Yaaay server is aan het opstarten.
Edit: Toch weer plat
[ Voor 26% gewijzigd door Replar op 03-06-2013 12:11 ]
[ Voor 26% gewijzigd door Replar op 03-06-2013 12:11 ]
Verwijderd
Replar schreef op maandag 03 juni 2013 @ 12:08:
Yaaay server is aan het opstarten.
Replar schreef op maandag 03 juni 2013 @ 12:17:
Hij doet het weer!
blijkbaar waren aura en evemon niet geupdate door de DDOS, bleek dat ik toch dood leuk logistics 5 had aan staanTepelStreeltje schreef op maandag 03 juni 2013 @ 00:03:
Kut, nog 5 uur in men skillqueue... Gaan ze wss niet redden dus
[ Voor 9% gewijzigd door TepelStreeltje op 03-06-2013 12:33 ]
Battle.net Spud#2543
ze weten nog niet precies van hoe of wat voor reimbursment we krijgen.TepelStreeltje schreef op maandag 03 juni 2013 @ 12:31:
[...]
blijkbaar waren aura en evemon niet geupdate door de DDOS, bleek dat ik toch dood leuk logistics 5 had aan staan![]()
Overigens zijn de servers nu normaal up en nog geen info mbt gratis ISK
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
ze hebben inderdaad iedereen goed op de hoogte gehouden, en ik verwacht ook geen compensatie, hoewel het wel genoemd wordt in de post die nu online staat van CCP.lanerios schreef op maandag 03 juni 2013 @ 12:40:
ow nee, ze hebben wat tijd/resets nodig om alles te fixen. Bel de politie.. zucht >_> Get over it.
Wel goede service moet ik zeggen, in tegenstelling tot sommige andere MMO's zijn CCP en Trion (Rift) wel echt goed met informatie richting de spelers.
[ Voor 12% gewijzigd door flessuh op 03-06-2013 12:55 ]
Dus er komt 'iets' waarschijnlijkWe will be looking at ways to compensate players in both EVE and DUST for the outage and expect to announce what that compensation will be very soon.
Verwijderd
denk zelfs dat ze gezien de impact en het ongemak wel iets meer mogen geven dan 50k misschien 75k ?
of 1 dag gametime..Verwijderd schreef op maandag 03 juni 2013 @ 13:00:
[...]
denk zelfs dat ze gezien de impact en het ongemak wel iets meer mogen geven dan 50k misschien 75k ?
Iseci
What we can now confirm is that a person was able to utilize a vulnerability in one of the back-end services that support the operation of the Tranquility server. This vulnerability has now been secured and thoroughly tested.
[ Voor 19% gewijzigd door Xanaroth op 03-06-2013 15:10 ]
Verwijderd
sorry maar dat vindt ik echt onzin! het is ruim een jaar geleden aangekondigd dus als je dat niet haalt om wat voor reden dan ook heb je gewoon pech mensen die nog skills missen voor destroyer/battlecruiser zijn gewoon te laat begonnen simpel.Xanaroth schreef op maandag 03 juni 2013 @ 15:09:
Denk dat de achtergrond vooral ligt in de odyssey patch - 1 dag missen is normaal gesproken pech, maar als het net BC/dessie is verlies je eigenlijk 4 dagen. Dus denk om die reden dat de vorige keer (en mogelijk nu ook) de SP wordt weggegeven. Simpelweg omdat sommigen anders onevenredig hard benadeeld worden.
Heb je het al dan krijg je 'gewoon' 50k SP.
Was je nog aan het trainen dan is het 50k SP die na de patch x4 gaat (dus eigenlijk 200k SP oplevert)
Inderdaad, iedereen heeft tijd zat gehad. met 50K SP denk ik dat iedereen wel tevreden is. Je moet er ook rekening mee houden dat er genoeg mensen zijn die hun skill queue prima op orde hebben, dus om die dan 200k te geven... Zelfs de 50K is al beetje teveel voor het goede. Hoewel ik niet klaag natuurlijk, is weer dagje sneller spul trainen wat niet echt in men remap pastVerwijderd schreef op maandag 03 juni 2013 @ 15:23:
[...]
sorry maar dat vindt ik echt onzin! het is ruim een jaar geleden aangekondigd dus als je dat niet haalt om wat voor reden dan ook heb je gewoon pech mensen die nog skills missen voor destroyer/battlecruiser zijn gewoon te laat begonnen simpel.
compensatie moet dus gelijk zijn voor iedereen
Battle.net Spud#2543
Gametime zullen ze echt niet snel doen; kost direct geld, terwijl SP een virtueel goed is wat ze in principe niets anders kost dan moeite.Racemol schreef op maandag 03 juni 2013 @ 15:28:
Het enige wat ik zou verwachten is een dagje extra gametime erbij, we hebben natuurlijk een dag niet kunnen inloggen.
Al dat gezeur over extra SP is wat mij betreft niet nodig.
"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)
Sorki#2242
Dat begrijp ik, echter is mij geen SP "ontnomen" maar gametime en dat zou ik graag als compensatie terug zien. Hell, ik zou graag willen zien dat mijn subscription on hold gaat als de servers niet bereikbaar zijn, wel zo eerlijk toch?AtomicWing schreef op maandag 03 juni 2013 @ 15:29:
[...]
Gametime zullen ze echt niet snel doen; kost direct geld, terwijl SP een virtueel goed is wat ze in principe niets anders kost dan moeite.
Verwijderd
bijna 1 dag kan ik niet echt wakker van liggen, maar je hebt wel gelijk. ik zou echter liever 50k SP krijgen dan 1 dag gametimeRacemol schreef op maandag 03 juni 2013 @ 15:36:
[...]
Dat begrijp ik, echter is mij geen SP "ontnomen" maar gametime en dat zou ik graag als compensatie terug zien. Hell, ik zou graag willen zien dat mijn subscription on hold gaat als de servers niet bereikbaar zijn, wel zo eerlijk toch?
Vaak zie je overigens bij dit soort uitgevers weinig compensatie als het om problemen gaan die door derden worden veroorzaakt, zoals een DDoS aanval. Onder het mom van "wij konden er ook niks aan doen". In dit geval begrijp ik echter dat er wel degelijk ergens een gaatje was wat men misbruikt heeft.
We zullen zien wat er gaat gebeuren.
Subscription on hold betekend ook skills on holdRacemol schreef op maandag 03 juni 2013 @ 15:36:
[...]
Dat begrijp ik, echter is mij geen SP "ontnomen" maar gametime en dat zou ik graag als compensatie terug zien. Hell, ik zou graag willen zien dat mijn subscription on hold gaat als de servers niet bereikbaar zijn, wel zo eerlijk toch?
Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.
And to think they once said that computers would take away jobs.
Verwijderd
niet per definitie als je sub afloopt blijft je skill +/- 5 dagen trainen (mits skill lang genoeg is)Quadradial schreef op maandag 03 juni 2013 @ 15:39:
[...]
Subscription on hold betekend ook skills on hold
Really?!? ik dacht sub af en dan staat alles stil.... Misschien kan ik dit wel misbruikenVerwijderd schreef op maandag 03 juni 2013 @ 15:46:
[...]
niet per definitie als je sub afloopt blijft je skill +/- 5 dagen trainen (mits skill lang genoeg is)
Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.
Verwijderd
absoluut..Quadradial schreef op maandag 03 juni 2013 @ 15:48:
[...]
Really?!? ik dacht sub af en dan staat alles stil.... Misschien kan ik dit wel misbruiken
Verwijderd
hee we zijn en blijven hollanders he hahahaIJzerlijm schreef op maandag 03 juni 2013 @ 15:46:
Mensen maken zich wel heel druk om de 50 cent die een dag je kost.
[ Voor 10% gewijzigd door Racemol op 03-06-2013 16:05 ]
Hours-for-PLEX is niet weg, alleen voor mensen die niet opletten, of in dit geval: niet opletten en proberen het systeem te exploiten. Er staat bij de regels dat je een PLEX moet gebruiken binnen die vier uur dat je krijgt, of het wordt voor altijd van je account verwijdert.Racemol schreef op maandag 03 juni 2013 @ 16:04:
Plex for hours is weg? 2 maandjes geleden heb ik het nog gebruikt! Het is wel zo dat als je het eenmaal misbruikt hebt (dus geen plex gebruikt) dat je het daarna niet meer kan gebruiken.
Maar inderdaad, als je geen sub meer hebt dan train je nog 3 dagen (van horen zeggen) door en daarna stopt het pas. Is denk ik gedaan om een trainingsplan van iemand die per ongeluk zijn account vergeten is te resubben niet in de war te schoppen.
Vroeger was er zelfs geen limiet aan. Als je voor een altje een lange skills moest trainen dan startte je de training op je laatste sub dag en kwam je een maandje later pas terug
Iseci
erm, hoe laat is dat hier dan? 7 uur of was het 9 uurtntkiller schreef op maandag 03 juni 2013 @ 18:57:
EVE Online: Odyssey 1.0 to be deployed June 4 at 08:00 UTC
03.06.2013 15:40
By CCP Eterne
EVE Online: Odyssey 1.0 will be deployed on Tuesday, June 4 during an extended downtime. The downtime is scheduled to begin at 08:00 UTC and run until 13:40 UTC. This downtime will run longer than normal because Odyssey is bringing a number of changes to skills which require an extended time to deploy properly.
Odyssey is bringing a number of changes to EVE Online, including a complete revamp of the exploration mechanics, a new hacking minigame, tags for sec status, rebalancing of navy ships and battleships, dual character training, visual improvements, and much more. Full patch notes will be available soon.
http://community.eveonlin...ey-to-be-deployed-june-4/
Niet schieten is altijd mis ;)
Dat gaat er inderdaad flink op, in de laatste 3 uur atm 2303 / 1324 ships/pods naar de *#&$# gegaanSeditiar schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 07:09:
Zeer mooi gevecht in NOL. Beetje jammer dat ik nu al weg moest, want het is nog volop bezig.
Eve char: Warock <TEST>
Compleet mee eens, gewoon stoppen met zeiken, realiseren dat het een game is, en doorgaan. Sorry hoor, maar om alles een vergoeding gaan eisen is kansloos..IJzerlijm schreef op maandag 03 juni 2013 @ 15:46:
Mensen maken zich wel heel druk om de 50 cent die een dag je kost.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Een nieuwe can droppen duurt wel langer, meen zelfs tegen de 2 minuten.Esiq schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 10:22:
Jij herhaalt jezelf vaker dan mensen aan het klagen zijn..![]()
Wat ik me gisteren nog bedacht is dat wanneer odyssey uitgerold is het ook moeilijker is om een gate vol te spammen met probes. Heb daar een keer problemen mee gehad in een bomber. Cans droppen kost toch minstens 30 seconden per can? Dan zijn ze ook wel even bezig.
Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler
Je kunt nu dacht ik wel alle probes in 1x launchen in een vastgesteld patroon en je kan allemaal in 1x verplaatsen? Dus volspammen is misschien lastiger, actief zoeken wordt makkelijker.Esiq schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 10:22:
Wat ik me gisteren nog bedacht is dat wanneer odyssey uitgerold is het ook moeilijker is om een gate vol te spammen met probes. Heb daar een keer problemen mee gehad in een bomber. Cans droppen kost toch minstens 30 seconden per can? Dan zijn ze ook wel even bezig.
Ja en omdat je ze nu in 1 keer moet launchen kunnen mensen in npc null (waar ik leef) en lowsec niet een hele gate vol plempen met probes zodat je instant decloaked door alle troep wat op de gate zit. Tenminste, dat denk ik.Xanaroth schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 11:39:
[...]
Je kunt nu dacht ik wel alle probes in 1x launchen in een vastgesteld patroon en je kan allemaal in 1x verplaatsen? Dus volspammen is misschien lastiger, actief zoeken wordt makkelijker.
Wij droppen altijd gewoon cans.. + lvl 5 hictor = lacheEsiq schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 12:12:
[...]
Ja en omdat je ze nu in 1 keer moet launchen kunnen mensen in npc null (waar ik leef) en lowsec niet een hele gate vol plempen met probes zodat je instant decloaked door alle troep wat op de gate zit. Tenminste, dat denk ik.
Dus niet meer 200 probes 15 km om de gate heen..Nu wachten op het volgende truukje..
Verwijderd
als je een can dropt moet je 2 min wachten voordat je er weer 1 kan droppen. met probes kon dat heel snel. en nu nog sneller daar je ze nu ineens kan launchen
Dat weet ik maar we zijn meestal met 20-30+ en campen we met anchorable bubbles ook nog dus meh we zitten er meestal wel een tijdje.Verwijderd schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 12:19:
[...]
als je een can dropt moet je 2 min wachten voordat je er weer 1 kan droppen. met probes kon dat heel snel. en nu nog sneller daar je ze nu ineens kan launchen
Verwijderd
ik had min of meer dezelfde vragen en deze zijn door CCP beantwoorded-oorklep schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 12:22:
Freighters:
Now requires Advanced Spaceship Command 5 instead of 1.
Racial Industrial skill requirement reduced from 5 to 3.
Ik heb op mijn Freighter alt geen asc V, ze zeggen in de devblog over de sp changes dat wat je voor de patch kan vliegen dat dat erna ook kan. Alleen hebben ze t over destroyers en BC's.
Krijgt mijn alt nou wel of niet asc V kado vandaag?
Anchor bubbles en dictors zijn allemaal prima. Dat is daily life. Cans blijven ook niet eeuwig in space en zijn al wel een stukje 'tijdsintensiever' te onderhouden dan probes.Tricq schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 12:21:
[...]
Dat weet ik maar we zijn meestal met 20-30+ en campen we met anchorable bubbles ook nog dus meh we zitten er meestal wel een tijdje.
Ah zo, duidelijkVerwijderd schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 12:24:
[...]
ik had min of meer dezelfde vragen en deze zijn door CCP beantwoorddus ik kan ze nu voor jou beantwoorden.
je kan gewoon je freighter blijven vliegen maar andere freighters niet omdat je de skill niet kan injecten. je krijgt GEEN gratis advanced spaceship command 5
Verwijderd
dit geldt overigens voor alle schepen het spel kijkt alleen maar naar alle benodigde skills bij het injecten van een book dus als je dan de skills niet hebt kan je het niet injecten als het injected is kan je het trainen en als je de basis skill op 1 hebt kan je het schip vliegen ook als je alle andere prequisities niet hebt
Is alleen voordeel voor je, zolang je geen andere freighter wilt vliegen, zo blijft je medical clone lekker goedkoop
There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.
Dat idee ontgaat mij ook helemaal.... >.>Phoenix_the_II schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 13:17:
Ik snap dat gehele "Dual Character Training" niet. Waarom hebben ze dit zo geimplementeerd terwijl een 2de account goedkoper is.
Je kan ook meteen 2 characters tegelijk spelen...
Iseci
[ Voor 9% gewijzigd door Noxious op 04-06-2013 13:36 ]
Alleen ontwikkelaars en ISB BH (bughunters?) dus dan?... the rest of the time it will be in VIP mode and only CCP developers and ISD BH volunteers will be able to access it.
[ Voor 13% gewijzigd door Junketsu op 04-06-2013 14:11 ]
Ga er maar vanuit dat je pas na 1800 uur kan spelen en dan heb je gelukDronefang schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 14:11:
Ik probeer in te loggen op EVE Online, maar de server geeft aan: Tranquility (VIP). Op de Evelopedia - Test server staat het volgende, is dit de exacte definitie?
[...]
Alleen ontwikkelaars en ISB BH (bughunters?) dus dan?
quote: CCP ExplorerTQ's estimated uptime is now 12:00 UTC (+ possibly 5-10 minutes). #eveonline #tweetfleet #dust514 #tweetforce. Have you started patching?
[ Voor 64% gewijzigd door Noxious op 04-06-2013 14:18 ]
[ Voor 68% gewijzigd door Hurtebise op 04-06-2013 14:25 ]
[ Voor 39% gewijzigd door Junketsu op 04-06-2013 14:26 ]
Je update is nog niet afgerond.
[ Voor 5% gewijzigd door Hurtebise op 04-06-2013 14:29 ]
Kan ik deze van iemand kopen ter behoeve van mijn Gallente standing.. -8.0nwagenaar schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 14:47:
WOOHHOOOO!!! Security tags!!! Secstatus van 0, here I come!!
Lees inderdaad ook zoiets op t forum. Is er echter een CCP bericht ergens dat we een 2e keer 50k SP krijgen?Hurtebise schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 14:26:
[...]
Je update is nog niet afgerond.
50.000 unallocated SP. =)
Werkt alleen met secMacrosSimga schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 14:49:
[...]
Kan ik deze van iemand kopen ter behoeve van mijn Gallente standing.. -8.0
Owh, lol.. domme fout, iets te euforisch gedachtNoxious schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 14:57:
[...]
Werkt alleen met sec
Oh en we hebben idd weer 50k SP gekregen, 100k totaal nu.
Verwijderd
ja dat kan hoor sterker nog dat kon al voor de patch... sinds vandaag is het mogelijk om security status te verbeteren met tags. standing is wat anders en dat is al lang mogelijkMacrosSimga schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 14:49:
[...]
Kan ik deze van iemand kopen ter behoeve van mijn Gallente standing.. -8.0
Verwijderd
same on twee toonsNoxious schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 15:03:
Whoopeedoo, alle racial BC en Destroyer skills op 5
Verwijderd
ben benieuwd hoeveel dit aan het trainen waren tijdens patchQuadradial schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 15:05:
Any player training Destroyers or Battlecruisers skills at the time of Odyssey deployment will have his or her training queue paused. We highly recommend not to train those skills when that happens or you may lose training time.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2013 15:11 ]
De zakken van CODE (en James 315) gaan nogal diep, zou me niks verbazen als die de prijs goed gaan opdrijven op die dingennwagenaar schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 14:47:
WOOHHOOOO!!! Security tags!!! Secstatus van 0, here I come!!
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
LinkVerwijderd schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 15:10:
[...]
ben benieuwd hoeveel dit aan het trainen waren tijdens patchwaar stond dit trouwens?
Omdat ik iets 1x zeg? Oo cool!Esiq schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 10:22:
If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair
Volgens mn api en character sheet (voor t inloggen) heb ik ~14m sp en alle bc5, zodra ik inlog heb ik ineens ~12.4m sp en mis ik caldari bc5. Kheb t petitionedDerby schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 17:13:
Ik heb niet alle racial BC gekregen. Ik heb alleen Caldari en Gallente. Amarr en Minmatar heb ik niet gekregen.
Yup (de API geeft ook gewoon bc5 op alle races aan, alleen ingame niet)Racemol schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 17:45:
Hebben jullie dan wel de racial Frigate IV en Cruiser III voor de racial BC die je mist?
If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair
Verwijderd
Verwijderd
had jij nog skills voor destroyer/BC in cue voor/tijdens de patchmadpilot0 schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 18:57:
http://community.eveonlin...d-destroyer-skill-issues/
Ik ben dus niet de enige
Hmm ik heb geen 50k aan skillpoints gekregenNoxious schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 14:57:
[...]
Werkt alleen met sec
Oh en we hebben idd weer 50k SP gekregen, 100k totaal nu.
[ Voor 6% gewijzigd door Quadradial op 04-06-2013 21:26 ]
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door sPENKMAN op 05-06-2013 08:23 ]
Eve char: Warock <TEST>
Zoals ik (en anderen) hierboven al even kort zei, had je wel de racial frigate op IV en de cruiser op III? Dat waren prerequisites voor de racial Battlecruiser skills. Als je die niet getrained heb dan krijg je ook de Battlecruiser skills niet.MacrosSimga schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 09:37:
Gister aaf even gekeken, mijn BC skill is alleen veranderd naar caldari bc en geen andere race bc skills erbij gekregen..... great...
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq