We hebben het in Saranen niet slecht gedaan de
laatste paar dagen
Gisteravond een mooi gevecht getriggerd door het onlinen van een Citadel in Saranen. Het idee was dat deze plus een ander beide verloren zouden gaan, maar wonderbaarlijk hebben we momenteel een Citadel in Saranen.
Eerst een mooie bomb run op pandemic horde uitgevoerd. Daarna met de Megathron fleet ongeveer alle mensen tegen wie we een grudge hadden van het veld geschoten. Uiteraard kon PL het niet alleen aan, dus moest half eve komen opdraven, maar tijdens de fleet de butthurt post op reddit waren echt fantastisch voor het moraal.
Uiteindelijk heb ik mijn 250M kostende Megathron ingeleverd voor 8.5 Bil aan kills. Het was een mooie avond en we hoeven niet ver meer te vliegen voor content.
Nog een heel andere vraag. Tijdens het gevecht haalde ik ongeveer 1.82 FPS (ja, dat was de average, brackets off, sound off, performance settings). Weet iemand hoe ik erachter kom wat de bottleneck is? Ik zou het gezien mijn systeem (I7-4770K, 32GB, GTX 970) niet meteen kunnen pinpointen. In eve geeft control+alt+shift+m een sloot aan informatie, maar echt duidelijk is het niet. Iemand een idee?
[
Voor 18% gewijzigd door
Cardinal op 18-05-2016 10:37
]