Jazeker is tie speelbaar op de Xdoos XS!Melantrix schreef op woensdag 7 september 2022 @ 13:50:
[...]
Heb je toevallig cyberpunk ook op stadia? Ik heb hem ooit gekocht in een actie dat je dan gratis een controller en een chromecast kreeg waarbij je dus feitelijk de game gratis kreeg.
Ik deed er niks mee, tot nu.. Met de laatste update is er namelijk een onderbelichte functie gekomen dat je saves cross platform gesynct worden: je kan dus swittchen van xbox naar een ander platform en weer terug![]()
Mocht je dus ook (wellicht zonder dat je het weet) ook een versie op stadia hebben, dan is dat wel een manier dat je misschien alsnog kans pelen op 'current gen' ipv 'last gen'.
----
Maar je specifieke vraag of het speelbaar is op last gen, ik heb zelf geen xbox one of ps4, maar wat ik een beetje lees op reddit is het iig wel flink verbeterd. speelbaar is het dus wel (verwacht ik) maar wat voor concessies ze hebben gedaan weet ik niet.
Hari-Bo schreef op woensdag 7 september 2022 @ 13:47:
[...]
Ik geef niets om de laatste specs, die rat race heb ik 15+ jaar geleden al opgeveven
Tegenwoordig een casual gamer die ook opeens een half jaar de console niet opstart.
Vandaar dat ik mijn last gen Xbox One daarvoor nog wil inzetten maar twijfel nog ivm mogelijke framedrops.
Ja de game was die bij release al goed speelbaar op de Xbox Series X|S, ondanks de vele bugs heb ik toen de game met veel plezier uitgespeeld. Inmiddels al 2 keer uitgespeeld en een 3e playthrough staat op de planning. Ik heb de game niet aangeraakt sinds de vele updates en next-gen update, maar ben wel heel benieuwd hoeveel de game verbeterd is.Melantrix schreef op woensdag 7 september 2022 @ 13:50:
[...]
Maar je specifieke vraag of het speelbaar is op last gen, ik heb zelf geen xbox one of ps4, maar wat ik een beetje lees op reddit is het iig wel flink verbeterd. speelbaar is het dus wel (verwacht ik) maar wat voor concessies ze hebben gedaan weet ik niet.
Op de Xbox One X zou ik hem niet aanraden, daar verliep het allemaal niet zo soepel.
[ Voor 27% gewijzigd door G_Dragon op 09-09-2022 11:16 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
op de XsX is het echt een zonnetje om te spelen, ik heb hem bij release juist laten liggen tot bij de next gen update en ik geniet met volle teugen.G_Dragon schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:07:
[...]
[...]
Ja de game was die bij release al goed speelbaar op de Xbox Series X|S, ondanks de vele bugs heb ik toen de game met veel plezier uitgespeeld. Inmiddels al 2 keer uitgespeeld en een 3e playthrough staat op de planning. Ik heb de game niet aangeraakt sinds de vele updates en next-gen update, maar ben wel heel benieuwd hoeveel de game verbeterd is.
Op de Xbox One X zou ik hem niet aanraden, daar verliep het allemaal niet zo soepel.
Ik zit nu op het punt dat ik nocturne op55n1 moet beginnen (1ste playthrough) maar ik ben eerst alle side missions aan het doen. best een hoop.. Ben ook wel beetje aan het twijfelen of ik ze allemaal ga doen of dat ik misschien er mee verder ga wanneer ik het einde gespeeld heb. (heb zover ik weet wel alle cruciale side missions gedaan volgens mij).
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
skære, spam
[ Voor 91% gewijzigd door F_J_K op 09-09-2022 12:24 ]
tuck schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 12:05:
Jeg elsker din hjemmeside, den hjælper mig meget med at løse fejl i spillet, jeg inviterer dig også til at besøge denne hjemmeside: quotedandelinkniet;)![]()

[ Voor 10% gewijzigd door F_J_K op 09-09-2022 12:24 . Reden: quotedandelinkniet ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Oké, de recent toegevoegde 'cross-save functionaliteit' is érg nice! 
Heb CP2077 destijds uitgespeeld op de XSX, maar kan dus nu met die save verder op PC - in sweet Ray Tracing glory.
Heb CP2077 destijds uitgespeeld op de XSX, maar kan dus nu met die save verder op PC - in sweet Ray Tracing glory.
[ Voor 8% gewijzigd door Yonix op 09-09-2022 20:14 ]
Je bedoelt de Xbox One (S) denk ik, Xbox One X draaide het wel nog wel aardig goed, die was flink opgevoerd, 6Tflops.G_Dragon schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:07:
[...]
[...]
Ja de game was die bij release al goed speelbaar op de Xbox Series X|S, ondanks de vele bugs heb ik toen de game met veel plezier uitgespeeld. Inmiddels al 2 keer uitgespeeld en een 3e playthrough staat op de planning. Ik heb de game niet aangeraakt sinds de vele updates en next-gen update, maar ben wel heel benieuwd hoeveel de game verbeterd is.
Daar ben ik ook de game mee begonnen, tijdens release.
Al zijn de laad tijden natuurlijk veel sneller op Series XS/PS5, harde schijven ga ik niet missen.
Reddit Rondje;
Now you can upgrade your skill progressions by purchasing skill shards at any vendors (junk/clothing/melee/weapons) but you need to use it manually to make it work
https://www.reddit.com/r/...ur_skill_progressions_by/
It wasn't included in the patch notes, but the 1.6 update gave us keyboard and mouse support on Xbox.
https://www.reddit.com/r/...e_patch_notes_but_the_16/
CDPR Board Q&A related to Cyberpunk from today's investor chat
https://www.reddit.com/r/...to_cyberpunk_from_todays/
CDPR Hints at Cyberpunk 2077 Sequel
Phantom Liberty will be the last CDPR project to use the REDengine, confirming that future titles in the series will be made with the powerful Unreal Engine 5.
https://technclub.com/gam...ts-cyberpunk-2077-sequel/
Kopers van Cyberpunk 2077 Xbox One Limited Edition Bundle krijgen gedeelte van hun geld terug
https://playsense.nl/5110...eelte-van-hun-geld-terug/
[ Voor 6% gewijzigd door nFo op 10-09-2022 09:10 ]
Hoe werkt die cross-save? Ik heb erg niet dezelfde mailadressen voor GOG en Xbox.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Tijdens het saven inloggen met de QR code die in beeld verschijnt en dan wordt er een cloud save gemaakt.F_J_K schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 22:42:
Hoe werkt die cross-save? Ik heb erg niet dezelfde mailadressen voor GOG en Xbox.
[ Voor 4% gewijzigd door nFo op 10-09-2022 09:12 ]
na het opstarten kan je in het hoofdmenu een optie kiezen om cloudsaves te importeren.F_J_K schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 22:42:
Dat gaat idd via een QRcode. Appletje, Eitje
hoedoen?
[ Voor 17% gewijzigd door Mr-Music op 10-09-2022 11:04 ]
Ik heb Cyberpunk nog nooit gespeeld. Is het inmiddels speelbaar op de playstation?
Echter kan ik geen ps5 variant vinden online, gaat deze nog uberhaupt uitkomen?
Anders wacht ik nog wel even.
ps4 versie kopen, daarna krijg je / koop je gratis de PS5 upgrade uit de PSstore. Dat is het.Atsiz schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 13:48:
Ik heb Cyberpunk nog nooit gespeeld. Is het inmiddels speelbaar op de playstation?
Het is zeker speelbaar op de PS5 momenteel. Moet wel zeggen dat ik hem alweer tijdje heb laten liggen, maar moet binnenkort weer verder.
www.youtube.com/DerOllie
Ben ik de enige die het jammer vindt dat ze de RED engine gaat verlaten? CP2077 met alle toeters en bellen blijft toch de mooiste game van het moment voor mij. UE5 moet dit niveau wel halen, ik ben benieuwd.
Ja en nee, aan de ene kant kan de RED engine pracht en praal weergeven en kan de engine geheel naar wens worden gemaakt (en daarmee potentieel prestatiewinst kan worden gehaald).DriesNL schreef op maandag 12 september 2022 @ 11:52:
Ben ik de enige die het jammer vindt dat ze de RED engine gaat verlaten? CP2077 met alle toeters en bellen blijft toch de mooiste game van het moment voor mij. UE5 moet dit niveau wel halen, ik ben benieuwd.
Aan de andere kant is het in-house ontwikkelen en onderhouden van een engine belachelijk duur en zorgt het meestal voor onnodige complexiteit juist door de specifieke wensen vanuit het game-development team.
[ Voor 14% gewijzigd door D4NG3R op 12-09-2022 12:29 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Samenwerking met Epic Games voor de Unreal Engine 5 lijkt mij geen slecht idee, gezien de technische problemen met de RedEngine, die (deels) nog niet verholpen zijn.DriesNL schreef op maandag 12 september 2022 @ 11:52:
nieuws: CD Projekt RED kondigt nieuwe The Witcher-game aan op basis van Unrea...
https://www.cdprojekt.com...tnership-with-epic-games/
CD PROJEKT RED also announced that they will be moving to Unreal Engine 5 as part of the multi-year strategic partnership with Epic Games. Since The Witcher 2: Assassins of Kings, released in 2011, CD PROJEKT RED has used their proprietary REDengine technology to build their games. This new relationship with Epic covers not only licensing, but technical development of Unreal Engine 5, as well as potential future versions of Unreal Engine, where relevant. Developers from CD PROJEKT RED will collaborate with those from Epic with the primary goal being to help tailor the engine for open-world experiences, beginning with the development of the next game in The Witcher franchise.
Speaking on the use of Unreal Engine 5 for this, and future games, CTO of CD PROJEKT RED, Paweł Zawodny stated:
“One of the core aspects of our internal RED 2.0 Transformation is a much stronger focus on technology, and our cooperation with Epic Games is based on this principle. From the outset, we did not consider a typical licensing arrangement; both we and Epic see this as a long-term, fulfilling tech partnership. It is vital for CD PROJEKT RED to have the technical direction of our next game decided from the earliest possible phase as; in the past, we spent a lot of resources and energy to evolve and adapt REDengine with every subsequent game release. This cooperation is so exciting, because it will elevate development predictability and efficiency, while simultaneously granting us access to cutting-edge game development tools. I can’t wait for the great games we’re going to create using Unreal Engine 5!”
19;00uur Cyberpunk Edgerunners stream, ziet er in ieder geval tof uit, https://www.twitch.tv/cdprojektred
Die nieuwe serie is echt tof. Zeker als je eerst het spel het gespeeld herken je de vibe. Het wordt tijd voor nog eens een corpo run
Vanochtend bij het ontbijt aflevering 1 van Edgerunners gekeken en inderdaad erg tof! Cyberpunk 2077 gevoel is gelijk goed. Tijd voor een nieuwe Streedkid playthrough
Gisteren weer opnieuw gestart op de Series X met de nieuwe update, maar merk eerlijk gezegd weinig qua verbeteringen. Wat moeten de grote changes in deze update zijn??
Speel nu in Ray Tracing mode (voorheen performance) om van alle pracht/praal te genieten, maar 30fps blijft knullig aanvoelen als je 60fps gewend bent.
Speel nu in Ray Tracing mode (voorheen performance) om van alle pracht/praal te genieten, maar 30fps blijft knullig aanvoelen als je 60fps gewend bent.
Ik blijf het bijzonder vinden dat men soms 30fps verkiest boven 60fps. Het is voor iedereen natuurlijk anders, maar ik kan er echt niet met de pet bij. Het is niet alleen minder soepel, ook is inputlag direct veel hoger.PdeBie schreef op donderdag 15 september 2022 @ 12:01:
* kaos001 is gewoon erg gevoelig voor lag/fps/haperingen
@kaos001 ik vraag mij ook af hoe lang ik het ga volhouden hoor
Ik kan zelf ook weinig met 30 fps in een fps (
), maar was vroeger als 10 jarige blaag al super blij met 10-15FPS in m'n spelletjes.
Het is maar wat je verwacht / gewend bent. Ik ken zelf ook een paar mensen die gerust inleveren op hun framerate als de plaatjes er mooier van worden.
Het is maar wat je verwacht / gewend bent. Ik ken zelf ook een paar mensen die gerust inleveren op hun framerate als de plaatjes er mooier van worden.
Beetje offtopic, maar bijvoorbeeld Horizon Forbidden West op 40fps quality mode biedt eigenlijk niet eens zo heel veel meer dan de performance mode. Als je dat in weegschaal legt, lever je eigenlijk best veel in, maar krijgt er zo weinig voor terug.
Performance mode van Horizon en ook van Cyberpunk ziet er al erg goed uit imo
Ontopic: ik ga Cyberpunk vanavond ook maar weer spelen. In de zomer weinig aan gamen toegekomen want warm, maar het begint wel weer tijd te worden voor gordijnen dicht en dekentjes!
Performance mode van Horizon en ook van Cyberpunk ziet er al erg goed uit imo
Ontopic: ik ga Cyberpunk vanavond ook maar weer spelen. In de zomer weinig aan gamen toegekomen want warm, maar het begint wel weer tijd te worden voor gordijnen dicht en dekentjes!
Ik had er vroeger ook al wel moeite mee kan ik me herinneren. Ik vond Doom op de SNES echt een verschrikking. Achteraf gezien komt dat ook omdat het voor geen ene meter draaide. Helemaal offtopic: meen me te herinneren dat een gozer het voor elkaar gekregen had om Doom gewoon netjes te laten draaien op een SNES door de boel net ff anders te poorten. Best knap!D4NG3R schreef op donderdag 15 september 2022 @ 13:17:
Ik kan zelf ook weinig met 30 fps in een fps (), maar was vroeger als 10 jarige blaag al super blij met 10-15FPS in m'n spelletjes.
[ Voor 42% gewijzigd door kaos001 op 15-09-2022 13:21 ]
Bijna 2 jaar na launch, is CP2077 een van de meest gespeelde SP game op Steam

https://www.reddit.com/r/...launch_cyberpunk_2077_is/
Wat een nieuwe patch en Netflix series toch allemaal doen
Ben gisteren begonnen met Edgerunners te kijken (4 eps ver) en begint toch ook terug te kriebelen.
Heel erg coole serie btw

https://www.reddit.com/r/...launch_cyberpunk_2077_is/
Wat een nieuwe patch en Netflix series toch allemaal doen
Ben gisteren begonnen met Edgerunners te kijken (4 eps ver) en begint toch ook terug te kriebelen.
Heel erg coole serie btw
[ Voor 6% gewijzigd door KipCurreh op 16-09-2022 11:42 ]
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
Games die in Unreal gemaakt worden hebben de neiging erg prettig weg te spelen. Dus dat opzicht niet.DriesNL schreef op maandag 12 september 2022 @ 11:52:
Maar CDPR games hebben een zekere "feel" en ben wel een beetje bang dat die gaat verdwijnen.
Ik heb die discussie geregeld met mijn broertje. Die snap het ook niet.kaos001 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 12:24:
[...]
Ik blijf het bijzonder vinden dat men soms 30fps verkiest boven 60fps. Het is voor iedereen natuurlijk anders, maar ik kan er echt niet met de pet bij. Het is niet alleen minder soepel, ook is inputlag direct veel hoger.
* kaos001 is gewoon erg gevoelig voor lag/fps/haperingen
Maar ik heb niet zo veel moeite met 30FPS.
Maar ik speel eigenlijk uitsluitend RPG's waar het allemaal voor een belangrijk deel om immersie draait.
Als je je kick haalt uit 360 noscopes ofzo kan ik me wel voorstellen dat je een beetje stuiptrekkingen krijgt van alles onder de 60 FPS.
[ Voor 43% gewijzigd door Polderviking op 16-09-2022 12:57 ]
Die RT mode voegt echt helemaal niks toe aan de beeldkwaliteit. Schaduwen zijn op momenten realistischer. Voor de rest totaal niet interessant en het kost veel te veel performance.PdeBie schreef op donderdag 15 september 2022 @ 12:01:
Gisteren weer opnieuw gestart op de Series X met de nieuwe update, maar merk eerlijk gezegd weinig qua verbeteringen. Wat moeten de grote changes in deze update zijn??
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Op console neem ik aan?Hulleman schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 13:17:
[...]
Die RT mode voegt echt helemaal niks toe aan de beeldkwaliteit. Schaduwen zijn op momenten realistischer. Voor de rest totaal niet interessant en het kost veel te veel performance.
Kan dat niet komen omdat daar een last gen AMD kaart in zit? Volgens mij zijn ook de current gen AMD gpu's minder goed in raytracing.
Op PC zie ik zeker wel verschil, maar dan hou ik ook geen steady 120 fps meer....

Op consoles ja. Consoles hebben alleen RT Shadows en dat is nou niet echt een gamechanger voor de beeldkwaliteit en zeker niet de drop van 60 naar 30fps waard. Liever had je RT reflections en global illumination gehad, maar dat zullen de consoles wel niet aan kunnen.kneusteun schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 13:51:
[...]
Op console neem ik aan?
Kan dat niet komen omdat daar een last gen AMD kaart in zit? Volgens mij zijn ook de current gen AMD gpu's minder goed in raytracing.
Op PC zie ik zeker wel verschil, maar dan hou ik ook geen steady 120 fps meer....dan heb je weer dlss nodig
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
PdeBie schreef op donderdag 15 september 2022 @ 12:01:
:strip_exif()/f/image/WBmaIOj7xN69MsCIwC1COOxw.jpg?f=fotoalbum_large)
Bespaar je de moeite
Op performance mode zit de echte beauty. Zo slick dat het loopt.. en de resolutie hadden ze ook al omhoog gepompt (vergeleken bij hoe het spel uitkwam).
[ Voor 8% gewijzigd door PepieNL op 16-09-2022 13:58 ]
Die is wel ERG strak hoorYonix schreef op zondag 18 september 2022 @ 12:24:
Sinds de laatste update het spel maar weer eens opgepakt. Érg fijn om tussen de Series X en mijn pc te schakelen en de 'Performance Mode' op de Series X is.
[Afbeelding]
Note to self: nieuwe PC met dikkere videokaart kopen vlak voor ik het spel weer herinstalleer.Yonix schreef op zondag 18 september 2022 @ 12:24:
Sinds de laatste update het spel maar weer eens opgepakt. Érg fijn om tussen de Series X en mijn pc te schakelen en de 'Performance Mode' op de Series X is.
PC
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Ik had bij de release heel veel problemen met quests die bugged bleken en daarom maar gelaten voor het was. Maar Edgerunners heeft me wel over the edge geholpen... helemaal opnieuw begonnen als Streetkid en ik zit er echt helemaal in. Jammer dat ik moet werken want ik had nog wel een paar uur willen spelen
De nieuwe patch heeft de bugs goed verholpen wat mij betreft een mooie kans om t spel nog een kans te geven.
De nieuwe patch heeft de bugs goed verholpen wat mij betreft een mooie kans om t spel nog een kans te geven.
This is the Way.
Wow.. Je kan zelfs die sticker lezen op de zwaailicht unit. Wow.. Dat is echt ongelofelijk mooi.Yonix schreef op zondag 18 september 2022 @ 12:24:
Ik wist niet dat er een 'foto mode' in zat? Ik ga het binnenkort opnieuw spelen omdat de VR mod van Luke Ross nu uit is.
F_J_K schreef op maandag 19 september 2022 @ 17:16:
[...]
Note to self: nieuwe PC met dikkere videokaart kopen vlak voor ik het spel weer herinstalleer.
RTX4080/90
Ben benieuwd naar de verschillen t.o.v. “normale” Ray Tracing. Dat komt in het trailertje niet echt naar voren. En jammer dat het alleen voor de 4000 serie is. Fijn voor de 2% van de gamers die er een zullen hebben op launch.
Invoer ontbreekt
Invoer ontbreekt: er is geen inhoud ingevuld.
(interne identificatie: message::update::input_missing)
Invoer ontbreekt: er is geen inhoud ingevuld.
(interne identificatie: message::update::input_missing)
[ Voor 80% gewijzigd door LadyVodka op 26-09-2023 19:55 ]
En blijkbaar werkt cross save helemaal niet zo soepel, console -> PC lijkt helemaal niet te werken, PC - console lijkt enkel voor nieuwe characters. Of in mijn geval, beide werken helemaal niet
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Bij mij werkt het allebei prima? Je moet alleen wel in de save menu je account linken met een qr code, heb je dat op beide platformen gedaan?SinergyX schreef op zondag 25 september 2022 @ 23:11:
En blijkbaar werkt cross save helemaal niet zo soepel, console -> PC lijkt helemaal niet te werken, PC - console lijkt enkel voor nieuwe characters. Of in mijn geval, beide werken helemaal niet
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Inmiddels weer lekker bezig in Cyberpunk 2077. Ben nu bezig met een build gefocussed op handguns, quickhacking en stealth.
Hierna misschien een build gefocussed op de main character van de anime, maar dan moet ik een andere attribute point verdeling hebben (letten we op CDPR? We willen attribute points kunnen resetten!).
Hierna misschien een build gefocussed op de main character van de anime, maar dan moet ik een andere attribute point verdeling hebben (letten we op CDPR? We willen attribute points kunnen resetten!).
Uiteraard, inmiddels al 3x gedaan, maar elke keer Cyberpunk opnieuw opstarten moest ik opnieuw inloggen met QR code, vervolgens krijg ik of een leeg scherm:Melantrix schreef op maandag 26 september 2022 @ 06:06:
[...]
Bij mij werkt het allebei prima? Je moet alleen wel in de save menu je account linken met een qr code, heb je dat op beide platformen gedaan?
/f/image/pLrKz2nQhlpgFncIRlNHOvl3.png?f=fotoalbum_large)
Iemand had de oplossing om alt op je PC tijdje rond te rijden tot je auto-save naar cloud-upload schiet, dus 10 minuten rondrijden.. het lijkt te werken tot het moment dat ik zie dat mijn ManualSaves ook gaan 'uploaden'.
/f/image/g3jCmwd5EhAQOEX8nvq5eOTL.png?f=fotoalbum_large)
Dit is nu op mijn console, ManualSave-0 is mijn alt, je ziet die AutoSave-5 goed gaan, vervolgens laad hij een ManualSave9 in (cloud ding met pijltje) wat nu ook dezelfde save is als mijn ManualSave-0.
Probleem was, op mijn console was ManualSave9 mijn main, ~180 uur met alle gear.. Foetsie.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Heb ik ook wel is dat saves niet laden, tot nu toe nog wel weten te fixen door het opnieuw te proberen.SinergyX schreef op maandag 26 september 2022 @ 17:44:
[...]
Uiteraard, inmiddels al 3x gedaan, maar elke keer Cyberpunk opnieuw opstarten moest ik opnieuw inloggen met QR code, vervolgens krijg ik of een leeg scherm:
[Afbeelding]
Iemand had de oplossing om alt op je PC tijdje rond te rijden tot je auto-save naar cloud-upload schiet, dus 10 minuten rondrijden.. het lijkt te werken tot het moment dat ik zie dat mijn ManualSaves ook gaan 'uploaden'.
[Afbeelding]
Dit is nu op mijn console, ManualSave-0 is mijn alt, je ziet die AutoSave-5 goed gaan, vervolgens laad hij een ManualSave9 in (cloud ding met pijltje) wat nu ook dezelfde save is als mijn ManualSave-0.
Probleem was, op mijn console was ManualSave9 mijn main, ~180 uur met alle gear.. Foetsie.
Of game te herstarten, goed inmiddels op 90% gok ik, nog een berg side quests doen, die van Johnny silverhand zijn leuk om te doen.
Each day of this week Night City has been visited by 1 million players, both new and returning.
— Cyberpunk 2077 (@CyberpunkGame) 21 september 2022
We wanted to use this opportunity to thank you for being with us and playing the game. Thanks, Chooms! 💛 pic.twitter.com/zqggblztF8
:strip_exif()/f/image/GbfWiVlXd3svMSgG5Ba4zF20.jpg?f=fotoalbum_medium)
WIN NVIDIA GEFORCE RTX 4090 GPU WITH CYBERPUNK 2077 BACKPLATE!
https://www.cyberpunk.net...-cyberpunk-2077-backplate
Cyberpunk Edgerunners wordt goed ontvangen in iedergeval.
https://www.rottentomatoe...k_edgerunners/s01/reviews
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/iq0nlItgAyJIZcHqggGsU0Mx.gif?f=user_large)
Met wat geluk kun je de save nog herstellen uit je PSN Plus sync mocht je dat hebben.SinergyX schreef op maandag 26 september 2022 @ 17:44:
[...]
...
Mocht de 180uur savegame ooit op de PC beland geweest zijn, al is het overschreven, is het vaak nog wel terug te halen met een datarecovery tool, zoals Getdataback.
Nou ik heb em uitgespeeld, iig een paar eindes. Ik had verwacht dat die eind big guy toch wat sterker was maar goed. Tsja wat moet je er nou over zeggen he? Sfeer is goed, sommige missies waren top, andere weer wat minder. Silverhand was wel goed maar jezus wat is die gast altijd zuur. Iets meer een band opbouwen zou ook wel tof zijn geweest. Jammer dat de autos zo zwalken, er zo weinig quickhacks zijn, de cyberware toch wat beperkt is, en de stad niet echt echt leeft zoals GTA dat doet. Edge Runners was voor mij zeker belangrijk waarom ik weer ben gaan spelen. Ik heb me vermaakt maar ben er nu ook wel klaar mee.NoTimeRemains schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 11:43:
Ik had bij de release heel veel problemen met quests die bugged bleken en daarom maar gelaten voor het was. Maar Edgerunners heeft me wel over the edge geholpen... helemaal opnieuw begonnen als Streetkid en ik zit er echt helemaal in. Jammer dat ik moet werken want ik had nog wel een paar uur willen spelen![]()
This is the Way.
Weet iemand waarom ik op normal settings 30 fps heb?
Heb een ultrawide monitor en een gtx 1080 ti en een ryzen 3600. Draai geen andere programma's ernaast. Ligt het aan mijn gpu?
Spel voelt nog steeds heel buggerig. Vooral als ik een voertuig bestuur. Dan gaat hij zomaar naar recht of links terwijl ik niet eens op die knoppen heb gedrukt..
Heb een ultrawide monitor en een gtx 1080 ti en een ryzen 3600. Draai geen andere programma's ernaast. Ligt het aan mijn gpu?
Spel voelt nog steeds heel buggerig. Vooral als ik een voertuig bestuur. Dan gaat hij zomaar naar recht of links terwijl ik niet eens op die knoppen heb gedrukt..
In welke resolutie speel je de game?UltraInstinct schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 19:11:
Weet iemand waarom ik op normal settings 30 fps heb?
Tweakers heeft ook nog met de 1080ti de game getest.
review: Cyberpunk 2077 - Next-gen game voor next-gen hardware
1440 resolutienFo schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 19:19:
[...]
In welke resolutie speel je de game?
Tweakers heeft ook nog met de 1080ti de game getest.
review: Cyberpunk 2077 - Next-gen game voor next-gen hardware
thx voor de link. Uit de test komen ze ook soortgelijk uit. Bizar, dacht namelijk dat ik met een 1080 ti op 1440 resolutie nog steeds op zn minst 60 fps kon halen..
[ Voor 16% gewijzigd door UltraInstinct op 01-10-2022 19:22 ]
Ik dacht laat ik CP2077 weer ns proberen op PS4 na alle patches. Sinds launch niet meer aangeraakt. Het is nog steeds totaal shit op PS4
Ben alweer gestopt.
Ben alweer gestopt.
Heb gisteren een nieuwe save aangemaakt om weer volledig opnieuw te beginnen.
Mijn eerste save met 60+ uur in de game heb ik inmiddels al zeker 1,5 jaar niet aangeraakt. Ik was daar volgens mij bij de laatste quest beland, en van uitstel kwam afstel. Gezien er gaandeweg behoorlijk wat aanpassingen aan het spel gedaan zijn (o.a. alle skills e.d. op de schop), had ik niet echt zin om in een bestaande save alles opnieuw uit te zoeken, dus liever vanaf 0 beginnen en dan stap voor stap meekomen.
Mogelijk doe ik nog even snel de laatste quests om de verschillende achievements te halen, en te kijken welke achievements ik niet meer kan halen, zodat ik met de nieuwe save deze wel kan gaan halen
Ben de komende tijd dus wel weer zoet met de game
Zijn er nog glitches/moneytricks die nog werken om het wat makkelijker/sneller te maken de 2e keer?
Mijn eerste save met 60+ uur in de game heb ik inmiddels al zeker 1,5 jaar niet aangeraakt. Ik was daar volgens mij bij de laatste quest beland, en van uitstel kwam afstel. Gezien er gaandeweg behoorlijk wat aanpassingen aan het spel gedaan zijn (o.a. alle skills e.d. op de schop), had ik niet echt zin om in een bestaande save alles opnieuw uit te zoeken, dus liever vanaf 0 beginnen en dan stap voor stap meekomen.
Mogelijk doe ik nog even snel de laatste quests om de verschillende achievements te halen, en te kijken welke achievements ik niet meer kan halen, zodat ik met de nieuwe save deze wel kan gaan halen
Zijn er nog glitches/moneytricks die nog werken om het wat makkelijker/sneller te maken de 2e keer?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
IK heb de laatste missie nog wel op oude v1.5 gespeeld, maar nu komen daar weer wat missies bij.Angeloonie schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 13:54:
Heb gisteren een nieuwe save aangemaakt om weer volledig opnieuw te beginnen.
Toch denk ik ook volledig opnieuw beginnnen, zou nu al mijn punten opnieuw moeten verdelen terwijl mijn hele inventory juist gericht was op de spullen die ik zo had.
En je hebt nu meer mogelijkheden met je huizen etc, dus dat lijkt me dan ook leuker vanaf 0 beginnen.
Ja dat, ik was ook volledig op 1 stijl gericht en dat moet ik allemaal opnieuw inrichtenMegupe schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 13:58:
[...]
IK heb de laatste missie nog wel op oude v1.5 gespeeld, maar nu komen daar weer wat missies bij.
Toch denk ik ook volledig opnieuw beginnnen, zou nu al mijn punten opnieuw moeten verdelen terwijl mijn hele inventory juist gericht was op de spullen die ik zo had.
En je hebt nu meer mogelijkheden met je huizen etc, dus dat lijkt me dan ook leuker vanaf 0 beginnen.
Maar het is denk ik wel makkelijker om met een oude save die laatste missies te doen, vooral met het oog op de achievements die soms maar in 1 playthrough kunnen.
Dus denk dat ik nog even een uurtje of twee duurbuffel met de oude save puur voor de laatste quests, en daarna save in de prullenbak en door met de nieuwe
Nu al een nieuwe game? Ben benieuwd, maar ik ga de kat uit de boom kijken, nooit meer een pre-order van CDPR.
(er staan onder de tweet op twitter nog een heel aantal andere projecten bij van the Witcher en een nieuwe IP)
Orion is a codename for our next Cyberpunk game, which will take the Cyberpunk franchise further and continue harnessing the potential of this dark future universe. pic.twitter.com/JoVbCf6jYZ
— CD PROJEKT RED (@CDPROJEKTRED) 4 oktober 2022
(er staan onder de tweet op twitter nog een heel aantal andere projecten bij van the Witcher en een nieuwe IP)
[ Voor 43% gewijzigd door Kalder op 04-10-2022 18:37 ]
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Ben het terug eens kans aan het geven op pc, maar erger me al meteen aan een pak storende bugs. Speel in ultrawide en tekst is (links) soms onleesbaar, of bepaalde hint-schermen verschijnen maar deels omdat ze denken dat het een 16:9 scherm is. En dat na zoveel tijd... Jammer.
Vind aankondiging na 2 jaar wel prima, denk niet dat we de release binnen 2 jaar kunnen verwachten.Kalder schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 18:34:
Nu al een nieuwe game? Ben benieuwd, maar ik ga de kat uit de boom kijken, nooit meer een pre-order van CDPR.
[Twitter]
Voor de rest, gister Edgerunners afgekeken en sinds vorige week weer Cyberpunk gedownload en aan het spelen... wat een geweldig spel is het toch... at launch vond ik het al vet, niet heel veel last van bugs etc. De combinatie van geweldige world building, story en veel verschillende builds maakt het moeilijk dit spel te laten liggen als je eenmaal begint. (Maar speel wel PC en misschien current gen consoles, had nooit op old gen moeten uitkomen en is dus ook niet aangeraden om daarop te spelen)
Sowieso is het nooit nodig om een game te pre-orderen en blijft dat toch altijd een gok.Kalder schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 18:34:
[Twitter]
CD Projekt Red Is Going to Put Hundreds of Developers on Cyberpunk: Orion
Creating a new U.S. based studio in the process.
https://www.ign.com/artic...lopers-on-cyberpunk-orion
Creating a new U.S. based studio in the process.
https://www.ign.com/artic...lopers-on-cyberpunk-orion
Ik speel nu het een weekje of twee dit spel. En ligt het aan mij of is de wereld nogal dood? Er gebeurt niet heel veel en interactie met npcs is eigenlijk niet heel erg spannend? Ik vond de npcs in de Witcher dan toch een stuk beter? Daar kwam je in een dorp en had je het idee dat het leefde. Dat heb ik als over de straat loop in dit spel helemaal niet.
De vele eetkraampjes zijn leuk maar je hebt er niks aan. Geen interactie , niks. Of ben ik nog niet ver genoeg en komt dat allemaal nog?
Ik ben net bij het punt dat ik met Dex in the afterlife heb gesproken. Maar in de tussentijd heb ik veel van die gigs gedaan, die overigens niet veel voorstellen. Ben een keer een monnik tegen gekomen waar ik de broer van moest redden maar buiten dat eigenlijk allemaal vrij tam allemaal?
De vele eetkraampjes zijn leuk maar je hebt er niks aan. Geen interactie , niks. Of ben ik nog niet ver genoeg en komt dat allemaal nog?
Ik ben net bij het punt dat ik met Dex in the afterlife heb gesproken. Maar in de tussentijd heb ik veel van die gigs gedaan, die overigens niet veel voorstellen. Ben een keer een monnik tegen gekomen waar ik de broer van moest redden maar buiten dat eigenlijk allemaal vrij tam allemaal?
[ Voor 22% gewijzigd door Webgnome op 07-10-2022 08:18 ]
Ik heb afgelopen week de CP2077 VR mod van Luke Ross een paar keer aangeslingerd (momenteel alleen verkrijgbaar op zijn betaalde patreon pagina). Het is een stuk beter dan vroeger met VorpX, dat is zeker.
Maar, ik merk toch een aantal dingen die het erg moeilijk maken.
- VR controllers worden niet ondersteund uiteraard (zoals bij bijna geen van deze mods behalve een handjevol waaronder de geweldige Half-Life 2 mod).
- Het spel loopt echt continu aan je gezichtshouding te rommelen. Als er iemand tegen je praat ga je die vanzelf aankijken en het is insta-misselijkheid in VR als dit gebeurt. Ook met instappen van een auto enz.
- Het beeld is nogal 'brokkelig'. Dit had de VorpX mod ook. Heel raar.
- Je moet richten door te kijken naar waar je wil schieten. Niet echt prettig.
Het is wel heel erg mooi om Night City door te lopen zo, en het is heel indrukwekkend. Maar ondanks dat ik mijn 'VR benen' heb, voelt het toch al snel niet fijn en hou ik er weer mee op. Andere games zoals Half-Life Alyx en ook die HL2 mod laten zien dat het absoluut niet zo hoeft te zijn.
Ik hoop nog steeds stiekem dat ze een echte VR mode gaan maken. Als er niet zoveel problemen bij de launch waren geweest was dat wellicht ook wel gebeurd maarja...
Maar, ik merk toch een aantal dingen die het erg moeilijk maken.
- VR controllers worden niet ondersteund uiteraard (zoals bij bijna geen van deze mods behalve een handjevol waaronder de geweldige Half-Life 2 mod).
- Het spel loopt echt continu aan je gezichtshouding te rommelen. Als er iemand tegen je praat ga je die vanzelf aankijken en het is insta-misselijkheid in VR als dit gebeurt. Ook met instappen van een auto enz.
- Het beeld is nogal 'brokkelig'. Dit had de VorpX mod ook. Heel raar.
- Je moet richten door te kijken naar waar je wil schieten. Niet echt prettig.
Het is wel heel erg mooi om Night City door te lopen zo, en het is heel indrukwekkend. Maar ondanks dat ik mijn 'VR benen' heb, voelt het toch al snel niet fijn en hou ik er weer mee op. Andere games zoals Half-Life Alyx en ook die HL2 mod laten zien dat het absoluut niet zo hoeft te zijn.
Ik hoop nog steeds stiekem dat ze een echte VR mode gaan maken. Als er niet zoveel problemen bij de launch waren geweest was dat wellicht ook wel gebeurd maarja...
Gisteren deze game opgepikt, speel 'm nu op de Xbox One X maar zal ook op m'n Series X gaan spelen. Op de One X zijn de framedrops wel goed merkbaar, vooral tijdens het rijden. Het verhaal is vermakelijk, de gunplay vind ik prima. Maar wat me vooral opvalt is hoe verschrikkelijk overused de controller-vibratie is. Jeetje zeg, vooral in cutscenes zit je soms gewoon minutenlang met een wild schuddende controller in je handen. Dan kun je nog zo graag de brave gamer willen zijn die niet door de dialogen heen skipt, maar op een gegeven moment wil je gewoon van die rumble af. Ik weet dat je het helemaal uit kan zetten natuurlijk, maar dat gaat me ook wel weer ver.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Zijn er meer mensen die problemen hebben met cross save? Ik moet elke keer opnieuw inloggen als ik op de ps5 een save wil laden.
Ik heb het dit weekend uitgespeeld op de PS5. Heb me erg vermaakt met de game, hier en daar wat irritante bugs maar geen grote problemen gehad. Mijn enige probleem waren de dialogen met Silverhand, daar werd ik echt helemaal gefrustreerd van. Maar dat ligt vast aan mij 
Zijn er meer mensen die de storyline hebben uitgespeeld? Ik heb het verhaal gewoon gespeeld zonder al te veel side gigs e.d. Heb het idee dat ik eigenlijk nog niet heel veel gezien heb van de game en alle mogelijkheden, wat hebben jullie gedaan na het uitspelen van de storyline?
Zijn er meer mensen die de storyline hebben uitgespeeld? Ik heb het verhaal gewoon gespeeld zonder al te veel side gigs e.d. Heb het idee dat ik eigenlijk nog niet heel veel gezien heb van de game en alle mogelijkheden, wat hebben jullie gedaan na het uitspelen van de storyline?
Dude, als je enkel de main hebt gespeeld is er wellicht een 75% van de game aan je voorbij gegaanLegeBoekenkast schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 15:44:
Ik heb het dit weekend uitgespeeld op de PS5. Heb me erg vermaakt met de game, hier en daar wat irritante bugs maar geen grote problemen gehad. Mijn enige probleem waren de dialogen met Silverhand, daar werd ik echt helemaal gefrustreerd van. Maar dat ligt vast aan mij
Normaal gezien spelen de meeste mensen tot de "Meet Hanako at Embers", dat is de point of no return zeg maar (laatste quest)
en dan gewoon alle sides/gigs/police scanners/etc doen.
Ik heb het vaak gewoon ertussen gedaan, avondje gigs, avondje police scanners, enz. Of als het in de buurt was oid
Meestal gaat het zo:
Op weg naar een main quest komt je een side gig tegen , die handel je af maar dan is er opeens een assault in progress ( of meerdere ) die aangepakt moeten worden . Afin 3 uur later nog geen stap verder met de mainquest.
En de side quests zijn verhalen op zich. Hele mooie soms, en ook geregeld met verschillende eindes.
Op weg naar een main quest komt je een side gig tegen , die handel je af maar dan is er opeens een assault in progress ( of meerdere ) die aangepakt moeten worden . Afin 3 uur later nog geen stap verder met de mainquest.
En de side quests zijn verhalen op zich. Hele mooie soms, en ook geregeld met verschillende eindes.
Haha ja dat realiseer ik me nu ook. Ik wilde echter graag het verhaal volgen, ervan uitgaande dat ik de rest later nog wel kon doen (zoals in GTA).KipCurreh schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 16:32:
[...]
Dude, als je enkel de main hebt gespeeld is er wellicht een 75% van de game aan je voorbij gegaan![]()
Normaal gezien spelen de meeste mensen tot de "Meet Hanako at Embers", dat is de point of no return zeg maar (laatste quest)
en dan gewoon alle sides/gigs/police scanners/etc doen.
Ik heb het vaak gewoon ertussen gedaan, avondje gigs, avondje police scanners, enz. Of als het in de buurt was oid
Na Mr. Bean heeft nu ook Ace Ventura CP2077 bereikt
[Video: https://www.facebook.com/5702416/videos/627460955547857/]
[Video: https://www.facebook.com/5702416/videos/627460955547857/]
Sinds lange tijd (een jaar ofzo) weer eens Cyberpunk opgestart. Versie 1.6
Ik had m'n char een beetje gebouwd rondom de Overwatch sniper rifle (lekker stealth sneaken
)
Nu zie ik dat sinds 1.6 er bij de Overwatch rifle staat: Full potential unlocked at body 10
Weet iemand wat die "full potential" precies inhoud?
Meer damage, of alleen iets minder recoil?
Ik had m'n char een beetje gebouwd rondom de Overwatch sniper rifle (lekker stealth sneaken
Nu zie ik dat sinds 1.6 er bij de Overwatch rifle staat: Full potential unlocked at body 10
Weet iemand wat die "full potential" precies inhoud?
Meer damage, of alleen iets minder recoil?
Ik ben na 200 uur ofzo weer eens begonnen met de game. Maar op de een of andere manier lijkt de heist missie onmogelijk. Ik krijg op geen enkele moeilijkheid de drones neer en ben steeds insta dood. Nu lees ik dat dit meer voorkomt en lees verschillende oplossingen, maar toch wel erg storend, want had hiervoor eigenlijk een prettige ervaring. Verschillende tips van het internet nog geprobeerd, maar na tig pogingen vrees ik dat ik toch een save van veel eerder moet gaan laden of een trainer gebruiken. Jammer de bammer. Meer mensen dit meegemaakt?
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Ik kwam net per toeval bij Ripperdoc Watson in Northside deCyberware "Mechatronic core" tegen (rare versie)Snippertje schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 21:22:
Ik ben na 200 uur ofzo weer eens begonnen met de game. Maar op de een of andere manier lijkt de heist missie onmogelijk. Ik krijg op geen enkele moeilijkheid de drones neer en ben steeds insta dood. Nu lees ik dat dit meer voorkomt en lees verschillende oplossingen, maar toch wel erg storend, want had hiervoor eigenlijk een prettige ervaring. Verschillende tips van het internet nog geprobeerd, maar na tig pogingen vrees ik dat ik toch een save van veel eerder moet gaan laden of een trainer gebruiken. Jammer de bammer. Meer mensen dit meegemaakt?
>Increases damage to drones, mechs and robots by 30%< (kost maar 6000 credits)
Mss kan dat je helpen? (als je niet al zoiets hebt)
Ja dat kan, maar er is meer aan de hand. Want hier heb ik ook last van. Elk wapen is nu level 45. Zie Reddit: https://www.reddit.com/r/...w_my_weapon_is_locked_to/Bloedvat schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 09:33:
[...]
Ik kwam net per toeval bij Ripperdoc Watson in Northside deCyberware "Mechatronic core" tegen (rare versie)
>Increases damage to drones, mechs and robots by 30%< (kost maar 6000 credits)
Mss kan dat je helpen? (als je niet al zoiets hebt)
Dus lijkt een groter probleem

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Had dit spel na de launch redelijk snel aan de kant gelegd omdat ik me ergerde aan bugs en glitches.
Ondertussen mijn RTX 2080 vervangen door een 3080 en dit spel opnieuw beginnen spelen ... vind het nu echt ongelofelijk mooi en amuseer me ten volle.
Quests, personages, voice acting, ... allemaal goed gemaakt zeg!
Ben ook benieuwd naar de nieuwe overdrive raytracing mode, maar die zal waarschijnlijk enkel werken op de RTX 40 series? Ofwel 10fps op mijn 3080
Ondertussen mijn RTX 2080 vervangen door een 3080 en dit spel opnieuw beginnen spelen ... vind het nu echt ongelofelijk mooi en amuseer me ten volle.
Quests, personages, voice acting, ... allemaal goed gemaakt zeg!
Ben ook benieuwd naar de nieuwe overdrive raytracing mode, maar die zal waarschijnlijk enkel werken op de RTX 40 series? Ofwel 10fps op mijn 3080
Verwijderd
Deze game had ook gewoon niet uitgebracht moeten worden op de PS4, het was vanaf het begin al duidelijk dat dit nooit goed gind draaien op een console uit 2013Kwistnix schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 15:50:
Ik dacht laat ik CP2077 weer ns proberen op PS4 na alle patches. Sinds launch niet meer aangeraakt. Het is nog steeds totaal shit op PS4![]()
Ben alweer gestopt.

Mijn eisen (of verwachtingen) zullen wel anders zijn, want ik vind het best prima speelbaar op m'n ouwe ps4Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 15:40:
[...]
Deze game had ook gewoon niet uitgebracht moeten worden op de PS4, het was vanaf het begin al duidelijk dat dit nooit goed gind draaien op een console uit 2013
Sure, tijdens autoritjes is het een slideshow, maar verder goed speelbaar. Voor af en toe eens een uurtje een beetje sneaken silent kills, zeer vermakelijk (veel meer tijd heb ik toch niet ervoor)
In je video even je profile van custom naar een andere zetten, dat scheelde bij mij. Ik zat vast op 60fps op een custom profile (voor een Vega56) en kreeg op mn 6900 ook 60 toen geswitched en nu 80-90 FPS op ultra.UltraInstinct schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 19:20:
[...]
1440 resolutie
thx voor de link. Uit de test komen ze ook soortgelijk uit. Bizar, dacht namelijk dat ik met een 1080 ti op 1440 resolutie nog steeds op zn minst 60 fps kon halen..
__/`\__/`\__
Ik heb echt exact hetzelfde gevoel, alleen op bepaalde locaties waar winkels / veel missions zijn voelt de wereld wat levendig aan. Het lijkt alsof je door een zombie wereld aan het bewegen bent.Webgnome schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 06:27:
Ik speel nu het een weekje of twee dit spel. En ligt het aan mij of is de wereld nogal dood? Er gebeurt niet heel veel en interactie met npcs is eigenlijk niet heel erg spannend? Ik vond de npcs in de Witcher dan toch een stuk beter? Daar kwam je in een dorp en had je het idee dat het leefde. Dat heb ik als over de straat loop in dit spel helemaal niet.
Zo blij dat ik in deze playthrough wel even de tijd heb genomen om flink “geld te verdienen”. Eerst was er deze mod die je kon craften en meer opleverde dan de losse delen, dus winst. Die is er met een patch uitgehaald. Ok, kan gebeuren, hoe nu geld verdienen ? Nou, door de truc met de kofferbak te doen, dus de stash pakken, weglopen, en opnieuw de stash pakken. Nice.
Maar helaas. Dat is er nu dus ook uit. Zijn er nog andere manieren om voldoende geld te krijgen ? Want wil je alle appartementen en voertuigen, plus goede wapens, zal je toch echt genoeg geld moeten hebben, en dat word wel erg lastig zo
Maar helaas. Dat is er nu dus ook uit. Zijn er nog andere manieren om voldoende geld te krijgen ? Want wil je alle appartementen en voertuigen, plus goede wapens, zal je toch echt genoeg geld moeten hebben, en dat word wel erg lastig zo
flinke patch op de ps5 van 6,8GB gisteren. ze zijn het spel goed aan het onderhouden. maar ben komende tijd bezig met gow helaas.
[ Voor 3% gewijzigd door Farabi op 09-11-2022 13:46 ]
Grote van de patch geeft niet aan hoeveel er gewijzigd is 🤓Farabi schreef op woensdag 9 november 2022 @ 13:46:
flinke patch op de ps5 van 6,8GB gisteren. ze zijn het spel goed aan het onderhouden. maar ben komende tijd bezig met gow helaas.
In mijn 2e playthrough nu richting het einde aan het gaan. Heb alle side jobs, alle NCPD scanner jobs (man wat saai
) en alle gigs gedaan. Uiteindelijk heb ik niets (nou ja misschien 50k uitgegeven) gekocht en had iets van 1,5 miljoen eddies.
Toen alle auto's en apartementen gekocht, en nu een aantal achievements rijker
Nog maar 9 te gaan nu, waarvan deel Melee/Pistol zijn waar ik amper iets mee doe
To Bad Decisions! - Complete Kerry Eurodyne's storyline.
Gun Fu - Kill or incapacitate 3 enemies in quick succession with a revolver or pistol in close combat.
Ten out of Ten - Reach the max level in any skill.
Gunslinger - Shoot an enemy grenade in midair with a revolver.
Two Heads, One Bullet - Kill or incapacitate 2 enemies with the same sniper rifle shot.
Rough Landing - While Berserk cyberware is active, perform a Superhero Landing to kill or incapacitate 2 enemies.
Daemon In The Shell - Kill or incapacitate 3 enemies with one "Detonate Grenade" quickhack.
V for Vendetta - After reviving with Second Heart, kill or incapacitate the enemy who killed you within 5 seconds.
True Warrior - Kill or incapacitate 100 enemies using melee weapons.
Toen alle auto's en apartementen gekocht, en nu een aantal achievements rijker
Nog maar 9 te gaan nu, waarvan deel Melee/Pistol zijn waar ik amper iets mee doe
To Bad Decisions! - Complete Kerry Eurodyne's storyline.
Gun Fu - Kill or incapacitate 3 enemies in quick succession with a revolver or pistol in close combat.
Ten out of Ten - Reach the max level in any skill.
Gunslinger - Shoot an enemy grenade in midair with a revolver.
Two Heads, One Bullet - Kill or incapacitate 2 enemies with the same sniper rifle shot.
Rough Landing - While Berserk cyberware is active, perform a Superhero Landing to kill or incapacitate 2 enemies.
Daemon In The Shell - Kill or incapacitate 3 enemies with one "Detonate Grenade" quickhack.
V for Vendetta - After reviving with Second Heart, kill or incapacitate the enemy who killed you within 5 seconds.
True Warrior - Kill or incapacitate 100 enemies using melee weapons.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Hoe kan je (gemakkelijk) snel geld verdienen?Tommy-D schreef op woensdag 9 november 2022 @ 10:00:
Zo blij dat ik in deze playthrough wel even de tijd heb genomen om flink “geld te verdienen”. Eerst was er deze mod die je kon craften en meer opleverde dan de losse delen, dus winst. Die is er met een patch uitgehaald. Ok, kan gebeuren, hoe nu geld verdienen ? Nou, door de truc met de kofferbak te doen, dus de stash pakken, weglopen, en opnieuw de stash pakken. Nice.
Systeem : I7-12700K, 32GB, RTX 3080
@Tommy-D % @martin484 willen jullie geld verdienen of wil je gewoon geld hebben? Ik doe zelf een klein beetje aan cheaten in dit spel omdat ik het eigenlijk speel voor de missies en niet eindeloos grinden voor eddies. Men pakt een save editor, ff save game laden, eddies aanpassen en voila. Ik wou namelijk graag dat appartement naast je begin huisje, die kost ff wat dus die heb ik bijvoorbeeld even erin gecheat.
https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/718
__/`\__/`\__
@Mistacal eigenlijk gewoon “genoeg” hebben. Al denk ik dat ik wel genoeg heb inmiddels in deze playthrough, al heb ik nog niet alle auto’s en appartementen gekocht. Plus dat de betere wapens ook gewoon erg duur kunnen zijn.
Heb op dit moment nog iets van 500k maar bijvoorbeeld die ene auto, die kost 220k oid. Al is dat volgens mij ook wel meteen het duurste “item” wat je kan kopen.
edit: ik speel op de XsX dus mods zijn niet mogelijk.
Heb op dit moment nog iets van 500k maar bijvoorbeeld die ene auto, die kost 220k oid. Al is dat volgens mij ook wel meteen het duurste “item” wat je kan kopen.
[ Voor 6% gewijzigd door Tommy-D op 11-11-2022 09:06 ]
Oh yeah
:fill(white):strip_exif()/f/image/10s6nngjj3nxNSYJtoVxyGTa.png?f=user_large)
Hoe is de speelbaarheid op de consoles tegenwoordig (heb zelf een XSX)?
Is Cyberpunk nu het spelen waard?
Cyberpunk op mijn PS5 heeft altijd prima* gewerkt.DFJCTW033 schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 12:07:
Hoe is de speelbaarheid op de consoles tegenwoordig (heb zelf een XSX)?
Maar sinds de PS5 update ziet het er ook gewoon goed uit.
(*M.u.v. crash elk uur ofzo de eerste periode na launch)
[ Voor 3% gewijzigd door Polderviking op 15-11-2022 12:55 ]
Mistacal schreef op donderdag 10 november 2022 @ 13:35:
@Tommy-D % @martin484 willen jullie geld verdienen of wil je gewoon geld hebben? Ik doe zelf een klein beetje aan cheaten in dit spel omdat ik het eigenlijk speel voor de missies en niet eindeloos grinden voor eddies. Men pakt een save editor, ff save game laden, eddies aanpassen en voila. Ik wou namelijk graag dat appartement naast je begin huisje, die kost ff wat dus die heb ik bijvoorbeeld even erin gecheat.
Je kan ook redelijk makkelijk geld harken met een item duplication glitch als je geen pc hebt om met save editors aan de slag te gaan.Tommy-D schreef op donderdag 10 november 2022 @ 18:06:
@Mistacal eigenlijk gewoon “genoeg” hebben. Al denk ik dat ik wel genoeg heb inmiddels in deze playthrough, al heb ik nog niet alle auto’s en appartementen gekocht. Plus dat de betere wapens ook gewoon erg duur kunnen zijn.
Kan met bijna alles waar je meer dan 1 van hebt (m.u.v. ammo volgens mij omdat daar andere limieten op van toepassing zijn)
- Ga naar een dropbox.
- Selecteer item dat je wil overzetten, maximaaliseer over te zetten aantal van item, minus 1. (zodat er één achterblijft in je inventory)
- Terwijl je de overdracht bevestigd houd je (op de playstation) het vierkantje ingedrukt en bevestig je met het kruisje.
Zorg dat je de cursor niet verplaatst en dus nog steeds op het item staat waar je dit mee doet.
- Scherm voor overzetten van aantallen popt opnieuw op en je kan nu nogmaals alles overzetten ook al heb je er formeel nog maar 1 van. Verkoop dit aantal weer.
- Koop alles weer terug, je hebt nu (bijna) 2x de hoeveelheid van dit item als voorheen.
- Herhaal voor zolang nodig.
- Profit
Die dropboxen hebben 20k eddies, dus als je 2x 10000 handgranaten ofzo in je inventory houdt met een waarde van 1 eddie kan je elke dropbox in tien seconden leeg trekken.
Deze glitch werkt in 1.61 nogsteeds.
Is natuurlijk wel gewoon een cheat, dus ik zou dit in je eerste playthrough niet doen want 't kloot natuurlijk wel met de currency balance en dus met je dit spel "ervaart".
M.i. kan je dit vertalen naar elke console, en zelfs pc.
Maar op PC is het een beetje zinloos door deze hoepels te gaan omdat je dus inderdaad gewoon met een save editor je geld kan aanpassen.
[ Voor 20% gewijzigd door Polderviking op 15-11-2022 13:24 ]
Ik heb het spel in maart gestart (volgens mij in een aanbieding gekocht) en nog geen moment spijt van gehad. Af en toe error dat ik weer in hoofd menu van ps5 sta, meestal kan na opnieuw game starten gewoon weer verder. Behalve van de week bij een psycho missie toen liep hij meerdere keren vast.
Af en toe zie wel eens een mannetje opeens uit een muur komen ofzo. verder loopt het allemaal prima en ziet het er mooi uit.
Alleen het gevecht met cesar 1x verloren, maar kan die niet meer opnieuw starten. kan wel op 'm af lopen maar gesprek start niet op.
Sinds vorige week kan ik game afronden maar doe nu eerst zoveel mogelijk side missions, gigs en ncpd afronden.. Heb er nu ongeveer 120 uur inzitten.
Af en toe zie wel eens een mannetje opeens uit een muur komen ofzo. verder loopt het allemaal prima en ziet het er mooi uit.
Alleen het gevecht met cesar 1x verloren, maar kan die niet meer opnieuw starten. kan wel op 'm af lopen maar gesprek start niet op.
Sinds vorige week kan ik game afronden maar doe nu eerst zoveel mogelijk side missions, gigs en ncpd afronden.. Heb er nu ongeveer 120 uur inzitten.
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850
Zijn er nog bijzonderheden voor de ps5 installatie van de game?
Ik had de ps4 enige tijd geleden gekocht, heb er 2 discs bij. Data en game volgens mij.
Data erin gestopt, ps5 versie gedownload / geinstalleerd. Was 1,5 uur ongeveer hiermee bezig.
Zijn er nog meer dingen of is het nu spelen en genieten?
Toevallig net COD: Cold war gespeeld en die moest nog al wat downloaden en installeren voor de campaign. Vond dit dan best snel vandaar de vraag
Ik had de ps4 enige tijd geleden gekocht, heb er 2 discs bij. Data en game volgens mij.
Data erin gestopt, ps5 versie gedownload / geinstalleerd. Was 1,5 uur ongeveer hiermee bezig.
Toevallig net COD: Cold war gespeeld en die moest nog al wat downloaden en installeren voor de campaign. Vond dit dan best snel vandaar de vraag
Ik bedoel.. Probeer het gewoon?G.Scholtens schreef op maandag 19 december 2022 @ 12:26:
Zijn er nog bijzonderheden voor de ps5 installatie van de game?
Snap ik, maar altijd zo zonde als je wilt opstarten of je hebt net 1 lvl gedaan dat je dan weer moet downloaden etc
Als hij start dan is het goed. je hoeft niet tussendoor extra levels te installeren. (althans, dat heb ik recent nog nooit meegemaakt)G.Scholtens schreef op maandag 19 december 2022 @ 12:45:
[...]
Snap ik, maar altijd zo zonde als je wilt opstarten of je hebt net 1 lvl gedaan dat je dan weer moet downloaden etc
Hoefde inderdaad niks te doen verder. Maar damn wat een game tot zover. Wel even wennen qua controls etc, maar volgens mij ga ik hier geen spijt van krijgen
Ik heb vlak voor de kerst ook de discversie voor de XSX gekocht, en ik had niet helemaal door dat ik een disc-versie ging bestellen. Dat werd dus na ruim een jaar de eerste keer dat ik de discdrive gebruikte, ik hoefde hem nog net niet te zoeken
Afgelopen weekend ermee gestart, en man man wat is het een gaaf spel. Ik word er helemaal ingezogen, als ik niet oppas is het zo een paar uur verder
Ik vind sommige gevechten nog best pittig trouwens, maar nog niet TE moeilijk. Altijd wel bevredigend als het uiteindelijk lukt
Ik kan het wel waarderen als je een situatie niet altijd perse met brute-force-vechten hoeft op te lossen, maar dat ook stealth gewoon kan
Ga ik die 2e disc die erbij zit overigens ooit nog nodig hebben? Of is die bedoeld als onderzetter
Afgelopen weekend ermee gestart, en man man wat is het een gaaf spel. Ik word er helemaal ingezogen, als ik niet oppas is het zo een paar uur verder
Ik vind sommige gevechten nog best pittig trouwens, maar nog niet TE moeilijk. Altijd wel bevredigend als het uiteindelijk lukt
Ga ik die 2e disc die erbij zit overigens ooit nog nodig hebben? Of is die bedoeld als onderzetter
[ Voor 9% gewijzigd door Polariteit op 12-01-2023 12:18 ]
Ik heb het spel afgelopen week gekocht, hield mijn hart vast na alle berichten. Had de reviews destijds gelezen Maar ik vind het er echt top uitzien, speelt heerlijk. Er is vast veel gepatched 😜..
Heeft iemand nog tips? Ik heb geen ervaring met dit spel.
Valt wel mee hoor. Ik heb het in de eerste weken helemaal uitgespeeld.Nikey1 schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 01:42:
Ik heb het spel afgelopen week gekocht, hield mijn hart vast na alle berichten. Had de reviews destijds gelezen Maar ik vind het er echt top uitzien, speelt heerlijk. Er is vast veel gepatched 😜..
Op de PC is het vanaf dag 2 (na de eerste patch) prima speelbaar geweest. Wel veel mensen die het vergelijken met GTA dat een veel groter budget heeft. Maar daar is niet zoveel aan veranderd.
Op de console was het wel echt drama.
Ik ben het nu opnieuw aan het spelen met de VR mod van Luke Ross. Niet echt super fijn helaas. Veel grafische glitches een misselijkmakend overgangen. Een first party VR optie zou zo cool zijn bij deze prachtige game.
Let op:
Voorheen waren er meerdere Cyberpunk topics, deze zijn gesloten. Vanaf nu kunnen we in dit topic terecht voor alles wat met Cyberpunk 2077 te maken heeft.
Denk er aan, alle potentiële spoilers in spoiler tags zetten!
Voorheen waren er meerdere Cyberpunk topics, deze zijn gesloten. Vanaf nu kunnen we in dit topic terecht voor alles wat met Cyberpunk 2077 te maken heeft.
Denk er aan, alle potentiële spoilers in spoiler tags zetten!