Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Hurtebise
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 17-02 13:28
Jullie ook last van connection to chat server lost, reconnected to chat server meldingen in alle chats, ook local?

• Tuintje
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 18-02 19:04

Tuintje

Briljant, hard en geslepen

Geen last van. Wel heel af en toe een hapering dat het spel even locked en weer doorgaat na een ogenblik een zwart scherm.

www.autopoetsbedrijfwinsum.nl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tular
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 08-06-2018

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

Chat is broken. Af en toe doen zich hele rare situaties voor: standings niet goed of chars niet zichtbaar in local.

Wat vinden jullie van de Abyssal sites?

May you live in interesting times!

• biggie0344
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 07-02 16:52
De abyssal sites zijn wel leuk voor anderen, het leukste is dat je ze kan combat proben en mensen kan opwachten wanneer ze eruit komen en free kill :-)

Dat de chat broken is vind ik juist weer een goed iets, ik ben sowieso wel voor een soort van delayed local in null sector.

• iisschots
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 26-01 10:45
quote:
biggie0344 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 08:35:

Dat de chat broken is vind ik juist weer een goed iets, ik ben sowieso wel voor een soort van delayed local in null sector.
I ben daar niet voor. Als ik dat zou willen zou ik wel in Wormholes leven ;)

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

• biggie0344
quote:
iisschots schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 08:58:
[...]

I ben daar niet voor. Als ik dat zou willen zou ik wel in Wormholes leven ;)
Ja ik begrijp je wel echter, je moet ook de andere kant bekijken.
Ik ben een hunter en content creator. Tegenwoordig is het steeds lastiger om scheepjes te vangen.
Je hebt NEAR of VINTEL of wat dan ook. Je krijgt een stemmetje met (enemy 4 jumps out), wanneer een neutral 1 jump out is en je ziet hem in local dan warp je weg.
Stel je voor dat je iets van een 10-15 seconden tijd geeft aan een hunter dan zouden er meer scheepjes kapot gaan. Wanneer er meer scheepjes kapot gaan moeten er andere weer meer scheepjes bouwen dus isk etc etc...
Ik zeg niet haal helemaal local weg net als in wormholes alleen ik ben van mening dat 10-15 seconden meer dan voldoende is voor een HK om iemand te vinden.

• Tuintje

Tuintje

Zijn er trouwens ook NL explorer groepen? Ik heb een Astero en begin het een beetje leuk te vinden maar qua ISK levert het nog niet zoveel op. Beetje meer ervaring krijgen zou leuk zijn.

• iisschots
quote:
biggie0344 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 09:54:
[...]

Ja ik begrijp je wel echter, je moet ook de andere kant bekijken.
Ik ben een hunter en content creator. Tegenwoordig is het steeds lastiger om scheepjes te vangen.
Je hebt NEAR of VINTEL of wat dan ook. Je krijgt een stemmetje met (enemy 4 jumps out), wanneer een neutral 1 jump out is en je ziet hem in local dan warp je weg.
Stel je voor dat je iets van een 10-15 seconden tijd geeft aan een hunter dan zouden er meer scheepjes kapot gaan. Wanneer er meer scheepjes kapot gaan moeten er andere weer meer scheepjes bouwen dus isk etc etc...
Ik zeg niet haal helemaal local weg net als in wormholes alleen ik ben van mening dat 10-15 seconden meer dan voldoende is voor een HK om iemand te vinden.
Hangt er vanaf waar je hunt. Ik blijf gewoon minen wanneer er neuts in mijn systeem zijn. Daarnaast zijn er genoeg WH's waar men uit komen in het systeem. Je moet gewoon goed opletten. Er word veel kapot geschoten, je moet er gewoon wat werk voor doen ;)

Een ding ben ik met je eens ze moeten anders omgaan met de logs van chats zodat het moeilijker is gebruikt te maken van pakketten zoals NEAR. (Ik lees meestal geen intel kijk alleen of er grote groepen zijn zodat ik deze kan schieten :) )

• biggie0344
quote:
iisschots schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 11:06:
[...]

Hangt er vanaf waar je hunt. Ik blijf gewoon minen wanneer er neuts in mijn systeem zijn. Daarnaast zijn er genoeg WH's waar men uit komen in het systeem. Je moet gewoon goed opletten. Er word veel kapot geschoten, je moet er gewoon wat werk voor doen ;)

Een ding ben ik met je eens ze moeten anders omgaan met de logs van chats zodat het moeilijker is gebruikt te maken van pakketten zoals NEAR. (Ik lees meestal geen intel kijk alleen of er grote groepen zijn zodat ik deze kan schieten :) )
Blijven minen wanneer er neuts in jou systeem zijn, je zit gewoon lekker "safe" onder je capital umbrella (dit geld niet voor mij als solo pilot/small gang).
Ik maak me isk dmv het schieten van carebears :P
Ik weet dat er veel kapot geschoten word alleen de 2 dagen wanneer local raar was zijn er veel meer neergeschoten, dat betekent dus wel dat als er een delay op local is dat er meer content komt. Daar ga ik voor.
Ik hoop alleen dat CCP wel wat gaat doen aan die logs, en aan het botten. Beide gevallen zijn nogo imho.

• wheez50
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 18:02
Voor de duidelijkheid: de logs mogen gebruikt worden (anders zou ccp ze wel wegschrijven bij exit programma of iets dergelijks). Bots zijn nogo.

Zie het zo: ik vind het heerlijk als mijn intel piept, ik rustig align en klaarmaak voor vertrek, wacht tot d-scan ze heeft, en vlak voor de neus van de 'hunter' net in warp zit. En vervolgens ga ik een koppie thee maken met een relaxte big smile op mijn gezicht. Echt, de frustratie druipt er soms vanaf :)

Sommige mensen zoeken de spanning en sensatie van dat ene moment. Ik ben liever iemand die in alle rust iets moois opbouwt. En daarom ook het verschil tussen null en wh space. Null is gereguleerd. Dat is de bedoeling.

• Suicyder
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 18:03
Ik ben sinds een paar dagen ook weer te vinden in de luchtledigheid van Eve, even wennen na 3 jaar (en een beetje) niet ingelogd te zijn.

Ik snap overigens de discussie wel mbt intel channels etc. In null altijd intel gehad, enige wat je kon verrassen was een incoming WH en zelfs dat viel erg mee. Null (en zelfs lowsec) zijn vrij safe te noemen, veiliger dan een wardec in highsec. Ik weet niet hoeveel meer je kan verdienen momenteel tussen Null en lowsec, maar dat zal allicht aanwezig zijn. Daarvoor mag er ook wat extra risico zijn, hoe die vorm te geven? Geen idee nog :P

• biggie0344
quote:
wheez50 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 13:16:
Voor de duidelijkheid: de logs mogen gebruikt worden (anders zou ccp ze wel wegschrijven bij exit programma of iets dergelijks). Bots zijn nogo.

Zie het zo: ik vind het heerlijk als mijn intel piept, ik rustig align en klaarmaak voor vertrek, wacht tot d-scan ze heeft, en vlak voor de neus van de 'hunter' net in warp zit. En vervolgens ga ik een koppie thee maken met een relaxte big smile op mijn gezicht. Echt, de frustratie druipt er soms vanaf :)

Sommige mensen zoeken de spanning en sensatie van dat ene moment. Ik ben liever iemand die in alle rust iets moois opbouwt. En daarom ook het verschil tussen null en wh space. Null is gereguleerd. Dat is de bedoeling.
Ik weet ook wel dat CCP het toestaat om logs te gebruiken van je alle chat channels alleen dit is weer een beetje zonde van de content vind je niet ?
Dat wat je doet met een pre-aligned ratters is niet leuk :P tenminste niet leuk voor de hunter. Ik ken mensen die alleen om die reden uren die persoon gaan hunten totdat ze hem hebben, logoff traps enz.
quote:
Suicyder schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 13:27:
Ik ben sinds een paar dagen ook weer te vinden in de luchtledigheid van Eve, even wennen na 3 jaar (en een beetje) niet ingelogd te zijn.

Ik snap overigens de discussie wel mbt intel channels etc. In null altijd intel gehad, enige wat je kon verrassen was een incoming WH en zelfs dat viel erg mee. Null (en zelfs lowsec) zijn vrij safe te noemen, veiliger dan een wardec in highsec. Ik weet niet hoeveel meer je kan verdienen momenteel tussen Null en lowsec, maar dat zal allicht aanwezig zijn. Daarvoor mag er ook wat extra risico zijn, hoe die vorm te geven? Geen idee nog :P
Ik denk dat null sec best wel meevalt, mbt verdiensten.
Ik heb enige tijd Gallente FW lvl4 missions gedaan en ik kwam op ong 1b per uur in LP ( na het oprapen en activeren van alle missies ).
Ik had 1 puller en dezelfde toon deed ook de missions.
Ik had een perfecte route gevonden dus wat ik deed is: ik accepteerde alle missies en warpte er 1 keer heen, zodat de beacon alvast daar zou zijn. Daarna warpte ik er naar toe in me ishtar en blitz.
Als je gewoon dscan in de gaten houd dan ben je best wel "safe".
Tuurlijk is LP ook een beetje raar om een vaste waarde aan te binden maar over het algemeen kan je er goeie dingen mee kopen, bijvoorbeeld nu de vexor navy issue :-)
Ik denk dat je in je eentje niet meer dan 1b kan verdienen per uur in null sec.
Een super heeft een tick van 110 mil dat is dus 330 mil per uur, voor een 25b investering.
Ik denk dat je in low sec best wel goed isk kan maken alleen in null sec is het stabieler.
Zodra je in low sec te vaak missies gaat doen dan gaan er mensen naar je op zoek en word je gecamped dus daar heb je ook niets aan :-)

• Suicyder
@biggie0344
Er zit natuurlijk verschil tussen FW en lowsec. En hadden ze FW niet een duw gegeven omdat de verdienmodellen te simpel waren?

• biggie0344
@Suicyder
Niet dat ik weet, laatste keer dat ik deze (FW) missies hebt gedaan is 5-6 maanden geleden.
Wat ik wel eens heb gedaan is level 5 missions in Low sec, en dat is wel leuk.
Maar dan moet je wel carriers klaar hebben staan in systems waar je ze gaat runnen (ik had er 4 klaar gezet op verschillende locaties), of je jumpt erheen met een cyno alt.
Risk is ISK.

FW is totaal iets anders wat ook in Low sec gaat maar de (FW) missies zijn veel makkelijker.

Voor beide soorten missies is het noodzakelijk om de missies te blitzen zodat je alles op LP gaat baseren, dus je gaat rekenen LP/hour. Je moet dan ook Security Connections trainen tot 4-5 zodat je meer LP per missie krijgt.

• wheez50
quote:
biggie0344 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 08:48:
[...]

Ik weet ook wel dat CCP het toestaat om logs te gebruiken van je alle chat channels alleen dit is weer een beetje zonde van de content vind je niet ?
Dat wat je doet met een pre-aligned ratters is niet leuk :P tenminste niet leuk voor de hunter. Ik ken mensen die alleen om die reden uren die persoon gaan hunten totdat ze hem hebben, logoff traps enz.
Ik weet het - en regelmatig dat ik dan gewoon lekker aan het kletsen ben, gewoon in de pos blijf hangen. Want als ze met mij bezig zijn, zijn ze niet bezig in de omliggende systemen met mijn vrienden *O*

(En het zijn pre-aligned procurers - dan is intel ook leuk om zeker te weten dat het een losse inty is of een scout voor een groep - inty / t1 frig vs procurer is leuk :) )

edit: ik meet frustratie bij de hunter af aan of ze mijn jetcan met een spod kapotschieten ^^

wheez50 wijzigde deze reactie 13-06-2018 16:15 (6%)

• biggie0344
@wheez50
Procurer met bulkhead fit :-), krijg je niet zomaar kapot :P
daarom heb ik ook Mining barge op 1.
Ik doe heel vaak in high sec met mijn procurer roamen en allemaal cans flippen.
Wachten tot dat iemand op me schiet en dan rustig iemand af maken.

May the spod be with you :-)

• resixh
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 07-10-2019
Hallo iedereen heb vraagje hoeveel skill heb je nodig in missiles skills in a Gila met Med drones 5 drone interface 3 bijna 4?
Ik heb ongeveer 4.5M Skill points en wil keer de tier 1 proberen maar weet niet of ik dan mij Gila verlies ondanks ik per week het makelijk terug maak in ISK vroeg ik het mij af ik kan pas vanavond de Gila fit linken helaas de drone die er in zit is btw zowiezo een Hammerhead II

• biggie0344
quote:
resixh schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 09:21:
Hallo iedereen heb vraagje hoeveel skill heb je nodig in missiles skills in a Gila met Med drones 5 drone interface 3 bijna 4?
Ik heb ongeveer 4.5M Skill points en wil keer de tier 1 proberen maar weet niet of ik dan mij Gila verlies ondanks ik per week het makelijk terug maak in ISK vroeg ik het mij af ik kan pas vanavond de Gila fit linken helaas de drone die er in zit is btw zowiezo een Hammerhead II
Het gaat er niet om hoeveel skillpoints je nodig hebt maar waar deze skillpoints in zitten.
Ik zal als ik jou was even een paar filmpjes gaan bekijken op Youtube, daar zitten vast guides hoe je ze moet runnen.
Tier 1/2 kan je makkelijk doen in een gila binnen 10 minuten ( licht natuurlijk ook aan je DPS en hoeveel isk je er tegen aan gooit ).
Je kan ook natuurlijk kijken welke fits zijn kapot gegaan :-)
https://zkillboard.com/system/32000184/

• resixh
zijn alle Missiles skills nodig of zijnde basic er van genoeg ik heb ongeveer 547 DPS op de Gila

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tuintje

Tuintje

@resixh
Don't fly what you can't afford. Zo simpel is het. En het maakt niet uit hoeveel SP je hebt, het is nog altijd om de piloot die achter de knoppen zit en die SP tot uiting moet brengen.

Kijk naar de Mastery van je schip en houdt dat aan als guideline. Er zijn ook essentiële skills die je daarbuiten moet trainen. Bekijk onderstaande video even en dan weet je wat je moet trainen:

Tuintje wijzigde deze reactie 18-06-2018 10:38 (0%)
Reden: typo's

• Suicyder
@resixh
Vergeet support skills niet, er zijn ook skills die je missiles speed verhogen evenals explosions speed etc. Deze dragen bij aan het daadwerkelijk halen van je DPS (enemy hangt zelden stil en dan raken ze niet met 100% damage).

Dit geldt binnen Eve vrijwel overal voor.

• Tuintje

Tuintje

@Suicyder
We dachten hetzelfde :) Ik heb EVE na een aantal jaren niet gespeeld te hebben weer opgepakt. Ben nu in LS aan het rondhangen, twee keer een schip verloren (Astero en Hecate) maar who cares. Het leuke is nu wel dat ik Dark-Rise wil joinen. Lijken me een stel aardige lui en zo ik het een beetje meekrijg geen opgeschoten pubers.

Omdat ik bijbehorende skills wel heb plus mastery op 3/4 voor de Hecate blaas ik dik 700DPS overheated met de Hecate en heb 7000+EHP. Gooi er wat implants tegenaan en nog wat betere training en dan kan je richting de 800DPS en hoger met de Hecate. Propulsion mode aan, warp naar je vijand, warpscrambler/webifiers aan, knallen, sharpshooter mode aan, overheaten en je vijand melt weg. Kom je toch in de problemen dan is er de defence mode en dan word je net een tank. Je krijgt dan 33% armor en hull resistance erbij.

Dat is de theorie :P Als je gekite wordt met de Hecate ben je de lul. De Hecate heeft maar één doel en dat is een brawler zijn. Dus dichtbij.

Mijn fit voor de Hecate:

[Hecate, Hecate brawler]
Damage Control II
Magnetic Field Stabilizer II

5MN Y-T8 Compact Microwarpdrive
Warp Scrambler II
Fleeting Compact Stasis Webifier
Fleeting Compact Stasis Webifier

[Empty High slot]
Light Neutron Blaster II
Light Neutron Blaster II
Light Neutron Blaster II
Light Neutron Blaster II
Light Neutron Blaster II

Small Hybrid Burst Aerator II
Small Transverse Bulkhead I
Small Transverse Bulkhead I

Void S x400

• resixh
naja voorbeeld te geven heb gistere gemined en 500M ISK gemaakt ik kan het betalen maar gelijk weg gooien omdat ik er te vroeg probeer is zonde daarnaast heb ik Med drones op 5.

Meer vraag of het al mogelijk zou moeten kunnen zijn :) thank elk geval voor de antwoorde welke skills vinden jullie een must?

• Suicyder
Ik wil je anders vanavond wel even helpen met skills en ideeën @resixh.
Kan ingame of op TS3/Discord ofzo.

Heb eerst nog wat meer werk te verzetten :+ .

• Tuintje

Tuintje

@resixh
Welke skills een must zijn zie je in de video die ik gelinkt heb. De uploader heeft hele goede bruikbare video's die je verder kunnen helpen. Is het kijken echt waard.

Voor je EVE doorhebt ben je minstens een jaar of wat verder. Als jij je het kan veroorloven fit een schip en vlieg. Kijk hoe het je bevalt, schaaf aan de hand van tutorials je skills en trainingen bij en wordt beter. Join een RvB of een andere corp als je PvP wilt. Gewoon vliegen, mar vlieg niets wat je je niet kan veroorloven. Je gaat schepen verliezen. Hoe dan ook. Misschien één per dag, misschien wel meer. Houdt daar rekening mee.

@Suicyder
Vlieg je solo of in een corp?

Tuintje wijzigde deze reactie 18-06-2018 10:58 (3%)

• Suicyder
@Tuintje
Ik vlieg momenteel vooral met de corp, de solo moet ik nog weer oppakken.

Het is een corp in opbouw, dat geeft mij en wat vrienden wat ruimte te helpen. Alliance beetje zelfde, SRP aan het stroomlijnen etc.

Zit zelf momenteel in Wildling Bastards (Alliance is Vastly Outnumbered). In feite valt het onder de vleugels van Shadow Cartel in de regio.
De corp bevat wat ervaren PvP spelers, wat mensen die roamen met Bombers Bar bijvoorbeeld. Momenteel in wars met aantal groepen dus er zit ook wat bashen bij. Minen ook genoeg mogelijkheden toe of sites runnen in de regio.

Voor shoppen heb je as usual in dit soort organisaties een corploze alt nodig :+

edit:
Ik raak alleen wat geïrriteerd soms door een aantal mensen in de corp. Die hebben sinds een paar dagen besloten dat ganks nodig zijn. Dus wie weet ga ik binnenkort wel verhuizen als dat me dwars blijft zitten :+

Suicyder wijzigde deze reactie 18-06-2018 11:06 (14%)

• Tuintje

Tuintje

Ik vlieg al tijden solo. The Scope is waar ik nu wat rondhang maar meer voor de info en hulp. Dark-Rise valt onder de alliance Wreckingmachine (http://www.wreckingmachine.net/). Niet zo heel groot, ruimte voor je eigen vond ik belangrijk en niet steeds maar verplicht zijn zaken te doen ook al heb je geen tijd.

• Suicyder
Mja ik zoek toch altijd wel een corp waar ik niet al teveel verplichtingen heb. Net als hier ook weer.
Wel af en toe een groepje kunnen maken of met een lieerde Alliance een roam of drop doen, maar niet verplicht aan alle timers hoeven te voldoen.

Ik heb hier ook stations met alle toebehoren tot mijn beschikking.

• Tuintje

Tuintje

Zo denk ik er ook over. Mijn applicatie is pending dus ik moet nog even via Discord met iemand aan de babbel. Ik ben wel 40 en heb twee kids. Die gaan voor en dat betekent dat ik niet altijd de tijd heb of direct klaar sta. Wil ik ook niet.

Ik huis rond Jita en Dodixie.

• resixh
Ik zit in goede corps alleen ze mijnen vooral en de alliance waar de corp in zit doet vooral pvp maar daarvoor heb je meer skills nodig :)

Ship kan ik verliezen is zonde maar is vrij makelijke terug te farme ong 8 uur mijnen met 3 schepen lukt het met gemaak of 3-4 exp in null sec :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Suicyder
@Tuintje
Zoals het hoort, spelen wanneer je tijd en zin hebt. Schepen niet op een risicovolle plek leggen of afspraken over maken en je kan een heleboel.

Ik zit zelf rond Kador & Genesis, daar alle fun :P

@resixh
PvP is niet perse meer skills nodig, gewoon niet te shiny beginnen zoals de rest in de fleet. Meesten zullen Pirate faction/T2 schepen vliegen. Vlieg lekker de T1 variant ervan, verlies je minder en doe je toch ervaring op.

• resixh
@Suicyder pvp als in Class 6 WH is het waarschijnlijk wel nodig :)

• Suicyder
Ja ok, daar vlieg je met je character dan ook bijna rond in je blote kont _O-

Gebruiken ze verder in de corp/Alliance bij pvp wel de schepen met missiles (en wellicht shield)?? Want zou wel skillen wat er in fleets meestal gevlogen wordt. Nouja hebben het er later vandaag anders wel even over :)

• _Apache_
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 16:05

_Apache_

For life.

quote:
Suicyder schreef op maandag 18 juni 2018 @ 14:11:
@resixh
PvP is niet perse meer skills nodig, gewoon niet te shiny beginnen zoals de rest in de fleet. Meesten zullen Pirate faction/T2 schepen vliegen. Vlieg lekker de T1 variant ervan, verlies je minder en doe je toch ervaring op.
Wel even opletten in een fleet.. als jij een t1 schip vliegt, of zelfs een klasse lager, ga je bij een fleetwarp als eerst de melee in. :X

3 zonnecollectoren voor SWW en CV ondersteuning met een 200L buffervat & 2700Wp PV Panelen. | PVOutput

• Tuintje

Tuintje

Precies, jij bent kanonnenvoer :)

• resixh
Jeps dank voor alle feedback en @Suicyder voor je tijd gistere :)

• Suicyder
Zitten er eigenlijk nog wel eens mensen ingame in het kanaal gathering.tweakers.net ? Of is dat nu een andere? :P

@resixh
No problemo

Suicyder wijzigde deze reactie 19-06-2018 10:40 (10%)

• iisschots
Ik zit er in wanneer ik online ben op mijn main.

• Tuintje

Tuintje

Ik voeg dat kanaal ook wel even toe

• GrimScythe
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 09:11

GrimScythe

Game Addict

Langzaam aan wil ik wat naast het minen doen, is er iemand die ervaring heeft met PI dan wel een goede guide weet/heeft?
Liefste geen YouTube guide aangezien dat nogal lastig is op het werk. (Die vind ik overigens wel genoeg)

Omdat ik echt totaal noob ben op gebied van PI weet ik ook niet welke guides goed en up to date zijn.
En in hoe verre zijn PI guides van HS van toepassing op Null?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• resixh
quote:
GrimScythe schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 13:05:
Langzaam aan wil ik wat naast het minen doen, is er iemand die ervaring heeft met PI dan wel een goede guide weet/heeft?
Liefste geen YouTube guide aangezien dat nogal lastig is op het werk. (Die vind ik overigens wel genoeg)

Omdat ik echt totaal noob ben op gebied van PI weet ik ook niet welke guides goed en up to date zijn.
Help dit ?
https://hanns.io/pi/
http://www.eveplanets.com

• biggie0344
quote:
GrimScythe schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 13:05:

E-uni heeft wel goeie guides.
https://wiki.eveuniversity.org/Planetary_Interaction
Probeer hier eens doorheen te lezen.
Ik doe zelf ook geen PP maar ik ken wel wat mensen die het doen in WH's.

• warlord01
  • Laatst online: 13-02 15:02
PI is eigenlijk nauwelijks interessant in High Sec, wordt een heel ander verhaal als je gaat kijken naar Wormholes en Nul Sec. Low Sec heb ik zelf geen ervaring mee.

• GrimScythe

GrimScythe

Game Addict

Dank jullie wel voor de reacties, ik zal deze sites zeker doornemen.
En het is inderdaad de bedoeling PI in Null te doen.

PS: sorry voor de vertraagde reactie op eerdere antwoorden, mijn pc had het woensdagavond begeven en ik heb eindelijk de nieuwe up and running :)

• biggie0344
Geef ook ff aan waar je dit gaat doen.... asking for a friend

• resixh
Hi ben ik weer weet iemand nog een goede fit voor een proteus? :)

Ik ben er nu voor aan het trainen er voor :)

• Shunt
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 14:50
quote:
resixh schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 15:01:
Hi ben ik weer weet iemand nog een goede fit voor een proteus? :)

Ik ben er nu voor aan het trainen er voor :)
Euh dat is een vraag in de stijl van.
Heeft iemand een idee voor een goede auto ben er nu voor aan het sparen. O+

Een protius is een swiss army knife je kunt er bijna letterlijk alles mee, zonder te weten wat je er mee wilt gaan doen of wat je skills zijn kunnen we daar natuurlijk geen antwoord op geven.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• resixh
Meer van ik ben nu voor :

[Proteus, Proteus]
Damage Control II
Power Diagnostic System II
Medium Armor Repairer II
Medium Armor Repairer II
Energized Adaptive Nano Membrane II

Warp Scrambler II
Thukker Large Cap Battery
50MN Microwarpdrive II
Stasis Webifier II

Heavy Neutron Blaster II
Heavy Neutron Blaster II
Heavy Neutron Blaster II
Heavy Neutron Blaster II
Heavy Neutron Blaster II
Heavy Neutron Blaster II
Sisters Expanded Probe Launcher
Covert Ops Cloaking Device II

Medium Anti-Explosive Pump II
Medium Auxiliary Nano Pump II
Medium Capacitor Control Circuit II

Proteus Core - Augmented Fusion Reactor
Proteus Defensive - Covert Reconfiguration
Proteus Offensive - Hybrid Encoding Platform
Proteus Propulsion - Localized Injectors

Hobgoblin II x5
Acolyte II x5

Sisters Core Scanner Probe x24
Null M x2000
Void M x2480
Sisters Combat Scanner Probe x16

Aan het trainen

Maar dit is volgens mij meer voor short range is hier een vergelijkbare fit voor long range of?

• biggie0344
Proteus word niet echt gebruikt voor pvp, close range en geen goeie defensive stats. Kan heel makkelijk gekited worden.
Je zou wel voor blasters moeten gaan omdat dat je sterkste punt is. Ik zal wel ipv een t2 mdw een meta mwd gaan kiezen, dit om je cap te besparen. Omdat je tog close range gaat met een web heb je niet zoveel aan een t2 mwd.

Imho is een Loki veel beter op het moment, met Hams, je kan ze ook met rapid lights gebruiken.

• resixh
quote:
biggie0344 schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 11:05:
Proteus word niet echt gebruikt voor pvp, close range en geen goeie defensive stats. Kan heel makkelijk gekited worden.
Je zou wel voor blasters moeten gaan omdat dat je sterkste punt is. Ik zal wel ipv een t2 mdw een meta mwd gaan kiezen, dit om je cap te besparen. Omdat je tog close range gaat met een web heb je niet zoveel aan een t2 mwd.

Imho is een Loki veel beter op het moment, met Hams, je kan ze ook met rapid lights gebruiken.
Naja ik zit ook vooral in wh dus close is belangrijk dan maar had gehoopt die ook wel beetje goed kon zijn in range :) maar is niet erg als dit niet zo is

• biggie0344
quote:
resixh schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 13:53:
[...]

Naja ik zit ook vooral in wh dus close is belangrijk dan maar had gehoopt die ook wel beetje goed kon zijn in range :) maar is niet erg als dit niet zo is
Ja als je voor WH's wilt doen dan kan je wel het beste een t3c nemen.
Kijk anders hier: https://zkillboard.com/ship/29988/losses/
dan kan je beetje een indruk krijgen op hoe te fitten enz.
Wel een beetje bling toevoegen he #NOPOORS 8)7

• resixh
Atm ben ik ook poor iemand heeft nog een schuld van ongeveer 5 B xD

Maar ik ben zelf pas begonnen in April met EVE dus de fits uit zoeken is nog beetje uitzoeken hoe en wat heb wel met paar ops mee geweest van mij Alliance dat was wel leuk keer mensen killen ipv gekilled to worden omdat je de skills nog niet heb zowel om iemand te killen of de ships met de fits :)

• biggie0344
Als je niet de juiste skills hebt zou ik eerder gaan voor een moa met blasters zodat je beetje kan kijken hoe je dat het beste kunt aanpakken.
Moa blaster fit of Vexor blaster fit is echt leuk :-)

• resixh
been ze nu aan trainen nog maar atm is gewoon sterk schip krijgen voor whs :) en van de proteus ben ik op het moment zo 50 dagen van af met goede skills

• biggie0344
Gebruik een astero voor nu, is ook heel leuk

• NotAFarmer
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 18-02 14:00
Ik heb sinds 2015 niet echt meer EvE gespeeld, altijd in C6 wh space geleefd daar voor.
Hoe is het spel nu?
En hoe zit het met de Politics?
Nog steeds een grote donut? of is er ondertussen leven in de brouwerij?

• iisschots
Er is op dit moment een grote war. Tussen het noorden (panfam, NC, GOTG, Co2 en anderen) en het zuiden (Imperium en Test)

Vorige week is het grootste gevecht ooit in eve geweest. Met meer dan 750 titans die gevochten hebben en er 50+ vernietigd zijn. Vanavond is afhankelijk hoe het allemaal loopt mogelijk een groter gevecht.

• GrimScythe

GrimScythe

Game Addict

quote:
biggie0344 schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 13:43:
Geef ook ff aan waar je dit gaat doen.... asking for a friend
Nice try :P
Speel eve lang genoeg om paranoid te zijn.

De E-Uni guide heeft mij in elk geval een goed beeld gegeven van hoe en wat.
Nu nog even wachten op mijn characters, maar deze zijn bijna klaar met de skillqueue.

• Hurtebise
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 17-02 13:28
Vreemd issue bij de launcher. Al ticket aangemaakt. Maar wil eens checken of er nog mensen last van hebben.

Gebruik de launcher. Heb 2 omega accounts die beiden authenticator gebruiken. Ik kan slechts met één account inloggen. De ene lukt altijd, de ander niet meer. Alle gegevens zijn correct. Want kan met zelfde credentials die account die de launcher niet aanvaardt, wel gewoon op accountpage met authenticator aanmelden.

Wat doet launcher juist bij de account die hij niet aanvaardt? Kan loginnaam ingeven, paswoord, krijg geen foutmelding. Ga dan naar scherm om authenticatorcode in te geven. Ik krijg geen melding na ingave van de code, maar kom gewoon weer bij loginscherm terecht waar velden loginnaam en paswoord blanco zijn. |:(

Heb al launcher refreshed. Pc herstart.
Het blijft maar bij 1 account werken.

• Omega Supreme
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 18-02 21:19

Omega Supreme

The God of Death

quote:
_Apache_ schreef op maandag 18 juni 2018 @ 15:02:
[...]

Wel even opletten in een fleet.. als jij een t1 schip vliegt, of zelfs een klasse lager, ga je bij een fleetwarp als eerst de melee in. :X
Ik ben al weer wat jaren gestopt, maar ik heb indertijd meteen met prioriteit alle skills voor een Raptor naar max gebracht. Geweldig om te doen en in de fleets waarin ik vloog werd 80% van het verlies vergoed als het een officiele alliance fleet was. Ik begrijp overigens dat je tegenwoordig een Crow moet hebben ipv Raptor.

Omega Supreme wijzigde deze reactie 29-08-2018 15:00 (6%)

"You know you're hanging out with physics geeks when neutronium counts as a "mundane" form of matter."

• _Apache_
  • Laatst online: 16:05

_Apache_

For life.

quote:
Omega Supreme schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 14:58:
[...]
Ik ben al weer wat jaren gestopt, maar ik heb indertijd meteen met prioriteit alle skills voor een Raptor naar max gebracht. Geweldig om te doen en in de fleets waarin ik vloog werd 80% van het verlies vergoed als het een officiele alliance fleet was. Ik begrijp overigens dat je tegenwoordig een Crow moet hebben ipv Raptor.
Beide zijn interceptors, dus qua agility zal het elkaar weinig ontlopen. Uitgezonderd eventuele voorkeuren voor wapens natuurlijk :) . Crow = light missile, Raptor = hybrid

3 zonnecollectoren voor SWW en CV ondersteuning met een 200L buffervat & 2700Wp PV Panelen. | PVOutput

• biggie0344
Het licht er maar net aan waarom je een Crow moet hebben ipv Raptor.
Raptor is goed voor dps fleets en Crows zijn beter voor tackle.

• De_Bastaard
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 18:47
CCP Overgenomen door een Koreaanse club, ben benieuwd wat dit gaat opleveren voor EVE.

nieuws: Ontwikkelaar van Black Desert Online neemt Eve Online-maker over

• Oxigeon
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 16:53

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren na het nieuwsbericht op de frontpage maar eens officieel begonnen met EVE.
- Heb mijn character gemaakt
- Heb wat combat missies gedaan (totaal 4 stuks)
- Heb wat skills aangezet die klaar moeten zijn als ik thuis kom van mijn werk vanavond.
- Heb wat gemailt met een Tweaker

Moet zeggen, de mogelijkheden in een station zijn echt eindeloos. Je kunt in deze game echt ontelbare dingen doen. Alles wat je ziet wordt gemaakt door EVE Spelers.

EDIT: Benieuwd wanneer ik tegen mijn Alpha barriere aanloop. Probeer het nog eventjes te rekken. Maar als ik tegen ristricties aan begin te lopen moet ik toch om naar Omega.

Oxigeon wijzigde deze reactie 07-09-2018 07:38 (16%)

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

790835

quote:
Oxigeon schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 07:38:
Gisteren na het nieuwsbericht op de frontpage maar eens officieel begonnen met EVE.
- Heb mijn character gemaakt
- Heb wat combat missies gedaan (totaal 4 stuks)
- Heb wat skills aangezet die klaar moeten zijn als ik thuis kom van mijn werk vanavond.
- Heb wat gemailt met een Tweaker

Moet zeggen, de mogelijkheden in een station zijn echt eindeloos. Je kunt in deze game echt ontelbare dingen doen. Alles wat je ziet wordt gemaakt door EVE Spelers.

EDIT: Benieuwd wanneer ik tegen mijn Alpha barriere aanloop. Probeer het nog eventjes te rekken. Maar als ik tegen ristricties aan begin te lopen moet ik toch om naar Omega.
Je kan best veel doen in Alpha. Maar wil je dieper het spel in of bijvoorbeeld meerdere dagen skills queue aanzetten en betere ships krijgen is de overstap naar Omega nodig.

Je kan heerlijk rond warpen en kijken wat je het leukst vind in EVE voordat je naar Omega overstapt :)

• Oxigeon
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 16:53

Oxigeon

En zo is dat!

quote:
ErwinnBeen schreef op vrijdag 7 september 2018 @ 08:34:
[...]

Je kan best veel doen in Alpha. Maar wil je dieper het spel in of bijvoorbeeld meerdere dagen skills queue aanzetten en betere ships krijgen is de overstap naar Omega nodig.

Je kan heerlijk rond warpen en kijken wat je het leukst vind in EVE voordat je naar Omega overstapt :)
Ja klopt inderdaad. Eerst maak ik eens rustig alle tutorials af en kijk ik eens rustig rond. Maar eer ik die af heb ben ik wel weer een weekje verder. Verder doe ik wat de forums aflezen etc. Maar je merkt toch dat je er flink ingezogen wordt.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• A3aaN79
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 17-02 16:36
Hmm... 5 miljoen skillpoints is de limiet voor een alpha account.
Sprak gisteren iemand die ook veel EVE heeft gespeeld, vandaag eens ingelogd op mijn oude account.
Ik zat dus kennelijk al boven de 5 miljoen skillpoints en de laatste activiteit was oktober 2014...

Trainen kan ik dus niet meer zonder account te upgraden helaas, maar toch zou ik weer eens voorzichtig willen gaan spelen.
Probleem is dat ik na de laatste verhuizing ergens in het zuid-westen in 0-sec space zit en ook niemand meer ken waar ik toen mee speelde.

Moet maar eens heel goed na gaan denken hoe ik mijn zooi daar nu weg ga krijgen zodat ik eerst weer eens "veilig" in high-sec wat aan kan klooien om te achterhalen hoe het ook alweer allemaal werkte :+.
Mijn karakter was voornamelijk gespecced voor mijnen, exploration en later nog wat combat skills.

Iemand misschien wat tips voor een verhuizing?

• CopyCatz
  • Registratie: september 2000
  • Nu online
A3aaN79 schreef op woensdag 12 september 2018 @ 13:18:

Iemand misschien wat tips voor een verhuizing?
Als je in goon space zit kan ik je wel in contact brengen met mijn oude corp, dan kun je iig met de courier alles weghalen :). Pm me even dan.

• A3aaN79
CopyCatz schreef op woensdag 12 september 2018 @ 14:31:
Als je in goon space zit kan ik je wel in contact brengen met mijn oude corp, dan kun je iig met de courier alles weghalen :). Pm me even dan.
Helaas net geen Goon space, maar wel dichtbij.
Ik zit in Period Basis, HIX4-H (Red Alliance space) wat 2 jumps van Delve zit volgens mij, hier dus: Period Basis.

Zal vanavond eens op mijn eigen PC inloggen en checken.

• fundusz
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 27-09-2018
wat is hier aan de hand "vooravond 2". Het is mogelijk? En wat vindt u van buy eve isk https://www.sellersandfriends.com/eve-online/tranquility/isk op deze website zoals deze? Voor mij is het goed, want ik heb niet het hele leven om te spelen.

fundusz wijzigde deze reactie 27-09-2018 11:13 (78%)

• A3aaN79
Alpha is toch wel (enigszins) beperkt, kan mijn procurer en exploration ship met cloaking niet gebruiken :/ .
Wordt lastig zo een WH naar highsec vinden om de zooi te verplaatsen.

Tevens is de hele regio waar ik nu zit zo dood als een pier... geen enkel item te koop haha.
Boel verkopen gaat hem dus vast ook niet worden...
Als in recente activiteit in dit topic?

• ravenger
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 16-02 16:53

ravenger

Invader

Ook weer even ingelogd. Is die precursor meuk interessant? Heb net even Frigate/Cruiser/BS in de queue gedropt :)

230mln SP overigens inmiddels lol.

Eve Online: Rai Ardose - 21 dagen Extended EVE-Online Trial

• A3aaN79
Ik heb trouwens nog een 3e karakter slot over.
Als ik hier een nieuwe maak, kan ik dan kiezen waar dit karakter begint?

Las al ergens dat je met een alpha karakter toch wel tot en met level 3 missies kan doen.
Level 4 werd afgeraden ivm gebrek aan een MWD als ik me niet vergis.

Zou het 3e karakter eigenlijk combat georiënteerd willen trainen.

Wat is een goede online skill planner momenteel voor EVE?

• resixh
A3aaN79 schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 19:19:
Ik heb trouwens nog een 3e karakter slot over.
Als ik hier een nieuwe maak, kan ik dan kiezen waar dit karakter begint?

Las al ergens dat je met een alpha karakter toch wel tot en met level 3 missies kan doen.
Level 4 werd afgeraden ivm gebrek aan een MWD als ik me niet vergis.

Zou het 3e karakter eigenlijk combat georiënteerd willen trainen.

Wat is een goede online skill planner momenteel voor EVE?
Btw alpha injector werken tot 20M sp dit kan je kopen met 50-+ M isk per stuk

Mocht je nog intresse hebben om een corp te joinen weet ik mogelijk wel een :)

• A3aaN79
resixh schreef op maandag 17 september 2018 @ 12:45:
[...]
Btw alpha injector werken tot 20M sp dit kan je kopen met 50-+ M isk per stuk

Mocht je nog intresse hebben om een corp te joinen weet ik mogelijk wel een :)
Ik had wat gelezen over injectors inderdaad, echter nog niet zo snel bij stil gestaan.
Geeft wel een hoop extra mogelijkheden al zijn er nog steeds alpha beperkingen.

Misschien dat ik zelf een corp begin om onder de NPC tax uit te komen.
Dit karakter zal voornamelijk gebruikt worden voor missies in highsec voorlopig.

Voorlopig zal ik ook niet echt actief kunnen spelen vanwege drukte in de echte wereld.

• resixh
A3aaN79 schreef op maandag 17 september 2018 @ 13:51:
[...]

Ik had wat gelezen over injectors inderdaad, echter nog niet zo snel bij stil gestaan.
Geeft wel een hoop extra mogelijkheden al zijn er nog steeds alpha beperkingen.

Misschien dat ik zelf een corp begin om onder de NPC tax uit te komen.
Dit karakter zal voornamelijk gebruikt worden voor missies in highsec voorlopig.

Voorlopig zal ik ook niet echt actief kunnen spelen vanwege drukte in de echte wereld.
Als je snel isk wil maken zou ik gaan naar 0 sec in goon space mij corp zit daar nu ook en je kan via een vni makelijk bijvoorbeeld de isk maken voor omega en meer...

• A3aaN79
resixh schreef op maandag 17 september 2018 @ 14:19:
[...]

Als je snel isk wil maken zou ik gaan naar 0 sec in goon space mij corp zit daar nu ook en je kan via een vni makelijk bijvoorbeeld de isk maken voor omega en meer...
Dat is wel vlakbij waar mijn hoofd en tweede karakter zitten, echter kan ik daar momenteel weinig tot niks mee onder een alpha account.
Dit is dan ook de reden waarom ik "opnieuw" ben begonnen met een derde karakter, om na 4 jaar afwezigheid weer een beetje gevoel te krijgen voor EVE.

Wat bedoel je precies met "via een vni"?

• wheez50
A3aaN79 schreef op maandag 17 september 2018 @ 16:07:
[...]
Wat bedoel je precies met "via een vni"?
vni = Vexor Navy issue. Cruiser die een volle vlucht van 5 heavy drones eropuit kan sturen.

Gebruik: een sterke afterburner en vervolgens gewoon rondjes vliegen terwijl je drones het vuile werk opknappen. Voordelen: zeer weinig interactie benodigd, heel veel bang for buck.

Niet alleen goonspace is erg aantrekkelijk om isk te maken. Ik zou zelf zeggen: providence. Is (als je niet al piraat bent) een fijne plek om nullsec eens uit te proberen.

Beste manier om isk te verdienen? Ofwel rorqminen ofwel relics hunten.

• A3aaN79
wheez50 schreef op maandag 17 september 2018 @ 17:21:
[...]
vni = Vexor Navy issue. Cruiser die een volle vlucht van 5 heavy drones eropuit kan sturen.

Gebruik: een sterke afterburner en vervolgens gewoon rondjes vliegen terwijl je drones het vuile werk opknappen. Voordelen: zeer weinig interactie benodigd, heel veel bang for buck.

Niet alleen goonspace is erg aantrekkelijk om isk te maken. Ik zou zelf zeggen: providence. Is (als je niet al piraat bent) een fijne plek om nullsec eens uit te proberen.

Beste manier om isk te verdienen? Ofwel rorqminen ofwel relics hunten.
Scheelt dat ik momenteel aan het skillen ben voor Gallente schepen en drones, al gaat dat natuurlijk niet zo snel momenteel.

Mijn main is geskilled voor mining en was ook actief in nullsec toentertijd.
Wou gaan voor de Skiff, maar ben bij Procurer blijven hangen en toen ook voor Gallente schepen gaan skillen voor ratting daar en zelf nog met exploration en hacking bezig geweest.
Main heeft iets van 5,1 miljoen SP.

Mijn tweede char was bezig met PI skills.

• Suicyder
Leuk te lezen dat er mensen zijn die EVE oppakken. Wie joint er channel 'gathering.tweakers.net' ingame nou eens. Het zijn maximaal 2 mensen daar steeds :P

Alliancehouding blijft bij de deur :+

edit:
Ben zelf tegenwoordig bij een lowsec alliance. Lekker aanklooien en flinke vrijheid. Heerlijk :+

Suicyder wijzigde deze reactie 18-09-2018 14:41 (21%)

• resixh
Suicyder schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 12:39:
Leuk te lezen dat er mensen zijn die EVE oppakken. Wie joint er channel 'gathering.tweakers.net' ingame nou eens. Het zijn maximaal 2 mensen daar steeds :P

Alliancehouding blijft bij de deur :+

edit:
Ben zelf tegenwoordig bij een lowsec alliance. Lekker aanklooien en flinke vrijheid. Heerlijk :+
toen ik daar was was er zelfs steeds niemand toen maar geleaved

• Suicyder
resixh schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 15:04:
[...]

toen ik daar was was er zelfs steeds niemand toen maar geleaved
Nja, als ik online ben zit ik in het kanaal, laatste tijd wat meer geweest omdat ik thuis aan het herstellen was van een operatie. Maar vaak ook online staan semi-afk op de achtergrond. Al is dat ook omdat ik in corp leadership meewerk, dus aanspreekbaar ben al speel ik niet echt (of mensen de fleet in trap als ze dat zelf niet bedenken).

Maargoed, het kanaal is te vaak leeg, eens, wel zonde, vond het wel leuk.

Suicyder wijzigde deze reactie 18-09-2018 15:08 (6%)

• A3aaN79
Suicyder schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 12:39:
Wie joint er channel 'gathering.tweakers.net' ingame nou eens.
Done :)

• Suicyder
*O*

Net op een avondje die ik niet online was haha :P
Beetje ISK aan het maken momenteel, de buffer werd een beetje klein.

V/d week Raven weggejaagd uit zijn site bij ons in lowsec, zijn site afgemaakt, hop 500M :+
Ik moet toch wat meer sites gaan doen enzo, is toch even flink roest van de probeskills afschuren.

• AjDuLion
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 15:51
Suicyder schreef op donderdag 20 september 2018 @ 09:00:
*O*

V/d week Raven weggejaagd uit zijn site bij ons in lowsec, zijn site afgemaakt, hop 500M :+
Ik moet toch wat meer sites gaan doen enzo, is toch even flink roest van de probeskills afschuren.
het leeft *O*

Facebook - Twitter - Renderbeast- Twitch.tv - PSN

• Suicyder
D'r zegt er een wat :+

Speel je de game nog en waar vlieg je tegenwoordig? Niet alsof Evolution nou nog echt leeft ofzo

• AjDuLion
Suicyder schreef op donderdag 20 september 2018 @ 12:22:
[...]

D'r zegt er een wat :+

Speel je de game nog en waar vlieg je tegenwoordig? Niet alsof Evolution nou nog echt leeft ofzo
ja
frontlinies
still alive :D

• Suicyder
* Suicyder schopt AJ ook naar ingame channel

• AjDuLion
je weet dat er een irc kanaal is he :D ?

• Suicyder
Met zoveel communicatiedingen überhaupt al IRC ook nog toevoegen... nee :P
Ik zit om een reden maar met 1 char in het ingame kanaal al, met al die leadership meuk etc ingame/discord etc vind ik het wel even genoeg :+

edit:
Zegt ie terwijl hij irc.tweakers.net joined :+

Suicyder wijzigde deze reactie 20-09-2018 13:41 (11%)

• A3aaN79
Suicyder schreef op donderdag 20 september 2018 @ 09:00:
*O*

Niet online? Dacht je even te zien in het kanaal, al was ik zelf redelijk veel afk :+

• Suicyder
A3aaN79 schreef op donderdag 20 september 2018 @ 14:14:
[...]

Niet online? Dacht je even te zien in het kanaal, al was ik zelf redelijk veel afk :+
Snel gezien dan, had snel even wat parts/mods voor iemand gecontract :+
Die zat al vanaf de middag te miepen om de parts/mods :+

• resixh
wat voor ship gebruiken jullie voor de nieuwe event?

• wheez50
Heb ff een vni iets omgebouwd - doet het prima. Kan allemaal veel efficienter (duurde ff voor ik doorhad dat praetor II's met tracking script de kleintjes one-shotten. En nog wat langer dat focus fire op off de boel nog wat sneller maakt). Maar heb het zeker niet geminmaxed...

• resixh
Dus jij zit zeker ook in delve dan :) blood raiders counter drones

• Suicyder
Ik heb gewoon een random Ishtar aangepast ervoor. Setje heavy drones erin en wat mediums mee en gaan. Zwaar overtanked en overdamaged voor het doel. Maar het werkt.

Stratios ophalen was me teveel moeite, had hacken wel sneller gemaakt :P

• resixh
ik gebruik de proteus dit werkt prima....
ik heb event verder af en de battleship is dood met 20-25 seconde en proteus heeft covert sub die geeft virus sterkte :)

• iisschots
Nu de war over tijd voor wat rust. Niet meer FC-en voor een tijdje.

Ik kwam erachter dat ik nog 1,9m units of stront heb. Dus tijd voor wat titan ratten om daar vanaf te komen. Het verkopen in delve is het ook niet waard :)

Met de Jumpbridge veranderingen ben ik ook blij met mijn LO stack. Kan ik hopelijk dat straks met een beetje winst verkopen :)

• resixh
er komt wel weer nieuwe war aan :)

• KipCurreh
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 15:49

KipCurreh

Nightcrawler

Gisteren ook maar eens begonnen in het EVE universum.. Momenteel nog Alpha, we zien dan wel hoe het loopt..

Heb ooit eens (in de trend van 10 jaar geleden ofzo) enkele dagen geprobeerd, daar vooral tijd in het scannen gestoken maar dan uiteindelijk niet mee verder gedaan.. Flitsende FPS etc waren toen toch iets aantrekkelijker..

Maar nu wat ouder geworden en plots kreeg ik de vibe te pakken.. Gisteren al even wat missies gedaan die zich vnl op combat tutorials richten, en was wel entertaining..
Het komt wel nog steeds enorm overweldigend over als je al die opties ziet 8)

Nu maar even tonnen informatie opsnuiven in de UniWiki, even kijken hoe ik men skill training het beste aanpak..

Ook een enorme dankjewel aan de collega Tweaker die me even ondersteund heeft met een mooie som ISK _/-\o_

Setup | Steam

Pagina: 1 ... 112 113 114 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True