Volgensmij zei hij dat hij iets interessants zocht
Elohsa schreef op donderdag 14 april 2016 @ 15:35:
[...]
Volgensmij zei hij dat hij iets interessants zocht

Kom dan eens met wat anders dan super en titans.
Alleen CVA weet goede gevechten op te zetten en doen officieel volgens mij niet eens mee.
[ Voor 10% gewijzigd door Cardinal op 14-04-2016 19:24 ]
Afgelopen twee weken veel gewerkt, dus niet veel tijd aan eve kunnen besteden. Maar ik moet zeggen dat ik als FC een geweldige tijd heb. (Als FC vorige maand 1-2 fleets per dag gedaan gemiddeld)
Op elk moment dat ik wil de mogelijkheid een fleet te pingen en plezier te hebben.
Mensen doen nu wel wat denigrerend over de sword / siege fleet. Maar het is gewoon voor ons de beste om te gebruiken. Zodra we iets groters brengen dan caracals worden we gewoon geblobt en met dit kunnen we ook prima carriers killen. Wat ik merk dan mensen in fleet gewoon veel plezier hebben en dat is het belangrijkste
Daarnaast zijn we wel effectief. Want ik had verwacht dat we rond deze tijd de sov in dek allemaal al verloren hadden. Bastion heeft de meeste sov al weer terug veroverd zelfs
Van de alliances die vertrekken is natuurlijk jammer. Er zijn corps die door willen gaan met vechten dus die joinen dan GSF of andere alliances. En wij als hebben ook nog een paar goede members in corp gekregen.
Op elk moment dat ik wil de mogelijkheid een fleet te pingen en plezier te hebben.
Mensen doen nu wel wat denigrerend over de sword / siege fleet. Maar het is gewoon voor ons de beste om te gebruiken. Zodra we iets groters brengen dan caracals worden we gewoon geblobt en met dit kunnen we ook prima carriers killen. Wat ik merk dan mensen in fleet gewoon veel plezier hebben en dat is het belangrijkste
Daarnaast zijn we wel effectief. Want ik had verwacht dat we rond deze tijd de sov in dek allemaal al verloren hadden. Bastion heeft de meeste sov al weer terug veroverd zelfs
Van de alliances die vertrekken is natuurlijk jammer. Er zijn corps die door willen gaan met vechten dus die joinen dan GSF of andere alliances. En wij als hebben ook nog een paar goede members in corp gekregen.
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
Laat ik het zo zeggen: Ik haal geen voldoening meer aan gevechten met 1000+ mensen in local. Juist de gevechten met blingie stuff tegen een grote overmacht is veel leuker.
Trust me, als jij en je maten rond vliegen in High Grade Slaves en een 2B+ subcap dan heb je meer genoegdoening als je gered wordt in 15% structure terwijl de enemy met smartbombs om je heen hangt
Trust me, als jij en je maten rond vliegen in High Grade Slaves en een 2B+ subcap dan heb je meer genoegdoening als je gered wordt in 15% structure terwijl de enemy met smartbombs om je heen hangt
[ Voor 6% gewijzigd door nwagenaar op 15-04-2016 11:55 ]
Ha nwagenaar, leef jij ook nog ;-)
Ben zelf pas weer begonnen met Eve. Zit nu weer een weekje in FinFleet in X-7. We hopen dat er wel wat gevechten met Goons komen, maar Mittani lijkt de grip helemaal verloren te zijn.
Ik dacht even ook om een kleine corp te joinen en daar gewoon wat isk op te maken aan dure speeltjes, maar de corpmates in FinFleet zijn tof, en ik zat er al 7 jaar bij
.
Grappig om te zien dat er veel oude members nu terugkeren naar FinFleet, lijkt haast wel te maken te hebben met de oorlog in het noorden
Ben zelf pas weer begonnen met Eve. Zit nu weer een weekje in FinFleet in X-7. We hopen dat er wel wat gevechten met Goons komen, maar Mittani lijkt de grip helemaal verloren te zijn.
Ik dacht even ook om een kleine corp te joinen en daar gewoon wat isk op te maken aan dure speeltjes, maar de corpmates in FinFleet zijn tof, en ik zat er al 7 jaar bij

Grappig om te zien dat er veel oude members nu terugkeren naar FinFleet, lijkt haast wel te maken te hebben met de oorlog in het noorden
Natuurlijk krijg je daar een enorme rush van, je speelt met een behoorlijke som aan ISK. Dan kom je natuurlijk wel uit op "don't fly what you cannot afford to loose", ik kan in ieder geval zo'n schip + pod een enkele keer verliezen maar daarna houd het toch wel erg snel op. Dan vele malen liever een paar honderd fights in het kleinere spul welke ik achter elkaar kan verliezen zonder bankroet te gaannwagenaar schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 11:54:
Laat ik het zo zeggen: Ik haal geen voldoening meer aan gevechten met 1000+ mensen in local. Juist de gevechten met blingie stuff tegen een grote overmacht is veel leuker.
Eve char: Warock <TEST>
als jullie het leuk vindeniisschots schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 00:40:

als je bij ons voor frigates pingt heb je meestal een krekel geluidje.
en die timers naar AU verplaatsen was voor iedereen nogal hinderlijk, nu kan niemand meer z'n gewicht gebruiken en word het een soort kat en muis spel
met de lage ADM is het heel gemakkelijk om regio's weer terug te pakken als er niemand in de buurt is (zoals vale dus)
wij branden alle towers af, geen idee wat de aussies met sov aan het doen zijn...schiet idd niet echt op.
Ik moet zeggen dat ik ook de meeste lol had met fleets van <20 man met goede dedicated roles voor iedereen. Vanavond maar weer 'ns subben en kijken of ik naar PL terug ga(mag) of iets klein schaligers ga doen.
In ieder geval weer aan de exploration met een alt voor de isk income
lethalnl schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 12:47:
[...]
en die timers naar AU verplaatsen was voor iedereen nogal hinderlijk, nu kan niemand meer z'n gewicht gebruiken en word het een soort kat en muis spel

Je weet duidelijk wat je wilt, dus ik zou zeggen vind een leuke groep en enjoy.nwagenaar schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 11:54:
Laat ik het zo zeggen: Ik haal geen voldoening meer aan gevechten met 1000+ mensen in local.
[...]
Met je stratios in lowsec?madpilot0 schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 12:58:
Ik moet zeggen dat ik ook de meeste lol had met fleets van <20 man met goede dedicated roles voor iedereen. Vanavond maar weer 'ns subben en kijken of ik naar PL terug ga(mag) of iets klein schaligers ga doen.
De exploration met een cheetah in wormholes
level5's all the way baby
laatst nog even getest op SISI, zelfs met de changes nog prima te doen trouwens
the fortress gaat zelfs een tikkie sneller door de special ability van fighters (meer damage en sneller door MWD)
laatst nog even getest op SISI, zelfs met de changes nog prima te doen trouwens
the fortress gaat zelfs een tikkie sneller door de special ability van fighters (meer damage en sneller door MWD)
Ja level 5 heb ik ook een tijd met mijn industrial alt gedaan. Merkte wel dat die standing behoorlijk snel de verkeerde kant op ging en ik niet meer gewenst was in de regio waar ik deed bouwen

ik doe missions op wat normaal mijn dread alt is (want wat moet je anders trainen op een 5/5/5 character?)
en heb een puller die toch nooit iets anders doet.
die komen toch nooit in highsec, maar das idd best lastig als je daar ook moet zijn.
nog geen tags voor rep
en heb een puller die toch nooit iets anders doet.
die komen toch nooit in highsec, maar das idd best lastig als je daar ook moet zijn.
nog geen tags voor rep
Gewoon, alle rassen Dreadnaught skills op V trainen.... of titan skills
http://www.ibtimes.com/ev...-video-game-world-2352253
hahaha, jabber logs > mittens
maar verder fuck die schrijver...wat een vooringenomen eikel zeg, alleen de stereotype kant van eve uitleggen en niet de aantrekking
hahaha, jabber logs > mittens
maar verder fuck die schrijver...wat een vooringenomen eikel zeg, alleen de stereotype kant van eve uitleggen en niet de aantrekking
[ Voor 36% gewijzigd door lethalnl op 15-04-2016 17:13 ]
Voor een non-eve site is dit bericht opzich best goed.
http://massivelyop.com/20...te-the-imperium-shatters/
Gister overigens ook voor het eerst wezen combat-proben in mn dictor
Heb nog wat weten te vangen ook
Ik klonk echt als een newbro die voor het eerst in zn rifter iets tackled.
http://massivelyop.com/20...te-the-imperium-shatters/
Gister overigens ook voor het eerst wezen combat-proben in mn dictor
Heb nog wat weten te vangen ook
Ik klonk echt als een newbro die voor het eerst in zn rifter iets tackled.
Level 5's zijn awesome, alleen groot nadeel is je moet de LP weer omzetten naar items en dan weer naar ISK.
meh....is wel oke, meestal als ik een cashout doe loos ik al die implants/schepen binnen een week
en ik cash niet minder dan 10m LP
en ik cash niet minder dan 10m LP
Na de vluchtelingen crisis in Europa, nu de vluchtelingen crisis in EVE. 
Ben helemaal naar Querious verhuisd.
Nieuwe corp gevonden en allanace die erg leuk zijn tot nu toe.
Het is niet makkelijk ergens binnen te raken met mijn API en imperium achtergrond haha
Nochtans nooit iemand gescammed, bestolen of AWOX gedaan
Ben helemaal naar Querious verhuisd.
Nieuwe corp gevonden en allanace die erg leuk zijn tot nu toe.
Het is niet makkelijk ergens binnen te raken met mijn API en imperium achtergrond haha
Nochtans nooit iemand gescammed, bestolen of AWOX gedaan
BRAVE, PFR of unthinkables?
en je zou denken met die exodus uit de CFC dat geen enkele recruiter meer raar opkijkt
en je zou denken met die exodus uit de CFC dat geen enkele recruiter meer raar opkijkt
[ Voor 62% gewijzigd door lethalnl op 18-04-2016 14:30 ]
Het is unthinkables gewordenlethalnl schreef op maandag 18 april 2016 @ 14:29:
BRAVE, PFR of unthinkables?
Leuke groep tot nu toe!
Lekker veel pvp en verdien ook aardig wat ISK!
je hebt khanid recht om de hoek, daar zitten 2 lvl 5 agents = heul veul isk
Ik moet eerlijk zijn ik heb nooit missions gedaan in EVE, dus geen idee hoeveel ik daarvan kan verdienen.lethalnl schreef op maandag 18 april 2016 @ 14:47:
Als jij zegt dat het het waard is dan ga ik daar eens kijken vnvnd
Oh maar dat is low sec?
[ Voor 3% gewijzigd door beve op 18-04-2016 14:52 ]
nu is het wel redelijk, 300-500m/hr ofzo als je efficient bezig bent met een standaard carrier
citadel zometeen....met titans...hehehehe
met een super is 1b/hr best mogelijk
hier is de korte guide btw:
https://www.reddit.com/r/...post_lvl_5_mission_guide/
en een guide om een faction puller te maken:
https://www.reddit.com/r/...l_5_mission_guide/ctl19h8
citadel zometeen....met titans...hehehehe
met een super is 1b/hr best mogelijk
hier is de korte guide btw:
https://www.reddit.com/r/...post_lvl_5_mission_guide/
en een guide om een faction puller te maken:
https://www.reddit.com/r/...l_5_mission_guide/ctl19h8
[ Voor 63% gewijzigd door lethalnl op 18-04-2016 15:14 ]
Was toch ook het gebied voor sommige pvp_ers om argeloze missiegasten goed af te knallen?lethalnl schreef op maandag 18 april 2016 @ 14:47:
jup, vaak genoeg gedaanbangkirai schreef op maandag 18 april 2016 @ 15:17:
[...]
Was toch ook het gebied voor sommige pvp_ers om argeloze missiegasten goed af te knallen?
koppie d'r bijhouden
Je hebt of heel veel pech als je wordt gepakt in een level 5, of je hebt niet goed opgelet.
Ik heb 1 keer redelijk pech gehad, was aligned en zag een bomber op scan (geen idee waarom hij unclocked was), op het moment dat ik wou warpen werd ik gepoint door een rat
Smartbombs aan en hopen op het beste, bomber land op het moment dat de rat dood gaat. Warp button gespammed, en weg pfew
Toch maar eens kijken of ik het kan gaan doen in mijn super, dan gebruik ik die ook een keer
Ik heb 1 keer redelijk pech gehad, was aligned en zag een bomber op scan (geen idee waarom hij unclocked was), op het moment dat ik wou warpen werd ik gepoint door een rat
Toch maar eens kijken of ik het kan gaan doen in mijn super, dan gebruik ik die ook een keer
een ratting carrier vangen met een bomber is bijna onmogelijk, zelfs als ze al helemaal klaar staan moet je nog steeds vanaf de cyno warpen
de meeste bombers zijn dan al dood door 12 warrior II's
de meeste bombers zijn dan al dood door 12 warrior II's
Ik snapte het ook niet, maar nog steeds elk schip behalve mijn carrier en NPC rats is slechtlethalnl schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 08:58:
een ratting carrier vangen met een bomber is bijna onmogelijk, zelfs als je al helemaal klaar staan moet je nog steeds vanaf de cyno warpen
de meeste bombers zijn dan al dood dood 12 warrior II's
je kan de titan uit FA halen maar nooit de shit uit de titan
https://zkillboard.com/kill/53408597/
'CFC' titan down
schijnt lekker solo te zijn wezen moven, TEST kwam er pas achter toen hij al lang en breed dood was
https://zkillboard.com/kill/53408597/
'CFC' titan down
schijnt lekker solo te zijn wezen moven, TEST kwam er pas achter toen hij al lang en breed dood was
Gjeez... goede fit ook zeg... uhh ik bedoel: TEST heeft geen caps
Titan vs Dread is geen beste trade iig
Titan vs Dread is geen beste trade iig
even de lekke vergiet posten:
gewaardeerde allies mensen, zeer gewaardeerd en totaal geen pets
darius johnson, de enige echte oldgoon is terug
laten we hopen dat hij mittens een koppie kleiner maakt
leuke post door ripard teg
)
gaat over de kras affaire van het eve monument in reykjavik FYI

in FCON, maar nu met tegenzit

even ergens op bijten, digi komt van achterThis did not sway Digi in the slightest. Since I was in leadership in my corporation as well as a super capital FC I needed to get unblacklisted. So I did what I had to, and volunteered my Facebook, Home Address, and phone number to the GSF counter intel group to prove I was not a spy. Which seemed a tad excessive.

laten we hopen dat hij mittens een koppie kleiner maakt

goon leadership mensen, geen spijt dat hij het gedaan heeft alleen dat hij gepakt is (en dat hij geen kwik erop gegoten heeft(1:36:48 PM) andski@laptop: wait, was tinal the one that did the actual scratching
(1:37:01 PM) Tinal: two people did the actual scratching
(1:37:07 PM) Tinal: i did the majority of it
(1:37:25 PM) Tinal: uh, bolt was on the ground
(1:37:27 PM) Tinal: beside the monument
(1:37:31 PM) Tinal: along with a lot of other leftover debris from when it was built
(1:37:39 PM) Tinal: they literally didn't pick up anything after installing the monument
(1:37:51 PM) andski@laptop: were you the one who paid for the plate
(1:38:08 PM) Tinal: i paid for three
(1:38:25 PM) andski@laptop: why three
(1:38:29 PM) Tinal: i only damaged 1
(1:38:39 PM) Tinal: but i actually did feel kinda bad about the way i handled the whole thing
(1:38:40 PM) Tinal: aka needing sion to save my ass
(1:39:05 PM) Tinal: so i donated hte cost of two additional tiles to some icelandic charity
(1:39:53 PM) Tinal: what i think is hilarious about the tiles is that they were like $445/ea because it turned out that CCP had to replace most of them
(1:39:57 PM) harataka: Tinal: why'd you do it anyway?
(1:40:39 PM) Tinal:if i could go back and do things differentlyy
(1:40:15 PM) Tinal: harataka: xenuria annoyed hte crap out of me at the previous fanfest
(1:40:49 PM) Tinal:i would've bought a few mercury thermometress
(1:40:56 PM) Tinal: and broken them on the tiles
(1:41:05 PM) Tinal: (tiles are soft aluminium)
(1:41:37 PM) Tinal: yes, the moral of this story is, next time, don't scratch the monument, disintegrate it
(1:41:42 PM) klavas: What monument?
(1:41:55 PM) Tinal: klavas: the monument outside the CCP offices in iceland
(1:42:17 PM) Tinal: that was originally supposed to be just for dead players but turned into a hilmar ego-stroking session

in FCON, maar nu met tegenzit
Haha, hopelijk stampen ze die Mittens eruit en krijgen we wat goodfights ~~.lethalnl schreef op woensdag 20 april 2016 @ 09:02:
even de lekke vergiet posten:![]()
[...]
even ergens op bijten, digi komt van achter![]()
laten we hopen dat hij mittens een koppie kleiner maakt![]()
[...]
goon leadership mensen, geen spijt dat hij het gedaan heeft alleen dat hij gepakt is (en dat hij geen kwik erop gegoten heeft)
[afbeelding]
in FCON, maar nu met tegenzit![]()
![]()
Inmiddels maken "Goodfights" me niet veel meer uit, gewoon fights zou ook al leuk zijnDe_Bastaard schreef op woensdag 20 april 2016 @ 09:39:
[...]
Haha, hopelijk stampen ze die Mittens eruit en krijgen we wat goodfights ~~.
Ik zou er niet te veel op hopen, net zoals jullie geen fight gaan beginnen die je 100% zeker verliest gaat imperium het ook niet doen...Elohsa schreef op woensdag 20 april 2016 @ 11:55:
[...]
Inmiddels maken "Goodfights" me niet veel meer uit, gewoon fights zou ook al leuk zijn
Ik ben nu bija een week in querious en de GF zijn hier echter overal.
Fc's van verschillende alliances spreken zelfs met elkaar zodat beide fleets een comp hebben die redelijk 'eerlijk' opgaat.
Dit gaat nu ook wat ver maar wij kwamen overlaatst in feroxes en de enemy in carcals en we hebben gewoon 20 minuten gewacht to ze reshipped waren om te vechten
Geen idee wie dat is
Vanochtend nog eventjes een Nyx van het veld geholpen met wat supers en wat blops.
Hij was wat traag met het warpen van zijn cyno spot 160 ish van zijn tower naar de tower zelf.
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Darius JOHNSON is de voormalig CEO van Goonswarm en een grote naam in Eve in ieder geval.
https://www.reddit.com/r/...r_ceo_of_goonswarm_csm_1/
https://www.reddit.com/r/...r_ceo_of_goonswarm_csm_1/
oh man wat een berg goeie aankondigingen
links en jump fatigue 2.0 aankondiging vooral, hopelijk word dat beter
t2 ammo in faction guns (eerst capital, kleinere guns later)
faction capitals (meh)
pirate implants worden onder de loep genomen (shield buffer en armor boost komen erbij)
links en jump fatigue 2.0 aankondiging vooral, hopelijk word dat beter
t2 ammo in faction guns (eerst capital, kleinere guns later)
faction capitals (meh)
pirate implants worden onder de loep genomen (shield buffer en armor boost komen erbij)
zeldzaam en dus duur en de buffs zijn niet zo geweldig
misschien als blood raider web range krijgt...
misschien als blood raider web range krijgt...
[ Voor 31% gewijzigd door lethalnl op 23-04-2016 13:07 ]
HOHOHO wat een dick move van snuff
https://www.reddit.com/r/...tel_supers_down_to_snuff/
Exact waarom ik een snuff fanboy ben, de tears op reddit zijn zo lekker om te lezen :-)
https://www.reddit.com/r/...tel_supers_down_to_snuff/
Exact waarom ik een snuff fanboy ben, de tears op reddit zijn zo lekker om te lezen :-)
cybus max, adamyawl en hitman waren dat xD
aan de ene kant een ontzettend stomme actie van snuff, blue status is heilig.
dit is een red wedding level actie, hier ga je last van krijgen in de toekomst.

aan de andere kant is cybus z'n super kwijt +1
verder nog wat posts/leaks erover:
http://failheap-challenge...19&viewfull=1#post1490219
vanaf daar en verder

vanaf daar en verder
[ Voor 49% gewijzigd door lethalnl op 25-04-2016 09:08 ]
en nog even het ochtend nieuws voor de mensen die reddit niet lezen:
-1 Digi (lol@ de hele post, wat een ironie/hypocriet)

PenifSMASH heeft de oude goonswarm aan DJ gegeven:

en ondertussen in OHGOD

en ondertussen in de CFC
cfc member numbers 14-4 tm 24-4
-1 Digi (lol@ de hele post, wat een ironie/hypocriet)

PenifSMASH heeft de oude goonswarm aan DJ gegeven:

en ondertussen in OHGOD

en ondertussen in de CFC
cfc member numbers 14-4 tm 24-4
[ Voor 20% gewijzigd door lethalnl op 25-04-2016 09:17 ]
Die reactie van Donnie ook: http://failheap-challenge...65&viewfull=1#post1490365
Mogelijk in de hoop te sussen, niet dat Donnie ook maar iets aan Phant zou doen mede omdat het ook maar 1 van de weinig directors nog actief is. Phant is een prima kerel buiten om eve, maar dit had ik ook niet verwacht.
Mogelijk in de hoop te sussen, niet dat Donnie ook maar iets aan Phant zou doen mede omdat het ook maar 1 van de weinig directors nog actief is. Phant is een prima kerel buiten om eve, maar dit had ik ook niet verwacht.
tja...zaak blijft dat er toch 85 mensen naast phant waren die op f1/F geduwt hebben
Wat heeft cybus gedaan? Heb bij em in BITIT gezeten ^^lethalnl schreef op maandag 25 april 2016 @ 08:41:
cybus max, adamyawl en hitman waren dat xD
[afbeelding]
vanaf daar en verder
Iemand korte versie?
Battle.net Spud#2543
ik zit in collapsed out, cybus was zacht gezegd niet helemaal netjes toen hij onze alliance verliet.
dus hij is altijd primary als we de kans krijgen, die supers hebben we ook wel eens geprobeerd te pakken maar ze gebruiken ze gewoon niet genoeg
dus hij is altijd primary als we de kans krijgen, die supers hebben we ook wel eens geprobeerd te pakken maar ze gebruiken ze gewoon niet genoeg
haha, vertel me meer!lethalnl schreef op maandag 25 april 2016 @ 19:12:
ik zit in collapsed out, cybus was zacht gezegd niet helemaal netjes toen hij onze alliance verliet.
Battle.net Spud#2543
Na heel wat pagina's te hebben doorgelezen (vaak abracadabra) wil ik Eve Online eens gaan proberen. Tijd heb ik gelukkig dus ik kan aan de slag.
Heeft er iemand voor mij een trail code om mij op weg te helpen?
Heeft er iemand voor mij een trail code om mij op weg te helpen?
http://secure.eveonline.c...279ec2fcf754&action=buddy
zelfde deal als altijd, als je subt stuur dan ff een berichtje voor een zak geld
en horde is recruiting
zelfde deal als altijd, als je subt stuur dan ff een berichtje voor een zak geld
en horde is recruiting
[ Voor 6% gewijzigd door lethalnl op 25-04-2016 21:24 ]
Resume van de dread changes in de komende citadels patch:
https://forums.eveonline....ult.aspx?g=posts&t=478678
https://forums.eveonline....ult.aspx?g=posts&t=478678
de phoenix word wel een beetje genaait met die 3e bonus, had eigenlijk een range bonus gedacht
5 sec reload is nou ook niet verschikkelijk interessant
https://zkillboard.com/kill/53559045/
Gisteren een van de original goons geblopsed, baited on a free can
Gisteren een van de original goons geblopsed, baited on a free can
Ik ben op dit moment onder de impressie dat de dread straks de carrier gaat vervangen als alternatief voor de ratting carrier, zeker in combinatie met de high-angle guns, gaat dit zeker interessant worden. Ik ben benieuwd hoe het gaat uitpakken en wat iedereen zijn ervaring is.lethalnl schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 08:37:
de phoenix word wel een beetje genaait met die 3e bonus, had eigenlijk een range bonus gedacht
je moet niet vergeten dat HAG's bijna geen damage doen uit siege en siege bijna niet veranderdCardinal schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 10:12:
[...]
Ik ben op dit moment onder de impressie dat de dread straks de carrier gaat vervangen als alternatief voor de ratting carrier, zeker in combinatie met de high-angle guns, gaat dit zeker interessant worden. Ik ben benieuwd hoe het gaat uitpakken en wat iedereen zijn ervaring is.
hangt ervan af of je de site kan doen in een efficiente tijd, 6 minuten in siege is automatisch 10 vanwege de de siege timer, en hun tracking op frigates is niet echt geweldig.
de ratting carrier is nog steeds prima overgens.
en het is wel een typische newgoon om gelijk over ratten te beginnen

titan ratting zal best overpowered zijn

look who's talkinglethalnl schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 10:38:
[...]
en het is wel een typische newgoon om gelijk over ratten te beginnen![]()
titan ratting zal best overpowered zijn

wat is een newgoon
[ Voor 4% gewijzigd door Cardinal op 26-04-2016 11:05 ]
mensen in PL ratten over het algemeen niet, zeker niet in supers/titans.
wormholes, lvl 5's en af en toe een halve gare in incursions op alts ofzo.
de nieuwe term voor de huidige cultuur van GSF, vind het wel passen eigenlijkwat is een newgoon
DJ's nieuwe corp is dan waar de old goons heen gaan
[ Voor 24% gewijzigd door lethalnl op 26-04-2016 11:10 ]
ratten, missions, incursions. Wat denk je dat de goons doen nu er geen ratting mogelijk is....
Tja, als mensen terugkomen na jaren van afwezigheid en dan verwachten gewoon weer op hun oude stek met dezelfde verantwoordelijkheden te landen, dan zit je bij ons aan het verkeerde adres. Dat beviel DJ kennelijk niet en is vertrokken en heeft "ten dollar bond(?)" opgericht. Ow en Xenuria (onze beste troll tot nu toe) was ie ook niet over te spreken.
Het is alleen lastig om het correct te labelen. oldgoons is niet aan de orde, omdat er misschien een paar inzitten, maar het merendeel heeft weinig interesse, of beter gezegd op SA is hij behoorlijk belachelijk gemaakt. Wij noemen het ISRAD 2.0
Voor ik het vergeet, we hebben een poll lopen hoe lang het duurt voordat ze PL joinen. Kunnen we wat afspreken zodat we er beide wat aan verdienen?
Tja, als mensen terugkomen na jaren van afwezigheid en dan verwachten gewoon weer op hun oude stek met dezelfde verantwoordelijkheden te landen, dan zit je bij ons aan het verkeerde adres. Dat beviel DJ kennelijk niet en is vertrokken en heeft "ten dollar bond(?)" opgericht. Ow en Xenuria (onze beste troll tot nu toe) was ie ook niet over te spreken.
Het is alleen lastig om het correct te labelen. oldgoons is niet aan de orde, omdat er misschien een paar inzitten, maar het merendeel heeft weinig interesse, of beter gezegd op SA is hij behoorlijk belachelijk gemaakt. Wij noemen het ISRAD 2.0
Voor ik het vergeet, we hebben een poll lopen hoe lang het duurt voordat ze PL joinen. Kunnen we wat afspreken zodat we er beide wat aan verdienen?
[ Voor 14% gewijzigd door Cardinal op 26-04-2016 11:57 ]
ik doelde meer op dat als we al ratten, de meeste bij ons zitten op genoeg isk om zelf een paar supers te kunnen vervangen.....bittervets etc.Cardinal schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 11:53:
ratten, missions, incursions. Wat denk je dat de goons doen nu er geen ratting mogelijk is....
is dat wat mittens in de koolaid schenkt tegenwoordig? lolTja, als mensen terugkomen na jaren van afwezigheid en dan verwachten gewoon weer op hun oude stek met dezelfde verantwoordelijkheden te landen, dan zit je bij ons aan het verkeerde adres. Dat beviel DJ kennelijk niet en is vertrokken en heeft "ten dollar bond(?)" opgericht.
de reden dat DJ goons verliet is zeker niet vanwege het verlies van zijn positie, meer de complete cultureshock.
de orginele goons was meer zoals TEST nu is, lol hebben en dingen opblazen.
een cultuur die door heel veel alliances is overgenomen, de meeste oldgoons zul je dus terug vinden in alle alliances behalve goonswarm zelf.
zia oa: http://crossingzebras.com/the-big-announcement/ of zijn reddit profiel
mittens is helemaal doorgedraait, je alliance ligt op z'n gat omdat jullie toch niets doen zie leaks, de meeste nuttige mensen zijn afk, weg of gewoon gestopt (zelfs digi is weg \o/)
snap echt niet wat je er nog doet....ga naar een neutrale alliance voor een paar maanden en probeer het dan weer eens ergens anders.
goons onder huidig leiderschap is gewoon moreel en cultureel dood
jij liever dan ik maat, die gozer is echt niet helemaal lekker in z'n hoofdOw en Xenuria (onze beste troll tot nu toe) was ie ook niet over te spreken.
er is een hele goede reden dat elke alliance ingame hem niet wil hebben, hem CSM instemmen zou ik echt geen troll willen noemen.
meer gewoon dom.
als mijn inschatting klopt zitten jij en ik allebei niet lang genoeg bij deze organisaties om daar wat over te kunnen zeggen.Het is alleen lastig om het correct te labelen. oldgoons is niet aan de orde, omdat er misschien een paar inzitten, maar het merendeel heeft weinig interesse, of beter gezegd op SA is hij behoorlijk belachelijk gemaakt. Wij noemen het ISRAD 2.0
das great war 1 historie
meh...weinig kans, minstens een jaar en alleen als ze zichzelf een beetje bewijzen.Voor ik het vergeet, we hebben een poll lopen hoe lang het duurt voordat ze PL joinen. Kunnen we wat afspreken zodat we er beide wat aan verdienen?
misschien een massa recruitment in ISRAD om de goeie eruit te pikken voor die tijd.
maar in dat geval zowiezo niet tot we geen direct conflict meer hebben met goons, te grote kans op spies.
doe er maar eentje over hoe lang voordat xenuria CSM uitgetrapt word
[ Voor 10% gewijzigd door lethalnl op 26-04-2016 14:03 ]
Nog iemand hier die "investeringen" heeft gedaan voor de patch morgen? Ze zeggen dat triage mods, cap guns, en bepaalde minerals (en materials uit planetary interaction) behoorlijk in prijs omhoog zullen gaan.
Kerel uit mijn corp heeft voor bijna 100b geinvesteerd lol
de meeste winst is te halen is de minuten na een announcement, dan zit ik meestal nog op werk dus doe meestal niet mee
- triage mods was voor de patch, iedere slowcat omzetten naar een FAX
- cap guns zal best, tijdelijk te weinig supply
en PI materials voor de citadels natuurlijk
- triage mods was voor de patch, iedere slowcat omzetten naar een FAX
- cap guns zal best, tijdelijk te weinig supply
en PI materials voor de citadels natuurlijk
Ten eerste heb ik geen idee wat ik bij een neutral alliance zou moeten doen, behalve afk, weg gaan of gewoon stoppen. Welke alliance is momenteel nog neutral CVA?lethalnl schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 13:57:
[...]
snap echt niet wat je er nog doet....ga naar een neutrale alliance voor een paar maanden en probeer het dan weer eens ergens anders.
goons onder huidig leiderschap is gewoon moreel en cultureel dood
Daarnaast of we newgoons, oldgoons of newTest zijn interesseert me vrij weinig, er is voldoende content qua pvp en ondanks dat we de underdog zijn, kennelijk zal het fail cascading nog even moeten wachten.
Ondanks wat aanbiedingen blijf ik bij mijn huidige corp en het moet wel bar worden voor ik die verlaat.
ben zeker benieuwd wat er gebeurd met de nieuwe taxes. Heb nog een stock van 24B aan minerals liggen in Jita, ben benieuwd wat de prijzen gaan doen. Indien weinig, gaat het alsnog de verkoop in.De_Bastaard schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 14:06:
Nog iemand hier die "investeringen" heeft gedaan voor de patch morgen? Ze zeggen dat triage mods, cap guns, en bepaalde minerals (en materials uit planetary interaction) behoorlijk in prijs omhoog zullen gaan.
zo'n beetje heel delve/querious is neutraal terrein, het halve zuiden/oosten ookCardinal schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 15:15:
[...]
Ten eerste heb ik geen idee wat ik bij een neutral alliance zou moeten doen, behalve afk, weg gaan of gewoon stoppen. Welke alliance is momenteel nog neutral CVA?
Daarnaast of we newgoons, oldgoons of newTest zijn interesseert me vrij weinig, er is voldoende content qua pvp en ondanks dat we de underdog zijn, kennelijk zal het fail cascading nog even moeten wachten.
Ondanks wat aanbiedingen blijf ik bij mijn huidige corp en het moet wel bar worden voor ik die verlaat.
de russen mengen zich tot nu toe niet zoveel.
CVA inderdaad, of de neutrale lowsec entities, en de militia's
beve hier op het forum zit in de eerste regio, hij heeft het wel naar z'n zin geloof ik.
edit: check dit ook ff trouwens https://gate.eveonline.com/Corporation/GoonFleet
de oude goonfleet in bob heet nu opeens oldgoonfleet

gaat mij ook een beetje te ver van CCP....CEO en alle directors in oldgoonfleet zijn banned, die corp zit dus voor altijd vast aan BoB (oh ironie) maar nu heeft CCP alleen met de naam zitten kutten.
das klooien met historie
[ Voor 17% gewijzigd door lethalnl op 26-04-2016 15:40 ]
Mwah, het is maar net wat je neutral noemt, maar nee bedankt 
Duiters, ex-tri-harder en ex-darkness, dan stop ik nog liever. Ik blijf lekker bij mijn oude dode alliance, ik switch niet bij het eerste slechte nieuws.
Duiters, ex-tri-harder en ex-darkness, dan stop ik nog liever. Ik blijf lekker bij mijn oude dode alliance, ik switch niet bij het eerste slechte nieuws.
[ Voor 12% gewijzigd door Cardinal op 26-04-2016 15:45 ]
stockholm syndroom
[ Voor 4% gewijzigd door lethalnl op 27-04-2016 11:50 . Reden: stomme spelfout ]
you can take our sov, but you never can take our freedom
en het is stockholmsyndroom.

en het is stockholmsyndroom.
Tijd niet gespeeld en om nu op laatste moment van alles door te lezen, gaat me niet lukken.
Blijkbaar is er morgen een patch, die als je een triage mod op carrier heb gefit, je carrier in een dummy logistic carrier veranderd en zonder de mod fitted, blijf je een combat carrier.
Ik zie, dat die logistic carriers in geval van amarr, alleen energy cap transfer+armor rep hebben, dat ze geen drones of fighters hebben.
Dus is er nog enig nut voor deze schepen, behalve reppen???
Of krijgen deze logistic "carriers" meer m3 cargo space dan de combat carrier?
Zit dus te dubben, moet ik cap pilots aktiveren of niet, ik weet dat ik tenminste 1 carrier met triage mod heb gefit
Blijkbaar is er morgen een patch, die als je een triage mod op carrier heb gefit, je carrier in een dummy logistic carrier veranderd en zonder de mod fitted, blijf je een combat carrier.
Ik zie, dat die logistic carriers in geval van amarr, alleen energy cap transfer+armor rep hebben, dat ze geen drones of fighters hebben.
Zit dus te dubben, moet ik cap pilots aktiveren of niet, ik weet dat ik tenminste 1 carrier met triage mod heb gefit

Tja gezien capital's waarschijnlijk heel veel gebruikt gaan worden in de nieuwe expansion denk ik dat een FAX zeer nuttig zal zijn. Ik hou zelf een thanathos denk ik en mijn archon gaat over naar FAX.bangkirai schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 22:33:
Tijd niet gespeeld en om nu op laatste moment van alles door te lezen, gaat me niet lukken.
Game PC
je kan zowiezo beter naar FAX gaan, daar zijn nog geen blueprints van en ze zijn duurder
In null in de small en med belts die spawnen, zijn de rats veel zwaarder geworden. Je mining boot houdt het niet. Ervaringen van anderen?
Zo, gister weer geresubbed na 7 jaar
.
Ik heb een Duitse vriend die bij Pandemic horde zit, dus daar ben ik nu ook bij.
Straks eerst eens die nare sec rating van -8.8 wegwerken
Ik heb een Duitse vriend die bij Pandemic horde zit, dus daar ben ik nu ook bij.
Welkom Hordling!pica schreef op donderdag 28 april 2016 @ 13:11:
Zo, gister weer geresubbed na 7 jaar.
Nog iemand om in o1y te schieten
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
https://community.eveonli...tags-for-security-status/pica schreef op donderdag 28 april 2016 @ 13:11:
Zo, gister weer geresubbed na 7 jaar.
FTFY
[ Voor 18% gewijzigd door lethalnl op 28-04-2016 14:18 ]
niet echt meegekregen, hoe ging dat trouwens?Elohsa schreef op donderdag 28 april 2016 @ 14:51:
[...]
Nee joh, de coonies zijn hardstikke goed bezig.
Op dit tempo hebben ze Horde in no-time verdreven
horde had iets van 700 man geloof ik?
Geen idee, ik was er ook niet bijlethalnl schreef op donderdag 28 april 2016 @ 15:05:
[...]
niet echt meegekregen, hoe ging dat trouwens?
horde had iets van 700 man geloof ik?
Super, dat scheelt mij zoveel tijd

Ik was toendertijd gestopt omdat de pirate corp waar ik in zat er mee ophield (of ik met de corp, weet het niet meer helemaal goed) en had later geen zin om te resubben om eerst weken te gaan zitten grinden om die ellendige sec rating omhoog te krijgen.
Kon eigenlijk nergens meer terecht omdat ik overal direct voor mijn sodemieter werd geschoten in mijn eentje.
Voorlopig zal ik nog niet veel kunnen bijdragen in PvP maar dat komt vanzelf. Heb nog een hoop skillpoints in EWAR zitten die hoogstwaarschijnlijk wel van pas gaan komen
https://www.fuzzwork.co.uk/sectags/pica schreef op donderdag 28 april 2016 @ 16:03:
[...]
Super, dat scheelt mij zoveel tijd.
Ik was toendertijd gestopt omdat de pirate corp waar ik in zat er mee ophield (of ik met de corp, weet het niet meer helemaal goed) en had later geen zin om te resubben om eerst weken te gaan zitten grinden om die ellendige sec rating omhoog te krijgen.
Kon eigenlijk nergens meer terecht omdat ik overal direct voor mijn sodemieter werd geschoten in mijn eentje.
Voorlopig zal ik nog niet veel kunnen bijdragen in PvP maar dat komt vanzelf. Heb nog een hoop skillpoints in EWAR zitten die hoogstwaarschijnlijk wel van pas gaan komen.
Kost dus zo'n 300m
CCP weer:
M'n ex-carrier, die nu een faux is, zit in station A van een systeem.
Al de fighters/drones uit de bays zitten op station B van het systeem...... gezellig.....
Al de fighters/drones uit de bays zitten op station B van het systeem...... gezellig.....
Jep. De drones van een maat van mij liggen nu ook ergens midden in Delvebangkirai schreef op donderdag 28 april 2016 @ 18:40:
CCP weer:
alle carriers met drones naar m'n jita alt gestuurd, alle drones in 4-4

recentelijk ook ge resubbed, eigenlijk altijd voornamelijk PVE gedaan, ratten., missions en mining. Ben eigenlijk nooit aan faction warfare toegekomen.
Is er nog een corp wat aan te raden is een newbie op weg te helpen mbt faction warfare (is dat uberhaupt nog een ding?)
ook wat zijn de highlights van recente patch, zag med t/m xl citadels, vervangen deze posses of wat is exacte de bedoeling hiervan. tijdje een pos gehad voor moon minerals, is dat nog de moeite op te zetten zonder corp wat je backed?
Is er nog een corp wat aan te raden is een newbie op weg te helpen mbt faction warfare (is dat uberhaupt nog een ding?)
ook wat zijn de highlights van recente patch, zag med t/m xl citadels, vervangen deze posses of wat is exacte de bedoeling hiervan. tijdje een pos gehad voor moon minerals, is dat nog de moeite op te zetten zonder corp wat je backed?
[ Voor 30% gewijzigd door Bornhald op 29-04-2016 13:37 ]
De bedoeling is om inderdaad de oude POS te vervangen, het schijnt dat de code base van de POS achterlijk oud en slecht is. Die code base blijkt bij iedere grote verandering weer zijn lelijke kop te tonen en voor problemen te zorgen. De bedoeling is dat ze nu stapje voor stapje de POS vervangen door citadels.Bornhald schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 13:36:
recentelijk ook ge resubbed, eigenlijk altijd voornamelijk PVE gedaan, ratten., missions en mining. Ben eigenlijk nooit aan faction warfare toegekomen.
Verder factionwarfare geen idee hoe actief dat nog is maar persoonlijk hou ik meer van "echte" pvp en vond ik de faction warfare altijd heel amateuristisch overkomen, persoonlijk zou ik iets als pandemic horde joinen of brave newbies. Die doen volgens mij alles wel en hebben met name gewoon veel plezier.
Game PC
faction war is over een paar maanden vast wel weer actief, op het moment is iedereen bezig met de CFC een kopje kleiner te maken dus is het redelijk kalm in facwar zover ik weet.
TEST en pandemic horde zijn dan de beginner vriendelijke alliances
TEST en pandemic horde zijn dan de beginner vriendelijke alliances
damn horde is lekker bezig zeg, 40k losses
dat tikt wel lekker aan ja.
maar vergeet niet dat die stats de dubbelen er niet uit halen, dus corp stats is nogal meh
alliance geef ik je, horde is leuk om mee te spelen zie ik. want de rest heeft niet zo'n zin in frigates dus negeren we het.
mis een beetje de grafiek....sinds wij niet meer actief meedoen (week of 2?) zal dat wel omhoog zijn gegaan ja

gaaaaaaaaap....
zelfs horde heeft nog een battlecruiser op die lijst staan....
maar ondertussen tikt de tijd voorbij en met elke dag die voorbij gaat is de super fleet minder bruikbaar, over een maand is het helemaal niet meer te redden
dat tikt wel lekker aan ja.
maar vergeet niet dat die stats de dubbelen er niet uit halen, dus corp stats is nogal meh
alliance geef ik je, horde is leuk om mee te spelen zie ik. want de rest heeft niet zo'n zin in frigates dus negeren we het.
mis een beetje de grafiek....sinds wij niet meer actief meedoen (week of 2?) zal dat wel omhoog zijn gegaan ja

gaaaaaaaaap....

maar ondertussen tikt de tijd voorbij en met elke dag die voorbij gaat is de super fleet minder bruikbaar, over een maand is het helemaal niet meer te redden
case and point: PL doet weer een keertje mee en ashers fleet wordt compleet de pan in gehakt en een half uur in een POS gecamped (waar we het password van hadden lol ) en alle objectives worden gehaald.
daarna verveeld asher zich dus probeert hij te ontsnappen....met voorspelbare gevolgen
http://evf-eve.com/servic...106&t=bqvraabaaaaaaaaaaab
en gaan we uiteindelijk weg, gebeurt dit XD
YouTube: Solo pvp titan
http://evf-eve.com/servic...068&b=7011260&e=106&t=frr
AEO DD OP
daarna verveeld asher zich dus probeert hij te ontsnappen....met voorspelbare gevolgen
http://evf-eve.com/servic...106&t=bqvraabaaaaaaaaaaab
en gaan we uiteindelijk weg, gebeurt dit XD
YouTube: Solo pvp titan
http://evf-eve.com/servic...068&b=7011260&e=106&t=frr
AEO DD OP
Haha wat een held. Maar dat ding is wel serieus OP, ben benieuwd naar de combi met 3 titans of meer en een pull bubble + hele grote fleet (met slechte scout)
Ja, als loss. De fleet die ik poste duurde het een uur voordat er een enemy fleet gevormd was. Er moest minstens Darkness, Test, Horde, The Culture aan te pas komen en we moesten minimaal 3:1 outnumbered worden voordat men wat aandurfde. Toen we wegbraken vluchte test, ook al waren we dezelfde aantallen.lethalnl schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 15:41:
gaaaaaaaaap....![]()
Oeh, originaliteit/uitvoering: 10/10
alliance name toepasselijk
ratting fit en geen cyno

en jij mag dat niet posten met de B-R level super losses van de CFC ;p
Zat wat te browsen op YouTube en toen kwam ik reclame tegen van een of ander ruimtegevecht. Indrukwekkend, mooie plaatjes. Dus interesse gewekt. Eve Citadel? F*ck, daar gaan we weer.
Voor de derde keer een poging wagen om dit spel onder de knie te krijgen. Ik wil het gewoon...
Voor de derde keer een poging wagen om dit spel onder de knie te krijgen. Ik wil het gewoon...
Join een groep als EVE-Uni, die helpen je echt wel op weg, scheelt een hoop kopzorgen en is een stuk gezelliger-MD- schreef op maandag 02 mei 2016 @ 12:23:
Zat wat te browsen op YouTube en toen kwam ik reclame tegen van een of ander ruimtegevecht. Indrukwekkend, mooie plaatjes. Dus interesse gewekt. Eve Citadel? F*ck, daar gaan we weer.
https://zkillboard.com/kill/53696853/
Zulke dingen kan je zeker nu verwachten, denk al helemaal met alle CFC supers die camped zitten/zijn in yao (former staging system cfc).
De fittings van alles is immers enorm aangepast geworden.
Zulke dingen kan je zeker nu verwachten, denk al helemaal met alle CFC supers die camped zitten/zijn in yao (former staging system cfc).
De fittings van alles is immers enorm aangepast geworden.
[ Voor 14% gewijzigd door Dutch2007 op 02-05-2016 13:19 ]