Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 17:43
titans zijn meerdere keren generfd: ehp, tracking, drones dd, dd.
Supercarriers zijn meerdere keren generfd: ehp, ehp, drones, fb ehp.

Ik bedoel dus op meerdere vlakken, maar ook in meerdere keren.

Daarnaast is een megathron ok om in een dtn armor fleet te komen. Ze zijn daar redelijk vriendelijk en geduldig. Zelf vlieg ik eens in de zoveel tijd mee in een oneiros. Guardians worden daar vanwege hun sig+cap instability liever niet meegenomen (al vliegen ze vaak 3+2/4+3/5). Dan heb ik het wel over de simpeler fleets - een goedgefitte (inc boosts 100k ehp) mega zou niet in 2-3 (of zelfs 4-5!) seconden mogen smelten. Al helemaal niet omdat local+remote reps dan niet uitmaken. Enige wat ik me kan voorstellen is een focuslading torps in een mom-site...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 20:54

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

zo te horen is het gewoon binnenkort tijd voor een mega fight waarbij eens lekker wat carriers en stuff kapot gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

douweegbertje schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 20:20:
zo te horen is het gewoon binnenkort tijd voor een mega fight waarbij eens lekker wat carriers en stuff kapot gaan :)
die zijn er al met regelmaat en dat zal niet veranderen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-07 19:53
wh's zijn leuk :) verdient ook aardig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tricq schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 23:08:
absoluut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Tricq schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 23:08:
wat was je fit daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
spidertank drake

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

C2 of C3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:05

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

douweegbertje schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 20:20:
Zoals die revenant van laatst? Gingen genoeg supers mee de afgrond in.

maar wat raden jullie me dan aan? Guardian of oneiros?

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
C3! maar passive shield tank trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 22:46
Gisteren wat nieuwe members in de corp gehaalt :9

Ook hangt de 2e tower voor production.

Het omzetten van wh-gas in de volgende stap producten heeft een aantal voordelen:
- Uiteraard omdat het de volgende stap in het productieproces van t3's is
- De output is een stuk kleiner, en gas is huuge
- Als je het direct verkoopt is het toch 10-20% extra profit, op een aantal gasses zelfs 45%

En laatst een data site gedraaid waar 600m+ uit kwam, da's gewoon leuk meegenomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:16
Maarre,

Zo'n C3 is eigenlijk niet de moeite waard, toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:44

nwagenaar

God, root. What's the differen

De_Bastaard schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 09:58:
Maarre,

Zo'n C3 is eigenlijk niet de moeite waard, toch ?
Muah, dat valt wel mee. Ik meende 2B per weekend als ik het mij goed herinner (gebaseerd op 1 persoon).

Maar als je met je alliance/corp in een C3 zit, dan farm je de exits van je hole.

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
Noxious schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 09:28:
Gisteren wat nieuwe members in de corp gehaalt :9

Ook hangt de 2e tower voor production.

Het omzetten van wh-gas in de volgende stap producten heeft een aantal voordelen:
- Uiteraard omdat het de volgende stap in het productieproces van t3's is
- De output is een stuk kleiner, en gas is huuge
- Als je het direct verkoopt is het toch 10-20% extra profit, op een aantal gasses zelfs 45%

En laatst een data site gedraaid waar 600m+ uit kwam, da's gewoon leuk meegenomen :)
Hopelijk donderdag een opening naar onze WH. Ik heb de laatste paar dagen wat problemen gehad met mijn laptop dus het was onmogelijk om te spelen :(

Hebben jullie nog een POCO bash gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Ja de eerste 3 van de 10 poco's zijn down :9 en komt wel goed Macros, we hebben 7 toons die naar binnen moeten dus we zoeken morgen sowieso een route :P

En zoals altijd bij poco bashes is het de kunst er met zo belachelijk mogelijke schepen op de killmail te komen, dus hebben we de final blow bij de eerste gedaan met een Noctis met t1 drones :+

http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=18684519
http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=18684518 (een Venture met 1400's? Hmm? :+ Kwestie van snel ship switchen)
http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=18687574

@De_Bastaard C3 is idd geen vetpot, mits je een farmable static hebt. Maar het is idd net erg vetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:03
Nice, morgen heb ik ook wel wat tijd om weer s wat te doen denk ik. Dus een site runnen of n POCO bash zit er wel in bij mij... en de PI toch maar eens beginnen op te zetten.... Maar dat kan tijdens t bashen ook als ik niet weer de hele tijd crash....

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 20:07
Gefeliciteerd ed :)

Het klinkt toch wel leuk zo'n WH. Ik ga binnenkort ook maar eens kijken of het wat voor mij is, beetje vanuit K-space dippen in WH's die ik kan vinden.

[ Voor 80% gewijzigd door Racemol op 10-07-2013 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ed-oorklep schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 10:27:
Nice, morgen heb ik ook wel wat tijd om weer s wat te doen denk ik. Dus een site runnen of n POCO bash zit er wel in bij mij... en de PI toch maar eens beginnen op te zetten.... Maar dat kan tijdens t bashen ook als ik niet weer de hele tijd crash....
er is er een jarig hoera hoera dat kan je wel zien dat is ed :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Racemol schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 10:27:

Het klinkt toch wel leuk zo'n WH. Ik ga binnenkort ook maar eens kijken of het wat voor mij is, beetje vanuit K-space dippen in WH's die ik kan vinden.
vergeet niet dat sleepers goed tanken en ze hitten je als een intercity. zo ben ik een 1,5 bil isk tengu verloren aan 1 sleeper BS :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
ed-oorklep schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 10:27:
Ah nice :) Ja soon even de eerste POCO's naar binnen slepen. Een oldbie is terug gekomen inclusief z'n 4 max skilled PI toons dus er staat wat druk op de ketel nu :P
Racemol schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 10:27:

WH's zijn awesome ja, maar alles boven C2 is imo teamwerk. In een C3 kun je nog wel een beetje alleen spelen maar dat zou ik niet aanraden. Wees voorzichtig dus ;) en als je ooit vragen hebt, kom maar langs in 'public redbox'. We zijn ook weer aan het recruiten.
Verwijderd schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 10:32:
[...]

vergeet niet dat sleepers goed tanken en ze hitten je als een intercity. zo ben ik een 1,5 bil isk tengu verloren aan 1 sleeper BS :$
Auw, herkenbaar tho :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
Hahaha, bedankt jongens!

Ik heb ook nog wel wat losse PI char's rondslingeren misschien die ook maar een keertje naar binnen slepen.
Ik zit trouwens erg te twijfelen om de high sec tower & corp van mijn alts te verkopen (3 jumps vanaf Jita). En misschien ook wel een van mijn production/invention alts erbij want ik merk dat de interesse op dat gebied wel wat af begint te nemen.... En zo heel erg veel brengt t nou ook weer niet op als je zo weinig tijd hebt om er wat mee te doen als ik....Dus misschien maar zorgen dat ik ervan af kom en wat meer traden gaan doen want dat is toch een stuk minder tijdrovend....
Dus als iemand interesse heeft dan mag ie wel een pm-etje sturen.

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:32

_Apache_

For life.

Volgens mij vallen er POCO's met bosjes om. Zaterdag hebben we - als corp - 2 gesloopt en 3 in reinforcement geschopt.

Later die nacht zijn er ngo eens 4 gesloopt, en op de planning staat nog 3 bash-runs met als target 4/5 poco's per stuk.

:)

[ Voor 7% gewijzigd door _Apache_ op 10-07-2013 10:53 ]

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
nwagenaar schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 10:05:
[...]

Muah, dat valt wel mee. Ik meende 2B per weekend als ik het mij goed herinner (gebaseerd op 1 persoon).

Maar als je met je alliance/corp in een C3 zit, dan farm je de exits van je hole.
Ook niet heul slecht....

Too bad dat mijn WH zo'n bonus heeft voor Remote Repping, en een penalty op local repping :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
C3 wordt je niet superrijk van.. maar we zijn met 25 members die een keer een wormhole wilden uitproberen.. we waren al het sov gezeik even zat. So far so good! We hebben het prima naar ons zin. Allemaal alts btw.

[ Voor 4% gewijzigd door Tricq op 10-07-2013 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tricq schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 11:12:
C3 wordt je niet superrijk van.. maar we zijn met 25 members die een keer een wormhole wilden uitproberen.. we waren al het sov gezeik even zat. So far so good! We hebben het prima naar ons zin. Allemaal alts btw.
nog even en we hebben te weinig WHs en 0.0 is compleet leeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
Verwijderd schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 11:15:
[...]

nog even en we hebben te weinig WHs en 0.0 is compleet leeg :D
Dat is nu toch al :P

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee dat nog niet... en 0.0 is verre van leeg te noemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
Verwijderd schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 11:16:
[...]

nee dat nog niet... en 0.0 is verre van leeg te noemen
Toen ik laatst naar een van mijn JC's in goons space gejumped was om in een implant-loze clone te komen was t daar toch verdacht rustig heb best wel n eind kunnen komen voordat ik iemand tegenkwam.
En je hebt gelijk t is (lang) niet leeg maar wel geconcentreerd ;)

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ed-oorklep schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 11:24:
[...]

Toen ik laatst naar een van mijn JC's in goons space gejumped was om in een implant-loze clone te komen was t daar toch verdacht rustig heb best wel n eind kunnen komen voordat ik iemand tegenkwam.
En je hebt gelijk t is (lang) niet leeg maar wel geconcentreerd ;)
geconcentreerd ja :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Jep, extreem geconcentreerd. Ratten in nullsec kan best, zelfs in sov die van iemand anders is. Cloaken als er iets in local langs komt hoeft vaak niet eens.

@ed: die toons kunnen nog best wat opleveren op de character bazaar :) of achter de hand houden als je er weer mee verder wil ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
Noxious schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 12:08:
Jep, extreem geconcentreerd. Ratten in nullsec kan best, zelfs in sov die van iemand anders is. Cloaken als er iets in local langs komt hoeft vaak niet eens.

@ed: die toons kunnen nog best wat opleveren op de character bazaar :) of achter de hand houden als je er weer mee verder wil ooit.
Ze zullen inderdaad waarschijnlijk verkocht gaan worden, wil wel graag terug naar 2 accounts ipv 4, dus de production en invention chars gaan eruit, en er blijft 1 char voor in d wh (met evt wat pi alts) en 1 char voor wat andere pvp of hacking in 0.0 net waar ik op dat moment zin in heb ;)

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ed kan je eveboard linken van die toons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
Dit is er een, daar is inmiddels nog een miljoen sp bij gekomen.
En dit is de andere, die is net geupdate.

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSec
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-07 13:38

TheSec

Waarom ?

PS
Gefeliciteerd ed ;)

Niet schieten is altijd mis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:02
WH's klinken inderdaad wel leuk. Is het over het algemeen meer PVE dan PVP? Of ligt dat aan de corp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CutePuppy schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 18:35:
WH's klinken inderdaad wel leuk. Is het over het algemeen meer PVE dan PVP? Of ligt dat aan de corp?
veel is PVP

als het je leuk lijkt kan je gewoon een C1 eens checken solo in een drake ofzo... weet dat je relatief nieuw bent maar niet wat je skillwise allemaal al hebt getrained dus veel meer kan ik er niet van zeggen.

als je echt in WH wilt leven moet je goed kunnen scannen daar dat wel vrij belangrijk is en een bomber is ook wel erg handig om te kunnen vliegen

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2013 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
We hadden een secret summer santa binnen test.. heb een reconbro 3 cheetahs gegeven en iemand anders heeft mij weer een stabber fleet issue gegeven ^^ supergeinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13:53

madpilot0

I ain't mad

Tricq schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 20:29:
We hadden een secret summer santa binnen test.. heb een reconbro 3 cheetahs gegeven en iemand anders heeft mij weer een stabber fleet issue gegeven ^^ supergeinig.
Ik heb iemand een laser hurricane gegeven (en een firetail met de echte cane fitting:P)

Nog niks gekregen though :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
Ik heb al volop lopen zoeken op internet, maar nog geen lekkere fit gevonden voor een Gallente Battleship, bijv Talos, om in 0,0 te belt ratten (het zijn drones).

Het beste wat ik heb kunnen vinden is deze fit: http://wiki.eveuniversity.org/Talos <-- Ratting Talos.

Jullie meningen of betere suggesties? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:05

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Talos is een battlecruiser he :P
verder zijn de meeste Tier 3 BCs glasscannons. Zou daar dus niets mee doen wat een tank nodig heeft.

Megathron is altijd goede boot en makkelijk te fitten. paar racial hardners, paar reppers beetje pielen in EFT en kijken hoeveel dps je moet kunnen tanken.
Drones hebben vziw omni dmg, dus moet je zorgen dat je alles omhoog gooit. Zorgt er voor dat je wat meer tank nodig hebt, en dus wat minder dmg mods kan fitten.

Fit die je post is een passive shield tanked Talos...
Kan prima, weet alleen niet hoe lang je het in 0.0 vol gaat houden :S

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doler schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 23:03:
Ik heb al volop lopen zoeken op internet, maar nog geen lekkere fit gevonden voor een Gallente Battleship, bijv Talos, om in 0,0 te belt ratten (het zijn drones).

Het beste wat ik heb kunnen vinden is deze fit: http://wiki.eveuniversity.org/Talos <-- Ratting Talos.

zit je in 0.0 corp nu? of NPC 0.0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Zo, de eerste 3 nieuwe poco's hangen en een lading nieuwe leden binnen in de C5 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noxious schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 01:37:
Zo, de eerste 3 nieuwe poco's hangen en een lading nieuwe leden binnen in de C5 :9
een lading nog wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
Verwijderd schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 01:32:
[...]

zit je in 0.0 corp nu? of NPC 0.0?
0,0 corp.

Oei, Talos is een BattleCruiser. Ik lees idd dat een Battleship noodzakelijk is. Dus dat wordt zoeken naar een fit voor een Megathron (zijn helaas wel weer een stukje duurder :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Hehe ja in totaal 13 characters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Goed bezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:32

_Apache_

For life.

Doler schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 23:03:

Opzich geen verkeerde fit, wellicht een optie om een mag stab te vervangen met een tracking enhancer.. en je zal even moeten proberen of een webifier niet handiger is, want zodra die ratjes dichtbij komen heb je veel tracking nodig. En je dps output is waardeloos zolang je het niet kan toepassen.

[ Voor 4% gewijzigd door _Apache_ op 11-07-2013 10:03 ]

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Btw, zijn cruise missiles gebuffed?

Ik heb gisteren even een fitje gemaakt.. 111km range (150km met t1 missiles) en 700+ dps op een typhoon, zonder drones. Best wel awesome? Dan heeft 'ie ook nog een dikke tank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
Als je in de drone regions zit kan je beter voor een "amarr" battleship gaan... bijvoorbeeld een armageddon of een abaddon (met als voordeel dat je crystals kunt gebruiken, welke zolang je capacitor hebt onbeperkt kunt gebruiken (op de standaard versies)) )

En daarmee heb ik dan ook meteen het nadeel gezegd.. ze zijn redelijk/zeer cap hungry

https://forums.eveonline....ault.aspx?g=posts&t=58771
Noxious schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 09:56:

Ik heb gisteren even een fitje gemaakt.. 111km range (150km met t1 missiles) en 700+ dps op een typhoon, zonder drones. Best wel awesome? Dan heeft 'ie ook nog een dikke tank :)
Volgens mij was de damage gebuffed, maar is mogelijk wel de signature omhoog "gevlogen".

dus effectiever op grote gevallen, minder op kleine schepen (target painters...)

[ Voor 38% gewijzigd door Dutch2007 op 11-07-2013 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
Noxious schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 09:22:
[...]

Hehe ja in totaal 13 characters
Das best netjes dat er 13 extra toons naar binnen zijn. Word gezellig in de WH. Vanaaf ben ik ook online :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Dutch2007 schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 10:01:
[...]

Volgens mij was de damage gebuffed, maar is mogelijk wel de signature omhoog "gevlogen".

dus effectiever op grote gevallen, minder op kleine schepen (target painters...)
Dat idee had ik ook idd. Gelukkig gebruiken wij al veel TP+web.
MacrosSimga schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 10:07:
[...]

Das best netjes dat er 13 extra toons naar binnen zijn. Word gezellig in de WH. Vanaaf ben ik ook online :D
Ja idd :Y Voornamelijk Frost + z'n 5 PI alts :+ en wat nieuwe members + een paar altjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
Noxious schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 10:12:
[...]

Dat idee had ik ook idd. Gelukkig gebruiken wij al veel TP+web.

[...]

Ja idd :Y Voornamelijk Frost + z'n 5 PI alts :+ en wat nieuwe members + een paar altjes :)
Laat wat PI voor mij over wil je. hahah :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
MacrosSimga schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 10:16:
[...]

Laat wat PI voor mij over wil je. hahah :P
Haha ja, gelukkig kunnen zoveel chars dat tegelijk doen als je wil :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq

Yep zijn gebuffed in oddysey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wil ik met mn command centers na de WH reizen 25 jumps gedaan nog maar 5 over en dan ineens knalt mn internet eruit voor de avond ><

lekkere pech, spawned de wormhole weer ergens anders

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2013 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024

Ze zijn gebuffed maar helaas nog steeds waardeloos in pvp door firewalls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-06 14:35
Daisai schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 21:48:
[...]

Maw. smartbombs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
[...]

Zelfs zonder firewalls zijn ze waardeloos in PvP. Dampings zorgen er ook voor dat je missiles geen damage doen (warp ook trouwens). Als je op de één of andere manier je lock op je target kwijtraakt, doen je missiles geen damage meer.

Wat dus ook een groot probleem van de bomber is als je daarmee gaat vechten: je bent zeer kwetsbaar en moet dus warpen als je yellow-boxes ziet, waardoor de torpedoes die onderweg zijn geen damage meer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Iemand hier die nog een Ark (JF) nodig heeft?

[ Voor 77% gewijzigd door De_Bastaard op 12-07-2013 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Tricq schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 13:29:
[...]

Yep zijn gebuffed in oddysey
[...]

Seditiar schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 04:22:
[...]

Zelfs zonder firewalls zijn ze waardeloos in PvP. Dampings zorgen er ook voor dat je missiles geen damage doen (warp ook trouwens). Als je op de één of andere manier je lock op je target kwijtraakt, doen je missiles geen damage meer.

Wat dus ook een groot probleem van de bomber is als je daarmee gaat vechten: je bent zeer kwetsbaar en moet dus warpen als je yellow-boxes ziet, waardoor de torpedoes die onderweg zijn geen damage meer doen.
Neat, ty peeps :) in PVE wel buikbaar dus. Cheape t1 BS met 120k EHP buffer en 700+ DPS met cruise en medium drones met een range van 150km is niet slecht :P Uiteraard wel targetpainten en webben maar dat komt wel goed, daar hebben we loki's voor.

Gisteren een small tower van Red Alliance gebashed in een incoming C5. De corporate hangar array gesloopt (geen drops) en de ship maintenance array meegenomen, die hadden we nog nodig :P

En daarna hun gas sites leeggehaalt :) We hadden nog bijna een Loki kill maar de dictor was nét te laat (hij was ship switchen). Was een leuke OP wel :)

http://zkillboard.com/detail/31854459/
http://zkillboard.com/detail/31854460/

Ik was de tower als eerste aan het bashen (en zo'n 10% van de shield gedaan) en daarna naar logi geswitched omdat die Loki inlogde en verdorie, sta ik niet op de tower killmail :P gelukkig nog wel met de drones van mn guardian gewhored op de CHA hehe :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
Lol marmite collective wardec tegen onze alt wormhole experimenteer corp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tricq schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 13:21:
Lol marmite collective wardec tegen onze alt wormhole experimenteer corp
die doen net als whores in space random wardecks... zullen wel een keer een member bij tradehub gezien hebben. en voor hun is jullie corp niet minder interessant dan anderen daar iedereen wel in tradehub komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Jups, altijd grappig die corps die tradehubs campen :P lowsec en wormholes komen ze zelden of nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
Noxious schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 14:13:
Jups, altijd grappig die corps die tradehubs campen :P lowsec en wormholes komen ze zelden of nooit.
Zouden ze dat nou echt leuk vinden n beetje (domme) haulers ganken de hele dag?
Ik heb liever wat meer intelligente pvp. Gisteravond nog eens op mijn RvB alt rondgevlogen maar dat is ondanks dat het een goede leerschool is toch anders dan echte wh pvp...

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Tsja, ze hebben veel kills van haulers enzo wat veel iskies oplevert. Gewoon kwestie van overmacht maar ik zie er ook zo de lol niet van in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ed-oorklep schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 14:22:
[...]

Zouden ze dat nou echt leuk vinden n beetje (domme) haulers ganken de hele dag?
Ik heb liever wat meer intelligente pvp. Gisteravond nog eens op mijn RvB alt rondgevlogen maar dat is ondanks dat het een goede leerschool is toch anders dan echte wh pvp...
ik hoorde een keer iemand zeggen dat ze wel meer deden dan dat geen idee of dat ook echt zo is maar hele dag op tradehub hangen lijkt me behoorlijk saai ja.

soms zitten ze ook wel in de pijp tussen 2 tradehubs of op route naar een tradehub. en ze zijn vrij slim met alts bezig in systems waarvan ze weten dat ze door 1 of meerdere alliances gebruikt worden in jump route voor JFs tacklen met neutral alts en loggen dan de DPS in

dat laatste is nog wel een op te noemen al is het veelal wachten het is uiteraard vaak erg lucratief als je een JF weet te killen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
Yeah ik weet dat ze alleen maar tradehubs campen.. maarja we hebben toch 1000 alts dus merken er niet zoveel van :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Ach wij worden er ook vaak door gewardeckt of marmite collective maar de uithoek waar ik zit komt geen hond! En als er een retriever dood gaat valt het mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
http://eve-kill.net/?a=kill_related&kll_id=18719368
Goons gedunked :) Jammer dat ik geen whore drones mee had maar toch 80 mil loot gepakt :P .

[ Voor 34% gewijzigd door Tricq op 12-07-2013 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Nais, jammer dat er niet meer losses zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
Noxious schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 15:24:
Nais, jammer dat er niet meer losses zijn :P
Eve kill is nog aan het updaten, was echt een minuut geleden ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Ahh, dan probeer ik 'm over een paar minuten nog eens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Niet online
Tricq schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 15:23:
Goons gedunked :) Jammer dat ik geen whore drones mee had maar toch 80 mil loot gepakt :P .
Ja, dat wordt weer flink heen en weer springen met m'n JF :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
Tricq schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 15:23:
Is dat die fight van net die ook gestreamed werd online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Niet online
MacrosSimga schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 15:40:
[...]

Is dat die fight van net die ook gestreamed werd online?
Correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
Dat was een leuk gevecht om te zien :) Ook een blob met supers van Test :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FouT
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
FouT schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 16:34:
[...]

woohoo, top damage. Had heel de KM nog niet eens gezien :P
De volgende keer blijf ik zitten en ga jij maar in die Guardian :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
MacrosSimga schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 15:48:
Dat was een leuk gevecht om te zien :) Ook een blob met supers van Test :D
Supers zijn nooit on field geweest. Alleen wat caps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt het dat test helemaal tot VFk wilt komen? of is dit gewoon stoere praat en om hun moraal omhoog te houden of staat dat ook echt op het plan?

als ik zo de financiele status zie van test weet ik niet of ze dat redden helemaal tot VFK....

is die hele VFK by christmas nou verzonnen door de members of door de leaders?

wel grappig dat ik die VFK by christmas zag langs komen XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
Verwijderd schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 21:12:
klopt het dat test helemaal tot VFk wilt komen? of is dit gewoon stoere praat en om hun moraal omhoog te houden of staat dat ook echt op het plan?

als ik zo de financiele status zie van test weet ik niet of ze dat redden helemaal tot VFK....

is die hele VFK by christmas nou verzonnen door de members of door de leaders?

wel grappig dat ik die VFK by christmas zag langs komen XD
Ik denk dat je de test/goon cultuur niet helemaal begrijpt :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoezo, je hebt toch isk nodig om je schepen te kunnen betalen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Verwijderd schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 11:57:
De cultuur.

Daarmee o.a. doelend op propaganda en dat soort stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vergeet niet dat TEST een boel allies hebben die ook nog wel wat iskies hebben, verder is er natuurlijk nog een grote bron van inkomsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Heeft iemand toevallig een leuke pvp curse fit? Voor lowsec?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 11:57:
Precies, maar ze hebben niet gezegd wie VFK pakt met kerst :+

spoiler:
TEST zal het niet zijn

[ Voor 4% gewijzigd door Seditiar op 13-07-2013 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja precies dat dacht ik ook, als goon wordt weggewerkt terug na VFK zal het wel eerder PL zijn en NC dan test....ze liften nu gewoon mee op NC/PL Imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
Verwijderd schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 13:49:
ja precies dat dacht ik ook, als goon wordt weggewerkt terug na VFK zal het wel eerder PL zijn en NC dan test....ze liften nu gewoon mee op NC/PL Imo.
Yep, we liften inderdaad alleen maar mee.
:F
Hoe kom je daar ingodsnaam bij?
:?

En verder: Dingen als VFK by XXX, nol by december, testagram/pentagoon, were terribad youre terribad, youre broke worden al jaren geroepen. Met 'de cultuur' bedoelde ik alle grapjes en opmerkingen die al heel lang door goons/test heen en weer worden gegooid. Maar dat is iets wat je niet snapt denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
Test Alliance Please Ignore (146)
Nulli Secunda (99)
Tribal Band (35)
Northern Coalition. (62)
SpaceMonkey's Alliance (29)
Nexus Fleet (14)
The Kadeshi (30)
Beacon Light Alliance (2)
Caladrius Alliance (12)
Pangu Coalition (22)
Echoes of Nowhere (6)
THE UNTHINKABLES (12)
WHY so Seri0Us (8)
Cult of War (2)
Spaceship Samurai (6)
Li3 Federation (15)
Fidelas Constans (39)
Goonswarm Federation (107)
Nulli Tertius (1)
Mildly Intoxicated (3)
Mildly Sober (1)
RAZOR Alliance (30)
Fatal Ascension (41)
Gentlemen's Agreement (33)
Get Off My Lawn (24)
Tactical Narcotics Team (32)
Executive Outcomes (12)
Circle-Of-Two (12)
I Whip My Slaves Back and Forth (3)
Corp: Never Ignorant Gettin' Goals Accomplished (1)
Renegades Council (1)

Kijk nou eens goed :')
We liften inderdaad mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seditiar schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 13:31:
Precies, maar ze hebben niet gezegd wie VFK pakt met kerst :+
spoiler:
TEST zal het niet zijn
voor dat filmpje was er al een station hernoemd tot VFK by Xmass dat was een station ergens in drone region
Verwijderd schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 13:49:
weet je wel waar je over praat? TEST is een van de grootste alliances in EVE online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 14:56:
[...]

voor dat filmpje was er al een station hernoemd tot VFK by Xmass dat was een station ergens in drone region

[...]

weet je wel waar je over praat? TEST is een van de grootste alliances in EVE online
jup CFC is een coalition uit verschillende alliances, TEST is een alliance.
Test heeft meer members als CFC bijmekaar ( kijk maar ingame ) en dan komt alsnog NC en PL en N3 hun helpen ( terwijl ze al meer members hebben ) voordat test hulp kreeg van NC en PL en N3 werden ze gewoon afgezeikt en verloren ze te veel space.

en ja t grappige is ook nog voor de hele war er was tussen test en CFC was PL hun lekker aan het pakken, zal me niets verbazen als het lukt voor test om CFC neer te krijgen en in VFK te komen , dat PL gewoon weer lekker verder gaat bashen op TEST.

wat ik dus gewoon niet begrijp is waarom mensen zeggen dat TEST outnumbered is ( terwijl dat niet zo is) ze zeggen dat CFC groter is qua members ( zoals hierboven staat is dit niet zo CFC heeft zelf ook nog heel veel alts erin zitten )
en waarom zou PL ineens test helpen als zij ook eerst bezig waren hun aan te vallen.....

dit zijn gewoon vragen wat ik stel en vertel erbij wat ik denk en ik bash niemand. jullie vatten het alleen zo op.

vertel dan eens duidelijk wat er nou precies zo eerlijk is aan dat PL NC en N3 test helpen terwijl test zelf al de members had ( meer dan cfc )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
PL en TEST zijn altijd al bros geweest.. hun halve alliantie hangt al heel lang gewoon op ons forum. PL viel ons aan in delve gewoon om een beetje te schieten en niet om sov of om ons kapot te maken :') . Ik fc'de talwars tegen een talwar fleet van pl en later zat ik gewoon met de pl fc op dezelfde jabber server te babbelen hoe en wat.

Verder is iedereen goons gewoon zat. Goons willen het spel voor iedereen verpesten en daarom hebben ze nu iedereen tegen zich.

Verder is 50% van test inactief en heeft goons laatst al hun inactives gepurged.

En verder hebben we geen space verloren aan nc+pl+n3 :') letterlijk 1 system (1-smeb).
Get your facts straight dude...

[ Voor 18% gewijzigd door Tricq op 13-07-2013 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 15:13:
jup CFC is een coalition uit verschillende alliances, TEST is een alliance.
Test heeft meer members als CFC bijmekaar ( kijk maar ingame ) en dan komt alsnog NC en PL en N3 hun helpen ( terwijl ze al meer members hebben ) voordat test hulp kreeg van NC en PL en N3 werden ze gewoon afgezeikt en verloren ze te veel space.
TEST heeft ook veel alts en heel veel nieuwe spelers. ik geef toe dat TEST niet de beste alliance is in PVP maar ik heb erin gezeten (en ook in N3, CFC en IRC en in imperial legion) dus ik weet wel waar ik het over heb en TEST was loads of fun to be in. de reden dat iedereen ze nu helpt is omdat iedereen in 0 de grootste pest heeft aan CFC ben wel benieuwd maar blijf voorlopig lekker in mn WH hangen :)
en ja t grappige is ook nog voor de hele war er was tussen test en CFC was PL hun lekker aan het pakken, zal me niets verbazen als het lukt voor test om CFC neer te krijgen en in VFK te komen , dat PL gewoon weer lekker verder gaat bashen op TEST.
natuurlijk gebeurd dat wat denk je dan dat ze allemaal vriendjes blijven en niemand meer gaat vechten? ze werken nu samen om CFC neer te krijgen (ik hoop dat het ze lukt) en dan is de vriendschap ook meteen over.
wat ik dus gewoon niet begrijp is waarom mensen zeggen dat TEST outnumbered is ( terwijl dat niet zo is) ze zeggen dat CFC groter is qua members ( zoals hierboven staat is dit niet zo CFC heeft zelf ook nog heel veel alts erin zitten )
en waarom zou PL ineens test helpen als zij ook eerst bezig waren hun aan te vallen.....
zie hierboven
dit zijn gewoon vragen wat ik stel en vertel erbij wat ik denk en ik bash niemand. jullie vatten het alleen zo op.
right
vertel dan eens duidelijk wat er nou precies zo eerlijk is aan dat PL NC en N3 test helpen terwijl test zelf al de members had ( meer dan cfc )
blijkbaar zit je in de CFC ?

ik zal het je uitleggen de CFC is groot geworden door vijanden te outblobben wat ze heel goed deden, ze kwamen met god weet ik hoeveel drakes aan en kilde alles wat opponents konden brengen puur doordat ze zoveel nrs hadden. en nu krijgen ze een koekje van eigen deeg wat is daar niet eerlijk aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee ik zit niet in de CFC vindt het alleen zielig dat elke alliance zich op cfc gooit en dan zegt dat CFC meer members heeft. en ja je vindt blobben niet leuk maar je bent wel zo hypocriet om het zelf te doen ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
Excellente reactie op 2 goede posts met nogal veel inhoud! Note to self: Ik ga geen enkele discussie meer met je aan want elke keer sperg je gewoon in het rond en vind je eigen mening belangrijker dan feiten die hier in het rond gegooid worden.

[ Voor 61% gewijzigd door Tricq op 13-07-2013 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 15:36:
nee ik zit niet in de CFC vindt het alleen zielig dat elke alliance zich op cfc gooit en dan zegt dat CFC meer members heeft. en ja je vindt blobben niet leuk maar je bent wel zo hypocriet om het zelf te doen ><
:D

het is PRECIES wat ze zelf jaren lang hebben gedaan en nu zijn mensen het gewoon zat en gaan ze goons eens een koekje van eigen deeg geven, wat snap je hier niet aan?

ik hoop echt dat heel CFC totaal en compleet uit 0sec wordt getrapt en er nooit meer een voet binnen krijgt 8) ben ik nu goed of slecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 15:40:
[...]

:D

het is PRECIES wat ze zelf jaren lang hebben gedaan en nu zijn mensen het gewoon zat en gaan ze goons eens een koekje van eigen deeg geven, wat snap je hier niet aan?

ik hoop echt dat heel CFC totaal en compleet uit 0sec wordt getrapt en er nooit meer een voet binnen krijgt 8) ben ik nu goed of slecht?
nee alleen is het er gewoon zeker van dat als CFC weg gaat iemand anders wel t blobben overneemt, denk niet dat je ooit het blobben gaat stoppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 16:08:
nee alleen is het er gewoon zeker van dat als CFC weg gaat iemand anders wel t blobben overneemt, denk niet dat je ooit het blobben gaat stoppen
men wil CFC uit 0sec hebben niet omdat ze blobben maar omdat iedereen ze wel kan schieten (en dat nu dus letterlijk doen) dat CFC alleen maar kan blobben is een feit. dat ze zo groot en rijk zijn geworden door blobben ook.

dat anderen ook blobben is ook een feit het verschil zit hem erin dat de anderen ook een normale fight kunnen brengen.en dat de goons gewoon door hun speelstijl mensen tegen zich krijgen, niks mis mee maar dat gaat je vroeg of laat een keer in de kont bijten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Dat de CFC sterft hoop ik al sinds 6 maanden nadat ik ben begonnen met EVE maar het wilt maar niet lukken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 16:52:
[...]

men wil CFC uit 0sec hebben niet omdat ze blobben maar omdat iedereen ze wel kan schieten (en dat nu dus letterlijk doen) dat CFC alleen maar kan blobben is een feit. dat ze zo groot en rijk zijn geworden door blobben ook.

dat anderen ook blobben is ook een feit het verschil zit hem erin dat de anderen ook een normale fight kunnen brengen.en dat de goons gewoon door hun speelstijl mensen tegen zich krijgen, niks mis mee maar dat gaat je vroeg of laat een keer in de kont bijten
blobben is toch gewoon blobben? ik snap niet hoe iemand blobt en toch n normale fight mee kan brengen als er al in eerste instantie wordt geblobt? dan verliest de partij met de kleinste blob, is toch logisch?
Pagina: 1 ... 31 ... 116 Laatste