de node waar ik op zat ging offline meer mensen getroffen?
edit: pfffff tranq weer offline damn
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2013 16:53 ]
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2013 16:53 ]
Verwijderd
yup alles ligt plat bij CCP fantastisch en de patch is nog niet eens liveflessuh schreef op zondag 02 juni 2013 @ 16:53:
zelfs het forum werk nu niet hier...
Nou niet alleen jouw nodeVerwijderd schreef op zondag 02 juni 2013 @ 16:52:
de node waar ik op zat ging offline meer mensen getroffen?
Niet schieten is altijd mis ;)
Iseci
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Zo gaat het toch altijdEvaluationCopy schreef op zondag 02 juni 2013 @ 17:41:
Dat ze het snel even fixen, leuk event gepland voor vanavond en dan ben ik een keer thuis en heb tijd
mag van mij wel, als we dat dan morgen krijgen... heb ik mijn BC 5 skill nog op tijd xDXanaroth schreef op zondag 02 juni 2013 @ 17:46:
De sites/fora liggen er nu ook uit..
50k SP iemand?
Verwijderd
inderdaad zeg allemachtigGetah schreef op zondag 02 juni 2013 @ 18:09:
Pfff, dat wordt een lange skill neerzetten voor de patchHopelijk kunnen we dat nog doen voor die tijd ...
Gewoon de que gebruiken. en zorgen dat er altijd minstens 1,5 dag aan werk in zit. Dan heb je nooit meer last van dit soort dingen.Getah schreef op zondag 02 juni 2013 @ 18:09:
Pfff, dat wordt een lange skill neerzetten voor de patchHopelijk kunnen we dat nog doen voor die tijd ...
Verwijderd
[ Voor 39% gewijzigd door flessuh op 02-06-2013 19:35 ]
Wel op Facebookflessuh schreef op zondag 02 juni 2013 @ 19:33:
niks op twitter in ieder geval..
EVE Online
ongeveer een uur geleden
We apologize sincerely for the current network issues that are affecting Tranquility.
We are investigating several issues and hope to have the situation resolved soon.
maar ze zijn winstmaken vooral met die idioten( oa in de alliance waar ikin zit) die rond gaan vliegen met een JF met een wardec
Iseci
Verwijderd
ja idd maar alles dropte??????tntkiller schreef op zondag 02 juni 2013 @ 19:36:
[...]
maar ze zijn winstmaken vooral met die idioten( oa in de alliance waar ikin zit) die rond gaan vliegen met een JF met een wardec
http://www.why-so.com/kb/index.php/kill_detail/23045/
tactics die wardeccer gebruiken is met een neutral alt je schip scrammen en vervolgen hun mains in de wardec corp inloggen en ookal is die neutral gedood door concord kan je zelf niet snel genoeg wegkomen voor de main wardaccers landen en dus ben je dood...
maar goed het is en blijft dom om zo rond te gaan vliegen met een JF gevuld met een loot pinjata...
en vervolgens blijven de wardeccer je war verlengen want...ze maken veel isk zo
Isk loss at time of kill 8,5b, maar drop van 369.7b. Maar kill is van vandaag, en zoveel inflatie hebben we niet in 1 dag gezien. Lijkt er sterk op dat het geen authentieke kill is.
[ Voor 0% gewijzigd door tntkiller op 02-06-2013 21:12 . Reden: source datum niet gechecked voor posten :| ]
Iseci
Dat was 2011tntkiller schreef op zondag 02 juni 2013 @ 20:42:
Minecraft and EVE Online Hit by Hackers [Update]
League of Legends is also under attack.
EVE Online
Update: We can add League of Legends to the list of games being attacked by LulzSec. Its login servers were apparently targeted, also causing issues with the game's website. This appears to be the last attack of the day. A LulzSec tweet states, "And that concludes our DDoS party," before listing off the day's targets.
Original Story: The wave of hacker attacks on videogame companies continues today. Hacker group LulzSec, which has gone after Nintendo, Bethesda, and Sony (albeit in a non-gaming capacity), among others, is claiming responsibility for new attacks on EVE Online, Minecraft, and gaming website The Escapist.
EVE Online is currently down, as announced on Twitter. It will return "ASAP after investigation of some issues." A subsequent tweet by EVE Online reads, "EVE Online and related services experienced an Internet attack. We have taken them down as a security precaution." According to the LulzSec Twitter account, the hackers' goal was to take down the game's login server and, in the process, it inadvertently knocked the official website down.
The login server for Minecraft was likewise targeted with the website temporarily becoming inaccessible as a side effect. (The site is back up as of this writing.) The Escapist was the first of the three gaming-related targets today; its website remains offline.
LulzSec's attacks haven't been confined entirely to the games industry -- today it briefly took down the website of IT company FinFisher and over the weekend it breached part of the United States Senate's website. It's also attacked government websites in other countries. The Pentagon declared late last month that cyber attacks could be considered an act of war, although it's unlikely these particular attacks would be deemed such a thing.
ah crap kreeg de link van een corpie over TS3 en niet goed de datum gechecked...
Iseci
Ik heb een paar mijners die in null zitten gesproken en ja ze hebben een hele grote voorraad die pas na de patch refined word...Xanaroth schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 12:43:
Mineral prices zijn al enkele dagen stug aan het stijgen. Vermoedelijk deels vanwege de ice-mining (erg weinig asteroid miners momenteel) en deels speculatie (zoals dat battleships gemiddeld 40mil duurder worden).
Wat denken jullie.. vasthouden voor na de patch, of ervoor dumpen vanwege de nieuwe asteroid samenstellingen in low'/null?
Zit zelf vooral aan het 2e te denken - vermoed dat veel mining in low/null momenteel niet refined wordt tot na de patch, en dat er dan een bulk aan spul in 1 golf de markt op komt.
Dit inderdaad. Aan de ene kant wel veel meer trit (onder andere) vanwege de low/null sec ores aanpassing. Maar aan de andere kant zorgt de aanpassing van ice ervoor dat die ook in prijs gaat stijgen en het maar afwachten is of die ores nu wel voldoende gaan opleveren of dat men ze nog steeds blijft negeren - niet vanwege concurrentie van high sec maar van een andere resource.Racemol schreef op zondag 02 juni 2013 @ 21:40:
Als er een kans is dat ze kelderen is er ook een kans dat ze stijgen. Met maar 1 van de mogelijkheden rekening houden, dat zou pas stom zijn!
Serieus: Als ice heel erg in waarde gaat stijgen zal je zien dat veel highsec miners overgaan naar ice. Wat weer invloed heeft op de mineral prices. Het kan echt twee kanten op gaan.
[ Voor 17% gewijzigd door Xanaroth op 02-06-2013 21:50 ]
hmm volgens mij heb ik dat gemist ? Wat was de reden van de ban ?nwagenaar schreef op zondag 02 juni 2013 @ 22:04:
Wat ik heb vernomen (of het waar is, dat is wat anders) is dat er circa 300 accounts van RMT'ers zijn gebanned met een totale waarde van 140 Triljoen aan ISK.
Ze waren pissed door deze actie en dachten dat een DDOS wel een leuke reactie zou zijn...
Verwijderd
RMT (Real Money Trading) wat ze doen is in game spullen (ISK, plexen maar ook titans en supers en zelfs accounts) voor echt geld verkopenTheSec schreef op zondag 02 juni 2013 @ 22:08:
[...]
hmm volgens mij heb ik dat gemist ? Wat was de reden van de ban ?
RMTTheSec schreef op zondag 02 juni 2013 @ 22:08:
[...]
UHH RTM = real money tradeTheSec schreef op zondag 02 juni 2013 @ 22:08:
[...]
Iseci
addiction kicking in.....WHERE IS MY EVEEEEETricq schreef op zondag 02 juni 2013 @ 22:10:
Hahaha 3 replies in 10 seconden, je ziet wel dat EVE down is.
Iseci
imo zou dat iig wel gwn acc zijnVerwijderd schreef op zondag 02 juni 2013 @ 22:10:
[...]
niet iedereen weet wat elke afkorting betekend
[ Voor 6% gewijzigd door nwagenaar op 02-06-2013 22:18 ]
Verwijderd
heb je ook een naam?nwagenaar schreef op zondag 02 juni 2013 @ 22:11:
Zonder al te veel details prijs te geven: één van de personen die (klaarblijkelijk) is gebanned was enorm supercap heavy. Dus mijn best bet zou zijn dat het ging om het verkopen van supercaps voor echt geld.
Is omgdutch2005 eindelijk en keer gebanned?nwagenaar schreef op zondag 02 juni 2013 @ 22:11:
Zonder al te veel details prijs te geven: één van de personen die (klaarblijkelijk) is gebanned was enorm supercap heavy. Dus mijn best bet zou zijn dat het ging om het verkopen van supercaps voor echt geld.
Dat dutch de war on bots heeft doorstaan is al heel wat. Knap van 'm, ouwe bottert.nwagenaar schreef op zondag 02 juni 2013 @ 22:16:
Hahahahaha. Je zou het bijna wel denken. Maar nee, Dutch is gewoon away from game. Heeft zijn chars niet meer geresubbed
En ja, ik weet de naam van de char dat gebanned zou moeten zijn. En nee, ik geef die char naam niet en hij heeft niks van doen met de DDOS. Let wel, dit alles is onbevestigd natuurlijk. Het zou één grote troll kunnen zijn.
Verwijderd
ohhhh is het die Shallente??????????nwagenaar schreef op zondag 02 juni 2013 @ 22:16:
Hahahahaha. Je zou het bijna wel denken. Maar nee, Dutch is gewoon away from game. Heeft zijn chars niet meer geresubbed
En ja, ik weet de naam van de char dat gebanned zou moeten zijn. En nee, ik geef die char naam niet en hij heeft niks van doen met de DDOS. Let wel, dit alles is onbevestigd natuurlijk. Het zou één grote troll kunnen zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door nwagenaar op 02-06-2013 22:20 ]
hoop toch dat die gast niet zoveel supers in zen bezit had?Verwijderd schreef op zondag 02 juni 2013 @ 22:32:
stel dat dit waar is zou dat betekenen dat supers duurder gaan worden?
Battle.net Spud#2543
Lijkt me stug dat die gozer honderden supers had.Verwijderd schreef op zondag 02 juni 2013 @ 22:32:
stel dat dit waar is zou dat betekenen dat supers duurder gaan worden?
precies, dat lijkt me ookSeditiar schreef op zondag 02 juni 2013 @ 23:11:
[...]
Lijkt me stug dat die gozer honderden supers had.
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
dat zeg ik ook nergens maar wagenaar poste dat er een gerucht was over 300 accounts die gebanned zijn door RMT en 1 ervan was erg super heavy waardoor wagenaar vermoede dat het in dat geval om super verkoop ging. die andere 299 zijn geen details over maar daar kunnen er ook wel wat tussen zitten. dan zou het niet onmogelijk zijn dat de prijzen voor supers omhoog gaanSeditiar schreef op zondag 02 juni 2013 @ 23:11:
Lijkt me stug dat die gozer honderden supers had.
nwagenaar schreef op zondag 02 juni 2013 @ 22:04:
Wat ik heb vernomen (of het waar is, dat is wat anders) is dat er circa 300 accounts van RMT'ers zijn gebanned met een totale waarde van 140 Triljoen aan ISK.
Ze waren pissed door deze actie en dachten dat een DDOS wel een leuke reactie zou zijn...
een van mijn chars skill training is al verlopenVerwijderd schreef op zondag 02 juni 2013 @ 23:35:
fuck mn training op main verloopt over 20 uur geen idee hoe lang dit gezeik nog gaat duren
Iseci
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
And to think they once said that computers would take away jobs.
[ Voor 23% gewijzigd door flessuh op 03-06-2013 08:02 ]
"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)
liever niet... mijn BC 5 skill is nog bezigAtomicWing schreef op maandag 03 juni 2013 @ 08:03:
Inderdaad, gewoon direct Odyssey uitrollen... ding is toch down voor de spelers, hebben ze gelijk enorm veel tijd om goed te testen en direct hotfixes toe te passen.
[ Voor 9% gewijzigd door Xanaroth op 03-06-2013 08:37 ]
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)
Nee hoor, als je BC V op 95% hebt en cruiser op III, krijg je de 4 racial BC V op 95%. Dus hoef je hoogstens 'slechts' 4x zo veel te trainen.Xanaroth schreef op maandag 03 juni 2013 @ 08:36:
Inderdaad, de planning van velen wordt dan om zeep geholpen rond de BC/dessie skill changes. Eerder uitrollen van odyssey is echt een no-go gezien de impact op dat gebied.
Immers, het is dus mogelijk dat sommigen nu met effectief >10k sp per uur trainen gezien dat ze 4 skills in 1 keer krijgen. Zou betekenen dat ze dan iedereen >240k SP moeten geven om een te vroege release te compenseren.
klopt, ik ben wat te laat begonnen, ik speel ook pas sinds januari..AtomicWing schreef op maandag 03 juni 2013 @ 09:02:
Als je nu nog bezig bent met BC5 / Dessie5 heb je eigenlijk te lang gewacht. Het werd in december 2012 al aangekondigd, de "opleverdatum" van Odyssey had net zo goed een paar weken eerder kunnen zijn (die werd volgens mij pas exact bekend op FanFest) en dan had je het ook niet gered.
Als CCP het vriendelijk wil doen dan zetten ze de servertijd 24 uur vooruit en deployen dan de expansion; zo heeft iedereen zijn zin en heeft CCP tijd om extra te testen zonder exploderende forumthreads.
nou ja, als nieuwe(re) speler wil je niet al je tijd spenderen aan het skillen voor 1 type ship, terwijl je ook nog veel support skills mist. in de corp waar ik nu in zit werd het zelfs afgeraden voor de nieuwe spelers om te trainen omdat je gewoon veel waardevolle skills mist.TheSec schreef op maandag 03 juni 2013 @ 09:18:
PS.
Als ik me niet vergis waren deze changes al voor retribution bekend.. Tuurlijk zullen we altijd redenen zijn waarom je het nog niet gedaan hebtMaar toch ook niet uit. iedereen moet zijn eigen keuzes maken
Ja. En als je van IV naar V aan het trainen bent, krijgen alle racials dezelfde percentage afhankelijk hoe ver je bent richting V.MacrosSimga schreef op maandag 03 juni 2013 @ 10:07:
de skill word toch gesplitst en je krijgt voor alles dan toch wel minimaal het lvl dat het voorheen had of heb je dat alleen als je em lvl 5 hebt?
Alleen je BC skill telt op het moment van de patch. Zolang je de racial cruisers op III of hoger hebt en BC op V krijg je racial BC op V.MacrosSimga schreef op maandag 03 juni 2013 @ 10:13:
Ok gelukkig, begon al een beetje te zweten dat ik nog langer moest trainen voor amarr BCdan heb ik em iig op lvl 4 en een beetje
K**, moet nog me amarr cruiser trainen naar lvl 3Esiq schreef op maandag 03 juni 2013 @ 10:22:
[...]
Alleen je BC skill telt op het moment van de patch. Zolang je de racial cruisers op III of hoger hebt en BC op V krijg je racial BC op V.
Verwijderd
oneens dat zou betekenen dat ik achteruit ga in SPs verder heeft dit grote gevolgen voor mensen die met BPO research bezig zijn en productie van spullen. laat de mensen die wel wat in de cue hebben maar een mazzeltje hebben...Verwijderd schreef op maandag 03 juni 2013 @ 03:55:
Aangezien alles neer is, lijkt het me het verstandigst als ze een roll back doen naar het punt waar ze de servers off-line haalde, beter dan iedereen sp geven want nu heb je mensen die wel geluk hebben en een lange skill aan het trainen waren en mensen die hun que bijna leeg was omdat ze niet elke dag in kunnen loggen in EVE.
Rollback is eerlijkst om te doen imo.
kan nog niet inloggen en slechts 9,5 uur in cueOur engineers are close to resolving the issues on Tranquility. We aim to have have our servers live as soon as we possibly can.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2013 10:44 ]
Verwijderd
mijn launcher starten was nooit een issue in de hele offline tijd alleen gaf hij aan dat hij in offline mode was, diezelfde melding heb ik nu nog steedsReplar schreef op maandag 03 juni 2013 @ 11:04:
Launcher doet het iig weer hier.
Oh dat was bij min nou net weg.Verwijderd schreef op maandag 03 juni 2013 @ 11:15:
[...]
mijn launcher starten was nooit een issue in de hele offline tijd alleen gaf hij aan dat hij in offline mode was, diezelfde melding heb ik nu nog steeds
Verwijderd
w00t hier ook nuReplar schreef op maandag 03 juni 2013 @ 11:16:
[...]
Oh dat was bij min nou net weg.
Ik kom nu in het spel maar nog steeds: Not accepting connections
Iseci
[ Voor 3% gewijzigd door Esiq op 03-06-2013 11:28 ]
Gaat niet echt als je op werk zitEsiq schreef op maandag 03 juni 2013 @ 11:25:
Downtime in 35 minutes. Snel wat in queue proppen als je het vergeten bent.
Niet?
Verwijderd
kon je echt inloggen? want ik krijg elke keer not accepting connectionsEsiq schreef op maandag 03 juni 2013 @ 11:25:
Downtime in 1 uur 35 minutes. Snel wat in queue proppen als je het vergeten bent.
Ja same, leek even goed te gaan..bamboe schreef op maandag 03 juni 2013 @ 11:43:
Server staat op offline...
ik kon net bijna inloggen password etc werkte maar
bij het connecten kreeg ook die Not accepting connections melding.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq