WOW, WOW!
Dyson #1
Hoover was zo gek om Dame Death op te nemen
als je met Dame Death in zee gaat?......INCOMING DRAMA
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
[ Voor 3% gewijzigd door lethalnl op 06-06-2016 09:28 ]
hehe yea, kwestie van tijdlethalnl schreef op maandag 06 juni 2016 @ 09:10:
zit nog te wachten tot baki de schreef overgaat, maar irritant is hij in ieder geval wel.
Moeten we zeker doen!Shunt schreef op maandag 06 juni 2016 @ 09:21:
Oh god die tread was awsome.
Also is het niet eens tijd om een EVE PL NL meetup te doen? Iedere keer als er iets te doen is moet dat in Amsterdam zijn en persoonlijk wil ik daar niet dood gevonden worden. Onder de rivieren is het veeul gezelliger.
[ Voor 12% gewijzigd door beve op 13-06-2016 09:08 ]
Ik heb ook met hem te maken gehad, wat een lol.sderooij schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 17:44:
[...]
als je met Dame Death in zee gaat?......INCOMING DRAMA
die gast moet gewoon stoppen met het spel zeg....
https://zkillboard.com/kill/54556362/ ?beve schreef op maandag 13 juni 2016 @ 09:07:
Ik had dit weeekend de beste mail uit mijn eve carriere gekregen!
https://gate.eveonline.com/Profile/baki%20yukulethalnl schreef op maandag 06 juni 2016 @ 09:10:
leuke troll recruit HOOVER
zit nog te wachten tot baki de schreef overgaat, maar irritant is hij in ieder geval wel.
[13:46] <Baki_Yuku> by nerds leaving pl o7lethalnl schreef op maandag 13 juni 2016 @ 14:44:
[...]
https://zkillboard.com/kill/54556362/ ?
~provi~
[...]
https://gate.eveonline.com/Profile/baki%20yuku
ding dong the retard's gone
geen idee waarom...maar iig hij is weg
Euh wil je nog een bekertje mitany flavored coolaid?beve schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:20:
Het grappigste vind ik dat PL gewoon zo'n elite killboard whores zijn dat mensen gewoon corp droppen zodra hun titan getackled wordt, ik vermoed op bevel van leadership?
Game PC
LOL beetje butthurt?Shunt schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:26:
[...]
Euh wil je nog een bekertje mitany flavored coolaid?
Heb jij enig idee hoe veel titans wij verloren zijn in de loop der jaren?
Hoe veel super carriers?
Hoe veel tournament ships?
Gast als wij een ding niet doen is het onze losses verbergen door voor de loss snel even corp te droppen.
Of ga jij voordat je over 24 uur misschien iets gaat doen alvast je corp roles droppen zodat als je mogelijk iets doms doet je de corp kunt quitten?
Er zijn we bepaalde lowsec factions die het vereisen dat je de corp dropt als je iets duurs gaat verliezen.
[ Voor 7% gewijzigd door beve op 14-06-2016 09:30 ]
Private killboards ?beve schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:27:
[...]
LOL beetje butthurt?
hahahahaha
trouwens als je niet eerst roles dropped kan je meteen corp dropped, een elite Vet van PL zou dat toch mogen weten![]()
Iedereen lacht met jullie "private killboards"
Game PC
Ik ben volledig chill :-)Shunt schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:33:
[...]
Private killboards ?
https://killboard.pandemic-legion.pl/
Volgens mij is dat toch gewoon public hoor verder klink jij met name nogal butthurt stap eventjes een stukje terug van je computer en kom morgen terug als je weer een beetje normaal kunt doen.
Verder inderdaad ik vergiste me met kicken van corp.
[ Voor 9% gewijzigd door beve op 14-06-2016 09:38 ]
Zkillboard is te snel met kills uploaden, een dubbel geverifieerde kill kan binnen 30 seconden online zijn.beve schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:27:
[...]
LOL beetje butthurt?
hahahahaha
trouwens als je niet eerst roles dropped kan je meteen corp dropped, een elite Vet van PL zou dat toch mogen weten![]()
Iedereen lacht met jullie "private killboards"
Dat komt wellicht omdat je als The mittani mini klinkt als je hem na praat.beve schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:36:
[...]
Ik ben volledig chill :-)
jij ging wat in het offensive met je mittani coolaid, etc..
Ontken je dat leden van PL hun API niet mogen linken aan zkill?
Game PC
Makes sense.lethalnl schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:38:
die gozer was geen PL, IWI banker die tegen ieders zin (behalve 1 director ofzo?) RKK in komt en vervolgens een titan welped
niet dat het ons een ene flikker had gescheeld als hij in corp gebleven was
[...]
Zkillboard is te snel met kills uploaden, een dubbel geverifieerde kill kan binnen 30 seconden online zijn.
dat is een serieus intel risico voor ons.
terwijl een enkel geverifieerde kill ~5 minuten duurt en een niet geverifieerde kill compleet aan ons zelf word overgelaten wanneer we hem uploaden.
en als wij met ~opsec~ stuff bezig zijn is het heel handig als de helft van eve niet real time kan volgen waar wij bezig zijn
Wellicht als jij niet meteen een groep probeert te beledigen waar je eigenlijk niets vanaf weet reageren mensen ook normaal op jou. Wellicht ook een leer moment voor jou.beve schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:41:
[...]
Makes sense.
dit is een deftig antwoord zonder in het offensieve te gaan, anderen hier kunnen ervan leren :-)
Game PC
Verwijderd
die is echt geniaal!!!!beve schreef op maandag 13 juni 2016 @ 09:07:
Ik had dit weeekend de beste mail uit mijn eve carriere gekregen!![]()
[afbeelding]
Ja als die maand afgelopen is ongeveerMebus schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 10:23:
Gisteravond weer eens voor een maand betaald, na al die veranderingen toch wel benieuwd om weer eens te spelen, ondanks dat ik er niet heel veel tijd voor heb.
Nu heb ik alleen voor een verkeerd account betaald, en heb daarom een support ticket aangemaakt met de vraag of ze de speeltijd naar mijn goede account kunnen verplaatsen, iemand ervaring met hoe snel ze ongeveer reageren op een support ticket?
Kreeg bericht dat ze het niet konden verplaatsen, maar wel refunden zodat ik voor het juiste account kan betalen
Hopelijk niet in DekleinMebus schreef op maandag 20 juni 2016 @ 12:58:
[...]
Kreeg bericht dat ze het niet konden verplaatsen, maar wel refunden zodat ik voor het juiste account kan betalenAankomend weekend dus lekker eve spelen weer
Dan even kijken waar ik mijn tengu heb gelaten..
Mebus schreef op maandag 09 juni 2014 @ 11:53:
Mijn tengu heeft de volgende fitting: 5 x Heavy Missile Launcher II, Damage Control II, 3 x Caldari Navy Ballistic Control System, Photonic CPU Enhancer I, Adaptive Invulnerability Field II, EM Ward Field II, Adaptive Invulnerability Field II, Republic Fleet 10MN Afterburner, Large Shield Booster II, Gist B-Type Shield Boost Amplifier, 2 x Medium Capacitor Control Circuit II, Medium Capacitor Control Circuit I, Tengu Electronics - Dissolution Sequencer, Tengu Defensive - Amplification Node, Tengu Engineering - Capacitor Regeneration Matrix, Tengu Offensive - Accelerated Ejection Bay, Tengu Propulsion - Fuel Catalyst
[ Voor 14% gewijzigd door Shunt op 20-06-2016 14:57 ]
Game PC
B-R never forgetShunt schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:49:
[...]
Wellicht als jij niet meteen een groep probeert te beledigen waar je eigenlijk niets vanaf weet reageren mensen ook normaal op jou. Wellicht ook een leer moment voor jou.
Even een van onze killboard whore momenten.
https://eve-kill.net/?a=a...=423&m=1&y=2014&scl_id=26
in het totaal iets van 40 / 50 frendly titans down. Volgens mij is geen van hun de corp / aliance verlaten voordat hij down ging.
Ik weet het niet ik zocht naar alternatieven, wellicht dat er wormholes zijn die wat verdienen met een tengu / golum? Verkopen is ook een optie maar ik heb echt geen idee wat ik er voor vragen zou kunnen.Axente schreef op maandag 20 juni 2016 @ 15:07:
[...]
B-R never forget![]()
Over je golem char wat wil je er mee gaan doen dan? Want verkopen lijkt me toch de beste optie gezien je PvE niks vindt en lvl 4 missions niet echt verdient.
Game PC
Wat ik weet qua isk verdienen op dit moment is toch wel Incursions/ lvl 5 missions(carriers) en misschien fw mission met een bomber. Staan wat guides bij Horde forum op pl forums.Shunt schreef op maandag 20 juni 2016 @ 15:09:
[...]
Ik weet het niet ik zocht naar alternatieven, wellicht dat er wormholes zijn die wat verdienen met een tengu / golum? Verkopen is ook een optie maar ik heb echt geen idee wat ik er voor vragen zou kunnen.
[ Voor 7% gewijzigd door Axente op 20-06-2016 15:13 ]
LVL5 missions zijn warpin, alpha x structure/npc, warp out met de alpha van fighters. Jammer dat isk/lp laag is.lethalnl schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 14:50:
importeren is een flinke smak geld, vullen met doctrines en een paar willekeurige courcier contracts $$$
schijnt dat carrier ratten met t2 fighters echt idioot hard tegenwoordig trouwens, nog geen concrete data gezien maar het is beter dan voor citadel iig
ja ik zit ook nog met een appeltje voor de dorst a ~40m LP, de prijs valt me best mee overgens. boven de 650 voor best veel dingenAxente schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 15:06:
[...]
LVL5 missions zijn warpin, alpha x structure/npc, warp out met de alpha van fighters. Jammer dat isk/lp laag is.
Juiste account is nu geactiveerdbeve schreef op maandag 20 juni 2016 @ 14:23:
[...]
Hopelijk niet in Deklein![]()
Alhoewel een tengu kan je altijd overal wegkrijgen
640KB should be enough for everyone
Ligt er aan wat je bezig houdt in eve?A_De2 schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 09:48:
Zijn er op het moment nog leuke acties om inactieve spelers te kietelen om terug te komen? Ik zit er hard over na te denken om weer te subben
640KB should be enough for everyone
[ Voor 20% gewijzigd door Mebus op 26-06-2016 01:18 ]
Met geluk zat ik nog in een corp met iemand anders die aangesloten zat bij een alliance in Provi, net voor DT met iemand daar een sansha site gecleared en werd daarna gevraagd voor een class 3 WH. Dus zat gelukkig vrij snel weer in een nieuwe corp waar wat te doen ismathiasv91 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 13:05:
Van't weekend na meer als een half jaar inactief te zijn toch maar weer eens mijn 90M SP char gesubbed. Weet alleen niet goed wat doet, run nu gewoon in een tengu exploration combat sites.
Ik zit in mijn eigen corp, nu wel dood, maar ik denk dat ik terug zal beginnen recruiten. Heb een booster alt voor mining fleets, like helping new people out.Mebus schreef op maandag 27 juni 2016 @ 13:17:
[...]
Met geluk zat ik nog in een corp met iemand anders die aangesloten zat bij een alliance in Provi, net voor DT met iemand daar een sansha site gecleared en werd daarna gevraagd voor een class 3 WH. Dus zat gelukkig vrij snel weer in een nieuwe corp waar wat te doen isClass 3 WH's leveren nog aardig wat ISK op met een tengu (10-20 sites en je hebt je plex). En de sites zijn vrij makkelijk met een tengu, gewoon goed kijken naar de triggers op http://eve-survival.org/wikka.php?wakka=WormholeSpaceClass3
Ik probeer meestal in de weekenden de AUS ops te doen aangezien er dan minder massa aan mensen tussen zit. Plus de aussies zijn super gezellig flashback naar de studenten tijd en ik altijd online was in die tijd tussen een paar uur voor DT en een paar uur na DT.Elohsa schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 09:32:
Move op afgelopen weekend was super nice
Was vet om al die titans en supers om zo'n astrahus te zien hangen.
Wel weer jammer dat er 1 dumbo tussen zat die in zn dread kapot werd geschoten xD
Game PC
Eve char: Warock <TEST>
[ Voor 12% gewijzigd door Elohsa op 29-06-2016 15:30 ]
Nu een actie van 3 maanden spelen en 3 maanden gratis dual character training. Ideaal!!!!A_De2 schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 09:48:
Zijn er op het moment nog leuke acties om inactieve spelers te kietelen om terug te komen? Ik zit er hard over na te denken om weer te subben
*plop*
Zin om het minen een beetje uit te bouwen in een wormhole? Ik woon in een C4 en er zijn al dagelijk een paar miners online. Binnenkort jumpt er een Orca bij en gaan we iets serieuze aan de slag.mathiasv91 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 13:26:
[...]
Ik zit in mijn eigen corp, nu wel dood, maar ik denk dat ik terug zal beginnen recruiten. Heb een booster alt voor mining fleets, like helping new people out.
*plop*
Ik wil gerust met mijn Orca komen boosten, heb ook een hauler.Denagammi schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 21:23:
[...]
Zin om het minen een beetje uit te bouwen in een wormhole? Ik woon in een C4 en er zijn al dagelijk een paar miners online. Binnenkort jumpt er een Orca bij en gaan we iets serieuze aan de slag.
Join anders ff 'thoa-recruit', misschien kunnen we samen leuke dingen doen
Veel personen zijn NL daar, dus roep ff iets als 'hoi, ik ben NL', dan kan je meteen bij de juiste personen info inwinnen!
[ Voor 8% gewijzigd door eniux op 09-07-2016 21:09 ]
We hebben net de Orca naar binnen, maar als je nog iets anders leuks hebt, dan ben je van harte welkom. Vlieg je ook ratting schepen?mathiasv91 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 11:03:
[...]
Ik wil gerust met mijn Orca komen boosten, heb ook een hauler.
*plop*
M.i. zijn WH corps hetzelfde als known space corps, alleen ben je iets meer met elkaar bezig. Je bent veel meer op elkaar aangewezen, dus de band is sterker. Meer leuke dingen samen doenVerwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 19:37:
Na een tijdje solo te hebben gespeeld en van alles gedaan te hebben om te zien wat je allemaal kan doen, is het wellicht tijd om eens een corp te zoeken.
Ik moet eens goed na gaan denken wat voor soort corps ik zoek, maar wat ik me om te beginnen afvroeg is hoe het is om in een wormhole te wonen? Hebben WH-corps (over het algemeen) een andere instelling dan de corps in k-space?
*plop*
De gameplay in W-space is aanzienlijk anders dan die in de andere gebieden en meestal staat alles in het teken van "hole control" wat simpelweg neer komt op het beheren van alle entries/exits en daarbij onwelkome gasten. Je kan niet altijd weg, je raakt makkelijk "trapped" aan de andere kant van een WH en Jita reis je niet "ff" heen, je zal eerst een goede exit moeten scannen etc etcVerwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 19:37:
Na een tijdje solo te hebben gespeeld en van alles gedaan te hebben om te zien wat je allemaal kan doen, is het wellicht tijd om eens een corp te zoeken.
Ik moet eens goed na gaan denken wat voor soort corps ik zoek, maar wat ik me om te beginnen afvroeg is hoe het is om in een wormhole te wonen? Hebben WH-corps (over het algemeen) een andere instelling dan de corps in k-space?
[ Voor 55% gewijzigd door sPENKMAN op 09-07-2016 15:20 ]
Kijk even bij je berichten...LeonNL87 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 16:21:
Ik wil ook graag beginnen met Eve online, eens kijken of ik er in kan komen. Net een paar keer de Earth and beyond emulator gespeeld en heb wel zin in een space mmorpg
Iemand die mij een invite kan sturen?
More Power Igor! More Power!
Inderdaad, risk reward is ver te zoeken in whs... Jammer genoeg.beve schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 09:20:
C5 Ratting sites kunnen idd mooie isk opleveren.
Wat mensen echter ALTIJD vergeten is hoeveel werk er in gaat om het veilig te doen.
Alle holes scannen en scouten, vervolgens alle holes critten.
Zelfs dan ben je nog niet veilig aangezien elk moment een k162 kan geopend worden in je wormhole waar je rat...
Dus naast dscan zit je ook nog op de probe scanner te kijken voor nieuwe sigs
Heb zo een beetje het gevoel dat mensen een utopisch beeld hebben van c5 sites runnen, ze zijn echt lang zo goed niet meer na de changes.
Veel werk en reken er maar op dat je af en toe een bling ratting ship verliest....
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
Wikipedia: Aidsiisschots schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:01:
...
Man wat is die spaceaids toch vervelend...
...
Weggedaan?runner83 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:43:
Pff als ik dit topic lees heb ik spijt dat ik mijn account ooit heb weg gedaan
Inderdaad misschien toch maar eens stof van mijn alt account halen en die gaan upgrade maar al die verloren jaren doen wel pijn hahabeve schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:45:
[...]
Weggedaan?
Dat kon je toch weten dat je daar ooit spijt van ging hebben :-)
Eens EVEbro altijd EVEbro![]()
Je kan altijd herbeginnen
totaal geen problemen mee, het is een soort 'vakjargon' voor eve spelers, ik heb nog nooit moeite gehad dat buiten mijn spraak te houden.wheez50 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:41:
[...]
Wikipedia: Aids
Gewoon ter discussie. Ik merk dat bepaalde gewoonten uit eve (en of reddit) makkelijk overslaan op bijvoorbeeld hier, tweakers. Ik vraag me af of dat wenselijk is? Misschien eens goed om bij stil te staan?
Zelf lees ik vaak op reddit en heb geen grote problemen met vergelijkbaar taalgebruik in eve. Ik negeer pubbies- toch merk ik dat ikzelf makkelijker meedoe en ook harder wordt in mijn taalgebruik in andere vlakken van mijn leven. Bewustwording is de eerste stap. En voor mij genoeg om erop te letten. Toch valt het me op (als een drake in een miningfleet) wanneer ik het tegenkom op een forum als tweakers. Eerst lees je over software dit en dat en dan ineens zit je midden in de space-aids. Zal vast aan mij liggen, maar ik ben er geen fan van...
Eens, hoewel we het niveau van PL maar wellicht wel buiten de deur kunnen houdenlethalnl schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 15:12:
[...]
totaal geen problemen mee, het is een soort 'vakjargon' voor eve spelers, ik heb nog nooit moeite gehad dat buiten mijn spraak te houden.
en dat we binnen dit topic ook jargon aanhouden vind ik geen probleem
ja...je hebt normale mensen taal, eve taal en PL....wat sommige van die mensen af en toe uitkramenElohsa schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 15:33:
[...]
Eens, hoewel we het niveau van PL maar wellicht wel buiten de deur kunnen houden
FTFYElohsa schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 15:33:
[...]
Eens, hoewel we het niveau van PL, test, gsf, etc maar wellicht wel buiten de deur kunnen houden
Het lijkt op een jargon. Maar is het dat ook? Is het niet een vrijbrief lekker giftig (toxisch) te zijn?lethalnl schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 15:12:
[...]
totaal geen problemen mee, het is een soort 'vakjargon' voor eve spelers, ik heb nog nooit moeite gehad dat buiten mijn spraak te houden.
en dat we binnen dit topic ook jargon aanhouden vind ik geen probleem
[ Voor 67% gewijzigd door wheez50 op 27-07-2016 15:54 ]
Delete thiswheez50 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 15:47:
[...]
FTFY![]()
[...]
Het lijkt op een jargon. Maar is het dat ook? Is het niet een vrijbrief lekker giftig (toxisch) te zijn?
En daarnaast: Wil je dat jargon als uithangbord voor je spelletje? Is het misschien beter om ietsjes te doseren?
Trouwens: het is een vakjargon voor een deel van de eve spelers. Ik heb er meermalen middenin gezeten. Maar nu ik in provi zit, weet ik dat het ook anders kan. Sowieso denk ik dat een meerderheid van de evespelers niet veel met dit soort jargon te maken hebben, behalve in de uitlatingen bijvoorbeeld op reddit en in commentaren op nieuwssites. En door mensen van PL/Test/Gsf/etc...
Het is jargon. Spaceaids.. het zal niet meer gebruikt worden op het moment dat CCP het uit het spel haalt.wheez50 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 15:47:
[...]
Het lijkt op een jargon. Maar is het dat ook? Is het niet een vrijbrief lekker giftig (toxisch) te zijn?
En daarnaast: Wil je dat jargon als uithangbord voor je spelletje? Is het misschien beter om ietsjes te doseren?
Zijn er andere spelers dan? Waar ik provi onder etc.. zie vallenEn door mensen van PL/Test/Gsf/etc...
Game PC
[ Voor 5% gewijzigd door Elohsa op 01-08-2016 11:09 ]
Als ik de video's bekijk zie ik dat mensen pas beginnen met broadcasten als ze al ge redboxed worden.Elohsa schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:08:
yep, gister was super vet.
Wellicht wat minder vet voor TEST, maar de rest heeft zich uitstekend vermaakt.
Het verbaasd me dat Shunt aangeeft tot 2x toe een primary overleefd te hebben.
Wat ik hoorde op comms is dat de T3's gewoon gealpha'ed werden en dat er geen houden aan was.
PSA: Koop mijn T3's tia.
Edit: Gefeliciteert Lethal!![]()
Geef je super maar aan mij dan kun jij je bezig houden met je T3lethalnl schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 09:47:
-1 proteus maar +9 killmarks op m'n super
super en subcap combineren gaat echt niet, die dingen heb je veel te veel aandacht voor nodig
uiteindelijk super en triage geworden, titan 'gered' uit 40% armor.
[ Voor 20% gewijzigd door Shunt op 01-08-2016 15:53 ]
Game PC
JF runs voor PL en heb nu bijna 4 SP farm accounts gereed om te melken.lethalnl schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 15:32:
wat doe je voor isk?
heb nog een zooitje carriers in een lowsec pocket die ik eens moet gaan updaten zodat ze weer fatsoenlijk lvl 5's kunnen doen
[ Voor 7% gewijzigd door Elohsa op 03-08-2016 15:43 ]
[ Voor 25% gewijzigd door ravenger op 11-08-2016 10:24 ]
Leuk!Elohsa schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 14:02:
Iedereen dit weekend kaartje scoren voor EVEsterdam? Ik ben er zeker weer bij!
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq