_Apache_ schreef op maandag 15 juli 2013 @ 19:26:
@ Tepelstreeltje. WH space is zeker niet gevaarloos. Wij hebben - als we gaan roamen met wh - bijna altijd een indy meevliegen. Laatst een 35k m3 vol met moon goo.. Doet je reimbursement program goed kan ik je vertellen. Bij het looten van de goo, eerst alles even veilig naar huis geescoreerd, vervolgens weer doorgegaan xD
haha, met de bedragen die wij verdienen boeit moon goo (wtf moet moon goo in wh space, das toch nullsec bende? enige wat je in WH space kan halen is gas en PI, wat echt de indy niet waard is) of wat dan ook geen fuck.
afgelopen weekend Starbridge lopen pesten. Begon met dit op zaterdag:
http://biteme.eve-kill.ne...l_related&kll_id=18736193
en eindige op zondag met dit:
http://biteme.eve-kill.ne...l_related&kll_id=18752685
(waar ik ffs net niet bij kon zijn!! fucking epic fight!)
Totaal: 69B schade bij hun. Bij ons, 1 dooie vigilant

Geen idee wat de loot was, maar zag paar carriers met 3b aan drops. Loot van een van de dooie moros Meta 1 guns en reppers, daar hebben we voor de grap een carrier naar toe gehaald om die mee te nemen, maar doorgaans gaan we alleen voor faction loot. Dat kan prima mee in je T3.
Gaat niet om het geld, gaat om de pew
Als je echt isk nodig hebt ga je weekie rooie kruisjes schieten en ben je 10b rijker.
De_Bastaard schreef op maandag 15 juli 2013 @ 19:41:
Kan iemand mij trouwens even helpen?
Ik ga met mijn indy alt weer naar "ons" wh toe, om daar weer eens wat te farmen e.d. Nu is het zo dat dat WH een C3 is, met Cataclysmic effects, waardoor local reps een penalty krijgen.
Solo tengu _is te doen_ maar lastig.
Mijn idee was om m'n andere alt in een loki er bij te laten vliegen, en dan allebei elkaar laten shield reppen. Zou dat werken

En is een Loki & Tengu combi wel de goede combi, of kan ik beter een Minmatar BS + Tengu nemen?
Ik ben voorlopig overigens niet van plan om die 2e alt (die dus de loki e.d. kan vliegen) om te skillen naar iets non-minmatar.
RR Drake? cheap as fuck, boeiend als die dood gaan.
Tis een C3, moet je volgens mij prima kunnen redden.
[
Voor 25% gewijzigd door
TepelStreeltje op 16-07-2013 00:17
]