dat gaat dus zo hard generfed worden....Elohsa schreef op donderdag 10 november 2016 @ 08:15:
Ik heb 13 injectors klaarliggen om mijn JF pilot verder te boosten naar een T2 core Rorqual
Helaas heb ik maar 1 piloot in de buurt van een goeie rorq pilot.
vast wel idd.lethalnl schreef op donderdag 10 november 2016 @ 09:31:
[...]
dat gaat dus zo hard generfed worden....
Ik ga de ore echter zelf gebruiken om capitals mee te bouwen.
Dus zelfs als het minder sterk is wil ik alsnog gaan minen met de rorq.
Daarnaast zal het uiteraard ook wat content genereren
minen binnen PL?!?!?
lekker dyson van je
lekker dyson van je
Och ik moet toch ook nog kijken waar ik de rorq in zou zetten. Heb nu mijn BP copy etc in 1 locatie dus het liefst zou ik daar in de buurt ook productie draaien. Zal zodra ik de command burst BPO's klaar heb weer wat capital BPO's kopen zodat ik daar straks eens een nuttige set van heb
moet toch ergens de ore vandaan halen voor replacement caps toch
Ik denk dat door de mining buffs voor de rorquals er wel interessante content kan ontstaan.
Alleen hopen dat het even duurt voor ik daar onderwerp van wordt
Gisteren voor de eerste keer men Naglfar in C5 gebruikt voor wat sites te runnen met Corp member.
Twee sites, 50 tal minuten doordat we paar foutjes gemaakt hebben. 750mill each.. This is going to be good :-D
Daarbovenop woensdag een astrahus loot pinata gehad. 24bill aan loot. SRP van Corp komt op gang.
Moet me eens bezig houden met een Corp zoeken voor men indy alt.ik wil cap production doen/helpen met zo'n dingen. Kwestie van nog wat extra passive income
Twee sites, 50 tal minuten doordat we paar foutjes gemaakt hebben. 750mill each.. This is going to be good :-D
Daarbovenop woensdag een astrahus loot pinata gehad. 24bill aan loot. SRP van Corp komt op gang.
Moet me eens bezig houden met een Corp zoeken voor men indy alt.ik wil cap production doen/helpen met zo'n dingen. Kwestie van nog wat extra passive income
Nice! Goed bezigEvilswordfish schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 05:47:
Gisteren voor de eerste keer men Naglfar in C5 gebruikt voor wat sites te runnen met Corp member.
Ik heb 1x cap escalations gedaan in de 2 weken dat ik in een WH woonde.(was triage)
Helaas zag ik na een week van sites runnen nog geen cent op mn rekening dus vandaar dat mijn verblijf in wormholes ook maar 2 weken duurde
grrr, nog geen pakket binnen 
hoop toch wel dat die op tijd binnen komt. Nog even kijken hoe laat ik morgen die kant op ga.. zijn weer werkzaamheden onderweg geloof ik
hoop toch wel dat die op tijd binnen komt. Nog even kijken hoe laat ik morgen die kant op ga.. zijn weer werkzaamheden onderweg geloof ik
[ Voor 16% gewijzigd door flessuh op 11-11-2016 09:26 ]
Mja veel WH corps betalen pas uit als de loot veilig uit de WH is. Daarvoor moet je natuurlijk wel een interessante route hebben (lees relatief veilig).Elohsa schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 08:58:
[...]
Nice! Goed bezig
Ik heb 1x cap escalations gedaan in de 2 weken dat ik in een WH woonde.(was triage)
Helaas zag ik na een week van sites runnen nog geen cent op mn rekening dus vandaar dat mijn verblijf in wormholes ook maar 2 weken duurde
De grotere WH corps hebben vaak meer buffer om dit soort dingen fatsoenlijk op te vangen en betalen daardoor vooruit.
Nja zoals aangehaald door anderen hangt da beetje af van hoe ze het doen. Maar twee weken is wel lang. Als ik chain beetje scan heb ik toch elke paar dagen een goede connection.Elohsa schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 08:58:
[...]
Nice! Goed bezig
Momenteel heb ik het zelfs zo gedaan dat ik voor de uitbetaling zorg. Afhankelijk van met wie ik de sites run :-D
Ideaal, het is allemaal beetje afhankelijk van chain of command en gebruikelijke methodes voor een corp. Hoe gaan ze met alles om. Ik heb in een WH corp gezeten waar leadership al dat soort dingen perse wou regelen, beetje jammer dat ze zelf minder online waren dan hun members dus dat liep uiteindelijk mis en ik heb alle persoonlijke bezittingen relaxed de WH uit gemoved met een aantal anderen.Evilswordfish schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 09:31:
[...]
Nja zoals aangehaald door anderen hangt da beetje af van hoe ze het doen. Maar twee weken is wel lang. Als ik chain beetje scan heb ik toch elke paar dagen een goede connection.
Momenteel heb ik het zelfs zo gedaan dat ik voor de uitbetaling zorg. Afhankelijk van met wie ik de sites run :-D
Wat ik vooral lastig vind aan WH space is dat je niet altijd maarzo even kan gaan runnen, daardoor werkt het matig voor mij. Ik log te random in
En dan met BR of DST de loot naar buiten brengen? Of gaat dat met kleinere schepen.
Ooit aan gedacht om na NSC (E-uni) naar wormholes te kijken als volgende stap maar toen werd ik meegesleept naar MC, dus nu vlieg ik vooral logi
Op zich wel jammer aangezien ik ook veel ewar heb getraind, maar het nooit gebruik
Ooit aan gedacht om na NSC (E-uni) naar wormholes te kijken als volgende stap maar toen werd ik meegesleept naar MC, dus nu vlieg ik vooral logi
Op zich wel jammer aangezien ik ook veel ewar heb getraind, maar het nooit gebruik
Meestal BR's ja, heel soms een run met freighter als er ook fuel mee moet op de terugweg 
Je wil eigenlijk niet de loot moven in zo'n traag log ding, maar het gebeurd wel degelijk.
Je wil eigenlijk niet de loot moven in zo'n traag log ding, maar het gebeurd wel degelijk.
Nja bij ons is er momenteel ook een dipje in de activiteit van directors waardoor ik de dingen een beetje op probeer te pakken.Suicyder schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 09:35:
[...]
Ideaal, het is allemaal beetje afhankelijk van chain of command en gebruikelijke methodes voor een corp. Hoe gaan ze met alles om. Ik heb in een WH corp gezeten waar leadership al dat soort dingen perse wou regelen, beetje jammer dat ze zelf minder online waren dan hun members dus dat liep uiteindelijk mis en ik heb alle persoonlijke bezittingen relaxed de WH uit gemoved met een aantal anderen.
Wat ik vooral lastig vind aan WH space is dat je niet altijd maarzo even kan gaan runnen, daardoor werkt het matig voor mij. Ik log te random in(als ik al inlog tegenwoordig)
Wat je aanhaalt voor dat site runnen is wel zo. Dit is de eerste keer in een lange tijd dat ik nog eens isk aan het verdienen ben. Wspace is niet goedkoop om in te leven. Maar maakt dingen wel heel interessant. En tis een super toffe groep dus da maakt het ook wel tof :-D
Occator runs zijn wel geweldig. We leven nog maar even in een C5/C5 na overstap van C2/C5/null dus jump freighter nog niet gebruikt ondanks het feit dat we het wel zouden kunnen doen.
Sjans dat we iemand hebben die ervoor zorgt dat onze doctrine schepen constant op contract staan
is het dan niet bijna voordeliger dingen met een JF (alt in red frog oid) naar connection te brengen en dan verder met BR/DST naar binnen te halen? Of is dat heel veel meer moeiteSuicyder schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 09:44:
Meestal BR's ja, heel soms een run met freighter als er ook fuel mee moet op de terugweg
Freighter lijkt mij dan zo onveilig
[ Voor 3% gewijzigd door flessuh op 11-11-2016 10:11 ]
Het is heel erg afhankelijk van de WH waar je in zit natuurlijk. Wat voor static heb je, wat is de connectie die je gaat gebruiken etc.flessuh schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 10:10:
[...]
is het dan niet bijna voordeliger dingen met een JF (alt in red frog oid) naar connection te brengen en dan verder met BR/DST naar binnen te halen? Of is dat heel veel meer moeite
Freighter lijkt mij dan zo onveilig
Daarnaast wie zijn er online, hoeveel mensen neuzen er rond je connecties etc.
Dat is wel heel gaaf met WH's alles moet je ter plekken bedenken, bepalen en uitvoeren.
Ja true.. Dat is ook wat me leuk leek aan wormholes.. het dynamische.
Maar ja, nu bij MC is het ook wel leuk.
Ook al baal ik er echt nog hard van dat logi niet op killmails komt.. Ben je bij een groot gevecht geweest, heb je niks op je killboard terwijl je wel degelijk hard gewerkt hebt.. alleen sta je er niet op omdat je buiten bereik was voor whoring drones
Deze week ook de CO2 fortizar kill.. Ook al heb je daar nog probleem dat je drones schijnbaar niet op een citadel af kunt sturen
Maar ja, nu bij MC is het ook wel leuk.
Ook al baal ik er echt nog hard van dat logi niet op killmails komt.. Ben je bij een groot gevecht geweest, heb je niks op je killboard terwijl je wel degelijk hard gewerkt hebt.. alleen sta je er niet op omdat je buiten bereik was voor whoring drones
Deze week ook de CO2 fortizar kill.. Ook al heb je daar nog probleem dat je drones schijnbaar niet op een citadel af kunt sturen
Kan wel hoorflessuh schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 10:25:
Een whore-sentry droppen werkt dan het beste
Ah dat was het... nou ja, whore sentry zit je ook al snel met je control range. Daarmee waren we dus net (6km) buiten bereikElohsa schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 10:30:
[...]
Kan wel hooralleen met de point defense systems actief ben je ze ook weer binnen 2 seconden kwijt.
Een whore-sentry droppen werkt dan het beste
[ Voor 51% gewijzigd door flessuh op 11-11-2016 11:02 ]
Wat ik dan doe is gewoon even van de anchor afgaan, binnen bereik burnen, sentry droppen/activeren en weer terug op de anchor
haha, ik was al 2x off anchor... TiDi die er voor zorgt dat de AB maar 1 cycle aan gaatElohsa schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 11:13:
Wat ik dan doe is gewoon even van de anchor afgaan, binnen bereik burnen, sentry droppen/activeren en weer terug op de anchor

gelukkig kwam ik er na 10km achter
vanaf komende dinsdagVerwijderd schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 17:38:
is eve nu al free to play?
Verwijderd
ok ik heb al veel skills die nieuwe F2P characters niet kunnen gebruiken, betekend dat dat ik alles gewoon kan vliegen wat ik nu ook kan vliegen? of alleen frig, en crusers en destroyers?
enkel wat je met alpha skills kunt, dus inderdaad t/m cruisers..Verwijderd schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 19:21:
ok ik heb al veel skills die nieuwe F2P characters niet kunnen gebruiken, betekend dat dat ik alles gewoon kan vliegen wat ik nu ook kan vliegen? of alleen frig, en crusers en destroyers?
ik heb m'n pakketje binnen

Verwijderd
ook T2 en T3 schepen? of alleen T1 and faction/pirate?flessuh schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 19:29:
[...]
enkel wat je met alpha skills kunt, dus inderdaad t/m cruisers..
ik heb m'n pakketje binnen
Volgens mij enkel t1 en faction/pirate.. vast op 1 faction waar je van bent uiteraard
Pirate a la sisters of eve en dergelijke gaat ook niet omdat je enkel maar met je eige faction dingen kan vliegen. Dus je kan niet even Amarr trainen la je gallente bent.flessuh schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 23:19:
Volgens mij enkel t1 en faction/pirate.. vast op 1 faction waar je van bent uiteraard
Dit allemaal om er natuurlijk voor te zorgen dat de alpha snel naar omega switched
Zo Evesterdam was voor ons een denderend succes. Het was erg leuk en gezellig. Niet alleen waren 23 corp member aanwezig tijdens Evesterdam, we hebben ook 240B aan prijzen binnengesleept.
Mijn dank aan de crew voor de organisatie, Bobman voor zijn priceless reactie als we een prijs binnensleepte. PL voor de shippacks, voor onze volgende corproam en zie uit naar onze gezamelijke PL/Goons roam (what could possibly go wrong)
Mijn dank aan de crew voor de organisatie, Bobman voor zijn priceless reactie als we een prijs binnensleepte. PL voor de shippacks, voor onze volgende corproam en zie uit naar onze gezamelijke PL/Goons roam (what could possibly go wrong)
elke keer die stomme goons met op het scherm XD
volgens mij werd voor die chameleon panfam 2x gepasseert omdat de mensen al wat hadden
3 dubbelen en een driedubbel is toch wel statistisch vreemd voor een random tussen de 300 man
volgens mij werd voor die chameleon panfam 2x gepasseert omdat de mensen al wat hadden
3 dubbelen en een driedubbel is toch wel statistisch vreemd voor een random tussen de 300 man
Los van al die prijzen, ik kom naar Evesterdam voor de gezelligheid en dat is zeker geslaagd! Leuke mensen ontmoet (zowel bij de Goons, bij Provi, bij PL, en ook bij de kleinere alliances/corps) en het blijft altijd leuk om de personen achter de stemmen in comms in het echt te ontmoeten.
Ook weer interessante presentaties dit jaar. Vooral die van CCP Quant; Svipul staat bijna overal wel bovenaan als top killer, Ibis-Naglfar
, en natuurlijk de bounties in Delve
Ook weer interessante presentaties dit jaar. Vooral die van CCP Quant; Svipul staat bijna overal wel bovenaan als top killer, Ibis-Naglfar
[ Voor 12% gewijzigd door Zr40 op 14-11-2016 12:15 ]
Jup, verbeterpunten voor de organisatie. Ook het moment dat een prijs geweigerd werd omdat de winnaar de prijs had geleverd.lethalnl schreef op maandag 14 november 2016 @ 10:54:

Ja CCP had interesante dingen te melden. Naast de statistics ook het plan om cyno's van corvettes/noobships te halen en ik vernam ideeën over multi-character support in een enkele client, gezien meeste speler (meeste betalende spelers na dinsdag) meerdere accounts hebben. Al halen niet alle plannen de realiteit helaas.Zr40 schreef op maandag 14 november 2016 @ 12:12:
Ook weer interessante presentaties dit jaar. Vooral die van CCP Quant; Svipul staat bijna overal wel bovenaan als top killer, Ibis-Naglfar, en natuurlijk de bounties in Delve
Ja, met de trekkingen was een beetje messy.. verder top geregeld! Ook goed eten als je mij vraagt, en alles niet duur.
Interessante presentaties, en nog top van de organisatie dat de mede-MC-er die een ongeluk had gehad gewoon een extra prijs kreeg. Ook al was hij liever in hele auto zonder knieblessure aangekomen
Aan de ene kant vond ik het ook wel vreemd dat de Q&A met de devs op het laatste zat, maar tegen mijn verwachtingen in waren er toch genoeg vragen!
Ik dacht echt dat iedereen ze alles al had gevraagd op het evenement zelf.. Viel gelukkig dus mee.
Baal wel erg dat ik de presentatie van Quant gemist heb, die had echt interessante details te vertellen (buiten de presentatie dan)
Interessante presentaties, en nog top van de organisatie dat de mede-MC-er die een ongeluk had gehad gewoon een extra prijs kreeg. Ook al was hij liever in hele auto zonder knieblessure aangekomen
Aan de ene kant vond ik het ook wel vreemd dat de Q&A met de devs op het laatste zat, maar tegen mijn verwachtingen in waren er toch genoeg vragen!
Ik dacht echt dat iedereen ze alles al had gevraagd op het evenement zelf.. Viel gelukkig dus mee.
Baal wel erg dat ik de presentatie van Quant gemist heb, die had echt interessante details te vertellen (buiten de presentatie dan)
Roam?Cardinal schreef op maandag 14 november 2016 @ 09:41:
zie uit naar onze gezamelijke PL/Goons roam (what could possibly go wrong)
Misschien een idee om er een volledige NPSI roam van te maken met alle evesterdam-attendees?
Cyno's van noobships halen lijkt mij geen issue, tis voor de diehard dudes geen probleem om 20 frigates in hun mids op te slaan.Cardinal schreef op maandag 14 november 2016 @ 13:11:
Ja CCP had interesante dingen te melden. Naast de statistics ook het plan om cyno's van corvettes/noobships te halen en ik vernam ideeën over multi-character support in een enkele client, gezien meeste speler (meeste betalende spelers na dinsdag) meerdere accounts hebben. Al halen niet alle plannen de realiteit helaas.
Wat bedoel je met multi-char in enkele client? Ik heb daar niks over meegekregen.
Lijkt mij om mensen een reden te geven tot het einde te blijven.flessuh schreef op maandag 14 november 2016 @ 15:05:
Ik hoop zelf erg dat het idee van een 2de blops lijn ooit wat gaat worden.
Lijkt mij erg vet om een volledige blops-fleet (incl blops-logi) te kunnen gebruiken.
Zal vanavond even vragen maar ik denk dat er nog geen datum is, is een afspraak die Esildra en Killah Bee hebben gemaakt tijdens Evesterdam.Elohsa schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 09:41:
Roam?Wanneer is die?
Misschien een idee om er een volledige NPSI roam van te maken met alle evesterdam-attendees?
Dat was iets wat CCP Quant heeft benoemd tijdens een discussie, waar dit een idee schijnt te zijn van Seagull om meerdere characters te besturen vanuit een enkele client. Klonk goed, maar CCP kennende... SoonTMWat bedoel je met multi-char in enkele client? Ik heb daar niks over meegekregen.
Ah nice 
Ik zie reddit al voor me als PL en Goons in 1 fleet zitten xD
Ik hoopte dat het ging over inloggen met meerdere toons van 1 account
Kan me niet echt voorstellen hoe het zou werken om meerdere toons te besturen vanuit 1 client.
Ik zie reddit al voor me als PL en Goons in 1 fleet zitten xD
Ik hoopte dat het ging over inloggen met meerdere toons van 1 account
Kan me niet echt voorstellen hoe het zou werken om meerdere toons te besturen vanuit 1 client.
Ik ook niet, maar het klonk wel interessant. Meestal wordt je gelimiteerd in het aantal characters door 3 factoren zover ik kan bedenken.
1. Hoeveel geld je eraan kan/mag/wil spenderen.
2. Hoeveel clients je pc kan supporten.
3. Hoeveel clients je visueel kan supporten.
Met 6 clients op twee monitoren denk ik dat ik mijn maximum wel heb bereikt. Daarnaast heb ik een stevige PC, maar 6 clients is wel de maximum. Als ik aan het ratten ben, moet ik mijn instellingen omlaag schroeven omdat een shitload aan smartbombing battleships op maximum een behoorlijke impact heeft. Als dat vanuit een enkele client zou kunnen zou dat een hoop schelen.
1. Hoeveel geld je eraan kan/mag/wil spenderen.
2. Hoeveel clients je pc kan supporten.
3. Hoeveel clients je visueel kan supporten.
Met 6 clients op twee monitoren denk ik dat ik mijn maximum wel heb bereikt. Daarnaast heb ik een stevige PC, maar 6 clients is wel de maximum. Als ik aan het ratten ben, moet ik mijn instellingen omlaag schroeven omdat een shitload aan smartbombing battleships op maximum een behoorlijke impact heeft. Als dat vanuit een enkele client zou kunnen zou dat een hoop schelen.
Waarschijnlijk worden alleen de Alpha skills geteld voor het totaal als je een Alpha bent. Het maximum daarvan is ongeveer 5 miljoen. Even een PLEX activeren en je hebt weer 121501708 SP
[ Voor 6% gewijzigd door Zr40 op 15-11-2016 14:25 ]
Alleen Alpha skills kan je trainen.
Uit de dev blog:
Uit de dev blog:
Alpha State, on the other hand, will be much different. The most important thing to know about Alpha clones is that they may only use a specific set of skills and skill levels. To begin with, we are planning that the Alpha skill set will be focused on using tech one Frigates, Destroyers and Cruisers. Alpha clones will only be able to use ship and weapon skills native to their faction. If you have skills trained on a character in Alpha State, which are not part of the Alpha skill set, those skills will be locked and unusable until Omega state is reactivated. Characters will start the game with the same 400,000 skill points as they do now and will be able to train freely within the Alpha list. A fully trained Alpha will have roughly 5 million skill points. You can find the full Alpha list in the Q&A below the blog.
[ Voor 93% gewijzigd door Zr40 op 15-11-2016 14:27 ]
Als je had verwacht dat Eve F2P zou worden, gelukkig niet. Alpha is in mijn optiek voornamelijk bedoeld om beginners wat meer de tijd te geven om aan de curve van Eve te wennen, om ze over te halen om te betalen voor Omega clones.Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 14:25:
je kan ook niet trainen in die mode?
Misschien interessant voor een nieuwspost op de mainpage?
hmm, launcher zegt nu al 35k spelers.. gaat hard
Ook best veel nieuwe spelers (of in ieder geval characters), volgens de grafieken van EVE-Offline
[ Voor 11% gewijzigd door Zr40 op 15-11-2016 20:12 ]
Err, hoe kan je dit omzeilen, account omega running atm. Ik wil vanuit de launcher daarnaast een frozen alpha account starten: "a clone state alpha account cannot be logged in at the same time as any other account".
En blijkbaar kan je ook geen alpha's naast elkaar runnen. Bummer.
[ Voor 17% gewijzigd door Hurtebise op 15-11-2016 20:48 ]
lijkt me logisch.. anders kun je gewoon lading mining alphas bij elkaar zetten en geld binnen harkenHurtebise schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 20:41:
Err, hoe kan je dit omzeilen, account omega running atm. Ik wil vanuit de launcher daarnaast een frozen alpha account starten: "a clone state alpha account cannot be logged in at the same time as any other account".
http://www.howtogeek.com/...and-use-virtual-machines/Hurtebise schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 20:41:
ben benieuwd of dit werkt
de piek viel mij een beetje tegen, had wel verwacht dat we 40k voorbij zouden gaan.Zr40 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 20:07:
Ook best veel nieuwe spelers (of in ieder geval characters), volgens de grafieken van EVE-Offline
maar de reclames draaien dan ook nog niet
Inderdaad ik vind het een beetje een gemiste kans.lethalnl schreef op woensdag 16 november 2016 @ 09:28:
[...]
de piek viel mij een beetje tegen, had wel verwacht dat we 40k voorbij zouden gaan.
maar de reclames draaien dan ook nog niet
Op geen enkele gaming web site heb ik er iets over gelezen.
Geen enkele post op reddit/r/MMORPG of andere gaming gerelateerde subreddits.
Het lijkt er op dat de enige mensen die ervan op de hoogte gebracht zijn de mensen zijn die al spelen en al gesubbed zijn....
Op Rock Paper Shotgun is het momenteel het derde artikel op de front page: https://www.rockpapershot...cension-now-free-to-play/
Ze hebben ergens specifiek gezegd (evesterdam volgensmij) dat ze dit met opzet hebben gedaan.beve schreef op woensdag 16 november 2016 @ 10:07:
[...]
Inderdaad ik vind het een beetje een gemiste kans.
Op geen enkele gaming web site heb ik er iets over gelezen.
Geen enkele post op reddit/r/MMORPG of andere gaming gerelateerde subreddits.
Het lijkt er op dat de enige mensen die ervan op de hoogte gebracht zijn de mensen zijn die al spelen en al gesubbed zijn....
Ze wouden eerst live gaan en kijken of alles nog naar gehoren werkt voordat de PR-molen gaat draaien.
Overigens hebben ze aangegeven dat de marketing voor Alpha's ongeveer gelijk zal zijn aan de Citadel-expansion
Zou ik niet doen ;-)eniux schreef op woensdag 16 november 2016 @ 08:50:
[...]
http://www.howtogeek.com/...and-use-virtual-machines/
UELA is veranderd. Ze hebben er in staan dat als een alpha en omega die op dezelfde naam staat(email etc) tegelijk online is. Ze het recht hebben om al de accounts die daaraan gelinked staan te bannen.
Dit omdat je dus deze dingen niet tegelijk on mag hebben.
Ik snap niet waarom mensen hier opeens zo moeilijk over doen.
Een alpha-clone is niets meer dan een oneindig-trial account.
Die kon je ook al niet tegelijk met je betaalde accounts runnen dus daar is niks veranderd.
Een alpha-clone is niets meer dan een oneindig-trial account.
Die kon je ook al niet tegelijk met je betaalde accounts runnen dus daar is niks veranderd.
Because people want their cake and eat it too.
Net gelezen dat er weer een bug zit in wspace nu. Sleeper warped meteen weg als je hem spawned. Wat ervoor zorgt dat weeral redelijk wa inkomen verlies zorgt.
Alsof wormhole space nog ni dood genoeg is
Kben al 4 dagen constant aan het scannen voor wat targets te vinden en enige dat ik heb gevonden is iemand dat PI deed en paar man da een wormhole aan het rollen waren.
Well da en een 20 man fleet van een ander wormhole groep waar ik op mijn eige ni veel tegen kon doen
Net gelezen dat er weer een bug zit in wspace nu. Sleeper warped meteen weg als je hem spawned. Wat ervoor zorgt dat weeral redelijk wa inkomen verlies zorgt.
Alsof wormhole space nog ni dood genoeg is
Well da en een 20 man fleet van een ander wormhole groep waar ik op mijn eige ni veel tegen kon doen
Volgens mij werkt dat op IP-basis niet op Computer basis, anders had je immers ook gewoon 2x een echte computer kunnen gebruiken ;-)eniux schreef op woensdag 16 november 2016 @ 08:50:
[...]
http://www.howtogeek.com/...and-use-virtual-machines/
Wat als je een familielid hebt die op jouw IP ook speelt?Dutch2007 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 13:03:
[...]
Volgens mij werkt dat op IP-basis niet op Computer basis, anders had je immers ook gewoon 2x een echte computer kunnen gebruiken ;-)
daarvoor kan je een VPN gebruiken, let wel.. dit is wel heel veel moeite om een spel gratis te kunnen spelenDutch2007 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 13:03:
[...]
Volgens mij werkt dat op IP-basis niet op Computer basis, anders had je immers ook gewoon 2x een echte computer kunnen gebruiken ;-)
Gratis spelen terwijl je gelijktijdig ingelogd bent op een ander (betaald of gratis) account. Gewoon even uitloggen lijkt mij veel makkelijker dan geneuzel met VPNs of virtual machines
Als het goed is werkt het op per pc-basis, en niet op per-ip basis. Dit was vroeger met betaalde en trial accounts namelijk ook al zo. Met meerdere pc's en/of VM's kon je om die beperking heen.Dutch2007 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 13:03:
[...]
CCP kan echter wel eenvoudig zien dat er een alpha en omega vanaf hetzelfde IP adres inloggen, dus ze hebben de mogelijkheid en recht (zie EULA/TOS) om beide accounts te bannen. Nou verwacht ik persoonlijk dat ze dat met 1 omega/alpha niet zo snel zullen doen, zeker omdat er genoeg legitieme situaties zijn te bedenken waar een alpha en omega vanaf hetzelfde IP adres spelen. Maar technisch gezien is het dus tegen de regels en CCP kennende is een ban extreem moeilijk terug te draaien, zeker in zulke gevallen.
[ Voor 4% gewijzigd door StarLite op 16-11-2016 13:41 ]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Geen eve meer spelen in een internet cafe dus *haha* (niet dat ik dat deed efin...)StarLite schreef op woensdag 16 november 2016 @ 13:39:
[...]
Als het goed is werkt het op per pc-basis, en niet op per-ip basis. Dit was vroeger met betaalde en trial accounts namelijk ook al zo. Met meerdere pc's en/of VM's kon je om die beperking heen.
CCP kan echter wel eenvoudig zien dat er een alpha en omega vanaf hetzelfde IP adres inloggen, dus ze hebben de mogelijkheid en recht (zie EULA/TOS) om beide accounts te bannen. Nou verwacht ik persoonlijk dat ze dat met 1 omega/alpha niet zo snel zullen doen, zeker omdat er genoeg legitieme situaties zijn te bedenken waar een alpha en omega vanaf hetzelfde IP adres spelen. Maar technisch gezien is het dus tegen de regels en CCP kennende is een ban extreem moeilijk terug te draaien, zeker in zulke gevallen.
Om het jullie makkelijk te maken en het hele ip/pc gedoe
"EULA Section 5 TERMINATION; SUSPENSION OF ACCOUNT (
(2) Termination of EULA - 2nd Para
'CCP reserves the right to terminate any and all other Accounts that share the *name*, phone number, *e-mail address*,* internet protocol address* or *credit card number* with the closed Account.'"
Voila, daarvoor gaan ze je banne
"EULA Section 5 TERMINATION; SUSPENSION OF ACCOUNT (
'CCP reserves the right to terminate any and all other Accounts that share the *name*, phone number, *e-mail address*,* internet protocol address* or *credit card number* with the closed Account.'"
Nou, dat is de sectie die bepaalt dat als één van je accounts geband wordt, dat ze ook de andere accounts van jou kunnen bannen, en dat dit de manieren zijn waarmee ze de link kunnen leggen.Evilswordfish schreef op woensdag 16 november 2016 @ 15:10:
Om het jullie makkelijk te maken en het hele ip/pc gedoe
"EULA Section 5 TERMINATION; SUSPENSION OF ACCOUNT ((2) Termination of EULA - 2nd Para
De sectie die het gebruik van een gratis account gelijktijdig met een ander account verbiedt is:
You may establish more than one Account for each copy of the Software licensed. You are however not allowed to play EVE by using more than one Account at the same time, unless you pay a subscription fee for each of the Accounts you intend to use for that purpose.
[ Voor 31% gewijzigd door Zr40 op 16-11-2016 15:31 ]
Oeh, ik wilde weer eens gaan beginnen met een free account.
Probeerde in te loggen met mijn oude om te kijken of ik mijn wachtwoord nog wist.
Staan er 4 accounts die met mijn email adres worden gelinkt.
Mijn oude character wil ik wel graag houden, de rest is eigenlijk alleen maar oude trail accounts.
Zou zonde zijn als mijn 2,5 jaar die al in het spel zitten verloren gaan....
[EDIT]
Gevonden, je kunt gewoon inloggen met je bestaande account, alleen de skills die bij een gratis account horen zijn beschikbaar, rest is niet actief.
Probeerde in te loggen met mijn oude om te kijken of ik mijn wachtwoord nog wist.
Staan er 4 accounts die met mijn email adres worden gelinkt.
Mijn oude character wil ik wel graag houden, de rest is eigenlijk alleen maar oude trail accounts.
Zou zonde zijn als mijn 2,5 jaar die al in het spel zitten verloren gaan....
[EDIT]
Gevonden, je kunt gewoon inloggen met je bestaande account, alleen de skills die bij een gratis account horen zijn beschikbaar, rest is niet actief.
[ Voor 20% gewijzigd door Dennis_k op 17-11-2016 08:28 ]
Heb ook maar eens gekeken welke accounts er nog op mijn naam staan. Over 2 email adressen zijn dat dr ook nog eens iets van 8
De helft van de characters is gerenamed naar gallente citizen 512451231
Zelf gisteren ook maar weer eens opgestart.
Had nog genoeg isk voor een plex. Gebruikt en mijn oude character geplunderd.
Nu 10 bil + 6 extractors voor mijn nieuwe char over.
Ga voor nu volledig op de skills van de f2p optie zitten. Kijken hoe dat speelt
Had nog genoeg isk voor een plex. Gebruikt en mijn oude character geplunderd.
Nu 10 bil + 6 extractors voor mijn nieuwe char over.
Ga voor nu volledig op de skills van de f2p optie zitten. Kijken hoe dat speelt
[ Voor 4% gewijzigd door wPlayNL op 18-11-2016 06:53 ]
Ik heb wel een beetje het idee van "oké, wat nu...."
Er is veel veranderd in de 1235 dagen dat ik AFK was
3,5 jaar dus dat is een expansion patch of wat.. 10 geleden?Dennis_k schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:44:
och de kern is toch nog altijd hetzelfde lijkt me, en anders zou je wel redelijk ingelicht moeten worden als je een alpha clone maakt en daar ff mee speelt
ik heb razor gevondenDennis_k schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 13:44:
maar die grap snap je toch niet....
phoebe en citadel zijn de twee grote patches die je echt even moet opzoeken.
lethalnl schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 14:18:
[...]
ik heb razor gevonden

whaha, kerel van de E-uni is zuur omdat ze ogb er uit hebben gehaald.. heeft hij niks meer te jagen
[ Voor 16% gewijzigd door flessuh op 18-11-2016 14:34 ]
Dat is al een hele tijd geleden.... was wel een erg leuke periodelethalnl schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 14:18:
[...]
ik heb razor gevonden
Daarna ben ik, ook omdat mijn account afliep, terug gegaan naar high-sec.
Dat is dan ook wel slim.. Ik heb ooit mijn alt in een Noctis achtergelaten in een sov-station in Immensea..
best leuk terug vliegen, 2 jumps voor high sec gatecamp getroffen. Nog wel even 2 van hun eerdere targets gesalvaged (dropte de helft
)
hmm, ik wil eigenlijk een engineering complex BPO halen maar twijfel of ik de medium of large zal nemen..
(om BPC's te verkopen later) en voor praktische leveringen binnen alliance
best leuk terug vliegen, 2 jumps voor high sec gatecamp getroffen. Nog wel even 2 van hun eerdere targets gesalvaged (dropte de helft
hmm, ik wil eigenlijk een engineering complex BPO halen maar twijfel of ik de medium of large zal nemen..
(om BPC's te verkopen later) en voor praktische leveringen binnen alliance
[ Voor 27% gewijzigd door flessuh op 18-11-2016 15:13 ]
de XL kan supers aan, dat gaat de nieuwe fortizar worden.
de andere 2....tja L zou ik zeggen omdat ze daar capitals in gaan maken.
45 dagen voor een carrier als je geen complex gebruikt....lol
[ Voor 55% gewijzigd door lethalnl op 18-11-2016 15:47 ]
?? Supers/titans kunnen niet docken in de XL EClethalnl schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 15:46:
de XL kan supers aan, dat gaat de nieuwe fortizar worden.
Enkel gewone caps
Inderdaad, enkel super productie kan in de XL. Blijft wel raar dat eenmaal undocked je er niet meer terug in kan.
Denk dat het de L gaat worden dan
Denk dat het de L gaat worden dan
die moest ik even dubbel checkenElohsa schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 15:55:
[...]
?? Supers/titans kunnen niet docken in de XL EC
Enkel gewone caps
klopt dusExtra Large Engineering Complexes share the same docking restrictions as Large Citadels. They can accept docking of normal capital ships, and can launch supercapital vessels from their internal dry docks, but they cannot accept docking requests from external supercapital ships
volgens mij had killah het er van het weekend over dat we dat gingen doen, had hij het ook mis dus
Kenneth heeft bevestigt dat we zodra ze beschikbaar zijn puur uit XL EC's gaan leven, ondanks dat we er geen titans/supers in kunnen docken.lethalnl schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 15:58:
[...]
die moest ik even dubbel checken
[...]
klopt dus
volgens mij had killah het er van het weekend over dat we dat gingen doen, had hij het ook mis dus![]()
wat hebben we er dan aan
?
lokaal caps bouwen ofzo?
lokaal caps bouwen ofzo?
op zich wel raar want in de L engineering complex kunnen capitals dus ook niet docken.. is dus echt bouwen en eenmaal undocked no way back.
Wel weer knap prijsverschil... 4B tegen 25B voor die structures..
Wel weer knap prijsverschil... 4B tegen 25B voor die structures..
Kzou echt eens een nullsec alliance moete zoeke waar ik cap production kan doen. Of tenminste in kan meehelpen. Zonder dat ze het erg vinden dat ik ook deel uitmaak van een wh corp
Zo dat was weer gezellig weekend afsluiten in 10% Tidi..Geen donder hoeven te doen als logi maar ja
(behalve corpmaat op shitlist zetten omdat hij op me schoot
)
en 51k mensen online zondagavond!
Ik baal trouwens wel hoe snel je met sommige dingen richting alts aanmaken gedrukt wordt.. Ben sinds een tijd BPO's aan het researchen en kopiëren waar ik dan leuke pakketjes van maak, maar ja de hoeveelheid slots vrij hiervoor is echt laag.. Heb nu 10 slots en 11e slot is dan 26 dagen, en dat is ook meteen maximale
Dus straks maar weer maandje dual training aanzetten en kopieerslaaf er bij maken
Het liefst zou ik dat soort dingen toch graag op 1 character hebben.. Als je dan kijkt naar trade bijvoorbeeld waar je 4 skills hebt om je aantal actieve orders te vergroten snap ik niet dat ze zoiets bij science ook niet wat mee laten groeien. Ze releases ook wat blueprints betreft toch steeds meer content
en 51k mensen online zondagavond!

Ik baal trouwens wel hoe snel je met sommige dingen richting alts aanmaken gedrukt wordt.. Ben sinds een tijd BPO's aan het researchen en kopiëren waar ik dan leuke pakketjes van maak, maar ja de hoeveelheid slots vrij hiervoor is echt laag.. Heb nu 10 slots en 11e slot is dan 26 dagen, en dat is ook meteen maximale
Dus straks maar weer maandje dual training aanzetten en kopieerslaaf er bij maken
Mocht je super cap productie willen, heb nog een plekje in drone lands waar we bouwen..Evilswordfish schreef op zondag 20 november 2016 @ 01:47:
Kzou echt eens een nullsec alliance moete zoeke waar ik cap production kan doen. Of tenminste in kan meehelpen. Zonder dat ze het erg vinden dat ik ook deel uitmaak van een wh corp
Heb je met cap/supercap productie niet hetzelfde "probleem" dat je meer blueprint slots nodig hebt dan je hebt op 1 character?
Ik ben sinds afgelopen Zaterdag begonnen aan mijn EVE avontuur. En wauw wat is dit pittig om te begrijpen. Er kwam zoveel op me af de eerste 6 uurtjes dat ik gespeeld heb! Ik heb mijn eerste 5 exploration missions afgerond. Begin het navigeren wel een beetje te begrijpen maar daar houdt het ook wel bij op. Zijn er Nederlandse Guilds actief waar ik misschien bij kan aanhaken? Ik heb echt nog zooooooooooooooooooooveel vragen

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Nee, niet echt. maar er zijn wel veel corps voor beginners zoals Karmafleet, Brave newbies, Horde of Eve University. Je kan je daar altijd aansluiten.
Ik weet dat er een nederlandstalige corp in CO2 is, maar zou je voor het moment niet aanraden daar naar toe te gaanMetalPool schreef op maandag 21 november 2016 @ 10:32:
Ik ben sinds afgelopen Zaterdag begonnen aan mijn EVE avontuur. En wauw wat is dit pittig om te begrijpen. Er kwam zoveel op me af de eerste 6 uurtjes dat ik gespeeld heb! Ik heb mijn eerste 5 exploration missions afgerond. Begin het navigeren wel een beetje te begrijpen maar daar houdt het ook wel bij op. Zijn er Nederlandse Guilds actief waar ik misschien bij kan aanhaken? Ik heb echt nog zooooooooooooooooooooveel vragen
Er is ook een nederladnstalig wormhole corp ik denk dat hun naam VIperfleet is of iets dergelijks...
Nou ja dan kijk ik veel tutorial filmpjes op youtube. Heb ook een PDF uitleg gedownload waar ik ook wel veel informatie uithaal. Ik heb al wel Engelstalige corps gevonden voor nieuwe spelers dus dan blijf ik daar ook maar hangen
Had gehoopt op wat Nederlandse community`s want dat praat en luistert toch wat fijner. Ik had alleen na mijn tutorial`s echt zoiets van uhm okè, en nu? Was me nou niet echt duidelijk wat ik moest ondernemen. Ik weet je bent geheel vrij om te doen wat je wil......maar een enige richtlijn voor beginners was wel fijn geweest haha. Echt gebruiksvriendelijk vind ik het spel niet.
Het is een klassiek probleem in Eve. Het punt is dat het antwoord meer afhangt van je interesses. Wat vond je nou het leukst om te doen tijdens de tutorials en daar verder in te verdiepen.
[ Voor 16% gewijzigd door Cardinal op 21-11-2016 10:50 ]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik alleen de explorer missions heb gedaan, omdat ik overal hoor dat deze weg voor beginners het fijnste is om ISK te verdienen. Is het slim om alle Agent missions te doen dan ipv hangen op 1 type job?Cardinal schreef op maandag 21 november 2016 @ 10:49:
Het is een klassiek probleem in Eve. Het punt is dat het antwoord meer afhangt van je interesses. Wat vond je nou het leukst om te doen tijdens de tutorials en daar verder in te verdiepen.
En Mercenary Academy natuurlijkCardinal schreef op maandag 21 november 2016 @ 10:35:
Nee, niet echt. maar er zijn wel veel corps voor beginners zoals Karmafleet, Brave newbies, Horde of Eve University. Je kan je daar altijd aansluiten.

ik zou wel aanraden om alles even te doen. Veel tijd kosten de tutorial agents niet, en dan heb je toch de basis van hoe andere dingen in elkaar steken meegepikt.MetalPool schreef op maandag 21 november 2016 @ 10:52:
[...]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik alleen de explorer missions heb gedaan, omdat ik overal hoor dat deze weg voor beginners het fijnste is om ISK te verdienen. Is het slim om alle Agent missions te doen dan ipv hangen op 1 type job?
[ Voor 46% gewijzigd door flessuh op 21-11-2016 11:03 ]
viperfleet is internationaal zover ik weet? best oude corp ook al.
d'r zijn bijna geen nederlandstalige corps, de meeste nederlanders kunnen toch prima engels.
je hebt als newbie inderdaad best veel keuze, eve-uni is groots aan het uitpakken, pandemic horde zit midden in een oorlog als je er meteen in wil duiken, geen idee wat brave en karma aan het uitspoken zijn maar die zullen wel wat rustiger zijn.
let echt op welke corp je joined, als ze <100 man zijn en adverteren dat ze alles in highsec doen en mining ops doen meteen wegwezen, dat zijn de newbie traps.
d'r zijn bijna geen nederlandstalige corps, de meeste nederlanders kunnen toch prima engels.
je hebt als newbie inderdaad best veel keuze, eve-uni is groots aan het uitpakken, pandemic horde zit midden in een oorlog als je er meteen in wil duiken, geen idee wat brave en karma aan het uitspoken zijn maar die zullen wel wat rustiger zijn.
let echt op welke corp je joined, als ze <100 man zijn en adverteren dat ze alles in highsec doen en mining ops doen meteen wegwezen, dat zijn de newbie traps.
Mjah engels is absoluut geen probleem. En ik begin het beetje bij beetje door te krijgen. Gewoon veel lezen en bekijken en vooral op me af laten komen!
Inderdaad... en als iets op je af komt eerst schieten, daarna pas vragen stellenMetalPool schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:18:
Mjah engels is absoluut geen probleem. En ik begin het beetje bij beetje door te krijgen. Gewoon veel lezen en bekijken en vooral op me af laten komen!
Nee hoor, Viperfleet is Nederlandstalig. Tenzij je met internationaal BE + NL bedoeltlethalnl schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:02:
viperfleet is internationaal zover ik weet? best oude corp ook al.
Gistere nog een paar Nestors gekocht. Ff 3.8bill kwijt
That said, Karmafleet etc zijn perfect voor newbies. Of eve-uni als je een beetje vanalles wat wilt proeven.
Ik wil iets doen met industry weer. En cap production, of supercap, is enige waar ik me nog nooit mee bezig heb gehouden. Dus ik sta open voor suggesties waar ik die alt kan stekendudee schreef op maandag 21 november 2016 @ 08:56:
[...]
Mocht je super cap productie willen, heb nog een plekje in drone lands waar we bouwen..
[ Voor 25% gewijzigd door Evilswordfish op 21-11-2016 11:24 ]
Leeft de Nullsec campus van E-uni weer dan? Volgens mij zat ik bij de laatste lichting die van daar naar MC is gegaan. En de rest is naar LSC/WHC gegaan. (zag veel bekende namen op battlelog van hole control vs E-uni WHC)
Leuke is dat die Mercenary Academy dus ook gerund wordt door heel aantal oud-uni's
Leuke is dat die Mercenary Academy dus ook gerund wordt door heel aantal oud-uni's
[ Voor 12% gewijzigd door flessuh op 21-11-2016 11:30 ]
Kan ff vragen maar heb je ervaring? En met 1 alt kom je er niet.. 20 komen eerder, cyno alts, builders en movers. Tevens een of meerdere JF's is handig.Evilswordfish schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:23:
Ik wil iets doen met industry weer. En cap production, of supercap, is enige waar ik me nog nooit mee bezig heb gehouden. Dus ik sta open voor suggesties waar ik die alt kan steken
Ofc not. Dermee da ik me er mee bezig wil houden en eerder dan op een manier om support te zijn van actual builders ofzo. Dunno.dudee schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:43:
[...]
Kan ff vragen maar heb je ervaring? En met 1 alt kom je er niet.. 20 komen eerder, cyno alts, builders en movers. Tevens een of meerdere JF's is handig.
Kheb een indy char waar ik in het verleden t2 dingen mee deed in een pos beetje van Jita. Maar das al twee jaar geleden en die zit nu gewoon met haar vingertjes te draaien. Mijn main activity is wspace. Moet gewoon plaatsje voor haar vinden.
Tja hoeveel isk kan je er tegen aan gooien? Zelfs al ben je niet groot bezig dan is 50bil als je supers bouwt niks, helemaal omdat je liever titans bouwt en liefste 15 tegelijk.Evilswordfish schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:46:
[...]
Ofc not. Dermee da ik me er mee bezig wil houden en eerder dan op een manier om support te zijn van actual builders ofzo. Dunno.
Kheb een indy char waar ik in het verleden t2 dingen mee deed in een pos beetje van Jita. Maar das al twee jaar geleden en die zit nu gewoon met haar vingertjes te draaien. Mijn main activity is wspace. Moet gewoon plaatsje voor haar vinden.
Supers bouwen word het waard wanneer je goeie space hebt (makkelijk) miners kent die in ratio's aan je verkopen (moeilijk) en kopers (moeilijk tenzij je vrienden ergens hebt en dat je productie groot genoeg is, tenzij je het risico naar lowsec neemt)
Not enough, dermee dak zeg, ik wil daar aan beginnen aan caps, supers whatever. Gewoon om iets te doen te hebbendudee schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:49:
[...]
Tja hoeveel isk kan je er tegen aan gooien? Zelfs al ben je niet groot bezig dan is 50bil als je supers bouwt niks, helemaal omdat je liever titans bouwt en liefste 15 tegelijk.
Supers bouwen word het waard wanneer je goeie space hebt (makkelijk) miners kent die in ratio's aan je verkopen (moeilijk) en kopers (moeilijk tenzij je vrienden ergens hebt en dat je productie groot genoeg is, tenzij je het risico naar lowsec neemt)