Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19:58

madpilot0

I ain't mad

:< Jammer dat ik nu in KST zit (Korean standard time). Die battle is over ~6-7 uur en dat is rond 3-4 uur snachts hehe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 12:42
Verwijderd schreef op zondag 28 juli 2013 @ 13:29:
wow 6VDT staat op het spel nu? :o final timer?
Shield timer van het station, heb geen idee of dat final is? Timerboard van Fountain is sowieso triest hoor maar daar is momenteel weinig aan te doen helaas...

Zoals vannacht het weer hier in Arnhem was zal het straks wel in 6vdt zijn, of erger :+

[ Voor 4% gewijzigd door sPENKMAN op 28-07-2013 13:45 ]

Eve char: Warock <TEST>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sPENKMAN schreef op zondag 28 juli 2013 @ 13:41:
[...]

Shield timer van het station, heb geen idee of dat final is? Timerboard van Fountain is sowieso triest hoor maar daar is momenteel weinig aan te doen helaas...

Zoals vannacht het weer hier in Arnhem was zal het straks wel in 6vdt zijn, of erger :+
haha ik woon in apeldoorn gok dat we hetzelfde weer hadden, dat voorspelt weinig goeds voor TEST

hoop dat PL en N3 gaat helpen want dit is wel een heel belangrijk gevecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
Het zal wel een flinke stempel gaan zetten op de hele war inderdaad. Nou ligt heel (of praktisch heel) Fountain al wel in de timers als ik het zo inschat, al zouden we 6v redden dan hebben we nog altijd een heleboel verloren.

Het zou erg leuk zijn als de SOLAR stampede onze kant uit kan komen om Fountain terug te blappen in onze (of allied) handen maar aangezien het allemaal toch wel erg stil blijft heb ik hier een hard hoofd in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja het grote probleem is dat TEST enorm afhankelijk is van N3, NCdot en PL om hun space te houden en grote fights te winnen. dat is altijd vervelend en nog beroerder sinds de hele R.O.Q.U.E. toestand.

ik ben blij dat R.O.Q.U.E. nu gecrushed wordt hadden ze maar niet naar de CFC`s pijpen moeten dansen. maar het is wel een perfecte afleiding zodat CFC fountain kan overnemen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
Verwijderd schreef op zondag 28 juli 2013 @ 14:13:
tja het grote probleem is dat TEST enorm afhankelijk is van N3, NCdot en PL om hun space te houden en grote fights te winnen. dat is altijd vervelend en nog beroerder sinds de hele R.O.Q.U.E. toestand.

ik ben blij dat R.O.Q.U.E. nu gecrushed wordt hadden ze maar niet naar de CFC`s pijpen moeten dansen. maar het is wel een perfecte afleiding zodat CFC fountain kan overnemen,
Tja zat Test nou maar in een grote coalition opgemaakt uit veel alliances in de buurt van hun.
Dan hadden ze niet de hulp nodig van de N3....

Was er maar zo een coalition...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Daisai schreef op zondag 28 juli 2013 @ 12:44:
[...]

Pizza heeft niks, het enige wat ze kunnen doen is een paar simpele roams door null sec heen brengen en awoxen in grote alliances.
Je hebt gewoon veel members nodig om sov space te kunnen houden of je moons te behouden, dat kan pizza gewoon niet.
En als je alleen maar kan awoxen om je killboard er goed uit te laten zien dan ben je niet echt een goede speler.
Oh uiteraard, ik ontken ook niet dat je veel members nodig hebt om sov te houden, maar in small gang zijn ze echt niet slecht. Individueel gezien zullen ze gemiddeld een stuk beter zijn dan de gemiddelde member van grote alliances, dat bedoelde ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daisai schreef op zondag 28 juli 2013 @ 17:32:
Tja zat Test nou maar in een grote coalition opgemaakt uit veel alliances in de buurt van hun.
Dan hadden ze niet de hulp nodig van de N3....

Was er maar zo een coalition...
HBC alleen zou niet genoeg zijn maar zou zeker goeie waarde toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Niet online
Ziek, hoogste Karan local: 1700. 4-E: 2100. Hophib (N3) zat op 400. Ben heel erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
Dit is echt leip..... alleen de fleets joinen, op de comms inloggen, undocken en warpen is al een hele uitdaging...

Stream: http://www.twitch.tv/mad_ani

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Niet online
http://i.imgur.com/5XcN5ME.jpg

7 Baltec fleets, 1 AHAC fleet en 1 FuckYouFleet. Dit gaat nog veel erger worden dan 1-SMEB haha, maar het schijnt dat de Jita Supernode naar 6VDT verschoven is, dus hopelijk overleeft de server het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
hmm volgens mij ken ik 0.0 niet terug na vakantie en ben nog maar in mn 1e week van d 3.5 :)

hopelijk knalt alles doo elkaar en vergeten ze de nieuwe russen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Niet online
bangkirai schreef op zondag 28 juli 2013 @ 21:15:
hmm volgens mij ken ik 0.0 niet terug na vakantie en ben nog maar in mn 1e week van d 3.5 :)

hopelijk knalt alles doo elkaar en vergeten ze de nieuwe russen niet.
Mooi screenshotje om te bekijken op je vakantie: http://i.imgur.com/ukwJkYT.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
Local count in 6VDT-H 4070 O+

[ Voor 20% gewijzigd door sPENKMAN op 28-07-2013 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 05:50

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Zal morgen even wat vids uploaden, heb al een groot deel gerecord :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:55
Is eigenlijk toch heel kut; in 10% TIDI vechten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

10% haha, het is gewoon godverdomme 0.001%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CutePuppy schreef op zondag 28 juli 2013 @ 22:11:
Is eigenlijk toch heel kut; in 10% TIDI vechten?
laat ik het zo stellen ben blij dat ik weg ben uit 0.0 heb mijn share of TiDi wel gehad :) WH space FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2Zqne1r.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Tering dat ziet er goed uit! Wie heeft er gewonnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
Dat was van tevoren wel bekend; CFC. TEST is er enkel heen gegaan om in ieder geval een gepast afscheid van 6VDT-H te nemen.

Ik kan zeggen dat ik erbij was maar god wat was dat zaad zeg. Door TiDi 2 uur bezig geweest met het vormen van fleets in Karan om vervolgens een uur over de bridge + warp naar station te doen.

In al die tijd (20:00 - 23:30) heeft mijn fleet (250 prophecy's) zoveel kills gemaakt dat je ze op 1 hand kan tellen lol (althans mijn killboard bevat 2 kills).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 12:59

Shunt

Boe

En wij vroegen ons af waarom ons ass end of nowhere lowsec system af en toe TiDi had. Maar ja WOHOO gisteren eventjes nulli ge dunked!

Heb heel dat ficht met een vrij snel kloppend hart in mijn rattlesnake zat. Drones uit primary / assign energy transfer in de gaten houden range in de gaten houden. drones in close range drones uit. energy transfer uit even cap boosten en weer aan. Drones in uit in uit. Onze logi had het nog wat zwaarder natuurlijk maar die gast was een held. Ongelofelijk hoe dat hij het voor elkaar kreeg om alles zo strak te houden. Constant cap in de gaten houden range en als maar pre reppen zodra er maar een TP op een van de frigs kwam.

Maarja we zijn er door op naar het volgende weekend. Moet zeggen het heeft zo een voordeel dat je over 2 pilots alle ships kan vliegen die maar nuttig zijn voor AT's hehe.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:46
:W TEST ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

dudee schreef op maandag 29 juli 2013 @ 07:26:
Tering dat ziet er goed uit! Wie heeft er gewonnen?
TEST had heel misschien iets ervan kunnen maken als ze meteen na downtime die dag het systeem vol hadden gestopt, nu hebben ze CFC ongestoord het systeem uren van tevoren al gegeven.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Niet online
IJzerlijm schreef op maandag 29 juli 2013 @ 09:53:
[...]

TEST had heel misschien iets ervan kunnen maken als ze meteen na downtime die dag het systeem vol hadden gestopt, nu hebben ze CFC ongestoord het systeem uren van tevoren al gegeven.
Had nog niet geholpen. CFC had alle towers weggeschoten van TEST en vrienden en hun eigen towers neergezet. Oftewel: je moest naar safespots om veilig te zijn, totdat je geprobed zou worden, wat niet lang zal duren als er een 200+ man fleet op één plek zit.

Ze hebben de voorbereiding compleet verneukt, en dat voelden ze afgelopen avond/nacht.

[ Voor 5% gewijzigd door Seditiar op 29-07-2013 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Volgens mij was er in eerste instantie niet eens veel animo om uberhaubt er iets aan te doen. Uiteindelijk is er volgens mij nog last minute een beetje wat besloten onder het mom 'we gaan wat PvP doen, we gaan verliezen maar dan met wat eer'.. wat dus ongeveer in dit resulteerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en ik zit lekker in mn WH :) hoe staat het in CE trouwens? R.O.Q.U.E. wordt nog steeds gecrushed door PL en NCdot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
douweegbertje schreef op maandag 29 juli 2013 @ 12:17:
Volgens mij was er in eerste instantie niet eens veel animo om uberhaubt er iets aan te doen. Uiteindelijk is er volgens mij nog last minute een beetje wat besloten onder het mom 'we gaan wat PvP doen, we gaan verliezen maar dan met wat eer'.. wat dus ongeveer in dit resulteerde.
Dat kan ik wel ontkrachten, dit was een aantal dagen van tevoren al geplanned. Het mom en PvP gedeelte klopt wel aardig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyalMess
  • Laatst online: 18-09 17:18
Mooie filmpjes als je even doorklikt in dat artikeltje :P

Dit soort links zijn op Tweakers.net niet toegestaan.

[ Voor 62% gewijzigd door Sn0wblind op 29-07-2013 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De volgende keer aub in een topicreport om topic ontsporingen te voorkomen.

[ Voor 111% gewijzigd door Sn0wblind op 29-07-2013 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok kan mn post niet meer wijzigen :S maar niet eens aan topic report gedacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Vanmorgen/Vannacht weer een CFC titan de pos uit gepushed, geen idee of het nou bait was of niet maar binnen korte tijd (nadat NC. de dreads injumpte) had de cfc ~30 titans er hangen. De eerste titan is met 70% armor de posshields binnengevlogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Niet online
madpilot0 schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 06:18:
Vanmorgen/Vannacht weer een CFC titan de pos uit gepushed, geen idee of het nou bait was of niet maar binnen korte tijd (nadat NC. de dreads injumpte) had de cfc ~30 titans er hangen. De eerste titan is met 70% armor de posshields binnengevlogen.
Yeap, was met m'n main net bezig om towers te droppen. Dus bij gebrek aan beter maar met m'n cyno alt gewhored op een paar Dreadnought kills. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seditiar schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 12:00:
Yeap, was met m'n main net bezig om towers te droppen. Dus bij gebrek aan beter maar met m'n cyno alt gewhored op een paar Dreadnought kills. :+
blijkbaar was het wel bait dus...

anyway ben blij dat ik daavanaf ben killmail whoren :/ ik snap wel dat je het doet hoor ik deed het ook in 0.0 maar als je erover nadenkt is het best wel lame dat dat nodig is en dat veel mensen schepen refitten met sebo`s zodat ze altijd op mail komen en sommigen gebruiken zelfs smartbombs en splitten guns in 8 stacks.
niet alleen is het dom maar feitelijk maak je het makkelijker voor hostile logi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 12:23:
[...]

blijkbaar was het wel bait dus...

anyway ben blij dat ik daavanaf ben killmail whoren :/ ik snap wel dat je het doet hoor ik deed het ook in 0.0 maar als je erover nadenkt is het best wel lame dat dat nodig is en dat veel mensen schepen refitten met sebo`s zodat ze altijd op mail komen en sommigen gebruiken zelfs smartbombs en splitten guns in 8 stacks.
niet alleen is het dom maar feitelijk maak je het makkelijker voor hostile logi
Oh ik ben geen killmail whore hoor, maar vond het wel grappig om met een cyno alt 3 dread kills te hebben, en voor de rest geen kills op die pilot. Had stiekem gehoopt op een Titan KM, maar helaas.

Edit: Pizza weer een mooi gevecht gehad:

http://pizza.eve-kill.net...l_related&kll_id=18964267

[ Voor 6% gewijzigd door Seditiar op 30-07-2013 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seditiar schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 15:50:
[...]

Oh ik ben geen killmail whore hoor, maar vond het wel grappig om met een cyno alt 3 dread kills te hebben, en voor de rest geen kills op die pilot. Had stiekem gehoopt op een Titan KM, maar helaas.

Edit: Pizza weer een mooi gevecht gehad:

http://pizza.eve-kill.net...l_related&kll_id=18964267
OMG wat een verschrikkelijk killboard en dan doel ik op de kleuren jezus wat erg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:29

_Apache_

For life.

Verwijderd schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 16:10:
[...]

OMG wat een verschrikkelijk killboard en dan doel ik op de kleuren jezus wat erg
Alleen daarom zou al een corp gesloopt moeten worden.

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 16:10:
[...]

Haha yeap, die kleuren zijn flink beroerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Voor de gene die er om geven: YouTube: TheBroBirds ENL-A at 6VDT-H
Ik zit dus in ENL-A (academy van ENL-I ) en wij waren als eerste on grid @ 6VDT-H. Had even wat dingen gerecord. De eerste minuut is wel leuk imo, de rest is gewoon plain ECM 101921092 x versneld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Niet online
En daar is de volgende slag tegen TEST: http://i.imgur.com/wRxhwi7.png

[ Voor 5% gewijzigd door Seditiar op 31-07-2013 04:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicWing
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-09 16:37
Oef, zware klap. Veel mensen hebben weinig andere keuze dan een JF-service gebruiken en dan gebeurt er zoiets. Vertrouw niemand in EVE, oke, maar soms ontkom je er niet aan. Enige wat je kan doen is geduld hebben en elke keer kleine pakketjes sturen; duurt wat langer en kost meer, maar wel meer zekerheid denk ik.

Ik ben heel benieuwd wat er nu gaat gebeuren; CFC zal zoveel mogelijk moons gaan harvesten in Fountain, er zullen squads in Fountain gaan settelen, maar waar gaat nu de volgende knokpartij plaatsvinden?

"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk dat je redelijk veilig kan stellen dat TEST dood is en het beste zou zijn als ze disbanden en alle corps onder te brengen in N3 ofzo

die JF service heeft veel van mijn spullen vervoerd best wel lullig voor ze want was echt goeie club gasten

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2013 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 00:01

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Damn, das wel heel lullig :(
Hoe ver wil je gaan in het vernietigen van een alliance? Dit is misschien beetje te ver...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach het blijft Eve. Ik speel niet meer, maar stiekum blijf ik het volgen en hopen dat iemand een keer flink de goons naait (no offens voor de goons hier, maar zou imho goed zijn voor de game als de goon hegemonie eens doorbroken wordt).

Toen ik zelf nog speelde zat ik in een pvp corps met een geweldige logistics wing. We joineden een nieuwe alliance die renter werd van de russen in drone space (I know) en een aantal corps in de alliance kreeg een system waarin we sov konden claimen. Binnen een uur nadat we te horen kregen waar in nulsec 'ons' systeem was hingen er towers en een TCU 8 uurtjes wachten en we hadden ons systeem.

Kleine WTF van de andere corpsen toen zij hun TCU op kwamen hangen en ons systeem volledig up and running was met de hangars van de towers vol met schepen en een flinke voorraad munitie en modules :D

Er was altijd een JF beschikbaar in nulsec en bij Highsec zodat we meestel binnen een uur met het eigen corps een vracht in beide richtingen konden verplaatsen. Uiteindelijk zijn we tenonder gegaan, maar de reactie van nieuwe members, waaronder enkele eve veteranen, was altijd hoe geschokt ze waren over onze logistics. Zo efficient hadden ze het nooit gezien en dat voor een pvp corps :D

(Wat ik eigenlijk wil zeggen: zorg voor je eigen logistics en ben niet afhankelijk van andere corpsen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Niet online
TepelStreeltje schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 12:23:
Hoe ver wil je gaan in het vernietigen van een alliance? Dit is misschien beetje te ver...
Voor zover ik weet is dit niet van buiten af geregeld. Dus zal wel gewoon iemand zijn die ontevreden is/was met de situatie en flink wat ISK mee wilde nemen naar een volgende alliance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seditiar schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 13:15:
[...]

Voor zover ik weet is dit niet van buiten af geregeld. Dus zal wel gewoon iemand zijn die ontevreden is/was met de situatie en flink wat ISK mee wilde nemen naar een volgende alliance.
dat bedoel ik ook met dood zoveel mensen gaan ze verlaten hun leadership is al tig keer vervangen. en het is te verwachten dat meer mensen zoiets hebben van doei ik verlaat test en tja als ze dan bij dure spullen kunnen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 00:01

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

True, zo is EVE. Wat die dude zelf ook zegt, nooit iemand vertrouwen.
maar voelt toch wel beetje als kicking a man when he's down...

Tis dat ik de tijd er niet voor (over) heb, anders zou ik es kijken hoe ik goons goed kan infiltreren :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
  • Laatst online: 23:55
Spel maakt het ook wel belachelijk makkelijk om zulke geintjes uit te halen. Hoe realistisch is het dat je alleen maar rollen kan uitdelen waarbij iemand compleet toegang heeft tot alles ipv dat die persoon maar tot een x aantal items toegang heeft en als er meer nodig is dat andere leden van dat niveau (of hoger) het goed moeten keuren?

Als 5 personen "ownership" hebben van een hangar, hoe realistisch is het dat één persoon alles leeg kan halen zonder dat de andere 4 er iets aan kunnen doen?

Ik weet niet of dit soort opties EVE nou "volwassener" maakt als MMORPG of dommer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 14:12:
True, zo is EVE. Wat die dude zelf ook zegt, nooit iemand vertrouwen.
maar voelt toch wel beetje als kicking a man when he's down...

Tis dat ik de tijd er niet voor (over) heb, anders zou ik es kijken hoe ik goons goed kan infiltreren :P
denk dat dat lastig wordt goons hebben alle roles die toegang hebben tot veel isk en assets wel gecovered denk niet dat je daar tussenkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 20:07
Verwijderd schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 14:25:
[...]

denk dat dat lastig wordt goons hebben alle roles die toegang hebben tot veel isk en assets wel gecovered denk niet dat je daar tussenkomt
Natuurlijk kom je er nog tussen, je moet alleen wat meer je best doen ;)

Kijk maar naar het stukje hierboven over TEST. Daar heeft dus iemand in ieder geval een jaar de "niceguy" moeten spelen voordat hij toegang kreeg tot de hangars van TEST, binnen 24 uur daarna was het al gedaan.

Ik zou dat zelf niet kunnen overigens. Veel te veel gedoe, een jaar lang je best doen en dan opeens in de rug steken. Als ik al met dat doel binnen zou komen zou ik waarschijnlijk na een jaar zoveel vrienden gemaakt hebben dat ik het niet meer over mijn hart kan verkrijgen om mijn plan uit te voeren.
Maar goed, in EVE kan dat dus wel en dat maakt het (voor mij) in ieder geval een stuk boeiender allemaal.

[ Voor 27% gewijzigd door Racemol op 31-07-2013 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Niet online
CutePuppy schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 14:20:
Spel maakt het ook wel belachelijk makkelijk om zulke geintjes uit te halen. Hoe realistisch is het dat je alleen maar rollen kan uitdelen waarbij iemand compleet toegang heeft tot alles ipv dat die persoon maar tot een x aantal items toegang heeft en als er meer nodig is dat andere leden van dat niveau (of hoger) het goed moeten keuren?

Als 5 personen "ownership" hebben van een hangar, hoe realistisch is het dat één persoon alles leeg kan halen zonder dat de andere 4 er iets aan kunnen doen?

Ik weet niet of dit soort opties EVE nou "volwassener" maakt als MMORPG of dommer.
Je kan alles redelijk goed dichttimmeren hoor. Alleen TEST deelt roles gewoon veel te snel uit, in plaats van kleine stapjes. Geef iemand gewoon eerst toegang tot supplies van 10-20B, dan steeds een stukje opbouwen zolang je hem vertrouwd.

Maar goed, je kan zeer gemakkelijk infiltreren, maar dat is in het echt toch ook zo? Als jij de sleutel krijgt van een bedrijf om af te sluiten, zou je toch ook de hele boel kunnen jatten? De consequenties zullen wat anders zijn dan in EVE, maar goed. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
In eve kom je ermee weg zonder problemen, laten we eerlijk zijn 130bil is een hoop geld.
Ik zelf zou nooit stelen van mensen waar ik bevriend mee ben maar het zet je wel aan het denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Niet online
dudee schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 16:29:
In eve kom je ermee weg zonder problemen, laten we eerlijk zijn 130bil is een hoop geld.
Ik zelf zou nooit stelen van mensen waar ik bevriend mee ben maar het zet je wel aan het denken.
350B was de schatting. 130B is redelijk wat geld, maarja, wat moet je ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:41
TepelStreeltje schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 12:23:
Hee, het is hun eigen slogan: Stop being poor.
CutePuppy schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 14:20:

Dat is niet het geval. Een corp hanger heeft 7 hangers. Je kan per hanger instellen of mensen toegang hebben, of ze de inhoud kunnen bekijken en of ze spullen mogen nemen. Daarnaast kan je op blueprints een extra beveiliging toepassen door ze te locken, dan kunnen ze niet worden meegenomen, maar wel worden gebruikt. Er zijn voldoende mogelijkheden, maar zoals aangegeven zijn ze te scheutig met het uitdelen van rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

Met 1 bomb op de goede kant van 16 killmails komen. Wat een mooie run! _/-\o_
Eve-kill helaas down om te linken, maar wat was dat gaaf!

De damage berichten midden in het scherm bleven maar gaan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Apache_ schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 09:45:
Met 1 bomb op de goede kant van 16 killmails komen. Wat een mooie run! _/-\o_
Eve-kill helaas down om te linken, maar wat was dat gaaf!

De damage berichten midden in het scherm bleven maar gaan. :+
heb nog nooit in een goeie bomber fleet gezeten lijkt me wel tof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

Verwijderd schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 10:33:
[...]

heb nog nooit in een goeie bomber fleet gezeten lijkt me wel tof
Geloof mij, dat is gaaf! Vooral als domi's een resist hole hebben. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Heeft iemand een leuke fit voor neuts uit een wh te trappen? Ik gebruik nu een drake en doe een poging maar die is uber sloom dus een cov ops kan ik niet bij houden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Apache_ schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 10:55:
Geloof mij, dat is gaaf! Vooral als domi's een resist hole hebben. :+
ik geloof je hoor ;)
dudee schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 10:56:
Heeft iemand een leuke fit voor neuts uit een wh te trappen? Ik gebruik nu een drake en doe een poging maar die is uber sloom dus een cov ops kan ik niet bij houden..
cov ops zal je niet snel vangen daar die erg snel zijn en niet voor combat zijn gemaakt maar scanning dus suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Haha ben door een purifier geganked en die had een scrambler en dat vond m'n drake niet leuk.. De pocket ganken+de ongv 400 dps ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dudee schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 11:01:
Haha ben door een purifier geganked en die had een scrambler en dat vond m'n drake niet leuk.. De pocket ganken+de ongv 400 dps ervan.
mijn suc6 heeft dus niet geholpen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

De domi-bash heb ik niet meegedaan, maar wel een gate blow op 4B @ 18:47.

http://eve-kill.net/?a=co...&crp_id=175575&m=7&y=2013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 17:50
Jeujj en wij gaan naar NC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-03-2024
Met NC. vechten bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Nee, joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Okay dat zag ik niet aankomen, waarom uit 4O1K? Die rollen toch best goed de laatste tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Niet online
Esiq schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 00:24:
[...]

Okay dat zag ik niet aankomen, waarom uit 4O1K? Die rollen toch best goed de laatste tijd?
Sinds Black Legion niet al te lastig meer doet tegen de CFC, stelt 401K vrij weinig voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Seditiar schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 02:36:
[...]

Sinds Black Legion niet al te lastig meer doet tegen de CFC, stelt 401K vrij weinig voor.
Zeg maar gerust blue-ballen :X Als het om tech gaat .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Niet online
De_Bastaard schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 07:53:
[...]

Zeg maar gerust blue-ballen :X Als het om tech gaat .....
Hehe, maar, is dit artikel op TMC een beetje accuraat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Vast wel, maar :TMC: en TL;DR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Niet online
TL;DR: 401K was lui maar wilde toch R64 moons hebben, terwijl BL bijna al het werk deed. BL begon dit zat te raken, en toen ze ook nog hoorden dat 401K naar NC./PL wilden overstappen, vielen ze aan.

401K is slecht, en kon dus BL lang niet aan, en vlucht naar NC..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0ut84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-09 09:56
Iemand hier die ook naar de CCP party gaat bij de Gamescom dit jaar?

http://ccpgamescom2013.eventbrite.com/

Ik heb al een VIP kaartje weten te bemachtigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Seditiar schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 13:39:
[...]

TL;DR: 401K was lui maar wilde toch R64 moons hebben, terwijl BL bijna al het werk deed. BL begon dit zat te raken, en toen ze ook nog hoorden dat 401K naar NC./PL wilden overstappen, vielen ze aan.

Holy shit, CFC indoctrination is strong within you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Lekker in sisi rond spelen, typhoon is best leuk bootje! Doe veel dps als je kijkt hoeveel skills ik ervoor heb, beetje duur in eve jammer genoeg. Nu hopen dat het snel word geupdated zodat ik gallente bs kan uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Seditiar schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 13:39:
[...]

lol, jij bent grappig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Niet online
De_Bastaard schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 21:23:
[...]

Holy shit, CFC indoctrination is strong within you.
Jij bent niet al te snugger? Ik vroeg of het artikel op TMC accuraat was. Jij zei dat je lui was, dus gaf ik een samenvatting van het artikel.
"lol"

[ Voor 19% gewijzigd door Seditiar op 02-08-2013 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Seditiar schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 23:35:
[...]

Jij bent niet al te snugger? Ik vroeg of het artikel op TMC accuraat was. Jij zei dat je lui was, dus gaf ik een samenvatting van het artikel.
TMC is bijna compleet propaganda die er van uitgaat dat mensen te lui zijn om de 20 seconden te nemen hun 'feiten' te checken.

http://eve-kill.net/?a=al...lls&m=07&y=2013&scl_id=37
http://eve-kill.net/?a=al...lls&m=06&y=2013&scl_id=37

Hier zijn de tower kills van 401K waarbij BL zogenaamd al het werk deed. Alles in juli is 100% 401K en in begin juni deed BL inderdaad wat meer dan 401K tot ze de deal met CFC maakten. Nu BL teruggaat naar Venal met de hele CFC op speed-dial heeft 401K geen schijn van kans tegen ze, elke escalatie die ze doen wordt keihard de grond ingestampt door 1000+ CFC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Tenminste iemand die het snapt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

holy fuck net keek ik even op influence map damn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Zo iemand die een beetje weet hoe het verder gaat met TEST en dergelijke?
Ik zit zelf in ENL-A, maar ben toch een beetje benieuwd hoe het nou zit met ENL-I en de alliance. Vooral omdat ik binnenkort kan doorstromen naar ENL-I.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

douweegbertje schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 12:49:
Zo iemand die een beetje weet hoe het verder gaat met TEST en dergelijke?
Ik zit zelf in ENL-A, maar ben toch een beetje benieuwd hoe het nou zit met ENL-I en de alliance. Vooral omdat ik binnenkort kan doorstromen naar ENL-I.
TEST is volgens mij terug getrokken naar delve maar geen idee of ze als alliance wel bestaansrecht hebben. zit zelf in WH nu dus volg het niet zo strak meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:11
Iemand nog interesse in n industrie corp? Met tower 3 jumps vanaf Jita?
Heb er een hele tijd invention en zo gedaan maar ben daar n beetje op uitgekeken dus de corp en alle assets gaat de verkoop in... Eventueel heb ik er ook nog 2 invention/industrie alts bij ;-).

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Ik dacht altijd dat 4O1K best chill en laidback was als alliance en dat er niet zo veel druk op zat om iets te moeten. Hou daar persoonlijk wel van.

DNS gaat ook wel lekker laatste tijd. Komt gelukkig ook wat meer EUTZ bij. Mis veel ops lately omdat ik het niet zo laat kan maken. Gisteren zijn ze nog lekker in provi wezen trollen.

http://www.reddit.com/r/E...on_shield_timer_20130802/
en
http://www.twitch.tv/mad_ani/c/2677127

En we ownen best wat van Curse, imo nog een van de leukste plekken in EVE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Esiq schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 14:49:
Ik dacht altijd dat 4O1K best chill en laidback was als alliance en dat er niet zo veel druk op zat om iets te moeten. Hou daar persoonlijk wel van.

DNS gaat ook wel lekker laatste tijd. Komt gelukkig ook wat meer EUTZ bij. Mis veel ops lately omdat ik het niet zo laat kan maken. Gisteren zijn ze nog lekker in provi wezen trollen.

http://www.reddit.com/r/E...on_shield_timer_20130802/
en
http://www.twitch.tv/mad_ani/c/2677127

En we ownen best wat van Curse, imo nog een van de leukste plekken in EVE.
Dat was ook inderdaad zo, maar doordat BL opeens met CFC samen ging had 401K verder weinig in te brengen. Met zo'n overmacht in Venal heeft het ook weinig zin om je te verzetten of towers te gaan verdedigen.

Komt dan nog eens bij dat FINFL eigenlijk nét op het verkeerde moment de alliance joinde, waardoor diverse members niet helemaal gelukkig waren, vandaar onze move naar een andere alliance.

401K gaat wel 'mee' die kant op, dus we zullen onze vrienden van evol/rkk/shiva zeker nog genoeg zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Niet online
IJzerlijm schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 08:50:
[...]

TMC is bijna compleet propaganda die er van uitgaat dat mensen te lui zijn om de 20 seconden te nemen hun 'feiten' te checken.

http://eve-kill.net/?a=al...lls&m=07&y=2013&scl_id=37
http://eve-kill.net/?a=al...lls&m=06&y=2013&scl_id=37

Hier zijn de tower kills van 401K waarbij BL zogenaamd al het werk deed. Alles in juli is 100% 401K en in begin juni deed BL inderdaad wat meer dan 401K tot ze de deal met CFC maakten. Nu BL teruggaat naar Venal met de hele CFC op speed-dial heeft 401K geen schijn van kans tegen ze, elke escalatie die ze doen wordt keihard de grond ingestampt door 1000+ CFC.
Hm, die hebben nog wel een hoop uitgevoerd dan. Hoe kan je overigens op towers filteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er al iets bekend wanneer odessey 1.1 komt? ik vind de nieuwe ship changes wel cool

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2013 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Seditiar schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 16:24:
[...]

Hm, die hebben nog wel een hoop uitgevoerd dan. Hoe kan je overigens op towers filteren?
401k was op het merendeel van de ops in Venal 50-75% van de members in de BL fleets, Q-C station is door 401k door 2 timers heen geschoten, BL was er alleen voor de final timer als "extra mankracht"

Dat ze meteen daarna een contract met de CFC afsloten vanwege alle gedockte caps was al een teken aan de wand dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

community.eveonline.com/community/alliance-tournament/battlespace-simulator-xi/

Best tof :)

[ Voor 33% gewijzigd door madpilot0 op 04-08-2013 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:41
Verwijderd schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 19:15:
is er al iets bekend wanneer odessey 1.1 komt? ik vind de nieuwe ship changes wel cool
Ik vind het wel cool dat de mindlinks weer in de LP store komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cardinal schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 19:13:
[...]

Ik vind het wel cool dat de mindlinks weer in de LP store komen :)
dat kan me niet zoveel schelen maar ben wel happy met hoe ze commandships en T3s als boosters hebben veranderd nu de rest van T2 lijn nog en dan het vraagstuk hoe met T3s om te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Het is een troll.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh mjah zit in WH kan market niet zien en somer heeft problemen dus kwreenie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Ik zit in null, maar daarom zijn er ook handige sites als www.eve-central.com ed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Esiq schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 00:20:
Ik zit in null, maar daarom zijn er ook handige sites als www.eve-central.com ed. :)
ja maar die kunnen tot een uur achterlopen
Pagina: 1 ... 35 ... 116 Laatste