Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jochem4207 schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 14:18:
Super bedankt voor de info hierboven. Dit had ik niet zoveel verwacht :)

Ik ga het is rustig doornemen!
negeer mijn crap reactie aub ik ben zo subtiel als een scheet in een lift dus :/ ... het was ongepast en ookal hebben ze een killboard eff van 63% zullen er ook wel goeie PVPers bij zitten en kan het een prima alliance voor je zijn.

vergeet echter niet te kijken naar WH space ;) mensen roepen altijd maar 0.0 maar WH space is minstens zo interessant. grootste verschil is in 0.0 is het vaak grote fleets en alles is relatief veilig door intel channels en local waar WH space geen local heeft (tenzij je er iets typt) en doordat er limiet zit op massa wat door een WH naar binnen kan heb je kleinere gevechten.

beiden hebben hun eigen charmes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-03-2024
Wil graag toegang houden tot hun agents. Zit een beetje op een kritiek punt dat als ik mijn standings verder verpest ik veel moeite moet doen om het te redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Esiq schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 14:32:
[...]

Wil graag toegang houden tot hun agents. Zit een beetje op een kritiek punt dat als ik mijn standings verder verpest ik veel moeite moet doen om het te redden.
ahh ofc misisons in 0.0 nooit wat mee gedaan, is dat niet te verbeteren met de social skill criminal connections?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Verwijderd schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 14:36:
[...]

ahh ofc misisons in 0.0 nooit wat mee gedaan, is dat niet te verbeteren met de social skill criminal connections?
Ja een beetje, maar zit net tegen lvl 3 agents aan hier, dus als ik ga ratten haal ik het net niet.

Voel me een beetje vies met het carebearen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-07 19:53
hoeveel per uur doe je in high sec met lvl 4 missions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSec
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-07 13:38

TheSec

Waarom ?

Niet schieten is altijd mis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn anti virus (avast) sloeg alarm over malware bij het openen van de site

ps.

staat op contract voor 2,5 bil in lowsec near jita das een mooi prijsje denk ik...

Thanatos
High
Prototype Cloaking Device I
Cynosural Field Generator I

Medium
5x Cap Recharger II

Low
Damage Control II
3x Capacitor Flux Coil II
2x Capacitor Power Relay II

Rigs
2x Large Capacitor Control Circuit II
Large Auxiliary Nano Pump I

Drones
None

Fuel
20000x Oxygen Isotopes
450x Liquid Ozone

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2013 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSec

TheSec

Waarom ?

Verwijderd schreef op zondag 09 juni 2013 @ 11:56:
[...]

mijn anti virus (avast) sloeg alarm over malware bij het openen van de site

ps.

staat op contract voor 2,5 bil in lowsec near jita das een mooi prijsje denk ik...

Thanatos
High

Medium
5x Cap Recharger II

Low
Damage Control II

Rigs

Drones
None

Fuel
20000x Oxygen Isotopes
450x Liquid Ozone
Daad werkelijk malware of een tracking cookie. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheSec schreef op zondag 09 juni 2013 @ 12:13:
Daad werkelijk malware of een tracking cookie. ?
nou het alarm sloeg echt op tilt en dat doet hij niet bij een tracking cookie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSec

TheSec

Waarom ?

Verwijderd schreef op zondag 09 juni 2013 @ 12:18:
[...]

nou het alarm sloeg echt op tilt en dat doet hij niet bij een tracking cookie.
kk zo maar eens me VM naar snapshot terug zetten dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derby
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Tricq schreef op zondag 09 juni 2013 @ 11:10:
hoeveel per uur doe je in high sec met lvl 4 missions?
Ik (solo) doe met een CNR tussen de 6m (min) en 12m (max) per tick(20 minuten) aan bounties. Tel daar nog een 2m per uur bij voor de rewards.
Er zijn vast mensen die het sneller en beter kunnen.

Als je ook nog salvaged, kun je het verdubbelen.

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:54
Ik denk dat je een beetje laag zit met de 2m voor de rewards. Neem aan dat je meer dan 1 missie per uur doet? De rewards voor 1 missie zijn zo'n beetje 2mil namelijk en dan tel ik niet eens de loyalty points!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Racemol schreef op zondag 09 juni 2013 @ 18:48:
Ik denk dat je een beetje laag zit met de 2m voor de rewards. Neem aan dat je meer dan 1 missie per uur doet? De rewards voor 1 missie zijn zo'n beetje 2mil namelijk en dan tel ik niet eens de loyalty points!
klopt dat dacht ik ook al maar zit al zo lang niet meer in high sec dat ik eraan twijfelde :P maar rond de 20 tot 40 mil per uur is niet slecht voor 1 toon in high sec

zelf een enorme n00b mistake gemaakt OMG 8)7 8)7 8)7 ga NIET in op de details te beschamend :$ maar verloor mijn 1,5 bil tengu aan een sleeper :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derby
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Racemol schreef op zondag 09 juni 2013 @ 18:48:
Ik zat te denken aan een Guristas Extravaganza. die reward is geloof ik net iets boven de 2m. En ik kan de 6 pockets in 1 uur doen. Als je meerdere missies kan afmaken kan het zeker omhoog. Maar het hangt van zoveel factoren af. Schip, speelstijl, kun je makkelijk drones gebruiken of zit het tegen met de drone aggro.

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan676
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-09 16:16
@Derby Wat voor setup gebruik jij voor de CNR? Met de veranderingen nu moet ik maar is nog is goed kijken naar mijn setup...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

staat nu op contracts in low sec system dichtbij jita voor 2,5 bil das toch goedkoop gezien de rig changes :S

Thanatos
High

Medium
5x Cap Recharger II

Low
Damage Control II

Rigs

Drones
None

Fuel
20000x Oxygen Isotopes
450x Liquid Ozone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 22:46
Zo, als eerste wat lof voor CCP :)

Imo zijn de changes aan probing echt geweldig. Met een redelijk basic fitting (Cheetah, 2x gravi t1 rig, 1 van iedere nieuwe midslot module, sisters probe launcher + rss probes) kan ik bijna altijd met signatures van 32AU scan direct naar 2AU scan zonder ze te verliezen.
Dit betekend dat voor de sterkere signatures (strength 10) waaronder de meeste wormholes ik ze in 2 probes heb (1x 32AU, 1x 2AU) en dankzij de RSS probes en de module die de snelheid nog omhoog gooit probe ik nu gemiddeld 3 signatures per minuut. 8)

Daarnaast vind ik de 'nieuwe' relic en data sites erg nice :Y Al voor een paarhonderd mil aan meuk uit nullsec gesleurt met een Cheetah :D

In other news ;) op zoek naar een C5 met C3 of C4 static atm :) bij voorkeur geen effects of magnetar effect.
Oh en de personal hangar arrays zijn awesome 8)

Daarnaast ben ik weer eens een Cheetah verloren door in slaap te vallen in nullsec :+ :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
Noxious schreef op maandag 10 juni 2013 @ 09:31:

Imo zijn de changes aan probing echt geweldig. Met een redelijk basic fitting (Cheetah, 2x gravi t1 rig, 1 van iedere nieuwe midslot module, sisters probe launcher + rss probes) kan ik bijna altijd met signatures van 32AU scan direct naar 2AU scan zonder ze te verliezen.
Dit betekend dat voor de sterkere signatures (strength 10) waaronder de meeste wormholes ik ze in 2 probes heb (1x 32AU, 1x 2AU) en dankzij de RSS probes en de module die de snelheid nog omhoog gooit probe ik nu gemiddeld 3 signatures per minuut. 8)
Ah dan ga ik binnenkort ook maar eens een run maken met scannen, vorige keer dat ik dat deed voor de changes was het een hell om die dingen te scannen met een dedicated scanning ship met redelijke skills.
Daarnaast ben ik weer eens een Cheetah verloren door in slaap te vallen in nullsec :+ :')
Was je gister aaf nog gewaarschuwd dat je niet in slaap moest vallen op de TS? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
MacrosSimga schreef op maandag 10 juni 2013 @ 09:50:
[...]

Ah dan ga ik binnenkort ook maar eens een run maken met scannen, vorige keer dat ik dat deed voor de changes was het een hell om die dingen te scannen met een dedicated scanning ship met redelijke skills.
Ja het is goed te doen :Y
Ik heb m'n probing skills op 5/4/4/4.
[...]

Was je gister aaf nog gewaarschuwd dat je niet in slaap moest vallen op de TS? :P
O-) het gebeurt me regelmatig :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn versie...

de nieuwe warp effects en de entering WH effects zijn echt heel mooi. het scannen is mijnziens een beetje te makkelijk gemaakt ene kant zag ik geen probleem andere kant zeg ik het is gewoon te simpel, em kan je bijna stellen dat de exploring tak geen speciaal beroep meer is en elke idioot elke sig in no time vind.

minen, ze willen het minen in 0.0 en low sec interessanter maken maar door het nieuwe scan systeem zijn er geen hidden belts meer wat eigenlijk alleen maar meer risico brengt voor miners zeker daar iedereen instantly naar een ore site (waar er niet veel van zijn) kan warpen

de nieuwe data sites heb ik nog niet gedaan wilde er 1 doen en mjah dat resulteerde in het verlies van mijn tengu daar dat mn eigen stomme schuld was kan ik het helaas niet op iets of iemand anders afschuiven :D

wat betreft de nieuwe personal hanger ik vind het een karige POS "fix" 50k ruimte is een lachertje er moet zoveel meer gebeuren dan dat en ik zie dat gewoon niet snel genoeg gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
De effects zijn iig beter dan de oude progress bar, maar het jump effect vind ik nou niet echt mooi...

Scannen is idd makkelijker geworden, mits je hoge skills hebt. Het werkt iig logischer imo.

Dat de belts niet meer geprobed hoeven te worden vind ik inderdaad een rare keuze.
Mining in wormholes was al zo goed als dood (alleen interresant met een Rorqual en regelmatige highsec routes waar een orca of freighter door past) omdat je niet fatsoenlijk kan refinen en dit is helemaal een nekschot.

De personal hangar vind ik zelf een grote verbetering. 50k is niet veel, maar ruim voldoende voor wat modules, probes, loot, enz...

Edit: CCP heeft ook aangegeven dat de POS revamp een expansion op zich zou zijn, omdat het extreem veel werk is.

[ Voor 8% gewijzigd door Noxious op 10-06-2013 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSec

TheSec

Waarom ?

Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2013 @ 10:54:
[...]

mijn versie...

de nieuwe warp effects en de entering WH effects zijn echt heel mooi. het scannen is mijnziens een beetje te makkelijk gemaakt ene kant zag ik geen probleem andere kant zeg ik het is gewoon te simpel, em kan je bijna stellen dat de exploring tak geen speciaal beroep meer is en elke idioot elke sig in no time vind.

minen, ze willen het minen in 0.0 en low sec interessanter maken maar door het nieuwe scan systeem zijn er geen hidden belts meer wat eigenlijk alleen maar meer risico brengt voor miners zeker daar iedereen instantly naar een ore site (waar er niet veel van zijn) kan warpen

de nieuwe data sites heb ik nog niet gedaan wilde er 1 doen en mjah dat resulteerde in het verlies van mijn tengu daar dat mn eigen stomme schuld was kan ik het helaas niet op iets of iemand anders afschuiven :D

wat betreft de nieuwe personal hanger ik vind het een karige POS "fix" 50k ruimte is een lachertje er moet zoveel meer gebeuren dan dat en ik zie dat gewoon niet snel genoeg gebeuren.
Achja het begin is er laten we het daar op houden(betreffende POS's). Wel ben ik ook van mening dat exploration nou wel heel makkelijk geworden is. Mijn vraag idd ook met de minerals is of "This is the way to go" is.. maar goed tijd zal het leren.. Heb meer het idee dat Odssy een opstap is naar meer veranderingen.. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja je kan het een begin noemen maar ik vrees dat het een zoethoudertje is die ons erg lang zoet moet gaan houden.

zo droppen faction towers weer met welliswaar een hele lage drop rate maar ze droppen weer en dan de personal hangar dit zouden ze niet doen als de modulaire POS wat ik enkele keren voorbij heb zien komen binnen niet al te lange tijd zou komen.

heb er ook nog geen DEVers over gehoord, dus al met al vrees ik dat we nog heel lang aan moeten modderen. vooral het minen in WH is inderdaad zo goed als dood nu en laat dat nou een van de weinige dingen zijn die je solo kan doen in C4+

wat ze minimaal hadden kunnen doen IMO
is personal ship hanger + personal storage array +betere refining array + kans op ice belt in WH space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2013 @ 11:05:
ja je kan het een begin noemen maar ik vrees dat het een zoethoudertje is die ons erg lang zoet moet gaan houden.

zo droppen faction towers weer met welliswaar een hele lage drop rate maar ze droppen weer en dan de personal hangar dit zouden ze niet doen als de modulaire POS wat ik enkele keren voorbij heb zien komen binnen niet al te lange tijd zou komen.

heb er ook nog geen DEVers over gehoord, dus al met al vrees ik dat we nog heel lang aan moeten modderen. vooral het minen in WH is inderdaad zo goed als dood nu en laat dat nou een van de weinige dingen zijn die je solo kan doen in C4+

wat ze minimaal hadden kunnen doen IMO
is personal ship hanger + personal storage array +betere refining array + kans op ice belt in WH space
Ze moeten sowieso gewoon het huidige mining systeem op de schop gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
We hadden met test een wormhole gevonden, dus wij naar binnen, andere exit ging naar high sec. Met een nullsec alliantie gewoon door high sec vliegen is hilarisch :') . Elke gate gaat er wel iemand dood omdat niemand weet hoe highsec werkt :D .

Blijkbaar is can flippen niet meer een ding, kan je mensen niet aanvallen op gates en krijg je met 25 talwars een orca _net_ niet dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-08 14:49
Vraagje... Kan je de Gnosis niet gebruiken voor WH exploration? Lijkt me toch een leuke boot daarvoor :X

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
Quadradial schreef op maandag 10 juni 2013 @ 12:02:
Vraagje... Kan je de Gnosis niet gebruiken voor WH exploration? Lijkt me toch een leuke boot daarvoor :X
neem iets cheap + disposable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quadradial schreef op maandag 10 juni 2013 @ 12:02:
ja dat zal best werken, echter is het vrij duur zeker als je niet bekend bent in WHs zul je hem vrijwel zeker verliezen. beter met een drake ofzo lekker cheap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-08 14:49
Tricq schreef op maandag 10 juni 2013 @ 12:03:
[...]

neem iets cheap + disposable
Gnosis is cheap.... Heb hem tenslotte gekregen 8)7

Heb voorheen wel eens een WH gevonden en wat rondgevlogen.... maar met deze uitbreiding wil ik toch wat meer gaan exploration gaan doen.... Denk aan sleeper sites etc.... Enige suggesties?

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
Quadradial schreef op maandag 10 juni 2013 @ 12:07:
[...]

Gnosis is cheap.... Heb hem tenslotte gekregen 8)7

Heb voorheen wel eens een WH gevonden en wat rondgevlogen.... maar met deze uitbreiding wil ik toch wat meer gaan exploration gaan doen.... Denk aan sleeper sites etc.... Enige suggesties?
Sleeper sites in je gnosis... gg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Nou ik moet zeggen... Gnosis heeft gelijke en vrij hoge resists. Als je die een beetje pimpt dan moet je daar best C1 en C2 sites in kunnen runnen, C3 misschien zelfs nog wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:20

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

pak een drake, kost je de helft en doet het net ff wat makkelijker ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
TepelStreeltje schreef op maandag 10 juni 2013 @ 12:15:
Het ging om de gedachte :+

De probing bonux is een leuke extra tho, als je vanuit highsec random holes probed, de sites runt en dan weer weg gaat.

Maarja, ik zou toch iets anders aanraden als eerste keus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op maandag 10 juni 2013 @ 12:15:
dat ligt natuurlijk wel erg aan je skills waar de gnosis een bonus op alles heeft en goeie basis resists. uiteraard deel ik de mening dat het een slecht idee is en gaf ik zelf ook al aan een drake te gebruiken. maar niet iedereen heeft een toon met dikke offense en defense skills he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 11:39
Tricq schreef op maandag 10 juni 2013 @ 11:59:
We hadden met test een wormhole gevonden, dus wij naar binnen, andere exit ging naar high sec. Met een nullsec alliantie gewoon door high sec vliegen is hilarisch :') . Elke gate gaat er wel iemand dood omdat niemand weet hoe highsec werkt :D .

Blijkbaar is can flippen niet meer een ding, kan je mensen niet aanvallen op gates en krijg je met 25 talwars een orca _net_ niet dood.
Goh, orca's zijn wel populair tegenwoordig.
Werd gisteren ook al aangevallen door 25 noobs van RvB in destroyers/cruisers, gingen allemaal helemaal dooooood. Zat zelf met orca in hull damage.

Ik wilde ice mining is testen, kwam door vertrek van ED uit esoteria niet aan toe, om het tussen de russen te proberen.

Maar ja, klopt, high sec werkt vreemd, al dat gedoe met kill rights, suspects etc, tering wat ingewikkeld, kun je beter in 0.0 blijven.
Ga nu tijdje is in low sec kijken.

[ Voor 8% gewijzigd door bangkirai op 10-06-2013 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq

Daarnaast vind ik de 'nieuwe' relic en data sites erg nice :Y Al voor een paarhonderd mil aan meuk uit nullsec gesleurt met een Cheetah :D

In other news ;) op zoek naar een C5 met C3 of C4 static atm :) bij voorkeur geen effects of magnetar effect.
Oh en de personal hangar arrays zijn awesome 8)

Ik ben het met jou eens wat je schrijft over scanning.

Scanning is gelukkig net makkelijk en intuïtief genoeg geworden om mensen het te laten doen. Dit was precies wat nodig was om mensen een beetje risico te laten nemen. Merk al dat er meer explorers/slachtoffers in lowsec komen om te cashen.

In null zie ik ze niet bijzonder vaak maar voor de gemiddelde neut is het minder dan leuk om te leven waar ik zit.

Ben ook wel blij dat de 4/10's gelocked worden voor T3 cruisers, dat was vooral klote voor beginnende explorers die moeite hadden te competen tegen iedereen die een simpele guide aan het volgen waren.

d:)b CCP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-05 20:40
Ik probeer nu Solo Ice mining in een 0.0 systeem met -0.9 truesec..
Krijg het niet getanked/gekild met mijn mackinaw..
Zou het met een hulk beter gaan?

Of moet ik het eens proberen in een systeem met een lagere truesec waarde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
@Esiq: Ik heb gisteren een paarhonderd mil uit de great wildlands getrokken en het was er opmerkelijk druk in local met T1 en T2 probers die dan wel alleen of met een paar vrienden in frigates aan het hunten waren.

Ik heb nog een Helios kunnen wegjagen zonder een schot te lossen :+ Mwd naar 'm toe, targetten en hij warpte al weg (heb niet eens een point :P). Toen had ik z'n site :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicWing
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:39
Hydrosine schreef op maandag 10 juni 2013 @ 13:03:
Ik probeer nu Solo Ice mining in een 0.0 systeem met -0.9 truesec..
Krijg het niet getanked/gekild met mijn mackinaw..
Zou het met een hulk beter gaan?

Of moet ik het eens proberen in een systeem met een lagere truesec waarde?
Sinds de revamp van de mining barges is de Skiff een betere keuze in dit geval: veel meer HP. De yield is ongeveer gelijk door de bonussen, alleen kleinere ore hold dus vaker vliegen.

Qua HP:
Skiff > Mackinhaw > Hulk

"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Je kan Cargo Scanners gebruiken op de cans die je moet openhacken maar ik weet niet of het wel een goed idee is. De cans met alleen troep kunnen herkennen is leuk maar precies weten dat er 450 miljoen aan Capacitor Consoles zojuist poef heeft gedaan omdat je stuk loopt op firewalls is niet fijn.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
AtomicWing schreef op maandag 10 juni 2013 @ 13:11:
[...]

Sinds de revamp van de mining barges is de Skiff een betere keuze in dit geval: veel meer HP. De yield is ongeveer gelijk door de bonussen, alleen kleinere ore hold dus vaker vliegen.

Qua HP:
Skiff > Mackinhaw > Hulk
Vaker vliegen maakt me niet zo veel uit..

Vriend van me kan orca vliegen die kan ik eventueel ernaast hangen voor alles in te dumpen
Wil een beetje AFK kunnen minen ;) dan moet ik niet iedere tien seconden op me shield te hoeven letten.
Local in de gaten houden is het probleem niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:50

_Apache_

For life.

AtomicWing schreef op maandag 10 juni 2013 @ 13:11:
[...]
De yield is ongeveer gelijk door de bonussen, alleen kleinere ore hold dus vaker vliegen.
Uhm, nee, de Skiff moet het echt hard afleggen tegen de Mackinaw's/ Hulks. Een Skiff met boosts zit ongeveer op de 3200m3 per cycle (in mijn geval), en wanneer ik met die toon wissel naar een Machinaw heb ik 2x 2100m3/ cycle. Wat flink wat meer is.

Voordeel is wel dat je op een skiff/procurer een longpoint + mwd + tank kwijt kan.

[ Voor 8% gewijzigd door _Apache_ op 10-06-2013 13:28 ]

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-09 21:03
De komst van de metameterials zorgt ook voor leuke grappen. De huidige kosten van deze materialen zijn momenteel door gering aanbod astronomisch en zorgt ervoor dat momenteel geen enkele cruiser met winst geproduceerd kan worden.

Dat betekend naar de toekomst toe:
1. de prijzen van T2 schepen gaat fors omhoog.
2. de prijzen van metamaterials gaat fors omlaag, als meer aanbod beschikbaar wordt.

Ter illustratie: Een Mackinaw koste gisteren 177M in Jita, de productie kosten liggen momenteel op 226M.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicWing
_Apache_ schreef op maandag 10 juni 2013 @ 13:24:
[...]

Uhm, nee, de Skiff moet het echt hard afleggen tegen de Mackinaw's/ Hulks. Een Skiff met boosts zit ongeveer op de 3200m3 per cycle (in mijn geval), en wanneer ik met die toon wissel naar een Machinaw heb ik 2x 2100m3/ cycle. Wat flink wat meer is.

Voordeel is wel dat je op een skiff/procurer een longpoint + mwd + tank kwijt kan.
Op ice mining zijn die yields natuurlijk weer anders, maar qua ore geef ik je zeker gelijk.

"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

AtomicWing schreef op maandag 10 juni 2013 @ 13:31:
[...]

Op ice mining zijn die yields natuurlijk weer anders, maar qua ore geef ik je zeker gelijk.
Ook op ice mining ligt de proc/skiff achter. Even uit men hoofd weet ik dat men retriever166s per cycle doet, een procurer iets van 100 seconden. Per block is een procurer dus 25% langzamer.

Het verschil tussen een retriever en een mackinaw is verwaarloosbaar imho (166s vs 161s), even aangenomen dat het voor een procurer en skiff niet anders is.

Voordeel is wel dat je veel meer tank hebt. Dus feitelijk moet je ook de tijd meerekenen waarbij je als procurer wel had kunnen minnen vanwege hostiles en met een retriever/macki niet. En pas dan gaat een procurer uitlopen op de rest. Want zelfs met bs rats om je heen kan je de 3 cycles (ore) nog voltooien voor je terug zou moeten naar station oid. Maarja, dat is dan weer lastiger uit te drukken in getallen.
Vooral nu de mining belts direct warpable zijn is een procurer handiger. Dan maar jetcannen om de snelheid erin te houden.

Dus samengevat is het ongeveer zo ;

Retriever / Mackinaw : Solo/small group mining in => 0.5
Covetor / Hulk : Small/ large group w/ Orca support in => 0.5
Procurer / Skiff : Small - large group w/ Rorq support = <0.0

[ Voor 37% gewijzigd door _Apache_ op 10-06-2013 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Lekker zooitje in null trouwens :+

TEST heeft blijkbaar SBU's up in VFK en PL kiest de kant van TEST tegen CFC? Kan leuk worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noxious schreef op maandag 10 juni 2013 @ 13:39:

TEST heeft blijkbaar SBU's up in VFK en PL kiest de kant van TEST tegen CFC? Kan leuk worden :D
ben benieuwd of N3 TEST en PL gaan bijstaan en waar is raiden nu? disbanded? of gaan ze een nieuw huis zoeken? en een update over HBC ?

ben wel benieuwd en hoop dat 0.0 weer gaat branden in actie maar voorlopig blijf ik lekker in WH :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Raiden is disbanded ja. Een deel zit weer bij Molle blijkbaar, stuk NC. en een stuk in PL.
Die knokken dus ook lekker met TEST mee ;)

Edit: En Sort Dragon heeft blijkbaar de Sov laten vallen van een deel van TEST met corps die in TEST zitten.

Die jongen maakt ook geen vrienden :D

[ Voor 36% gewijzigd door Noxious op 10-06-2013 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
Ik vind die Mittani ook zo'n douchebag he, loopt ie te zeiken dat mensen teveel carebearen in highsec maar ondertussen carebeared hij vrolijk in 0.0...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Ach hij kan iig blij zijn met het nieuwe probing/data/relic systeem :P veel meer bears in null.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
Noxious schreef op maandag 10 juni 2013 @ 13:39:

Er komt een T3 nerf :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 . Relatief gezien is test dan veel krachtiger (we hebben heel veel newbies ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Mja, er is aangekondigd dat de T3's aangepast (niet per sé nerf) gaan worden na de T2 rebalance wat waarschijnlijk nog wel een jaar gaat duren voor het klaar is.

Tegen die tijd is deze war al lang voorbij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Irritant al dat gezeur over T3's. De enige ships voor mij blijven Stealth Bombers.. :+

(heb er nu denk ik over de 40 van rond liggen)

[ Voor 27% gewijzigd door Esiq op 10-06-2013 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
Esiq schreef op maandag 10 juni 2013 @ 16:50:
Irritant al dat gezeur over T3's. De enige ships voor mij blijven Stealth Bombers.. :+

(heb er nu denk ik over de 40 van rond liggen)
Over een paar dagen kan ik t3 vliegen, en daarna wordt het ook tijd om bombers te trainen :). Ben benieuwd want bombruns zijn hilarisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
SB's ftw :9

Ik ben een groot fan van cloaky fleets :Y zowel SB's als T3's zijn daarbij welkom :+ (en uiteraard ook recon T2's).

Jammer dat de Etana zo duur is :P prachtige cloaky logistic.. Gelukkig hebben we nog Legions met armor rep subsys :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tricq schreef op maandag 10 juni 2013 @ 16:43:
[...]

Er komt een T3 nerf :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 . Relatief gezien is test dan veel krachtiger (we hebben heel veel newbies ).
CFC heeft ook veel newbies en veel krachtiger lijkt me wat overdreven maar de tijd zal het leren.

waar ik enorm benieuwd naar ben is hoe het hele boosting gaat worden na de rebalance van T2 en T3 schepen. want CCP heeft al aangegeven dat ze offgrid boosting niet goed vinden tevens hebben ze aangegeven dat het onlogisch is dat T3 betere commandships zijn dan de commandships zelf en nog minder training vereisen ook.

als offgrid boosting helemaal verdwijnt worden een hoop mensen inclusief mijzelf niet zo blij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 11:39
Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2013 @ 17:37:
[...]

CFC heeft ook veel newbies en veel krachtiger lijkt me wat overdreven maar de tijd zal het leren.

waar ik enorm benieuwd naar ben is hoe het hele boosting gaat worden na de rebalance van T2 en T3 schepen. want CCP heeft al aangegeven dat ze offgrid boosting niet goed vinden tevens hebben ze aangegeven dat het onlogisch is dat T3 betere commandships zijn dan de commandships zelf en nog minder training vereisen ook.

als offgrid boosting helemaal verdwijnt worden een hoop mensen inclusief mijzelf niet zo blij
Welke malloot gaat een commandship vliegen als je in de vuurlinie moet zitten?

Niemand of het schip is zo goed, dat IEDEREEN dat schip gaat vliegen in de vloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bangkirai schreef op maandag 10 juni 2013 @ 18:22:
[...]

Welke malloot gaat een commandship vliegen als je in de vuurlinie moet zitten?

Niemand of het schip is zo goed, dat IEDEREEN dat schip gaat vliegen in de vloot.
precies de reden dat ik zo benieuwd ben hoe ze dat gaan oplossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
Vind iemand het leuk om een keer een GoT kitchensink vlootje door null te doen? beetje cva pesten ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squaddie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-09 21:09
Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2013 @ 17:37:
[...]

Ik vond de mogelijkheid voor offgrid boosting altijd al een vreemde eend in de bijt, het past totaal niet in de game-mechanics en mag wat mij betreft zou gauw mogelijk verdwijnen. Als je wilt profiteren van de bonus moet er ook een risico zijn dat je de bonus verliest en dat momenteel is praktisch tot nul te reduceren door de commandship op een safe spot of in een pos-shield met een semi-afk karakter te plaatsen. De simpelste oplossing in mijn optiek is gun-mechanics toepassen op command modules ofwel x afstand van ship is maximum boost, daarbuiten worden boost minder en boosten door een pos-shield heeft een penalty van 75% op de effectiviteit van de boost door interferentie van pos-shield.

There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

squaddie schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:37:
[...]

Ik vond de mogelijkheid voor offgrid boosting altijd al een vreemde eend in de bijt, het past totaal niet in de game-mechanics en mag wat mij betreft zou gauw mogelijk verdwijnen. Als je wilt profiteren van de bonus moet er ook een risico zijn dat je de bonus verliest en dat momenteel is praktisch tot nul te reduceren door de commandship op een safe spot of in een pos-shield met een semi-afk karakter te plaatsen. De simpelste oplossing in mijn optiek is gun-mechanics toepassen op command modules ofwel x afstand van ship is maximum boost, daarbuiten worden boost minder en boosten door een pos-shield heeft een penalty van 75% op de effectiviteit van de boost door interferentie van pos-shield.
an sich ben ik het niet oneens met wat je daar zegt, echter is het al heel lang mogelijk geweest en veel mensen hebben er lang voor getrained dus als ze dat onmogelijk maken krijgen ze daar een hoop gezeik mee en niet geheel onterecht.

daar komt bij dat als je dus on grid moet zijn iedere vijand zal het command ship primary target maken en dan is het hele boosting eigenlijk in 1 klap dood, hoe had je gedacht om dat op te vangen? en wat wil je zeggen tegen de mensen die pak em beet 15+ miljoen SPs hebben waar ze NIETS meer aan hebben ?

om nog maar te zwijgen over mining boosts dat is ook een huge impact in WH, lowsec of nulsec wil je niet met een orca en al zeker niet met een rorqual on grid boosten :/ de risico is het gewoon niet waard

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2013 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-09 16:21
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu met de BC skills een leuke boost heb gehad - ik heb nu een nearperfect mindlinkloze booster. Ben al naar een damnation als een on-grid booster aan het kijken voor de echt moeilijke missies uit de epic arcs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squaddie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-09 21:09
Verwijderd schreef op maandag 10 juni 2013 @ 21:50:
[...]

an sich ben ik het niet oneens met wat je daar zegt, echter is het al heel lang mogelijk geweest en veel mensen hebben er lang voor getrained dus als ze dat onmogelijk maken krijgen ze daar een hoop gezeik mee en niet geheel onterecht.

daar komt bij dat als je dus on grid moet zijn iedere vijand zal het command ship primary target maken en dan is het hele boosting eigenlijk in 1 klap dood, hoe had je gedacht om dat op te vangen? en wat wil je zeggen tegen de mensen die pak em beet 15+ miljoen SPs hebben waar ze NIETS meer aan hebben ?

om nog maar te zwijgen over mining boosts dat is ook een huge impact in WH, lowsec of nulsec wil je niet met een orca en al zeker niet met een rorqual on grid boosten :/ de risico is het gewoon niet waard
Maar als je geen risico wilt lopen waarom denk je dan "recht" te hebben op een boost om in Eve filosofie te blijven. Als je bijvoorbeeld met een doomsday wilt schieten moet deze ongrid brengen en loop je het risico dat deze verloren gaat, zo zou het ook moeten zijn met boosten. Is het anders niet eenvoudiger iedereen standaard de boost te geven en het verder uit de game te verwijderen.

CCP had boosten nooit op deze wijze moeten implementeren, zoals je al aangeeft het geeft gezeik om het op een later moment te corrigeren en hoe ga je op een rechtvaardige manier personen die zwaar geinvesteerd hebben compenseren. Wellicht alle boosting skills als vrij besteedbare SP teruggeven en nieuwe boosting skills introduceren.

Om een paar ideeen te spuwen:
- Als commandships altijd primary target zijn kan je afvragen of de bonus die ze geven niet te groot is.
- Je zou een deel van boost kunnen baseren op pilot-skills zodat in het geval de boosting schip opgeblazen wordt niet de hele boost wegvalt.
- Wellicht moeten command modules zodanig aan gepast worden dat de meeste schepen ze kunnen met een penality gebruiken, waarbij skills de penalty kunnen verkleinen.
- Nieuwe command ships op basis van battleship hulls of misschien zelfs capitalship hulls.
- Wat mij betreft zou de optimum afstand voor command module bijvoorbeeld 250 km kunnen zijn dan hoeft een schip niet aan het front te vliegen.

Als tactiek zou je bijvoorbeeld meerdere schepen met command module kunnen opnemen in de fleet en/of commandships een maximale armor of shield fit kunnen geven en de vijand zolang mogelijk bezig houden met opblazen van commandships.

There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

squaddie schreef op maandag 10 juni 2013 @ 23:45:
Maar als je geen risico wilt lopen waarom denk je dan "recht" te hebben op een boost om in Eve filosofie te blijven. Als je bijvoorbeeld met een doomsday wilt schieten moet deze ongrid brengen en loop je het risico dat deze verloren gaat, zo zou het ook moeten zijn met boosten. Is het anders niet eenvoudiger iedereen standaard de boost te geven en het verder uit de game te verwijderen.
omdat het een mogelijkheid was en omdat het mogelijk was een hoop mensen daarvoor getrained hebben! grappig dat je doomsday als voorbeeld neemt, want je kan namelijk een titan binnen in de shields een doomsday laten afvuren zonder enig gevaar. je hoeft maar een klein stukje met de neus uit de pos te steken target fire boom weg carrier en daarna move je terug zonder enig risico
CCP had boosten nooit op deze wijze moeten implementeren, zoals je al aangeeft het geeft gezeik om het op een later moment te corrigeren en hoe ga je op een rechtvaardige manier personen die zwaar geinvesteerd hebben compenseren. Wellicht alle boosting skills als vrij besteedbare SP teruggeven en nieuwe boosting skills introduceren.

Om een paar ideeen te spuwen:
- Als commandships altijd primary target zijn kan je afvragen of de bonus die ze geven niet te groot is.
- Je zou een deel van boost kunnen baseren op pilot-skills zodat in het geval de boosting schip opgeblazen wordt niet de hele boost wegvalt.
- Wellicht moeten command modules zodanig aan gepast worden dat de meeste schepen ze kunnen met een penality gebruiken, waarbij skills de penalty kunnen verkleinen.
- Nieuwe command ships op basis van battleship hulls of misschien zelfs capitalship hulls.
- Wat mij betreft zou de optimum afstand voor command module bijvoorbeeld 250 km kunnen zijn dan hoeft een schip niet aan het front te vliegen.

Als tactiek zou je bijvoorbeeld meerdere schepen met command module kunnen opnemen in de fleet en/of commandships een maximale armor of shield fit kunnen geven en de vijand zolang mogelijk bezig houden met opblazen van commandships.
het punt is dat als de boosts te laag worden ze niet interssant zijn en als ze zijn zoals ze nu zijn worden ze altijd primary target simpel omdat de boosts zoveel EHP geven. ik zie je punten maar helaas is het niet zo simpel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Het kan aan mij liggen, maar hebben de command ships ook niet absurd veel ehp? Krijg bijna het idee dat die schepen bedoeld waren om op grid te boosten maar door technische beperkingen het nooit zo geïmplementeerd was. ;)
Dus heb je een schip dat in fleet battles veel ehp heeft, een niet zo grote sig en een fleet goed kan meekomen.

Nu heeft elke noobcorp een POS met een offgrid booster.

Je kon wachten tot die dag zou komen. Zeker gezien het complete abuse is dat dat ding nonstop in een POS zit. Eigenlijk vind ik dat hetzelfde voor Titans en Moms.

Dat iemand trained om een loophole te gebruiken zegt ook niet zo veel, die mensen kunnen prima in een BC vliegen met een warlink en net zo effectief zijn met die skills. Het 'kostte' alleen CS5 trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan676
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-09 16:16
Een command ship moet nu in system uncloaked zijn. Wat dus betekend dat je deze kan scannen en uitschakelen dat wil zeggen als deze niet in een POS schuilt. Als ze de restrictie verscherpen en zeggen dat deze niet in een POS mag schuilen dan kan de tegenstander actief op zoek gaan naar het commandship om deze uit te schakelen.

Als optie zouden ze dan nog kunnen toevoegen, dat een commandship makkelijker te scannen is als deze zijn command links aan heeft staan. Voor combat lijkt mij dit een vrij simpel verbetering. Voor mining ligt dat wat anders waarschijnlijk maar goed het is een begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

Nog een beetje gemengde gevoelens over het nieuwe ice minen. Ja het is beter dan de cycles gehalveerd zijn qua tijd. Nu heb je een Mackinaw vol in 22 minuten, ipv 45.. Maar wat zijn die ice fields klein.

Had er een gevonden die net gespawnt was en landt als een van de eerste in de belt. Een half uur later lagen er 18 retriever, 25 mackinaw, 2 orca's en een obelisk de belt leeg te trekken. Heb maar 1 cycle kunnen doen en de hele belt was leeg. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicWing
Iemand interesse in een Ishukone Watch Scorpion? 81 stuks in-game, ik heb er eentje te koop na deelname aan het FF Tournament (3e geworden!) in een tradehub. Prijs is "wat de gek ervoor geeft" en de hoogste bids hangen nu rond de 25 bil ISK...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
_Apache_ schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:04:
Nog een beetje gemengde gevoelens over het nieuwe ice minen. Ja het is beter dan de cycles gehalveerd zijn qua tijd. Nu heb je een Mackinaw vol in 22 minuten, ipv 45.. Maar wat zijn die ice fields klein.

Had er een gevonden die net gespawnt was en landt als een van de eerste in de belt. Een half uur later lagen er 18 retriever, 25 mackinaw, 2 orca's en een obelisk de belt leeg te trekken. Heb maar 1 cycle kunnen doen en de hele belt was leeg. :|
Achja, dat is voorlopig nog wel zo maar die bubble klapt ook nog wel en dan zal het wel wat rustiger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-09 09:18
Ikzelf ben wel erg tevreden met de veranderingen aan exploration en vooral voor 2 redens
- Ik leef in npc 0sec en ik zie nu geregeld T3 cloakies en covops van highsec carebears passeren die geen idee hebben wat een sabre kan doen :)
- Waar ik vroeger tijdens een roam altijd dualbox (main + scout) is het nu eigenlijk perfect te doen om te gaan triple boxen. Main op hoofdscherm en op 2de scherm gesplitst een scout en eentje die data sites doet
Noxious schreef op maandag 10 juni 2013 @ 13:08:
@Esiq: Ik heb gisteren een paarhonderd mil uit de great wildlands getrokken en het was er opmerkelijk druk in local met T1 en T2 probers die dan wel alleen of met een paar vrienden in frigates aan het hunten waren.

Ik heb nog een Helios kunnen wegjagen zonder een schot te lossen :+ Mwd naar 'm toe, targetten en hij warpte al weg (heb niet eens een point :P). Toen had ik z'n site :+
Dat verklaart. Toen ik gisteren thuis kwam deed ik ook mijn ronde in GW (maar 3 jumps van mijn home) en ik vond amper een site. Dan maar filmpje gaan zien en later op de avond nog een keer gaan proberen en deze keer had ik meer geluk :p

Eerste site die ik vind zit er een loki in. Onze fleet was onderweg naar huis en klein detour gemaakt. Cloaky alt klaar gemaakt voor warp in en voila : http://ineluctable.eu/kb/?a=kill_detail&kll_id=19690

Daarna nog 5tal sites gedaan, 4 eerste sites hebben mij een 120m gegeven en laatste site gaf me een angel medium pos tower (530m profit)

Dus 650m + 1,1b kill vind ik een geslaagd uurtje exploration :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Zo, ons nieuwe huis is gevonden *O*

C5 met C4 static, bijna perfecte PI (alle planets behalve Plasma, kunnen dus alles maken), static met 16 uur timer, geen effects.

De eerste large dread guristas control tower is onderweg met een paar ECM setjes, een maand fuel, strontium voor 2 fills en wat shield hardening mods :9
De rest in de loop van de avond er aan vast plakken :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MacrosSimga schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:40:
[...]

Achja, dat is voorlopig nog wel zo maar die bubble klapt ook nog wel en dan zal het wel wat rustiger zijn.
dat vraag ik me af je zou gelijk kunnen hebben maar ben er niet zo zeker van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noxious schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 10:16:

C5 met C4 static, bijna perfecte PI (alle planets behalve Plasma, kunnen dus alles maken), static met 16 uur timer, geen effects.

De eerste large dread guristas control tower is onderweg met een paar ECM setjes, een maand fuel, strontium voor 2 fills en wat shield hardening mods :9
ga je nu weer AHRM joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Eh nee? :P AHARM zit in een C6 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-09 16:46
_Apache_ schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:04:

De prijs lijkt iets te dalen, toch de speculaten die het nu op de markt gooien? Ik hou mijn stash lekker vast, ik zie het nog wel flink stijgen de komende tijd.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probleem dat ik zie met het nieuwe ice minen is dat mensen in b.v. een WH wel ice producten nodig hebben maar het locaal niet kunnen verkrijgen. nu met de belts die verdwijnen en later weer spawnen kan je ook geen ice mining op plannen dus moeten we het eigenlijk wel geforceerd kopen voor de hoge prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
Hmm raar, Mijn Null-sec ice belt is helemaal leeg! Hier hang ik alleen te minen.
Ben overgestapt van een Mackinaw naar een Skiff en nu kan ik lekker serietje kijken onder het minen :)

Alleen Annihilators zijn gruwelijk irritant, deze laten me de Lock op mn roid verliezen.
En ik zit nog even met het refinen.. ik leg nu alles in het dichtsbijzijnde station waar geen Refining in zit..
Volgens mij heb ik dan toch een probleem als ik het wil gaan moven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:30:
probleem dat ik zie met het nieuwe ice minen is dat mensen in b.v. een WH wel ice producten nodig hebben maar het locaal niet kunnen verkrijgen. nu met de belts die verdwijnen en later weer spawnen kan je ook geen ice mining op plannen dus moeten we het eigenlijk wel geforceerd kopen voor de hoge prijzen
Sommige producten kan je nogwel van planets krijgen die ook in ice zitten toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydrosine schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:37:
Hmm raar, Mijn Null-sec ice belt is helemaal leeg! Hier hang ik alleen te minen.
Ben overgestapt van een Mackinaw naar een Skiff en nu kan ik lekker serietje kijken onder het minen :)

Alleen Annihilators zijn gruwelijk irritant, deze laten me de Lock op mn roid verliezen.
En ik zit nog even met het refinen.. ik leg nu alles in het dichtsbijzijnde station waar geen Refining in zit..
Volgens mij heb ik dan toch een probleem als ik het wil gaan moven :+
POS met een refinning array... problem solved

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MacrosSimga schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:38:
[...]

Sommige producten kan je nogwel van planets krijgen die ook in ice zitten toch?
durf ik zo nog niet te zeggen mn PI staat nog op laag pitje :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08:55
Noxious schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 10:16:

Mooi, bijna vakantie dus dan kan ik ook meer dan 2 avonden per week wat doen ;) Ik voel weer n shopping trip aan komen met de alt :)

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
ed-oorklep schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:50:
[...]

Mooi, bijna vakantie dus dan kan ik ook meer dan 2 avonden per week wat doen ;) Ik voel weer n shopping trip aan komen met de alt :)
Nice :) Ja soon(tm) 'even' alles uit de C3 moven hehe
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:41:
[...]

POS met een refinning array... problem solved
Lol, wishfull thinking.
Een Intensive Refining Array ('beste' die je kan krijgen) gebruikt 750.000mw en 4000tf.
Dan kan er ook nog maar 200.000m3 in en hij doet er 3 uren over voor 'ie klaar is.
Met maximaal mogelijke skills heb je een yield van... 75%.

Waardeloos dus :P

Ik zeg Rorqual + compressed ore shippen naar een station :)

Edit: ah het gaat over ice. Dan heb je 100% yield, maar het is nog steeds rete traag.
Dunno of de 'winst' wel opweegt tegen de fuel kosten.

[ Voor 10% gewijzigd door Noxious op 11-06-2013 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 09:20

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:30:
nope. je hebt altijd ice products nodig en die zijn alleen in known space te verkrijgen. De PI shit kan je wel in wh space bouwen (niet altijd alles, hangt natuurlijk van je planeten af). Je kan het natuurlijk wel bouwen in wh space, maar je blijft heen en weer slepen met de ice products.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
De laatste dagen van de goons zijn geteld :)

nc. + test + fweddit + black legion + 401k + pl zijn het zat

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noxious schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:55:
[...]

Nice :) Ja soon(tm) 'even' alles uit de C3 moven hehe

[...]

Lol, wishfull thinking.
Een Intensive Refining Array ('beste' die je kan krijgen) gebruikt 750.000mw en 4000tf.
Dan kan er ook nog maar 200.000m3 in en hij doet er 3 uren over voor 'ie klaar is.
Met maximaal mogelijke skills heb je een yield van... 75%.

Waardeloos dus :P

Ik zeg Rorqual + compressed ore shippen naar een station :)

Edit: ah het gaat over ice. Dan heb je 100% yield, maar het is nog steeds rete traag.
Dunno of de 'winst' wel opweegt tegen de fuel kosten.
nee hoor alle refining array`s refinen ice perfect ;) ore is max yield van 75% en dat is idd compleet useless

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tricq schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 12:11:

dat kan leuk worden.. beetje mixed feelings dat ik nu in WH zit en daar zeker nog even blijf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 12:13:
[...]

dat kan leuk worden.. beetje mixed feelings dat ik nu in WH zit en daar zeker nog even blijf :)
Ik zat net op de NC. TS met een FC uit scrap te babbelen hoe we achter elkaar aanzaten... hahaha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 12:12:
[...]

nee hoor alle refining array`s refinen ice perfect ;) ore is max yield van 75% en dat is idd compleet useless
Lees anders wat ik zeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Laatst online: 04-09 12:42

Sweeeet 8)

Waar kan ik me aanmelden als levend schild?

Eve char: Warock <TEST>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ahh ok mjah makkelijk als je een moon kan minen die interessant genoeg is. en rorq is leuk maar dat moet je ook maar ff kunnen vliegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramasha
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-01 19:28
Zo al die mining changes wel intressant, zeker nu ik van plan ben capital ships te bouwen.

Hier nog mensen in een mining-corp die een leuke afnemer van minerals zoeken?

Ook de t2 markt is erg volatile atm, sabres die verkocht worden onder productie waarde door die leuke t2 component changes.

Ik wacht even rustig af met me 30+ sabre prints

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sPENKMAN schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 12:38:
[...]

Sweeeet 8)

bij nc. + test + fweddit + black legion + 401k + pl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
sPENKMAN schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 12:38:
[...]

Sweeeet 8)

ENLI of dys0n recruiten vaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
De hoeveelheid keren dat dit al gezegd is ....

1e keer verijdeld doordat het toenmalige Red Alliance ze een plek gaf (RA wat uiteindelijk vernietigd is door Goons)
2e keer verijdeld door de NC (welke uiteindelijk vernietigd is door Goons)

Ik zie een patroon ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 12:39:
[...]

ahh ok mjah makkelijk als je een moon kan minen die interessant genoeg is. en rorq is leuk maar dat moet je ook maar ff kunnen vliegen ;)
Dunno of dat er qua cpu/pg nog naast past bij moon mining - kan wel eens krap worden gok ik.
En Rorqual is niet zo heel lang skillen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ashrah schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 12:57:
[...]

De hoeveelheid keren dat dit al gezegd is ....

1e keer verijdeld doordat het toenmalige Red Alliance ze een plek gaf (RA wat uiteindelijk vernietigd is door Goons)
2e keer verijdeld door de NC (welke uiteindelijk vernietigd is door Goons)

Ik zie een patroon ....
RA klopt die zijn vernietigd door de goons

NC is niet vernietigd door goons dat is een complete leugen! NCdot kon het niet winnen omdat ze outblobt werden door de goons en hebben zich bij N3 gevoegd ze zijn niet vernietigd en niet uit elkaar gevallen

ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken, maar ben er zeker van dat goons het nu echt zwaar gaan krijgen want deze vijanden kunnen ze niet uitblobben en iedereen weet dat als de goons niet 10 tegen 1 vechten ze op hun bek gaan :)

het wordt echter een harde en lange strijd, spannende tijden in 0.0 das wel cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junketsu
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 09:08
Als ik nu wil overstappen van een Trial op een echt account, wat is dan de beste manier. Gewoon via eveonline.com of een starters pack of een limited edition. Is er wat goeds? Ik heb Gallente als ras gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-09 21:03
1. Wat het goedkoopst is.
2. Je ras ed maakt niet uit, je kan alle skills leren ook van de Caldari, Minmatar en Amarr. De vraag is wat jij wilt doen in EVE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Er waren een aantal leuk aanbiedingen zoals de starterpacks bij Green Man Gaming en ik meen dat er op het moment ook een aanbieding is via Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Noxious schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 15:23:
Er waren een aantal leuk aanbiedingen zoals de starterpacks bij Green Man Gaming en ik meen dat er op het moment ook een aanbieding is via Steam.
Hahaha, ik zie de Bounty Hunter al aan komen:
Amarr Bounty Hunter Starter Pack includes:

The fast and deadly Executioner frigate

An arsenal of three Gatling Pulse Laser guns, loaded with ammo
Het is beter dan een newb frigate maar niet veel.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Pagina: 1 ... 22 ... 116 Laatste