Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 22:46
Ja ik had daar even een brainfart :P

Cyno's gebruiken we toch nog best vaak voor WH peeps :+ maar da's vooral voor de JF en om hier en daar een capital naar binnen te sleuren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wij hadden dat een paar dagen geleden, er was een wh met een revelation die terug zou jumpen om de wh te sluiten.

Wij jumpden naar onze cov cyno met 15 blops en de Rev ging diep in armor. Zijn timer eindigde en hij kon terug de wh in en die sloot direct.

/me cuts his wrists

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
lmao, wij hadden laatst ook ineens een paar capitals op D-scan.

Wss incoming C5 of C6 die direct collapsten.

[ Voor 93% gewijzigd door Noxious op 17-07-2013 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

Ik heb sinds een lange tijd EVE weer geinstalleerd op aanraden van een vriend en ben gedoken in het station trading. Dit gaat redelijk goed, heb mijn initiele investering van 100 mill al verdubbeld en ben tot zover het trading station in Jita niet uitgeweest.

Uiteraard is het leuk om te zien dat je winst aan het maken bent, opzoeken welke items goedkoop in te kopen zijn en tegen een veel hogere prijs te verkopen zijn maar merk nu dat de ISK game spelen en het wachten tot ik weer genoeg iskies heb om te investeren een beetje traag en soms saai is. Daarom zoek ik voor een leuke profession naast het station trading.

Mijn voorkeur gaat uit naar manufacturing icm mining maar heb al gelezen dat dit voor een noob totaal niet winstgevend is en dat je er als solo player niet eens aan moet beginnen. Planetary manufacturing schijnt ook voor een solo player niet winstgevend te zijn ivm corps die vechten om de plek en jouw POS binnen no time wegvaagt..

Enige tips voor een solo player die naast het station trading meer wilt ondernemen en misschien wat meer informatie over bovenstaande van spelers die er meer kaas van gegeten hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:36
Robotics maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodbwoy
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-10-2021

roodbwoy

Senile Developer

Ik weer eigenlijk nog niks van PI. Is dit mogelijk als solo player? Kan dit ook in High sec? Of gaat dit zoals de rest in EVE en ben ik het binnen een dag kwijt als een corp mij vind en mijn gear nuked? :)

http://blog.eldergoth.com...e-my-first-planetary.html

qua manufacturing; is dit haalbaar solo? of is dit beter iets wat in een corp gedaan kan worden met dedicated miners/haulers?

[ Voor 63% gewijzigd door roodbwoy op 17-07-2013 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Mwa als je een paar characters pakt kun je er best wel winst op maken :) Kunnen relatief simpele alt's zijn ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Mmm launcher geeft offline modus aan.

OFFLINE MODE
You are seeing this because no connection could be made to the content server or something went wrong while loading the online content.

Tranquility server: Status unknown

http://eve-offline.net/ zegt dat alles up is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-08 14:49
Hurtebise schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 14:40:

OFFLINE MODE
You are seeing this because no connection could be made to the content server or something went wrong while loading the online content.

Is dit vanaf je thuis pc?

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
yup, pc waarmee ik altijd inlog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Probeer eens exefile.exe direct te starten uit C:\Program Files (x86)\CCP\EVE Online\bin (of iets soortgelijks).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opblaashaas
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:48
Hurtebise schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 14:40:

OFFLINE MODE

had ik vandeweek ook, repair.exe even 5 minuten laten snorren en hij deed het weer. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Repair deed het em

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-07 19:53
Zit er ook aan te denken om al mijn 10 toons maar in een wormhole te gaan gooien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
Tricq schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 11:19:
Zit er ook aan te denken om al mijn 10 toons maar in een wormhole te gaan gooien :P
Ik zou als ik jou was niet alle toons in de WH gooing, laat er een paar buiten. Het kan zijn dat er een week lang niks te doen is in de WH, sites spawnen onregelmatig.

Ligt er natuurlijk ook aan in wat voor WH je gaat zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 11:15

flessuh

Set sail for fail!

Zo, ik heb ook weer eens tijd om te spelen.. we zitten ook in de fountain war, maar ik heb omdat ik een tijdje afwezig was even wat andere training aangezet dan wat de bedoeling was voor de doctrines. (kan volgende week in t3 zitten zegmaar :P )

Volgende is combo van stealth bomber en meer drone skills voor ratten :D

moet wel weer nodig aan het ISK farmen want mijn uitgaven voordat ik even vertrok waren wat te hoog :+ en als ik een t3 wil, vol gefit, heb ik ook wel wat centen nodig

[ Voor 21% gewijzigd door flessuh op 18-07-2013 11:32 ]

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flessuh schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 11:31:
Zo, ik heb ook weer eens tijd om te spelen.. we zitten ook in de fountain war, maar ik heb omdat ik een tijdje afwezig was even wat andere training aangezet dan wat de bedoeling was voor de doctrines. (kan volgende week in t3 zitten zegmaar :P )

Volgende is combo van stealth bomber en meer drone skills voor ratten :D

moet wel weer nodig aan het ISK farmen want mijn uitgaven voordat ik even vertrok waren wat te hoog :+ en als ik een t3 wil, vol gefit, heb ik ook wel wat centen nodig
welke T3 ? en erin zitten of hem ook echt kunnen vliegen :P ?

combo stealth bomber en drone skills voor ratten :? hoe combineer je dat :?

en ja T3s zijn prijzig als je ze een beetje gefit wil hebben PVE of PVP?

ben o zo benieuwd hoe de rebalance van T3s en commandships en HACS zal worden, zoals het nu is in mijn opinie zijn T3s zwaar OP

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2013 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Verwijderd schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 00:28:
[...]

welke T3 ? en erin zitten of hem ook echt kunnen vliegen :P ?

combo stealth bomber en drone skills voor ratten :? hoe combineer je dat :?

en ja T3s zijn prijzig als je ze een beetje gefit wil hebben PVE of PVP?

ben o zo benieuwd hoe de rebalance van T3s en commandships en HACS zal worden, zoals het nu is in mijn opinie zijn T3s zwaar OP
Het gaat mij om de Loki :)
ik kan hem wel wat vliegen, maar werkelijk vliegen vind ik pas vanaf vol t2 fitted, en t2 guns heb ik nog niet getraind. Helaas ben ik begonnen met een complete cocktail van training, dus zit ik overal en nergens deels in.. }:O
En met een combo skills bedoel ik meer dat ik ze om en om ga trainen, aangezien ik beide wil hebben, en in beide zitten nog een paar skills die wat langer zijn dan de rest.

De t3 die ik wil vliegen zal voor PVE zijn (exploration/ mogelijk ratting).

ik heb momenteel nog een training plan staan voor 320 dagen geloof ik.. t2 guns, nog beetje drone skills (mis t2 sentries nog net) en daarna meer logi, aangezien we dat soms missen in de corp. Vanuit logi lijkt het mij een logische stap om door te gaan naar carrier, dus dat zit ook in het plan. Dat zal ook wat sneller gaan met ratten, en ik heb nog genoeg tijd om wat geld bij elkaar te schrapen >:)

[ Voor 4% gewijzigd door flessuh op 19-07-2013 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flessuh schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 09:29:
Het gaat mij om de Loki :)
ik kan hem wel wat vliegen, maar werkelijk vliegen vind ik pas vanaf vol t2 fitted,
eens :)
en t2 guns heb ik nog niet getraind. Helaas ben ik begonnen met een complete cocktail van training, dus zit ik overal en nergens deels in.. }:O
herkenbaar
En met een combo skills bedoel ik meer dat ik ze om en om ga trainen, aangezien ik beide wil hebben, en in beide zitten nog een paar skills die wat langer zijn dan de rest.
dacht het al maar het stond er wat vreemd dus dacht huh :+
De t3 die ik wil vliegen zal voor PVE zijn (exploration/ mogelijk ratting).
solo of met een DPS toon erbij? ik gebruik loki ook voor exploring/scanning maar met een non combat toon en dan andere toon voor DPS
ik heb momenteel nog een training plan staan voor 320 dagen geloof ik.. t2 guns, nog beetje drone skills (mis t2 sentries nog net) en daarna meer logi, aangezien we dat soms missen in de corp. Vanuit logi lijkt het mij een logische stap om door te gaan naar carrier, dus dat zit ook in het plan. Dat zal ook wat sneller gaan met ratten, en ik heb nog genoeg tijd om wat geld bij elkaar te schrapen >:)
carriers zijn tof om te vliegen maar damn die skills duren forever :'(

btw: heeft het nut om meerdere relic en of data analyzers te gebruiken?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2013 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Tegenwoordig heeft het geen nut om meerdere analyzers te gebruiken volgens mij... geen idee of het voorheen mogelijk was eerlijk gezegd :D

Exploring doe ik solo, aangezien ik voor de relic en data sites ga. combat sites doe ik in een combat ship . momenteel is dit een active shield tanked dominix, vandaar dat carrier mij mooi lijkt voor combat sites met wat vrienden.. naast de logi functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-03-2024
Weet iemand hoe killmails fucked up kunnen raken? Heb gisteren op een Mega, Bhaalgorn, Archon en Tengu lopen schieten tot ik gepopped werd en terug in Irshah was.

Nu sta ik op geen enkele killmail en het enige wat ik kan laten zien is mijn bomber loss.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Esiq schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 13:03:
Weet iemand hoe killmails fucked up kunnen raken? Heb gisteren op een Mega, Bhaalgorn, Archon en Tengu lopen schieten tot ik gepopped werd en terug in Irshah was.

Nu sta ik op geen enkele killmail en het enige wat ik kan laten zien is mijn bomber loss.. :+
tja als jij dood ging voor hun en ze je podden dan ben je niet in het systeem zodra het schip down ging en dan sta je niet op de mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Ah nice, dan kan ik mezelf voor mijn kop slaan want ik had mijn pod kunnen redden maar was beetje aan het rond dicken.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Esiq schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 13:10:
Ah nice, dan kan ik mezelf voor mijn kop slaan want ik had mijn pod kunnen redden maar was beetje aan het rond dicken.. :+
als je juicy kill hebt en je verliest je ship warp off en bounce tot schip down is je hoeft niet on grid te zijn maar wel in system

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Thanks.

Miste een 3.5 bil nightmare door 10 minuten te laat in te loggen en dan kan deze 6 bil aan killmail hoeren er
ook nog wel bij. d:)b

[ Voor 4% gewijzigd door Esiq op 19-07-2013 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Esiq schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 13:14:
Thanks.

Miste een 3.5 bil nightmare door 10 minuten te laat in te loggen en dan kan deze 6 bil aan killmail hoeren er
ook nog wel bij. d:)b
nu ik in WH leef (nou ja nu ff niet) maar wel weer naar WH ga als ik een corp heb. geen killmail whoring

geen sebo needed om op de kill te komen geen gezeik met guns splitten zodat je meer kan whoren

gewoon toffe fights and shit tons of isk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Deze fights waren in een WH. Ik werd er in geluist om mee te doen in die ellende. :+

Reden dat ik fucked was omdat ik niet wist dat er timers op WH jumps zaten. Ging 5 keer goed daarna 1x fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Esiq schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 14:12:
Deze fights waren in een WH. Ik werd er in geluist om mee te doen in die ellende. :+

Reden dat ik fucked was omdat ik niet wist dat er timers op WH jumps zaten. Ging 5 keer goed daarna 1x fout.
haha polarized i get it ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Wat is nu een handig schip om "solo" wat lowsec plexes te runnen in Placid (serpentis) ? Ik heb nu een Proteus gekocht/gemaakt, maar ik heb nog niet alle subsystem skills op 5 (wel op 4, minimaal). Maar kan nu niet echt zeggen dat ik onder de indruk ben van snelheid/dps.

Heb er trouwens een halve PvP fit van gemaakt voor het geval iemand me wilt lastig vallen. Cloak vind ik een vereiste, vooral omdat ik hem later ook ga gebruiken in nullsec om officers te hunten.

Fitting:
[Proteus, Ifrit - Blasters/Covert]
Federation Navy Magnetic Field Stabilizer
Corelum A-Type Energized Kinetic Membrane
Dark Blood Energized Adaptive Nano Membrane
Damage Control II
Corelum A-Type Energized Thermic Membrane
Dark Blood Medium Armor Repairer

Corelum C-Type 10MN Afterburner
Shadow Serpentis Stasis Webifier
True Sansha Warp Scrambler
Dark Blood Medium Capacitor Booster, Navy Cap Booster 200

Covert Ops Cloaking Device II
Heavy Neutron Blaster II, Caldari Navy Antimatter Charge M

Medium Trimark Armor Pump II

Proteus Electronics - Friction Extension Processor
Proteus Defensive - Nanobot Injector
Proteus Engineering - Power Core Multiplier
Proteus Offensive - Covert Reconfiguration
Proteus Propulsion - Gravitational Capacitor
De range is imo vrij laag, hij tracked slecht (zelfs een webbed frigate die om me heen cirkelt is nog een PITA)...

Meer dan een 4, 5 of 6/10 vindt je toch niet in lowsec, en daar moet ie wel goed voor zijn. Later natuurlijk met cloak + nullifier in nullsec om officers te pakken.

iemand pro tips?

En ja ik weet dat een Tengu het ook kan, maar met cloak is die ook niet écht je van het toch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet echt tips sorry... maar officers hunten klinkt beetje als the lotto proberen te winnen ik bedoel daarmee te zeggen dat het gewoon mazzel is right?

met tengu heb je iig geen tracking issues :) en meer range

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2013 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
Officers hunten o_O . Tot over veertien jaar! Die dingen spawnen echt heeeeel zelden. Corpie is ooit brokara tegen gekomen, dropte ok maar 2 bil ofzo.
En een officer krijg je ook niet down met 1 proteus. Ze webben, neuten, scrammen, mwden etc.

[ Voor 111% gewijzigd door Tricq op 19-07-2013 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Tja ik heb er twee gehad in mijn carriere, beide keren dropte Raysere geen drol.

Corpmate van me is een ontzettende officer hunter, zit nu 4 weken met ons in het noorden en heeft al 3x Thon gehad :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De_Bastaard schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 16:25:
Tja ik heb er twee gehad in mijn carriere, beide keren dropte Raysere geen drol.

Corpmate van me is een ontzettende officer hunter, zit nu 4 weken met ons in het noorden en heeft al 3x Thon gehad :X
hoe doet ie dat? en hoe kilt hij hem solo? want tegenswoordig heb ik begrepen dat ze extreem moeilijk zijn en ze schepen doen smelten als ijs voor de zon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:54

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

De_Bastaard schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 16:25:

gok ik :)
Of alts :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-03 12:51
Ik zou graag eens de trial willen proberen.
Wil iemand een noob een invite sturen?
contacteer me via PM voor e-mail address :-)

Edit: Invite ontvangen!!! Bedankt!

Zijn hier nog mensen die net begonnen zijn en zin hebben om samen te spelen?

[ Voor 31% gewijzigd door beve op 19-07-2013 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beve schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 16:47:
Ik zou graag eens de trial willen proberen.
Wil iemand een noob een invite sturen?
contacteer me via PM voor e-mail address :-)
zie PM E-mail adres is niet nodig je kan gewoon via de link in PM registreren

als je het spel koopt en ik plex krijg verkoop ik deze en deel de opbrengst met jou zoals gebruikelijk is

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2013 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
weet wel dat wanneer je gaat upgraden Legolas een PLEX krijgt, plex is 1 maand gametime.
Deze plex kan je verkopen op de markt voor veel geld dus laat je niet zomaar 21 dagen trial en dan verder niks.

Als hij hem aan jou geeft of geld geeft dan is het goed, een plex is ongv 550mil isk waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dudee schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 17:03:
weet wel dat wanneer je gaat upgraden Legolas een PLEX krijgt, plex is 1 maand gametime.
Deze plex kan je verkopen op de markt voor veel geld dus laat je niet zomaar 21 dagen trial en dan verder niks.

Als hij hem aan jou geeft of geld geeft dan is het goed, een plex is ongv 550mil isk waard.
dat staat ook in mijn post en in mijn PM naar hem toe maak je geen zorgen ik deel dat altijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
dudee schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 17:03:

Legolas kan je vertrouwen en anders wox ik zijn mooie thanatos :P .
Grapje lego ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tricq schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 18:35:
[...]

Legolas kan je vertrouwen en anders wox ik zijn mooie thanatos :P .
Grapje lego ;)
haha zou knap zijn daar ik geen thanatos heb op dit moment :'( maar te vertrouwen ben ik zeker heb faction fitted bhaal geleend van de corp die me een mail stuurde dat ik eruit moest en heb de bhaal (die in high sec in mijn station lag) teruggegeven :D zat mensen die hem gehouden hadden vermoed ik :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Dan is het goed! Want ik ben wel bedrogen toen ik starte, tevens had ik de wijziging van je post niet gezien.

Ik zit nou in een wh c2 en daarvan vallen de verdiensten ook tegen.. 1-2 sites per dag dus de rest van de dag saai minen.. Moet maar skilen naar c3's te kunnen doen iemand leuk bootje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:30

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

defuq?!
heb je het verhaal hierachter?

edit:
http://themittani.com/new...11-blood-union-vs-w-space

moest wel dat het op themittani zou staan :)

[ Voor 23% gewijzigd door TepelStreeltje op 20-07-2013 11:31 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
dudee schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 10:07:
Dan is het goed! Want ik ben wel bedrogen toen ik starte, tevens had ik de wijziging van je post niet gezien.

Ik zit nou in een wh c2 en daarvan vallen de verdiensten ook tegen.. 1-2 sites per dag dus de rest van de dag saai minen.. Moet maar skilen naar c3's te kunnen doen iemand leuk bootje?
Passive tanked heavy missile spider tanking drake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dudee schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 10:07:

Wie heeft jou destijds de invite gestuurd? en hoe heb je het spel gekocht? niet alle vormen geven een plex, soms zijn er b.v. steam deals leuk alleen krijgt de inviter dan geen plex en hetzelfde geldt voor plex

dit is in alle WHs het geval wat je moet doen is de WHs eromheen scannen en daar de sites doen. soms zul je er 1 vinden die lange tijd niet gefarmed is en dan gaat het hard en kan een WH zo 20 sites hebben

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2013 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
Verwijderd schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 12:10:
[...]

dit is in alle WHs het geval wat je moet doen is de WHs eromheen scannen en daar de sites doen. soms zul je er 1 vinden die lange tijd niet gefarmed is en dan gaat het hard en kan een WH zo 20 sites hebben
Wij farmen niets in onze c2 zodat pubbies langskomen :P laatst was er nog een dude afk arkonor aan het minen, vond ik absoluut niet eens kunnen niet!
blappidy blap blap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tricq schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 12:13:
[...]

Wij farmen niets in onze c2 zodat pubbies langskomen :P laatst was er nog een dude afk arkonor aan het minen, vond ik absoluut niet eens kunnen niet!
blappidy blap blap
tja dat kan natuurlijk ook gebeuren maar denk dat hij dat wel weet hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 11:28:
[...]

defuq?!
heb je het verhaal hierachter?

edit:
http://themittani.com/new...11-blood-union-vs-w-space

moest wel dat het op themittani zou staan :)
holy crap on a cracker zo`n groot gevecht met caps en sub caps en niet 1 loss das wel knap (of fail van de tegenpartij) ligt eraan hoe je het bekijkt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 12:16:
[...]

holy crap on a cracker zo`n groot gevecht met caps en sub caps en niet 1 loss das wel knap (of fail van de tegenpartij) ligt eraan hoe je het bekijkt :D
Blood union weet (helaas) erg goed wat ze doen... Als je het report van mittens' zen site leest zie je ook dat ze al maanden bezig waren met caps seeden. opzich verdienen ze dan ook wel zon enorme overwinning, maar het blijven eikels :P
Ze hebben bij ons ook al een succesvolle logoff trap gedaan :P

Nou moet ik er wel bij zeggen dat de W-space zen shit wel wat beter had mogen fitten, je leeft ffs in een pulsar!

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 12:20:
[...]

Blood union weet (helaas) erg goed wat ze doen... Als je het report van mittens' zen site leest zie je ook dat ze al maanden bezig waren met caps seeden. opzich verdienen ze dan ook wel zon enorme overwinning, maar het blijven eikels :P
Ze hebben bij ons ook al een succesvolle logoff trap gedaan :P

Nou moet ik er wel bij zeggen dat de W-space zen shit wel wat beter had mogen fitten, je leeft ffs in een pulsar!
als je het artikel leest zie je dat ze alles wat aan capitals konden inbrengen deden en daar zaten ook wat armor caps tussen en blood union had alles gefit wetende dat het een fight was in pulsar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:26
ik denk dat dit een beter beeld geeft van dat gevecht ;)

Neemt nog niet weg overigens dat iemand flink op zn donder heeft gekregen..

[ Voor 24% gewijzigd door GamemasterByte op 20-07-2013 12:53 ]

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GamemasterByte schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 12:50:
ik denk dat dit een beter beeld geeft van dat gevecht ;)

Neemt nog niet weg overigens dat iemand flink op zn donder heeft gekregen..
ja idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Verwijderd schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 12:10:
[...]

Wie heeft jou destijds de invite gestuurd? en hoe heb je het spel gekocht? niet alle vormen geven een plex, soms zijn er b.v. steam deals leuk alleen krijgt de inviter dan geen plex en hetzelfde geldt voor plex

Een Engelse, heb via website die 20 euro betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dudee schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 14:33:
[...]

Een Engelse, heb via website die 20 euro betaald.
een engels persoon of een engelse site?
20 euro betalen als iemand subbed op de invite?? dat is meer dan de reward waard is of begrijp ik je verkeerd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Engelse persoon, wanneer je van trial je account via de site gaat upgarden moet je 5 euro kosten betalen en gewoon 15 euro voor de maand game time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dudee schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 14:52:
Engelse persoon, wanneer je van trial je account via de site gaat upgarden moet je 5 euro kosten betalen en gewoon 15 euro voor de maand game time.
ahh duidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 12:32:
[...]

als je het artikel leest zie je dat ze alles wat aan capitals konden inbrengen deden en daar zaten ook wat armor caps tussen en blood union had alles gefit wetende dat het een fight was in pulsar
als je het artikel leest zie je dat ze gewoon stom bezig waren :+
in een pulsar armor gebruiken is gewoon stom. BU deed het slimmer en daarom wonnen ze zo simpel.
hadden misschien beter wat meer dmg control kunnen doen en gewoon die caps niet moeten gebruiken. mjah, achteraf gelul

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 15:05:
[...]

als je het artikel leest zie je dat ze gewoon stom bezig waren :+
in een pulsar armor gebruiken is gewoon stom. BU deed het slimmer en daarom wonnen ze zo simpel.
hadden misschien beter wat meer dmg control kunnen doen en gewoon die caps niet moeten gebruiken. mjah, achteraf gelul
ben het wel met je eens hoor zeg alleen dat dat de reden was, als ze hadden gerefit op een carrier hadden ze het iig een stuk beter gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 12:16:
[...]

Ze hebben genoeg verloren, de killmails zijn alleen beetje bugged.
http://eve-kill.net/?a=kill_related&kll_id=18808577 zo is hij iets beter, isk wise bijna gelijk.

Komt ook omdat die blood union dreads behoorlijk deadspace gefit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
* De_Bastaard happy bunny *O*

Serpentis Outpost escaleerde, prima te doen met een proteus (nullified, cloak).

a-type eanm
a-type 10mn mwd
a-type hardener.

Could be worse :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow das lekker veel beter kan denk ik niet op een site als dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Denk het ook niet nee :)

eanm is 900m+ en die mwd is bijna 400 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TEST VS razor in paar minuten!!!!

*O* *O* *O* go TEST go *O* *O* *O*

http://www.twitch.tv/ccp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok ik ben gewoon even benieuwd hoe ik kan zien hoeveel clones een titan of rorqual kan houden met welke skills want ik kan dat echt nergens zien :?

heb er ook ff op gegoogled maar zie allemaal afwijkende oude data van motherships met clonevat bay.

titan zal ik vermoed ik nooit vliegen en dus ook niet trainen, maar rorqual kan ik vliegen en clonevatbay kan ik ook gebruiken.

iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:43
rorq: 6 max jumpclones + 15% per lvl clone facility operation
titan: 75 max jumpclones + 15% per lvl " "

Zie attributes (evt in evemon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
Razor heeft ons gewardecced meteen na de match :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:13

nwagenaar

God, root. What's the differen

Nice. Verge of Collapse (de winnaars van vorig jaar) heeft gewonnen van Outbreak. en Social Sleepers Club. Die laatste was zelfs een flawless victory!

Op naar de finale dan maar weer? :+

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 12:59

Shunt

Boe

Snigwaffe / Your votes dont count is ook door naar de volgende ronde's. Eens kijken of er nog mensen nodig zijn bij de volgende rondes want die ship bans gaan nog leuk worden. Ik gok dat domies / navi of normal gebanned zullen worden en de celstis ofzo of maybe een logi soort. Gaat het geheel wel wat afwisselender maken gok ik.

[ Voor 30% gewijzigd door Shunt op 22-07-2013 10:15 ]

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wheez50 schreef op maandag 22 juli 2013 @ 02:27:
rorq: 6 max jumpclones + 15% per lvl clone facility operation
titan: 75 max jumpclones + 15% per lvl " "

Zie attributes (evt in evemon)
dat staat er niet meer als je de info opvraagt niet in game en niet in evemon :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tricq schreef op maandag 22 juli 2013 @ 09:13:
[...]

Razor heeft ons gewardecced meteen na de match :P
boeiend hahaha das alleen maar mooi dat is ultieme bewijs dat het ze heel hoog zit :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nwagenaar schreef op maandag 22 juli 2013 @ 09:41:
Nice. Verge of Collapse (de winnaars van vorig jaar) heeft gewonnen van Outbreak. en Social Sleepers Club. Die laatste was zelfs een flawless victory!

Op naar de finale dan maar weer? :+
ze hebben mazzel dat ik niet mee doe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squaddie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 13:14
Shunt schreef op maandag 22 juli 2013 @ 10:12:
Snigwaffe / Your votes dont count is ook door naar de volgende ronde's. Eens kijken of er nog mensen nodig zijn bij de volgende rondes want die ship bans gaan nog leuk worden. Ik gok dat domies / navi of normal gebanned zullen worden en de celstis ofzo of maybe een logi soort. Gaat het geheel wel wat afwisselender maken gok ik.
De domi is een default ban tenzij je zelf met een domi team wilt komen of een goede counter hebt tegen een domi team en tot op heden is dat zelf met domis komen. Alle andere counters houden meer risicos in en/of vereisen een zeer planmatige aanpak met 0,0 ruimte voor fouten. De navy domi heeft niet dezelfde bonus, die de domi zo sterk maakt in de AT en denk niet dat teams zo ver gaan om beide domis te bannen tenzij je een setup hebt waar je absoluut niet tegen (sentry) drone heavy team wilt komen te staan.

Moet wel zeggen dat de wijzigingen die ze doorgevoerd hebben in de AT naar mijn idee het volgen interessanter maken en houden dan de voorgaande ATs, waar het soms buitengewoon saaie groepswedstrijden tussen zaten of grofweg dezelfde setup voor de zoveelste keer zag winnen.

There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
squaddie schreef op maandag 22 juli 2013 @ 19:31:
[...]

De domi is een default ban tenzij je zelf met een domi team wilt komen of een goede counter hebt tegen een domi team en tot op heden is dat zelf met domis komen. Alle andere counters houden meer risicos in en/of vereisen een zeer planmatige aanpak met 0,0 ruimte voor fouten. De navy domi heeft niet dezelfde bonus, die de domi zo sterk maakt in de AT en denk niet dat teams zo ver gaan om beide domis te bannen tenzij je een setup hebt waar je absoluut niet tegen (sentry) drone heavy team wilt komen te staan.

Moet wel zeggen dat de wijzigingen die ze doorgevoerd hebben in de AT naar mijn idee het volgen interessanter maken en houden dan de voorgaande ATs, waar het soms buitengewoon saaie groepswedstrijden tussen zaten of grofweg dezelfde setup voor de zoveelste keer zag winnen.
Ben benieuwd naar aankomend weekend, want ik was de Domi setup na zo'n 40 matches te zien wel zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seditiar schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 09:56:
Ben benieuwd naar aankomend weekend, want ik was de Domi setup na zo'n 40 matches te zien wel zat.
je bent niet de enige...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Ik ben benieuwd of we nu ook shield domi gatecamps gaan zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noxious schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 11:45:
dat denk ik wel ze zijn gruwelijk effectief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
Shield domi? Ik heb wat gemist ergens denk ik lol.

Heeft iemand daar een fit van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
PL gebruikte ze, spider tanked shield domi's met sentries / heavy drones :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:13

nwagenaar

God, root. What's the differen

INIT gebruikt ze ook met regelmaat (alleen zijn het Navy issues geloof ik). We (VoC) waren bezig om een gevecht op te zoeken in 0.0 (wij vlogen rond met een 20-tal arty-loki's van circa 2B p/s compleet met logi/tackle/bubblers) en hadden een exit in Pure Blind geloof ik.

Wij hoopten dat Tribalband zou komen. Maar door mijn contacten binnen HBC kreeg ik snel te horen dat ze bezig waren met pings enzo en dit doorgegeven aan de FC. Hij zegt: "We're going to fight them!". Cyno gaat up, een gang van 150 stuks: slowcats en sentry-drone domi's. Oops :+

[ Voor 6% gewijzigd door nwagenaar op 23-07-2013 12:23 ]

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Navy Domi's hebben niet de bonussen van de reguliere Domi's, atm zijn de normale hiervoor beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 12:59

Shunt

Boe

Als ik mij niet vergis missen ze enkel de tracking bonus voor de drones? Dat is wel wat minder fijn maar aan de andere kant hebben ze meer midslots +1 en meer damage op de turets (1700 dps +- volgens mij un heated). Qua pure dps is de navi domi ook beter dan de vindi maar dan moet het wel @ = zijn zo'n beetje.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:35

Elp

Shunt schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 12:55:
Als ik mij niet vergis missen ze enkel de tracking bonus voor de drones? Dat is wel wat minder fijn maar aan de andere kant hebben ze meer midslots +1 en meer damage op de turets (1700 dps +- volgens mij un heated). Qua pure dps is de navi domi ook beter dan de vindi maar dan moet het wel @ = zijn zo'n beetje.
Vergeet de +50% optimal niet. Je hebt dan Garde II's die met drie damage mods 750 DPS doen met een optimal van 45km, goede tracking en het kost vrijwel niks aan PG/CPU. Doe dat maar eens na op een andere BS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
+ je hebt je highs nog voor spider tanken + eventuele guns / neuts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
Shield dominix zijn er al genoeg dus dat is niks nieuws wat ze hebben bedacht.
Nadeel van sentry gatecamps is dat je behoorlijk makkelijk te counteren bent in vergelijking met ander soort fleets.
Een paar bombers in null sec en je drones zijn weg.

Het werkt misschien in een alliance "tournament" maar in normaal eve met intel channels werkt het bijna niet, het is dat het zelfde als een gila sentry gatecamp.

Nadeel van shield domi's is dat je drone assist boot niet zoveel eccm slots kan gebruiken als een armor fleet.

[ Voor 24% gewijzigd door Daisai op 24-07-2013 07:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shunt schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 12:55:
no way een vindi kan 2100 DPS doen dat zie ik geen enkele domi doen navy of normaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:43
Verwijderd schreef op maandag 22 juli 2013 @ 10:49:
[...WheeZ50 (ik) beweerde dat aantal jumpclones in rorq/titan in de info ingame staat...]

dat staat er niet meer als je de info opvraagt niet in game en niet in evemon :/
getest - ingame. Ik open info op rorqual of erebus. Rorqual: onder tabblad 'attributes', onder kopje 'shared facilities', 'Maximum Jump Clones' geeft 6. Erebus - zelfde verhaal geeft 75.

Geen idee waar je keek, maar het staat er echt gewoon. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wheez50 schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 11:51:
[...]

getest - ingame. Ik open info op rorqual of erebus. Rorqual: onder tabblad 'attributes', onder kopje 'shared facilities', 'Maximum Jump Clones' geeft 6. Erebus - zelfde verhaal geeft 75.

Geen idee waar je keek, maar het staat er echt gewoon. :?
gewone info van de module is waar ik keek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-09 18:37
wow R.O.R.U.E heeft nc. behoorlijk pissig gemaakt denk ik(had zo opgepikt dat rogue CFC kant heeft gekozen)

https://killboard.ncdot.c...kill_detail&kll_id=301276

en een baby titan kill dacht ik zo te horen, ik was net te laat met inloggen om erbij te zijn :(

ik was gisteren ook in een fleet met nc. en wow die nemen geen halve maatregelen binnen een halve week hebben ze half solar fleet gesloopt en nu pakken ze R.O.G.U.E

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tntkiller schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 16:41:
wow R.O.R.U.E heeft nc. behoorlijk pissig gemaakt denk ik(had zo opgepikt dat rogue CFC kant heeft gekozen)

https://killboard.ncdot.c...kill_detail&kll_id=301276

en een baby titan kill dacht ik zo te horen, ik was net te laat met inloggen om erbij te zijn :(

ik was gisteren ook in een fleet met nc. en wow die nemen geen halve maatregelen binnen een halve week hebben ze half solar fleet gesloopt en nu pakken ze R.O.G.U.E
pffff zo pimped en dan een T2 cloak :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Verwijderd schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 18:26:
[...]

pffff zo pimped en dan een T2 cloak :D
Tbh, er is niet veel wat beter is en/of het waard is :P

Edit: zo pimped is ie ook weer niet, T1 DCU's, pfft.

[ Voor 11% gewijzigd door Noxious op 24-07-2013 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
Noxious schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 20:27:
[...]

Tbh, er is niet veel wat beter is en/of het waard is :P

Edit: zo pimped is ie ook weer niet, T1 DCU's, pfft.
Het hebben van een DCU op een super carrier is altijd faal, zeker als je geen remote ecm burst erop hebt.
De cloak is ook jammer, een faction of officer cloak vermindered de delay op targetting als je hem hebt gefit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Uhm, zit gewoon T2 DCU op, en als je eenmaal in structure bent, wil je echt wel je briefcase bij je hebben. (hopelijk kan je refitten op een andere (super)carrier in je fleet).
in dit geval gewoon gratis extra resistance op shield/armor/structure. Wss om stacking penalties beetje te dempen (3x eanm...)
Cloak had denk ik geen moer meer uitgemaakt omdat hij toch al locked was ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Zeg, is een Loki/Tengu boost char de moeite waard om te skillen?

M'n alt kan loki vliegen, maar ik heb nog geen echt plan voor die char. Ik twijfel erg tussen het skillen voor Naglfar of er een boosting char van maken.

Misschien zelfs voor teh lulz Ragna skillen na eventuele Leadershp skills? :+

Heeft nu 0 Leadership.... hoor wel veel lui zeggen dat een eigen boosting alt ideaal is voor 'solo' pvp :)

[ Voor 20% gewijzigd door De_Bastaard op 24-07-2013 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Mja ik zou er even mee wachten... CCP is van plan alle off-grid boosting te verwijderen, dan gaat het een heel ander verhaal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-09 21:11
Uiteraard gaat CCP weer iets verwijderen als ik ermee bezig ben, ben een char aan t skillen voor de verkoop als Booster/Leadership Alt. Dus ik hoop dat het nog even duurt...
Maar als je interesse hebt dan pm me maar ff heb je vast n paar maanden voorsprong ;-).

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Alrighty, lekker dan.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ed-oorklep schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 08:25:
Uiteraard gaat CCP weer iets verwijderen als ik ermee bezig ben, ben een char aan t skillen voor de verkoop als Booster/Leadership Alt. Dus ik hoop dat het nog even duurt...
Maar als je interesse hebt dan pm me maar ff heb je vast n paar maanden voorsprong ;-).
het is zo well known dat boosters aangepakt gaan worden. dat niemand zijn portomonee gaat branden aan de aankoop van zo`n char. Zeker lui die chars kopen op de bazaar zijn op de hoogte van ontwikkelingen. Tevens is dit al vrij lang bekend.

de rebalance van command ships en T3s zal vrijwel op het einde zijn van de rebalancing vermoed ik (nou ja T3 is zowiezo laatste) daar commandships zo goed als useless zijn nu daar een T3 het in elk opzicht beter doet, sterker nog zou me niet verbazen als jij commandships helemaal niet getrained hebt.
Daisai schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 21:53:
Het hebben van een DCU op een super carrier is altijd faal, zeker als je geen remote ecm burst erop hebt.
De cloak is ook jammer, een faction of officer cloak vermindered de delay op targetting als je hem hebt gefit.
geen DCU II fitten zou pas een faal zijn IMHO
Noxious schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 02:26:
Mja ik zou er even mee wachten... CCP is van plan alle off-grid boosting te verwijderen, dan gaat het een heel ander verhaal worden.
klopt ben benieuwd hoe ze dit gaan aanpakken zonder boosters compleet useless te maken, ik snap dat ongrid boosting OP is enzo maar wat is het alternatief?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2013 11:20 . Reden: typo duhhh ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Verwijderd schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 10:53:
klopt ben benieuwd hoe ze dit gaan aanpakken zonder boosters compleet useless te maken, ik snap dat offgrid boosting OP is enzo maar wat is het alternatief?
Ongrid boosting. :+

WAAAAH Command Ships zijn duur! Vlieg een BC, of meerdere. IMO worden posses al te veel gebruikt voor risk averse mensen.

Maar ik denk dat CCP dit allang wil doen maar dat hun software niet flexibel genoeg is om hier mee om te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Overigens WTS 24 Vultures ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:26
Daisai schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 21:53:
[...]

Dit gaat om de Drone Control Unit (ook DCU afgekort 8)7 ) neem ik aan?

De tank en drones van die nyx is goed, maar dat is ook zo'n beetje het enige...

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!

Pagina: 1 ... 33 ... 116 Laatste