Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 05:50

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Daisai schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 11:13:
Wel grappig om terug te lezen die reacties rond mei over hoe test en raiden en tribal wel even heel delve kunnen beschermen zonder de hbc.
Ze kunnen het niet eens beschermen met de n3.

En over hoe spelers buiten de hbc dachten dat de n3 oorlog zou gaan voeren met de hbc wat nooit is gebeurd.

Ook wel leuk hoe wagenaar dacht dat alles wel goed zou komen tussen test en de cfc omdat toegang zouden hebben tot de diplomatieke kanalen van de cfc.

http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/40200513

Hoe snel dingen wel niet kunnen veranderen en hoe makkelijk sommige mensen op het verkeerde been zijn te zetten in eve ^^.
Ja, of TEST heeft Delve gewoon 'verkocht' :+
Volgens mij zat er meer achter dan gewoon "hey hier is Delve".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-07 19:53
Sov warfare is gewoon saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai. Iedereen was wel klaar met sov denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tricq schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 12:05:
Sov warfare is gewoon saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai. Iedereen was wel klaar met sov denk ik.
dat geloof ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
-GSF-JohnDoe schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 11:27:
[...]

Dit betekent niet dat jullie plannen niet door kunnen gaan. :) Je kan het altijd zien als een test voor hoeveel animo er is voor een Nederlandse Eve-meet.
Idd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunpealhunter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-06 22:03
Goonswarm is op oorlogspad! Test alliance please ignore gooit de handdoek in de ring en geeft op Delve. En ik samen met de rest van Tribal Band alliance hebben een eviction notice gekregen om zo snel mogelijk Period basis te verlaten.

ik heb meer dan 20 miljard isk verspreid over heel Period Basis die ik allemaal bij mekaar moet brengen zodat iemand met een Jump Freighter of carrier van mijn corp het weg kan krijgen.... En ik moet het voor mekaar krijgen in minder dan 48 uur, want anders is iedereen die het wil en kan doen allang vertrokken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
dunpealhunter schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 14:59:
Goonswarm is op oorlogspad! Test alliance please ignore gooit de handdoek in de ring en geeft op Delve. En ik samen met de rest van Tribal Band alliance hebben een eviction notice gekregen om zo snel mogelijk Period basis te verlaten.

ik heb meer dan 20 miljard isk verspreid over heel Period Basis die ik allemaal bij mekaar moet brengen zodat iemand met een Jump Freighter of carrier van mijn corp het weg kan krijgen.... En ik moet het voor mekaar krijgen in minder dan 48 uur, want anders is iedereen die het wil en kan doen allang vertrokken....
Gaan jullie ook naar Aridia dan? Leek me dat Tribal Band nog wel iets beter (minder slecht) was dan TEST, en dus nog wel een beetje SOV zou kunnen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:50
*O* Firesale *O*

Waarom heb je in vredesnaam meer dan 20 bil isk in 0.0 liggen? Niet zo slim he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
dunpealhunter schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 14:59:

Rofl, en dat terwijl jullie nog een paar weken terug zo graag sov wilde pakken in paragon soul.
Ach ja, dat krijg je ervan als je een coaltion reset en je enige vrienden 2 dode alliances zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus 0.0 warfare is nu helemaal out of balance damn...denk dat NCdot niet eens gaat vechten voor de SOV die ze hebben in delve ;S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Dat ene systeem? Nee, dat zal ons niet zoveel boeien. Querious is een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De_Bastaard schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 17:18:
Dat ene systeem? Nee, dat zal ons niet zoveel boeien. Querious is een ander verhaal.
vraag is of CFC daarover gaat vechten (als in SOV war)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Kan iemand die verstand heeft van reactions hier eens een plasje over doen?

http://clip2net.com/s/5xZqSb

m.a.w. het lijkt er op dat je op een Caldari Large pos per maand 500M winst maakt, als je alleen de complexe reactions maakt en de intermediates koopt.

Intermediate reactions lijken vooralsnog "meer" profit te genereren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -GSF-JohnDoe
  • Laatst online: 25-07 14:39

-GSF-JohnDoe

[insert tile here]

nwagenaar schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 11:31:
[...]

Enige puntje van aandacht is wellicht dat Amsterdam niet echt de optimale ligging heeft (voor mij is het 2 uur met de auto en met het openbaar vervoer richting de 3 tot 4 uur). Waarom niet Utrecht?
Ik ben niet bekend met Utrecht, en ik woon in Amsterdam. Iedere keer als ik op Fanfest of Eve London ben denk ik weer "goh, eigenlijk zou het wel leuk zijn een meet in Nederland te hebben". En na het praatje van CCP Navigator tijdens het tournament heb ik besloten maar wat te organiseren - Amsterdam is dan voor mij verruit het makkelijkst. Omdat het de eerste keer is dat ik zoiets organiseer wilde ik het zo simpel mogelijk houden voor mijzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Als ik de opdracht zou hebben gekregen TEST alliance maximaal te kwetsen zou ik niks beters kunnen bedenken dan verhuizen naar een godvergeten hoek van lowsec en een commandostructuur die meer lagen bevat dan actieve FC's in de alliantie.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:06
Pff... The propaganda sperg is high in this thread, my young paduan...

Of eigenlijk mag het wel een stukje minder. Test = bad, goons = bad, etc etc. Als ik dat wil lezen, ga ik wel naar kugu/tmc.

Een nederlandse meet lijkt me geweldig. Maar kunnen we die propaganda dan wel thuislaten? O-)

[ Voor 19% gewijzigd door wheez50 op 11-08-2013 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
wheez50 schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 21:07:
Pff... The propaganda sperg is high in this thread, my young paduan...

Of eigenlijk mag het wel een stukje minder. Test = bad, goons = bad, etc etc. Als ik dat wil lezen, ga ik wel naar kugu/tmc.

Een nederlandse meet lijkt me geweldig. Maar kunnen we die propaganda dan wel thuislaten? O-)
Tja, dat ga je krijgen als zo'n grote alliance naar lowsec gaat. Als je denkt dat dit op Kugu niveau ligt, heb je nog nooit Kugu gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-GSF-JohnDoe schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 15:44:
Geinspireerd door CCP Navigator's verhaal over player gatherings tijdens het Alliance Tournament heb ik besloten Evesterdam te organiseren, een Eve Online (en Dust!) meetup in Amsterdam op 12 oktober. Er zijn namelijk veel Nederlandse spelers maar het is al jaren geleden dat we nog een player meetup hadden.

Het event heeft een forum thread hier: https://forums.eveonline....ult.aspx?g=posts&t=267937 en een facebook event hier: https://www.facebook.com/events/188215711356523

Hopelijk mag ik in oktober ook een aantal mensen uit deze thread verwelkomen!

// Dierdra Vaal
Ga daar langs komen hoop dat de informatie met betrekking tot de bar niet alleen op fb te vinden zal zijn anders heb ik een uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

We (ENL-I) hadden gister een meeting @ mumble met Endie :)
Zal binnenkort wel even de recording hier neer gooien. Overigens word er wel veel gepraat over TEST e.d. terwijl er volgens mij vele niet precies weten hoe of wat :x
Persoonlijk denk ik dat het vrij goed is om even tijdelijk terug te trekken (lees: < 1 maandje tops), dit geeft wat rust in de tent en mogelijkheden voor wat verbeteringen. Mocht er binnen < 1 maand niet veel zijn veranderd dan is TEST gewoon /rip aangezien dan mensen uit TEST gaan (o.a. ENL-I)

Mensen zouden ook wat minder glory hunters moeten zijn, als iets minder goed gaat, of zelfs fout gaat is het makkelijkste om het schip te verlaten. Juist een beetje loyalty zou meer op zijn plaats zijn. Winning team joiners schiet niet veel op.

[ Voor 19% gewijzigd door Douweegbertje op 12-08-2013 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -GSF-JohnDoe

-GSF-JohnDoe

[insert tile here]

Verwijderd schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 09:45:
[...]

Ga daar langs komen hoop dat de informatie met betrekking tot de bar niet alleen op fb te vinden zal zijn anders heb ik een uitdaging.
Ik zal ook een update in de thread op de eve online forums plaatsen, en waarschijnlijk ook hier op tweakers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-GSF-JohnDoe schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 11:24:
Ik zal ook een update in de thread op de eve online forums plaatsen, en waarschijnlijk ook hier op tweakers :)
mmm mischien dat ik ook kom lijkt me wel lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ik skip.

Woon in zuid limburg en Amsterdam is echt 'n klote eind rijden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
De_Bastaard schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 12:04:
Ik skip.

Woon in zuid limburg en Amsterdam is echt 'n klote eind rijden :p
Same :), ik dacht dat jij duiter werd trouwens..... :P

Wanneer ben je trouwens (weer) online? voor die lvl 5's enzo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand wanneer de volgende test server sync is? wil wat dingen testen met mijn huidige skills

misschien dat iemand me ook kan helpen met het volgende:
wat is beste fit voor archon als je in C5 sites doet? we zitten beetje te kijken naar de rigs sinds de changes maar beetje riskant te experimenteren in sites (en duur ook :P rigs wisselen kost geld enzo) vandaar dus test server

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2013 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:59

Shunt

Boe

Ik zit er aan te denken om te gaan btw Tweakers die Helmond / Eindhoven dan een acceptabel afstand vinden kunnen eventueel tegen delen van parkeer kosten met mij mee rijden. 4 zit plekken max maar 3 is het comfortabelste. Stuur maar een PM het hangt een beetje af hoe wat dingen in de prive sfeer lopen maar ik denk dat ik wel ga.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramT
  • Laatst online: 18-09 16:28

BramT

Rule #1

Zo. Sinds een maandje of wat zijn we weer actief in EVE. De uitbreidingen van de laatste jaren zijn erg leuk en ik zie mezelf wel weer een tijdje rondzweven tussen de sterretjes.

En heb even wat vraagjes m.b.t. de huidige corps/alliances.

Momenteel zitten we met een man of 7 in 1 corpje waar iedereen gewoon alle rechten heeft. We kennen elkaar persoonlijk dus dat scheelt allemaal ;) Deze vrijheid (vrij toegankelijke corp hanger/wallet) vinden we behoorlijk relaxed maar we merken dat een kleine corp toch ook z'n (voorspelbare) nadelen heeft.

Nu is in EVE 'niemand te vertrouwen', dus ik snap de panische houdingen van die corps t.o.v. nieuwe members wel, maar aan de andere kant spelen we gewoon voor de lol en zitten we niet te wachten op een paar honderd nieuwe regels mbt de corp e.d.

Is aansluiten bij een Alliance een optie? Of opereren die corpjes daar binnen ook eigenlijk gewoon solo...? En zit een Alliance wel te wachten op een corpje als die van ons (man of 7 a 5-25m SP).

Of, zijn er nog wel relaxde corps waarbij de lol in het spelletje voorop staat? (Ik snap dat e.e.a. ook serieus aangepakt moet worden om het leuk te houden natuurlijk...) Een NL-corp is een pre maar niet noodzakelijk..

You are the all-dancing, all-singing crap of the world - Jack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Tsja, moeilijk te zeggen, ligt er heel erg aan wat je doet ;)

De meeste alliances focusen op 1 ding. Bij sommige werken corps tot in het extreme samen, bij sommige totaal niet.

Wat zoek je zoal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -GSF-JohnDoe

-GSF-JohnDoe

[insert tile here]

[b][message=40692677,noline]Is aansluiten bij een Alliance een optie? Of opereren die corpjes daar binnen ook eigenlijk gewoon solo...? En zit een Alliance wel te wachten op een corpje als die van ons (man of 7 a 5-25m SP).

Of, zijn er nog wel relaxde corps waarbij de lol in het spelletje voorop staat? (Ik snap dat e.e.a. ook serieus aangepakt moet worden om het leuk te houden natuurlijk...) Een NL-corp is een pre maar niet noodzakelijk..
Het hangt er allemaal van af wat voor corp/alliance je joint. Sommite hebben veel regels, sommigen weinig.

Het eerste waar ik naar zou kijken is WAT wil je doen in Eve? Wormholes? Lowsec pvp? Industry? 0.0 sov warfare? etc etc. En dan een corp of alliance vinden waarin je dat kan doen.

Na CCP's twitter en facebook berichten hebben zich veel meer mensen aangemeld voor Evesterdam. Ik denk dat het een gave eve-meet wordt! :D

[ Voor 8% gewijzigd door -GSF-JohnDoe op 12-08-2013 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicWing
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:37
-GSF-JohnDoe schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 20:49:
Na CCP's twitter en facebook berichten hebben zich veel meer mensen aangemeld voor Evesterdam. Ik denk dat het een gave eve-meet wordt! :D
Wordt nog een flinke uitdaging dan. Ik ben benieuwd of je het redt met een standaard kroeg :)

"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan denk ik wel 12 oktober - maar onder voorbehoud van wife aggro uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:22

_Apache_

For life.

Verwijderd schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 09:15:
ik kan denk ik wel 12 oktober - maar onder voorbehoud van wife aggro uiteraard.
Eerst standing grinden, daarna conversation starten. :+

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Apache_ schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 09:18:
[...]

Eerst standing grinden, daarna conversation starten. :+
Ik ga van de week mijn eerste level 1 missie afronden dan, ik krijg extra punten als ik een bos bloemen voor vrijdag 18:00 aflever :P

Level 2 volgende zal worden een heel weekend geen eve 8)7

Voor de rest zal ik m'n triage carrier maar deployen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Pfft, een bevriend corpje waarvan de CEO vooral PvE ervaring heeft en verder alleen newbies recruit die hij helpt met gratis schepen, advies, enz en na een maand doorstuurt naar andere corps is nu gewardecced door een paar highsec griefers... Zo flauw :P

Maargoed, ons PVP corpje gaat ze assisten in de war, maar eens kijken hoe ver we komen daarmee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Noxious schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 09:42:
Pfft, een bevriend corpje waarvan de CEO vooral PvE ervaring heeft en verder alleen newbies recruit die hij helpt met gratis schepen, advies, enz en na een maand doorstuurt naar andere corps is nu gewardecced door een paar highsec griefers... Zo flauw :P

Maargoed, ons PVP corpje gaat ze assisten in de war, maar eens kijken hoe ver we komen daarmee :)
Niets flauws aan, als je noobs schepen gaat geven terwijl ze niets zelf kunnen/snappen ben je een lekker sappig target :) Laat ze dan ook maar leren hoe ze moeten vliegen terwijl ze wardecked zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -GSF-JohnDoe

-GSF-JohnDoe

[insert tile here]

AtomicWing schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 08:07:
[...]

Wordt nog een flinke uitdaging dan. Ik ben benieuwd of je het redt met een standaard kroeg :)
Ja het wordt nog even goed zoeken naar een bar die groot genoeg is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
En ik heb het net ook even naar m'n hele alliance gestuurt :P
douweegbertje schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 09:50:
[...]

Niets flauws aan, als je noobs schepen gaat geven terwijl ze niets zelf kunnen/snappen ben je een lekker sappig target :) Laat ze dan ook maar leren hoe ze moeten vliegen terwijl ze wardecked zijn.
Oh dat ben ik met je eens, maar als griefers een corp met 6 members, waarvan 5 minder dan 14 dagen oud gaan targetten vind ik persoonlijk wel wat flauw :P
De CEO er van heeft wel enige PVP ervaring, maar vooral als logi in nullsec fleets. Maargoed, wij gaan 'm helpen :)

[ Voor 83% gewijzigd door Noxious op 13-08-2013 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Ja en dan escaleert het wellicht.. Een paar dagen safe vliegen en geen gekke dingen doen, en je wardeck is zo weg hoor. Ga je juist het gevecht aan, dan kun je soms je eigen wardeck 'fuelen' voor je tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Maar wij houden wel van leuke fights en het is voor de nieuwe members mooie training ;)

We stoppen ze in t1 logi's en blackbirds :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

douweegbertje schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 09:50:
[...]

je leert iemand eerst te staan voordat je hem leert te lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noxious schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 10:22:
Maar wij houden wel van leuke fights en het is voor de nieuwe members mooie training ;)

We stoppen ze in t1 logi's en blackbirds :)
tip celestis is een mooi schip hiervoor weinig skills nodig en erg effectief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hah, weet nog dat onze trainingscorp gewardecced werd. Ideale voorbereiding voor nulsec. En de wardeccer had opeens meerdere wardecs van andere trainingscorps van de nulsec alliance en werd zelf opgejaagd :P

Was ook snel weer afgelopen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Verwijderd schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 11:24:
[...]

tip celestis is een mooi schip hiervoor weinig skills nodig en erg effectief
Ohh nice, sowieso zijn t1 cruisers nu echt vetjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Verwijderd schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 11:18:
[...]

je leert iemand eerst te staan voordat je hem leert te lopen
Iemand laten staan met bijv een BS/BC?
Wij (ENL-A) doen het met thrashers en rifters, zo leer je 'staan/lopen'..
Iemand een schip geven die in feite 'buiten zijn bereik' ligt en die vervolgens geen wardeck aan kunnen?..

IMO het geen wat een noob het meeste stuk kan maken / het spel uiteindelijk verpest voor zo'n iemand is om hem ships te geven van 50-200m, of gewoon dingen 'geven' in het algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:06
Met puur pvp kan je zonder te griefen vrij weinig isk verdienen als beginner. Eerste stapjes in eve zijn dan ook meer gericht op het kunnen verdienen van de isk om je eigen pvp-scheepjes te kopen. Dat is dan op pve gericht. Om dan te zeggen dat het 'geven' van scheepjes en advies aan echte beginners het spel verpest... En die beginners zijn met een frig of cruiser nog steeds vrij weerloos. En zeker als er 3-5 frigs op hun dak vallen terwijl ze met moeite een l2 doen. PvE is dus een week lang niet realistisch meer: Dat verpest een spel als pvp een slechte optie is (ongeorganiseerd/verspreid ed).

Daarnaast is niet iedereen in eve bezig met hisec ganken. Niet iedereen kiest ervoor voornamelijk voor de pvp te gaan en verder afhankelijk te blijven van suikeroompjes. Sommige mensen vinden het juist leuk pvpscheepjes te bouwen en te verkopen. Ieder zijn spel.

Al met al vind ik griefers en gankers vrij flauw. Da's mijn opinie. Dus ben ik het al snel eens met iemand die griefers flauw vindt, en vervolgens het gevecht aangaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
*O* Happy birthday FinFleet *O*

https://wiki.eveonline.co...leet_(Player_corporation)

10 jaar :)

edit: als m'n reactor zegt "Online - Starting Up" ... werkt ie dan?

[ Voor 23% gewijzigd door De_Bastaard op 14-08-2013 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:42
De mijne zegt meestal dat ie empty is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
De_Bastaard schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 08:58:
*O* Happy birthday FinFleet *O*

https://wiki.eveonline.co...leet_(Player_corporation)

10 jaar :)

edit: als m'n reactor zegt "Online - Starting Up" ... werkt ie dan?
Jep, opstarten duurt 1 uur.
Als 'ie leeg is zegt 'ie dat ook weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramT
  • Laatst online: 18-09 16:28

BramT

Rule #1

*diepe adem*
Aaaaargh. Wat een fracking laffe ruggengraatloze leeglopers zitten er in dit spel zeg... :( Jongens jongens, wat een prestatie iedere keer weer hoor. Mijn god waren halen ze de skills vandaan zeg. :O Ik ben echt diep onder de indruk. Zo compleet nutteloos... of gebruiken ze die killmails als fapvoer ofzo.... 8)7

/rant

Zo, die is er uit...

Ja ik moet ook niet met een navytron solo gaan zitten PVE'en in low-sec... ;w

You are the all-dancing, all-singing crap of the world - Jack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:02
BramT schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 20:38:

:) En je had ook nog local zelfs >:)

flickr iRacing Profiel

Verwijderd

BramT schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 20:38:
*diepe adem*
Aaaaargh. Wat een fracking laffe ruggengraatloze leeglopers zitten er in dit spel zeg... :( Jongens jongens, wat een prestatie iedere keer weer hoor. Mijn god waren halen ze de skills vandaan zeg. :O Ik ben echt diep onder de indruk. Zo compleet nutteloos... of gebruiken ze die killmails als fapvoer ofzo.... 8)7

/rant

Zo, die is er uit...

ehh ok link killmail?

Verwijderd

BramT schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 18:05:
Probeer bendebeukers eens ze hebben tegenwoordig zowel een 0-sec als een high sec variant en indien je wordt aangenomen bereid je vast voor op de fishstick vraag 8)

Remi Ravncorax is daar de contact persoon

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2013 09:16 . Reden: contactpersoon ]

• Noxious
Ik speel nowadays alleen nog maar voor de fun :+ maar dan wel 99% PVP :P

• Peekster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-06 07:48
Verwijderd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 09:14:
[...]

Probeer bendebeukers eens ze hebben tegenwoordig zowel een 0-sec als een high sec variant en indien je wordt aangenomen bereid je vast voor op de fishstick vraag 8)

Ligt het aan mij of ligt jullie ts al een week plat? Kan niet meer connecten :P

Verwijderd

Peekster schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 09:23:
[...]

Ligt het aan mij of ligt jullie ts al een week plat? Kan niet meer connecten :P
Die ligt niet plat alleen niet te connecten via DNS wel via het ip-adres. Vraag vanavond maar in game, dat zijn teveel cijfers om standaard te onthouden.

• Peekster
Mijn account is momenteel niet actief en dat blijft nog wel even zo. Ook als ik naar het ip adres connect lukt het me niet. Ik stuur je vanavond wel even een DM ;)

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Ik kom er gewoon op.

• ed-oorklep
Ik vond gisteren nog wat overblijfselen van mijn tijd in RvB dus ik dacht, laat ik eens effe lekker low sec in gaan en deze maller verliezen.

Succes: http://kb.walltreipers.com/index.php/kill_detail/27232/

:) Check die fit ook 8)7 Ik begrijp niet zo goed hoe ik hier ooit bij gekomen ben lol.

Had trouwens de Procurer bijna down toen de Loki er nog bij kwam ;)
Dus een van deze dagen ronde 2 en nog maar wat meer scheepjes verliezen 8) Heb nog een stuk of 10 (net zo shit fit) Omens liggen dus die moeten er ook eerst aan geloven.

flickr iRacing Profiel

• Noxious
Op zich niet zo'n hele gekke fit, maar je hebt totaal geen tank :P Misschien leuk om miners mee aan te vallen in belts :+

Let er op dat Procurers heel vaak bait zijn, ze hebben een hoge EHP en genoeg power voor een paar points in de mids ;).

• ed-oorklep
nope, all gank no tank, geen rigs en n weapon upgrade voor projectiles....
Maar goed, belangrijkste is 1e echte solo pvp ervaring (rest was veelal small gang/volg fc orders op in 0.0 fleets) en meteen wat geleerd dus snel er weer op uit met deze toon :-).

flickr iRacing Profiel

• Noxious
Ah ja solo PVP is erg verslavend :) projectile weapon upgrade had ik overheen gekeken.
Als je het interessant vind heb ik eventueel nog wel een leuke solo pvp Incursus fit (<10m ISK) die, zeker als je Factional Warfare sites (novice / small) in gaat een erg leuke PVP ervaring kan geven.

Mijn win/loss ratio is ongeveer 2:1 met die fitting. Wel een vrij intensieve fit om te gebruiken want je hebt dual armor reps, propulsion, scram, 1 drone en een cap booster + wapens die shortranged zijn. Je grootste vijanden zijn schepen als de Condor en soortgelijk, die moet je direct pakken als je in de buurt kan komen want op afstand kunnen ze je kiten met hun propulsion aan en slopen ze je gewoon vanwege hun enorme range (missiles).

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:22

_Apache_

For life.

ed-oorklep schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 10:28:
Ik vond gisteren nog wat overblijfselen van mijn tijd in RvB dus ik dacht, laat ik eens effe lekker low sec in gaan en deze maller verliezen.

Succes: http://kb.walltreipers.com/index.php/kill_detail/27232/

:) Check die fit ook 8)7 Ik begrijp niet zo goed hoe ik hier ooit bij gekomen ben lol.

Had trouwens de Procurer bijna down toen de Loki er nog bij kwam ;)
Dus een van deze dagen ronde 2 en nog maar wat meer scheepjes verliezen 8) Heb nog een stuk of 10 (net zo shit fit) Omens liggen dus die moeten er ook eerst aan geloven.
Beetje hetzelfde als 3 bombs op een tier 3 gooit met vergelijkbare fit :+

http://sound.mindflood.or...ll_detail&kll_id=19036181

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

• Binno
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-09 22:25

Binno

. .. ... ....

Verwijderd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 09:14:
[...]

haha de visstick vraag is wel belangrijk. je hele toekomst hangt ervan af. Ben volgens mij de enige die hem niet gedaan heeft (was op TS toen iemand anders em kreeg).

"Reality is just an illusion, caused by lack of alcohol"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binno schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 23:46:
haha de visstick vraag is wel belangrijk. je hele toekomst hangt ervan af. Ben volgens mij de enige die hem niet gedaan heeft (was op TS toen iemand anders em kreeg).
ok wat is de vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Alvast even een tip: Remi vind het niet tof als je hem tegen spreekt en al helemaal niet als het ook nog klopt wat jij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valt wel mee en dat is het 0.0 deel je kan ook in het highsec deel terecht komen genaamd green fishstick high volgens mij en daar is rensoldier de ceo. Zal je wel beginnen schat ik in.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2013 08:33 . Reden: typo's aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Lol iemand die geen tegenspraak duldt, klinkt als een CEO op een powertrip.

Ik ben de CEO, respect mah authoritah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
dudee schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 07:19:
Alvast even een tip: Remi vind het niet tof als je hem tegen spreekt en al helemaal niet als het ook nog klopt wat jij zegt.
_O-

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster
Verwijderd schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 08:32:
Valt wel mee en dat is het 0.0 deel je kan ook in het highsec deel terecht komen genaamd green fishstick high volgens mij en daar is rensoldier de ceo. Zal je wel beginnen schat ik in.
War: Dit was een gevalletje "Geintje natuurlijk!" :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:01
Week 2 Eve voor wie het interesseert :):
Zo, mijn derde poging tot Vexar vliegen loopt een stuk beter, maar heb dan ook wat meer tech nu inclusief sterkere drones. (wil alleen nog Drones V wat nog even duurt). L2 security's in high sec lopen nu aardig. De meesten kan je letterlijk drone-boaten zonder dat je meer dan een kwart of de helft van je schild ziet verdwijnen (en ik ben armor tanked). Enkel mission of mercy die me de eerdere cruisers heeft gekost heb ik nog niet in de nieuwe setup geprobeerd.
In mijn backup Algos ga ik eens low-sec L2's verkennen, voor de hopelijk betere reward, en ik heb wat training tijd opgegeven voor meer exploration skills om daar meer mee te doen.

Tevens heb ik een alt aangezet die wat in mining, business en hauling kan trainen de komende 30 dagen om die opties ook te proberen. (beide toons nog steeds in de 'default' corps, het corp verhaal is ook iets voor later :))

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Lekker bezig Dutchman! :) Als je ooit vragen hebt ingame ben je altijd welkom in 'public redbox' of 'GoldmanCo' chat channels, daarnaast is er ook een GoT-channel (ik weet alleen de naam even niet uit m'n hoofd maar staat vast in de OP).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutchman! schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 16:22:
Week 2 Eve voor wie het interesseert :):
Zo, mijn derde poging tot Vexar vliegen loopt een stuk beter, maar heb dan ook wat meer tech nu inclusief sterkere drones. (wil alleen nog Drones V wat nog even duurt). L2 security's in high sec lopen nu aardig. De meesten kan je letterlijk drone-boaten zonder dat je meer dan een kwart of de helft van je schild ziet verdwijnen (en ik ben armor tanked). Enkel mission of mercy die me de eerdere cruisers heeft gekost heb ik nog niet in de nieuwe setup geprobeerd.
In mijn backup Algos ga ik eens low-sec L2's verkennen, voor de hopelijk betere reward, en ik heb wat training tijd opgegeven voor meer exploration skills om daar meer mee te doen.

Tevens heb ik een alt aangezet die wat in mining, business en hauling kan trainen de komende 30 dagen om die opties ook te proberen. (beide toons nog steeds in de 'default' corps, het corp verhaal is ook iets voor later :))
Voor een vexor is drones op V en ook drone interfacing (skill met 20% meer damage per level ) en scout drones op V een must en wel in de volgorde drones, scout drones en drone interfacing met name die laatste skill kost tijd maar aangezien je blijkbaar gallente vliegt die heel veel drone bootjes heeft erg belangrijk. Scheelt je daarna voor de myrmidion en de dominix. Nu is 2 EVE weken kort maar alles wat je drones meer aan damage doen gaat je helpen te overleven.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2013 16:37 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Ik ben lekker incursions aan het doen met mijn Hyperion, vanochtend al lekker 90mil verdiend en gisteren ook wat. Dus de hyperion is er al bijna uit, zodra ik mijn geld weer terug heb dan ga ik wat betere mods proberen te blinken (en ja dat is 1x)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Noxious schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 16:35:
[...] daarnaast is er ook een GoT-channel (ik weet alleen de naam even niet uit m'n hoofd maar staat vast in de OP).
gathering.tweakers.net

yeah, really

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Cardinal schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 18:22:
[...]

gathering.tweakers.net

yeah, really
Ja dat dacht ik dus ook, maar ik twijfelde nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noxious schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 18:31:
Ja dat dacht ik dus ook, maar ik twijfelde nog :P
leeft dat kanaal nog? ps je hebt PM :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuk verhaal...
na 10 dagen uitgevonden dat we een spy hadden... een van de nieuwe recruits heeft dit gedaan om ons WH te seeden met caps toen wij lagen te slapen. nu dus alle towers gereinforced op dit moment hebben hun alle azen in handen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSec
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-07 13:38

TheSec

Waarom ?

@ Legolas,

Overleeft of alles verloren ?

Niet schieten is altijd mis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheSec schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 15:45:
@ Legolas,

Overleeft of alles verloren ?
alles pleite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
Damn, succes met de recovery dan :/

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ed-oorklep schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 20:42:
[...]

Damn, succes met de recovery dan :/
heb al 6 mil isk en een retriever *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSec

TheSec

Waarom ?

Verwijderd schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 20:49:
[...]

Gratz ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Noxious schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 11:14:
Ah ja solo PVP is erg verslavend :) projectile weapon upgrade had ik overheen gekeken.
Als je het interessant vind heb ik eventueel nog wel een leuke solo pvp Incursus fit (<10m ISK) die, zeker als je Factional Warfare sites (novice / small) in gaat een erg leuke PVP ervaring kan geven.

Mijn win/loss ratio is ongeveer 2:1 met die fitting. Wel een vrij intensieve fit om te gebruiken want je hebt dual armor reps, propulsion, scram, 1 drone en een cap booster + wapens die shortranged zijn. Je grootste vijanden zijn schepen als de Condor en soortgelijk, die moet je direct pakken als je in de buurt kan komen want op afstand kunnen ze je kiten met hun propulsion aan en slopen ze je gewoon vanwege hun enorme range (missiles).
Mag ik 'm ook weten? :P

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
[...]

Heuh, zat al jullie isk in de corp wallet en alle assets in het WH? :?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
[...]

Goed bezig :9~

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naluh! schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 21:12:
[...]

Heuh, zat al jullie isk in de corp wallet en alle assets in het WH? :?
nou ik had niet vreselijk veel maar wat ik had zat in WH ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 22:21:
[...]

nou ik had niet vreselijk veel maar wat ik had zat in WH ja
Succes iig :P

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-03-2024
Dat is wel flink ruk..

Het lukt je alleen nog niet helemaal om mij te overtuigen dat WH's echt de way to go zijn als je zomaar op zoek bent naar een willekeurige groep die je kan joinen. Misschien lukt het de 3e keer? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Esiq schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 22:58:
Dat is wel flink ruk..

Het lukt je alleen nog niet helemaal om mij te overtuigen dat WH's echt de way to go zijn als je zomaar op zoek bent naar een willekeurige groep die je kan joinen. Misschien lukt het de 3e keer? ;)
je bedoeld natuurlijk misschien lukt het de 4e keer :/ anyway tja mn WH carriere heeft niet echt veel vruchten afgeworpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

corp wil nu FW doen en kweenie of ik dat wel wil en we mogen in een blue C2 WH verblijven maar zie dat niet zo zitten maar ben het hoppen ook wel zat. gatver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

tijd voor een Tweakers corp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
ja, want alle mensen in een tweakers corp zijn te vertrouwen oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Cardinal schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 00:14:
ja, want alle mensen in een tweakers corp zijn te vertrouwen oOo
ja want ik zei ook echt "kom we maken een tweakers corp want iedereen hier is te vertrouwen". :w :')

Ging meer over het feite dat meerdere hier twijfels hadden bij hun huidige corp. Volgens mij wilde er ook iemand hier een eigen corp beginnen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peekster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSec

TheSec

Waarom ?

Is er wel genoeg animo voor ene TweakCorp dan ?

Tevens vink dat we dan op ze minsten een Null systeem moeten claimen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Ik heb op het moment geen fuck te doen in EVE en corp management is wat ik tof vind om te doen, maar het probleem met een Tweakers corp lijkt mij dat er teveel mensen zijn die teveel verschillende dingen willen doen ;)

http://zkillboard.com/detail/32140344/ there you go, en een t2 drone er in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheSec schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 08:40:
Is er wel genoeg animo voor ene TweakCorp dan ?

Tevens vink dat we dan op ze minsten een Null systeem moeten claimen :P
die we als we geluk hebben 5 minuten mogen houden danwel kunnen roepen dat we SOV hebben.

tevens zie ik tweakers corp niet zitten. ik ga FW maar even proberen en bedenken wat ik wil :/ heb aantal opties:
1. terug naar 0
2. terug naar WH
3. FW blijven doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:59

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 10:33:
[...]

die we als we geluk hebben 5 minuten mogen houden danwel kunnen roepen dat we SOV hebben.

tevens zie ik tweakers corp niet zitten. ik ga FW maar even proberen en bedenken wat ik wil :/ heb aantal opties:
1. terug naar 0
2. terug naar WH
3. FW blijven doen
Of een leuke pvp corp joinen als je dat wat lijkt en onder tussen met een alt FW doen.
Ik ga binnen kort mijn alt in een FW corp gooien die lekker een beacon orbiten en dan met mijn pvp main in een cloacky whatever op de gate zitten en alles wat naar binnen komt afslachten! :D

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Noxious schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 09:39:
Ik heb op het moment geen fuck te doen in EVE en corp management is wat ik tof vind om te doen, maar het probleem met een Tweakers corp lijkt mij dat er teveel mensen zijn die teveel verschillende dingen willen doen ;)
Hoe zit het dan met Jovian? Of is dat op Neko Neko Honpo na dood?
(ow en wat is er met de naam gebeurd? eve corp 123whatever)

[ Voor 7% gewijzigd door Cardinal op 19-08-2013 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shunt schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 11:33:
[...]

Of een leuke pvp corp joinen als je dat wat lijkt en onder tussen met een alt FW doen.
Ik ga binnen kort mijn alt in een FW corp gooien die lekker een beacon orbiten en dan met mijn pvp main in een cloacky whatever op de gate zitten en alles wat naar binnen komt afslachten! :D
in FW wordt veel PVP gedaan dus dat gaan we combineren, ga het proberen en zie dan wel of het wat is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Cardinal schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 11:35:
[...]

Hoe zit het dan met Jovian? Of is dat op Neko Neko Honpo na dood?
(ow en wat is er met de naam gebeurd? eve corp 123whatever)
Oh daar heb ik 'n alt als alliance executor op het moment.

Er zit nog wel wat leven in (we hebben naast de Cat Cat HQ ook nog 4 wormhole corps) maar ik zit atm in een 2 man corpje wat solo PVP te doen in lowsec/nullsec en iemand aan het helpen met een wardec.

De naam is door CCP gejat, ze waren het er niet mee eens. Gek genoeg bestaat er wel een Jovian Enterprises die wel goedgekeurd is en zelfs netjes een alliance logo heeft gekregen (ze pakten ons de naam af bij de aanvraag van een alliance logo).

Qua nieuwe naam zijn er heel veel ideetjes, maar nog geen goede gekozen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 10:36

Elp

Noxious schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 09:39:
Tweakers corp lijkt mij wel leuk, maar het ligt er inderdaad aan wat die corp dan precies gaat doen in EVE. Small gang 0.0 pvp, dan ben ik wel geïnteresseerd. (Met name stealthbombers/recon/black ops :P)
Pagina: 1 ... 38 ... 116 Laatste