Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Shunt
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 03:56
quote:
beve schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 08:41:
moest ik gisteren even dringend van de PC weg vanwege 1 maand oude dochter emergency, had ik naar onze citadel gewarped ipv dock. Boom 3,3 bil weg.
https://zkillboard.com/kill/60203462/
https://zkillboard.com/kill/60203460/
Mn laatste 2 deaths waren gewoon AFK deaths voelt erg dom aan....
Gelukkig niets ernstigs met je kleine!
Maar gelukkig is dat gedrocht van een ship dood :P

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• beve
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 09-03 07:16
quote:
Shunt schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 09:53:
[...]

Gelukkig niets ernstigs met je kleine!
Maar gelukkig is dat gedrocht van een ship dood :P
De fit was op zn minst ideaal, maar ik moest het doen met wat ik had :) :) :)

Het geen waarvoor hij diende was hij toch succesvol in, en dat was alle shuttles, pods en frigs bomben

• Shunt
quote:
beve schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 09:56:
[...]

De fit was op zn minst ideaal, maar ik moest het doen met wat ik had :) :) :)

Het geen waarvoor hij diende was hij toch succesvol in, en dat was alle shuttles, pods en frigs bomben
Als mede HG slave pilot i hate you :P

Game PC

• Dubbeldrank
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

BURN JITA! :P

It takes one to know one...

• Elohsa
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 01-04 18:30
Burn Goons :<

• wheez50
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 14:27
Wees dan helemaal compleet: https://zkillboard.com/kill/60438157/

• lethalnl
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 27-03 16:52
quote:
ik snap je punt niet helemaal, die is relevant...waarom?

• Shunt
Omdat hij salty is omdat het een awox was of een spay?

Game PC

• wheez50
quote:
Shunt schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 14:24:
Omdat hij salty is omdat het een awox was of een spay?
Nahh - Vind de NC.PL-glee wel grappig eigenlijk. En ben zelf (ondanks proviblockmember) behoorlijk anti-goon.

Maar het blockbashen hier op GoT vind ik niet heel hard nodig. Awox was prima uitgevoerd. Maar is nog steeds een awox :) (Ikzelf ben niet van die speelstijl, alhoewel ik de karma in dit geval heerlijk vind O-) )

• Loonbe
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 11-05-2018
Ongeveer 3 jaar geleden had ik eve voor een paar maand gespeeld, dankzij een vriend die het al jaren speelde. Ik ben nooit echt voorbij het beginstadium geraakt: een paar miljoen skillpoints (denk ik?). Ik had een vexor, mackinaw en myrmidon (geeft misschien een idee van progress?). Was ook een beetje aan het prutsen met planetary interaction etc.

Die vriend heeft me terwijl ik speelde heel veel geholpen. Had ik vragen kon ik steeds bij hem terecht en toen ik eens een schip verloor kocht hij mij een nieuw en beter. "Mijn" account was feitelijk ook een acount onder zijn naam omdat we dachten dat het veranderen van email wel geen probleem ging zijn (bleek uiteindelijk idd geen issue) en dat toch weer wat scheelde. Toen ik dan ook stopte met eve spelen omdat ik intensief wow begon te raiden en ik het niet kon verantwoordden om twee subscriptions te betalen, vertelde ik hem dat hij dat character kon traden als hij wou.

Gisteren had ik hier gelezen dat eve f2p geworden was dus ik log nog dezelfde avond. Helaas bleek hij inderdaad dat character getrade te hebben en het enige wat er nog was was een altje met 400k skillpoints, geen isk en geen ships.

Versta me niet verkeerd, ik verwijt m'n vriend niks. Maar een teleurstelling was het wel, vooral omdat ik toen ff niet meer wist wat doen. Toen ik jaren terug begon was er de ingame tutorial en die zette je goed op weg door je te basics te tonen en je te belonen met basic ships. Maar die vond ik nu niet terug, enkel "opportunities". Vervangen deze de tutorial missions? Ik kon ook geen missions vinden. Dus het voelt echt wel aan alsof ik een dead end bereikt heb.

• Shunt
quote:
Loonbe schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 12:46:
Ongeveer 3 jaar geleden had ik eve voor een paar maand gespeeld, dankzij een vriend die het al jaren speelde. Ik ben nooit echt voorbij het beginstadium geraakt: een paar miljoen skillpoints (denk ik?). Ik had een vexor, mackinaw en myrmidon (geeft misschien een idee van progress?). Was ook een beetje aan het prutsen met planetary interaction etc.

Die vriend heeft me terwijl ik speelde heel veel geholpen. Had ik vragen kon ik steeds bij hem terecht en toen ik eens een schip verloor kocht hij mij een nieuw en beter. "Mijn" account was feitelijk ook een acount onder zijn naam omdat we dachten dat het veranderen van email wel geen probleem ging zijn (bleek uiteindelijk idd geen issue) en dat toch weer wat scheelde. Toen ik dan ook stopte met eve spelen omdat ik intensief wow begon te raiden en ik het niet kon verantwoordden om twee subscriptions te betalen, vertelde ik hem dat hij dat character kon traden als hij wou.

Gisteren had ik hier gelezen dat eve f2p geworden was dus ik log nog dezelfde avond. Helaas bleek hij inderdaad dat character getrade te hebben en het enige wat er nog was was een altje met 400k skillpoints, geen isk en geen ships.

Versta me niet verkeerd, ik verwijt m'n vriend niks. Maar een teleurstelling was het wel, vooral omdat ik toen ff niet meer wist wat doen. Toen ik jaren terug begon was er de ingame tutorial en die zette je goed op weg door je te basics te tonen en je te belonen met basic ships. Maar die vond ik nu niet terug, enkel "opportunities". Vervangen deze de tutorial missions? Ik kon ook geen missions vinden. Dus het voelt echt wel aan alsof ik een dead end bereikt heb.
Simpel maak een nieuw poppetje aan die paar skillpoints die je verliest ga je toch niet merken. Doe dat gelijk op een nieuw email adres en het account is fatsoenlijk van jou en je tutorial start weer helemaal van te voren. (je kunt hem ook hand matig starten maar weet zo even niet uit mijn hoofd hoe)

Game PC

• XzeroD
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 26-03 17:26

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

quote:
Shunt schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 12:58:
[...]

Simpel maak een nieuw poppetje aan die paar skillpoints die je verliest ga je toch niet merken. Doe dat gelijk op een nieuw email adres en het account is fatsoenlijk van jou en je tutorial start weer helemaal van te voren. (je kunt hem ook hand matig starten maar weet zo even niet uit mijn hoofd hoe)
Volgens mij via het F12 menu, maar ik zou ook het bovenstaande doen. Je mist toch niks qua skill points, en een frisse start is vooral met de vele veranderingen (en nieuwe tutorials!) een aanrader.

• Anoniem: 93248
  • Registratie: september 2003
  • Niet online
Toevallig had ik gister EVE ook weer even aangeslingerd omdat ik benieuwd was wat er in het afgelopen jaar was veranderd. (omdat het F2P is, kan dat dus makkelijk zonder subscription)
Let wel dat die F2P niet veel voorstelt; ik had op mijn laagste alt nog geen miljoen SP en daar liep ik op veel plaatsen al tegen de F2P beperking aan. Hou er dus rekening mee dat je behoorlijk snel weer aan een subscription zit ;)

Ik ben denk ik ook weer in de val gelopen die EVE heet, vanavond maar eens een maandje lappen en verder gaan waar ik gebleven was met mijn Exploration alt!

• Cardinal
  • Laatst online: 15:11
quote:
wheez50 schreef op donderdag 2 maart 2017 @ 15:17:
[...]
Nahh - Vind de NC.PL-glee wel grappig eigenlijk. En ben zelf (ondanks proviblockmember) behoorlijk anti-goon.
Ik ben heel benieuwd wat dat betekend... anti-goon.

• wheez50
Antigoon - hij die geboren is tegen te werken...*

Verder heb ik niets op met de publieke mentaliteit van de organisatie 'goon'. Ik zou die organisatie graag leed toebrengen (niet de individuele leden!). De organisatie probeert namelijk mijn spelletje te verpesten. En heeft dat als hoofddoel. Vandaar :)

*uit latijn - zie ook 'antigone'

[Voor 8% gewijzigd door wheez50 op 06-03-2017 13:00. Reden: verduidelijking]

• Cardinal
Dat is een statement van Darius Johnson van GoonSwarm. Hier is een mooi stukje daarover en de verschillen tussen mittani and DJ op crossingzebras

• Loonbe
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 11-05-2018
quote:
Shunt schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 12:58:
[...]

Bedankt, ik heb inderdaad een nieuwe gemaakt. De reden dat ik twijfelde was omdat ik niet wist of 400k skillpoints iets waard was. Blijkt dat dat basically het aantal is waarmee een nieuwe character start. Oops :o

• Anoniem: 93248
  • Registratie: september 2003
  • Niet online
quote:
Loonbe schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 13:53:
[...]
Bedankt, ik heb inderdaad een nieuwe gemaakt. De reden dat ik twijfelde was omdat ik niet wist of 400k skillpoints iets waard was. Blijkt dat dat basically het aantal is waarmee een nieuwe character start. Oops :o
Mocht je nog ooit nog wat samen willen klooien in high sec dan laat maar weten, ik heb daar ook nog een low SP character rondhangen.

• wheez50
quote:
Cardinal schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 11:14:
Dat is een statement van Darius Johnson van GoonSwarm. Hier is een mooi stukje daarover en de verschillen tussen mittani and DJ op crossingzebras
Wat precies? Want wat ik zei kan je ook attribueren aan iets wat theMittani op een alliance panel tijdens een fanfest zei. Of gewoon aan mij, gegeven de gebruikte slogan van Goonswarm/goonfleet in communicatieuitingen. Eenzelfde hekel heb ik aan HTP. Die zijn alleen veel kleiner. Of PL, die gewoon hun eigen spelletje spelen. Juist Goons adverteren met het verpesten van andermans 'game' (net als rote kapelle trouwens, die veel kleiner zijn en zichzelf limiteren tot een beperkte ruimte en roams). Al met al zijn de huidige goons een successie van goon die niet wezenlijk veranderd is in haar uitingen asl organisatie en daarin een culminatie vormen van wat ik niet zo leuk vind als eve speler :)

• Denagammi
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 23-02 18:19
Ben eigenlijk wel benieuwd of hier nog wat PVP Wormholers rondhangen.

En zo ja:
1) Wat voor statics hebben jullie?
2) Corp size?
3) Onderdeel van Alliance?

Zelf zit ik in een C4 met C3/C5 statics, bestaat onze corp uit (maar) 20 leden en zijn we nog geen onderdeel van een alliance.

*plop*

• Evilswordfish
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 27-02 07:30
quote:
Denagammi schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 12:48:
Ben eigenlijk wel benieuwd of hier nog wat PVP Wormholers rondhangen.

En zo ja:
1) Wat voor statics hebben jullie?
2) Corp size?
3) Onderdeel van Alliance?

Zelf zit ik in een C4 met C3/C5 statics, bestaat onze corp uit (maar) 20 leden en zijn we nog geen onderdeel van een alliance.
Yup, ben director (heel ff CEO) van The New Eden Yacht Club. Wij wonen in een C2 C5/Null en maken deel uit van HoleControl. Hebben tijdje fuck off gezegd tegen holecontrol en nu er terug bij. Mede omdat Buddy een deel heeft kunnen maken met PIRAT dus wij geen last meer van die manne hebben :)

We gebruiken vooral onze null om null seccers te klote ^^ Roll the hole, jump out with the scouts, go tackle something.

We gaan wel maar drietal jumps verder.

Denk dat we qua activiteit momenteel met 23 man zitten. Waarvan op de gemiddelde avond we met 15 man op TeamSpeak zitten.

• Denagammi
quote:
Evilswordfish schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 13:10:
[...]

Yup, ben director (heel ff CEO) van The New Eden Yacht Club. Wij wonen in een C2 C5/Null en maken deel uit van HoleControl. Hebben tijdje fuck off gezegd tegen holecontrol en nu er terug bij. Mede omdat Buddy een deel heeft kunnen maken met PIRAT dus wij geen last meer van die manne hebben :)

We gebruiken vooral onze null om null seccers te klote ^^ Roll the hole, jump out with the scouts, go tackle something.

We gaan wel maar drietal jumps verder.

Denk dat we qua activiteit momenteel met 23 man zitten. Waarvan op de gemiddelde avond we met 15 man op TeamSpeak zitten.
Leuk man :)

Ken jullie wel idd, maar voornamelijk vanuit recruitment. Zie jullie add vaak voorbij komen :)

Pirat kan wel kut zijn ja, zeker als je ff snel een mooi bootje wilt halen tijdens een wardeck. Zelf heb ik speciaal hiervoor een neutral alt gemaakt met Orca/Freighter en een Bowhead, maar het blijft gedoe :p

Ik wil binnenkort een keer iets opzetten met terugkerende roams waarbij een paar wh corps er samen op uit trekken. Vaste dag/tijd en onderling beetje wisselen met FC, fleet comps enz..

Zin om er een keer samen op uit te trekken?

*plop*

• Evilswordfish
quote:
Denagammi schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 15:27:
[...]

Leuk man :)

Ken jullie wel idd, maar voornamelijk vanuit recruitment. Zie jullie add vaak voorbij komen :)

Pirat kan wel kut zijn ja, zeker als je ff snel een mooi bootje wilt halen tijdens een wardeck. Zelf heb ik speciaal hiervoor een neutral alt gemaakt met Orca/Freighter en een Bowhead, maar het blijft gedoe :p

Ik wil binnenkort een keer iets opzetten met terugkerende roams waarbij een paar wh corps er samen op uit trekken. Vaste dag/tijd en onderling beetje wisselen met FC, fleet comps enz..

Zin om er een keer samen op uit te trekken?
Sure, kan wel tof zijn.. Kan altijd in onze public channel Y4CHT keertje hey komen zeggen. Daar zitten eigenlijk meer mensen waar we mee roamen/samen vliegen dan potentiële recruits :-D

Gisteren hadden we een connectie met een Russische Corp waar we dan zijn gaan BLOPsen

• Elohsa
https://www.reddit.com/r/...nounced_november_4_and_5/

EVEsterdam 2017!

4 & 5 november in amsterdam (duh)

• Cardinal
Ik vermoed dat het merendeel van Hogyoku weer aanwezig zal zijn. Vorig jaar hebben we zoveel prijzen gewonnen dat het event zichzelf betaald :P

• iisschots
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 28-03 23:59
Jup, ik zal er ook weer zijn :)

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

• strider1007
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 14:41
Iemand hier ervaringen met EVE Gunjack ?

Ik heb net een nieuwe Galaxy S8 besteld, en zit wel aan VR te denken..

Het spel staat voor een tientje op Steam, filmpjes op Youtube maar ik ben benieuwd of er mensen ervaring mee hebben.

• Elohsa
quote:
strider1007 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 11:05:
Iemand hier ervaringen met EVE Gunjack ?

Ik heb net een nieuwe Galaxy S8 besteld, en zit wel aan VR te denken..

Het spel staat voor een tientje op Steam, filmpjes op Youtube maar ik ben benieuwd of er mensen ervaring mee hebben.
Ik heb het een keer gespeeld tijdens afgelopen evesterdam.
Best geinig, maar niet echt mijn ding.
Als je verwacht de gearVR veel te gebruiken is het wel een tientje waard denkik.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ScytheNL
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 27-03 13:46

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Na ca. 1-1,5 jaar inactief te zijn geweest (en daarvoor ook al geruime tijd niet heel actief) een tijdje geleden toch maar eens gebruik gemaakt van een aanbieding om 6 maanden te kopen. In ik denk 3-4 van die 6 maanden 2-3x eerder ingelogd O-) , maar eergisteravond toch een corp van een oude corpm8 gejoined en meteen een (kleine) blops gedraait. 2x Gejumped en 2 keer in een ster terecht gekomen ipv waar de actie was :|

Aan de andere kant gelukkig ook maar aangezien het beide keren niet 100% goed af liep en ik de Arazu zeker kwijt was geweest :o

Ondanks dat het wel even leuk was merk ik wel dat m'n liefde voor EvE niet makkelijk weer oplaait.Dit topic laat misschien ook wel een beetje zien dat EvE an sich lichtelijk is gestagneerd..Hoe groot is jullie liefde nog of is het wat meer bezigheidstherapie? Ikzelf ben begonnen in 2006 dus wellicht heeft dat er ook iets mee te maken..

• bakmeel
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 09-03 21:26
Ik woon nu bijna twee jaar in Providence en gedurende het voorjaar ook bar weinig gespeeld. Horizon Zero Dawn was toch echt een stuk leuker om te spelen :)

Ik merk dat als je er niet fanatiek mee bent, dat het echt doorzettingsvermogen kost om door te spelen. Ik kan vanwege RL sowieso maar beperkt spelen dus ik ben gebonden aan een casual speelstijl. Dat betekent dus automatisch dat je nooit zal bulken van het geld. Daarentegen blijft het spel me wel trekken...

More Power Igor! More Power!

• wheez50
Ik heb gunjack op evesterdam gespeeld en vond het geweldig - is wel een simpele shooter. Totaal weinig diepgang :)

Ikzelf log dagelijks in in provi en heb het naar mijn zin. Sinds twee jaar geleden is eve er visueel veel beter op geworden. Stagnatie heb ik geen last van. Sterker nog: ik blijf bezig met hoe het ook alweer zit. Hoe het zat weet ik wel, maar er verandert teveel :)

• Kookgek
  • Registratie: januari 2002
  • Niet online
Wat houdt het interessant? Leuke vraag. Ik had hetzelfde het afgelopen jaar. Al een aantal jaar in een kleinere groep, zelfde mensen, directorroles en vaak alleen ratten in hetzelfde schip. Reds in de pocket? Docken.

Ik was er klaar mee, logde nauwelijks meer in en zat er aan te denken nu echt te stoppen na 13 jaar. Ik heb "ontslag genomen" en ben from scratch begonnen. Alles verkocht, mij aangemeld bij 1 van de grotere alliances en sinds een maand weer de grootste lol!

Ik vlieg een Rorqual (was een no-go in mn oude gebied) Knal dagelijks met m'n cormorant op inkomende reds, help noobs en heb weer een groen killboard. Altijd genoeg mensen online en leer zelf weer ontzettend veel over en in het spel. Ik experimenteer er weer een eind op los.

TL;DR: het is de community voor mij wat maakt dat ik inlog. Dit was ik gaandeweg vergeten en had ik veel eerder moeten doen.

• yorkick
  • Registratie: januari 2007
  • Nu online
Heb ook een tijd lang vrij inactief gespeeld. Af en toe wat inloggen om skills te managen, wat met oude corpmates te chatten en te traden. Ik was na mijn nullsec periode echt een beetje uitgespeeld/moe.

Nu sinds 2 maand een voor mij tot dan toe onbekende Wormhole groep gejoined, maar na m'n eerste gesprek met de CEO had ik al een goed gevoel. Het is een vrij hechte groep, volwassen, die weten wat ze doen. En ik beland nu eindelijk in battles zoals ik ze erg graag zie, kleine groepen, veel tactiek, etc.

Dus ja, zoals @Kookgek ook al zegt, de community houdt alles wel interessant en is voor mij nu ook een belangrijke reden om in te loggen. Maar in mijn geval was het ook in de juiste setting terecht komen, er zit toch veel verschil in het null/low/wh-space "leven".

kimi | iRacing Profiel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Evilswordfish
quote:
yorkick schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 14:44:
Heb ook een tijd lang vrij inactief gespeeld. Af en toe wat inloggen om skills te managen, wat met oude corpmates te chatten en te traden. Ik was na mijn nullsec periode echt een beetje uitgespeeld/moe.

Nu sinds 2 maand een voor mij tot dan toe onbekende Wormhole groep gejoined, maar na m'n eerste gesprek met de CEO had ik al een goed gevoel. Het is een vrij hechte groep, volwassen, die weten wat ze doen. En ik beland nu eindelijk in battles zoals ik ze erg graag zie, kleine groepen, veel tactiek, etc.

Dus ja, zoals @Kookgek ook al zegt, de community houdt alles wel interessant en is voor mij nu ook een belangrijke reden om in te loggen. Maar in mijn geval was het ook in de juiste setting terecht komen, er zit toch veel verschil in het null/low/wh-space "leven".
Which one?

Ik ben ondertussen een drietal maanden "afk" Onze corp is gemerged met twee andere en ik kan gewoon niet om met die nieuwe mensen. Veel te raar om online te komen en niemand te herkennen. Denk van de oude corp dat de meeste momenteel aan het wachten zijn tot de nieuwelingen terug vertrekken xD

Maar kheb ondertussen weer 68bill dus de AFK time zorgt goed voor wat meer Jita tijd

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Shunt
Ik ben voor het eerst in zoveel jaar weer even corp loos.
Jaren heb ik rond gehangen rond Waffles / Snigg. Alleen sinds ik een huis gekocht heb is de zin en tijd een beetje aan het afzakken. Ik had de hoop dat ik met mijn Nyx nog wat leuke gevechten zou hebben en gevoel een beetje zou aanwakkeren maar jammer genoeg blijft de zin even weg.

Komende week even al mijn assets moven naar een lowec pocket ofzo in ieders geval weg uit de citadels. Mijn Nyx zit "safe" in een keepstar. Wellicht dat ik wat ga proberen te jitta carebearen of iets anders passief. Een andere corp joinen heb ik geen zin in mijn corp / aliance is en blijft Snigg / PL.

Game PC

• Elohsa
heh, ya het enigste wat ik nu nog doe is een beetje supers en caps bouwen.
Ben al tijden niet in een fleet geweest.

Zal wss wel weer wat actiever worden als we eens ergens met de supercap fleet deployen voor gevechten ipv krabben.

• Hurtebise
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 18-03 17:51
Hoe goed zijn de drops/rewards van de Rogue Swarm Nests / Drone Event Sites? Beetje de moeite? Ook in hi sec?

• Hurtebise
Heeft er iemand nog een goeie hulk fit? Na enige tijd weer online en zie dat ze de layout weer hebben aangepast. 1 turret minder.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• lethalnl
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 27-03 16:52
quote:
Hurtebise schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 09:26:
Heeft er iemand nog een goeie hulk fit? Na enige tijd weer online en zie dat ze de layout weer hebben aangepast. 1 turret minder.
> Na enige tijd weer online

gaat gelijk minen |:(

• ravenger
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 16-02 16:53

ravenger

Invader

Vond deze week ook weer even een uurtje om mn skillqueue te updaten :D Ff alle t2 en t3 destroyers erdoor rammen. Zag ook dat ze die AUR hebben opgedoekt voor PLEX, best nice, geeft me weer 3b isk.

Eve Online: Rai Ardose - 21 dagen Extended EVE-Online Trial

Acties:
  • +1Henk 'm!

• -GSF-JohnDoe
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 02-07-2019

-GSF-JohnDoe

[insert tile here]

Evesterdam tickets nu beschikbaar!

Hoi allemaal! Zoals vorige jaren organiseren we ook dit jaar weer Evesterdam, op 4 en 5 november. Evesterdam is 5 jaar oud dus zijn we hard aan het werk dit een speciale verjaardagseditie te maken! Met spelers, developers, presentaties, veel drank en natuurlijk gezelligheid.

Tickets zijn nu beschikbaar via onze website: http://evesterdam.com/?page_id=20

Eve Online \ Planetside 2: Dierdra Vaal

• Elohsa
Ticket besteld! :)

• CopyCatz
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 14:32
quote:
-GSF-JohnDoe schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 20:33:

Hoi allemaal! Zoals vorige jaren organiseren we ook dit jaar weer Evesterdam, op 4 en 5 november. Evesterdam is 5 jaar oud dus zijn we hard aan het werk dit een speciale verjaardagseditie te maken! Met spelers, developers, presentaties, veel drank en natuurlijk gezelligheid.

Early bird is na een paar dagen al weer weg? wtf? vorig jaar was dat wel ff iets langer...

• -GSF-JohnDoe

-GSF-JohnDoe

[insert tile here]

quote:
CopyCatz schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 09:34:
[...]

Early bird is na een paar dagen al weer weg? wtf? vorig jaar was dat wel ff iets langer...
Kaartverkoop gaat hard!

• Niltag
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 09-03 23:07
Speel al jaren af en aan. Inmiddels wel behoorlijke hoeveelheid assets opgebouwd maar nog nooit echt een community kunnen vinden waarbinnen ik me echt wel thuis voelde. Ooit begonnen in een relatief kleine corp die deel uitmaakte van mostly harmless alliance. Daar wel echt naar m'n zin gehad totdat ze keihard werden vernietigd/disbanden. Daarna de meeste van mijn tijd doorgebracht in corp Bat Country (eerst Goons toen PL). Helaas was dat meer afstandelijk. Hang nu een beetje rond in pandemic horde maar daar is helemaal niets persoonlijks aan.

Ben wel redelijk gewend aan een 0.0 home en niet zo'n mission / incursions type. M.a.w. iemand nog tips voor een wat persoonlijker corp?

• wheez50
Durf het bijna niet te zeggen: al eens rondgekeken in provi?

• Niltag
quote:
wheez50 schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 16:08:
Durf het bijna niet te zeggen: al eens rondgekeken in provi?
Niet echt. De moeite waard?

• Shunt
quote:
Niltag schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 13:34:
Speel al jaren af en aan. Inmiddels wel behoorlijke hoeveelheid assets opgebouwd maar nog nooit echt een community kunnen vinden waarbinnen ik me echt wel thuis voelde. Ooit begonnen in een relatief kleine corp die deel uitmaakte van mostly harmless alliance. Daar wel echt naar m'n zin gehad totdat ze keihard werden vernietigd/disbanden. Daarna de meeste van mijn tijd doorgebracht in corp Bat Country (eerst Goons toen PL). Helaas was dat meer afstandelijk. Hang nu een beetje rond in pandemic horde maar daar is helemaal niets persoonlijks aan.

Ben wel redelijk gewend aan een 0.0 home en niet zo'n mission / incursions type. M.a.w. iemand nog tips voor een wat persoonlijker corp?
Ga eens kijken bij waffels is / was ooit de training corp voor sniggerdly maar tegenwoordig zijn ze volgens mij meer hun eigen entiteit. Heb daar een flink aantal jaar het heel gezellig gehad.

Game PC

• Niltag
quote:
Shunt schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 19:28:
[...]

Ga eens kijken bij waffels is / was ooit de training corp voor sniggerdly maar tegenwoordig zijn ze volgens mij meer hun eigen entiteit. Heb daar een flink aantal jaar het heel gezellig gehad.
Zie dat een oude bekende daar als contactpersoon staat. Wellicht eens mee praten. Je zit er nu zelf niet meer bij?

• Shunt
quote:
Niltag schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 19:49:
[...]

Zie dat een oude bekende daar als contactpersoon staat. Wellicht eens mee praten. Je zit er nu zelf niet meer bij?
Nee zit er wel aan te denken om daar eens terug te gaan. Maar ik denk dat ik de massieve schaal van pandemic legion zou missen.

Game PC

• beve
quote:

Ik ben net met een paar vrienden iets nieuws begonnen in Low sec.
Ik denk dat dit meer is wat je zoekt, we zijn een kleine groep en hebben elkdaar ook allemaal IRL ontmoet, geen drama, veel fun.
We hebben een alt corp in nullsec voor ISK te maken en onze mains zitten in low sec waar we voor het moment met de 3 van ons een hele alliance aan het dumpsteren zijn.
We zijn momenteel maar met drie maar tegen eind deze maand zullen we met ongeveer 10 zijn allemaal mensen die we goed kennen.
Het is lang geleden dat we nog zoveel fun gehad hebben in EVE.
Onze doctrines zijn wel zeer duur en je hebt capital alts nodig, dus je hebt wel een deftige wallet nodig om met ons te vliegen.

Gisteren nog maar eens onze buren gedunkt:
https://zkillboard.com/kill/64069729/
https://zkillboard.com/kill/64069765/

[Voor 7% gewijzigd door beve op 15-08-2017 09:47]

• CopyCatz
Hoe heet je corp? Ik zit er over te denken om een alliance te maken voor bored bittervets zoals ik die alleen maar station spinnen trouwens :)

• beve
quote:
CopyCatz schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 16:44:
Hoe heet je corp? Ik zit er over te denken om een alliance te maken voor bored bittervets zoals ik die alleen maar station spinnen trouwens :)
lol is exactly what wij gedaan hebben, de helft gebruikt EVE als een dure chatclient....
Mijn corp is The facehunters, alliance is Damaged Goods inc.
Iedereen heeft zo zn eigen corp met al zijn alts...

sommige van ons zijn eigenlijk wel redelijk active en we hebben echt wel bakken content in Rancer 8)

• CopyCatz
Oh cool kan ik joinen met mijn corp eventueel?

• beve
quote:
CopyCatz schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 16:48:
Oh cool kan ik joinen met mijn corp eventueel?
We kunnen dat zeker regelen ik stuur je een PM met onze teamspeak details dan kunnen we er vanavond eerst even over spreken als het past?

• Sluissie
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 10:07
Vraagje, zijn er nog wel casual corps in EvE of is het echt tijd slurpend geworden? Ben weer terug na jaren maar moet eerst alle veranderingen weer een op sponsen. En naar Omega gaan om me complete hanger weer beschikbaar te krijgen. Toch lokt het weer. Ingame Zimoh.

• MaceNL
  • Laatst online: 01-04 10:20
Sinds een week begonnen met EVE, zit natuurlijk met een hoop vragen, ben niet zo van het lezen en kijken van Youtube maar meer een praktijk man, is er een leuke NL corp of corp waar veel NL'ers zitten waar ik bij kan?

Hoor het graag!`

ps geen Alpha account.

[Voor 5% gewijzigd door MaceNL op 16-08-2017 20:21]

• XzeroD
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 26-03 17:26

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

quote:
MaceNL schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 20:20:
Sinds een week begonnen met EVE, zit natuurlijk met een hoop vragen, ben niet zo van het lezen en kijken van Youtube maar meer een praktijk man, is er een leuke NL corp of corp waar veel NL'ers zitten waar ik bij kan?

Hoor het graag!`

ps geen Alpha account.
Wat zoek je, WH, nullsec, lowsec, highsec. En wat wil je doen in eve, industry, pvp, pve? Zijn wel even belangrijke vragen

• Sluissie
  • Laatst online: 10:07
"Ik ga even leechen," was vooral zelfvoorzienend gezien de inhoud van me hanger, was echt vergeten hoeveel BP's ik had etc. Maakte me eigen schepen en ammo. Deed veel missies in hauling en destruction. uiteraard ook veel mining. Snap echt niet dat ik zoveel deed toendertijd, en dat het zo diepgaand was zonder er erg in te hebben :-) Maar was zelf niet zo van PvP toen en nu ook niet. Samenwerken is mooi in een groter doel.

• MaceNL
  • Laatst online: 01-04 10:20
quote:
XzeroD schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 11:36:
[...]

Wat zoek je, WH, nullsec, lowsec, highsec. En wat wil je doen in eve, industry, pvp, pve? Zijn wel even belangrijke vragen
Nou ik ben natuurlijk nieuw in het spel, voorlopig kijk ik naar het PVE gedeelte maar wil vooral leren en ervaring leert dat als je in een leuke corp (of guild lange tijd wow gespeeld) een heel stuk verder kunt komen en het ook allemaal wat makkelijker begrijpt.

• bakmeel
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 09-03 21:26
Ja dat zijn nog steeds behoorlijk vage definities. Mijn eerste advies zou zijn om eerst eens de career agents in het spel te doen om uit te vinden welke speelstijl je het best ligt.
Ikzelf ben kort nadat ik was gestart met het spel naar een corp in Provi gegaan en daar dik twee jaar geleefd. Was erg leuk en goed kameraadschap - kijk maar een keer in het "Why Not Nullsec" channel.

More Power Igor! More Power!

• Denagammi
quote:

Mocht je open staan voor wormholes, ik ben Meneer Wolf, CEO van The House of Asterion. We zijn een EU-TZ corp met 25+ man (inc alts nu 86) groot. Main focus is PVP, zowel binnen als buiten de wormholes. Daarnaast is het snel geld verdienen in onze C5 static.

We zijn wel echt een corp met een teamspirit, dus leuke dingen samen doen.

Als je interesse hebt, join dan in game de channel: thoa-recruit

Cheers

*plop*

• biggie0344
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 30-03 11:21
Het is best lastig om een goeie corp te vinden waar je, je echt gaat thuis voelen.
Dat komt omdat meeste grote alliances je zien als een member, en meer niet.. Of je moet iets groots doen zodat ze je gaan opmerken in de alliance.
Bij een grote groep moet je je gewoon bewijzen dat is nu eenmaal zo.
of je moet gewoon solo roamen :-).
Dat heb ik ook gedaan voor de afgelopen 2-3 jaar.
sinds een week of 2 zit ik nu in een alliance.

Dus ik zal eerst gaan kijken wat je echt wilt gaan doen in het spel en daarna pas gaat kijken naar wat voor content je zoekt en daarna pas naar een corp gaan zoeken die het best bij jou gaat passen.

• Zr40
  • Registratie: juli 2000
  • Niet online

Zr40

heeft native IPv6

Mijn corp zit bij een grote alliance, en voor die alliance word ik inderdaad gezien als slechts een member. Maar dat vind ik prima zo. Bij de corp zelf voel ik mij prima thuis en de alliance zorgt er voor dat er voor iedereen genoeg te doen is :)

[Voor 5% gewijzigd door Zr40 op 29-08-2017 12:23]

10x270 Wp zuid (PVoutput) | CityStrides | Smashrun | VeloViewer

• biggie0344
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 30-03 11:21
ja het is wel leuk als je ergens in null sec woont om te grinden voor isk :-)
Het gaat allemaal om content boys :-)

• spookz0r
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 14:46
Co2 mooi gefucked. Gigx gebanned, keepstar en alles naar Goons. Mooi lullig voor de linemembers.

• beve
echt genoten van reddit vandaag, get fucked traitors :-D

• Hurtebise

• slijkie
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 01-04 11:56
Sinds gisteren begonnen, vooral gefocussed op mining. Mining Barge al gekocht en ben flink bezig. Is er een actieve Tweakers groep die nog een miner zoekt voor hun corp?

• sPENKMAN
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 11-02 21:41
quote:
slijkie schreef op vrijdag 22 september 2017 @ 08:59:
Sinds gisteren begonnen, vooral gefocussed op mining. Mining Barge al gekocht en ben flink bezig. Is er een actieve Tweakers groep die nog een miner zoekt voor hun corp?
Iedereen hier zit zo ongeveer bij een eigen alliantie, samen minen zal niet zo snel plaats vinden. Pas wel op dat het minen niet je nieuwe werk wordt. Minen voor inkomen is niet perse slecht maar meestal gaat dit snel vervelen (zeker in je eentje) waardoor je een heel stuk van Eve mist.

Het is wel aan te raden aansluiting te zoeken bij een groep waarmee je samen activiteiten kunt ondernemen of samenwerken. Eve komt dan veel beter tot zijn recht en de kans dat je het over x jaar nog steeds speelt is dan een stukje groter ;)

Eve char: Warock <TEST>

• slijkie
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 01-04 11:56
quote:
sPENKMAN schreef op maandag 25 september 2017 @ 15:21:
[...]

Iedereen hier zit zo ongeveer bij een eigen alliantie, samen minen zal niet zo snel plaats vinden. Pas wel op dat het minen niet je nieuwe werk wordt. Minen voor inkomen is niet perse slecht maar meestal gaat dit snel vervelen (zeker in je eentje) waardoor je een heel stuk van Eve mist.

Het is wel aan te raden aansluiting te zoeken bij een groep waarmee je samen activiteiten kunt ondernemen of samenwerken. Eve komt dan veel beter tot zijn recht en de kans dat je het over x jaar nog steeds speelt is dan een stukje groter ;)
Kwam ik achter ja, ben aangesloten bij een Corp. dat vrij actief leek te zijn, echter word er weinig samen gedaan, zelf minen in de 0.3 of lager gebieden is lastig zonder een escort. Iedereen doet zelf maar wat.

Moet inderdaad maar eens een actieve en vooral samenwerkende groep zoeken.

• D3LTTA
  • Laatst online: 30-03 20:28
Hoi mede tweakers/Capsuleers,

Even een vraagje, ik heb de laatste paar maanden erg veel last van socket closed errors in EVE (voornamelijk als ik even niks doe in station of op een gate/wormhole).
Voorheen had ik hier misschien 1 of 2 keer in de maand last van, maar nu gebeurd het op een slechte dag wel 2 of 3 keer.

Ik heb hier een 500/500 KPN glasvezel abonnement met een V8 Experiabox.
Intern is er bij mij het laatste jaar niks veranderd op netwerk of hardware gebied dus daar ligt het denk ik niet aan.

Zijn er misschien meer mensen die hier last van hebben die een KPN glasvezel abbo hebben ?

• Zr40
  • Niet online

Zr40

heeft native IPv6

Met de Experiabox in het bijzonder heb ik geen ervaring, maar toch verdenk ik je netwerk. 'Socket closed' is de EVE melding voor een verbroken TCP verbinding. De voornaamste oorzaak daarvan is een slechte NAT router die open verbindingen sluit (of vergeet) wanneer er even geen data verstuurd of ontvangen wordt.

[Voor 33% gewijzigd door Zr40 op 27-09-2017 21:29]

• D3LTTA
Is dit te verhelpen doormiddel van een instelling in de router of kan dit veroorzaakt worden door een defect ?

• crushr
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 30-05-2018
Ze hebben DX10 geforceerd aangezet. als je voorheen DX9 gebruikte ivm alle socket problemen of client crashes, dan zou dat zomaar je probleem kunnen veroorzaken.

edit ivm typo

[Voor 5% gewijzigd door crushr op 28-09-2017 15:20]

• Zr40
  • Niet online

Zr40

heeft native IPv6

Nee, netwerkproblemen worden niet door de graphics implementatie veroorzaakt. Crashes wellicht wel, daar zeg ik niets over (alhoewel ik al jaren de DX9 setting uit heb staan en nooit problemen heb.) Overigens bedoel je DX11, niet DX10.

@D3LTTA Ik ken de Experiabox niet, maar vaak is dit niet configureerbaar. Het is een eigenschap van hoe de router is geïmplementeerd door de fabrikant. Helaas is dit niet een feature die je op de verpakking of bij de specs kan zien, maar dit probleem komt vooral voor bij de goedkopere routers, die om kosten te besparen zeer weinig geheugen of rekenkracht hebben. Te weinig om alle open verbindingen te blijven volgen wanneer deze inactief zijn.

Niet alleen EVE heeft daar last van, maar ook andere lang openstaande verbindingen. Denk bijvoorbeeld aan een FTP client of een SSH verbinding waar even niets mee gedaan wordt. Dat uit zich dan in de foutmelding 'Connection reset by peer'.

• D3LTTA
oke bedankt voor de reacties allemaal.

Misschien dat ik toch maar eens in de mogelijkheid moet gaan kijken om een eigen router te gaan gebruiken en mee weer flink te verdiepen in hoe dit op te zetten is.

• ItMeAedri
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 10:52
Heeft iemand ervaring met hoe EVE Online is als een Alpha clone? Ik zit de laatste tijd met interesse te kijken naar EVE, maar heb niet veel zin om hiervoor te betalen.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'

• AtomicWing
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 14:56
quote:
ItMeAedri schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 15:21:
Heeft iemand ervaring met hoe EVE Online is als een Alpha clone? Ik zit de laatste tijd met interesse te kijken naar EVE, maar heb niet veel zin om hiervoor te betalen.
Vanaf de december release worden de mogelijkheden van een Alpha flink uitgebreid.

http://updates.eveonline.com/coming/december/

Lijkt mij dan prima te doen; huidige Alpha is niet verkeerd maar gelimiteerd tot T1 tech en tot aan cruisers van het eigen ras.

[Voor 11% gewijzigd door AtomicWing op 13-10-2017 15:25]

Quality is a choice!

• ItMeAedri
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 10:52
Ondertussen een weekendje bezig en ik heb nu al besloten dat ik EVE over een andere boeg gooi. Ik ben begonnen aan exploration (vooralsnog in highsec) en het bevalt mij wel. Alleen wat vervelend dat er vrijwel geen data of relic sites in highsec aanwezig zijn.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'

• Glival
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 07:54
Ik heb nu bijna 5 jaar 2 accounts, maar speel heel onregelmatig. Soms een maand lang elke dag, daarna weer een half jaar helemaal niet. Ik heb een tijdje in een corp in Provi (CVA sov) gezeten, en dat beviel me goed; vind het leuk om in middelgrote fleets mee te vliegen, en die zijn er dagelijks in Provi.

Nu ben ik uit de corp geschopt omdat ik al een tijd inactief ben, maar ik ben wel weer op zoek naar zoiets. Het liefst in Provi, omdat ik daar aardig wat assets heb. Met als verschil dat het dit keer een corp moet zijn die het prima vindt als ik een paar weken elke avond met CTA's en StratOps meedoe, en daarna 3 maanden niks van me laat horen. Iemand tips? :)

• Quadradial
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 07:40
quote:
ItMeAedri schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 08:58:
Ondertussen een weekendje bezig en ik heb nu al besloten dat ik EVE over een andere boeg gooi. Ik ben begonnen aan exploration (vooralsnog in highsec) en het bevalt mij wel. Alleen wat vervelend dat er vrijwel geen data of relic sites in highsec aanwezig zijn.
Is genoeg beschikbaar alleen zijn er ook anderen die exact hetzelfde als jij doen.
Het lijkt erop dat ze er niet zijn maar dan ben jij waarschijnlijk te laat ;)

[Voor 7% gewijzigd door Quadradial op 19-10-2017 12:54]

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

• Cardinal
quote:
-GSF-JohnDoe schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 20:33:

Is er al een programma bekend? Wel zo handig met grouptickets om te weten wanneer we welkom zijn.

• -GSF-JohnDoe

-GSF-JohnDoe

[insert tile here]

Deuren gaan open op zaterdag om 10:30, met de eerste presentatie een uur later. Op zondag gaan de deuren open om 10:00 :) Programma heb ik hopelijk vandaag, CCP is een beetje chaotisch op dit moment.

• Cardinal
ja denk niet dat Leeloo aanwezig zal zijn. :X

• Hurtebise
Ben op zoek naar een handige site die de opmaak van ingame tekst en het gebruik van code in EVE een beetje bevattelijk uitlegt. Het gaat over de opmaak van motd, ingame mail, corp bulletin, ...: grootte van fonts, bold, italic, underline, kleur, opsomming e.d.
Notes bevatten een editor. Maar als je die tekst gaat kopiëren, verdwijnt de opmaak.

• _Apache_
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 15:06

_Apache_

For life.

Heb Eve weer opgepikt, werkte een heel tijd alleen. In high sec mining / industry / tech1 booten en tech2 modules bouwen.

Ga eerst nog even mijn inventory beetje opruimen, heb meer dan 6 duizend blueprint copies, of het eea wegbouwen, of via containerd contracts wegdoen..

Wormholes hebben mij altijd al wel geintrigeerd en we hebben hier ook vaak gemine'd (vanuit high sec 1 of 2 wh's diep naar binnen). Maar vooral het navigeren en vinden van de juiste connectie is best uitdagend. Volgens mij moet je zoiezo met wat scanbootjes en een stick naar binnen en dan steeds vanuit de wh naar high of low sec je route vinden. En is het bijna onmogelijk om vanaf high / low / null zonder bekend pad naar je WH terug te navigeren.

Zonneboiler | Zonnepanelen

• Powerblast
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 13:05
Same here, ben sinds 10 dagen terug begonnen met de alpha clone, zonet gesubscribed :). Nu m'n wow subscription weer op on hold staat dus tijd voor een nieuwe MMO.

Ben ooit in het verleden ook wel eens begonnen, maar het kon me nooit lang genoeg boeien omdat ik echt veel te complex vond en de tutorials om één of andere reden niet goed snapte. Maar om één of andere reden snap ik nu wel :).

Waar echt m'n interesse ligt kan ik nog niet zo goed zeggen, ik probeer wat van alles op dit moment om het allemaal een beetje leren snappen... Momenteel verdien ik m'n geld met trading in één van de hubs & ben net begonnen met PI voor wat passive income. Doel dat ik me zelf heb gesteld is: PI voor wat passive income > ondertussen station trading voor de bigger numers (hopefully) > nu security missions voor de corp van de trading hub aan het doen om de taxen naar beneden te krijgen > daarna waarschijnlijk eens kijken naar hacking/exploration. Lijkt me ook wel fijn.

Zijn er nog goeie nederlandstalige corps die beginners binnenpakken? Pvp is waar ik uiteindelijk wel aan wil beginnen, maar voorlopig ben ik vooral bezig met een basis inkomen aan het opbouwen.

• Robertreyez
  • Laatst online: 12-02 17:52
Hier eigenlijk hetzelfde verhaal, al aantal keer geprobeerd in te stappen maar elke keer toch niet doorgezet. Zoek inderdaad ook een corp die beginners accepteert en gezellig is, beetje wegwijs kan maken, en het liefst Nederlandstalig :)
quote:
Powerblast schreef op vrijdag 9 februari 2018 @ 14:15:
Same here, ben sinds 10 dagen terug begonnen met de alpha clone, zonet gesubscribed :). Nu m'n wow subscription weer op on hold staat dus tijd voor een nieuwe MMO.

Ben ooit in het verleden ook wel eens begonnen, maar het kon me nooit lang genoeg boeien omdat ik echt veel te complex vond en de tutorials om één of andere reden niet goed snapte. Maar om één of andere reden snap ik nu wel :).

Waar echt m'n interesse ligt kan ik nog niet zo goed zeggen, ik probeer wat van alles op dit moment om het allemaal een beetje leren snappen... Momenteel verdien ik m'n geld met trading in één van de hubs & ben net begonnen met PI voor wat passive income. Doel dat ik me zelf heb gesteld is: PI voor wat passive income > ondertussen station trading voor de bigger numers (hopefully) > nu security missions voor de corp van de trading hub aan het doen om de taxen naar beneden te krijgen > daarna waarschijnlijk eens kijken naar hacking/exploration. Lijkt me ook wel fijn.

Zijn er nog goeie nederlandstalige corps die beginners binnenpakken? Pvp is waar ik uiteindelijk wel aan wil beginnen, maar voorlopig ben ik vooral bezig met een basis inkomen aan het opbouwen.

• Hurtebise
quote:
Robertreyez schreef op woensdag 14 februari 2018 @ 17:04:
Hier eigenlijk hetzelfde verhaal, al aantal keer geprobeerd in te stappen maar elke keer toch niet doorgezet. Zoek inderdaad ook een corp die beginners accepteert en gezellig is, beetje wegwijs kan maken, en het liefst Nederlandstalig :)

[...]
https://www.reddit.com/r/...tch_speaking_corp_in_eve/
Staan wat tips tussen. Bestaat geen NL-channel meer. Wel t.net ingame.

• Draclira M
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 31-03-2018
https://forums.eveonline....s-or-on-their-chest/44434

UHF zoekt leden, CEO NL, maakt deel uit van MOA Alliance en GOTG. niets moet alles mag.

http://evenews24.com/2018...-guardians-of-the-galaxy/

[Voor 15% gewijzigd door Draclira M op 14-02-2018 22:58]

• Tular
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 08-06-2018

Tular

Druid 79 - Aggramar (retired)

Er zijn overal wel NL-er te vinden.
Hoe druk is het t.net channel?

May you live in interesting times!

• iisschots
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 28-03 23:59
De laatste tijd ben ik mij erg vermaken in het noorden. GOTG schieten :) Hoop dat we daar nog even plezier van hebben :)

Fanfast zit er aan te komen. Kan helaas niet maar benieuwd of we daar nog wat nieuws van krijgen. De laatste wijziging die ze gedaan hebben met jumpen enzo maak het leven een stuk beter.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

• Shunt
Ik zit er aan te denken om binnenkort weer eens terug te komen.
Ik kies alleen wel altijd kut momenten in mijn leven om terug te komen naar eve. :D
Altijd net voor een belangrijk stuk van de studie voor een verhuizing of in een periode dat ik eigenlijk veel met werk bezig moet zijn. :D dus ook nu weer natuurlijk :D

Moet eens kijken waar ik al mijn shit gelaten heb, ik weet nog dat ik mijn capitals allemaal "safe" heb wegezet maar mijn NYX zit nog steeds ergens in een 0.0 citadel. Ondertussen is mijn nyx alt wel 90% klaar om in ieders ge val de nyx te moven en basic defence te kunnen doen.

Zijn supers op het moment überhaupt nuttig?

Game PC

• Da_mage15
  • Registratie: februari 2018
  • Laatst online: 24-05-2019
EVE toch maar eens proberen. Alles is geïnstalleerd, de launcher is nog met een aantal dingen bezig. De posts op T.net van pagina 446 t/m 448 zijn van Maart 2017 t/m april 2018.
Is het spel stiekem gestorven?

• wheez50
Het spel is nu al 15 jaar dood. :P

(paar dagen geleden nog 39996 accounts tegelijk online...)

• Hurtebise
Tsja, als je een battle tussen 1500+ karakters in één spacesysteem weet te ondersteunen, dan lijkt de game niet zo heel dood.

EVE zonder grafiek is ook maar boring: http://eve-offline.net/?server=tranquility

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 23-03 21:07

Sorki

world wide wubbish

Zooow een aanbod gekregen dat ik niet kon weigeren, dus maar weer gesubt voor minstens de volgende 3 maand.

Zijn er nog actieve tweakers die in een fun-sized corp zitten met plek voor een pvp alt?
M'n main is z'n huis in 0.0 kwijt (provi) en zorgt nu voor wat cash flow met wat rl vrienden die liever pvp uit de weg gaan ...

Geen zin in gedoe met api keys en ellenlange aanwervings procedures.

Sorki#2242

Acties:
  • 0Henk 'm!

790835

quote:
Da_mage15 schreef op maandag 16 april 2018 @ 19:30:
EVE toch maar eens proberen. Alles is geïnstalleerd, de launcher is nog met een aantal dingen bezig. De posts op T.net van pagina 446 t/m 448 zijn van Maart 2017 t/m april 2018.
Is het spel stiekem gestorven?
EVE Online is zeker niet dood! Nog steeds een aardige trouwe schare fans die het dagelijks spelen. En met de nieuwe uitbreiding op komst zal het denk ik nog wel een paar duizend spelers drukker worden :)
Pagina: 1 ... 112 113 114 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True