Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 22:46
Ja je gaat er geen dikke pirate mee slopen idd :D

Aan de andere kant zijn ze wel erg leuk in frigate roams, maar mijn voorkeur blijft toch bij de dualrep incursus, federation navy comet, condor of merlin. Punishers zie je ook veel, maar ik heb niet veel ervaring met Amarr scheepjes so far (muv bashing oracles :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05:04

nwagenaar

God, root. What's the differen

Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 15:05:
[...]
RA klopt die zijn vernietigd door de goons
RA is niet dood, ze zijn meer invalide. Bovendien hebben de Goons dit niet gedaan, maar is het de fout van RA zelf. De Russische leiders waren drukker met het het verkopen van ISK en supercapitals voor echt geld (lees: RMT) dan dat ze bezig waren met oplossingen zoeken voor interne problemen.
NC is niet vernietigd door goons dat is een complete leugen! NCdot kon het niet winnen omdat ze outblobt werden door de goons en hebben zich bij N3 gevoegd ze zijn niet vernietigd en niet uit elkaar gevallen
Wederom niet (geheel) correct. De N3 bestond op dat moment nog niet eens.

De NC is vernietigd door de DRF (White Noise, Legion of XXDeathXX, Red Alliance en Solar Fleet) & pets, RAIDEN, NCDOT en PL (wellicht ook Ev0ke, maar echt zeker weet ik het niet).

Een aantal alliances binnen de NC hadden de fout gemaakt om de Drone Regions binnen te vallen. Het gevolg hiervan was dat de DRF nieuw leven werd ingeblazen en Geminate binnenvielen toen een specifieke alliance besloot om zijn SOV in Geminate te verkopen aan de DRF. Vervolgens hebben we behoorlijk wat leuke supercap fights gehad (Uemon en 020 komen direct in me op en ik was daarbij!) en de CFC/Goons wilde de NC niet ondersteunen waardoor de NC zo goed als dood was.

Tijdens deze oorlog werden PL en NCDOT (voornamelijk) gebruikt om de timers in US-tz af te handelen. Als compensatie voor het geheel heeft WN zijn space afgestaan aan RA, WN vertrok naar Branche en Vale; Solar Fleet kreeg Geminate; Legion of XXDeathXX kreeg de Drone Regions; RAIDEN Vale en Tenal; NCDOT kreeg Tribute. Alle partijen (met uitzondering van pets) hebben vervolgens ook de techmoons onder elkaar verdeeld.
ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken, maar ben er zeker van dat goons het nu echt zwaar gaan krijgen want deze vijanden kunnen ze niet uitblobben en iedereen weet dat als de goons niet 10 tegen 1 vechten ze op hun bek gaan :)

het wordt echter een harde en lange strijd, spannende tijden in 0.0 das wel cool
Gezien mijn ervaringen: Ja, het is spannend op de korte termijn. Nee, het wordt saai na een maandje; want dan moet iedereen gaan SOV grinden. Ik ben blij dat ik een WH zit en mij geen zorgen hoef te maken om SOV te gaan grinden ;)

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-09 09:18
Noxious schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 16:03:
Ja je gaat er geen dikke pirate mee slopen idd :D

Aan de andere kant zijn ze wel erg leuk in frigate roams, maar mijn voorkeur blijft toch bij de dualrep incursus, federation navy comet, condor of merlin. Punishers zie je ook veel, maar ik heb niet veel ervaring met Amarr scheepjes so far (muv bashing oracles :P)
crucifier is ook zalig als ewar support. 66% TD op 120km met logi drones die tot 105km gaan :) mijn corpmates hebben al aantal keer erg blij geweest dat ik mee was op de roam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-07 19:53
Ratten in nullsec: nooit iets verloren
Beltjes doorgaan in low: ik warp een belt op 100.. ik land 3km van een fucking cheetah af :') . Hoe groot is die kans.. scram = byebye oracle, kleine klote ding is veel te klein om te tracken in zo'n tier 3 bc.
gg

[ Voor 16% gewijzigd door Tricq op 11-06-2013 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Tricq schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 12:11:
De laatste dagen van de goons zijn geteld :)

nc. + test + fweddit + black legion + 401k + pl zijn het zat

:)
Iedereen die denkt dat deze zes de hele oorlog samen gaan werken, is heel erg naïef, of nogal nieuw in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seditiar schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 00:05:
[...]

Iedereen die denkt dat deze zes de hele oorlog samen gaan werken, is heel erg naïef, of nogal nieuw in het spel.
vooralsnog is het alleen Tricq die dat poste

wat ik wel zeker weet is dat het een zware kluif gaat worden en dat de goons dit keer niet in staat zullen zijn hun tegenstander(s) te blobben zoals ze dat altijd hebben gedaan. No offence maar dat is hun enige werkende strategy tot zover of ik moet er 1 gemist hebben, voel je vrij deze dan te posten :D

ben oprecht benieuwd hoe het gaat aflopen maar mijn geld (en hoop) zet ik op de tegenstanders van de goons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Stampertjen schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 18:16:
[...]

crucifier is ook zalig als ewar support. 66% TD op 120km met logi drones die tot 105km gaan :) mijn corpmates hebben al aantal keer erg blij geweest dat ik mee was op de roam
Sweeeet, eens naar kijken dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 00:38:
[...]

vooralsnog is het alleen Tricq die dat poste

wat ik wel zeker weet is dat het een zware kluif gaat worden en dat de goons dit keer niet in staat zullen zijn hun tegenstander(s) te blobben zoals ze dat altijd hebben gedaan. No offence maar dat is hun enige werkende strategy tot zover of ik moet er 1 gemist hebben, voel je vrij deze dan te posten :D

ben oprecht benieuwd hoe het gaat aflopen maar mijn geld (en hoop) zet ik op de tegenstanders van de goons
Dat is zeker waar, dat alleen Tricq het postte. Ik bedoelde ook niet dat hier meer mensen dat gepost hadden, het was meer in het algemeen.

Gezien het feit dat TEST al probeert om minerals te kopen van alliance members voor 80% Jita prijs, om maar geld te besparen, heb ik zo het gevoel dat dit helemaal niet een lange oorlog gaat worden (met niet lang bedoel ik 2-3 maanden). Ik ga er vanuit dat de alliances die in J5A geholpen hebben, dit niet de hele oorlog blijven doen, als dit wel het geval is, gaat het zeker lang duren inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
Seditiar schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 01:55:
[...]

Dat is zeker waar, dat alleen Tricq het postte. Ik bedoelde ook niet dat hier meer mensen dat gepost hadden, het was meer in het algemeen.

Gezien het feit dat TEST al probeert om minerals te kopen van alliance members voor 80% Jita prijs, om maar geld te besparen, heb ik zo het gevoel dat dit helemaal niet een lange oorlog gaat worden (met niet lang bedoel ik 2-3 maanden). Ik ga er vanuit dat de alliances die in J5A geholpen hebben, dit niet de hele oorlog blijven doen, als dit wel het geval is, gaat het zeker lang duren inderdaad.
Zorg gewoon voor een goede indu kant binnen je alliance, die constant schepen bouwt... lijkt mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Hee Macros, welkom in de corp nog hé :P

Gisteren kwam er niet zo van met alle drukte :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
Noxious schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 09:14:
Hee Macros, welkom in de corp nog hé :P

Gisteren kwam er niet zo van met alle drukte :+
Thanks :) Achja die WH's naar null waren wat belangrijker om te sluiten en uitendelijk zat ik toch vast in station :( aangezien er 6 wartargets voor hingen :S 6 vs 1 is een beetje onmogelijk met mijn pvp skills :P

Hopelijk is er een ingang komende donderdag dat ik de WH in kan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
nwagenaar schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 17:16:
[...]

RA is niet dood, ze zijn meer invalide. Bovendien hebben de Goons dit niet gedaan, maar is het de fout van RA zelf. De Russische leiders waren drukker met het het verkopen van ISK en supercapitals voor echt geld (lees: RMT) dan dat ze bezig waren met oplossingen zoeken voor interne problemen.
RA was dood, maar is nieuw leven ingeblazen na ongeveer een jaar van compleet verdwenen te zijn. Maar het is nog geen schim van de alliance die het ooit was.
[...]

Wederom niet (geheel) correct. De N3 bestond op dat moment nog niet eens.

De NC is vernietigd door de DRF (White Noise, Legion of XXDeathXX, Red Alliance en Solar Fleet) & pets, RAIDEN, NCDOT en PL (wellicht ook Ev0ke, maar echt zeker weet ik het niet).

Een aantal alliances binnen de NC hadden de fout gemaakt om de Drone Regions binnen te vallen. Het gevolg hiervan was dat de DRF nieuw leven werd ingeblazen en Geminate binnenvielen toen een specifieke alliance besloot om zijn SOV in Geminate te verkopen aan de DRF. Vervolgens hebben we behoorlijk wat leuke supercap fights gehad (Uemon en 020 komen direct in me op en ik was daarbij!) en de CFC/Goons wilde de NC niet ondersteunen waardoor de NC zo goed als dood was.

Tijdens deze oorlog werden PL en NCDOT (voornamelijk) gebruikt om de timers in US-tz af te handelen. Als compensatie voor het geheel heeft WN zijn space afgestaan aan RA, WN vertrok naar Branche en Vale; Solar Fleet kreeg Geminate; Legion of XXDeathXX kreeg de Drone Regions; RAIDEN Vale en Tenal; NCDOT kreeg Tribute. Alle partijen (met uitzondering van pets) hebben vervolgens ook de techmoons onder elkaar verdeeld.
Ja en nee, NC stond tegenover een grote overmacht maar had even daarvoor wel Goons geholpen en hadden een "alliance" met ze toen ze in Deklein kwamen te zitten. Vervolgens hebben ze geen poot uitgestoken, maar wel geprobeerd NC pootje te haken. Met de backing van Goons had de NC DRF misschien kunnen weerstaan. Imo komt het uiteindelijk op hetzelfde neer.
[...]

Gezien mijn ervaringen: Ja, het is spannend op de korte termijn. Nee, het wordt saai na een maandje; want dan moet iedereen gaan SOV grinden. Ik ben blij dat ik een WH zit en mij geen zorgen hoef te maken om SOV te gaan grinden ;)
Mee eens, doe daar ook niet meer aan mee, het is wel leuk om op IRC/Jabber te zien wat er allemaal gebeurd en af en toe (time permittant) een random roam mee te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
Seditiar schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 01:55:
[...]

We hebben allemaal access tot elkaar services.. het is megagezellig :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Heel jammer voor m'n wallet, T2 Salvage prijzen zijn ingestort nu iedere joker in een Imicus relic sites kan doen. De T2 Capital Rigs hebben wel iets meer vraag opgeleverd maar lang niet zoveel als het aanbod is toegenomen.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-03-2024
https://forums.eveonline....ult.aspx?g=posts&t=247129

Jarenlang staken members al hun verdiende poen in hun eigen broekzak. Toen begon eindelijk de war, en verlieten de ratten als eerste het zinkende schip, en nu vragen ze ISK?

Echt, lol..

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
MacrosSimga schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 09:41:
[...]

Thanks :) Achja die WH's naar null waren wat belangrijker om te sluiten en uitendelijk zat ik toch vast in station :( aangezien er 6 wartargets voor hingen :S 6 vs 1 is een beetje onmogelijk met mijn pvp skills :P

Hopelijk is er een ingang komende donderdag dat ik de WH in kan :P
We moven net naar een C5 dus dat komt wel goed :) de C3 zijn we aan het afbreken atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 12:42
Na 2 jaar in mijn eigen corpje met een paar anderen rond te hebben gehangen in highsec heb ik gisteren de knoop doorgehakt en ga ik met mijn main richting null om me bij Bar heavy industries (TEST) te vervoegen in de huidige wars.

Ik ben heel benieuwd hoe me dit gaat bevallen, ik kijk iig uit naar de enorme gevechten :)

Eve char: Warock <TEST>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
sPENKMAN schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 19:37:
Na 2 jaar in mijn eigen corpje met een paar anderen rond te hebben gehangen in highsec heb ik gisteren de knoop doorgehakt en ga ik met mijn main richting null om me bij Bar heavy industries (TEST) te vervoegen in de huidige wars.

Ik ben heel benieuwd hoe me dit gaat bevallen, ik kijk iig uit naar de enorme gevechten :)
Welkom :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Shame to see you go sPENK :+ maar altijd welkom terug in de alliance hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Niet online
MacrosSimga schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 09:00:
[...]

Zorg gewoon voor een goede indu kant binnen je alliance, die constant schepen bouwt... lijkt mij...
Als je iets zelf bouwt, is het nog niet gratis. En dat is juist mijn punt: ze beginnen al met goedkoop minerals inkopen van hun leden omdat ze het anders niet meer kunnen bijbenen qua geld, ze zijn al hard aan het besparen om het maar vol te kunnen houden.

Ook al zouden ze het geld hebben om continu te produceren voor Jita prijzen: je kan de losses niet voorblijven met production, er gaan duizenden schepen aan beide kanten per dag kapot. Er moet ongelofelijk veel geïmporteerd worden uit Jita en andere grote trade hubs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seditiar schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 02:53:
Als je iets zelf bouwt, is het nog niet gratis.
true
En dat is juist mijn punt: ze beginnen al met goedkoop minerals inkopen van hun leden omdat ze het anders niet meer kunnen bijbenen qua geld, ze zijn al hard aan het besparen om het maar vol te kunnen houden.
speculaties enzo... het is logisch ongeacht je wallet en dergelijke dat je in oorlogstijd gaat besparen op je resources. wil niet zeggen dat je blut bent, dat maak jij ervan (of heb je meer info dan je hier post?)
Ook al zouden ze het geld hebben om continu te produceren voor Jita prijzen: je kan de losses niet voorblijven met production, er gaan duizenden schepen aan beide kanten per dag kapot. Er moet ongelofelijk veel geïmporteerd worden uit Jita en andere grote trade hubs.
dat en de soms lange(re) productie tijd kan ook parten spelen. b.v. je kan de mats hebben om 300 abaddons te bouwen en de mods om ze te fitten en de pilots hebben om ze te vliegen maar je kan er niet zomaar 300 per dag bouwen (voorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
Ik weet niet wat iedereen nou hard gaat op het feit dat test 80% jita minerals inkoopt aangezien dat een hele nette prijs is voor null. Normaal zou je je minerals naar jita moeten shippen wat wel van 50& tot 75% van je mineralomzet zou kosten. Als je dus in jita verkoopt krijg je wel 100% jita maar 75% gaat naar shipping.

Test heeft nog zat isk en elke reimbursement die ik aanvraag krijg ik binnen een dag, ze hebben gewoon meer minerals nodig om productie aan de gang te zetten. Heeft niks met financieën te maken, maar gewoon met het feit dat er in null niet zoveel miners zijn. Lokaal produceren is makkelijker dan importeren vanuit jita.

Maarja, CFC propaganda :P .

En verder vraagt test niet om ISK, zoals je ziet in die thread die hierboven is gepost is het NC. die zegt dat je als pubbie je steentje wilt bijdragen aan de war omdat CFC je dwars zit dat je dan aan test kan doneren. Zover ik weet is NC. nogsteeds neut voor ons (alleen blue in battles) dus het is nou ook weer niet alsof het onze beste vrienden zijn en buiten dat iets met onze alliantie te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 10:49:
speculaties enzo... het is logisch ongeacht je wallet en dergelijke dat je in oorlogstijd gaat besparen op je resources. wil niet zeggen dat je blut bent, dat maak jij ervan (of heb je meer info dan je hier post?)
Dat zijn inderdaad speculaties, hoewel TEST ook al flink acherloopt met reimbursements (met flink bedoel ik weken), dus het zou weleens kunnen dat hun wallet minder groot is dan de meesten in TEST denken.
Tricq schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 11:08:
Ik weet niet wat iedereen nou hard gaat op het feit dat test 80% jita minerals inkoopt aangezien dat een hele nette prijs is voor null. Normaal zou je je minerals naar jita moeten shippen wat wel van 50& tot 75% van je mineralomzet zou kosten. Als je dus in jita verkoopt krijg je wel 100% jita maar 75% gaat naar shipping.
Dat geldt alleen voor Tritanium, daar kost het inderdaad 3 ISK per tritanium om het te vervoeren (er vanuitgaande dat het vervoeren 300 ISK/m3 is). Pyerite is al gelijk "maar" 20% en bij nog duurdere minerals haalt het vrijwel niets uit dat je het naar de andere kant van de wereld moet verslepen.
Test heeft nog zat isk en elke reimbursement die ik aanvraag krijg ik binnen een dag, ze hebben gewoon meer minerals nodig om productie aan de gang te zetten. Heeft niks met financieën te maken, maar gewoon met het feit dat er in null niet zoveel miners zijn. Lokaal produceren is makkelijker dan importeren vanuit jita.
Lokaal produceren is inderdaad een stuk makkelijker en alle alliances doen dit ook. Maar in een oorlog zoals dit, met zo ongelofelijk veel manschappen en timers, is het onmogelijk om dit bij te houden, dus moet je importeren.

Heb je binnen TEST verschillende reimbursements per corporation? Of is het voor de hele alliance dezelfde?
En verder vraagt test niet om ISK, zoals je ziet in die thread die hierboven is gepost is het NC. die zegt dat je als pubbie je steentje wilt bijdragen aan de war omdat CFC je dwars zit dat je dan aan test kan doneren. Zover ik weet is NC. nogsteeds neut voor ons (alleen blue in battles) dus het is nou ook weer niet alsof het onze beste vrienden zijn en buiten dat iets met onze alliantie te maken hebben.
Dat is inderdaad waar, TEST vraagt dit niet maar een willekeurig persoon. Overigens is dit zo'n beetje de nieuwe scam geworden: "Send money to me to help to war against Goons!".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
Hele alliance zelfde reimbursements, maar ze moeten allemaal gechecked worden en dat kost gewoon tijd, maar alsnog ben ik elke keer binnen een dag gereimbursed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Niet online
Tricq schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 14:12:
Hele alliance zelfde reimbursements, maar ze moeten allemaal gechecked worden en dat kost gewoon tijd, maar alsnog ben ik elke keer binnen een dag gereimbursed.
Ah ok, dan houden ze het beter bij dan verwacht. Met zoveel losses (de CFC ook hoor) zou je denken dat ze hard achter beginnen te lopen, dan moeten ze haast wel extra mensen hebben gerecruit voor het reimbursement team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Seditiar schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 14:18:
[...]

Ah ok, dan houden ze het beter bij dan verwacht. Met zoveel losses (de CFC ook hoor) zou je denken dat ze hard achter beginnen te lopen, dan moeten ze haast wel extra mensen hebben gerecruit voor het reimbursement team.
[...] hoewel TEST ook al flink acherloopt met reimbursements (met flink bedoel ik weken) [...]
Dat zijn dus ook speculaties? ;) Je brengt het als een feit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Niet online
Noxious schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 15:06:
Dat zijn dus ook speculaties? ;) Je brengt het als een feit.
Paar weken geleden was dit inderdaad een feit, maar ik weet niet hoe dat tegenwoordig zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben in 0.0 begonnen in IRC daarna ben ik naar imperial legion gegaan en daarna TNT (deel van CFC maar GEEN goon) en daarna in TEST ik weet wel het een en ander.

ik WEET dat TEST in het verleden grote sommen ISK heeft geleend dit voornamelijk omdat er verkeerd werdt omgegaan met het gigantische inkomen dat ze hebben, of dat later verbeterd is weet ik niet wel weet ik dat hun leadership al een geruime tijd rommelt (niet echt een geheim)

als het gaat om reserves in ISK dan winnen de goons dat met groot gemak die hebben zoveel isk ik durf niet eens te schatten hoeveel maar al die isk gaat ze niet helpen als alle partijen die nu tegen de goons vechten da blijven doen, de vraag is gaat dat gebeuren?

want nu is het allemaal cool en spannend maar de maanden grinden kan dat best veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Seditiar schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 15:09:
[...]

Paar weken geleden was dit inderdaad een feit, maar ik weet niet hoe dat tegenwoordig zit.
Aaah, duidelijk :) Excuzes moi, nofi, enz :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die oorlog tussen test + buddies en CFC zal dat ervoor zorgen dat mineral prices zwaar omhoog gaan met de tijd? (niet meteen maar naar mate de oorlog vorderd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
Verwijderd schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 18:01:
die oorlog tussen test + buddies en CFC zal dat ervoor zorgen dat mineral prices zwaar omhoog gaan met de tijd? (niet meteen maar naar mate de oorlog vorderd)
Er zijn vannacht 2 baby goon titans geaborteerd in het noorden en er zijn 2 goon supers gesloopt :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tricq schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 18:30:
[...]

Er zijn vannacht 2 baby goon titans geaborteerd in het noorden en er zijn 2 goon supers gesloopt :P .
sweet... maar geen antwoord op mijn vraag :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-03-2024
Exploration is op zich wel leuk. Maar er is 1 ding wat explorers over het hoofd zien.

* Esiq mined lekker gas met 4 reds in local.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 18:01:
Zwaar weet ik niet, maar ik denk wel dat de prijzen omhoog gaan ja. Caracals zijn in ieder geval al ongelofelijk hard omhoog gegaan:

Afbeeldingslocatie: http://cdn3.tmcdn.org/sites/default/files/styles/inline_stopgap/public/caracal%20battle.png?itok=17j084iT
Tricq schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 18:30:
Yeap, die twee supers waren zo ongelofelijk dom. De één was achtergebleven nadat grotendeels van onze capfleet was weggejumped, hij had namelijk niet genoeg cap volgens de verhalen. Die werd toen getackled en de rest kan je zelf wel invullen.

De tweede was echt ongelofelijk achterlijk. Die warpte naar de zon, ik weet niet wat de reden hiervoor was. Wij waren daar aan het campen en hadden dus een drag-bubble daar, hier kwam hij in vast te zitten. Toen wilden we hem uit de bubble bumpen met een paar frigates met MWD aan, vervolgens activeert hij z'n smartbombs en ontploft z'n enige hoop. Daarna werd hij getackled en gesloopt.

[ Voor 44% gewijzigd door Seditiar op 13-06-2013 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-09 15:32

flessuh

Set sail for fail!

Damn, die prijzen gaan hard inderdaad... ben benieuwd waar/wanneer het stabiliseert. Nog niet zo lang meer en dan zouden wij een nieuwe outpost moeten krijgen zodat we makkelijker kunnen minen en refinen :D

iemand hier overigens die een dominix gebruikt voor ratten? zit wat te twijfelen over de wapens die ik er op plak (zijn maar 4 slots, maar toch)

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

De gevechten van gisteren zijn wel een goed voorbeeld van het structures en sovereignty systeem dat goed werkt. De CSAA's waar de titans in aanbouw waren zijn een doelwit dat aangevallen kan worden in het kwetsbare hart van CFC space nu iedereen op campagne is in Fountain. De waarde van het doel motiveert de aanvallers en verdedigers het gevecht aan te gaan.

Ook in Fountain was het gevecht er alleen maar door de enorme HP van het in te nemen station, er worden supercaps ingezet om het sneller in te nemen en de zaak escaleert van daar uit. Later breekt er een enorm gevecht uit om een TCU die in een cruciaal systeem was geplaatst en 8 uur lang bewaakt moet worden en in de laatste minuten is opgeblazen.

Het was wel voor iedereen een hel met TiDi en claims dat de supercarriers door server bugs niet uit konden jumpen en dus door CCP moeten worden vergoed. Maar met 1000+ man in een gevecht heb je dit soort ellende altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSec
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-07 13:38

TheSec

Waarom ?

Het is over het hele universum goed te merken dat er veel gaande is. Ik merk vaak in random system dat in eens TiDi in werking treed en hard ook meteen richting de 28%. en daar ook nog even blijft.

Niet schieten is altijd mis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
flessuh schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 08:32:
Damn, die prijzen gaan hard inderdaad... ben benieuwd waar/wanneer het stabiliseert. Nog niet zo lang meer en dan zouden wij een nieuwe outpost moeten krijgen zodat we makkelijker kunnen minen en refinen :D

iemand hier overigens die een dominix gebruikt voor ratten? zit wat te twijfelen over de wapens die ik er op plak (zijn maar 4 slots, maar toch)
Verwacht geen stabilisatie maar instorting. Denk namelijk dat goons iets goedkoops uitkiest en dat opkoopt, en niet de hele tijd dezelfde schepen/wapens blijft gebruiken. Ondertussen zal met deze prijs wel een extra productie her en der zijn begonnen, welke straks tegelijk de markt verzuipt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
TheSec schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 11:00:
Het is over het hele universum goed te merken dat er veel gaande is. Ik merk vaak in random system dat in eens TiDi in werking treed en hard ook meteen richting de 28%. en daar ook nog even blijft.
Ja, sorry daarvoor. Servers vinden het denk ik ook niet echt prettig als je nacht na nacht 1800 mensen in local hebt die elkaar aanvallen. Maarja, met powerblocks krijg je dat soort dingen en ik kan je zeggen dat 3 uur lang in 10% tidi wel geinig is. Je kan gewoon gerust een kopje thee zetten tussendoor als je zou willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
Xanaroth schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 11:47:
[...]

Verwacht geen stabilisatie maar instorting. Denk namelijk dat goons iets goedkoops uitkiest en dat opkoopt, en niet de hele tijd dezelfde schepen/wapens blijft gebruiken. Ondertussen zal met deze prijs wel een extra productie her en der zijn begonnen, welke straks tegelijk de markt verzuipt.
Ze doen tengus, caracals en tempest fleet issues :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tricq schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 12:08:
[...]

Ze doen tengus, caracals en tempest fleet issues :).
totdat die schaars en dus duur worden dan switchen ze naar een ander schip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Shit, zou vanmorgen een large dread guristas posje ophangen maar heb me verslapen op m'n vrije morgen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noxious schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 13:27:
Shit, zou vanmorgen een large dread guristas posje ophangen maar heb me verslapen op m'n vrije morgen :')
oops...

F*CK eve is nog in VIP mode :X moet skill wisselen :/

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2013 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 13:28:
[...]

oops...

F*CK eve is nog in VIP mode :X moet skill wisselen :/
Ben blij dat ik dat vanmorgen al gedaan heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MacrosSimga schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 13:47:
[...]

Ben blij dat ik dat vanmorgen al gedaan heb :)
ja toen zat ik nog net over de 24 uur tijdens downtime dook het eronder dus na DT wilde ik het aanvulen maar toen kwam dus extended DT en ik ken CCP :X kan zo 2 dagen duren al is dat nu al lange tijd veel beter maar toch :/

yay servers weer online en mijn skill cue is saved *O*

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2013 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 13:48:
[...]

ja toen zat ik nog net over de 24 uur tijdens downtime dook het eronder dus na DT wilde ik het aanvulen maar toen kwam dus extended DT en ik ken CCP :X kan zo 2 dagen duren al is dat nu al lange tijd veel beter maar toch :/

yay servers weer online en mijn skill cue is saved *O*
server zou weer up moeten zijn. de streams doen het weer...

ah je had het geupdate lol

[ Voor 3% gewijzigd door MacrosSimga op 14-06-2013 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derby
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Christiaan676 schreef op zondag 09 juni 2013 @ 23:54:
@Derby Wat voor setup gebruik jij voor de CNR? Met de veranderingen nu moet ik maar is nog is goed kijken naar mijn setup...
High:
7x caldari navy cruise missile launcher
drone link augmentor

Medium:
Cap recharger II
Hakim's modified X-Large shield booster
2x Caldari navy Adaptive invul field
2x Caldari navy shield booster amp

Low:
2x Capacitor flux coil II
3x Caldari navy Ballistic control system

Rig:
2x Large Capacitor control circuit I

Cap stable @ 29%

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08:55
Noxious schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 13:27:
Noob 8)7 , schiet eens op ja :)

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
:D zit nu lekker te werken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan676
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-09 16:16
Derby schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 14:34:
[...]

High:
7x caldari navy cruise missile launcher
drone link augmentor

Medium:
Cap recharger II
Hakim's modified X-Large shield booster
2x Caldari navy Adaptive invul field
2x Caldari navy shield booster amp

Low:
2x Capacitor flux coil II
3x Caldari navy Ballistic control system

Rig:
2x Large Capacitor control circuit I

Cap stable @ 29%
Neem aan dat je de fit nog niet bijgewerkt hebt, aangezien je nu 8 launchers kan fitten en 7 mid slots hebt.

Zie veel CNR's met Rigor of Flare rigs, om zo meer dmg te doen richting de kleinere npc schepen vooral BC en cruisers. Vraag me alleen af of de tank dan voldoende is omdat je dan geen ccc rigs kan gebruiken. Al betekend het natuurlijk wel hoe sneller je de schepen uit schakelt hoe minder je moet tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derby
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Christiaan676 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 16:01:
[...]

Neem aan dat je de fit nog niet bijgewerkt hebt, aangezien je nu 8 launchers kan fitten en 7 mid slots hebt.

Zie veel CNR's met Rigor of Flare rigs, om zo meer dmg te doen richting de kleinere npc schepen vooral BC en cruisers. Vraag me alleen af of de tank dan voldoende is omdat je dan geen ccc rigs kan gebruiken. Al betekend het natuurlijk wel hoe sneller je de schepen uit schakelt hoe minder je moet tanken.
Dat is een goede comment. Daar had ik nog niet naar gekeken. Zo even doen. Dank je.

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

paar vraagjes daar ik sinds ik in WH leef relatief veel mine (weinig solo content)

ore sites (voorheen hidden belts)
* ik heb paar keer gemnined en zag dat er soms ore bij kwam (over time) is dat altijd na DT ?
* zojuist de site leeggemined (in de hoop een nieuwe te krijgen ofzo) maar hij verdween is het beter klein beetje achter te laten en te kijken of er ore bij komt?
* als je in een combat site warpt dan despawned deze na 3 dagen is dat bij ore sites ook zo?
* enige duidelijkheid of en wanneer de ore compositie veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 09:20

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 17:17:
paar vraagjes daar ik sinds ik in WH leef relatief veel mine (weinig solo content)

ore sites (voorheen hidden belts)
* ik heb paar keer gemnined en zag dat er soms ore bij kwam (over time) is dat altijd na DT ? klopt, is overal zo, empire, nullsec en wh space
* zojuist de site leeggemined (in de hoop een nieuwe te krijgen ofzo) maar hij verdween is het beter klein beetje achter te laten en te kijken of er ore bij komt? durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen, maar denk het wel.
* als je in een combat site warpt dan despawned deze na 3 dagen is dat bij ore sites ook zo?jup
* enige duidelijkheid of en wanneer de ore compositie veranderd? nooit, hangt van het type site af
Zodra je naar iets warped (en dus de popup krijgt) activeer je de site en verdwijnt hij na 3 dagen (tot DT op de 3e dag). Bij elke DT is er kans dat er nieuwe sites spawnen.

De sites despawnen eerder als je:
alle waves afschiet
alle cans leeg hacked (relic/data sites)
en ik denk dus ook als je alle ore op mined.
Je kan wel de talocan wrecks salvagen, dat kan bij geen enkele site kwaad.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus als een nieuwe unkbown signature komt als DT al is geweest is het altijd een WH andere sites kunnen niet zo random spawnen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 17:29:
dus als een nieuwe unkbown signature komt als DT al is geweest is het altijd een WH andere sites kunnen niet zo random spawnen ?
uhm, ja, volgens mij wel.
dus als je sites runt, altijd blijven scannen, als je nieuwe sig ziet (de rest ignoren) moet je wegwezen!

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Woohooo! 4 personen hebben mijn app gedownload :D

Voor de personen die Windows Phone in gebruik hebben; ik heb een applicatie gemaakt dat het laatste nieuws van CCP, TMC en EN24 beschikbaar maakt. Door simpel op het artikel te klikken krijg je het volledige artikel in je WP-browser te zien. Uiteraard is de applicatie compatible met WP7.X en WP8.

http://www.windowsphone.c...cc-4157-8447-e47be02f6c21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nwagenaar schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 18:36:
Woohooo! 4 personen hebben mijn app gedownload :D

Voor de personen die Windows Phone in gebruik hebben; ik heb een applicatie gemaakt dat het laatste nieuws van CCP, TMC en EN24 beschikbaar maakt. Door simpel op het artikel te klikken krijg je het volledige artikel in je WP-browser te zien. Uiteraard is de applicatie compatible met WP7.X en WP8.

http://www.windowsphone.c...cc-4157-8447-e47be02f6c21
gefeliciteerd ;) maare riddle me this...

waarom windows phone ????????? android is veel populairder en lijkt me ook meer in jouw straatje te passen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Omdat ik een WP8 toestel heb. Hiervoor had ik een WP7.5 toestel (HTC Radar).

Na mijn ervaringen met iOS, Blackberry en Android kan ik eerlijk zeggen dat WP meer mijn ding is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 18:42
http://img577.imageshack.us/img577/2024/hhy.png

and thats only half of it....

is er iets gaande..yup :D

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

http://bitemeinc.net/kb/?a=kill_related&kll_id=3316

Bij ons ook :D
Beetje rellen bij EVE uni en kijken wie de batphone opneemt. Gewoon omdat het kan! Vindi werd me ff te gek, dus ik pakte de mega die ik nog had liggen. Apart om in een BS te zitten die net zoveel dps doet als men prot, alleen maatje groter (ahum) en minder EHP heeft :P Maar wel koel om gewoon weer ff mensen te irriteren

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je iets meer los laten ? (ondertussen dotlan checkt)

edit: WTF Eve offline :/

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2013 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicWing
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:56
Gisteravond met N3 deployed naar Aridia. Progodlegend was zwaar gestressed maar had zelfs tijd om zelf een subcap move fleet te doen. Uiteindelijk is 99% van de chars goed verhuisd en kunnen we Fountain (en vooral de Goons) eens begroeten. Het wordt een lange strijd (denk maanden) maar dat hoort er nou eenmaal bij.

TL;DR: N3 verplaatst staging systeem naar Aridia, doel is de Goons uit Fountain te houden en ze wellicht uiteindelijk van de kaart te werken.

"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
AtomicWing schreef op zondag 16 juni 2013 @ 09:21:
Gisteravond met N3 deployed naar Aridia. Progodlegend was zwaar gestressed maar had zelfs tijd om zelf een subcap move fleet te doen. Uiteindelijk is 99% van de chars goed verhuisd en kunnen we Fountain (en vooral de Goons) eens begroeten. Het wordt een lange strijd (denk maanden) maar dat hoort er nou eenmaal bij.

TL;DR: N3 verplaatst staging systeem naar Aridia, doel is de Goons uit Fountain te houden en ze wellicht uiteindelijk van de kaart te werken.
:) Welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller

niet alleen N3 :)

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
Iemand hier die een friend invite voor EVE kan sturen? Ik wil het weer eens proberen; R vs B PvP ziet er bijv. leuk en laag drempelig uit; daarnaast is het leuk om te minen en traden. Via DM of Steam ben ik bereikbaar :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10:08

madpilot0

I ain't mad

Doler schreef op zondag 16 juni 2013 @ 13:34:
Iemand hier die een friend invite voor EVE kan sturen? Ik wil het weer eens proberen; R vs B PvP ziet er bijv. leuk en laag drempelig uit; daarnaast is het leuk om te minen en traden. Via DM of Steam ben ik bereikbaar :).
Astu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-04-2022
Dankjewel! Als je nog goede guides hebt voor starters, graag! Heb de OP van dit topic al gelezen; al enkele handige filmpjes gezien en heel veel links naar guides en sites. Maar klein beginnen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10:08

madpilot0

I ain't mad

Doler schreef op zondag 16 juni 2013 @ 13:44:
[...]

Dankjewel! Als je nog goede guides hebt voor starters, graag! Heb de OP van dit topic al gelezen; al enkele handige filmpjes gezien en heel veel links naar guides en sites. Maar klein beginnen :).
Het merendeel is leren door te spelen, als je gaat pvp'en ga je vaak dood :) Maar daar wen je vanzelf aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doler schreef op zondag 16 juni 2013 @ 13:44:
[...]

Doler schreef op zondag 16 juni 2013 @ 13:34:
het ligt er natuurlijk erg aan wat je wil maar daar je red VS blue wil joinen wat een prima keuze is! wil je PVP-en verder lees ik minen en traden terug mijn advies zou zijn train voor PVP only als dat is wat je wil dan kan je isk maken met misisons ipv minen/traden (of start met de tijd een alt voor minen/traden) de reden dat ik dit advies geef is omdat je voor PVP en missions combat skills nodig hebt. voor minen en traden heb je compleet andere skill set nodig en dat vertraagt je progress in PVP toon aanzienelijk met missioner niet of nauwelijks (enige dat je als missioner mogelijk wil hebben dat in PVP zinloos is is een paar SPs in social en zelfs dat is optioneel)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2013 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 11:39
Rvb, dat zijn tegenwoordig gewoon 1 van de vele high sec gankers allianties geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bangkirai schreef op zondag 16 juni 2013 @ 15:33:
Rvb, dat zijn tegenwoordig gewoon 1 van de vele high sec gankers allianties geworden
huh echt? want voor zover ik weet is het een PVP leer/oefen alliantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-09 16:21
Bankirai is tendentieus aan kletsen:
http://eve-kill.net/?a=al...ls&all_id=6056&m=6&y=2013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand nog interesse in een thanatos met twee T2 CCC rigs heb hem dichtbij jita in low sec hij is verder cheap gefit voor travel (zie hieronder) staat nu op contract voor 2,5 bil kan er voor tweaker wel wat afhalen :)

Thanatos
High

Prototype Cloaking Device I
Cynosural Field Generator I
Medium
5x Cap Recharger II
Low
Damage Control II
3x Capacitor Flux Coil II
2x Capacitor Power Relay II
Rigs
2x Large Capacitor Control Circuit II
Large Auxiliary Nano Pump I
Drones
None
Fuel
20000x Oxygen Isotopes
450x Liquid Ozone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Is dat niet wat ambitieus? Ik heb weinig verstand van 0.0 politics maar Goonswarm lijkt me nou het typische voorbeeld van onkruid: dat vergaat niet :P

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naluh! schreef op zondag 16 juni 2013 @ 16:58:
[...]
Is dat niet wat ambitieus? Ik heb weinig verstand van 0.0 politics maar Goonswarm lijkt me nou het typische voorbeeld van onkruid: dat vergaat niet :P
mogelijk maar als ze geen SOV meer hebben en niemand in 0.0 ze een onderdak geeft dan kunnen ze alleen maar naar NPC 0.0 gaan of low-sec/high-sec

niemand weet hoe het allemaal gaat uitpakken, maar als goons hard op hun donder krijgen (wat ik verwacht) zullen velen het schip verlaten voordat het zinkt is mijn verwachting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
Verwijderd schreef op zondag 16 juni 2013 @ 15:47:
[...]

huh echt? want voor zover ik weet is het een PVP leer/oefen alliantie
Dacht ik ook, maar tegenwoordig suiciden ze op orca's en andere mining bootjes in high sec en gaan ze daarna zeuren over mining permits in local :D

Niet dat ze er zo goed in zijn hoor..... kregen mn alt zn orca niet dood, dus gingen met al hun 25 cruisers/destroyers dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
Ja? tuurlijk joh, das ook de reden, dat ik 25 killrechten op die gasten heb....
En dat er later nog een orca plat ging van iemand.

Best zielig, heb je leuke reputatie als opleiding/alternatieve pvp alliantie, ga je je naam te grabbel gooien, door in high sec te ganken.

http://eve-kill.net/?a=al...6056&m=6&y=2013&scl_id=22
http://eve-kill.net/?a=al...6056&m=6&y=2013&scl_id=12
http://eve-kill.net/?a=al...=6056&m=6&y=2013&scl_id=7

Zie puur high sec ganking.

[ Voor 22% gewijzigd door bangkirai op 16-06-2013 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die thanatos (zie paar posts hoger) is toch mooie deal :S 2,5 bil voor een carrier die 1,5 tot 1,6 bil is en 2x rig die NU 950 mil kost plus nog cheap fit en volle tank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
Verwijderd schreef op zondag 16 juni 2013 @ 17:37:
die thanatos (zie paar posts hoger) is toch mooie deal :S 2,5 bil voor een carrier die 1,5 tot 1,6 bil is en 2x rig die NU 950 mil kost plus nog cheap fit en volle tank
Met caps, die al rigs hebben, moet je gewoon wat geduld hebben.

capital rigs zijn niet echt goed koop, dus als je al rigs heb, dan bied je dus beter product aan, dan non-rigged cap... (duurt alleen even ,voordat aanbod van rigged caps daalt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bangkirai schreef op zondag 16 juni 2013 @ 17:47:
[...]

Met caps, die al rigs hebben, moet je gewoon wat geduld hebben.

capital rigs zijn niet echt goed koop, dus als je al rigs heb, dan bied je dus beter product aan, dan non-rigged cap... (duurt alleen even ,voordat aanbod van rigged caps daalt)
das probleem kan de isk goed gebruiken daar ik paar nasty losses heb gehad :S maar als je de thanny bekijkt zoals ik hem NU aanbiedt in Jita is het meer dan een bil cheaper dan jita prices NU daarom had ik eigenlijk wel verwacht hem snel te verkopen. heb 2x mail gehad waarin ze scheef kijken maar wel mailen hem te willen hebben maar dan voor 1,8 bil 8)7 8)7 8)7 hun argument was dat ik large rigs had en geen capital maar ze waren gefit voor de changes nu kan je wel een thanny kopen en large T2 CCC rigs maar dat kan je niet fitten dus effectief en praktisch gezien is mijn carrier nu 3,5 bil waard en verkoop ik hem voor 2,5 bil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
yup, gaat om het effect en die large rigs werken net zo goed als capital rigs :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
bangkirai schreef op zondag 16 juni 2013 @ 17:26:

Ja? tuurlijk joh, das ook de reden, dat ik 25 killrechten op die gasten heb....
En dat er later nog een orca plat ging van iemand.

Best zielig, heb je leuke reputatie als opleiding/alternatieve pvp alliantie, ga je je naam te grabbel gooien, door in high sec te ganken.

http://eve-kill.net/?a=al...6056&m=6&y=2013&scl_id=22
http://eve-kill.net/?a=al...6056&m=6&y=2013&scl_id=12
http://eve-kill.net/?a=al...=6056&m=6&y=2013&scl_id=7

Zie puur high sec ganking.
Ik ontken niet dat er een behoorlijk aantal non-consensual pvp-ers tussen zitten. Maar verreweg de meeste kills van beide alliances is nog steeds over en weer. Ik ben het helemaal met je eens dat het niet echt een goed uithangbord is. Maar om ze als *puur* ganking alliance af te schilderen is gewoon onwaar. En sowieso: hoe krijg je het voor elkaar 25 killrights op ze te verzamelen? Wat doe je keer op keer verkeerd? Ik heb miljarden isk aan icemining gedaan en ik heb next door to the orphanage (echte gankeralliance) hooguit een stuk of drie killrights gekregen...

Dus ik ben er zeker van dat, hoewel bijzonder onprettig en dat dan zeker voor jou, rvb *niet* puur ganker is. Kijk in de link die ik bijvoegde. De meeste kills zijn *geen* ganks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
wheez50 schreef op zondag 16 juni 2013 @ 18:50:
[...]

Ik ontken niet dat er een behoorlijk aantal non-consensual pvp-ers tussen zitten. Maar verreweg de meeste kills van beide alliances is nog steeds over en weer. Ik ben het helemaal met je eens dat het niet echt een goed uithangbord is. Maar om ze als *puur* ganking alliance af te schilderen is gewoon onwaar. En sowieso: hoe krijg je het voor elkaar 25 killrights op ze te verzamelen? Wat doe je keer op keer verkeerd? Ik heb miljarden isk aan icemining gedaan en ik heb next door to the orphanage (echte gankeralliance) hooguit een stuk of drie killrights gekregen...

Dus ik ben er zeker van dat, hoewel bijzonder onprettig en dat dan zeker voor jou, rvb *niet* puur ganker is. Kijk in de link die ik bijvoegde. De meeste kills zijn *geen* ganks.
Ik doe niks verkeerd, die gasten zitten gewoon te suicide ganken op een orca en ja, ook als dat niet lukt, krijg je ook gewoon van alle gasten die meedoen kill rights.
Was dus niet onprettig voor mij hoor, ik lach compleet dubbel :D
Ja, das dus ineens 25x kill rights, kon op iets van 5 gasten zelf ook damage doen.
Ik wilde alleen ff zien, hoe het nieuwe ice mining ging.....
Toont alleen maar aan hoe knudde high sec is :D
Iets later, werd er een andere orca aangevallen en nog wat andere gasten.

Sorry, maar in m'n ogen zijn het nu gewoon high sec gankers, het is gewoon random suiciden in bepaalde high sec systems.
De schepen werden zelfs door 1 persoon uitgefit, bijna alle wrecks hadden naam van 1 bepaald persoon, deze zit toevallig niet in RvB, maar heeft er van alles mee te maken :D

Je kunt het wel niet leuk vinden, maar als je als alliantie meerdere keren high sec ganks uitvoert op willekeurige gasten, waar je zelfs geen wardec mee hebt, dat ben je een suicide gank alliantie, vooral als de schepen ervoor(met een standaard fit) ook nog geleverd worden aan de piloten....
Ook al is het maar een kleiner gedeelte van je alliantie, die het doet of je doet het maar gedeeltelijk van de tijd, das totaal niet meer relevant.

Een flink aantal gasten, waarbij ik op chats zit, waren knap verbaast, dat RvB zich hiermee inliet, ze dachten, dat RvB puur tegen mekaar zat te meppen.

[ Voor 5% gewijzigd door bangkirai op 16-06-2013 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bangkirai schreef op zondag 16 juni 2013 @ 18:07:
yup, gaat om het effect en die large rigs werken net zo goed als capital rigs :D
en dan een bil onder de waarde en het contract staat al bijna 10 dagen open heb hem zelfs in jita gespammed... men dit zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
bangkirai schreef op zondag 16 juni 2013 @ 19:15:
[...]

Je kunt het wel niet leuk vinden, maar als je als alliantie meerdere keren high sec ganks uitvoert op willekeurige gasten, waar je zelfs geen wardec mee hebt, dat ben je een suicide gank alliantie, vooral als de schepen ervoor(met een standaard fit) ook nog geleverd worden aan de piloten....
Ook al is het maar een kleiner gedeelte van je alliantie, die het doet of je doet het maar gedeeltelijk van de tijd, das totaal niet meer relevant.

Een flink aantal gasten, waarbij ik op chats zit, waren knap verbaast, dat RvB zich hiermee inliet, ze dachten, dat RvB puur tegen mekaar zat te meppen.
Dus goons zijn ook een pure gank-alliantie in jouw boekje :)

(nu kan ik me daar trouwens best iets bij voorstellen...)
edit: en het zal eens niet - net de resten van een goongank opgeruimd - paar dozijn destroyer wrecks en een freighter wreck....

[ Voor 7% gewijzigd door wheez50 op 16-06-2013 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb contract van thanatos verlaagd naar 2 bil dus als iemand mooie deal wil moeten ze snel zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
Station geflipped.
150 goon slowcats trapped in dat station
goons staging hellcamp

leuke avond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Als ik op de Mad Ani stream kijk is het hellcamp alweer voorbij. Meer een lauwcamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tricq schreef op zondag 16 juni 2013 @ 23:51:
Station geflipped.
150 goon slowcats trapped in dat station
goons staging hellcamp

leuke avond :P
trapped is een groot woord voor carrier niet heel moeilijk om te undocken en naar een cyno te jumpen. maar goed te lezen dat de goons het zwaar hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
http://rooksandkings.com/...x.php/kill_related/43270/

ouch

en ik miste net mijn fleet (rokh moet naar battle gebracht worden zodat we ze niet in een carrier hoefde te vervoeren zodat we die konden vullen met sb en gilas en anders kleinere schepen en die zijn al gearreveerd :D) volgende ops om 00:00 eve time meh das minder

rest van de alliance schijnt het naar hun zin te hebben :) (er is veel woede tegen de goons everal dat word misschien hun ondergang /pray )

[ Voor 73% gewijzigd door tntkiller op 17-06-2013 00:39 ]

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
Verwijderd schreef op maandag 17 juni 2013 @ 00:19:
[...]

trapped is een groot woord voor carrier niet heel moeilijk om te undocken en naar een cyno te jumpen. maar goed te lezen dat de goons het zwaar hebben :)
Heel veel bubbles en blapdreads op de undock.. ga jij maar naar een cyno jumpen.. succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Niet online
Tricq schreef op maandag 17 juni 2013 @ 00:29:
[...]

Heel veel bubbles en blapdreads op de undock.. ga jij maar naar een cyno jumpen.. succes
Dat klopt. Moet men wel eerst snappen wat hellcamp is, in plaats van een uurtje op de undock zitten al een hellcamp noemen.
IJzerlijm schreef op maandag 17 juni 2013 @ 00:03:
Als ik op de Mad Ani stream kijk is het hellcamp alweer voorbij. Meer een lauwcamp.
Nog geeneens een lauwcamp. Hellcamps duurden weken, 23/7.

E: Overigens is het inderdaad mogelijk dat daar 140 carriers voor een paar dagen-weken vast blijven zitten, maar ik acht de kans zeer klein.

[ Voor 10% gewijzigd door Seditiar op 17-06-2013 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tricq schreef op maandag 17 juni 2013 @ 00:29:
[...]

die bubble zal daar niet altijd zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 17 juni 2013 @ 00:44:
[...]

die bubble zal daar niet altijd zijn...
In een goede hellcamp helaas wel, TEST zal daar wel NC., PL en BL voor nodig hebben om dat voor elkaar te krijgen, want de Capfleet van TEST alleen is lang niet genoeg om CFC binnen te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
1> how's the fight doing?
2> Keep getting in on the fleets
2> Doing good
2> We are camping 800 gooons in their staing system
2> Just took a station from them
2> and Elo dropped dreads on their 120 carriers
1> fucking elo.. ol
2> forced them to dock IN the station we just took
1> i miss his fc lol
2> THAN we killed fittign and clonin on the stations

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_De2
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-09 21:28

A_De2

Liberate tuteme ex inferis

Verwijderd schreef op zondag 16 juni 2013 @ 23:42:
heb contract van thanatos verlaagd naar 2 bil dus als iemand mooie deal wil moeten ze snel zijn
You've got a DM :)

640KB should be enough for everyone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
Smartbomb fleet, niet echt bijzonder.
Nogal slecht scout werk.

[ Voor 5% gewijzigd door Daisai op 17-06-2013 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
Daisai schreef op maandag 17 juni 2013 @ 08:12:
[...]

Smartbomb fleet, niet echt bijzonder.
Nogal slecht scout werk.
eerste keer dat ik van een rokh bomber fleet hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jij ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Ik merk wel dat er echt heel veel meer wormhole connections open zijn sinds het nieuwe proben. Vooral heel veel inkomende nullsecs.
Pagina: 1 ... 23 ... 116 Laatste