Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:01

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Is dat die Keepstar van Hard Knocks?

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:20
Shunt schreef op maandag 12 december 2016 @ 14:06:
Dus nu maar eens kijken of iemand er een in de kast heeft liggen. Ook ondertussen nog maar eens een toon trainen die hem kan vliegen of in ieders geval kan babysitten.
Ik weet wel iemand die er nog 1 heeft liggen en er al meer dan een jaar verder niks mee doet. Stuur maar DM als je meer info wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Command
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-03 21:19
En ondertussen ook weeral gesubt,laatst dat ik speelde was in 2010. Veel verander zie ik , probeer nu missies and mining te doen in highsec om wat terug bij tekomen.

Kan iemand mij een pirate pvp corp aanraden? will graag small pvp fleets doen voor pvp en level 5 missies om mijn zakken te vullen voor nieuwe toys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-02 18:04
smallgang en lowsec space he....das best lastig tegenwoordig, die zijn sinds phoebe gigantisch uit hun voegen gegroeid omdat je opeens wel grote fleets kon doen zonder een hele PL slowcat blob op je kop te krijgen.

faction war zou kunnen.

WAFFLES doet veel smallgang, maar ook grote fleets.

snuff/shadow cartel zijn een optie, maar een beetje aan het aftakelen geloof ik.

EE zie je steeds vaker, maar met 3MIN, DBOYS en VOID weet je het maar nooit. (DRAMA DRAMA DRAMA)
moet eens kijken of ik hier wat oude zooi mag posten van de OE tijd, kan je lachen.

hebben we nog wat lowsec posters over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 10:35
Man dat rorq minen was geweldig. Blijft nog steeds super maar niet zo OP dat het was. Heb daar van kunnen genieten en vanaf de patch rond de 32b in minerals gemined in 1 rorq en 2 skiffs.

Hoe was M-O voor jullie afgelopen weekend. Erg blij we niet zijn gegaan. Heb in plaats van dat een fortizar van TC gekilled :)

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
beetje zoals je fortizar OP maar dan uitgerekt over 5 uur.

wel een super drop gedaan op CO2, maar niet de machariels kunnen pakken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 12:59

Shunt

Boe

Wat was er aan de hand met de Rorq's ? ik begreep dat mineral prices totaal idioot waren op het moment maar ik krijg de details niet mee.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
-32% ore yield sinds vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:41
In 9 dagen tijd een super casually gemined. :o
Snap dat het generfed is, want supers werden zo de nieuwe frigates, maar ow wat was dat lekker.

Doeg PL keepstar oOo

[ Voor 3% gewijzigd door Cardinal op 14-12-2016 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
rekking crew keepstar*

mogen ook lekker door de stront zakken die lui, eigen clubje doen in derelik en dan verwachten dat wij in EUtz genoeg mensen krijgen om dat ding te verdedigen...grapjassen

---

je moet eens kijken naar de mineral prijzen, echt een gigantisch verschil

https://eve-central.com/

misschien dat 32% nog te weinig is :P

[ Voor 27% gewijzigd door lethalnl op 14-12-2016 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elohsa
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-09-2022
Tis geneens een rekkingcrew keepstar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
PHW = rekking crew

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elohsa
but...muh narritive! :O :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-09 14:26

flessuh

Set sail for fail!

Ik hoop dat die excavator drone prijzen nog wel wat gaan zakken.. kan ik in ieder geval nog een rorq halen en hem wat terug te verdienen :p

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
flessuh schreef op woensdag 14 december 2016 @ 10:34:
Ik hoop dat die excavator drone prijzen nog wel wat gaan zakken.. kan ik in ieder geval nog een rorq halen en hem wat terug te verdienen :p
de prijs van elite drone AI halveerde de afgelopen week, dus die drones zouden ook een stuk goedkoper moeten worden binnenkort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Mooi, dan nu nog wat blueprints verpatsen voor het rorqual en carrier aanschaf fonds :D

ratting/scanning alt is nog niet klaar met trainen :(
oh crap.. moet ik ook nog tengu voor kopen :/

[ Voor 38% gewijzigd door flessuh op 14-12-2016 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilswordfish
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 28-02 15:20
I love killing Rorqs.

We hadden een nullsec connection, 6 man on, besloten om een mini intercepter roam te doen door Vale of the Silent.

Kom in system vind ik een rorq in een asteroid belt. Tackle, de rest komt af. We hebben letterlijk 40 minuten met interceptors die tackle gehouden terwijl we zijn wasps en warriors die hij altijd uitstuurde afmaakten.

Grappige is dat in al die tijd, hij met een alt afkwam in een bomber en een Blackbird. Dan kwam CO2 af en vroegen ze of ze mee mochten komen op de kill.

Which we gladly accepted. Excavator drones zijn duuuuuuur

https://zkillboard.com/kill/58172723/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 06:34

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

misschien wel leuk voor de alpha clones die wat isk willen verdienen op een veilige manier (zoals ik zelf) beetje wat rondverkopen in hi-sec (low sec kan ook als je durft)
heb namelijk een trade route calculator browser app op basis van de CCP CREST gemaakt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

CT schreef op woensdag 14 december 2016 @ 14:16:
misschien wel leuk voor de alpha clones die wat isk willen verdienen op een veilige manier (zoals ik zelf) beetje wat rondverkopen in hi-sec (low sec kan ook als je durft)
heb namelijk een trade route calculator browser app op basis van de CCP CREST gemaakt 8)
Zal vanavond eens kijken, ook al ben ik geen alpha. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
CT schreef op woensdag 14 december 2016 @ 14:16:
knap hoor maar...

https://eve-central.com/tradetool/

bestaat al een tijdje 8)

oh en feedback: je moet de grote stations wat meer gewicht geven in de zoekresultaten
ik moest tot aan 'jita IV - moon 4' voordat is CNAV zag

en omg wat is het sloom

[ Voor 14% gewijzigd door lethalnl op 14-12-2016 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

ja die tradetool was de enige die ik kon vinden, maar die filtert helemaal niet zoals ik wilde, en je moet al de hele eve universum uit je hoofd kennen voordat je wat kan invullen..
Bij mijn tool vul je gewoon snel autocomplete je huidige station en hoeveel jumps en klaar is kees.

Dat het traag is ligt aan je pc, ccp en internet zoals staat vermeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elohsa
Gok dat jou tooltje live crest aanspreekt om market data op te halen terwijl eve-central al zn database heeft met alles.

Zou iig het verschil in snelheid verklaren.

• iisschots
lethalnl schreef op woensdag 14 december 2016 @ 08:27:
rekking crew keepstar*

mogen ook lekker door de stront zakken die lui, eigen clubje doen in derelik en dan verwachten dat wij in EUtz genoeg mensen krijgen om dat ding te verdedigen...grapjassen
Dat was nog een drukke dag afgelopen dinsdag. Hele dag bezig geweest om iedereen bij elkaar te krijgen. Een geweldig resultaat met super nummers :)

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 17:46
XaeonBE schreef op maandag 5 december 2016 @ 14:21:
[...]

De vraag is, wat wil je doen?

Minen?
Industry (dingen maken)?
PvP?

Ik vind het minen en pve vooral het fijnst eigenlijk. PVP is absoluut mijn ding niet.

Met grote groep spelen?
Of kleine?
Niet te groot natuurlijk voor mij anders word het te druk

of iets compleet anders?
Tijd geleden dat ik hier zelf heb gepost, maar ex e-uni en LTK (MC) speler hier.
In tegenstelling tot wat al genoemd is, kan PVE best leuk en uitdagend zijn, maar je zult zelf wel open moeten staan om meerdere dingen te proberen, anders kan het snel saai worden inderdaad.
Ik doe nog wel eens met oude bekenden wat lowsec DED sites, of C2/C3 wormhole sites, mocht je een keer wat willen proberen, highsec kan natuurlijk ook, contact me maar ingame (DM).

Daarnaast doen sommige public community's ook wel PVE fleets, al zijn die natuurlijk een stuk zeldzamer. Denk aan Spectre, die zie ik wel eens adverteren met Wolf-Rayet wormhole fleets.

Na een vrij lange pauze ben ik nu zelf een beetje in Black Rise aan het roamen, straks maar weer eens oriënteren of er nog leuke lowsec corps zijn.

kimi

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Elohsa schreef op woensdag 14 december 2016 @ 23:59:
Gok dat jou tooltje live crest aanspreekt om market data op te halen terwijl eve-central al zn database heeft met alles.

Zou iig het verschil in snelheid verklaren.
Ja eve central hebben weer hun eigen API die aan de achterkant allemaal dingen ophaalt bij CCP en wat voorbereid. Nadeel is dus dat die tradetool van ze eens per dag update... dus soms koop je dan wat in vliegt een eindje en dan blijt de buy-order allang weg te zijn ..

Mijn tool haalt elke keer alle data live op (dus 100duizenden records als je in Jita zit bijv.) en analyseert dat direct (lokaal op je eigen pc, het hele ding is in principe los van de website te gebruiken).
Voordeel is dan wel dat de data redelijk actueel is (ook CCP cached maar niet per 24h, soms is het minuten werk).

• XaeonBE
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23-12-2023
Momenteel ben ik nog steedss F2P aan het spelen. Ik ga sowieso pas subben na mijn examens van januari.

@XaeonBE | Discord ID: XAEONBE#2830 | Steam & Origin & UPlay & Nintendo ID: XaeonBE | Switch friendcode SW-0920-5796-9594

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
XaeonBE schreef op donderdag 15 december 2016 @ 15:48:
Momenteel ben ik nog steedss F2P aan het spelen. Ik ga sowieso pas subben na mijn examens van januari.
Lijkt me een goed plan. Al kan je evenzeer je examens verknallen met F2P. Veel succes alvast ... in EVE en ver, ver daarbuiten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Ik ben nog helemaal flabergasted.
Ik zou van een goeie vriend vanuit mijn Waffles tijd een Nyx over kunnen nemen voor hul price met fitting en alles er op en aan. Dit zou rond kerst gebeuren dus ik heb binnen de SS gevraagd om fancy spullen voor een Nyx en mijn SS heeft nogal over de top een hoop spul geleverd. Echt super happy, Echter die vriend gaf een week of twee geleden aan oh jah sorry man de Nyx gaat niet door want mijn faction nyx gaat niet door.

Ik als een idioot op zoek naar een andere Nyx, krijg ik gisteren een mailtje via het PL forum van een andere goede vriend vanuit mijn waffle tijd, kerel kom maar even naar keepstar XX.
In het trade window een PL fit aproved NYX. Full option!

Wat blijkt die twee spande samen en hebben mij eest helemaal gek gemaakt met het idee een super te kunnen kopen zodat ik genoeg liquide isk zou hebben om fits en rotzooi te kopen. Daarna hebben ze me helemaal gek gemaakt met het afzeggen van de deal om me daarna te verassen!

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Shunt schreef op woensdag 21 december 2016 @ 08:25:
Ik ben nog helemaal flabergasted.
Ik zou van een goeie vriend vanuit mijn Waffles tijd een Nyx over kunnen nemen voor hul price met fitting en alles er op en aan. Dit zou rond kerst gebeuren dus ik heb binnen de SS gevraagd om fancy spullen voor een Nyx en mijn SS heeft nogal over de top een hoop spul geleverd. Echt super happy, Echter die vriend gaf een week of twee geleden aan oh jah sorry man de Nyx gaat niet door want mijn faction nyx gaat niet door.

Ik als een idioot op zoek naar een andere Nyx, krijg ik gisteren een mailtje via het PL forum van een andere goede vriend vanuit mijn waffle tijd, kerel kom maar even naar keepstar XX.
In het trade window een PL fit aproved NYX. Full option!

Wat blijkt die twee spande samen en hebben mij eest helemaal gek gemaakt met het idee een super te kunnen kopen zodat ik genoeg liquide isk zou hebben om fits en rotzooi te kopen. Daarna hebben ze me helemaal gek gemaakt met het afzeggen van de deal om me daarna te verassen!
Tip: Accept geen cyno van ze.. straks willen ze je Nyx opblazen om je te verrassen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
flessuh schreef op woensdag 21 december 2016 @ 08:52:
[...]

Tip: Accept geen cyno van ze.. straks willen ze je Nyx opblazen om je te verrassen :+
beetje sigaar uit eigen doos dan wel....

---

hmm...you mess with the best, you die like the rest?
geen slapende honden wakker maken?
geen PL proberen te droppen met BB?

https://www.reddit.com/r/...gets_smartbombed/dbearwx/

oh en daag grath niet uit... 8)

https://www.reddit.com/r/...grath_telkins_threats_to/
https://www.reddit.com/r/Eve/comments/5jhv9t/awox_bar/
https://www.reddit.com/r/...ar_gets_smartbombed_agin/

to be continued

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

haha, had hem gezien ja :D

Man ik hoop dat ik straks toch weer wat meer gaming tijd kan vinden.. Baal echt dat ik zo weinig kan spelen. Momenteel enkel in het weekend eens een fleet meedoen.
Wel veel training gedaan gekregen gelukkig.. Main cap ready, en gaat op alt ook al hard. Mining alt maandje weg van goede rorq skills en andere alt 2 week weg van goede ratting/exploration tengu.

[ Voor 87% gewijzigd door flessuh op 21-12-2016 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilswordfish
Gisteren weer even drie sites in de wh gedaan. Toch weer een bill verdient. Dan een provi wh gevonden en even een mini ceptor roam gedaan.. Kben KOS :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Evilswordfish schreef op woensdag 21 december 2016 @ 14:03:
Gisteren weer even drie sites in de wh gedaan. Toch weer een bill verdient. Dan een provi wh gevonden en even een mini ceptor roam gedaan.. Kben KOS :O
Ik gok dat wij dat ook wel zijn met Mercenary Coalition :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
d'r zijn nu zoveel mensen KOS dat de contact list van CVA al een tijdje vol is geloof ik 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilswordfish
Zowa iedereen da daar ff iemand komt afmaken wordt op die lijst gezet. Die manne hebbe er een programmatje voor als ik me niet vergis.

Grappige is dat ik ook ff in Catch wat ging tackle en daar hebben ze mij ook KOS gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 14:00
Evilswordfish schreef op woensdag 21 december 2016 @ 16:02:
Zowa iedereen da daar ff iemand komt afmaken wordt op die lijst gezet. Die manne hebbe er een programmatje voor als ik me niet vergis.

Grappige is dat ik ook ff in Catch wat ging tackle en daar hebben ze mij ook KOS gezet
Vanaf Ta3t is het Nbsi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:06
CVA koslist is nu ongeveer 3,5 ally max contactlists groot (11000 ipv 3000 max ally contacts). Is idd geheel externe infra.

Daarnaast kan je als je ergens anders cva killt ook op de koslijst komen. Kos wordt je niet bepaald alleen in provi :)

(enige waar cva goed voor is: hun koslistadministratie - tenminste, zolang je er zelf niet mee te maken hebt)

[ Voor 50% gewijzigd door wheez50 op 21-12-2016 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
wheez50 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 21:16:
CVA koslist is nu ongeveer 3,5 ally max contactlists groot (11000 ipv 3000 max ally contacts). Is idd geheel externe infra.

Daarnaast kan je als je ergens anders cva killt ook op de koslijst komen. Kos wordt je niet bepaald alleen in provi :)

(enige waar cva goed voor is: hun koslistadministratie - tenminste, zolang je er zelf niet mee te maken hebt)
True, dacht dat het er wel meer waren nog. http://kos.cva-eve.org check jezelf hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Há.. nog gelijk ook.. hele alliance KOS ik zelf niet xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilswordfish
Yeah.. Ik KOS me 2 van men characters, en men corp ook :p

• wheez50
Let op: als je ally of corp kos zijn, ben je het zelf ook. Zodra je naar een andere player corp gaat, verlies je allen je kos status als je het op charniveau niet bent.

• Evilswordfish
wheez50 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 17:27:
Let op: als je ally of corp kos zijn, ben je het zelf ook. Zodra je naar een andere player corp gaat, verlies je allen je kos status als je het op charniveau niet bent.
Not true. Tenzij ze in de afgelope maanden hun site nog hebben veranderd. Maar tijd geleden was mijn character niet KOS maar mijn corp wel. Nu is het met beide.

Nu, die KOS is een lachertje want het duurt een halfuur of langer voordat die mannen er iets aan doen en dan kan je al lang weg zijn.

• Shunt

Shunt

Boe

Pfffff mijn nyx zit nog steeds in een keepstar. De resterende fittings liggen al klaar.
Hopelijk is de test server snel beschikbaar met een up to date mirror. Dan kan ik de requirment film gaan maken zodat ik ook daadwerkelijk de super groep kan joinen. Ik vond het al eng om met de dread / fax te moeten vliegen ik denk dat ik diamanten drolletjes ga vinden in mijn broek na mijn eerste drop.

Game PC

• lethalnl
je mag mijn aeon wel lenen (op sisi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
niemand uitleggen hoe je het systeem breekt ;)

p.s. vanaf 2 chars in een corp geld dat ze je moeten beschouwen als neutral als je niet KOS bent :)

p.p.s
m.b.t de tijd die het kost om iemand KOS te maken, dat is altijd zo geweest. Wat wel grappig is, is random mensen yellowboxen. Als ze op je schieten dan moeten ze je schip terugbetalen, anders worden ze zelf KOS ;) mits je natuurlijk zegt dat het een fout was, en je geen kills of kills uit zelfverdediging maakt.

[ Voor 27% gewijzigd door eniux op 23-12-2016 09:52 . Reden: interpunctie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

lethalnl schreef op donderdag 22 december 2016 @ 22:22:
je mag mijn aeon wel lenen (op sisi)
Sweet moet even kijken wanneer ik tijd heb om het filmpje te maken. En moet nog eens kijken waar mee want pff de laatste keer dat ik een video gemaakt heb van iets in eve was ergens in 2006 ofzo.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

snap ik. Bedoelde meer dat mocht ik MC verlaten.. wat ik niet zie gebeuren maar toch.. dat ik dan afhankelijk van corp dus niet meer KOS ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
eniux schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 09:48:
[...]

Wat wel grappig is, is random mensen yellowboxen. Als ze op je schieten dan moeten ze je schip terugbetalen, anders worden ze zelf KOS ;) mits je natuurlijk zegt dat het een fout was, en je geen kills of kills uit zelfverdediging maakt.
Yellowboxen is een aggressieve daad en kos-able O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Wut yellowboxen is agressieve daad. Zullen we dat ook alle logistics maar eens vertellen? :D

Heel dat KOS gebeuren is iets waar ik me nooit iets van heb aangetrokken. Je bent of blue of je bent dood.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
ach ansich is t nobel te zeggen van "inocent until poven otherwhise". Aan de andere kant het is een game, kleine kans dat iedereen dan zo denkt :P :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Euh een inocent's killmail is net zo mooi als een hostile killmail.
Maar ja ik speel eve dan ook volledig PVP dus als ik iemand tegen kom die neutral is in 0.0 of lowsec dan ga ik er achter aan. MDK MDK!!

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
Zie je yellowbox in de logs ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
Ja natuurlijk. Jij niet dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
wheez50 schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 16:31:
[...]

Ja natuurlijk. Jij niet dan?
Kijk nooit naar logs :) Ben meestal te druk met doodgaan :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilswordfish
Ga weer eens van wormhole verhuizen.. Allee me twee van men characters. Men dread pilot blijft in c5 space voor de moment maar men ander twee gaan naar een c2 c5/null van zodra ik er een vind.. Het vinden is het belangrijke gedeelte nog. Not too easy.

En wormhole sales bestaat niet meer. Wist ik niet eens :-(

Als iemand een C2 c5/Ns vindt die niet occupied of easy evict able is. Give me a shout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikeltje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-09 07:28
Zal een oogje open houden voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniperc
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Sinds 2011 heb ik dit spel niet meer gespeeld(zojuist op de website ingelogd om dat te kunnen zien). Ik stopte toen met spelen, omdat ik in mijn eentje bezig was(wat minder leuk is :)) en P2P.

Nu het spel F2P is, wil ik het opnieuw proberen. Echter kan ik wel hulp gebruiken. :D
XaeonBE schreef op maandag 5 december 2016 @ 14:21:
[...]

Minen?
Industry (dingen maken)?
PvP?

Ik vind het minen en pve vooral het fijnst eigenlijk. PVP is absoluut mijn ding niet.

Met grote groep spelen?
Of kleine?
Niet te groot natuurlijk voor mij anders word het te druk

of iets compleet anders?
PvP, battleship die voor een groep functioneert als mede-aanvaller of verdediger.

Met grote groep spelen?
Of kleine?
Beide, wat er op dat moment nodig is voor de groep.

[ Voor 4% gewijzigd door Sniperc op 25-12-2016 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Zo, dat was een lekkere landing na een cyno.. bijna een hartaanval omdat ik dacht dat ik zou bouncen...Paste precies gelukkig. Corpmate schrok zich ook de pleuris :o

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/qg5IKbv.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Dat is een Cladari station zoals Jita 4-4. Die hebben zon gigantisch docking ring dat zelfs als je gebounced zou worden je nog steeds in docking range zou zijn.

Zie ook: http://go-dl.eve-files.co...Stations_undock_range.pdf
Voor je buddy: http://dl.eve-files.com/m..._Cyno_Placement_Guide.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Net begonnen met EVE en ik zit al gelijk vast. Ik krijg als eerste een start skill training, hierbij moet ik de signature analysis in de training queue zetten, maar dan krijg ik de melding "you can only add skills you already have" :S Hoe kom ik nu verder met de tutorial?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

ido schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 21:13:
Net begonnen met EVE en ik zit al gelijk vast. Ik krijg als eerste een start skill training, hierbij moet ik de signature analysis in de training queue zetten, maar dan krijg ik de melding "you can only add skills you already have" :S Hoe kom ik nu verder met de tutorial?
Je hebt de skill all in je clone zitten.
Je moet naar je skills overzicht moeten gaan daar de skill signature analysis zoeken en die trainen naar level 1.
Maar als ik mij niet vergis staat dat ook gewoon in de tutorial beschreven.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Shunt schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 21:35:
[...]

Je hebt de skill all in je clone zitten.
Je moet naar je skills overzicht moeten gaan daar de skill signature analysis zoeken en die trainen naar level 1.
Maar als ik mij niet vergis staat dat ook gewoon in de tutorial beschreven.
Da's juist het probleem, ik zie de skill maar die geeft aan skillbook not injected, en ik kan het dan enkel kopen? Volgens de tutorial zou ik die skill naar de queue daaronder moeten slepen maar dan krijg ik dus de melding dat ik die skill nog niet heb :)
mn account was trouwens van jaren geleden, misschien dat het daar mis is gegaan.. ik zie bij personal assets bijv ook een schip Condor, terwijl ik nu in een Ibis zou zitten.
Kan ik ook met dit character helemaal opnieuw beginnen, een soort reset?

[ Voor 16% gewijzigd door efan op 03-01-2017 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

ido schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 21:39:
[...]

Da's juist het probleem, ik zie de skill maar die geeft aan skillbook not injected, en ik kan het dan enkel kopen? Volgens de tutorial zou ik die skill naar de queue daaronder moeten slepen maar dan krijg ik dus de melding dat ik die skill nog niet heb :)
Excuus je moet de skill dus eerst injecten.
Kijk eens in je hanger (inventory) meestal krijg je skills van je tutorial of anders moet je hem kopen van de market.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Cardinal schreef op maandag 2 januari 2017 @ 23:12:
Dat is een Cladari station zoals Jita 4-4. Die hebben zon gigantisch docking ring dat zelfs als je gebounced zou worden je nog steeds in docking range zou zijn.

Zie ook: http://go-dl.eve-files.co...Stations_undock_range.pdf
Voor je buddy: http://dl.eve-files.com/m..._Cyno_Placement_Guide.pdf
True, en ik ken die bestanden :)

Corpmaat schrok zich ook kapot aangezien er flink wat hostiles in zelfde system waren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denagammi
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-03 14:28
Vraagje, ik geloof dat recruitment hier niet echt op prijs wordt gesteld, maar het lijkt mij wel heel leuk om samen met wat andere tweakers te doen hier. Zelf woon ik in een WH waar we op zoek zijn naar nog wat extra PVP'ers.

Dus.... is er een toegestane manier om het hier wel te doen? En zo niet, kennen jullie naast Eve Forums en Reddit nog andere goede manieren van recruitment?

Onze corp is zo'n 50/50 NL/UK en we wonen in een C4 met C3/C4 static.

Thanks alvast!!!

*plop*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilswordfish
Denagammi schreef op donderdag 5 januari 2017 @ 17:11:
Vraagje, ik geloof dat recruitment hier niet echt op prijs wordt gesteld, maar het lijkt mij wel heel leuk om samen met wat andere tweakers te doen hier. Zelf woon ik in een WH waar we op zoek zijn naar nog wat extra PVP'ers.

Dus.... is er een toegestane manier om het hier wel te doen? En zo niet, kennen jullie naast Eve Forums en Reddit nog andere goede manieren van recruitment?

Onze corp is zo'n 50/50 NL/UK en we wonen in een C4 met C3/C4 static.

Thanks alvast!!!
Recruitment channel in game in u corp ad. Wij krijgen redelijk wa geintresseerde in ons public channel via de corp ad en forums. Af en toe paar via reddit en recruitment channel maar al ondervonden dat via reddit niet altij de beste recruits zijn :p

We gaan in februari een London meet doen me onze corpies \o/ yay tijd terug was het in Praag te doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SensLike
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 20:57
-

[ Voor 108% gewijzigd door SensLike op 08-01-2017 14:21 ]

PSN: SensLike_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
even het verplichte nummertje:

1. wie ben jij (als eve speler)
2. wat doe je als speler en als corp? (doe je X elke Y dag(en)?)
3. wie doen er nog meer mee? of doe je het alleen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SensLike
*hoe verwijder ik een post* 8)7

[ Voor 93% gewijzigd door SensLike op 06-01-2017 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SensLike
lethalnl schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 13:00:
[...]

even het verplichte nummertje:

1. wie ben jij (als eve speler)
2. wat doe je als speler en als corp? (doe je X elke Y dag(en)?)
3. wie doen er nog meer mee? of doe je het alleen
1. SensLike (me alts zal ik achterwege laten)

2. Momenteel druk bezig met opzetten van corporation en uitwerken van een nieuwe player support plan, gratis skillbooks/schepen etc.

Speler sinds 2009, eigenlijk altijd gevlogen bij 4S Corporation, Morsus Mihi tijd en daarna Goonswarm.
Met enkele tussen pauzes.

KB: https://zkillboard.com/character/1194318765/
EVEWho: https://evewho.com/pilot/SensLike

3. Momenteel 2 RL vrienden, support van oude EVE contacten die misschien joinen, en jij? ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
niet waarschijnlijk, ik ben behoorlijk AFK de laatste tijd.

maar denk aan regels 1. 2. en 3. van nieuwe corps: content, content, content.

je kan nog zo'n leuke idee hebben en honderden gratis schepe n, als er niets te doen is stoppen de newbies en frustreer je jezelf ook alleen maar ;)

solo pvp doen ze later wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SensLike
lethalnl schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 13:12:
[...]

niet waarschijnlijk, ik ben behoorlijk AFK de laatste tijd.

maar denk aan regels 1. 2. en 3. van nieuwe corps: content, content, content.

je kan nog zo'n leuke idee hebben en honderden gratis schepe n, als er niets te doen is stoppen de newbies en frustreer je jezelf ook alleen maar ;)

solo pvp doen ze later wel
Zelf redelijk wat ervaring als FC opgedaan in Goonswarm, en small pvp gangs hebben we zeker in de planning staan. Maar het is meer bedoeld als doorgroei corporation. Hoop enkele connecties aan te kunnen spreken voor doorgroei van spelers :) Maar direct in null-sec geplaatst worden is de EVE hardway.. Zie het als opstapje naar de echte wereld >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilswordfish
Direct in nullsec eve hard way HAH nullsec is net easiest van allemaal met die vintel bullshit en dergelijke.. Low en high zijn zelfs vervelender dan nullsec.

Enige moeilijke is wormhole space en zelfs dan.. No local for the win

That said Noobs gaan ook enkel maar joinen als je ze iets kan geven dat ze ergens anders niet krijgen. Content

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-03 20:39
Ik ben het ook weer eens gaan bekijken. PVE Industry etc spreken mij momenteel wel aan en ik beschouw mezelf als een complete n00b aangezien het te lang geleden is dat ik het spel gespeeld heb.

Op zoek naar een corp die het rustig aan doet met beginners dus ;)
Momenteel nog een Alpha clone maar deze gaat naar Omega als het de moeite waard wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19:58

madpilot0

I ain't mad

Toch maar weer een beetje begonnen met Eve en Pandemic Horde gejoined.

Nu eens kijken wat ik met mijn alt kan om isk te verdienen. Webbing Loki in een wh is niet meer van nu las ik al ergens? Ben er nu exploration mee aan het doen, wat op zich wel leuke isk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denagammi
madpilot0 schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 12:16:
Toch maar weer een beetje begonnen met Eve en Pandemic Horde gejoined.

Nu eens kijken wat ik met mijn alt kan om isk te verdienen. Webbing Loki in een wh is niet meer van nu las ik al ergens? Ben er nu exploration mee aan het doen, wat op zich wel leuke isk is.
Uit nieuwsgierigheid, wat haal je nu dan binnen met exploration? Ik zit zelf in een WH en kan de relic/data sites wel waarderen voor het spel, het is weer eens wat anders. Maar om de ISK zou ik het zelf niet echt doen.

Als ik de tijd aan andere dingen besteed verdien ik een stuk meer.

Wel is het leuk om in een actief systeem een relic site te doen en met een paar andere schepen er cloaked naast te hangen. Altijd iemand die je wilt neerschieten, zeker als er een drukke HS exit is :)

*plop*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

Denagammi schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 16:04:
[...]

Uit nieuwsgierigheid, wat haal je nu dan binnen met exploration? Ik zit zelf in een WH en kan de relic/data sites wel waarderen voor het spel, het is weer eens wat anders. Maar om de ISK zou ik het zelf niet echt doen.

Als ik de tijd aan andere dingen besteed verdien ik een stuk meer.

Wel is het leuk om in een actief systeem een relic site te doen en met een paar andere schepen er cloaked naast te hangen. Altijd iemand die je wilt neerschieten, zeker als er een drukke HS exit is :)
In een ~2 uur haal ik 50-100m bij elkaar. Is wel erg luck based omdat niet alle sites goeie items droppen en niet elk systeem heeft een relic/data site. Ik doe voornamelijk 0.0 sites.

Ik heb 1x een ghost site bewust getriggered omdat ik wist dat er een andere Astero in het systeem was. Deze heb ik daarna op 200km afstand boem zien gaan :)

Mag ik vragen waaraan jij je tijd spendeert en meer verdient?

[ Voor 3% gewijzigd door madpilot0 op 19-01-2017 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
Carrier ratting doet 45mil ticks after taxes ex loot salvage. Gister 8 mins inc scantijd over een relic gedaan: 160m isk (fluke natuurlijk, maar was zo verbaasd :) ).

En ikzelf mine - ongeveer 20mil isk/uur. Maar heerlijk rustgevend ^^

(ik verdien meer met. Daarnaast spendeer ik mijn tijd aan - ik speel niet voor de iskies)

[ Voor 19% gewijzigd door wheez50 op 19-01-2017 10:57 . Reden: verduidelijking van antwoord tov originele vraag ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0

madpilot0

I ain't mad

wheez50 schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 10:56:
Carrier ratting doet 45mil ticks after taxes ex loot salvage. Gister 8 mins inc scantijd over een relic gedaan: 160m isk (fluke natuurlijk, maar was zo verbaasd :) ).

En ikzelf mine - ongeveer 20mil isk/uur. Maar heerlijk rustgevend ^^

(ik verdien meer met. Daarnaast spendeer ik mijn tijd aan - ik speel niet voor de iskies)
Klopt! In de Brothers of Tangra tijd van PL inderdaad gerat met een Archon met sentries, leuke tijden. Nu maar met een Vexor Navy Issue wat Havens proberen (15-20mil ticks). Drones uit en dan wat browsen :)

Minen heb ik ooit in een ver verleden gedaan, maar dat werd te geestdodend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elohsa
Ach, ik vermaak me prima tijdens het minen

http://i.imgur.com/zY8vylu.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denagammi
madpilot0 schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 07:54:
[...]

In een ~2 uur haal ik 50-100m bij elkaar. Is wel erg luck based omdat niet alle sites goeie items droppen en niet elk systeem heeft een relic/data site. Ik doe voornamelijk 0.0 sites.

Ik heb 1x een ghost site bewust getriggered omdat ik wist dat er een andere Astero in het systeem was. Deze heb ik daarna op 200km afstand boem zien gaan :)

Mag ik vragen waaraan jij je tijd spendeert en meer verdient?
Wij doen binnen onze wh corp vaak C4 en C5 sites. Met goede fits haal je dan zo'n 400m per uur. Moet er dan wel bij zeggen dat ik dualbox en dat er voorafgaande altijd wat voorbereiding zit met het veilig maken van de omgeving. Dus 'echt' 400M per uur is het dan niet.

https://docs.google.com/s...ps7kTNCd3BEz0Bvqs/pubhtml geeft wel een mooi overzicht van de mogelijkheden.

Een core garrison site geeft zo'n 250m en met 3 man kunnen we er zo'n 6 per uur doen.

Verder ben ik veel bezig met wat CEO dingen, recruitment, corp een beetje een leuke kant opduwen, kwaliteit verbeteren, doctrines uitbouwen, vriendjes maken met andere corporations, roams plannen enz..

Uiteindelijk moet je al die isk ook weer opblazen :)

*plop*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Hier ook mensen van die naar Fanfest gaan dit jaar? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Zou graag willen, maar dit jaar valt het even buiten mijn budget. Hopelijk volgend jaar weer :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lethalnl
mijn tickets zijn geboekt, weekje ijsland met fanfest tussendoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
Geen fanfast voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
flessuh schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 11:43:
Hier ook mensen van die naar Fanfest gaan dit jaar? :p
ook eerste keer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/FINpf5V.png
Nou moet ik straks ook nog eens goed nadenken welke account ik voor betaal en welke accounts ik plex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

yes, als arme student ging het niet echt...

Dus nu eindelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
flessuh schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 21:29:
[...]

yes, als arme student ging het niet echt...

Dus nu eindelijk :)
alleen voor FF of ook wat extra dagen?

ik ga wat rondtouren (en ik wil die duik tussen 2 continenten echt doen bijv), dus als je mee wil 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

lethalnl schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 21:58:
[...]

alleen voor FF of ook wat extra dagen?

ik ga wat rondtouren (en ik wil die duik tussen 2 continenten echt doen bijv), dus als je mee wil 8)
2-10 dus wel wat extra dagen ja :P
Vanuit MC gaan aantal tenminste golden circle tour doen

gister hadden ze kleine fuckup in MC geloof ik. Drop gone wrong. Blij dat ik niet op de ping kon reageren want was zo mee gegaan. Had me weer tijd gekost fit bij elkaar te schrapen :+

[ Voor 5% gewijzigd door flessuh op 03-02-2017 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denagammi
Cardinal schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 17:30:
[afbeelding]
Nou moet ik straks ook nog eens goed nadenken welke account ik voor betaal en welke accounts ik plex.
Wel weer leuke deal. Ik heb m 3x afgenomen :)

*plop*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-03 12:51
2 weken niets meer in dit topic? Gezien dit het officieuze NC/PL subforum is, hopelijk niet allemaal EVE gewonnen nu dat jullie vale en tribute ook nog kunnen verhuren 8)7

Speaking of, iemand hier die een nidhogger in Vale kan verkopen, ms 1 van jullie alt corps ofzo?
Heb een alt in zo een rental corp geplaatst, geraak gewoon niet aan een ratting ship atm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Iemand enig idee wat het probleem kan zijn,
Ik zit in een Citadel met een clone en wil naar een andere clone ook in een citadel.
Geen timer meer, cloning services staan op alle twee de citadels aan. Ik heb de juiste hoeveelheid clones voor mijn skills. Ik krijg nul errors en ook vanuit andere citadels werkt het niet.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
Shunt schreef op maandag 20 februari 2017 @ 14:25:
Iemand enig idee wat het probleem kan zijn,
Ik zit in een Citadel met een clone en wil naar een andere clone ook in een citadel.
Geen timer meer, cloning services staan op alle twee de citadels aan. Ik heb de juiste hoeveelheid clones voor mijn skills. Ik krijg nul errors en ook vanuit andere citadels werkt het niet.
Ms domme vraag maar zit je nog in een ship?

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

beve schreef op maandag 20 februari 2017 @ 14:27:
[...]

Ms domme vraag maar zit je nog in een ship?

:9
Nope ik wil terug naar mijn HG slave pod met mijn NYX ><

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
Je hebt kloonrechten nodig in de citadel waarheen je springt. Heb je die wel?

(ben trouwens geen ncpl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

wheez50 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 20:17:
Je hebt kloonrechten nodig in de citadel waarheen je springt. Heb je die wel?

(ben trouwens geen ncpl)
aangezien het een PL citadel is (ok ok een keepstar geleend van NC maar onder vlag van PL :P) gok ik van wel. Het is echt vreemd. Ik heb al een support ticket aan gemaakt eens kijken wat de reactie is.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
moest ik gisteren even dringend van de PC weg vanwege 1 maand oude dochter emergency, had ik naar onze citadel gewarped ipv dock. Boom 3,3 bil weg.
https://zkillboard.com/kill/60203462/
https://zkillboard.com/kill/60203460/
Mn laatste 2 deaths waren gewoon AFK deaths voelt erg dom aan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wPlayNL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18:48
beve schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 08:41:
moest ik gisteren even dringend van de PC weg vanwege 1 maand oude dochter emergency, had ik naar onze citadel gewarped ipv dock. Boom 3,3 bil weg.
https://zkillboard.com/kill/60203462/
https://zkillboard.com/kill/60203460/
Mn laatste 2 deaths waren gewoon AFK deaths voelt erg dom aan....
Hopelijk gaat het nu beter met je dochtertje.
Mocht je nog isk willen om je schip te vervangen moet je maar even een pm sturen.
(Ben niet meer zo actief in eve-online door mijn eigen jonge kids :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
flash2adv schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 09:18:
[...]

Hopelijk gaat het nu beter met je dochtertje.
Mocht je nog isk willen om je schip te vervangen moet je maar even een pm sturen.
(Ben niet meer zo actief in eve-online door mijn eigen jonge kids :))
Haha bedankt voor de aanbod, vind ik super!
Was geen erge emergency, gewoon vlug wat kots opkuisen, maar duurde langer dan verwacht :D
Ik zit goed qua ISK, kan dit relatief makkelijk vervangen :)
Pagina: 1 ... 111 ... 116 Laatste