Ik ben destijds direct begonnen met minen om een startkapitaal te verzamelen, eerst nog in een Bantam (Venture was er toen nog niet) maar meteen doorgeskilled naar een Retriever + wat upgrades. De kosten voor de aanschaf van Retriever heb ik toen geleend van een van de mensen hier, na 1 avond minen kon ik em weer terugbetalen
Ik ben toen maar een paar weken gaan minen (á 8mil ISK/uur) om een Crane (+Cov Ops, MWD etc.) te kunnen kopen. Ondertussen nog een beetje getrade/hauled in een Badger MarkII maar dat ging niet verder dan high sec.
Tegenwoordig heb ik op mijn trade alt dus een gefitte Crane + aardig wat ISK en ben ik bezig om meer skills in trading te trainen en feeling te krijgen met de markt.
Op dit moment ben ik even niet actief in EVE, maar ben van plan om binnenkort weer verder te gaan. Klaar met HBO avondstudie dus heb weer wat meer tijd, ondertussen wat casual uurtjes PVP in WoW gedaan.
De reden waarom ik trade is omdat ik dat prima solo kan doen, wat ik nog wel mis is een leuke corp met een actieve chat en wat interactie tussen de leden. Zit nu in een corp waar eigenlijk niets gebeurd....
Af en toe een mining op in mijn retriever of een haul contractje meepikken binnen een Corp lijkt me ook wel leuk voor de afwisseling.
[
Voor 15% gewijzigd door
Verwijderd op 02-07-2013 15:27
]