Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
XzeroD schreef op maandag 02 mei 2016 @ 12:33:
[...]Join een groep als EVE-Uni, die helpen je echt wel op weg, scheelt een hoop kopzorgen en is een stuk gezelliger :P
Ik werd vriendelijk begroet in de chat ja. Maar een 30-60 minuten durend interview als je wilt joinen?!?!? Neemt elke corp zich zo serieus?

Ik ben nooit verder gekomen dan wat Veldspar minen :P. Ik houd het voorlopig wel bij alleen het chat kanaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
-MD- schreef op maandag 02 mei 2016 @ 13:52:
[...]

Ik werd vriendelijk begroet in de chat ja. Maar een 30-60 minuten durend interview als je wilt joinen?!?!? Neemt elke corp zich zo serieus?

Ik ben nooit verder gekomen dan wat Veldspar minen :P. Ik houd het voorlopig wel bij alleen het chat kanaal.
De serieuze corps kun je dit verwachten ja. Eve is geen casual game tenminste het kan je tweede baan worden :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lethalnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-02 18:04
[...]

spionnen zijn een serieus ding in EVE, eve-uni is mss een beetje paranoide voor een highsec training alliance. (niet helemaal zonder reden)

Pandemic horde of TEST alliance zijn leuk om meteen het diepe in te duiken met andere (relatief) nieuwe spelers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
[...]

Ik zou toch echt willen adviseren om een player corp van enig caliber te joinen, ben je een eenling... no problem.. maar of een MMORPG dan wat voor je is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
één MMORPG...ja soms, zijn er zat die best leuk zijn als eenling

maar in EVE ga je gegarandeerd op je bek als je niemand hebt om te storen met vragen

en met de rookie help channel moet je echt niet beginnen, dat kanaal is een en al blinden die blinden leiden, de tryhard ISD's daar kunnen er veelal zelf ook niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Dutch2007 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 15:11:
[...]Ik zou toch echt willen adviseren om een player corp van enig caliber te joinen, ben je een eenling... no problem.. maar of een MMORPG dan wat voor je is....
Nee, samen is altijd leuker. Ik heb alleen geen behoefte aan harde eisen (a la minstens twee keer per week raiden oid). Ik speel het voor de fun, moet geen verplicht nummertje zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eniux
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 14:00
[...]

Doorloop voordat je alles gaat doen even alle "tutorials" door, zo leer je de basic game mechanics fatsoenlijk kennen en kan je gratis spullen krijgen.
Bovendien kan je daardoor uitvinden wat je enigzins leuk vindt in het spel. Zorg hierna in ieder geval dat je zo snel mogelijk weg gaat uit de standaard corp en zoals hierboven ook al gezegd de rookie chat. Zou je andere vragen hebben ingame convo me maar (eniux) of stuur maar een evemail, wellicht dat ik je verder kan helpen in je zoektocht.

(in ons public channel in mijn signature kan je ook altijd vragen stellen overigens) :)

[ Voor 8% gewijzigd door eniux op 02-05-2016 16:03 . Reden: eve uni wiki toegevoegd ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
Leukste aan EVE vond ik de game zelf niet maar spel erom heen maar dat was ook niet gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

------

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2017 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2016 @ 15:46:
Ik vind het geweldig dat alle ervaren eve spelers maar blijven verwijzen naar tutorials, terwijl er in eve helemaal niets is wat zo heet.

De meeste onervaren spelers (ik dus) beginnen met de opportunities, want dat zie je als eerste, maar daar zitten toch echt wat dingen bij die voor een onervaren iemand niet zomaar te doen zijn. Of je weet wel uit te vinden hoe je een wormhole kan vinden en je gaat er in, maar je moet er ook nog uit komen.

Ik heb nog bijna niemand specifiek naar de career agents zien verwijzen, terwijl dat naar mijn mening het dichtste bij een tutorial komt.
klopt, wanneer was de laatste keer dat je dit hebt gedaan? ik hoorde en las dat dit helemaal 'opnieuw' gedaan was. Vandaar mijn referentie naar de tutorials, maar als dit voor geen meter klopt, is het inderdaad misschien tijd om binnenkort zelf een keer een nieuw character te starten en niet alles te skippen.

http://massivelyop.com/20...-player-experience-again/

[ Voor 3% gewijzigd door eniux op 02-05-2016 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-09 16:53
Zo, van het weekend mijn sec rating van -8.8 naar -5.0 gerat :P .
Het komt steeds meer weer terug in mijn vingers. Vandaag wat onderzoek gedaan naar exploration, ben redelijk dichtbij de vereiste skills om daar mee te beginnen, hoef alleen nog archaeology en hacking skillen om in elk geval een frigate uit te rusten, en dan rustig naar covertops te skillen.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--------

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2017 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2016 @ 16:40:
[...]

Waarom niet gewoon tags gekocht?
Had niet zo 300 mil in mijn broekzak zitten :) .
Tenzij ik weer een andere gamemechanic heb gemist.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-------

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2017 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
pica schreef op maandag 02 mei 2016 @ 16:49:
[...]

[...]

Had niet zo 300 mil in mijn broekzak zitten :) .
Tenzij ik weer een andere gamemechanic heb gemist.
HQ incursion sites ~120M 't uur... (maar dan moet je al H-sec access voor hebben op een alt oid**

[ Voor 10% gewijzigd door Dutch2007 op 02-05-2016 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2016 @ 17:25:
[...]

58mil om op -5 te komen. 300 mil is om op 0 te komen.

En ik maar denken dat iedereen die al wat langer speelt dit zo kan betalen.
Ja, iedereen die wat langer speelt ja :P . Ik heb net een paar dagen geleden geresubbed na 7 jaar.
Toen was ik blut en had ik een secrating van -9.9 .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemokar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-06-2024
Ik weet niet of het verstandig is, of eigenlijk ik weet zeker dat het niet verstandig is maar na bijna 7 jaar weer een van mijn accounts geactiveerd. Zag de citadel expansion en het begint toch weer een beetje te trekken. Net ingelogd, heb wel het idee weer een newbie te zijn, er is behoorlijk wat bij gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

chemokar schreef op maandag 02 mei 2016 @ 21:47:
Ik weet niet of het verstandig is, of eigenlijk ik weet zeker dat het niet verstandig is maar na bijna 7 jaar weer een van mijn accounts geactiveerd. Zag de citadel expansion en het begint toch weer een beetje te trekken. Net ingelogd, heb wel het idee weer een newbie te zijn, er is behoorlijk wat bij gekomen.
Zie het als een uitdaging, een nieuwe game :D
Een dag niet geleerd is een dag niet geleefd he O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2016 @ 16:40:
[...]

3 maanden geleden heb ik het voor het laatst (en eerst) gedaan. Ze hebben CCP Ghost aangenomen om het aan te pakken, maar dat moet nog gebeuren.
Ah, maar ze hebben dit vorig jaar ook al eens 'aangepakt'. Ik ging er van uit dat dit enigzins tot een verbetering had geleid. Niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-------

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2017 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemokar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-06-2024
Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2016 @ 22:49:
[...]

Nee.

En alhoewel ze CCP Ghost hebben aangenomen, krijg je de indruk dat ze 't ook weinig interesseert. Ze hebben hun eigen wiki offline gehaald en er is geen duidelijke en makkelijk toegankelijke documentatie over de UI.

Ik krijg sterk de indruk dat als ze met een paar 3 maanden oude spelers aan tafel zouden gaan zitten, ze een heel eind zouden komen met verbeteringen. Maar dat is al 13 jaar te moeilijk voor ze. Vandaar mijn wat dubbele gevoel bij de inhuur van CCP Ghost.
Die wiki was wel handig na 7 jaar, kwam er inderdaad net achter dat die niet meer beschikbaar was. learning curve van eve kende ik wel, maar heb het gevoel weer met een nieuw char te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:37
XzeroD schreef op maandag 02 mei 2016 @ 12:33:
[...]
Join een groep als EVE-Uni, die helpen je echt wel op weg, scheelt een hoop kopzorgen en is een stuk gezelliger :P
De band die je met een groep opbouwt is vaak het aspect wat ik mis bij andere games en een van de reden dat ik maar blijf terugkomen.
Axente schreef op maandag 02 mei 2016 @ 13:55:
[...]

De serieuze corps kun je dit verwachten ja. Eve is geen casual game tenminste het kan je tweede baan worden :P
worden? ontkenning fase vermoed ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Gebruiken jullie nog tools/websites o.i.d. voor het vinden van ores? Ik probeer Pyroxeres te vinden maar vooralsnog geen geluk, en heb al diverse gebieden van 0.6-0.9 gehad in Amarr space maar nergens gevonden. Veel websites zijn ook behoorlijk over de datum vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2016 @ 22:49:
[...]

Nee.

En alhoewel ze CCP Ghost hebben aangenomen, krijg je de indruk dat ze 't ook weinig interesseert. Ze hebben hun eigen wiki offline gehaald en er is geen duidelijke en makkelijk toegankelijke documentatie over de UI.

Ik krijg sterk de indruk dat als ze met een paar 3 maanden oude spelers aan tafel zouden gaan zitten, ze een heel eind zouden komen met verbeteringen. Maar dat is al 13 jaar te moeilijk voor ze. Vandaar mijn wat dubbele gevoel bij de inhuur van CCP Ghost.
die is offline gehaald omdat hij toch niet meer relevant was, de crowdsourced wiki's zijn vele malen beter en dus trok CCP de correcte conclusie dat een officiele wiki niet echt meer zin had omdat niemand hem van updates voorzag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Onze geliefde fuzzysteve heeft al een tijdje een CREST wiki online staan die zoals de naam al zegt, de info uit CREST API haalt. Ik vind hem enorm handig: https://www.fuzzwork.co.uk/info/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eniux
-MD- schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 11:58:
Gebruiken jullie nog tools/websites o.i.d. voor het vinden van ores? Ik probeer Pyroxeres te vinden maar vooralsnog geen geluk, en heb al diverse gebieden van 0.6-0.9 gehad in Amarr space maar nergens gevonden. Veel websites zijn ook behoorlijk over de datum vermoed ik.
ore belts hebben random spawns gebaseerd op sec status bij mijn weten soms zit het mee, soms zit het tegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardinal
Het zou er wel moeten zijn. Ik vermoed alleen dat belts kaal zijn geplukt en het duurt meestal een paar dagen voor de volledig respawnen. Ik zou eens wat meer afgelegen systemen proberen.

Dotlan is nog altijd een van de meest gebruikte door mij. Daar kan je zien dat vanaf 0.9 en lager pyro aanwezig zou moeten zijn en rustigere systemen vind je op basis van jumps (lager is over het algemeen rustiger)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
eniux schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 13:33:
[...]
ore belts hebben random spawns gebaseerd op sec status bij mijn weten soms zit het mee, soms zit het tegen.
Geen vaste spawntijden of vast aanbod dus.

Gisteravond had ik ineens 50m ipv 50k. Snapte er niets van hoe ik daar nou weer aan kwam. Zie pas net dat ik een donatie heb gekregen van je. Bedankt!
Cardinal schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 13:39:
[...]
Het zou er wel moeten zijn. Ik vermoed alleen dat belts kaal zijn geplukt en het duurt meestal een paar dagen voor de volledig respawnen. Ik zou eens wat meer afgelegen systemen proberen.

Dotlan is nog altijd een van de meest gebruikte door mij. Daar kan je zien dat vanaf 0.9 en lager pyro aanwezig zou moeten zijn en rustigere systemen vind je op basis van jumps (lager is over het algemeen rustiger)
Bedankt. Navigeren en kaart lezen 2.0. Ik ga nu van Duripant naar Nies, hopelijk helpt het.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eniux
-MD- schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 16:13:
[...]

Gisteravond had ik ineens 50m ipv 50k. Snapte er niets van hoe ik daar nou weer aan kwam. Zie pas net dat ik een donatie heb gekregen van je. Bedankt!
haha, geen probleem, raak alleen niet verloren in het solo minen.. daardoor ben ik de eerste 2 keer afgehaakt bij dit spel :) dacht als ik je nou een beetje ISK geef, dan kan je iets doen wat je leuk vind ipv geld verdienen :)

[ Voor 10% gewijzigd door eniux op 03-05-2016 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
Cardinal schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 11:20:
[...]

De band die je met een groep opbouwt is vaak het aspect wat ik mis bij andere games en een van de reden dat ik maar blijf terugkomen.

[...]

worden? ontkenning fase vermoed ik ;)
Was mijn tweede baan ben nu 2 jaar "clean" :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 12:42
Voor mining kan het misschien ook wel de moeite lonen om met probes mining sites op te zoeken (zie http://wiki.eveuniversity.org/Scanning_%26_Probing voor info over Probing). De signatures (hetgeen wat je probeert te proben) zijn redelijk sterk en daarmee goed te vinden met matige skills.

Scannen is om te beginnen het beste om te doen met 1 van de volgende frigates welke een bonus hebben voor probe strength: Heron, Probe, Magnate of Imicus (volgorde is geloof ik van meest naar minst gebruikt)

Eve char: Warock <TEST>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
-MD- schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 16:13:
[...]

[...]

Bedankt. Navigeren en kaart lezen 2.0. Ik ga nu van Duripant naar Nies, hopelijk helpt het.
waarom mine je eigenlijk?
als het om geld gaat hou dan zsm op, anders kom je jezelf over een paar weken nog wel tegen als je je realiseert wat een verspilling het is om daar skillpoints in te steken.

moet trouwens nog steeds een skill extractor kopen om die zooi uit m'n characters te trekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 10:35
Als ik niet aan het FC-en ben of andere zaken vind ik het wel eens relax om wat ice te minen. Dat levert tenminste wat op. Heb wel alle ore mining skills uit mijn hoofd getrokken waar mogelijk. Toen nog wat injectors gekocht en FC5 geinject op de eerste dag dat ze beschikbaar waren. Heb daar elke dag nog plezier van :)

Over die DD van de cerb fleet. Hoorde gister dat de eerste hun schip vervangen hebben gekregen door CCP. Die hebben helemaal geluk, SRP en je schip weer terug :)

Voor de rest blijf ik lekker bezig. Afgelopen maand 40 fleets FC-ed. De eerste twee weken vrijwel geen EVE kunnen spelen ivm werk. En het schiet deze maand ook lekker op.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Ice levert wel meer op, maar is lastiger te vervoeren en je moet het in null-sec lokaal kunnen verkopen.

Toen ik nog in Vale woonde was het een fantastische tijd. Van de ijs maakte ik fuel blocks en verkocht die destijds aan Bastion, Lawn en CO2. Het was makkelijk om PI te importeren vanuit Jita en de op de terug weg nam ik het surplus aan fuel block mee naar Jita, wat ik eventueel niet verkocht kreeg.

Ondanks dat het goud opleverde, was ik ook niets anders aan het doen dan minen.... rijk en eve burnout zijn geen goede combinatie. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutch2007
Afbeeldingslocatie: http://www.eveinfo.net/complexes/roid_g~1.jpg

Dat zou het moeten zijn... :9

*its been a long, long time*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
lethalnl schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 10:31:
[...]

waarom mine je eigenlijk?
als het om geld gaat hou dan zsm op, anders kom je jezelf over een paar weken nog wel tegen als je je realiseert wat een verspilling het is om daar skillpoints in te steken.

moet trouwens nog steeds een skill extractor kopen om die zooi uit m'n characters te trekken...
Dat probeerde ik inderdaad ook uit te leggen, ben 2x gestopt met even in 2007 en 2008 door solo mining om maar ISK te 'verdienen'. Als tijd geld is, is mining een bijzonder inefficiënte manier om je tijd te spenderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
iisschots schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 10:49:
Als ik niet aan het FC-en ben of andere zaken vind ik het wel eens relax om wat ice te minen. Dat levert tenminste wat op. Heb wel alle ore mining skills uit mijn hoofd getrokken waar mogelijk. Toen nog wat injectors gekocht en FC5 geinject op de eerste dag dat ze beschikbaar waren. Heb daar elke dag nog plezier van :)
nadruk even op de andere skillpoints en mogelijkheden, maar voor een complete newbie? echt niet
Over die DD van de cerb fleet. Hoorde gister dat de eerste hun schip vervangen hebben gekregen door CCP. Die hebben helemaal geluk, SRP en je schip weer terug :)

Voor de rest blijf ik lekker bezig. Afgelopen maand 40 fleets FC-ed. De eerste twee weken vrijwel geen EVE kunnen spelen ivm werk. En het schiet deze maand ook lekker op.
dat was inderdaad even een vraag, maar lijkt erop dat de DD calculatie niet klopt want signature speelt totaal niet mee op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 10:35
lethalnl schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 13:18:
[...]

nadruk even op de andere skillpoints en mogelijkheden, maar voor een complete newbie? echt niet
Het is veel leuker om te gaan PVP-en. Ik zou daar graag eerder mee gestart zijn.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Dutch2007 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 11:48:
[...]
[afbeelding]

Dat zou het moeten zijn... :9

*its been a long, long time*
Nah, zelfde cursor, andere content :P
lethalnl schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 13:18:
[...]
dat was inderdaad even een vraag, maar lijkt erop dat de DD calculatie niet klopt want signature speelt totaal niet mee op het moment.
Klopt, signature wordt buiten beschouwing gelaten en iedereen krijgt de volle laag.
Maar nog steeds een brilliante actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:56

Shunt

Boe

Doet me denken aan de oude AOE Doomsday van de eerste titans.
Toen werd je gewoon in een battleship of commandship gedwongen omdat je anders ge oneshot zou worden door een random titan DD.

Die lag volgens mij op 300k damage van een van de types dus wou je een DD altijd overleven dan moest je omni 300k Ehp hebben. Maar toen was het dan ook gewoon oh wacht die partij heeft EEN titan van type X dus als we tegen hen vechten hebben we alleen op deze résistance zo veel nodig.

Hmm heerlijk dagen lang met rail mega's POS shoots doen.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Allemaal bedankt voor de reacties. Ik ga zeker ook verder kijken dan minen, reden dat ik daar mee begon is dat ik in ieder geval wilde weten hoe ik ISK kan vergaren op een makkelijke/veilige manier. Daarnaast is het ook iets dat je met een schuin oog kan doen terwijl ik andere zaken aan het doen ben (al dan niet op de pc).

Ik ben gisteren ook begonnen aan de eerste exploring missies en daar kwam ook het proben aan bod. Misschien ligt het aan mij of gaat daar de immersion van het spel even helemaal fout en snap ik het, of ik snap het niet.

Volgens het verhaal van de missie moet je probes zien als kleine snelle schepen die de omgeving verkennen voor je. Je lanceert ze in een cluster in een bepaalde richting. Dan analyseer je de data en dan krijg je die percentages te zien. Dan zit je te prutsen met het plaatsen van die probes, dichter bij zo'n object om dat percentage naar 100% te krijgen zodat je er heen kunt warpen. Dan retrieve je die probes en dan ga je er heen. Dat retrieven en lanceren van die probes is instant, geen reistijd o.i.d. (lijkt mij onlogisch).

Dan staat er ook nog iets van een levensduur van zo'n probe, maar ik zie nergens of dat reset als je hem weer aan boord hebt? Je kan het ook niet zien als de probe aan boord is (of ik heb het niet gevonden).

Ik geloof dat ik nog wel even bezig ben :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
-MD- schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 14:41:
Allemaal bedankt voor de reacties. Ik ga zeker ook verder kijken dan minen, reden dat ik daar mee begon is dat ik in ieder geval wilde weten hoe ik ISK kan vergaren op een makkelijke/veilige manier. Daarnaast is het ook iets dat je met een schuin oog kan doen terwijl ik andere zaken aan het doen ben (al dan niet op de pc).
nog steeds een val op die manier, skillpoints zijn je eerste jaar heel erg belangrijk en ze in mining steken is bijna universeel een fout die iedereen heeft gemaakt.

het is ook de reden dat je vrijwel altijd een mining character als een alt zal zien, mining mains stoppen binnen een paar maanden
Ik ben gisteren ook begonnen aan de eerste exploring missies en daar kwam ook het proben aan bod. Misschien ligt het aan mij of gaat daar de immersion van het spel even helemaal fout en snap ik het, of ik snap het niet.

Volgens het verhaal van de missie moet je probes zien als kleine snelle schepen die de omgeving verkennen voor je. Je lanceert ze in een cluster in een bepaalde richting. Dan analyseer je de data en dan krijg je die percentages te zien. Dan zit je te prutsen met het plaatsen van die probes, dichter bij zo'n object om dat percentage naar 100% te krijgen zodat je er heen kunt warpen. Dan retrieve je die probes en dan ga je er heen. Dat retrieven en lanceren van die probes is instant, geen reistijd o.i.d. (lijkt mij onlogisch).

Dan staat er ook nog iets van een levensduur van zo'n probe, maar ik zie nergens of dat reset als je hem weer aan boord hebt? Je kan het ook niet zien als de probe aan boord is (of ik heb het niet gevonden).

Ik geloof dat ik nog wel even bezig ben :P.
het werkt als een driehoeksmeting, en als je dat ik je achterhoofd houd gaat het bij de lagere skill levels een stuk sneller.

die timer is er meer als een soort opruim mechanisme, je hebt iets meer dan een uur voordat je probes verdwijnen.

als je door een gate jumped, docked of ze handmatig terughaalt dan krijg je automatisch je probes weer terug.

bij de volgende lancering hebben ze dan weer de volle timer.

[ Voor 3% gewijzigd door lethalnl op 04-05-2016 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

lethalnl schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 15:13:
als je door een gate jumped, docked of ze handmatig terughaalt dan krijg je automatisch je probes weer terug.
In het verleden heb ik nogal eens vaak gehad dat als ik ze vergat handmatig terug te halen, ze helaas niet altijd terug kwamen. Na de eerste 4x een ticket aangemaakt te hebben (en ze terug gekregen te hebben) was ik het zat en nam ik het verlies maar voor lief.

Moet wel zeggen dat het me al een tijd niet meer voorgekomen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
En ja hoor ik ben weer hooked net even Endie benaderd of ie nog een plekje vrij heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
XzeroD schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 15:37:
[...]

In het verleden heb ik nogal eens vaak gehad dat als ik ze vergat handmatig terug te halen, ze helaas niet altijd terug kwamen. Na de eerste 4x een ticket aangemaakt te hebben (en ze terug gekregen te hebben) was ik het zat en nam ik het verlies maar voor lief.

Moet wel zeggen dat het me al een tijd niet meer voorgekomen is
kan komen omdat het nu al een tijdje automatisch gaat, alleen uitloggen en laten verlopen vernietigd nog probes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Traden is een zeer goeie manier van isk maken. Kan met minimaal aantal skillpoints.

Btw f2p dit weekend:

https://community.eveonli...free-celebration-weekend/

[ Voor 46% gewijzigd door Hurtebise op 04-05-2016 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
https://www.reddit.com/r/...r_logistics_queen_of_the/

houd ook nooit op :)

das dus best wel ziek

en nog eentje:

http://i.imgur.com/R7vCDw1.png

API purge incoming
14:09 < Blawrf1> why'd you quit?

14:15 < AryndelVyst1> Blawrf1: Not really digging present state goonfleet. Time to just move on
late edit: (maar niet minder leuk)

http://i.imgur.com/Aap5VWa.jpg

[ Voor 52% gewijzigd door lethalnl op 06-05-2016 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
Mocht je popcorn hebben en wat tijd over dan is dit ook wel een erg leuke. TEST koopt een cheap ass dedicated met 1Gbit verbinding, wordt geblokkeerd vanwege een vermeende incoming DDOS van 250k pps.

Allemaal niet zo heel erg spannend totdat we de boel willen annuleren vanwege de beperking in aantal PPS op de netwerkverbinding wat gewoon niet handig is voor een Murmur/VOIP bak, vanaf dat moment gaat het prachtig downhill met deleted tweets en een 3 dagen trending topic op /r/sysadmin

https://www.reddit.com/r/...voice_chat_to_a_new_host/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
wel even de kanttekening plaatsen dat het ook werkelijk een DDOS was, neemt niet weg dat hun CS echt compleet de mist in is gegaan met deze interactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
Mijn perceptie van een distributed DOS is toch wel aanzienlijk anders maar dan nog stel ik de initiële blokkade ook echt niet ter discussie, dat is een prima voorzorgsmaatregel daar het ook best wat packets zijn een DDOS uiteraard prima kan aanzwellen.

De manier van doen daarna is gewoon echt een ramp maar dit is helaas een vaker voorkomende houding van "hostertjes", voornamelijk in het budget segment. Op wat voor een manier dan ook kan dit nooit goed zijn voor de branch in zijn algemeenheid wat ik erg jammer vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-09 21:34
Ik 'woon' vlak bij Horde Space. Toen het bericht kwam dat ze gingen verhuizen ben ik met een kleine groep die kant op gegaan om maar even wat gates te campen. Naarmate de tijd verliep eigenlijk een stroom aan VNI's kunnen killen en daarbij kwam ook nog even een blingy pod.

https://zkillboard.com/kill/53923544/

Ben erg benieuwd hoe ze het gaan doen en wie hen space overneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-03 12:51
Kaasdipje schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 12:05:
Ik 'woon' vlak bij Horde Space. Toen het bericht kwam dat ze gingen verhuizen ben ik met een kleine groep die kant op gegaan om maar even wat gates te campen. Naarmate de tijd verliep eigenlijk een stroom aan VNI's kunnen killen en daarbij kwam ook nog even een blingy pod.

https://zkillboard.com/kill/53923544/

Ben erg benieuwd hoe ze het gaan doen en wie hen space overneemt.
Ik zit vlak bij je in the unthinkables, wel leuke regio voor pvp Querious.
Ben ook benieuwd wie al die space zal overnemen overigens denk ik dat INFAMOUS voor onze space komt.
Ook PFR is bezig aan het disbanden, Querious wordt echt mega fun in de komende maand(en)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Vandaag kwam een goon swordfleet iets te dichtbij de citadel:

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
http://evf-eve.com/servic...42&b=7034378&e=90&t=uaaab

http://evf-eve.com/servic...aai&ro=150.96666666666667

~~USTZ~~ stelletje feeders dat het zijn.

en goons doen eindelijk eens iets...in USTZ :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Omdat ze EUTZ weten dat ze niet kunnen winnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elohsa
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-09-2022
Hebben ze niet recentelijk hun timers juist aangepast naar EUtz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
We hebben het in Saranen niet slecht gedaan de laatste paar dagen

Gisteravond een mooi gevecht getriggerd door het onlinen van een Citadel in Saranen. Het idee was dat deze plus een ander beide verloren zouden gaan, maar wonderbaarlijk hebben we momenteel een Citadel in Saranen.

Eerst een mooie bomb run op pandemic horde uitgevoerd. Daarna met de Megathron fleet ongeveer alle mensen tegen wie we een grudge hadden van het veld geschoten. Uiteraard kon PL het niet alleen aan, dus moest half eve komen opdraven, maar tijdens de fleet de butthurt post op reddit waren echt fantastisch voor het moraal.

Uiteindelijk heb ik mijn 250M kostende Megathron ingeleverd voor 8.5 Bil aan kills. Het was een mooie avond en we hoeven niet ver meer te vliegen voor content.

Nog een heel andere vraag. Tijdens het gevecht haalde ik ongeveer 1.82 FPS (ja, dat was de average, brackets off, sound off, performance settings). Weet iemand hoe ik erachter kom wat de bottleneck is? Ik zou het gezien mijn systeem (I7-4770K, 32GB, GTX 970) niet meteen kunnen pinpointen. In eve geeft control+alt+shift+m een sloot aan informatie, maar echt duidelijk is het niet. Iemand een idee?

[ Voor 18% gewijzigd door Cardinal op 18-05-2016 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Cardinal schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 10:20:
We hebben het in Saranen niet slecht gedaan de laatste paar dagen

Gisteravond een mooi gevecht getriggerd door het onlinen van een Citadel in Saranen. Het idee was dat deze plus een ander beide verloren zouden gaan, maar wonderbaarlijk hebben we momenteel een Citadel in Saranen.

Eerst een mooie bomb run op pandemic horde uitgevoerd. Daarna met de Megathron fleet ongeveer alle mensen tegen wie we een grudge hadden van het veld geschoten. Uiteraard kon PL het niet alleen aan, dus moest half eve komen opdraven, maar tijdens de fleet de butthurt post op reddit waren echt fantastisch voor het moraal.

Uiteindelijk heb ik mijn 250M kostende Megathron ingeleverd voor 8.5 Bil aan kills. Het was een mooie avond en we hoeven niet ver meer te vliegen voor content.
Euh bij welk gevecht was jij dan want volgens mij hebben jullie meerdere ECM frigs boven op onze fleets moeten gooien om niet al jullie battleships kwijt te raken.
Welke smaak is jouw coolaid eigenlijk? :P
Nog een heel andere vraag. Tijdens het gevecht haalde ik ongeveer 1.82 FPS (ja, dat was de average, brackets off, sound off, performance settings). Weet iemand hoe ik erachter kom wat de bottleneck is? Ik zou het gezien mijn systeem (I7-4770K, 32GB, GTX 970) niet meteen kunnen pinpointen. In eve geeft control+alt+shift+m een sloot aan informatie, maar echt duidelijk is het niet. Iemand een idee?
De bottleneck is eve en niet zo zeer je pc.

[ Voor 13% gewijzigd door Shunt op 18-05-2016 10:45 ]

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
blijkt dus dat citadels schijt hebben aan TIDI

tegen de tijd dat wij klaar waren en de laatste megatron geslacht was (real time ongeveer een kwartier) dat de citadel als een uurtje online was

maarja, als je de keus hebt tussen een astrahus aborteren of een complete BS fleet te verpulveren....makkelijke keuze.

verder mogen goons niets zeggen over blobs trouwens, het recht op dat argument zijn ze al een paar jaar kwijt dus spaar de moeite.

en ja, eve draait niet lekker in TIDI gevechten.
ik sta ook op performance mode ondanks dat het allemaal niet zo lastig zou moeten zijn

[ Voor 30% gewijzigd door lethalnl op 18-05-2016 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
Cardinal schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 10:20:

My iskwar ~, ik dacht dat jullie daar niet omgaven. Dit geeft wel aan hoe gsf is veranderd de laatste jaren.

edit. Deze post over tears gesproken :')

[ Voor 5% gewijzigd door Axente op 18-05-2016 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-09 21:34
beve schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 15:26:
[...]

Ik zit vlak bij je in the unthinkables, wel leuke regio voor pvp Querious.
Ben ook benieuwd wie al die space zal overnemen overigens denk ik dat INFAMOUS voor onze space komt.
Ook PFR is bezig aan het disbanden, Querious wordt echt mega fun in de komende maand(en)
Wij gaan tijdelijk even in Delve kijken. Lekker dicht bij Goons en Lumpy, even kijken of we daar wat leuke fights vinden. Was gisteren wel op comms maar ik was in high-sec wat spul aan het haulen naar ons staging, en merkte dat we onderweg al een paar leuke encounters hadden. Ben erg benieuwd wat we hier allemaal tegen gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
lethalnl schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 11:18:
blijkt dus dat citadels schijt hebben aan TIDI
Ja, dat was een leuke verassing, al had ik dat persoonlijk niet verwacht. Ik zou verwachten dat de citadel dezelfde tidi zou hebben.
en ja, eve draait niet lekker in TIDI gevechten.
ik sta ook op performance mode ondanks dat het allemaal niet zo lastig zou moeten zijn
Hmm, jammer, maar daar hoef ik dus niets verder voor te upgraden.
Axente schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 12:06:
[...]
My iskwar ~, ik dacht dat jullie daar niet omgaven. Dit geeft wel aan hoe gsf is veranderd de laatste jaren.
edit. Deze post over tears gesproken :')
Om beide aspecten te behandelen: GSF heeft daar weinig mee te maken, die geven op paps, wat weer afhankelijk is per corp voor het aantal. Ik geloof dat PL een x aantal kills per tijd heeft (correct me if im wrong) en zo heeft iedereen een systeem hebben om nutteloos gepeupel buiten de deur te houden. Mijn corp of gsf zal het geen bal schelen hoeveel je verliest, of je heet Batuka en je wordt bekend onder velen en niemand kijkt meer op dat je wat belachelijks verliest. :P

Persoonlijk, ik vind het leuk als ik minimaal dezelfde waarde kan vernietigen als mijn eigen waarde die ik hoogstwaarschijnlijk ga verliezen als ik dat haal: personal op succes, zo niet next fleet to fight another day. Gisteren.. op succes d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Cardinal schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 13:10:
[...]

Ja, dat was een leuke verassing, al had ik dat persoonlijk niet verwacht. Ik zou verwachten dat de citadel dezelfde tidi zou hebben.

[...]

Hmm, jammer, maar daar hoef ik dus niets verder voor te upgraden.

[...]

Om beide aspecten te behandelen: GSF heeft daar weinig mee te maken, die geven op paps, wat weer afhankelijk is per corp voor het aantal. Ik geloof dat PL een x aantal kills per tijd heeft (correct me if im wrong) en zo heeft iedereen een systeem hebben om nutteloos gepeupel buiten de deur te houden. Mijn corp of gsf zal het geen bal schelen hoeveel je verliest, of je heet Batuka en je wordt bekend onder velen en niemand kijkt meer op dat je wat belachelijks verliest. :P

Persoonlijk, ik vind het leuk als ik minimaal dezelfde waarde kan vernietigen als mijn eigen waarde die ik hoogstwaarschijnlijk ga verliezen als ik dat haal: personal op succes, zo niet next fleet to fight another day. Gisteren.. op succes d:)b
Wij (snigg) hebben binnen PL de regel van 60 kills in 2 maanden, andere corps hebben deze regels niet en hebben of strengere of minder strenge regels maar in het geheel heeft iedere corp weer verantwoordelijkheden waar ze aan moeten voldoen zoals een bepaald percentage aanwezigheid en dat soort geneuzel.

Binnen waffles had je het zelfde systeem maar dan 90 kills voor 3 maanden weet niet of dat nu nog steeds is maar dat was wel lekker als je dan een kut periode aan zag komen bufferde je ffe een kill of 90 en dan had je 3 maanden om lekker relaxed je ding te doen.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
Cardinal schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 13:10:
[...]

[...]

Ik had het meer in gedachten van GSF.(opsucces citadel is online) Ieder zijn ding natuurlijk. In BAT is het 50 kills in 2 maanden wat natuurlijk niks is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Dat was een bonus. Tijdens de fleet legde the mittani uit dat hun verwachting was dat alle citadels vernietigd zouden worden en dat saranen het als enige overleefde was een verassing. Daarnaast content in 6 dagen en counting. :P

Zoals gezegd doen wij paps en en ik moet er 5 per maand hebben. Gisteren alleen had ik er al 4 dus dat vormt geen probleem. Ik snap waarom ze zulke systemen hebben, maar in mijn optiek heeft elk systeem voor en nadelen.
  • x kills per tijd. dat lijkt me nadelen hebben voor mensen die logistics leuk vinden en stappen mensen liever in een DPS schip op het moment dat ze achter lopen in aantal kills.
  • paps. het maakt niet uit of je tackle vliegt of een dure T3. Dus cheapass bastards die in horden aan interceptors joinen. Soms problemen met het vinden van voldoende logistics.
  • pap score. Dit deed Razor en loste het logistics probleem op doordat logistics meer score kregen dan bepaalde schepen zoals interceptors. Nadeel (zeker toen bovril nog in razor zat) soms hadden ze 100 man in fleet met 80 man in logistics. Dit doordat T1 logistics met een waarde van een paar miljoen meer score opleverde dan een 800M kostende T3.
Desondanks vond ik razor de meest slimme variant, alleen de uitwerking ervan had beter gekund.

[ Voor 70% gewijzigd door Cardinal op 18-05-2016 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elohsa
Cardinal schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 15:35:
  • x kills per tijd. dat lijkt me nadelen hebben voor mensen die logistics leuk vinden en stappen mensen liever in een DPS schip op het moment dat ze achter lopen in aantal kills.
Daar wordt rekening mee gehouden.
Als ze zien dat je veel logi vliegt dan worden je kill requirements wat versoepeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
Cardinal schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 15:35:
  • paps. het maakt niet uit of je tackle vliegt of een dure T3. Dus cheapass bastards die in horden aan interceptors joinen. Soms problemen met het vinden van voldoende logistics.
  • pap score. Dit deed Razor en loste het logistics probleem op doordat logistics meer score kregen dan bepaalde schepen zoals interceptors. Nadeel (zeker toen bovril nog in razor zat) soms hadden ze 100 man in fleet met 80 man in logistics. Dit doordat T1 logistics met een waarde van een paar miljoen meer score opleverde dan een 800M kostende T3.
Ik snap alle 3 de opties wel maar ik denk dat een combinatie van al deze factoren belangrijker is en vaak ook zo wordt gekeken. Als je een fc hebt die actief is boeit het niet. Een logi piloot die constant er is etc. Een diplo die elke dag druk bezig is en ga zo maar door. Een CEO weet echt wel wie actief is of wie aan het slacken is. Voor Alliances is het natuurlijk een makkelijke baseline niet dat het ze hier om gaat is toch vaak de onderlinge relaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
beetje saaie o7 show gisteren, had iets meer verwacht eigenlijk.

die roam aan het einde eindigde bij onze voordeur overgens :P

linkje

10b aan kills op de stoep afgeleverd door nashh

natuurlijk ook hem ge-awoxed omdat hij de NPSI FC was :P

best wel zieke fit dat trouwens, 2600 DPS en tanked iets van 30-50k dps met één triage en/of 2k per oneiros
is te vergelijken met een t2 schip qua resistance maar je raakt een thanny wel wat makkelijker dan een ahac :P

[ Voor 17% gewijzigd door lethalnl op 20-05-2016 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Axente schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 08:26:
[...]

Ik snap alle 3 de opties wel maar ik denk dat een combinatie van al deze factoren belangrijker is en vaak ook zo wordt gekeken. Als je een fc hebt die actief is boeit het niet. Een logi piloot die constant er is etc. Een diplo die elke dag druk bezig is en ga zo maar door. Een CEO weet echt wel wie actief is of wie aan het slacken is. Voor Alliances is het natuurlijk een makkelijke baseline niet dat het ze hier om gaat is toch vaak de onderlinge relaties.
Wij hebben een paar gasten in de aliance / corp die dedicated support vliegen. Die zijn echt teleurgesteld als ze niet hoeven te vliegen in een logi. Dat soort mensen hoeven echt niet aan die kill count te voldoen. Vaak voldoen ze alsnog omdat ze gewoon een whore gun op hun logi hebben of een whore drone ofzo.
lethalnl schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 10:24:
beetje saaie o7 show gisteren, had iets meer verwacht eigenlijk.

die roam aan het einde eindigde bij onze voordeur overgens :P

linkje

10b aan kills op de stoep afgeleverd door nashh

natuurlijk ook hem ge-awoxed omdat hij de NPSI FC was :P

best wel zieke fit dat trouwens, 2600 DPS en tanked iets van 30-50k dps met één triage en/of 2k per oneiros
is te vergelijken met een t2 schip qua resistance maar je raakt een thanny wel wat makkelijker dan een ahac :P
Ik vroeg me al af waarom we nu weer een van onze eigen PL carriers ge killed hadden.
Meestal is het een simpelere reden zoals waarom niet of because we can.

[ Voor 36% gewijzigd door Shunt op 20-05-2016 11:40 ]

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
Shunt schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 11:39:
[...]

Wij hebben een paar gasten in de aliance / corp die dedicated support vliegen. Die zijn echt teleurgesteld als ze niet hoeven te vliegen in een logi. Dat soort mensen hoeven echt niet aan die kill count te voldoen. Vaak voldoen ze alsnog omdat ze gewoon een whore gun op hun logi hebben of een whore drone ofzo.
Ow dat geloof ik zeker. Nog weinig ervaring in BAT ben er 2 jaar tussenuit geweest en nu 2 weken terug ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

De roam was voorop opgezet met 'doe wat je wilt, we starten in amarr'. Dat escaleerde in we hebben pakken 2 carriers erbij zodat de roam niet een eeuwigheid duurt :P

Ik kon helaas niet mee maar wel alles in onze slack gevolgd, de fun :D Waarschijnlijk is dit voor herhaling vatbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
EUTZ proefballonetje + OWNZONE

USTZ feed

zucht....this is why we can't have nice big things

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-09 21:11
Cardinal, heb je toevallig je geluid aan bij die fights?

Ik haal namelijk een stuk meer FPS met het geluid uit met een minder krachtige PC, wel in potato mode natuurlijk ;-).

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
lol, sort dragon doet een misclick

http://i.imgur.com/qyIPfaO.jpg

looks like darkness is back on menu boys }) B-) })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
ed-oorklep schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 11:57:
Cardinal, heb je toevallig je geluid aan bij die fights?

Ik haal namelijk een stuk meer FPS met het geluid uit met een minder krachtige PC, wel in potato mode natuurlijk ;-).
Ja, geluid staat uit, bedankt voor het meedenken. :)
(je verwacht het niet, maar geluid in eve is een FPS killer)
lethalnl schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 12:08:
lol, sort dragon doet een misclick

http://i.imgur.com/qyIPfaO.jpg

looks like darkness is back on menu boys }) B-) })
Goons are dead, PL is next >:) :+

Ik zag trouwens dat Darkness ook een Fortizar in Saranen heeft gedropt. Ik hou van de Citadel expansion. Het is letterlijk een kwestie van undock and GF.

[ Voor 10% gewijzigd door Cardinal op 28-05-2016 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Cardinal schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 16:59:
[...]

Ja, geluid staat uit, bedankt voor het meedenken. :)
(je verwacht het niet, maar geluid in eve is een FPS killer)

[...]

Goons are dead, PL is next >:) :+

Ik zag trouwens dat Darkness ook een Fortizar in Saranen heeft gedropt. Ik hou van de Citadel expansion. Het is letterlijk een kwestie van undock and GF.
Vooral omdat wij "Goons V NC,PL,TEST en de rest" met de zelfde redenen nu spelen de nieuwe expansion leren te beheersen en gewoon fucken met elkaar.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elohsa
Ik denk dat het niet lang zal duren voordat het volledige MBC op goede voet uit elkaar gaat om ook elkaar weer neer te knallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
lol@ die fleet van gisteren, goons zitten een uur lang te wachten tot mittens eindelijk z'n kop houd, komen ze met een warp core stabbed firetail aanzetten 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

0 tank, 15km lock range

ooit van smartbombs gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elohsa
lethalnl schreef op maandag 30 mei 2016 @ 11:18:
lol@ die fleet van gisteren, goons zitten een uur lang te wachten tot mittens eindelijk z'n kop houd, komen ze met een warp core stabbed firetail aanzetten 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

0 tank, 15km lock range

ooit van smartbombs gehoord?
:O Ik dacht je maakt een grapje (was er niet met de fleet van gister) tot ik KB checkte....
https://zkillboard.com/kill/54314140/ |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
Ik ben Highsec in getrokken, heb genoeg van nullsec, Ik heb nu in 3 alliances gezeten die disbanded , of kapot gegaan zijn op 3 maand tijd.
Van Bastion geleaved toen alles kapot ging, naar PFR --> disband, naar unthinkables --> Disband.
Nu ben ik een Highsec Merc corp gejoined en moet zeggen dat ik wel mega veel fun heb. :D
220 kills had ik dit weekend, je ziet mensen echt de domste dingen doen in highsec met de meest bling ships hahahaa.
Ik verdien elke dag zo 1 bil aan pvp loot nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elohsa
beve schreef op maandag 30 mei 2016 @ 11:38:
...Highsec Merc corp .... mega veel fun...
Afbeeldingslocatie: http://faceboock.net.br/wp-content/uploads/2015/01/wat-what.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
Dacht ik ook ,maar ik kan het maar bevestigen. :9
Moet echt nooit meer carebearen voor ISK, dat stak me vooral tegen, gewoon 23/7 PVP.
Geen nullsec gezeik of politics of dick measuring contest :9

Alle "Elite" nullsec pvpers die opeens tackled worden in highsec paniekeren gewoon volledig, ze hebben geen flauw benul wat ze moeten doen.
Zelden zo hard gelachen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elohsa
Dat het goed geld verdient geloof ik inderdaad prima.
Ik weiger echter "highsec-ganking" PVP te noemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
Elohsa schreef op maandag 30 mei 2016 @ 12:19:
Dat het goed geld verdient geloof ik inderdaad prima.
Ik weiger echter "highsec-ganking" PVP te noemen :)
amen.
beve schreef op maandag 30 mei 2016 @ 12:16:
[...]

Alle "Elite" nullsec pvpers die opeens tackled worden in highsec paniekeren gewoon volledig, ze hebben geen flauw benul wat ze moeten doen.
Zelden zo hard gelachen >:)
is ook weinig dat je kan doen, behalve een vloot griffins mee ofzo.
of dat of je bent wel een hele slechte wardeccer als je geen instalock HIC +wat webs en wat zwaar geschut op zo'n gate hebt zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
lethalnl schreef op maandag 30 mei 2016 @ 11:18:
-O- Noway dat ik in een firetail stap. Daar ben ik sinds SMA allergisch voor. stabbed-sebo'd firetail... :'(
Aan de andere kant. kennelijk vind PL (members) het niets, dus OP success.
beve schreef op maandag 30 mei 2016 @ 11:38:
Ik verdien elke dag zo 1 bil aan pvp loot nu.

[ Voor 18% gewijzigd door Cardinal op 30-05-2016 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
lethalnl schreef op maandag 30 mei 2016 @ 12:25:
[...]

amen.

[...]

is ook weinig dat je kan doen, behalve een vloot griffins mee ofzo.
of dat of je bent wel een hele slechte wardeccer als je geen instalock HIC +wat webs en wat zwaar geschut op zo'n gate hebt zitten
Ik denk dat we Eloha het verschil moeten uitleggen tussen suicide ganken en wardecs :-)
Inderdaad altijd een hic, maar cynabal is echt MVP.
snelle lock en dan een neutral logi met remote sensor boost en niets raakt weg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Zelfs met een wardec is 10 tegen 1 in mijn optiek nog steeds een gank.

Maar goed laat de rest zelf oordelen wat ze ervan vinden. Deze is van jou niet waar: https://zkillboard.com/character/91478706/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
Cardinal schreef op maandag 30 mei 2016 @ 13:20:
Zelfs met een wardec is 10 tegen 1 in mijn optiek nog steeds een gank.

Maar goed laat de rest zelf oordelen wat ze ervan vinden. Deze is van jou niet waar: https://zkillboard.com/character/91478706/
Haha inderdaad, meeste kills is niet 10 tegen 1 :-)
Maar ik volg je redenerinig wel, echt eerlijke pvp is het ook niet...
Echter een beetje hypocriet want, eerlijke pvp doen jullie in null ook niet :p
Eerlijke pvp bestaat gewoon niet in EVE

https://zkillboard.com/kill/54240096/
deze bijvoorbeeld is lekker 1v1, ik snap nog altijd niet waarom opeens concord die dude kapotschoot.
Ik denk dat ie per ongeluk de gate geschoten heeft ofzo....

[ Voor 8% gewijzigd door beve op 30-05-2016 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
Cardinal schreef op maandag 30 mei 2016 @ 12:47:
[...]

-O- Noway dat ik in een firetail stap. Daar ben ik sinds SMA allergisch voor. stabbed-sebo'd firetail... :'(
Aan de andere kant. kennelijk vind PL (members) het niets, dus OP success.
nee wij gingen echt stuk toen de fit gelinked werd, promote degene die dat heeft verzonnen aub naar sky marshal.
beve schreef op maandag 30 mei 2016 @ 13:34:
[...]

Haha inderdaad, meeste kills is niet 10 tegen 1 :-)
Maar ik volg je redenerinig wel, echt eerlijke pvp is het ook niet...
Echter een beetje hypocriet want, eerlijke pvp doen jullie in null ook niet :p
Eerlijke pvp bestaat gewoon niet in EVE

https://zkillboard.com/kill/54240096/
deze bijvoorbeeld is lekker 1v1, ik snap nog altijd niet waarom opeens concord die dude kapotschoot.
Ik denk dat ie per ongeluk de gate geschoten heeft ofzo....
bij ons kan je nog baiten/hotdroppen, de logi van de tegenstander aanvallen etc.

in highsec is een beetje ganker niet te pakken, of je bent wel een ontzettende kneus die geen scouts neerzet.

maar verder heb je wel gelijk, als het erop aankomt is bijna geen enkel gevecht eerlijk. alleen op de grotere schaal is er nog een balans te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
lethalnl schreef op maandag 30 mei 2016 @ 13:59:
[...]
nee wij gingen echt stuk toen de fit gelinked werd, promote degene die dat heeft verzonnen aub naar sky marshal.
Done :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Mensen problemen met een update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elohsa
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/3EIqx1t.png

Een gast stuurt mn alt corp een mailtje....
Vond zn reactie best grappig nadat ik even liet weten dat mn main in PL zit :P
Ticker-tank = OP >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
Elohsa schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 12:30:
[afbeelding]

Een gast stuurt mn alt corp een mailtje....
Vond zn reactie best grappig nadat ik even liet weten dat mn main in PL zit :P
Ticker-tank = OP >:)
Ik denk dat je een foutje gemaakt hebt bij de namen uitblenden 8)7

Armu Tsfalle en Elohsa peanut :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elohsa
beve schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 16:08:
[...]

Ik denk dat je een foutje gemaakt hebt bij de namen uitblenden 8)7

Armu Tsfalle en Elohsa peanut :9
Oeps :P

Elohsa Peanut (ben ik zelf) had ik inderdaad met opzet niet weggehaald.
Die andere had idd wel weggemoeten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
Elohsa schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 16:44:
[...]

Oeps :P

Elohsa Peanut (ben ik zelf) had ik inderdaad met opzet niet weggehaald.
Die andere had idd wel weggemoeten :)
achja, hij moet maar geen dreigmails sturen dan gebeurt dit niet >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
Nou het is officieel naar een maandje PH is het tijd voor PL >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Jezus we hebben zo echt te veel Nederlanders in PL.
Ga je bij Snigg of bij een van de afvalput corps? :D :P

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
Shunt schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 11:22:
Jezus we hebben zo echt te veel Nederlanders in PL.
Ga je bij Snigg of bij een van de afvalput corps? :D :P
BAT }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Och jeej, in ieder geval beter als hoover :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
Ik kan heel veel BATs van de GSF tijd en altijd goed contact gehad met Endie.
Pagina: 1 ... 105 ... 116 Laatste