Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elohsa
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-09-2022
@legolas_1973

Zoek ff op het test-forum naar Sarah's overview pack.

Die is geweldig en heeft heel veel opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronax
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06-2024
Elohsa schreef op donderdag 11 april 2013 @ 16:08:
@legolas_1973

Zoek ff op het test-forum naar Sarah's overview pack.

Die is geweldig en heeft heel veel opties.
Datte. In de installatie-guide van die pack staat gelijk hoe je precies moet zorgen dat alles qua overview settings goed komt te staan. Als je daarna NOG problemen hebt en je hebt je cache al gecleared enzo, dan kan je het beste een post maken op de officiële forums in het juiste gedeelte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:56

nwagenaar

God, root. What's the differen

Verwijderd schreef op donderdag 11 april 2013 @ 16:04:
[...]
dat roept iedereen maar als ik de info van char opvraag geedft die aan dat alle standings op 0 staan dus hij feitelijk neutral is. daarnaast heb ik deze overview settings al erg lang en heb ik dit probleem in geen enkele andere corp / alliance / coalition gehad
Als hij op char niveau al aangeeft dat zijn corp/alliance neutral is voor jou/je corp/je alliance, dan is ie neutral.

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cronax schreef op donderdag 11 april 2013 @ 16:11:
Datte. In de installatie-guide van die pack staat gelijk hoe je precies moet zorgen dat alles qua overview settings goed komt te staan. Als je daarna NOG problemen hebt en je hebt je cache al gecleared enzo, dan kan je het beste een post maken op de officiële forums in het juiste gedeelte.
ik ben zo gewend aan mijn overview settings dat ik dat liever niet doe. daarbij is het ovderduidelijk niet het probleem.
nwagenaar schreef op donderdag 11 april 2013 @ 16:20:
Als hij op char niveau al aangeeft dat zijn corp/alliance neutral is voor jou/je corp/je alliance, dan is ie neutral.
dat is mijn punt het kan mijn overview dan niet zijn en alle andere partijen showen wel goed.

wat ik verder vreemd vind is dat alleen ik dit probleem heb en alleen bij mensen van TEST en alleen TEST dus iedereen uit b.v. honeybadger coalition is blue etc etc maar ELKE corp die echt in TEST zit is neutral op alle niveaus (dus personal, corp and alliance) echter zien de mensen van TEST mij wel als blue 8)7

ik zal even een screenshot roggelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronax
Is het trouwens als je docked bent of in space? Docked is het bekend dat er bugs zijn, is erg irritant...dan moet ik het betreffende venster minimaliseren of de brackets uit en weer aan zetten voor ik netjes blauw te zien krijg...

En die overview settings, daar zou ik niet zomaar op vertrouwen...maak daar anders ff een screenie van dan kunnen we zien of het toch niet daar aan ligt en zo niet, dan krijg je dat tenminste niet meer constant naar je hoofd gesmeten ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Cronax op 11-04-2013 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek!
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01-04 11:07
Het klinkt nog steeds als een display setting van je overview. Ik neem aan dat mensen in je eigen corp wel netjes een groen (default) icoontje hebben en mensen in je fleet een paarse? (default)

Als je bijvoorbeeld het icoontje voor alliance members grijs zou maken, dan zie je ze allemaal met een grijs icoontje, tenzij ze in je eigen fleet of corp zitten. Dit zal ook overal te zien zijn, zowel op de overview, maar ook in de info schermen.

- Eek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cronax schreef op donderdag 11 april 2013 @ 16:31:
Is het trouwens als je docked bent of in space? Docked is het bekend dat er bugs zijn, is erg irritant...dan moet ik het betreffende venster minimaliseren of de brackets uit en weer aan zetten voor ik netjes blauw te zien krijg...
overal en altijd in elk scherm
dus in local, intel etc etc
of ik in space ben of docked maakt niet uit

zie hier screenshot voor duidelijkheid dat is een alt van mij Amberlin Kanenald en ze zit in O C C U P Y en die corp zit in TEST please ignore. het character waar ik de standings van show is willekeurig iemand in TEST en dat zie ik dus bij iedereen die in TEST zit
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/20hrryc.png

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2013 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronax
Verwijderd schreef op donderdag 11 april 2013 @ 16:33:
[...]

overal en altijd in elk scherm
dus in local, intel etc etc
of ik in space ben of docked maakt niet uit

zie hier screenshot voor duidelijkheid dat is een alt van mij Amberlin Kanenald en ze zit in O C C U P Y en die corp zit in TEST please ignore. het character waar ik de standings van show is willekeurig iemand in TEST en dat zie ik dus bij iedereen die in TEST zit
[afbeelding]
En je hebt al je ingame caches enzo al gecleared?

Zo ja dan zou ik een re-install overwegen...

[ Voor 3% gewijzigd door Cronax op 11-04-2013 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cronax schreef op donderdag 11 april 2013 @ 16:38:
[...]

En je hebt al je ingame caches enzo al gecleared?

Zo ja dan zou ik een re-install overwegen...
Verwijderd in "[PC][MMORPG] EVE-Online Topic - Deel 22: Retribution"

reinstall heb ik echt zo geen zin in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-07 19:53
8)7 . Local is belangrijk man. Delve is veel vol momenteel :P .

[ Voor 9% gewijzigd door Tricq op 11-04-2013 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek!
In de screenshot zie ik alleen standings. Daar zie je alleen iets als deze standings gezet zijn. (waarom zou je andere corps in alliance +5 of +10 geven?)

Het icoontje van alliance members heeft niet zoveel met standing te maken, dit wordt bepaald in overview settings.

- Eek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eek! schreef op donderdag 11 april 2013 @ 16:44:
In de screenshot zie ik alleen standings. Daar zie je alleen iets als deze standings gezet zijn. (waarom zou je andere corps in alliance +5 of +10 geven?)

Het icoontje van alliance members heeft niet zoveel met standing te maken, dit wordt bepaald in overview settings.

- Eek
het gaat erom dat alle waardes op 0 staan dus het is gewoon een neutral echter zou dat +10 moeten zijn op alliance niveau. vreemde is dat ik het met al mijn chars en accounts heb en geen enkel ander in de corp dit probleem heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tricq schreef op donderdag 11 april 2013 @ 16:42:
[...]

8)7 . Local is belangrijk man. Delve is veel vol momenteel :P .
het heeft niks te maken met local en ook niet met mijn overview. ik snap dat het belangrijk is maar kan er weinig aan doen. ik denk niet dat een reinstall het probleem verhelpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-01-2024

Trin1ty

Uhm..

ik ook :P

8)

Nou ff raden wie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toch sarah`s overview geprobeerd mocht niet helpen. ik geloof niet dat een reinstall het gaat oplossen dus wacht petition maar ff af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

manualy TEST op +10 gezet en nu ziet alles eruit zoals het hoort.

er gaat dus iets fout op de eve server lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-09 15:52
Maar, corpies en alliance members hebben toch normaliter geen extra standings? Die zijn gewoon groen of blauw met n ster toch? Dus ik denk dat je blauwe ster plaatje gewoon verdwenen is :P

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
Verwijderd schreef op donderdag 11 april 2013 @ 23:48:
manualy TEST op +10 gezet en nu ziet alles eruit zoals het hoort.

er gaat dus iets fout op de eve server lijkt me
Zie je nu test als +10 in local of alliance ?
Sleep anders in overview de alliance kleur helemaal naar boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ed-oorklep schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 09:15:
Maar, corpies en alliance members hebben toch normaliter geen extra standings? Die zijn gewoon groen of blauw met n ster toch? Dus ik denk dat je blauwe ster plaatje gewoon verdwenen is :P
nee want andere gasten die blue hoorden te zijn klopte wel en corpies waren gewoon groen, en in fleet paars. maar alle TEST mensen die niet in mijn corp zaten zag ik als neutral
Daisai schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 10:09:
Zie je nu test als +10 in local of alliance ?
Sleep anders in overview de alliance kleur helemaal naar boven.
ja moet wel elke keer local minimaliseren en opnieuw naar boven halen, maar daarna zie ik alles keurig zoals het hoort.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2013 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
Unfuck je overview even. Of gebruik sarah's overview pack :).
Eerst even resetten en daarna importeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tricq schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 19:57:
Unfuck je overview even. Of gebruik sarah's overview pack :).
Eerst even resetten en daarna importeren.
of je leest even :/

spoiler:
A. het is niet de overview daar het op char info ook neutral is
B. heb ik om zeker te zijn sarahs overview geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-03-2024
Andere corp zoeken.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/53259354/PL.png

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

problem is solved het bleek (hoe vaag dan ook) in de in settings te zitten raar maar goed het is gefixt.

echter bestond de fix uit alles resetten nou is mijn vraag of iemand weet of je alles voor 1 char kan instellen en dat dan op alle chars kan gebruiken. want ik heb 4 chars verdeeld over 3 accounts en weinig zin om alles op elke toon appart in te stellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-09 16:45
Gewoon je settings per char kopiëren...

edit: Bij mij staan ze in "C:\Users\Wheez50\AppData\Local\CCP\EVE\c_program_files_(x86)_eve_online_tranquility\settings"

[ Voor 61% gewijzigd door wheez50 op 13-04-2013 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wheez50 schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 22:16:
Gewoon je settings per char kopiëren...

edit: Bij mij staan ze in "C:\Users\Wheez50\AppData\Local\CCP\EVE\c_program_files_(x86)_eve_online_tranquility\settings"
daar had ik al gekeken maar dat is niet zo simpel of ik ben blind :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek!
Told you :D

Anyway.. je kan tegenwoordig gewoon "export overview settings" doen en de XML weer importeren op andere accounts / chars

- Eek

[ Voor 11% gewijzigd door Eek! op 16-04-2013 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eek! schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 15:11:
Told you :D

Anyway.. je kan tegenwoordig gewoon "export overview settings" doen en de XML weer importeren op andere accounts / chars

- Eek
nee want met sarah`s overview had ik hetzelfde issue pas toen ik de settings gereset had was het over.

nah heb alles alweer ingesteld maar toch met mijn eigen overview settings (die had ik wel gexporteerd) die van sarah heb ik wel gedownload en ook ff geprobeerd en ziet er mooi uit meer opties enz enz maar ben er niet aangewend :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-09 09:18
Gisteren na paar weken niet veel tijd te hebben nog eens een leuke frig roam gedaan. We zijn solar fleet tegen gekomen (tengu, drakes, cynabel, stabber fleet issue) en het is voor hen een pijnlijke les geweest om te zien hoe goed 2 logi frigs werken

Battlereport
(beetje fucked up maar dus 14 vs 11)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valcorn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-10-2021
Al een tijdje aan het nadenken om terug te beginnen met EVE. Heb nog een account uit 2007 met ongeveel een 4-5 mil aan sp. 't Is echter al van 2010 geleden dat ik nog gespeeld heb.

Door toevalligerwijs wat artikels te lezen over die massieve oorlog (in januari, door het misklikken van een Titan-piloot n.v.d.r.) toch overtuigd om er terug in te vliegen.

Ik volg dagelijks tweakers.net, maar nu speciaal een account aangemaakt om in dit forum naar mensen te zoeken met wie ik zou kunnen spelen. Alleen is maar alleen toch?

Als er hier nog veel actieve spelers zijn, die (eventueel samen) in een toffe corp zitten, laat maar weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag bijvoorbeeld naar bendebeukers, zitten weliswaar in 0.0 tegenwoordig maar hebben ook een highsec opleidingscorp. Zitten er met regelmaat enige op dutch chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKdragon
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-08 15:29
Stampertjen schreef op woensdag 17 april 2013 @ 08:31:
Gisteren na paar weken niet veel tijd te hebben nog eens een leuke frig roam gedaan. We zijn solar fleet tegen gekomen (tengu, drakes, cynabel, stabber fleet issue) en het is voor hen een pijnlijke les geweest om te zien hoe goed 2 logi frigs werken

Battlereport
(beetje fucked up maar dus 14 vs 11)
Haha cool, ik speel zelf geen EVE maar toen ik naar de Battlereport keek toen zag ik Ineluctable staan en ik herkende het ergens van. Dus ik zocht naar Jezus VanOstade (mijn broer) en hij zit ook in jullie alliantie.

Ik zit zelf heel erg te denken om EVE te spelen, ik heb een paar keer gekeken toen mijn broer speelde en hij verteld ook erg veel over de game en probeert mij ook naar EVE te lokken. Misschien toch maar (weer) proberen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertjen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-09 09:18
De wereld is klein :)
SKdragon schreef op woensdag 17 april 2013 @ 13:48:
[...]

Haha cool, ik speel zelf geen EVE maar toen ik naar de Battlereport keek toen zag ik Ineluctable staan en ik herkende het ergens van. Dus ik zocht naar Jezus VanOstade (mijn broer) en hij zit ook in jullie alliantie.

Ik zit zelf heel erg te denken om EVE te spelen, ik heb een paar keer gekeken toen mijn broer speelde en hij verteld ook erg veel over de game en probeerd mij ook naar EVE te lokken. Misschien toch maar (weer) proberen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valcorn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-10-2021
Verwijderd schreef op woensdag 17 april 2013 @ 12:43:
Vraag bijvoorbeeld naar bendebeukers, zitten weliswaar in 0.0 tegenwoordig maar hebben ook een highsec opleidingscorp. Zitten er met regelmaat enige op dutch chat.
Zal ik zeker eens doen! Bedankt alvast _/-\o_

Als iemand me ingame wil toevoegen, mag ook altijd hoor. LordValcorn is de naam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Laatst online: 07:20
Dus ik heb al maanden lang een Bhaal in m'n hangar maar doe er geen reet mee. Als ik ze meeneem naar een fleetfight ben ik zeer waarschijnlijk als eerste de sjaak, omdat niemand een BS met zoveel neuts op 't veld wilt hebben ...

Lowsec zit er ook niet in want dan wordt je geblobbed omdat je een pimp bhaal hebt.

Iemand een idee wat er mee te doen? En nee, ik geef hem niet weg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Op een lowsec-highsec gate campen is tamelijk veilig. Kan je beter een smartbomb navy armageddon hebben though.
Ram er voor de zekerheid een boel stabs op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De_Bastaard schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 14:47:
Dus ik heb al maanden lang een Bhaal in m'n hangar maar doe er geen reet mee. Als ik ze meeneem naar een fleetfight ben ik zeer waarschijnlijk als eerste de sjaak, omdat niemand een BS met zoveel neuts op 't veld wilt hebben ...

Lowsec zit er ook niet in want dan wordt je geblobbed omdat je een pimp bhaal hebt.

kan je toch aardig mee ratten in bloodraider space?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Nee man, een geddon doet meer dps en kost 1/10e van een bhaal ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
De_Bastaard schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 14:47:

Tja, het is een pvp schip dus als je er niet mee wil vliegen in pvp dan kun je hem beter verkopen.
Zeker nu aangezien de normale armageddon beter word voor veel minder isk.

Misschien ermee roamen in een 10-20 speler fleet, je tank is goed genoeg om met logi dat te overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Tja wil hem wel in PVP gebruiken maar onze fleets zijn altijd 400 vs 400 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De_Bastaard schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 12:12:
tja... dan blijft over verkopen zou ik zeggen of stof laten verzamelen in hangar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een paar vraagjes over POS

als ik lasers anchor om mijn POS te beschermen welke crystals kan ik dan allemaal gebruiken? kan ik T2 crystals erin stoppen b.v. ?
als ik meerdere crystals erin stop pakt het automatisch de beste ? of kan ik beter de ruimte volgooien met 1 soort crystals?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSec
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-07 13:38

TheSec

Waarom ?

Als ik me niet vergis kun je ze mixen. Dit geeft geen garantie dat de pos als die zelf gaat schieten de beste pakt. Maar als je een char met starbase defensive hebt kun je daar volgnes mij wel makkelijk tussen switchen.

Niet schieten is altijd mis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheSec schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 22:50:
Als ik me niet vergis kun je ze mixen. Dit geeft geen garantie dat de pos als die zelf gaat schieten de beste pakt. Maar als je een char met starbase defensive hebt kun je daar volgnes mij wel makkelijk tussen switchen.
heb een char die starbase defense op 5 heeft echter geen roles voor POS defense en die krijg ik ook niet daar de roles compleet kut zijn en ik nog maar net in test zit.

wat ik wil is een pos maken die zooi ewar en guns heeft en die op top van pos plaatsen zodat ik mijn carrier met gang links kan vullen in de high slots en dan fighters kan assignen zonder me zorgen te maken over de veiligheid van carrier

nu undock ik carrier en laat hem in docking range maar met een POS is het gewoon veiliger en fijner

ps. nog geen antwoord of ik T2 crystals kan gebruiken ja of nee

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2013 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
Pos kan alleen t1 crystals gebruiken (een maatje groter dan posmodule - small gebruikt medium crystals enz). Pos gebruikt eerste crystal die 'ie te pakken krijgt (vrij willekeurig dus).
Tweede post van eerste googleresultaat:
https://forums.eveonline....ault.aspx?g=posts&t=75714

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opblaashaas
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-09 13:48
Valcorn schreef op donderdag 18 april 2013 @ 13:28:
[...]

Zal ik zeker eens doen! Bedankt alvast _/-\o_

Als iemand me ingame wil toevoegen, mag ook altijd hoor. LordValcorn is de naam :)
Die zitten tevens ook op t.net, voeg me anders even in-game toe: de naam is opblaashaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ga je die carrier dan buiten het shield hangen? Daar ben je nooit safe he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De_Bastaard schreef op zondag 21 april 2013 @ 17:27:
Ga je die carrier dan buiten het shield hangen? Daar ben je nooit safe he ;)
nou net buiten de shields zodat ik fighters kan assignen. (voor grootste deel binnen de shields)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daisai
De_Bastaard schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 12:12:
Dan misschien maar 1 neut droppen voor een cyno :p en richting 4gq gaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Jeuuuj

Capital Rigs <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://forums.eveonline....sts&m=2919563#post2919563

w00t

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2013 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat het werkt met de bonussen is lekker maar voor mensen die een nieuwe supercap willen is het weer een stukje duurder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-09 07:29

flessuh

Set sail for fail!

he, net nu ik mijn voorraad salvage twv 400 million verkocht heb :(

ik geloof dat ik maar ga trainen voor een proteus, duurt al lang genoeg zonder andere onzin zoals BC en destroyer 5, aangezien ik die ships toch zegmaar nooit vlieg :P

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 april 2013 @ 06:48:
Dat het werkt met de bonussen is lekker maar voor mensen die een nieuwe supercap willen is het weer een stukje duurder :P
ja vooral T2 rigs worden dan onbetaalbaar :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie iskjes richting mijn pocket gaan komen. Heb behoorlijk wat zooi liggen om rigs mee te bouwen en ja T2 gaat ook tot de mogelijkheden behoren!! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricq
Met de huidige prijzen heb ik nog ongeveer 1 bil in salvage spul liggen. Effkes naar jita gooien alvast. Huidige rigprijzen zullen ook wel gaan stijgen omdat natuurlijk iedereen stopt met rigs maken :P .

[ Voor 32% gewijzigd door Tricq op 24-04-2013 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tricq schreef op woensdag 24 april 2013 @ 12:27:
Met de huidige prijzen heb ik nog ongeveer 1 bil in salvage spul liggen. Effkes naar jita gooien alvast. Huidige rigprijzen zullen ook wel gaan stijgen omdat natuurlijk iedereen stopt met rigs maken :P .
maar dat zal stijgen met de change neem ik aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Power of 2 is ook weer begonnen. Voor degenen die van multiboxen houden (of gewoon een extra account willen hebben). Heb er zelf ook weer een paar aangemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Snap niet zo goed wat the great deal daarvan is. 49,95 euro of 3 PLEX voor 180 dagen speeltijd. Dat is toch nog altijd 16,65/maand. Kan ik evengoed een frozen alt account heractiveren.

Tsja, misschien de kost voor de client die dan quasi gratis komt?

Ik zou wachten met het verkopen van de salvage atm.

[ Voor 24% gewijzigd door Hurtebise op 24-04-2013 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:16
Hurtebise schreef op woensdag 24 april 2013 @ 16:29:
Snap niet zo goed wat the great deal daarvan is. 49,95 euro of 3 PLEX voor 180 dagen speeltijd. Dat is toch nog altijd 16,65/maand. Kan ik evengoed een frozen alt account heractiveren.
FF rekenen. 16,65 * 6 = 99,9. Je bedoelt eerder 49,95 / 6 = 8,32 euro per maand. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Dagen per maand en uren per dag. Ouch, hogere wiskunde. Lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hurtebise schreef op woensdag 24 april 2013 @ 17:14:
Dagen per maand en uren per dag. Ouch, hogere wiskunde. Lol.
komt waarschijnelijk omdat je dichtbij de belgische grens woont :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand me vertellen of die servey probes nog meerwaarde hebben over dotlan info ? ben behoorlijk nieuw in het hele pos en moongoo gebeuren maar zit toch wat teveel isk in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
Dotlan is niet altijd correct en sommige gebieden zijn niet opgenomen in de dotlan database.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:56

nwagenaar

God, root. What's the differen

Crap... had ik laatst een clonejump gedaan van highsec (nadat ik was gepod) naar de dichtsbijzijndste WH entrance, had ik niet goed opgelet. Bleek het een LG slave set te zijn. Nog niet compleet ook nog. En ik ga vervolgens dood tijdens een roam in een Talos. 200M door de drain >.<

Voor de goede orde: Slave set gebruik je alleen in armor ships en de Talos is een shield ship :+

[ Voor 18% gewijzigd door nwagenaar op 24-04-2013 23:21 ]

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 22:52

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

nwagenaar schreef op woensdag 24 april 2013 @ 23:19:
Crap... had ik laatst een clonejump gedaan van highsec (nadat ik was gepod) naar de dichtsbijzijndste WH entrance, had ik niet goed opgelet. Bleek het een LG slave set te zijn. Nog niet compleet ook nog. En ik ga vervolgens dood tijdens een roam in een Talos. 200M door de drain >.<

Voor de goede orde: Slave set gebruik je alleen in armor ships en de Talos is een shield ship :+
200M? boeiend :P
Je woont in een WH. Das 10 minuten sites runnen ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op woensdag 24 april 2013 @ 23:35:
[...]

200M? boeiend :P
Je woont in een WH. Das 10 minuten sites runnen ;)
is dat niet wat overdreven? 200 mil in 10 min lijkt me wel bizar weet dat WHs extreem goed verdienen maar damn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enveekaa
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 06:09
nwagenaar schreef op woensdag 24 april 2013 @ 23:19:

B1UE-J toevallig ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op woensdag 24 april 2013 @ 23:53:
[...]

is dat niet wat overdreven? 200 mil in 10 min lijkt me wel bizar weet dat WHs extreem goed verdienen maar damn
afhankelijk van hoeveel man je in je fleet hebt (en hoeveel alts) kan je erg gemakkelijk 400m per uur verdienen.

doe je het echt goed, heb je 10 minuten per site nodig, en die leveren ongeveer 700m per stuk op. Heb je gasten bij je die echt weten wat ze doen, kan je het met z'n 3en af. (Hoewel het meestal met meer is hoor ;P )

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:37
Zijn leuke bedragen inderdaad. Jammer dat je wel caps moet kunnen vliegen en er eentje moet hebben in je WH :P Zolang je dat niet kan betalen is het wel sucky. Ik heb nu zowel alle Moros als Rev skills op max maar met 50 mln in je wallet red je het niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

ravenger schreef op donderdag 25 april 2013 @ 12:09:
Zijn leuke bedragen inderdaad. Jammer dat je wel caps moet kunnen vliegen en er eentje moet hebben in je WH :P Zolang je dat niet kan betalen is het wel sucky. Ik heb nu zowel alle Moros als Rev skills op max maar met 50 mln in je wallet red je het niet :P
Loki en/of Salvage is makkelijker te trainen en vaak harder nodig :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Weinig echt schokkends hoewel dit wel een enorme misvatting is naar mijn idee:
1/3/2013 2:54:58 PM] CCP Fozzie: so question, if you were to guess what the net gain of supercaps in existance on active accounts between escalation and now is, what would you say?
[1/3/2013 2:56:55 PM] CCP Fozzie: total is 14
[1/3/2013 2:57:16 PM] CCP Fozzie: so 1.75 supers per month added, supercarriers actually decreased slightly titans increased slightly
[1/3/2013 2:58:00 PM] CCP Fozzie: nope a bunch were made, but most immediately quit the game
[1/3/2013 2:59:52 PM] CCP Fozzie: in ym experience getting a supercap is often the last checkbox xomsone makes before quitting the game for good
Ik denk dit reserve supercaps zijn die veel veiliger op een inactieve account kunnen worden gestald dan in een POS hangar ergens die kan worden aangevallen of leeggestolen. Mocht er dan toch ooit die mega battle komen met 100+ dooie supercaps zit je met een PLEX weer in een super voor ronde 2. Allianties als PL hebben het maximum aan actieve supers al een tijdje geleden bereikt terwijl het geld binnen blijft stromen.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IJzerlijm schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:48:
[...]

Weinig echt schokkends hoewel dit wel een enorme misvatting is naar mijn idee:

[...]

Ik denk dit reserve supercaps zijn die veel veiliger op een inactieve account kunnen worden gestald dan in een POS hangar ergens die kan worden aangevallen of leeggestolen. Mocht er dan toch ooit die mega battle komen met 100+ dooie supercaps zit je met een PLEX weer in een super voor ronde 2. Allianties als PL hebben het maximum aan actieve supers al een tijdje geleden bereikt terwijl het geld binnen blijft stromen.
mogelijk heb je gelijk... maar mijnziens is het makkelijker en handiger ze gewoon in low sec ergens in een safe spot te loggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

denk dat ze er geen rekening mee houden dat er veel holding chars zijn.(?)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09 10:39
oh well... ik doe/ben momenteel bezig met me eve siesta 1e overigens sinds 2008 :P, wel 1x een maandje (max 2) niet gespeeld maar wel skilled, nu op me 5 chars/accounts geen sub meer...

teveel stagnatie momenteel vindt ik...

Zal eens kijken of er rond november/december wat beters in eve is...

vindt het een beetje boring momenteel (in sov 0.0 iig..., wholes, low and h-sec interesseren me niet veel om verschijdende reden )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:37
Idem hier Dutch2007, ik heb mn accounts ook even opgeschort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
wheez50 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 23:07:
Dotlan is niet altijd correct en sommige gebieden zijn niet opgenomen in de dotlan database.
Kan je aangeven wat er niet klopt? Wollari gebruikt de laatste database dumps en alles zou moeten kloppen. Ik kan hem het wel doorgeven wanneer hij terug is van Fanfest gezien hij bij mij in de corp zit.
Dutch2007 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 01:11:
oh well... ik doe/ben momenteel bezig met me eve siesta 1e overigens sinds 2008 :P, wel 1x een maandje (max 2) niet gespeeld maar wel skilled, nu op me 5 chars/accounts geen sub meer...

teveel stagnatie momenteel vindt ik...

Zal eens kijken of er rond november/december wat beters in eve is...

vindt het een beetje boring momenteel (in sov 0.0 iig..., wholes, low and h-sec interesseren me niet veel om verschijdende reden )
Met zo'n NAP/NIP lijst kan ik het me goed voorstellen. Maar jammer hoor, maar ook niet een beetje onverwacht. Roep al tijden dat het zo gaat en vele anderen ook, maar dan worden we weggezet alsof wij Don Quichot zijn.

Verlaat die mega corps en ga wat anders doen. Join de Rancer pirates, ga leven in Curse/Syndicate/Stain en laat de grote jongentjes maar in hun zandbak spelen. Je kan EVE niet winnen en al heb je het meeste 0.0 is het spel niet leuker.

[ Voor 55% gewijzigd door Esiq op 26-04-2013 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:56

_Apache_

For life.

Op dit moment ben ik voorberedingen aan het treffen om serieus met invention te gaan beginnen. Even een paar vraagjes voor ik echt onhandige fouten maak. :+ Wat ik wil doen is met een thorax bpo, Deimosses en Phobossen gaan maken.

Op dit moment komt de thorax bpo uit me research, hij staat dan op 10.
De invention skills worden opgerekt tot 3 en liefst 4.
Voor de bp's/ gallente ras heb ik de juiste datacores (alleen nog even decryptors halen)

Hier wil ik een setje max run copies van maken, en deze per stuk inventen naar phobos of deimos.. Met de bpo blijf ik dan thorax's maken voor de bouw van de twee.

Mijn vragen
  • Mocht het inventen lukken is het resultaat toch M.E level (welke overgenomen is van de bpo) van 10, keer M.E. multiplier van de datacore?
  • Hetzelfde geld voot de hoeveelheid runs, max runs van bpo * max run modifier van de datacore?

[ Voor 7% gewijzigd door _Apache_ op 26-04-2013 09:51 ]

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
_Apache_ schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 09:50:
...
Mijn vragen
  • Mocht het inventen lukken is het resultaat toch M.E level (welke overgenomen is van de bpo) van 10, keer M.E. multiplier van de datacore?
  • Hetzelfde geld voot de hoeveelheid runs, max runs van bpo * max run modifier van de datacore?
Probeer deze tool eens:
http://sourceforge.net/projects/eveiph/

Daar kan je werkelijk alles mee berekenen en ook de kans dat je iets krijgt met welke decryptor. Good luck!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
Esiq schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 09:31:
[...]

Kan je aangeven wat er niet klopt? Wollari gebruikt de laatste database dumps en alles zou moeten kloppen. Ik kan hem het wel doorgeven wanneer hij terug is van Fanfest gezien hij bij mij in de corp zit.
Mooncontents zitten niet in de database dumps. Dus alles klopt inderdaad.

Hijzelf zegt:
Moons + Minerals (Based on User Reports)

All moon mineral informations are based on user reports (no guarante). If you want to improve the database, contact me (Wollari) ingame.
Hij mag dan in je corp zitten, maar dit is gewoon zoals het is: moonminerals komen niet uit de dbase <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
wheez50 schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 10:22:
Hij mag dan in je corp zitten, maar dit is gewoon zoals het is: moonminerals komen niet uit de dbase <3
Ja dat klopt, gelukkig voor sommige mensen ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Zo, ik heb ook maar eens een poging gedaan bij een null corp te komen. ben benieuwd wanneer ik er van hoor xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Niet online
Ik kan echt niet wachten tot ze wat gaan zeggen over Ice mining. Met een beetje geluk een paar miljard winst maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:16
_Apache_ schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 09:50:
Mijn vragen
OK.

1. ME heeft geen impact op invention. Het is standaard -4.
2. Max run heeft bij schepen geen invloed op het aantal runs. Die is altijd 1. Dus 1 run BPC heeft hetzelfde effect.
3. Decryptors hebben wel impact op het aantal runs van schepen.
4. Decryptors hebben ook impact op ME level, maar die kan nooit positief zijn. max -1

Welke decrypter moet je dan nemen?
In mijn optiek
Frigates: Geen
Destoyers: Geen
Cruisers: +2 Max run, +1 ME, +4PE (user, sacred, engage, operation)
Battlecruiser en hoger/groter: +10%, +3ME, +3PE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van de EVE keynote: veranderingen aan T2 production en moon mining, dev blogs zullen direct na de keynote gepubliceerd worden. Ook krijgen alle actieve subs op 6 mei een DED battlecruiser (6/6/6 slots, damage bonus voor alle wapensystemen). Odessy ziet er ook goed uit. Jammer dat ik geen zin meer heb om te betalen voor mijn games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 20:31:
Van de EVE keynote: veranderingen aan T2 production en moon mining, dev blogs zullen direct na de keynote gepubliceerd worden. Ook krijgen alle actieve subs op 6 mei een DED battlecruiser (6/6/6 slots, damage bonus voor alle wapensystemen). Odessy ziet er ook goed uit. Jammer dat ik geen zin meer heb om te betalen voor mijn games.
Als je ook maar een beetje weet wat je doet, kan je makkelijk meerdere accounts online houden met PLEX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Devblog:
http://community.eveonlin.../resource-companion-blog/
Resource Rebalancing in Odyssey: Numbers!
26.04.2013 19:03
By CCP Fozzie
| Comments
Numbers!

Hello again everyone. It feels like it was but moments ago when we last spoke.

This blog is intended as a companion to the main feature blog covering our resource balancing work in EVE Online: Odyssey. If you haven’t already read at least part of that blog this one will make little sense to you, so I highly advise you check it out here.

As I mentioned in the other blog, we are planning to make some very significant changes to resources, resource collection and industry in Odyssey. The details covered by this companion blog are focused on the changes to:

Tech Two Production and Moon Mining

Ore Composition

Ice Harvesting

Outposts

Tech Two Production and Moon Mining

As the main blog outlined, we are implementing Phase Two of our long term plan for Tech Two Production and Moon Mining in Odyssey.

They key goals of Phase Two are the shifting a significant portion of the value from the moon mining system away from the relatively common (and regionally concentrated) Technetium and back to the rarest mineral types (R64), spreading that value more evenly among those four rarest minerals, and providing the EVE market another avenue through which to respond to price fluctuations more gracefully.

To reach these goals we are implementing a change to several aspects of the tech two production chain. We are adding two new intermediate materials (with associated reactions and alchemy reactions), four new composites, and adjusting the composition of the Microprocessors, Capacitor Units, and Reactors.

Bellow you will find the details of these changes. Please note that all names for the new materials and composites are placeholders.

Our new Intermediate Materials are:

ThuliHaf : 100 Thulium + 100 Hafnium = 200 ThuliHaf

ProMerc : 100 Promethium + 100 Mercury = 200 ProMerc

Both of these reactions will have alchemy versions as well:

100 Vanadium + 100 Hafnium = 1 Unrefined ThuliHaf = 40 Thulihaf and 95 Hafnium

100 Chromium + 100 Mercury = 1 Unrefined ProMerc = 40 ProMerc and 95 Mercury

Our new Composites are:

Gallentium : 100 ThulHaf + 100 Crystallite Alloy = 300 Gallentium

Matarium : 100 Neo Mercurite + 100 Fernite Alloy = 300 Matarium

Amarrium : 100 ProMerc + 100 Rolled Tungsten Alloy = 300 Amarrium

Caldarium : 100 Ferrofluid + 100 Titanium Chromide = 300 Caldarium

Changed blueprints are:

All Non Capital Microprocessors: 15(+3) Racial Carbides, 5(+4) Phenolic Composites, 2(-3) Nanotransitors, 2(+2) New Racial Composites

All Non Capital Capacitor Units: 24 Racial Carbides, 10(-5) Fullerides, 1 Nanotransistor, 2(+2) New Racial Composites

All Non Capital Reactor Units: 8 Racial Carbides, 0(-1) Ferrogel, 2(+1) Fermionic Condensates

All Capital Microprocessors: 1500(+300) Racial Carbides, 50(+40) Phenolic Composites, 20(-30) Nanotransitors, 20(+20) New Racial Composites

All Capital Capacitor Units: 2000 Racial Carbides, 1000 Fullerides, 10 Nanotransistors, 20(+20) New Racial Composites

All Capital Reactor Units: 800 Racial Carbides, 0(-10) Ferrogel, 20(+10) Fermionic Condensates

As these changes will bring the total usage of each R64 mineral into much closer balance, we will be seeding R64s into 227 existing moons in lowsec and 0.0, to bring the number of minable moons for each R64 into closer alignment.

Ore Composition

Another major area of focus for Odyssey is the composition of the ores found asteroid belts and mining sites across low and null security space. These changes are intended to spur nullsec entities to welcome more miners into their ranks, as well as provide adequate reward for those willing to brave the game’s most dangerous mining fields.

Below is a list of the affected ore types, with the amount of minerals that they provide for each refine volume. Changes are in brackets.

Arkonor: 10000 Tritanium (+9700), 166 Zydrine, 333 Megacyte

Bistot: 12000 Pyerite (+11830), 341 Zydrine, 170 Megacyte

Crokite: 38000 Tritanium (+37669), 331 Nocxium, 663 Zydrine

Dark Ochre: 25500 Tritanium (+25250), 500 Nocxium, 250 Zydrine

Gneiss: 3700 Tritanium (+3529), 3700 Mexallon (+3529), 700 Isogen (+357), 171 Zydrine

Spodumain: 71000 Tritanium (+67810), 9000 Pyerite (+8590), 140 Megacyte

Ice Harvesting

As mentioned in the main blog, we are planning to make significant changes to ice harvesting, moving supply from static belts into respawning anomalies, as well as doubling the speed of ice harvesters to increase yield over time.

Most systems that currently have ice belts will contain these new ice anomalies, with the notable exception of many systems in Amarrian, Khanid, and Ammatar high security space. Below I will list all the systems in high security space that will contain spawns of Clear Icicle.

Afivad, Agal, Avada, Bashakru, Chanoun, Dantan, Dihra, Erkinen, Esteban, Gamis, Gelhan, Gosalav, Jarzalad, Jerma, Kothe, Manatirid, Miah, Moutid, Ordion, Raravoss, Riavayed, Seil, Talidal, Warouh.

These will be the only high security systems that will contain Clear Icicle. All low-security and null-security systems that currently contain static ice belts, as well as all high security systems in Caldari, Gallente and Minmatar space that contain static ice belts, will contain the new ice anomalies.

Outposts

As mentioned in the main blog, we are planning to increase the number of installations available in all player-built outposts, as well as increase the number of installations provided by outpost upgrades. There are no plans to change the special bonuses provided by outposts (such as manufacturing time bonuses) or the refining rates of outposts in Odyssey.

Only the changed stats are found below.

For the upgrades, listed stats are in the format of: Basic level benefit (change), Standard level benefit (change), Advanced level benefit (change).
Caldari Research Outpost

Manufacturing: 5 (+3)
Booster Manufacturing: 10 (+5)
Copying: 20 (+10)
ME Research: 20 (+10)
PE Research: 20 (+10)
Invention: 20 (+10)
Reverse Engineering: 30 (+15)
Offices: 18 (+10)

Caldari Factory Upgrade: 5(+2), 10(+5), 15(+8) Manufacturing lines
Caldari Lab Upgrade: 10(+5), 20(+15), 30(+21) Copying, ME, PE slots
Caldari Research Upgrade: 10(+5), 20(+13), 30(+21) Invention slots
Caldari Office Upgrade: 10(+7), 15(+10), 20(+13) Offices

Amarr Factory Outpost

Manufacturing: 50 (+30)
Booster Manufacturing: 20 (+10)
Copying: 2 (+1)
ME Research: 2 (+1)
PE Research: 2 (+1)
Offices: 16 (+12)

Amarr Factory Upgrade: 20(+15), 40(+33), 60(+51) Manufacturing lines
Amarr Plant Upgrade: 20(+17), 40(+35), 60(+53) Manufacturing lines
Amarr Lab Upgrade: 3(+5), 5(+13), 7(+21) Copying, ME, PE slots
Amarr Office Upgrade: 10(+7), 15(+11), 20(+13) Offices

Minmatar Service Outpost

Manufacturing: 5 (+3)
Offices: 10 (+4)

Minmatar Plant Upgrade: 10(+7), 15(+10), 20(+13) Manufacturing lines
Minmatar Lab Upgrade: 3(+1), 5(+2), 7(+3) Copying, ME, PE slots
Minmatar Office Upgrade: 5(+2), 7(+2), 10(+3) Offices

Gallente Administrative Outpost

Manufacturing: 10 (+6)
Booster Manufacturing: 20 (+10)
Copying: 4 (+3)
ME Research: 4 (+2)
PE Research: 4 (+2)
Invention: 2 (+1)
Offices: 36 (+12)

Gallente Plant Upgrade: 5(+2), 10(+5), 15(+8) Manufacturing lines
Gallente Lab Upgrade: 5(+3), 7(+4), 10(+6) Copying, ME, PE slots
Gallente Office Upgrade: 12(+7), 24(+17), 36(+27) Offices

[ Voor 97% gewijzigd door Hurtebise op 26-04-2013 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seditiar schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 21:12:
[...]

Als je ook maar een beetje weet wat je doet, kan je makkelijk meerdere accounts online houden met PLEX.
De urban myth van EVE (en vaak ook het leven): "[iets moeilijks] is makkelijk als je een beetje weet wat je doet."

De realiteit is dat er altijd 1, maar meestal 2 van de volgende 3 dingen bij komt kijken:
  1. Veel werk: Natuurlijk kun je incursions doen, of low sec / 0.0 missions, of factional warfare farmen, etc, maar dat kost uren tijd, en die kan je vaak beter aan een paar uur extra werk in RL besteden en dat omzetten in PLEX. Tenzij je EVE speelt omdat je dergelijke PVE leuk vindt, is het gewoon werk en weining "spel"
  2. Specifieke kennis / ervaring: Sommige vormen van trading zijn een relatief "low effort" (wel high risk) manier van geld verdienen, maar daar heb je kennis en ervaring voor nodig. Het opdoen van die kennis kost veel tijd en moeite, en als je een trader vraag wat hij specifiek doet (dus niet "buy low, sell high", maar "welke items koop je waar, verkoop je waar, welke volumes, welke prijzen, etc" dan zeggen ze niets, want die kennis is juist de reden dat zij geld verdienen.
  3. Een goed netwerk hebben: Voor veel activiteiten heb je een netwerk nodig. Incursions doe je niet alleen, veel andere dingen zijn efficienter om samen te doen, etc. Zonder dat netwerk moet je plots vaak vreemden gaan vertrouwen of heel veel zelf doen met meerdere alts, en dan gaat plots alles veel inefficienter / loop je veel meer risico's.
Uiteindelijk is de theorie van hoe je Isk verdient vaak makkelijk, maar de praktijk een stuk moeilijker. Als een EVE speler die een grote inkomstenbronnen heeft vertelt aan anderen dat geld verdienen makkelijk is, is het een beetje te vergelijken met een ervaren concertpianist die na jaren oefenen een nieuwe student aan de muziekschool vertelt dat het spelen van Bach eigenlijk heel makkelijk is. Vanuit zijn positie heeft hij waarschijnlijk gelijk, maar vanuit de positie van de student is het natuurlijk grote onzin.

Ik heb zelf zat jaren EVE gespeeld om voldoende van de theorie van het geld verdienen te weten, maar ik heb nooit EVE gespeeld om rijk te worden, omdat de activiteiten die daarvoor nodig zijn een korte tijd leuk kunnen zijn, maar voor mij na een lange tijd alleen maar saai waren en als "werk" aanvoelen. En eerlijk gezegd laat ik mij dan liever in Euro's dan in EVE Isk uitbetalen voor uren werk.

Lang verhaal, hopelijk wel duidelijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:31
Lijkt mij best wel een harde klap voor highsec (mining), of zie ik dat verkeerd?

Afijn, over 2 dagen klaar met mijn racial split training (geen command ships training), dan ga ik weer een beetje fatsoenlijk training om sec missions the runnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Laatst online: 25-09 16:38
CutePuppy schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 10:08:
[...]

Lijkt mij best wel een harde klap voor highsec (mining), of zie ik dat verkeerd?

Afijn, over 2 dagen klaar met mijn racial split training (geen command ships training), dan ga ik weer een beetje fatsoenlijk training om sec missions the runnen.
Als ik het zo lees dan is het gedaan met het AFK-Ice minen in high-sec. Gaat wat meer moeite kosten zo te zien. Maar: wel met dubbele yields, dat dan weer wel. Als dit botten tegengaat kan ik er alleen maar voor zijn. Ben wel benieuwd naar de prijs van Ice dan de komende tijd... of nu al eigenlijk, kan me voorstellen dat er nu lekker ice opgepot wordt.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

CutePuppy schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 10:08:
[...]

gezien de hoeveelheid tritanium die de andere ores er bij krijgen; nogal.

het ice mining lijkt me niet eens zo'n groot probleem, 1 keer klikken op de system scanner en naar de belt warpen. komt dus één extra handeling bij. Dat en het feit dat de ice belts nu wel leeg kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Vind het echt bizar dat ze zoveel trit in de hi end ores gaan gooien... De prijz gaat zeker weten keihard droppen...
Iedereen die de ABC ores mined krijgt zon crapload aan trit er bij dat ze net zo goed ook kunnen dumpen op de markt. Snap echt niet waarom ze het veranderen, dat je zo af en toe veld moet minen puur voor de trit vind ik juist beetje de charme van minen :P

Word de ore, compressed, nu niet makkelijker om te haulen? (als in, kleiner volume dan al die mins?)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
flessuh schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 12:23:
[...]

gezien de hoeveelheid tritanium die de andere ores er bij krijgen; nogal.

het ice mining lijkt me niet eens zo'n groot probleem, 1 keer klikken op de system scanner en naar de belt warpen. komt dus één extra handeling bij. Dat en het feit dat de ice belts nu wel leeg kunnen.
Leeg kunnen?? Ik zie opeens allerlei leuke toepassingen zoals het inhuren van de New Order om een ice veld leeg te krijgen zodat de code compliant miners er alleen in mogen O-)

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 04:46:
Uiteindelijk is de theorie van hoe je Isk verdient vaak makkelijk, maar de praktijk een stuk moeilijker. Als een EVE speler die een grote inkomstenbronnen heeft vertelt aan anderen dat geld verdienen makkelijk is, is het een beetje te vergelijken met een ervaren concertpianist die na jaren oefenen een nieuwe student aan de muziekschool vertelt dat het spelen van Bach eigenlijk heel makkelijk is. Vanuit zijn positie heeft hij waarschijnlijk gelijk, maar vanuit de positie van de student is het natuurlijk grote onzin.

Lang verhaal, hopelijk wel duidelijk. ;)
Dat is zeker waar ja, voor de meesten zal het ook beter zijn om een abonnement aan te houden dan het met ingame geld online houden. Indien mogelijk probeer ik het altijd met ingame geld voor elkaar te krijgen.

Maar ik ben het wel met je eens, wat voor de één makkelijk is hoeft nog niet makkelijk te zijn voor de ander. Waar ik m'n geld grotendeels mee naar binnen trok is al door CCP dichtgetimmerd, namelijk: PLEX chaining via het refer-a-friend systeem, waarbij ik dan 51 dagen een pilot trainde en verkocht. Doordat ik een PLEX terug kreeg op m'n main kon ik dat weer gebruiken voor de volgende. Hiermee heb ik zo'n 120 accounts mee opgezet en gemiddeld zo'n 500-700m per account winst gemaakt.

Tegenwoordig kan dat niet zo heel makkelijk meer, hoewel sinds kort het wel weer kan, maar iets minder effectief. Tegenwoordig kan je een Faction Catalyst krijgen, ook al upgrade je je account met een PLEX. Dit is zo'n 420m waard, waardoor je winst per account 100m achteruit gaat, maar nog steeds een forse winst heeft.

Ik ben er nog niet aan begonnen, omdat ik in die tijd dat ik PLEX chains heb opgezet, genoeg kennis heb verkregen over pilots en hoeveel deze waard zijn en dus hierin handel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Jammer dat Fanfest alweer afgelopen was. Door beetje mindere communicatie had ik dit jaar geen kaartje gekocht. Had wel willen meeten met wat corpies.

Alliance panel was dit jaar ook tamelijk tam. Alcohol was verboden en geen dramas als vorig jaar helaas. Ook TEST ontbrak compleet, maar goed, die hebben ook geen leiderschap meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Drama vorig jaar? Vertel? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Een dronken Mitanni raging ;) (of was dat het jaar er voor?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
The_Cook schreef op zondag 28 april 2013 @ 12:52:
Een dronken Mitanni raging ;) (of was dat het jaar er voor?)
Dat..

Goons maakten nog een grapje er over hoe ze de CSM elections wonnen maar dat verspeelden door dronken op het podium te ranten.

YouTube: Alliance Panel @ CCP Fanfest 2012 in FULL in HD

Kijken vanaf 56 minuten ongeveer, en let niet zo op DNSBLACK. Die is altijd dronken..

[ Voor 25% gewijzigd door Esiq op 28-04-2013 12:56 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 116 Laatste