dus een loki is redelijk goed te gebruiken voor hacking?
Als je 10 keer zoveel wil riskeren voor exact hetzelfde resultaat als een cvops is een Loki perfect. Mag ik Delerik/Curse voorstellen als plek om te hacken?
[ Voor 8% gewijzigd door Esiq op 03-07-2013 11:58 ]
Verwijderd
als je bedoeld dat ik decloaked ben in een site die geprobed moet worden, ja dat risico weet ik en daarom ben je ook meestal gealigned als je iemand je site in ziet warpen
of bedoel je wat anders?
Die sites zijn vaak al gebookmarked door gankers. In veel gevallen ga je geen probes op dscan zien. Als snelle cvops schepen linksom en rechtsom al ontploffen, hoe gaat een slome Loki weg komen?
YouTube: Explorer's Log: .....Just a normal Null-Sec Data Site...yeah...uh huh...sure.. | EVE Online Odyssey
Voor de visueel ingestelde mensen, misschien gaat dat helpen. En dan was dit ook nog iemand die niet de gebruikelijke multiple scrams gebruikt, dat was het enige wat hem redde.
YouTube: Explorer's Log: .....Just a normal Null-Sec Data Site...yeah...uh huh...sure.. | EVE Online Odyssey
Voor de visueel ingestelde mensen, misschien gaat dat helpen. En dan was dit ook nog iemand die niet de gebruikelijke multiple scrams gebruikt, dat was het enige wat hem redde.
[ Voor 11% gewijzigd door Esiq op 03-07-2013 12:10 ]
Heb je nu perse cloak nodig voor exploration?
Wanneer je pas écht een schone onderbroek aan moet trekken: als je perongeluk met je highsec JF alt naar een player-controlled station jumped. In plaats van met je JF alt die in de juiste corporation zit. M'n JF werd pas vanaf 30% structure voldoende gerepped door carriers om tientallen battleships te overleven.De_Bastaard schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 10:49:
Schone onderbroek aangetrokken?
Overigens iemand interesse in een Redeemer? Ik ga er zometeen 9 maken.
Nee hoor, niet nodig. Om te overleven in lowsec/null wel erg handigdouweegbertje schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 13:55:
Heb je nu perse cloak nodig voor exploration?
lol Seditiar dat is best schrikken. JF zit ik nog zo ver van af qua trainingstijd. gaat hem komende tijd ook niet worden met die prijzen..
Kan een HIC eigenlijk een nullified tech3 stilleggen?
Vroeg het me laatst af, en het antwoord heb ik nog niet kunnen vinden.
Vroeg het me laatst af, en het antwoord heb ik nog niet kunnen vinden.
Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler
Nullified werkt alleen tegen bubbles afaik
Yeap, zat gelukkig al met een director op mumble (was ondertussen ook aan het gatecampen op een ander account), dus de juiste mensen werden al snel ingelicht en en binnen twee minuten werd ik al gerepped (twee minuten vanaf dat ik aangevallen werd).Esiq schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 14:05:
lol Seditiar dat is best schrikken. JF zit ik nog zo ver van af qua trainingstijd. gaat hem komende tijd ook niet worden met die prijzen..
Ik heb ook geen JF skills op m'n main hoor, want een perfecte JF pilot heeft al snel richting de 15m skillpoints nodig, dus ik heb gewoon 4-5 JF alts om dat allemaal te regelen.
Correct, alleen tegen bubbles. Dus een (Heavy) Interdictor bubble houdt ze ook niet tegen, anchored bubbles ook niet.De_Bastaard schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 14:06:
Nullified werkt alleen tegen bubbles afaik
Ook al heb je er vijftig op elkaar zitten, de nullified T3 kan er gewoon doorheen warpen.
[ Voor 21% gewijzigd door Seditiar op 03-07-2013 14:14 ]
Hoe snel zou je zo'n JF altje kunnen maken denk je? Zat nu JDC5 te skillen op mijn industrial alt, beetje zonde van die maand skilltijd
Verwijderd
maar dan zijn het gewoon een stelletje idioten die je JF gingen beschieten. In -a- in GE-8 hadden we ook wel eens een derp moment waar iemand een neutral JF jumpte naar de station. Als je even helder denkt, dan doet iemand dat niet zomaar, hoe juicy die JF er ook uit ziet.Seditiar schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 13:58:
[...]
Wanneer je pas écht een schone onderbroek aan moet trekken: als je perongeluk met je highsec JF alt naar een player-controlled station jumped. In plaats van met je JF alt die in de juiste corporation zit. M'n JF werd pas vanaf 30% structure voldoende gerepped door carriers om tientallen battleships te overleven.
Maar helaas betekend +5 standings altijd dat je er een zooi herp derps erbij krijgt
Een van m'n JF alts is nu 10 maanden en 2 dagen oud. Die heeft nog zo'n 3 maanden te gaan om perfect te zijn. JDC V en Racial Freighter V zijn eigenlijk een must-have, Caldari zijn, ook. Het grote voordeel van Caldari is: 367.000 m3 ruimte, dus er kunnen precies 3x 120.000 m3 containers in, en dan nog wat kleine rommel (of wat reserve isotopes).De_Bastaard schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 14:24:
Hoe snel zou je zo'n JF altje kunnen maken denk je? Zat nu JDC5 te skillen op mijn industrial alt, beetje zonde van die maand skilltijd
Met perfect bedoel ik overigens alles wat met freighters en het reizen hiermee te maken heeft. Er komt nog een halve maand training erbij als je shield/armor/hull ook nog op V wilt hebben, die heb ik op IV, Hull op V. Jump Freighters V vergeleken met IV geeft ook nog 22k EHP erbij, het scheelt ook een hele hoop fuel.
Het was ook lang niet iedereen die begon te schieten hoor, en er waren al carriers die gewoon begonnen te reppen, ook al wisten ze totaal niet wie de JF pilot was. Maar je hebt gelijk, er is totaal geen reden dat een échte neutral naar een player-controlled station jumped. Het gebeurt wekelijks (niet door mij, althans, niet meer ;p) en ze worden door steeds minder mensen beschoten.Verwijderd schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 14:29:
[...]
maar dan zijn het gewoon een stelletje idioten die je JF gingen beschieten. In -a- in GE-8 hadden we ook wel eens een derp moment waar iemand een neutral JF jumpte naar de station. Als je even helder denkt, dan doet iemand dat niet zomaar, hoe juicy die JF er ook uit ziet.
Maar helaas betekend +5 standings altijd dat je er een zooi herp derps erbij krijgt
[ Voor 32% gewijzigd door Seditiar op 03-07-2013 14:32 ]
Verwijderd
was het niet 8 dagen per lvl 5 armor compensation skill?Seditiar schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 14:30:
[...]
Een van m'n JF alts is nu 10 maanden en 2 dagen oud. Die heeft nog zo'n 3 maanden te gaan om perfect te zijn. JDC V en Racial Freighter V zijn eigenlijk een must-have, Caldari zijn, ook. Het grote voordeel van Caldari is: 367.000 m3 ruimte, dus er kunnen precies 3x 120.000 m3 containers in, en dan nog wat kleine rommel (of wat reserve isotopes).
Met perfect bedoel ik overigens alles wat met freighters en het reizen hiermee te maken heeft. Er komt nog een halve maand training erbij als je shield/armor/hull ook nog op V wilt hebben, die heb ik op IV, Hull op V. Jump Freighters V vergeleken met IV geeft ook nog 22k EHP erbij, het scheelt ook een hele hoop fuel.
[...]
Het was ook lang niet iedereen die begon te schieten hoor, en er waren al carriers die gewoon begonnen te reppen, ook al wisten ze totaal niet wie de JF pilot was.
Je kan niets fitten op je (Jump)freighter, dus dat haalt gelukkig niet uit.Verwijderd schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 14:32:
[...]
was het niet 8 dagen per lvl 5 armor compensation skill?
Nja, eens kijken straks met EVE Mon hoe snel ik een 'noob' char gewoon JF kan laten vliegen. Over het algemeen wil ik het redelijk 'safe' doen zodat ik gewoon m'n alliance kan bevoorraadden en mijn eigen shit kan verkopen aan ze
Als noob is het denk ik het beste om gewoon een miner alt te fixen gok ik?
Je hebt in ieder geval twee JF pilots nodig, één om door highsec heen te vliegen en de ander om in die player-controlled station te kunnen. Tenzij je corporation in NPC stations leeft, uiteraard.De_Bastaard schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 14:34:
Nja, eens kijken straks met EVE Mon hoe snel ik een 'noob' char gewoon JF kan laten vliegen. Over het algemeen wil ik het redelijk 'safe' doen zodat ik gewoon m'n alliance kan bevoorraadden en mijn eigen shit kan verkopen aan ze
Eigenlijk wel ja. Zelfs een noob JF alt kost al snel 4B, de hull nog eens 6,5B en dan nog een account om het erop te gooien: 520m (PLEX) en ook nog minstens 2-3 cyno alts om het allemaal wat sneller te maken.douweegbertje schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 14:34:
Als noob is het denk ik het beste om gewoon een miner alt te fixen gok ik?
[ Voor 27% gewijzigd door Seditiar op 03-07-2013 14:36 ]
Die dual char training is wel perfect om wat extra cyno altjes te bakken
Dat zeker ja, heb nu bijna m'n tweede set cyno alts klaar.Noxious schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 14:45:
Even iets anders: http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=18537598
E: Titan schijnt op 50% hull weggekomen te zijn.
Altijd baas boven baas als het om onderbroeken vervangen gaat

[ Voor 20% gewijzigd door Seditiar op 03-07-2013 14:53 ]
Mja het is denk ik toch lekkerder om de mogelijkheid te hebben om 2x eve te draaien?Noxious schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 14:45:
Dat is mijn plan om uiteindelijk mijn main te hebben en dan een miner die semi-afk is de heletijd als ik spare time heb op mijn main
Inderdaad, bekijk ook de plaatjes in de comments. Over onderbroeken gesproken, denk hij een nieuwe moet kopenSeditiar schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 14:48:
[...]
Dat zeker ja, heb nu bijna m'n tweede set cyno alts klaar.
Even iets anders: http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=18537598
E: Titan schijnt op 50% hull weggekomen te zijn.
Altijd baas boven baas als het om onderbroeken vervangen gaat![]()
[afbeelding]
who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!
Een combinatie van beide is het beste. Ik heb op het moment zo'n 10 actieve accounts (niet skillqueue online op meesten, ik gebruik ze allemaal iedere dag). Op het moment: m'n main account, met m'n main pilot en een cyno alt er op. Dan nog 4 JF accounts, die allemaal nog een trade alt erop hebben (en 1 van de 4 ook nog een cyno alt). Dan nog 5 dedicated cyno accounts, waarvan sommigen bijna aan hun derde cyno alt beginnen.douweegbertje schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 14:55:
[...]
Mja het is denk ik toch lekkerder om de mogelijkheid te hebben om 2x eve te draaien?
Dat is mijn plan om uiteindelijk mijn main te hebben en dan een miner die semi-afk is de heletijd als ik spare time heb op mijn main
Zodra je met capital ships begint, heb je meerdere accounts nodig om überhaupt rond te kunnen vliegen, tenzij je continu cyno's van andere mensen gebruikt, maar da's nogal onveilig, traag en gewoon ronduit kut.
Shit dus het maken van die Ark's is dan misschien niet zo'n goed plan, gezien een Rhea véél meer plek heeft...
Yeap, die fout heb ik ook gemaakt. had 4x Rhea, 3x Anshar, 3x Ark en 2x Nomad. De enige die de moeite zijn: Rhea en Nomad. Rhea voor de veilige trips die veel volume ontvangen om te vervoeren en Nomads voor situaties die snelle align time nodig hebben.De_Bastaard schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 15:03:
Shit dus het maken van die Ark's is dan misschien niet zo'n goed plan, gezien een Rhea véél meer plek heeft...

Nou, iemand 3x Ark BPC kopen? 230m each.
Edit - wat een brakke fit op die titan trouwens, was 'n mooie lossmail geweest

[ Voor 25% gewijzigd door De_Bastaard op 03-07-2013 15:20 ]
Verwijderd
ik zoek een nomad voor mijn alt, kan iemand die bouwen voor mij, en kan ik die in termijnen betalen?
Verwijderd
hij zegt 15 mil SP dus dat is +/- 8 a 9 maandDe_Bastaard schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 14:24:
Zo te zien staat z'n briefcase uit?De_Bastaard schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 15:07:
[afbeelding]
Nou, iemand 3x Ark BPC kopen? 230m each.
Edit - wat een brakke fit op die titan trouwens, was 'n mooie lossmail geweest
Idd helemaal mee eens. Ik gebruik vooral een Rhea maar die vind ik wat risky om de wormhole mee binnen te vliegen, wil er dus nog een Nomad naast voor dat soort dingen.Seditiar schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 15:06:
[...]
Yeap, die fout heb ik ook gemaakt. had 4x Rhea, 3x Anshar, 3x Ark en 2x Nomad. De enige die de moeite zijn: Rhea en Nomad. Rhea voor de veilige trips die veel volume ontvangen om te vervoeren en Nomads voor situaties die snelle align time nodig hebben.
En een paar 'gewone' freighters (fenrirs) voor de dagen dat we highsec routes hebben.
Edit op de verkeerde plek? Maar goed, dat is een driveby fit, sneller alignen (nano's) en cap rechargers om sneller weg te kunnen jumpen na erin gejumped te zijn.
Nomads zijn wel leuk voor wormholes ja. En normale freighters hebben zo'n grote cargo hold dat die 80k extra ook niet heel veel meer uit haalt, terwijl 10-12 sec snellere align time wel zeer leuk is.[...]
Idd helemaal mee eens. Ik gebruik vooral een Rhea maar die vind ik wat risky om de wormhole mee binnen te vliegen, wil er dus nog een Nomad naast voor dat soort dingen.
En een paar 'gewone' freighters (fenrirs) voor de dagen dat we highsec routes hebben.
mijn eve crashed na 3 seconden als ik gewoon in space zit. Als ik ben gedocked heb ik geen problemen..
Google helpt me ook niet echt verder.. tips?
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=-2Y_94GE9gI]
Opnieuw een hele leuke vid, erg snel ingespeeld op alle veranderingen van de afgelopen paar dagen
Opnieuw een hele leuke vid, erg snel ingespeeld op alle veranderingen van de afgelopen paar dagen
[ Voor 6% gewijzigd door GamemasterByte op 03-07-2013 19:35 ]
Ondanks dat het erg goedkope en makkelijke progaganda is blijft dit soort dingen prachtig. Lekker hardop gelachenGamemasterByte schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 19:34:
[video]
Verwijderd
Eve cache clearen? (hit ESC en daar staat het ergens in een van de tabsdouweegbertje schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 18:42:
mijn eve crashed na 3 seconden als ik gewoon in space zit. Als ik ben gedocked heb ik geen problemen..
repair tool (in eve install folder)
anders even herinstalleren
computer restart was gelukkig genoegVerwijderd schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 21:00:
[...]
Eve cache clearen? (hit ESC en daar staat het ergens in een van de tabs
repair tool (in eve install folder)
anders even herinstalleren
Verwijderd
iemand hier een cheap armor loki fit ? budget is 550 mil en wil dan wat missies doen en hem ietsje pimpen zodat ik in een WH kan overleven... het is gewoon tijdelijke cheapness
Hmm ik had nog wel deze in m'n Pyfa staan.. Dunno of het iets is. Prijs volgens Pyfa ~425m:
[Loki, PVE Armor Loki]
Damage Control II
Energized Adaptive Nano Membrane II
Reactive Armor Hardener
Medium Ancillary Armor Repairer
Gyrostabilizer II
Gyrostabilizer II
Experimental 10MN Afterburner I
Stasis Webifier II
Stasis Webifier II
Phased Weapon Navigation Array Generation Extron
Faint Warp Disruptor I
425mm AutoCannon II, Republic Fleet EMP M
Medium Anti-Kinetic Pump I
Medium Anti-Explosive Pump I
Loki Defensive - Adaptive Augmenter
Loki Electronics - Immobility Drivers
Loki Engineering - Capacitor Regeneration Matrix
Loki Offensive - Turret Concurrence Registry
Loki Propulsion - Fuel Catalyst
38k ehp, 95.6/85.6/75.7/76.4 resists (en ofc reactive hardener), 633 m/s, 412 dps.
Dual webs + webbing bonus en een disruptor voor als er toevallig iemand langs vliegt.
[Loki, PVE Armor Loki]
Damage Control II
Energized Adaptive Nano Membrane II
Reactive Armor Hardener
Medium Ancillary Armor Repairer
Gyrostabilizer II
Gyrostabilizer II
Experimental 10MN Afterburner I
Stasis Webifier II
Stasis Webifier II
Phased Weapon Navigation Array Generation Extron
Faint Warp Disruptor I
Medium Anti-Kinetic Pump I
Loki Defensive - Adaptive Augmenter
Loki Electronics - Immobility Drivers
Loki Engineering - Capacitor Regeneration Matrix
Loki Offensive - Turret Concurrence Registry
Loki Propulsion - Fuel Catalyst
38k ehp, 95.6/85.6/75.7/76.4 resists (en ofc reactive hardener), 633 m/s, 412 dps.
Dual webs + webbing bonus en een disruptor voor als er toevallig iemand langs vliegt.
Verwijderd
thnx ben er ff tijdelijk mee in highsec aan het carebearen (fit wat aangepast) jezus wat is dat boring
gelukkig hoef ik het niet lang te doen.
Beter is Tengu als je die kan vliegen, Die Loki heeft bijna geen tank.Verwijderd schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 10:36:
iemand hier een cheap armor loki fit ? budget is 550 mil en wil dan wat missies doen en hem ietsje pimpen zodat ik in een WH kan overleven... het is gewoon tijdelijke cheapness
Verwijderd
daar train ik voor kan hem boarden maar daar heb je het mee gehad. loki geen tank ben ik niet met je eens maar goed...Ashrah schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 14:43:
[...]
Beter is Tengu als je die kan vliegen, Die Loki heeft bijna geen tank.
Als ik aan het exploren ben, en ik zit in een system met bijv. 2 cosmic signatures. Is het dan mogelijk dan na bijv. 30 minuten weer nieuwe erbij komen? Of moet je echt van system naar system?
Op het moment dat een site weg is spawned hij ergens anders in dezelfde constellation weer.
Dat is dus mogelijk ook in hetzelfde system
Maar ik move meestal wel van system naar system als ik sites run. Gewoon een destination X jumps verderop uitzoeken en gaan
Maar ik move meestal wel van system naar system als ik sites run. Gewoon een destination X jumps verderop uitzoeken en gaan
Nee. Alleen na DT komen er nieuwe sigs bij.douweegbertje schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 14:57:
Als ik aan het exploren ben, en ik zit in een system met bijv. 2 cosmic signatures. Is het dan mogelijk dan na bijv. 30 minuten weer nieuwe erbij komen? Of moet je echt van system naar system?
HOOGSTENS is het de uitgang van een wh system met een static. das enige wat respawned (als je de wh collapsed door er meer dan max mass doorheen te gooien)
Battle.net Spud#2543
hm ja ik heb nog niet zo super veel ervaring met het jumpen en er zitten hier redelijk vaak wat van die bubbles e.d. xDNoxious schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 15:00:
Op het moment dat een site weg is spawned hij ergens anders in dezelfde constellation weer.
Hoopte dat ik nu op mn safespot kon blijven
Verwijderd
bubbles dan zit je in 0.0 space weinig safe aandouweegbertje schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 15:02:
[...]
hm ja ik heb nog niet zo super veel ervaring met het jumpen en er zitten hier redelijk vaak wat van die bubbles e.d. xD
Hoopte dat ik nu op mn safespot kon blijven
Naar mijn gevoel nog altijd veiliger als lowsec
Verwijderd
als je SOV holder bent wel maar dat is bij hem volgens mij niet het gevalDe_Bastaard schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 15:12:
Naar mijn gevoel nog altijd veiliger als lowsec
Ik zie en lees dat er na downtime dingen weer aangevuld worden, zoals bijvoorbeeld asteroidbelts en hierboven exploration dingen.
Hoe vaak is deze downtime?
Xbox: Gulpener88
Verwijderd
elke dag 13:00 uur nederlandse tijdGertjuhjan schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 15:24:
Ik zie en lees dat er na downtime dingen weer aangevuld worden, zoals bijvoorbeeld asteroidbelts en hierboven exploration dingen.
Ah bedankt. Dat is inderdaad wel regelmatig.
Xbox: Gulpener88
Verwijderd
zodra de clock weer veranderd wordt dit 12:00 nederlandse tijd.Gertjuhjan schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 15:27:
[...]
Inderdaad, in zomertijd is het 1300hrs, in wintertijd 1200hrs. EVT (Eve Time) doet niet aan day-light savings..Gertjuhjan schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 15:27:
[...]
pf, wat zijn nu eigenlijk mijn opties om wat ISK te maken haha
Mijn homebase is Torrinos, was 0.5 is. Aan de ene kant kan ik direct naar -0.2 op en de andere kant weer richting high sec.
Exploration; wel ok, behalve high sec zijn de rewards echt < 100k oid (tenzij ik 10x badluck had?) terwijl ik nu mn 3e ship kwijt ben in low sec.. dus mijn loot niet kan om zetten naar ISK :x
Mining lijkt me a; ontzettend boring en b; kost aardig wat tijd om wat te trainen om het minen ook nog wat op te laten leveren
Wat ik nu wel aan het doen ben, is om te kijken of ik ergens mag salvagen.. maar dan ben je wel weer afhankelijk van andere.
Mijn homebase is Torrinos, was 0.5 is. Aan de ene kant kan ik direct naar -0.2 op en de andere kant weer richting high sec.
Exploration; wel ok, behalve high sec zijn de rewards echt < 100k oid (tenzij ik 10x badluck had?) terwijl ik nu mn 3e ship kwijt ben in low sec.. dus mijn loot niet kan om zetten naar ISK :x
Mining lijkt me a; ontzettend boring en b; kost aardig wat tijd om wat te trainen om het minen ook nog wat op te laten leveren
Wat ik nu wel aan het doen ben, is om te kijken of ik ergens mag salvagen.. maar dan ben je wel weer afhankelijk van andere.
Las laatst op reddit of eve forums dat dit dus niet zo is.Noxious schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 15:00:
was een corp die had overal scouts, en kwamen er achter dat ze niet perse respawnen in hetzelfde constellation
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
makkelijkste zonder skills te verspillen is missioning vrijwel alle skills die je daarvoor trained zijn usefull in PVP dat is aan het begin best cool je leert ook wat beter de game mechanics later wordt het wel boring maar dan kan je wel wat meer met je skillsdouweegbertje schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 16:14:
http://neural-boost.com/minicontainer-loot-distributiondouweegbertje schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 16:14:
^ Met deze site en een cargo scanner kun je je te verdienen centjes beter kiezen tijdens Exploration.
High sec kan ook profitabel zijn, heb afgelopen weekend in 2 uur ~100m verdient met een paar data sites. Het ligt er natuurlijk ook aan waar je zit, het high sec gedeelte waar ik zit kent weinig verkeer, dus meer kans voor mij om ongeschonden sites te vinden.
Hey thx.Xeiji schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 16:40:
[...]
http://neural-boost.com/minicontainer-loot-distribution
^ Met deze site en een cargo scanner kun je je te verdienen centjes beter kiezen tijdens Exploration.
High sec kan ook profitabel zijn, heb afgelopen weekend in 2 uur ~100m verdient met een paar data sites. Het ligt er natuurlijk ook aan waar je zit, het high sec gedeelte waar ik zit kent weinig verkeer, dus meer kans voor mij om ongeschonden sites te vinden.
Wat raad je dan aan qua sectors? 0.5-0.7?
Even missies in high sec blijven runnen dandouweegbertje schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 16:14:
[ Voor 4% gewijzigd door Tricq op 04-07-2013 17:29 ]
Overigens, die -0.2 waar je het over had is nullsec. Je hebt ook nog 0.1-0.4 wat lowsec is. Daar zijn geen bubbles
nog steeds risky maar iig geen bubbles.
Feli! 
Ach ja ik wil misschien te veel, maar high sec is af en toe gewoon boring :x
Overigens boeit het me niet dat ik dood ga oid, daarom zit ik ook in ENL-A haha maar het is gewoon jammer dat de rewards van high sec / level 1 missies zo ontzettend verkeerd in verhouding zitten.
Mja ben al mijn social skills aan het lvlen, misschien dat ik daarna wel weer wat missies ga doen.
Overigens boeit het me niet dat ik dood ga oid, daarom zit ik ook in ENL-A haha maar het is gewoon jammer dat de rewards van high sec / level 1 missies zo ontzettend verkeerd in verhouding zitten.
Mja ben al mijn social skills aan het lvlen, misschien dat ik daarna wel weer wat missies ga doen.
Kom over naar null sec, ik weet wel een manier om daar veilig te komen en rond te vliegendouweegbertje schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 17:32:
Feli!
als je een leuke corperation wil joinen. het is niet de moeilijkste van nulsec, -0.1 -0.2 maar erg
leuk om wat anomenies te runnen etc en de verdiensten zijn erg goed.
Mail of chat anders ingame, mijn naam in eve is: Ischar Dachartra
Groet,
Aernout.
Anomenies zijn ook mijn grootste bron van inkomsten in null.
Wie van jullie maakt er hier JF's?
Zoja, kan die persoon mij even PM'en wat hij kwijt is aan ISK om de components te maken? Ik heb het uitgerekend maar vertrouw mijn sheet niet helemaal.
Zoja, kan die persoon mij even PM'en wat hij kwijt is aan ISK om de components te maken? Ik heb het uitgerekend maar vertrouw mijn sheet niet helemaal.
[ Voor 69% gewijzigd door De_Bastaard op 04-07-2013 20:39 ]
Ik maak ze niet zelf, maar iemand in CFC bouwt ze voor 6.5B, en dat is inclusief een kleine bonus voor de bouwtijd die hij kwijt is. Dus ik denk dat je het beste gewoon via buyorders kan kopen.De_Bastaard schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 20:19:
We waren bezig met het vernietigen van een grote capfleet van TEST, breekt CCP de boel even. Gelukkig al een hele hoop zooi gesloopt, waaronder 24 carriers en 300+ battleships. Totaal aangerichtte schade op het moment van schrijven: CFC 245B vs TEST 77B.*
*Voor de duidelijkheid: CFC heeft 245B gesloopt van TEST en andersom 77B.
*Voor de duidelijkheid: CFC heeft 245B gesloopt van TEST en andersom 77B.
[ Voor 9% gewijzigd door Seditiar op 05-07-2013 03:26 ]
Damn, het was wel duidelijk dat ons (TEST) bord rood zou gaan worden maar dat is wel een een flink verschil zeg.
Was mijn eerste echt grote battle in null, blij dat ik erbij was. Erg jammer dat de node down ging maar het was wel fijn voor mijn nacht rust
Was mijn eerste echt grote battle in null, blij dat ik erbij was. Erg jammer dat de node down ging maar het was wel fijn voor mijn nacht rust
Eve char: Warock <TEST>
hahaha :ccp: 
Overigens TEST
. Hopelijk kunnen ze de CFC de zeik flink lauw maken

Overigens TEST

CCP zijn de ontwikkelaars?
En hun wilde dat systeem op een "losse server" zetten maar dat ging mis?
Heb ik het zo goed?
Heb ik het zo goed?
Het leven in grote alliance: 99% van de tijd docked up zitten in station omdat een gemene neutral in local zit, 1% van de tijd een node kapot blobben omdat men geen verstand van tactics heeft.
Zo ongeveer. Als het druk is wil men ook nog wel eens TiDi toepassen ( http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Time_Dilation ). Maar zoals ik het nu lees was de grote groep gebruikers teveel voor de node waarop de spelers bezig waren. CCP wilde het eea verschuiven en dat ging mis.douweegbertje schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 08:51:
CCP zijn de ontwikkelaars?
Heb ik het zo goed?
CCP TEST: Before I press ENTER please confirm I have everything correct.
CCP PL: Looks good.
CCP NULLI: I don't see any problems here.
CCP TRIBE: Let me see, yes, that will do.
CCP PIZZA: I wanna see, can I see?
CCP 401K: Push the friggin button already!
Welke JF? ME level? Parts ME level?De_Bastaard schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 20:19:
Ok, dan kom ik op een build cost van zo'n 5.31bil uit - dat is wel met de aanname dat je de provi ook zelf bouwt (ME1 heb ik voor die BPO genomen). Ik weet niet wat er bij jou uit kwam, dat is in ieder geval met jita prijzen van 2 minuten geleden
Kan kloppen inderdaad! Zit even te stoeien met die component costs (capital tessereact e.d.).
Meh stomme Excel sheet, zegt dat ik 21Bil aan Terahertz Metamaterials nodig heb
.
edit nvm! Heb m al!
Meh stomme Excel sheet, zegt dat ik 21Bil aan Terahertz Metamaterials nodig heb

edit nvm! Heb m al!
[ Voor 37% gewijzigd door De_Bastaard op 05-07-2013 10:31 ]
Ik vind het altijd het makkelijkste om de requirements per part uit te werken icm ME levels, en dan simpelweg te vermenigvuldigen met de hoeveelheid die je nodig hebt per schip - dat kun je dan ook makkelijk aanpassen als je bijv. een ME -1 bpc krijgt ipv ME -2.
Die formules moet ik ooit nog eens uitrekenen
Verwijderd
Ik ben bezig wat plannen te trekken voor de lange termijn. Ik heb besloten dat PvP voorlopig nog op een laag pitje blijft staan (heb een alt met een gefitte Thorax, thats all) en dat ik me blijf richten op trading/hauling & mining.
Zit nu te twijfelen om op mijn trade/mining character te gaan voor een Orca of een Charon (m.a.w. minen&low volume haulen (Orca) of huge ass volume haulen(Charon))
In het geval ik een Orca zou nemen ben ik haast verplicht om te verhuizen naar een mining corp, wat op zich geen bezwaar is. Als ik een Charon zou nemen kan ik hoogstwaarschijnlijk gewoon blijven zitten waar ik zit en op contract basis spullen gaan haulen in high sec.
Iemand tips of aanbevelingen hierover? Ik heb trouwens geen hekel aan passieve gameplay, ik vermaak me wel met een beetje rondcruisen of in een belt hangen
Zit nu te twijfelen om op mijn trade/mining character te gaan voor een Orca of een Charon (m.a.w. minen&low volume haulen (Orca) of huge ass volume haulen(Charon))
In het geval ik een Orca zou nemen ben ik haast verplicht om te verhuizen naar een mining corp, wat op zich geen bezwaar is. Als ik een Charon zou nemen kan ik hoogstwaarschijnlijk gewoon blijven zitten waar ik zit en op contract basis spullen gaan haulen in high sec.
Iemand tips of aanbevelingen hierover? Ik heb trouwens geen hekel aan passieve gameplay, ik vermaak me wel met een beetje rondcruisen of in een belt hangen
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2013 10:49 ]
Verwijderd
ik zou dan gaan voor Orca om een aantal redenen.Verwijderd schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 10:44:
Ik ben bezig wat plannen te trekken voor de lange termijn. Ik heb besloten dat PvP voorlopig nog op een laag pitje blijft staan (heb een alt met een gefitte Thorax, thats all) en dat ik me blijf richten op trading/hauling & mining.
Zit nu te twijfelen om op mijn trade/mining character te gaan voor een Orca of een Charon (m.a.w. minen of haulen)
1. Orca kan ook veel spullen verplaatsen (ja een stuk minder dan een freighter)
2. Orca training ligt meer op 1 lijn met mining ships
3. Orca is veelzijdiger doordat je modules kan fitten en het een fitting service en corp hanger en ship hanger hebt
er zijn ook wel corporations te vinden die meerdere dingen doen (minen, PVP en missioning etc etc)
Ipv een Charon zou je ook voor een Fenrir kunnen gaan.
Fenrir heeft de kleinste cargo dus de allerallergrootste contracts kun je niet meenemen maar hij is een flink stuk sneller en dat zorgt er voor dat je toch een paar contracts extra kan doen per dag.
Orca is uiteraard ook interresant en die kun je gebruiken als een mobile base, zeker als je bijv. nog eens naar exploration wil gaan kijken kun je er een destroyer en battlecruiser voor sites in gooien, een probing frigate en eventueel een mining barge voor de betere ore sites als je ze vind of battleship + genoeg meuk om creatief te kunnen zijn met fittings (denk aan ammo, hardeners, enz).
Fenrir heeft de kleinste cargo dus de allerallergrootste contracts kun je niet meenemen maar hij is een flink stuk sneller en dat zorgt er voor dat je toch een paar contracts extra kan doen per dag.
Orca is uiteraard ook interresant en die kun je gebruiken als een mobile base, zeker als je bijv. nog eens naar exploration wil gaan kijken kun je er een destroyer en battlecruiser voor sites in gooien, een probing frigate en eventueel een mining barge voor de betere ore sites als je ze vind of battleship + genoeg meuk om creatief te kunnen zijn met fittings (denk aan ammo, hardeners, enz).
Net met exploration een "large micro jump drive" blueprint (copy) geloot :d
Blijkbaar redelijk veel waard!
Blijkbaar redelijk veel waard!
Freighters worden wel degelijk gebruikt bij mining. Als je een fleet van 20+ Hulks hebt (en dan heb je echt geen grote mining corp hoor), kan een Orca het al niet meer bijhouden qua volume. In Nullsec ook, heb je soms 2-3 freighters nodig om de volume bij te kunnen houden.Verwijderd schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 10:51:
[...]
ik zou dan gaan voor Orca om een aantal redenen.
1. Orca kan ook veel spullen verplaatsen (ja een stuk minder dan een freighter)
2. Orca training ligt meer op 1 lijn met mining ships
3. Orca is veelzijdiger doordat je modules kan fitten en het een fitting service en corp hanger en ship hanger hebt
er zijn ook wel corporations te vinden die meerdere dingen doen (minen, PVP en missioning etc etc)
Nou het valt mee, maar MJD's zijn zo'n 1.4 mil per stuk en ik geloof dat de minerals onder de 1m kosten
Verwijderd
Net nog wat zitten lezen en kijken maar ik ben er nog niet helemaal uit.Seditiar schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 12:46:
[...]
Freighters worden wel degelijk gebruikt bij mining. Als je een fleet van 20+ Hulks hebt (en dan heb je echt geen grote mining corp hoor), kan een Orca het al niet meer bijhouden qua volume. In Nullsec ook, heb je soms 2-3 freighters nodig om de volume bij te kunnen houden.
Ik neig iets meer richting de Charon aangezien deze m.i. wat bruikbaarder is voor solo hauling activiteiten in high-sec waar de Orca toch meer een teamplayer is in mining ops (maar ook wel weer als hauler ingezet kan worden)... lastig, lastig
Waarom doe je niet beide? Heb ik ook gedaan op mijn indy char. Het skillen voor een Orca is zo gedaan als hij al een redelijke miner is. Dan kan je iig een orca vliegen voor wat simpel haul werk en mobile base. Daarna kan je verder skillen voor een Freighter, die je als indy char toch nodig gaat hebben.Verwijderd schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 13:51:
[...]
Net nog wat zitten lezen en kijken maar ik ben er nog niet helemaal uit.
Ik neig iets meer richting de Charon aangezien deze m.i. wat bruikbaarder is voor solo hauling activiteiten in high-sec waar de Orca toch meer een teamplayer is in mining ops (maar ook wel weer als hauler ingezet kan worden)... lastig, lastig
Na de freigther kan je weer terug gaan naar de Orca voor mining boosts skillen, dat gaat ook nog wel een paar maandjes kosten volgens mij.
Verwijderd
dat bestrijd ik ook nergens zeg alleen dat training van orca meer op lijn ligt van mining.Seditiar schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 12:46:
[...]
Freighters worden wel degelijk gebruikt bij mining. Als je een fleet van 20+ Hulks hebt (en dan heb je echt geen grote mining corp hoor), kan een Orca het al niet meer bijhouden qua volume. In Nullsec ook, heb je soms 2-3 freighters nodig om de volume bij te kunnen houden.
Dat is zo, maar je hebt sinds Odyssey maar 17 dagen nodig om in een Orca te zitten, dus echt veel training richting mining zit er niet bij. De leadership skills om perfect te kunnen boosten kost nog wel minstens 3-4 maanden, dus weet wel waar je aan begint als je die kant op gaat, Nathuran.Verwijderd schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 14:15:
[...]
dat bestrijd ik ook nergens zeg alleen dat training van orca meer op lijn ligt van mining.
Verwijderd
Dit is inderdaad wat ik al meer heb gelezen over de Orca. Ik denk dat ik voor de Charon ga; de grootste uitdaging wordt dan om daar genoeg werk voor te vindenSeditiar schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 14:42:
[...]
Dat is zo, maar je hebt sinds Odyssey maar 17 dagen nodig om in een Orca te zitten, dus echt veel training richting mining zit er niet bij. De leadership skills om perfect te kunnen boosten kost nog wel minstens 3-4 maanden, dus weet wel waar je aan begint als je die kant op gaat, Nathuran.
Er zit in ieder geval nog 31,5 dag training op de Charon, waarvan het grootste gedeelte op gaat in 'Advanced Space Ship Command V' (29d)
(gewoon zorgen dat ie straks in mijn vakantie loopt als ik 2 weken in Italie zit
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2013 16:00 ]