Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:08
Er is volgens mij geen reden om rond te vliegen met plex. Tenminste, niet zonder een stommiteit vooraf >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
Verwijderd schreef op maandag 06 mei 2013 @ 00:31:
[...]

kan de HBC voor wat er nu van over is zich verdedigen tegen de CFC en of N3 ? ik denk het niet :/
Waarom zouden we ons moeten verdedigen tegen de cfc?
Ook de oorlog tussen de hbc en n3 gaat waarschijnlijk niet gebeuren, test en friends zullen het ook lastig krijgen.
TEST heeft nameljk behoorlijk wat problemen met hun leadership, dat moeten ze eerst oplossen voordat ze met een oorlog beginnen.
Tricq schreef op zondag 05 mei 2013 @ 23:58:
[...]

HBC is nogal dead in the water omdat ze onze IT gebruikten :P .
Je bedoeld dat ene intel kanaal dat vol met spy's zat?
Oh ja die, wanneer we naar hed-gp gingen waar jullie niet uit kwamen dus vervolgens maar even tijdelijk blue werden gezet.
Verwijderd schreef op maandag 06 mei 2013 @ 00:44:
[...]

jij bedoelt dat N3 en HBC samen gaan vechten tegen de CFC ? want dat zat er zowiezo (nog) niet in, niet voordat 0.0 gefixt is. en dat duurt nog wel even :N
Watheb je toch je met je cfc?
Wat heeft de cfc aan nog meer sov zo ver van hun huidige sov vandaan?
Ze zouden niet eens hier kunnen deployen en denk maar niet echt dat test gelijk weer bij de cfc komt.

[ Voor 46% gewijzigd door Daisai op 08-05-2013 07:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
Ik heb dit gepost in de trein dus geen tijd voor een wall of text.
nwagenaar schreef op maandag 06 mei 2013 @ 11:09:
[...]

Ja. De rest van de alliances hebben samen niet de numbers en de capital backbone om een aanval van (één van de alliances in) N3 of de Russen af te slaan. Daarbij maken ze enorm veel gebruik van de test-infrastructuur; al hun access is (tijdelijk) verdwenen. Effectief is de HBC als coalitie zo goed als dood.

Verder had ik ergens vernomen dat de diplomatieke relaties tussen TEST en de CFC weer is hersteld en dat TEST weer toegang heeft tot de diplomatieke channels van de CFC.
Je bedoeld die ene JB tussen ge en hed, 1 jump bridge is niet de hele infrastructuur.
Test heeft ook al lang niet meer de getallen om een aanval van de cap fleet van de n3 af te slaan, gelukkig is dat op dit moment niet nodig.
Je onderschat denk ik hoeveel members in de hbc op dit moment capitals en supers hebben, vind ik niet erg.
Een vijand onderschatten voordat je gaat aanvallen kan wel eens lullig eindigen.

Toegang hebben tot diplomatieke kanalen is niet echt het zelfde als in een coalitie zitten of elkaar als blue zetten.
Zou het behoorlijk saai in fountain maken.

-

Edit: ruk, ik dacht dat ik dit had toegevoegd aan mijn eerste post.

[ Voor 5% gewijzigd door Daisai op 08-05-2013 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-09 17:38
Jeuj, we hebben een wardec *O*

Van The Marmite Collective, hoe verassend :P tradehub griefers :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:37
bamboe schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 22:09:
Een plex is toch een maand spelen waard, dus als die goedkoper is dan een maand subscription kan je
dat toch beter doen als je er een koopt en die word naar je account verstuurd,
True, maar ik heb dus nog nooit een PLEX gezien die goedkoper was dan een subscription bij CCP, vandaar mijn opmerking :)

Die 60 dagen codes zie ik al jaren op verschillende sites maar zijn altijd uitverkocht. Al zie ik ze wel staan op de timecode bazaar forum.. Hmm ze moeten dus nog ergens vandaan komen..

Anyway, ik koop dus meestal een 90 dagen sub bij CCP voor 12,95 per maand en zie daarna wel weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicWing
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Noxious schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 10:21:

De CEO, Tora Bushido, is een Nederlander... wellicht kun je iets regelen :)

"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtomicWing schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 10:37:
[...]
De CEO, Tora Bushido, is een Nederlander... wellicht kun je iets regelen :)
Wat dan? Thuis opzoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-03-2024
Vind het jammer dat het wardec principe broken as fuck is. Het doet niks en kost je alleen maar ISK. Misschien op highsec alliance niveau kan het je veel targets opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:26
Racemol schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 10:34:
[...]

True, maar ik heb dus nog nooit een PLEX gezien die goedkoper was dan een subscription bij CCP, vandaar mijn opmerking :)

Die 60 dagen codes zie ik al jaren op verschillende sites maar zijn altijd uitverkocht. Al zie ik ze wel staan op de timecode bazaar forum.. Hmm ze moeten dus nog ergens vandaan komen..

Anyway, ik koop dus meestal een 90 dagen sub bij CCP voor 12,95 per maand en zie daarna wel weer verder.
Ik heb 1 keer 5 Plex gekocht voor 40 euro. Zeer illegaal en voor eigen risico. Moet je eigenlijk niet willen.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
En niet willen toegeven. Sterker nog, heb ooit iemand gereport die aan RMT deed, nadat hij een alt geganked had. ;)

Ik 1 ship kwijt, hij 1 account. I won.

[ Voor 71% gewijzigd door Esiq op 08-05-2013 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Da's wel evil, maar past wel binnen EVE vind ik :P

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:19

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Noxious schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 10:21:

die wardeccen ons ook regelmatig. gewoon alles met altjes doen, WH space komen ze toch niet in.
Worden btw ingehuurd, wij verdenken exhale. als wij weer gewardecced worden. Maar goed, wij hebben nou eenmaal weinig vriendjes ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
TepelStreeltje schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:00:
[...]

die wardeccen ons ook regelmatig. gewoon alles met altjes doen, WH space komen ze toch niet in.
Worden btw ingehuurd, wij verdenken exhale. als wij weer gewardecced worden. Maar goed, wij hebben nou eenmaal weinig vriendjes ;)
Hehe ja, ze deccen ook zeer regelmatig CFC corps.
Nu leven de helft van onze mensen in wormholes en de andere helft in null, dus ik verwacht niet teveel issues maar we zien het wel ;)

Heb een gezellige chat gehad met hun EU diplo:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
Tora Bushido > hi
Jovian Holdings > o/
Tora Bushido > how can we help you
Jovian Holdings > just meeting up :) you seem to have decced us ^^
Tora Bushido > arent you an alt of NoxiousPluK ?
Jovian Holdings > aye
Tora Bushido > Did I dec you guys ...aha.... no idea. I just decced a few random alliances
Jovian Holdings > hehe i guess we were one of them
Tora Bushido > not a paid dec
Jovian Holdings > so i guess its just general grief and no real reason ^^
Tora Bushido > sorrryy :)
Tora Bushido > not even grief.....just random
Jovian Holdings > hahaha np
Jovian Holdings > we love good fights :)
Tora Bushido > nothing personal
Jovian Holdings > we're far from pro, but we love to learn
Tora Bushido > same here... Just a game
Jovian Holdings > aye :)
Tora Bushido > we wij some, we lose some
Jovian Holdings > this alliance just started to live again recently after we decided to go the casual pvp route
Jovian Holdings > so you catched us at a good time :)
Tora Bushido > damn i am good :)
Jovian Holdings > haha
Tora Bushido > well then i wish you all the good kills....just not to many ;-)
Jovian Holdings > we'll most likely meet eachother again on the field :)
Jovian Holdings > fly dangerously and have fun o7
Tora Bushido > :) o/
Jovian Holdings > ^^

Had niet in de gaten dat het een Nederlander was tho :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicWing
  • Nu online
Tora is echt een toffe gast; wel paranoïde op het gebied van recruitment, daarna erg relaxed.

"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

haha, geinig, das ook wel goeie info, dat ze random deccen :P

Maar AHARM gaat weg uit K162 en NOVA? begreep ik dat nou goed uit je post??

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
TepelStreeltje schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 13:00:
haha, geinig, das ook wel goeie info, dat ze random deccen :P

Maar AHARM gaat weg uit K162 en NOVA? begreep ik dat nou goed uit je post??
Ah nee :P

Ik zelf ben weg gegaan uit AHARM gisteren ;)

AHARM gaat wel met een flinke club naar nullsec toe soon(tm) maar da's ofc classified info :+
Er zitten heel wat spacerich people in AHARM dus er worden bakken geld uitgegeven aan capital fleets, titan alts, enz :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Noxious schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 13:23:
[...]

AHARM gaat wel met een flinke club naar nullsec toe soon(tm) maar da's ofc classified info :+
Er zitten heel wat spacerich people in AHARM dus er worden bakken geld uitgegeven aan capital fleets, titan alts, enz :P
haha, dat truukje ken ik ja :P
Wij hebben tijdje in lowsec gezeten om ff change of scenery te hebben. vind er zelf geen reet aan, dus ik zit nog in wh space.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Ja afwisseling is soms wat nodig.

Het grootste nadeel van C6 WHs is dat er gewoon geen solo content is (ok je kan gaan proben, pi en dat is het dan weer een beetje). En aangezien ik niet zoveel tijd meer heb om EVE te spelen dan vroegah ben ik lekker gaan pvp'en in lowsec 8)

En ik heb binnenkort een alt te koop met hoge pi en probing skills. En kan loki, rapier, stealth bomber, enz vliegen. oh en pos guns :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-07 19:53
Daisai schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 07:23:
[...]

Waarom zouden we ons moeten verdedigen tegen de cfc?
Ook de oorlog tussen de hbc en n3 gaat waarschijnlijk niet gebeuren, test en friends zullen het ook lastig krijgen.
TEST heeft nameljk behoorlijk wat problemen met hun leadership, dat moeten ze eerst oplossen voordat ze met een oorlog beginnen.

[...]

Je bedoeld dat ene intel kanaal dat vol met spy's zat?
Oh ja die, wanneer we naar hed-gp gingen waar jullie niet uit kwamen dus vervolgens maar even tijdelijk blue werden gezet.

[...]

Watheb je toch je met je cfc?
Wat heeft de cfc aan nog meer sov zo ver van hun huidige sov vandaan?
Ze zouden niet eens hier kunnen deployen en denk maar niet echt dat test gelijk weer bij de cfc komt.
Uhm met it bedoel ik auth/forum/mumble/jabber...............................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:58

nwagenaar

God, root. What's the differen

Noxious schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 13:23:
[...]

Mijn eerste loss in WH space met VoC was aan AHARM :+

Maar ik had begrpepen dat AHARM redelijk inactief waren? En nu moven richting 0.0? Ik hoorde dat Polarized. ook zoiets wil doen (ze zijn geallieerd aan N3 oid), maar dat dit idee niet echt werd gewaardeerd :P

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Mwah de activiteit is wel okay, maar het is altijd vrij laat - komt door alle US spelers.
En ze moven niet maar gooien vooral een lading alts naar null :).

AHARM heeft geen blues tho (muv alt corps), ben benieuwd of dat ooit gaat veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-09 22:37
Ik ben gisteren ook maar is begonnen met EVE. Wat een geheimtaal spreken jullie hier zeg... ;).
Tutorial doorlopen en alweer een Kestrel(?) tot mijn beschikking :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Electromonkey schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 21:07:
Ik ben gisteren ook maar is begonnen met EVE. Wat een geheimtaal spreken jullie hier zeg... ;).
Tutorial doorlopen en alweer een Kestrel(?) tot mijn beschikking :)!
nice.. wat voor ras? en wat wil je gaan doen (als je dat al weet) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
Tricq schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 16:05:
[...]

Uhm met it bedoel ik auth/forum/mumble/jabber...............................
Denk je echt dat doordat wij niet meer op jullie bagger mumble kunnen of de jabber dat we helemaal geen manieren meer hebben van communiceren?
Weet je hoe makkelijk en snel dat is vervangen?

Denk je echt dat de rest van de hbc geen forum heeft of voice comms of een eigen jabber?

De enige keren dat wij de test jabber gebruikte was wanneer we zin hadden om een fleet van ze te joinen.
Verder keek ik er in ieder geval nooit naar, zelfde geld voor het forum.

De mumble van test is trouwens waardeloos, de codec is echt van slechte kwaliteit.

[ Voor 21% gewijzigd door Daisai op 08-05-2013 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daisai schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 21:43:
[...]

Denk je echt dat doordat wij niet meer op jullie bagger mumble kunnen of de jabber dat we helemaal geen manieren meer hebben van communiceren?

Denk je echt dat de rest van de hbc geen forum heeft of voice comms of een eigen jabber?
er is echt geen noodzaak om zo denigerend te doen. en wat nou bagger? ik heb in alle grote alliances gezeten (N3, CFC en nu in TEST) en TEST`s IT zaken zijn beter geregeld dan waar dan ook.

dat jullie je eigen IT opgezet hebben is logisch maar feit is dat dat tijdelijk minder of non existent was. maar het is een spel en we kletsen hier normaal met elkaar er is echt geen noodzaak om zo te reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
[...]

De enige keren dat wij de test jabber gebruikte was wanneer we zin hadden om een fleet van ze te joinen.

De mumble van test is trouwens waardeloos, de codec is echt van slechte kwaliteit.
Pff - moet dat nu zo?

Natuurlijk hebben jullie een pracht van een setup. Maar da's toch niet leuk om te vertellen als je test-propaganda leest })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 21:46:
[...]

er is echt geen noodzaak om zo denigerend te doen. en wat nou bagger? ik heb in alle grote alliances gezeten (N3, CFC en nu in TEST) en TEST`s IT zaken zijn beter geregeld dan waar dan ook.

dat jullie je eigen IT opgezet hebben is logisch maar feit is dat dat tijdelijk minder of non existent was. maar het is een spel en we kletsen hier normaal met elkaar er is echt geen noodzaak om zo te reageren.
Grappig, je hele houding is dat omdat test uit de hbc is dat de rest van de hbc niks meer kan en vervolgens ga jij het hebben over denigrerend posten.

Het is inderdaad een spel, maar als jij vervolgens op een forum simpelweg leugens gaat posten kun je dit soort reacties verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daisai schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 23:25:
[...]

Grappig, je hele houding is dat omdat test uit de hbc is dat de rest van de hbc niks meer kan en vervolgens ga jij het hebben over denigrerend posten.

Het is inderdaad een spel, maar als jij vervolgens op een forum simpelweg leugens gaat posten kun je dit soort reacties verwachten.
pardon? ik zal mijn quote er eventjes bijpakken
Verwijderd schreef op maandag 06 mei 2013 @ 00:31:
kan de HBC voor wat er nu van over is zich verdedigen tegen de CFC en of N3 ? ik denk het niet :/
waar is het denigerende? waar is het HBC kan niks meer gedeelte? wijs het even aan want ik zie het niet, of is er iets dat ik niet kan zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
Ik snapte de opmerking van denigrerend posten wel - ben op het moment hisec carebear en heb verder niets met test/hbc van doen...
Het was gewoon een erg scherp toongezette post.

edit: De posts van legolas kunnen nog als algemeen vanuit zijn perspectief gelezen worden. Daisai, je post is duidelijk wij tegen zij. En je dm staat uit...

[ Voor 31% gewijzigd door wheez50 op 08-05-2013 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wheez50 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 23:56:
Ik snapte de opmerking van denigrerend posten wel - ben op het moment hisec carebear en heb verder niets met test/hbc van doen...

edit: De posts van legolas kunnen nog als algemeen vanuit zijn perspectief gelezen worden. Daisai, je post is duidelijk wij tegen zij. En je dm staat uit...
wat die ene zin van mij waarin ik eigenlijk alleen zeg dat de HBC geen aanval van de CFC of N3 aankan? want dat is mijn visie en die heb ik nog steeds, dat ze niks kunnen hoor je mij niet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-06 14:35
Het is, zoals we wel vaker lezen buiten gathering, een hoop dit of dat zonder enige onderbouwing. Als je een toon opzet (en dit kunnen we gewoon teruglezen aan de woordkeuze), dan dien je dit te onderbouwen. Sterker, als je fatsoenlijk onderbouwt, kun je geheel, zonder gekleurde woordkeuze, je punt maken. Het alternatief is, zoals je wel zal merken, dat je posts worden afgedaan als onzin, propaganda of anderzijds overbodig in dit hoogwaardige draadje.

Maak het desnoods grappig of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Maar dit is EVE. Je mag toch wel een gekleurde mening ventileren als de groep die je minder mag een groepje local spammende basementdwellers zijn? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
[...]

Haha nomad plz...

[ Voor 74% gewijzigd door Tricq op 09-05-2013 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
Esiq schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 00:55:
Maar dit is EVE. Je mag toch wel een gekleurde mening ventileren als de groep die je minder mag een groepje local spammende basementdwellers zijn? :9
De meeste bro's zijn gewoon hyped om lekker in delve te blijven tot de laatste rifter verloren is. Het is een spelletje en het probleem met de hbc, dit kan je misschien wel terug lezen uit de vorige paar posts :o , is dat ze zichzelf heel graag een eleet pvp stempel geven. Het was hilarisch hoe sort af en toe was op comms. Wel een goeie FC hoor maar je moet jezelf niet zo de hemel in prijzen.

Dan kan je lekker gaan spergen omdat 'test mumble' crap is en whatever maar goed, je kan ze ook gratefull zijn dat het uberhaupt ooit gehost is. En believe it or not. Als je 12000 members moet hosten gaat daar serieus tijd in zitten.

Sort dragon heeft zichzelf in zijn poot geschoten door test een ultimatum te stellen, en toen test beet en iedereen reset ging opeens heel de hbc doen zoals dasasidia. Of hoe dan ook.

En ja misschien wordt het een megawelp. Who cares. De laatste vloot hbc rokh vloot is ook gewelped door de russen dus het zal allemaal wel hoe eleet ze zijn :P .|
Stratop numbers waren toch een stuk beter toen test er nog bij zat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Hey ik val jullie er niet op aan, maar als jullie lekker hyped zijn en overal de trollmaster uit hangen, moet er niet geklaagd worden dat er met een bepaalde houding over jullie gepraat worden.

Als ik TEST en GEWNZ over 1 kam mag scheren (wat ik graag doe) is dat ze doen alsof ze best wel elite peevepee zijn maar toch een tamelijk kort lontje hebben wanneer ze getrolled worden. Uren spenderen om de forums te manipuleren hoe CSM niet uit maakt maar daarna boos worden wanneer Mittani uit CSM is gezet, en voor de irrelevante CSM 8 toch hard aan het lobbyen zijn.

Je kan niet doen alsof je de clown van EVE bent en dan dingen toch serieus opvatten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 21:32:
[...]

nice.. wat voor ras? en wat wil je gaan doen (als je dat al weet) ?
Caldari. Ik ben op dit moment bezig met de eerste 10 military missions. Dit trekt mij toch wel het meest.
Minen en vrachtjes vliegen lijkt me niet erg spannend...
Nou had ik gisteren ineens een Gnosis in m'n item hanger, is dit wat? Hebben jullie verder nog tips voor de beginner? (ik heb al aardig wat guides doorgelezen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
Electromonkey schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 01:58:
[...]
Caldari. Ik ben op dit moment bezig met de eerste 10 military missions. Dit trekt mij toch wel het meest.
Nou had ik gisteren ineens een Gnosis in m'n item hanger, is dit wat? Hebben jullie verder nog tips voor de beginner? (ik heb al aardig wat guides doorgelezen).
Doe gewoon alle tutorials - je krijgt best wat goodies extra en alles wat je leert is mooi meegenomen. Eve Online was afgelopen 6 mei 10 jaar oud. En dus kreeg iedereen een kadootje. De Gnosis; Is een vrij waardevol schip.

Minen en vrachtvervoer zijn idd niet heel spannend. Maar minen kan heel makkelijk gecombineerd worden met andere werkzaamheden. Zo ben ik nu aan het minen (terwijl ik TV-kijk en huishouden doe). Als beginner, pas op je skill remaps - die zijn heel waardevol. Daarnaast, doe alle tutorials. Al was het alleen maar om uit te vogelen wat je niet wilt. Vlieg niet wat je niet missen kan. Want ga ervanuit dat wanneer je undockt, je een kans hebt uiteindelijk in je clone-station wakker te worden. Zorg dat je clone *altijd* up-to-date is. Vertrouw niemand. Als het te mooi om waar te zijn is, is het dat ook. Log niet in als je erg dronken bent. Of zit er de dag erop niet mee dat je wat waardevolle spullen mist omdat deze ergens ontploft zijn. Druk niet op jump terwijl je op bridge moest klikken... Wacht... Dat laatste is voor iets gevorderder spelers...

En ook belangrijk: Doe wat je leuk vindt. Speel niet voor de isk of voor een ander, maar besef je dat jij jouw spel speelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
http://eve-kill.net/?a=kill_related&kll_id=17685204

DD dacht even een systeem te kunnen flippen ^^.
Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 23:51:
[...]

pardon? ik zal mijn quote er eventjes bijpakken

[...]

waar is het denigerende? waar is het HBC kan niks meer gedeelte? wijs het even aan want ik zie het niet, of is er iets dat ik niet kan zien?
Misschien niet echt goed gepost, maar ik bedoelde ook de houding van andere op dit forum.
Meestal test members die echt denken dat de hbc niet zonder ze kan, die killmail die ik heb gepost laat zien dat dat niet het geval is.

Meestal liet test toch hun fleet whelpen, dat is in dit geval op hun stealthbombers na niet gebeurd.
wheez50 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 23:56:

En hoe gaat die aan ?
Ik gebruik zo goed als nooit direct messages op het forum.

[ Voor 110% gewijzigd door Daisai op 09-05-2013 07:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
Esiq schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 01:33:
Hey ik val jullie er niet op aan, maar als jullie lekker hyped zijn en overal de trollmaster uit hangen, moet er niet geklaagd worden dat er met een bepaalde houding over jullie gepraat worden.

Als ik TEST en GEWNZ over 1 kam mag scheren (wat ik graag doe) is dat ze doen alsof ze best wel elite peevepee zijn maar toch een tamelijk kort lontje hebben wanneer ze getrolled worden. Uren spenderen om de forums te manipuleren hoe CSM niet uit maakt maar daarna boos worden wanneer Mittani uit CSM is gezet, en voor de irrelevante CSM 8 toch hard aan het lobbyen zijn.

Je kan niet doen alsof je de clown van EVE bent en dan dingen toch serieus opvatten..
I know, ik val je ook niet aan :) . Jij reageert tenminste normaal.
En dat hele csm verhaal is hilarisch :P we zijn ook gewoon slecht in eve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

je zou explorer tutorials ook kunnen doen, veranderd dat volgende maand met de nieuwe expansie maar exploring kan een leuke afwisseling zijn en soms zijn ze nog lucratief ook :)

die gnosis is een gift van CCP dat is een speciaal schip die dus maar in beperkte nrs bestaat (als in 1 per account) dat schip is aardig waardevol daar het hele goeie bonusen heeft. kijk dus uit als je erin wil vliegen en doe hem zeker niet cheap weg ;)

je wil dus combat focussen train ervoor en doe missies zodat je alles beetje onder de knie krijgt later kan je ook richting PVP gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-06 16:17
wheez50 schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 04:30:
[...]

Doe gewoon alle tutorials - je krijgt best wat goodies extra en alles wat je leert is mooi meegenomen. Eve Online was afgelopen 6 mei 10 jaar oud. En dus kreeg iedereen een kadootje. De Gnosis; Is een vrij waardevol schip.

Minen en vrachtvervoer zijn idd niet heel spannend. Maar minen kan heel makkelijk gecombineerd worden met andere werkzaamheden. Zo ben ik nu aan het minen (terwijl ik TV-kijk en huishouden doe). Als beginner, pas op je skill remaps - die zijn heel waardevol. Daarnaast, doe alle tutorials. Al was het alleen maar om uit te vogelen wat je niet wilt. Vlieg niet wat je niet missen kan. Want ga ervanuit dat wanneer je undockt, je een kans hebt uiteindelijk in je clone-station wakker te worden. Zorg dat je clone *altijd* up-to-date is. Vertrouw niemand. Als het te mooi om waar te zijn is, is het dat ook. Log niet in als je erg dronken bent. Of zit er de dag erop niet mee dat je wat waardevolle spullen mist omdat deze ergens ontploft zijn. Druk niet op jump terwijl je op bridge moest klikken... Wacht... Dat laatste is voor iets gevorderder spelers...

En ook belangrijk: Doe wat je leuk vindt. Speel niet voor de isk of voor een ander, maar besef je dat jij jouw spel speelt :)
Hij heevt gelijk, handel via de chat is meestal oplichting, en je moet altijd je schip verzekeren, hij gaat geheid kapot op een dag, en ja als je iets niet kan missen moet je het niet vliegen...

Zoek een leuke clan om lid te worden er zijn er een hoop sommige trainen je zodat je weet hoe je op pvp acties moet handelen, in het begin, schiet nooit terug op een speler die je aanvalt als je van een naar een ander systeem vliegt, ze kunnen je met een heel klein simpel scheepje aanvallen, wat je gemakkelijk aan kan, als je terug schiet kan je niet meer door de gate vliegen en zit je vast in dat stelsel, terwijl er dan al
2-3 zwaardere schepen naar je toe vliegen om je in de pan te hakken...
Naar mijn mening een van de meest foute regels in eve is dat als je terug schiet je ook als agressor word aangemerkt. maar hiervoor heb je een hoop clans die je dat kunnen leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-09 20:30
[...]

Ik zou ook veel kennis opdoen over support skills. Zie deze pagina:
http://wiki.eveuniversity.org/Support_Skills

Zeer goede info over welke skills je prio moet geven om een beetje fatsoenlijk dingen te kunnen doen in Eve.

En als je missies gaat doen is deze site gebookmarked hebben ook zeer handig:
http://eve-survival.org/wikka.php?wakka=MissionReports

[ Voor 9% gewijzigd door CutePuppy op 09-05-2013 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
[...]

Vergeet niet dat je ongeveer 1/3 van de missies wil weigeren, als je een andere faction moet gaan afschieten bv, doe je wel die missies dan gaat jouw status met hun omlaag, dit is later erg moeilijk te repareren en zou zelf er voor kunnen zorgen dat je niet meer door hun gebied kan vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
Top, bedankt voor alle tips! Ik begrijp het skill systeem nu al aardig. In de tutorial wordt aangegeven dat clone upgrading erg belangrijk is, ik echter niet terugvinden wat dat precies inhoudt? Ben er ondertussen wel uit dat dit bij een medical station moet?.
Daarnaast, ik kan nu redelijk vlot naar een ander schip elke keer. Moet ik dit willen? Is het handiger om langer in een Merlin te blijven (of een kestrel)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
Electromonkey schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 15:27:
Top, bedankt voor alle tips! Ik begrijp het skill systeem nu al aardig. In de tutorial wordt aangegeven dat clone upgrading erg belangrijk is, ik echter niet terugvinden wat dat precies inhoudt? Ben er ondertussen wel uit dat dit bij een medical station moet?.
Daarnaast, ik kan nu redelijk vlot naar een ander schip elke keer. Moet ik dit willen? Is het handiger om langer in een Merlin te blijven (of een kestrel)?
Als een station een medical bay heeft moet je je clone gaan upgraden elke keer dat je pod vernietigd wordt. Dit geld pas boven de 900,000 skillpoints.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:40
Kan iemand me trouwens kort vertellen welke changes er komen voor production?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

BC en BS production wordt duurder. Afhankelijkheid van tech wordt aangepakt en vervangen voor R64 en andere moon-mats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Electromonkey schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 15:27:
dat moet idd in een medical station, tricq heeft al gereageerd echter wil ik het graag wat verduidelijken alle skillpoints zijn opgeslagen in die clone als die niet up to date is (b.v. je hebt 1 mil SP en 900k clone) dan verlies je SPs als je clone vernietigt wordt.

in highsec is dat nog niet zo belangrijk daar NPCs geen pod kills maken, toch is het altijd goed het te upgraden. want je weet nooit wat iemand doet.

tevens kan je ook je station veranderen bij medical facility dat houdt in dat je daar "spawned" zodra je pod vernietigt wordt.
goeie vraag en nee je moet niet te snel naar een groter schip willen gaan. je moet eerst de basics goed gecovered hebben. wat een goede basis is kan je zien in de eerder geposte link uit deze post

een corporation kan hier een uitkomst bieden, al kan je hier natuurlijk ook je vragen kwijt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicWing
  • Nu online
De nieuwe expansion staat "live" op de Sisi server. Je krijgt alle supers via het redeeming system aangeboden.

- Skills zijn aangepast (Battlecruiser / Destroyer)
- Ship skill reqs zijn aangepast
- Nieuw scanningsysteem
- Nieuwe animaties her en der

Veel (test)plezier gewenst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle supers.... mmm misschien de moeite van het proberen aangezien ik nog nooit een Ragnarok gevlogen heb, enige die ik nodig heb om mijn lijstje compleet te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-11-2020
Is de nieuwe hacking mini game ook op de Sisi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randfiguur
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 24-09 20:40
Vinden jullie het ook niet een beetje raar dat nieuwe spelers nu dankzij de gratis Gnosis nu zomaar 120-180M ISK kunnen cashen? Doet wel iets af aan de charme van het geld bij elkaar sprokkelen in het begin.

Speaking of which: de Gnosis wordt nu voor ongeveer 120M van de hand gedaan. Denken jullie dat de prijs in de toekomst ver omhoog zal gaan? Hij heeft prima specs, maar valt niet te verzekeren, wat de prijs vast zal drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Jaajaa.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/w2RKayt.jpg

*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-09 21:43
Not bad :D

Nu het lijstje waar ik mee aan het worstelen ben op het moment:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/v2mgO9m.png

:|

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GamemasterByte schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 00:03:

[afbeelding]

36,6 bil profit??????? in hoeveel tijd :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

GamemasterByte schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 00:03:

[afbeelding]

erg benieuwd hoe je dit wil gaan doen :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-09 21:43
Gaat waarschijnlijk erg lang duren. De meeste cruiser bpc's (199) zijn ook nog eens 3-runs vaak, dat maakt het tot bijna 600 runs in een categorie.

We zijn er nu met 5 alts parts voor aan het maken, maar sommigen duren gewoon erg lang. Heb daarom net 5x van alle bottleneck bpo's bijgekocht om het wat te versnellen, maar ik reken erop dat we hier nog zeker 2-3 maanden mee zoet zijn.

Ik ga overigens ook niet alles bouwen, sommigen zijn niet winstgevend. Denk dat de totale winst op zo'n 40bil zal liggen :9

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Nog meer mensen met Ziggo die sinds de laatste 2-3 dagen enorm veel last hebben van Socket Closed errors?

Ik had het maanden geleden, maar na het kopen van een nieuwe switch was het probleem opeens weg. Nu is het er weer (toevallig na de laatste flinke patch). Check ik net het EVE forum, zie ik dit topic: https://forums.eveonline....ts&m=3004509&#post3004509 .... bijna allemaal Ziggo klanten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Randfiguur schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 19:43:
Vinden jullie het ook niet een beetje raar dat nieuwe spelers nu dankzij de gratis Gnosis nu zomaar 120-180M ISK kunnen cashen? Doet wel iets af aan de charme van het geld bij elkaar sprokkelen in het begin.

Speaking of which: de Gnosis wordt nu voor ongeveer 120M van de hand gedaan. Denken jullie dat de prijs in de toekomst ver omhoog zal gaan? Hij heeft prima specs, maar valt niet te verzekeren, wat de prijs vast zal drukken.
Mjaaa, 180m da's 1 Exhumer, een type schip waar je toch vrij vlot in kunt vliegen. Het is zeker een flink aantal keer je Venture volladen. Als de Gnosis goed in combat gebruikt wordt zal het aantal wel afnemen, maar ja, elke account 1, honderdduizenden zijn er dus van. Zal wel even duren voor het een collectors editie wordt. Toen ik net begon kreeg ik een Sarum Magnate als cadeautje, ik dacht 'hoihoi een schip van miljoenen <3, special edition, die bewaar ik lekker tot hij zeldzaam wordt. Volgende cadeautjesronde: wéér een Sarum Magnate :z

Ik heb al wel een paar noobs ontraden om meteen met die Gnosis de pvp in te duiken, met nul komma nul support- en module-skills :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Is die Gnosis zo goed dan? Ik moet er nog 3 redeemen ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Weet ik niet, maar je kunt hem wel meteen vliegen, zonder prerequisites, oftewel noobs in een battlecruiser, holladiejee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
aardige bonus op alle soorten guns, verder geen idee, nog niet mee gevlogen. Twijfel nog of ik 'm nu verkoop of bewaar om later te verkopen (en eventueel nog een paar extra in koop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Deze reacties zeggen genoeg wat mij betreft:

http://eve-search.com/thread/232864-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Hoe je een Gnosis niet moet fitten: http://www.eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=17705480

Dual tank, best tank! :+

Overigens zou ik nu nog even wachten met het produceren van schepen. De prijzen van schepen zijn te laag terwijl de van moongoo afhankelijke mats enorm aan het stijgen zijn/waren. Het gevolg is dat de buildingcosts je marge enorm minimaliseert en in bepaalde gevallen zelfs lijdt tot verlies. Gewoon even geduld hebben lijkt het beste advies (of je moet nog mats in storage hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Dat bedoel ik dus. Een Battlecruiser fitten met complete noob-wapens. Die knakker in z'n Hurricane zal gedacht hebben 'schiet hij nou niet terug of wat?'

Op ons killboard staat ook al zo'n mooie :F

http://www.howlingspirit....=kill_detail&kll_id=11021

[ Voor 27% gewijzigd door EvaluationCopy op 10-05-2013 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil EVE graag een poging geven. ik heb begrepen dat als je via een invite start je een langere tijd kunt spelen heeft iemand die voor mij?

Ik heb al een keer kort geprobeerd (2 jaar terug) maar had toen te weinig tijd om dit wat serieuser mee aan de gang te gaan.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2013 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
zie DM

[ Voor 188% gewijzigd door defusion op 10-05-2013 14:41 . Reden: linkje weggehaald :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cool thanks! Ga het vanavond aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

defusion schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 14:10:
zie DM

Edit, is voor iedereen bruikbaar: https://secure.eveonline....9afd96a9cffe&action=buddy
Feel free om zoveel 21 day trial account te maken als je wilt :)
ik hoop dat je ook de plex met hem deelt zoals hier gebruikelijk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

defusion schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 14:10:
zie DM

Edit, is voor iedereen bruikbaar:
Feel free om zoveel 21 day trial account te maken als je wilt :)
word niet gewaardeert door de modjes als je deze link hier spammed ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Linkje weggehaald ;)
Als inderdaad geactiveerd wordt zal ik de plex delen. Dit is (blijkbaar) niet van toepassing als ingame plex wordt gebruikt om te activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

defusion schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 14:44:
Linkje weggehaald ;)
Als inderdaad geactiveerd wordt zal ik de plex delen. Dit is (blijkbaar) niet van toepassing als ingame plex wordt gebruikt om te activeren.
als ze ingame opwaarderen kreeg je idd geen plex. geloof wel dat je nu iets van een BPC kan krijgen ofzo weet het niet precies :/ heb al een poos niemand gehad die upgegrade heeft :N

wat betreft de slechte gnosis fits ik denk dat die laag in skills zitten en relatief nieuw zijn

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2013 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Ahoy *O*

Lowsec PVP blijft toch leuk :)

Hadden van de week deze fight: http://zkillboard.com/related/30002419/201305090000/

Ik vloog in het 'space police ship' (Federation Navy Comet) en toen al m'n vriendjes gewiped waren en op de terugweg met nieuwe schepen tankte ik hun hele fleet (op dat moment 5 cruisers) :+
Wel m'n modules bijna burned en 20% hull damage :P maar voor een scheepje van minder dan 30 mil wat een complete cruiser fleet tankt en ook nog eens top damage is op half van de kills mag ik niet klagen 8)

Ik had deze fitting, en daar kwam ik er ook gelijk achter wat m'n grootste vijanden zijn: missiles en neuts :P (en rats die je targetpainten helpen ook niet erg mee :P )
http://zkillboard.com/detail/30386379/

Al met al erg leuke fit, denk dat ik er nog een stuk of 5 van haal. Binnenkort aan de slag om 30 stabbers en 20 thoraxes te verslijten die al prefitted klaar liggen :+

Al met al blijft het erg leuk *O* en die fleet fight was tof.
Ik heb een tijd in null gevlogen, maar ik vind small roam PVP veel intensiever op een positieve manier.

En zo zie je ook dat je geen duur schip nodig hebt om te kunnen winnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Ik heb een paar maanden geleden mijn corp verlaten omdat die large scale alliance warfare me toch wel begon te vervelen.
Nu eens begonnen aan dat faction warfare. Lekker in frigates en cruisers wat roamen en kills maken op FW targets, en pirate gatecamps proberen te ontwijken.
Ik durf me helaas nog niet te wagen aan the pirate way of life vanwege mijn nu nog goede standings. Misschien zodra ze de plannen hebben doorgevoerd waarmee je de concord standings tot 0 kunt raisen met wat tags en isk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Och is goed te doen hoor, ik hou het in balans door een beetje te PVE'en en zodra ik iets nodig heb en m'n standing is op dat moment te laag kan altijd iemand het wel meenemen of gebruik ik een alt :)

En zolang je geen pods en/of rookie ships killed valt het ook enorm mee.

[ Voor 15% gewijzigd door Noxious op 10-05-2013 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Pirating is wel een commitment hoor. Als vrij snel krijg je te maken met openbaar gemaakte killrights, ik zou het niet graag op m'n main character doen, je vrijheid wordt enorm beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:59
De_Bastaard schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 11:49:
Nog meer mensen met Ziggo die sinds de laatste 2-3 dagen enorm veel last hebben van Socket Closed errors?

Ik had het maanden geleden, maar na het kopen van een nieuwe switch was het probleem opeens weg. Nu is het er weer (toevallig na de laatste flinke patch). Check ik net het EVE forum, zie ik dit topic: https://forums.eveonline....ts&m=3004509&#post3004509 .... bijna allemaal Ziggo klanten 8)7
Ik ook, maar ik had daarnaast ook nog geen moeite gedaan om er iets aan te doen.

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
EvaluationCopy schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 19:19:
Pirating is wel een commitment hoor. Als vrij snel krijg je te maken met openbaar gemaakte killrights, ik zou het niet graag op m'n main character doen, je vrijheid wordt enorm beperkt.
Hm dat valt hier toch alles mee.
Heb maar een paar killrights op me (dat gebeurt alleen als ze niets terug doen) en die zijn geen van alle public gemaakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

voor hetzelfde geld op 1 account 2 chars trainen ipv op 2 accounts?
wooptiedoo...
meh
liever dat ik ze tegelijk in kan loggen en niet laten naar een nieuwe account moet verplaatsen ten kosten van 1 plex...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Het idee is juist dat je een PI of Cyno alt kan trainen op dezelfde account (als je die toch niet tegelijkertijd gebruikt met andere) zonder een 2e account te moeten betalen.

1 plex er in gooien, PI skills + hauler en nooit meer naar omkijken qua plex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSec
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-07 13:38

TheSec

Waarom ?

Ik denk dat ik juist een oud account maar even daar de char naar mijn main account transfer.. als dit ook op TQ beschikbaar komt.
Noxious schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 04:16:
Het idee is juist dat je een PI of Cyno alt kan trainen op dezelfde account (als je die toch niet tegelijkertijd gebruikt met andere) zonder een 2e account te moeten betalen.

1 plex er in gooien, PI skills + hauler en nooit meer naar omkijken qua plex.
Wat dacht je van extra research alts :P

[ Voor 61% gewijzigd door TheSec op 11-05-2013 10:05 ]

Niet schieten is altijd mis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
Ik heb 16 killrights tegen me maar mijn main komt toch nooit nullsec uit :P
alleen om af en toe wat miners te ganken als ik me verveel
heb met een corpie al een duitse corp gek gemaakt en die hebben ons betaald om te stoppen hehe

[ Voor 54% gewijzigd door Tricq op 11-05-2013 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
TheSec schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 10:04:
Ik denk dat ik juist een oud account maar even daar de char naar mijn main account transfer.. als dit ook op TQ beschikbaar komt.

[...]

Wat dacht je van extra research alts :P
Ja idd. En m'n alliance holding toon naast m'n main, en toch corp skills skillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
Toch maar begonnen op de normale manier verlengen, leuk om er weer in te zijn, maar
ben ik zo aardig (stom..?) geweest toen ik stopte om alles aan vrienden weg te geven...
(had nog 10.000 creds over)
Gelukkig van iemand uit de newbie chat een cormerant gekregen, nu maar gaan opbouwen om weer
terug in mijn raven te komen. Maar ja als ik eenmaal een drake heb opgetuigd dan moet dat wel
weer iets sneller gaan.
Ben maar met lv 1 missions begonnen, zat opeens tegenover 10 pirats,
en wist niet eens meer hoe ik mijn schip van richting kon veranderen...
Levert toch wel weer leuke momenten op :)

[ Voor 21% gewijzigd door bamboe op 11-05-2013 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

bamboe schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 13:26:
Toch maar begonnen op de normale manier verlengen, leuk om er weer in te zijn, maar
ben ik zo aardig (stom..?) geweest toen ik stopte om alles aan vrienden weg te geven...
(had nog 10.000 creds over)
Gelukkig van iemand uit de newbie chat een cormerant gekregen, nu maar gaan opbouwen om weer
terug in mijn raven te komen. Maar ja als ik eenmaal een drake heb opgetuigd dan moet dat wel
weer iets sneller gaan.
Ben maar met lv 1 missions begonnen, zat opeens tegenover 10 pirats,
en wist niet eens meer hoe ik mijn schip van richting kon veranderen...
Levert toch wel weer leuke momenten op :)
hahaha, doe de tutorial en trainings missies, krijg je vanzelf betere schepen ;)

join ook het gathering.tweakers.net kanaal, misschien dat je daar wat kan bedelen :P (heb nog wel ergens wat bootjes voor je liggen anders denk ik)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23-09 11:02
http://www.twitch.tv/gomtv_en voor de fans. Heel leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er was trouwens poos geleden iemand die weer wilde spelen als hij sec stat met tags kon herstellen. dat gebeurd dus komende patch (4 juni) weet niet of hij het topic nog volgt of wie het was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
TepelStreeltje schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 13:39:
[...]

hahaha, doe de tutorial en trainings missies, krijg je vanzelf betere schepen ;)

join ook het gathering.tweakers.net kanaal, misschien dat je daar wat kan bedelen :P (heb nog wel ergens wat bootjes voor je liggen anders denk ik)
Ja om eerlijk te zijn dat voelt best wel als bedelen als je zonder iets met alleen 10.000 cred weer begint.
(geef dus nooit alles weg als je eens gaat stoppen)
van mijn oude corp hebben ze me een me een caracal gegeven, daar ben ik nu erg blij mee, er zaten gelukkig ook nog wat nuttige rigs in, nu dus braaf aan het sparen voor een drake om daarna weer op een raven uit te kunnen komen waar ik gestopt was...

Maar als je me serieus wilt helpen dan zou ik heel blij zijn als je me aan een drake kan helpen,
dan kan ik net iets betere missies volbrengen, maar die krengen kosten geloof ik iets van 30-40 miljoen,
Ik zou je nu 10 miljoen nu kunnen geven en later de rest als ik het bijeen heb gesprokkeld.
Laat het me even weten als er een deal te maken is.

Edit.. ps hoe werkt zo'n kanaal? ik ben er echt een beetje uit.. :P

[ Voor 3% gewijzigd door bamboe op 12-05-2013 02:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is je eve naam? Kan wel beetje missen om je op weg te helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

bamboe schreef op zondag 12 mei 2013 @ 02:06:
[...]

Ja om eerlijk te zijn dat voelt best wel als bedelen als je zonder iets met alleen 10.000 cred weer begint.
(geef dus nooit alles weg als je eens gaat stoppen)
van mijn oude corp hebben ze me een me een caracal gegeven, daar ben ik nu erg blij mee, er zaten gelukkig ook nog wat nuttige rigs in, nu dus braaf aan het sparen voor een drake om daarna weer op een raven uit te kunnen komen waar ik gestopt was...

Maar als je me serieus wilt helpen dan zou ik heel blij zijn als je me aan een drake kan helpen,
dan kan ik net iets betere missies volbrengen, maar die krengen kosten geloof ik iets van 30-40 miljoen,
Ik zou je nu 10 miljoen nu kunnen geven en later de rest als ik het bijeen heb gesprokkeld.
Laat het me even weten als er een deal te maken is.

Edit.. ps hoe werkt zo'n kanaal? ik ben er echt een beetje uit.. :P
klik op kanaal icoontje (link boven in je chat window, laatste uit het rijtje (de meest recther dus) uit men hoofd...) type naam, klik join :P

Ben atm niet zoveel online, kan vrij weinig doen omdat ik in WH space zit. Maar kan je wel wat cash lenen anders hoor. Drake zelf zou evt ook kunnen, heb alleen geen idee waar ik ze heb liggen.
Maar met een caracal moet je prima lvl 2 missies kunnen doen. Sommige lvl 3s ook wel. Goed gefitte drake kost iets van 70m denk ik. Wat is je ingame naam?

Maar zou toch kijken of je beetje kan pielen met die starters missies, krijg je best leuk spul voor wat je ook weer direct kan verkopen. Zijn ook wel wat specialere missie arcs die je voor groot gedeelte kan doen in een frig, wat eindelijke erg veel geld op kan leveren :) (caldari cosmos bijvoorbeeld levert 2b op, moet alleen wel goed een drake kunnen fitten aan het eind, liever een tengu). Maar de sisters of eve epic arc is ook mooi.

Corp joinen werkt ook goed, kan je vast wel wat met hun regelen ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
Wat is daar het nut van?
Het kost net zoveel als 2 accounts, je kan net zo goed 2 accounts hebben en ze tegelijk inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
TepelStreeltje schreef op zondag 12 mei 2013 @ 03:22:
[...]

klik op kanaal icoontje (link boven in je chat window, laatste uit het rijtje (de meest recther dus) uit men hoofd...) type naam, klik join :P

Ben atm niet zoveel online, kan vrij weinig doen omdat ik in WH space zit. Maar kan je wel wat cash lenen anders hoor. Drake zelf zou evt ook kunnen, heb alleen geen idee waar ik ze heb liggen.
Maar met een caracal moet je prima lvl 2 missies kunnen doen. Sommige lvl 3s ook wel. Goed gefitte drake kost iets van 70m denk ik. Wat is je ingame naam?

Maar zou toch kijken of je beetje kan pielen met die starters missies, krijg je best leuk spul voor wat je ook weer direct kan verkopen. Zijn ook wel wat specialere missie arcs die je voor groot gedeelte kan doen in een frig, wat eindelijke erg veel geld op kan leveren :) (caldari cosmos bijvoorbeeld levert 2b op, moet alleen wel goed een drake kunnen fitten aan het eind, liever een tengu). Maar de sisters of eve epic arc is ook mooi.

Corp joinen werkt ook goed, kan je vast wel wat met hun regelen ;)
Verwijderd schreef op zondag 12 mei 2013 @ 03:19:
Wat is je eve naam? Kan wel beetje missen om je op weg te helpen :)
Mijn eve character naam is: Ischar Dachartra
of heb je de account naam nodig?

Van mijn oude corp nu een caracal gekregen en kan nu sommige Level 3 missies doen,
maar ik probeer zo snel mogelijk naar een drake te gaan, een beetje hulp daarvoor zou wel heel fijn zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Daisai schreef op zondag 12 mei 2013 @ 10:06:
[...]

Wat is daar het nut van?
Het kost net zoveel als 2 accounts, je kan net zo goed 2 accounts hebben en ze tegelijk inloggen.
Ze bedoelen waarschijnlijk eenmalig een plex betalen, ipv iedere maand. Anders kun je beter gewoon 2 accounts nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-11-2020
Daisai schreef op zondag 12 mei 2013 @ 10:06:
[...]

Wat is daar het nut van?
Als je bijvoorbeeld een PI account wilt opzetten en inplaats van of 3 accounts tegelijk laten trainen en ze dan naar 1 account overtezetten (wat extra plex kost) of je moet achter elkaar trainen wat langer duurt. Nu kan je dus plex betalen om 1 maand extra training te hebben zonder gedoe van transfer van character.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Nadat onze laatste video door Youtube is verwijderd, tijd voor een nieuwe VoC video:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
bamboe schreef op zondag 12 mei 2013 @ 10:41:
[...]

[...]

Mijn eve character naam is: Ischar Dachartra
of heb je de account naam nodig?

Van mijn oude corp nu een caracal gekregen en kan nu sommige Level 3 missies doen,
maar ik probeer zo snel mogelijk naar een drake te gaan, een beetje hulp daarvoor zou wel heel fijn zijn.
Heb je genoeg isk voor een drake gestuurd, deze fit is voor blood raider space dus ik weet niet hoeveel je er aan hebt.

[Drake, L4 Mission Runner]
Ballistic Control System II
Shield Power Relay II
Shield Power Relay II

Large Shield Extender II
Large Shield Extender II
EM Ward Field II
EM Ward Field II
EM Ward Field II
EM Ward Field II

'Arbalest' Heavy Missile Launcher I
Drone Link Augmentor I

Medium Core Defense Field Purger I

Hobgoblin II x5

[ Voor 3% gewijzigd door Tricq op 12-05-2013 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
Tricq schreef op zondag 12 mei 2013 @ 12:57:
[...]

Heb je genoeg isk voor een drake gestuurd, deze fit is voor blood raider space dus ik weet niet hoeveel je er aan hebt.

Shield Power Relay II
Shield Power Relay II

Large Shield Extender II
Large Shield Extender II
EM Ward Field II
EM Ward Field II
EM Ward Field II
EM Ward Field II

Drone Link Augmentor I

Hobgoblin II x5
Hardstikke bedank, ik ga er direct mee aan de slag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Tricq schreef op zondag 12 mei 2013 @ 12:57:
[...]

Shield Power Relay II
Shield Power Relay II

Large Shield Extender II
Large Shield Extender II
EM Ward Field II
EM Ward Field II
EM Ward Field II
EM Ward Field II

Drone Link Augmentor I

Hobgoblin II x5
die 4 em fields moet je wel aanpassen aan de mobs die je gaat slopen ;)

Battle.net Spud#2543

Pagina: 1 ... 13 ... 116 Laatste