Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan hebben we straks orca's en rorq's in asteroid clusters :9~ :9~ :9~ :9~

>:) provi here i come >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
Verwijderd schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 10:53:
[...]

het is zo well known dat boosters aangepakt gaan worden. dat niemand zijn portomonee gaat branden aan de aankoop van zo`n char. Zeker lui die chars kopen op de bazaar zijn op de hoogte van ontwikkelingen. Tevens is dit al vrij lang bekend.

de rebalance van command ships en T3s zal vrijwel op het einde zijn van de rebalancing vermoed ik (nou ja T3 is zowiezo laatste) daar commandships zo goed als useless zijn nu daar een T3 het in elk opzicht beter doet, sterker nog zou me niet verbazen als jij commandships helemaal niet getrained hebt.

[...]

geen DCU II fitten zou pas een faal zijn IMHO

[...]

klopt ben benieuwd hoe ze dit gaan aanpakken zonder boosters compleet useless te maken, ik snap dat ongrid boosting OP is enzo maar wat is het alternatief?
Sinds wanneer zijn er dan tech 2 Drone Control Units ?
DCU is niet een Damage Control namelijk.

Maar als jij drone control units op je pvp fit super zet moet je zelf weten ^^ zal je alliance leuk vinden zeker als je dan vervolgens een remote ecm burst vergeet.
TepelStreeltje schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 23:29:
Uhm, zit gewoon T2 DCU op, en als je eenmaal in structure bent, wil je echt wel je briefcase bij je hebben. (hopelijk kan je refitten op een andere (super)carrier in je fleet).
in dit geval gewoon gratis extra resistance op shield/armor/structure. Wss om stacking penalties beetje te dempen (3x eanm...)
Cloak had denk ik geen moer meer uitgemaakt omdat hij toch al locked was ;)
DCU is een drone control unit , niet een damage control.

[ Voor 26% gewijzigd door Daisai op 25-07-2013 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-03-2024
Verwijderd schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 11:17:

Niet op jou gericht maar helaas zijn er mensen die het over OGB hebben altijd dezelfde die deze argumenten aanhalen.

Boohoo mijn orca/rorq is dan waardeloos! Boohoo!

Aan de ene kant zeggen EVE spelers tegen newb's die met 80% van hun assets rondvliegen (1 cruiser) 'dont fly what you cant afford to lose'. Aan de andere kant vliegen veteranen met capital ships die zonder een immense fuckup aan de pilot zijn kant 90% veilig zijn en nooit kapot gaan.

De veterans in dit spel zijn heel heel erg gebrand om hun status quo vast te houden, capital ships/boosters/T3/Titans(!!!) zijn daar allemaal voorbeelden van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Esiq schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 11:53:
[...]

Niet op jou gericht maar helaas zijn er mensen die het over OGB hebben altijd dezelfde die deze argumenten aanhalen.

Boohoo mijn orca/rorq is dan waardeloos! Boohoo!

Aan de ene kant zeggen EVE spelers tegen newb's die met 80% van hun assets rondvliegen (1 cruiser) 'dont fly what you cant afford to lose'. Aan de andere kant vliegen veteranen met capital ships die zonder een immense fuckup aan de pilot zijn kant 90% veilig zijn en nooit kapot gaan.

De veterans in dit spel zijn heel heel erg gebrand om hun status quo vast te houden, capital ships/boosters/T3 zijn daar allemaal voorbeelden van.
Huidige eve mechanics omtrent fleet bonuses zijn gewoon ruk.
Vaak zie je huge mining fleets in een asteroid cluster zitten die immense bonus krijgen van hun rorqual die veilig en al in hun pos zit.
Als ik mijn bonus loki cloak heb ik ook geen bonus voor de rest van mijn fleet, is gewoon niet in balans.

edit: en ja, als die wijzigingen er komen, stop ik mijn alt in een claymore en die is dan on grid :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2013 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Verwijderd schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 11:56:
[...]

Huidige eve mechanics omtrent fleet bonuses zijn gewoon ruk.
Vaak zie je huge mining fleets in een asteroid cluster zitten die immense bonus krijgen van hun rorqual die veilig en al in hun pos zit.
Als ik mijn bonus loki cloak heb ik ook geen bonus voor de rest van mijn fleet, is gewoon niet in balans.

edit: en ja, als die wijzigingen er komen, stop ik mijn alt in een claymore en die is dan on grid :)
Precies, daarom zeg ik dat ze die bonussen maar moeten simplificeren en dan maar pech voor de Orca en Rorq. Alsof er een mining op is in nullsec die NIET docked wanneer er een neutral binnen komt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Esiq schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 12:01:
[...]

Precies, daarom zeg ik dat ze die bonussen maar moeten simplificeren en dan maar pech voor de Orca en Rorq. Alsof er een mining op is in nullsec die NIET docked wanneer er een neutral binnen komt. :+
daar sta je nog versteld van de kijken :D

gisteravond was mijn alt al geruime tijd gerapporteerd in thecitadel, bijna 15 minuten later komt ik aan in SI- en warp naar een paar hubs en zie nog steeds een 30-tal hulks op scan :/

Dus ik warp naar de asteroid cluster en daar zaten ze - heb er helaas maar 4 te pakken kunnen nemen want de rest gingen direct warpen toen er 15 black ops uit het niets verschenen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Haha geweldig, dat verklaart waarom mensen deze broken mechanics nodig hebben om niet al hun shit te verliezen.. :+

Heb je km? Ben wel benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 12:03:
[...]

daar sta je nog versteld van de kijken :D

gisteravond was mijn alt al geruime tijd gerapporteerd in thecitadel, bijna 15 minuten later komt ik aan in SI- en warp naar een paar hubs en zie nog steeds een 30-tal hulks op scan :/

Dus ik warp naar de asteroid cluster en daar zaten ze - heb er helaas maar 4 te pakken kunnen nemen want de rest gingen direct warpen toen er 15 black ops uit het niets verschenen :9~
en dat geeft weer aan hoe broken 0.0 nu werkelijk is...

het enige dat je nu nog ziet in 0.0 zijn bombers en recon/T3s met covert ops cloak simpel omdat je door de local intel en intel channels niemand meer kan verassen als je een normale roam doet :/

zelfs deze tactiek is vaak unsuccesvol en dan krijg je het volgende issue afk cloaken als zijnde trap om een (bij voorkeur) carrier of pimped BS te pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tntkiller schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 16:41:
wow R.O.R.U.E heeft nc. behoorlijk pissig gemaakt denk ik(had zo opgepikt dat rogue CFC kant heeft gekozen)

https://killboard.ncdot.c...kill_detail&kll_id=301276

en een baby titan kill dacht ik zo te horen, ik was net te laat met inloggen om erbij te zijn :(

ik was gisteren ook in een fleet met nc. en wow die nemen geen halve maatregelen binnen een halve week hebben ze half solar fleet gesloopt en nu pakken ze R.O.G.U.E
lol, solar heeft geen intresse in een fight met NC. en PL op dit moment.
Het enige doel was om ze uit fountain te lokken, en dat is gelukt, kijk maar op de map, Test word op dit moment opgerolled.

En dat ze ROGUE pakken vind ik erg zwak.ROGUE is op geen enkele manier een bedreiging. Deze alliantie is nog erg jong, en niet ervaren. Behalve dat, als je de verhallen op en24 en themittani.com mag geloven, dan hebben ze de CSAA gepakt omdat de ROGUE de CFC in de fountain war een beetje helpt.. als je een handval mensen hulp kunt noemen... :F
behalve dat, NC claimt test te helpen om leuke gevechten te hebben. ROGUE zal dat ook doen. Beide hebben 0,0 belang in de oorlog. Dus de reactie van NC. op de deelname van een aantal ROGUE piloten vind ik overdreven en toont m.i.z. hoe arrogant NC. is.

Maar goed, zodra de russen hun act op orde hebben dan schoppen ze NC. en PL weer uit de drone regions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 22:46
In a sidenote, wat betreft het 'vangen' van die miners :P

In navolging van de Etana (cloaky logi) hoop ik echt dat er uit een volgende AT of op een andere manier een cloaky dic/hic beschikbaar komt :D Die zou perfect kunnen bridgen na een drop :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noxious schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 12:26:
In a sidenote, wat betreft het 'vangen' van die miners :P

In navolging van de Etana (cloaky logi) hoop ik echt dat er uit een volgende AT of op een andere manier een cloaky dic/hic beschikbaar komt :D Die zou perfect kunnen bridgen na een drop :D
nah ze moeten gewoon een oplossing vinden voor het local=perfect intel en AFK cloaken vinden. als je op het eve forum kijkt zie je dat hele horde replies (van eigenlijk een handje vol mensen) vinden dat er geen probleem is.

een grote groep klaagt steen en been over local als intel
een andere grote groep klaagt steen en been over AFK cloakers

mijnziens hebben beide partijen gelijk, echter zijn de mensen die elk topic binnen no time vernaggelen te kortzichtig, feit is dat het een probleem is anders werden er geen 10+ threads over geopend per week :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Verwijderd schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 12:25:
[...]

Het enige doel was om ze uit fountain te lokken, en dat is gelukt, kijk maar op de map, Test word op dit moment opgerolled.

En dat ze ROGUE pakken vind ik erg zwak.ROGUE is op geen enkele manier een bedreiging. Deze alliantie is nog erg jong, en niet ervaren. Behalve dat, als je de verhallen op en24 en themittani.com mag geloven, dan hebben ze de CSAA gepakt omdat de ROGUE de CFC in de fountain war een beetje helpt.. als je een handval mensen hulp kunt noemen... :F
behalve dat, NC claimt test te helpen om leuke gevechten te hebben. ROGUE zal dat ook doen. Beide hebben 0,0 belang in de oorlog. Dus de reactie van NC. op de deelname van een aantal ROGUE piloten vind ik overdreven en toont m.i.z. hoe arrogant NC. is.

Maar goed, zodra de russen hun act op orde hebben dan schoppen ze NC. en PL weer uit de drone regions.
R O G U E zijn gewoon CFC pets met de welbekende CFC blue standing list. Wat wil je dat NC. doet? Wachten tot R O G U E meer capitals gaat fielden of CFC meer helpen?

Ik heb geen voorkeur voor de vechtende partijen, maar R O G U E moet beseffen dat ze daar geplaatst zijn als meatshields voor een shit regio zodat de alliances ten noorden van hun zich veiliger voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Verwijderd schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 12:29:
[...]

nah ze moeten gewoon een oplossing vinden voor het local=perfect intel en AFK cloaken vinden. als je op het eve forum kijkt zie je dat hele horde replies (van eigenlijk een handje vol mensen) vinden dat er geen probleem is.

een grote groep klaagt steen en been over local als intel
een andere grote groep klaagt steen en been over AFK cloakers

mijnziens hebben beide partijen gelijk, echter zijn de mensen die elk topic binnen no time vernaggelen te kortzichtig, feit is dat het een probleem is anders werden er geen 10+ threads over geopend per week :/
Tjsa, bitter vets op de EVE-forums, ik discuseer daar al lang niet meer mee :P

Ik zelf vond de oplossing met de upgradeable local hubs (subspace communication beacon) wel leuk, waarbij je system in eerste instantie gelijk is aan wormhole space maar je dat kan upgraden tot het huidige systeem met diverse tussenstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 12:25:
because they would die in a fire
mjah dat zat erin en NCdot weet dat ook wel
dat ze roque pakken is enorm slim, laat even zien dat no matter what als je CFC helpt komen wij je slopen signaal. NC is arrogant maar ach de CFC ook dus :/
en wie gaat ze daarmee helpen want dat gaat ze alleen never ever nooit niet lukken hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Er zijn niet 'de russen'. SOLAR, RED en DD/-A- voeren een eigen agenda. SOLAR heeft problemen met NC., DD/-A- met The Dinner Squadron.

Dan heb je nog oostblokkers die meer met DD/-A- omgaan zoals c0ven en feitelijk Stainwagon zijn (met wat Amerikanen als DNS en andere lui).

[ Voor 14% gewijzigd door Esiq op 25-07-2013 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 12:37:
[...]

because they would die in a fire

[...]

mjah dat zat erin en NCdot weet dat ook wel

[...]

dat ze roque pakken is enorm slim, laat even zien dat no matter what als je CFC helpt komen wij je slopen signaal. NC is arrogant maar ach de CFC ook dus :/

[...]

en wie gaat ze daarmee helpen want dat gaat ze alleen never ever nooit niet lukken hoor
als ik de russen zeg, dan bedoel ik niet alleen Solar. Er spelen zo fucking veel russen dit spel, dat moet je niet onderschatten.
Tevens zoeken ze elkaar op. Denk aan legion of xXdeathXx, Red Alliance, DD enz.

En dat de CFC en NC arrogant zijn daar heeft rogue niet zoveel aan ;)
Maar de mentaliteit 'we zijn hier (fountain) om lol te hebben, maar als je tegen ons vecht om ook lol te hebben, dan slopen we je thuis' vind ik om te janken. de CFC stopt na Fountain. Ze zullen niet doorgaan naar Delve.

Tevens is het hele motto van NC. om te janken: 'we(N3) bestaan om CFC uit 0 sec te schopen'
Bah, pure jaloezie. De CFC heeft het gewoon goed voor elkaar en altijd gehad. Als je ziet hoe hun infrastructuur en er uit ziet, zowel in game als out of game dan kun je daar alleen maar respect voor hebben. Ik zit nu tijdje in een CFC alliantie en het gewoon leuk om te zien hoe goed men op elkaar is ingespeeld en elkaar helpt. En dit is ook de reden dat N3 en test al vanaf het begin deze oorlog verloren hebben. N3 en Test zijn gelegenheids buddies. CFC niet, die gaan door dik en dun voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Esiq schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 12:05:
Haha geweldig, dat verklaart waarom mensen deze broken mechanics nodig hebben om niet al hun shit te verliezen.. :+

Heb je km? Ben wel benieuwd..
http://waysomad.220mm.org/?a=kill_related&kll_id=19516

1 hulk mist nog :(
api verwijdert m steeds.

Maar goed, meeste mensen checken geen local :D

zoals meneer hier:
http://waysomad.220mm.org/?a=kill_detail&kll_id=19523

En betreffende AFK cloakers en Local channel:
Mensen praten zich hetzelf aan dat er een probleem is, als meneer lekker aan het hub runnen is dan moet het niet zo zijn dat ze mij als eerste zien in local en meteen kunnen warpen.

En dan in veiligheid gaan klagen dat ik in local blijf om te wachten of ie terug komt :9

Meeste cloakers zijn niet AFK, ik ben nooit afk want ik wacht op die ene Golem die gewoon netjes weer verder gaat met zijn hub >:)

ALs men toch cloakers willen aanpakken, dan moet met ook niet dezelfde tijd afk kunnen zitten in een pos of in station. Het is hetzelfde idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:24

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Daisai schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 11:23:
[...]

Sinds wanneer zijn er dan tech 2 Drone Control Units ?
DCU is niet een Damage Control namelijk.

Maar als jij drone control units op je pvp fit super zet moet je zelf weten ^^ zal je alliance leuk vinden zeker als je dan vervolgens een remote ecm burst vergeet.

[...]

DCU is een drone control unit , niet een damage control.
ah :P
Maar waarom is het dan faal om zo'n ding op je super te gooien? wat moet je er anders in doen? (oprechte vraag, heb echt geen idee, vlieg nooit in supers)
Noxious schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 12:35:
[...]

Tjsa, bitter vets op de EVE-forums, ik discuseer daar al lang niet meer mee :P

Ik zelf vond de oplossing met de upgradeable local hubs (subspace communication beacon) wel leuk, waarbij je system in eerste instantie gelijk is aan wormhole space maar je dat kan upgraden tot het huidige systeem met diverse tussenstappen.
maar de grote power blocks hebben dit zo voor elkaar, dus dan is het voordeel/nadeel direct weer weg.
Het hele gemis aan local vind ik nou juist het leuke aan WH space (oa).

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-09 21:11
Verwijderd schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 10:53:
[...]

het is zo well known dat boosters aangepakt gaan worden. dat niemand zijn portomonee gaat branden aan de aankoop van zo`n char. Zeker lui die chars kopen op de bazaar zijn op de hoogte van ontwikkelingen. Tevens is dit al vrij lang bekend.

de rebalance van command ships en T3s zal vrijwel op het einde zijn van de rebalancing vermoed ik (nou ja T3 is zowiezo laatste) daar commandships zo goed als useless zijn nu daar een T3 het in elk opzicht beter doet, sterker nog zou me niet verbazen als jij commandships helemaal niet getrained hebt.
Yep, is inderdaad bekend geworden toen ik zeg maar halverwege door de leadership skills heen was. Ga dus maar gewoon door. Sterker nog, ik heb nog helemaal geen ships geskilled op dat char, juist omdat er nog niks verder bekend is mbt T3's/Command Ships/On grid boosting dus we wachten af wat er gaat gebeuren, ben nog wel een paar maanden zoet met alle spec skills naar V en WC V ;)

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
TepelStreeltje schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 12:55:
[...]

ah :P
Maar waarom is het dan faal om zo'n ding op je super te gooien? wat moet je er anders in doen? (oprechte vraag, heb echt geen idee, vlieg nooit in supers)

[...]

maar de grote power blocks hebben dit zo voor elkaar, dus dan is het voordeel/nadeel direct weer weg.
Het hele gemis aan local vind ik nou juist het leuke aan WH space (oa).
True true, het blijft een lastig onderwerp... WH space is awesome idd, daarom leef ik er ook :P

Wat betreft de DCU's, er zijn idd geen T2's maar wel officier varianten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
Verwijderd schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 11:17:

Dat vind ik dan weer jammer dat je zoveel op het spel moet zetten als indu pilot omdat je niet meer offgrid kan boosten en altijd in het gevaar zit. Je bent 1 groot doelwit en je kan in princiepe niks zolang je geen defense force hebt die in hetzelfde systeem zit waar jij aan het minen bent.

Naar mijn mening waarom ook de meeste mensen niet in low-sec/null-sec gaan minen en lkker carebearing in high-sec.

Wat ze zouden kunnen doen is dat je een mindere bonus krijgt op offgrid boosten en een grotere als je dat ding in-grid hebt.

Daarbij vragende... iemand al iets gehoord over een mining overhaul in EvE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Mja, ze kunnen de nullsec/lowsec roids wel een bonus gaan geven, maar als dat er voor zorgt dat er ook een dikke pvp fleet bij moet hangen als verdediging dan is dat inkomen ook weer weg.

Aan de andere kant.. Als je wil PVPen dan gooi je je remote rep Archons ook on the field, dus zo raar is het natuurlijk niet om er zo over te denken.

Nullsec/lowsec mining moet echt een extreme boost krijgen wil het efficient zijn met een dikke fleet on guard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meeste checken local wel maar blijkbaar niet iedereen
En betreffende AFK cloakers en Local channel:
Mensen praten zich hetzelf aan dat er een probleem is, als meneer lekker aan het hub runnen is dan moet het niet zo zijn dat ze mij als eerste zien in local en meteen kunnen warpen.

En dan in veiligheid gaan klagen dat ik in local blijf om te wachten of ie terug komt :9
ok
Meeste cloakers zijn niet AFK, ik ben nooit afk want ik wacht op die ene Golem die gewoon netjes weer verder gaat met zijn hub >:)
kom kom ik heb een jaar in 0.0 gewoond, aan het begin van mijn 0.0 carriere zag je veel minder AFK cloakers, en kon je in een gewone roam genoeg leuke schepen killen. later zag je dat gewoon veranderen

mijn laatste paar maanden werdt ELK goed ratting system AFK gecamped soms door meerdere cloakies tegelijk het was onmogelijk om te ratten in mijn carrier omdat ik in tegenstelling tot sommige anderen niet ga ratten met een carrier als er een cloakie in system is.
ALs men toch cloakers willen aanpakken, dan moet met ook niet dezelfde tijd afk kunnen zitten in een pos of in station. Het is hetzelfde idee.
nee dat is het niet als ik in een station of POS zit in een system waar we SOV hebben omdat ik whatever aan het doen ben is dat niet hetzelfde als een hostile die cloaky in een systeem zit. als je dat verschil niet kan zien zijn we echt uitgepraat :/
ed-oorklep schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 12:58:
Yep, is inderdaad bekend geworden toen ik zeg maar halverwege door de leadership skills heen was. Ga dus maar gewoon door. Sterker nog, ik heb nog helemaal geen ships geskilled op dat char, juist omdat er nog niks verder bekend is mbt T3's/Command Ships/On grid boosting dus we wachten af wat er gaat gebeuren, ben nog wel een paar maanden zoet met alle spec skills naar V en WC V ;)
dan zou ik zeggen dat daarna commandships trainen beste keuze is daar het wel zeker is dat de commandships betere boosts gaan geven dan T3s

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2013 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 13:24:
[...]

meeste checken local wel maar blijkbaar niet iedereen

[...]

ok

[...]

kom kom ik heb een jaar in 0.0 gewoond, aan het begin van mijn 0.0 carriere zag je veel minder AFK cloakers, en kon je in een gewone roam genoeg leuke schepen killen. later zag je dat gewoon veranderen

mijn laatste paar maanden werdt ELK goed ratting system AFK gecamped soms door meerdere cloakies tegelijk het was onmogelijk om te ratten in mijn carrier omdat ik in tegenstelling tot sommige anderen niet ga ratten met een carrier als er een cloakie in system is.

[...]

nee dat is het niet als ik in een station of POS zit in een system waar we SOV hebben omdat ik whatever aan het doen ben is dat niet hetzelfde als een hostile die cloaky in een systeem zit. als je dat verschil niet kan zien zijn we echt uitgepraat :/
OK
Hoe weet je wanneer iemand AFK is? Men moet echt AFK en cloaker weten te scheiden, men is niet altijd AFK.

En hoe kan een afk cloaker je aanvallen als je toch aanneemt dat ie afk is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 13:27:
[...]

OK
Hoe weet je wanneer iemand AFK is? Men moet echt AFK en cloaker weten te scheiden, men is niet altijd AFK.

En hoe kan een afk cloaker je aanvallen als je toch aanneemt dat ie afk is ;)
ben je echt zo naief of doe je net alsof? ok ik bijt wel....

ze komen direct na downtime online cloaken en zitten er totdat de server down gaat voor dowtime de dag erna. in ELK ratting system die 0.6 of beter is en jij gaat me vertellen dat de meeste niet AFK cloakies zijn 8)7

en ze vallen je aan zodra ze EENS in de zoveeltijd kijken of er iets juicy rondvliegt tackelt cyno up en b00m your dead

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2013 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Maar dat komt omdat de ratters local chat abusen om 99% veilig te zijn. Cloaken is niets meer dan een door de speler bedachte counter tegen dat soort abuse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 13:30:
[...]

ben je echt zo naief of doe je net alsof? ok ik bijt wel....

ze komen direct na downtime online cloaken en zitten er totdat de server down gaat voor dowtime de dag erna. in ELK ratting system die 0.6 of beter is en jij gaat me vertellen dat de meeste niet AFK cloakies zijn 8)7
Dan weet je vooralsnog niet hoeveel "de meeste" is. Mensen die zeggen dat afk claokers aangepakt moeten worden, die zijn naief. Niemand verplicht jou om gedocked te blijven en niks te doen, je kan in high sec van alles en nog wat doen (incursions?) of je gaat naar een ander solar system.

Die mutsen die zeuren dat ze geen isk kunnen verdienen moeten een keer niet zo zeuren.

En je zegt het zelf, je kan niet in je carrier ratten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
En ik zal mijn vorige post nog even nuanceren, de enige manieren om alliances pijn te doen is farms and fields. Moons leveren minder inkomen op, dus hebben ze mensen nodig die hele dag in een corp zitten te ratten en dat taxen.

(ja zit je in een corp die getaxed wordt blijf je spacepoor)

En hoe ontwricht je systematisch een alliance? Blijven cloaken in die systemen tot men gaat klagen. Die isk farmende boeren blijven maar zo lang gedocked tot hun geduld ook op is. Systeem wordt waardeloos en alliance loopt isk mis.

Het is niets persoonlijks.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in mijn post zit misschien een lichte troll hoor, maar het punt is; niet alle cloakers zijn afk.

Prachtige quote uit 08z van de week:

"HOTDROPPED BY AFK CLOAKER RED HOTDROPPER"

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Esiq schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 13:31:
Maar dat komt omdat de ratters local chat abusen om 99% veilig te zijn. Cloaken is niets meer dan een door de speler bedachte counter tegen dat soort abuse.
no argument there dat zeg ik toch ook de hele tijd voor beiden is wat te zeggen
Verwijderd schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 13:33:
Dan weet je vooralsnog niet hoeveel "de meeste" is.
nee maar het is veilig aan te nemen dat de cloakies die hele regios claokie campen voor 70+% AFK zijn maar niet altijd dat is de pest daarom is het ook zo effectief
Mensen die zeggen dat afk claokers aangepakt moeten worden, die zijn naief. Niemand verplicht jou om gedocked te blijven en niks te doen, je kan in high sec van alles en nog wat doen (incursions?) of je gaat naar een ander solar system.
quote mij waar ik zeg dat cloakers aangepakt moet worden, plz want ik kan het niet vinden. high sec are you fucking kidding? ga jij mij vertellen waar ik moet spelen serieus? omdat jij te blind bent om te zien dat er een enorm issue is die TWEE kanten heeft. het is EEN van de redenen waarom ik naar WH verkast ben
Die mutsen die zeuren dat ze geen isk kunnen verdienen moeten een keer niet zo zeuren.

knul ik woon al weer enkele maanden in een WH dus ja ik heb echt een enorm issue met cloakies _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:49

_Apache_

For life.

Verwijderd schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 13:33:
[...]

Standing fleet opzetten, je resist meer omni maken en roepen als er iemand decloakt bij je. Zo pakken wij cloakies keer na keer.

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 13:53:
[...]

no argument there dat zeg ik toch ook de hele tijd voor beiden is wat te zeggen

[...]

nee maar het is veilig aan te nemen dat de cloakies die hele regios claokie campen voor 70+% AFK zijn maar niet altijd dat is de pest daarom is het ook zo effectief

[...]

quote mij waar ik zeg dat cloakers aangepakt moet worden, plz want ik kan het niet vinden. high sec are you fucking kidding? ga jij mij vertellen waar ik moet spelen serieus? omdat jij te blind bent om te zien dat er een enorm issue is die TWEE kanten heeft. het is EEN van de redenen waarom ik naar WH verkast ben

[...]

knul ik woon al weer enkele maanden in een WH dus ja ik heb echt een enorm issue met cloakies _O-
misschien moet je meer je hol uitkomen en is een keer incursions proberen - 100 mil per uur makkelijk - zero risk.

En noem me geen knul svp, en ik vertel je niks wat je moet doen...je moet hoeft niet zo in de verdediging te duiken hoor.

High sec is een optie om veel isk te verdienen, of vertel ik nu WEER wat je moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 14:19:
misschien moet je meer je hol uitkomen en is een keer incursions proberen - 100 mil per uur makkelijk - zero risk.
er is meer dan isk per uur, heb ze trouwens gedaan vond het zo saai brrrr
En noem me geen knul svp, en ik vertel je niks wat je moet doen...je moet hoeft niet zo in de verdediging te duiken hoor.
ik stel kritische vragen en jij ontwijkt ze, enkele beantwoord je zo slecht dat het duidelijk is dat je argumenten geen kans maken vandaar dat ik je knul noemde denk ik :/
High sec is een optie om veel isk te verdienen, of vertel ik nu WEER wat je moet doen?
er is meer dan isk per uur

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2013 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
Verwijderd schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 14:19:
[...]

Ik zou gewoon lekker binnen dat hol blijven :D Ik moet zeggen dat zo'n hol wel heel goed bevalt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 14:25:
[...]

er is meer dan isk per uur, heb ze trouwens gedaan vond het zo saai brrrr

[...]

ik stel kritische vragen en jij ontwijkt ze, enkele beantwoord je zo slecht dat het duidelijk is dat je argumenten geen kans maken vandaar dat ik je knul noemde denk ik :/
[...]

er is meer dan isk per uur
welke vragen beantwoord ik niet of ZO slecht?
je komt alleen maar met statements over hoe goed jij alles weet. En als iemand anders met argumenten komt dan ontwijkt men jouw vragen.

OK PRIMA

Het punt was dat in de eve community de termen afk en claokers automatisch samen gaan.
Ik geef toe, ik doe hetzelf ook.
Vaak staan 3 alts ingelogd in fountain in main ratting systems, waarom? Zoals iemand anders net zei, geen inkomen voor die alliances.

Waarom die alts daar?
Meestal zijn het bots, ik doe hier nu ook een aanname dat 70% van de characters die daar ingelogd staan, bots zijn.

het komt allemaal neer op dat local channel te veel intel geeft en te makkelijk is.
Ook al roam ik in mn cloaky loki, iedereen is meestal al weg voordat ik uberhaupt in warp ben.

En nog gaan mensen zeuren over afk cloakers. Als alles net als wh space had geweest, dan was null sec nog gaver geweest dan dat het nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

quote mij waar ik zeg dat cloakers aangepakt moet worden, plz want ik kan het niet vinden. high sec are you fucking kidding? ga jij mij vertellen waar ik moet spelen serieus?

[...]

En ja, serieus.

Bring on the tears

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Chillax mensen, het is vrij duidelijk dat het hele intel verhaal in nullsec een issue is maar hoe dan ook zijn de totale mechanics niet fantastisch. Powerblocks blijf je altijd houden want mensen spelen nou eenmaal samen, met welke mechanics ook ;)

De vraag is wat de oplossing kan zijn, maar da's aan CCP om te bedenken, die lezen hier toch niet mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noxious schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 14:42:
Chillax mensen, het is vrij duidelijk dat het hele intel verhaal in nullsec een issue is maar hoe dan ook zijn de totale mechanics niet fantastisch. Powerblocks blijf je altijd houden want mensen spelen nou eenmaal samen, met welke mechanics ook ;)

De vraag is wat de oplossing kan zijn, maar da's aan CCP om te bedenken, die lezen hier toch niet mee :P
ik ga gewoon met de stroom mee - als mensen tijdens hun maandelijkse stoornis hier op het forum zitten, dan is het des te grappiger om dergelijke issues te bespreken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Het is toch niet alsof ik wat aan het doen met met mijn cloaky characters ingame, tijd zat om te reageren op de forums.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Dat kan uiteraard, het is niet aan mij om dat te bekritiseren, maar het zou jammer zijn als de hele toon van de thread zo gaat worden ;) Legolas heeft gewoon continue PMS :+

Wat meer ontopic: Ik ben weer lekker aan het traden gegaan :9 17b gemaakt in een weekje met in Jita zitten en vervolgens opgemaakt op Blink :') :+

@Esiq :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Esiq schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 14:45:
Het is toch niet alsof ik wat aan het doen met met mijn cloaky characters ingame, tijd zat om te reageren op de forums.. :+
afk cloaker!!! :>

lijkt het maar zo of zit er iemand weer met t2 prijzen te rotzooien? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noxious schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 14:46:
Dat kan uiteraard, het is niet aan mij om dat te bekritiseren, maar het zou jammer zijn als de hele toon van de thread zo gaat worden ;) Legolas heeft gewoon continue PMS :+
ik ben sarcast by nature en zo subtiel als een scheet in een lift maar heb geen PMS ;)
Wat meer ontopic: Ik ben weer lekker aan het traden gegaan :9 17b gemaakt in een weekje met in Jita zitten en vervolgens opgemaakt op Blink :') :+

@Esiq :D
dah fuq 17 bil in een week?????????? hoe doe je dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Dat zijn ehh, trade sercrets, maar ik begon met 200m omdat m'n ISK op was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noxious schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 14:57:
fuq ik heb best wel goeie trade skill op 1 char misschien toch eens in verdiepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-12-2020
Noxious schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 14:57:
WTS Gnosis 150000 isk! <contract link>

Contract:

You will buy Gnosis for 1.500.000.000 isk

Sorry, maar dit moest gewoon gezegd worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Haha maar nee, ik doe niet aan scams :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Leveren die scams echt wat op? Dus dat je een plex krijgt inplaats 1 koopt, ik heb niet zomaar een plex ergens liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dudee schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 15:33:
Leveren die scams echt wat op? Dus dat je een plex krijgt inplaats 1 koopt, ik heb niet zomaar een plex ergens liggen.
ze zullen soms wel een keer succes hebben want anders zouden ze er niet zijn. maar denk niet (kan ernaast zitten) dat je er keihard mee binnen loopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Tja als je het goed doet waarschijnlijk wel maar de gemiddelde scam is om te janken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Moet je eens de contract history van een paar scammers bekijken, en of het werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
Noxious schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 16:06:
Moet je eens de contract history van een paar scammers bekijken, en of het werkt ;)
Doelgroep van scammers: Domme mensen, Dronken mensen, Mensen die moe zijn en snel wat willen kopen en niet goed kijken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Vooral domme mensen die hopen snel rijk te worden en zichzelf slimmer denken dan ze zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

suicide ganks werkt ook nog altijd erg goed, zoals die 34bil tengu...daar heb ik ook mn deel van gekregen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:36
Ik heb in het verleden wel eens wat gescammed. Ging prima totdat ze het contract mechanisme veranderd hebben en dat je nu heel veel faction mods op de market kunt kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Iemand nog tips hoe je een war gaat winnen zonder logi? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Esiq schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 01:27:
blackbirds - lots and lots of them O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom zonder logi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
Heel veel mensen, heel veel schepen en heel veel isk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Harder schieten dan je tegenstander?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:49

_Apache_

For life.

Hostile logi neerhalen? :+

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-06 14:35
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
[Scythe, RR]

Capacitor Power Relay II
Capacitor Power Relay II
Capacitor Power Relay II
Damage Control II
Co-Processor II

10MN Afterburner II
Large F-S9 Regolith Shield Induction
Limited Adaptive Invulnerability Field I
EM Ward Amplifier II

Medium Shield Transporter II

Medium Core Defense Field Extender I
Medium Anti-Thermal Screen Reinforcer I

Medium Shield Maintenance Bot I x4
Light Shield Maintenance Bot I x1

Downgraden waar nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sgreehder schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 11:10:
[...]

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
[Scythe, RR]

Capacitor Power Relay II
Capacitor Power Relay II
Capacitor Power Relay II
Damage Control II
Co-Processor II

10MN Afterburner II
Large F-S9 Regolith Shield Induction
EM Ward Amplifier II

Medium Anti-Thermal Screen Reinforcer I

Medium Shield Maintenance Bot I x4
Light Shield Maintenance Bot I x1

Downgraden waar nodig.
dat is logi... hij zei zonder logi ik ben erg benieuwd waarom zonder logi daarom poste ik die vraag ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:27
Verwijderd schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 11:13:
[...]

dat is logi... hij zei zonder logi ik ben erg benieuwd waarom zonder logi daarom poste ik die vraag ook :P
Ex Test lid heeft Logi hangars geleegd.

http://www.reddit.com/r/E...z1/no_more_logi_for_test/

Ziet er niet al te best uit voor TEST. Zonder allies kunnen ze weinig tegen Goons en co. En dan hebben ze nog heel wat rotte appels zitten die dergelijke geintjes uithalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Bingo.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

muahaha bye bye test

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CutePuppy schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 11:32:
[...]

Ex Test lid heeft Logi hangars geleegd.

http://www.reddit.com/r/E...z1/no_more_logi_for_test/

Ziet er niet al te best uit voor TEST. Zonder allies kunnen ze weinig tegen Goons en co. En dan hebben ze nog heel wat rotte appels zitten die dergelijke geintjes uithalen.
TEST leadership zou compleet overgedragen moeten worden aan een corp/alliance die wel te vertrouwen is en de zaken op orde heeft. TEST heeft overduidelijk NIETS op orde dat zal wel niet gaan gebeuren.

zag dat het +/- 125 bil in vallue was iemand actuele info over de finances in TEST ? hoorde poos geleden dat er al een tijdje geen SRP payouts waren geweest weet niet of dat inmiddels is veranderd
deze battle winnen ze maar ze maken zo geen vrienden, daar ze al erg weinig vrienden hebben kan het op lange termijn alleen maar tegen ze werken :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2013 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gerucht gaat dat test op dit moment no genoeg geen inkomsten heeft, en het puur moet hebben van donaties. het is maar de vraag hoe lang dat goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Gerucht is ook dat iedereen in de CFC in de kelder van zijn moeder woont. Maarja, geruchten he? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:07
Dat klopt ik woon in de kelder van mijn moeder.. :+

Dit was de makkelijkste open doel treffer ooit

[ Voor 42% gewijzigd door Cardinal op 26-07-2013 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:54

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Kan best zijn dat ENL-I binnenkort uit TEST gaat en met een andere corp een ally start

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Dat TEST geen inkomsten meer heeft lijkt me stug. Ze bezitten nog altijd 2 regions met alle moons die daarbij horen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De_Bastaard schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 13:54:
Dat TEST geen inkomsten meer heeft lijkt me stug. Ze bezitten nog altijd 2 regions met alle moons die daarbij horen...
nope, pizza heeft veel moons in delve te grazen genomen en CFC in Fountain.
dan blijft er niet veel meer over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
Verwijderd schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 15:17:
[...]

Toch wel jammer dat het zo gaat aflopen met TEST. Had graag gezien dat Goons en CFC uit null geschopt werden en de daarna komende struggle in null-sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MacrosSimga schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 16:17:
[...]

Toch wel jammer dat het zo gaat aflopen met TEST. Had graag gezien dat Goons en CFC uit null geschopt werden en de daarna komende struggle in null-sec.
maak je geen zorgen dat gaat nog wel een keer gebeuren teveel mensen haten de goons op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

[...]

Elke keer wordt er door de CFC propagandamachine geclaimed dat Pizza zoveel moons in Delve heeft ingepikt maar ik zie er maar een paar op http://eve-kill.net/?a=al...lls&m=07&y=2013&scl_id=37

Een Promethium maan in G-TT5V op 20 juli en een Dysprosium in 319-3D op 13 juni, beide in NPC Delve space. Verder niks, niet erg spannend vergeleken met de 30+ die 401K in het noorden heeft overgenomen.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
MacrosSimga schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 16:17:
[...]

Kan me niet voorstellen dat CFC ooit uit nullsec geschopt gaat worden. Tenzij heel nullsec op CFC gaat zal dat niet gebeuren, PL boeit het geen fuck (die zijn dan ook al binnen twee weken weer weggegaan), NC. loopt te knokken met de Russen.

Hoe je het ook bekijkt, TEST deed alsof ze veel vrienden hadden, en dat hebben ze op zich ook, maar de vrienden (NC./PL) kunnen ook maar tot op een zekere hoogte meehelpen. Er zijn maar weinig vrienden die voor anderen de SOV war gaan doen. Daar is CFC één van (die deed dit voor TEST vroeger, mocht je dat vergeten zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
Sensor dampener, alpha damage, ECM, neuting.
Het is wel moeilijk om te winnen zonder logi maar zeker niet onmogelijk, als je bijvoorbeeld 2 guardians tegen je hebt is 1 ecm boot genoeg.

[ Voor 25% gewijzigd door Daisai op 26-07-2013 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R.O.Q.U.E is on a roll!!!!

na deze mooie kill dacht iemand binnen R.O.Q.U.E. dat kan beter

OMG dat zijn toch wel momenten dat je denkt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 02:19:

Arme supercarrier :-(, niet goed voor onze ally partners (zit zelf sindskort bij ANTW Kerels).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doler schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 11:20:
[...]

Arme supercarrier :-(, niet goed voor onze ally partners (zit zelf sindskort bij ANTW Kerels).
klik op de link daarachter (op het woord beter) en je ziet een duurdere loss dan die super carrier :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Niet online
Snap dat echt niet. Het is onmogelijk om beschoten te worden in een jump freighter, tenzij je echt achterlijk gedaan hebt. Zal wel naar een beacon gejumped zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
Verwijderd schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 02:19:

Helaas zijn het allemaal bpc's dus de isk valt wel mee, in ieder geval niet de 179bil die eve kill aan geeft.
Kijk maar naar deze https://zkillboard.com/detail/32145987/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seditiar schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 13:05:
Snap dat echt niet. Het is onmogelijk om beschoten te worden in een jump freighter, tenzij je echt achterlijk gedaan hebt. Zal wel naar een beacon gejumped zijn.
you guessed it right :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trouwens iemand die iets mee heeft gekregen over mintchip? poos geleden toegevoegd aan het CCP alliance team en hoorde een en ander over dat ze beledigd was over een song dat gespeeld werdt op alliance tournament en dat escaleerde :S

iemand details?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Mintchip? Is dat niet het meisje waarvan de fotos rond zwerven? Schijnt verkocht te zijn voor wat plexen?

Ik persoonlijk mag haar niet, beetje nep en ze doet alsof ze 16 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dudee schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 17:14:
Mintchip? Is dat niet het meisje waarvan de fotos rond zwerven? Schijnt verkocht te zijn voor wat plexen?

Ik persoonlijk mag haar niet, beetje nep en ze doet alsof ze 16 is.
ik heb heel wat van haar vids gezien en ja ook de nude pics. ik mag haar wel maar heb niet zoveel details over het CCP AT gedoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
De pics kan ik helaas niet weer vinden XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dudee schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 18:03:
De pics kan ik helaas niet weer vinden XD
nah ja zo geweldig zijn ze niet :/ maar PM je email maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:43
Over de dani-saga: http://jestertrek.blogspo...ove-people-in-slices.html

Sowieso vind ik jesters trek verplicht leesvoer voor eve-fans :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-09 18:37
Verwijderd schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 17:18:
[...]

ik heb heel wat van haar vids gezien en ja ook de nude pics. ik mag haar wel maar heb niet zoveel details over het CCP AT gedoe
zo byzonder waren die "nude picts" niet hoor

maar goed mint is yummie

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
shit happens...

betreffende de pix..

http://download.xtremeweb-hosting.net/mintchip/ - NSFW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
[...]

hahaha, tuurlijk pizza neemt moons over.
Die stel faal pvp'ers hebben net genoeg members om te kunnen awoxen, laat staan dat ze genoeg members hebben om zonder batphone een normale fleet battle te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Echt een domme troel die mintchip.

Hey look at me...... I'm an......

Zijn overigens nog wat nudiepics van haar, tekst op dr tetten geschreven enz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
De_Bastaard schreef op zondag 28 juli 2013 @ 09:01:

Ach ja , ze liet haar tieten zien voor isk.
Als je dat al doet dan kun je denk ik wel na gaan wat ze heeft gedaan om bij ccp te kunnen werken. ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Niet online
Daisai schreef op zondag 28 juli 2013 @ 01:30:
[...]

hahaha, tuurlijk pizza neemt moons over.
Die stel faal pvp'ers hebben net genoeg members om te kunnen awoxen, laat staan dat ze genoeg members hebben om zonder batphone een normale fleet battle te doen.
Die zijn echt niet heel slecht hoor. Veel members hebben staat niet gelijk aan goed zijn. Kijk maar naar TEST.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De_Bastaard schreef op zondag 28 juli 2013 @ 09:01:

ok die wil ik wel zien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Seditiar schreef op zondag 28 juli 2013 @ 11:42:
[...]

Die zijn echt niet heel slecht hoor. Veel members hebben staat niet gelijk aan goed zijn. Kijk maar naar TEST.
Pizza zijn goeie small gang lui maar ze hebben niet alle of zelfs maar een paar R64 moons in Delve ingenomen in TEST space. De CFC propaganda is meestal heel zorgvuldig om geen botte leugens te verspreiden, het verbaast me dat ze hiermee kwamen om ze het 'TEST heeft geen inkomen meer' te kunnen pushen.

Maar gezien het gemak waarmee mensen het geloven en dat TEST/N3 niet de triviale moeite neemt het te weerleggen met screenshots of Mad Ani die een rondje Delve maakt is het een goeie zet.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
Seditiar schreef op zondag 28 juli 2013 @ 11:42:
[...]

Pizza heeft niks, het enige wat ze kunnen doen is een paar simpele roams door null sec heen brengen en awoxen in grote alliances.
Je hebt gewoon veel members nodig om sov space te kunnen houden of je moons te behouden, dat kan pizza gewoon niet.
En als je alleen maar kan awoxen om je killboard er goed uit te laten zien dan ben je niet echt een goede speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 12:42
Ik kijk erg uit naar de battle om 6vdt vanavond. Zal waarschijnlijk wel totale chaos worden maar hopelijk kunnen we als TEST nog voor een leuke avond zorgen.

Recording zal in ieder geval lopen, hopelijk kan ik de battle een beetje vastleggen in plaats van mijn lijk in de ruimte en pod expresses naar de staging :+

Eve char: Warock <TEST>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sPENKMAN schreef op zondag 28 juli 2013 @ 13:19:
Ik kijk erg uit naar de battle om 6vdt vanavond. Zal waarschijnlijk wel totale chaos worden maar hopelijk kunnen we als TEST nog voor een leuke avond zorgen.

Recording zal in ieder geval lopen, hopelijk kan ik de battle een beetje vastleggen in plaats van mijn lijk in de ruimte en pod expresses naar de staging :+
wow 6VDT staat op het spel nu? :o final timer?
Pagina: 1 ... 34 ... 116 Laatste