janus_freggel schreef op maandag 14 december 2020 @ 10:41:
[...]
Haha ik had exact hetzelfde, in mijn eerste run na 8 uur spelen heb ik de savegame weggegooid en ben de volgende ochtend vroeg opnieuw begonnen. Toen kwam het ineens wel binnen ;-)
Thanks.Santee schreef op maandag 14 december 2020 @ 10:40:
[...]
Ik kan je wel op weg helpen?
- Het ligt grotendeels aan je wapens, ik ben nu level 10, speel op hard op de PC en met 2/3 headshots zijn mijn enemies dood. Als ik bodyshots maakt heb ik wel 10 schoten nodig. Dit is normaal. Tevens kan je damage flink hoger worden als je de juiste skills/perks (of hoe heet het) kiest voor jou playstyle
- Voor het craften heb je volgens mij 2 verschillende soorten: Tier upgrades en gewoon items. Wanneer je een item dismantled (kunnen ook consumables zijn!) krijg je een craft item van die tier en de tiers eronder. Dus een paars wapen dismantlen krijg je een paars craft item +blue/green/grey. Dit is eigenlijk de basis van de craft items (en in mijn optiek een grote downgrade vanaf het systeem van The Witcher). Je moet dus simpelweg voldoende van deze materials hebben om een item te craften.
- Tier upgrades zijn upgrades van 'iconic' wapens. Deze wapens hebben de eigenschap om bijvoorbeeld een upgrade van groen naar blauw te krijgen. Mocht je een fijn wapen vinden dan kan je dus kiezen deze te houden en te upgraden. Ik ben er nog niet aan toegekomen, material cost was ook wel erg hoog vond ik. Wellicht handiger in de late game.
Ik ga het vanavond nog maar eens proberen, en lees en luister dan heel goed naar wat er in de tutorial zit. Als het me daarna nog niet duidelijk is stop ik er echt mee. Ik heb er (persoonlijke mening) een hekel aan als ik pas na het uitspelen begrijp wat ik aan het begin had moeten begrijpen. Ik bedoel dan hoe de game werkt, niet hoe je jezelf ontwikkeld. Dat je keuzes kunt maken over welke kant je opgaat is prima, maar als ik er halverwege achterkomt dat ik een heel stuk van de game niet goed gebruikt heb omdat ze het niet goed uitleggen... stop ik.
Voor de rest een prima game hoor. Natuurlijk glitches, maar verder draait hij hier prima. Ik had alleen gehoopt iets of wat meer frames uit mijn PC te halen... maar het lijkt voorlopig best een pittige game. Andere games lopen iets vriendelijker.
FreeReef.nl