Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-09 14:26

flessuh

Set sail for fail!

Ach ja, het blijft risico nemen.. ik heb nu ff risicotje genomen door Medium engineering complex BPO en alle part BPO's te halen zodat ik er pakketjes van kan maken. Kijken hoe het uiteindelijk uitpakt..

en ja, weet dat dat very very very slow isk is :p

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

flessuh schreef op maandag 21 november 2016 @ 13:56:
Ach ja, het blijft risico nemen.. ik heb nu ff risicotje genomen door Medium engineering complex BPO en alle part BPO's te halen zodat ik er pakketjes van kan maken. Kijken hoe het uiteindelijk uitpakt..

en ja, weet dat dat very very very slow isk is :p
Slow isk is nog altijd beter dan geen isk in mijn geval :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elohsa
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-09-2022
de nieuwe rorqual drones zijn nu ~1bil
Misschien toch maar eens een setje ophalen vanmiddag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-03 12:51
lethalnl schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:02:
viperfleet is internationaal zover ik weet? best oude corp ook al.

d'r zijn bijna geen nederlandstalige corps, de meeste nederlanders kunnen toch prima engels.

je hebt als newbie inderdaad best veel keuze, eve-uni is groots aan het uitpakken, pandemic horde zit midden in een oorlog als je er meteen in wil duiken, geen idee wat brave en karma aan het uitspoken zijn maar die zullen wel wat rustiger zijn.

let echt op welke corp je joined, als ze <100 man zijn en adverteren dat ze alles in highsec doen en mining ops doen meteen wegwezen, dat zijn de newbie traps.
net even opgezcoht, viperfleet is puur nederlandstalig!
Hier is hun recruitment advert:
https://www.reddit.com/r/..._pvp_corp_viperfleet_inc/

Edit: dit is viperfleet inc.,

Als je graag exploration doet is wormholes ms wel iets voor jou, ik ken ze persoonlijk niet.
Evilswordfish kan je ook wel helpen hij is sinds vandaag CEO van the dankest WH corp in EVE _/-\o_

Hebben jullie hier al een alpha account gemaakt?
Ik heb een corp gemaakt voor alpha clones van kenissen en vrienden die in andere alliances zitten.
Het is een highsec corp en ik wardec een paar alliances en we vliegen wat rond, puur voor de fun, mensen schieten in t1 cruisers zonder logi :P

Als jullie interesse hebben om een alpha clone in dit corp te hebben PM me, zou tof zijn eens met wat tweakers van andere alliances samen te vliegen.
Al is het maar een paar uurtjes per week ofzo.

[ Voor 19% gewijzigd door beve op 21-11-2016 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemkoolsaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
MetalPool schreef op maandag 21 november 2016 @ 10:32:
Zijn er Nederlandse Guilds actief waar ik misschien bij kan aanhaken? Ik heb echt nog zooooooooooooooooooooveel vragen :O
CEO van Viperfleet Inc. hier :D Ik zie dat we al een aantal keer genoemd zijn ;)
We zijn idd nederlandstalige corp (in een internationale alliance). We zitten in wormhole-space, niet het meest toegankelijke gebied van eve voor een nieuwe speler, maar wel te doen als je een volhouder bent :D

Wss kunnen we wel al je vragen over eve beantwoorden. Je mag me in principe altijd convo'en als je wilt babbelen :D (mijn ingame name is hetzelfde als hier: Bloemkoolsaus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Wat denken jullie van het keepstar trade netwerk? Ik hoop dat het in ieder geval deels een succes gaat worden, ook al is het alleen al zodat ik wat bij kan gaan traden vanuit onze thuisbasis :P

voor wie niet weten waar ik het over heb:
linkje naar Reddit post
Tortuga is de MC keepstar, lekker in het midden 8)

[ Voor 37% gewijzigd door flessuh op 22-11-2016 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elohsa
Maakt het neerknallen van dombo's in te grote schepen wel wat lastiger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Elohsa schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:53:
Maakt het neerknallen van dombo's in te grote schepen wel wat lastiger :P
hoezo, goons willen toch geen trade network keepstar in de buurt >:)

maar inderdaad dat is dan wel nadeeltje.. aan de andere kant kunnen veel groepen nu wel makkelijk verplaatsen wat alles mogelijk wat dynamischer maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elohsa
flessuh schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:58:
[...]

maar inderdaad dat is dan wel nadeeltje.. aan de andere kant kunnen veel groepen nu wel makkelijk verplaatsen wat alles mogelijk wat dynamischer maakt
Coons zijn voor ons toch tever weg om een dombo neer te halen :P

Groepen die met supers/titans willen moven zouden zelfs zonder het netwerk A. als een groep moven B. als groep kan je het makkelijk betalen om een paar huts neer te zetten.

Daarnaast kan snel moven toch niet ivm fattygay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

haha true.. ik zal het over paar maand ook wel ondervinden als ik klaar ben voor carrier en rorq :P

dan is het wel heel praktisch dat onze thuislocatie midden in het netwerk zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

flessuh schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:58:
[...]

Houd er wel rekening mee als je het netwerk gebruikt juist opvalt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

XzeroD schreef op woensdag 23 november 2016 @ 09:45:
[...]

Houd er wel rekening mee als je het netwerk gebruikt juist opvalt ;)
Zal voor ons minder gelden aangezien juist de MC keepstar voor caps in het midden ligt. Dus voor ons zal het redelijk de weg van minste weerstand zijn. Maar ja, bewegingen kunnen inderdaad wel snel gescout worden.
Vraag is alleen hoe veel je er tegen kunt doen.

en mijn BPO pack is binnen, nu alleen nog de slots vinden om ze in te drukken voor research. Gaat toch weer een alt trainen worden :( Best jammer dat je geen extra slots kunt krijgen ondanks hoe veel BPO's er bij zijn gekomen afgelopen tijd

[ Voor 21% gewijzigd door flessuh op 23-11-2016 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elohsa
Het zal voor de super hunters e.d. nu redelijk eenvoudig zijn om shiny's te volgen en te wachten tot ze van het pad afwijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Elohsa schreef op woensdag 23 november 2016 @ 12:17:
Het zal voor de super hunters e.d. nu redelijk eenvoudig zijn om shiny's te volgen en te wachten tot ze van het pad afwijken :)
dreadbomb in elke keepstar :+ Kun je overal snel ingrijpen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-09 19:58

madpilot0

I ain't mad

https://twitter.com/CCP_Fozzie/status/803240905083940864

Fozzie:
Congrats to the people who did something BIG. :) Not gonna out you without your permission, but you know who you are. #tweetfleet #eveonline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-02 18:04
XL EC's kwamen gisteren voor het eerst uit build

maar ze zijn ongeveer zo duur als fortizars dus dat boeit niet heel erg veel

het is geen palatine ofzo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:58

Oxigeon

En zo is dat!

Een week geleden ongeveer gezien dat Eve gratis is geworden om te spelen. Maar daar stond een kanttekening bij dat het ook weer niet echt gratis zou zijn. Nu is mijn vraag eigenlijk. Is EVE enigszins te spelen met de gratis variant? Ik zou deze game graag eens willen proberen om te kijken wat de mogelijkheden etc zijn. Maar heb (nog) geen zin om meteen te betalen per maand.

Ik weet dat als je vroeger werd doodgeschoten je ook werkelijk dood was. Is dit nog steeds zo of kun je weer gewoon herrijzen? Verder heb ik in de topicstart gelezen dat het niet echt uitmaakt welk character ik aanmaak omdat je dmv skills ook het eea kan aanpassen. Verder wordt het dus een kwestie van guides lezen hoe je het best kan beginnen enzo.

Graag hoor ik van jullie

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 12:59

Shunt

Boe

Oxigeon schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 12:47:
Een week geleden ongeveer gezien dat Eve gratis is geworden om te spelen. Maar daar stond een kanttekening bij dat het ook weer niet echt gratis zou zijn. Nu is mijn vraag eigenlijk. Is EVE enigszins te spelen met de gratis variant? Ik zou deze game graag eens willen proberen om te kijken wat de mogelijkheden etc zijn. Maar heb (nog) geen zin om meteen te betalen per maand.

Ik weet dat als je vroeger werd doodgeschoten je ook werkelijk dood was. Is dit nog steeds zo of kun je weer gewoon herrijzen? Verder heb ik in de topicstart gelezen dat het niet echt uitmaakt welk character ik aanmaak omdat je dmv skills ook het eea kan aanpassen. Verder wordt het dus een kwestie van guides lezen hoe je het best kan beginnen enzo.

Graag hoor ik van jullie
Je kunt niet "dood" en dat kon vroeger ook niet. Het enige wat je kon gebeuren is dat je een ondermaatse clone hebt (niet genoeg skill points) had en je een X aantal skillpoints kwijt was als je nog een keer dood ging zonder een nieuwe clone.

Tegenwoordig maakt dat niet meer uit je clone is altijd passend qua skillpoints. Echter is je ship wel weg als dat opgeblazen wordt. Dan zul je een nieuw schip moeten kopen of in een gratis newb ship door moeten gaan.

Verder is Eve nu "free" je traint echter langzamer en je hebt maar een beperkt aantal schepen waar je uit kunt kiezen om te vliegen en beperkte opties in wat je kunt trainen.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Shunt schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 12:54:
[...]

Je kunt niet "dood" en dat kon vroeger ook niet. Het enige wat je kon gebeuren is dat je een ondermaatse clone hebt (niet genoeg skill points) had en je een X aantal skillpoints kwijt was als je nog een keer dood ging zonder een nieuwe clone.

Tegenwoordig maakt dat niet meer uit je clone is altijd passend qua skillpoints. Echter is je ship wel weg als dat opgeblazen wordt. Dan zul je een nieuw schip moeten kopen of in een gratis newb ship door moeten gaan.

Verder is Eve nu "free" je traint echter langzamer en je hebt maar een beperkt aantal schepen waar je uit kunt kiezen om te vliegen en beperkte opties in wat je kunt trainen.
Bedankt voor de informatie. Om dus te kijken of EVE wat voor me is is dit een prima optie om mee te beginnen. Eventueel later overgaan op een betaald account kan altijd nog :).Denk dat ik vanavond dan toch maar eens mijn account ga opstarten. Ga me na mijn werk maar eens eerst inlezen in het hoe en wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Oxigeon schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 12:57:
[...]

Bedankt voor de informatie. Om dus te kijken of EVE wat voor me is is dit een prima optie om mee te beginnen. Eventueel later overgaan op een betaald account kan altijd nog :).Denk dat ik vanavond dan toch maar eens mijn account ga opstarten. Ga me na mijn werk maar eens eerst inlezen in het hoe en wat.
Een tip kan ik je geven zorg dat je HEEL de tutorial door speelt. Dit kan je alleen maar helpen in latere periode in eve.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Mja maar dat lijkt me ook vrij logisch. heb wat op youtube liggen neuzen maar snap er de ballen van haha. Is dus ook echt zo dat het verstandig is dat ik eea eerst leer dmv een tutorial. Alle kleine beetje helpen dus.

Het schijnt dat ik als ik niet betaal voor de game alleen de keuze heb uit ships die bij een bepaalde class horen. Graag zou ik na verloop van tijd wat willen gaan PVPen. Welke class past daar dan het beste bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:20
Oxigeon schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 13:19:
Mja maar dat lijkt me ook vrij logisch. heb wat op youtube liggen neuzen maar snap er de ballen van haha. Is dus ook echt zo dat het verstandig is dat ik eea eerst leer dmv een tutorial. Alle kleine beetje helpen dus.

Het schijnt dat ik als ik niet betaal voor de game alleen de keuze heb uit ships die bij een bepaalde class horen. Graag zou ik na verloop van tijd wat willen gaan PVPen. Welke class past daar dan het beste bij?
Ieder ras heeft zo zijn voors en tegens. Mede afhankelijk of je solo wil PVP'en of in in fleet met anderen.
Grofweg minst gebruikte zijn caldari en amarr. Caldari is shield, amarr heeft lasers en zitten snel zonder capacitor (accu zal ik maar zeggen).
Dus ik zou Minmatar of Gallente gaan, waar beide goede opties zijn.

Let wel, ik ben al een tijdje uit de game, maar volgens mij is hier niet veel teveel in veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-09 16:53

Geeft wel een goed overzicht van de beschikbare schepen per ras op dit moment als je de puberachtige toon negeert.

[ Voor 13% gewijzigd door pica op 29-11-2016 13:41 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CutePuppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:27
Ook weer terug in EVE nu het F2P is geworden. Toen het P2P was vond ik het als casual gamer het niet waard, maar nu kan ik gewoon lekker chillen.

Ook even een nieuwe Gallente toon aangemaakt. Kreeg als advies dat ik dat moet gaan doen en FW moest proberen om wat ISK te verdienen. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Kan je gewoon FW kiezen vanuit de tuto? Is FW mission based of is het hi sec pvp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren dan begonnen in de wereld van EVE. Heb gekozen voor de Minmatar. Na wat tutorial missies van het onderzoeken van wat wrakken en het hunten van wat piraten weer terug in de basis waar ik wat uitleg kreeg over de industry over het maken van wat onderdelen en de skills. Toen ben ik gestopt met spelen. Toen ik in bed lag dacht ik shit, ik had uiteraard wat nieuwe skills aan moeten zetten toen ik deed uitloggen.

Vanmorgen eventjes ingelogd en wat skills aangezet zodat die tijdens mijn werk kunnen completen. Hopelijk scheelt dit alweer het een en ander. Vanavond zal ik dan weer mijn 2e sessie gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Oxigeon schreef op woensdag 30 november 2016 @ 07:52:
Gisteren dan begonnen in de wereld van EVE. Heb gekozen voor de Minmatar. Na wat tutorial missies van het onderzoeken van wat wrakken en het hunten van wat piraten weer terug in de basis waar ik wat uitleg kreeg over de industry over het maken van wat onderdelen en de skills. Toen ben ik gestopt met spelen. Toen ik in bed lag dacht ik shit, ik had uiteraard wat nieuwe skills aan moeten zetten toen ik deed uitloggen.

Vanmorgen eventjes ingelogd en wat skills aangezet zodat die tijdens mijn werk kunnen completen. Hopelijk scheelt dit alweer het een en ander. Vanavond zal ik dan weer mijn 2e sessie gaan spelen.
zo begint het ja.. nog even en je gaat vooruit denken en je skill queue aanpassen aan wanneer je wat klaar wil hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

flessuh schreef op woensdag 30 november 2016 @ 08:00:
[...]

zo begint het ja.. nog even en je gaat vooruit denken en je skill queue aanpassen aan wanneer je wat klaar wil hebben :+
Ja dat klopt maar of dit gaat werken is maar de vraag. Met een "free" account gaat het denk ik niet echt lukken zoals ik wil. Je moet toch al voor zeer veel upgrades een Omega (betaald) account hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Oxigeon schreef op woensdag 30 november 2016 @ 08:03:
[...]

Ja dat klopt maar of dit gaat werken is maar de vraag. Met een "free" account gaat het denk ik niet echt lukken zoals ik wil. Je moet toch al voor zeer veel upgrades een Omega (betaald) account hebben
Dat is wel zo ja. Ook al geloof ik dat als je wat mazzel hebt met exploration een Plex kopen geen groot probleem moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elohsa
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/1f2nuj.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilswordfish
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 28-02 15:20
That they are.
Kheb tijd geleden in onze chain een heron van een Rus afgemaakt. Heb hem 10m gegeven en die kerel was zo happy da em mij gans de tijd complimentjes zat te geven. In het Russisch xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
hoe weet je dat het complimentjes waren? meestal word ik uitgescholden in het russisch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilswordfish
lethalnl schreef op donderdag 1 december 2016 @ 12:32:
hoe weet je dat het complimentjes waren? meestal word ik uitgescholden in het russisch :P
Google translate en de kerel heeft me toegevoegd me +10 standing aan zen contacts xD

Meeste russe da ik tege kom zijn redelijk vriendelijk. Tijd gelede in null sec een eenzame rus tegen gekome die vroeg of em bij ons mocht kome wone omda we de eerste ware da in zijn systeem bleve voor me hem te prate xD

[ Voor 27% gewijzigd door Evilswordfish op 02-12-2016 12:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lethalnl
Evilswordfish schreef op donderdag 1 december 2016 @ 14:08:
[...]

Google translate en de kerel heeft me toegevoegd me +10 standing aan zen contacts xD

Meeste russeN da ik tegeN kom zijn redelijk vriendelijk. Tijd geledeN in null sec een eenzame rus tegen gekomeN die vroeg of em bij ons mocht komeN woneN omdaT we de eerste wareN daT in zijn systeem bleveN voor me hem te prateN xD
volgens mij ben je deze verloreN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Damn, die materialen voor de EC rigs O.o

Wel fijn dat ik nu eindelijk mijn Noctis weer eens uit het stof kan halen O-)

Nu alleen nog 2 goede schermen zodat ik op main en alt tegelijk kan voor ratting en looting :P

[ Voor 78% gewijzigd door flessuh op 02-12-2016 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elohsa
flessuh schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 10:54:
Damn, die materialen voor de EC rigs O.o

Wel fijn dat ik nu eindelijk mijn Noctis weer eens uit het stof kan halen O-)

Nu alleen nog 2 goede schermen zodat ik op main en alt tegelijk kan voor ratting en looting :P
Ik heb er aan 3 al bijna te weinig :(

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/OYWeg53.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilswordfish
lethalnl schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 08:51:
[...]

volgens mij ben je deze verloreN
Nee hoor, silly dutchies.

Maar wel een foutje met de kom, dat geef ik toe

Helft van men corp zit even in Deklein wat te kloten met null seccers. Terwijl zullen we eens een paar Asshauses en industrial arrays in de wormhole opzetten ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Elohsa schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 12:25:
[...]

Ik heb er aan 3 al bijna te weinig :(

[afbeelding]
Heb er nu ook 2, maar dat is 1x 1680x1050 en 1x 1024x768 geloof ik :P
Plan is 2x 1440p, ook al begint wide wel erg aantrekkelijk te lijken. Then again, voor shooters 144hz, iets waar je in eve weinig van zult merken denk ik.. choices choices.

Zoals het nu lijkt gaan we in MC straks gokken wie/waar de eerste palatine keepstar komt :+
Ik gok nog altijd op wormhole.. en neerhalen zal amper gaan omdat heel eve wil whoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilswordfish
flessuh schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 13:23:
[...]

Plan is 2x 1440p, ook al begint wide wel erg aantrekkelijk te lijken. Then again, voor shooters 144hz, iets waar je in eve weinig van zult merken denk ik.. choices choices.

Zoals het nu lijkt gaan we in MC straks gokken wie/waar de eerste palatine keepstar komt :+
Ik gok nog altijd op wormhole.. en neerhalen zal amper gaan omdat heel eve wil whoren
Amai, good luck als je dat in een wormhole wilt neerhalen. Hard Knocks bvb ga je nooit uit Rage krijgen met hun 2 Keepstar daar.

Als zij een Palatine op zetten kan je er vanuit gaan dat de enige keer die ooit neer gaat gaan, zal zijn als zij zelf hem unanchore :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Dat inderdaad xD en ze hebben er de ISK ook wel voor gok ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
flessuh schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 13:23:
[...]

ik zit ook tegen een upgrade aan....pc is wat aan de oude kant dus dan kriebelt het

even wachten op de Ti van deze cycle aan graphics cards en dan shoppen

monitoren gaan er natuurlijk ook uit, 1440p here i come

[ Voor 4% gewijzigd door lethalnl op 02-12-2016 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Ja, jammer dat er nog geen 4k 100-144hz monitoren zijn... zou wel leuk future proof zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na jaren weer eens ingelogd met mijn 137 miljoen skillpoints. Er valt niets meer te skillen op de gratis variant. Wel een boel verandert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilswordfish
Ik zit zelf met 2x 2560x1080 en 1x 2560x1440... Kzou er nog een 1440 willen plaatsen want nu is het zo minder mooi als ik men twee mains op andere schermen zet :-D

Tis wel een gsync monitor die 1440. Totaal niet nodig maar dacht waarom niet.
Eve op die resolutie is wel heel erg mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Zooo, die battle in M-O gister..
Zelf om half 10 uitgelogd aangezien ik er vanochtend dus vroeg uit moest. op een gegeven moment was 10% van EVE dus in M-O :o

Ik heb niks te doen gehad aangezien ik logi was... de damage die we kregen was enkel shield damage.. zit je dan in je guardian :P

Ik vrees wel voor de server volgende week bij de kill-timer van de Keepstar..Gister crashte bij ons al iets van 10% van de fleet, waaronder ik, en kreeg je "server delayed" en logde het spel je pas in na een minuut of 10.
Nog zo'n battle en de hamsters van de CCP servers hebben wel een vakantie verdiend :+

[ Voor 34% gewijzigd door flessuh op 05-12-2016 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilswordfish
Ze zullen volgende week de node wel beter reinforce. Sjans dat ik geen last heb van die dingen in wspace. Ik was erbij met de eerste timer maar dat heeft me weer geholpen met inzien hoe fucking saai nullsec space is :-D

Gisteren extra astrahus en industrial complex in onze wormhole opgezet. Hadden even problemen met een paar corporations die binnen kwamen vlak voor de timer maar buiten kunnen gooien. Which was fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
over gister avond....laten we het er op houden dat ik andere plannen had na 9u

godkolere wat was dat een nachtmerrie zeg

als 2000 mensen nou een vrolijk opdonderen en ergens ander irrelevant gaan spelen schiet het misschien een beetje op.

we hebben uiteindelijk 30 minuten gameplay gehad ofzo. 8)7 |:( 8)7 |:( 8)7 |:( :( :( :( :(

brcat genereert overgens geen rapport zo te zien...dus kan niet eens kijken hoe het is gegaan uiteindelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Man man man wat baal ik dat mijn PC nog in een doos staat op de zolder. Ik moet eerst nog een netwerk kabel gaan trekken naar de zolder voordat ik überhaupt in kan loggen om weer eens eve te gaan doen.
Ik hoop dat ik überhaupt nog in de aliance zit tot na kerst (SS wil ik niet missen dit jaar)

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

lethalnl schreef op maandag 5 december 2016 @ 11:04:
over gister avond....laten we het er op houden dat ik andere plannen had na 9u

godkolere wat was dat een nachtmerrie zeg

als 2000 mensen nou een vrolijk opdonderen en ergens ander irrelevant gaan spelen schiet het misschien een beetje op.

we hebben uiteindelijk 30 minuten gameplay gehad ofzo. 8)7 |:( 8)7 |:( 8)7 |:( :( :( :( :(

brcat genereert overgens geen rapport zo te zien...dus kan niet eens kijken hoe het is gegaan uiteindelijk
staat op reddit wel wat over, heeft ook iemand een screenshot gemaakt. COtest -100B, PL/NC & Co -150B ofzo.. zeker geen slechte aanval dus :P Ben zelf ook wel benieuwd naar de resultaten... of onze logi nou uberhaupt iets te doen gehad heeft :+

nog 2 weken, dan heb ik mijn EC blueprints eindelijk beetje op niveau. Hopen dat ons blueprint complex ook zeer binnenkort online gaat, scheelt toch flink met research tijden

[ Voor 15% gewijzigd door flessuh op 05-12-2016 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elohsa
http://i.imgur.com/w6QAyfw.jpg

Ik heb me gister prima vermaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XaeonBE
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23-12-2023
Ben net begonnen met eve heb nu 48 uur op de teller staan. Heb ondertussen alle introducties gedaan in Clellinon (Gallente) en vroeg me af wat kan ik als F2P speler nog doen nu het beste?

@XaeonBE | Discord ID: XAEONBE#2830 | Steam & Origin & UPlay & Nintendo ID: XaeonBE | Switch friendcode SW-0920-5796-9594

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elohsa
XaeonBE schreef op maandag 5 december 2016 @ 14:07:
Ben net begonnen met eve heb nu 48 uur op de teller staan. Heb ondertussen alle introducties gedaan in Clellinon (Gallente) en vroeg me af wat kan ik als F2P speler nog doen nu het beste?
De vraag is, wat wil je doen?

Minen?
Industry (dingen maken)?
PvP?

Met grote groep spelen?
Of kleine?

of iets compleet anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XaeonBE
Elohsa schreef op maandag 5 december 2016 @ 14:09:
[...]

Minen?
Industry (dingen maken)?
PvP?

Met grote groep spelen?
Of kleine?

of iets compleet anders?
Ik ben nu bezig met Missions te doen mùaar ik weet niet goed of dat iets goeds is om te doen. Ik heb gisteren 10uur gemined ofzo en dus heb ik al wat ISK bij elkaar. Ik plan ook om te subben maar niet nu omdat de feestdagen etc op komst zijn.

@XaeonBE | Discord ID: XAEONBE#2830 | Steam & Origin & UPlay & Nintendo ID: XaeonBE | Switch friendcode SW-0920-5796-9594

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elohsa
XaeonBE schreef op maandag 5 december 2016 @ 14:10:
[...]

Ik ben nu bezig met Missions te doen mùaar ik weet niet goed of dat iets goeds is om te doen. Ik heb gisteren 10uur gemined ofzo en dus heb ik al wat ISK bij elkaar. Ik plan ook om te subben maar niet nu omdat de feestdagen etc op komst zijn.
In de begin fase is het minder belangrijk of iets goed is of niet.
Totdat je echt lekker in het spel zit is het belangrijker om te doen wat je leuk vindt.

Wat je ook doet, de #1 aanrader is zeker om een player-corporation(guild) te joinen.
99% van de mensen stoppen met spelen omdat ze niet bij een corp gegaan zijn.
Om een goeie te kunnen aanraden heb wat je zoekt in EVE zoals ik in mn vorige post al probeerde te vragen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XaeonBE
Elohsa schreef op maandag 5 december 2016 @ 14:19:
[...]

In de begin fase is het minder belangrijk of iets goed is of niet.
Totdat je echt lekker in het spel zit is het belangrijker om te doen wat je leuk vindt.

Wat je ook doet, de #1 aanrader is zeker om een player-corporation(guild) te joinen.
99% van de mensen stoppen met spelen omdat ze niet bij een corp gegaan zijn.
Om een goeie te kunnen aanraden heb wat je zoekt in EVE zoals ik in mn vorige post al probeerde te vragen ;)

Minen?
Industry (dingen maken)?
PvP?

Ik vind het minen en pve vooral het fijnst eigenlijk. PVP is absoluut mijn ding niet.

Met grote groep spelen?
Of kleine?
Niet te groot natuurlijk voor mij anders word het te druk

of iets compleet anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elohsa
shit :P laat dat nou precies de categorie zijn waar ik geen groepen voor weet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Even denken, wie ganken we vaak >:)

maar inderdaad, zou zo ook niet echt weten.. Wij hebben wel flink miners binnen alliance maar dat zijn alts.
Minen met boosts is dan wel zo praktisch in ieder geval, dus groep heb je wel nodig ja

[ Voor 22% gewijzigd door flessuh op 05-12-2016 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
ik moet wel even de kanttekening plaatsen dat als je niet aan PVP wil meedoen (niet buiten highsec komen) je eigenlijk beter geen EVE kan spelen tenzei je zo'n typetje bent dat tycoon games geweldig vind.

anders loop je vrij snel tegen een motivatieprobleem aan naar mijn ervaring.

minen: je hebt een exhumer, misschien zo'n gek die er meer heeft + een orca. maar dan?
PVE: blingy marauder, dikke isk/hr. maar dan?

komt neer op een vrij kunstmatig einde aan de reis, want PVE in eve is echt verschrikkelijk saai.

als je je ook buiten highsec begeeft maar niet actief PVP'd dan gaat het meer draaien om risico beperken, want PVP vind jou op een gegeven moment toch wel.
je hebt dan ook meer opties en kan ook een redelijke impact hebben in de metagame.

maar dan blijf je nog steeds een zandkasteel bouwen waar niemand bij kan (je wallet)

ik zou toch zeer aanraden om ook serieus aan PVP mee te doen, mee doen met small gangs of grote fleets, wormhole space in of faction warfare.

dan blijft de spelervaring veel langer leuk.

dat gevoel van dat schip waar je de hele week voor heb gegrind op het spel zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

------

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2017 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerLuke
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-02 18:35
Man..ik wil eigenlijk weer spelen maar de 15,- per maand is toch wel redelijk prijzig aan het eind van het jaar. En ik doe het eigenlijk vooral voor pve. Decisions decisions..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

------

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2017 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerLuke
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-02 18:35
Mja ik heb al een account. Destijds een 50m sp account gedelete omdat ik wilde afkicken. En jaar of 3 geleden een account getrained zonder echt te spelen. heeft nu 25m sp geloof ik.

Probleem is dus dan ik 25m sp heb maar geen schip kan vliegen tot ik een aantal skills getrained heb. Veel van die sp zit in core skills maar heb atm alleen caldari frigs en assault frigs als spaceshipcommand trained.

[ Voor 38% gewijzigd door TweakerLuke op 05-12-2016 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
als je deze 2 videos in volgorde kijkt is de 2e gewoon een shitpost in videovorm
ik moest er iig om lachen

YouTube: Today my Revenant died.
YouTube: PL & HK Dread Bomb Goons in D-W

https://www.reddit.com/r/...goon_titans_revenant_and/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Ook nog ff leuk wrak opblazen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
alle wrakken zijn ge-agmar'd

en als je nog een stukje WTF? wil zien moet je ff de boat show van gister avond opzoeken, hij was aant streamen toen dit begon.

die gozer is echt een beetje simpel denk ik

[ Voor 76% gewijzigd door lethalnl op 06-12-2016 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizxt
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 19:43
Goeie oude Agmar, ja soms is hij niet die de slimste figuur...
Jammer dat wrecks schieten binnen PL destijds een traditie is geworden om mij en een aantal meer te naaien haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madpilot0
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-09 19:58

madpilot0

I ain't mad

Wizxt schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 15:06:
Goeie oude Agmar, ja soms is hij niet die de slimste figuur...
Jammer dat wrecks schieten binnen PL destijds een traditie is geworden om mij en een aantal meer te naaien haha
Omdat ik niet over een moon bezat, was loot inderdaad ook mijn inkomensbron. Helaas werden wrecks vaak opgeblazen..

Toch kriebelt het wel om actief te gaan spelen. Alleen tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

lethalnl schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 14:59:
alle wrakken zijn ge-agmar'd

en als je nog een stukje WTF? wil zien moet je ff de boat show van gister avond opzoeken, hij was aant streamen toen dit begon.

die gozer is echt een beetje simpel denk ik
Ik heb al iets gehoord over zijn gezichtsuitdrukking ja :o

Zal vanavond thuis wel ff kijken terwijl ik wat shit heen en weer vlieg op 2 accounts :P
Alles wat meer concentreren

[ Voor 13% gewijzigd door flessuh op 06-12-2016 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elohsa
flessuh schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 15:20:
[...]

Zal vanavond thuis wel ff kijken terwijl ik wat shit heen en weer vlieg op 2 accounts :P
Alles wat meer concentreren
Afbeeldingslocatie: https://68.media.tumblr.com/fd888848db2bbc70b71ccc2bb9797927/tumblr_ohqet0R5hD1vbrxgto1_400.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
flessuh schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 15:20:
[...]

was meer van dat hij nog half met een mining fleet bezig was terwijl er op z'n andere scherm tientallen dreads een bloedbad aan het aanrichten waren.

en vervolgens met een 'ooh piece of candy' houding met z'n inty gaat lopen kill whoren en doen alsof het een gewonnen slag is.

ja leuk hoor, maar d'r is ondertussen wel 600B dood vriend, die dreads hebben gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elohsa
I was there :D
Waarschijnlijk mijn mooiste EVE moment ooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Elohsa schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 15:40:
Wacht eerst zaterdag nou ff af of we een record gaan breken O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elohsa
flessuh schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 15:54:
[...]

Wacht eerst zaterdag nou ff af of we een record gaan breken O-)
meh, zaterdag zal zeker voor mij niet bijzonder zijn.
de TIDI fest zal verschrikkelijk zijn.

Ik zal er zeker bij zijn hoor :) maar het zal geen plekje opnemen in mijn top EVE momenten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Ik zal er ook zeker zijn.. de vraag is nog of dat als logi is of niet..
Misschien dat ik ff nog extra doctrine schip koop voor de yolo.
Punt is alleen dat ik zelf nog geen capital heb om dat soort spul mee te slepen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilswordfish
Ik ben al blij da ik die onnozele dinge ni moet zien. Kheb van paar man in Goons en PL genoeg gehoord hoeveel troubles der ware.
Ik zat mooi in mijn wormhole wa dingen te anchore :D

Nu heb ik buiten de Fortizar ook Astrahus en Raitaru klaar staan woop woop. Was wel ff schrik da Inner Hell ons geseed hadden maar twas nix.

Ook even Ronin moeten buiten jagen met suicide rolling ships, which was fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
Elohsa schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 15:40:
meh...blijft een dreadbomb, leuk om te organiseren maar meedoen is gewoon een leuke kans om mee te doen met smugposten later :P

meeste van mijn momenten zijn nog uit w-space

zoals die keer dat ik met een enyo fleet en 2 maxed moros een eviction poging versloeg :P

of toen mijn farming fleet getackled werd en we uiteindelijk alleen een carrier en een loki verloren 8)

het is alleen jammer dat dat soort fights zo verschrikkelijk zeldzaam zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elohsa
hehe
Mijn #1 blijft nog TEST 2012(volgensmij).
Waarbij -A- 14 ofzo supers naar de K-6 warpte wat vervolgens niet volgens plan ging.

Zie het nog zo voor me, ik mn in trouwe drake tussen alle supers/titans door vliegen en maar schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilswordfish
lethalnl schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 16:52:
[...]

meh...blijft een dreadbomb, leuk om te organiseren maar meedoen is gewoon een leuke kans om mee te doen met smugposten later :P

meeste van mijn momenten zijn nog uit w-space

zoals die keer dat ik met een enyo fleet en 2 maxed moros een eviction poging versloeg :P

of toen mijn farming fleet getackled werd en we uiteindelijk alleen een carrier en een loki verloren 8)

het is alleen jammer dat dat soort fights zo verschrikkelijk zeldzaam zijn
Ghoh, je moet ze gewoon vinden. Da's zowat het nadeel aan wspace momenteel, heel, heel weinig volk dat er nog in leeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
Evilswordfish schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 17:29:
[...]

Ghoh, je moet ze gewoon vinden. Da's zowat het nadeel aan wspace momenteel, heel, heel weinig volk dat er nog in leeft.
w-space WAS de ideale plek voor high-value high-risk smallgang PVP, dat werd steeds minder van het laatste.
dit is wel mijn favoriete manier van spelen,

en nu is het gewoon helemaal dood natuurlijk, ik zie sinds voor citadel a; eigenlijk hoe stil het daar is geworden, citadel was de laatste druppel omdat farmen niet meer economisch was.

terwijl capital warfare nu juist leuker zou moeten zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door lethalnl op 06-12-2016 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilswordfish
lethalnl schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 20:07:
[...]

w-space WAS de ideale plek voor high-value high-risk smallgang PVP, dat werd steeds minder van het laatste.
dit is wel mijn favoriete manier van spelen,

en nu is het gewoon helemaal dood natuurlijk, ik zie sinds voor citadel a; eigenlijk hoe stil het daar is geworden, citadel was de laatste druppel omdat farmen niet meer economisch was.

terwijl capital warfare nu juist leuker zou moeten zijn.
Ghoh, ik zie hier en daar wel nog dingen als ik aan het scannen ben maar tis gewoon dat de meeste mensen geen escalations meer doen. Waardoor je de capitals minder ziet. Low class WH's zijn wel nog redelijk bevolkt. Khoop dat higher class binnenkort wat beter wordt. Duurt me te lang voor iets te vinden :(

Maar ik ben grotere fan van wspace dan kspace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Waarom is Wspace zo leeg nu dan?
En waarom zijn escalations niet meer de moeite?

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
ik neem even aan dat je niet weet hoe escalations werkten

vroeger kreeg je voor elke capital een setje sleepless guardians gespawned op een max van elke 2 carriers en 2 dreads. en dat waren het leeuwendeel van je inkomesten per site.

nu heb je max 3 waves per site, zijn ze een stuk minder waard per wave en hebben ze de rest van de inkomsten verplaatst naar een drifter battleship aan het einde van de site die veel vooral irritante features heeft en een hele dikke tank
je hebt veel tackle nodig om hem vast te houden.

maar hij is niet exclusief voor capital escalations, hij spawned sowieso als je een bepaalde structure aanvalt.
capitals hebben een bonus van 105-150m per site (c5-c6) door de eerdere spawns

maar de grootste verandering is dat de sites niet kunnen worden herhaalt elke dag, ze despawnen.

dus je kan ze opsparen of elke keer doen als er eentje verschijnt, maar je verliest gewoon een aantal dagen aan site runnen.

dus expeditions zijn niet meer rendabel, home sites zijn binnen de kortste keren dood, static sites gaan lastig doordat je maar 1 cap door een hole heen en weer kan doen.

er zijn betere manieren om aan isk te komen met minder koppijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemkoolsaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
lethalnl schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 15:08:
maar hij is niet exclusief voor capital escalations, hij spawned sowieso als je een bepaalde structure aanvalt.
capitals hebben een bonus van 105-150m per site (c5-c6) door de eerdere spawns
Een niet onbelangrijk detail is dat de capitals die je inzet ook nog deftig gefit moeten zijn. Je moet dan denken aan minimaal 5b (hull+fit) per cap. Minimaal 3 caps nodig (3 waves) + alle subcaps die je nodig hebt om de drifter te tacklen.

De waarde die je dus zo'n site in warpt, en waarmee je dus risico loopt als je gepakt wordt, staat niet meer in verhouding tot wat het opbrengt. Veel mensen vinden de escalations niet meer de moeite om te doen.

[ Voor 4% gewijzigd door Bloemkoolsaus op 09-12-2016 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
en je kan het blijkbaar niet meer doen met 5 characters (4 caps en een loki)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilswordfish
C5 sites doe ik met twee nags.. Das 600m per site 3 a 4 cycles.

Dus je zit aan 2.4b per uur. 1.2b per uur per character.

Maar wel enkel mogenlijk in de home sites doordat je maar 1cap erdoor krijgt anders.

Nog altijd super goed inkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Nu online

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Heb zelfs expo's gedaan ja :) De waarde aan schepen die we daar hadden hangen was belachelijk, maar dat boeide niet omdat we zoveel verdiende met de expo zelf. Zelf keer een Loki kwijt geraakt van 1.3b (ff snel uit men hoofd) omdat de carrier niet oplette.
Jammer dat het zo hard generft is. was FUCKING saai, maar wel de beste manier om geld te verdienen (in een WH)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilswordfish
TepelStreeltje schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 17:26:
Heb zelfs expo's gedaan ja :) De waarde aan schepen die we daar hadden hangen was belachelijk, maar dat boeide niet omdat we zoveel verdiende met de expo zelf. Zelf keer een Loki kwijt geraakt van 1.3b (ff snel uit men hoofd) omdat de carrier niet oplette.
Jammer dat het zo hard generft is. was FUCKING saai, maar wel de beste manier om geld te verdienen (in een WH)
Pretty sure dat het momenteel nog altijd de beste manier is om ISK te verdienen. Eender waar buiten trading. Maar voor trading moet je al redelijk wa moeite doen om aan een paar bill per uur zitten.

Enige nadeel is dat je gewoon zoveel ISK on the field hebt, als je dan de pech hebt dat een groep zoals hard knocks ofzo in je hole terecht komt terwijl je in siege zit, ben je wel gefucked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Nu online

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Evilswordfish schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 23:38:
[...]

Pretty sure dat het momenteel nog altijd de beste manier is om ISK te verdienen. Eender waar buiten trading. Maar voor trading moet je al redelijk wa moeite doen om aan een paar bill per uur zitten.

Enige nadeel is dat je gewoon zoveel ISK on the field hebt, als je dan de pech hebt dat een groep zoals hard knocks ofzo in je hole terecht komt terwijl je in siege zit, ben je wel gefucked
als je de hole crit zie je het vanzelf wanneer er nieuwe hole verschijnt. dan is het gewoon gtfo.
en anders, sja, balen ;P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilswordfish
TepelStreeltje schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 11:00:
[...]

als je de hole crit zie je het vanzelf wanneer er nieuwe hole verschijnt. dan is het gewoon gtfo.
en anders, sja, balen ;P
Ja maar als je in siege zit, of net een siege cycle begonnen, heb je wel probleempje. Nu in theorie kunnen wij met gemak nog 4 andere dreads en een hele hoop subcaps droppen if need be.

Maar als je het net voor hebt als er niemand anders on is.. Bye bye dread :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 17:50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Keepstar down!

Van dat verkopen gaat het vooral om de VR games had ik begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 17:50
Ben blij dat ik die op met die Keepstar gisteren niet gejoined ben. Duurde 6 uur ofzo? Slaat helemaal nergens meer op.

Corpmates die niet in het eerste half uur van 'het schieten op' erbij waren, staan niet eens op de killmail _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilswordfish
Grappige is dat ze al de mods eruit hebben gehaald en de rigs ook xD Dus hij is niet eens zoveel waard. Hell, hij isevenveel waard als de eerste killed die toen uit anchoring kwam in Nalvula xD

En da duurde ni eens zolang om die te killen toen :D

[ Voor 7% gewijzigd door Evilswordfish op 11-12-2016 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elohsa
Evilswordfish schreef op zondag 11 december 2016 @ 22:14:
Grappige is dat ze al de mods eruit hebben gehaald en de rigs ook xD Dus hij is niet eens zoveel waard. Hell, hij isevenveel waard als de eerste killed die toen uit anchoring kwam in Nalvula xD

En da duurde ni eens zolang om die te killen toen :D
helaas klopt dat niet helemaal :)
Is een foutje in de killmail.
Hij was wel dergelijk fitted :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilswordfish
Elohsa schreef op zondag 11 december 2016 @ 23:52:
[...]

Ah toch? Kheb het gewoon gezien op zKill en op reddit gelezen. As in, dat ze die hoop eruit geripped hebben.

If not, dan ist mss minder. Als het wel degelijk zo is, vind ik het niet echt kunnen dat ze dat kunnen doen met een reinforced citadel.

Anyhow, weer wat geld verdient aan implants verkoop dit weekend. Iemand had de implant markt in jita en amarr weer een boostje gegeven waar ik toch een paar graantjes van heb kunnen meepikken. 8% profit margin, not bad at all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:20
Elohsa schreef op zondag 11 december 2016 @ 23:52:
[...]

Nja het viel mee dat er uberhaubt een killmail kwam. De verwachting was dat er geen zou zijn, zelfs CCP zelf had daarvoor gewaarschuwd.
Dat de fitting er niet op staat is dan maar jammer, misschien komt die later nog wel een keer :)

[ Voor 4% gewijzigd door Suicyder op 12-12-2016 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elohsa
Suicyder schreef op maandag 12 december 2016 @ 08:04:
[...]

Nja het viel mee dat er uberhaubt een killmail kwam. De verwachting was dat er geen zou zijn, zelfs CCP zelf had daarvoor gewaarschuwd.
Dat de fitting er niet op staat is dan maar jammer, misschien komt die later nog wel een keer :)
Eens, het feit dat de fitting niet is meegekomen kan me gestolen worden :P
Wel tof dat ik #44 op de most damage list ben :o (van de 4000)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
plaatsje 72 ofzo voor mij, zat soms wel eens 15 min tussen damage notifications....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Pff ik zou deze kerst een mooie Nyx kunnen overnemen tegen hull prijs alleen hij gaat hem toch stiekem niet verkopen want de titan die hij zou krijgen is euh niet meer.

Dus nu maar eens kijken of iemand er een in de kast heeft liggen. Ook ondertussen nog maar eens een toon trainen die hem kan vliegen of in ieders geval kan babysitten.

Game PC

Pagina: 1 ... 110 ... 116 Laatste