Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 22:46
Wij gebruiken idd alleen armor... Het heeft zo z'n voordelen om allemaal hetzelfde te gebruiken :P

En @Tepel: Geen Archon in de C3 :+ maar dat gaat ofc wel mogelijk zijn in de C5/C6 straks. De C3 is meer een tussenstap voor training nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noxious schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 11:05:
Wij gebruiken idd alleen armor... Het heeft zo z'n voordelen om allemaal hetzelfde te gebruiken :P

En @Tepel: Geen Archon in de C3 :+ maar dat gaat ofc wel mogelijk zijn in de C5/C6 straks. De C3 is meer een tussenstap voor training nu.
een C3 als training en of tussenstap gebruiken dat is GENIAAL, vraag me af hoe je daar opgekomen bent :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Eh? :P Beetje aparte reactie :P
Niet n.a.v. je berichtje eerder iig ;) we zitten er al een week, maar we hebben eerst een tower gesloopt van een klein corpje wat daar zat, voor shit 'n giggles :+

Edit: deze tower dus: http://zkillboard.com/detail/30761574/ :)

[ Voor 20% gewijzigd door Noxious op 29-05-2013 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
Noxious schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 11:50:
Eh? :P Beetje aparte reactie :P
Niet n.a.v. je berichtje eerder iig ;) we zitten er al een week, maar we hebben eerst een tower gesloopt van een klein corpje wat daar zat, voor shit 'n giggles :+

Edit: deze tower dus: http://zkillboard.com/detail/30761574/ :)
Voor "giggles" een pos bash ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:31

_Apache_

For life.

Gisteravond met 350+ man in Provi een coa-op fleet tegen NS. Helaas zat ik maar in de support fleet die niet opgeroepen is. Maar wat blijft dat een prachtig gezicht zo een grote vloot aan het werk te zien.

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Mja, was een 4 man corp + een bosje alts met een medium tower en alleen 6 small laser batteries.
Het grappige was wel dat ze maar voor twee uur strontium hadden, en toen de POS in 26% shield zat (vlak voor reinforcement dus) gooiden ze nog snel een paar ecm batteries online.

Uiteraard de POS ge'rapecaged met large bubbles en nog een Tengu gevangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daisai schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:46:
[...]

Voor "giggles" een pos bash ?
je leest het niet goed... die kleine corp zat daar for shit n giggles...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:52:
[...]

je leest het niet goed... die kleine corp zat daar for shit n giggles...
Neenee die tower bash was voor shit 'n giggles :+

Niet iedereen vind het leuk, maar wij slopen vrij veel towers :P
http://zkillboard.com/alliance/99001436/group/365/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noxious schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 14:41:
[...]

Neenee die tower bash was voor shit 'n giggles :+

Niet iedereen vind het leuk, maar wij slopen vrij veel towers :P
http://zkillboard.com/alliance/99001436/group/365/
denk dat er een groot verschil zit tussen 0.0 tower bash en WH tower bash als in in 0.0 is het meer een grind omdat het vaak meerdere structures zijn en in WH space is het een enkele tower waar nog wel meer dan alleen bashen plaats vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FFS uit DEV blog
Some POS work

In addition to the exploration work described above, Super Friends also did a couple of POS stories:
• We added Personal Hangar Array. This is similar to the Corporate Hangar Array, but, as the name implies, is for personal storage only. The PHA has a storage capacity of 50,000.
• We adjusted the arrows and camera when positioning POS modules, to make it less of a hassle.
dat is alles??? support deze post :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
En idd, sov grinds in nullsec zijn erg boring :P

En sowieso vind ik de PHA een grote verbetering, de belangrijkste wel van de lijst :) hopelijk more to come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noxious schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 18:01:

En sowieso vind ik de PHA een grote verbetering, de belangrijkste wel van de lijst :) hopelijk more to come.
ze zouden in hetzelfde principe vrij makkelijk een personal ship hangar kunnen maken en is de POS rechten fixen echt zoveel moeite? of willen ze dat niet omdat dan de grievers gaan huilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-09 20:27
Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 18:17:
[...]
en is de POS rechten fixen echt zoveel moeite?
Ja.

Is al een keer of tig voorbijgekomen: de POScode is erg oud en heel erg buggy. Als je ergens iets veranderd, stort het al snel als een kaartenhuis in elkaar. POSroles en corproles zijn beiden nog niet carbonised. En tot ze daar aan beginnen zal je geduld moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-07 19:53
Noxious schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 18:01:

Doe het gewoon zoals boat doet
SUPERCARRIER TACKLED!!!!!!!! QUICK FORMUP
oh, it's gone but hey.. now we're here lets shoot this pos.
:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wheez50 schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 19:42:
[...]

Ja.

Is al een keer of tig voorbijgekomen: de POScode is erg oud en heel erg buggy. Als je ergens iets veranderd, stort het al snel als een kaartenhuis in elkaar. POSroles en corproles zijn beiden nog niet carbonised. En tot ze daar aan beginnen zal je geduld moeten hebben.
ok dat is klote maar ze kunnen toch op zijn minst een personal ship hanger maken zoals ze dat nu ook hebben gedaan met de corp maint. array :| dat zou al een geweldig iets zijn maar dan moet het wel een beetje realistische fittings options hebben en niet zoals ze nu doen met personal hanger array zelfde CPU en power needs als de corp hanger array ja das handig 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:52

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 21:52:
[...]

ok dat is klote maar ze kunnen toch op zijn minst een personal ship hanger maken zoals ze dat nu ook hebben gedaan met de corp maint. array :| dat zou al een geweldig iets zijn maar dan moet het wel een beetje realistische fittings options hebben en niet zoals ze nu doen met personal hanger array zelfde CPU en power needs als de corp hanger array ja das handig 8)7
of het zo maken dat je alleen je eigen schepen er uit kan halen/in kan gooien ofzo.

kan allemaal zo veel simpeler, maar die gasten bij CCP denken te moeilijk. En dit speelt ook al paar jaar....

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-09 16:17
TepelStreeltje schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 23:00:
[...]

of het zo maken dat je alleen je eigen schepen er uit kan halen/in kan gooien ofzo.

kan allemaal zo veel simpeler, maar die gasten bij CCP denken te moeilijk. En dit speelt ook al paar jaar....
Ik denk eerder, dat ze de huidige posses uit het spel willen halen en dan liever een nieuwe player structure programmeren en in het spel brengen.

Das ook 1 van de weinige goeie verklaringen om faction towers niet meer te laten droppen, zodat minder mensen gaan klagen, als ze het ooit is doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
bangkirai schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 23:52:
[...]
Ik denk eerder, dat ze de huidige posses uit het spel willen halen en dan liever een nieuwe player structure programmeren en in het spel brengen.

Das ook 1 van de weinige goeie verklaringen om faction towers niet meer te laten droppen, zodat minder mensen gaan klagen, als ze het ooit is doen.
Waarom staat dan in de enalaatste devblog het volgende:
- Faction POS structures, BPCs for both versions (i.e. Blood/Dark Blood) can now drop in exploration sites. These have a very, very low drop rate.
Ofwel, in plaats van dat CCP te moeilijk denkt, denken veel mensen te makkelijk.

(nog een bron: https://forums.eveonline....sts&m=3071304#post3071304)

[ Voor 7% gewijzigd door wheez50 op 30-05-2013 04:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:29

flessuh

Set sail for fail!

Damn dit komt mij leuk uit. Laatste toets die ik moet doen is komende dinsdag. dus daarna eindelijk weer tijd om wat EVE te spelen.

Ik zou eerst op de testserver het veranderde exploration testen, maar dus geen tijd voor gehad. Lijken mij leuke aanpassingen, vooral aangezien ik nu in null-sec zit.

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Ik begreep zoiets als dat de nieuwe POSes uit zouden komen als nieuwe structures, maar de oude gewoon zouden blijven bestaan.
Deze worden dan alleen niet meer geseed zodat mensen vroeg of laat wel op de nieuwe moeten gaan overstappen.

Sowieso zullen de nieuwe POSes meer gaan werken als een soort mini-stations en ze lijken ook overal ancherable te zijn, niet alleen bij een moon bijv.

Wel leuk als je met een hele alliance ergens in een wormhole zit ofzo en er meerdere bij elkaar hangt :+ space dorpje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12:49
Dat zou inderdaad wel gaaf zijn.
Ik vind het erg jammer dat de personal sma's het niet gehaald hebben in de release van dinsdag, personal hangar array's is natuurlijk al n hele stap voorwaarts. Maar ik had t toch ook wel erg prettig gevonden als ik mijn scheepjes waarvan ik liever niet heb dat iemand anders ze vliegt ergens veilig op kan bergen in n WH. En ook dat je je eigen scheepjes gewoon meteen eruit kunt halen ipv dat iemand met roles ze moet launchen (zeker als je net in n nieuwe corp zit is dat lastig) Maar goed dan maar gewoon logoffski in je meest waardevolle schip (prober in een wh imo).

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Idd.

Binnen onze corp lossen we het nu op met twee SMA's waarvan een alleen toegang bied aan een groepje oldbies en de andere voor de hele corp.
Mensen die een dure t3 ofzo vliegen kunnen 'm in de oldbie hangar storen en iemand met de juiste rechten kan 'm voor diegene launchen indien gewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:49

nwagenaar

God, root. What's the differen

Wij hebben gewoon een persoonlijke POS die je met (eventueel) anderen deelt. De POS is voorzien van een wachtwoord en alleen personen die het wachtwoord weten komen erin. De SMA en een bepaalde tab van de CHA zijn vervolgens toegangelijk.

Zolang je het wachtwoord voor jezelf houdt, dan kan niemand de boel jatten. De enige uitzondering zijn dan wel de personen die bij je in wonen; maar over het algemeen zijn dat sowieso "vrienden"

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-09 09:18
Volgende link tegen gekomen en is mooi overzicht van aankomende patch:
http://neural-boost.com/odyssey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Lekker gejat van Deus Ex, dat hacken :/

Mooi overzicht wel, thanks!

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
nwagenaar schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 10:02:
Wij hebben gewoon een persoonlijke POS die je met (eventueel) anderen deelt. De POS is voorzien van een wachtwoord en alleen personen die het wachtwoord weten komen erin. De SMA en een bepaalde tab van de CHA zijn vervolgens toegangelijk.

Zolang je het wachtwoord voor jezelf houdt, dan kan niemand de boel jatten. De enige uitzondering zijn dan wel de personen die bij je in wonen; maar over het algemeen zijn dat sowieso "vrienden"
Dit doet AHARM ook idd (ik ben ex-AHARM) maar dat is gezien ons huidige wh-inkomen nog even toekomstmuziek :)
EvaluationCopy schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 10:10:
Lekker gejat van Deus Ex, dat hacken :/

Mooi overzicht wel, thanks!
Hmm het heeft er idd wel iets van weg :P
Afbeeldingslocatie: http://static.giantbomb.com/uploads/original/12/120071/2022838-deus_ex_human_revolution__hacking_.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Noxious op 30-05-2013 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12:49
Noxious schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 09:59:
Idd.

Binnen onze corp lossen we het nu op met twee SMA's waarvan een alleen toegang bied aan een groepje oldbies en de andere voor de hele corp.
Mensen die een dure t3 ofzo vliegen kunnen 'm in de oldbie hangar storen en iemand met de juiste rechten kan 'm voor diegene launchen indien gewenst.
dan hoop ik dat ik mijn schip in de goede SMA gestopt heb :) Maar volgens mij wel want ik kon de inhoud zien :*)

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
ed-oorklep schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 10:37:
[...]

dan hoop ik dat ik mijn schip in de goede SMA gestopt heb :) Maar volgens mij wel want ik kon de inhoud zien :*)
Hehe ja, die andere moet in de nieuwe WH nog even opgehangen worden :+
Wss morgen, als ik er tijd voor heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Nox, ik denk dat ik mijn alt weer wat actiever ga gebruiken in Thunderbears. Om eerlijk te zijn, ik ben empire een beetje zat; dus verwacht mij binnenkort in jullie fleet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Aaah nice :)

Ja Marcos is al bijna van plan om ons te joinen omdat het bij jullie zo inactief is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Niet om het één of ander; maar Macros was zelf volledig inactief :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb me niet heel erg verdiept in de changes met betrekking tot mining maar is het interessanter om ore re refinen voor of na de patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
nwagenaar schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:14:
Haha ja zei 'ie ook, maar hij is recentelijk weer gaan spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Nu online
Ik ben heeeeel benieuwd wat het gaat kosten om van -10 sec status terug naar nul te geraken. Hangt natuurlijk af wat de vraag gaat doen. Klinkt leuk voor pirates, weer vrij kunnen rondvliegen in high-sec maar ik moet zeggen, met een paar openbaar gemaakte killrights is het al zo goed als onmogelijk dus dat gaat hem niet worden.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Ach die duren ook maar een maandje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
nwagenaar schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:14:
Daar heb je gelijk in, maar ben een half jaartje op EvE vakantie gegaan, maar op het moment ben ik de enige die een beetje actief is binnen onze corp. PaddoSwam weet ik niet precies hoe actief die is. Ik heb em alleen de afgelopen 2 weken nog niet online gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Ach, ik ben ook -9.6 oid. En ik wil sowieso terug naar minimaal een secstatus van -2 (nog beter zou zijn: 0).

Tot die tijd vlieg ik gewoon met mijn 1.6B loki met offline plates door empire. Nog nooit problemen gehad, zelfs niet in 1.0 systemen (ondanks dat ik 7 kleuren stront scheet toen ik naar Jita sprong en 20 neutrals op mijn overview zag :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Ik van de week nog met een Bustard gedaan :+ wel met agility dingens in de lows :P

Undocks van tradehubs blijven het engst.
Paddo heb ik idd ook al een tijd niet meer gezien :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:46
place: Goudiyah
ships: Abaddon fleet (Abaddons - t3 tacklers - hics - combat triage carrier)

op will end when 1 or more of the following options have been completed:
1. only capsules left in our fleet.
2. only capsules left in the enemy fleet

and I mean it, we will fight to the last man standing, so make sure your ships are insured.

help me spread the word to your corp m8s, and help each other out with ships. (please bring abaddons, not some shit you have left in the hangar)

Lets go out with a motherfucking BANG!!!
8) 8) 8) 8) Tijd om toch maar eens van die baddon en triage archon af te komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
;w Raiden.

Enjoy it Bastaard :) is dat vanavond? :o Misschien dat ik even in een cloaky kom checken :)

[ Voor 51% gewijzigd door Noxious op 30-05-2013 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Nu online
Noxious schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 11:44:
Ik van de week nog met een Bustard gedaan :+ wel met agility dingens in de lows :P

Undocks van tradehubs blijven het engst.
Paddo heb ik idd ook al een tijd niet meer gezien :o
Hoe doen jullie dat dan, gewoon de lows vol met warp stabs knallen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

De_Bastaard schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 12:03:
[...]
8) 8) 8) 8) Tijd om toch maar eens van die baddon en triage archon af te komen :P
YOU GO GIRL! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
EvaluationCopy schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 13:02:
[...]

Hoe doen jullie dat dan, gewoon de lows vol met warp stabs knallen ofzo?
Veel agility en een beetje bidden :P

Ik heb wel bijna maxed navigation skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noxious schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 13:27:
[...]

Veel agility en een beetje bidden :P

Ik heb wel bijna maxed navigation skills.
agility is alleen handig als je travelt als je goeie undock spot hebt heb je niks an agility tijdens undock want je bent vrijwel instant in warp. ik kon mn orca in minder dan 2 sec in warp krijgen in jita (niet getimed maar het was snel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Mja ik had het ook over travelen in highsec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Dan zou ik voor inertia stabs gaan, lekker snel alignen enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Nu online
De_Bastaard schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 13:59:
Gewoon met een pod rondvliegen gaat trouwens ook prima. Of een noobship. Als ze die dan afknallen ga je lekker met je pod verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Die bedoelde ik ook ja :9
EvaluationCopy schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:02:
[...]

Gewoon met een pod rondvliegen gaat trouwens ook prima. Of een noobship. Als ze die dan afknallen ga je lekker met je pod verder.
Mja de gedachte was dat ik in een Bustard zat met sleeper loot en wat deadspace meuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 13:45:
[...]

agility is alleen handig als je travelt als je goeie undock spot hebt heb je niks an agility tijdens undock want je bent vrijwel instant in warp. ik kon mn orca in minder dan 2 sec in warp krijgen in jita (niet getimed maar het was snel)
Twee seconden is zeer traag voor een insta-undock. Ik zou een nieuwe maken.
Noxious schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 14:16:
[...]

Die bedoelde ik ook ja :9

[...]

Mja de gedachte was dat ik in een Bustard zat met sleeper loot en wat deadspace meuk :P
Waarom maak je niet gewoon een alt aan? Dan hoef je maar één stargate te overleven en daarna zit je in een station waar je het naar je alt contract.

[ Voor 31% gewijzigd door Seditiar op 30-05-2013 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:31

_Apache_

For life.

En echt goede insta-warp-undock is nog best lastig, want elk schip buigt een beetje af bij het undocken. Geen enkel schip undockt recht. Daar ben ik met mijn eerste bookmarks de mist in gegaan.

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Niet online
_Apache_ schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 15:12:
En echt goede insta-warp-undock is nog best lastig, want elk schip buigt een beetje af bij het undocken. Geen enkel schip undockt recht. Daar ben ik met mijn eerste bookmarks de mist in gegaan.
Als je bookmark enigszins recht is, en je snel genoeg je warp start, is hij altijd instant. Hoewel het bij Orca's/Freighters soms wel een halve seconde kan duren, die zijn nog redelijk lastig inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

persoonlijk zou ik eerder de rigs gebruiken die agility geven en wat nano`s daar inertia stabs je sig radius
vergroten waardoor je sneller getarget kan worden
Seditiar schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 15:03:
Twee seconden is zeer traag voor een insta-undock. Ik zou een nieuwe maken.
ik gaf al aan minder dan en dat ik eht niet getimed heb kan je verzekeren dat mijn undock spot super is in jita :)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2013 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Seditiar schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 15:03:
[...]
Waarom maak je niet gewoon een alt aan? Dan hoef je maar één stargate te overleven en daarna zit je in een station waar je het naar je alt contract.
Hehe ik heb een trade alt met een Rhea, Charon, Bustard en een Crane maar ik ben meestal gewoon te lui 'm in te loggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 15:18:
[...]

persoonlijk zou ik eerder de rigs gebruiken die agility geven en wat nano`s daar inertia stabs je sig radius
vergroten waardoor je sneller getarget kan worden

[...]

ik gaf al aan minder dan en dat ik eht niet getimed heb kan je verzekeren dat mijn undock spot super is in jita :)
Ah ok, dan gaat het goed. Want met frigates in null/lowsec ben je kapot als je er 2 seconde over doet. Maar het lijkt me dat je dat ook wel weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand welke ores je het beste voor en na de patch kan refinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 01:25:
Ik denk dat je deze verandering bedoeld?

http://community.eveonlin...esource-shakeup-blog/#ORE

Ik vraag me af wanneer ze het hele mining systeem gaan veranderen zoals ze vorig jaar bij het fanfest vertelde over echt ring mining ipv belt mining.

[ Voor 20% gewijzigd door MacrosSimga op 31-05-2013 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:25
Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 01:25:
Arkonor: 10000 Tritanium (+9700), 166 Zydrine, 333 Megacyte
Bistot: 12000 Pyerite (+11830), 341 Zydrine, 170 Megacyte
Crokite: 38000 Tritanium (+37669), 331 Nocxium, 663 Zydrine
Dark Ochre: 25500 Tritanium (+25250), 500 Nocxium, 250 Zydrine
Gneiss: 3700 Tritanium (+3529), 3700 Mexallon (+3529), 700 Isogen (+357), 171 Zydrine
Spodumain: 71000 Tritanium (+67810), 9000 Pyerite (+8590), 140 Megacyte

the composition of Krystallos is going to change to the following values:

Heavy Water: 125 (+25)
Liquid Ozone: 500 (+250)
Stront: 125 (+25)

alles behalve wat in dit lijstje staat kan je refinen voor de patch

[ Voor 10% gewijzigd door tntkiller op 31-05-2013 09:37 ]

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meer mensen problemen met eve? al mijn clients DCed en krijg weer die offline pagina die we met launcher problems ook kregen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan676
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-09 16:16
Ja hier ook, de Launcher geeft aan dat ik geen internet verbinding heb en dus in offline mode zit.

Aangezien ik hier al naar een netwerk probleem aan het zoeken was had ik ping draaien en deze gaf daarvoor al verschillende time outs en lange ping tijden.

Edit. Launcher werkt nu weer en kan ook weer in loggen.

[ Voor 10% gewijzigd door Christiaan676 op 31-05-2013 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F1k
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-09 21:08

F1k

Captain Obvious

Jup. Ik ook. Met 2 toons al 2x eruit geklapt. Maatje op school (surf verbinding) zelfde issue.

AMS-ix lijkt normaal
https://www.ams-ix.net/technical/statistics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan676
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-09 16:16
Ziet er naar uit dat we niet de enigste waren: https://forums.eveonline....osts&t=241866&find=unread

Grafiek van de server status laat ook een flinke dip zien: http://games.chruker.dk/eve_online/server_status.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-09 20:58
Hier de laatste paar dagen ook. Maakt niet uit of ik meerdere of maar 1 client heb ingelogd, en ze knallen er ook niet allemaal uit. Vooral mijn main account schijnt er last van te hebben :|

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
Ik had het gister avond ook al, meerdere malen opnieuw de client opgestard... :S

Ook heel vervelend dat hij mijn account naam niet blijft onthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F1k

F1k

Captain Obvious

En. Wederom -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier ook gloeiende dit is echt waardeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F1k

F1k

Captain Obvious

Tipje voor Windows-users: In de CCP folder zit een folder genaamd bin. Daarin vind je ExeFile.exe - Dan krijg je de versie die mac users ook zien. Dat kun je gebruiken om toch EVE al gestart te hebben en te kijken wanneer je weer in kunt loggen.

Die file kan echter geen patches installeren als ik het me goed herinner (mac user hier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Ik het geval van een patch download 'ie de patcher en start 'ie de launcher met de juiste patch op Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F1k

F1k

Captain Obvious

Sweet. Anyhow. Emergency downtime. Ik hoop dat ze de routing aanpassen :x Issue schijnt in England te liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F1k

F1k

Captain Obvious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
hopelijk weer een leuke sp bonus, dan kan ik die mooi stoppen in mijn amarr ship skills :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:55

Sorki

world wide wubbish

MacrosSimga schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 14:11:
hopelijk weer een leuke sp bonus, dan kan ik die mooi stoppen in mijn amarr ship skills :P
ik was net hetzelfde aan het denken ^^

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
UPDATE - 12:11 UTC - Tranquility is back online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

MacrosSimga schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 14:11:
zou mooi zijn, ik kom momenteel 15 uur te kort voor BC 5 >:)
alleen denk ik niet dat we nu voor een dag zouden krijgen.. als ze al iets geven ter compensatie

[ Voor 15% gewijzigd door flessuh op 31-05-2013 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flessuh schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 15:02:
[...]

zou mooi zijn, ik kom momenteel 15 uur te kort voor BC 5 >:)
alleen denk ik niet dat we nu voor een dag zouden krijgen.. als ze al iets geven ter compensatie
denk niet eens dat er compensatie komt, hoeft van mij ook niet... al zou ik er geen nee tegen zeggen natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Welkom in EVE. Vroeger was het nog veel erger... ik heb wel eens dagen zonder EVE gezeten omdat ze een patch verkloot hadden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12:30

madpilot0

I ain't mad

De_Bastaard schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 21:30:
Welkom in EVE. Vroeger was het nog veel erger... ik heb wel eens dagen zonder EVE gezeten omdat ze een patch verkloot hadden :D
Of zonder werkende windows

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 18:58:
[...]

denk niet eens dat er compensatie komt, hoeft van mij ook niet... al zou ik er geen nee tegen zeggen natuurlijk ;)
Denk zelf ook dat er niks komt hoor... duurde niet zo lang dus tja.. maar welkom zou het wel zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EVE lijk me een leuke game om te gaan spelen. Heeft er iemand een link naar de langere trial? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 22:21:
EVE lijk me een leuke game om te gaan spelen. Heeft er iemand een link naar de langere trial? Alvast bedankt!
Linkje in je DM :) Mocht je gaan betalen delen we de plex uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Geen probleem:)
Als je vragen hebt moet je ingame bij gathering.tweakers.net langsgaan (of hier stellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,

Wil Eve Online ook graag uitproberen. Zou zo'n langere trial code ook heel erg op prijs stellen. :)
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Verwijderd schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 23:10:
Hi,

Wil Eve Online ook graag uitproberen. Zou zo'n langere trial code ook heel erg op prijs stellen. :)
Alvast bedankt!
Check je DM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snel. :D
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Ik alt-tab net terug naar chrome ;)
Graag gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Mineral prices zijn al enkele dagen stug aan het stijgen. Vermoedelijk deels vanwege de ice-mining (erg weinig asteroid miners momenteel) en deels speculatie (zoals dat battleships gemiddeld 40mil duurder worden).

Wat denken jullie.. vasthouden voor na de patch, of ervoor dumpen vanwege de nieuwe asteroid samenstellingen in low'/null?

Zit zelf vooral aan het 2e te denken - vermoed dat veel mining in low/null momenteel niet refined wordt tot na de patch, en dat er dan een bulk aan spul in 1 golf de markt op komt.

[ Voor 21% gewijzigd door Xanaroth op 01-06-2013 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSec
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-07 13:38

TheSec

Waarom ?

Vermoedelijk kun je idd beter nu alles verkopen dan de bubble na de release afwachten.

Niet schieten is altijd mis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
In het verleden behaalde resultaten geven geen garantie voor de toekomst, maar over het algemeen raakt ruwe isk sneller zijn waarde kwijt dat minerale reserves. Daar staat tegenover dat van isk zeker is dat het geen gekke dingen doet. Wat je verder doet als 'investering' is meer nog dan irl puur afhankelijk van wat je zelf wil. Misschien investeren in plex?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rorqual vraagje... ik heb perf refinning skills met amberlin en voldoe met haar dus ook aan de eisen van alle compressed blueprints, echter kan ze geen rorqual vliegen. mijn cap pilot heeft rorqual book injected en hoeft hem eigenlijk alleen maar te trainen voor paar lvls.

kan ik de blueprints maken met amberlin en dan de ore compressen met mijn cap pilot in de rorqual?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Jaja, nu kan het wel .. 93 in fleet :X

RDN Farewell op :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
wheez50 schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 15:51:
In het verleden behaalde resultaten geven geen garantie voor de toekomst, maar over het algemeen raakt ruwe isk sneller zijn waarde kwijt dat minerale reserves. Daar staat tegenover dat van isk zeker is dat het geen gekke dingen doet. Wat je verder doet als 'investering' is meer nog dan irl puur afhankelijk van wat je zelf wil. Misschien investeren in plex?
Heb nog genoeg andere investeringen, geen zorgen daarover. Spreid mn kansen/risico :). Uiteindelijk toch maar verkocht, stond nu op winst door de verhoogde mineral prijzen. Behalve de morphite trouwens, aangezien CCP die asteroids niet aanraken zal die prijs mogelijk gaan stijgen omdat de andere asteroids potentieel meer isk opleveren.

Denk wel dat ik de komende dagen relatief groot deel isk liquide hou, zodat ik kan inspelen als er grote marges tussen buy/sell ontstaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Xanaroth op 01-06-2013 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
http://www.twitch.tv/ryan526/b/411284866 :-)

http://kb.raidenalliance....ill_related&kll_id=109869 en dan eventjes op Battle Timeline klikken.

Het plan:

Suicide op als farewell aan Raiden.

Resultaat:

Cyno geopend op KFIE-Z station in Delve en PL opgewacht bij hun station >:)

Kills gingen redelijk rap, totdat zij een paar carriers/titans op het field gooiden. In de timeline kun je zien dat het aan onze kant heel snel achteruit ging toen onze triage carriers onderuit gingen :D

Oh en zonder reimbursement :>

Op 24:25 ong. zie je mijn archon ge DD'd worden :p
Raiden in numbers
-Founded 2011-01-19 Stood down ~2013-05-31 (~2years 4months) (863 days of thunder)
-Max chars ~2200 end of 2011
-Most SOV March 2012 (~95 systems, 39 stations)

Forums
-Total individual members 1947 (registered on forums, all time)
-4079 topics on Forums, with 37591 posts
-Biggest forum warrior with 2554 posts (6.79% of all posts, ~3 posts per day) > Me (andere corp member :p)
-Operations-forum has 1155 threads (1.33 ops/day)

Eve-kill
-Total kills 82249 (11.528 trillion isk)
-Total losses 37384 (4.08 trillion isk)
-Total Efficiency 74%
-Most kills in a month : January 2012 (5965) (Goon war in North)
-Most losses in a month: April 2012 (3434) (Goon war in North)
-Most ISK killed in a month: March 2011 (1.459 trillion isk... 12 titans, 14 supers, 52 carriers and 985BS) (War against NC)
-Most ISK lost in a month: April 2012 (402 billion isk ... 8 supers, 14 carriers, 178BS) (Goon war in North)

Raiden KB
-Fleet types with most overall kills: Abaddons (180391), Tengus (48773), Supers (~41000), Slowcats(and carriers in general) (~24000), AHACs (22800) and Drakes (20505).
-16025 pilots podded, 9030 pods lost
-29 Titans killed, 7 titans lost
-65 Supers killed, 20 supers lost
-11711 BC killed, 2380 BC lost
-7957 BS killed, 2494 BS lost
-Corp top killers : FINFL(26167), NEXE (23108), TOR (22943)
-Corp top losers : FINFL (5291), NEXE (3629), TOR (3023)
-Top killers: Gaven Darklighter -TOR- (5892), Casama -TOR- (5253), Calpepe ex-TOR- (4062)

Other remarks
-Most Raiden titans on killmail (that I could find) 44 Titans in f-9 in Branch
-During Northern War against Goons, I did the weekly youtube reports and remember counting we killed ~500 CFC battleships during one (1!) weekend.

Honorary mentions
-Battle of Uemon, 12 titans killed, 2 titans lost, 5 supers killed and 1 super lost. http://kb.raidenalliance.net/?a=kill_re ... _id=15056#
-Battle of o2o, 11 titans killed, 2 titans lost, 14 supers killed and none lost. http://kb.raidenalliance.net/?a=kill_re ... ll_id=7427
-L-6 station final timer where we massacre 18 alliances with PL and in the end get bombed to pieces by one well done bombing run YouTube: YouTube ... 1KI#t=276s (284 hostiles killed and 73 Abaddons lost to bombers, no Titans on this one btw and supers only present to flip the station)
Op naar een nieuw avontuur nu :)

[ Voor 155% gewijzigd door De_Bastaard op 01-06-2013 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Euh, waarom staan er Russische tekens op mijn launcher? Play-knop o.a. Inloggen lukt gewoon.
Taal staat op Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Hurtebise schreef op zondag 02 juni 2013 @ 09:56:
Euh, waarom staan er Russische tekens op mijn launcher? Play-knop o.a. Inloggen lukt gewoon.
Taal staat op Engels.
Ik had tzelfde, merk er verder niks meer van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Zat te kijken naar de forums, ziet er naar uit dat CCP problemen heeft met de launcer...servers doen het wel gewoon, je moet/kan inloggen via de Eve.exe en niet via de launcher...ten minste, zo heb ik het gedaan en begrepen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSec
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-07 13:38

TheSec

Waarom ?

der zijn weer problemen.. was een topic

https://forums.eveonline....ult.aspx?g=posts&t=242523

launcher lijkt weer te werken :X

[ Voor 15% gewijzigd door TheSec op 02-06-2013 10:04 ]

Niet schieten is altijd mis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Socket closed. Yey, dat wordt fijn. 4 juni gecombineerd met deze issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-07 19:53
Hurtebise schreef op zondag 02 juni 2013 @ 10:09:
Socket closed. Yey, dat wordt fijn. 4 juni gecombineerd met deze issues.
+ de timer van ons staging station die uit komt.. gg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
De_Bastaard schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 22:28:
http://www.twitch.tv/ryan526/b/411284866 :-)

http://kb.raidenalliance....ill_related&kll_id=109869 en dan eventjes op Battle Timeline klikken.

Het plan:

Suicide op als farewell aan Raiden.

Resultaat:

Cyno geopend op KFIE-Z station in Delve en PL opgewacht bij hun station >:)

Kills gingen redelijk rap, totdat zij een paar carriers/titans op het field gooiden. In de timeline kun je zien dat het aan onze kant heel snel achteruit ging toen onze triage carriers onderuit gingen :D

Oh en zonder reimbursement :>

Op 24:25 ong. zie je mijn archon ge DD'd worden :p

[...]

Op naar een nieuw avontuur nu :)
rofl, 20:50 door dat die speler zijn broadcast settings niet goed heeft attacked hij iemand van zijn eigen fleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-09 16:17
Hmm in game kaart werkt bij mij totaal niet.

Na tijd vertraging werkte hij ineens wel, was denk ik server connecties.

[ Voor 46% gewijzigd door bangkirai op 02-06-2013 14:38 ]

Pagina: 1 ... 18 ... 116 Laatste