gevalletje 'oeps'.
Providence is heeeel leuk >:)

• De_Bastaard
Als ze dat weten te koppelen aan EVE is dat écht cool.

• _Apache_

_Apache_

For life.

Klopt, we blijven ook in de buurt. We weten nu precies hoe de bewoners denken. :Y)
BramT schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 20:35:
Leuk verhaal (behalve voor wat betrokkenen natuurlijk), het is toch dit soort onzin wat me nog steeds trekt aan eve... Ik neem aan dat jullie dan ook niet bij dezelfde alliance horen? Of komt geklooi binnen een alliance ook nog voor?

Behoorlijke faal overigens van je diplomaat als ik het zo hoor...
Faal van diplo valt wel mee. Het is gewoon best wat werk die standings in orde te maken. En wij waren gewoon veelste vroeg op pad gegaan voor kills. Van de hele alliance is drie-kwart nog bezig om de eerste bootjes op locatie te krijgen. Inmiddels hebben we een black-ops battleship die het allemaal wat gangbaarder maakt. En zodra er genoeg hostiles verdreven zijn, kunnen de eerste jumpfreighters gaan landen.
We hebben er namelijk ook wel wat kills gemaakt. Maar helaas een Scythe verloren, een eenvoudige shield logistics cruiser, van, wat zal het zijn, een 20m isk.

[ Voor 73% gewijzigd door _Apache_ op 21-08-2013 08:52 ]

• _Apache_

_Apache_

For life.

dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door _Apache_ op 21-08-2013 08:39 ]

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:32
Twee avonden (a ~2 uur, geen paniek) bezig geweest met een L3 security missie in de cruiser. (ik ben koppig :+) Gaat het nog niet worden. Eerste wave krijg ik wel plat en getanked met de juiste resists, maar wave 2 zijn te veel vijanden die te langzaam neer gaan. Toch maar terug naar de L2s en doortrainen. Door wat major badges van wave 1 te looten blijft het redelijk kostenneutraal, maar echt vooruit ga je er niet op.

De skills die ik voor de cruiser wilde zijn morgen ook pas klaar, inclusief drones V waar verreweg de meeste tijd in is gaan zitten. Dan uitbreiden naar cruiser ++ en zo nu en dan een skill richting battlecruisers :) (of komt battleships eerst?)

We spend our years as a tale that is told

Verwijderd

Dutchman! schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:18:
Twee avonden (a ~2 uur, geen paniek) bezig geweest met een L3 security missie in de cruiser. (ik ben koppig :+) Gaat het nog niet worden. Eerste wave krijg ik wel plat en getanked met de juiste resists, maar wave 2 zijn te veel vijanden die te langzaam neer gaan. Toch maar terug naar de L2s en doortrainen. Door wat major badges van wave 1 te looten blijft het redelijk kostenneutraal, maar echt vooruit ga je er niet op.

De skills die ik voor de cruiser wilde zijn morgen ook pas klaar, inclusief drones V waar verreweg de meeste tijd in is gaan zitten. Dan uitbreiden naar cruiser ++ en zo nu en dan een skill richting battlecruisers :) (of komt battleships eerst?)
frigate => destroyer => cruiser => battle cruiser => battle ship => capitals

echter is het beter om een cruiser goed te vliegen dan een battle cruiser slecht/matig. groter is niet perse beter

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2013 11:25 ]

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

zorg eerst dat je de capacitor skills op 5 hebt en de tanking skills (dus shield ops/shield management of hull upgrades/repair systems). naast natuurlijk de electronix/engineering op 5)
Zo weet je dat het sowieso niet aan je skills ligt om te tanken :P

je kan altijd hulp vragen aan andere he, tis dat ik ff geen chars in empire heb, anders had ik je misschien wel ff kunnen helpen.

check ook http://eve-survival.org/wikka.php?wakka=MissionReports . hier vind je alle info van de missies, ook wel dmg je het beste kan tanken.

Battle.net Spud#2543

• Douweegbertje

Douweegbertje

2 dingen:

1: Accepteer geen missies die een andere race bevatten, dus doe alleen missies waarbij je pirates moet killen. Anders zit je binnen no-time op -5 Caldari bijvoorbeeld :+
2: zorg voor een goede skill-set. Focus niet te veel op de grootste schepen, maar juist op de goede skills.
Drone 5 is misschien een beetje overdreven om direct te nemen, dat is 8 dagen training waarbij je veel meer bereikt met even 4 a 5 skills op level 3 a 4.
Ik heb gevlogen in een drake, zelfs met T1 fitting kun je hier met gemak L3 missies mee doen, en zelfs L4 als je een goede fit hebt/krijgt.

• Dutchman!
Standing moet ik op gaan letten idd, zit nu op -2.3 Caldari. Zal vanavond mijn skilltree eens posten, heb er een echte 'combat toon' van gemaakt (weinig explo, geen business) dus hij zit redelijk in de skills qua mech/eng/gun/nav/drones/etc voor "cruiser level" PVE content. Maargoed, 1 miljoen SP blijft slechts 1 miljoen SP.

• _Apache_

_Apache_

For life.

Gebruik dan ook even de skill DIPLOMACY, dan lopen je standings vrij hard weer naar het positieve.

Ik had namelijk een standing met Sansha van -9,99, diplomacy op 3 en hij stond al op de -7,1

Verwijderd

Dutchman! schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 13:23:
Standing moet ik op gaan letten idd, zit nu op -2.3 Caldari. Zal vanavond mijn skilltree eens posten, heb er een echte 'combat toon' van gemaakt (weinig explo, geen business) dus hij zit redelijk in de skills qua mech/eng/gun/nav/drones/etc voor "cruiser level" PVE content. Maargoed, 1 miljoen SP blijft slechts 1 miljoen SP.
hey zo zijn we allemaal begonnen ;) ik kan me die tijd nog wel herinneren en nu zit ik over de 61 mil SP 8) weet dat er genoeg 100+ mil SP chars zijn hiero... je komt er vanzelf duurt alleen even :)

• BramT

BramT

Rule #1

Dutchman! schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 13:23:
Waar zit je ergens? Wil best een keertje komen helpen anders.

• Dutchman!
Ik heb voor nu van Stacmon mijn thuisbasis gemaakt, randje high-sec low-sec leek me wel handig om die twee verschillende spelonderdelen te verkennen :)

Verwijderd

toch maar eens overwegen een renter corps te joinen zodat ik beetje proper kan ratten... iemand suggesties? en zit daar nog beetje PVP in of helemaal niet?

• BramT

BramT

Rule #1

Dutchman! schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 13:47:
Ik heb voor nu van Stacmon mijn thuisbasis gemaakt, randje high-sec low-sec leek me wel handig om die twee verschillende spelonderdelen te verkennen :)
Nonde.. ik zit zowat aan de andere kant in Sharhelund (aka Shoarmaland ;)). Da's 21 jumps verderop.

Vlieg je nog helemaal solo?

• De_Bastaard
Dastryns stinkt overigens wel van de piraatjes hoor :)

Verwijderd

wheez50 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:21:
[...]

Maar eve is niet een spel waar een hellokittyaanpak werkt qua leren.
Niets mis met Hello Kitty

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-11 15:32
Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:23:
[...]

frigate => destroyer => cruiser => battle cruiser => battle ship => capitals

echter is het beter om een cruiser goed te vliegen dan een battle cruiser slecht/matig. groter is niet perse beter
Hmm, neem het dik gedrukte zinnetje van legolas maar met korreltje zout:

Als je de skills hebt om cruiser goed te vliegen, kun je een bc (met uitzondering van de large weapon fitted BCs) ook goed vliegen, want die gebruiken namelijk allemaal medium wapens, dus in principe dezelfde skills.

Echter stap van cruisers/bc naar een BS is een ander verhaal!
Die laatsten zijn qua isk investering en skills een stuk duurder, je moet ineens large weapon skills hebben, je drone skills moeten een stuk beter zijn, voor zelfverdediging tegen npc en tegen spelers worden je drones namelijk veel belangrijker, want je large weapons kunnen kleine dingen niet meer afmaken.
BS levert je eigenlijk pas speelefficientie, als je dus veel skills hoog hebt, dus ipv veel fitting skills op 3/4, wil je ze nu op lvl 5 hebben.

Verwijderd

bangkirai schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 17:40:
Hmm, neem het dik gedrukte zinnetje van legolas maar met korreltje zout:
ik doelde natuurlijk op zijn opmerking om naar BS te gaan... ,maar dat had ik idd wat beter kunnen formulieren
Als je de skills hebt om cruiser goed te vliegen, kun je een bc (met uitzondering van de large weapon fitted BCs) ook goed vliegen, want die gebruiken namelijk allemaal medium wapens, dus in principe dezelfde skills.

Echter stap van cruisers/bc naar een BS is een ander verhaal!
Die laatsten zijn qua isk investering en skills een stuk duurder, je moet ineens large weapon skills hebben, je drone skills moeten een stuk beter zijn, voor zelfverdediging tegen npc en tegen spelers worden je drones namelijk veel belangrijker, want je large weapons kunnen kleine dingen niet meer afmaken.
BS levert je eigenlijk pas speelefficientie, als je dus veel skills hoog hebt, dus ipv veel fitting skills op 3/4, wil je ze nu op lvl 5 hebben.
true

• Douweegbertje

Douweegbertje

Het hangt er ook een beetje vanaf waar je zit, wat je doet en met wie je bent.
Mijn voorbeeld; Ik zit redelijk veilig (lees: in verhouding) omdat ik in een 'goede' alliance en corp zit met sov etc. Hierdoor kan ik gewoon met een mega gaan ratten terwijl ik nog op een kleine 2m SP zit.
Met een beetje fatsoenlijke fit (bijv 2x therm+kin hardeners) e.d. kan ik gewoon fatsoenlijk ratten. Iets wat met wellicht een Drake niet was gelukt. Dit geeft toch een leukere winst inclusief salvage waardoor je soms op de 20m komt per hub.

Mijn localchat heb ik open en ik ben standaard aligned. In feite hoef je dan nooit dood te gaan.

Voor PvP is het dan zeker wel een 100% waar verhaal, ik zag laatst een T1 domi en tja.. dat was gewoon *zwaai zwaai*.

Verwijderd

douweegbertje schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 19:50:
Het hangt er ook een beetje vanaf waar je zit, wat je doet en met wie je bent.
Mijn voorbeeld; Ik zit redelijk veilig (lees: in verhouding) omdat ik in een 'goede' alliance en corp zit met sov etc. Hierdoor kan ik gewoon met een mega gaan ratten terwijl ik nog op een kleine 2m SP zit.
Met een beetje fatsoenlijke fit (bijv 2x therm+kin hardeners) e.d. kan ik gewoon fatsoenlijk ratten. Iets wat met wellicht een Drake niet was gelukt. Dit geeft toch een leukere winst inclusief salvage waardoor je soms op de 20m komt per hub.

Mijn localchat heb ik open en ik ben standaard aligned. In feite hoef je dan nooit dood te gaan.

Voor PvP is het dan zeker wel een 100% waar verhaal, ik zag laatst een T1 domi en tja.. dat was gewoon *zwaai zwaai*.
welke space zit je? en welke alliance?

• Dutchman!
late reactie:
Zie geen makkelijke manier om de skills te dumpen en heb nu even geen zin om ze over te tikken, dan maar een verdeling:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/f664pFE.png

Vanavond komen nog twee drone lvl III skills af en rapid fire III, wat daarna start is energy grid upgrades IV. Zolang de 30% implant nog werkt wil ik ook nog wat V's afronden die misschien niet direct in het skill plan liggen, puur om ze uit de weg te krijgen, ik heb nog 12 dagen. Denk aan space ship command V a 3D 9H, misschien frigates of cruisers naar V, anders in één klap hull upgrades V a 7D 12H. Afweging is: lost potential van "tijd goedkopere" skills.

Ik vlieg nog alleen, hang wel in de chat van EVE UNI rond voor lering ende vermaak :)

• wheez50
Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 20:04:
[...]

welke space zit je? en welke alliance?
Ik vraag me af waarom je dit wil weten. Geen smileys of andere 'hints', dus serieus. Enige reden die ik dan nog kan bedenken is 'langsgaan'.

Al met al kan ik wel een goede gok doen: razor/gsf area of diep in tenerifis/omist/feyth/detorid. En dan in een pocket.

@dutchman hierboven:

Ligt eraan wat je wilt. Drones zijn lastig om een remap aan te besteden. Dus die kan je het beste zo veel mogelijk met 30% doen - tegelijkertijd zorgen dat je een amarr of gallente dronecruiser kan vliegen. Vervolgens is het eigenlijk voor het grootste deel twee typen training: int/mem en perc/willp.

Ikzelf ben ooit behoorlijk hard gegaan met drones. Da's tegenwoordig helaas wat minder mogelijk, al denk ik dat het nog steeds een van de minst skillintensieve manieren van dps is. Ik mis de tijden van afk-droneships -O-

[ Voor 39% gewijzigd door wheez50 op 21-08-2013 21:06 ]

Verwijderd

wheez50 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 20:59:
[...]

Ik vraag me af waarom je dit wil weten. Geen smileys of andere 'hints', dus serieus. Enige reden die ik dan nog kan bedenken is 'langsgaan'.

Al met al kan ik wel een goede gok doen: razor/gsf area of diep in tenerifis/omist/feyth/detorid. En dan in een pocket.
nah gewoon small talk en volg graag waar de tweakers zitten. het "langsgaan" is dus niet de reden ;) weet zo niet of hij degene was die in enl-i zat (of zoiets?) en ken ze ook niet dus vandaar

Verwijderd

Dutchman! schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 20:58:
late reactie:
Zie geen makkelijke manier om de skills te dumpen en heb nu even geen zin om ze over te tikken, dan maar een verdeling:

[afbeelding]

Vanavond komen nog twee drone lvl III skills af en rapid fire III, wat daarna start is energy grid upgrades IV. Zolang de 30% implant nog werkt wil ik ook nog wat V's afronden die misschien niet direct in het skill plan liggen, puur om ze uit de weg te krijgen, ik heb nog 12 dagen. Denk aan space ship command V a 3D 9H, misschien frigates of cruisers naar V, anders in één klap hull upgrades V a 7D 12H. Afweging is: lost potential van "tijd goedkopere" skills.

Ik vlieg nog alleen, hang wel in de chat van EVE UNI rond voor lering ende vermaak :)
probeer core/fitting op niveau te krijgen dan tanking en gunnery

• Douweegbertje

Douweegbertje

Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 21:02:
[...]

nah gewoon small talk en volg graag waar de tweakers zitten. het "langsgaan" is dus niet de reden ;) weet zo niet of hij degene was die in enl-i zat (of zoiets?) en ken ze ook niet dus vandaar
jup, pas in ENL-I nadat ik in ENL-A zit, en ENL-I is GSF gejoined :+
Ik zit zelf ergens in fountain, in feite redelijk 'clear' en ik hou gewoon de intel channels in de gaten. In feite als je dat een beetje checked + local kun je haast niet dood gaan.

Verwijderd

douweegbertje schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 21:14:
jup, pas in ENL-I nadat ik in ENL-A zit, en ENL-I is GSF gejoined :+
Ik zit zelf ergens in fountain, in feite redelijk 'clear' en ik hou gewoon de intel channels in de gaten. In feite als je dat een beetje checked + local kun je haast niet dood gaan.
dat is precies de reden dat 0.0 zo saai is. al die perfecte intel en local

• _Apache_

_Apache_

For life.

Moest even wat standings grinden, level 2's in een assault frigate. Deed er precies 8 minuten over, en dan nog niet eens blitzen, echt alles weg schieten.. trololololo

• Douweegbertje

Douweegbertje

Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 22:43:
[...]

dat is precies de reden dat 0.0 zo saai is. al die perfecte intel en local
ja ik zit ook niet in 0.0 voor PvE, maar ik moet wel wat ISKies hebben.

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07-11 11:45
douweegbertje schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 08:55:
[...]

ja ik zit ook niet in 0.0 voor PvE, maar ik moet wel wat ISKies hebben.
Dat vind ik af en toe zo vervelend aan corps en/of aan een alliance...
Ze vergeten dat je ook wilt plexen en ship refunds nodig hebt....

"Ja dan moet je maar een alt aanmaken die Incursions moet gaan runnen." <-- leuk maar moet geen MOET worden :)

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

• dudee
Ik vind incursions erg leuk, doe gewoon 3x 30mil runs in hq en dan potje eve etc.

• Quadradial
dudee schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 09:13:
Ik vind incursions erg leuk, doe gewoon 3x 30mil runs in hq en dan potje eve etc.
Moah ik doe alleen incursions voor de ISK nen iet meer voor de fun. Heb heel lang (lees het begin) van incursions echt te veel van gerunned. Moet eigenlijk gewoon een week of 2 grinden en dan weer een een bill of 15 naar binnen halen... ben ik er gelijk weer klaar mee :+

Ben nu een beetje doelloos aan het rondvliegen en een beetje exploration aan het doen.....
misschien WH of PI... geen idee wat mijn volgende stap wordt....

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

• Douweegbertje

Douweegbertje

Quadradial schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 09:03:
[...]

Dat vind ik af en toe zo vervelend aan corps en/of aan een alliance...
Ze vergeten dat je ook wilt plexen en ship refunds nodig hebt....

"Ja dan moet je maar een alt aanmaken die Incursions moet gaan runnen." <-- leuk maar moet geen MOET worden :)
Wat is er vervelend aan? Waarom zou je niets kunnen doen als je in een corp zit?
Ik doe toch ook wat ik zelf wil, en vaak zelfs nog met corp members (ik mag af en toe wat dingen salvage omdat ik nog nieuw ben). Daarnaast zijn er zat ships die gereimburced kunnen worden als deze in een fleet zijn gebruikt. Verder kan ik ook ships goedkoop verkrijgen, en is er een goede JF service die niet al te duur is.

• dudee
Ik doe het ook meestal voor de isk, maar met dat isk kan ik een pvp bootje voor in de wh kopen en mijn plexen etc etc, ik ben nu bezig met een 2de acc te maken en daar ook een incursion bootje op te gooien.

Verwijderd

wheez50 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 19:21:
[...]

Zo ongelooflijk waar _/-\o_

Maar eve is niet een spel waar een hellokittyaanpak werkt qua leren. En ik dacht dat ik wel netjes bleef met mijn vraag. 'T is vrij makkelijk in-game te controleren :)

Ik denk trouwens dat stronted/reinforced als gelijk werd gezien. Wat trouwens in alle pos-situaties wel klopt...
Wacht nog steeds op de hello kitty fleet in game (niet in photoshop) O-)

• TheSec
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-10 06:33

TheSec

Waarom ?

Alleen een hello kitty fleet ? Geen Corp of Alli :P ?

Niet schieten is altijd mis ;)

• AtomicWing
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:48
Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQeMZOyCiDrDdjxVpUKNGInR0c9rsdQw9NZmGyF00HtkItxPh8Q

Zoiets?

"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)

Verwijderd

maar het besluit genomen amarr carrier naar 5 te trainen kon kiezen daar ik alle carriers even goed kan vliegen qua support skills en gallente en amarr op lvl 4 heb caldari en minmatar op lvl 1

zucht 45 dagen 12 uur

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:10
nee, zoiets

Afbeeldingslocatie: http://2ndanomalyfromtheleft.files.wordpress.com/2012/10/hellokittyapoc.jpg

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Hup nog één.

[ Voor 27% gewijzigd door Hurtebise op 22-08-2013 21:34 ]

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

zou zo fucking awesome zijn als je zelf je decals kon kiezen op je boten :P
Met gewoon een hotkey om het uit te zetten voor het geval je in dikke fleet battles zou komen.

reken maar dat er alleen maar piemels op de nags en apoc's komen te staan, maar boeiend ^^

Battle.net Spud#2543

• CutePuppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:13
Dat zou echt zeer cool zijn :)

Wat zijn de kansen dat CCP dat als optie biedt?

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

CutePuppy schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 00:00:
Dat zou echt zeer cool zijn :)

Wat zijn de kansen dat CCP dat als optie biedt?
zeer klein tot nooit. Precies om de reden die ik al zei, alleen maar piemels op schepen :Y)

Battle.net Spud#2543

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
wheez50 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 20:59:
[...]

@dutchman hierboven:

Ligt eraan wat je wilt. Drones zijn lastig om een remap aan te besteden. Dus die kan je het beste zo veel mogelijk met 30% doen - tegelijkertijd zorgen dat je een amarr of gallente dronecruiser kan vliegen. Vervolgens is het eigenlijk voor het grootste deel twee typen training: int/mem en perc/willp.

Ikzelf ben ooit behoorlijk hard gegaan met drones. Da's tegenwoordig helaas wat minder mogelijk, al denk ik dat het nog steeds een van de minst skillintensieve manieren van dps is. Ik mis de tijden van afk-droneships -O-
Sinds wanneer tank je kinetic thermic in angel space ? ^^
Thermic kinetic hardeners zijn guristas serpenstis resists, dus cfc space.

Verwijderd

btw, hebben mensen hier ook wel is last van locking issues?

Ik was gister catch aan het scouten, stuit ik op een paladin. Ik warp, ik land en probeer hem te locken voor ongeveer 8 a 9 seconden. Hij warped weg en ik zit daar beduust voor me uit te staren wat er nou gebeurde. Gedurende warp was ik al gedecloaked dus is geen timer.

Maar goed, 3 jumps later stuit ik op een machariel en een golem in een forsaken hub. PRECIES hetzelfde......

het is niet mijn verbinding thuis, anderen in mijn alliance hebben dit al diverse malen meegemaakt en we hebben nu al veel targets verloren hierdoor :(

"Target is invulnerable" is de melding die je krijgt...heb ook gelezen dat dit een soort van "chill out" timer is voor mensen die uit warp komen??

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2013 08:44 ]

• _Apache_

_Apache_

For life.

Als zijn warp inmiddels al zover gevorderd is, kan je hem toch inderdaad niet meer locken?

Keertje proberen met een sebo?

• Douweegbertje

Douweegbertje

Verwijderd schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 08:41:
btw, hebben mensen hier ook wel is last van locking issues?

Ik was gister catch aan het scouten, stuit ik op een paladin. Ik warp, ik land en probeer hem te locken voor ongeveer 8 a 9 seconden. Hij warped weg en ik zit daar beduust voor me uit te staren wat er nou gebeurde. Gedurende warp was ik al gedecloaked dus is geen timer.

Maar goed, 3 jumps later stuit ik op een machariel en een golem in een forsaken hub. PRECIES hetzelfde......

het is niet mijn verbinding thuis, anderen in mijn alliance hebben dit al diverse malen meegemaakt en we hebben nu al veel targets verloren hierdoor :(

"Target is invulnerable" is de melding die je krijgt...heb ook gelezen dat dit een soort van "chill out" timer is voor mensen die uit warp komen??
Ik merkte gister ook dat het langer duurde... dunno.
Maar in feite kun je niet direct als je 'land' een lock doen. Dat duurt even voordat je helemaal 'uit de warp' bent.

• De_Bastaard
Iemand hier die toevallig wel eens wat gedeveloped heeft voor EVE ?

Zoja, het is verboden om geautomatiseerde acties uit te voeren in de client, echter wat ik wil doen is screenshotjes maken, die ocr'en en daar een DB van maken. Mag wel, lijkt me?

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-10 20:31
De_Bastaard schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:41:

Zoja, het is verboden om geautomatiseerde acties uit te voeren in de client, echter wat ik wil doen is screenshotjes maken, die ocr'en en daar een DB van maken. Mag wel, lijkt me?
Ik denk dat het wel mag, maar ik zou er even een petitie opgooien, voor de zekerheid.

Verwijderd

de reden dat geautomatiseerde acties verboden zijn is IVM botten. wat jij wil lijkt er niet eens op dus zou zeggen dat het mag al kan het idd geen kwaad petitie te maken

• madpilot0
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15:22

madpilot0

I ain't mad

Ik was laatst aan t zoeken hoe ik screenshots automatisch kon laten uploaden (maakt printscreen > gaat naar ftp als "new.jpg" ofzo en de oude "new" word n date). Maar ben dr nog niet achter hoe ik dat ga aanpakken :+

• ed-oorklep
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:53
Iemand hier wel es Incursions gedaan?
Op de een of andere manier heeft dat mijn interesse gewekt en wil dat wel eens gaan proberen met een alt. Maar ik heb geen flauw idee wat voor ships dat daarvoor gewenst zijn en hoe je in zo'n fleet komt (zijn meestal fleets die niet samen in n corp/alliance zitten toch?).

flickr iRacing Profiel

• De_Bastaard
madpilot0 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:53:
[...]

Ik was laatst aan t zoeken hoe ik screenshots automatisch kon laten uploaden (maakt printscreen > gaat naar ftp als "new.jpg" ofzo en de oude "new" word n date). Maar ben dr nog niet achter hoe ik dat ga aanpakken :+
Volgens mij valt dat wel mee....

Ik zou overigens niet "new.jpg" hanteren als de "nieuwste", maar gewoon filename+timestamp.jpg. Dan hoef je ook niet alles te hernoemen ...

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-11 21:31

Flexx

This side up

ed-oorklep schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:14:
Op de een of andere manier heeft dat mijn interesse gewekt en wil dat wel eens gaan proberen met een alt. Maar ik heb geen flauw idee wat voor ships dat daarvoor gewenst zijn en hoe je in zo'n fleet komt (zijn meestal fleets die niet samen in n corp/alliance zitten toch?).
Van de week nog zitten zoeken naar meer informatie over incursions, het schijnt niet zo makkelijk te zijn.
Ze schijnen een stuk pittiger te zijn dan lvl5 missions.
De rats gebruiken snelheid en ewar. Logistics schijnen echt nodig te zijn en een goede teamplay.

Hier een korte guide http://jestertrek.blogspo...to-incursions-part-1.html

Verwijderd

ja safe isk maar saaaaaaaaaaaaaaai of logi maar dan moet je wel max skills hebben anders willen ze je niet of een flag ship als in mach, vindi en webbing loki`s als je beetje snel geaccepteerd wil worden moet je wel fatsoenlijk ship + skills hebben

• Quadradial
Hey Incursions zijn een hele goede manier om veel ISK te maken.

Je hebt een aantal verschillende groepen binnen de Incursion community.

TDF = The Ditanian Fleet = Armor fleet
TVP = The Valhalla Project = Shield Fleet
ICU = Incursion Career University = Shield Fleet
ISN = Incursion Shiny Network = Shield fleet

Kijk daar eens rond... ISN en ICU hebben wel skill/fitting policies en dat kan soms een beste investering zijn.

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

De_Bastaard schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:19:
[...]

Volgens mij valt dat wel mee....

Ik zou overigens niet "new.jpg" hanteren als de "nieuwste", maar gewoon filename+timestamp.jpg. Dan hoef je ook niet alles te hernoemen ...
Ik heb dr vrij weinig verstand van (en hoe ik t aan moet pakken) maar goed idee idd :)

• De_Bastaard
Ik ben zelf ook maar een nooblet programmeur hoor, maar het lijkt me het makkelijkst om de files op te slaan met de huidige timestamp :)

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Ja, dan pak ik gewoon de screenshot filename, upload die 2x (1x new 1x origineel)
Nu nog hoe ..

• ed-oorklep
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:53
Thanks voor de tips, ik zal eens gaan rondsnuffelen bij die corps en eens kijken hoe snel ik fatsoenlijke (en nuttige) skills kan hebben op de desbetreffende alt ;)

flickr iRacing Profiel

• _Apache_

_Apache_

For life.

Quadradial schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:23:
[...]

Hey Incursions zijn een hele goede manier om veel ISK te maken.

Je hebt een aantal verschillende groepen binnen de Incursion community.

TDF = The Ditanian Fleet = Armor fleet
TVP = The Valhalla Project = Shield Fleet
ICU = Incursion Career University = Shield Fleet
ISN = Incursion Shiny Network = Shield fleet

Kijk daar eens rond... ISN en ICU hebben wel skill/fitting policies en dat kan soms een beste investering zijn.
Misschien ga ik wat kort door de bocht. Maar je kan toch eve survival erbij pakken. Fit voor dmg types, en begin bij de makkelijke missies met een klein groepje in je corp. En dan opklimmen naar gelang je de uitdaging kan trekken.

Pagina: 1 ... 39 ... 116 Laatste