Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-07 19:53
Noxious schreef op maandag 17 juni 2013 @ 11:22:
Ik merk wel dat er echt heel veel meer wormhole connections open zijn sinds het nieuwe proben. Vooral heel veel inkomende nullsecs.
Ja, met test gaan we ook nu wel eens een wormhole in met wat talwars of een welpfleet voor de gudfites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
Noxious schreef op maandag 17 juni 2013 @ 11:22:
Ik merk wel dat er echt heel veel meer wormhole connections open zijn sinds het nieuwe proben. Vooral heel veel inkomende nullsecs.
Heeft dat dan ook nog effect op de spawns van sites in het wh zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 22:46
Dat niet direct, behalve als er meer sites worden gedaan, dan spawnen er ook meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan676
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-09 16:16
In het algemeen zijn er volgens mij meer sites actief dan voor de veranderingen. Nu zijn er sites in zo goed als alle zonnestelsels, voor de veranderingen was dit wel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:03
I was there. Was gewoon een pipebomb, het meerendeel was ontkomen en konden gewoon doorgaan met onze op. Sterker ze waren te laat met de bubble :)

[ Voor 6% gewijzigd door Cardinal op 17-06-2013 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Cardinal schreef op maandag 17 juni 2013 @ 13:20:
[...]

I was there. Was gewoon een pipebomb, het meerendeel was ontkomen en konden gewoon doorgaan met onze op. Sterker ze waren te laat met de bubble :)
In welke alliance zit je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Ammo blueprints (bpo), via welke tool/site kan ik het makkelijkst de prijzen nagaan? Ook via eve-central.com?
Ben op zoek naar Phased plasma M en L bpo. Via eve-central staat er 'blueprint', maar is dat bpo of bpc? Bpc enkel via contracts te koop?

[ Voor 23% gewijzigd door Hurtebise op 17-06-2013 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:03

_Apache_

For life.

Via eve central zie je alleen bpo's.. Dus dat kan je zo een excelletje indraaien.

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Of http://eve-marketdata.com/ , die hebben ook een prachtige API :)

Edit: Streamed NASA Video Game Demo Clearly Rips Off EVE Online :D

[ Voor 56% gewijzigd door Noxious op 17-06-2013 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-03-2024
Hurtebise schreef op maandag 17 juni 2013 @ 13:44:
Ammo blueprints (bpo), via welke tool/site kan ik het makkelijkst de prijzen nagaan? Ook via eve-central.com?
Ben op zoek naar Phased plasma M en L bpo. Via eve-central staat er 'blueprint', maar is dat bpo of bpc? Bpc enkel via contracts te koop?
http://games.chruker.dk/eve_online/market.php?group_id=312

There you go, kan je ook verder zien mocht je ze willen researchen wat voor impact dat heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Seditiar schreef op maandag 17 juni 2013 @ 13:36:
[...]
In welke alliance zit je?
Circle of Two :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Niet online
Ah ok, mede-CFC genoot dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seditiar schreef op maandag 17 juni 2013 @ 15:50:
[...]

Ah ok, mede-CFC genoot dus :)
hoe is de sfeer op dit moment binnen CFC ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 17 juni 2013 @ 18:16:
[...]

Prima hoor, als heel nullsec (behalve de Russen) TEST blijft helpen zullen we na een paar maanden wel uit Fountain moeten gaan, maar Deklein zullen ze toch nooit krijgen. Als ik het de afgelopen dagen zo zag, gok ik niet dat PL nog heel lang mee blijft vechten aangezien er geen fuck aan is voor hen. Enige wat ze op dit moment doen is wachten tot ze capitals kunnen droppen, voor de rest niets.

E: Als PL stopt met meehelpen is het snel afgelopen, dat is één ding wat zeker is.

[ Voor 7% gewijzigd door Seditiar op 17-06-2013 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seditiar schreef op maandag 17 juni 2013 @ 19:46:
[...]

Prima hoor, als heel nullsec (behalve de Russen) TEST blijft helpen zullen we na een paar maanden wel uit Fountain moeten gaan, maar Deklein zullen ze toch nooit krijgen. Als ik het de afgelopen dagen zo zag, gok ik niet dat PL nog heel lang mee blijft vechten aangezien er geen fuck aan is voor hen. Enige wat ze op dit moment doen is wachten tot ze capitals kunnen droppen, voor de rest niets.

E: Als PL stopt met meehelpen is het snel afgelopen, dat is één ding wat zeker is.
ben er niet zo zeker van en denk dat de klein zeker in gevaar zou KUNNEN komen maar dat hangt wel van de participatie af als dat afneemt kan het veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 18:42
damn jullie zitten nu in oa PBD mijn oude systeem :P loved that place

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junketsu
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 09:08
Gebruikelijk is dat die PLEX verkocht wordt op de market voor een 500 miljoen ISK en dat dat bedrag wordt gedeeld. Mooi bedragje voor beginners
Het delen betekent 50-50 of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Niet online
Dronefang schreef op maandag 17 juni 2013 @ 23:37:
[...]

Ikzelf geef altijd 100%, maar heb geen idee wat voor verhouding hier als "normaal" gezien wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
[...]

Als je op eve forum kijkt, dan is het snel 400+ en soms zelfs het volle bedrag. Voordeel wat je hier hebt is echter zekerheid, via forum (ook al zijn er regels vanuit CCP) moet je toch altijd maar afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
Xanaroth schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 08:00:
[...]

Voordeel wat je hier hebt is echter zekerheid
:') ik kan me nog de maandelijkse discussie herinneren waarin iedereen los gaat op 1 guy die weer eens niet betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

ja 50/50 is vrij standaard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Verwijderd schreef op maandag 17 juni 2013 @ 18:16:
[...]

Ik kan ook niet anders zeggen dan prima. Volgens mij vinden de meeste alles best, zolang er maar gevochten wordt. Vooral de FC's zijn er erg relaxed onder, iets wat ik totaal niet verwacht had, gezien ik voordat ik naar null vertrok (ben er nog niet zo lang) vooral de emo-rage FC's op youtube voorbij zag komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BL (Black Legion) gaat in Fountain tegen TEST en co vechten. geen gezamelijke ops of blue standings.
De war blijft escaleren.

TEST gaat verliezen, het staat geschreven in de sterren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 16:10:
BL (Black Legion) gaat in Fountain tegen TEST en co vechten. geen gezamelijke ops of blue standings.
De war blijft escaleren.

TEST gaat verliezen, het staat geschreven in de sterren :P
whut realy... of TEST gaat verliezen durf ik niet te zeggen maar BL stond aan TESTs kant toch? heeft mittani BL omgekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSec
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-07 13:38

TheSec

Waarom ?

Verwijderd schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 16:18:
[...]

whut realy... of TEST gaat verliezen durf ik niet te zeggen maar BL stond aan TESTs kant toch? heeft mittani BL omgekocht?
Gaat deze oorlog om iets anders dan geld dan :P 8)7

Niet schieten is altijd mis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
Verwijderd schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 16:18:
[...]

gedeeltelijk

de CFC heeft een deal gemaakt met BL dat ze 1 maand de goons in tribute met rust laten(ze hebben al een pos gemold met een supercap en titan in aanbouw..verlies voor goons iets van 125 bill) en dat ze die 140 carrier fleet in het system met outpost die ze veroverd hebben vrij laten gaan en daarbij krijgen ze nog een bedrag dat niet vijgegeven is, en dus zodoende gaat nu de coalition helpen tegen de goons in fountain.
In case you missed it last night, Black Legion took the CFC station and sovereignty in Q-CAB2 \ Tribute in Goonswarm Federation space. Earlier, a tower with a Nyx supercarrier and an Erebus titan in build was destroyed by Black Legion and others, costing the CFC at least 128 billion isk in materials and station modules.

The hellcamped station in Q-CAB2 also held 140 capital ships that the CFC had docked up inside the station while it was still under their control. Since, the station was flipped to Black Legion ownership and promptly hellcamped by none other than 401k and allies; the capital assets were just sitting there inaccessible by the CFC – or so most people thought.

Earlier last night/today Elo Knight of Black Legion was approached by CFC leadership and struck a deal. The full details of the bargain are still unclear. There are still a lot of unknowns, but what is known from Elo Knight is this:

Black Legion will not attack The CFC in the region of Tribute for one month, but will continue to fight the CFC in Fountain. The CFC and Black Legion are by no means friends because of this.

Black Legion will allow the CFC capitals docked at the station in Q-CAB2 to be released.

A unspecified sum of isk is to be given to Black Legion.

How deep does the CFC’s wallet really go? Only time will tell. With deals having to be struck in no doubt the billions with billions of losses on top of that its apparent that the CFC is going to be spending a lot more isk than previously thought a lot sooner than expected.

The isk war continues.

-Peach Tea

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheSec schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 16:54:
[...]

Gaat deze oorlog om iets anders dan geld dan :P 8)7
waar zeg ik dat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-09 16:21
Tribute is veilig - deklein ook?
@hieronder - noem eens een betrouwbare bron O-)

[ Voor 43% gewijzigd door wheez50 op 18-06-2013 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Niet online
tntkiller schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 17:27:
[...]

gedeeltelijk

de CFC heeft een deal gemaakt met BL dat ze 1 maand de goons in tribute met rust laten(ze hebben al een pos gemold met een supercap en titan in aanbouw..verlies voor goons iets van 125 bill) en dat ze die 140 carrier fleet in het system met outpost die ze veroverd hebben vrij laten gaan en daarbij krijgen ze nog een bedrag dat niet vijgegeven is, en dus zodoende gaat nu de coalition helpen tegen de goons in fountain.

[...]
EN24 News is nooit een betrouwbare bron, die zou ik dus ook nooit citeren/vertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seditiar schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 19:07:
[...]

EN24 News is nooit een betrouwbare bron, die zou ik dus ook nooit citeren/vertrouwen.
goh wat ik van ze lees klopt voor zover ik weet behoorlijk hoor, maar jij gaat nu natuurlijk even aantonen dat ze onbetrouwbaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Vraag me af wat je betaald om een maand tijd te hebben om 140 carriers weg te halen.... Ze hielden dus praktisch een complete capital fleet ransom.

Maar in dit tempo, met zulke bedragen, kan het gevecht wel eens draaien om tijd - wie haalt de meeste uptime in fountain en weet zo het meeste van nieuw materiaal binnen te slepen om zo de balans gezond te houden voordat de ander opdroogt.

Een dergelijke deal kan wel de 'goedkope' fleets van goons, met caracals etc, verklaren? Capitals niet beschikbaar, het geld was nodig voor ransom, dus alleen een goedkope optie bleef open.

[ Voor 5% gewijzigd door Xanaroth op 18-06-2013 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanaroth schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 21:58:
Vraag me af wat je betaald om een maand tijd te hebben om 140 carriers weg te halen.... Ze hielden dus praktisch een complete capital fleet ransom.

Maar in dit tempo, met zulke bedragen, kan het gevecht wel eens draaien om tijd - wie haalt de meeste uptime in fountain en weet zo het meeste van nieuw materiaal binnen te slepen om zo de balans gezond te houden voordat de ander opdroogt.

Een dergelijke deal kan wel de 'goedkope' fleets van goons, met caracals etc, verklaren? Capitals niet beschikbaar, het geld was nodig voor ransom, dus alleen een goedkope optie bleef open.
de CFC heeft echt een gruwelijk vermogen in isk dus alleen een goedkope optie neuh....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:07
2 cents van een forum warrior en high sec carebear:

Initieel wilde Goons gewoon Test lekker stompen en een nieuwe stroom van inkomen bemachtigen. Dit was een relatief pijnloos en lucratief plan totdat PL en co er zich mee gingen bemoeien.

Goons kunnen geen full scale oorlog winnen van Test + PL + de rest. En helemaal niet nu BL lekker van het moment benut om ze in het noorden te rapen. En zelfs als ze dat kunnen dan zouden ze daarna straatarm zijn en weinig meer hebben.

Wat ze nu aan het doen zijn is in principe de lol uit de "oorlog" te zuigen: strontvervelend doen met rare fleets en net zolang tijd rekken totdat PL en co geen zin meer hebben in small scale skirmishes. De strat van PL is namelijk zoveel mogelijke grote schepen op een gevecht gooien. Ze matchen je 2 op 1 titan als het moet, maar nu heeft dat geen zin omdat Goons nog niet met de serieuze fleets komen. En dan doen Goons niet omdat dat voor hen weinig zin heeft.

Wanneer PL en co geen zin meer hebben in deze kleine fleet gevechten gaan ze weg en dan zullen de Goons met de echte vloten komen om zo snel mogelijk Test van wat systems afhandig te maken en hulp van buiten zoveel mogelijk af te schuwen door er een sov grind van te maken, waar niemand zin in heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 20:48:
[...]

goh wat ik van ze lees klopt voor zover ik weet behoorlijk hoor, maar jij gaat nu natuurlijk even aantonen dat ze onbetrouwbaar zijn?
Als je ook maar in één van beide blocs zit (TEST of CFC), dan hoefde je die vraag niet te stellen. Vrijwel alle artikelen zijn halve waarheden, lekker overdrijven om wat extra pageviews te krijgen.

Hoe kan jij nagaan of het behoorlijk klopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-09 15:32

flessuh

Set sail for fail!

CutePuppy schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 22:35:
2 cents van een forum warrior en high sec carebear:

Initieel wilde Goons gewoon Test lekker stompen en een nieuwe stroom van inkomen bemachtigen. Dit was een relatief pijnloos en lucratief plan totdat PL en co er zich mee gingen bemoeien.

Goons kunnen geen full scale oorlog winnen van Test + PL + de rest. En helemaal niet nu BL lekker van het moment benut om ze in het noorden te rapen. En zelfs als ze dat kunnen dan zouden ze daarna straatarm zijn en weinig meer hebben.

Wat ze nu aan het doen zijn is in principe de lol uit de "oorlog" te zuigen: strontvervelend doen met rare fleets en net zolang tijd rekken totdat PL en co geen zin meer hebben in small scale skirmishes. De strat van PL is namelijk zoveel mogelijke grote schepen op een gevecht gooien. Ze matchen je 2 op 1 titan als het moet, maar nu heeft dat geen zin omdat Goons nog niet met de serieuze fleets komen. En dan doen Goons niet omdat dat voor hen weinig zin heeft.

Wanneer PL en co geen zin meer hebben in deze kleine fleet gevechten gaan ze weg en dan zullen de Goons met de echte vloten komen om zo snel mogelijk Test van wat systems afhandig te maken en hulp van buiten zoveel mogelijk af te schuwen door er een sov grind van te maken, waar niemand zin in heeft.
tja, als je zo stom bent om 140 capitals in een station te laten trappen (je moet toch intel hebben dat je zoiets aan ziet komen als zo'n grote alliance) dan snap ik dat je op een andere manier gaat spelen om te "winnen".

het lijkt mij overigens dat een capital/supercap fleet van CFC wel uitgelokt moet kunnen worden, als ze maar genoeg verliezen aan terrein

[ Voor 4% gewijzigd door flessuh op 19-06-2013 08:26 ]

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Ik hoop dat Black Legion de isk houdt en alle CFC caps alsnog opblaast of opgesloten houdt. Laat de scammers maar eens aan de ontvangende kant zijn.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-09 15:32

flessuh

Set sail for fail!

IJzerlijm schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 09:52:
Ik hoop dat Black Legion de isk houdt en alle CFC caps alsnog opblaast of opgesloten houdt. Laat de scammers maar eens aan de ontvangende kant zijn.
dat zou wel een strakke move zijn >:)

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IJzerlijm schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 09:52:
dat hoop ik ook al vermoed ik dat de betaling pas plaats zal vinden nadat ze de caps veilig hebben. ik hoop ook dat CFC echt genadeloos onderuit gaat en de klein zal branden van actie en vooral gevuld zal worden met CFC losses :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:55

Sorki

world wide wubbish

Verwijderd schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 13:24:
[...]

dat hoop ik ook al vermoed ik dat de mogelijkse betaling pas plaats zal vinden nadat ....
fixed :)

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je voegt een spelfout toe en dan is het gefixt :? als je MIJN quote wijzigd doe dat dan iig zonder spelfouten die maak ik zelf genoeg...

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2013 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
En we hebben onze C5 wh nu volledig in gebruik genomen *O*

Gisteren een hele dikke fleet naar binnen gevlogen :9 en de POS is ook een eind klaar (kan nog wat extra ECM setjes gebruiken maar die zijn al onderweg) :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:55

Sorki

world wide wubbish

@Legolas_1973
dankjewel voor de spelfout toelichting, ik was me er niet van bewust.
Het bijwoord mogelijks wordt in België vaak gebruikt als een synoniem van mogelijk, misschien, wellicht. Mogelijks behoort niet tot de standaardtaal.
En zal ik ineens ook beloven nooit meer een quote van JOU aan te passen om iets te zeggen? ;)

Ontopic;
Ik denk gewoon dat als CFC nog niet betaald heeft, ze dat waarschijnlijk ook niet gaan doen.

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorki schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 14:08:
@Legolas_1973
dankjewel voor de spelfout toelichting, ik was me er niet van bewust.
Het bijwoord mogelijks wordt in België vaak gebruikt als een synoniem van mogelijk, misschien, wellicht. Mogelijks behoort niet tot de standaardtaal.
En zal ik ineens ook beloven nooit meer een quote van JOU aan te passen om iets te zeggen? ;)

Ontopic;
Ik denk gewoon dat als CFC nog niet betaald heeft, ze dat waarschijnlijk ook niet gaan doen.
geen idee tijd zal het leren iig is dit de grootste beproeving voor de CFC in lange tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Niet online
Leuke post om te lezen, cijfers zijn uiteraard allemaal berekeningen en zullen zeker niet 100% accuraat zijn. Maar het geeft wel een goed idee hoe het er aan toegaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 11:39
Verwijderd schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 13:43:
[...]

je voegt een spelfout toe en dan is het gefixt :? als je MIJN quote wijzigd doe dat dan iig zonder spelfouten die maak ik zelf genoeg...
Precies, dus als iemand zich verveelt, kan die alle spelfouten van bovenstaande zin opsporen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:07
Seditiar schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 18:14:
Leuke post om te lezen, cijfers zijn uiteraard allemaal berekeningen en zullen zeker niet 100% accuraat zijn. Maar het geeft wel een goed idee hoe het er aan toegaat.
Een tijdje terug kon je nog de forums lezen zonder te registeren. Dat gaat nu blijkbaar niet meer. Ben momenteel nog te lui om dat te doen.

Vond het wel interessant om alles van hun kant te lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-09 21:26

Gertjuhjan

Software Engineer

Hallo allemaal,
Ik hoor net in het WOW topic dat Eve ook een volwassen MMO is. En nu was ik benieuwd waar het allemaal over gaat.
Ik zou het graag een keer willen proberen. Ik zou graag een RAF willen hebben van iemand die mij ook het spel een beetje uit kan leggen. Ik weet niet of er een soort van guildsysteem is(ik las iets over coorporations)
Want dan zoek ik direct een guild/corporation die vriendelijk is voor starters.

Alvast bedankt!

Xbox: Gulpener88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07:37

madpilot0

I ain't mad

Gertjuhjan schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 19:00:
Hallo allemaal,
Ik hoor net in het WOW topic dat Eve ook een volwassen MMO is. En nu was ik benieuwd waar het allemaal over gaat.
Ik zou het graag een keer willen proberen. Ik zou graag een RAF willen hebben van iemand die mij ook het spel een beetje uit kan leggen. Ik weet niet of er een soort van guildsysteem is(ik las iets over coorporations)

Alvast bedankt!
Ik heb je in ieder geval vast een DM met invite gestuurd :)
Je krijgt aan het begin direct een lading tutorial missies voorgeschoteld. Als je die afrond heb je een beetje een idee wat voor richting je uit wilt (hoop ik) en een aantal schepen / modules gratis :)

Mocht je door willen spelen na deze trial en je betaald delen we de PLEX die ik krijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

madpilot0 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 19:07:
[...]

Je krijgt aan het begin direct een lading tutorial missies voorgeschoteld. Als je die afrond heb je een beetje een idee wat voor richting je uit wilt (hoop ik) en een aantal schepen / modules gratis :)

Mocht je door willen spelen na deze trial en je betaald delen we de PLEX die ik krijg :)
Hartelijk dank:) Ik zal er vanavond eens naar kijken:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
Gertjuhjan schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 19:00:
Hallo allemaal,

Alvast bedankt!
OOK? is wow dan volwassen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

madpilot0 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 19:07:
[...]

top (al is het vrij standaard maar toch) echter is het wellicht ook handig om hem uit te leggen wat Eve is en wat een plex is :+

de plex is een in game item die je kan kopen voor echt geld (zo komen ze in het spel) die je vervolgens kan verkopen voor in game geld, in WOW betaal je items met gold hier is ISK de currency. een plex levert een behoorlijke hoeveelheid ISK op zeker voor een startende speler.

Guilds = Corporation
Gold = ISK
Quest = missions

Eve is net als WOW een MMO echter speelt het zich af in de ruimte het is sterk in PVP aspecten vooral omdat het spel vrij uniek is in PVP als in als je doodgaat ben je het schip ook ECHT kwijt en je kan zelfs implants en dergelijke verliezen

verder kan je in Eve heel veel doen maar zoals madpilot al zei je krijgt een partij tutorials voorgeschoteld en dan krijg je een beter idee hoe zaken werken en wat je wil doen in het spel, korte lijst van "beroepen" en de "rassen"

qua beroepen heb je diverse van scammen (wat dus gewoon legaal is) tot het bouwen van spullen (schepen, modules en ammo etc etc) alles wat in game is kan wel gemaakt worden (enkele uitzonderingen zoals speciale uitvoeringen van schepen enzo) maar ook het minen van ore en het PVPen in diverse vormen/

je hebt 4 rassen Caldari, Amar, Gallente en Minmatar welke je kiest is niet mega belangrijk daar je alles kan trainen van elk ras enkel paar basic skills zijn anders maar wel gelijk.

meeste corporations zijn niet dol op pilots in hun trial omdat er nogal wat afhaken. grote verschillen in WOW en Eve zijn (IMHO) dat je in Eve altijd doortrained en skills dus beter worden ook als je niet speelt (wordt je vanzelf duidelijk) en dat je geen lvls hebt voor je characters maar SPs (hoeveelheid skillpoints)

welkom in Eve online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doe es niet nieuwe mensen meteen wegjagen :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Niet online
CutePuppy schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 18:50:
[...]

Een tijdje terug kon je nog de forums lezen zonder te registeren. Dat gaat nu blijkbaar niet meer. Ben momenteel nog te lui om dat te doen.

Vond het wel interessant om alles van hun kant te lezen :)
Oh, ik dacht dat de "Games" sub-forum niet achter een paywall zat. Ach, het zal snel genoeg naar Reddit ge-crosspost worden heb ik zo'n 't idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
Verwijderd schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 19:23:
[...]

doe es niet nieuwe mensen meteen wegjagen :+ ;)
Hmm, ik was best rustig hoor :D

Ik heb speciaal nog niet een oud motto van eve uit de kast gehaald:
When someone leaves eve online to play wow, the average IQ of the playerbase in both games rises.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

bangkirai schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 19:18:
[...]

OOK? is wow dan volwassen :D
WoW vind ik aardig volwassen ten opzichte andere MMO's. Maar dan heb ik het niet over de playerbase, maar meer de MMO zelf.

Bedankt allemaal voor de informatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
WoW is tegenwoordig behoorlijk aan het dementeren geloof ik - maar misschien wordt het tijd voor pokemon in space...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
Heb een aantal dagen geleden van een mede-tweaker een invite gekregen. Nu een aantal van die beginner profession missies afgerond, en heb eigenlijk wel eens zin om samen met anderen missies (PvE) of PvP te doen. Waar kan ik dan beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doler schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 21:23:
Heb een aantal dagen geleden van een mede-tweaker een invite gekregen. Nu een aantal van die beginner profession missies afgerond, en heb eigenlijk wel eens zin om samen met anderen missies (PvE) of PvP te doen. Waar kan ik dan beginnen?
handigste is een corp joinen... heb je al wat PVP gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Niet online
Seditiar schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 19:49:
Oh, ik dacht dat de "Games" sub-forum niet achter een paywall zat. Ach, het zal snel genoeg naar Reddit ge-crosspost worden heb ik zo'n 't idee.
Hier is het ook gepost, heb daar geen account dus iedereen zou dat moeten kunnen lezen als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
Verwijderd schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 21:38:
[...]

handigste is een corp joinen... heb je al wat PVP gedaan?
Nog geen PvP; zojuist wel toevallig buiten de Acedemy twee slagschepen met elkaar zien vechten. Ik wil graag kijken hoe PvP hier in EvE aan toe gaat, wat voor rollen er zijn, rollen wellicht in actie zien of uitproberen (zover mogelijk met basic ship).

Corp joinen lijkt me inderdaad een goede punt. Ik dacht aan RvB, maar daar waren de reacties hier niet al te positief over :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doler schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 21:42:
[...]

Nog geen PvP; zojuist wel toevallig buiten de Acedemy twee slagschepen met elkaar zien vechten. Ik wil graag kijken hoe PvP hier in EvE aan toe gaat, wat voor rollen er zijn, rollen wellicht in actie zien of uitproberen (zover mogelijk met basic ship).

Corp joinen lijkt me inderdaad een goede punt. Ik dacht aan RvB, maar daar waren de reacties hier niet al te positief over :P.
je kan altijd PVPen en ookal heb je geen top skills je kan altijd nuttig zijn en met de tijd kan je meer en meer :) RvB kan je altijd proberen voor zover ik weet is het een goeie leerschool de discussie/probleem was dat ze blijkbaar ook aan ganken doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Tering zeg wat een uitgebreid spel. Een gigantische tutorial. En ik heb het gevoel dat het allemaal erg traag gaat. Ligt dat aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
Gertjuhjan schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 01:00:
Tering zeg wat een uitgebreid spel. Een gigantische tutorial. En ik heb het gevoel dat het allemaal erg traag gaat. Ligt dat aan mij?
Wacht maar tot je TIDI ontdekt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Tricq schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 01:00:
[...]

Wacht maar tot je TIDI ontdekt :P
TIDI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
Time dilation works by slowing down time in EVE when a node reaches a high load, this allows the hardware to process commands in its own time, slowing all solar systems on the node by the amount required to ensure stability. This means that from a player perspective, during 50% time dilation, the game would appear to be running at 50% speed, this is signified by an icon in the client.

Dus om lag tegen te gaan verslomen ze alle acties op een node, waarbij bijna alles nog in dezelfde volgorde wordt uitgevoerd.

}:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Ik zal wel even kijken hoe het verder gaat.
Tot nu toe heb ik nog niet het Wouw effect. Het is traag, tot nu toe niet verslavend en heel veel informatie die ineens op je af komt.
Terwijl ik het concept wel heel erg leuk vind. Dus misschien moet ik gewoon even doorzetten.
Toen ik het speelde moest ik wel direct aan homeworld denken. Dat heb ik vroeger wel veel gespeeld.

Misschien heb ik wat social interactie nodig. Zijn er mensen die me toe willen voegen als vriend(of hoe dat heet in EvE). Het is tenslotte een MMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
Voeg mij maar toe, ik ben ook net nieuw. Heb een coorp gejoined om wat PvP te gaan leren (Eve Defence Academy) in 0,0. Geen idee nog waar ik aan begin, hopelijk a lot of fun ;-).

William Onversaegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07:37

madpilot0

I ain't mad

Gertjuhjan schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 09:06:
Ik zal wel even kijken hoe het verder gaat.
Tot nu toe heb ik nog niet het Wouw effect. Het is traag, tot nu toe niet verslavend en heel veel informatie die ineens op je af komt.
Terwijl ik het concept wel heel erg leuk vind. Dus misschien moet ik gewoon even doorzetten.
Toen ik het speelde moest ik wel direct aan homeworld denken. Dat heb ik vroeger wel veel gespeeld.

Misschien heb ik wat social interactie nodig. Zijn er mensen die me toe willen voegen als vriend(of hoe dat heet in EvE). Het is tenslotte een MMO.
Ik heb ook 3 ofzo trial accounts gehad tot ik met n groep vrienden kwam en samen missies ging toen. Daarna kwam ik viavia bij PvP terecht en dat was wel n stuk leuker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Doler schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 09:11:
Voeg mij maar toe, ik ben ook net nieuw. Heb een coorp gejoined om wat PvP te gaan leren (Eve Defence Academy) in 0,0. Geen idee nog waar ik aan begin, hopelijk a lot of fun ;-).

William Onversaegd
Ik zal je vanavond toevoegen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee ligt niet aan jou het spel is enorm uitgebreid en het duurt even voor je op gang komt maar je komt er wel :) welk ras heb je gekozen?

tip zorg dat je trainings cue nooit leeg is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
http://www.isktheguide.com/

valt wel mee..veel plezier met de manual(al is die nu flink antiek aan het worden nu :P tijd dat ze hem updaten)

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Verwijderd schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 10:40:
[...]

nee ligt niet aan jou het spel is enorm uitgebreid en het duurt even voor je op gang komt maar je komt er wel :) welk ras heb je gekozen?

tip zorg dat je trainings cue nooit leeg is
Uh... welk ras had ik ook al weer... Ik ben bij de Gallente Federation en ik heb gestudeerd aan de Centre of Advanced Studies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSec

TheSec

Waarom ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gertjuhjan schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 11:41:
[...]

Uh... welk ras had ik ook al weer... Ik ben bij de Gallente Federation en ik heb gestudeerd aan de Centre of Advanced Studies.
Gallente :) ben ik ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seditiar schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 06:50:
[...]

Als je ook maar in één van beide blocs zit (TEST of CFC), dan hoefde je die vraag niet te stellen. Vrijwel alle artikelen zijn halve waarheden, lekker overdrijven om wat extra pageviews te krijgen.

Hoe kan jij nagaan of het behoorlijk klopt?
gebruik ook eens om te lezen over eve:
www.themittani.com
uiteraard, net als evenews24.com een stukje propaganda van een kant.
leuke is dat je ook andere artikelen kunt vinden.

Overigens is het een kwestie van tijd voordat TEST op moet geven, ze hebben simpel weg niet de diepe zaken die de CFC heeft. Geen enkele Alliancy of Coalitie heeft zulke diepe zaken. en dat is uit eindelijk de simpele reden waarom de CFC gaat winnen.

Volgens diverse bronnen heeft TEST het op dit moment al heel moeilijk om hun SRF uit te betalen.

Op dit moment leunt TEST sterk op hun allies, echter wie met Wolven slaapt of rent... (wat was het ook al weer :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
Als ik daar aankoop, kan ik hem dan over een maand bijv gaan activeren? Ga nl. in de tussentijd nog 10 dagen op vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doler schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 16:57:
[...]

Als ik daar aankoop, kan ik hem dan over een maand bijv gaan activeren? Ga nl. in de tussentijd nog 10 dagen op vakantie.
ja maar je kan hem ook meteen activeren zodat je training door blijft lopen. als je betaling afloopt trained hij +/- 5 dagen door en daarna stopt hij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
Vergeleken met wow is eve trager. Veel minder instant gratification. Waar wow echt inloggen, join queue, actie uitloggen is, is eve persistent. Alles gebeurt in dezelfde ruimte. Er zijn geen instances, dungeons, queues enzovoorts. In je vakantie kan je (als je je abbo betaalt) gewoon door blijven leren. En het is niet in eerste instantie je isk (gold) dat beheerst wat je vliegt en wat je kan, maar je SP. En dan, in tegenstelling tot wow, zijn dat geen ervaringspunten/xp, maar uitbreidingen van mogelijkheden. Een dedicated char kan na een maand of twee nuttig met een jarenoud char samenvliegen. En vergelijk dat eens met een end-lvl wow char en een char 20lvls lager...

In eve is geen end-game. Vanaf het begin leef je in eenzelfde wereld en zijn de resources beschikbaar voor iedereen (wie eerst komt eerst maalt en recht van de sterkste tellen.) Maar als jij met vijf vriendjes na je eerste maand op een oud char duikt die je niet verwacht en die niet heel snugger is, heb je al snel gewonnen. Die mogelijkheden zijn wat eve groot maakt. En daarnaast: je kan *alles* doen wat je zelf wilt.

edit:@hierboven - training loopt max 3 dagen door. Meestal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wheez50 schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 17:10:
Vergeleken met wow is eve trager. Veel minder instant gratification. Waar wow echt inloggen, join queue, actie uitloggen is, is eve persistent. Alles gebeurt in dezelfde ruimte. Er zijn geen instances, dungeons, queues enzovoorts. In je vakantie kan je (als je je abbo betaalt) gewoon door blijven leren. En het is niet in eerste instantie je isk (gold) dat beheerst wat je vliegt en wat je kan, maar je SP. En dan, in tegenstelling tot wow, zijn dat geen ervaringspunten/xp, maar uitbreidingen van mogelijkheden. Een dedicated char kan na een maand of twee nuttig met een jarenoud char samenvliegen. En vergelijk dat eens met een end-lvl wow char en een char 20lvls lager...

In eve is geen end-game. Vanaf het begin leef je in eenzelfde wereld en zijn de resources beschikbaar voor iedereen (wie eerst komt eerst maalt en recht van de sterkste tellen.) Maar als jij met vijf vriendjes na je eerste maand op een oud char duikt die je niet verwacht en die niet heel snugger is, heb je al snel gewonnen. Die mogelijkheden zijn wat eve groot maakt. En daarnaast: je kan *alles* doen wat je zelf wilt.
dat en de PVP is ECHT waar je in WOW met PVP niets verliest behalve wat silver voor een repair bil waar niemand wakker van ligt is dat in eve ook heel anders je kan een heel duur schip vliegen maar als je verliest is dat schip wel echt weg en moet je een nieuwe kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

wheez50 schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 17:10:
En daarnaast: je kan *alles* doen wat je zelf wilt.
Het probleem is een beetje (tot nu toe) ik weet zo niet waar ik mee moet beginnen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
Verwijderd schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 17:16:
[...]

dat en de PVP is ECHT waar je in WOW met PVP niets verliest behalve wat silver voor een repair bil waar niemand wakker van ligt is dat in eve ook heel anders je kan een heel duur schip vliegen maar als je verliest is dat schip wel echt weg en moet je een nieuwe kopen
En het verliezen van een prophecy die je hebt gemaakt door middel van salvage maak je je wel druk over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Gertjuhjan schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 17:21:
[...]

Het probleem is een beetje (tot nu toe) ik weet zo niet waar ik mee moet beginnen:P
Wat je leuk vind/lijkt :)

Afbeeldingslocatie: http://myeveguide.files.wordpress.com/2011/05/eve-wtd.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daisai schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 17:26:
[...]

En het verliezen van een prophecy die je hebt gemaakt door middel van salvage maak je je wel druk over?
kan je die even uitleggen? heb aardig wat schepen verloren maar nog nooit druk over een loss gemaakt verder heb ik voor zover ik weet nog nooit een prophecy verloren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gertjuhjan schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 17:21:
[...]

meest logische is tutorials zodat je weet wat voor mogelijkheden er zijn en wat je het leukst vindt. en zorgen dat je trainings cue nooit leeg raakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Verwijderd schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 17:36:
[...]

meest logische is tutorials zodat je weet wat voor mogelijkheden er zijn en wat je het leukst vindt. en zorgen dat je trainings cue nooit leeg raakt
Tutorials ben ik nog druk mee bezig.

Als ik het goed begrijp, stel mijn schip wordt gesloopt, dan ga ik dood en dan kom ik terug als cloon. Dan ben ik mijn schip kwijt.
Moet ik dan weer onderaan beginnen om geld te verdienen voor een nieuw schip en upgrades?

Ik heb in ieder geval begrepen dat ik mijn skills blijf houden. Maar het lijkt me echt kut om je schip te verliezen en weer opnieuw kan beginnen.

En wtf, wat zijn er fucking veel manieren om te warpen. Er is gewoon warp, warp via een accerator, warp via stargate, warp via een wormhole.
En dan denk je dat via de stargate kei ver weg is, maar nee hoor, want ik kan ook een standaard warp doen terug naar de base.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gertjuhjan schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 17:40:
d:)b
Als ik het goed begrijp, stel mijn schip wordt gesloopt, dan ga ik dood en dan kom ik terug als cloon. Dan ben ik mijn schip kwijt.
Moet ik dan weer onderaan beginnen om geld te verdienen voor een nieuw schip en upgrades?
ja als je je schip verliest ben je het schip ook echt kwijt en zul je een nieuwe moeten kopen.
Ik heb in ieder geval begrepen dat ik mijn skills blijf houden. Maar het lijkt me echt kut om je schip te verliezen en weer opnieuw kan beginnen.
je kan ook SPs verliezen als je verzaakt je jumpclone te updaten na een pod kill let daarop ook met de tijd als je meer SPs krijgt kan het zijn dat je je medical clone moet updaten.
En wtf, wat zijn er fucking veel manieren om te warpen. Er is gewoon warp, warp via een accerator, warp via stargate, warp via een wormhole.
En dan denk je dat via de stargate kei ver weg is, maar nee hoor, want ik kan ook een standaard warp doen terug naar de base.
er komt veel info op je af en het is even wennen geef het wat tijd :)

maar warpen, gate activeren of een wormhole in gaan zijn niet hetzelfde.

bij een warp blijf je in het systeem waar je bent (tenzij je jumped maar dan warp je eerst naar gate en dan activeer je de gate)
als je een gate activeert ga je naar een ander systeem toe
als je een wormhole in gaat ga je naar een ander systeem toe IN wormhole space wormhole space is de gevaarlijkste space in eve daar er geen regels zijn en je mensen niet in local ziet dus het kan lijken dat je alleen bent en zo ineens kan je aangevallen worden door 10 man :D

gertjuh wat is je in game naam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:03

_Apache_

For life.

[...]

Je geldt hou je. De rest van je schepen hou je (want die had je niet bij je, die zijn ergens in een station of pos) Wat je kwijt bent is je schip (duh) de modules op je schip (ongeveer 1/3e word 'gedropt', dus die blijft achter in je wrak). En de spullen die je in je schip had (ammo/ repair paste/ boosters etc).
Je skills hou je. (niet te verwarren met jump kloon)*1). Ga naar een station met medical facility en zorg dat het aantal skillpoints dat je medical kloon kan vasthouden altijd hoger is dat de hoeveelheid skills point die je hebt.
*1
Je medical kloon kan skillpoint vasthouden als je capsule gesloopt word (gepod). Als je in high sec begint zal je hier nog niet echt veel mee te maken krijgen, maar het is om rekening mee te houden. In low sec en null sec gebeurt dit veel vaker.

Een jump cloon is een kopie van je die achterblijft. Terwijl een kloon aan de andere kant van New Eden (of whereever jij wil) activeert. Je verplaatst dus feitelijk niet, maar de een deactiveert, de ander activeert. Let dus op, als je implants of hardwires hebt, want deze laat je achter.

Dus samengevat
1 - Zorg dat je altijd wat skills leert.
2 - Zorg dat je medical kloon up to date is
3 - Don't fly what you can't afford to replace..
4 - Probeer vanalles uit (verschillende typen tutorials enzo.) Ga eens mee in een corp fleet (hetzij pvp, pve, coalition/ incursion etc)

[ Voor 11% gewijzigd door _Apache_ op 20-06-2013 18:13 ]

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Apache bedankt voor je reactie.

Mijn client wil een update niet doen. Dus ga vanaaf nog eens proberen. Staat al 10 minuten het volgende:
"(3/4): APPLYING EVE_ONLINE_558834-558834_WIN.PATCH: 100.0%"

En gisteren moest ik ook al 10 keer inloggen voordat ik er in kwam.
Gebeurd dit vaker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Niet online
Gertjuhjan schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 18:37:
Apache bedankt voor je reactie.

Mijn client wil een update niet doen. Dus ga vanaaf nog eens proberen. Staat al 10 minuten het volgende:
"(3/4): APPLYING EVE_ONLINE_558834-558834_WIN.PATCH: 100.0%"

En gisteren moest ik ook al 10 keer inloggen voordat ik er in kwam.
Gebeurd dit vaker?
Ligt eraan, op m'n PC patched hij altijd goed, op m'n laptop (met Windows 8) moet ik altijd na elke patch repair runnen, die patched ook automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSec

TheSec

Waarom ?

Seditiar schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 18:46:
[...]

Ligt eraan, op m'n PC patched hij altijd goed, op m'n laptop (met Windows 8) moet ik altijd na elke patch repair runnen, die patched ook automatisch.
Op mijn mac en Windows pc beide no problem altijd meteen na de eerste X goed. draai Win 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
Gewoon repair.exe draaien - al geloof ik dat je een buggy verbinding hebt als je zo vaak moet inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-03-2024
[...]

Grappig hoe jij er tegen aan kijkt. Alweer genoeg jaren terug dat ik er net zo tegen aan keek als jij. Maar dit spel gaat ALLES om sociale interactie. Wat je wil doen of bereiken doe je met behulp van anderen. Vind mensen met dezelfde belangen en het zal goed gaan. Probeer alles alleen te doen en je loopt tegen een muur.

Maar jij speelt eigenlijk als een clone (pod) en die pod zit in een schip. Wanneer je schip kapot gaat is je pod je reddingscapsule en kan je snel weg warpen. Dan kost het je alleen een ship. Maar als ze jouw pod ook kapot schieten, spawn je in een station waar je je deathclone neer hebt gezet en moet je een nieuwe clone upgraden om geen skillpoints te verliezen mocht je de volgende keer weer gepod worden.

Het is moeilijk om te zeggen van join corp X of join corp Y omdat iedere poster hier wel een andere mening hebben. Ik weet dat veel van de frequente posters voor mij reds (vijanden) zijn, maar die mensen hebben gewoon een andere (verkeerde :P) keuze gemaakt in het spel. Daarom moet je gewoon doen wat je wil gaan bereiken.

Wil je pirate zijn gaat het niet helpen om 2 jaar lang missions te gaan runnen. Ja je toon wordt wel sterker maar je gaat iemand die in 2003 nooit inhalen qua skillpoints, en dat maakt ook niet uit. Alles wat je doet of gaat doen draait om teamwork en samen iets bereiken. Zoek in dat geval een pirate corp die jou op weg helpt. Het spel draait echt om sociale interactie en verraad, dat maakt het leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

Ok, ik heb volgens mij een andere player aangevallen, schip kapot, pod kapot. Ik moet weer opnieuw beginnen met de tutorials en heb geen idee waar ik meer ben.

Wie zit in een corporation die mij op wilt nemen? Ik heb nog niet echt een idee wat ik precies wil, maar ik denk dat ik het wel leuk vind om te minen of industrieel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eve heeft weer problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gertjuhjan schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 23:57:
Ok, ik heb volgens mij een andere player aangevallen, schip kapot, pod kapot. Ik moet weer opnieuw beginnen met de tutorials en heb geen idee waar ik meer ben.

Wie zit in een corporation die mij op wilt nemen? Ik heb nog niet echt een idee wat ik precies wil, maar ik denk dat ik het wel leuk vind om te minen of industrieel.
ik kan je wel in contact brengen met een goeie indy corp
ps vergeet je niet je clone te updaten ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2013 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog meer mensen hier met enige black ops ervaring?
zo ja, dan heb ik een paar vragen :)

1. In wat voor scenario zou jezelf je dure black ops gebruiken in pvp?
2. Wat is de beste black ops om voor te trainen
3. Armor of Shield?

Zat aan een panther te denken, heb bijna minnie bs 5 getrained!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
Gertjuhjan schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 23:57:

Als je dat gaat doen, kijk dan ook gelijk naar het bouwen van bv missiles / ammo / frigate ships. Dan houd je minen leuk en verdien je er ook nog wat aan.

Zorg ook dat je dan een indu class ship kan vliegen, zodat je eventuele minerals of gebouwde producten kan vervoeren naar een station waar je iets bouwt of gaat verkopen.

paar handige links voor je (sla deze op in je ingame browser! ):

http://eve.grismar.net/ore/
http://eve-mining.com/ore-chart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan

Gertjuhjan

Software Engineer

MacrosSimga schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 09:32:
[...]

Als je dat gaat doen, kijk dan ook gelijk naar het bouwen van bv missiles / ammo / frigate ships. Dan houd je minen leuk en verdien je er ook nog wat aan.

Zorg ook dat je dan een indu class ship kan vliegen, zodat je eventuele minerals of gebouwde producten kan vervoeren naar een station waar je iets bouwt of gaat verkopen.

paar handige links voor je (sla deze op in je ingame browser! ):

http://eve.grismar.net/ore/
http://eve-mining.com/ore-chart
Dankjewel voor de info,
Ik heb nu een kladblokje om alle info in op te slaan:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicWing
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:56
Verwijderd schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 08:52:
nog meer mensen hier met enige black ops ervaring?
zo ja, dan heb ik een paar vragen :)

1. In wat voor scenario zou jezelf je dure black ops gebruiken in pvp?
2. Wat is de beste black ops om voor te trainen
3. Armor of Shield?

Zat aan een panther te denken, heb bijna minnie bs 5 getrained!
Voor het bridgen is de Redeemer erg populair. Deze boot heeft een acceptabele tank en meer dan voldoende DPS. Je gebruikt de BO op het moment dat je twijfelt aan de DPS van de vloot (i.v.m. aantal bombers) of dat het relatief veilig is om mee te jumpen met de vloot. Je jumpt ook mee als je target zo "sappig" is dat je gewoon op de killmail erbij wilt staan.

Armor of shield maakt in principe niet uit; ze hebben al een bonus op agility en gecloakt vliegen ze al sneller dan uncloaked.

Dus, ik zou zeggen Redeemer, maar dat komt ook doordat ik in een corp/alliance zit die gespecialiseerd is in blackops fleets.

"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)

Pagina: 1 ... 24 ... 116 Laatste