zoals je al zegt 2k rifters , iedere noob kan n rifter vliegen, een rokh niet. en als je iets nieuws gaat vliegen en je weet de fit niet, dan kan je het beste de forums van je alliance raadplegen of je googled n standaard rokh fleet. maar zelfs noobs in test doen dit niet.Shunt schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 18:12:
[...]
Ze zullen er wel helemaal niets van begrijpen nee ik bedoel pff ach daar komen ze vanzelf wel achter toch? Oh wacht het is juist een van de meest actieve aliances en een powerblock. Juist de newbies gewoon lekker mee nemen en onder de vleugel nemen in 0.0 is juist super effectief. Ik bedoel goons zijn ooit begonnen met gewoon 2k rifters shit te afknallen en zijn daar extreem succesvol mee geworden. Kijk iedereen zijn mening maar je loopt nu gewoon dingen te verkondigen die nieuwe spelers best wel eens negatief kunnen beïnvloeden.
1. boot kopen
2. geen stats checken
3. zomaar iets randoms erop zetten en dan ook nog niets vragen in alliance. maar wel op de killboard staan met lasers op een rokh.
4. googlen
ik heb in mn eerste half jaar als ik iets niet fatsoenlijks kreeg uitgelegd ging ik googlen en alle hulp channels af wat er waren. dit voorkwam vele fouten