Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11
Megupe schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 14:56:
[...]

Dat laatste, components en Eddies, krijg je als je een router hackt.
Camera's, turrets, tegenstanders verzwakken, gaat via alle op een aangesloten netwerk persoon en of apparaat, en dan kan je quickhacks toepassen.
Zal straks een kijken als ik ga spelen. Als ik bijvoorbeeld een camera hack en kan ik wel kiezen voor de camera over te nemen, maar nergens om alles cameras voor drie minuten uit te schakelen ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15-09 11:47
-SaveMe- schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 16:01:
[...]

Zal straks een kijken als ik ga spelen. Als ik bijvoorbeeld een camera hack en kan ik wel kiezen voor de camera over te nemen, maar nergens om alles cameras voor drie minuten uit te schakelen ...
Dat enable je door een puntje in de perk Big Sleep onder Breach Protocol te dumpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
PepieNL schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 16:08:
[...]

Dat enable je door een puntje in de perk Big Sleep onder Breach Protocol te dumpen.
Dat heb ik dus gedaan. Maar ik zie de optie nooit als ik iets hack ?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Tri Force
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-09 08:19
DriesNL schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 12:30:
[...]

Uiteraard. En ik zie aan de texture dat het geactiveerd wordt. Misschien horen ze me alsnog of is het toch gekoppeld aan je Cool attribute? Ik ga nog verder onderzoeken.
Wat voor build wil je maken qua atributen en wapens en cyberware ? Cool 12 a 14 kan elke build gebruiken maar Cool lv 20 is zekers aan te raden voor elke build of je nu stealth speelt of niet de extra stealth damage, extra headshot damage, extra crit damage, extra cooldown voor quikhacks, extra damage vermindering helpt veel en ik vindt Cool de beste basis dan alle andere atributen ook voor cyberware zoals Heat converter, Metabolic editor, Conducter.

Als je geen Melee build en of Shotgun build wilt maken dan is Body 12 voldoende want dat heb je nodig voor zware wapens en sommige skills om te schieten en herladen tijdens rennen, springen, vijand op schouder meenemen om te schieten en extra aanval en verdediging te krijgen maar met 4 punten meer krijg je weer op 16 veel betere cyberware..

Intelligence is alleen nodig als je echt damage wilt doen met hacks maar als je plezier met hacks wilt hebben dan is lv 3 meer dan voldoende om de vijanden in de war te brengen en jouw meer ontzichtbaar te maken.

Technical en Crafting is handig voor geld en nodig voor tech wapens maar persoonlijk vindt ik niets aan tech wapens en na de 1.5 zijn iconische wapens ook generfed en verscheelt het niets veel met wapens wat je kunt kopen of kunt vinden van vijanden en Technical is nodig voor bepaalde wapens en uitrusting mods maar dat is ook allemaal generfed van 2 tot 4 mod slots naar 1 en 3 en er zijn alternatieven te koop in winkels.

Reflex is het beste atribuut voor wapens want zowel Rifles als Sniper rifles als Pistolen en revolvers maken er gebruik van en ook techwapens maar dan moet je weer in Technical investeren voor Charge wapens en blijven er weinig over voor andere atributen.

Solide builds zouden zijn.

20 Body, 20 Reflex, 20 Cool, 8 Tech, 3 Intel voor Melee als Kantana en fists en Monowire, Stealth, Shotgun, Rifles, revolvers en pistolen.

12 Body, 20 Reflex, 20 Cool, 3 Tech, 16 Intel voor Katana, Stealth, Rifles, Revolvers en pistolen, Damage Hacking.

10 Body, 18 a 20 Reflex, 18 a 20 Cool, 18 a 20 Tech, 3 Intel voor Katana, Stealth, Rifles, Tech maar ergens moet 2 punten vanaf vandaar 18 a 20 anders kom je op LV 52 wat op Console nog niet mogelijk is maar het is erg moeilijk en persoonlijk om die 2 punten ergens vanaf te halen daar moet je voor naar Skills kijken.

Je zou voor Tech shotguns ook Body 20 en Reflex 10 kunnen doen of Reflex helemaal overslaan maar persoonlijk kies ik liever voor Rifles en Revolvers dan shotguns en Gorrilla arms hebben niet veel Body nodig om dodelijk te zijn ook met vijanden de nek omdraaien heb je vaak aan Body 12 + Gorilla arms al voldoende.

Wat ook grappig is dat is de Projectile launcher en met Chemical rounds en Tranquilizer rounds blijf je vaak in Stealth en met 20 Cool veroorzaak je met Poison skills aardig wat damage over een groot gebied en als je dan nog een Contagion hack er over doet is het einde oefening voor een grote groep maar gebruik die later want vaak raak je door die hack in Combat..

Succe en veel plezier :)

TF.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -SaveMe-
Wow, ik heb body op 3 en was niet van plan die te verhogen.

Ik wil sowieso gaan voor 20 cool, 20 reflexes. (pistols en rifles, silenced)
maar dacht dan aan body maar 3 en dan zit ik erg te dubben over de verdeling intelligence en technical, waarbij ik geneigd zou zijn meer in Intelligence te stoppen ...

Zit nu te kijken naar jouw stealth build
12 Body, 20 Reflex, 20 Cool, 3 Tech, 16 Intel voor Katana, Stealth, Rifles, Damage Hacking.
Als ik daarvoor ga zou ik meer in Tech stoppen en minder in body. Waar is zoveel body voor nodig? Alleen voor meer health of ook andere redenen ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tri Force
-SaveMe- schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 16:17:
Wow, ik heb body op 3 en was niet van plan die te verhogen.

Ik wil sowieso gaan voor 20 cool, 20 reflexes. (pistols en rifles, silenced)
maar dacht dan aan body maar 3 en dan zit ik erg te dubben over de verdeling intelligence en technical, waarbij ik geneigd zou zijn meer in Intelligence te stoppen ...

Zit nu te kijken naar jouw stealth build

[...]

Als ik daarvoor ga zou ik meer in Tech stoppen en minder in body. Waar is zoveel body voor nodig? Alleen voor meer health of ook andere redenen ?
Body is alleen handig voor extra damage met Shotguns en Heavy Machine Gun en Light Machine Gun maar de Defender een LMG is zinloos munitie verschieten en de HMG kun je niet meer vervoeren in je auto en motor via de opslag.. en Body is nodig voor sommige skills zoals herladen tijdens acties als rennen en springen en bepaalde cyberware https://cyberpunk2077.wiki.fextralife.com/Cyberware zoals Berserkers hebben het nodig wat voor alle wapens en skills gebruikt kan worden om meer schade toe te brengen en meer verdediging te krijgen.

Als je geen Technical wapens wilt gebruiken of Iconische wapens Legendary wilt craften dan is Tech aardig zinloos want je kunt Armor compleet negeren door een lagere moeilijkheidsgraad te kiezen terwijl je met voor een hogere moeilijkheidsgraad te kiezen niet 15 punten extra krijgt maar met Dont fear the reaper zou extra armor en mods wel verschil uitmaken ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DriesNL
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-06-2024
Tri Force schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 16:11:
[...]

Wat voor build wil je maken qua atributen en wapens en cyberware ? Cool 12 a 14 kan elke build gebruiken maar Cool lv 20 is zekers aan te raden voor elke build of je nu stealth speelt of niet de extra stealth damage, extra headshot damage, extra crit damage, extra cooldown voor quikhacks, extra damage vermindering helpt veel en ik vindt Cool de beste basis dan alle andere atributen ook voor cyberware zoals Heat converter, Metabolic editor, Conducter.

Als je geen Melee build en of Shotgun build wilt maken dan is Body 12 voldoende want dat heb je nodig voor zware wapens en sommige skills om te schieten en herladen tijdens rennen, springen, vijand op schouder meenemen om te schieten en extra aanval en verdediging te krijgen maar met 4 punten meer krijg je weer op 16 veel betere cyberware..

Intelligence is alleen nodig als je echt damage wilt doen met hacks maar als je plezier met hacks wilt hebben dan is lv 3 meer dan voldoende om de vijanden in de war te brengen en jouw meer ontzichtbaar te maken.

Technical en Crafting is handig voor geld en nodig voor tech wapens maar persoonlijk vindt ik niets aan tech wapens en na de 1.5 zijn iconische wapens ook generfed en verscheelt het niets veel met wapens wat je kunt kopen of kunt vinden van vijanden en Technical is nodig voor bepaalde wapens en uitrusting mods maar dat is ook allemaal generfed van 2 tot 4 mod slots naar 1 en 3 en er zijn alternatieven te koop in winkels.

Reflex is het beste atribuut voor wapens want zowel Rifles als Sniper rifles als Pistolen en revolvers maken er gebruik van en ook techwapens maar dan moet je weer in Technical investeren voor Charge wapens en blijven er weinig over voor andere atributen.

Solide builds zouden zijn.

20 Body, 20 Reflex, 20 Cool, 8 Tech, 3 Intel voor Melee als Kantana en fists en Monowire, Stealth, Shotgun, Rifles, revolvers en pistolen.

12 Body, 20 Reflex, 20 Cool, 3 Tech, 16 Intel voor Katana, Stealth, Rifles, Revolvers en pistolen, Damage Hacking.

10 Body, 18 a 20 Reflex, 18 a 20 Cool, 18 a 20 Tech, 3 Intel voor Katana, Stealth, Rifles, Tech maar ergens moet 2 punten vanaf vandaar 18 a 20 anders kom je op LV 52 wat op Console nog niet mogelijk is maar het is erg moeilijk en persoonlijk om die 2 punten ergens vanaf te halen daar moet je voor naar Skills kijken.

Je zou voor Tech shotguns ook Body 20 en Reflex 10 kunnen doen of Reflex helemaal overslaan maar persoonlijk kies ik liever voor Rifles en Revolvers dan shotguns en Gorrilla arms hebben niet veel Body nodig om dodelijk te zijn ook met vijanden de nek omdraaien heb je vaak aan Body 12 + Gorilla arms al voldoende.

Wat ook grappig is dat is de Projectile launcher en met Chemical rounds en Tranquilizer rounds blijf je vaak in Stealth en met 20 Cool veroorzaak je met Poison skills aardig wat damage over een groot gebied en als je dan nog een Contagion hack er over doet is het einde oefening voor een grote groep maar gebruik die later want vaak raak je door die hack in Combat..

Succe en veel plezier :)

TF.
Thanks voor je uitgebreide antwoord. Voor deze playthrough had ik een simpele Reflex/Tech character in gedachten. Voornamelijk Pistols en Rifles dus. Stiekem had ik met de Optical Camo gehoopt op een soort functie zoals bij SpiderMan Miles Morales. Oftewel compleet onvindbaar worden zonder te hoeven investeren in Cool. Iets te simpel gedacht denk ik.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tri Force
DriesNL schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 16:33:
[...]

Thanks voor je uitgebreide antwoord. Voor deze playthrough had ik een simpele Reflex/Tech character in gedachten. Voornamelijk Pistols en Rifles dus. Stiekem had ik met de Optical Camo gehoopt op een soort functie zoals bij SpiderMan Miles Morales. Oftewel compleet onvindbaar worden zonder te hoeven investeren in Cool. Iets te simpel gedacht denk ik.
Graag gedaan en dan zou ik voor een 10 Body, 18 a 20 Reflex, 18 a 20 Tech, 18 a 20 Cool, 3 Intel build gaan en die laatste 2 punten goed uitzoeken in skills maar misschien heb je ook aan 6 a 8 Body genoeg want niet elke Rifle vraagt 10 Body zoals met Overwatch.

Volgens mij helpt Cool wel met Camo maar het zou ook zonder Cool moeten werken het hangt er maar net van af welke wapens je gebruikt dat je in Combat komt.

Oh en Camo is niet alleen voor Stealth maar ook als je in Combat bent dan helpt Camo dat vijanden je moeilijk raken kunnen daarom gebruik ik het vaak ook in een Sniperbuild of je nu een Silenced wapens gebruikt of Tech wapens door de afstand en Camo kun je rustig richten en schieten en daarom gebruik ik vaak 20 Reflex voor Savage Stoic en 15 a 18 Reflex voor Dancers https://cyberpunk2077.wiki.fextralife.com/Qiant+Sandevistan voor extra tijd en schade

Succes en veel plezier ;)

TF.

[ Voor 19% gewijzigd door Tri Force op 22-02-2022 16:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Hoop dat ze nog een optie toevoegen om je Attributes opnieuw in te delen, geen zin om voor een andere build een complete playthrough te moeten gaan doen straks... Met het opnieuw indelen zou je ook andere speelstijlen even uit kunnen proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:26
Ik had aardig wat perks in tech zitten, maar uiteindelijk kan je er (gevonden) items wel redelijk mee "upgraden". Maar dat is het dan ook wel.
En nu een groot deel generfd is is het weinig de moeite waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-
Tri Force schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 16:30:
[...]

Body is alleen handig voor extra damage met Shotguns en Heavy Machine Gun en Light Machine Gun maar de Defender een LMG is zinloos munitie verschieten en de HMG kun je niet meer vervoeren in je auto en motor via de opslag.. en Body is nodig voor sommige skills zoals herladen tijdens acties als rennen en springen en bepaalde cyberware https://cyberpunk2077.wiki.fextralife.com/Cyberware zoals Berserkers hebben het nodig wat voor alle wapens en skills gebruikt kan worden om meer schade toe te brengen en meer verdediging te krijgen.

Als je geen Technical wapens wilt gebruiken of Iconische wapens Legendary wilt craften dan is Tech aardig zinloos want je kunt Armor compleet negeren door een lagere moeilijkheidsgraad te kiezen terwijl je met voor een hogere moeilijkheidsgraad te kiezen niet 15 punten extra krijgt maar met Dont fear the reaper zou extra armor en mods wel verschil uitmaken ;)
Op basis van jouw antwoord zou ik dan voor een stealth build gaan (silenced pistols/rifles) met 20 cool, 20 reflexes, 3 body,15-20 intelligence en wat rest in tech ... Ok build?

Speel op normal en ga de graag niet verhogen of verlagen ....

Twijfel nog of ik perks moet nemen uit die blood category in cool ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-
Bovendien heb ik de indruk dat min maxen niet echt nodig is om de game uit te kunnen spelen, zeker niet op normal ...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:12
Toch wel echt een vette game. Als je ergens niet naar binnen kan ff het dak op en via een raampje naar binnen Deus Ex style :9~

Ik heb nu vooral een sneak/pistol/crit build. Maar een katana/mantis build zou ook erg vet zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Homeland schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 17:07:
Hoop dat ze nog een optie toevoegen om je Attributes opnieuw in te delen, geen zin om voor een andere build een complete playthrough te moeten gaan doen straks... Met het opnieuw indelen zou je ook andere speelstijlen even uit kunnen proberen.
Dat zit er toch in? Linksonder in het skills scherm dacht ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
PdeBie schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 18:32:
[...]

Dat zit er toch in? Linksonder in het skills scherm dacht ik.
Dat is alleen voor je perks toch? Niet voor je attributes?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15-09 11:47
-SaveMe- schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 16:11:
[...]

Dat heb ik dus gedaan. Maar ik zie de optie nooit als ik iets hack ?
Start je je hacks dan ook met het Breach Protocol minigame?
Die opent meer opties en bonuses.
Let ook op de tekst achter elke afzonderlijke regel code.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NLxAROSA schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 18:55:
[...]

Dat is alleen voor je perks toch? Niet voor je attributes?
Ah dat is wel balen. Dacht dat het ook voor attributes was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-
PepieNL schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 20:01:
[...]

Start je je hacks dan ook met het Breach Protocol minigame?
Die opent meer opties en bonuses.
Let ook op de tekst achter elke afzonderlijke regel code.
Ja. Ligt denk ik aan de locatie. Had net voor het eerst die shut down cameras optie. Wel jammer dat je geen timer krijgt die aftelt, zodat je weet hoe lang je nog hebt.

Begint nu allemaal een beetje te klikken. Er is overigens best wat pop-up aanwezig. Dat is wel minder. Maar verder vermaak ik me prima :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tri Force
-SaveMe- schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 17:17:
[...]

Op basis van jouw antwoord zou ik dan voor een stealth build gaan (silenced pistols/rifles) met 20 cool, 20 reflexes, 3 body,15-20 intelligence en wat rest in tech ... Ok build?

Speel op normal en ga de graag niet verhogen of verlagen ....

Twijfel nog of ik perks moet nemen uit die blood category in cool ...
Hey SaveMe :)

Excuus voor de late reactie en om het spel op normal uit te spelen zou LV 20 a 30 al voldoende zijn en een Reflex 20 + Cool 20 komt op LV 29 wat al overkill is vooral met een Silencer bonus met een Ajax, Nova, Overture en voor de rest kun extra lven en punten gebruiken voor de lol en ja hacking met Cyberpsycho, Contagion, Detonate, Suicide is lol >:)

Persoonlijk vindt ik qua Smart wapens de Sidewinder geweldig want met die kun je vrij makkelijk 1 schot per keer afvuren en met Smart link van grote afstanden de vijand locken en kijk niet teveel naar base damage want de Sidewinder heeft maar iets van 70 damage maar met headshots krijg je rustig 10k a 30k schade en ja Coldblood is wel nodig als basis.

Succes,

TF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Ik heb een legendary mod gevonden, trajectory analysis, maar zie niet waar ik die kan slotten ?

Gevonden moest ik mijn optic cyberwar e

[ Voor 28% gewijzigd door -SaveMe- op 22-02-2022 23:05 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DriesNL
Zonder te spoilen hoop ik: Die plek op de vuilnisbelt waar er "iets" gebeurd met een bepaalde character. Je kan daar later terug komen en dan ligt daar een unieke pistol :) Zorg wel dat je voldoende eddies hebt... want dat is je ammo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0ww
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-09 14:54

sn0ww

Goet is niet goed.

Ik heb als ik in het drukke gedeelte van de stad ben, serieuze framedrops speel op een PS5 in framerate mode.
meer mensen hier last van?

..........

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 10:15
sn0ww schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 09:57:
Ik heb als ik in het drukke gedeelte van de stad ben, serieuze framedrops speel op een PS5 in framerate mode.
Check rond de 13minuten

In dat specifieke gebied meer framedrops op PS5 dan in versie 1.23. Over het algemeen is versie 1.50 stabieler dan versie 1.23 op de PS5.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:35
DriesNL schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 23:29:
Zonder te spoilen hoop ik: Die plek op de vuilnisbelt waar er "iets" gebeurd met een bepaalde character. Je kan daar later terug komen en dan ligt daar een unieke pistol :) Zorg wel dat je voldoende eddies hebt... want dat is je ammo :)
Zijn echt een paar prachtige guns etc. verstopt in de game.
Skippy the gun is echt top _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
sn0ww schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 09:57:
Op de pc met patch 1.3 ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheos
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online

Kheos

FP ProMod
Megupe schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 13:28:
[...]

Op de pc met patch 1.3 ook
1.3? Of 1.5?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:42

Sebazzz

3dp

DriesNL schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 23:29:
dan ligt daar een unieke pistol :) Zorg wel dat je voldoende eddies hebt... want dat is je ammo :)
Poeh gelukkig dat ik nog niet zo ver ben in mijn tweede replay :) Ik was een beetje de aandacht voor Cyberpunk verloren nadat ik kennis met Eveline had gemaakt.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Mijn ervaring is dat de drukke gebieden op PC prima te doen zijn met 1.5, ook met RT vol aan. Het zijn een paar specifieke plekken waar de FPS bij mij terugvalt (bv in Afterlife bij Rogue, maar ook echt alleen op dat specifieke gedeelte). Zullen nog wel een paar plekken zijn (Jig Jig street is ook zwaar) maar tot nu toe ben ik erg tevreden over de performance van 1.5.

Zat zelf te tweaken tussen locked 60FPS bij wat mindere settings (en wat betere of geen DLSS setting), of settings vol aan en dan wat minder (locked 40FPS); ben voor dat laatste gegaan. Gebruik de Digital Foundry settings, maar dan wel met RT lighting op Ultra ipv medium. DLSS op balanced. 1440p. i7-11700/32GB/3060ti.

Zeker met die nieuwe RTX opties vol aan is het smullen geblazen grafisch gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Kan ik mij zelf healen? Zo ja, welke knop op de ps5?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:14
Farabi schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 20:12:
Kan ik mij zelf healen? Zo ja, welke knop op de ps5?
Staat letterlijk constant in beeld, links onderin. Dpad up of down als je consumables hebt

[ Voor 8% gewijzigd door 418O2 op 23-02-2022 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
418O2 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 20:22:
[...]

Staat letterlijk constant in beeld, links onderin. Dpad up of down als je consumables hebt
Ja, had hele tijd geen med-kit. Net na dit bericht wel opeens. Duidelijk nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
1.3

Spel uitgespeeld. Op 1.5 heel even gekeken maar die verbeteringen zijn dan niet zaligmakend.

Helaas duren die filmpjes lang en zijn veel gesprekken niet te fast-forwarden dus kans ik klein dat ik het opnieuw speel.
Wel erg van genoten gedurende de 1e play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Damn. Net die pickup gedaan voor Dex, een van de eerste main missions. Dacht dat ik met militech een deal had gesloten, moet ik al militech afschietend ontsnappen? :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
-SaveMe- schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 23:31:
Damn. Net die pickup gedaan voor Dex, een van de eerste main missions. Dacht dat ik met militech een deal had gesloten, moet ik al militech afschietend ontsnappen? :?
Zal het zonder spoilers proberen te doen:

Ligt eraan wat je gedaan hebt tijdens die missie. Je kan die deal hebben gesloten, maar als je die vervolgens niet (helemaal) nakomt dat vinden ze dat uiteraard niet grappig. Tenzij je zorgt dat ze er niet achter komen. Bovendien spelen ze vals.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 418O2
Als je de missie uitspeelt leggen ze het wel uit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
-SaveMe- schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 23:31:
Voor de zekerheid ff in spoiler tags :

spoiler:
Ik dacht dat ik ook een deal had gedaan maar nadat ik die spiked chard van Meredith kreeg, heb ik die chard gekraakt, toen stond die ene vent van Militech daar aan het eind vd missie en niet Meredith

Ook maar ff een nieuwe save geladen want ik vond Meredith wel smakelijk :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DriesNL
Megupe schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 21:48:
[...]

1.3

Spel uitgespeeld. Op 1.5 heel even gekeken maar die verbeteringen zijn dan niet zaligmakend.

Helaas duren die filmpjes lang en zijn veel gesprekken niet te fast-forwarden dus kans ik klein dat ik het opnieuw speel.
Wel erg van genoten gedurende de 1e play.
Je kan toch alle dialogen vooruit spoelen? Ik speel met controller op PC en dan is de B knop waarmee je dialogen skipt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kneusteun
DriesNL schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 13:09:
[...]

Je kan toch alle dialogen vooruit spoelen? Ik speel met controller op PC en dan is de B knop waarmee je dialogen skipt.
C op pc.

• Megupe
Niet alle, zeker niet op het einde.
En telefoontjes kon je ook niet vooruitspoelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-
Sipio schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 07:18:
[...]

Voor de zekerheid ff in spoiler tags :

spoiler:
Ik dacht dat ik ook een deal had gedaan maar nadat ik die spiked chard van Meredith kreeg, heb ik die chard gekraakt, toen stond die ene vent van Militech daar aan het eind vd missie en niet Meredith

Ook maar ff een nieuwe save geladen want ik vond Meredith wel smakelijk :P
Dat was het bij mij ook. Maar ik heb het zo gelaten, leven met de gevolgen van je handelen :9

• -SaveMe-
Zoals ik nu speel is het net een open world Deus Ex. Niks baanbrekends, maar zeker vermakelijk. OOk wel leuk om een wat hybride character te maken en wat meer te experimenteren!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-
NLxAROSA schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 23:57:
[...]

Zal het zonder spoilers proberen te doen:

Ligt eraan wat je gedaan hebt tijdens die missie. Je kan die deal hebben gesloten, maar als je die vervolgens niet (helemaal) nakomt dat vinden ze dat uiteraard niet grappig. Tenzij je zorgt dat ze er niet achter komen. Bovendien spelen ze vals.
spoiler:
Dacht het goed te hebben gedaan, betaald met die Millitech credit chip. Ik denk dat wat het zo liet lopen is dat ik die bende leider (Royce) vertelde dat de chip een virus had, maar dat ik hem gecleaned had. Blijkbaar ben ik dat ineens vijandelijk met MIllitech en vriendjes met Maelstrom. Maar buiten werd ik doot de mol opgewacht en waren we ook weer vrienden. Oke 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
-SaveMe- schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 14:55:
[...]

spoiler:
Dacht het goed te hebben gedaan, betaald met die Millitech credit chip. Ik denk dat wat het zo liet lopen is dat ik die bende leider (Royce) vertelde dat de chip een virus had, maar dat ik hem gecleaned had. Blijkbaar ben ik dat ineens vijandelijk met MIllitech en vriendjes met Maelstrom. Maar buiten werd ik doot de mol opgewacht en waren we ook weer vrienden. Oke 8)7
spoiler:
Dat de mol vriendjes is lijkt me logisch, want jij hebt zijn leven gered en Meredith met het probleem opgezadeld zodat hij buiten schot blijft. :)

Ik nam de chip aan, malware verwijderd, daarna tegen Dum-Dum gezegd dat-ie de pot op nadat hij vond dat we moesten gaan zitten. Dat vond-ie niet leuk en toen was iedereen van Maelstrom dood. :+ Brick vrijgelaten en ik had Meredith aan het eind.

Optie 3 is de malware laten zitten en die chip geven wetende dat Militech dan aan gaat vallen. Dan blijf je ook vriendjes met Militech volgens mij, en krijg je nog steeds Meredith aan het eind ipv de mol

[ Voor 7% gewijzigd door NLxAROSA op 24-02-2022 15:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-
@NLxAROSA Heb bij deze game ook wat ik bij DL2 steeds had, dat je gewoon niet echt kunt overzien wat de consequenties van je beslissingen zijn. Maar maakt niet uit, ik leef gewoon met de gevolgen :)

Iets heel anders, ik heb een legendary optics mod, maar de optics in mijn oog is nu nog maar een common rarity, dus een beetje zonde om die daar in te slotten. Ben al bij meerdere Ripperdocs geweest, maar niemand heeft oog implantaten ... Neem aan dat die nog wel beschikbaar zullen komen, of doe je de hele game met die je in het begin krijgt ?

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09:57

KipCurreh

Nightcrawler

-SaveMe- schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 15:07:
@NLxAROSA Heb bij deze game ook wat ik bij DL2 steeds had, dat je gewoon niet echt kunt overzien wat de consequenties van je beslissingen zijn. Maar maakt niet uit, ik leef gewoon met de gevolgen :)

Iets heel anders, ik heb een legendary optics mod, maar de optics in mijn oog is nu nog maar een common rarity, dus een beetje zonde om die daar in te slotten. Ben al bij meerdere Ripperdocs geweest, maar niemand heeft oog implantaten ... Neem aan dat die nog wel beschikbaar zullen komen, of doe je de hele game met die je in het begin krijgt ?
Ik denk dat je de vendors kunt refreshen met 24u te skippen..
Elke dag kan de stock veranderen, en dus ook de rarity van items (RNG)

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kneusteun
KipCurreh schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 15:13:
[...]

Ik denk dat je de vendors kunt refreshen met 24u te skippen..
Elke dag kan de stock veranderen, en dus ook de rarity van items (RNG)
Zelfde bij rewards van missies, opslaan voor je collect en dan gewoon herladen tot je wat goeds krijgt ;)

• NLxAROSA
  • Niet online
-SaveMe- schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 15:07:
Inderdaad, het verhaal gaat zoals het gaat. Volgende playthrough wat anders proberen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
NLxAROSA schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 16:59:
[...]

Inderdaad, het verhaal gaat zoals het gaat. Volgende playthrough wat anders proberen. :)
Dat is toch ook de lol?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-
NLxAROSA schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 16:59:
[...]

Denk niet dat er een tweede playthough komt. Ik doe altijd enorm lang over mijn games en wil ook wel eens andere games spelen (Horizon, Elden ring, etc, etc). Denk dat ik nog wel zeker een maand zoet ben met cyberpunk. Vooralsnog ga ik alles doen, totdat ik mss bored van ben...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -SaveMe-
kneusteun schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 15:34:
[...]

Zelfde bij rewards van missies, opslaan voor je collect en dan gewoon herladen tot je wat goeds krijgt ;)
Mja, dat doe ik ook niet. Ik krijg wat ik krijg ... :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Ik heb lang "getwijfeld" aan mijn aankoop van cyberpunk, maar sedert patch 1.5 ben ik nu toch wat beginnen spelen en zo ... ik moet zeggen dat ik verkocht ben. Echt mooi gemaakt, grafisch en kwa verhaal spreekt het me nu ook aan, na de proloog te spelen. Net kennis gemaakt met Silverhand!

• -SaveMe-
Ik vind de story en story missions ook vet. Met de heist afgerond.
spoiler:
Jackie dood 💀 :X

• -SaveMe-
Damn. Pak één pistool op dat 10 body vereist…

• 418O2
-SaveMe- schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 21:15:
Damn. Pak één pistool op dat 10 body vereist…
Jeetje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-
Wist niet dat je sterk moest zijn voor een pistol :9

• -SaveMe-
Hmmm. Game crashed tijdens cutscene

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DriesNL
Het verhaal is misschien wel het beste van de game. Zo uniek!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:33
NLxAROSA schreef op maandag 21 februari 2022 @ 21:29:
[...]

[...]

Definieer 'slecht' en 'beroerd' en op welke resolutie?; Met de launch deed een 1070 ~50 FPS op 1080p/medium.

Met de nieuwe FSR optie zou je toch wel richting de 60 moeten kunnen denk ik. Met een wat oudere CPU de crowds lager zetten en dan zou het volgens mij toch redelijk moeten draaien. Check ook even Digital Foundry om te zien welke settings het meeste invloed hebben op je performance.

[...]
Enemy met rood doodshoofd icoontje=foute boel.

Hacken is in het begin lastig want weinig RAM en buffer in je standaard cyberdeck. Die zou ik dan als eerste upgraden zodat je meer geld uit access points kunt halen en meer/betere quickhacks kunt doen.
Ik moet inderdaad wat worden terug nemen. Ik heb mij eens goed verdiept in alle instellingen en met wat tweaken kom ik een heel eind.

Wel bizar dat er geen toggle ADS inzit... Maargoed, daar was gelukkig wel wat op te vinden op het internet.

Vermakelijke game tot nu toe, maar wel heel veel te verwerken en te snappen in het begin. Allemaal nog redelijk overwhelming.

[ Voor 4% gewijzigd door vinom op 25-02-2022 17:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
@vinom het is wel vaker zo, maar bij cyberpunk is het wel extreem zo dat de hoogste settings ontzettend veel performance kosten en relatief weinig opleveren. Dus klein beetje terugschroeven levert veel op en je ziet het niet of nauwelijks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
418O2 schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 17:55:
@vinom het is wel vaker zo, maar bij cyberpunk is het wel extreem zo dat de hoogste settings ontzettend veel performance kosten en relatief weinig opleveren. Dus klein beetje terugschroeven levert veel op en je ziet het niet of nauwelijks
Ik gebruik zelf de Digital Foundry settings, maar wel RT lighting op Ultra want dat vond ik echt een groot verschil vergeleken met Medium. DLSS op balanced. ~40-60 FPS op 1440p met een 3060ti/11700/32gb. Ziet er echt super uit en voor mij snel zat (is toch single player en geen twitch shooter anders zou ik voor hogere framerate gaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Zijn die ncpd events oneindig of kun je ze allemaal clearen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Shit. Dacht dat de monowire een stealth wapen was. Tis gewoon een mêlee wapen. Zonde van mijn 13k :>

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 418O2
-SaveMe- schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 21:23:
Shit. Dacht dat de monowire een stealth wapen was. Tis gewoon een mêlee wapen. Zonde van mijn 13k :>
Daar heb ik wel vette dingen over gelezen. Zou even uitzoeken wat je er mee kan, want zonde is het zeker niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-
Damn. DOe nu buiten combat 5k damage met mijn silenced pistol. Hoofden spatten gewoon uit elkaar :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09 23:58

Quakie

quakelen

Wat een game, ik kan van nature niet uren achter elkaar gamen, maar gisteren toch aardig lang verzonken in het verhaal.. Hopelijk vanavond nog even tijd, maar moet keuze maken... Control (apex legende) stopt morgen en vind ik ook vet om te doen..

Vind het nu jammer dat makers niet gewoon een extra jaar hebben genomen.. Het spel verdient het, waarschijnlijk nu een te slechte wat zonde is..

Ik teken nergens meer voor

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DriesNL
-SaveMe- schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 20:19:
Zijn die ncpd events oneindig of kun je ze allemaal clearen?
NCPD quests zijn niet oneindig. Bij de meeste zit vaak ook wel een kort verhaaltje er aan vast wat je zelf kan ontdekken.

[ Voor 17% gewijzigd door DriesNL op 27-02-2022 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:12
Ik kan Panam’s quest niet afmaken omdat ik een item niet spawnt. Bij een NCPD had ik dit ook al :( meerdere savegames laden of andere dialogen kiezen niks werkt.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Wat een heerlijke stratiegie die eerste 5 uur gratis.. Hierdoor zat ik helemaal in het spel waardoor ik het heb aangeschaft. Dit zou meerdere uitgevers moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriesNL
Dus je kan zo'n slo-mo activator installeren ipv een Cyberdeck. Zonder Cyberdeck kun je niet meer pingen e.d. toch? Lijkt me toch een vrij grote handicap... iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kheos
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online

Kheos

FP ProMod
Er is trouwens een hotfix op de pc voor versie 1.5.

https://forums.cdprojektr...reads/pc-hotfix.11100313/

"A hotfix for Cyberpunk 2077 is out on PC. It addresses audio software-related crashes on game launch."

[ Voor 63% gewijzigd door Kheos op 01-03-2022 14:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

DriesNL schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 13:35:
Dus je kan zo'n slo-mo activator installeren ipv een Cyberdeck. Zonder Cyberdeck kun je niet meer pingen e.d. toch? Lijkt me toch een vrij grote handicap... iemand hier ervaring mee?
Het geeft een heel andere playstyle dan wanneer je Netrunner capaciteiten hebt, dat is zeker waar!
Maar handicap? Je kunt je veel meer focussen op melee combat en/of wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Farabi schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 11:34:
Wat een heerlijke stratiegie die eerste 5 uur gratis.. Hierdoor zat ik helemaal in het spel waardoor ik het heb aangeschaft. Dit zou meerdere uitgevers moeten doen.
Hetzelfde hier. Na een uur of 3 was ik hooked, en toen toch maar aangeschaft.

Ik ben iemand die keuzes maken lastig vind dus ik ben mijn hoofd aan het breken over de (sub)attributes waar ik me op moet focussen. Ik vind het jammer dat de attributes fixed zijn. Ik had graag classes willen maken om te kunnen wisselen.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:02

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Kheos schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 13:38:
Er is trouwens een hotfix op de pc voor versie 1.5.

https://forums.cdprojektr...reads/pc-hotfix.11100313/

"A hotfix for Cyberpunk 2077 is out on PC. It addresses audio software-related crashes on game launch."
Hopelijk fixed die bij mij ook de crash on game launch, daar had ik 100% van de tijd last van. De enige manier om het te laten werken was de GOG launcher af te sluiten en dan opnieuw te starten. Dus ik vermoed dat het een GOG overlay issue was ofzo.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• -SaveMe-
Gisteren paar lekkere missies met Panam gedaan. Vind de story en story missions tot nu toe erg tof en tussendoor gewoon lekkere Deus Ex achtige gameplay. Stealth + quick hacks + silenced pistol is erg leuk om te spelen en afwisselend genoeg. En als de pleuris uitbreekt sta ik ook nog mijn mannetje :9

Niet de baanbrekende rpg, maar een prima game nu!

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• DriesNL
Photo Mode is verslavend :9~ _/-\o_ Ben overigens erg te spreken over de RTX local shadows op de PC, damn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VYeJ88cprs6VZoUsqUgCTleuTZU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Ch7wQp8JtJ0gyhpYy4yqq72A.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DJO1dIFxOAJeEiJB5-Ts7k6Jxp4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nIeMp3rheKn5aU6gyQxN41DI.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eII6uCxz5RKfC7f87bKDak3MYXE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/F50EvDd3rDyLOuOrqZcTr8Pu.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jxhc6T5gi5GuFbg_XTuAtQdevUg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/d3WAIv3uN2tzq5fBLdghY6iF.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mKExZu_-y3BR6BUWVjpmRLRlVDk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7q4dTwBDS4NjCsqUsdxwTvU6.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iuh5AffFaBITCZdUJmqDORrl4zA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WC5f3lgwSh6a5F0X9TeV1HTa.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-
Ik gebruik ook geen fast travel. Rijden door de stad is ook part of the experience!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Zijn er quest die op een timer zitten en verlopen als je te lang wacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Ik heb een perk dat ik 100% een quickhack krijg van een accesspoint. Dat gebeurt echter nooit ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
-SaveMe- schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 21:11:
Ik heb een perk dat ik 100% een quickhack krijg van een accesspoint. Dat gebeurt echter nooit ?
Als goed is wel, maar er zijn niet zoveel verschillende. Dubbele zie je niet standaard in je inventory terug, tenzij verschillende kwaliteiten. De dubbele kan je alleen verkopen, misschien ook scrappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ben vergeten om gebruik te maken van de PSN Store deal van 25 euro, nu maar op zoek naar een goedkope versie.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:50
Mars18 schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 07:54:
Ben vergeten om gebruik te maken van de PSN Store deal van 25 euro, nu maar op zoek naar een goedkope versie.
Amazon, Wehkamp, Gameshop Twente? Ook 25 euro, makkelijk op te zoeken via de PriceWatch en/of Budgetgaming.

[ Voor 12% gewijzigd door rscheper op 03-03-2022 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
spoiler:
hoe komt johnny silverhand precies in mijn hoofd en waarom? Ben nog redelijk in het begin van het spel. Hebben ze een chip van johnnny in mij geplaatst? Kan iemand mij opfrissen?

En hoe kan ik een auto kopen?

[ Voor 25% gewijzigd door Farabi op 03-03-2022 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Farabi schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 14:39:
vind het nog lastig met die tags dus SPOILER-alert
code:
1
2
3
[spoiler]
Spoilertekst!!1
[/spoiler]

zo lastig is dat niet toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
418O2 schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 15:03:
[...]

code:
1
2
3
[spoiler]
Spoilertekst!!1
[/spoiler]

zo lastig is dat niet toch?
ging net lastiger op de telefoon. er is nog steeds geen snelkoppeling voor dit toch?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

Farabi schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 14:39:
spoiler:
hoe komt johnny silverhand precies in mijn hoofd en waarom? Ben nog redelijk in het begin van het spel. Hebben ze een chip van johnnny in mij geplaatst? Kan iemand mij opfrissen?

Euh je hebt toch
spoiler:
de "Relic" biochip die je samen met Jackie in The Heist bent gaan stelen in je hoofd gestoken? Momenten voor Jackie sterft in de Delamain geeft hij de chip aan jou, omdat de chip in een bio-omgeving moet verblijven steek jij hem dan in je hoofd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DriesNL
KipCurreh schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 15:19:
[...]

Euh je hebt toch
spoiler:
de "Relic" biochip die je samen met Jackie in The Heist bent gaan stelen in je hoofd gestoken? Momenten voor Jackie sterft in de Delamain geeft hij de chip aan jou, omdat de chip in een bio-omgeving moet verblijven steek jij hem dan in je hoofd
spoiler:
Exact. En de ziel/geest/whatever van Johnny zit opgeslagen op de biochip. Op het moment dat jij deze in je hoofd steekt (nadat Jackie RIP is gegaan) is er eigenlijk nog niet zoveel aan de hand. Je bent dan slechts drager. Het gedonder begint pas nadat Dex een kogel door je hoofd schiet waardoor de biochip beschadigt raakt en zichzelf probeert de redden. Dat kan bijv door de fysieke vessel (V) langzamerhand over te nemen :) Johnny heeft hier niks op tegen uiteraard. Hij heeft dan eindelijk een fysiek lichaam terug na 50 jaar rondwalen in de Arasaka Cyber gevangenis. ("some fates are worse than death" zei Saburo tegen Johnny)

[ Voor 8% gewijzigd door DriesNL op 03-03-2022 16:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
DriesNL schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 16:26:
[...]

spoiler:
Exact. En de ziel/geest/whatever van Johnny zit opgeslagen op de biochip. Op het moment dat jij deze in je hoofd steekt (nadat Jackie RIP is gegaan) is er eigenlijk nog niet zoveel aan de hand. Je bent dan slechts drager. Het gedonder begint pas nadat Dex een kogel door je hoofd schiet waardoor de biochip beschadigt raakt en zichzelf probeert de redden. Dat kan bijv door de fysieke vessel (V) langzamerhand over te nemen :) Johnny heeft hier niks op tegen uiteraard. Hij heeft dan eindelijk een fysiek lichaam terug na 50 jaar rondwalen in de Arasaka Cyber gevangenis. ("some fates are worse than death" zei Saburo tegen Johnny)
spoiler:
ah, het was dus wel in 2022 toen hij werd doodgeschoten. ik twijfelde al. ik zag het op de billboard.

wat een geweldige setting heeft deze game overigens. blade runner, terminator, matrix sfeer en toch eigenaardig. heel vet allemaal. waarschijnlijk komt dit spel in mijn top 5 op het einde.

niet slecht voor een spel die ik vorig jaar na een paar uurtjes heb verkocht :9

[ Voor 12% gewijzigd door Farabi op 03-03-2022 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriesNL
Farabi schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 16:59:
[...]

spoiler:
ah, het was dus wel in 2022 toen hij werd doodgeschoten. ik twijfelde al. ik zag het op de billboard.

wat een geweldige setting heeft deze game overigens. blade runner, terminator, matrix sfeer en toch eigenaardig. heel vet allemaal. waarschijnlijk komt dit spel in mijn top 5 op het einde.

niet slecht voor een spel die ik vorig jaar na een paar uurtjes heb verkocht :9
spoiler:
Klopt, was inderdaad in 2022. Heel kort staat dat eventjes in beeld maar kan me voorstellen dat veel mensen dat even missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Ik probeer Panam te romancen maar dat lukt niet echt 😕

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DriesNL
-SaveMe- schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 17:49:
Ik probeer Panam te romancen maar dat lukt niet echt 😕
als je female V speelt, vergeet het maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
DriesNL schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 19:44:
[...]

Waarom? Is mogelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DriesNL
Met een mod wellicht. Maar normaal gesproken kun je Panam enkel romancen met een male body type toch? Net zoals Judy alleen voor een female body type valt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
DriesNL schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 20:26:
[...]

Met een mod wellicht. Maar normaal gesproken kun je Panam enkel romancen met een male body type toch? Net zoals Judy alleen voor een female body type valt.
Excuus, je hebt gelijk. Alleen met een male body.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• -SaveMe-
DriesNL schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 19:44:
[...]

Dat is het dus :'(

Dan maar eens Judy wat aandacht geven. Vind de quests met Panam wel erg Tof. Ben zelf ook Nomad.
Heb wel al lang geen quests van Judy meer gehad

Shops hebben alleen maar legendary pistols met high attack speed. Ik wil Graag een legendary met high single shot damage zoals de ouverture. Maar die hebben ze nooit 👎

[ Voor 5% gewijzigd door -SaveMe- op 03-03-2022 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

Damn

spoiler:
Ik heb gisteren per ongeluk Jackie zijn bike geweigerd bij zijn Offrenda, omdat ik dacht dat Mama Welles er wel op ging staan

Blijkbaar kan je die erna op geen enkele manier meer krijgen, das wel jammer maar helaas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
Das wel jammer inderdaad. Dat ding rijdt lekker! Maar je krijgt later nog een lekkere motor!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DriesNL
De wereld zit stiekem tjokvol verborgen dingen: https://gameplay.tips/guides/9394-cyberpunk-2077.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zitten grappige tussen, of grappige details...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-
Gisteren de story gedaan dat je naar de Voodoo Boys gaat. Man, man, wat vet, Net alsof je in een Bladerunner film zit. Echt, de story en story missions zijn erg vet gedaan. Grafisch ook mooi gedaan en zeer sfeervol!

Pagina: 1 ... 72 ... 92 Laatste

Let op:
Voorheen waren er meerdere Cyberpunk topics, deze zijn gesloten. Vanaf nu kunnen we in dit topic terecht voor alles wat met Cyberpunk 2077 te maken heeft.

Denk er aan, alle potentiële spoilers in spoiler tags zetten!