@legolas_1973
Zoek ff op het test-forum naar Sarah's overview pack.
Die is geweldig en heeft heel veel opties.
Datte. In de installatie-guide van die pack staat gelijk hoe je precies moet zorgen dat alles qua overview settings goed komt te staan. Als je daarna NOG problemen hebt en je hebt je cache al gecleared enzo, dan kan je het beste een post maken op de officiële forums in het juiste gedeelte.Elohsa schreef op donderdag 11 april 2013 @ 16:08:
@legolas_1973
Als hij op char niveau al aangeeft dat zijn corp/alliance neutral is voor jou/je corp/je alliance, dan is ie neutral.Verwijderd schreef op donderdag 11 april 2013 @ 16:04:
[...]
dat roept iedereen maar als ik de info van char opvraag geedft die aan dat alle standings op 0 staan dus hij feitelijk neutral is. daarnaast heb ik deze overview settings al erg lang en heb ik dit probleem in geen enkele andere corp / alliance / coalition gehad
Verwijderd
ik ben zo gewend aan mijn overview settings dat ik dat liever niet doe. daarbij is het ovderduidelijk niet het probleem.Cronax schreef op donderdag 11 april 2013 @ 16:11:
Datte. In de installatie-guide van die pack staat gelijk hoe je precies moet zorgen dat alles qua overview settings goed komt te staan. Als je daarna NOG problemen hebt en je hebt je cache al gecleared enzo, dan kan je het beste een post maken op de officiële forums in het juiste gedeelte.
dat is mijn punt het kan mijn overview dan niet zijn en alle andere partijen showen wel goed.nwagenaar schreef op donderdag 11 april 2013 @ 16:20:
Als hij op char niveau al aangeeft dat zijn corp/alliance neutral is voor jou/je corp/je alliance, dan is ie neutral.
[ Voor 34% gewijzigd door Cronax op 11-04-2013 16:32 ]
Verwijderd
overal en altijd in elk schermCronax schreef op donderdag 11 april 2013 @ 16:31:
Is het trouwens als je docked bent of in space? Docked is het bekend dat er bugs zijn, is erg irritant...dan moet ik het betreffende venster minimaliseren of de brackets uit en weer aan zetten voor ik netjes blauw te zien krijg...
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2013 16:34 ]
En je hebt al je ingame caches enzo al gecleared?Verwijderd schreef op donderdag 11 april 2013 @ 16:33:
[...]
overal en altijd in elk scherm
dus in local, intel etc etc
of ik in space ben of docked maakt niet uit
zie hier screenshot voor duidelijkheid dat is een alt van mij Amberlin Kanenald en ze zit in O C C U P Y en die corp zit in TEST please ignore. het character waar ik de standings van show is willekeurig iemand in TEST en dat zie ik dus bij iedereen die in TEST zit
[afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door Cronax op 11-04-2013 16:38 ]
Verwijderd
Verwijderd in "[PC][MMORPG] EVE-Online Topic - Deel 22: Retribution"Cronax schreef op donderdag 11 april 2013 @ 16:38:
[...]
En je hebt al je ingame caches enzo al gecleared?
Zo ja dan zou ik een re-install overwegen...
Verwijderd schreef op donderdag 11 april 2013 @ 16:39:
[...]
Verwijderd in "[PC][MMORPG] EVE-Online Topic - Deel 22: Retribution"
reinstall heb ik echt zo geen zin in
[ Voor 9% gewijzigd door Tricq op 11-04-2013 16:43 ]
Verwijderd
het gaat erom dat alle waardes op 0 staan dus het is gewoon een neutral echter zou dat +10 moeten zijn op alliance niveau. vreemde is dat ik het met al mijn chars en accounts heb en geen enkel ander in de corp dit probleem heeftEek! schreef op donderdag 11 april 2013 @ 16:44:
In de screenshot zie ik alleen standings. Daar zie je alleen iets als deze standings gezet zijn. (waarom zou je andere corps in alliance +5 of +10 geven?)
Het icoontje van alliance members heeft niet zoveel met standing te maken, dit wordt bepaald in overview settings.
- Eek
Verwijderd
het heeft niks te maken met local en ook niet met mijn overview. ik snap dat het belangrijk is maar kan er weinig aan doen. ik denk niet dat een reinstall het probleem verhelptTricq schreef op donderdag 11 april 2013 @ 16:42:
[...]
. Local is belangrijk man. Delve is veel vol momenteel
.
Verwijderd
Verwijderd
Zie je nu test als +10 in local of alliance ?Verwijderd schreef op donderdag 11 april 2013 @ 23:48:
manualy TEST op +10 gezet en nu ziet alles eruit zoals het hoort.
er gaat dus iets fout op de eve server lijkt me
Verwijderd
nee want andere gasten die blue hoorden te zijn klopte wel en corpies waren gewoon groen, en in fleet paars. maar alle TEST mensen die niet in mijn corp zaten zag ik als neutraled-oorklep schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 09:15:
Maar, corpies en alliance members hebben toch normaliter geen extra standings? Die zijn gewoon groen of blauw met n ster toch? Dus ik denk dat je blauwe ster plaatje gewoon verdwenen is
ja moet wel elke keer local minimaliseren en opnieuw naar boven halen, maar daarna zie ik alles keurig zoals het hoort.Daisai schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 10:09:
Zie je nu test als +10 in local of alliance ?
Sleep anders in overview de alliance kleur helemaal naar boven.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2013 13:17 ]
Verwijderd
of je leest evenTricq schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 19:57:
Unfuck je overview even. Of gebruik sarah's overview pack.
Eerst even resetten en daarna importeren.
Verwijderd
[ Voor 61% gewijzigd door wheez50 op 13-04-2013 22:17 ]
Verwijderd
daar had ik al gekeken maar dat is niet zo simpel of ik ben blindwheez50 schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 22:16:
Gewoon je settings per char kopiëren...
edit: Bij mij staan ze in "C:\Users\Wheez50\AppData\Local\CCP\EVE\c_program_files_(x86)_eve_online_tranquility\settings"
[ Voor 11% gewijzigd door Eek! op 16-04-2013 15:12 ]
Verwijderd
nee want met sarah`s overview had ik hetzelfde issue pas toen ik de settings gereset had was het over.Eek! schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 15:11:
Told you
Anyway.. je kan tegenwoordig gewoon "export overview settings" doen en de XML weer importeren op andere accounts / chars
- Eek
Verwijderd
Haha cool, ik speel zelf geen EVE maar toen ik naar de Battlereport keek toen zag ik Ineluctable staan en ik herkende het ergens van. Dus ik zocht naar Jezus VanOstade (mijn broer) en hij zit ook in jullie alliantie.Stampertjen schreef op woensdag 17 april 2013 @ 08:31:
Gisteren na paar weken niet veel tijd te hebben nog eens een leuke frig roam gedaan. We zijn solar fleet tegen gekomen (tengu, drakes, cynabel, stabber fleet issue) en het is voor hen een pijnlijke les geweest om te zien hoe goed 2 logi frigs werken
Battlereport
(beetje fucked up maar dus 14 vs 11)
SKdragon schreef op woensdag 17 april 2013 @ 13:48:
[...]
Haha cool, ik speel zelf geen EVE maar toen ik naar de Battlereport keek toen zag ik Ineluctable staan en ik herkende het ergens van. Dus ik zocht naar Jezus VanOstade (mijn broer) en hij zit ook in jullie alliantie.
Ik zit zelf heel erg te denken om EVE te spelen, ik heb een paar keer gekeken toen mijn broer speelde en hij verteld ook erg veel over de game en probeerd mij ook naar EVE te lokken. Misschien toch maar (weer) proberen dan.
Zal ik zeker eens doen! Bedankt alvastVerwijderd schreef op woensdag 17 april 2013 @ 12:43:
Vraag bijvoorbeeld naar bendebeukers, zitten weliswaar in 0.0 tegenwoordig maar hebben ook een highsec opleidingscorp. Zitten er met regelmaat enige op dutch chat.
Verwijderd
kan je toch aardig mee ratten in bloodraider space?De_Bastaard schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 14:47:
Dus ik heb al maanden lang een Bhaal in m'n hangar maar doe er geen reet mee. Als ik ze meeneem naar een fleetfight ben ik zeer waarschijnlijk als eerste de sjaak, omdat niemand een BS met zoveel neuts op 't veld wilt hebben ...
Lowsec zit er ook niet in want dan wordt je geblobbed omdat je een pimp bhaal hebt.
Iemand een idee wat er mee te doen? En nee, ik geef hem niet weg
Tja, het is een pvp schip dus als je er niet mee wil vliegen in pvp dan kun je hem beter verkopen.De_Bastaard schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 14:47:
Dus ik heb al maanden lang een Bhaal in m'n hangar maar doe er geen reet mee. Als ik ze meeneem naar een fleetfight ben ik zeer waarschijnlijk als eerste de sjaak, omdat niemand een BS met zoveel neuts op 't veld wilt hebben ...
Lowsec zit er ook niet in want dan wordt je geblobbed omdat je een pimp bhaal hebt.
Iemand een idee wat er mee te doen? En nee, ik geef hem niet weg
Verwijderd
tja... dan blijft over verkopen zou ik zeggen of stof laten verzamelen in hangarDe_Bastaard schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 12:12:
Tja wil hem wel in PVP gebruiken maar onze fleets zijn altijd 400 vs 400
Verwijderd
Niet schieten is altijd mis ;)
Verwijderd
heb een char die starbase defense op 5 heeft echter geen roles voor POS defense en die krijg ik ook niet daar de roles compleet kut zijn en ik nog maar net in test zit.TheSec schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 22:50:
Als ik me niet vergis kun je ze mixen. Dit geeft geen garantie dat de pos als die zelf gaat schieten de beste pakt. Maar als je een char met starbase defensive hebt kun je daar volgnes mij wel makkelijk tussen switchen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2013 00:14 ]
Die zitten tevens ook op t.net, voeg me anders even in-game toe: de naam is opblaashaasValcorn schreef op donderdag 18 april 2013 @ 13:28:
[...]
Zal ik zeker eens doen! Bedankt alvast![]()
Als iemand me ingame wil toevoegen, mag ook altijd hoor. LordValcorn is de naam
Verwijderd
nou net buiten de shields zodat ik fighters kan assignen. (voor grootste deel binnen de shields)De_Bastaard schreef op zondag 21 april 2013 @ 17:27:
Ga je die carrier dan buiten het shield hangen? Daar ben je nooit safe he
Dan misschien maar 1 neut droppen voor een cynoDe_Bastaard schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 12:12:
Tja wil hem wel in PVP gebruiken maar onze fleets zijn altijd 400 vs 400
Verwijderd
https://forums.eveonline....sts&m=2919563#post2919563
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2013 01:09 ]
Verwijderd
he, net nu ik mijn voorraad salvage twv 400 million verkocht heb
Verwijderd
ja vooral T2 rigs worden dan onbetaalbaarVerwijderd schreef op woensdag 24 april 2013 @ 06:48:
Dat het werkt met de bonussen is lekker maar voor mensen die een nieuwe supercap willen is het weer een stukje duurder
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door Tricq op 24-04-2013 12:28 ]
Verwijderd
maar dat zal stijgen met de change neem ik aanTricq schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:27:
Met de huidige prijzen heb ik nog ongeveer 1 bil in salvage spul liggen. Effkes naar jita gooien alvast. Huidige rigprijzen zullen ook wel gaan stijgen omdat natuurlijk iedereen stopt met rigs maken.
[ Voor 24% gewijzigd door Hurtebise op 24-04-2013 16:38 ]
FF rekenen. 16,65 * 6 = 99,9. Je bedoelt eerder 49,95 / 6 = 8,32 euro per maand.Hurtebise schreef op woensdag 24 april 2013 @ 16:29:
Snap niet zo goed wat the great deal daarvan is. 49,95 euro of 3 PLEX voor 180 dagen speeltijd. Dat is toch nog altijd 16,65/maand. Kan ik evengoed een frozen alt account heractiveren.
Verwijderd
komt waarschijnelijk omdat je dichtbij de belgische grens woontHurtebise schreef op woensdag 24 april 2013 @ 17:14:
Dagen per maand en uren per dag. Ouch, hogere wiskunde. Lol.
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door nwagenaar op 24-04-2013 23:21 ]
200M? boeiendnwagenaar schreef op woensdag 24 april 2013 @ 23:19:
Crap... had ik laatst een clonejump gedaan van highsec (nadat ik was gepod) naar de dichtsbijzijndste WH entrance, had ik niet goed opgelet. Bleek het een LG slave set te zijn. Nog niet compleet ook nog. En ik ga vervolgens dood tijdens een roam in een Talos. 200M door de drain >.<
Voor de goede orde: Slave set gebruik je alleen in armor ships en de Talos is een shield ship
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
is dat niet wat overdreven? 200 mil in 10 min lijkt me wel bizar weet dat WHs extreem goed verdienen maar damnTepelStreeltje schreef op woensdag 24 april 2013 @ 23:35:
[...]
200M? boeiend
Je woont in een WH. Das 10 minuten sites runnen
B1UE-J toevallig ?nwagenaar schreef op woensdag 24 april 2013 @ 23:19:
Crap... had ik laatst een clonejump gedaan van highsec (nadat ik was gepod) naar de dichtsbijzijndste WH entrance, had ik niet goed opgelet. Bleek het een LG slave set te zijn. Nog niet compleet ook nog. En ik ga vervolgens dood tijdens een roam in een Talos. 200M door de drain >.<
Voor de goede orde: Slave set gebruik je alleen in armor ships en de Talos is een shield ship
afhankelijk van hoeveel man je in je fleet hebt (en hoeveel alts) kan je erg gemakkelijk 400m per uur verdienen.Verwijderd schreef op woensdag 24 april 2013 @ 23:53:
[...]
is dat niet wat overdreven? 200 mil in 10 min lijkt me wel bizar weet dat WHs extreem goed verdienen maar damn
Battle.net Spud#2543
Loki en/of Salvage is makkelijker te trainen en vaak harder nodigravenger schreef op donderdag 25 april 2013 @ 12:09:
Zijn leuke bedragen inderdaad. Jammer dat je wel caps moet kunnen vliegen en er eentje moet hebben in je WHZolang je dat niet kan betalen is het wel sucky. Ik heb nu zowel alle Moros als Rev skills op max maar met 50 mln in je wallet red je het niet
Battle.net Spud#2543
Weinig echt schokkends hoewel dit wel een enorme misvatting is naar mijn idee:
Ik denk dit reserve supercaps zijn die veel veiliger op een inactieve account kunnen worden gestald dan in een POS hangar ergens die kan worden aangevallen of leeggestolen. Mocht er dan toch ooit die mega battle komen met 100+ dooie supercaps zit je met een PLEX weer in een super voor ronde 2. Allianties als PL hebben het maximum aan actieve supers al een tijdje geleden bereikt terwijl het geld binnen blijft stromen.1/3/2013 2:54:58 PM] CCP Fozzie: so question, if you were to guess what the net gain of supercaps in existance on active accounts between escalation and now is, what would you say?
[1/3/2013 2:56:55 PM] CCP Fozzie: total is 14
[1/3/2013 2:57:16 PM] CCP Fozzie: so 1.75 supers per month added, supercarriers actually decreased slightly titans increased slightly
[1/3/2013 2:58:00 PM] CCP Fozzie: nope a bunch were made, but most immediately quit the game
[1/3/2013 2:59:52 PM] CCP Fozzie: in ym experience getting a supercap is often the last checkbox xomsone makes before quitting the game for good
And to think they once said that computers would take away jobs.
Verwijderd
mogelijk heb je gelijk... maar mijnziens is het makkelijker en handiger ze gewoon in low sec ergens in een safe spot te loggenIJzerlijm schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:48:
[...]
Weinig echt schokkends hoewel dit wel een enorme misvatting is naar mijn idee:
[...]
Ik denk dit reserve supercaps zijn die veel veiliger op een inactieve account kunnen worden gestald dan in een POS hangar ergens die kan worden aangevallen of leeggestolen. Mocht er dan toch ooit die mega battle komen met 100+ dooie supercaps zit je met een PLEX weer in een super voor ronde 2. Allianties als PL hebben het maximum aan actieve supers al een tijdje geleden bereikt terwijl het geld binnen blijft stromen.
Battle.net Spud#2543
Kan je aangeven wat er niet klopt? Wollari gebruikt de laatste database dumps en alles zou moeten kloppen. Ik kan hem het wel doorgeven wanneer hij terug is van Fanfest gezien hij bij mij in de corp zit.wheez50 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 23:07:
Dotlan is niet altijd correct en sommige gebieden zijn niet opgenomen in de dotlan database.
Met zo'n NAP/NIP lijst kan ik het me goed voorstellen. Maar jammer hoor, maar ook niet een beetje onverwacht. Roep al tijden dat het zo gaat en vele anderen ook, maar dan worden we weggezet alsof wij Don Quichot zijn.Dutch2007 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 01:11:
oh well... ik doe/ben momenteel bezig met me eve siesta 1e overigens sinds 2008, wel 1x een maandje (max 2) niet gespeeld maar wel skilled, nu op me 5 chars/accounts geen sub meer...
teveel stagnatie momenteel vindt ik...
Zal eens kijken of er rond november/december wat beters in eve is...
vindt het een beetje boring momenteel (in sov 0.0 iig..., wholes, low and h-sec interesseren me niet veel om verschijdende reden )
[ Voor 55% gewijzigd door Esiq op 26-04-2013 09:37 ]
[ Voor 7% gewijzigd door _Apache_ op 26-04-2013 09:51 ]
Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler
Probeer deze tool eens:_Apache_ schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 09:50:
...
Mijn vragen
- Mocht het inventen lukken is het resultaat toch M.E level (welke overgenomen is van de bpo) van 10, keer M.E. multiplier van de datacore?
- Hetzelfde geld voot de hoeveelheid runs, max runs van bpo * max run modifier van de datacore?
Mooncontents zitten niet in de database dumps. Dus alles klopt inderdaad.Esiq schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 09:31:
[...]
Kan je aangeven wat er niet klopt? Wollari gebruikt de laatste database dumps en alles zou moeten kloppen. Ik kan hem het wel doorgeven wanneer hij terug is van Fanfest gezien hij bij mij in de corp zit.
Hij mag dan in je corp zitten, maar dit is gewoon zoals het is: moonminerals komen niet uit de dbaseMoons + Minerals (Based on User Reports)
All moon mineral informations are based on user reports (no guarante). If you want to improve the database, contact me (Wollari) ingame.
Ja dat klopt, gelukkig voor sommige mensen ook.wheez50 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 10:22:
Hij mag dan in je corp zitten, maar dit is gewoon zoals het is: moonminerals komen niet uit de dbase
OK._Apache_ schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 09:50:
Mijn vragen
- Mocht het inventen lukken is het resultaat toch M.E level (welke overgenomen is van de bpo) van 10, keer M.E. multiplier van de datacore?
- Hetzelfde geld voot de hoeveelheid runs, max runs van bpo * max run modifier van de datacore?
Verwijderd
Als je ook maar een beetje weet wat je doet, kan je makkelijk meerdere accounts online houden met PLEX.Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 20:31:
Van de EVE keynote: veranderingen aan T2 production en moon mining, dev blogs zullen direct na de keynote gepubliceerd worden. Ook krijgen alle actieve subs op 6 mei een DED battlecruiser (6/6/6 slots, damage bonus voor alle wapensystemen). Odessy ziet er ook goed uit. Jammer dat ik geen zin meer heb om te betalen voor mijn games.
Resource Rebalancing in Odyssey: Numbers!
26.04.2013 19:03
By CCP Fozzie
| Comments
Numbers!
Hello again everyone. It feels like it was but moments ago when we last spoke.
This blog is intended as a companion to the main feature blog covering our resource balancing work in EVE Online: Odyssey. If you haven’t already read at least part of that blog this one will make little sense to you, so I highly advise you check it out here.
As I mentioned in the other blog, we are planning to make some very significant changes to resources, resource collection and industry in Odyssey. The details covered by this companion blog are focused on the changes to:
Tech Two Production and Moon Mining
Ore Composition
Ice Harvesting
Outposts
Tech Two Production and Moon Mining
As the main blog outlined, we are implementing Phase Two of our long term plan for Tech Two Production and Moon Mining in Odyssey.
They key goals of Phase Two are the shifting a significant portion of the value from the moon mining system away from the relatively common (and regionally concentrated) Technetium and back to the rarest mineral types (R64), spreading that value more evenly among those four rarest minerals, and providing the EVE market another avenue through which to respond to price fluctuations more gracefully.
To reach these goals we are implementing a change to several aspects of the tech two production chain. We are adding two new intermediate materials (with associated reactions and alchemy reactions), four new composites, and adjusting the composition of the Microprocessors, Capacitor Units, and Reactors.
Bellow you will find the details of these changes. Please note that all names for the new materials and composites are placeholders.
Our new Intermediate Materials are:
ThuliHaf : 100 Thulium + 100 Hafnium = 200 ThuliHaf
ProMerc : 100 Promethium + 100 Mercury = 200 ProMerc
Both of these reactions will have alchemy versions as well:
100 Vanadium + 100 Hafnium = 1 Unrefined ThuliHaf = 40 Thulihaf and 95 Hafnium
100 Chromium + 100 Mercury = 1 Unrefined ProMerc = 40 ProMerc and 95 Mercury
Our new Composites are:
Gallentium : 100 ThulHaf + 100 Crystallite Alloy = 300 Gallentium
Matarium : 100 Neo Mercurite + 100 Fernite Alloy = 300 Matarium
Amarrium : 100 ProMerc + 100 Rolled Tungsten Alloy = 300 Amarrium
Caldarium : 100 Ferrofluid + 100 Titanium Chromide = 300 Caldarium
Changed blueprints are:
All Non Capital Microprocessors: 15(+3) Racial Carbides, 5(+4) Phenolic Composites, 2(-3) Nanotransitors, 2(+2) New Racial Composites
All Non Capital Capacitor Units: 24 Racial Carbides, 10(-5) Fullerides, 1 Nanotransistor, 2(+2) New Racial Composites
All Non Capital Reactor Units: 8 Racial Carbides, 0(-1) Ferrogel, 2(+1) Fermionic Condensates
All Capital Microprocessors: 1500(+300) Racial Carbides, 50(+40) Phenolic Composites, 20(-30) Nanotransitors, 20(+20) New Racial Composites
All Capital Capacitor Units: 2000 Racial Carbides, 1000 Fullerides, 10 Nanotransistors, 20(+20) New Racial Composites
All Capital Reactor Units: 800 Racial Carbides, 0(-10) Ferrogel, 20(+10) Fermionic Condensates
As these changes will bring the total usage of each R64 mineral into much closer balance, we will be seeding R64s into 227 existing moons in lowsec and 0.0, to bring the number of minable moons for each R64 into closer alignment.
Ore Composition
Another major area of focus for Odyssey is the composition of the ores found asteroid belts and mining sites across low and null security space. These changes are intended to spur nullsec entities to welcome more miners into their ranks, as well as provide adequate reward for those willing to brave the game’s most dangerous mining fields.
Below is a list of the affected ore types, with the amount of minerals that they provide for each refine volume. Changes are in brackets.
Arkonor: 10000 Tritanium (+9700), 166 Zydrine, 333 Megacyte
Bistot: 12000 Pyerite (+11830), 341 Zydrine, 170 Megacyte
Crokite: 38000 Tritanium (+37669), 331 Nocxium, 663 Zydrine
Dark Ochre: 25500 Tritanium (+25250), 500 Nocxium, 250 Zydrine
Gneiss: 3700 Tritanium (+3529), 3700 Mexallon (+3529), 700 Isogen (+357), 171 Zydrine
Spodumain: 71000 Tritanium (+67810), 9000 Pyerite (+8590), 140 Megacyte
Ice Harvesting
As mentioned in the main blog, we are planning to make significant changes to ice harvesting, moving supply from static belts into respawning anomalies, as well as doubling the speed of ice harvesters to increase yield over time.
Most systems that currently have ice belts will contain these new ice anomalies, with the notable exception of many systems in Amarrian, Khanid, and Ammatar high security space. Below I will list all the systems in high security space that will contain spawns of Clear Icicle.
Afivad, Agal, Avada, Bashakru, Chanoun, Dantan, Dihra, Erkinen, Esteban, Gamis, Gelhan, Gosalav, Jarzalad, Jerma, Kothe, Manatirid, Miah, Moutid, Ordion, Raravoss, Riavayed, Seil, Talidal, Warouh.
These will be the only high security systems that will contain Clear Icicle. All low-security and null-security systems that currently contain static ice belts, as well as all high security systems in Caldari, Gallente and Minmatar space that contain static ice belts, will contain the new ice anomalies.
Outposts
As mentioned in the main blog, we are planning to increase the number of installations available in all player-built outposts, as well as increase the number of installations provided by outpost upgrades. There are no plans to change the special bonuses provided by outposts (such as manufacturing time bonuses) or the refining rates of outposts in Odyssey.
Only the changed stats are found below.
For the upgrades, listed stats are in the format of: Basic level benefit (change), Standard level benefit (change), Advanced level benefit (change).
Caldari Research Outpost
Manufacturing: 5 (+3)
Booster Manufacturing: 10 (+5)
Copying: 20 (+10)
ME Research: 20 (+10)
PE Research: 20 (+10)
Invention: 20 (+10)
Reverse Engineering: 30 (+15)
Offices: 18 (+10)
Caldari Factory Upgrade: 5(+2), 10(+5), 15(+8) Manufacturing lines
Caldari Lab Upgrade: 10(+5), 20(+15), 30(+21) Copying, ME, PE slots
Caldari Research Upgrade: 10(+5), 20(+13), 30(+21) Invention slots
Caldari Office Upgrade: 10(+7), 15(+10), 20(+13) Offices
Amarr Factory Outpost
Manufacturing: 50 (+30)
Booster Manufacturing: 20 (+10)
Copying: 2 (+1)
ME Research: 2 (+1)
PE Research: 2 (+1)
Offices: 16 (+12)
Amarr Factory Upgrade: 20(+15), 40(+33), 60(+51) Manufacturing lines
Amarr Plant Upgrade: 20(+17), 40(+35), 60(+53) Manufacturing lines
Amarr Lab Upgrade: 3(+5), 5(+13), 7(+21) Copying, ME, PE slots
Amarr Office Upgrade: 10(+7), 15(+11), 20(+13) Offices
Minmatar Service Outpost
Manufacturing: 5 (+3)
Offices: 10 (+4)
Minmatar Plant Upgrade: 10(+7), 15(+10), 20(+13) Manufacturing lines
Minmatar Lab Upgrade: 3(+1), 5(+2), 7(+3) Copying, ME, PE slots
Minmatar Office Upgrade: 5(+2), 7(+2), 10(+3) Offices
Gallente Administrative Outpost
Manufacturing: 10 (+6)
Booster Manufacturing: 20 (+10)
Copying: 4 (+3)
ME Research: 4 (+2)
PE Research: 4 (+2)
Invention: 2 (+1)
Offices: 36 (+12)
Gallente Plant Upgrade: 5(+2), 10(+5), 15(+8) Manufacturing lines
Gallente Lab Upgrade: 5(+3), 7(+4), 10(+6) Copying, ME, PE slots
Gallente Office Upgrade: 12(+7), 24(+17), 36(+27) Offices
[ Voor 97% gewijzigd door Hurtebise op 26-04-2013 22:36 ]
Verwijderd
De urban myth van EVE (en vaak ook het leven): "[iets moeilijks] is makkelijk als je een beetje weet wat je doet."Seditiar schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 21:12:
[...]
Als je ook maar een beetje weet wat je doet, kan je makkelijk meerdere accounts online houden met PLEX.
Lijkt mij best wel een harde klap voor highsec (mining), of zie ik dat verkeerd?
Als ik het zo lees dan is het gedaan met het AFK-Ice minen in high-sec. Gaat wat meer moeite kosten zo te zien. Maar: wel met dubbele yields, dat dan weer wel. Als dit botten tegengaat kan ik er alleen maar voor zijn. Ben wel benieuwd naar de prijs van Ice dan de komende tijd... of nu al eigenlijk, kan me voorstellen dat er nu lekker ice opgepot wordt.CutePuppy schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 10:08:
[...]
Lijkt mij best wel een harde klap voor highsec (mining), of zie ik dat verkeerd?
Afijn, over 2 dagen klaar met mijn racial split training (geen command ships training), dan ga ik weer een beetje fatsoenlijk training om sec missions the runnen.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
gezien de hoeveelheid tritanium die de andere ores er bij krijgen; nogal.CutePuppy schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 10:08:
[...]
Afijn, over 2 dagen klaar met mijn racial split training (geen command ships training), dan ga ik weer een beetje fatsoenlijk training om sec missions the runnen.
Battle.net Spud#2543
Leeg kunnen?? Ik zie opeens allerlei leuke toepassingen zoals het inhuren van de New Order om een ice veld leeg te krijgen zodat de code compliant miners er alleen in mogenflessuh schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 12:23:
[...]
gezien de hoeveelheid tritanium die de andere ores er bij krijgen; nogal.
het ice mining lijkt me niet eens zo'n groot probleem, 1 keer klikken op de system scanner en naar de belt warpen. komt dus één extra handeling bij. Dat en het feit dat de ice belts nu wel leeg kunnen.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Dat is zeker waar ja, voor de meesten zal het ook beter zijn om een abonnement aan te houden dan het met ingame geld online houden. Indien mogelijk probeer ik het altijd met ingame geld voor elkaar te krijgen.Verwijderd schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 04:46:
Uiteindelijk is de theorie van hoe je Isk verdient vaak makkelijk, maar de praktijk een stuk moeilijker. Als een EVE speler die een grote inkomstenbronnen heeft vertelt aan anderen dat geld verdienen makkelijk is, is het een beetje te vergelijken met een ervaren concertpianist die na jaren oefenen een nieuwe student aan de muziekschool vertelt dat het spelen van Bach eigenlijk heel makkelijk is. Vanuit zijn positie heeft hij waarschijnlijk gelijk, maar vanuit de positie van de student is het natuurlijk grote onzin.
Lang verhaal, hopelijk wel duidelijk.
Dat..The_Cook schreef op zondag 28 april 2013 @ 12:52:
Een dronken Mitanni raging(of was dat het jaar er voor?)
[ Voor 25% gewijzigd door Esiq op 28-04-2013 12:56 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq