Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:58
NERD BONER

http://youtu.be/Q9bZjBST-Dw

:D

http://youtu.be/rjhyRkAlK5I

For those who missed it on the official eve online fan fest 2013 stream, here is the Eve Online: EVR Trailer. EVR is developed in Unity for the Oculus Rift.

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Esiq schreef op zondag 28 april 2013 @ 12:55:
Kijken vanaf 56 minuten ongeveer, en let niet zo op DNSBLACK. Die is altijd dronken..
En ongelofelijk irritant. Dat ze de microfoon van die gozer niet muten snap ik niet. Continu door het verhaal heen lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-09 16:50

aex351

I am the one

Seditiar schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 21:12:
[...]
Als je ook maar een beetje weet wat je doet, kan je makkelijk meerdere accounts online houden met PLEX.
De meeste dingen in EVE zijn makkelijk. Het probleem is echter dat het veel tijd kost en veel herhalende handelingen. Je moet er maar van houden. Heb dit spel nu al een tijd niet gespeeld. Maar ik kan je vertellen dat genoeg mensen geautomatiseerd ;) bezig waren en ik geef ze geen ongelijk. Het is naïef om te denken dat de gemiddelde EVE speler genoeg inkomsten heeft om ingame PLEX te kopen, zonder dat er een dagtaak aan te pas komt van veel saaie en herhalende handelingen.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-09 16:17
TepelStreeltje schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 12:31:
Vind het echt bizar dat ze zoveel trit in de hi end ores gaan gooien... De prijz gaat zeker weten keihard droppen...
Iedereen die de ABC ores mined krijgt zon crapload aan trit er bij dat ze net zo goed ook kunnen dumpen op de markt. Snap echt niet waarom ze het veranderen, dat je zo af en toe veld moet minen puur voor de trit vind ik juist beetje de charme van minen :P

Word de ore, compressed, nu niet makkelijker om te haulen? (als in, kleiner volume dan al die mins?)
Er is 1 geintje, wat ccp niet verteld in deze blog, maar wat ze ergens anders al hebben verteld.
Ze willen compression via modules niet meer de moeite waard maken, helaas blijven ze de laatste tijd erg stil over dit onderwerp.
Als dit dus ingevoerd wordt, dan verminderd het aantal minerals wat via scrapmetal processing van loot in normaal 0,0 binnenkomt (drone region heeft nog steeds geen loot, dus die merken het niet) FLINK.
Ik durf dus rustig te stellen, dat die extra trit en pyrite op high end er in komt, om de scrapmetal nerf gedeeltelijk te balanceren, maar het betekent dan nog steeds, dat de middelste mineral types nog steeds lastiger te verkrijgen zijn in 0.0.

Als de scrapmetal nerf er dus ook komt en een groot gedeelte van de material cost gaat naar tabje: extra materials, tja dan wordt het ook niet meer de moeite waard om dingen te bouwen, vervoeren en dan te recyclen.
Dus ik denk niet, dat er trit naar high sec gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-03-2024
Seditiar schreef op zondag 28 april 2013 @ 16:14:
[...]

En ongelofelijk irritant. Dat ze de microfoon van die gozer niet muten snap ik niet. Continu door het verhaal heen lachen.
Ik vind dat juist weer grappig.. Mogen wel meer persoonlijkheden zijn in EVE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:52

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

bangkirai schreef op zondag 28 april 2013 @ 17:33:
[...]

Er is 1 geintje, wat ccp niet verteld in deze blog, maar wat ze ergens anders al hebben verteld.
Ze willen compression via modules niet meer de moeite waard maken, helaas blijven ze de laatste tijd erg stil over dit onderwerp.
Als dit dus ingevoerd wordt, dan verminderd het aantal minerals wat via scrapmetal processing van loot in normaal 0,0 binnenkomt (drone region heeft nog steeds geen loot, dus die merken het niet) FLINK.
Ik durf dus rustig te stellen, dat die extra trit en pyrite op high end er in komt, om de scrapmetal nerf gedeeltelijk te balanceren, maar het betekent dan nog steeds, dat de middelste mineral types nog steeds lastiger te verkrijgen zijn in 0.0.

Als de scrapmetal nerf er dus ook komt en een groot gedeelte van de material cost gaat naar tabje: extra materials, tja dan wordt het ook niet meer de moeite waard om dingen te bouwen, vervoeren en dan te recyclen.
dus ze naaien de hi sec mission runners met scrapmetal processing skills? Meh :/

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

heb je hier ook een bron van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-09 16:45
TepelStreeltje schreef op maandag 29 april 2013 @ 00:06:
[...]
dus ze naaien de hi sec mission runners met scrapmetal processing skills? Meh :/
Nee hoor - t1 loot nerf was al een jaar geleden. Sindsdien droppen standaard npc's alleen maar metaloot (wat maar de helft van de minerals oplevert tov t1m0 spul).
Verwijderd schreef op maandag 29 april 2013 @ 00:37:
[...]
heb je hier ook een bron van?
Ik heb me rotgezocht - volgens mij ergens in een van de ideas draadjes van fozzie. Maar kan het niet vinden. Bankirai gaf aan dat mineralcompression (is geen ore compression btw - dat wordt een leuke met de nieuwe ore :) ) aan werd gepakt (net als 100% refine). En volgens mij heb ik dat ook zo gelezen. Maar kan geen bron vinden: gerucht dan maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09 18:54
Maar eens een paar bil aan minerals kopen dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:42

nwagenaar

God, root. What's the differen

Voor zover ik weet is Item Reprocessing (ik denk dat hij dit bedoelt ipv Mineral Compression?) van bepaalde mods nog steeds viable en extreem handig om een bulk aan minerals te moven; zonder dat je 10 keer op en neer moet.

Maar ik had ook begrepen dat ze dit (op korte termijn zelfs) zouden gaan aanpassen. Het probleem is alleen: circa 40% van de mineral market is het gevolg van het reprocessen van T1 modules. Dus dat zou nog wel eens kunnen zorgen voor verhoogde prijzen van mods :P

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-09 18:24

_Apache_

For life.

tntkiller schreef op zondag 28 april 2013 @ 15:05:
NERD BONER

http://youtu.be/Q9bZjBST-Dw

:D

http://youtu.be/rjhyRkAlK5I

For those who missed it on the official eve online fan fest 2013 stream, here is the Eve Online: EVR Trailer. EVR is developed in Unity for the Oculus Rift.
Wel krijg ik de indruk dat het jumpen langer duurt dan op de oude manier. Maar het effect erg nice! _/-\o_

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan676
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23:37
De duur van de jump zal wel afhangen van hoe lang het laden duurt. Al zal er wel wat overhead zijn van de start en exit jump animatie.

Maar het ziet er wel mooi uit. En ze hebben gelijk loading bars zijn maar stom, enig idee of ze dit ook gaan toepassen op het docken en undocken in de stations?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-06 14:35
Christiaan676 schreef op maandag 29 april 2013 @ 11:28:
De duur van de jump zal wel afhangen van hoe lang het laden duurt. Al zal er wel wat overhead zijn van de start en exit jump animatie.

Maar het ziet er wel mooi uit. En ze hebben gelijk loading bars zijn maar stom, enig idee of ze dit ook gaan toepassen op het docken en undocken in de stations?
Die exit ziet er heel snel uit (< 50ms), lijkt mij wel in orde qua overhead.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
_Apache_ schreef op maandag 29 april 2013 @ 11:00:
[...]

Wel krijg ik de indruk dat het jumpen langer duurt dan op de oude manier. Maar het effect erg nice! _/-\o_
Is juist korter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand al details/info over POS / roles changes die blijkbaar in odessey gaan komen? kan niet snel genoeg komen :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Verwijderd schreef op maandag 29 april 2013 @ 16:02:
iemand al details/info over POS / roles changes die blijkbaar in odessey gaan komen? kan niet snel genoeg komen :@
Ik gok dat je het volgende al gelezen hebt:
http://community.eveonlin...nsion-starbase-iterations

Veel meer is er volgens mij nog niet uit qua info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-09 16:45
nwagenaar schreef op maandag 29 april 2013 @ 10:42:
Voor zover ik weet is Item Reprocessing (ik denk dat hij dit bedoelt ipv Mineral Compression?) van bepaalde mods nog steeds viable en extreem handig om een bulk aan minerals te moven; zonder dat je 10 keer op en neer moet.

Maar ik had ook begrepen dat ze dit (op korte termijn zelfs) zouden gaan aanpassen. Het probleem is alleen: circa 40% van de mineral market is het gevolg van het reprocessen van T1 modules. Dus dat zou nog wel eens kunnen zorgen voor verhoogde prijzen van mods :P
425mm rails en passive targeters anyone?
Valt tegenwoordig hardstikke mee (of tegen) hoeveel winst je eruit kan halen (de genoemde mods eigenlijk niet meer). Tegenwoordig zijn het citadel torps en soorten l/xl crystals geloof ik. Maar dit 'heet' mineral compression. Eerst maak je ze en na het vervoer naar de eindbestemming refine je ze op 100%. Waar je mee in de war bent is ore compression - ore is waar je minerals van krijgt als je het refined. Rorquals doen ore compression - nullsec builders doen mineral compression.

Als je zegt dat 40% van de minerals uit meta1-4 reprocessing komen, kan ik je geloven (maar zelfs dan vind ik het sterk - uurtje in de belt hangen en ik heb meer veldspar dan tien l4 missies. Maar anders klopt er iets niet - t1m0 spul moet tegenwoordig eerst uit minerals gemaakt worden voor het refined kan worden. Daarnaast, zoals ik al zei, zal een blokje ore veel meer minerals gaan bevatten. Ik ben nieuwsgierig welke ore het beste is voor rorq ore compression :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicWing
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:36
Als ik tijdens de roundtable goed heb opgelet (discutabel door de hoeveelheid alcohol van de avond ervoor, Pub Crawl) wordt nullsec / private refining straks in alle gevallen beter dan in highsec.

"Als je concurrentievoordeel afhankelijk is van mensen die iets waardevols of unieks moeten maken, dan mag je geen normaal personeel hebben" (Daniel M. Cable)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Esiq schreef op maandag 29 april 2013 @ 16:09:
[...]

Ik gok dat je het volgende al gelezen hebt:
http://community.eveonlin...nsion-starbase-iterations

Veel meer is er volgens mij nog niet uit qua info.
ja dat heb ik al gelezen ja... zit met een nieuwe POS (mijn eerste) en ik had de fit laten zien en niemand zag het als een issue (of iig zei er iets over) degene die de POS opgezet had zei dat mn roles gefixt zouden worden.

ik wist dat ik geen fuel roles en geen setup roles zou krijgen vanwege POS role problems stealing etc etc daar ik 19 dagen in de corp zit begrijp ik dat maar kan verdomme niet eens mn corp en ship hangars gebruiken wat zeg ik ik kan zelfs de fitting optie van POS niet gebruiken :(

dus nu moet ik of een PAC beginnen of mn hoop op odessey vestigen maar PAC moet ik weer extra gaan betalen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
weet er iemand of je de streams(keynotes enzo) terug kan zien?

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tntkiller schreef op maandag 29 april 2013 @ 22:18:
weet er iemand of je de streams(keynotes enzo) terug kan zien?
dit krijg ik als ik in youtube zoek op: "fanfest 2013" geen idee of ze er allemaal tussen zitten maar iig wat

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2013 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
Verwijderd schreef op maandag 29 april 2013 @ 22:25:
[...]

dit krijg ik als ik in youtube zoek op: "fanfest 2013" geen idee of ze er allemaal tussen zitten maar iig wat
ja die heb ik gezien maar vorig jaar was CCP behoorlijk snel met hd opnamens die ze zelf hadden opgenomen op youtube met eigenlijk alle presentaties die waren gegeven zoals economy, security enzo.

even afwachten dan maar

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
zullen nu wel niet zo rap met hd opnames zijn, je moest tenslotte betalen om de hd opnames al te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
ja vorig jaar geloof ik ook maar toch waren ze best snel..

maar goed een paar dingen staan er al op die best intressant waren, denk er aan weer te resubben na 2 maanden even rust :)

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
bangkirai schreef op maandag 29 april 2013 @ 22:56:
zullen nu wel niet zo rap met hd opnames zijn, je moest tenslotte betalen om de hd opnames al te zien?
http://nl.twitch.tv/ccp
Rechts op videos klikken.

Betalen hoeft alleen als je de HD stream wil(wou) zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jastas
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-09 12:28
iemand een buddy trial over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pm

als je betaald krijg ik een plex, deze verkoop ik en de opbrengst deel ik met jou. dat is vrij normaal hier :)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2013 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:26
[...]

Als dit het geval is, gaan een heleboel (zo niet iedere) supercap builder heel veel problemen ondervinden. 0.0 mining is het nog steeds niet waard: in een hidden belt kun je na de patch een kleine 100mil trit binnenharken. Dat is nog steeds 9 belts compleet minen voor een supercarrier. Dat gaat niet werken. Ik verwacht dan ook dat prijzen voor minerals lichtelijk naar beneden gaan - immers is niet iedereen in 0.0 aan het minen voor een supercap - er zal dus nog steeds meer naar jita verplaatst worden. Ik verwacht wel dat supercaps snel duurder zullen worden, als deze stealth nerf daadwerkelijk ingevoerd gaat worden.

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-07 19:53
ITS HAPPENING!!!!!!!11111
evac all night

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tricq schreef op zondag 05 mei 2013 @ 01:00:
ITS HAPPENING!!!!!!!11111
evac all night
ehhh what is happening :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
test
hbc
reset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

for real :O wow heb wat gemist kennelijk daar ik in test zit hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
Verwijderd schreef op zondag 05 mei 2013 @ 01:40:
[...]

for real :O wow heb wat gemist kennelijk daar ik in test zit hahaha
Als je tijd hebt er gaan nu veel evac fleets en iedereen is dronken en hyped :D :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tricq schreef op zondag 05 mei 2013 @ 01:53:
[...]

Als je tijd hebt er gaan nu veel evac fleets en iedereen is dronken en hyped :D :'(
kom net terug van avondje uit en mijn corp is well :S leaving test maar ik blijf in test dus moet nieuwe corp vinden :( heb dus andere dingen aan mn hoofd atm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
Verwijderd schreef op zondag 05 mei 2013 @ 01:55:
[...]

kom net terug van avondje uit en mijn corp is well :S leaving test maar ik blijf in test dus moet nieuwe corp vinden :( heb dus andere dingen aan mn hoofd atm
convo me (je hebt pm)

[ Voor 4% gewijzigd door Tricq op 05-05-2013 01:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tricq schreef op zondag 05 mei 2013 @ 01:56:
[...]

convo me (je hebt pm)
who is me? heb geen idee wie jouw char is... mijne Ellendras Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
Verwijderd schreef op zondag 05 mei 2013 @ 02:00:
[...]

who is me? heb geen idee wie jouw char is... mijne Ellendras Silver
[edited]

[ Voor 3% gewijzigd door Tricq op 05-05-2013 02:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Er komen leuke veranderingen aan de komende tijd. Dit is er een van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Sort Sorted out HBC

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Kan iemand dit vertalen voor de niet nullbears? :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
TepelStreeltje schreef op zondag 05 mei 2013 @ 12:16:
Kan iemand dit vertalen voor de niet nullbears? :P
tldr:
TEST-alliance gaat back to basics, inactieve accounts uit Dreddit trappen, kleinere blue list, minder politics.

Nu ga je zien dat de 'elite' 0.0 carebears hun spullen vanuit Delve naar iets wat meer veiligs gaan moven.

Vreemd dat het nog zo land duurde dat iedereen er achter komt, want dit was al redelijk bekend op fanfest als je al de speeches van sommige mensen hoorde.

[ Voor 18% gewijzigd door Esiq op 05-05-2013 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

Minder politics valt nog te bezien. Ik heb al vernomen dat TEST weer toegang zou hebben tot de CFC jabber.

Wellicht even een duidelijker verhaal en een klein beetje historie:

Test Alliance Please Ignore (TEST), Pandemic Legion (PL) en Northern Coalition. (NCDOT) waren in feite de oprichters van de Honerybadger Coalition (HBC). Hun idee was om een neutral entity te zijn tijdens de oorlog tussen de coalitie van Against All Authorities (-A-) (Southern Coalition, SOCO) en Red Alliance (RA). Naderhand vertrok NCDOT terug naar het noorden omdat de Cluster Fuck Coalition (CFC) hun space ging aanvallen.

In die tijd is de HBC (toen nog PL en TEST) door blijven gaan met het aanvallen van -A- en dit resulteerde uiteindelijk in de overname van Catch, Delve, Querious, Period Basis en Paragorn Soul. Door de overnames werd de HBC enorm groot; mede door dat een groot aantal alliances besloten om uit de coalitie van -A- te stappen en richting de HBC te gaan. Op een gegeven moment was de HBC groter dan de CFC.

Fast forward een paar maanden en tijdens relatieve rust begonnen de eerste scheuren te komen in de HBC. Diverse alliances in de HBC kregen een failcascade, PL blokkeerde een HBC vs CFC war, TEST-leadership stapte op (Montolio), RAIDEN forceerde de overname van friendly space (Thorn drama), LI3 besloot om richting de CFC te gaan vanwege Technetium moons, PL werd in feite inactief binnen HBC-leadership (om later op te stappen en vervolgens een standingsreset te doen met de HBC) en ging richting Solar Fleet space om hun eigen renter imperium op te starten, etc, etc.

Dit alles resulteerde in dat SortDragon (CEO van EMO, een voormalige PL corp) het leiderschap van de HBC op zich nam. TEST kreeg wederom een nieuwe CEO en beide entiteiten zouden een reorganisatie ondergaan. Vervolgen kwam fanfest en daar zou Progodlegend (van Nulli Secunda, onderdeel van de N3 coalition; bestaande uit Nexus Fleet, Nulli Secunda en NCDOT) iets ernstigs hebben gezegd over de vriendin van SortDragon waarna de HBC een declaration of war leverde richting S2N.

De algemene concensus was dat de leadership van de meeste alliances (inclusief hun members) geen zin hadden om te vechten tegen S2N (en daardoor ook de gehele N3 coalitie). Vervolgens zou SortDragon iets te ver zijn gegaan door een ultimatum te stellen richting TEST.

Het resultaat is dus dat TEST uit de HBC stapt (waardoor de HBC in feite zo goed als dood is) en een standingsreset heeft gedaan. Effectief zijn alleen TEST, The Initiative (INIT), Raiden. (RAIDEN) en Tribalband (TRIBE) blue met test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

nice, eindelijk weeres wat gezeik in nullsec, vond het er al te rustig :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:20
N3 zullen zich wel kapot lachen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CutePuppy schreef op zondag 05 mei 2013 @ 13:23:
yup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-09 07:29

flessuh

Set sail for fail!

de corp waar ik in zit is onderdeel van NC. best wat gezeik geweest laatst. mooi met alliance op ts met 700 man om de boel te bespreken (na dat van die comment over vriendin)

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Pandemic Legion zat ook al te proosten en te lachen om deze aankomende reset. Ik hoop persoonlijk op een beetje FFA actie daar, ik ga iig wat ships weer deployen in het zuidwesten.

Ondanks dat ik geen fan van Raiden. ben is dat de enige fatsoenlijke alliance nog in HBC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-09 16:40

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

vandaag: Flight of a Thousand Rifters III:

Afbeeldingslocatie: http://s7.postimg.org/7pstq68i3/FOATRIII800.jpg

More info: http://themittani.com/fea...ight-thousand-rifters-iii
Stream: http://www.twitch.tv/mad_ani

[ Voor 56% gewijzigd door Firestorm op 05-05-2013 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Oh well, er is altijd om de x-maanden of x-jaren een gigantische fuck up in 0.0. Dat is het enige wat de politics zo nu en dan leuk maakt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow bijna 61k spelers ingelogd dat is hoogste dat ik gezien heb volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Laatst online: 04-09 12:42
Jup aantal actieve spelers lijkt aardig te stijgen als je naar de afgelopen 1,5 jaar kijkt oid? Heb het zelf ook niet eerder zo hoog gezien, misschien iets te maken met de presentjes die men vandaag krijgt?

Eve char: Warock <TEST>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
sPENKMAN schreef op zondag 05 mei 2013 @ 19:36:
Jup aantal actieve spelers lijkt aardig te stijgen als je naar de afgelopen 1,5 jaar kijkt oid? Heb het zelf ook niet eerder zo hoog gezien, misschien iets te maken met de presentjes die men vandaag krijgt?
Durf rustig te stellen, dat sommige mensen accounts hebben geaktiveerd ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
Hoeveel accounts hebben jullie?

Ik heb er 3 en kan het met 1 account die pi doet plexxen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
3 op het moment, maar irriteert me enorm dat m'n alt gewoon niet kan inloggen in Jita en dat ik bij de ander 30 x Jump moet spammen om er in te mogen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-09 16:40

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

Ik kwam er net prima in met autopilot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
nwagenaar schreef op zondag 05 mei 2013 @ 12:54:
Minder politics valt nog te bezien. Ik heb al vernomen dat TEST weer toegang zou hebben tot de CFC jabber.

Test Alliance Please Ignore (TEST), Pandemic Legion (PL) en Northern Coalition. (NCDOT) waren in feite de oprichters van de Honerybadger Coalition (HBC). Hun idee was om een neutral entity te zijn tijdens de oorlog tussen de coalitie van Against All Authorities (-A-) (Southern Coalition, SOCO) en Red Alliance (RA). Naderhand vertrok NCDOT terug naar het noorden omdat de Cluster Fuck Coalition (CFC) hun space ging aanvallen.

In die tijd is de HBC (toen nog PL en TEST) door blijven gaan met het aanvallen van -A- en dit resulteerde uiteindelijk in de overname van Catch, Delve, Querious, Period Basis en Paragorn Soul. Door de overnames werd de HBC enorm groot; mede door dat een groot aantal alliances besloten om uit de coalitie van -A- te stappen en richting de HBC te gaan. Op een gegeven moment was de HBC groter dan de CFC.

Fast forward een paar maanden en tijdens relatieve rust begonnen de eerste scheuren te komen in de HBC. Diverse alliances in de HBC kregen een failcascade, PL blokkeerde een HBC vs CFC war, TEST-leadership stapte op (Montolio), RAIDEN forceerde de overname van friendly space (Thorn drama), LI3 besloot om richting de CFC te gaan vanwege Technetium moons, PL werd in feite inactief binnen HBC-leadership (om later op te stappen en vervolgens een standingsreset te doen met de HBC) en ging richting Solar Fleet space om hun eigen renter imperium op te starten, etc, etc.

Dit alles resulteerde in dat SortDragon (CEO van EMO, een voormalige PL corp) het leiderschap van de HBC op zich nam. TEST kreeg wederom een nieuwe CEO en beide entiteiten zouden een reorganisatie ondergaan. Vervolgen kwam fanfest en daar zou Progodlegend (van Nulli Secunda, onderdeel van de N3 coalition; bestaande uit Nexus Fleet, Nulli Secunda en NCDOT) iets ernstigs hebben gezegd over de vriendin van SortDragon waarna de HBC een declaration of war leverde richting S2N.

De algemene concensus was dat de leadership van de meeste alliances (inclusief hun members) geen zin hadden om te vechten tegen S2N (en daardoor ook de gehele N3 coalitie). Vervolgens zou SortDragon iets te ver zijn gegaan door een ultimatum te stellen richting TEST.

Het resultaat is dus dat TEST uit de HBC stapt (waardoor de HBC in feite zo goed als dood is) en een standingsreset heeft gedaan. Effectief zijn alleen TEST, The Initiative (INIT), Raiden. (RAIDEN) en Tribalband (TRIBE) blue met test.
The Initiative (INIT) wordt rond 19 mei gereset, dus blijft over TEST, raiden en tribe(lekker handig die liggen mooi aan de rand van test space dus handig van TEST...een buffer zone :P

zo te zien blijven er genoeg in HBC maar of het nu nog tot een war komt is te bezien.

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
nwagenaar schreef op zondag 05 mei 2013 @ 12:54:

HBC dood omdat test eruit is ?
Vergeet je niet even al die andere alliances die erin zitten?

Ja test is een grote alliance in HBC die eruit is, maar er zijn nog genoeg alliances in de HBC die opzich wel redelijk groot zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
CutePuppy schreef op zondag 05 mei 2013 @ 13:23:
Nah valt mee, komt toch geen oorlog en meer sov hebben ze niet nodig.
Ze hadden liever gehad dat test in de hbc bleef dan hadden de hbc en n3 een leuke oorlog kunnen hebben, maar ja dat is nu door test verpest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
Daisai schreef op zondag 05 mei 2013 @ 22:28:
[...]

Ja test is een grote alliance in HBC die eruit is, maar er zijn nog genoeg alliances in de HBC die opzich wel redelijk groot zijn.
HBC is nogal dead in the water omdat ze onze IT gebruikten :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

kan de HBC voor wat er nu van over is zich verdedigen tegen de CFC en of N3 ? ik denk het niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daisai schreef op zondag 05 mei 2013 @ 22:29:
[...]

Nah valt mee, komt toch geen oorlog en meer sov hebben ze niet nodig.
Ze hadden liever gehad dat test in de hbc bleef dan hadden de hbc en n3 een leuke oorlog kunnen hebben, maar ja dat is nu door test verpest.
jij bedoelt dat N3 en HBC samen gaan vechten tegen de CFC ? want dat zat er zowiezo (nog) niet in, niet voordat 0.0 gefixt is. en dat duurt nog wel even :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar

nwagenaar

[...]

Ja. De rest van de alliances hebben samen niet de numbers en de capital backbone om een aanval van (één van de alliances in) N3 of de Russen af te slaan. Daarbij maken ze enorm veel gebruik van de test-infrastructuur; al hun access is (tijdelijk) verdwenen. Effectief is de HBC als coalitie zo goed als dood.

Verder had ik ergens vernomen dat de diplomatieke relaties tussen TEST en de CFC weer is hersteld en dat TEST weer toegang heeft tot de diplomatieke channels van de CFC.
Verwijderd schreef op maandag 06 mei 2013 @ 00:44:
[...]
jij bedoelt dat N3 en HBC samen gaan vechten tegen de CFC ? want dat zat er zowiezo (nog) niet in, niet voordat 0.0 gefixt is. en dat duurt nog wel even :N
Wellicht pas vanaf de nieuwe expansion. Tech wordt enorm hard generfed (de afhankelijkheid bij het gebruik van Tech voor productiedoeleinden wordt enorm aangepast en effectief is dit momenteel de enige en belangrijkste inkomstenbron van de CFC) waardoor Fountain, Delve en nog veel meer regio's in het zuiden enorm interessant worden door de aanwezigheid van een groot aantal R64-moons.

[ Voor 28% gewijzigd door nwagenaar op 06-05-2013 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
Ach, genoeg communicatie tussen sommige alliances over.
We zien wel wat er gebeurt.

1 ding verandert nooit in eve: shit happens.

Ik moest echt lachen, toen ik op test mumble was afgelopen weekend, toen ze odyssey veranderingen zaten te bespreken, jeetje, klonk toch behoorlijk wat paniek in door: "HELP we need to mine and build stuff ourself, instead of just buying in jita!!"

Grijns, zijn toch best noobs op sommige gebieden....

[ Voor 4% gewijzigd door bangkirai op 06-05-2013 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:55

Sorki

world wide wubbish

Verwijderd schreef op maandag 06 mei 2013 @ 00:44:
[...]
niet voordat 0.0 gefixt is. en dat duurt nog wel even :N
Kan je dit eens toelichten? Ik hoor zo vaak dat ze 0.0 moeten fixen. (woon er zelf en voor mij lijkt het allemaal wel ok atm ^^ )

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:33
Ik vermoed een hoop tears over sov grind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Er is niks dat CCP kan doen dat de spelers die de meeste resources hebben (isk, aantallen, ervaring, out-of-game infrastructuur) niet binnen dag genadeloos uitbuiten om degenen die dat niet hebben de pas af te snijden. Ik heb nog nooit een systeem voorgesteld zien worden dat beter is dan wat we nu hebben, het is hooguit op een andere manier slecht. Meestal wordt er voorgesteld 'activiteit in een systeem' te meten zonder duidelijk te maken hoe dat precies moet worden gedaan.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronax
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06-2024
[...]

TEST was de lijm die de HBC samenhield. Raiden. heeft altijd hun eigen ding gedaan en niet echt veel opgehad met de rest van de HBC. Ze doen verschrikkelijk veel goed werk voor de coalitie door simpelweg hun eigen space te verdedigen maar om te zeggen dat ze echt veel samenwerken met de rest van de HBC...dat hebben zij ook niet nodig, ze kunnen hun eigen mannetje staan.
Dit is ook de reden dat ze blue blijven voor TEST, we kunnen goed met elkaar samenwerken wanneer nodig maar hebben elkaar niet nodig om te blijven bestaan.

Init. is ook redelijk op zichzelf hoewel ze regelmatig samenwerkten met de HBC, als ze in de HBC blijven vermoed ik dat zij vooral die kar zullen moeten gaan trekken. Voor het moment blijven ze nog twee weken blue, we zullen zien wat de diplomaten op dit front doen.

TRIBE zijn altijd goede vrienden geweest van TEST en zullen waarschijnlijk blue met ons blijven maar ook zij doen vooral hun eigen ding en met success.

Squee. en Ethereal Dawn zijn op sterven na dood, Walltreipers kunnen misschien nog wel wat uitrichten...voor de rest zitten er veel alliances in de HBC die me eigenlijk niets zeggen...

Waar het volgens mij een beetje op neer komt is dat de HBC vooral bestond uit TEST en vrienden + mensen waar ze tegen gevochten hebben en vervolgens genoeg gerespecteerd hebben om er mee te gaan samenwerken. Nu TEST wegvalt hebben veel van de overige HBC alliances niet echt veel binding meer met elkaar voor zover ik kan inschatten, feel free to correct me.

Dit alles is natuurlijk vanuit mijn perspectief, maar aangezien vanuit Init. naar TEST ben gegaan heb ik volgens mij wel een redelijk goed beeld van de situatie.

[ Voor 5% gewijzigd door Cronax op 06-05-2013 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van het weekend maar eens een exploration/ratting alt aangemaakt. Eensch wat anders dan traden of minen. Bevalt tot nu toe best prima, leuk om te zien dat EVE bijna een compleet andere game wordt als je een andere role neemt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorki schreef op maandag 06 mei 2013 @ 12:37:
[...]

Kan je dit eens toelichten? Ik hoor zo vaak dat ze 0.0 moeten fixen. (woon er zelf en voor mij lijkt het allemaal wel ok atm ^^ )
ik woon er ook... maar goed zal het toelichten.

Het is op dit moment zo dat je feitelijk 3 powerblocks hebben (N3, CFC en HBC) ok test en HBC zijn nu uit elkaar maar daar even los van. er is niet echt actie meer als in echte wars dit komt omdat de 3 powerblocks zo gigantisch zijn dat een war een gigantische struggle wordt om systemen te grinden dat duurt maanden en maanden en niemand wil dat.

ik zit nu in test maar hiervoor zat ik in nulli (onder N3) en wij "vochten" tegen SOLAR maar elke keer werden we geblueballed. reden SOLAR weet dat ze kansloos zijn dus waarom knokken? dus wat N3 deed was SOV pakken op de CFC manier (waar ze vroeger de CFC uitscholden voor blobbers en bla bla) nu doen ze zelf precies hetzelfde. drop 35 titans en 80 supers en 3 sub cap fleets in system en bash alles kapot, waarom droppen ze al die caps omdat ze weten dat SOLAR dat niet kan weerstaan. was hun vijand CFC geweest was dat niet zomaar gebeurd om logische redenen.

de afgelopen weet ik hoe lang zie je niks anders dan blueballed worden of ze geven aan niet te willen vechten en gaan akkoord met een of andere renters solution (BCA b.v.) CFC zit waar ze zitten omdat daar de meeste tech moons zitten. maar elk powerblock heeft gigantische inkomsten die ze geen van allen kwijt willen natuurlijk.

de roams in 0.0 zijn naar mijn gevoel stukken minder ik woon nu in fountain het enige dat ik daar zie zijn solo pilots die AFK cloaky spelen of paar rondjes vliegen in de hoop een carrier of iets anders wat duur is te tacklen en dan een cyno te liten en hoppa 30+ komen binnen schieten allemaal een paar x en verlaten systeem weer. ik zie zelden een roaming groep passeren.

ik hoop echt dat in juni met de expansie er wat goeie changes komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
Eerlijk gezegd: Dat test wegging of dat de oude coalitie met test erin niet meer bestaan, was al door veel mensen verwacht, het was eerder een kwestie van wanneer, dan of het zou gebeuren.
(Op het moment, dat we naar esoteria gingen, hebben we met wat oude ED spelers, al over zo een situatie gehad, er waren namelijk verschillende mensen, die zich afvroegen of HBC wel zo stabiel was, dus echt als verrassing, niet echt)

We (ED) zijn niet dood hoor, we proberen alleen weer voor de zoveelste keer te groeien en das geen makkelijke opgave, toch proberen we het!

Ik ben de tel kwijt van al de ex-ed corps, die in de loop van de jaren zijn weggegaan, algemene reden vaak: na lange wars en pvp, raken mensen burned out en dan beslissen sommige corps om een hisec pauze te nemen of iets anders te gaan doen.
We worden altijd carebears genoemd, echter durf ik rustig te stellen, dat je in ED met meer pvp/wars te maken krijgt, dan de meeste eve spelers lief is. Er is een groot verschil, tussen meeliften in grote vloten en met kleine groep te overleven.

Maar ja, recruiten is lastig, veel 0.0 gasten zijn gewoon carebears, die alleen in een gespreid bedje terecht willen komen, liefst een plek, waar het ontbijt op bed bezorgd wordt, waarbij ze geholpen worden met aankleden etc.. (en ja veiligheid vind je in grote groepen)
Terwijl als je een kleine (hergroeiende) alliantie wil joinen, je tegen grote uitdagingen komt te staan: hoe dingen op te lossen met weinig mensen, en i.p.v. afwachtend te zijn of orders volgen, moet je zelf de handen uit de mouwen steken.

Ik weet niet als we het redden, daar ben ik zeer eerlijk over, je loopt soms tegen frustrerende situaties aan, terwijl je weet, dat als je maar een paar corps of 10 gasten erbij kunt krijgen, het allemaal net weer soepel kan gaan

Wat ook frustrerend is aan kleine alliantie: je hebt de capitals en zelfs supers, echter als je geen kanonnenvoer voor je subcap gedeelte hebt, kun je ze niet inzetten.(daarom zie je weinig ED caps online, ook niet tijdens N3 schermutselingen (snap nog steeds niet, dat die gasten gewoon meer dan 4 weken nodig hadden om 1 systeemptje te pakken, maar ja nummers<>ervaring)

Gelukkig hebben we een paar mensen met connecties, die toch best goed in diplomatie zijn en eerlijk gezegd is grootste gedeelte van de online spelers bereid om de handen uit de mouwen te steken.

We hebben wel 1 corps gevraagd om weg te gaan, want ze waren te nieuw met 0.0, die hebben gewoon een grotere alliantie nodig op dit moment om in te groeien.

Maar serieus: kent iemand nog een corps, die wel van een uitdaging houden en ook bereid zijn HC te ondersteunen(of te joinen), we houden ons aanbevolen.
Het gebied is goed, wel hotdroppers, wel russen en, zoals standaard bij ED sinds 2006, is de situatie qua politiek altijd beetje onrustig :D

(gek, maar waar, misschien is het voor ons wel goed, dat test weg is gegaan, er zijn namelijk veel corps in eve, die niks met test te maken willen hebben, dat was paar keer de reden, dat sommige corps niet wilden joinen)

Ja, het is dus totaal onduidelijk wat er gaat gebeuren komende dagen, kan best wezen, dat als ik vanavond inlog, dat de situatie al totaal over de kop is.
Maar ja, das eve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
Nog even iets anders:

Veel 0.0 gasten verwachten, dat isotopen zodanig over de kop gaan, dat de beslissing om caps of titan bridges te gebruiken veel minder vaak gebruikt gaan worden, puur vanwege de fuelkosten.
Ze verwachten ook, dat men minder heen en weer gaat springen met caps.

Das denk ik ook 1 reden, dat test zich beetje wil terugtrekken en even de odyssey patch gaat afwachten, ze verwachten blijkbaar, dat 0.0 warfare zich in kleinere gebieden gaan voltrekken, doordat fuel zeer duur gaat worden, waardoor alle logistics, maar ook capital warfare duurder wordt.

Ze zijn echter wel zo leip, om tribal en raider eerst blue te houden, hadden ze dat niet uitdrukkelijk gezegd, dan weet je nooit wat er anders zou gaan gebeuren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-09 18:24

_Apache_

For life.

Misschien een stomme vraag, maar hem het antwoord nog niet kunnen vinden in de diverse fora.

Heeft het ME level van een T1 bpc invload op de uitkomst ME van een T2 bpc? En hoe zit de modifier hierin verwerkt?

Als ik bijvoorbeeld een T1 BPC van ME 10 heb. En hier een decryptor gebruik met ME modifier van -4, word de ME dan 6 (even andere factoren erbuiten gelaten)?

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-06 14:35
Nee, ME/PE staat los van invention.

Het aantal runs op de copy heeft wel invloed op het aantal runs van de T2 BPC, verhoudingsgewijs (neem een T1 sensor booster BPC met 150 runs (300 max), dat wordt dan een 5 run T2 BPC (10 max). Dat geldt dan echter weer niet voor schepen, dat is altijd 1 run.

Decryptors hebben dus enkel invloed op de base ME/PE van een T2 BPC, welke -4/-4 is. En/of op het aantal runs, uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sgreehder dat is correct maar let op niet voor iedere invention job is het handig een decryptor te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht leuk voor de fans out there!

EVE Online Rockets into its Second Decade
New Peak Concurrent User Milestone Hit During 10th Anniversary Celebration

REYKJAVIK, ICELAND—May 6, 2013—CCP Games, the world’s leading independent developer of massively multiplayer games, today celebrated the 10th anniversary of the launch of EVE Online®, the groundbreaking, sci-fi online game with over 500,000 subscribers worldwide. Launched on May 6, 2003, EVE Online marked its anniversary in style with an enormous in-game celebration that led to a new peak concurrent user (PCU) record for the game of over 65,000 players connected to the same server.

Unlike in most online games, every one of those players was celebrating in the same connected universe. EVE Online has continuously existed on a single persistent server cluster shared by all its inhabitants for ten years. This unique shared environment means actions have lasting consequences that ripple across the thousands of solar systems of EVE, and players’ reputations are built and destroyed by their own skill, deeds and relationships with other players.

Throughout the last 24 hours, CCP and its players held numerous live events in game and players were given special fireworks launchers munitions for their ships with which they could celebrate the game’s 10th anniversary.

In addition, players received several other valuable gifts—character implants, avatar clothing and a “Sarum Magnate” frigate.

In honor of today’s anniversary the appreciation continues as CCP delivers a unique and powerful battlecruiser, the Society of Conscious Thought “Gnosis,” to the hangars of all active subscribers.

EVE Online’s 10th anniversary celebration comes as CCP prepares for several additional major initiatives.

Today also marks the launch of the “Uprising” expansion to DUST 514®, the company’s free-to-play online first-person shooter fully integrated into the universe of EVE Online. The Uprising expansion brings with it numerous improvements and enhancements including a substantial graphics upgrade, an updated user interface, and new gameplay modes, weapons and equipment. Uprising is the biggest update yet for DUST 514 and is currently available to download for free for anyone with a PlayStation®3 and access to the PlayStation Network.

CCP recently announced that DUST 514 will officially launch on May 14, escalating the struggle for interstellar dominance in the EVE Universe as players in both games join forces in shared, player-driven warfare spanning the depths of space and the surfaces of countless planets within it.

On June 4th, CCP will launch EVE Online’s 19th free expansion. EVE Online: Odyssey will take the exploration of space to a whole new level with an entirely revamped scanning mechanic, a fresh and accessible user interface and enticing new rewards for finding and interacting with sites hidden among the stars. All of Odyssey’s exploration changes are designed to make space feel even more alive and they will make it easier and more compelling for pilots to forge their path through the mysterious and dangerous universe.
Throughout the year, CCP has been celebrating the 10th anniversary of EVE Online with a “Second Decade” theme, focusing on the wealth of stories and successes of the first ten years of EVE and its year-on-year subscriber growth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
bangkirai schreef op maandag 06 mei 2013 @ 18:05:
Nog even iets anders:

Veel 0.0 gasten verwachten, dat isotopen zodanig over de kop gaan, dat de beslissing om caps of titan bridges te gebruiken veel minder vaak gebruikt gaan worden, puur vanwege de fuelkosten.
Ze verwachten ook, dat men minder heen en weer gaat springen met caps.

Das denk ik ook 1 reden, dat test zich beetje wil terugtrekken en even de odyssey patch gaat afwachten, ze verwachten blijkbaar, dat 0.0 warfare zich in kleinere gebieden gaan voltrekken, doordat fuel zeer duur gaat worden, waardoor alle logistics, maar ook capital warfare duurder wordt.

Ze zijn echter wel zo leip, om tribal en raider eerst blue te houden, hadden ze dat niet uitdrukkelijk gezegd, dan weet je nooit wat er anders zou gaan gebeuren :D
Ice mining cta's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
Werd heel vroeger wel is gedaan, werd er 1 dag in de zoveel weken gereserveerd om met zn allen ice te minen, dan had je bijvoorbeeld meerdere freighters, die de ijsblokken moesten vervoeren en die continue in de weer waren.
Dat was in de oude sov tijd, toen had je namelijk veel meer fuel nodig, door de grote hoeveelheid torens.

Met combat fleets paraat vlak bij.

[ Voor 12% gewijzigd door bangkirai op 07-05-2013 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:33
De prijs van ice is momenteel ook met factor 2 gestegen. Ben maar begonnen met AFK ice minen, zodat ik in ieder geval een voorraad heb voor 4 juni. De vraag is of het nodig gaat zijn, maar dat zie ik dan wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
Cardinal schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 13:12:
De prijs van ice is momenteel ook met factor 2 gestegen. Ben maar begonnen met AFK ice minen, zodat ik in ieder geval een voorraad heb voor 4 juni. De vraag is of het nodig gaat zijn, maar dat zie ik dan wel weer.
Waar vraag is... komt aanbod :) . Denk dat het probleem eerder VOOR de patch ligt omdat iedereen gaat oppotten in zijn hangar.

[ Voor 11% gewijzigd door Tricq op 07-05-2013 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-09 17:38
Ik wil even spammen hier :P

Ik zit nowadays in een lowsec PVE/PVP corpje in m'n eigen alliance, beetje low profile laid back fun hebben met z'n allen. Roams in cruisers en bc's, lekker goedkoop.

We zoeken alleen nog meer spelers :Y en iedereen is welkom.
We hebben zowel EU als US spelers en een stuk of 30 actieve, maar om de roams wat op te leuken is een paar man extra eigenlijk wel nodig.
Als je interesse hebt moet je ingame maar even 'public redbox' joinen :)

En daarnaast heb ik laatst een stukje over EVE geschreven, hier: http://www.reddit.com/r/g...son_learned_the_hard_way/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-09 16:38
Cardinal schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 13:12:
Ik was al van plan om flink in te slaan, puur als speculatie. En dat heb ik ook gedaan. Echter, met m'n zatte ballen de avond voor Koninginnedag, met een wilde uitroep 'Dat kan nog veel hoger!!!!'. Iets van 260k per stuk betaald :X Gelukkig maar voor een miljard :-(

Ook een kunst, op het hoogtepunt van de markt kopen :P

De kunst is nu, hoe beperk ik mijn verlies zo veel mogelijk. De prijs na de patch zal afhangen van hoe makkelijk het nog te AFK'en valt, dat Iceminen. Prijs zal sowieso wel wat hoger zijn dan voor

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noxious schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:56:
En daarnaast heb ik laatst een stukje over EVE geschreven, hier: http://www.reddit.com/r/g...son_learned_the_hard_way/
leuk verhaal hierboven :) geeft een mooi beeld van hoe het allemaal kan lopen in EVE!

Wat betreft je vraag voor meer members; ik zit momenteel in een rustige corp die voornamelijk verspreid door high-sec zit. Ben net een nieuwe alt begonnen en daarmee bezig om een cruiser klaar te maken voor wat ratting/mission running. Mocht je Corp interesse hebben in een leergierige semi-n00b dan spreek ik je wel een keer aan. Lijkt me leuk om een keer wat anders in groepsverband te doen dan minen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Ja kom gerust langs in de public channel en vlieg een paar roams met ons mee :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Wat is je corp nou precies? Als ik kijk naar NoxiousPluK kom ik op [AHARM] uit. Zit trouwens ook een playerlist in startpost.

Player list:
https://docs.google.com/s...le=true&gid=1&output=html

Zelf toevoegen:
https://docs.google.com/f...jhHTMgSQtDXKGH6A/viewform

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-09 18:35
Soms gaat het wel weer kriebelen door dit soort stukjes, misschien toch eens een andere corp opzoeken (zit nu in een corp van een collega, maar dat is vooral een mining/construction corp, al komen er soms wel eens wat wardec's).
Grote voordeel van eve vind ik dan weer dat je kunt trainen terwijl je offline bent, kom toch al weer in de buurt van de 30mil xp op mn "nieuwe" account.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noxious schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:42:
Ja kom gerust langs in de public channel en vlieg een paar roams met ons mee :Y
Wat voor een tijden zijn jullie actief (aangezien jullie US/EU players hebben) ik ben meestal pas na 22:00 online
Done! :)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2013 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Verwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:56:
[...]

Wat voor een tijden zijn jullie actief (aangezien jullie US/EU players hebben) ik ben meestal pas na 22:00 online

[...]
Ik zit in een corp die heel erg US based is. En 22:00 is vaak early US timezone. EST loopt 6 uur achter op ons, dus dan komt eastcoast binnen druppelen. Mensen die aan de westcoast zitten spreek ik een stukje minder en vaak als ik vroeg in de ochtend inlog.

Als Euro ben ik vaak daar om fleets op gang te helpen krijgen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:55

Sorki

world wide wubbish

EvaluationCopy schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:19:
[...]

Prijs zal sowieso wel wat hoger zijn dan voor
De locaties blijven hetzelfde, en je zal dubbel zo snel kunnen minen. Heb echt geen idee hoe hard de prijs welke kant gaat uit gaan.

Gelukkig hebben we nog voor enkele maanden fuel op stock, ik hoop dat tegen dan de prijzen wat gestabiliseerd zijn.

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan676
CCP heeft al aangegeven dat ze de prijs van isotopes omhoog willen hebben maar niet te veel anders worden POSen en capitals te duur. De bedoeling is dat ze de prijs gaan beïnvloeden door de grote van de high sec ice anomalies te regelen. Immers kleinere anomalies betekend minder isotopes op de market en dus een hogere prijs. Daarbij gaan ze er wel van uit de er genoeg motivaties is om te minen. Wat ze gedaan hebben door de duur van de ice miners te halveren en dus de inkomsten van de miner te verdubbelen.

Waar wel rekening mee gehouden moet worden is dat er waarschijnlijk best veel bots waren die ice minden en die gaan nu ontregeld worden door de random anomalies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-09 16:38
Botminers sowieso, maar Ice minen is al zo goed als AFK. Knopje drukken en gaan stofzuigen, drie kwartier later terugkomen. Ik ben heel benieuwd wat daar van overblijft, dat gaat een grote invloed hebben op de prijs.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-06 16:17
Ik heb vroeger anderhalve maand gespeeld en zit er aan te denken om nog eens verder te spelen, weet iemand waar ik het goedkoopst een plex kan vinden. er waren sites die ze verkopen maar welke is veilig
en al getest door anderen? (ps ik heb een amerikaanse bank rekening met card etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
bamboe schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 17:33:
Ik heb vroeger anderhalve maand gespeeld en zit er aan te denken om nog eens verder te spelen, weet iemand waar ik het goedkoopst een plex kan vinden. er waren sites die ze verkopen maar welke is veilig
en al getest door anderen? (ps ik heb een amerikaanse bank rekening met card etc.)
http://www.shatteredcrystal.com/

dit is een van de officiele dealers.....let wel plex is vind ik redelijk duur ipv een subscription op eve online(behalve dan als je genoeg ISK verdient om ingame plex te kopen :) )

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
tntkiller schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 17:50:
[...]

http://www.shatteredcrystal.com/

dit is een van de officiele dealers.....let wel plex is vind ik redelijk duur ipv een subscription op eve online(behalve dan als je genoeg ISK verdient om ingame plex te kopen :) )
ik ben er een beetje uit, maar ik dacht toendertijd gehoort te hebben dat je plex kan kopen en dan ingame op je account krijgt en dan weer kan activeren of iets dergelijks, je ziet ook op internet soms plex te koop
voor 11.50 - 13.50 dollar, maar ja ik weet niet echt of die sites betrouwbaar zijn, en er waren een paar gelinkte sites die dat wel zijn maar ik ben compleet kwijt welke dat waren.

bedankt trouwens voor de site hij lijkt iets goedkoper dan de euro section van de eve website waar je kan verlengen.

als iemand toevallig een site weet waar je een plex kan kopen dan zou ik dag graag willen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Esiq schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:49:
Wat is je corp nou precies? Als ik kijk naar NoxiousPluK kom ik op [AHARM] uit.
Aye, wij zijn http://evemaps.dotlan.net/alliance/EVE_Alliance_99001436 :P Nox is in een paar uurtjes ex-AHARM.
Verwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:56:
[...]
Dat is onze prime time ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSec
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-07 13:38

TheSec

Waarom ?

Ik persoonlijk haal mijn timecode's bij http://www.go2arena.com/eve-online.html
Toe nu toe alleen maar goede service max 30 min gewacht 1X op de codes.

Niet schieten is altijd mis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-09 09:15
Als je puur gametime op je account wil hebben is een subscription bij CCP zelf toch het goedkoopst? Een plex koop je met "echt" geld om in-game door te verkopen voor ISK, niet om zelf je account levend te houden. Tenzij je in-game genoeg ISK verdient om een PLEX te kopen en die weer om te zetten naar gametime. Zo is hoe ik het altijd heb gezien..

Voor bamboe lijkt het mij het handigst als hij gewoon weer een maandje subscription neemt en kijkt hoe het bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSec

TheSec

Waarom ?

Bij go2arena kon ik 60 dagen kopen tegen 24,- das 12 per maand. Als je bij CCP dat doet moet je meteen voor 6 maanden betalen. Dus het loont wel zo nu en dan ook even te checken wat het voordeligste is dat het je echt waard is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamboe
Racemol schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 21:37:
Als je puur gametime op je account wil hebben is een subscription bij CCP zelf toch het goedkoopst? Een plex koop je met "echt" geld om in-game door te verkopen voor ISK, niet om zelf je account levend te houden. Tenzij je in-game genoeg ISK verdient om een PLEX te kopen en die weer om te zetten naar gametime. Zo is hoe ik het altijd heb gezien..

Voor bamboe lijkt het mij het handigst als hij gewoon weer een maandje subscription neemt en kijkt hoe het bevalt.
Een plex is toch een maand spelen waard, dus als die goedkoper is dan een maand subscription kan je
dat toch beter doen als je er een koopt en die word naar je account verstuurd,
dan kan je (max 4 uur) online gaan zonder een actief account en dan met behulp van die plex je account weer activeren voor 30 dagen?
(maar ja dan moet wel die plex op een haalbaar station binnen komen natuurlijk.....)
of zie ik dat verkeerd... (het is een tijdje geleden..)

@ de sec, helaas zijn die 60 dagen uitverkocht zie ik nu maar mischien komen ze terug,
ik hoopte dat ze iets zouden doen met hun 10 jarig bestaan.. helaas nog niet echt
iets gezien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSec

TheSec

Waarom ?

bamboe schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 22:09:
[...]

Een plex is toch een maand spelen waard, dus als die goedkoper is dan een maand subscription kan je
dat toch beter doen als je er een koopt en die word naar je account verstuurd,
dan kan je (max 4 uur) online gaan zonder een actief account en dan met behulp van die plex je account weer activeren voor 30 dagen?
(maar ja dan moet wel die plex op een haalbaar station binnen komen natuurlijk.....)
of zie ik dat verkeerd... (het is een tijdje geleden..)

@ de sec, helaas zijn die 60 dagen uitverkocht zie ik nu maar mischien komen ze terug,
ik hoopte dat ze iets zouden doen met hun 10 jarig bestaan.. helaas nog niet echt
iets gezien..
PS je kunt ook een GTC halen voor isk(@forum) en als je die dan "Covert ETC" krijg je de plex in het station waar je ze zelf wil.. Dus zou je zonder b.v. je WH uit te gaan je game tijd kunnen verlengen ;) voor een aantal characters :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan676
Een PLEX kan je activeren via de je asset scherm dus waar die geleverd word maakt niet uit. De enigste reden om met een plex rond te gaan vliegen is omdat je deze in een bepaald station wilt verkopen.

In je account mangment kan je volgens mij ook meteen de plex code aan je eigen account toevoegen dan worden de dagen gewoon opgeteld bij het aantal dagen dat je nog hebt.
Pagina: 1 ... 12 ... 116 Laatste