wheez50 schreef op zondag 16 juni 2013 @ 18:50:
[...]
Ik ontken niet dat er een behoorlijk aantal non-consensual pvp-ers tussen zitten. Maar verreweg de meeste kills van beide alliances is nog steeds over en weer. Ik ben het helemaal met je eens dat het niet echt een goed uithangbord is. Maar om ze als *puur* ganking alliance af te schilderen is gewoon onwaar. En sowieso: hoe krijg je het voor elkaar 25 killrights op ze te verzamelen? Wat doe je keer op keer verkeerd? Ik heb miljarden isk aan icemining gedaan en ik heb next door to the orphanage (echte gankeralliance) hooguit een stuk of drie killrights gekregen...
Dus ik ben er zeker van dat, hoewel bijzonder onprettig en dat dan zeker voor jou, rvb *niet* puur ganker is. Kijk in de link die ik bijvoegde. De meeste kills zijn *geen* ganks.
Ik doe niks verkeerd, die gasten zitten gewoon te suicide ganken op een orca en ja, ook als dat
niet lukt, krijg je ook gewoon van alle gasten die meedoen kill rights.
Was dus niet onprettig voor mij hoor, ik lach compleet dubbel

Ja, das dus ineens 25x kill rights, kon op iets van 5 gasten zelf ook damage doen.
Ik wilde alleen ff zien, hoe het nieuwe ice mining ging.....
Toont alleen maar aan hoe knudde high sec is

Iets later, werd er een andere orca aangevallen en nog wat andere gasten.
Sorry, maar in m'n ogen zijn het nu gewoon high sec gankers, het is gewoon random suiciden in bepaalde high sec systems.
De schepen werden zelfs door 1 persoon uitgefit, bijna alle wrecks hadden naam van 1 bepaald persoon, deze zit toevallig niet in RvB, maar heeft er van alles mee te maken
Je kunt het wel niet leuk vinden, maar als je als alliantie meerdere keren high sec ganks uitvoert op willekeurige gasten, waar je zelfs geen wardec mee hebt, dat ben je een suicide gank alliantie, vooral als de schepen ervoor(met een standaard fit) ook nog geleverd worden aan de piloten....
Ook al is het maar een kleiner gedeelte van je alliantie, die het doet of je doet het maar gedeeltelijk van de tijd, das totaal niet meer relevant.
Een flink aantal gasten, waarbij ik op chats zit, waren knap verbaast, dat RvB zich hiermee inliet, ze dachten, dat RvB puur tegen mekaar zat te meppen.
[
Voor 5% gewijzigd door
bangkirai op 16-06-2013 19:22
]