Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-02 18:04
komt hij ook opdagen hoor, vorig jaar hoorde we het hier als eerste.

dit jaar kom ik om 3u thuis zaterdag zijn de early birds al weg en post hij ook nog eens eerst op reddit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -GSF-JohnDoe
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-07 14:39

-GSF-JohnDoe

[insert tile here]

lethalnl schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 08:42:
komt hij ook opdagen hoor, vorig jaar hoorde we het hier als eerste.

dit jaar kom ik om 3u thuis zaterdag zijn de early birds al weg en post hij ook nog eens eerst op reddit :P
:P iedereen die vorige jaren een ticket had gekocht wist het al sinds dinsdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James25
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 18:02
Beste medetweakers,

Ik wil gaan beginnen met eve.. na t bekijken van 100.000 filmpjes toch ook maar eens beginnen! Ik zie dat er een recruitment mogelijk is voor nieuwe players die je aandraagt. Daarmee kan je een Plex pass verkrijgen.

Wat ik heb gezien is dat die plex passes voor een X aantal ISK verkocht worden? Misschien leuk voor iemand om dit te delen (voor mij een leuk start kapitaal. En voor iemand anders gratis ISK)

Bij interesse graag even een DM sturen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
James25 schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 15:33:
Beste medetweakers,

Ik wil gaan beginnen met eve.. na t bekijken van 100.000 filmpjes toch ook maar eens beginnen! Ik zie dat er een recruitment mogelijk is voor nieuwe players die je aandraagt. Daarmee kan je een Plex pass verkrijgen.

Wat ik heb gezien is dat die plex passes voor een X aantal ISK verkocht worden? Misschien leuk voor iemand om dit te delen (voor mij een leuk start kapitaal. En voor iemand anders gratis ISK)

Bij interesse graag even een DM sturen!
check je DM's, heb er eentje gestuurd
-GSF-JohnDoe schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 15:11:
[...]

:P iedereen die vorige jaren een ticket had gekocht wist het al sinds dinsdag
ja maar dan gaan de verkopen online als ik het huis uit ben :'( :'( :'(
vorig jaar had ik er op dag 2 of 3 nog eentje geloof ik.
heb ook al 2 t-shirts :P

[ Voor 22% gewijzigd door lethalnl op 17-08-2016 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• James25
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 18:02
lethalnl schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 15:43:
[...]

check je DM's, heb er eentje gestuurd
Zojuist een account aangemaakt! Ik ga vanavond wel even verlengen. Thanks in ieder geval. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
http://community.eveonlin...un-for-free-this-weekend/

gratis steam weekend tot zondag, snap het nut niet helemaal van een account van 4 dagen 'zonder trial limieten' (lol alsof je iets kan trainen dat op die lijst staat) maar mss een kleine lading newbies?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lethalnl
leuke zaterdag avond :>

beetje lastig tackle houden maar 6 titans en een zooitje FAX en dreads is toch een leuk resultaat (+POS en CSAA dood dus OP SUCCES)

schijnt dat SNUFF onderweg was toen TEST besloot z'n supers niet te gebruiken en toen ook omkeerde en CO2 lieten zitten _/-\o_ :D _/-\o_ 7(8)7

niet de eerste keer dat een chimp-out van vily een hyperescalatie voorkomt, ze hadden dooie PL supers kunnen hebben maar nee....dat zat er niet in (alweer)

en gigx masturbeert weer even over 'CO2 stronk alliance that need no pets" _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
lethalnl schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 09:04:

beetje lastig tackle houden maar 6 titans en een zooitje FAX en dreads is toch een leuk resultaat (+POS en CSAA dood dus OP SUCCES)

schijnt dat SNUFF onderweg was toen TEST besloot z'n supers niet te gebruiken en toen ook omkeerde en CO2 lieten zitten _/-\o_ :D _/-\o_ 7(8)7

niet de eerste keer dat een chimp-out van vily een hyperescalatie voorkomt, ze hadden dooie PL supers kunnen hebben maar nee....dat zat er niet in (alweer)

en gigx masturbeert weer even over 'CO2 stronk alliance that need no pets" _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Kun je een DM sturen van je pl forum name ben wel benieuwd. Hahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

lethalnl schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:00:
http://community.eveonlin...un-for-free-this-weekend/

gratis steam weekend tot zondag, snap het nut niet helemaal van een account van 4 dagen 'zonder trial limieten' (lol alsof je iets kan trainen dat op die lijst staat) maar mss een kleine lading newbies?
Cyno alt? ;)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elohsa
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16-09-2022
lethalnl schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 09:04:

idd, als TEST & snuff wat ballen hadden getoond en all-in waren gegaan had het nog eens best slecht voor ons kunnen aflopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 12:59

Shunt

Boe

Afgelopen zaterdag was inderdaad een heerlijk gevecht. Ik heb in zowel een Prot en een Triage gezeten en dat was nog best wel lastig :D.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilswordfish
  • Laatst online: 28-02 15:20
ravenger schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 10:23:
Yep, vroeger was er nog #dutch, maar die is leeg nu. Geen verzamelkanaal voor NLers dus meer?
Ondertussen maar eens kijken of ik de 200mln sp kan halen O-)
Der is een ander kanaal ook van belgisch forum maar daar zit eigenlijk vooral ik en ne maat van me in dus ook niet echt levendig, wist zelfs niet dat er hier op tweakers een topic van eve was tot ik eigenlijk net dacht "kom kga de zoekfunctie een gebruiken"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elohsa
Nog een paar uurtjes tot EVE-history geschreven gaat worden :)

Helaas zal ik (wss net als veel andere NLers) vanaf de zij-lijn moeten toekijken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
  • Laatst online: 09-05-2022
Elohsa schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 09:55:
Nog een paar uurtjes tot EVE-history geschreven gaat worden :)

Helaas zal ik (wss net als veel andere NLers) vanaf de zij-lijn moeten toekijken :(
Ja die kans is wel groot met de keepstar helaas. Had graag op deze KM gestaan. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilswordfish
Wanneer gebeurd het? Kan mss nog in da systeem geraken als ik een connectie vind vanuit men WH :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elohsa
Evilswordfish schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 12:33:
Wanneer gebeurd het? Kan mss nog in da systeem geraken als ik een connectie vind vanuit men WH :D
Nu, verwacht minstens nog een uur of wat voordat ie echt kapot is.
Ik zou gewoon naar Jita podden ofzo daar een intercepter kopen en ff 1xtje schieten en dan weer wegrennen

edit: nog ~20min tegaan :)

[ Voor 3% gewijzigd door Elohsa op 24-08-2016 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok ik speel een poos al niet meer (train nog wel) wat heb ik gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:07
Bye bye keepstar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elohsa
Doeiiiii :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:43
Ik wil de killmail zien :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardinal

• lethalnl
squizz heeft handmatig een mail gemaakt uit de data die CCP logibro had gecompileerd

https://zkillboard.com/kill/-1/

hij is nog een beetje raar (telt mee maar niet te vinden in lijsten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
https://zkillboard.com/kill/55803867/

Dit is toch echt de meest pijnlijke 'charity' fleet die ik ooit heb gezien

zou plaatsvinden in poitot (the only named system in syndicate) op een reinforced node
wat doet onze beste kneus? jumped op de waffle fleet die z'n maatjes tackled heeft in harroule 8)7

bedankt voor de TIDI eikel.

gaat vervolgens in en uit siege en gebruikt z'n webs echt totaal niet, compleet nutteloze dread.

we schonen ondertussen langzaam aan het grid op

laatste actie van hem: voor een B4R fleet...wat is dan het laatste dat je zou moeten doen? absoluut geen selfdestruct want dat is wel erg morbide.

.....ja, wel dus. :F :F :F

d'r waren mensen die ook het geluid op z'n stream aan hadden staan en het beschreven als puur ongedestileert autisme

[ Voor 9% gewijzigd door lethalnl op 29-08-2016 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-09 16:53
Na weer wat maandjes in horde te hebben gezeten ben ik op een punt beland waar ik verder kijk naar andere corps :) .
Ik ben momenteel aan het twijfelen tussen lazerhawks en waffles.

waffles
+panfam
+vriend van me speelt in waffles
+logische volgende stap na horde
+alt in horde geen probleem
-nomadisch, vaak spul moven
-exclusief pvp, ik vind het fijn om pve met pvp te mixen (kan ik ook fout hebben)

lzhx
+wormholes, nieuw voor mij
+dank isk
+vaste plek
+mix pve / pvp
-geen panfam
-weet niet of ze openstaan voor alt in horde
-onzekerheid, weet niet veel over ze, ken niemand

Binnenkort met beide corps even babbelen :)

Als iemand over beide corps meningen heeft of op mijn redenen iets op- of aan te merken heeft dan hoor ik het graag!

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

pica schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 16:21:
Na weer wat maandjes in horde te hebben gezeten ben ik op een punt beland waar ik verder kijk naar andere corps :) .
Ik ben momenteel aan het twijfelen tussen lazerhawks en waffles.

waffles
+panfam
+vriend van me speelt in waffles
+logische volgende stap na horde
+alt in horde geen probleem
-nomadisch, vaak spul moven
-exclusief pvp, ik vind het fijn om pve met pvp te mixen (kan ik ook fout hebben)

lzhx
+wormholes, nieuw voor mij
+dank isk
+vaste plek
+mix pve / pvp
-geen panfam
-weet niet of ze openstaan voor alt in horde
-onzekerheid, weet niet veel over ze, ken niemand

Binnenkort met beide corps even babbelen :)

Als iemand over beide corps meningen heeft of op mijn redenen iets op- of aan te merken heeft dan hoor ik het graag!
Waffles is altijd NR1 ik ben zelf een long long time Waffle geweest ookal had ik best wat eve ervaring voordat ik joinde. Maar het is voor mij echt een van de leukste ervaringen geweest. Super gasten leuke PVP en met name PVP. Ze hebben genoeg mogelijkheden om bij te verdienen teminste dat deden ze vroeger. Plus je doet ervaring op met de shit die ze in Pandemic Legion doen want dat blijft waffles wel altijd een trainer corp / fishing puddle om te graduaten naar PL.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
gewoon panfam blijven natuurlijk, over een jaartje in PL.
zorg dat je tijdens je waffles periode een t2 triage apostle krijgt en een super kan kopen (of in ieder geval goed op weg bent met de laatste), dan regel ik wel iets voor CYNOU als je daar door mag (tegenwoordig niet zo'n gigantisch probleem gezien grath snigg toch te vol vind)

---

https://community.eveonli...um=eveforum&utm_campaign=

en dit al gezien? op zich wel redelijk, maar beetje bezorgt om TIDI met dat op en af van de links.

en titan boosts...wat de fuck, veranderen naar een module ten eerste. alsof titans niet genoeg druk op hun hoofdfunctie hebben in de highs.

en dan de bonussen, + oude bonus + en - resists en - nog iets idioots, en dat alles in een grote radius om de titan heen waar het niet uitmaakt of het vriend of vijand is.

de ragnarok was al nutteloos, dit is wel een nekslag.
erebus word iets van +armor -thermal + explosive/kinetic -? jezelf een thermal hole geven in deze meta is natuurlijk ontzettend dom.

misschien te combineren met een soort doomsday strategie, debuffed de tegenstand DD'd ze dan. (omdat de minus resist de DD resist lijkt te zijn)

maar ik hoop echt dat CSM fozzie terugfluit op dat punt 8)7

[ Voor 58% gewijzigd door lethalnl op 30-08-2016 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

lethalnl schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 08:44:
gewoon panfam blijven natuurlijk, over een jaartje in PL.
zorg dat je tijdens je waffles periode een t2 triage apostle krijgt en een super kan kopen (of in ieder geval goed op weg bent met de laatste), dan regel ik wel iets voor CYNOU als je daar door mag (tegenwoordig niet zo'n gigantisch probleem gezien grath snigg toch te vol vind)
Pff na waffles gewoon #SNIGG Nr1

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
Shunt schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:06:
[...]

Pff na waffles gewoon #SNIGG Nr1
jullie mogen hem hebben als hij geen triage of super heeft, maakt voor jullie toch niet uit 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

lethalnl schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 13:37:
[...]

jullie mogen hem hebben als hij geen triage of super heeft, maakt voor jullie toch niet uit 8)
Ik moet ook nog steeds eens aan een Super. Mogelijk kan ik er binnen nu en een paar maanden eentje over nemen voor 24 ish bil incl fitting een Nyx. Moet ik wel of een alt verkopen of ergens eens goed ISK gaan verdienen anders schiet het niet op.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilswordfish
Ben null zo beu. Bunch of pussies :-P

Gisteren met een fleet van 12 man in onze null static gaan roamen.. Kwamen ze pas af na 40minuten om 7 carriers op ons te cynoe met nog 20 andere erbij.

Dan maar wat mensen gevraagd of ze wilde carriers killen, zijn we daar me een Eve grote fleet, willen ze niet meer komen.

Iets later zijn we nog met vijf. Worden we door 15 man gedropped.. Null speelt toch enkel maar als ze met tenminste dubbel de nummers zijn e.

Kmoet wa meer in de chain achter fights zoeken ipv hopen da we goodfights krijgen bij null bears.

Zelfs toen ik er zelf zat, iedereen is zo risk averse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Yep, heel nullsec is zo. zou vooral wegblijven :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
Evilswordfish schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:50:
Ben null zo beu. Bunch of pussies :-P

Gisteren met een fleet van 12 man in onze null static gaan roamen.. Kwamen ze pas af na 40minuten om 7 carriers op ons te cynoe met nog 20 andere erbij.

Dan maar wat mensen gevraagd of ze wilde carriers killen, zijn we daar me een Eve grote fleet, willen ze niet meer komen.

Iets later zijn we nog met vijf. Worden we door 15 man gedropped.. Null speelt toch enkel maar als ze met tenminste dubbel de nummers zijn e.

Kmoet wa meer in de chain achter fights zoeken ipv hopen da we goodfights krijgen bij null bears.

Zelfs toen ik er zelf zat, iedereen is zo risk averse
dat pak je ook compleet verkeerd aan, als ze zo lang wachten had je kunnen weten dat ze zwaar zouden escaleren en je had hetzelfde al achter de hand moeten hebben voor een counter drop.

regel nr.1, niet wachten want dan blobben ze je gewoon.
en als je wacht moet je zelf ook backup hebben

[ Voor 5% gewijzigd door lethalnl op 30-08-2016 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilswordfish
lethalnl schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 16:16:
[...]

dat pak je ook compleet verkeerd aan, als ze zo lang wachten had je kunnen weten dat ze zwaar zouden escaleren en je had hetzelfde al achter de hand moeten hebben voor een counter drop.

regel nr.1, niet wachten want dan blobben ze je gewoon.
en als je wacht moet je zelf ook backup hebben
Maar we wouden net dat ze iets brachten, we dachten gewoon niet dat ze met 7 carriers gingen afkomen :p Beetje overkill voor een hoop omens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
je snapt zelf ook wel dat zodra er een ping uit gaat dat er een stel kneuzen met omens op de gate/undock/POS/whatever op je zitten te wachten dat iedereen er als de kippen bij gaat zijn. en dan heb je dus opeens een 40 man fleet of een cap fleet klaar staan zonder dat er zo gek veel te doen is.

bij ons had je een paar titans en supers op je nek gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilswordfish
lethalnl schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 08:46:
je snapt zelf ook wel dat zodra er een ping uit gaat dat er een stel kneuzen met omens op de gate/undock/POS/whatever op je zitten te wachten dat iedereen er als de kippen bij gaat zijn. en dan heb je dus opeens een 40 man fleet of een cap fleet klaar staan zonder dat er zo gek veel te doen is.

bij ons had je een paar titans en supers op je nek gehad
Which is silly. Of als je dat doet, en die mannen komen terug met backup, haal dan dezelfde fleet ook buiten ipv docked te blijven.

Da's vooral hetgene wat me beetje salty maakte. Het feit dat toen we terugkwamen met ongeveer dezelfde nummers voor een fight. Dat zo gedocked bleven. Where's the fun in that.

In de week net hetzelfde, tijd lang die gewoon zitten rond warpen in gans die hun system zelfs een site gedaan, ze durfde maar niet buiten komen. En ik was enkel maar met 2 van mijn corp members aan het rondvliegen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

Evilswordfish schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:12:
[...]

Which is silly. Of als je dat doet, en die mannen komen terug met backup, haal dan dezelfde fleet ook buiten ipv docked te blijven.

Da's vooral hetgene wat me beetje salty maakte. Het feit dat toen we terugkwamen met ongeveer dezelfde nummers voor een fight. Dat zo gedocked bleven. Where's the fun in that.

In de week net hetzelfde, tijd lang die gewoon zitten rond warpen in gans die hun system zelfs een site gedaan, ze durfde maar niet buiten komen. En ik was enkel maar met 2 van mijn corp members aan het rondvliegen xD
Forceer ze dan wat te doen?
Je kunt toch niet verwachten dat Carebears gaan PVP en voor de fun?
Die komen alleen naar buiten als ze superiour numbers hebben of als ze iets MOETEN verdedigen.
Ga een hoop posses reinforcen of citadels. Dwing ze te vechten.
Als je een beetje gaat roamen kun je niet verwachten dat ze iets anders gaan doen dan een home defence fleet starten of een paar ratters verliezen.

Als je echt 1337 wilt zijn dan bedenk je een counter voor hun standaard home defence fleet waar je met mindere aantallen toch hun kunt inmaken.

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilswordfish
Shunt schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:16:
[...]

Forceer ze dan wat te doen?
Je kunt toch niet verwachten dat Carebears gaan PVP en voor de fun?
Die komen alleen naar buiten als ze superiour numbers hebben of als ze iets MOETEN verdedigen.
Ga een hoop posses reinforcen of citadels. Dwing ze te vechten.
Als je een beetje gaat roamen kun je niet verwachten dat ze iets anders gaan doen dan een home defence fleet starten of een paar ratters verliezen.

Als je echt 1337 wilt zijn dan bedenk je een counter voor hun standaard home defence fleet waar je met mindere aantallen toch hun kunt inmaken.
Thing is, ik ben een wormholer en een noob. Onze nullsec komt niet altijd hetzelfde uit, ik zie die manne mss 1 keer en dan niet meer.

Ook wel gemerkt dat met entosis ze buiten kwamen.

Gisteren wel een paar russen die tenminste wel wilde vechten. Haalde thanatos en nidhoggur buiten, en dan nog een deel fleet, hun carriers konde we niet afmaken maar de rest ging wel neer. Zelf ook beetje verloren maar da's tenminste nog fun ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:30

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

https://community.eveonli...-of-access-to-eve-online/

mkay, EVE wordt free to play, met tragere skill training tijd en minder skills die je kan gebruiken als je niet betaald.

[ Voor 8% gewijzigd door TepelStreeltje op 31-08-2016 17:53 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 14:00
TepelStreeltje schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 17:50:
https://community.eveonli...-of-access-to-eve-online/

mkay, EVE wordt free to play, met tragere skill training tijd en minder skills die je kan gebruiken als je niet betaald.
Haha, EVE wordt dus eindelijk toch pay to win -O-. ;)

Moet eerlijk bekennen dat ik het wel een goede aanpassing vindt. Ff geen zin of tijd om te betalen of te werken voor je PLEX.. Alpha. Speel je actief of ben je dat van plan omega.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BaJo-
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-09 12:51

-BaJo-

N51 50.546 E004 22.186

Gratis Eve. Wat mij betreft goed nieuws. Speel het al een jaar niet meer ivm met de beschikbare speeltijd. Maar als het gratis wordt wil ik waarschijnlijk wel weer eens gaan inloggen, blijft me toch trekken.

Ben wel benieuwd wat ik dan uiteindelijk zou kunnen vliegen, want dat maakt of breekt het wel een beetje.

[ Voor 20% gewijzigd door -BaJo- op 31-08-2016 21:36 ]

• eniux
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 14:00
-BaJo- schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 21:34:
Gratis Eve. Wat mij betreft goed nieuws. Speel het al een jaar niet meer ivm met de beschikbare speeltijd. Maar als het gratis wordt wil ik waarschijnlijk wel weer eens gaan inloggen, blijft me toch trekken.

Ben wel benieuwd wat ik dan uiteindelijk zou kunnen vliegen, want dat maakt of breekt het wel een beetje.
Racial characters tot aan t1 cruisers, weet niet of Guns etc tot t2 gaan.

• Evilswordfish
eniux schreef op donderdag 01 september 2016 @ 07:30:
[...]

Racial characters tot aan t1 cruisers, weet niet of Guns etc tot t2 gaan.
Nope, zelfde restricties als trial; Je ziet het ook in de post. Vanonder staan welke skills je kan trainen.

Ik vind het geen slecht idee. Basically een extended trial. De meeste mensen die ik ken en het laat proberen willen niet betalen na die 21 dagen omdat ze voelen alsof ze nog niet goed genoeg zijn. Wat bullshit is, dat weten wij, maar zij niet.

Met deze nieuwe soort "trial" gaat het aantal mensen dat EvE langer een kans wil geven alleen maar stijgen.

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Vraag me af, wat er dan gebeurt als niet betalende oud lid, als je dood gaat..... in alpha
Wat voor dure skillclone moet je dan terugkopen :D

• Shunt

Shunt

Boe

bangkirai schreef op donderdag 01 september 2016 @ 17:47:
Vraag me af, wat er dan gebeurt als niet betalende oud lid, als je dood gaat..... in alpha
Wat voor dure skillclone moet je dan terugkopen :D
De clones zijn niet meer de clones zoals ze geweest zijn. Je hebt geen SP based clones meer maar nog maar enkel de "clone"

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Shunt schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 17:43:
[...]

Waffles is altijd NR1 ik ben zelf een long long time Waffle geweest ookal had ik best wat eve ervaring voordat ik joinde. Maar het is voor mij echt een van de leukste ervaringen geweest. Super gasten leuke PVP en met name PVP. Ze hebben genoeg mogelijkheden om bij te verdienen teminste dat deden ze vroeger. Plus je doet ervaring op met de shit die ze in Pandemic Legion doen want dat blijft waffles wel altijd een trainer corp / fishing puddle om te graduaten naar PL.
Helaas, gister met een recruiter gesproken maar het is hem helaas niet geworden.
Vanavond of morgen LZHX maar eens proberen.

/edit
Niet meer met LZHX gesproken, heb besloten om nog 1 a 2 maandjes in horde te blijven om de schepen welke Waffles vereist te kunnen vliegen.

[ Voor 9% gewijzigd door pica op 08-09-2016 09:13 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
niet anchoren wat je niet kan verdedigen :)

beetje slechte timing eigenlijk....wij waren al op pad voor iets anders maar op de terugweg werd deze timer gemeld

ja....dat laten we niet liggen.

schijnt een hele donatie drive voor gedaan te zijn, best sneu 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door lethalnl op 09-09-2016 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt

Shunt

Boe

pica schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 14:32:
[...]

Helaas, gister met een recruiter gesproken maar het is hem helaas niet geworden.
Vanavond of morgen LZHX maar eens proberen.

/edit
Niet meer met LZHX gesproken, heb besloten om nog 1 a 2 maandjes in horde te blijven om de schepen welke Waffles vereist te kunnen vliegen.
Goeie keuze!
Wellicht moeten we een keer een PL / Waffle tweakers meet doen :P

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
Shunt schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 09:53:
[...]

Goeie keuze!
Wellicht moeten we een keer een PL / Waffle tweakers meet doen :P
hebben we al, heet evesterdam :)

of voor mensen die dat iets te veel is, de pubcrawl op de vrijdag is gratis (behalve je consumpties dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Helaas, valt net samen met een LAN met een vriendengroep :) .

Inmiddels genoeg ISKjes gegrind om weer wat skill injectors te kopen waardoor ik een goede rattle en nightmare kan vliegen.
Nog even een weekje grinden voor Amarr cruiser 5 en Logistics cruisers 4 + wat ISK buffer en kijken wat ze er dan van vinden.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-03 12:51
https://zkillboard.com/kill/56064497/

Bedankt voor de 200 mil ransom >:)

[ Voor 3% gewijzigd door beve op 13-09-2016 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
woo leeeaks , okay horde forum dus niet echt want iedereen kan daar bij...

28 aug:
So, if you don't already know I am sure you will hear about it, me, along with several other capital pilots are/will be leaving the alliance. This thread is not intended to try and put blame on any certain person or group of people, I simply wanted to say my goodbye's. I have had a lot of great memories in Horde/Honor and it was a great place to be with loads of content and opportunities, but it really just isn't the place for capitals as I have come to found out. I would graduate into PL but honestly I just don't feel like they are a good match for me on a personal level so instead I am heading to TEST to peruse my dreams of a super.

Fly Safe o7
de meeste van ons snappen wel hoe een omgekeerde wereld die hele statement is

PH > PL doen we niet, leuke manier om te zeggen dat WAFFLES hem heeft afgewezen.
en TEST doet niets met supers (behalve ze ergens uitgelogged houden)

vandaag:
(10:05:22 AM) simplejackmcprofit: Who should I talk to about joining the super cap program?

(10:06:04 AM) zerimis: might start with vily

(10:06:07 AM) jordanrocodan: ^

(10:06:14 AM) simplejackmcprofit: ty

(10:06:45 AM) zerimis: if you don't already have a ship, would recommend pinging l2azor

(10:09:37 AM) simplejackmcprofit: Yea, already got mine.

(10:15:58 AM) kainkeiley: simplejackmcprofit: Sappo is the approving authority IIRC, so he'd be the one to get with.

(10:24:01 AM) simplejackmcprofit: HEL tackled FS-

(10:25:07 AM) simplejackmcprofit: Hel tackled FS-RFL
https://zkillboard.com/kill/56068761/

die droom duurde dus niet zo heel erg lang _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
YouTube: Eve Online. Insane Nyx Jf Frags (Tiky Mikk)

allignen en dan pas op warp duwen, anders pakt tiky mikk je

hij hangt met een cyno op veel gebruikte stations die een slechte allign hebben met de highsec gate.
dus mensen duwen al op warp en gaan dan half AFK, en als ze dan in paniek schieten omdat er een nyx naast ze hangt vergeten ze warp te cancellen en dan...BLAP weg JF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:36
Haha nice, instapop ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
lethalnl schreef op maandag 19 september 2016 @ 10:58:
YouTube: Eve Online. Insane Nyx Jf Frags (Tiky Mikk)

allignen en dan pas op warp duwen, anders pakt tiky mikk je

hij hangt met een cyno op veel gebruikte stations die een slechte allign hebben met de highsec gate.
dus mensen duwen al op warp en gaan dan half AFK, en als ze dan in paniek schieten omdat er een nyx naast ze hangt vergeten ze warp te cancellen en dan...BLAP weg JF
Had ik deze mrogen gezien op reddit, hilarisch.
Ik vraag me af hoe hij al die fighter modules, guns, bombs en mwd, zo rap aktiveert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elohsa
beve schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:59:
[...]

Had ik deze mrogen gezien op reddit, hilarisch.
Ik vraag me af hoe hij al die fighter modules, guns, bombs en mwd, zo rap aktiveert?
Als je alle fighters geselecteerd hebt en je drukt bijv. op F1 dan activeer je automatisch de F1 ability op alle fighters.
Hij hoeft dus enkel op F1,F2,F3 te drukken om alles te activeren op alle fighters.

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

offtopic:
Enige context bij een link zou welkom zijn voor mensen die geen reddit kunnen openen op hun werk, i.p.v. een link neer gooien.

Lijkt erop dat het vals alarm is, we zullen zien wat het wordt.

Verwijderd

Ja blijkt inderdaad vals alarm te zijn.

CCP tijdens het mirroren van sisi gebruikte een oude database. Probleem is al opgelost het is uiteindelijk niet op sisi gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
nou...laatste stukje oude garde in het noorden gaat d'r aan, CO2 gaat deaud jongens

gigx heeft te veel allies verloren en nu gaan wij eens kijken hoeveel fleets hij whelped voor het over is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
lethalnl schreef op maandag 26 september 2016 @ 11:54:
nou...laatste stukje oude garde in het noorden gaat d'r aan, CO2 gaat deaud jongens

gigx heeft te veel allies verloren en nu gaan wij eens kijken hoeveel fleets hij whelped voor het over is
Dit kan echt niet meer, Ik verliet WH space en ging in Bastion, 2 dagen later announced test dat ze Vale komen invaden.
Heel WWB uitgevochten en dan terug naar WH space.
Na 3 maand WH space, weer beu.
Vrijdag heb ik WH space weer verlaten en jawel: CO2 gejoined 8)7

Iedere keer ik terug naar null kom begint iedereen oorlog te verklaren aan de alliance die ik join
Ik vind het wel mooi zo 8)
Gisteren allesinds goeie fight in Taisy tegen project box!

Gigx poste dit vanmoren op Discord: Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/rodYC/2db492a7f2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
wie is dat? we willen wel goodfights verdomme....geen staart tussen de benen vertrek.

gisteren niet eens de suups gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
lethalnl schreef op maandag 26 september 2016 @ 12:05:
wie is dat? we willen wel goodfights verdomme....geen staart tussen de benen vertrek.

gisteren niet eens de suups gebruikt
not sure if legit question or troll :D
project mayhem + snuff box
http://evf-eve.com/servic...b=7224180&e=60&t=qvaaaaaf

edit: of vroeg je je af wie tegen gigx op skype sprak?

[ Voor 7% gewijzigd door beve op 26-09-2016 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lethalnl
beve schreef op maandag 26 september 2016 @ 12:07:
[...]

edit: of vroeg je je af wie tegen gigx op skype sprak?
ja :P

en ach, wie weet kom je in wat leuker gebied terecht als CO2 verhuist, ga FCON eens lekker irriteren zou ik zeggen.

die vertrekken waarschijnlijk meteen.

of ga naar evesterdam en shop een beetje rond, je weet maar nooit :) *hint*hint*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
lethalnl schreef op maandag 26 september 2016 @ 11:54:
Als Imperium member heb ik maar een ding te zeggen. :+

Afbeeldingslocatie: https://zippy.gfycat.com/MeekPeskyCockroach.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
lethalnl schreef op maandag 26 september 2016 @ 12:09:
[...]

ja :P

en ach, wie weet kom je in wat leuker gebied terecht als CO2 verhuist, ga FCON eens lekker irriteren zou ik zeggen.

die vertrekken waarschijnlijk meteen.

of ga naar evesterdam en shop een beetje rond, je weet maar nooit :) *hint*hint*
Het was Gobbins :P

• beve
Gaat goed zo die invasion van tribute, al 1 volledige ihub kapot

• Elohsa
beve schreef op woensdag 28 september 2016 @ 08:58:
Gaat goed zo die invasion van tribute, al 1 volledige ihub kapot
Afbeeldingslocatie: https://cdn.meme.am/instances/500x/59452921.jpg

• lethalnl
coordinatie probleempjes (oh god de blueballs, zo blauw)

wat koppen laten rollen, oorlogsapparaat goed doorsmeren etc.
hadden we de vorige keer ook, de CSAA die vooraf ging aan MOEE8 (waar CO2 de CFC verliet) hebben we ook 3 keer moeten reinforcen voor we eindelijk op stoom waren.

wie wil er mee doen met een winner takes all weddenschap btw?

200m om mee te doen, splitsen dat in 2en:

welke datum verliest CO2 de laatste TCU?
hoeveel NC/PL supers gaan eraan tijdens een CTA? (geen random ganks van dombo's)

mijn gok: 3 november en 4 supers/titans

• Elohsa
200m? #nopoorspls.
Laten we er een bil van maken.

Ik denk 31 oktober en 2 supers/titans

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 11:15

flessuh

Set sail for fail!

zo, mijn EvEsterdam ticket ook binnen. Gok dat ik wel heen en weer ga rijden dus hopen dat het niet te vroeg begint dat ik 6 uur m'n nest uit moet in het weekend :P

Zelf nu mijn eerste 2 Cap BPO's in de oven te researchen, blij dat ik met algemene ben begonnen omdat 2 dagen nadat ik deze aanschafte de doctrine werd veranderd

Geen idee eigenlijk of wij (MC) ook deployment orders krijgen richting Tribute, en zo ja, aan welke kant :+

[ Voor 14% gewijzigd door flessuh op 28-09-2016 09:40 ]

https://www.dutchsolarboat.com

• Elohsa
flessuh schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:37:
zo, mijn EvEsterdam ticket ook binnen. Gok dat ik wel heen en weer ga rijden dus hopen dat het niet te vroeg begint dat ik 6 uur m'n nest uit moet in het weekend :P

Zelf nu mijn eerste 2 Cap BPO's in de oven te researchen, blij dat ik met algemene ben begonnen omdat 2 dagen nadat ik deze aanschafte de doctrine werd veranderd
Nice! :D Ik ben er ook bij!

Ik ben zelf overigens al een tijdje bezig met cap meuk researchen :D Duurt wel lang...!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/cemi2P4.png

Samen met corpmate dik 20b in de BPO's gestopt xD

[ Voor 4% gewijzigd door Elohsa op 28-09-2016 09:44 ]

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Ik ben nou nog niet zo ver dat ik er een spreadsheet van maak. Mijn doel is gewoon tot max researchen (ook al hebben de laatste paar efficiency punten volgens velen weinig rendement) en dan hopen dat ik wat bij elkaar kan schrapen om er toch wat mee te doen. Anders kopiëren en capital BPC packs maken (voor alliance bijv). Mijn alt kan wel exhumer vliegen, maar om met 1 alt een capital bij elkaar te minen.. :P

oh ja, mocht iemand suggesties hebben voor hardware voor EVE oa sta ik open voor suggesties
Upgrade volgorde / keuze game-pc ;)

[ Voor 15% gewijzigd door flessuh op 28-09-2016 09:47 ]

• Elohsa
Onze spreadsheet bevat ook nog niet veel meer dan dit lijstje. (die overigens automatisch gevuld word door een API)

• Elohsa
flessuh schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:45:
Ik ben nou nog niet zo ver dat ik er een spreadsheet van maak. Mijn doel is gewoon tot max researchen (ook al hebben de laatste paar efficiency punten volgens velen weinig rendement) en dan hopen dat ik wat bij elkaar kan schrapen om er toch wat mee te doen. Anders kopiëren en capital BPC packs maken (voor alliance bijv). Mijn alt kan wel exhumer vliegen, maar om met 1 alt een capital bij elkaar te minen.. :P

oh ja, mocht iemand suggesties hebben voor hardware voor EVE oa sta ik open voor suggesties
Upgrade volgorde / keuze game-pc ;)
EVE draait net zo ruk op een toaster als op een 5000 euro monster PC :P

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Haha, ach ik zal al lang blij zijn als ik naar een wat hogere resolutie kan, en naar 2x dezelfde resolutie.. EVE op 1280x1024 draaien is echt 90% UI en zonde.

Op zich wel erg trouwens dat voor mij heen en weer rijden naar Amsterdam goedkoper is dan hotel (redelijk in de buurt). Dat terwijl het toch zo goed als anderhalf uur rijden is :D

• Elohsa
Ja, ik woon in amersfoort dus doe er ongv uurtje over met de trein.
Blijf alsnog wel gewoon pitten met de PL groep in een hostel.
Is veel gezelliger.

• lethalnl
Elohsa schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:33:
200m? #nopoorspls.
Laten we er een bil van maken.

Ik denk 31 oktober en 2 supers/titans
beetje laagdrempelig houden he :)

maar 1b tussen ons 2 vind ik best

• Elohsa
hehe k, als er meer mensen mee gaan doen maken we er gewoon 200m van en anders 1b :)

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Elohsa schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:20:
Ja, ik woon in amersfoort dus doe er ongv uurtje over met de trein.
Blijf alsnog wel gewoon pitten met de PL groep in een hostel.
Is veel gezelliger.
Zover ik weet komen er niet heel veel van MC helaas. Maar ja, rijden is ook optie.. Rijd ook elke dag uur en kwartier naar mn werk

• Elohsa
Nadeel van rijden is dat je niet kan zuipen :P

• beve
De vraag is niet wanneer de laatste TCU valt.
Dat jullie kunnen tribute nemen stelt niemand is vraag.
De vraag is echter hoeveel supers is het jullie waard?
Subcap fights kunnen jullie niet winnen dat hebben we de laatste dagen goed gezien, met supers gaan entosisen is ook niet ideaal.

Ik kijk er allesinds naar uit, jullie zeker ook :-)
Good luck en laten we hopen op good fights!

• Elohsa
beve schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:59:
De vraag is niet wanneer de laatste TCU valt.
Afbeeldingslocatie: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/ff/26/7b/ff267b8e34dcbfd962cb336bf24d614d.png

• beve
Ik denk dat het eerder omgekeerd is :P

• Elohsa
beve schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:05:
[...]

Ik denk dat het eerder omgekeerd is :P
Afbeeldingslocatie: https://orig00.deviantart.net/80ad/f/2009/098/c/9/over_confidence_by_chees3boy2222.jpg

• Evilswordfish
Ik denk niet dat jij snapt wat Beve zegt Elohsa.

Hij zegt letterlijk da jullie Tribute wel gaan kunne pakke.

Gewoon da het jullie waarschijnlijk paar supers gaat kosten :p

• Elohsa
Evilswordfish schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:14:
Ik denk niet dat jij snapt wat Beve zegt Elohsa.

Hij zegt letterlijk da jullie Tribute wel gaan kunne pakke.

Gewoon da het jullie waarschijnlijk paar supers gaat kosten :p
Hmm, Dat kan mogelijk wel eens kloppen :P Ik neem het mezelf echter niet echt kwalijk dat ik deze zin zo vroeg in de ochtend niet helemaal goed verwerkte |:(

• beve
Elohsa schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:17:
[...]

[...]

Hmm, Dat kan mogelijk wel eens kloppen :P Ik neem het mezelf echter niet echt kwalijk dat ik deze zin zo vroeg in de ochtend niet helemaal goed verwerkte |:(
niemand neemt je dit kwalijk, het is ochtend voor idereen :9

• Elohsa
beve schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:18:
[...]

niemand neemt je dit kwalijk, het is ochtend voor idereen :9
:9

Om vervolgens dan maar even antwoord te geven op je vraag.
Ik denk dat het ons best wel een paar supers waard is om een paar lekkere gevechten te veroorzaken.

• lethalnl
hangt er een beetje vanaf of er een TEST word gedaan met de dread cache of dat ze goed worden ingezet.

en of wij de boel niet verknallen....een stevige dread drop opruimen kan heel snel of een slugfest zijn....

en inderdaad, een keer een echt serieus gevecht waar onze supers risico lopen. kom maar op.

daar zit letterlijk iedereen op te wachten.

en we hebben nog niet echt een subcap battle gehad?

horde telt niet echt en wat NC met die cerbs vs muninns van plan was...i dunno

toen jij nog niet bij CO2 zat was het constant dunks.

[ Voor 45% gewijzigd door lethalnl op 28-09-2016 13:44 ]

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Hmm, ik zit er nog aan te denken om mijn alt eerst ff om te scholen naar explorer voor ik verder ga met capital skills.. Ben alleen bang dat dat zo lang gaat duren.
Of ik moet nog een alt maken en die er voor trainen. Maand of 2 a 3 moet je toch wel wat leuks kunnen trainen. Wil graag alt als cap pilot voor suitcase en main ook voor cap (na veel subcap skills dus 3 a 4 maand na alt). Waarschijnlijk ene dread en andere carrier focus.

Punt is dat wij dus niet mogen ratten ofzo op main in de alliance. Enige alt die ik nu heb is een trader wat ook niet erg hard loopt. Wel veel BPO's overigens maar dat verkoopt ook niet echt. Meeste ooit gekocht voor eigen productie

• lethalnl
nieuwe alt....skill injectors

heel efficient op dat punt

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

lethalnl schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:11:
nieuwe alt....skill injectors

heel efficient op dat punt
hmm, gaat wat mij betreft wel wat in tegen het principe van alt maken om ISK te verdienen, maar op zich heb je wel gelijk.. paar Plex er in en hij is klaar. ;)

dan nu nog bedenken wat te vliegen.. Stratios of gewoon nuttig voor t3 :P Zou ik toch een eind moeten komen met injectors

[ Voor 15% gewijzigd door flessuh op 28-09-2016 15:31 ]

• Evilswordfish
Kheb tijd terug een Altje gemaakt puur en alleen voor rattlesnake voor C5 sites te doen. Paar skill injectors erbij et voila, 5mill skillpoints. Werkt goed ^^ heb die skill injectors ondertussen al terug verdient.

Kheb er wel al 2 andere die dat ik daar ook voor gebruik. En nu die rattle snake aan het trainen voor een Naglfar.

Good stuff

• Shunt

Shunt

Boe

Ik heb een alt getraind puur voor tengu toen ging de tengu market naar de haaien dus weet je wat ik train wel een Golum (ging er om de alt te verkopen) alleen nu met die skill injectors zijn char sales niet geweldig meer.
ruim 30m sp nu near perfect golem pilot en niemand om hem aan te verkopen (behalve om leeg te trekken).

Game PC

• beve
wat zijn jullie saai om een oorlog tegen te vechten zeg, waar zijn de good fights?
we zijn zo bored dat me maar jullie renters gaan aanvallen zijn....
http://evemaps.dotlan.net/map/Malpais#const

• lethalnl
op een woensdag? timer maken doe je op vrijdag.

mss dat horde gaat entosisen ofzo...dunno

• beve
lethalnl schreef op donderdag 29 september 2016 @ 00:11:
op een woensdag? timer maken doe je op vrijdag.

mss dat horde gaat entosisen ofzo...dunno
Als je goed kijkt zie je dat alle timers op vrijdag avond EU time uitkomen :9

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Weten jullie trouwens wanneer er iets van een schema voor EVEsterdam beschikbaar komt? Voorgaande jaren niet echt op gelet :P

• pica
pica schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 14:32:
[...]

/edit
En het geduld heeft effect gehad, inmiddels in Waffles *O* .
Vanavond even shoppen in Jita en wat spul laten overkomen!

Steam

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20-09 06:26
Lang niet meer gespeeld.
Hoe is de EVE universe tegenwoordig? Goons? Russians? BoB?

Zit af en toe te twijfelen om mijn account weer te activeren, ookal heb ik dan 8 jaar achterstand, haha.

Zat vroeger zelf bij het neusje van de zalm (Xanadu). Wat zijn tegenwoordig de toonaangevende corps / alliances? Is er nog iets over van de "good old days" ?
Pagina: 1 ... 107 ... 116 Laatste