Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 17:01:
blobben is toch gewoon blobben? ik snap niet hoe iemand blobt en toch n normale fight mee kan brengen als er al in eerste instantie wordt geblobt? dan verliest de partij met de kleinste blob, is toch logisch?
niet elke fight is/was een blob.... maar nu is het in 0sec zo gegroeid dat je nu bijna kan stellen dat een blob een normale fight is. ik blame the goons hiervoor door de blob tactics was het onmogelijk om voor een kleine(re) alliance om zich in 0 te vestigen.

coalities werden groter en groter en nu is een normale fight zo groot dat je per definitie TiDi hebt, SOV grind is ook een reden want SOV grinding is boring dus blobs komen om het te versnellen.

ik ben hierdoor uit 0.0 vertrokken en zit nu in WH space bevalt me prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 17:13:
[...]

niet elke fight is/was een blob.... maar nu is het in 0sec zo gegroeid dat je nu bijna kan stellen dat een blob een normale fight is. ik blame the goons hiervoor door de blob tactics was het onmogelijk om voor een kleine(re) alliance om zich in 0 te vestigen.

coalities werden groter en groter en nu is een normale fight zo groot dat je per definitie TiDi hebt, SOV grind is ook een reden want SOV grinding is boring dus blobs komen om het te versnellen.

ik ben hierdoor uit 0.0 vertrokken en zit nu in WH space bevalt me prima
jup ik vondt de blob wars ook niks daarom ben ik ook van 0 naar WH gegaan ik snap je daarin helemaal. ik denk dat na verloop van tijd blob wars zowieso waren gekomen ook al waren de goons er niet. ik bedoel goons zijn niet de enige die alles blueballen. maar ik kan de haat wel begrijpen. dit zijn nou duidelijkere antwoorden als wat ik hiervoor had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 22:46
Gisteren een directe highsechole in de C5 :9

Ik was zelf helaas niet online, maar we hebben weer aardig wat aan characters, schepen, fuel, productiemeuk, enz binnen kunnen krijgen. Nadat onze C4 static open was kwamen er wat mensen kijken vanuit een wormhole ergens daaronder, maar toen ze onze fleet tegenkwamen op D-scan waren ze ook meteen weer weg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
Noxious schreef op maandag 15 juli 2013 @ 09:39:
Gisteren een directe highsechole in de C5 :9

Ik was zelf helaas niet online, maar we hebben weer aardig wat aan characters, schepen, fuel, productiemeuk, enz binnen kunnen krijgen. Nadat onze C4 static open was kwamen er wat mensen kijken vanuit een wormhole ergens daaronder, maar toen ze onze fleet tegenkwamen op D-scan waren ze ook meteen weer weg :P
Het word zo gezellig druk in onze WH. Gister ook maar ff snel naar High sec geweest voor wat spullen. Kon helaas geen mining gear meeslepen maar dat komt dan nog wel later.

Leuke van de high sec hole was nogwel dat iemand op comms nog zat te grappen over dat het een high sec hole kon zijn. Uiteindelijk nadat alle gas sites leeg waren toch maar eens kijken waar ze naartoe gingen en bleek het idd een highsec hole te zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Haha nice, dat had ik dus gemist :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Heeft iemand nog een leuke corp? Ik zoek een soort nieuwe uitdaging, WH of nulsec. Ben nog niet zo goed en heb ongv 10mil skillpoints.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
dudee schreef op maandag 15 juli 2013 @ 12:26:
Heeft iemand nog een leuke corp? Ik zoek een soort nieuwe uitdaging, WH of nulsec. Ben nog niet zo goed en heb ongv 10mil skillpoints.
Bendebeukers? Contact Remi RaVnCoraX ingame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Heb over ze gehoord dat ze niet zo goed zijn als andere corps, is dit waar?

[ Voor 7% gewijzigd door dudee op 15-07-2013 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-03-2024
Wat maakt een corp 'niet zo goed'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Ummh klooien wat aan? Dit is mij ook alleen maar verteld dus ik vraag wat klopt daarvan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 11:15

flessuh

Set sail for fail!

Tricq schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 14:52:
Test Alliance Please Ignore (146)
Nulli Secunda (99)
Tribal Band (35)
Northern Coalition. (62)
SpaceMonkey's Alliance (29)
Nexus Fleet (14)
The Kadeshi (30)
Beacon Light Alliance (2)
Caladrius Alliance (12)
Pangu Coalition (22)
Echoes of Nowhere (6)
THE UNTHINKABLES (12)
WHY so Seri0Us (8)
Cult of War (2)
Spaceship Samurai (6)
Li3 Federation (15)
Fidelas Constans (39)
Goonswarm Federation (107)
Nulli Tertius (1)
Mildly Intoxicated (3)
Mildly Sober (1)
RAZOR Alliance (30)
Fatal Ascension (41)
Gentlemen's Agreement (33)
Get Off My Lawn (24)
Tactical Narcotics Team (32)
Executive Outcomes (12)
Circle-Of-Two (12)
I Whip My Slaves Back and Forth (3)
Corp: Never Ignorant Gettin' Goals Accomplished (1)
Renegades Council (1)

Kijk nou eens goed :')
We liften inderdaad mee.
jeej, spaceship samurai staat er tussen :+

alleen balen dat ik al bijna een maand niet meer gespeeld heb ivm te weinig tijd :(

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gezien je relatief lage SPs zou ik zeggen zoek een corp die in een C3 woont goeie isk en PVP mogelijkheden. C4 of hoger is wat te hoog gegrepen denk ik.

0.0 corp is ook een optie maar realiseer je wel dat je voor nagenoeg alles afhankelijk bent van anderen.

eventueel kan je ook overwegen om faction warfare te proberen, heb er zelf nog geen ervaringen mee dus veel meer kan ik hier niet over zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Als ik naar nul zou gaan is het vooral om de ores en de rats en de spanning die het met zich mee brengt. Kan je mij in een leuke wh corp wijzen? Hoeft niet NL te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:30

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

dudee schreef op maandag 15 juli 2013 @ 13:28:
Ummh klooien wat aan? Dit is mij ook alleen maar verteld dus ik vraag wat klopt daarvan?
dat doet iedereen in EVE :P
Wat mij betreft juist een voordeel als je nog relatief nieuw bent in game. geen verplichtingen, gewoon doen waar je zin in hebt.

Green visstick high is de hi sec divisie van bendebeukers, kan je die aanraden als je wat meer wil leren over het spel. als je meer actie wil (lees, nullsec en/of pvp) kan je altijd nog overstappen naar bendebeukers.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:40
Pff en dan is in je vaste bouw station geen factory slot meer vrij voor de komende 2 weken :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:49

_Apache_

For life.

De_Bastaard schreef op maandag 15 juli 2013 @ 14:36:
Pff en dan is in je vaste bouw station geen factory slot meer vrij voor de komende 2 weken :( :(
POS'es FTW! Geen slots vrij? Dan gooien we toch een extra array online. :*)

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Afhankelijk van wat je vliegt (wij zijn 100% armor based) en je ervaring kun je altijd eens langs hoppen in onze channel 'public redbox' ;)

Officieel is onze recruitment closed, maar voor een Nederlander wil onze recruiter (Almar Zamasee, of adners mij aanspreken (NoxiousPluK)) nog wel eens een uitzondering maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFecTedMush
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-01-2022
@_Apache_

Dat is leuk, maar enkel goed in een worm hole, anders wil je daarin niet bouwen, je kent de nadelen toch van manufacturen met een pos..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Noxious schreef op maandag 15 juli 2013 @ 15:08:
[...]

Afhankelijk van wat je vliegt (wij zijn 100% armor based) en je ervaring kun je altijd eens langs hoppen in onze channel 'public redbox' ;)

Officieel is onze recruitment closed, maar voor een Nederlander wil onze recruiter (Almar Zamasee, of adners mij aanspreken (NoxiousPluK)) nog wel eens een uitzondering maken.
Danku! En jullie zijn nul sec wh? En ik ben vooral shield focus: drake en ben nu wat met gallente bezig.

En zijn jullie pve pvp focus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
dudee schreef op maandag 15 juli 2013 @ 16:15:
[...]

Danku! En jullie zijn nul sec wh? En ik ben vooral shield focus: drake en ben nu wat met gallente bezig.

En zijn jullie pve pvp focus?
hmm, als jij je aan het focussen ben op caldari drake, kan je beter minmatar gaan trainen als second ship prof. Deze kunnen namelijk zowel shield als armored based zijn qua defense en ze kunnen missiles schieten.

Anders moet je letterlijk alles crosstrainen..

We zijn pvp en pve focused.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MacrosSimga schreef op maandag 15 juli 2013 @ 16:25:
hmm, als jij je aan het focussen ben op caldari drake, kan je beter minmatar gaan trainen als second ship prof. Deze kunnen namelijk zowel shield als armored based zijn qua defense en ze kunnen missiles schieten.

Anders moet je letterlijk alles crosstrainen..
mijnziens kan hij beter naar een corp vertrekken die aansluit op zijn skill set (of waarbij geen enkele crosstraining required is) zowiezo denk ik maar wederom das mijn visie dat een C5 te hoog gegrepen is voor een 10 mil SP account.

dus een shield WH corp is way better daar hij zijn skills daar heeft zoals eerder gemeld zou ik voor een C3 corp gaan maar wie ben ik :/

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2013 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Ja c5 is pittig denk ik, c3 c4 lijkt mij dan beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dudee schreef op maandag 15 juli 2013 @ 16:30:
Ja c5 is pittig denk ik, c3 c4 lijkt mij dan beter.
dat niet alleen maar ook een corp die aansluit op jouw skills ik begrijp dat jij shield tanked bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

InFecTedMush schreef op maandag 15 juli 2013 @ 15:56:
@_Apache_

Dat is leuk, maar enkel goed in een worm hole, anders wil je daarin niet bouwen, je kent de nadelen toch van manufacturen met een pos..
Why is that? Ik bouw al mijn spullen in een pos in nullsec. Home space, nergens problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Null sec is gevaarlijker dan WH space imho voor een POS.
kost je behoorlijk wat moeite om genoeg shit een WH binnen te krijgen om effectief te siegen. Max 3 caps door de mass op de holes....
Wij hebben gisteren paar uur lopen pielen in een C5 om goons deruit te trappen :P

In nullsec kan je slootje caps gemakkelijk met een cyno naast target pos dumpen.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als tower in reinforced gaat blijven jobs dan lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:43
Nee. Als tower reinforced gaat, gaan jobs op pauze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
  • Laatst online: 29-07 19:53
Verwijderd schreef op maandag 15 juli 2013 @ 16:59:
als tower in reinforced gaat blijven jobs dan lopen?
Alles wat cpu nodig heeft stopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

@ Tepelstreeltje. WH space is zeker niet gevaarloos. Wij hebben - als we gaan roamen met wh - bijna altijd een indy meevliegen. Laatst een 35k m3 vol met moon goo.. Doet je reimbursement program goed kan ik je vertellen. Bij het looten van de goo, eerst alles even veilig naar huis geescoreerd, vervolgens weer doorgegaan xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Apache_ schreef op maandag 15 juli 2013 @ 19:26:
@ Tepelstreeltje. WH space is zeker niet gevaarloos. Wij hebben - als we gaan roamen met wh - bijna altijd een indy meevliegen. Laatst een 35k m3 vol met moon goo.. Doet je reimbursement program goed kan ik je vertellen. Bij het looten van de goo, eerst alles even veilig naar huis geescoreerd, vervolgens weer doorgegaan xD
misschien moet je zijn post nog eens doorlezen...

enige dat hij zegt is dat een POS in WH space veiliger is dan in 0.0 omdat je in 0.0 makkelijker een grote fleet (met name caps) kan droppen. Daar heeft hij ook gewoon gelijk in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Kan iemand mij trouwens even helpen?

Ik ga met mijn indy alt weer naar "ons" wh toe, om daar weer eens wat te farmen e.d. Nu is het zo dat dat WH een C3 is, met Cataclysmic effects, waardoor local reps een penalty krijgen.

Solo tengu _is te doen_ maar lastig.

Mijn idee was om m'n andere alt in een loki er bij te laten vliegen, en dan allebei elkaar laten shield reppen. Zou dat werken :? En is een Loki & Tengu combi wel de goede combi, of kan ik beter een Minmatar BS + Tengu nemen?

Ik ben voorlopig overigens niet van plan om die 2e alt (die dus de loki e.d. kan vliegen) om te skillen naar iets non-minmatar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De_Bastaard schreef op maandag 15 juli 2013 @ 19:41:

Ik ga met mijn indy alt weer naar "ons" wh toe, om daar weer eens wat te farmen e.d. Nu is het zo dat dat WH een C3 is, met Cataclysmic effects, waardoor local reps een penalty krijgen.

Mijn idee was om m'n andere alt in een loki er bij te laten vliegen, en dan allebei elkaar laten shield reppen. Zou dat werken :? En is een Loki & Tengu combi wel de goede combi, of kan ik beter een Minmatar BS + Tengu nemen?

Ik ben voorlopig overigens niet van plan om die 2e alt (die dus de loki e.d. kan vliegen) om te skillen naar iets non-minmatar.
als het solo te doen is in tengu maar lastig is een boost alt in POS dan niet voldoende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Nou, local reppen is gewoon kut. Je krijgt een penalty van 30% minder local shield boost ofzo :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:26
Andere C3 zoeken zonder dat effect? :P

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Tower van mn alt corp hangt er met caps :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
Je kan een dominix shield tanked met RR en energy transfers kunnen proberen.
Ik weet niet echt watvoor dps je moet kunnen tanken in een class 3, maar je zou het kunnen proberen.
Raak je ze kwijt dan is dat nog altijd goedkoper dan 1 tech 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daisai schreef op maandag 15 juli 2013 @ 23:03:
Je kan een dominix shield tanked met RR en energy transfers kunnen proberen.
Ik weet niet echt watvoor dps je moet kunnen tanken in een class 3, maar je zou het kunnen proberen.
Raak je ze kwijt dan is dat nog altijd goedkoper dan 1 tech 3.
of gewoon de site doen met 2 RR domi`s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Kuch iets met geen domi's kunnen vliegen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De_Bastaard schreef op maandag 15 juli 2013 @ 23:17:
durf niet te zeggen hoe goed het zou gaan met loki en tengu, idee is test het uit op test server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

_Apache_ schreef op maandag 15 juli 2013 @ 19:26:
haha, met de bedragen die wij verdienen boeit moon goo (wtf moet moon goo in wh space, das toch nullsec bende? enige wat je in WH space kan halen is gas en PI, wat echt de indy niet waard is) of wat dan ook geen fuck.

afgelopen weekend Starbridge lopen pesten. Begon met dit op zaterdag:
http://biteme.eve-kill.ne...l_related&kll_id=18736193

en eindige op zondag met dit:
http://biteme.eve-kill.ne...l_related&kll_id=18752685
(waar ik ffs net niet bij kon zijn!! fucking epic fight!)

Totaal: 69B schade bij hun. Bij ons, 1 dooie vigilant :P
Geen idee wat de loot was, maar zag paar carriers met 3b aan drops. Loot van een van de dooie moros Meta 1 guns en reppers, daar hebben we voor de grap een carrier naar toe gehaald om die mee te nemen, maar doorgaans gaan we alleen voor faction loot. Dat kan prima mee in je T3.
Gaat niet om het geld, gaat om de pew :D

Als je echt isk nodig hebt ga je weekie rooie kruisjes schieten en ben je 10b rijker.
De_Bastaard schreef op maandag 15 juli 2013 @ 19:41:

RR Drake? cheap as fuck, boeiend als die dood gaan.
Tis een C3, moet je volgens mij prima kunnen redden.

[ Voor 25% gewijzigd door TepelStreeltje op 16-07-2013 00:17 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
En een Minmatar BS ? Typhoon met artillery + large remote shield rep ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Twee Tengu's? :P

Vroegah (~1.5 jaar geleden) deden wij sites in onze C5 met RR Tengu's. 5-7 was genoeg voor vrijwel iedere site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
Verwijderd schreef op maandag 15 juli 2013 @ 23:15:
[...]

of gewoon de site doen met 2 RR domi`s
Dat zeg ik dus... alleen dan shield.
De_Bastaard schreef op maandag 15 juli 2013 @ 23:17:
Hoe zijn je drone skills ?

[ Voor 32% gewijzigd door Daisai op 16-07-2013 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
kan je dan neit een typhoon + tengu gebruiken? de ene drones+missiles (minmatar) en de andere de tengu.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Typhoon met tengu zou wel kunnen :)

Drone skills op beide characters zijn matig tot slecht trouwens. Geen van beide kan t2 heavies/sentries gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:54

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Ik ben nu (ook voor corp later) Oracle -> Apoc aan het trainen.

Overigens lijkt het me echt niet zo boeiend om een beetje ISK te krijgen, daar heb ik nou echt geen last van gehad. Een beetje schip kan toch leuk missions doen (en als dat te weinig is) kun je toch gewoon ratten, of ben ik nu te simpel aan het denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Idd, alleen de grote bakken isk voor t2 / faction battleships, pimped t3's en capitals kan lastig zijn.

Maar imo als je dat wil vliegen moet je ook weten hoe je aan isk komen kan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
Als je skills in missiles zitten en je zit in een shield wh kun je beter een scorpion navy issue nemen.
Typhoon is meer een armor schip dan shield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marmite heeft ons gewardecked!! oh noes! :P

waarschijnlijk provi block gedaan :D
iemand hier in provi block die dat kan bevestigen of zij marmite hebben ingeschakeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Er is een lijst in OP waar men zich aan kan toevoegen zodat men weet wie 'wij en ons' zijn. Maakt het voor de rest ook wat duidelijker. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Esiq schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 14:29:
Er is een lijst in OP waar men zich aan kan toevoegen zodat men weet wie 'wij en ons' zijn. Maakt het voor de rest ook wat duidelijker. :+
zal dat even regelen, thanks.

Wij zijn: Way so Mad - corporation :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

douweegbertje schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 11:37:
Ik ben nu (ook voor corp later) Oracle -> Apoc aan het trainen.

Overigens lijkt het me echt niet zo boeiend om een beetje ISK te krijgen, daar heb ik nou echt geen last van gehad. Een beetje schip kan toch leuk missions doen (en als dat te weinig is) kun je toch gewoon ratten, of ben ik nu te simpel aan het denken?
om een beetje degelijk solo te kunnen ratten heb je wel wat skills nodig. missies in 0.0 zelfde verhaal. precies de reden waarom ik aangeef dat het aan het begin van een carriere niet handig is om in 0.0 te vestigen, ik heb het meer dan eens gezien en nagenoeg allemaal hebben problemen als de voedende hand (even) niet toereikend is.

daarom ben ik groot voorstander van eerst degelijke skills opbouwen, toen je nog WOW speelde ging je toch ook niet op lvl 10 vragen of je met de hoogste raids meemocht/kon :?

dat je in empire woont om skills op te bouwen wil niet zeggen dat je saai eve leven moet leiden! je kan van alles doen, WHs verkennen solo if needed je kan gaan faction warfare runnen in low sec. of er gewoon pew pew zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 14:26:
marmite heeft ons gewardecked!! oh noes! :P

waarschijnlijk provi block gedaan :D
iemand hier in provi block die dat kan bevestigen of zij marmite hebben ingeschakeld?
Marmite decced gewoon alles wat ze met relatief dure schepen door tradehubs zien vliegen.

Ze hadden ons gedecced omdat ze op 1 dag 8 jumpfreighters hadden gespot in Jita.

Edit: Tering, dat forum is wel veel fijner lezen zo zeg :)

[ Voor 6% gewijzigd door Noxious op 16-07-2013 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noxious schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 14:36:
[...]

Marmite decced gewoon alles wat ze met relatief dure schepen door tradehubs zien vliegen.

Ze hadden ons gedecced omdat ze op 1 dag 8 jumpfreighters hadden gespot in Jita.

wat dan raar is, wij vliegen op alts door high sec, main characters zijn altijd in low sec 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noxious schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 14:36:
[...]

welk forum is fijner lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Hmm da's wel weirde shit dan. Misschien op basis van killboard of ~random~.

De CEO van Marmite is afaik een Nederlander, gezellige gast wel, leuk gesprek mee gehad toen :)
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 14:48:
[...]

welk forum is fijner lezen?
Ehh, GoT? Na de aanpassingen van vandaag :P

[ Voor 36% gewijzigd door Noxious op 16-07-2013 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Ze targetten best wel wat tussen provi en stain maar bijna niks van The Dinner Squadron. Het viel mij gisteren toevallig ook op. Kan natuurlijk ook provi zijn maar let niet zo veel op hun de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noxious schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 14:48:
Hmm da's wel weirde shit dan. Misschien op basis van killboard of ~random~.

De CEO van Marmite is afaik een Nederlander, gezellige gast wel, leuk gesprek mee gehad toen :)

[...]

Ehh, GoT? Na de aanpassingen van vandaag :P
onze killboard is niet slecht;
http://waysomad.220mm.org/

maar dan nog, onze kills zijn alleen in null sec.

Zit die CEO ook hier op tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 15:02:
[...]

onze killboard is niet slecht;
http://waysomad.220mm.org/

maar dan nog, onze kills zijn alleen in null sec.

Zit die CEO ook hier op tweakers?
Nette kb idd :) niet dat ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
http://eve-kill.net/?a=pilot_detail&plt_id=548333
:P
vind mn killboard wel geinig zo.

[ Voor 24% gewijzigd door Tricq op 16-07-2013 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Die POS modules zien er wel gevaarlijk uit om aan te vallen zeg... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op maandag 15 juli 2013 @ 16:37:
Wij hebben gisteren paar uur lopen pielen in een C5 om goons deruit te trappen :P
en vandaag hebben we de job afgemaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
Esiq schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 16:59:
Die POS modules zien er wel gevaarlijk uit om aan te vallen zeg... :+
Nomad pls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:54

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Verwijderd schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 14:31:
[...]

om een beetje degelijk solo te kunnen ratten heb je wel wat skills nodig. missies in 0.0 zelfde verhaal. precies de reden waarom ik aangeef dat het aan het begin van een carriere niet handig is om in 0.0 te vestigen, ik heb het meer dan eens gezien en nagenoeg allemaal hebben problemen als de voedende hand (even) niet toereikend is.

daarom ben ik groot voorstander van eerst degelijke skills opbouwen, toen je nog WOW speelde ging je toch ook niet op lvl 10 vragen of je met de hoogste raids meemocht/kon :?

dat je in empire woont om skills op te bouwen wil niet zeggen dat je saai eve leven moet leiden! je kan van alles doen, WHs verkennen solo if needed je kan gaan faction warfare runnen in low sec. of er gewoon pew pew zoeken
Volgens mij is het meer een kwestie van risico dan dat je geen mogelijkheden hebt.
Sure, je moet voor sommige dingen genoeg skills / schepen hebben, maar het is geen enkel probleem om in lowsec te gaan exploreren.
Rate is ongeveer 100k voor > 0.5sec en 10m+ (per site) voor lowsec.. keuze snel gemaakt imo, ook al riskeer je dood te gaan met je < 5m ship.

Daarnaast hangt het ook deels van je corp af. Ik vlieg vaak genoeg mee met T2-3-4 missions, hoeft niet altijd PvE te zijn. Vaak genoeg vlieg ik er met een salvager achterna en sharen we de loot.

Verder kun je ook gewoon wat traden/haulen en met andere meevliegen in rats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Le upvote.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

douweegbertje schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 17:07:
Volgens mij is het meer een kwestie van risico dan dat je geen mogelijkheden hebt.
Sure, je moet voor sommige dingen genoeg skills / schepen hebben, maar het is geen enkel probleem om in lowsec te gaan exploreren.
Rate is ongeveer 100k voor > 0.5sec en 10m+ (per site) voor lowsec.. keuze snel gemaakt imo, ook al riskeer je dood te gaan met je < 5m ship.
als je in 0.0 zit is het vaak behoorlijk wat jumps om in low sec te komen. en dan moet je wel complexes kunnen doen om fatsoelijk inkomen te genereren. dat is lastig met 10 mil SP
Daarnaast hangt het ook deels van je corp af. Ik vlieg vaak genoeg mee met T2-3-4 missions, hoeft niet altijd PvE te zijn. Vaak genoeg vlieg ik er met een salvager achterna en sharen we de loot.
dat kan prima maar dan ben je dus niet alleen en dus afhankelijk zoals ik al aangaf.
Verder kun je ook gewoon wat traden/haulen en met andere meevliegen in rats.
traden/haulen heb je wel wat skills voor nodig om het effectief te doen de MEESTEN die naar 0.0 willen met 10 mil SP hebben dat niet en met anderen meevliegen, zoals ik al zei afhankelijk.

heb nooit gezegd dat het niet kan of mag maar weet wel dat afhankelijk zijn van anderen vervelend kan uitpakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Hoezo veel skills nodig voor inkomsten in 0.0?

Je hoeft verdorie maar een bc te kunnen vliegen, met wat t1 wapens en dan kun je al genoeg inkomsten maken met de belts af te gaan.
Ja, misschien kun je niet elke spawn aan, maar je maakt nog steeds meer dan de meeste gasten en ja, triple BS sla, je toch lekker over?

En dan nog, je zit in een corps in een alliantie, genoeg mensen om samen anomalies of belt rats te doen.
Ja, signatures of havens/sanctums, das beetje lastig, maar dan nog, genoeg mogelijkheden om samen isk te verdienen.

Sorry hoor, maar heb genoeg nieuwelingen in 0.0 gezien, die best veel isk maakten, met weinig skills.
Is ook kwestie van snel aanleren: wat kun je aan, wat kun je niet aan, wat sla je dus over en wat maak je af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
Dat is 9gag, niet reddit :P . Maar ik zit niet op reddit, ben dreddit ingevouched door hr dude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok dit is nieuw voor me corp gaf aan dat ze wilde dat ik vertrok ok no problem gevraagd naar de reden bleef een beetje vaag heb niet een keer een uitbrander of waarschuwing gehad enige dat ik als "reden" kan verzinnen is dat ik paar keer voor de zekerheid vroeg of ik de juiste BM had voor ik er een 2 bil isk schip heen warpte :S... nou ja moet maar even kijken wat ik nu wil. an sich vindt ik WHs wel leuk maar damn dit helpt niet echt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Zijn genoeg WH corps die mensen innemen die kennis van zaken hebben. Vreemd dat ze vroegen of je wou vertrekken maar dat zijn vaak corps die sowieso al niet te stabiel zijn.

WH mensen zijn sowieso gek in de kop, conventionele logica werkt niet bij hun. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Esiq schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 21:21:
Zijn genoeg WH corps die mensen innemen die kennis van zaken hebben. Vreemd dat ze vroegen of je wou vertrekken maar dat zijn vaak corps die sowieso al niet te stabiel zijn.

WH mensen zijn sowieso gek in de kop, conventionele logica werkt niet bij hun. :+
whatever maar nu moet ik weer zoeken naar nieuwe home blegh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-09 21:11
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 21:23:
[...]

whatever maar nu moet ik weer zoeken naar nieuwe home blegh
Vraag nox ns ;)

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Zoeken naar een van de grote alliances imo. Onze corp heeft anders wel connecties met Scary Wormhole People. Kennen elkaar ook irl via fanfest etcetera.

[ Voor 16% gewijzigd door Esiq op 16-07-2013 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Esiq schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 21:26:
Zoeken naar een van de grote alliances imo. Onze corp heeft anders wel connecties met Scary Wormhole People. Kennen elkaar ook irl via fanfest etcetera.
ik neem ff break ff denken wat ik wil met mn chars ga wel ff wat missions runnen... is domi nog steeds boss ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:56

Shunt

Boe

nav domi nu de gewone domi is wat generfed met guns.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shunt schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 21:37:
nav domi nu de gewone domi is wat generfed met guns.
lol geen geld voor nav domi :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Ik zou zeggen dat je geen missions moet doen, Maar als je ze doet dat je ze voor standing moet doen. Doe ze voor carthum conglomerate en ga met je characters later passief datacores farmen. CC heeft de meest luceratieve datacores om passief inkomen mee te genereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WTF een domi is 165 mil in rens !!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Alles is duur op dit moment in EVE. Minerals zijn iets aan het dalen, PLEX is duur. T2 is duur. Daarom produceer ik alles zelf. Perfect manufacturing en okay research helpt veel.

[ Voor 36% gewijzigd door Esiq op 16-07-2013 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:35

Elp

Verwijderd schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 21:44:
WTF een domi is 165 mil in rens !!!!!!!!!!!!!!
Hij wordt nog wel een stukje duurder, want de build cost is bijna 180m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tering wat is dat mission runnen crap qua isk! damn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 21:36:
[...]

ik neem ff break ff denken wat ik wil met mn chars ga wel ff wat missions runnen... is domi nog steeds boss ?
Normale domi werkt wel goed in lvl 4 missies.
Je hebt geen omnidirectionals meer nodig dus je hebt 2 vrije mid slots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand hier die een navy domi voor me kan bouwen? zo ja, hoeveel? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Verwijderd schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 09:05:
iemand hier die een navy domi voor me kan bouwen? zo ja, hoeveel? :)
Je hebt er erg veel LP nodig met een bepaalde factie, ook heb je dan nog wat meer items nodig zoals bijv een normale domi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dudee schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 09:18:
[...]

Je hebt er erg veel LP nodig met een bepaalde factie, ook heb je dan nog wat meer items nodig zoals bijv een normale domi.
dus ben beter af om er 1 van market te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Weet niet hoeveel mensen hier Incursions of missies doen maar je moet er vanuit gaan dat hij niet veel goedkoper is dan op de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
In principe vraag je iemand zijn LP gratis aan jou weg te geven als je hem goedkoper dan de markt wil hebben. En laat LP nou de grootste inkomensbron zijn van faction warfare.

Maar zijn genoeg mensen met perfect build skills hier op GoT, als ik weer een keer in highsec kom kan ik het wel bouwen als ik de mins en een bpc heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Grappig dat bijna al die industrials een nieuwe naam krijgen :)

http://community.eveonlin...and-renaming-industrials/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er geen belangrijkere dingen te fixen zoals het buffen van black ops?! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Zeker niet gelezen :P
Some of you may ask, “CCP Rise, why are you balancing industrials, they are fine, go do something important like deleting falcons from the game (I kind of agree with you)”, so let me explain.
Maar ik ben er wel blij mee, de nieuwe industrials zijn een stuk functioneler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Als member van DNS moet ik zeggen dat black ops buffs mooier waren MAAR, deze indy changes gaan het voor mij veel makkelijker maken in 0.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 20:07
In EVE zijn de marges voor manufacturing meestal niet zo geweldig. Verwacht dan ook niet dat iemand een navy dominix kan maken voor de helft van de prijs. Als dat namelijk zo zou zijn maakt iedereen die schepen en lopen de marges weer terug. (simpele marktwerking ;-) )

Een paar procent van de marktprijs eraf kan, maar veel meer meestal niet. Helemaal niet nu de t1 battleships extra minerals hebben gekregen. Zoals iemand al zei, de "ware" manufacturing kosten voor een Dominix liggen hoger dan de huidige marktprijs, dit kan omdat er nog genoeg voorraad is van voor de Odyssey wijzigingen.

In real life heb je vaak wel grotere marges als je puur naar de materiaal prijs zou kijken. Dit komt vooral omdat er ook meer kosten buiten het materiaal voor het manufacturing proces gemaakt moeten worden. Zo zijn loonkosten erg hoog, deze heb je bijna niet in EVE als Industry speler. Maar ook huur van panden, reclame etc..
In EVE heb je wel de kosten voor het "huren" van de manufacturing slots of wellicht fuel voor een PoS maar zijn mijn inziens niet te vergelijken met real life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Esiq schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 11:21:
Als member van DNS moet ik zeggen dat black ops buffs mooier waren MAAR, deze indy changes gaan het voor mij veel makkelijker maken in 0.0.
Toen de blops buffs kwamen waren die zo vet, maar toch moeten ze net even wat meer gespecialiseerd worden omtrent;
-toevoegen van ship maintenance bay
-speciale Ammunition bay (naast de fuel bay) voor bombs etc
-cov ops cloak zou awesome zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Grootste buff was de Prowler vorige keer. Dat is in feite de ammo/fuel/bomb bay.. En de rest, zeker ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Jammer dat de Prowler niet covops is, anders zou 'ie mee kunnen met bomber fleets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Covert cloaking device en een cyno er op. Wordt overal gebruikt. Enige cloaky hauler met 2 highslots.

Kan je overal heen bridgen en naar toe bridgen voor logi in blops fleets.

Of bedoel je wat anders?

[ Voor 22% gewijzigd door Esiq op 17-07-2013 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn prowler alt gaat altijd met ons mee op black ops avond. Met de cov cyno in high slot is het een nice midpoint en refuel punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Denk dat die gekke WH mensen niet zoveel kaas hebben gegeten van cvops. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Oh sorry ja, ofc is de Prowler covops :P

Ik bedoelde de t1 variant met ammo bay :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 20:07
Nouja die gekke WH mensen hebben de 2e high slot dan weer niet nodig voor een cyno. Maar zo ver ik weet is een prowler gewoon een BR, dus kan cloaky warpen.
Pagina: 1 ... 32 ... 116 Laatste