Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-07 07:14
Yaaay server is aan het opstarten.

Edit: Toch weer plat

[ Voor 26% gewijzigd door Replar op 03-06-2013 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Replar schreef op maandag 03 juni 2013 @ 12:08:
Yaaay server is aan het opstarten.

Edit: Toch weer plat
*O* *O* *O* mijn skill cue is weer gefixt voordat hij afliep *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 04-07 07:14
Hij doet het weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-06 16:17
Ouch.. yeah i'm in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:17

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

TepelStreeltje schreef op maandag 03 juni 2013 @ 00:03:
Kut, nog 5 uur in men skillqueue... Gaan ze wss niet redden dus :S
blijkbaar waren aura en evemon niet geupdate door de DDOS, bleek dat ik toch dood leuk logistics 5 had aan staan :P
Overigens zijn de servers nu normaal up en nog geen info mbt gratis SP

[edit] ISK en SP, heel moeilijk uit elkaar te houden blijkbaar 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door TepelStreeltje op 03-06-2013 12:33 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
TepelStreeltje schreef op maandag 03 juni 2013 @ 12:31:
[...]

blijkbaar waren aura en evemon niet geupdate door de DDOS, bleek dat ik toch dood leuk logistics 5 had aan staan :P
Overigens zijn de servers nu normaal up en nog geen info mbt gratis ISK
ze weten nog niet precies van hoe of wat voor reimbursment we krijgen.

http://community.eveonlin...june-2-and-monday-june-3/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

downtime in 30 min realy :S hebben we dat nog niet lang genoeg gehad :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
ow nee, ze hebben wat tijd/resets nodig om alles te fixen. Bel de politie.. zucht >_> Get over it.

Wel goede service moet ik zeggen, in tegenstelling tot sommige andere MMO's zijn CCP en Trion (Rift) wel echt goed met informatie richting de spelers.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:19

flessuh

Set sail for fail!

lanerios schreef op maandag 03 juni 2013 @ 12:40:
ow nee, ze hebben wat tijd/resets nodig om alles te fixen. Bel de politie.. zucht >_> Get over it.

Wel goede service moet ik zeggen, in tegenstelling tot sommige andere MMO's zijn CCP en Trion (Rift) wel echt goed met informatie richting de spelers.
ze hebben inderdaad iedereen goed op de hoogte gehouden, en ik verwacht ook geen compensatie, hoewel het wel genoemd wordt in de post die nu online staat van CCP.

Wel is het een dag offline geweest en er zullen zeker mensen zijn die daardoor SP zijn mis gelopen dus voor hen is het wel zuur dan

edit: als CCP nu wel SP geven kan het ook zijn dat er mensen zijn die voor de lol gaan DDOS-en om wat free SP te scoren, daarom denk ik persoonlijk dat men niet veel gaat doen/geven

[ Voor 12% gewijzigd door flessuh op 03-06-2013 12:55 ]

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-09 10:08

madpilot0

I ain't mad

We will be looking at ways to compensate players in both EVE and DUST for the outage and expect to announce what that compensation will be very soon.
Dus er komt 'iets' waarschijnlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-12-2020
lol @ maintenance, hebben ze dat zojuist niet lang genoeg gehad? *facepalm*

En dan weer vannacht ofzo met Odessey... wordt niet zoveel EVE spelen zo deze dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

madpilot0 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 12:54:
[...]

Dus er komt 'iets' waarschijnlijk
denk zelfs dat ze gezien de impact en het ongemak wel iets meer mogen geven dan 50k misschien 75k ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Verwijderd schreef op maandag 03 juni 2013 @ 13:00:
[...]

denk zelfs dat ze gezien de impact en het ongemak wel iets meer mogen geven dan 50k misschien 75k ?
of 1 dag gametime..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 18:42
shees en dan nog een dailly DT houden :(

maar goed skills gefixed en PI snel gedaan

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
http://community.eveonlin...june-2-and-monday-june-3/

Zat dus idd meer achter dan alleen ddos. Ze spreken over compensatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:36

nwagenaar

God, root. What's the differen

What we can now confirm is that a person was able to utilize a vulnerability in one of the back-end services that support the operation of the Tranquility server. This vulnerability has now been secured and thoroughly tested.

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Denk dat de achtergrond vooral ligt in de odyssey patch - 1 dag missen is normaal gesproken pech, maar als het net BC/dessie is verlies je eigenlijk 4 dagen. Dus denk om die reden dat de vorige keer (en mogelijk nu ook) de SP wordt weggegeven. Simpelweg omdat sommigen anders onevenredig hard benadeeld worden.

Heb je het al dan krijg je 'gewoon' 50k SP.
Was je nog aan het trainen dan is het 50k SP die na de patch x4 gaat (dus eigenlijk 200k SP oplevert)

[ Voor 19% gewijzigd door Xanaroth op 03-06-2013 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanaroth schreef op maandag 03 juni 2013 @ 15:09:
Denk dat de achtergrond vooral ligt in de odyssey patch - 1 dag missen is normaal gesproken pech, maar als het net BC/dessie is verlies je eigenlijk 4 dagen. Dus denk om die reden dat de vorige keer (en mogelijk nu ook) de SP wordt weggegeven. Simpelweg omdat sommigen anders onevenredig hard benadeeld worden.

Heb je het al dan krijg je 'gewoon' 50k SP.
Was je nog aan het trainen dan is het 50k SP die na de patch x4 gaat (dus eigenlijk 200k SP oplevert)
sorry maar dat vindt ik echt onzin! het is ruim een jaar geleden aangekondigd dus als je dat niet haalt om wat voor reden dan ook heb je gewoon pech mensen die nog skills missen voor destroyer/battlecruiser zijn gewoon te laat begonnen simpel.

compensatie moet dus gelijk zijn voor iedereen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 22:17

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op maandag 03 juni 2013 @ 15:23:
[...]

sorry maar dat vindt ik echt onzin! het is ruim een jaar geleden aangekondigd dus als je dat niet haalt om wat voor reden dan ook heb je gewoon pech mensen die nog skills missen voor destroyer/battlecruiser zijn gewoon te laat begonnen simpel.

compensatie moet dus gelijk zijn voor iedereen
Inderdaad, iedereen heeft tijd zat gehad. met 50K SP denk ik dat iedereen wel tevreden is. Je moet er ook rekening mee houden dat er genoeg mensen zijn die hun skill queue prima op orde hebben, dus om die dan 200k te geven... Zelfs de 50K is al beetje teveel voor het goede. Hoewel ik niet klaag natuurlijk, is weer dagje sneller spul trainen wat niet echt in men remap past :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-09 09:54
Het enige wat ik zou verwachten is een dagje extra gametime erbij, we hebben natuurlijk een dag niet kunnen inloggen.

Al dat gezeur over extra SP is wat mij betreft niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicWing
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-09 10:39
Racemol schreef op maandag 03 juni 2013 @ 15:28:
Het enige wat ik zou verwachten is een dagje extra gametime erbij, we hebben natuurlijk een dag niet kunnen inloggen.

Al dat gezeur over extra SP is wat mij betreft niet nodig.
Gametime zullen ze echt niet snel doen; kost direct geld, terwijl SP een virtueel goed is wat ze in principe niets anders kost dan moeite.

"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:55

Sorki

world wide wubbish

wss wordt het een t-shit met "I survived the DDoS 2013" ;)

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
AtomicWing schreef op maandag 03 juni 2013 @ 15:29:
[...]

Gametime zullen ze echt niet snel doen; kost direct geld, terwijl SP een virtueel goed is wat ze in principe niets anders kost dan moeite.
Dat begrijp ik, echter is mij geen SP "ontnomen" maar gametime en dat zou ik graag als compensatie terug zien. Hell, ik zou graag willen zien dat mijn subscription on hold gaat als de servers niet bereikbaar zijn, wel zo eerlijk toch?

Vaak zie je overigens bij dit soort uitgevers weinig compensatie als het om problemen gaan die door derden worden veroorzaakt, zoals een DDoS aanval. Onder het mom van "wij konden er ook niks aan doen". In dit geval begrijp ik echter dat er wel degelijk ergens een gaatje was wat men misbruikt heeft.

We zullen zien wat er gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Racemol schreef op maandag 03 juni 2013 @ 15:36:
[...]

Dat begrijp ik, echter is mij geen SP "ontnomen" maar gametime en dat zou ik graag als compensatie terug zien. Hell, ik zou graag willen zien dat mijn subscription on hold gaat als de servers niet bereikbaar zijn, wel zo eerlijk toch?

Vaak zie je overigens bij dit soort uitgevers weinig compensatie als het om problemen gaan die door derden worden veroorzaakt, zoals een DDoS aanval. Onder het mom van "wij konden er ook niks aan doen". In dit geval begrijp ik echter dat er wel degelijk ergens een gaatje was wat men misbruikt heeft.

We zullen zien wat er gaat gebeuren.
bijna 1 dag kan ik niet echt wakker van liggen, maar je hebt wel gelijk. ik zou echter liever 50k SP krijgen dan 1 dag gametime :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-08 14:49
Racemol schreef op maandag 03 juni 2013 @ 15:36:
[...]

Subscription on hold betekend ook skills on hold ;)

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Mensen maken zich wel heel druk om de 50 cent die een dag je kost.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
@Legolas: Och ik maak me er ook niet zo druk om, daarom stond "ontnomen" ook tussen aanhalingstekenes. Ik lig er iig ook niet wakker van :)

@Quadradial: Yep, ook training op hold zou mij niet zo veel uitmaken. In feite pauzeer je Tranquility gewoon voor zolang de downtime er is. Dat zou wat mij betreft eerlijk zijn. Al kan ik ook bedenken dat de agenda van bepaalde users dan niet helemaal meer uitkomt. Wellicht het best als ze het gewoon zo laten dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quadradial schreef op maandag 03 juni 2013 @ 15:39:
[...]

Subscription on hold betekend ook skills on hold ;)
niet per definitie als je sub afloopt blijft je skill +/- 5 dagen trainen (mits skill lang genoeg is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
Verwijderd schreef op maandag 03 juni 2013 @ 15:46:
[...]

niet per definitie als je sub afloopt blijft je skill +/- 5 dagen trainen (mits skill lang genoeg is)
Really?!? ik dacht sub af en dan staat alles stil.... Misschien kan ik dit wel misbruiken >:)

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quadradial schreef op maandag 03 juni 2013 @ 15:48:
[...]

Really?!? ik dacht sub af en dan staat alles stil.... Misschien kan ik dit wel misbruiken >:)
absoluut..

ik heb een char gehad die ik met plex for hours had geactiveerd en had er training ingegooid en zelfs toen bleef hij doortrainen na die 4 uur. mogelijk zelfs reden waarom ze plex for hours hebben verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IJzerlijm schreef op maandag 03 juni 2013 @ 15:46:
hee we zijn en blijven hollanders he hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Plex for hours is weg? 2 maandjes geleden heb ik het nog gebruikt! Het is wel zo dat als je het eenmaal misbruikt hebt (dus geen plex gebruikt) dat je het daarna niet meer kan gebruiken.

Maar inderdaad, als je geen sub meer hebt dan train je nog 3 dagen (van horen zeggen) door en daarna stopt het pas. Is denk ik gedaan om een trainingsplan van iemand die per ongeluk zijn account vergeten is te resubben niet in de war te schoppen.

Vroeger was er zelfs geen limiet aan. Als je voor een altje een lange skills moest trainen dan startte je de training op je laatste sub dag en kwam je een maandje later pas terug :)

[ Voor 10% gewijzigd door Racemol op 03-06-2013 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Racemol schreef op maandag 03 juni 2013 @ 16:04:
Plex for hours is weg? 2 maandjes geleden heb ik het nog gebruikt! Het is wel zo dat als je het eenmaal misbruikt hebt (dus geen plex gebruikt) dat je het daarna niet meer kan gebruiken.

Maar inderdaad, als je geen sub meer hebt dan train je nog 3 dagen (van horen zeggen) door en daarna stopt het pas. Is denk ik gedaan om een trainingsplan van iemand die per ongeluk zijn account vergeten is te resubben niet in de war te schoppen.

Vroeger was er zelfs geen limiet aan. Als je voor een altje een lange skills moest trainen dan startte je de training op je laatste sub dag en kwam je een maandje later pas terug :)
Hours-for-PLEX is niet weg, alleen voor mensen die niet opletten, of in dit geval: niet opletten en proberen het systeem te exploiten. Er staat bij de regels dat je een PLEX moet gebruiken binnen die vier uur dat je krijgt, of het wordt voor altijd van je account verwijdert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
EVE Online: Odyssey 1.0 to be deployed June 4 at 08:00 UTC
03.06.2013 15:40
By CCP Eterne

EVE Online: Odyssey 1.0 will be deployed on Tuesday, June 4 during an extended downtime. The downtime is scheduled to begin at 08:00 UTC and run until 13:40 UTC. This downtime will run longer than normal because Odyssey is bringing a number of changes to skills which require an extended time to deploy properly.

Odyssey is bringing a number of changes to EVE Online, including a complete revamp of the exploration mechanics, a new hacking minigame, tags for sec status, rebalancing of navy ships and battleships, dual character training, visual improvements, and much more. Full patch notes will be available soon.

http://community.eveonlin...ey-to-be-deployed-june-4/

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:19

flessuh

Set sail for fail!

tntkiller schreef op maandag 03 juni 2013 @ 18:57:
EVE Online: Odyssey 1.0 to be deployed June 4 at 08:00 UTC
03.06.2013 15:40
By CCP Eterne

EVE Online: Odyssey 1.0 will be deployed on Tuesday, June 4 during an extended downtime. The downtime is scheduled to begin at 08:00 UTC and run until 13:40 UTC. This downtime will run longer than normal because Odyssey is bringing a number of changes to skills which require an extended time to deploy properly.

Odyssey is bringing a number of changes to EVE Online, including a complete revamp of the exploration mechanics, a new hacking minigame, tags for sec status, rebalancing of navy ships and battleships, dual character training, visual improvements, and much more. Full patch notes will be available soon.

http://community.eveonlin...ey-to-be-deployed-june-4/
erm, hoe laat is dat hier dan? 7 uur of was het 9 uur }:O
ah, 10 uur dus blijkbaar

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSec
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-07 13:38

TheSec

Waarom ?

08:00 UTC is 10:00 onze tijd. Gezien momenteel de downtime altijd om 13:00 was en dat 11:00 EVE tijd is.

Niet schieten is altijd mis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan676
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-09 16:16
We zitten momenteel in de tijd zone UTC+2 zomertijd CET. Dus de downtime voor de update is van 10:00 tot 15:40 locale tijd. Waarom ze er niet gewoon tot 16:00 van gemaakt hebben snap ik niet. Traditie getrouw loop het toch uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Zeer mooi gevecht in NOL. Beetje jammer dat ik nu al weg moest, want het is nog volop bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Laatst online: 04-09 12:42
Seditiar schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 07:09:
Zeer mooi gevecht in NOL. Beetje jammer dat ik nu al weg moest, want het is nog volop bezig.
Dat gaat er inderdaad flink op, in de laatste 3 uur atm 2303 / 1324 ships/pods naar de *#&$# gegaan :+

Eve char: Warock <TEST>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
IJzerlijm schreef op maandag 03 juni 2013 @ 15:46:
Compleet mee eens, gewoon stoppen met zeiken, realiseren dat het een game is, en doorgaan. Sorry hoor, maar om alles een vergoeding gaan eisen is kansloos..

Patchnotes zien er leuk uit, misschien toch maar weer gaan kijken.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-03-2024
Jij herhaalt jezelf vaker dan mensen aan het klagen zijn.. B)

Wat ik me gisteren nog bedacht is dat wanneer odyssey uitgerold is het ook moeilijker is om een gate vol te spammen met probes. Heb daar een keer problemen mee gehad in een bomber. Cans droppen kost toch minstens 30 seconden per can? Dan zijn ze ook wel even bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:16

_Apache_

For life.

Esiq schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 10:22:

Wat ik me gisteren nog bedacht is dat wanneer odyssey uitgerold is het ook moeilijker is om een gate vol te spammen met probes. Heb daar een keer problemen mee gehad in een bomber. Cans droppen kost toch minstens 30 seconden per can? Dan zijn ze ook wel even bezig.
Een nieuwe can droppen duurt wel langer, meen zelfs tegen de 2 minuten.

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth

Je kunt nu dacht ik wel alle probes in 1x launchen in een vastgesteld patroon en je kan allemaal in 1x verplaatsen? Dus volspammen is misschien lastiger, actief zoeken wordt makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Xanaroth schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 11:39:
[...]

Je kunt nu dacht ik wel alle probes in 1x launchen in een vastgesteld patroon en je kan allemaal in 1x verplaatsen? Dus volspammen is misschien lastiger, actief zoeken wordt makkelijker.
Ja en omdat je ze nu in 1 keer moet launchen kunnen mensen in npc null (waar ik leef) en lowsec niet een hele gate vol plempen met probes zodat je instant decloaked door alle troep wat op de gate zit. Tenminste, dat denk ik.

Dus niet meer 200 probes 15 km om de gate heen.. :o Nu wachten op het volgende truukje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-07 19:53
Esiq schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 12:12:
[...]

Ja en omdat je ze nu in 1 keer moet launchen kunnen mensen in npc null (waar ik leef) en lowsec niet een hele gate vol plempen met probes zodat je instant decloaked door alle troep wat op de gate zit. Tenminste, dat denk ik.

Dus niet meer 200 probes 15 km om de gate heen.. :o Nu wachten op het volgende truukje..
Wij droppen altijd gewoon cans.. + lvl 5 hictor = lache

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tricq schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 12:17:
[...]

Wij droppen altijd gewoon cans..
als je een can dropt moet je 2 min wachten voordat je er weer 1 kan droppen. met probes kon dat heel snel. en nu nog sneller daar je ze nu ineens kan launchen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-07 19:53
Verwijderd schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 12:19:
[...]

als je een can dropt moet je 2 min wachten voordat je er weer 1 kan droppen. met probes kon dat heel snel. en nu nog sneller daar je ze nu ineens kan launchen
Dat weet ik maar we zijn meestal met 20-30+ en campen we met anchorable bubbles ook nog dus meh we zitten er meestal wel een tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:22
Freighters:
Now requires Advanced Spaceship Command 5 instead of 1.
Racial Industrial skill requirement reduced from 5 to 3.

Ik heb op mijn Freighter alt geen asc V, ze zeggen in de devblog over de sp changes dat wat je voor de patch kan vliegen dat dat erna ook kan. Alleen hebben ze t over destroyers en BC's.
Krijgt mijn alt nou wel of niet asc V kado vandaag?

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 22:46
Je krijgt het niet kado, maar je kan je freighter wel vliegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ed-oorklep schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 12:22:
Freighters:
Now requires Advanced Spaceship Command 5 instead of 1.
Racial Industrial skill requirement reduced from 5 to 3.

Ik heb op mijn Freighter alt geen asc V, ze zeggen in de devblog over de sp changes dat wat je voor de patch kan vliegen dat dat erna ook kan. Alleen hebben ze t over destroyers en BC's.
Krijgt mijn alt nou wel of niet asc V kado vandaag?
ik had min of meer dezelfde vragen en deze zijn door CCP beantwoord :) dus ik kan ze nu voor jou beantwoorden.

je kan gewoon je freighter blijven vliegen maar andere freighters niet omdat je de skill niet kan injecten. je krijgt GEEN gratis advanced spaceship command 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Tricq schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 12:21:
[...]

Dat weet ik maar we zijn meestal met 20-30+ en campen we met anchorable bubbles ook nog dus meh we zitten er meestal wel een tijdje.
Anchor bubbles en dictors zijn allemaal prima. Dat is daily life. Cans blijven ook niet eeuwig in space en zijn al wel een stukje 'tijdsintensiever' te onderhouden dan probes. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Gewoon de gate volhangen met anchorable cans? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:22
Verwijderd schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 12:24:
[...]

ik had min of meer dezelfde vragen en deze zijn door CCP beantwoord :) dus ik kan ze nu voor jou beantwoorden.

je kan gewoon je freighter blijven vliegen maar andere freighters niet omdat je de skill niet kan injecten. je krijgt GEEN gratis advanced spaceship command 5
Ah zo, duidelijk :) Gelukkig en jammer >:)

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ed-oorklep schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 12:28:
[...]

dit geldt overigens voor alle schepen het spel kijkt alleen maar naar alle benodigde skills bij het injecten van een book dus als je dan de skills niet hebt kan je het niet injecten als het injected is kan je het trainen en als je de basis skill op 1 hebt kan je het schip vliegen ook als je alle andere prequisities niet hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-09 16:17
ed-oorklep schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 12:28:
[...]

Is alleen voordeel voor je, zolang je geen andere freighter wilt vliegen, zo blijft je medical clone lekker goedkoop :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squaddie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-09 21:09
Voor de personen met een langzame internetverbinding, bij mij is de launcher bezig een patch van 868.41 MB binnen te halen.

There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-12-2020
Ik snap dat gehele "Dual Character Training" niet. Waarom hebben ze dit zo geimplementeerd terwijl een 2de account goedkoper is.

Je kan ook meteen 2 characters tegelijk spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
Phoenix_the_II schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 13:17:
Ik snap dat gehele "Dual Character Training" niet. Waarom hebben ze dit zo geimplementeerd terwijl een 2de account goedkoper is.

Je kan ook meteen 2 characters tegelijk spelen...
Dat idee ontgaat mij ook helemaal.... >.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Is hier al eerder besproken, het is wel degelijk zeer handig in sommige situaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
enige handige dat ik zie aan dual training is....cyno alts of PI alts trainen

voor de rest is een 2de account handiger

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Exactly, of extra trade alts, haulers, probers, invention, enz...

[ Voor 9% gewijzigd door Noxious op 04-06-2013 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Cyno, pi, invention en manufacturing alts denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junketsu
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 09:08
Ik probeer in te loggen op EVE Online, maar de server geeft aan: Tranquility (VIP). Op de Evelopedia - Test server staat het volgende, is dit de exacte definitie?
... the rest of the time it will be in VIP mode and only CCP developers and ISD BH volunteers will be able to access it.
Alleen ontwikkelaars en ISB BH (bughunters?) dus dan?

[ Voor 13% gewijzigd door Junketsu op 04-06-2013 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
Dronefang schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 14:11:
Ik probeer in te loggen op EVE Online, maar de server geeft aan: Tranquility (VIP). Op de Evelopedia - Test server staat het volgende, is dit de exacte definitie?

[...]

Alleen ontwikkelaars en ISB BH (bughunters?) dus dan?
Ga er maar vanuit dat je pas na 1800 uur kan spelen en dan heb je geluk ;) Ik probeer het morgen wel een keer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Zijn die VIP-schurken al aan het ice minen, zodat wij straks 4u kunnen wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Hehehe al die ISD BH's lekker hun sell orders aan het updaten :P

Edit: https://twitter.com/erlendur/status/341885017875685377
quote: CCP Explorer
TQ's estimated uptime is now 12:00 UTC (+ possibly 5-10 minutes). #eveonline #tweetfleet #dust514 #tweetforce. Have you started patching?

[ Voor 64% gewijzigd door Noxious op 04-06-2013 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
En we kunnen loggen! Eerst nog wel een melding ivm invalid token, maar launcher heropgestart en ik kon gaan.

[ Voor 68% gewijzigd door Hurtebise op 04-06-2013 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junketsu
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 09:08
Afbeeldingslocatie: http://oi43.tinypic.com/2w4wljo.jpg
Kunnen we nu niet (bijna) inloggen?

//EDIT//
Zo te zien was ik iets te laat, mijn client moet het patchen nog afronden en dan kan ik ook inloggen :)

[ Voor 39% gewijzigd door Junketsu op 04-06-2013 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Dronefang schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 14:25:
[afbeelding]
Kunnen we nu niet (bijna) inloggen?
Je update is nog niet afgerond.

50.000 unallocated SP. =)

[ Voor 5% gewijzigd door Hurtebise op 04-06-2013 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
http://community.eveonlin...dyssey-has-been-deployed/

EVE Online: Odyssey has been deployed. The 19th free expansion for EVE Online brings a new age of discovery to New Eden with new exploration challenges and improved career missions to support and guide pilots through the new changes.

EVE Online: Odyssey also brings a whole host of visual and usability improvements including the new radial navigation tool, an improved soundscape, and dynamic transitions that replace many of the loading bars of old, as well as four new Navy Issue Battlecruisers, a rebalance of Navy Issue ships, improvements to starbases and null sec outposts, and a new spacescape for New Eden.

Along with these changes, Odyssey introduces dual character trainining, and further additions to the recently released crimewatch system bring tags for security status, opening the door for those on the wrong side of CONCORD to pay penance to the long arm of the law for their wrongdoing.

Edit: ennnn, gate activations zijn stuk :P yay CCP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

WOOHHOOOO!!! Security tags!!! Secstatus van 0, here I come!! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
nwagenaar schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 14:47:
Kan ik deze van iemand kopen ter behoeve van mijn Gallente standing.. -8.0 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
Hurtebise schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 14:26:
[...]

Je update is nog niet afgerond.

50.000 unallocated SP. =)
Lees inderdaad ook zoiets op t forum. Is er echter een CCP bericht ergens dat we een 2e keer 50k SP krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
MacrosSimga schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 14:49:
[...]

Werkt alleen met sec :P

Oh en we hebben idd weer 50k SP gekregen, 100k totaal nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
Noxious schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 14:57:
[...]

Owh, lol.. domme fout, iets te euforisch gedacht :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Skills zijn ook herschikt, zodat je op meer SP uitkomt. Kijk na of je clone nog volstaat. 30% minder cost voor een clone btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Whoopeedoo, alle racial BC en Destroyer skills op 5 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
Any player training Destroyers or Battlecruisers skills at the time of Odyssey deployment will have his or her training queue paused. We highly recommend not to train those skills when that happens or you may lose training time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MacrosSimga schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 14:49:
[...]

ja dat kan hoor sterker nog dat kon al voor de patch... sinds vandaag is het mogelijk om security status te verbeteren met tags. standing is wat anders en dat is al lang mogelijk :) zo heb ik mijn standing met amar gefixt zodat ik in hun space kan vliegen zonder hooi vorken achter me aan te krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noxious schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 15:03:
Whoopeedoo, alle racial BC en Destroyer skills op 5 :P
same on twee toons :P echter staat de normale destroyer en battlecruiser nog wel tussen de skills (als trainable skill)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quadradial schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 15:05:
Any player training Destroyers or Battlecruisers skills at the time of Odyssey deployment will have his or her training queue paused. We highly recommend not to train those skills when that happens or you may lose training time.
ben benieuwd hoeveel dit aan het trainen waren tijdens patch :/ waar stond dit trouwens?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2013 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:37
nwagenaar schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 14:47:
De zakken van CODE (en James 315) gaan nogal diep, zou me niks verbazen als die de prijs goed gaan opdrijven op die dingen :P

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
Verwijderd schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 15:10:
[...]

ben benieuwd hoeveel dit aan het trainen waren tijdens patch :/ waar stond dit trouwens?
Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset

Omdat ik iets 1x zeg? Oo cool!

On topic: Mining per weekend gaat wel lekker, gewoon rond "start" gebied (dus waar je land waar alle tutorial missions zitten) haal ik ongeveer 400-500 milj per weekend binnen. Niet veel, ik weet het, maar hey, het is leuk om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derby
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ik heb niet alle racial BC gekregen. Ik heb alleen Caldari en Gallente. Amarr en Minmatar heb ik niet gekregen.

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Derby schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 17:13:
Ik heb niet alle racial BC gekregen. Ik heb alleen Caldari en Gallente. Amarr en Minmatar heb ik niet gekregen.
Volgens mn api en character sheet (voor t inloggen) heb ik ~14m sp en alle bc5, zodra ik inlog heb ik ineens ~12.4m sp en mis ik caldari bc5. Kheb t petitioned

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Hebben jullie dan wel de racial Frigate IV en Cruiser III voor de racial BC die je mist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Racemol schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 17:45:
Hebben jullie dan wel de racial Frigate IV en Cruiser III voor de racial BC die je mist?
Yup (de API geeft ook gewoon bc5 op alle races aan, alleen ingame niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
Vreemd dan! Maar een petition zal het vast oplossen.

Zojuist bij mijn chars even gekeken en ik mis (gelukkig) niks, ziet er allemaal goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derby
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ik heb dan wel de gallente frig op level 4. maar ik weet dus niet of ik die getraind heb, ooit. Ik heb geen Gallente boot, dus het lijkt me sterk. Ik zal ook wel een petition indienen.

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

miners zijn hard genaaid zo... je kan meteen na de ore site warpen dus hidden belts zijn niet zo hidden meer. zeker in WHs is dit zwaar kut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had jij nog skills voor destroyer/BC in cue voor/tijdens de patch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
Noxious schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 14:57:
[...]

Hmm ik heb geen 50k aan skillpoints gekregen :?

edit: relog en ik zie ze..... 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Quadradial op 04-06-2013 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scheelt me toch weer een paar dagen op command ships 5 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoorde dat de ore composities nog niet zijn veranderd, kan iemand dat bevestigen? en zo ja is het bekend waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Laatst online: 04-09 12:42
Dat klopt, ze hadden teveel te doen voor de release dat dit is uitgesteld.
Bron: https://forums.eveonline....sts&m=3094502#post3094502

Edit: Hmmm wacht, dat gaat enkel om de prospecting array

[ Voor 18% gewijzigd door sPENKMAN op 05-06-2013 08:23 ]

Eve char: Warock <TEST>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
Gister aaf even gekeken, mijn BC skill is alleen veranderd naar caldari bc en geen andere race bc skills erbij gekregen..... great... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
MacrosSimga schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 09:37:
Gister aaf even gekeken, mijn BC skill is alleen veranderd naar caldari bc en geen andere race bc skills erbij gekregen..... great... :(
Zoals ik (en anderen) hierboven al even kort zei, had je wel de racial frigate op IV en de cruiser op III? Dat waren prerequisites voor de racial Battlecruiser skills. Als je die niet getrained heb dan krijg je ook de Battlecruiser skills niet.

Mocht je wel die skills hebben dan natuurlijk even een petition aanmaken.
Pagina: 1 ... 20 ... 116 Laatste