Delve is gezellig zo
bijna 900 in local (en nog geen TiDi)
Ja ik doe niet mee dude :-) Ga lekker slapen ;-)
Is mij nét te laat!
Is mij nét te laat!
Verwijderd
wat voor frustraties? en waar zit je nu en wat weet je van WHs?Sorki schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 13:59:
Na heel wat frustraties de afgelopen weken, heb ik besloten te beginnen uitkijken naar een leuke WH corp met activiteit tussen 23h & 24h onze tijd. (21-22 EVE atm als ik me niet vergis)
En waar kan je beter beginnen dan op tweakers? ^^
Zo, de eerste bombing run was leuk: http://dog-net.org/brdoc/?brid=19150
Dat is niet helemaal waar.... Het zijn eerder communities en ja sommige hebben standaarden....De_Bastaard schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 21:51:
[...]
Mjah probleem daarmee is dat je dus in zo'n incursion corp moet zitten anders kom je er amper tussen
Heb een mach van 3-4 bill gepimpt en wel vanwege dit soort praktijken
Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.
Ja misschien pak ik ook eens een Mach of Vindicator, wellicht kom ik er dan beter tussen dan met een Basilisk lol.
Anyway 1-SMEB was mij net te laat. Hoorde dat de I-Hub wel gesaved is, maar dat die inmiddels weer reinforced is
Anyway 1-SMEB was mij net te laat. Hoorde dat de I-Hub wel gesaved is, maar dat die inmiddels weer reinforced is
Dit kan nooit lang duren. TEST faalt met alles wat ze willen ondernemen. CSM faal, check, thunderdome faal, check, geen leiderschap, check, notec faal, check.
Maar even vraagje aan de insiders, wat wordt jullie volgende ratting alliance?
Maar even vraagje aan de insiders, wat wordt jullie volgende ratting alliance?
Providence. K'heb vooral problemen met de manier waarop ze hun zooitje regelen.Verwijderd schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 00:17:
[...]
wat voor frustraties? en waar zit je nu en wat weet je van WHs?
Het gebrek aan actieve fleets tijdens 'mijn uren' en het gebrek aan ballen van de FC's. Er zijn uitzonderingen.
M'n wormhole kennis is beperkt, al veel over gelezen maar bitter weinig praktijk ervaring...
Gisteren een leuke chat gehad met iemand van DutchSquad, jullie bekend?
Sorki#2242
DutchSquad ken ik verder niet, maar je mag mij hier of ingame alles over wormholes vragen
heb er in gezeten sinds ze bestaan.
50,000 Skillpoints to be given as compensation for the EVE Launcher issues.
Bron: http://evenews24.com/2013...-the-eve-launcher-issues/
REALLY? nice!!! vanavond gelijk checken!MacrosSimga schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 11:11:
Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.
Ach dan is m'n huidige skilltraining íets sneller klaar..

* Noxious is bezig al zijn Navigation skills naar 5 te brengen.
* Noxious is bezig al zijn Navigation skills naar 5 te brengen.
Ik twijfel... wil graag indu kant op, maar wil ook graag torpedo spec naar 5.... what to do, what to do...
Gewoon gebruiken op skills waar je mapping niet goed voor is. Ik train navigation op 2550 sp/hour, maar trade op 1530. Kan beter die sp in skills stoppen die langzamer trainen.
Torpedo 5!MacrosSimga schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 11:49:
Ik twijfel... wil graag indu kant op, maar wil ook graag torpedo spec naar 5.... what to do, what to do...
denk het ook ja.. moet zeggen dat die stealth bombers me wel bevallen, plus met de revamp van de BS faction ships, wil ik ook een CNR met een Torp fit maken met max dmg... >.<Esiq schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 11:50:
Gewoon gebruiken op skills waar je mapping niet goed voor is. Ik train navigation op 2550 sp/hour, maar trade op 1530. Kan beter die sp in skills stoppen die langzamer trainen.
[...]
Torpedo 5!
Verwijderd
ik zie vooralsnog niksMacrosSimga schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 11:11:

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2013 11:57 ]
na downtime vandaag, dus na 1300 pasVerwijderd schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 11:56:
[...]
ik zie vooralsnog niksmaar dat zou tof zijn
Of wat dacht je van een Armageddon met torps in volgende patch?MacrosSimga schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 11:51:
[...]
denk het ook ja.. moet zeggen dat die stealth bombers me wel bevallen, plus met de revamp van de BS faction ships, wil ik ook een CNR met een Torp fit maken met max dmg... >.<
Ik vlieg bijna alleen SB's en gebruik faction ammo 90% van de tijd. Maar meta 4 -> meta 5 launchers levert ongeveer 75 dps met okay skills op en meer met near perfect skills. Rage is leuk maar gebruik het niet zo vaak. Javalins en Faction torps hebben zelfde explosion radius en speed en doen vaak net iets meer damage in de praktijk.
90% van doelen schiet ik met faction, frigates met javalin (omdat ik altijd weg burn), en af en toe BS of POS met rage.
[ Voor 9% gewijzigd door Esiq op 24-05-2013 12:15 ]
haha ik ken dat maar als te goedVerwijderd schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 11:59:
[...]
my bad dacht dat DT al geweest was (dont ask)
woopiiiieee, dat gaat dan bij de andere 3.9mil die nog vrij staan op saldoMacrosSimga schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 11:11:
Verwijderd
waarom assign je die punten niet?bangkirai schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 12:36:
[...]
woopiiiieee, dat gaat dan bij de andere 3.9mil die nog vrij staan op saldo
Kick raiden!!!!!!!!!De_Bastaard schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 08:09:
Ja misschien pak ik ook eens een Mach of Vindicator, wellicht kom ik er dan beter tussen dan met een Basilisk lol.
Omdat dat de waarde van je char vergroot bij een eventuele verkoop.
Overigens, is het misschien een leuk idee om met wat GoTters samen een aantal incursions te doen? Gewoon wel fatsoenlijke schepen, dus geen vexors ... maar wel pimp.
Ik begreep dat er binnen onze corp wel interesse voor incursions was en onze main FC heeft er ook al eens een paar gedaan meen ik.
Helaas hebben de meeste van onze members een ietwat ruined secstatus

Ik FC'de net wat talwars en we sprongen aji- in en met ons een manticore. Hij cloackde, ik schreeuwde voor bubbles en starburst en we wisten hem te uncloacken. Hij ging redelijk snel dood en omdat ik het leuk vind om mensen te podden pakte we die ook even mee.
https://zkb.pleaseignore.com/detail/30712270/
https://zkb.pleaseignore.com/detail/30712273/
Zijn manticore.. 300m.. zijn pod 1.1 bil.. zijn tears.. priceless
https://zkb.pleaseignore.com/detail/30712270/
https://zkb.pleaseignore.com/detail/30712273/
Zijn manticore.. 300m.. zijn pod 1.1 bil.. zijn tears.. priceless
Waarom zou je ooit iemand z'n pod intact houden?Tricq schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 16:38:
Hij ging redelijk snel dood en omdat ik het leuk vind om mensen te podden pakte we die ook even mee.
voor een redelijke ransom en in de tussentijd bedenken of je hem daarna neer knalt of nietSeditiar schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 16:49:
[...]
Waarom zou je ooit iemand z'n pod intact houden?
Er is een bepaalde groep onder de 'pirates' die podden lame vinden omdat het niks oplevert en volgens hun dus puur 'pesten' is
ik heb het ook nooit begrepen.
Goeie vraag!Seditiar schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 16:49:
[...]
Waarom zou je ooit iemand z'n pod intact houden?
Gisteravond in 1-smeb zaten wij op 10% tidi. Als je een bomber pod kapot maakt is hij meteen in zijn station en kan meteen reshippen. Als je zijn pod intact laat dan moet hij self destructen, wat met 10% tidi veel langer duurt dan twee minuten.
Als hij weg wilt warpen duurt dat ook heel lang omdat het hele field gebubbled was dus hij niet weg kon.
Het is strategisch gezien dus interessant om bombers hun pod heel te laten omdat het ze veel meer moeite kost om te reshippen.
Met 10% tidi doet zo'n bom er toch een tijdje over. En als hij door een bom van een van zijn vriendjes gepakt kan worden dan zijn ze gewoon niet zo goed.Noxious schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 16:59:
Dan vliegen ze even in de blast radius van een vriendje z'n bom?
Da's ook weer helemaal waar.
Maarja.. Een fleet (met tidi) vertellen dat podden not done is terwijl ze de kans hebben om wat extra kills te whoren.. Gaat niet gebeuren denk ik
Maarja.. Een fleet (met tidi) vertellen dat podden not done is terwijl ze de kans hebben om wat extra kills te whoren.. Gaat niet gebeuren denk ik
Omdat het nauwelijks uitmaakt, als betreffende poppetje meeste skills al heeft en hoe meer skills je hebt, ach dan heb je ook wel steeds meer geduld tot volgende skill klaar is.
Echter, stel, dat er ooit iets echt nieuws in spel komt, misschien qua productie of iets anders, dan kun je met die reserve puntjes wel als 1 van de eersten iets nieuws produceren of doen
Maar ja, echt nieuwe dingen waar nieuwe skills voor nodig zijn, zijn de laatste jaren nauwelijks in spel gekomen.
Heb 2 alts waar ik GRAAG incursions mee wil doen. Ene heeft over 60 dagen perfect guardian skills, andere kan al genoeg vliegen om pew te doen, nog geen T2's though (naja, bc's obv.).
Als we dit starten doe ik erg graag mee met een van beiden
Als we dit starten doe ik erg graag mee met een van beiden
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
truebangkirai schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 17:49:
Omdat het nauwelijks uitmaakt, als betreffende poppetje meeste skills al heeft en hoe meer skills je hebt, ach dan heb je ook wel steeds meer geduld tot volgende skill klaar is.
ehh zo uit mijn hoofd zijn deze er in +/- een jaar tijd bijgekomenEchter, stel, dat er ooit iets echt nieuws in spel komt, misschien qua productie of iets anders, dan kun je met die reserve puntjes wel als 1 van de eersten iets nieuws produceren of doen
Maar ja, echt nieuwe dingen waar nieuwe skills voor nodig zijn, zijn de laatste jaren nauwelijks in spel gekomen.
Armor Resistance Phasing
Armor Honeycombing
Micro Jump Drive Operation
Mining Frigate
Salvage Drone Operation
Gravimetric Sensor Compensation
Ladar Sensor Compensation
Magnetometric Sensor Compensation
Radar Sensor Compensation
vanaf 4 juni kun je dat fixen met tagsNoxious schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 14:39:
Ik begreep dat er binnen onze corp wel interesse voor incursions was en onze main FC heeft er ook al eens een paar gedaan meen ik.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2013 19:30 ]
Zijn allemaal erg goedkoop om bij te trainen of niet relevant, dus zonde om daar je reserve punten in te stoppen.
Goed punt, heb er zelf nooit last van gehad, ben zelf één van de bombers dus ik ga vrij weinig dood. Maar in dat soort gevallen kan je gewoon voor een pod kill vragen in onze fleet en dan schiet een newbie je wel kapot met een frigate, werkt zeer effectief.Tricq schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 16:57:
[...]
Goeie vraag!
Gisteravond in 1-smeb zaten wij op 10% tidi. Als je een bomber pod kapot maakt is hij meteen in zijn station en kan meteen reshippen. Als je zijn pod intact laat dan moet hij self destructen, wat met 10% tidi veel langer duurt dan twee minuten.
Als hij weg wilt warpen duurt dat ook heel lang omdat het hele field gebubbled was dus hij niet weg kon.
Het is strategisch gezien dus interessant om bombers hun pod heel te laten omdat het ze veel meer moeite kost om te reshippen.
Dat haalt toch helemaal niet uit? Kijk, als je nou een jaar lang niet kan remappen en de attributes die je op het moment hebt er perfect voor zijn, dan kan ik dat begrijpen. Maar skills met hogere multiplier duren alleen maar langer omdat ze meer punten nodig hebben, niet omdat ze slomer trainen.bangkirai schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 19:35:
Zijn allemaal erg goedkoop om bij te trainen of niet relevant, dus zonde om daar je reserve punten in te stoppen.
[ Voor 23% gewijzigd door Seditiar op 24-05-2013 20:02 ]
T3 productie is ook nog relatief nieuw in mijn beleving maar da's misschien meer omdat ik al vrij lang speelbangkirai schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 19:35:
Oh en idd @ tags
Tags?
Shit ik moet echt meer release notes lezen
Kan alles qua t3 produceren, echter als je niet in een WH woont, levert het niks op om tier 3 te maken, grondstoffen inkopen is soms al duurder dan het eindprodukt. Heb het paar keer qua kosten bekeken, laatste paar maandjes niet, maar denk niet, dat er veel verandering in gekomen is.Noxious schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 20:03:
[...]
T3 productie is ook nog relatief nieuw in mijn beleving maar da's misschien meer omdat ik al vrij lang speel
Oh en idd @ tagswie weet gaat dat een mooie inkomstenbron voor ons worden!
http://kb.vergeofcollapse...kill_related&kll_id=33016 vOv
Iemand gaf aan dat er een CVA gang op onze providence exit zat. Dus wij vormde in onze T3 fleet. Ondertussen ging de CVA gang naar een system next door. Terwijl wij bezig waren om richting hun te gaan, zegt iemand: "Uhm.... An archon on close range dscan. And.... he's on our hole"
Nou ja, het resultaat kun je zien. Al met al was het een leuk gevecht
Iemand gaf aan dat er een CVA gang op onze providence exit zat. Dus wij vormde in onze T3 fleet. Ondertussen ging de CVA gang naar een system next door. Terwijl wij bezig waren om richting hun te gaan, zegt iemand: "Uhm.... An archon on close range dscan. And.... he's on our hole"
vn nwagenaar 
Ik ben best wel in om eens eens een serie incursions te runnen, wil mijn t2 blaster vindi wel eens aan het werk zien, ligt al maanden stof te happen
Kan eventueel ook met logi V basilisk of guardian op mijn alt komen als daar meer behoefte aan is
Ik ben best wel in om eens eens een serie incursions te runnen, wil mijn t2 blaster vindi wel eens aan het werk zien, ligt al maanden stof te happen
Kan eventueel ook met logi V basilisk of guardian op mijn alt komen als daar meer behoefte aan is
Eve char: Warock <TEST>
hahaha, heeeeeeel nice!nwagenaar schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 18:47:
http://kb.vergeofcollapse...kill_related&kll_id=33016 vOv
en dat zonder HIC/DIC! dat je nog zoveel te pakken hebt kunnen krijgen
Battle.net Spud#2543
Er gaan tags droppen in lowsec waarmee je in CONCORD stations met een nieuwe station service je sec status kan herstellen.De_Bastaard schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 12:17:
Tags?

Heb het spel ook maar eens aangeschaft.
Maar pfff dit gaat wel ff duren voordat ik geen noobie meer bent...
Wou me aanmelden bij Eve-University maar moet zowat een Essay schrijven over dingen die ik nog niet begrijp.
Ik krijg de indruk dat je eerst een flinke tijd alleen moet spelen voordat je je aanmeld bij zo'n educational organisation...
Wou me aanmelden bij Eve-University maar moet zowat een Essay schrijven over dingen die ik nog niet begrijp.
Ik krijg de indruk dat je eerst een flinke tijd alleen moet spelen voordat je je aanmeld bij zo'n educational organisation...
Welkom! Voeg ingame even het chatkanaal gathering.tweakers.net toe, daar zitten vaak wel een aantal tweakers en kan je wellicht ook wat antwoord krijgen op vragen.Replar schreef op zondag 26 mei 2013 @ 12:13:
En Eve-University tja, ik heb er toen ik begon ook naar gekeken maar viel over hetzelffde stuk, je moet een heel essay schrijven over van alles en nog wat.. Ik ben toen gewoon zelf door gegaan. Het ingame Help en E-UNI kanaal zijn wel heel handig om in te zitten. Als je gewoon mee leest leer je steeds weer wat bij.
Zo evemon werkt eindelijk weer....
Wat blijkt als je de API key kopieert van de eve website dan voegt firefox er een extra spatie er aan toe. Met als resultaat dat evemon het laatste character van de key weg gooit. Dus ook al verwijder je de spatie uit de key dan klopt deze nog steeds niet.
Wat blijkt als je de API key kopieert van de eve website dan voegt firefox er een extra spatie er aan toe. Met als resultaat dat evemon het laatste character van de key weg gooit. Dus ook al verwijder je de spatie uit de key dan klopt deze nog steeds niet.

Verwijderd
er zijn genoeg corporations waar je geen essay hoeft te schrijven. de meesten accepteren om logische redenen geen trial accounts maar als ik het goed lees heb je het spel aangeschaft.Replar schreef op zondag 26 mei 2013 @ 12:13:
wat heb je allemaal in eve gedaan? tutorials?
en wat vind je het leukst met andere woorden weet je al wat je wil gaan doen in je eve carriere?
Ik zit net te kijken naar een presentatie van Fanfest en zit met stomheid te vernemen dat CCP actief geïnterveerd heeft op de PLEX-markt.
Ik heb de tutorials allemaal doorlopen ja en ben nu met die epic arc missions bezig.
Er zijn teveel toffe dingen in het spel om nu nog te weten wat ik wil, mijnen iig denk ik niet
Er zijn teveel toffe dingen in het spel om nu nog te weten wat ik wil, mijnen iig denk ik niet
Verwijderd
ja het is een enorm tof spel en heeft veel optiesReplar schreef op zondag 26 mei 2013 @ 16:26:
Ik heb de tutorials allemaal doorlopen ja en ben nu met die epic arc missions bezig.
mocht je vragen hebben kan je die hier altijd stellen natuurlijk
Niet helemaal waar.Naluh! schreef op zondag 26 mei 2013 @ 15:38:
Ik zit net te kijken naar een presentatie van Fanfest en zit met stomheid te vernemen dat CCP actief geïnterveerd heeft op de PLEX-markt.
Alle PLEX die ze (goedkoper geloof ik) op de markt hebben gezet hebben ze van banned accounts gehaald.
dus ze hebben niet geinvesteerd ofzo, puur plex die al betaald waren in de verkoop gezet.
Battle.net Spud#2543
Dat is dus actief rechtstreeks ingrijpen imhoTepelStreeltje schreef op zondag 26 mei 2013 @ 16:59:
[...]
Niet helemaal waar.
Alle PLEX die ze (goedkoper geloof ik) op de markt hebben gezet hebben ze van banned accounts gehaald.
dus ze hebben niet geinvesteerd ofzo, puur plex die al betaald waren in de verkoop gezet.
Precies, er zijn genoeg andere dingen, die spel uit gaan vanwege mensen, die ergens om stoppen, al die spullen stoppen ze ook niet opnieuw in het spel.Naluh! schreef op zondag 26 mei 2013 @ 17:38:
[...]
Dat is dus actief rechtstreeks ingrijpen imho. Heel wat anders dan hun normale beleid om de markt zijn werk te laten doen en als ze niet tevreden zijn de mechanisms zo aan te passen dat de markt zich aanpast.
Was ergens een blog die het beschreef, kan ff niet meer vinden.
Maar ze moesten wel uiteindelijk ingrijpen, anders was het helemaal verkeerd afgelopen.
Maar ze moesten wel uiteindelijk ingrijpen, anders was het helemaal verkeerd afgelopen.
Battle.net Spud#2543
Plex is inderdaad een gevaarlijk als dat uit de hand loopt. Dan krijg je namelijk aanzienlijk meer euri/usd plex verkopen die voor isk verkocht worden, waardoor zowel een lading mensen een enorme isk groei ziet (= enorme inflatie waardoor alles duurder wordt) en tegelijk een nog sterkere opkoop van plex als ook een lading mensen die niet meer 'gewoon' kunnen plexen en met het spel moeten stoppen.
Eigenlijk een klassieke bubbel, die echter de pret in het spel kan verderven maar ook echt klanten kan kosten.
Denk dat het dus inderdaad belangrijk is dat CCP dat goedje een beetje onder controle probeert te houden, hoe graag ze het ook volledig sandbox willen houden.
Eigenlijk een klassieke bubbel, die echter de pret in het spel kan verderven maar ook echt klanten kan kosten.
Denk dat het dus inderdaad belangrijk is dat CCP dat goedje een beetje onder controle probeert te houden, hoe graag ze het ook volledig sandbox willen houden.
[ Voor 18% gewijzigd door Xanaroth op 26-05-2013 19:20 ]
TEST weer druk in Delve vanavond?
Eve char: Warock <TEST>
nee, even de schatkist bijgevuld net
[ Voor 9% gewijzigd door Tricq op 26-05-2013 23:51 ]
YouTube: EVE Fanfest 2013: EVE Economy @44:55 of iets later. - Waar de intervention plex vandaan kwam - ergens ervoor is het besproken - kon ik zo snel niet vinden...
Geen verassing als ik de reden zo lees. Tormentum Insomniae is een goed voorbeeld van mensen die woest worden als je AFK cloaked in hun systemen.
Kan me voorstellen dat dat wringt als je een alliance hebt die voor de helft pvp actie wil en de andere helft ratten belangrijker vindt.
Kan me voorstellen dat dat wringt als je een alliance hebt die voor de helft pvp actie wil en de andere helft ratten belangrijker vindt.
Tormentum is een goede corp IMO.
Zeer competente spelers.
Zeer competente spelers.
Raiden.’s disbanding can be attributed (according to the alliance meeting) to several factors:
- The inactivity of some corps, Spricer and Nex Exercitus mentioned
- Polarization within Finfleet between, the people who like 0.0, the ratters in querious and the low sec guys in placid.
- Leadership also mentioned how Raiden. is no longer what they wanted it to be, as they are no longer able to bring the thunder.
- Finfleet will most likely go back to “actual pvp” in the and huge amounts of gayness (the proper kind)
- Leadership was divided about intergrating into TEST or striking out alone, in the end it was decided to close the alliance.
I contacted Hawk Firebird who spoke gibberish regarding his “Goon overlords” and how he had “stolen the alliance wallet and dropped sov”.
[ Voor 117% gewijzigd door De_Bastaard op 27-05-2013 09:46 ]
Finfleet moet gewoon een WH-corp worden. Gewoon de 0.0 exits gebruiken om te roamen en om te vechten.
Verwijderd
probleem is dat ze veel supers en titans hebben en die zijn niet of nauwelijks te gebruiken in WHsnwagenaar schreef op maandag 27 mei 2013 @ 12:04:
Finfleet moet gewoon een WH-corp worden. Gewoon de 0.0 exits gebruiken om te roamen en om te vechten.
Ik ben er ook geen tegenstander van, PLEX is nou eenmaal een apart goedje maar het verbaasde me dat er zo rechtstreeks ingegrepen werd.TepelStreeltje schreef op zondag 26 mei 2013 @ 17:47:
Was ergens een blog die het beschreef, kan ff niet meer vinden.
De meeste supers en titans binnen finfleet (en RAIDEN) waren sowieso AFG. Dus dat moet het probleem niet zijn.Verwijderd schreef op maandag 27 mei 2013 @ 17:23:
[...]
probleem is dat ze veel supers en titans hebben en die zijn niet of nauwelijks te gebruiken in WHs
Verwijderd
AFG ?nwagenaar schreef op maandag 27 mei 2013 @ 18:06:
[...]
De meeste supers en titans binnen finfleet (en RAIDEN) waren sowieso AFG. Dus dat moet het probleem niet zijn.
Stoer om te lezen dat iedereen alles over finfl weet, terwijl alleen ik, wagenaar en dutch er in zaten/zitten
.
Anyway, veel supercaps ja maar die kun je verkopen. Aan de andere kant is het wel een corp die voor veel allianties een aanwinst kan zijn.
Anyway, veel supercaps ja maar die kun je verkopen. Aan de andere kant is het wel een corp die voor veel allianties een aanwinst kan zijn.
Verwijderd
ik weet alleen dat raiden in general maar ook finfleet erg supercap en titan heavy is. meer weet ik niet hoorDe_Bastaard schreef op maandag 27 mei 2013 @ 18:56:
Stoer om te lezen dat iedereen alles over finfl weet, terwijl alleen ik, wagenaar en dutch er in zaten/zitten.
Ach, we hebben vast wel plekDe_Bastaard schreef op maandag 27 mei 2013 @ 18:56:
Stoer om te lezen dat iedereen alles over finfl weet, terwijl alleen ik, wagenaar en dutch er in zaten/zitten.
Kan wel een babbeltje met PL regelen die kunnen vast wel een paar supers gebruiken!De_Bastaard schreef op maandag 27 mei 2013 @ 18:56:
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Verwijderd
waarom vormt test en N3 niet tegen de goons in querious? dit lijkt mij ideaale moment om de goons pijn te doen. als ze wachten tot de goons qurious pakken is het te laat (of wordt het iig moeilijker)
dan moeten ze hun supers inruilen ^^Verwijderd schreef op maandag 27 mei 2013 @ 22:28:
[...]
waarom gaan jullie niet een WH corp beginnen denk dat je daarmee veel meer bereikt dan als kleine partij in 0.0 te blijven dobberen
Battle.net Spud#2543
Heb niet het idee dat Test genoeg in huis heeft hiervoor, HBC mocht dan niet veel soeps zijn, maar het was in ieder geval een hoop kanonnenvoer.Verwijderd schreef op maandag 27 mei 2013 @ 21:11:
waarom vormt test en N3 niet tegen de goons in querious? dit lijkt mij ideaale moment om de goons pijn te doen. als ze wachten tot de goons qurious pakken is het te laat (of wordt het iig moeilijker)
Ik ben benieuwd hoe lang TEST z'n huidige space kan houden?
Op DOTLAN lijkt het nog vrij constant maar ik hoor toch nogal wat rumors over conflicten binnen TEST en corps die er mogelijk weg willen.
Natuurlijk blijft Dreddit voorlopig nog wel even erg groot.
We zullen zien
Op DOTLAN lijkt het nog vrij constant maar ik hoor toch nogal wat rumors over conflicten binnen TEST en corps die er mogelijk weg willen.
We zullen zien
Het wordt nog leuk om te zien wat er straks met Querious gebeurt. Ik denk niet dat TEST namelijk Delve & Q kan beschermen.
Verwijderd
daarom zei ik ook test en N3Seditiar schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 02:24:
[...]
Heb niet het idee dat Test genoeg in huis heeft hiervoor, HBC mocht dan niet veel soeps zijn, maar het was in ieder geval een hoop kanonnenvoer.
denk dat je daar gelijk in hebt...De_Bastaard schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 10:07:
Het wordt nog leuk om te zien wat er straks met Querious gebeurt. Ik denk niet dat TEST namelijk Delve & Q kan beschermen.
En toen hadden we ineens een C3 met lowsec static, iedere dag een nieuwe omgeving om mensen te schieten 
Het kwam eigenlijk omdat we in een C3 een 12 man corpje tegen kwamen met een crappy POS setup en zo te zien maar 4 spelers, en de rest alts.
We besloten die tower te bashen en na een nachtje kloten met oracles en logi's was 'ie down.
Ze hadden strontium voor maar 2 uren
Anyway, we hadden een tijdelijke pos om de reinforcement af te wachten en die hebben we maar even gehouden - tijdje de piraat uithangen vanuit deze hole
Het kwam eigenlijk omdat we in een C3 een 12 man corpje tegen kwamen met een crappy POS setup en zo te zien maar 4 spelers, en de rest alts.
We besloten die tower te bashen en na een nachtje kloten met oracles en logi's was 'ie down.
Anyway, we hadden een tijdelijke pos om de reinforcement af te wachten en die hebben we maar even gehouden - tijdje de piraat uithangen vanuit deze hole
Verwijderd
ghehe wel doneNoxious schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 11:41:
En toen hadden we ineens een C3 met lowsec static, iedere dag een nieuwe omgeving om mensen te schieten
Ik heb het glad gemist, lees nu dat Hulkageddon al weer 2 weken bezig is. Ons Mining corp krijgt er nu wel last van, we kunnen amper nog naar buiten in de omgeving van ons homesystem.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Ah, dat verklaard waarom er steeds spike's van de goonwaffe in mijn mining system zijnEvaluationCopy schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 12:48:
Ik heb het glad gemist, lees nu dat Hulkageddon al weer 2 weken bezig is. Ons Mining corp krijgt er nu wel last van, we kunnen amper nog naar buiten in de omgeving van ons homesystem.
Verwijderd
Hmm nog niks van gemerkt al 2 weken juist heel veel geminedEvaluationCopy schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 12:48:
Ja goeie vraag.Verwijderd schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 11:44:
[...]
ghehe wel doneveranderd dit je plannen ? want je was van plan wat FW te doen en na de zomer C5/C6 te gaan bewonen right?
We gingen overigens geen FW doen, maar vooral FW'ers hunten
Het plan voor de C5/C6 is er nog steeds
Dreddit groeit alleen maar, delve defense zorgt voor veel membersNoxious schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 08:53:
Ik ben benieuwd hoe lang TEST z'n huidige space kan houden?
We zullen zien
Ja er willen ongetwijfeld wat nullbears weg maarja laat die maar lekker ergens anders ratten en minen.
Waar lees je dat? Na 2012 kan ik er echt helemaal niets meer over vinden.. Ja dat Hulkageddon V voor altijd zal doorgaan. Echter na de Mining Barge veranderingen afgelopen winter is het een beetje afgezwakt tot non-existence.EvaluationCopy schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 12:48:
Verwijderd
je kan natuurlijk de hulk wat refitten zodat hij meer tank heeft icm eventueel een commandship erbij om naast de orca te boosten en eventueel paar logi`s standby hebben en natuurlijk wat implantsEvaluationCopy schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 12:48:
Verrek, ik heb niet goed gelezen. Die data waren inderdaad van 2012. Nou ja ik weet het niet, ze zijn weer flink aan het kloten in ieder geval.Racemol schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 18:11:
[...]
Waar lees je dat? Na 2012 kan ik er echt helemaal niets meer over vinden.. Ja dat Hulkageddon V voor altijd zal doorgaan. Echter na de Mining Barge veranderingen afgelopen winter is het een beetje afgezwakt tot non-existence.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Heh, we runnen onze wormhole sites nu in pvp fitted scheepjes (armor buffer) met logi's 
Wel een hip idee, als we ineens een fleet op ons dak krijgen kunnen we tenminste terug vechten
Wel een hip idee, als we ineens een fleet op ons dak krijgen kunnen we tenminste terug vechten
of je zorgt dat je de pvp modules in je cargo hebt en je refit op de archonNoxious schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 10:42:
Heh, we runnen onze wormhole sites nu in pvp fitted scheepjes (armor buffer) met logi's
Battle.net Spud#2543
Tsja voorlopig kan ik nog niet meedoen in de WH
Ben aan het crosstrainen voor Amarr scheepjes aangezien ik alleen caldari getrained heb tot nu toe en er verder niet met shield fleets gevlogen word tot nu toe in de Wormhole.
[ Voor 20% gewijzigd door MacrosSimga op 29-05-2013 10:59 ]