Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KipCurreh schreef op vrijdag 21 december 2018 @ 09:28:
Gisteren ook maar eens begonnen in het EVE universum.. Momenteel nog Alpha, we zien dan wel hoe het loopt..

Heb ooit eens (in de trend van 10 jaar geleden ofzo) enkele dagen geprobeerd, daar vooral tijd in het scannen gestoken maar dan uiteindelijk niet mee verder gedaan.. Flitsende FPS etc waren toen toch iets aantrekkelijker..

Maar nu wat ouder geworden en plots kreeg ik de vibe te pakken.. Gisteren al even wat missies gedaan die zich vnl op combat tutorials richten, en was wel entertaining..
Het komt wel nog steeds enorm overweldigend over als je al die opties ziet 8)

Nu maar even tonnen informatie opsnuiven in de UniWiki, even kijken hoe ik men skill training het beste aanpak..

Ook een enorme dankjewel aan de collega Tweaker die me even ondersteund heeft met een mooie som ISK _/-\o_
Misschien is het de moeite waard voor je om een corp als de EVE University of Brave Newbies te joinen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Een dedicated EVE-fan heeft een vis, wat doe je dan? Juist ja. Iets lekker geks:
https://massivelyop.com/2...-keepstar-battle-station/

[ Voor 32% gewijzigd door Hurtebise op 03-01-2019 22:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-09 14:23

KipCurreh

Nightcrawler

Verwijderd schreef op donderdag 3 januari 2019 @ 07:57:
[...]

Misschien is het de moeite waard voor je om een corp als de EVE University of Brave Newbies te joinen?
Ik heb de tutorial missies gedaan om te beginnen, en ben nu een beetje aan het klooien met exploration.. Momenteel vooral highsec en de occasionele wormhole, heb ik toch al wat moois mee bijeen gesprokkeld..

Heb niet echt zoveel zin in zo'n massa corp te stappen zoals EVE Uni of Pandemic (had hier al een uitnodiging voor gekregen)..
Geef mij maar liever een kleinere corp (10-100 man) die de juiste dingen vooropstelt naar mijn gevoel.. Momenteel gaat men voorkeur uit naar Star Explorers, een WH exploration corp.. Nog even 2 mil SP farmen en dan probeer ik binnen te geraken 8)

btw, 5 en 9 dagen voor de laatste Cloaking en Minmatar Frigate skills, wtf.. Covert Ops better be worth it :P

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 17:46
@KipCurreh E-uni is niet zo groot als ze lijken. Er is vrij snelle doorstroom, en het grote voordeel is dat het is onderverdeeld in meerdere campus.
Maar een kleinere corp kan ook erg leuk zijn, helemaal als je vrij snel richting de wormholes etc. wilt.
En als je dat wilt, is Covert Ops het niet alleen waard, zonder moet je er niet eens aan beginnen ;).

kimi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:00
Ja veel van die 'opleidings'corps lijken groter dan ze zijn. Toch veel te leren, vooral qua vliegen in fleets.

En wat Yorkick zegt, WH in zonder Cov Ops Cloak is vragen om afgeschoten te worden, het kan, maar erg tricky :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resixh
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 23-07-2020
KipCurreh schreef op vrijdag 4 januari 2019 @ 11:20:
[...]

Ik heb de tutorial missies gedaan om te beginnen, en ben nu een beetje aan het klooien met exploration.. Momenteel vooral highsec en de occasionele wormhole, heb ik toch al wat moois mee bijeen gesprokkeld..

Heb niet echt zoveel zin in zo'n massa corp te stappen zoals EVE Uni of Pandemic (had hier al een uitnodiging voor gekregen)..
Geef mij maar liever een kleinere corp (10-100 man) die de juiste dingen vooropstelt naar mijn gevoel.. Momenteel gaat men voorkeur uit naar Star Explorers, een WH exploration corp.. Nog even 2 mil SP farmen en dan probeer ik binnen te geraken 8)

btw, 5 en 9 dagen voor de laatste Cloaking en Minmatar Frigate skills, wtf.. Covert Ops better be worth it :P
Je kan op moment even beter Pandemic mijde die hebben komende tijd beetje zwaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 12:59

Shunt

Boe

resixh schreef op maandag 7 januari 2019 @ 08:06:
[...]

Je kan op moment even beter Pandemic mijde die hebben komende tijd beetje zwaar...
Vertel? Juist actieve pvp tijden kweken een erg mooie tijd.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resixh
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 23-07-2020
Pvp komt naar ze toe maar germin zal gaan vallen test heeft aan gekondig achter horde te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-09 00:25
Ben 7 jaar geleden eens bezig geweest volgens mijn account. Nu toch maar weer eens proberen, vanaf scratch. Lijkt me wel een game die je met beperkte beschikbare tijd af en toe kan spelen, toch?

XPENG G9 Performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 14:00
kramon schreef op zondag 13 januari 2019 @ 15:58:
Ben 7 jaar geleden eens bezig geweest volgens mijn account. Nu toch maar weer eens proberen, vanaf scratch. Lijkt me wel een game die je met beperkte beschikbare tijd af en toe kan spelen, toch?
Als je skillque online wil spelen kan dat zeker ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yorkick
Best wel mogelijk hoor! Alleen als je net begint en weinig assets / ISK hebt, kan het lastig zijn om dit met weinig tijd op te bouwen.
Maar je kan met vrij goedkope frigates al leuke PVP doen. Je zou bijvoorbeeld de Spectre Discord server kunnen joinen zodat je precies kan zien wanneer er fleets zijn. Hierin worden ook fleets van Bombers Bar, Zarvox, Bjorn Bee en andere events gepost.
https://spectrefleet.com/

Mocht PVE je voorkeur hebben is het geen probleem om dit met weinig tijd toch te doen. Ik doe regelmatig een uurtje DED / combat sites of wat exploration.

kimi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

Ik ben een klein maandje bezig met men first ever EVE character, en vader van 2 zijnde kan en wil ik er ook geen massa's tijd insteken.. Een paar keer per week een of meerdere uurtjes 's avonds, en dat lukt echt wel goed.. (missies / exploring)

Gewoon kijken wat de prioriteiten zijn van een corporation waar je in wil, diegene die real life voorop stellen lijken mij het gezondst ;)

Nu net in een kleine C4 WH corporation geraakt, nu begint het pas echt 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sylentic
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 29-07 20:36
Nooit gezien dat er een Eve topic was!

Succes in de WH @KipCurreh Hou altijd D-scan in de gaten en belangerijkste is help je corp met Scannen. Geef je een hoop meer content. Als je nog geen alt heb is het wel een aanrader. Nadeel is het kost je wel weer subscriptie of een PLEX per maand maar Cloaky scanner alt is een Must in WH als het niet meer zijn.

Ik heb momenteel 11 accounts waaronder Cloaky, Cyno alts, Trader alts, Miners en natuurlijk mijn Capital alts. Het is af en toe net werk om alles te managen maar als het geld binnenkomt en de content aan blijf is het leuk en vanuit een C6 met een PvP focussed corp is er genoeg te doen. Enige wat ik zelf nog echt mis is een of twee hunters voor Black ops fleets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kramon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-09 00:25
Thanks! Ik vind 't een fijn spel! Ben wel van de PVP, maar eerst maar even wat missies doen om het te leren kennen. Ondertussen op de telefoon af en toe wat bij lezen en skill training bijhouden. Had Bjorn ook al op Twitch gechecked, toffe gast en behulpzaam.

XPENG G9 Performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:03
mijn account draait ook nog. Nu 236mln SP. Doe er niet zoveel meer mee helaas. Mijn queue staat kennelijk stil; straks even kijken :) Viel mee, Minmatar Dreadnought 5 stond nog aan :)

[ Voor 43% gewijzigd door ravenger op 21-01-2019 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:48
230 miljóen SP's?? :X

Ik zet net op 13. Ben na 6 jaar onderbreking ook weer gaan spelen. Het carebearschap achter me gelaten en me gevestigd in nullsec, erg leuk tot nu toe

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Nja 200+ zijn ook echt hoge aantallen, ook veel mensen die jaren niet gespeeld hebben, maar wel skilltraining aan hebben weten te houden.

Afgelopen weekeind '🔥Burn Jita🔥' geweest, benieuwd wat het eindresultaat is aan opgeblazen (jump) freighters en orca's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

ik voel me zo nietig met men 3,5 mil op 2 maand speeltijd tot nu toe ;)

Wel na een maandje in een WH Corp/Alliance gegaan (C4 met S3/S5) en lovin' it..
Content van C4 en hoger is uiteraard nog ver weg, maar momenteel explore ik enkel de C1-2-3 op unguarded relic/data sites (Astero ftw)

En help ik de alliance met de WH chain in kaart te brengen natuurlijk

Momenteel train ik voor een C3 ratting doctrine Praxis, ma duurt nog wel even wellicht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-09 19:12
Grappig, ook ik ben weer begonnen met spelen.
Als carebear begonnen, daarna missie's tot lvl 4 als bezigheid gehad.
Tijdje in low-sec / null-sec rond gehangen en nu weer terug, voornamelijk aan het traden tussen de grote hub's en als space trucker aan de slag met contracts.

Ondertussen aan het trainen voor blockade runners en daarna freighters omdat het space trucken me wel bevalt en momenteel het beste past in mijn huidige beschikbare tijd.

[edit]

Geen battleclinic meer :'(

[ Voor 4% gewijzigd door Dennis_k op 26-02-2019 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

Iemand de 64bit versie getest op de test server ?

Ik vraag me af wat de direct impact op de prestaties hiervan zullen zijn ? Ook zijn ze bezig met DX12 meende ik gelezen te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:48
KipCurreh schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 08:18:

Ik vraag me af wat de direct impact op de prestaties hiervan zullen zijn ? Ook zijn ze bezig met DX12 meende ik gelezen te hebben
Ben benieuwd, het draait nu prachtig op 3440x1440, ik hoop dat dat zo blijft.

Burn Jita loopt nog wat uit vrees ik, onze Freighter is gisterenavond gesneuveld :(

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Burn Jita is al even over, maar ganks blijven altijd aanwezig, vooral in travel systemen en met hoge waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylentic
Ik was zelf zo slim om Tama in te jumpen. Dacht ga even leuk solo met een Hurricane Fleet Issue. Zag de gatecamp en dacht zelf naja. MWD overheat terug naar de gate red ik wel. Mooi niet ;)

Maar recente blog ziet er goed uit. 10.000 man tegelijk in een systeem zou wel echt een verbetering zijn. Hopelijk wordt Time dilation ook minder voor nu nog even afwachten.

Link voor de geintereseerde: Introducing a new tech demo eve aether wars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Zoveel mensen in 1 systeem klinkt leuk, geef ik toe. Maar zou graag zien dat ze iets gaan doen met de chat servers (die blijven hopeloos) en algehele stability.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylentic
KipCurreh schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 08:18:

Impact zal behoorlijk zijn. Nu als je een gevecht zit met 1000 man heeft je PC het wel moeilijk je bent meestal verplicht om drone models en lasers uit te zetten. Op een goed systeem kom je er nog wel van af en met TIDI erbij overleef je het wel maar het is verre van ideaal. DX 12 zal ook een Graphische boost leveren vooral op licht.

Mijn grote vraag blijft hoe multiboxen wordt. Als ik al mijn accounts draai heeft me PC nu al problemen en ik draai op een redelijke machine. Als er nog meer RAM gebruikt wordt.. Denk dat een upgrade naar 32GB nodig is ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sylentic
Suicyder schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 10:22:
Zoveel mensen in 1 systeem klinkt leuk, geef ik toe. Maar zou graag zien dat ze iets gaan doen met de chat servers (die blijven hopeloos) en algehele stability.
Zolang de local in Wormhole maar hidden blijft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Kennelijk is EveSterdam nog niet uitverkocht gezien het reclamemailtje gisteravond in de box.
Ik vind het relatief duur + ik heb geen mogelijkheid (en zin) beide dagen te komen. Tickets voor 1 dag zijn niet mogelijk.

Daarnaast waren ze laat met data en prijzen dit jaar. Misschien later dit jaar Berlijn of Londen bezoeken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylentic
Londen is zeker een aanrader ben daar een week geweest toevallig zit ik bij de Organisator in de Corp. Kon bij hem blijven slapen en 2 nachten hotel gepakt. Was erg gezellig in de pub en POS Fuel is nog lekker ook. al in al erg geslaagde week. Wil zelf dit jaar in November weer heen.

Hopelijk zie ik je daar! @Suicyder

Ik vind Evesterdam zelf ook te duur en inderdaad een dag pas zou aangenaam zijn. Niemand in onze Alliance ging heen dus cba myself.

[ Voor 17% gewijzigd door Sylentic op 12-03-2019 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:06
Ik heb ook nooit gesnapt waarom Evesterdam 2 dagen moet zijn. In de afgelopen jaren dat ik er was waren er consequent te weinig sprekers waardoor het steeds 1 uur lezing 1 uur wachten was. Maar goed, ik ga dit jaar voor het laatst want na 15 jaar ben ik nu echt wel klaar met Eve. Nog even een keer CCP guard zien en een leuke set speciale Nederlandse skins scoren en dat was het dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylentic
Jammer om te horen @CopyCatz Naja hopelijk is deze editie van Evesterdam het wel waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Zeer funny devpost (14 maart 2019): https://www.eveonline.com...em-issues?origin=launcher
"We're happy to announce that skillpoint compensation for last year's chat system issues has now been delivered.

The highest skilled character on each account that held Omega status on March 20th 2018 has been issued with 500,000 skillpoints.

This is compensation for the extended downtime and instability that occured during the deployment of the new XMPP chat cluster on the day of the March 2018 release."
Om een jaar ongein te vieren of wat? Lol

[ Voor 3% gewijzigd door Hurtebise op 14-03-2019 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

De dev blog van vorige maand geeft wat meer uitleg. https://www.eveonline.com...-an-update-and-the-future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Kan het recruit-a-friend programma van en naar eenzelfde mailadres? Of moet de nieuwe account gelinkt zijn aan een nieuw, uniek mailadres?
Je moet toch niet meer betalen voor de client apart, hè?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lionear
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-08 07:18
Hurtebise schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 07:58:
Kan het recruit-a-friend programma van en naar eenzelfde mailadres? Of moet de nieuwe account gelinkt zijn aan een nieuw, uniek mailadres?
Je moet toch niet meer betalen voor de client apart, hè?
Je kan jezelf prima recruiten via de methode je krijgt dan ook de 1 miljoen Skill points ook maar houd er wel rekening mee als je met meerdere accounts tegelijk wil spelen dat ze ook allemaal Omega moeten zijn (dus elk account moet je los betalen)

EVE Workbench

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Constant connectiviteitsissues. Ofwel geen login-scherm (time-out), ofwel flikker je er onmiddellijk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Van wat ik hoor zijn er nogal wat DDOS issues en is CCP aan het zoeken waar het vandaan komt door bepaalde IP-ranges te blokkeren en daarna weer vrij te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity_Razer
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-03 10:56
Zijn er nog Tweakers die dit vaak en actief spelen ?

Ik heb dit jaren gespeeld en paar jaar geleden vanwege werk (druk, geen tijd,..) is het zowat uitgedoofd.
Heb wel zin om terug in het spel te komen als casual. is er nog een Tweakers Corp of dergelijke actief of medetweakers die dit nog spelen en er niet tegenop kijken een Casual terug even wegwijs te maken in wat zonder twijfel vele jaren aan veranderingen zijn geweest ?

Ik ben media 2017 gestopt met spelen.

The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:08

_Apache_

For life.

Sinds het voor een monthly sub richting de 20EU gegaan is ben ik afgehaakt. Toen ik in 2013 begon was het 12,50, en iets rond de 10 euro als je het in bulk kocht.
Ik had wel wat ingame ISK, maar dat is me geen 1,5bil / maand waard.

[ Voor 41% gewijzigd door _Apache_ op 14-02-2020 15:40 ]

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wPlayNL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-09 18:48
Entity_Razer schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 15:08:
Zijn er nog Tweakers die dit vaak en actief spelen ?

Ik heb dit jaren gespeeld en paar jaar geleden vanwege werk (druk, geen tijd,..) is het zowat uitgedoofd.
Heb wel zin om terug in het spel te komen als casual. is er nog een Tweakers Corp of dergelijke actief of medetweakers die dit nog spelen en er niet tegenop kijken een Casual terug even wegwijs te maken in wat zonder twijfel vele jaren aan veranderingen zijn geweest ?

Ik ben media 2017 gestopt met spelen.
Mocht je nog een leuke corp zoeken, dan kan ik de nederlandse corp: ORDE VAN ORANJE NASSAU aanraden.

Voor meer informatie:
https://nl-be.nl/rekrutering/

Zeer behulpzame corp die in null-sec woont. Zit er nu ook al een jaartje in. Bevalt prima.
En zelf speel ik ook behoorlijk casual ( 2a3 uurtjes per week )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cergorach
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:31
_Apache_ schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 15:38:
Sinds het voor een monthly sub richting de 20EU gegaan is ben ik afgehaakt. Toen ik in 2013 begon was het 12,50, en iets rond de 10 euro als je het in bulk kocht.
Ik had wel wat ingame ISK, maar dat is me geen 1,5bil / maand waard.
Als je gewoon 1 maandje wil spelen, dan kan dat een stuk goedkoper:
https://store.markeedrago...e_1_Month_Omega_Time.html
$15 => €13,50

Als je een jaartje wil spelen:
https://store.markeedrago..._12_Month_Omega_Time.html
$131,40 => €118,29 (dus minder dan een tientje per maand)

Ivm. toen ik begon met Eve online (bijna 15 jaar geleden), waren de isk die je verdiende een heel stuk minder. Ik ben vandaag een aantal 'beginner' missies aan het doen en krijg regelmatig een half miljoen voor een simpele starters misie, dat was vroeger wel effe anders...

Jaren eigenlijk niet meer gespeeld, zo nu en dan doe ik weer een poging om erin te duiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
Cergorach schreef op zaterdag 28 maart 2020 @ 19:35:
[...]

Als je gewoon 1 maandje wil spelen, dan kan dat een stuk goedkoper:
https://store.markeedrago...e_1_Month_Omega_Time.html
$15 => €13,50

Als je een jaartje wil spelen:
https://store.markeedrago..._12_Month_Omega_Time.html
$131,40 => €118,29 (dus minder dan een tientje per maand)

Ivm. toen ik begon met Eve online (bijna 15 jaar geleden), waren de isk die je verdiende een heel stuk minder. Ik ben vandaag een aantal 'beginner' missies aan het doen en krijg regelmatig een half miljoen voor een simpele starters misie, dat was vroeger wel effe anders...

Jaren eigenlijk niet meer gespeeld, zo nu en dan doe ik weer een poging om erin te duiken.
Via PayPal gisteren 14,38 betaald in euro's.. Misschien een betere rate met creditcard? Toch wat bespaart..

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cergorach
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:31
Mebus schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 09:07:
Via PayPal gisteren 14,38 betaald in euro's.. Misschien een betere rate met creditcard? Toch wat bespaart..
Ik merkte van de week ook dat PayPal er af en toe een verhaaltje van maakt met wisselkoersen. Op de 28e was de koers echter ook op z'n laagste punt, gister stond ie ook een stukkie hoger. Met cc krijg je inderdaad een betere rate, maar je moet je cc info wel weer invoeren bij een thirdparty site, iets wat ik zoveel mogelijk probeer te vermijden (cc => paypal => payment).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Cergorach schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 11:00:
[...]

Ik merkte van de week ook dat PayPal er af en toe een verhaaltje van maakt met wisselkoersen. Op de 28e was de koers echter ook op z'n laagste punt, gister stond ie ook een stukkie hoger. Met cc krijg je inderdaad een betere rate, maar je moet je cc info wel weer invoeren bij een thirdparty site, iets wat ik zoveel mogelijk probeer te vermijden (cc => paypal => payment).
Dit heb ik ook al eens met transacties gehad naar andere valuta ja, er is nu trouwens een korting van 15%, wat ben ik blij dat ik gisteren Omega heb aangeschaft 8)7

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:04
Mebus schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 00:34:
[...]

Dit heb ik ook al eens met transacties gehad naar andere valuta ja, er is nu trouwens een korting van 15%, wat ben ik blij dat ik gisteren Omega heb aangeschaft 8)7
Even ticket over maken, Vaak is CCP wel lief en regelen ze wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
spookz0r schreef op zaterdag 11 april 2020 @ 00:37:
[...]

Even ticket over maken, Vaak is CCP wel lief en regelen ze wat
I know, paar jaar terug verkeerde account geactiveerd met een maand abbo, werd met de dag nog opgelost! :)

Maar vind het wel prima zo..

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:15

Oxigeon

En zo is dat!

Hier ook gisteren weer een beetje begonnen met spelen. Is toch wel weer een beetje inkomen als je hem even niet hebt aangeraakt. Al heb ik hem sowieso niet zo gek lang gespeeld nog

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ugTrB9oQ6ulL_qrX7qD3wQ2PkeY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/IzevDnGZkUBjRAEIrMqRlHOv.jpg?f=user_large

Orde van Oranje Nassau is altijd opzoek naar nieuwe spelers die ons willen vergezellen.

https://nl-be.nl/rekrutering/ klik op de Link om naar onze site te gaan voor een uitgebreidere rekrutment post
Onze corp is op zoek naar Nederlands sprekende spelers !!
Jong, oud, noob, veteraan, actief, casual, alfa of omega clone het maak ons niet uit als je maar de Nederlandse taal spreekt.

Ben je pas begonnen met EvE, geen probleem. We accepteren ook nieuwe alfa clone spelers. We kunnen iedereen helpen een EvE veteraan te worden. .

We hebben geen 24/7 online mentaliteit, vrouw en kinderen komen eerst, dan de hond, dan je schoonmoeder en de afwas. En als er wat tijd overblijft: EvE Online. We hebben geen verplichte CTA's maar let wel dat de CTA's er speciaal zijn om onze structures en SOV te beschermen. Dus het joinen van CTA's zijn (buiten het feit dat CTA's gewoon leuk zijn) 'gewenst'. Verder mag je bij ons alles doen wat je wilt zolang het binnen de corporatie en alliance regels valt

Wij houden ons op in Low sec en Nul sec, dit heeft het voordeel dat er voor al onze PvE spelers wat te doen is, (moon) Mining, Missions, Incursions, PvP, Invasions, PI, exploring het kan allemaal bij ons.
We hebben toegang tot de regio Providence, eenmaal in Providence houden we ons aan de NRDS regels. Hierdoor is er uiteraard ook op PvP gebied veel te beleven, denk hierbij aan smal solo PvP, mall gangs en mega fights. Maar uiteraard ook SOV warfare, structure bashes en ...... als enige in de EvE verse ..... NL talige roams.

Enkele kenmerken van Orde van Oranje Nassau

• Wij houden ons op in Low sec en Nul sec.
  • Eigen Moon-mining structures voor het mijnen van moongoo
  • Laag drempelige corp; we zijn geen doe dit, doe dat corp en hebben zeer zeker geen 24/7 mentaliteit.
  • Geen verplichte PvP en/of CTA's
  • Geen Killboard mentaliteit, het maakt ons niet uit of je wint of verliest in PVP.
  • Goede leiderschap en veteranen die je alles kunnen leren.
  • Nieuwe EvE Online en alfa spelers zijn bij ons van harte welkom.
  • Geheel Nederlandstalige site met veel info en gidsen.

Wat “eisen” we van jou om te kunnen joinen

Veel corporaties eisen van nieuwe spelers een minimum aantal SP (skill points). Zo zijn deze corporaties zeker dat jij als rekruut reeds een minimum aan ervaring hebt en de kans groter is dat je direct kan meedoen met hun activiteiten. Althans dat denken zij.. De kans bestaat dat je het minimum aantal SP hebt maar dat je alsnog hun doctrines niet kunt vliegen omdat je nu eenmaal andere zaken geskilled hebt. Dit zorgt alleen maar voor frustraties als (nieuwe) speler. De **Orde van Oranje Nassau** stelt dan ook GEEN eisen op gebied van SP. Wat wij wel 'eisen' is dat alle nieuwe EvE spelers op zijn minst de career agents/missies heeft gespeeld zodat men de basis van EvE begrijpt en weet wat EvE te bieden heeft.

Het enige andere wat wij verlangen is dat onze nieuwe leden actief meedoen met de corp activiteiten en zich volwassen gedragen zowel ingame als op onze Discord en Teamspeak channel.
Daarbuiten is het wel handig als je als nieuwe speler voor onze doctrine skilled zodat je ook mee kunt doen met de corp activiteiten.

Hoe kom je in contact met ons

Discord: https://discord.gg/bxCPC6R
Ingame channel: NED-BEL Recruitment
Of mail een van onze recruiters ingame: Giand Amazone of Nlus

Giand Amazone, ceo van [NL-BE]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hurtebise
Je kan recruiten, al zijn daar al tig channels voor (Reddit, Facebook, Forum EVE e.d.). Vind dit er wel lichtelijk over. Lijkt wel een TS bericht. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coffee2Code
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-09 22:40

• _Apache_

_Apache_

For life.

Dat wist ik niet. Een Citadel die de status 'abandoned', heeft een droprate van 100%.

We hebben er gister een kapot geschoten, en die knalde uiteen in misschien wel duizend 'fleet hangar containers'.. De een met waardeloos rookie spul de ander met meerdere Orca's en freighters. Ben wel 10x op en neer geweest met de freighter.

Als corp hebben we 6miljard aan schepen gejat, en 4,5miljard aan loot.

En best wat kills voor mensen die als suspect zaken pakte en neergemaaid werden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
_Apache_ schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 09:25:
Dat wist ik niet. Een Citadel die de status 'abandoned', heeft een droprate van 100%.

We hebben er gister een kapot geschoten, en die knalde uiteen in misschien wel duizend 'fleet hangar containers'.. De een met waardeloos rookie spul de ander met meerdere Orca's en freighters. Ben wel 10x op en neer geweest met de freighter.

Wat is EVE toch een heerlijke game, space sandbox survival MMO. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

Hurtebise schreef op maandag 14 september 2020 @ 17:02:
[...]

Wat is EVE toch een heerlijke game, space sandbox survival MMO. 8)
We - als corp - hadden onze pijlen gericht op nog een citadel van die eigenaar. Maar een andere corp was ons voor. Hij was al ontploft voordat wij gelegenheid hadden.
Wel nog bijna 3 miljard isk kunnen meeplukken. Als je dat op de goede manier can flipt is je freighter veilig.

Van het weekend richten we onze pijlen op een system waar 3 citadel zijn van 1 corp. Die zijn rijp om geplukt te worden.

[ Voor 9% gewijzigd door _Apache_ op 25-09-2020 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lionear

Dit is pas recentelijk toegevoegd aan EVE, ook moeten structures nu een 'core' hebben om te kunnen blijven opereren. Denk dat er begin volgend jaar nog veel meer abandoned structures bij komen ;)

EVE Workbench

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

Lionear schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 09:09:
[...]

Dit is pas recentelijk toegevoegd aan EVE, ook moeten structures nu een 'core' hebben om te kunnen blijven opereren. Denk dat er begin volgend jaar nog veel meer abandoned structures bij komen ;)
Jaa.. Waar we nu achter zijn gekomen is dat een structure zonder core nog wel timers heeft.
Een abandoned structure niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick

Was het in Highsec dan? Maar leuk om te lezen, goede business he ;).
Dit is wat wij voornamelijk doen (deden) in Wh-space.
Soms in samenwerking met andere corps, we hebben 1 keer een eigen "kleine" op gedaan en groep Russische ratters uit een C6 verdreven, daar dropte zo'n 50bl (excl een aantal dreads etc.).

Volgens mij geldt dat non-Core nu alleen nog bij nieuwe Citadels, toch? En gaat het binnenkort in voor Citadels die al bestonden.

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

Jaa.. dit was in hi-sec in een ice system.
Een reprocessing en een production citadel van dezelfde corp. Vanwege de hoge percentages (t2 rig in citadel) waren er best wat corporation gesetteld.

Geen idee wat de status nu is, maar we proberen hier en daar zo een citadel weg te schieten. Soms zijn de timers echt *** waardoor we er wel eentje missen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lionear
yorkick schreef op dinsdag 6 oktober 2020 @ 10:03:
[...]
Volgens mij geldt dat non-Core nu alleen nog bij nieuwe Citadels, toch? En gaat het binnenkort in voor Citadels die al bestonden.
Klopt, op dit moment zijn de cores verplicht voor de nieuwe structures en als ik het goed heb dan gaat het begin 2021 veranderen voor de bestaande structures.

Kan een interessante wending gaan krijgen :-)

EVE Workbench

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Heel leuk dat je flink wat loot uit die structures haalt, maar zodra spelers doorkrijgen dat als je een tijdje een break neemt, en terugkomt terwijl al je spullen verdwenen zijn, dan is de lol er wel af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoeKk
  • Laatst online: 18-09 18:41
Lionear schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 09:40:
[...]

Klopt, op dit moment zijn de cores verplicht voor de nieuwe structures en als ik het goed heb dan gaat het begin 2021 veranderen voor de bestaande structures.

Kan een interessante wending gaan krijgen :-)
Volgensmij pas de 13e dat die cores verplicht worden voor nieuwe upwell structures? Vandaar dat Pandafam PAPI Anaconda Snek Coalitie met alle macht een Keepstart in NPC Delve probeert te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lionear
KoeKk schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 16:06:
[...]

Volgensmij pas de 13e dat die cores verplicht worden voor nieuwe upwell structures? Vandaar dat Pandafam PAPI Anaconda Snek Coalitie met alle macht een Keepstart in NPC Delve probeert te krijgen.
Je hebt inderdaad gelijk.

Volgens hun website mbt Quantum Cores:

Seeding - 8 September 2020
Required for new structures – 13 October 2020
Required for existing structures - 12 January 2021

EVE Workbench

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

CopyCatz schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 10:33:
Heel leuk dat je flink wat loot uit die structures haalt, maar zodra spelers doorkrijgen dat als je een tijdje een break neemt, en terugkomt terwijl al je spullen verdwenen zijn, dan is de lol er wel af..
Tsja, je assets zijn het meest veilig in een NPC station. Risk of the game. Je krijgt hier overigens behoorlijk wat waarschuwingen van (is ook ene beetje de truuk om de te vinden), dus spelers zijn gewaarschuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lionear
_Apache_ schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 18:43:
[...]

Tsja, je assets zijn het meest veilig in een NPC station. Risk of the game. Je krijgt hier overigens behoorlijk wat waarschuwingen van (is ook ene beetje de truuk om de te vinden), dus spelers zijn gewaarschuwd.
Klopt alleen heb je nu wel pech gehad als je assets in een van de NPC stations hebt die in één van de 27 systemen zit wat nu van de Triglavian Collective zijn. Tenzij je goede standing hebt natuurlijk maar zal niet voor iedereen zo zijn.

EVE Workbench

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

Lionear schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 14:10:
[...]

Klopt alleen heb je nu wel pech gehad als je assets in een van de NPC stations hebt die in één van de 27 systemen zit wat nu van de Triglavian Collective zijn. Tenzij je goede standing hebt natuurlijk maar zal niet voor iedereen zo zijn.
Verdwijnen de stations ook echt (zonder assets safety) of zijn ze minder toeganklijk? In dat laatste geval zou het er nog uti kunnen laten courieren door iemand met goede standing. Of even laten liggen in afwachting wat CCP met de Triglavians doet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lionear
_Apache_ schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 14:30:
[...]

Verdwijnen de stations ook echt (zonder assets safety) of zijn ze minder toeganklijk? In dat laatste geval zou het er nog uti kunnen laten courieren door iemand met goede standing. Of even laten liggen in afwachting wat CCP met de Triglavians doet..
Nee de stations zijn er nog alleen zijn ze nu eigendom van de Trigs. Met een -0.5 standing richting de trigs kan je de station in.... Maar, je komt de systemen niet in zonder inbound filaments en zelfs dan mag je hopen dat je in het juiste systeem komt want je kan zonder de juiste standing geen gebruik maken van de 'gates' van de Triglavians.

De 27 systemen zijn eigenlijk geisoleerd en kan je maar op twee manieren betreden. Worm Holes of de Filaments.

EVE Workbench

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Zie het verschil zo snel niet met de rechten ontnemen en het kapot schieten van een abandoned structure.. Op beide manieren kan je alles kwijtraken ;)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mark777
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 16:55
Eve online nu te spelen via Geforce Now. Erg mooi als je geen gaming pc hebt zoals ik!
voor die paar mensen die dit forum nog volgen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lionear
mark777 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 21:42:
Eve online nu te spelen via Geforce Now. Erg mooi als je geen gaming pc hebt zoals ik!
voor die paar mensen die dit forum nog volgen :)
Werkt dit nog een beetje via Geforce Now? Gezien EVE Online een van de spellen is waar je geen lag o.i.d wilt ervaren :)

EVE Workbench

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hurtebise
Vraag mij af hoe dat uitpakt met client side instellingen, overview e.d. om er één te noemen. Die ben je toch kwijt als je via Geforce speelt. Iets wat je best helemaal tot in de puntjes correct wil als je PVP doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark777
Lionear schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 21:18:
[...]

Werkt dit nog een beetje via Geforce Now? Gezien EVE Online een van de spellen is waar je geen lag o.i.d wilt ervaren :)
Valt wel mee. GFN draaid best soepel. Maar ik ben een relaxte player dus let niet zo op lag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15:33
Wow, de laatste melding lijkt uit Maart te zijn. Leeft deze game nog ?

Meer dan twee jaar niet gespeeld, en maar een nieuwe (voor nu gratis) account aangemaakt. Loop wederom tegen een behoorlijk stijle leercurve aan..

Wel benieuwd of er nog wat bekends is overgebleven...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark777
strider1007 schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 22:40:
Wow, de laatste melding lijkt uit Maart te zijn. Leeft deze game nog ?

Meer dan twee jaar niet gespeeld, en maar een nieuwe (voor nu gratis) account aangemaakt. Loop wederom tegen een behoorlijk stijle leercurve aan..

Wel benieuwd of er nog wat bekends is overgebleven...
Lol ze zijn er nog: Eve online spelers. Misschien ga ik het ook weer oppakken. Heb Elite geprobeerd maar was toch niet zo interesant. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Eve Online leeft zeker nog. Maar is nu wel echt aan de zomerdip begonnen. Zeker omdat een 'bepaalde partij' in een groot conflict 'gewonnen' heeft ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15:33
Hmm, omdat ik zo gauw alleen meldingen uit 2017 zie:

Nu een paar keer meegemaakt dat na een uurtje spelen ineens mijn Neocom menu en Character sheet niet meer bereikbaar zijn. Daarvoor wel.
Het enige wat lijkt te werken is de game afsluiten en opnieuw opstarten..

Is dit iets wat nog steeds speelt of heeft het met mijn setup te maken?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:41
wheez50 schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 15:05:
Eve Online leeft zeker nog. Maar is nu wel echt aan de zomerdip begonnen. Zeker omdat een 'bepaalde partij' in een groot conflict 'gewonnen' heeft ;)
Zodanig "gewonnen" dat PC gamer het volgende kopte: "EVE Online's record-setting war ends with a whimper"
The Imperium is the king of EVE Online—and it does its best to make sure everyone else knows it too.
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark777
vraag me af of mijn charachter nog gewoon kan gebruken ben jaren niet actief geweest maar had wel de tengu volledig gerecheard getraiined

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:41
@mark777 Login en je weet het, hiervoor heb je tegenwoordig geen subscription meer nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark777
grappig mijn account is er nog blijkbaar. En eve online is nu ook speelbaar via Geforce Now!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lionear
mark777 schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 14:55:
grappig mijn account is er nog blijkbaar. En eve online is nu ook speelbaar via Geforce Now!
Zover ik weet blijven accounts altijd bestaan tenzij je deze zelf laat verwijderen. Daarnaast hebben ze nu ook EVE Anywhere voor Omega-players waarmee je de game kan streamen via hun eigen site. Ben je GFN niet nodig :-)

[ Voor 35% gewijzigd door Lionear op 24-08-2021 14:43 ]

EVE Workbench

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GrimScythe
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17-09 14:58

GrimScythe

Game Addict

@mark777 Zonder subscription zul je je Tengu niet kunnen vliegen helaas.
zie hier voor een overzicht

@Cardinal Het in elkaar storten van de coalition was bepaald vanaf het moment dat de aanstichters hun capitals waren aan het evacueren ruim voordat de rest het deed. (onder het mom van vakantie)
Het hielp niet dat ze onaangekondigd Keepstars waren aan het weghalen terwijl de rest er nog niet eens van op de hoogte was dat het zou gebeuren, laat staan ten midden van hun "final push" _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark777
GrimScythe schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 15:09:
@mark777 Zonder subscription zul je je Tengu niet kunnen vliegen helaas.
zie hier voor een overzicht

@Cardinal Het in elkaar storten van de coalition was bepaald vanaf het moment dat de aanstichters hun capitals waren aan het evacueren ruim voordat de rest het deed. (onder het mom van vakantie)
Het hielp niet dat ze onaangekondigd Keepstars waren aan het weghalen terwijl de rest er nog niet eens van op de hoogte was dat het zou gebeuren, laat staan ten midden van hun "final push" _O-
Nee ik kan wel meer niet merk ik. Geen t2 modules kan ik meer gebruiken. Exploren is zo wel pijnlijk hoor. Heb ook geen geld om omega te kopen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Myri
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:40
En terug maar eens begonnen. Ben volledige noob speler, maar om één of andere reden blijf ik steeds terugkomen naar het spel. Terug beetje alles leren en wat ik waar heb geparkeerd omwille van welke reden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mebus
Myri schreef op maandag 8 november 2021 @ 11:40:
En terug maar eens begonnen. Ben volledige noob speler, maar om één of andere reden blijf ik steeds terugkomen naar het spel. Terug beetje alles leren en wat ik waar heb geparkeerd omwille van welke reden.
Probeer eens de Corp "orde van oranje Nassau", leven in null space. Hebben ook een discord

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mebus schreef op vrijdag 19 november 2021 @ 10:14:
[...]

Probeer eens de Corp "orde van oranje Nassau", leven in null space. Hebben ook een discord
'T is al van even geleden, maar zitten een aantal aardige lui in. Apoc tijd ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ravenger
Haha, skill wise is er niet veel veranderd of niet? Ik ben net even ingelogd, maar ik zag weinig nieuwe dingen; behalve dat je nu Omega nodig hebt voor ongeveer alles wat ik vlieg :D

Binnenkort maar even een kijkje nemen weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark777
ravenger schreef op woensdag 24 november 2021 @ 10:10:
Haha, skill wise is er niet veel veranderd of niet? Ik ben net even ingelogd, maar ik zag weinig nieuwe dingen; behalve dat je nu Omega nodig hebt voor ongeveer alles wat ik vlieg :D

Binnenkort maar even een kijkje nemen weer.
ja omega heb je nu nodig voor de leuke ships and modules. somige modules zijn er niet meer heb ik gemerkt en andere werken nu anders. Beetje puzzelen na een paar jaar offline geweest te zijn. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ravenger
Kom er ook net achter dat ik voor ongeveer 8B aan PLEX heb liggen, dat is wel leuk startgeld weer.
Maar goed, Precursor dingen zijn nieuw voor me, net als Flag Cruisers (al heb ik kennelijk die al naar lvl 5 getraind), Vorton Projectors (?), Disintegrators, en EdenCOM schepen.

En mijn Nidhoggur is nu kennelijk een 'Force Auxillary' Lif? wtf :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hurtebise
Edencom wordt niet zo heel vaak gevlogen. Zou er niet speciaal voor gaan trainen.
Triglavian, ships en mods juist wel.

[ Voor 19% gewijzigd door Hurtebise op 29-11-2021 14:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roman_Craig
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 19-09 09:32
Lionear schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 14:42:
[...]

Zover ik weet blijven accounts altijd bestaan tenzij je deze zelf laat verwijderen. Daarnaast hebben ze nu ook EVE Anywhere voor Omega-players waarmee je de game kan streamen via hun eigen site. Ben je GFN niet nodig :-)
:o eindelijk Eve op mijn mac mogelijk ? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lionear
Roman_Craig schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 12:01:
[...]

:o eindelijk Eve op mijn mac mogelijk ? :'(
Je kan al jaren EVE op en Mac spelen :) .

Alleen was het eerst een soort van WINE-port, sinds afgelopen jaar (dacht ik) hebben ze ook een native Mac client. Zowel voor Intel als M1 CPU’s ;)

EVE Workbench

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roman_Craig
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 19-09 09:32
Lionear schreef op zondag 23 januari 2022 @ 10:18:
[...]

Je kan al jaren EVE op en Mac spelen :) .

Alleen was het eerst een soort van WINE-port, sinds afgelopen jaar (dacht ik) hebben ze ook een native Mac client. Zowel voor Intel als M1 CPU’s ;)
Niet op mijn Macbook, die is niet zo deftig ;)

Eve anywhere gisteren gestart, werkt goed! en geen opstijgende laptop geluiden :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark777
Referrals zijn ongewenst.

[ Voor 123% gewijzigd door Bart ® op 20-02-2022 08:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vdtweak
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 30-05 05:31
Is er nog een actieve corp gericht op mining hier toevallig? Ik vind mining tof maar in je uppie gaat het snel vervelen, vooral als je geen bescherming hebt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morex
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-09 14:25
Wie zou mij op weg kunnen helpen als nieuwe speler? Stuur mij dan even een pb, eventueel met zo'n invitation link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:06

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

@vdtweak en @Morex hebben jullie guilds / clans gevonden? Ben ook op zoek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Ircghost schreef op zondag 24 juli 2022 @ 10:30:
@vdtweak en @Morex hebben jullie guilds / clans gevonden? Ben ook op zoek :)
Je begint al fout ;) dat heet een corporation in Eve. Als je binnenkomt met deze terminologie ruikt iedereen dat je een WoW speler bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:06

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Dan moeten ze wat doen aan hun neus, heb dat spel nog nooit gespeeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdtweak
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 30-05 05:31
Nee. Nog steeds op zoek en als resultaat speel ik alweer minder. Het is niet zo leuk in je uppie :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
vdtweak schreef op zondag 24 juli 2022 @ 13:28:
Nee. Nog steeds op zoek en als resultaat speel ik alweer minder. Het is niet zo leuk in je uppie :-)
Probeer hier eens. https://forums.eveonline....rising-open-to-all/324968
Overdag tussen de 10 en de 40 mensen online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:15

Oxigeon

En zo is dat!

Ik heb ongeveer 2 jaar geleden gespeeld en was ook bij Oranje Nassau. Daarna naar W8ters gegaan met een hele groep van Oranje Nassau overgestapt.

Zou graag weer willen spelen maar weet niet of mijn laptop het nog trekt. Fijn dat Eve Anywhere er nu is maar dan moet je weer verplicht Omega hebben wat dan weer ongeveer 20euro per maand is wat ik vrij veel vind.

Helaas nergens op het web een korting te vinden.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Pagina: 1 ... 114 ... 116 Laatste