Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheos
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:24

Kheos

FP ProMod
Snake_Eye schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 20:59:
Waarom trekken mensen deze game in een lijn met the witcher 3?
Zit in deze game ook zo'n eindeloos gelul in zoals met The witcher?
Eindeloos gelul in the Witcher 3?
Niet meer dan de meeste andere RPG's toch? Zelfs een pak minder dan een aantal andere.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Polderviking
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 17-09 15:19
The Zep Man schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 20:02:
[...]
Dit zijn wel een beetje krokodillentranen. Je hoefde niet de collector's edition te kopen. Er was een goedkoper alternatief. De meerprijs van een collector's edition zit in de extra's, niet in het spel.

Als je er echt zo mee in de maag zit, dan verkoop je die collector's edition, en vis je het spel eventueel over een jaar uit de budgetbak.
Kletskoek.
Zo kan je alle wanpraktijken wel goedpraten. "Je hoeft er niet aan mee te doen."
Bovendien krijg ik die collectors edtion nooit meer verkocht omdat hij overal nog gewoon verkrijgbaar is dus daar zou ik hard op inleveren.

Even los van het feit dat ik volgens mij nooit de suggestie heb gewekt dat ik hem weer terug wil brengen.
Als ik er echt zo mee zat had ik hem wel gerefund. Maar dat betekend niet dat ik er geen kritiek op deze
vertrouwensmisbruik van CDPR mag hebben.

Denk ook dat je mijn verhaaltje niet echt tot je genomen hebt als dat laatste zinnetje hetgeen is waar je nu op gaat inzoomen...

[ Voor 14% gewijzigd door Polderviking op 28-01-2021 09:51 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Snake_Eye schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 20:59:
Waarom trekken mensen deze game in een lijn met the witcher 3?
Zit in deze game ook zo'n eindeloos gelul in zoals met The witcher?
Jij bent dus niet de doelgroep voor een RPG :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:34
Timothy3000 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 11:49:
[...]

Ik hoop toch echt dat de nieuwe normale patch volgende maand er ook voor gaat zorgen dat de game niet meer crasht op PS5. Dat zou al een hoop schelen.
Volgens mij gaven ze al aan dat ps5 toch pas na de tweede patch wordt aangepakt?
En moet zeggen dat de update (op pc) niet heel veel verandering heeft gebracht, het draait nog steeds dikke prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 18:03
kneusteun schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 10:19:
[...]

Volgens mij gaven ze al aan dat ps5 toch pas na de tweede patch wordt aangepakt?
En moet zeggen dat de update (op pc) niet heel veel verandering heeft gebracht, het draait nog steeds dikke prima.
De echte nextgen versie verschijnt pas eind dit jaar maar ze met de patches doen ze wel een poging om de game beter speelbaar te maken op de PS5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polderviking
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 17-09 15:19
kneusteun schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 10:19:
[...]

De "Next Gen" console-update staat pas na de DLC's op de kaart idd maar het lijkt me niet dat ze dan ook maar totaal niet gaan sleutelen aan hoe dit spel nu op de PS5 loopt.
Het lijkt mij dat die update zich vooral gaat concentreren op hoe dat spel er uit ziet op de nieuwe consoles.

Er is gewoon mee geadverteerd dat dit spel ook goed werkt op de PS5. Ze gaan dus op zijn minst wel moeten kijken hoe ze die ruwweg uurlijkse crashes weg krijgen.
Zeker als ze er voor kiezen om de next-gen update, wat eigenlijk de current-gen is inmiddels, zo lang uit te stellen. Je kan die gestaag groeiende groep gamers natuurlijk niet zo lang laten zitten.

Tegen die tijd zal iedereen en dienst hond er wel één hebben en in de meeste gevallen zal dat ding de PS4 vervangen, gezien die intercompatibiliteit die er in de basis is het grotendeels zinloos op beide consoles onder je TV te laten staan.

[ Voor 18% gewijzigd door Polderviking op 28-01-2021 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake_Eye
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 14-09 18:04
Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 09:55:
[...]

Jij bent dus niet de doelgroep voor een RPG :+
Witcher te veel gelul in de game. nee dat is niets voor mij. Ik dacht dat Cyberpunk 2077 een actie game was. Daarom de vraag waarom mensen met de The Witcher een lijn trekken met deze game.

[ Voor 22% gewijzigd door Snake_Eye op 28-01-2021 13:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Milan1NL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19:03
Krijg net een update op steam van 1.0 GB. Kan daar nog niks over lezen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/styRMR2zRylQqnnUeLf6Tq51UCg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JgTELyJjJWZuJZQxZvyKrvxf.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 70% gewijzigd door Milan1NL op 28-01-2021 13:18 ]

AMD Ryzen 7 9700X | MSI GeForce RTX 3060 VENTUS 2X 12G OC (in 2026 upgraden) | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheos

Kheos

FP ProMod
Milan1NL schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 13:17:

[Afbeelding]
welke versie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Snake_Eye schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 12:59:
[...]
Witcher te veel gelul in de game. nee dat is niets voor mij. Ik dacht dat Cyberpunk 2077 een actie game was. Daarom de vraag waarom mensen met de The Witcher een lijn trekken met deze game.
Omdat het van de zelfde makers is, en de zelfde stijl kwa verhaalvertelling is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• QuZyX
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 16:07
Milan1NL schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 13:17:

[Afbeelding]
HOTFIX 1.11 :)

https://www.cyberpunk.net/en/news/37406/hotfix-1-11

Staat net online lees ik :)

[ Voor 6% gewijzigd door QuZyX op 28-01-2021 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:24
15 gig voor de ps5 - best hotfixje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:38
Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 13:29:
[...]

Omdat het van de zelfde makers is, en de zelfde stijl kwa verhaalvertelling is.
Dus de P in RPG is meer praten, en niet zozeer playing :P
(Volgens mij was er ergens een youtuber die opsplitsing had gemaakt van de totale tijd van de game en opgesplitst naar dialoog, cutscene en daadwerkelijk acties - non-rails)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:58

The Zep Man

🏴‍☠️

ITT: Spelers die niet weten waar 'role playing' voor staat. :+

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

The Zep Man schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:54:
ITT: Spelers die niet weten waar 'role playing' voor staat. :+
Roleplay, dat is toch dat je NPC's gaat achtervolgen en dan gaat klagen dat ze geen realistische stoelgang hebben :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Verwijderd schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 16:17:
[...]

Roleplay, dat is toch dat je NPC's gaat achtervolgen en dan gaat klagen dat ze geen realistische stoelgang hebben :+
Dat is drolplaying. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

Bijna aan het eind van Act 2, en wil alle side missions eerst afgerond hebben.
Dit lukt en ben nu 50/50.

Maar even door mijn journal zie ik 2 side missions (Gigs) die niet afgerond lijken hoewel ik zeker weet dat ik ze gedaan heb. Ik kan ze selecteren maar track button triggert niets, geen doel op de map.
Iemand idee of dit te verhelpen is, of is het devies ook maar wachten op de patch.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08:56

g0tanks

Moderator CSA
100 uur later:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zHZhXtnObzEyClIdTJ_on7TxEdU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/GcOGUNufGL2H3UJsgophKRv6.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4FRwCkrb905Ad09M9uV9plCtzV0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/BUXjDCuvNIrBqLHV7QAJKuau.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EX2FxPESZKsBpUFPkNBxbrrB7Ec=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/92u1q2LpLDlHugK0WsYEw4xl.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MLFl6pvg9sRMyTWM_6AHdQHXbWw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ALz84lbNeLeXQnar8HCDC6wD.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N_5NTRDsf1z-iXpBpiLoIQbxWdE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Am8a4kBVlFp7VAh08GWD5mb5.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DRxy-fCDfXAfMG00S0Zr7KeVYbA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/n34o8oU71mAvAjqPypwUaVds.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cjH8O8o8pcV0a7tb9i0GYYdZoFo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/pjF1BsUuBe6J3Yyd2v9kU6ID.png?f=user_large

[ Voor 14% gewijzigd door g0tanks op 28-01-2021 23:41 ]

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:32
Super Smash Director Sakurai Says Cyberpunk 2077 is One of His “Dream Games”, Praising CD Projekt Red

https://wccftech.com/supe...P3sXbK-WfG-FgNAh3lW3gwYfQ

[ Voor 29% gewijzigd door Furrr op 29-01-2021 08:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Furrr schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 08:36:
Super Smash Director Sakurai Says Cyberpunk 2077 is One of His “Dream Games”, Praising CD Projekt Red
V confirmed as next Super Smash character. :+

"Wake the fuck up, Samurai. We have an arena to burn."

[ Voor 9% gewijzigd door The Zep Man op 29-01-2021 10:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 22:23

Wom

Na een 35 uur ga ik nu voor het eerst de laatste missie in. Heb een save gemaakt, zodat ik eenvoudig terug kan gaan. Heb nog lang niet alle zijmissies gespeeld, maar heb pas recent de gorilla arms gekocht en merk nu hoe gaaf de gameplay daar mee is. Dat wil ik bij mijn volgende playthrough beter gaan gebruiken. Je weet eigenlijk nu pas wat de leukste manier is om de game te spelen eigenlijk.

spoiler:
Hoop trouwens dat ik mijn relatie met Panam kan behouden na het einde, want voelde mij daar binnen het spel toch wel het meeste mee verbonden. Knap hoe ze dat gedaan hebben eigenlijk, want ik voel mij niet zo snel emotioneel verbonden met karakters uit een game.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

spoiler:
dat suicide einde though... my god ik was oprecht even een dag van de kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Wom schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 10:46:
Na een 35 uur ga ik nu voor het eerst de laatste missie in. Heb een save gemaakt, zodat ik eenvoudig terug kan gaan.
spoiler:
Na het einde wordt je gedropt voor het punt dat je niet meer terug van kan komen Je behoudt progressie van V en de goodies die je ontvangen hebt. Een save maken is sowieso een goed idee, met name voor bugs.
spoiler:
Hoop trouwens dat ik mijn relatie met Panam kan behouden na het einde, want voelde mij daar binnen het spel toch wel het meeste mee verbonden. Knap hoe ze dat gedaan hebben eigenlijk, want ik voel mij niet zo snel emotioneel verbonden met karakters uit een game.
spoiler:
Er is een heel apart einde voor geschreven, die door sommigen (waaronder ik) als het beste einde gezien wordt voor V.

[edit]
spoiler:
Nu ik erover nadenk vind ik de Panam ending beter bij een Nomad achtergrond passen. V vindt dan eindelijk de familie en de rust waar hij uiteindelijk naar zocht.

De secret ending of de ending waarbij hulp van Rogue gevraagd wordt en V zijn eigen lichaam claimt past beter bij een Corpo achtergrond. Blaas als rijke het systeem op waar je ooit deel aan nam.

[ Voor 18% gewijzigd door The Zep Man op 29-01-2021 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 10:49:
[...]

Nice _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

spoiler:
dat suicide einde though... my god ik was oprecht even een dag van de kaart
spoiler:
Ja die voelde ik ook wel. De voice acting in de credits was supersterk. Mijn favoriete einde is denk ik samen met Judy mee met de nomads.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

g0tanks schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 11:08:
spoiler:
Ja die voelde ik ook wel. De voice acting in de credits was supersterk. Mijn favoriete einde is denk ik samen met Judy mee met de nomads.
spoiler:
Met Judy mee met de Nomads? Hoe doe je dat? :P

spoiler:
Iets dat ik in mijn spel niet begreep: Judy vertrekt op een gegeven moment, en stuurt foto's op van rond de wereld. Tegelijkertijd kon ik met haar praten in haar appartement over haar avonturen en wat andere zaken. :?

[ Voor 26% gewijzigd door The Zep Man op 29-01-2021 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
The Zep Man schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 11:09:
[...]
spoiler:
Met Judy mee met de Nomads? Hoe doe je dat? :P
spoiler:
Judy romancen. Panam bellen voor hulp om Arasaka te bestormen. Als V terugkeren in je lichaam. Dan ga je samen met de nomads weg uit Night City en komt Judy mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

g0tanks schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 11:16:
spoiler:
Judy romancen. Panam bellen voor hulp om Arasaka te bestormen. Als V terugkeren in je lichaam. Dan ga je samen met de nomads weg uit Night City en komt Judy mee.
spoiler:
Ah, van die had ik nog niet gehoord. Leuk om in een toekomstige playthrough met een vrouwelijke V mee te nemen, hoewel het wat minder gepast is met een Corpo achtergrond. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
g0tanks schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 11:16:
[...]

spoiler:
spoiler:
Dit einde heb ik gekozen voor mijn female V. Had Judy al geromanced, kon Panam niet romancen maar vond Panam net als Judy net zo'n personage die me wel bij blijft dus vond dit het mooiste einde. Het houdt de opties ook open voor dlc dat V met de nomads wel een oplossing vindt binnen zes maanden.

En ik hoop ook dat ze met dlc die kant opgaan. Dlc aansluitend op de soorten eindes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Joosie200 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 11:30:
En ik hoop ook dat ze met dlc die kant opgaan. Dlc aansluitend op de soorten eindes.
Hoe zie jij dat werken met
spoiler:
The Path of Least Resistance?
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
The Zep Man schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 11:34:
[...]
Hoe zie jij dat werken met
spoiler:
The Path of Least Resistance?
:P
Niet :+

spoiler:
Of ze moeten van V's een kopie maken/back up hebben ala Johnny en dan begint het liedje opnieuw maar dan is V de indringer in de body van een nieuwe V. Krijg je een Arasaka missie v2 met een nieuwe V en Jackie. V inception compleet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Joosie200 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 11:40:
spoiler:
Of ze moeten van V's een kopie maken/back up hebben ala Johnny en dan begint het liedje opnieuw maar dan is V de indringer in de body van een nieuwe V. Krijg je een Arasaka missie v2 met een nieuwe V en Jackie. V inception compleet :P
spoiler:
Voor Soulkiller moet de betreffende persoon nog in leven zijn, dus dat gaat niet lukken. :P Voor het einde is Soulkiller nog nooit toegepast op V, dus er is geen backup.

[ Voor 7% gewijzigd door The Zep Man op 29-01-2021 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
De eerste DLC's verwacht ik eerst wat 'vergeten' content, invulling van het 'gat' waar je bum-buddies met Jacky wordt, wat extra side-gigs, maar tot die tijd hebben ze nog aardig wat te doen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

spoiler:
Voor sommige eindes ben ik wel benieuwd hoe ze dan V zo gek krijgen om terug te laten keren naar Night City, als het zich daar afspeelt in een uitbreiding na het einde. V leek daar toch echt wel klaar mee.

spoiler:
Aan de andere kant... een uitbreiding waarbij V als rijke stinkerd een crimineel imperium opbouwt met als doel een medicijn te ontwikkelen/stelen voor V's conditie... Daar kan wel wat leuks in zitten. Denk aan gang interactie, het verdedigen van zones (zelf en door anderen laten doen d.m.v. investeringen), dynamische gevechten/strijd daaromheen...

V - The World is Yours? :P

Verder zou een prequel ook niet verkeerd zijn, waarbij V en Jackie de onderwereld onveilig maken. Alleen begin je qua mods/wapens/skills wel weer onderaan, en is er geen verklaring waarom dat allemaal mist in het gewone spel.

Wel ben ik het eens met dat Cyberpunk 2077 hier bij lange na nog niet is, en dat waarschijnlijk de aangehaalde problemen met wat er nu is eerst opgelost moeten worden.

[edit]
spoiler:
Ik denk dat het beste einde voor een Streetkid V degene is waarbij V het heeft gemaakt en eigenaar is van The Afterlife. Daarmee is die echt een legende geworden, wat het beste past bij de originele ambities. Heeft qua verhaal ook het mooiste, want V kan er maar kort van genieten en heeft het e.e.a. daarvoor moeten opofferen, met name als er een relatie is opgebouwd.

[ Voor 16% gewijzigd door The Zep Man op 29-01-2021 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 10:34
Draait Cyberpunk 2077 op de PS5 momenteel al op 4k 30/60 fps ?
Of moet er dan gewacht worden op de next gen update?

Kan het antwoord niet zo snel vinden op internet / tweakers forum.

Edit: Max 1188P vermoed ik....

[ Voor 8% gewijzigd door mannetje19 op 29-01-2021 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

Kalder

mannetje19 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 14:57:
Draait Cyberpunk 2077 op de PS5 momenteel al op 4k 30/60 fps ?
Of moet er dan gewacht worden op de next gen update?

Kan het antwoord niet zo snel vinden op internet / tweakers forum.

Edit: Max 1188P vermoed ik....
Ja de resolutie is hetzelfde als op de PS4 pro, maar het draait wel op 60fps over het algemeen

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heerlijke clickbait titles natuurlijk, maar ik heb beide auto's wel kunnen bemachtigen nu voor noppes :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ppeterr
@PdeBie

Nou die laatste wagen heb ik achterin een trein geparkeerd zo snel was die kon er niet veel meer mee :9

Heb beeld op de ps5 staan, geen idee hoe ik dat kan delen.
Ow toch wel, gaat als een trein die auto!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l-hHzzYN9SPeFmKgDDToE-NDcYc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TEqOEum0oLwBYtrcYTEtXxMO.jpg?f=fotoalbum_large

Wat een flut kwaliteit screenshot trouwens, het ziet er toch een stuk knapper uit op mijn tv.

[ Voor 61% gewijzigd door ppeterr op 31-01-2021 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacewide
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 17:45
Staat de laatste missie "nocture op55n1" nog altijd bij main jobs nadat je die afgerond hebt?

Ik heb het idee dat er wat mis gelopen is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Niks mis, want je wordt terug gezet naar de save voor die missie na het einde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saitama
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16-09 13:57
Mijn eerste playthrough achter de rug. 80 Uur erin gestopt blijkbaar en terwijl er wat glitches zijn moet ik toch concluderen dat ik onwijs genoten heb. Night City alleen al is zo gigantisch groot en levend! Als je in de badlands bent en je rijdt richting de stad begin ik bijna te kwijlen. De quests hebben interessante verhalen en karakters, en er is zo veel background informatie te vinden door shards enz. Heerlijk!

Ik weet dat CDPR veel shit krijgt maar vind het echt heel indrukwekkend wat ze gemaakt hebben. En het gaat alleen nog maar beter worden.

spoiler:
Heb nomad V gespeeld en uiteindelijk de boeken ingegaan als legend of night city. Bittersweet man. De laatste gesprekken tussen Johny en V had me like :'( Liet johny en rogue arasaka aanvallen, net als 50 jaar geleden. Dat was een gek gebouw trouwens, een hele jungle erin. Het gevecht met Adam Smasher was wel heel erg makkelijk, maar eigenlijk zijn alle gevechten best simpel. Behalve die laatste boks wedstrijd, dat gevecht is ridicuul. Had wel gedacht dat ik Delamain nog ergens zou tegen komen maar niet meer gezien.

Anyway op naar mijn tweede playthrough als icecold Corpo. Ga het samen met m'n dushi spelen en haar alle keuzes laten maken, this gonna be fuuuunnn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Saitama schreef op maandag 1 februari 2021 @ 16:46:
Mijn eerste playthrough achter de rug. 80 Uur erin gestopt blijkbaar en terwijl er wat glitches zijn moet ik toch concluderen dat ik onwijs genoten heb. Night City alleen al is zo gigantisch groot en levend! Als je in de badlands bent en je rijdt richting de stad begin ik bijna te kwijlen. De quests hebben interessante verhalen en karakters, en er is zo veel background informatie te vinden door shards enz. Heerlijk!

Ik weet dat CDPR veel shit krijgt maar vind het echt heel indrukwekkend wat ze gemaakt hebben. En het gaat alleen nog maar beter worden.
Het is inderdaad een schitterende wereld om in rond te lopen. Natuurlijk is alles nep, zit er achter 99% van de deuren helemaal niks en doen alle voorbijgangers en verkeer maar alsof ze ergens heen gaan. Maar met de massa die een cyberpunk setting vereist kan het niet anders. En er is zoveel te ontdekken !

spoiler:
Het Nomad einde is voor mij het enige good ending. Night City is te sterk en zelfs als je solo Arasaka hebt verslagen zit je nog steeds vast in de klauwen van de stad en laat je je geliefde achter om voor een schimmige opdrachtgever je leven te wagen omdat die je vertelt dat er nog grotere zaken te bereiken zijn als je maar precies doet wat ze willen.

Aanvankelijk vond ik het heel raar hoe de wereld tussen de Johnny scenes uit 2023 en de rest in 2077 zo weinig veranderd was. Dezelfde personages, Relic technologie, corps, wapens, het was net alsof er maar 5 jaar tussen zat in plaats van 50. Maar als duidelijk wordt dat je in een strijd zit tussen onsterfelijke megacorp bazen en AI's is het niet zo verwonderlijk meer, als die niet meer veranderen zullen ze het niet nodig achten de wereld te laten veranderen uit angst dat het ze hun macht kost. De ultieme status quo.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Een maand geleden gestopt met de ps4 versie door de verschillende bugs. Had nog 1.10 geprobeerd, maar vond hem nog te buggy. Had de series x versie besteld maar die is nog onderweg, postnl is hem kwijt denk ik. Nu een ps5 kunnen bemachtigen en toch de ps4 versie weer opgestart. Maar wat een wereld van verschil, geen crashes meer, loopt soepel, veel minder bugs. Bizar hoeveel dat uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

IJzerlijm schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:36:
spoiler:
Aanvankelijk vond ik het heel raar hoe de wereld tussen de Johnny scenes uit 2023 en de rest in 2077 zo weinig veranderd was. Dezelfde personages, Relic technologie, corps, wapens, het was net alsof er maar 5 jaar tussen zat in plaats van 50. Maar als duidelijk wordt dat je in een strijd zit tussen onsterfelijke megacorp bazen en AI's is het niet zo verwonderlijk meer, als die niet meer veranderen zullen ze het niet nodig achten de wereld te laten veranderen uit angst dat het ze hun macht kost. De ultieme status quo.
spoiler:
Dat is een goede interpretatie! Maar zelfs als je niet accepteert dat de technologie grotendeels hetzelfde blijft is er nog een andere.

Je kan het ook interpreteren als dat Johnny's geheugen onbetrouwbaar is, door de verwikkeling van hem met V. Johnny herinnert zich wel hoe bepaalde zaken gegaan zijn, maar gebruikt (onbewust) delen van V's geheugen/fantasie om het aan te vullen om er een volledig verhaal van te maken. Dat speelt ook in op een ander cyberpunk thema: hoeveel van wat jij weet is feit en hoeveel is fictie? Wie is het om te zeggen wat wat is?

spoiler:
Aan de andere kant betrof Soulkiller een prototype voor een systeem om de persoonlijkheden van beroemdheden op te nemen, om ze zo tot in de eeuwigheid te misbruiken. In 2077 wordt het nog steeds als geavanceerd gezien omdat Arasoka het zo lang op de plank liet liggen, maar dat is inderdaad wat minder realistisch. Alsof er in 54 jaar geen ontwikkeling is geweest, buiten het prototype en buiten Arasoka om. Tenzij Arasoka inderdaad zo machtig is dat ze kunnen voorkomen dat andere techbedrijven ermee aan de haal gaan. Maar dan reist opnieuw de vraag waarom ze Soulkiller zo lang op de plank hadden liggen.

[ Voor 20% gewijzigd door The Zep Man op 04-02-2021 09:16 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mortis__Rigor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:56
Eindelijk is hij gearriveerd:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_00GzI45qEvKalMSxDAQM0YfRKg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ybTJno78mzwDWkSlCu310qFJ.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fJQ_Gat2GFM8xq11jKaKCFtnMuI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZzfqJgxEIkvzXPttvWaCne5y.jpg?f=fotoalbum_large

Nu kan ik beginnen aan mijn eigen avonturen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheos

Kheos

FP ProMod
Mortis__Rigor schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 11:26:
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Als ik het goed begrijp is dat dus Cyberpunk 2045? De opvolger van Cyberpunk 2020 en Cyberpunk 2013?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
Mortis__Rigor schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 11:26:
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Wow, prachtig! Waar heb je die gekocht als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortis__Rigor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:56
Dit is idd Cyberpunk RED die zich afspeelt in 2045. Het is de opvolger van CP2020 en speelt zich af in een Night City dat volop in heropbouw is.

Ik heb die gekocht bij https://leisuregames.com/ (dankzij de Brexit heb ik er spijtig genoeg wel douane kosten moeten bij betalen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kheos

Kheos

FP ProMod
Hotfix 1.12 is uit
https://en.cdprojektred.com/news/hotfix-1-12/

Hotfix 1.12 is now available on PC.

This update addresses the vulnerability that could be used as part of remote code execution (including save files):

Fixed a buffer overrun issue.
Removed/replaced non-ASLR DLLs.

[ Voor 63% gewijzigd door Kheos op 05-02-2021 15:40 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ppeterr
Niks mis mee om in mijn sexy shorts half Night City uit te moorden!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fF4LNPGs8pdgxI-F1eyY524ViV8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VHiSLxZT68QBq6nxKxtOwiIv.jpg?f=user_large
[schaamteloze foto van mijn tv, die beter is dan een crap screenshot van de ps5]

[ Voor 29% gewijzigd door ppeterr op 06-02-2021 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Best grof van Judy om Evelyn in het water te dumpen bij haar huisje (klik voor groter):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/317NNkRGER6SO2mZAiBL5IP4Ggg=/100x75/filters:strip_exif()/f/image/zlvj2ZkReSp3fXLMRWH4rnTL.png?f=fotoalbum_small

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:00

HaterFrame

Well... Poo came out!

https://twitter.com/CDPRO.../1359048125403590660?s=19

Stelletje triestelingen hebben CD Project Red gehacked...

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larmoth
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 08-09 14:00
Ja heb het ook gezien. Ze hebben duidelijk veel geleerd ingame. Lol.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xoVV9PWDX3q37gAxGl_8ce5tXhs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OcJtwKIPpaTRS3NCq0126G6W.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elknic
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:45
Ok. Als ze toch acces hadden, dan hadden ze misschien ook hun crypto tool in de sourcecode kunnen zetten.
Dan waren we allemaal het haasje geweest...

(My iRacing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
De grote update van februari zullen we dan ook waarschijnlijk deze maand niet meer zien :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Photo mode nog maar eens geprobeerd. Blijft leuk :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U9ij6I62bdhLbhZV9lwrI8Vdax4=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/fMb4sLjUWDNL1uFsuPPTLTEH.png?f=fotoalbum_medium

• henkie196
  • Niet online
ppeterr schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 17:02:
Niks mis mee om in mijn sexy shorts half Night City uit te moorden!

[Afbeelding]
[schaamteloze foto van mijn tv, die beter is dan een crap screenshot van de ps5]
Net Dead Rising, zo te zien :P

Is het nog steeds zo dat de cops direct om je heen spawnen als iets een beetje verkeerd doet?

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:04

RnB

Ja, maar je bent ook wel weer snel van ze af door uit de area te gaan. :P
In het begin werd ik panisch als ik meerdere sterren had, maar nu vlucht ik de area uit en ben ik ze kwijt.

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:20
henkie196 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:54:
[...]

Net Dead Rising, zo te zien :P

Is het nog steeds zo dat de cops direct om je heen spawnen als iets een beetje verkeerd doet?
Afgelopen week voor het eerst meerdere sterren gehad. Even simpel wegrennen en 2 muurtjes over en ik was alles kwijt.

Ietsjes moeilijker had wel gemogen.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

• DriesNL
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14-06-2024
SinergyX schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:25:
De grote update van februari zullen we dan ook waarschijnlijk deze maand niet meer zien :P
Is inderdaad nog maar de vraag... Vanuit CDPR is er echter nog geen vertraging gemeld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Larmoth
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 08-09 14:00
Hier ook aan het wachten op de volgende update voor een tweede play.
Benieuwd als er veel veranderd voor PC users.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 20:48
DriesNL schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 16:31:
[...]

Is inderdaad nog maar de vraag... Vanuit CDPR is er echter nog geen vertraging gemeld?
Er is nooit een concrete datum gemeld :) Dus dan is vertraging melden ook niet nodig

[ Voor 7% gewijzigd door 418O2 op 16-02-2021 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Spel houdt er wel een leuke 'level' methodiek op na.

Ik loop met een Legendary Overture revolver zonder silencer of iets dergelijks gebukt en schiet op een meter afstand iemands hoofd van z'n romp.
Zie ik links onderaan in het wit: Stealth +
:+

Snap dat als je gebukt loopt je meer 'stealthy' bent, maar om vervolgens iemands hoofd eraf te knallen alsof je met een 50mm aan het schieten bent als stealth aan te duiden :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Deze week weer opnieuw begonnen met TW3..
Wat is die wereld toch vol en levendig!!! Onvoorstelbaar als je dan de lege huls die CP is ziet..
Ze kunnen het echt wel, wat is er toch misgegaan..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

PdeBie schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:28:
Snap dat als je gebukt loopt je meer 'stealthy' bent, maar om vervolgens iemands hoofd eraf te knallen alsof je met een 50mm aan het schieten bent als stealth aan te duiden :P
Het slachtoffer heeft jou nooit gezien, en kogels zonder geluidsdemper vliegen sneller dan het geluid. Vanuit dat perspectief was het een stealth kill, want het slachtoffer heeft jou nooit opgemerkt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
SinergyX schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:25:
Alle updates die op korte termijn zouden komen zijn zo goed als zeker uitgesteld.

https://nintendosmash.com...f-work-in-the-short-term/

[ Voor 21% gewijzigd door Ike. op 16-02-2021 17:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kheos

Kheos

FP ProMod
Ike. schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 12:11:
[...]

Alle updates die op korte termijn zouden komen zijn uitgesteld.
Daar heb ik nog niks van gehoord/gelezen. Heb je daar toevallig een bron van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuZyX
[...]

Pfff.. Als dat waar is... Ikzelf zit te wachten op een hoop updates voor mijn 2nd playthrough... :/

Spijtig voor CD PROJEKT eigenlijk.. zo een studio met naam & faam en zelf als trouwe fan heb ik nu toch wel zo iets van "zucht.. spijtig spijtig.." Beetje te veel hooi op de vork genomen vrees ik..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
[...]

Dit klopt volgens mij niet. Heb er helemaal niets over gelezen iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Timothy3000 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:04:
[...]

Dit klopt volgens mij niet. Heb er helemaal niets over gelezen iig.
https://nintendosmash.com...f-work-in-the-short-term/

[ Voor 30% gewijzigd door Ike. op 16-02-2021 17:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
In dat artikel staat ook niet dat de patches zijn uitgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheos

Kheos

FP ProMod
daar staat dat het tempo tijdelijk naar beneden gaat. Dat kan ik me goed voorstellen, maar er staat nergens wat de effecten daarvan zijn?
Misschien gingen ze patch 1.2 op 24 februari uitbrengen en nu pas op 26 februari? Of misschien gingen ze in patch 1.2 100 bugs pletten en gaan er nu maar 80 inzitten?
Maar nergens staat er dat ze februari niet gaan halen en dat patch 1.2 gaat uitgesteld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Vraag mbt het einde.

spoiler:
Goed, ik heb de mainstory uitgespeeld. Nu kies ik aan het einde: Sure just one more gig
Nu keer ik terug naar het hoofdmenu.

Ik heb verder geen recente autosafe meer in mijn lijst staan buiten de toren. Nu kan ik t spel niet meer verder spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Isane schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 08:32:
Vraag mbt het einde.

spoiler:
Goed, ik heb de mainstory uitgespeeld. Nu kies ik aan het einde: Sure just one more gig

Ik heb verder geen recente autosafe meer in mijn lijst staan buiten de toren. Nu kan ik t spel niet meer verder spelen?
spoiler:
Hoofdmenu? Ik kwam terug naar vlak voor de ingang toen je die waarschuwing kreeg. Maar misschien omdat ik ook een save had van toen?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
F_J_K schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 08:55:
[...]

spoiler:
Hoofdmenu? Ik kwam terug naar vlak voor de ingang toen je die waarschuwing kreeg. Maar misschien omdat ik ook een save had van toen?
spoiler:
welke optie ik ook kies ik keer terug naar het hoofdmenu ;(

Hebben dus meerdere mensen last van: https://forums.cdprojektr...leting-the-game.11048051/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zawaponga
  • Laatst online: 14:31
Isane schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 08:58:
[...]

spoiler:
welke optie ik ook kies ik keer terug naar het hoofdmenu ;(

Hebben dus meerdere mensen last van: https://forums.cdprojektr...leting-the-game.11048051/
Is mij inderdaad nog nooit gebeurd en ik heb 3 verschillende endings gespeeld. Jammer omdat je per ending bepaalde beloningen krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Isane schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 08:32:
Vraag mbt het einde.

spoiler:

Heb je maar 1 manual save?!?
Bij dit soort spelen moet je echt meerdere manual saves gebruiken!

Het maakt niet echt uit of je verder speelt na het uitspelen van de main story of dat je een oudere save pakt van net voor het ‘point of no return’. Items die je krijgt voor het uitspelen van het spel zijn niet echt de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ike. schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 10:21:
[...]

Heb je maar 1 manual save?!?
Bij dit soort spelen moet je echt meerdere manual saves gebruiken!

Het maakt niet echt uit of je verder speelt na het uitspelen van de main story of dat je een oudere save pakt van net voor het ‘point of no return’. Items die je krijgt voor het uitspelen van het spel zijn niet echt de moeite.
Achteraf is dat makkelijk zeggen ;) Maar verschillende saves maken voor deze bug niets uit, het gaat om de replay->terug ingame met de PointOfNoReturn save, dat is namelijk de save waar de game terug naar wil gaan.

Of mensen verwijderen die save, of je overschrijft hem, of hij raakt corrupt/wordt niet aangemaakt, dat is het probleem van niet verder kunnen. Ik heb 1 savegame vlak voor het restaurant, als ik die verder uitspeel wordt ik ook terug gegooid naar hoofdmenu, handmatig laden van een game staat heel die PonR save er niet eens tussen (met de 8MB patch kan je volgens mij ook de PonR save niet meer overschrijven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ike. schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 10:21:
[...]
Items die je krijgt voor het uitspelen van het spel zijn niet echt de moeite.
De moeite zijn is tegen die tijd sowieso relatief. Ik was zwaar overpowered tegen die tijd, laatste missies gingen met twee vingers in de neus.
spoiler:
Overigens in de variant met Panam en die graver, geen idee of dat geldt voor alle end games, omdat ik na uitstappen uit de tank met heavy machine gun boven ging staan en alle aankomende auto's meteen onder vuur nam zodat niemand tijd had uit te stappen. En ook de grootste mech gaat om na 1x overload.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18:32

Dazzler2120

FP ProMod
Whooo, mijn nieuwe PC is zo goed als gebouwd, vanavond alles in elkaar zetten. Helaas nog geen 1440p UW scherm, maar dan nog maar een keer op 1080p met alle settings maxed out spelen :')
Denk dit keer voor een Melee / Quickhacks build voor de laatste paar achievements

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:21
Ik heb net een key gekocht voor €21,-.. Daar wil ik het wel voor proberen.. Goede deal? Of toch beter niet kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuZyX
doobieters schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 11:02:
Ik heb net een key gekocht voor €21,-.. Daar wil ik het wel voor proberen.. Goede deal? Of toch beter niet kunnen doen?
Tuurlijk wel! :)

Voor mij was de game in orde, ik heb het graag gespeeld en mij zeker mee vermaakt.. Succes met je playthrough(s)! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren bij mijn eerste epiloog aangekomen. Alleen nam de uitwerking een iets andere wending dan ik eigenlijk wilde :p

spoiler:
heb ervoor gekozen Haroko (?) te helpen met het idee daarmee wraak te kunnen nemen op haar broer. Was niet mijn bedoeling om Saburo weer tot leven te wekken en daarmee Misty en Johnny te kwetsen.
Volgende keer geef ik Johny het stuur en blaas ik de zooi op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zawaponga
  • Laatst online: 14:31
PdeBie schreef op zondag 21 februari 2021 @ 10:28:
Gisteren bij mijn eerste epiloog aangekomen. Alleen nam de uitwerking een iets andere wending dan ik eigenlijk wilde :p

spoiler:
heb ervoor gekozen Haroko (?) te helpen met het idee daarmee wraak te kunnen nemen op haar broer. Was niet mijn bedoeling om Saburo weer tot leven te wekken en daarmee Misty en Johnny te kwetsen.
Volgende keer geef ik Johny het stuur en blaas ik de zooi op
Dan ben je op de goed weg, voor mij was het Johnny einde toch het meest vette. Ik heb eerst het aldecado nomads einde gespeelt, dan het arasaka einde en op het laatst het Johnny silverhand einde en man wat was dat vet!! Moet wel zeggen dat ik het eerste einde op level 17 heb gespeeld en de andere 2 op level 50, dan is het iets makkelijker :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dit einde voelde voor mij niet goed in ieder geval. Stom bedrijf :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

PdeBie schreef op zondag 21 februari 2021 @ 13:37:
Dit einde voelde voor mij niet goed in ieder geval. Stom bedrijf :p
spoiler:
Hanako Arasaka helpen past dan ook niet bij het karakter van V. Ik denk dat V als Nomad of Streetpunk nooit een Corpo zou vertrouwen, en als Corpo zichzelf daar niet een tweede keer aan gaat branden. En natuurlijk zou Silverhand nooit die optie kiezen. Er is maar één weg:

Burn it down. Je hebt geen stad om te verbranden, maar een corporation is beter dan niets. 8)

[ Voor 13% gewijzigd door The Zep Man op 21-02-2021 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
Zijn er nog grote verschillen in kwaliteit van het verhaal of je kiest tussen de Nomads, Streetkids, Corpo's?

Ik heb nu gekozen voor de Nomads en ben pas net begonnen. Wacht sowieso nog even de volgende patch drop af voordat ik ga starten, dus kan nu nog wisselen.

Wat mij verder nog opviel: ik kon V van de boxart cover niet selecteren in de presets? Ben door de trailers al aan dat uiterlijk gewend geraakt eigenlijk haha.

[ Voor 59% gewijzigd door doobieters op 23-02-2021 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Enkel je intro missie heeft iets andere insteek, maar vanaf de prologue is de hele game identiek, buiten een enkele 'talk choice' die je soms 1 stap kan overslaan (streetkid heb je dacht de optie om tegen een bodyguard te dreigen zodat je naar binnen mag, anders moet je via de achterdeur), heeft verder werkelijk 0,0 invloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
SinergyX schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 14:08:
Enkel je intro missie heeft iets andere insteek, maar vanaf de prologue is de hele game identiek, buiten een enkele 'talk choice' die je soms 1 stap kan overslaan (streetkid heb je dacht de optie om tegen een bodyguard te dreigen zodat je naar binnen mag, anders moet je via de achterdeur), heeft verder werkelijk 0,0 invloed.
Wat dácht ik ook wel niet. 8)7

Ben wel wat beters gewend na Divinity Original Sin 2 en Baldur's Gate III.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuZyX
SinergyX schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 14:08:
Enkel de eindes kunnen verschillen denk ik ? Of zijn alle eindes mogelijk ondanks welke klasse je kiest ? Uiteindelijk is zelf de "intro" vrij beperkt als je een verschillende klasse kiest..

Nu goed, als je dit los laat, is het wel een top game vind ik.. Als je hier echter verder over nadenkt, is het toch allemaal wel een gemiste kans..

Vraag mij af wanneer de nieuwe 'grote' update gaat uitkomen.. einde van februari nadert snel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Laatst online: 14:48

KipCurreh

Nightcrawler

QuZyX schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 10:02:
[...]

Vraag mij af wanneer de nieuwe 'grote' update gaat uitkomen.. einde van februari nadert snel..
Grappig, ik vroeg me net hetzelfde af.

Op de offical subreddit kwam ik deze thread tegen, waarin iemand meldt dat er iets in testfase gegaan is via steamdb (ik ken hier echt niks van, dus don't sue me :) )

https://www.reddit.com/r/..._most_likely_coming_soon/

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 20:48
KipCurreh schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 10:18:
[...]

Grappig, ik vroeg me net hetzelfde af.

Op de offical subreddit kwam ik deze thread tegen, waarin iemand meldt dat er iets in testfase gegaan is via steamdb (ik ken hier echt niks van, dus don't sue me :) )

https://www.reddit.com/r/..._most_likely_coming_soon/
je hebt in een ontwikkel-project altijd meerdere branches. Development, Alpha, Beta, Productie.

Productie is waar wij mee spelen. Beta is de branch waarop je met een kleine groep test, Alpha is intern testing (hoewel je je kan afvragen of zij dat gebruiken ;) ). Wat ze nu doen is een versie testen die wel door een grotere groep wordt getest, maar wel besloten. Is dus wel een zinnige indicator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
[...]

Enkel de eindes kunnen verschillen denk ik ? Of zijn alle eindes mogelijk ondanks welke klasse je kiest ? Uiteindelijk is zelf de "intro" vrij beperkt als je een verschillende klasse kiest..

Nu goed, als je dit los laat, is het wel een top game vind ik.. Als je hier echter verder over nadenkt, is het toch allemaal wel een gemiste kans..

Je kan elk einde spelen, slechts 1 is specifiek op basis van 1 keuze en een reguliere vervolg missie doen, verder kan je als elke starter elk einde gewoon doen. Buiten de dialoog opties wordt je hele 'roots' nooit meer aangehaald.

Het is denk ik waar je naar kijkt en wat je verwacht, er zijn veel 'technische tegenstrijdigheden' die soms behoorlijk gaan irriteren. Maar ik verwacht weinig veranderingen meer dat het het waard wordt de game nog een keer te gaan spelen, buiten misschien wat momenten 'oooh nu werkt het wel' denk ik niet dat ze de game compleet gaan herschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkie196
  • Niet online

Tja, content die uit een spel gesneden is voor release is niks nieuws. In dit geval is het denk ik vooral dat de verwachtingen hooggespannen waren. Fallout 1 en 2, Baldur's Gate 1 en 2, en vele andere games, allemaal hebben ze content die we nog in de files terug kunnen vinden, maar die nooit in de game zijn gezet zijn.

Maar goed, die hooggespannen verwachtingen zijn ook in ieder geval gedeeltelijk CD project's eigen fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Laatst online: 23-08 20:39
Tijdje al cyberpunk niet meer gevold/gespeeld.

Wat staat er nu voor de komende maanden op de planning?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kheos

Kheos

FP ProMod
Ferio schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 12:42:
Tijdje al cyberpunk niet meer gevold/gespeeld.

Wat staat er nu voor de komende maanden op de planning?
https://www.cyberpunk.net/en/news/37298/our-commitment
2 seconden googlen op de woorden "planning" en "cyberpunk 2077"

[ Voor 7% gewijzigd door Kheos op 24-02-2021 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Laatst online: 14:48

KipCurreh

Nightcrawler

418O2 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 10:20:
[...]

je hebt in een ontwikkel-project altijd meerdere branches. Development, Alpha, Beta, Productie.

Productie is waar wij mee spelen. Beta is de branch waarop je met een kleine groep test, Alpha is intern testing (hoewel je je kan afvragen of zij dat gebruiken ;) ). Wat ze nu doen is een versie testen die wel door een grotere groep wordt getest, maar wel besloten. Is dus wel een zinnige indicator.
Hey Thx voor de verduidelijking! _/-\o_

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Dat beantwoordt niet echt wat er voor de komende maanden op de planning staat, enkel voor de rest van het jaar. CDPR kan alles in december uitbrengen en alsnog voldoen aan de planning.

Maar goed, een beter antwoord ga je ook niet vinden. :)

[ Voor 6% gewijzigd door The Zep Man op 24-02-2021 13:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kheos

Kheos

FP ProMod
The Zep Man schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 13:22:
[...]
Dat beantwoordt niet echt wat er voor de komende maanden op de planning staat, enkel voor de rest van het jaar. CDPR kan alles in december uitbrengen en alsnog voldoen aan de planning.

Maar goed, een beter antwoord ga je ook niet vinden. :)
idd, dit is wat de fabrikant zelf doorgeeft. Dit is as good as it gets, de rest zijn rumours.
En volgens die planning komt niet alles in december hoor. Akkoord, je kunt niet zien in welke maand het wordt opgeleverd, maar je kunt wel zien imho dat patch 1.2 ergens in Q1 op de planning staat, de DLC's ergens eind Q2 worden opgeleverd en eind Q3 de next gen patch.
Pagina: 1 ... 61 ... 92 Laatste

Let op:
Voorheen waren er meerdere Cyberpunk topics, deze zijn gesloten. Vanaf nu kunnen we in dit topic terecht voor alles wat met Cyberpunk 2077 te maken heeft.

Denk er aan, alle potentiële spoilers in spoiler tags zetten!